- Komentari -
  1. Kako da imate recept, kad ga predajete apotekaru prilikom uzimanja leka?
    Zasto vas nikada ne obavestavaju da postoji mogucnost policijskog pretresa i privodjenja?
    Nek jure dilere.
    (Miljana, 10. jul 2022 10:56)

    # Link komentara

  2. Kakve to ludačke zakone preuzete.iz bolesne EU imamo da kriminalizujemo ljude što imaju lekove kod sebe? ”Javno”, tj. državno socijalističko zdravstvo postaje, osim organizovanog kriminala, što je po definiciji, jer nema opt-outa, već vas silom teraju da budete deo sistema i ako to ne želite, sve više instrument represije nad građanima, ne samo laži-epidemiološke...
    (EU Citizen, 8. jul 2022 21:10)

    # Link komentara

  3. @chodex
    Naš organizam ima prirodne mehanizme za odbranu od stresa i bola.
    Kao što se za svaku "prehladu" ne daju lekovi, tako nema potrebe da se uzimaju zbog svakog bola i stresa, nego samo kod ozbiljnih problema. Benzodiazepini i ostali anksiolitici stvaraju manje ili više ozbiljnu zavisnost, umanjuju kognitivne sposobnosti, otupljuju osećanja. Da ponovim, isto kao i sa antibioticima, lekari su shvatili da ih treba mnogo selektivnije i ređe davati.
    Što se mog zdravlja tiče, rekao sam da sam zdraviji od većine svojih vršnjaka, sa 52 godine praktično nemam nikakve zdravstvene tegobe i ne pijem nikakve lekove.
    (Milan, 8. jul 2022 20:00)

    # Link komentara

  4. Није то никакав лек за смирење него је то дрога. Поред једне теретане у Бгд свако јутро може се видети по једна бачена кутија бромазепана. Да ли мислите да је узимају због смирења?
    (Петар, 8. jul 2022 16:36)

    # Link komentara

  5. Мени је чудна једна ствар, а то је да је полиција пресекла пут возилу са глумцима после представе и онда их претресала. Личи ми на класичну репресију.
    (.-., 7. jul 2022 11:53)

    U mom naselju sitni dileri rade dan i noć. Štekovi su im svuda i svako ih zna. Lako se i prepoznaju jer su non stop na ulici, po kraju. Policija?
    (Vrhunski lovac na strane plaćenike i domaće izdajnike, 8. jul 2022 15:08)

    # Link komentara

  6. Narkodilere čuvaju i reketiraju delovi policije, svuda u svetu.

    Našima to nije dovoljno, pa hoće da kontrolišu i tržište lekova.
    (malo im, 8. jul 2022 14:07)

    # Link komentara

  7. Čekaj ti! A što nije prethodno kopirala recept i kopiju overila kod notara? Pa kad organ reda pretresom sumnjive osobe nađe brombić, a ona overenu kopiju na uvid, a on - nevera!

    Ljudi, da li je ovo realno?
    (Zeolit, 7. jul 2022 15:08)

    U kom svetu ti zivis? Da li je moguce da si toliko nerealan u razmisljanju... Ovde je drzava i sistem omanuo, kao zdravstvo, a ne obicni gradjani... Doktori bi trebali da ili imaju fotokopir masine, pa da isfotokopiraju recept i vrate ga ljudima, ili da vrate recept, nakon sto ubace podatke sa njega u kompjuter... Najbolje da ce ljudi sada i zbog toga da idu kod notara?!?!?!? neobicno nepromisljena i glupa izjava... Sledeci put, razmisli mnogo bolje, jer ovo sto predlazes nema veze sa zivotom i totalno je nenormalno...
    (Chodex, 07. jul 2022 16:23)


    pokvarila se kapir mašina.
    (neutralni fe, 8. jul 2022 12:19)

    # Link komentara

  8. Bromaz i alkohol, najaca gudra
    (Marko, 8. jul 2022 12:00)

    # Link komentara

  9. Мени је чудна једна ствар, а то је да је полиција пресекла пут возилу са глумцима после представе и онда их претресала. Личи ми на класичну репресију.
    (.-., 7. jul 2022 11:53)

    U mom naselju sitni dileri rade dan i noć. Štekovi su im svuda i svako ih zna. Lako se i prepoznaju jer su non stop na ulici, po kraju. Policija?
    (Vrhunski lovac na strane plaćenike i domaće izdajnike, 8. jul 2022 11:51)

    # Link komentara

  10. Samo priučeni, neobučeni, policajci mogu takvu debilnu glupost da urade. Bromazepam je legalan lek, odobren za upotrebu pre rođenja tih paćenika. S kojim pravom nekog lišavaju slobode zbog leka? Bromazepam je lek nije ”opojno sredstvo”. Zloupotreba nekom može da stvori ”opojnost”, ali ja za to iz svoje prakse ne znam.
    (Kodan, 8. jul 2022 10:45)

    # Link komentara

  11. Rekao bi da globalno ti lekovi za smirenje strasno zuljaju ove na vrhu. Jednosavno svuda u svetu se vodi veca hajka na njih nego na drogu. Meni lici kao da je zelja da se pomlati sto vise ljudi nervozom i velikom napetosti, a ovi lekovi to sprecavaju.
    (Hajka, 8. jul 2022 09:33)

    # Link komentara

  12. Bolje ne pisi komentare, jer si u ovom komentaru od 4 reci uspeo da nam docaras koliko si neinteligentan, iskompleksiran, neobrazovan, glup i pun predrasuda... Sta bi bilo da si napisao duzi komentar... Stvaro ti je nivo inteligencije kao kod pivskog kvasca- u minusu... Bolje cuti i ne blamiraj se,jer si promasen covek, bez kvaliteta...
    (Chodex, 7. jul 2022 16:56)

    Dečko ako si ti nešto pokazao u svojim komentarima to je da si glup, neuk i zlonameran do tčke mentalnog poremećaja. Opasnost si i za sebe i za druge, pogotovo sa tim lažnim izdavanjem za medicinnskog radnika. Potraži pomoć.
    (Bojan, 8. jul 2022 08:58)

    # Link komentara

  13. @Chodex
    Bolje vrati tu kupljenu diplomu jer nije u redu lečiti ljude a biti totalno operisan od medicine. Tvoje vikanje vuk, vuk, vuk niko u selu više ne čuje niti ti veruje. Mara postaje legalna kao što već i jeste u mnogim normalnim državama a ti i tebi slični možete krenuti sa horskim kukanjem. Kmeee, kme, kme.
    (PoslednjiSrbijanac, 8. jul 2022 08:00)

    # Link komentara

  14. Lezao sam na psihijatriji, bilo je momaka koji su dobili psihoze od marihuane (halucinacije, deluzije), trajno narusili zdravlje. Nece to svako da dobije, kao sto ni od pusenja nece svako da dobije rak pluca, ali odredjen procenat hoce. Dok od bromazepama niko nece imati ozbiljnih posledica.
    (Marko, 8. jul 2022 07:44)

    # Link komentara

  15. Nuklearni mravojed


    Zaustavili su ih namerno i ciljano posle predstave koja se nekome nije svidela, nasli samo bensedin
    (Djordje, 8. jul 2022 07:36)

    # Link komentara

  16. Koviljka, brzo mi razmuti dva bromazepama u deci vinjaka i nitroglicerin daj ,i pumpicu za astmu...

    Sreća Djubre
    (Pešmerga, 8. jul 2022 07:21)

    # Link komentara

  17. Ocigeldno je pristutno veliko neznanje kod kolega jer bromazepam nije opojna droga vec je psihotropna supstanca, u skladu sa Pravilnikom o utvredjivanju spiska psihoaktivnih kontrolisanih supstanci. Dakle krivicno delo cini onaj ko neovlasceno drzi "opojne droge", a ne onaj ko drzi "psihotropne supstance", kako je izricito navedeno u clanu 246a Krivicnog zakonika. Zaista je neverovatno da jedan lekar bolje poznaje zakonodavstvo nego pravnici.
    (Advokat, 8. jul 2022 04:48)

    # Link komentara

  18. A gde je istraga od koga je nabavila, ko dobavlja tome koji joj je prodao? Ako oda apotekara, hoce li dobiti smanjenu kaznu, ili moze da udje u program zastite svedoka?
    (Murga, 8. jul 2022 02:47)

