- Komentari -

Majka pretučene Sare se rasplakala na TV Prva: "Bila je krvava, izdeformisana..." VIDEO

Majka jutjuberke, Uki Q, Dijana Marinković, gostovala je u jutarnjem programu na Prvoj televiziji gde je govorile o teškim trenucima kroz koje prolazi cela porodica nakon što je njena druga ćerka Sara (19) , sestra jutjuberke Une Kablar, poznatije po nadimku Uki Q, doživela porodično nasilje. U jednom momentu, tokom emisije, dok je pričala o ćerki Sari, se i rasplakala.

Izvor: Prva TV
Pošaljite komentar
  1. Srbijo, moramo bolje.
    (malina, 30. septembar 2022 09:52)

    # Link komentara

  2. kakav polusvet .
    (ivan, 30. septembar 2022 09:53)

    # Link komentara

  3. dziberi .
    (ivan, 30. septembar 2022 09:53)

    # Link komentara

  4. Nasilnike morončine na doživotnu robiju!!!
    (Brano, 30. septembar 2022 09:54)

    # Link komentara

  5. Tata će izbaviti sina, da mamu drži za haljinu.
    (Radiša, 30. septembar 2022 09:57)

    # Link komentara

  6. Tipicni litijas, cuvar porodicnih vrednosti.
    (Panta, 30. septembar 2022 09:58)

    # Link komentara

  7. Jako pobozan, pravi hriscanin
    (Ronin, 30. septembar 2022 09:59)

    # Link komentara

  8. Je l' nju neko puskom terao da ima dete sa budalom? Bio je fin decko, pobozan... Jedino ako je vrhunski glumac, pa je uspeo sve da ih isfolira, inace ovakvog idiota ne mozes da ne vidis. Ljubav pre svega, postujem, to je prirodan, ispravan stav, ali ako zmuris na ocigledne stvari onda realno rizikujes da ti se ovo desi...ovaj decko je pukao u 22. godini, sta ce biti sa 30 ili 40, kad se stres veze na genetiku?
    (Zbogom, pameti!, 30. septembar 2022 10:00)

    # Link komentara

  9. Znam kakonje tesko kad ti neki Alfa-Bad-Boy pretuce cerku ,ali motas da imas na umu da vecina devojaka biraju bas takve momke, pa posle toga se kao cude kad postanu zrtve nasilja.
    (Beta Male Orbitor, 30. septembar 2022 10:03)

    # Link komentara

  10. Nije mi jasno kako neko koga poznaješ godinama može tek tako da plane i pokaže svoje pravo lice. Mora da su postojale mnoge "crvene zastave" koje su ignorisane. Takođe su verovatno oboje ušli u brak prilično nezreli s obzirom na njihove godine. Ono što je najvažnije je da devojka nikada i ne pomisli da mu se vrati. Jednom nasilnik, uvek nasilnik. I sledeći put neka gleda neke važnije stvari kod partnera osim fizičkog izgleda i materijalnog stanja njegove porodice.
    (Niksa, 30. septembar 2022 10:03)

    # Link komentara

  11. Nekad je psihičko nasilje gore od fizičkog a za to ne postoji zakonska kazna,kao ni za preljubu,zanemarivanje dece itd.
    (Aleksandar, 30. septembar 2022 10:06)

    # Link komentara

  12. Definitivno nasilje nad zenama je neprihvatljivo !Ali i ova majka i sve to oko tih kcerki je malo zamuceno sve nesto fensi ...nebranim tog covjeka i treba da dobije kaznu za nasilje ali ko zna sta ga je dovelo u tu situaciju ...
    (Rale, 30. septembar 2022 10:09)

    # Link komentara

  13. Išao u crkvu, bio pobožan...I Kaćavenda je isto tako...Pa je l stvarno mislite da mora biti ispravan neko ko ide u crkvu i izjavljuje da je vernik???
    (Bora, 30. septembar 2022 10:10)

    # Link komentara

  14. jel ima doticna pretucena oca, ako ima , zna sta mu je ciniti... kakva policija kakvi bakraci
    (kari, 30. septembar 2022 10:18)

    # Link komentara

  15. "čak je bio pobožan išao je u crkvu"
    Odlazak u crkvu ne znači ništa, naprotiv vrlo često teški kriminalci su redovno u crkvi, pobožnoat je nešto sasvim drugo, mislim da je ta pojava pred izumiranjem čak i u samoj crkvi.
    (iskosa, 30. septembar 2022 10:23)

    # Link komentara

  16. to su dobri ljudi, pravi beogradjani, idu u crkvu i poste sredom i petkom, krste se u autobusu kad prodje pored crkve
    (drt, 30. septembar 2022 10:25)

    # Link komentara

  17. Kada se napadaju LGBT osobe, bude parola “nisu u skladu sa porodičnim i tradicionalnim vrednostima”. A šta kad žena nije u skladu sa tim “vrednostima”? Tada nju napadnu i nju svi brane, a LGBT osobe niko ne brani.
    (Eto, 30. septembar 2022 10:28)

    # Link komentara

  18. Nasilnika kazniti po zakonu, povredjenoj želim brz oporavak, naročito psihički.
    Ova gospodja je i sama krivac zbog svega što se dogodilo jer je očigledno imala dosta popusta u vaspitavanju. Devojka je jedva punoletna, srednja škola a već ima dete sa psihopatom. Druga ćerka totalni ekscentrik sa hiljadu tetovaža, pirsinga, silikonima...
    (iki, 30. septembar 2022 10:29)