    # Link komentara

  19. ovi pravnici svasta napricase, da ides u apsanu zbog tabletice, a zemlja nam se raspada od kriminala!! boze me sacuvaj od pravne drzave
    (zone, 8. jul 2022 00:04)

    # Link komentara

  20. Koliko ja znam sve ide preko e-recepta, u apoteci knjizicu za državne, a za privatne ordinacije treba recept. Znači u ovoj situaciju treba izveštaj lekara nositi ALI da li neko i u kojim situacijama može da ima uvid u zdravstvene podatke? Ovakvo objavljivanje imenom i prezimenom, naziv leka...
    (Luna, 7. jul 2022 23:22)

    # Link komentara

  21. U Kanadi je marihuana potpuno legalna i prodaje se u radnjama. Uz to je i bezbedna (kvalitetna) jer drzava vodi racuna o tome.
    Inace, ne trosim je.
    (TOKi, 7. jul 2022 22:51)

    # Link komentara

  22. Sve mislim da je predstava u pitanju!!!
    (beli, 7. jul 2022 21:54)

    # Link komentara

  23. ovo je nevera , ovde se ubijaju , drogiraju , prodaju tone droge a mi se bavimo bromazepamom ...Srbijo zemljo medju sljivama...
    (nenad, 7. jul 2022 21:14)

    # Link komentara

  24. Zivo me interesuje pod kojim okolnostima je doslo do ovoga. Moras da izgledas a) jako sumnjiv b) "uradjen" c) da se ponasas cudno da bi te policija uopste legitimisala (osim ako nisi zaustavljen u saobracaju), pa tek onda ako im das povoda, pretresala. A za to da te privode zbog jednog leka dostupnog u apoteci (pa i dzointa), moras bas bezobrazan da budes cak i kada su panduri d***dzije. I to kad si musko. Kad si zensko, sanse da dodje do pretresa su mizerne, a bezobrazluk da te smaraju za jednu tabletu smirelice mora da bude epski. Just sayin'. Inace, dobar marketing za gospodju, prvi put cujem za nju. Mozda je to i bio problem ako je pitala pandure ono poznato, jel znas ti ko sam ja?
    (St0rmtr00per, 7. jul 2022 20:39)

    # Link komentara

  25. Cela vest je cudna. Sta, sad nasumicno idu po ulici i redom zaustavljaju sve sto se samostalno krece, pa preturaju po tasnicama i dzepovima. "Aha imas Kafetin! Robija!"

    A ovamo sleperi, avioni, podmornice, Jovanjice...
    (Nuklearni mravojed, 7. jul 2022 18:11)

    # Link komentara

  26. Neće proći mnogo i policija će u stanove da nam upada na pretres da vidi koje lekove imamo i da li smo dobili recept. Samo dok im ovi iz proizvodnje lekova jave koji lekovi utiču na psihu i na koji način.
    (Kompletno ludilo, 7. jul 2022 18:03)

    # Link komentara

  27. Citam sve ovo i imam nekoliko pitanja, ako neko zna voleo bih da cujem odgovor. Ako vec postoji zakonska obaveza da se nose recepti sa sobom (sto cujem prvi put) - da li policija priznaje recept privatnog lekara ili se mora imati onaj zvanicni, elektronski, izdat od strane onog "odabranog" lekara iz Doma zdravlja? Znaci, da li je taj recept vazeci ili mora da se ide u DZ po papir od lekara opste prakse? Drugo, moj brat zivi u Nemackoj i ima urednu medicinsku dokumentaciju za sve lekove koje pije, jer cesto putuje. On to nosi i u Srbiju i niko mu to nikada nije trazio, ali se sada pitam - recimo da mu nasa policija to zatrazi i on to pokaze - tu ce vec nastati problem: papiri su na nemackom. Da li ce policija samo klimnuti glavom i reci OK ... ili ce biti: "Pa ja ovo ne razumem!" ... i traziti overen prevod sudskog tumaca?
    (Ork, 7. jul 2022 17:46)

    # Link komentara

  28. Bitno je da se može svuda kupiti rakija i drugi žestoki alkohol. Koliko hoćeš, koliko možeš. U zemlji u kojoj je svaki 3-4 muškarac alkoholičar ovde se raspravljaju o štetnosti leka za smirenje. Šta li je stvarno opasnije?
    (Zagor, zvezdarski, 7. jul 2022 17:39)

    # Link komentara

  29. Ništa batice ti ako ne daj Bože dobiješ upalu pluća, zagnoji ti kutnjak ili zaradiš neku bakterijsku infekciju ne uzimaj antibiotik nego samo kanabis rokaj.
    (Lemi, 7. jul 2022 14:32)

    Kad se ne koriste u jasno definisanim situacijama, antibiotici su izuzetno štetni, nezamislivo više od kanabisa. Ali kako to objasniti nekome ko u 21. veku u raspravi o medicinskim dejstvima zaziva bradate čike na nebu...
    (Trt, 7. jul 2022 17:24)

    # Link komentara

  30. Lepa, a luda...klasika.
    (kvasac, 7. jul 2022 14:42)

    Bolje ne pisi komentare, jer si u ovom komentaru od 4 reci uspeo da nam docaras koliko si neinteligentan, iskompleksiran, neobrazovan, glup i pun predrasuda... Sta bi bilo da si napisao duzi komentar... Stvaro ti je nivo inteligencije kao kod pivskog kvasca- u minusu... Bolje cuti i ne blamiraj se,jer si promasen covek, bez kvaliteta...
    (Chodex, 7. jul 2022 16:56)

    # Link komentara

  31. Marihuana u 100% slucajeva, nakon visegodisnjeg koriscenja dovodi do psihickih poremecaja, kao sto su psihoze(i to veoma jake psihoze), granicni poremecaji licnosti,

    (Chodex, 7. jul 2022 15:21)

    Sto lagis, doktore, ako si uopste doktor? U 100% slucajeva, kazes? Granicni poremecaj licnosti uzrokovan je marihuanom?
    Moze neki link ka nekom ozbiljnom naucnom casopisu?

    Uvek se pitam koja je to motivacija ljudima da idu okolo i vicu drugima "Nemojte da duvate" U tu svrhu lazno ce se predstavljati kao doktor, iznosice potpune neistine, ali zasto? Koja je motivacija?
    (Srednji vek zauvek, 7. jul 2022 16:48)

    # Link komentara

  32. Tabletomani, život zagorčaste ljudima, državu upropastiste....
    (Darko, 7. jul 2022 14:14)

    Ako si pokusao da budes duhovit ili sarkastican, nije ti uspelo, a ako si ozbiljan, onda je tvoj mozak veoma slab po potanju inteligencije... Ako si ozbiljan, ti si definicija, neobicno ogranicenog, priglupog i zatupljenog coveka, i ti i takvi kao ti ste oni koji unistavaju nase drustvo i drzavu, ljudi sa margine... Dno dna...
    (Chodex, 7. jul 2022 15:07) # Link komentara

    Na osnovu nekoliko napisanih reči ti čoveka javno vređaš. Nazivaš ga glupim, tupim, ograničenim... Baćo, stavi prst na čelo i pogledaj se u ogledalo!
    (Laki Bor P.F.C., 7. jul 2022 16:29)

    # Link komentara

  33. Kao klinac od 14-15 godina video sam šta tablete za smirenje rade mom ocu i nikada mi nije palo na pamet da to čudo stavim u usta. Za 50 godina pregurao sam razna razočarenja i teške životne situacije i bez njih i ne da mi ništa ne fali, nego sam zdraviji od svih mojih školskih drugova, rođaka, komšija. Shvatam da postoji jedan manji deo ljudi kojima su zaista neophodne, ali većini je to "lako rešenje", umesto da se "trezni" suoče sa problemima. Kad neko umre, normalno je da smo tužni, kada imamo neki problem, normalno je da smo nervozni, tableta nije rešenje, samo nas ošamuti i sprečava da ljudski ožalimo i prebolimo...
    U svetu raste svest o "legalnoj zloupotrebi" sredstava za smirenje i protiv bolova i neophodnosti da se, poput antibiotika, mnogo ređe i selektivnije prepisuju.
    (Milan, 7. jul 2022 15:15)

    Posto ocigledno volis da prozivljavas stres bez pomoci i na najtezi i najstresnij nacin, nemoj da se zacudis, kada budes dobio srcani, mozdani udar ili nesto gore kao posledicu ogromne kolicine stresa, koji nisi hteo da skoro totalno neutralises anksioliticima(bromazepamima ili drugim benzodiazepinima)... Stres je najveci ubica, a ti preporucujes ljudima da se izlazu stresu, totalno suprotno od onoga sto treba da se radi i sto je zdravije... Tvoja logika je samoubilacka...
    (Chodex, 7. jul 2022 16:28)

    # Link komentara

  34. Па чекај. Како да има рецепт, ако је рецепт дала кад је узела лек у апотеци?! Значи даш рецепт - узмеш лек. По том принципу ради медицина код нас. Не може да покаже рецепт полицији, ако га је дала апотеци.
    (Ветар, 07. jul 2022 14:21)

    Čekaj ti! A što nije prethodno kopirala recept i kopiju overila kod notara? Pa kad organ reda pretresom sumnjive osobe nađe brombić, a ona overenu kopiju na uvid, a on - nevera!