    # Link komentara

  19. Je l' nju neko puskom terao da ima dete sa budalom? Bio je fin decko, pobozan... Jedino ako je vrhunski glumac, pa je uspeo sve da ih isfolira, inace ovakvog idiota ne mozes da ne vidis. Ljubav pre svega, postujem, to je prirodan, ispravan stav, ali ako zmuris na ocigledne stvari onda realno rizikujes da ti se ovo desi...ovaj decko je pukao u 22. godini, sta ce biti sa 30 ili 40, kad se stres veze na genetiku?
    (Zbogom, pameti!, 30. septembar 2022 10:00)

    Znaci on je nju pretukao a ona je kriva sto nije znala sto je on takav? Stvarno zbogom, pameti.
    (malina, 30. septembar 2022 10:31)

    # Link komentara

  20. Majka 19 godina cale 23
    (tzar bomba, 30. septembar 2022 10:31)

    # Link komentara

  21. to su dobri ljudi, pravi beogradjani, idu u crkvu i poste sredom i petkom, krste se u autobusu kad prodje pored crkve
    (drt, 30. septembar 2022 10:25)

    Чему овакав коментар? Какве везе има Београд или Београђани са овим? У Београду живи скоро 3.000.000 људи, да ли мислиш да су сви рођени Београђани или бар треће колено? Некад је боље не писати. Ово је страшно само по себи, ма где да се десило.Срам те било.
    (Објављен коментар, 30. septembar 2022 10:36)

    # Link komentara

  22. Majka 19 godina cale 23
    (tzar bomba, 30. septembar 2022 10:31)

    To jos uvek nema skroz formiran mozak za donosenje bitnih odluka u zivotu. Neka je Bog u pomoci tom detetu. Muza treba posteno ispendreciti, a majku poslati u skolu.
    (Kukatilo, 30. septembar 2022 10:41)

    # Link komentara

  23. i oca ponosnog nasilnika treba procesljat malo
    (boze, 30. septembar 2022 10:41)

    # Link komentara

  24. Litijas
    (....., 30. septembar 2022 10:44)

    # Link komentara

  25. Jel može svaka žrtva da dodje na televiziju, ili mora da bude poznata?
    (yoda, 30. septembar 2022 10:44)

    # Link komentara

  26. Je l' nju neko puskom terao da ima dete sa budalom? Bio je fin decko, pobozan... Jedino ako je vrhunski glumac, pa je uspeo sve da ih isfolira, inace ovakvog idiota ne mozes da ne vidis. Ljubav pre svega, postujem, to je prirodan, ispravan stav, ali ako zmuris na ocigledne stvari onda realno rizikujes da ti se ovo desi...ovaj decko je pukao u 22. godini, sta ce biti sa 30 ili 40, kad se stres veze na genetiku?
    (Zbogom, pameti!, 30. septembar 2022 10:00)

    Znaci on je nju pretukao a ona je kriva sto nije znala sto je on takav? Stvarno zbogom, pameti.
    (malina, 30. septembar 2022 10:31)

    Ne, naravno da nije to napisano. On bi trebalo da odgovara za svoje delo, i to debelo. A savet za devojke, u ovom slucaju devojcice je da dobro obrate paznju sa kim se vencavaju i prave decu. Znakovi ovakvog ponasanja su sigurno bili tu od samog pocetka, ali ih devojcica/njena porodica nisu primetili, ili su izabrali da ih ne primete. Ne moze niko dovoljno dobro da te cuva ako se ne cuvas sam, to vazi za oba pola. Ne bi me cudilo da se posle medijske pompe ovo zataska i oni nastave "srecan" brak. Do sledeceg incidenta.
    (Kukatilo, 30. septembar 2022 10:46)

    # Link komentara

  27. White trash.
    (Rđa, 30. septembar 2022 10:46)

    # Link komentara

  28. "On se činio tako divan dečko, čak je bio pobožan išao je u crkvu..."

    Kao da je neka garancija da će biti normalan ako ide u crkvu. Većina kriminalaca i nasilnika u ovoj zemlji se izjašnjavaju kao vernici.
    (wtf, 30. septembar 2022 10:47)

    # Link komentara

  29. Definitivno nasilje nad zenama je neprihvatljivo !Ali i ova majka i sve to oko tih kcerki je malo zamuceno sve nesto fensi ...nebranim tog covjeka i treba da dobije kaznu za nasilje ali ko zna sta ga je dovelo u tu situaciju ...
    (Rale, 30. septembar 2022 10:09)

    Sunce ti, pa sta i ako je fensi? Ne svidja ti se fensi devojka ili zena? Ostavi fensi sevojku ili zenu, ne prebijaj nekoga zato sto ti se ne svidja, aman! Sta mu je dete krivo? I ono fensi???

    Boze dragi kakvih ljudi ima, a za sebe ce svaki reci ja sam "dobar i posten covek"
    (Nenad, 30. septembar 2022 10:50)

    # Link komentara

  30. Nekad je psihičko nasilje gore od fizičkog a za to ne postoji zakonska kazna,kao ni za preljubu,zanemarivanje dece itd.
    (Aleksandar, 30. septembar 2022 10:06)

    Pa sta bi srpski domacin da mu se uvede kazna za prevaru?