    Ljudi, da li je ovo realno?
    (Zeolit, 7. jul 2022 15:08)

    U kom svetu ti zivis? Da li je moguce da si toliko nerealan u razmisljanju... Ovde je drzava i sistem omanuo, kao zdravstvo, a ne obicni gradjani... Doktori bi trebali da ili imaju fotokopir masine, pa da isfotokopiraju recept i vrate ga ljudima, ili da vrate recept, nakon sto ubace podatke sa njega u kompjuter... Najbolje da ce ljudi sada i zbog toga da idu kod notara?!?!?!? neobicno nepromisljena i glupa izjava... Sledeci put, razmisli mnogo bolje, jer ovo sto predlazes nema veze sa zivotom i totalno je nenormalno...
    (Chodex, 7. jul 2022 16:23)

    # Link komentara

  35. i ne treba, bromazepam je neuporedivo stetniji
    (Irena, 7. jul 2022 13:56)

    Irena, veoma mi je zao sto ti rusim zabludu koju imas sama prema sebi,zbog pusenja marihuane.ne samo da je bromazepam, kao i svi benzodiazepini, neuporedivo mane stetan od marihuane,nego je razlika tolika da se ne mogu porediti.Marihuana u 100% slucajeva, nakon visegodisnjeg koriscenja dovodi do psihickih poremecaja,kao sto su psihoze, granicni poremecaji licnosti, apsolutno odsustvo energije i ambicije za bilo sta, zaglupljivanje, paranoje i anksioznost i dusevni nemiri... da ne pricam o tome sto se prilikom pusenja marihuane ne koristi filter, a da marihuana u sebi ima 100 puta vise katrana nego najjaca cigara, tako da marihuana izuzetno ostecuje i pluca... I ja ovo tvrdim sa 100% sigurnosti, kao doktor, koji je deceniju ipo pusio marihuanu i cinjenica je neosporna, da je marihuana neuporedidivo stetnija od bilo kog benzodiazepina(bromazepam, lorazepam, bensedin, rivotril, ksalol itd...)... Ali vi koji koristite marihuanu ste kao neka sekta i najglasniji ste i najnapadniji od svih ljudi koji koriste narkotike.
    (Chodex, 7. jul 2022 15:21)

    Svi vi, koji ste mi dali minuse, ste oni koji puse marihuanu svaki dan i nece sebi da priznaju, da sva ona dimcina, koja bukvalno pece grlo, prpuna katrana i ostalih toksicnih supstanci ne moze biti zrav, a da ne pricam sad o ozbiljnih psihickih poremecaja, do kojih marihuana nakon duzeg koriscenja obavezno i u 100% slucajeva dovodi... Zvanicno dokazano...
    (Chodex, 7. jul 2022 16:17)

    # Link komentara

  36. @CHODEX, al si se ti dečko nalupetao, prosto mi nije jasno odakle ti inspiracija da ovde iznosiš toliko besmislenih LAŽI o kanabisu, usput i kako te nije sramota?!? vidi se da pojma o životu nemaš, a ne o kanabisu, kakve crne psihoze, kakav katran, poremećaj ličnosti ahahhah šta ovo pročitah, majko mila! ahahahahahahah.....
    (AHAHAHAHHAAAHHAHAHA, 7. jul 2022 16:14)

    # Link komentara

  37. A kad tacno i kako imaju pravo da Vam pretresaju torbu, moraju li da se legitimisu, pokazu neki nalog ili sta? Svako me presretne na ulici i daj torbu?! Ne krsi li se pravo o povredi licne imovine ili poverljivost podataka, ako svako moze da gurne nos u moj zdravstveni karton?
    (Jasna, 7. jul 2022 14:56)

    ne svako, ali policiji, posebno interventnoj je to osnovni posao...
    (Chodex, 7. jul 2022 16:10)

    # Link komentara

  38. Па чекај. Како да има рецепт, ако је рецепт дала кад је узела лек у апотеци?! Значи даш рецепт - узмеш лек. По том принципу ради медицина код нас. Не може да покаже рецепт полицији, ако га је дала апотеци.
    (Ветар, 07. jul 2022 14:21)

    Čekaj ti! A što nije prethodno kopirala recept i kopiju overila kod notara? Pa kad organ reda pretresom sumnjive osobe nađe brombić, a ona overenu kopiju na uvid, a on - nevera!

    Ljudi, da li je ovo realno?

    A otkud bi bilo ko znao da treba da fotokopira recept, ako mu to nije preporucio doktor? Ovde se radi o tome da drzavni sistem ne funkcionise i da su svude elektronski recepti, plus sto i ako neko ima recept na papiru, lekari lili apoteke to zadrzavaju, bez da bilo koga upozore da za svoj lek, koji im je lekar prepisao, treba da imaju kod sebe recept... Znaci, nisu krivi ljudi, nego je sistem nesredjen i institucije su zatajile...
    (Chodex, 7. jul 2022 15:59)

    # Link komentara

  39. Kritikujte alkoholicare, ili nam je to normalno, pijanice na svakom koraku, gaze ljude, biju zene i decu.. Ali bitno da se jave oni koji nikad nisu probali dzoint da pricaju kako to izaziva zavisnost i sta ti sve ne.. Borite se protiv alkohola i cigareta ako je to vas zivotni poziv..
    (Mirko, 7. jul 2022 15:44)

    # Link komentara

  40. U pravnom smislu jedan dzoint i kilo heroina su isto..
    (Mirko, 7. jul 2022 15:41)

    # Link komentara

  41. Ovo je jedino nelegalno ako je isti lek stavljala u promet i za to postoji dokaz. Inace ovo nema veze sa mozgom.
    (sanjuro, 7. jul 2022 15:40)

    # Link komentara

  42. Dokle god postoji ma i jedna apoteka u Srbiji koja funkcioniše ovako:
    - Dobar dan, je l' imate bensedin (ili nešto slično)?
    - Imamo.
    - Pošto?
    - XXXX dinara (pojma nemam koliko košta)
    - Evo
    - Izvolite
    - Hvala (mada kažu da se ne govori hvala za lekove) i doviđenja
    - Doviđenja
    ne bi trebali apsolutno nikoga krivično goniti ko posedije bilo šta sa taog spiska, a da nema recept.

    Ili, da postavimo stvari ovako:
    Koliko ljudi je uključeno u jedan krivični postupak? Počev od policije, tužilaštva, suda, odbrane (uključujući tu i "tehničko osoblje" - referente, daktilografe, službenike)
    Koliko od njih je koristilo ili još uvek koristi nešto od toga, a da nema recept?
    (John, 7. jul 2022 15:36)

    # Link komentara

  43. Nagutala sam se kroz zivot tih bensedina i bromazepama, čak mi se cini da to nista posebno i ne djeluje, vise deluje psiholoski osecaj da si uzeo nesto za smirenje
    (vukica, 7. jul 2022 15:33)

    # Link komentara

  44. A da vlada prestane da diktira sta sme a sta ne sme da se koristi? Jedini razlog zasto je marihuana nelegalna je to sto pojedinci u vladi i policijskoj upravi ucestvuju u distribuciji iste. Marihuana se prodaje bez poreza po nerealno visokoj ceni. Isto je i sa ostalim narkoticima.
    (sanjuro, 7. jul 2022 15:32)

    # Link komentara

  45. A sto svi u beogradu voze pod dejstvom kokaina to nista
    (alan ford, 7. jul 2022 15:25)

    # Link komentara

  46. Ako je neko neobrazovan i zatucan ti si. Kanabis izaziva psihičku zavisnost (ne i fizičku, ako uopšte možeš da pojmiš razliku). Idi sad pa čitaj, proveravaj, obrazuj se i nauči nešto.
    (Doktor, 07. jul 2022 12:58)
    Свако је данас доктор мила мајко.
    Каква психичка зависност комаданте?
    Зависност не постоји никаква, буквално никаква, али како би ти то могао да знаш кад си пглу.
    (Zero Flyer, 7. jul 2022 15:23)

    # Link komentara

  47. Bože, da li je moguće da se policija bavi medicinom, kao da nema kriminala svih vrsta? Na kriminal prilično žmuri.
    Samo da medicinari ne počnu da,mesto njih, jure kriminalce i njihove advokate !
    (cova, 7. jul 2022 15:23)

    # Link komentara

  48. i ne treba, bromazepam je neuporedivo stetniji
    (Irena, 7. jul 2022 13:56)

    Irena, veoma mi je zao sto ti rusim zabludu i tvoj glavni izgovor koji imas sama prema sebi, zbog pusenja marihuane... ne samo da je bromazepam, kao i svi benzodiazepini, neuporedivo mane stetan od marihuane, nego je razlika izmedju njih toliko velika da se ne smeju ni porediti... Marihuana u 100% slucajeva, nakon visegodisnjeg koriscenja dovodi do psihickih poremecaja, kao sto su psihoze(i to veoma jake psihoze), granicni poremecaji licnosti, apsolutno odsustvo energije i ambicije za bilo sta, zaglupljivanje, paranoje i anksioznost i dusevni nemiri... da ne pricam o tome sto se prilikom pusenja marihuane ne koristi filter, a da marihuana u sebi ima 100 puta vise katrana nego najjaca cigara, tako da marihuana izuzetno ostecuje i pluca... I ja ovo tvrdim sa 100% sigurnosti, kao doktor, koji je deceniju ipo pusio marihuanu i cinjenica je neosporna, da je marihuana neuporedidivo stetnija od bilo kog benzodiazepina(bromazepam, lorazepam, bensedin, rivotril, ksalol itd...)... Ali vi koji koristite marihuanu ste kao neka sekta i najglasniji ste i najnapadniji od svih ljudi koji koriste narkotike(da marihuana je droga, kao i sve supstance koje menjaju stanje svesti i izazivaju zavisnost), glasniji ste od ovih koji koriste spid, ekstazi, kokain itd... Ali niste u pravu i nemate ni jedan argument na vasij strani... Tako da bolje cuti i primiri se, jer se ovako, plasiranjem poluistine, samo blamiras...
    (Chodex, 7. jul 2022 15:21)

    # Link komentara

  49. Kao klinac od 14-15 godina video sam šta tablete za smirenje rade mom ocu i nikada mi nije palo na pamet da to čudo stavim u usta. Za 50 godina pregurao sam razna razočarenja i teške životne situacije i bez njih i ne da mi ništa ne fali, nego sam zdraviji od svih mojih školskih drugova, rođaka, komšija. Shvatam da postoji jedan manji deo ljudi kojima su zaista neophodne, ali većini je to "lako rešenje", umesto da se "trezni" suoče sa problemima. Kad neko umre, normalno je da smo tužni, kada imamo neki problem, normalno je da smo nervozni, tableta nije rešenje, samo nas ošamuti i sprečava da ljudski ožalimo i prebolimo...
    U svetu raste svest o "legalnoj zloupotrebi" sredstava za smirenje i protiv bolova i neophodnosti da se, poput antibiotika, mnogo ređe i selektivnije prepisuju.
    (Milan, 7. jul 2022 15:15)

    # Link komentara

  50. Višestruko koristan lek. Koristim ga kada naidjem na pse lutalice, koknem ja jedan i ujedno bacim i njima poneki. Mirna Bačka na obostrano zadovoljstvo.
    (Aca, 7. jul 2022 15:12)

    # Link komentara

  51. Па чекај. Како да има рецепт, ако је рецепт дала кад је узела лек у апотеци?! Значи даш рецепт - узмеш лек. По том принципу ради медицина код нас. Не може да покаже рецепт полицији, ако га је дала апотеци.
    (Ветар, 07. jul 2022 14:21)

    Čekaj ti! A što nije prethodno kopirala recept i kopiju overila kod notara? Pa kad organ reda pretresom sumnjive osobe nađe brombić, a ona overenu kopiju na uvid, a on - nevera!

    Ljudi, da li je ovo realno?
    (Zeolit, 7. jul 2022 15:08)

    # Link komentara

  52. Meni je bromazepan pomogao kod post kovida slabost misica bolovi malaksalost mi je nestala,a nema sta nisam probao od vitamina i preparata...
    (paja, 7. jul 2022 15:08)

    # Link komentara

  53. Tabletomani, život zagorčaste ljudima, državu upropastiste....
    (Darko, 7. jul 2022 14:14)

    Ako si pokusao da budes duhovit ili sarkastican, nije ti uspelo, a ako si ozbiljan, onda je tvoj mozak veoma slab po potanju inteligencije... Ako si ozbiljan, ti si definicija, neobicno ogranicenog, priglupog i zatupljenog coveka, i ti i takvi kao ti ste oni koji unistavaju nase drustvo i drzavu, ljudi sa margine... Dno dna...
    (Chodex, 7. jul 2022 15:07)

    # Link komentara

  54. Preleteo sam tekst i nigde ne videh koja količina je u pitanju.
    Sve do jedne kutije je čisto maltretiranje ljudi.
    Mozda je imala 2,3,5 kutija pa je zato nastala frka sa policijom.
    (Max, 07. jul 2022 12:47)

    U nekoliko vesti o ovome je jasno pisalo da se radilo o jedno, ponavljam, jednoj tableti... Ovo je takva sramota i takvo izivljavanje , da bih im svima, zajedno sa njihovim sefom, odbio celu mesecnu platu... Idi..i najobicniji, bez mozga, logike i puni kompleksa, koji se izivljavaju na jadnoj devojci, a kriminalcima i clanovima partije cute i ne smeju ni da ih preteresu, iako su prepuni kokaina i ko zna cega jos...
    (Chodex, 7. jul 2022 15:02)

    # Link komentara

  55. @Bojan
    Dok konzument marihuane nakon 10 godina redovnog konzumiranja ima velikih problema sa kognitivnim sposobnostima, a iz aviona se vidi da nesto nije u redu sa njim.
    (Marko, 07. jul 2022 13:59)
    Meni stvarno nije jasno zašto ljudi imaju potrebu da sude o nečemu o čemu nemaju pojma. Kao što sam već napisao 30 godina povremeno konzumiram marihuanu, ostvaren sam u svom poslu, imam dvoje dece studenata, stabilan brak... U mom okruženju je puno sličnih priča. Alkohol ne volim, pa kada želim da se opustim .... Siguran sam da je zdravije nego ijedan lek proizveden u labaratoriji i za koga se zna da posle kratkog razdoblja izaziva zavisnost. Uvek je bolje ono što priroda podari.
    (Oblak u Bermudama, 7. jul 2022 14:59)

    # Link komentara

  56. Kako ce policja da proverava elektronske recepte? Da li ce da nose elektroske citace zdravstvenih kartica i laptop sa sobom? Da liuopste imaju prava da gledaju elektronske kartone pacijenata, pa zar to nije najstrozija tajna i pravo na privatnost? Gde smo to mi ljudi, sta radi vise ova drzava, tretiraju nas kao zivotinje na farmi. Strasno!
    (Nes, 7. jul 2022 13:40)

    Bravo, sad svi imamo samo elektronske recepte i nemamo papir sa nama, tako da kako oni mogu da hapse nekoga, ko ima elktronski recept za bromazepam, a da to ne mogu da provere.. I onda kazu "pravna drzava", ovo je sve samo ne pravna drzava...
    (Chodex, 7. jul 2022 14:57)

    # Link komentara

  57. Stigla kolona naduvanih zombija i vakcionalista da nam objasni prednosti marihuane i opojnih droga.

    A sit gladnom ne veruje...i tako u krug.
    Šta češ.
    (kvasac, 7. jul 2022 14:57)