    Kad te neko prevari, ostavis ga. Kad te neko psihicki maltretira odes, jedino ako te neko sprecava da odes jedino onda bi trebalo da reaguje policija da je imamo
    (Darko, 30. septembar 2022 10:52)

    # Link komentara

  31. Citam komentare i uzasavam se. Kao i uvek, krivite zrtvu. Trebala je da zna kakav je, kakvo je vaspitanje ona imala, zasto je popustala? Kad ne prijavi, sama je kriva sto je cutala. Kad prijavi, onda je kriva sto je uopste dozvolila da joj se to desi. A za njega kazete jednostavno da je budala i nasilnik, kao da je on jednostavno takav i nije mogao bolje. Pisete takve komentare i onda se pitate zasto se ovakve stvari desavaju i zasto zene cute? Nasilnik je odgovoran za nasilje, ne zrtva!!
    (lala, 30. septembar 2022 10:55)

    # Link komentara

  32. Ovo su posledice prepuštanja dece internetu, mobilnim telefonima, društvenim mrežama. Roditeljsku ljubav i pažnju ništa ne može da zameni. Porodica koja je iznedrila nasilnika sigurno ima putera na glavi, a stav "moj ćale će da ti sredi..." govori o potpunom nedostatku odgovornosti.
    U Beogradu je naročito teško stanje, mnogo je mladih debila.
    (Joao, 30. septembar 2022 10:56)

    # Link komentara

  33. Je l' nju neko puskom terao da ima dete sa budalom? Bio je fin decko, pobozan... Jedino ako je vrhunski glumac, pa je uspeo sve da ih isfolira, inace ovakvog idiota ne mozes da ne vidis. Ljubav pre svega, postujem, to je prirodan, ispravan stav, ali ako zmuris na ocigledne stvari onda realno rizikujes da ti se ovo desi...ovaj decko je pukao u 22. godini, sta ce biti sa 30 ili 40, kad se stres veze na genetiku?
    (Zbogom, pameti!, 30. septembar 2022 10:00)
    Upravo sam to i pomislila... Eeejj ima 19 godina, i ostaje trudna sa ovakvim likom... Druži se bre devojko sa drugaricama, živi život, ima vremena za momke i za rađanje!
    (Nale, 30. septembar 2022 10:59)

    # Link komentara

  34. Dakle devojke ako momak koji vam se dopada: ima agresivne napade prema drugima, očigledno se bavi nelegalnim delatnostima, odlučuje u vaše ime šta treba da obučete, kako da se našminkate, šta da naručite u restoranu, ne voli vaše prijatelje i brani vam da se s njima viđate, vrlo je posesivan i mora da zna u svakom trenutku gde ste bile, šta ste radile, ne voli članove vaše porodice i to otvoreno pokazuje, nepristojan je prema prodavačima, kelnerima... to se zove "crvene zastave" i očekujte da će jednog dana sve to pokazati prema vama, ma koliko se vi osećale "zaštićene" i "kao princeze" u njegovom prisustvu.
    (Nikola, 30. septembar 2022 10:59)

    # Link komentara

  35. Ne, naravno da nije to napisano. On bi trebalo da odgovara za svoje delo, i to debelo. A savet za devojke, u ovom slucaju devojcice je da dobro obrate paznju sa kim se vencavaju i prave decu. Znakovi ovakvog ponasanja su sigurno bili tu od samog pocetka, ali ih devojcica/njena porodica nisu primetili, ili su izabrali da ih ne primete. Ne moze niko dovoljno dobro da te cuva ako se ne cuvas sam, to vazi za oba pola. Ne bi me cudilo da se posle medijske pompe ovo zataska i oni nastave "srecan" brak. Do sledeceg incidenta.
    (Kukatilo, 30. septembar 2022 10:46)

    Mozda bi trebali da dajemo savete roditeljima da primete znakove da im je dete nasilnik i kako da sprece nasilje. Ne samo zenama i devojkama da vecito govorimo kako bi trebale da paze.
    (lala, 30. septembar 2022 10:59)

    # Link komentara

  36. Jel može svaka žrtva da dodje na televiziju, ili mora da bude poznata?
    (yoda, 30. septembar 2022 10:44)

    Je li moze svaki silovatelj ili mora da bude poznat?
    (....., 30. septembar 2022 11:00)

    # Link komentara

  37. Zlocinac je uvek kriv za svoj zlocin, ali nekad je zrtva kriva zato sto je sebe stavila u taj polozaj. Ako setam po opasno kraju poznatom po kriminalu, pucnjavama, tucama itd. i sepurim se tako u sred noci, ako me neko pretuce, taj je kriv zbog tog dela, a ja sam kriv sto sam sebe doveo u tu situaciju. Tako da, pamet u glavu ljudi. Pa ne kazu roditelji bez veze svojoj deci pred izlazak : pazi sta radis, sa kim si, gde si.
    (Pljuvac Svih Stilova, 30. septembar 2022 11:01)

    # Link komentara

  38. Je l' nju neko puskom terao da ima dete sa budalom? Bio je fin decko, pobozan... Jedino ako je vrhunski glumac, pa je uspeo sve da ih isfolira, inace ovakvog idiota ne mozes da ne vidis. Ljubav pre svega, postujem, to je prirodan, ispravan stav, ali ako zmuris na ocigledne stvari onda realno rizikujes da ti se ovo desi...ovaj decko je pukao u 22. godini, sta ce biti sa 30 ili 40, kad se stres veze na genetiku?
    (Zbogom, pameti!, 30. septembar 2022 10:00