    # Link komentara

  58. A kad tacno i kako imaju pravo da Vam pretresaju torbu, moraju li da se legitimisu, pokazu neki nalog ili sta? Svako me presretne na ulici i daj torbu?! Ne krsi li se pravo o povredi licne imovine ili poverljivost podataka, ako svako moze da gurne nos u moj zdravstveni karton?
    (Jasna, 7. jul 2022 14:56)

    # Link komentara

  59. Teska je glupost da se bromazepam(lexlilium, lexaurin) kao i ostali benzodiazepini ne piju akutno(po potrebi) ... Bas tako ih doktori najcesce i prepisuju, jer su jedina grupa lekova koji deluju protiv anksioznosti, unutrasnjeg nemira i stresa... Vecina doktora ih prepisuje da se piju po potrebi, kada covek oseca napad panike, teskobu, uznemirenost, kada je pod stresom ili ima visok krvni pritisak... U celoj farmaciji ne postoje lekovi koji su prirodniji i nestetniji od benzodiazepina(bensedin, bromazepam, rivotril, lorazepam, ksalol itd)... Izuzetno koristan lek, koji, ako se ne pije svaki dan, ne moze da dovede do zavisnosti, a koji izuzetno blagotvorno deluje na organizam, tako sto spusta krvni pritisak i uravnotezuje rad srca, opusta misice i centralni i periferni nervni sistem(zivce), oslobadje teskobe, stresa i straha, a ne steti ni jednom jedinom organu ili grupi organa... Sramota je da su zenu uhapsili zbog jednog bromazepama(to znaci da bi tako na uluci mogli da uhvate svaku baku), umesto da traze prave kriminalce prepune droga(kokaina, spida itd), oni se izivljavaju na jadnom narodu... ja bih i njima i njihovom sefu zbog ovoga odbio od plate, ne znam kako ih nije bilo sramota da dovedu u stanicu zenu sa jednim, ali ponivo, jednim, bromazepamom... Polumozgovi, tupi i zaglupljeni.. I to sve dok se interventna policija svakodnevno i nasiroko drogira kokainom i koristi anabolike(steroide) koji su ilegalni i nabavljaju ih od dilera za steroide... Oni sve mogu, mi nista.
    (Chodex, 7. jul 2022 14:54)

    # Link komentara

  60. Nije tačno, imam 50 godina, zadnjih 30 godina koristim marihuanu.
    (Oblak u Bermudama, 7. jul 2022 12:28)

    30 godina redovne konzumacije i nisi ovisnik? Pa sto purnjas onda 3 decenije?
    P.S.
    Ovo bih isto pitao i nekog ko tolike godine konzumira alkohol
    (Nisam Englez, 07. jul 2022 14:06

    Ne znam zašto si isekao drugi deo komentara gde kažem da je bilo perioda kada sam je koristio često i kada sam je koristio povremeno, a bilo je godina kada nisam ni pomislio. Takvo konzumiranje po svim pravilima ne potpada pod zavisnost. "Purnjam" 30 godina zato što mi alkohol ne prija, a priroda mi je podarila biljku koja mi prija.
    (Oblak u Bermudama, 7. jul 2022 14:48)

    # Link komentara

  61. Zar je moguće da još uvek postoje takva tocila i panjevi u policiji koji hapse zbog bromazepana? Meni se dogodilo pre skoro 15 godina da popijem šamar od policajca zato sto mi je našao u novčaniku praznu foliju od bromazepana (izdat na recept) na koju sam potpuno zaboravio da je uopšte tu i koja se tu vukla sigurno danima. Bukvalno me je udario samo da bi uterao strah u kosti meni i gomili klinaca koje su takodje uzeli da pretresaju ispred jednog kluba. Niko kod sebe nije imao nešto ilegalno. Mene ze recept nije ni pitao već mi je samo odvalio šamar. Toliko sam bio u šoku da nisam stigao da pogledam njegov broj značke zbog čega sam posle godinama bio ljut na sebe. Samo kad se setim te njegove bezumne face kako se dere na mene i poniženja koje mi je naneo prokljuca mi krv i dan danas.
    (dartanjan, 7. jul 2022 14:47)

    # Link komentara

  62. Lepa, a luda...klasika.
    (kvasac, 7. jul 2022 14:42)

    # Link komentara

  63. Neobicno glup i nepismen komentar... bez znakova interpunkcije, nije moguce znati ni sta si hteo da kazes, ni sta si pitao... Pritom je prozak antidepresiv i nema veze sa bromazepamom(lexliliumom, lexaurinom- isti sastav drugi proizvodjaci)...
    (Chodex, 7. jul 2022 14:42)

    # Link komentara

  64. Vidim da neki ovde kazu da marihuana izaziva psihicku zavisnost? Sta cemo onda sa ostalim stvarima? Kafa? Vezbanje? Enegetska pica? Ima ljudi koji su i od toga zavisni i to psihicki. Da ne govorim o tome da alkohol izaziva i fizicku i psihicku zavisnost, kao i cigarete. Da ne govorim da cigarete ne samo da stete korisniku vec i svima koji su u njegovoj blizini. Da li iko moze da kaze da je video nekoga uduvanog kako divlja okolo? Sad zameni "uduvanog" sa "pijanog" i vidi da li si prisustvovao ikada tome. Zasto to nije zabranjeno kad je mnogo gore?
    (vampirbg, 7. jul 2022 14:41)

    # Link komentara

  65. "Korišćenje lekova ovog tipa ne može da se koristi akutno, već u kontinuiranom periodu. Njihovo pravo dejstvo je nakoin 10, 15 dana. Obratite se lekaru da li uopšte treba da koristite." Apsolutna glupost. Ovo važi za neke vrste antidepresiva a ne za sedative/anksiolitike.
    (Ramones, 7. jul 2022 14:33)

    # Link komentara

  66. Šta bi tek meni radili, jer pijem bensedin!?

    Doduše na recept, zbog neurološkog problema, ali ga ne nosim sa sobom, kao ni dijagnozu specijaliste, ni zdravstvenu knjižicu!
    (kognitivna disonanca, 7. jul 2022 14:33)

    # Link komentara

  67. Bilo kakav lijek koji potice iz laboratorija je gori od kanabisa.
    (Jola057, 7. jul 2022 13:26)
    Ništa batice ti ako ne daj Bože dobiješ upalu pluća, zagnoji ti kutnjak ili zaradiš neku bakterijsku infekciju ne uzimaj antibiotik nego samo kanabis rokaj.
    (Lemi, 7. jul 2022 14:32)

    # Link komentara

  68. Šta je tačno bilo zna samo patrola koja ih je zaustavila i glumci.

    A što se nesrećne (po priči iz štampe - jedne jedine) tablete "Smeška" tiče. To mi liči na situaciju kad te zaustave negde a ti mu onako kroz prozor, bez osmeha nego bahato: "Šta me sad zaustavljaš" pa onda onkrene da ti gleda da li je istekao rok kutiji prve pomoći da broju zihernadle u istom pa ako nema 12(dvanaest) da te drapne sa petakom.
    (Zoran Minić, 7. jul 2022 14:28)

    # Link komentara

  69. Uglavnom većina ovde maši poentu. Poenta nije šta je hemija, šta je prirodno, šta je opojnije, već šta je dozvoljeno za posedovanje. Dakle, Bromazepam bez recepta nije, jedanko kao ni marihuana.

    Sve je odavno zavedeno elektronski, lekari odavno sve unose u kompjuter. Dakle, ne radi se o nosanju recepta sa sobom, već o tome da li ga ima. Znači, ako je ona na pitanje ima li recept rekla da nema, onda priznaje prekršaj.

    Ako je u pitanju bilo kakva hajka i represija, pogotov selektivna primena zakona, protiv toga sam apsolutno, ali isto tako ako nosimo lek koji nam je dala komšinica ili drugarica a za koji treba recept, treba da budemo svesni rizika.