    Ajde, bre ne pricaj gluposti, naravno da moze da se isfolira da si dobar. Naravno da se tesko prepoznaju neke stvari. Nikome ne pise na celu. Na kraju kad zene i primete nesto cesto se cuje pa pritrpi malo, nije sve med i mleko, bar sa ovog sajta uvek cujemo od muskaraca koji ovde komentarisu kako "zenama sve smeta, nisu kao nase babe, nece da predju preko sitnica, odmah raskidaju i razvode se.."
    Kakvi ste ljudi, majko sveta
    (Father of three, 30. septembar 2022 11:03)

    # Link komentara

  39. Agresija je simptom dubljih problema. Agresija je posledica akumuliranih negativnih emocija. Negativne emocije su posledica negativnih misli i negativnih interpretacija sveta.
    U zavisnosti od stepena svesnosti, socijalizovanosti, obrazovanja ljudi traže ili ne pomoć pre nego unutrašnje nezadovoljstvo i bol stignu do nivoa ispoljavanja direktne agresije. Nažalost, u našoj zajednici još uvek ima onih kojima je manje ponižavajuće da mlate majku svoga deteta, nego da prepoznaju da imaju problem i da traže pomoć. Kakav god problem ovaj momak (skoro pa dete) imao, imao je mnogo efikasnijih opcija da se oslobodi unutrašnje patnje, od ove koju je odabrao. Žao mi je ove devojke, pre svega, nadam se da će se i fizički i psihički oporaviti. Žao mi je i ovog momka, nadam se da još nije kasno da uhvati voz za dostojanstven život.
    (Neko, 30. septembar 2022 11:03)

    # Link komentara

  40. Je l' nju neko puskom terao da ima dete sa budalom? Bio je fin decko, pobozan... Jedino ako je vrhunski glumac, pa je uspeo sve da ih isfolira, inace ovakvog idiota ne mozes da ne vidis. Ljubav pre svega, postujem, to je prirodan, ispravan stav, ali ako zmuris na ocigledne stvari onda realno rizikujes da ti se ovo desi...ovaj decko je pukao u 22. godini, sta ce biti sa 30 ili 40, kad se stres veze na genetiku?
    (Zbogom, pameti!, 30. septembar 2022 10:00

    Boze dragi, covek skoro 50 godina folirao celo Cetinje da je normalan, i komsije i pprodicu, a ti prosipas ovde neke svoje umotvorine
    (Si ti normalan, 30. septembar 2022 11:05)

    # Link komentara

  41. Majka 19 godina cale 23
    (tzar bomba, 30. septembar 2022 10:31)

    Pa?
    Zar ne treba da se vencavamo i dobijamo decu mladi?
    Misis da ce ovaj sa 30 bit bolji?
    Sram te bilo
    (Sta pricate vi?, 30. septembar 2022 11:07)

    # Link komentara

  42. @ to su dobri ljudi, pravi beogradjani
    Naravno, a ti si odakle iz Jabukovca možda, Velike Ivanče, Leskovca, Subotice, Paraćina ... nabrojao sam samo mesta gde su velika masovna ubistva, a raznog nasilja ima dosta, po celoj Srbiji ...tako da ti i ovi tvoji koji su lupili pluseve na taj tvoj komentar, prvo razmislite ako imate čime, pa onda počnete da lupate po tasterima...
    (more mrs, 30. septembar 2022 11:07)

    # Link komentara

  43. Majka 19 godina cale 23
    (tzar bomba, 30. septembar 2022 10:31)

    To jos uvek nema skroz formiran mozak za donosenje bitnih odluka u zivotu. Neka je Bog u pomoci tom detetu. Muza treba posteno ispendreciti, a majku poslati u skolu.
    (Kukatilo, 30. septembar 2022 10:41)

    Moja prababa se udala sa 15 godina i odma postala majka, nije znala da pise ni da cita i rodila petoro dece. Ubili su joj muza i 2 sina. Onda je sama odgajila i skolovala decu, radila kao cistacica i zivela do 96 god. Ako je ona mogla, zasto ne bi ova devojka sa 19 godina?
    (dd, 30. septembar 2022 11:07)

    # Link komentara

  44. Definitivno nasilje nad zenama je neprihvatljivo !Ali i ova majka i sve to oko tih kcerki je malo zamuceno sve nesto fensi ...nebranim tog covjeka i treba da dobije kaznu za nasilje ali ko zna sta ga je dovelo u tu situaciju ...
    (Rale, 30. septembar 2022 10:09)

    Moze da bude fensi do sutra. Sto nije trazio neku koja to nije?
    Nego ajde da mu uzmemo kao olaksavajucu to sto je devojka Raletu, zaboga, suvise fensi
    (Fensi pa sta, 30. septembar 2022 11:11)

    # Link komentara

  45. Tipicni litijas, cuvar porodicnih vrednosti.
    (Panta, 30. septembar 2022 09:58)

    Tesko da je litijas a jutuberski milje. Pre bih rekao da je od onih narko-kafic-modernizam-tipova.
    (Bre!, 30. septembar 2022 11:14)

    # Link komentara

  46. Dakle devojke ako momak koji vam se dopada: ima agresivne napade prema drugima, očigledno se bavi nelegalnim delatnostima, odlučuje u vaše ime šta treba da obučete, kako da se našminkate, šta da naručite u restoranu, ne voli vaše prijatelje i brani vam da se s njima viđate, vrlo je posesivan i mora da zna u svakom trenutku gde ste bile, šta ste radile, ne voli članove vaše porodice i to otvoreno pokazuje, nepristojan je prema prodavačima, kelnerima... to se zove "crvene zastave" i očekujte da će jednog dana sve to pokazati prema vama, ma koliko se vi osećale "zaštićene" i "kao princeze" u njegovom prisustvu.
    (Nikola, 30. septembar 2022 10:59)