    Da se ovo desilo u Americi, isto bi bio priveden svako ko je "nabavio" bilo koji lek za koji nema recept, što je tamo lako proverljivo.
    (Hm, 7. jul 2022 14:24)

    # Link komentara

  70. jr
    moronu!! bromazepam koriste srcani bolesnici.
    (ceca, 7. jul 2022 14:23)

    # Link komentara

  71. Па чекај. Како да има рецепт, ако је рецепт дала кад је узела лек у апотеци?! Значи даш рецепт - узмеш лек. По том принципу ради медицина код нас. Не може да покаже рецепт полицији, ако га је дала апотеци.
    (Ветар, 7. jul 2022 14:21)

    # Link komentara

  72. Pola Srbije cepa Bromazepam. Jednom sam ga uzeo i teško se istripovao od toga. Kao i kod marihuane kod lekova je bitna doza, okruzenje i vreme kad se koristi. Ludaku je dovoljan i najgori alkohol da se uništi.
    Pod predpostavkom ispravnog korišćenja više preferiram dobru marihuanu.
    (perica, 7. jul 2022 14:20)

    # Link komentara

  73. Preleteo sam tekst i nigde ne videh koja količina je u pitanju.
    Sve do jedne kutije je čisto maltretiranje ljudi.
    Mozda je imala 2,3,5 kutija pa je zato nastala frka sa policijom.
    (Max, 07. jul 2022 12:47)

    poznajuci nasu policiju a posebno te specijalne mozgove koji rade u interventnoj, videvsi najverovatnije jednu tabletu uz verovatno to je za mene ljudi ali nisam ponela recept, njih dvojica su skocili na nju uz malo zavrtanja ruku i socnih psovki pa u auto..
    (bezanija, 7. jul 2022 14:19)

    # Link komentara

  74. Tabletomani, život zagorčaste ljudima, državu upropastiste....
    (Darko, 7. jul 2022 14:14)

    # Link komentara

  75. Nije tačno, imam 50 godina, zadnjih 30 godina koristim marihuanu.
    (Oblak u Bermudama, 7. jul 2022 12:28)

    30 godina redovne konzumacije i nisi ovisnik? Pa sto purnjas onda 3 decenije?
    P.S.
    Ovo bih isto pitao i nekog ko tolike godine konzumira alkohol
    (Nisam Englez, 7. jul 2022 14:06)

    # Link komentara

  76. Tona prodje, gram nikako...
    (V, 7. jul 2022 14:04)

    # Link komentara

  77. @Bojan
    Nije tacno da je bromazepam stetniji od marihuane. Clan porodice (kardiovaskularni bolesnik) ga pije vec 10 godina i osim pocetne bolesti nije mu nista. Dok konzument marihuane nakon 10 godina redovnog konzumiranja ima velikih problema sa kognitivnim sposobnostima, a iz aviona se vidi da nesto nije u redu sa njim.
    (Marko, 7. jul 2022 13:59)

    # Link komentara

  78. Pa jel to znaci da ce od sad i kanabis na recept?
    (SrxBg, 7. jul 2022 13:57)

    # Link komentara

  79. Onda treba kazniti apoteke koje prodaju bez recepta, a ne juriti i pretresati ljude zbog jedne tablete!
    (Dragan, 07. jul 2022 11:38)

    Dragance apoteka ne prodaje bromazepam bez izvestaja lekara tako da ne lupaj gluposti.
    (Marko87, 7. jul 2022 13:57)

    # Link komentara

  80. i ne treba, bromazepam je neuporedivo stetniji
    (Irena, 7. jul 2022 13:56)

    # Link komentara

  81. Ja ga nosim u dzepu. Nisam ga dugo koristio, ali tu je ako krene knedla u grlu, anksioznost, i ubrazno disanje...
    (gde vise? aman, 7. jul 2022 13:53)

    # Link komentara

  82. Срамота каква репресија. Па од једног лоразепама се одрастао човек не може надрогирати. За злоупотребу тог лека наркомани користе таблу, две. Пола Србије пије тај лек. Деси се да мајка да ћерки тај лек, или баба унуци итд. Срамота шта ради ова држава. У исто време алкохол је потпуно легалан опијат који је од последица злоупотребе однео безброј живота. Али још нисам чуо да је неко на лоразепаму направио неко насиље.
    (Детелинара, 7. jul 2022 13:46)

    # Link komentara

  83. Sa druge strane, zamenik višeg javnog tužioca u Beogradu Nikola Pantelić je objasnio da policija bromazepam, ukoliko ne postoji recept, tretira poput marihuane.
    "Postoje dva pojma bromazepama: sa medicinskog aspekta to nije opojna droga, ali u pravnom smislu jeste. Svako koga policija pregleda pretresom, a ustanovi se da ne postoji recept, proći će isto kao i ova gospođa. Svakako će doći do procesuiranja", dodao je Pantelić.

    Kako je moguce da se tretira isto ?
    Marihuanu isto imaju sve apoteke po Srbiji u prodaji ? Marihuanu ispisiju doktori na recept ? Ako kod droge imas dozvoljenu kolicinu za svoje potrebe,kako je moguuce da za lek nemas dozvoljenu kolicinu za svoje potrebe ?
    Kako je moguce da tuzioc tj Srpsko pravo ne poznaje medicinu i ne priznaje lek koji cela Srbija koristi u medicini ?
    Koji razlog je bio pretresa glumice tj sta je navedeno u nalogu za pretres,jer nije bio rutinski nego namenski ? Sekla se kolona itd.
    Da li pored silnih uplatnica za sve i svasta sad moramo da vucemo i recepte sa sobom da ne bi zavrsili na sudu,ne daj boze u pritvoru ?Da li se gradjani Srbije posle ovako nedefinisane akcije osecaju sigurnije i nisu napetiji,tkd ne moraju korististi ovakve lekove za ublazavanje napetosti ?
    Dajte ljudi,ucinite ovu zemlju vise normalnom i da uzivamo u njoj.Sad vise ni opusteni ne mozemo u njoj biti opusteni.
    (tuzioc ne koristi bromazepan on je cist dok ga ne prozovu zbog necega a onda, 7. jul 2022 13:44)

    # Link komentara

  84. Lepa ova glumica, nisam znao za nju do sada.
    (Don Juan, 7. jul 2022 13:42)

    # Link komentara

  85. A "Prozak" pio ga je i onaj mafijaš Soprano je l' on dobar? Naravno filmski.
    (XXL, 7. jul 2022 13:41)

    # Link komentara

  86. Kako ce policja da proverava elektronske recepte? Da li ce da nose elektroske citace zdravstvenih kartica i laptop sa sobom? Da liuopste imaju prava da gledaju elektronske kartone pacijenata, pa zar to nije najstrozija tajna i pravo na privatnost? Gde smo to mi ljudi, sta radi vise ova drzava, tretiraju nas kao zivotinje na farmi. Strasno!
    (Nes, 7. jul 2022 13:40)

    # Link komentara

  87. I jedno i drugo koriste samo slabići i kukavice koje ne mogu da podnesu patnju života...
    (Jr, 7. jul 2022 13:39)

    # Link komentara

  88. onda možete da uphapsite pola srbija! ksalol, bromazepam itd je jako lako nabaviti u apotekama bez recepta.
    (roki, 7. jul 2022 13:36)

    # Link komentara

  89. Ako zakon pisu idioti moglo bi da bude.
    Zato je prescedentno pravo iznad.
    Sudija ne mora da bude idiot ako je to advokat!
    Postvace zivot!
    (zoran, 7. jul 2022 13:30)

    # Link komentara

  90. Bilo kakav lijek koji potice iz laboratorija je gori od kanabisa.
    (Jola057, 7. jul 2022 13:26)

    # Link komentara

  91. Pa sta znam, po meni je sigurnije da narod nosi lekove nego oruzje.
    (Goran, 7. jul 2022 13:23)

    # Link komentara

  92. A koja je radnja predstave "Ustav"?
    (hmmm, 7. jul 2022 13:21)

    # Link komentara

  93. Nema više recepata, sve ide elektronski, drugo bromazepam ne mora da vam prepiše specijalista, može i lekar opšte prakse bez specijalizacije, i
    to par puta godišnje.
    (Drrr..., 7. jul 2022 13:19)

    # Link komentara

  94. U Americi kad ti dadnu propisani lek, na bocici tableta stoji tvoj recept, tako da nema izgovora kako si izgubio recept itd. Mora da bude tu. Ako nije onda si verovatno ilegalno dosao do tableta i da tretira se kao da nosis bilo koju drugu vrstu ilegalne droge na sebi.
    (Washington, 7. jul 2022 13:19)

    # Link komentara

  95. Kako funkcioniše pravna država! Stvarno smo "tigar" Evrope!

    Bože, pomozi nam!
    (Laki Bor P.F.C., 7. jul 2022 13:17)

    # Link komentara

  96. Pravnik/advokat uci doktorku sta je lek?!
    Zamislite da lekar uci advokata o pravu!
    Zemlja Srbija.
    (Jevgenije, 7. jul 2022 13:16)

    # Link komentara

  97. I metadon je isto jako dobar lek
    (Hepek, 7. jul 2022 13:15)

    # Link komentara

  98. Tek da se zna tko kosi, tko vodu nosi.
    (Obvious Adams, 7. jul 2022 13:12)

    # Link komentara

  99. Ništa mi nije jasno, ni zašto ona mlada pije taj bromazepan, ni kako ga ima ako se dobija samo na recept, ali izgleda da se ceo narod kvalitetno cepa raznim tabletama obzirom na galamu koja se digla.
    Mada je i po vlast sigurno neprijatno da se narod budi iz stanja pod sedativima, bilo bi čudno da suzbijaju uspavanost koja je tako uspešno postignuta i na kojoj su radili, da to sad uruše - nema mi logike.
    (Indpedu, 7. jul 2022 13:12)

    # Link komentara

  100. Valjda advokat i policajac bolje znaju farmakologiju od doktorke. A recept cuvati i overiti kod notara...
    (Dr, 7. jul 2022 13:10)

    # Link komentara

  101. "Verovatno se radi o "dizanju prašine" i spinovanju zarad nečeg u pozadini..tipa legalizacije marihuane, zakon o ograničenju lekova i ko zna sta jos u plasenju i zastrašivanju naroda...."

    Potpuno se slazem. Cuj, u pravnom smislu je isto. Svi znamo da ima svakakvih advokata a konkretno ovaj advokat lupeta nebuloze.
    (mile, 7. jul 2022 13:06)

    # Link komentara

  102. Чудна нека нација ови Срби еј. Или боље рећи, држава и њени дупли стандарди.
    (Фрфљави, 7. jul 2022 13:05)

    # Link komentara

  103. Мени је чудна једна ствар, а то је да је полиција пресекла пут возилу са глумцима после представе и онда их претресала. Личи ми на класичну репресију.
    (.-., 7. jul 2022 11:53)

    A kakva je tema predstave?
    Da nije slučajno o čoveku sa više lica u glavi?
    (Zoran, 7. jul 2022 13:04)

    # Link komentara

  104. Zahvaljujemo se na glasu.
    Ja sam uvek sa tablom Xanax a u kolima i toliko u torbici, čak su mi našli na granici i ništa. Znam da, je u americi kažnjivo ako imaš xanax5a, nemaš recept
    (lion, 07. jul 2022 12:21)
    Nemoj to u kolima brate držati, zar nisi čitao tekst od pre par nedelja da ova vrućina kvari lekove i da se ne smeju držati u kolima
    (lslg, 7. jul 2022 13:00)

    # Link komentara

  105. Kanabis ne izaziva zavisnost, svako ko kaže drugačije je neobrazovan i zatucan. Još u srednjoj sam sa društvom palio džointe, nekada ne zapalim mesecima i nemam nikakvu krizu ili želju. I da, nikada niko iz tog društva nije prešao ni na šta jače a svi smo završili fakultet, radimo, većina se oženila, deca... Kanabis je jedno 100 puta manje zlo (tačnije, lek je) od alkohola i jedno 50 puta od cigareta a sve to svako može slobodno da kupi 24/7. Što se bromazepama tiče - klasična teška droga koju upare sa alkoholom pa onda depresije, gojenje i svakakva čuda.
    (RiverPlate, 7. jul 2022 12:32)
    Ako je neko neobrazovan i zatucan ti si. Kanabis izaziva psihičku zavisnost (ne i fizičku, ako uopšte možeš da pojmiš razliku). Idi sad pa čitaj, proveravaj, obrazuj se i nauči nešto.
    (Doktor, 7. jul 2022 12:58)

    # Link komentara

  106. Zivim preko vec 7 godina. Ni jednom me nisu ni zaustavili ni pretresali. Dosao na odmor pre mesec dana. Vec sam imao jedan pretres, par zaustavljanja kola, proveru licne karte. Ma nije policijska represija…
    (mirko, 7. jul 2022 12:55)

    # Link komentara

  107. Nego, jesu li oni nešto ismevali političare u predstavi? Niko ne priča ništa.
    (Šta reći nego da ne znamo celu priču, 7. jul 2022 12:54)

    # Link komentara

  108. @vampirbg

    Ko te je to slagao da marihuana ne izaziva zavisnost ? Izaziva itekako.
    A sa marihuane, kada se navučeš, prelaziš na stvari koje "jače rade". Iz tog kola se retko ko izvuče, a bez posledica nikako.
    (Stevan, 7. jul 2022 12:01)

    I dalje ima ljudi koji veruju u gluposti. Jedino je tacno da marihuana izaziva zavisnost. Ali i to samo psihicku koja je mnogo slabija od zavisnosti od cigareta, alkohola, raznih tableta...
    Reci da kad marihuana prestane da radi covek prelazi na nesto jace moze samo neko ko nema pojma o toj oblasti. Droge rade svaka na svoj nacin zbog svog sastava. Neko ko se lako navlaci na sve i svasta ce se navuci i na marihuanu i na heroin i na kocku i na fejsbuk. Ali niko nece reci e trava me ne radi, daj heroin. Pa to razmisljanje je na nivou nizih razreda osnovne skole.
    (Joanikije Paligrudic, 7. jul 2022 12:52)

    # Link komentara

  109. Изгледа да су правници бољи лекари од лекара, кад тврде да можда за медицину није а за њих јесте опојна дрога.
    (прозорљив у прошлост :), 7. jul 2022 12:50)

    # Link komentara

  110. Bogami i antidepresivi bi mogli u ovu grupu, ali farmakolobi je jak.

    Po relativno novoj DSM-V klasifikaciji postoji stavka koja se zove "sindrom prekida uzimanja antidepresiva" ili po narodski "kriza". Najčešće je izazivaju paroksetin, venlafaksin, duloksetin i javlja se i kod onih koji se skidaju sa antidepresiva po medicinskoj proceduri. Na stranim medicinskim sajrovima uz karakteristike lekova stoji i upozorenje o mogućnom kriziranju (withdrawal), što naši psihijatri potpuno prećutkuju, a strani tu i tamo pomenu. I na Zapadu ljudi mogu dobiti parnicu na sudu zbog navedenog.
    (., 7. jul 2022 12:49)

    # Link komentara

  111. Preleteo sam tekst i nigde ne videh koja količina je u pitanju.
    Sve do jedne kutije je čisto maltretiranje ljudi.
    Mozda je imala 2,3,5 kutija pa je zato nastala frka sa policijom.
    (Max, 7. jul 2022 12:47)

    # Link komentara

  112. Znači policija je na ulici zaustavila glumicu i pretresla je bez ikakvog povoda.
    Našli su lek i priveli je.
    Ovo ni u Severnoj Koreji ne rade.
    (rebro, 7. jul 2022 12:45)

    # Link komentara

  113. 25 posto Srbije pije bromazepame NA RECEPT. Još minimum 50 posto pije bez recepta. Pored toga što smo ekonomski, mi smo i medicinski tigar.
    (Autostop, 7. jul 2022 12:43)

    # Link komentara

  114. Bromazepam ni u jednom smislu nije opojna droga, posto to definise farmacija i medicina, a ne pravo. Tehnicki mogu da smatraju da je to isto, ali to je rupa bez dna, ako svako pocne da menja fakte za svoju profesiju kako mu je zgodno. Dodjes kod majstora da ti zameni retrovizor, on ti naplati zamenu motora i kaze, druze, to ti je iz ugla mehanicara isto. Nema bas mnogo smisla, jel da?
    (dojilica, 7. jul 2022 12:43)

    # Link komentara

  115. Ja koristim bromazepam, lorazepam, antidepresiv i antipsihotik. Sve mi je psihijatar prepisao jer imam poremecaj licnosti. Iako ne bi trebalo mesati sedative (bromic) sa alkoholom, nekad to radim. Sinoc sam imao paranoicne misli i preispitivanje sopstvenog zivota i posle dva piva i dva bromica osecao sam se kao da me bas briga za sve, slusao muziku, citao a onda zaspao kao beba. Mogu bombe da padaju, kad si na sedativima briga te za sve. U ovako uzasnom svetu gde je covek coveku vuk, samo ti lekovi preostaju.
    (Lik Godar, 7. jul 2022 12:42)