    Bukvalno se niko ne oseca zasticenim u drustvu takvog lika. Poenta je sto kad primetis crvene zastave dobijes batine, ne da ti da odes, preti tvojoj porodici, neretko i ubiju.
    A ovi sto sad pametuju bi se prvi pomamili kad bi se u skolama ucilo koje su tacno "crvene zastave". Bilo bi - uce nase zene da smo svi naailnici i rasturaju nam porodicu. Ali, znaju da pametuju, kad se nesto desi i naravno da kazu da zene moraju vise, bolje, pametnije, brze...
    (Ludilo, 30. septembar 2022 11:17)

    # Link komentara

  47. Je l' nju neko puskom terao da ima dete sa budalom? Bio je fin decko, pobozan... Jedino ako je vrhunski glumac, pa je uspeo sve da ih isfolira, inace ovakvog idiota ne mozes da ne vidis. Ljubav pre svega, postujem, to je prirodan, ispravan stav, ali ako zmuris na ocigledne stvari onda realno rizikujes da ti se ovo desi...ovaj decko je pukao u 22. godini, sta ce biti sa 30 ili 40, kad se stres veze na genetiku?
    (Zbogom, pameti!, 30. septembar 2022 10:00)

    Ti ocigledno nisi proucavao psihopate i serijske ubice. Takvi su najbolji foliranti. Nemaju prave ljudske emocije u sebi ali zato mogu vrlo lepo da se pretvaraju i obicno su veoma sarmantni ljudi....dok te ne ubiju. Vrlo zanimljiva tema.
    (Psiho, 30. septembar 2022 11:18)

    # Link komentara

  48. Jel može svaka žrtva da dodje na televiziju, ili mora da bude poznata?
    (yoda, 30. septembar 2022 10:44)

    Moze naravno, kao sto vidis, ova zrtva ni po cemu nije poznata.
    (Stai ovde citamo, 30. septembar 2022 11:21)

    # Link komentara

  49. Sve su ovo posljedice
    opšte truleži čije korijenje
    seže u 90-e.

    Mladi silos
    ima stav bahatlije,
    pogled narcisoidnog psihopate,
    i nije mi jasno kako to niko nije vidio...
    (gost, 30. septembar 2022 11:21)

    # Link komentara

  50. Zlocinac je uvek kriv za svoj zlocin, ali nekad je zrtva kriva zato sto je sebe stavila u taj polozaj. Ako setam po opasno kraju poznatom po kriminalu, pucnjavama, tucama itd. i sepurim se tako u sred noci, ako me neko pretuce, taj je kriv zbog tog dela, a ja sam kriv sto sam sebe doveo u tu situaciju. Tako da, pamet u glavu ljudi. Pa ne kazu roditelji bez veze svojoj deci pred izlazak : pazi sta radis, sa kim si, gde si.
    (Pljuvac Svih Stilova, 30. septembar 2022 11:01)

    Zbog ovakvih komentara hocu da lupam glavu. On je bio dobar decko, isao je u crkvu, zar nisi procitao clanak????
    (aaaaaaaaaaaaaaa, 30. septembar 2022 11:22)

    # Link komentara

  51. Ne, nije kriva ni devojka ni njena keva.
    Kriv je "tatica" a vrlo moguce i njegov tatica i tatica tatice, ali da ne gresim dusu zaustavicu se kod prvog kolena.
    Dakle, tata debil je odgajio sina debila koji bije zenu koja se tek porodila i bebu!
    (Milan, 30. septembar 2022 11:25)

    # Link komentara

  52. Ona 19 on 23, pa nisu zajedno ni kilo soli potrosili a vec imaju i dete..
    (sanja, 30. septembar 2022 11:26)

    # Link komentara

  53. Литија у суботу у 13:00. Молебан ће држати патријарх Порфирије. Читаће молитве за умножење љубави и спас породице … кад би се зезали.
    (DJ KRMAK, 30. septembar 2022 11:28)

    # Link komentara

  54. Jako pobozan, pravi hriscanin
    (Ronin, 30. septembar 2022 09:59)

    Tipicni litijas, cuvar porodicnih vrednosti.
    (Panta, 30. septembar 2022 09:58)

    A komunjare, kojima i vi pripadate, su baš fini ljudi. To ste pokazali 1945.
    (otimali tuđe, 30. septembar 2022 11:29)

    # Link komentara

  55. Imam zeta koji nije krocio u crkvu ali ga ne bi menjao sa 100 poboznih. Sta sve citam, majko mila
    (zeljac, 30. septembar 2022 11:30)

    # Link komentara

  56. to su dobri ljudi, pravi beogradjani, idu u crkvu i poste sredom i petkom, krste se u autobusu kad prodje pored crkve
    (drt, 30. septembar 2022 10:25)

    Jao, što si pametan i duhovit. Ups, ipak nisi duhovit ponajmanje pametan. Ne čudi me znajući da si obožavalav šlosera iz Kumrovca.
    (komunjare i dalje haraju, 30. septembar 2022 11:32)

    # Link komentara

  57. Drage moje devojke i zene, molim vas ne srljajte u brak, zavrsavajte skole, radite posao i zaradjujte svoj dinar. U brak ne zurite i decu sacekajte barem posle godine dana zajednickog zivota. Ponavljam - zajednickog zivota vas i onoga kojeg ste odabrale da bude vas saputnik, ne njegove brace, majke, sestre ... vas dvoje sami sebi sve obezbedite, hranu na stolu, racune za zivot i jos po nesto, ako to uspete, pa jos imate i zajednicke ciljeve u zivotu,smejete se zajedno i kad nije sve super, volite i postujete jedno drugo u svemu, onda mozete sve ! Problema uvek ima, ali i resenja ako zelite da ih zajedno trazite, neka vam je sa srecom !
    (Mama, 30. septembar 2022 11:32)

    # Link komentara

  58. Zlocinac je uvek kriv za svoj zlocin, ali nekad je zrtva kriva zato sto je sebe stavila u taj polozaj. Ako setam po opasno kraju poznatom po kriminalu, pucnjavama, tucama itd. i sepurim se tako u sred noci, ako me neko pretuce, taj je kriv zbog tog dela, a ja sam kriv sto sam sebe doveo u tu situaciju. Tako da, pamet u glavu ljudi. Pa ne kazu roditelji bez veze svojoj deci pred izlazak : pazi sta radis, sa kim si, gde si.
    (Pljuvac Svih Stilova, 30. septembar 2022 11:01)

    Ajde, bre, zena je pretucena u svojoj kuci od strane muza i oca deteta koji joj se siguran sam pred bogom zakleo na postovanje i vernost.
    Nije se setala gola getom, koji, uzgred receno, ne bi trebalo ni da postoji.
    Lik je povredio i dvomesecno dete.
    Roditelji bi trebalo, pre svega da ne podizu idiote.
    Nekad je stvarno bolje cutati.
    (Andrija, 30. septembar 2022 11:36)

    # Link komentara

  59. Kad ce litije protiv nasilja u porodici? Ili je to ta porodica za koju se vernici bore? Bitno da su muskarac i zena, nema veze sto je tuce
    (Apatrid, 30. septembar 2022 11:48)

    # Link komentara

  60. Problem je drustvo, sistem vrednosti i udaljavanje od porodice i prijatelja. Pravih vrednosti, kao sto su kultura, umetnost, muzika, knjiga, obrazovanje.

    Degradirano je sve. Najvecu korist ce imati upravo influenserka, jer ce imati vise pregleda, vise ljudi koji je prate.

    Nema opravdanja za ovakvo ponasanje, krajnje nezreli, neodgovorno, nespremni ljudi za zivot i porodicu, no potrebno je cuti njegovu pricu. Mozda je zatrudnela sa nekim drugim pa mu priznala, mozda ga zbog para izmanipulisala. Ljudi mnogo je zla, mozda je on bio ugnjetavan ili prevaren. Pogledajte samo drustvene mreze, sta devojke objavljuju i kakvi kontradiktorni stavovi prozimaju u tim objavama. Jednakost polova svakako, ne sme niko nikoga da zlostavlja, fizicki, ali jos veci problem je psihicko zlostavljanje, ono moze mnogo cesce da bude opasnije i dugorocnije. A za to vam nisu potrebni misici.

    Zao mi je i bojim se u kom je pravcu svet krenuo.
    (Drustvo, 30. septembar 2022 11:54)

    # Link komentara

  61. Ovo su posledice prepuštanja dece internetu, mobilnim telefonima, društvenim mrežama. Roditeljsku ljubav i pažnju ništa ne može da zameni. Porodica koja je iznedrila nasilnika sigurno ima putera na glavi, a stav "moj ćale će da ti sredi..." govori o potpunom nedostatku odgovornosti.
    U Beogradu je naročito teško stanje, mnogo je mladih debila.
    (Joao, 30. septembar 2022 10:56)

    Ovakve stvari se vekovima desavaju. Ja poznajem nekoliko takvih nasilnika i sa 60+ godina sigurno nisu odrasli sa internetom.
    (nije internet bas za sve kriv, 30. septembar 2022 11:54)

    # Link komentara

  62. U kom psalmu pise- dobro ispretucati zenu,a Damjane, vernice dobri?
    (Narobijupakozelenko, 30. septembar 2022 12:00)

    # Link komentara

  63. Da se razumemo - nasilnik jE UVEK kriv. ALi, pobogu, kakva udaja u 19 godina??? U urbanoj sredini???? Ko je jos zreo u tim godinama da donosi zivotne odluke? Trebalo je drugacije usmeriti cerku, a ne avioni, kamioni, pa su se malo svi zaneli.
    (Nazovimo stvari pravim imenom, 30. septembar 2022 12:02)

    # Link komentara

  64. @rale vrati se u pecinu iz koje si izgmizao
    (drt, 30. septembar 2022 12:06)

    # Link komentara

  65. Zlocinac je uvek kriv za svoj zlocin, ali nekad je zrtva kriva zato sto je sebe stavila u taj polozaj. Ako setam po opasno kraju poznatom po kriminalu, pucnjavama, tucama itd. i sepurim se tako u sred noci, ako me neko pretuce, taj je kriv zbog tog dela, a ja sam kriv sto sam sebe doveo u tu situaciju. Tako da, pamet u glavu ljudi. Pa ne kazu roditelji bez veze svojoj deci pred izlazak : pazi sta radis, sa kim si, gde si.
    (Pljuvac Svih Stilova, 30. septembar 2022 11:01)

    Ovo nema veze sa vezom moralno ni pravno niti logicki, hajmo ovako znaci Srbi su krivi sto su sebe stavili u tu i tu poziciju 1940ih na teritoriji NDH. Dajte molim vas, saberite se.
    (Zbogom logiko, 30. septembar 2022 12:10)

    # Link komentara

  66. доживотна робија за овакво насиље, па да се ствари среде. жене морају да буду светиња, никада да се рука дигне на женско. никада! размислите сви шта је мајка, шта је сестра.
    (мајко мила, 30. septembar 2022 12:13)

    # Link komentara

  67. Svaka cast na hrabrosti da sve iznesu u javnost. Ovo je zivot 21. veka, i ovo su situacije gde drustvo mora da pokaze progres, i sankcionisanjem ovakog nasilja, najstrozom mogucom kaznom, preventivno deluje na mlade ljude koji treba dobro da razmisle kada im i padne na pamet da ovako nesto pomisle da urade. Vaspitavajte decu! A ako vidite da nema ko da ga vaspita, da su roditelji, babe i dede losi ljudi bezite od takvih!!! Pustite ljudi izgled, novac, polozaj... To nije vazno, gledajte vaspitanje, iz kakve je porodice, i da li je taj covek (zena) normalan na kraju dana!!!
    (XxXx, 30. septembar 2022 12:30)

    # Link komentara

  68. Majka 19 godina cale 23
    (tzar bomba, 30. septembar 2022 10:31)

    To jos uvek nema skroz formiran mozak za donosenje bitnih odluka u zivotu. Neka je Bog u pomoci tom detetu. Muza treba posteno ispendreciti, a majku poslati u skolu.
    (Kukatilo, 30. septembar 2022 10:41)

    Moja prababa se udala sa 15 godina i odma postala majka, nije znala da pise ni da cita i rodila petoro dece. Ubili su joj muza i 2 sina. Onda je sama odgajila i skolovala decu, radila kao cistacica i zivela do 96 god. Ako je ona mogla, zasto ne bi ova devojka sa 19 godina?
    (dd, 30. septembar 2022 11:07)

    Zato sto:
    1. Socijalne mreze
    2. "influenseri"
    (Bre!, 30. septembar 2022 12:48)

    # Link komentara

  69. Zao mi je devojke, ovo je monstrum koji je samo i iskljucivo kriv za ovo. Da me ne shvatite pogresno, ali evo, kaze majka da ju ju je gurnuo dok je bila trudna. Sigurno je bilo nekih naznaka i ranije da je ovako nesto u stanju da ucini i opet je ostala sa njim. Devojke, ne trpite nasilje, na najmanji znak nasilje bezite od takvih monstruma.
    (milanovac, 30. septembar 2022 12:50)

    # Link komentara

  70. Monstruozno ponasanje to ne sporim, decko je za zatvor cim je bio spreman na takav cin, tamo gde je i ostala stoka, samo pitam se niko ne spominje razlog tog cina, okej porodica se mesa, okej mladi su, nisam video jos jedan spomenuti razlog tog ludog ponasanja da rodjenu bebu stiskas, sta beba nije njegova?
    (nelagodican, 30. septembar 2022 12:50)

    # Link komentara

  71. Ajde, bre, zena je pretucena u svojoj kuci od strane muza i oca deteta koji joj se siguran sam pred bogom zakleo na postovanje i vernost.
    Nije se setala gola getom, koji, uzgred receno, ne bi trebalo ni da postoji.
    Lik je povredio i dvomesecno dete.
    Roditelji bi trebalo, pre svega da ne podizu idiote.
    Nekad je stvarno bolje cutati.
    (Andrija, 30. septembar 2022 11:36)
    Majstore, moj komentar se odnosi na zlocinca i zrtvu generalno, a ne samo za ovaj slucaj. Dalje, jedno deset mojih skolskih drugarica iz srednje se udalo do svoje 19te godine. Jedva su cekale. Osam njih se razvelo kroz nekoliko godina. Zasto? Zato sto su se udale za likove koje nisu ni upoznale kako treba. Mislisle su da je izgled dovoljan, kao i kako se lepo zabavljaju u klubovima. Nisu razmisljale da li su ti muskarci materijal za oca, porodicu. Pa se posle ispostavilo da su dvojica kockari, jedan je zenskaros, nekoliko ih nezrelo i neodgovorno i vise bili van kuce nego li u kuci, i zene same brinule o deci. Ostali su bili agresivni, ali tek pod pritiskom i velkim obavezama koje nose porodica i brak. Zato se mora upoznati osoba, a ne samo ajmo da se vencamo i izrodimo decu, bez trunke razmisljanja. E zato sam napisao onaj komentar. Valjda sad razumes, ali cito sumljam.
    (Pljuvac Svih Stilova, 30. septembar 2022 12:51)

    # Link komentara

  72. Nije mi jasno kako neko koga poznaješ godinama može tek tako da plane i pokaže svoje pravo lice. Mora da su postojale mnoge "crvene zastave" koje su ignorisane. Takođe su verovatno oboje ušli u brak prilično nezreli s obzirom na njihove godine. Ono što je najvažnije je da devojka nikada i ne pomisli da mu se vrati. Jednom nasilnik, uvek nasilnik. I sledeći put neka gleda neke važnije stvari kod partnera osim fizičkog izgleda i materijalnog stanja njegove porodice.
    (Niksa, 30. septembar 2022 10:03)


    Komentar pravo u metu. Nasilje sigurno nije doslo kao grom iz vedra neba. A i danasnje devojke se rukovode materijalnom bogatstvom na prvom mestu, i zato imamo ovakve slucajeve. Svakako, monstrum je iskljucivi krivac, ali devojke moraju da bolje biraju a ne da budu povrsne.
    (nemanja, 30. septembar 2022 12:51)

    # Link komentara

  73. Ljudi su cudo, to da li je neko vernik ili ateista, agnostik, pripadnik lgbt....levoruk, monarhista, demokrata, liberal.....nije uslov da bude nasilnik, poremecena osoba ili psihopata takvih ima svuda ne vezano za religiju, boju koze, seksualno opredeljenje......
    (trt, 30. septembar 2022 12:57)

    # Link komentara

  74. доживотна робија за овакво насиље, па да се ствари среде. жене морају да буду светиња, никада да се рука дигне на женско. никада! размислите сви шта је мајка, шта је сестра.
    (мајко мила, 30. septembar 2022 12:13)


    Dvogramni mozgu, zašto "nikada ne sme da se digne ruka na žensko, nikada"? A na muško može, jel da?
    Ženske histerije i napadi i nasilje je opravdano i društvo treba da opravda to, jel?
    Mi ne znamo detalje ovog slučaja, a ti unapred zaključuješ sve. Možda ja bila samoodbrana, možda je samopovređivanje, možda je treća osoba učinila to. Mi to ne znamo, dok se ne utvrdw činjenice.
    Ali indirektno opravdavati nasilje nad muškarcima, tako što se samo izdvaja dizanje ruku na žene, nije u redu. Nijedno nasilje nije u redu.
    (Bender, 30. septembar 2022 12:58)

    # Link komentara

  75. Ajde, bre, zena je pretucena u svojoj kuci od strane muza i oca deteta koji joj se siguran sam pred bogom zakleo na postovanje i vernost.
    Nije se setala gola getom, koji, uzgred receno, ne bi trebalo ni da postoji.
    Lik je povredio i dvomesecno dete.
    Roditelji bi trebalo, pre svega da ne podizu idiote.
    Nekad je stvarno bolje cutati.
    (Andrija, 30. septembar 2022 11:36)
    Da se nadovezem. Moja tetka, koja mi je kao druga majka, je zrtva porodicnog nasilja. Moj teca se redovno istresa na njoj. Najvise i najcesce verbalno. Urlanje, vredjanje, brani joj da u NJENOJ kuci organizuje sobu,namestaj itd. kako zeli. Ponekad bude i fizickog nasilja tipa samari, guranje itd. Povremeno mi se izjada i isplace i naravno srce me boli dok to slusam, jer kaze cim ga vidi cak i kad joj nista ne uradi, njoj se srca uzlupa. Kuka svima nama, a kad joj kazemo da ga ostavi i da on nije normalan, onda odjednom mi ispadnemo nekako krivi. Jer ona samo kad joj je tesko kuka protiv njega, kad je dobro brani ga i nas napada. Pa kazi ti meni, ko je sad kriv sto ona dobija te samare? On je odgovoran za nasilje, ali je ona kriva sto to trpi. Da se pokupila i otisla pre 10 godina, ne bi nista od ovog istrpela. Tako da nemoj da pises gluposti.
    (Pljuvac Svih Stilova, 30. septembar 2022 13:00)

    # Link komentara

  76. Ajde, bre, zena je pretucena u svojoj kuci od strane muza i oca deteta koji joj se siguran sam pred bogom zakleo na postovanje i vernost.
    Nije se setala gola getom, koji, uzgred receno, ne bi trebalo ni da postoji.
    Lik je povredio i dvomesecno dete.
    Roditelji bi trebalo, pre svega da ne podizu idiote.
    Nekad je stvarno bolje cutati.
    (Andrija, 30. septembar 2022 11:36)
    Majstore, moj komentar se odnosi na zlocinca i zrtvu generalno, a ne samo za ovaj slucaj. Dalje, jedno deset mojih skolskih drugarica iz srednje se udalo do svoje 19te godine. Jedva su cekale. Osam njih se razvelo kroz nekoliko godina. Zasto? Zato sto su se udale za likove koje nisu ni upoznale kako treba. Mislisle su da je izgled dovoljan, kao i kako se lepo zabavljaju u klubovima. Nisu razmisljale da li su ti muskarci materijal za oca, porodicu. Pa se posle ispostavilo da su dvojica kockari, jedan je zenskaros, nekoliko ih nezrelo i neodgovorno i vise bili van kuce nego li u kuci, i zene same brinule o deci. Ostali su bili agresivni, ali tek pod pritiskom i velkim obavezama koje nose porodica i brak. Zato se mora upoznati osoba, a ne samo ajmo da se vencamo i izrodimo decu, bez trunke razmisljanja. E zato sam napisao onaj komentar. Valjda sad razumes, ali cito sumljam.
    (Pljuvac Svih Stilova, 30. septembar 2022 13:02)

    # Link komentara

  77. Žene prijavite svaki ovakav slučaj. Sigurno nije lako, ali danas je lakše nego šta je ranije bilo. Postoje sigurne kuće, društvo je zrelije. Ovakvi bejbifejs monstrumi jednostavno ne zaslužuju da budu na slobodi
    (Gleb, 30. septembar 2022 13:05)

    # Link komentara