    # Link komentara

  116. Evo ja upravo šetam već mesecima sa tablom bromazepama u torbi, i povremeno uzmem po koji. Nemam nikakav recept. Samo još da me nađete.
    (Srećno, 7. jul 2022 12:40)

    # Link komentara

  117. Ja bih pre hapsio ljude koji jedu slanu plazmu.
    (nidzaaaa, 7. jul 2022 12:40)

    # Link komentara

  118. Srbija ima prestroge zakone koji se zbog toga ne mogu sprovesti u praksi. Previše je siromašna zemlja za strategiju nulte tolerancije. Rezultat je korumpirana policija, sudstvo i snažan organizovan kriminal.
    Dekriminalizacija korisnika, prekršajne kazne za male količine lakih droga a drakonske za organizovani kriminalitet i velike količine opasnih narkotika su se pokazale efikasnom u svim zemljama koje slede tu strategiju (Portugal, Švajcarska itd).
    Kod nas je obratno - sića ide u zatvor a veliki idu u biznis kao investitori umesto u zatvor ulaze u političke strukture. Zato nije čudno da politika ne želi ništa da promeni. Tržište je podeljeno i zaštićeno.
    (observer, 7. jul 2022 12:39)

    # Link komentara

  119. Ne znam mnogo o lekovima koji sadrže psihoaktivne supstance, ali se čini da bi njihovo korišćenje moralo da bude strogo kontrolisano. Ono sa čim ne mogu da se složim je da marihuana ne izaziva neželjena dejstva! Redovno konzumiranje otupi čula i sprži mozak, ljudi izgledaju kao zombiji! Ne želim da ulazim u raspravu šta je štetnije na kraće ili duže staze, sve što je štetno strogo zabraniti i posedovanje nemilosrdno kažnjavati. Duvan, alkohol, teške i lake droge, lekovi "osetljivog sastava"...
    (Bebisikter, 7. jul 2022 12:35)

    # Link komentara

  120. Kanabis ne izaziva zavisnost, svako ko kaže drugačije je neobrazovan i zatucan. Još u srednjoj sam sa društvom palio džointe, nekada ne zapalim mesecima i nemam nikakvu krizu ili želju. I da, nikada niko iz tog društva nije prešao ni na šta jače a svi smo završili fakultet, radimo, većina se oženila, deca... Kanabis je jedno 100 puta manje zlo (tačnije, lek je) od alkohola i jedno 50 puta od cigareta a sve to svako može slobodno da kupi 24/7. Što se bromazepama tiče - klasična teška droga koju upare sa alkoholom pa onda depresije, gojenje i svakakva čuda.
    (RiverPlate, 7. jul 2022 12:32)

    # Link komentara

  121. Nešto mi je ova vest sumniva. Nekome se ova žena zamerila, očigledno, nisu ovde čista posla.
    (Čudno, 7. jul 2022 12:31)

    # Link komentara

  122. Мени у апотеци узму рецепт сваки пут, да не купим два пута на исти рецепт...шта сад?
    (Алекса, 7. jul 2022 12:30)

    # Link komentara

  123. Znači da nosimo sa sobom i recepte...
    (Od sada pa nadalje, 7. jul 2022 12:28)

    # Link komentara

  124. @vampirbg

    Ko te je to slagao da marihuana ne izaziva zavisnost ? Izaziva itekako.
    A sa marihuane, kada se navučeš, prelaziš na stvari koje "jače rade". Iz tog kola se retko ko izvuče, a bez posledica nikako.
    (Stevan, 07. jul 2022 12:01)

    Nije tačno, imam 50 godina, zadnjih 30 godina koristim marihuanu. Neko vreme svakodnevno, kada ne želim, budu pauze i po godinu, dve. Nikada nikakve krize i druge gluposti. Poznajem puno ljudi koji koriste marihuanu godinama i nikada niko nije od njih prešao na nešto drugo. Da li se isto može reći i za lekove na bazi bromazepana nisam siguran.
    (Oblak u Bermudama, 7. jul 2022 12:28)

    # Link komentara

  125. Ne mozes imati recept kod sebe jer ga uzme apotekar kada ti proda lek.Morao bi nositi izvestaj lekara ili slicno.
    (Tibor Dreskaji, 07. jul 2022 11:35)
    Ako apotekar lek IZDA na recept onda ga uzima, ako ga PRODA vraća ga pacijentu (eventualno napiše datum na poleđini kod lekova ovog tipa).
    Inače,slažem se da je u pitanju policijsko iživljavanje.
    (Lepa Brena za 5 osoba, 7. jul 2022 12:27)

    # Link komentara

  126. Ne mozes imati recept kod sebe jer ga uzme apotekar kada ti proda lek.Morao bi nositi izvestaj lekara ili slicno.
    (Tibor Dreskaji, 07. jul 2022 11:35)

    Slikaš recept, i imaš ga trajno u memoriji mobilnog telefona.
    (Smuleco, 7. jul 2022 12:26)

    # Link komentara

  127. naravno da ne treba izjednačavati lekovitu biljku i hemiju sa brojnim posledicama. kada bi više ljudi moglo da se leči kanabisom, farmaceutska mafija bi propala, što oni jako dobro znaju i zato je ne legalizuju, kao sav normalan svet!
    (veve, 7. jul 2022 12:24)

    # Link komentara

  128. Ko te je to slagao da marihuana ne izaziva zavisnost ? Izaziva itekako.
    A sa marihuane, kada se navučeš, prelaziš na stvari koje "jače rade". Iz tog kola se retko ko izvuče, a bez posledica nikako.
    (Stevan, 07. jul 2022 12:01)

    Ne znam kako da nazovem ovaj tvoj komentar ili misljenje ali sigurno nije znanje i strucnost. Recicu samo gnusna laz posto zavisnost od marihuane nije moguc i sa 100 % sigurnoscu mogu da kazem da pre ces postati zavisnik od neceg stvorenog u labaratoriji nego u prirodi. Ali sta tebi da objasnjavam kad ti vidis marihuanu kao zatucano pleme vatru uostalom 50 % Srbije je takvo kao ti.
    (kikiriki, 7. jul 2022 12:21)

    # Link komentara

  129. Ja sam uvek sa tablom Xanax a u kolima i toliko u torbici, čak su mi našli na granici i ništa. Znam da, je u americi kažnjivo ako imaš xanax5a, nemaš recept
    (lion, 7. jul 2022 12:21)

    # Link komentara

  130. Naravni da ne treba, u smislu da je bromazepam daleko štetniji. Naravno, u ovom konkretnom slučaju, privođenje zbog tablete bromazepama i džointa podjednako spada u policijsko iživljavanje.
    (Bojan, 7. jul 2022 11:39)

    Ukoliko se zloupotrebljava, da, bromazepam jeste štetniji. Samo, lično ne poznajem nikog ko to čini, dok znam podosta ljudi koji svakodnevno konzumiraju marihuanu ili su to činili u nekim periodima života. Marihuana te neće direktno ubiti, ali može to indirektno da učini ili (barem) da ti značajno degradira život po više osnova.
    (sgdp, 7. jul 2022 12:21)

    # Link komentara

  131. jbo vas bromazepam, dobra sljivovica i debela ladovina lece i zdrave;)
    (biti zdrava, 7. jul 2022 12:21)

    # Link komentara

  132. Apsolutna glupost i lakrdija i naucno hemijski, medicinski i pravno. Verovatno se radi o "dizanju prašine" i spinovanju zarad nečeg u pozadini..tipa legalizacije marihuane, zakon o ograničenju lekova i ko zna sta jos u plasenju i zastrašivanju naroda....
    (VO., 7. jul 2022 12:20)

    # Link komentara

  133. @Oblak u Bermudama

    I zelenu pupavku nam je podarila priroda pa je nesto ne konzu(umirate). E sada da je Koka u pitanju nebiste pravili izuzetak?
    (Smuki, 7. jul 2022 12:19)

    # Link komentara

  134. Kako moze da pokaze recept, kada odavno postoje iskljucivo e recepti, meni je kardiolog prepisao pre 11 god Ksalol, koji uzimam svremena na vreme.Lakaraka opste prakse mi ga prepise jednom u tri meseca (posto mi cesce ne tereba), to sve ide preko e recepta
    (Ivan, 07. jul 2022 11:45) I ko još nosi recept sa sobom?!? Sve i da ga ima…
    (Deki, 7. jul 2022 12:18)

    # Link komentara

  135. Nije mi jasno na osnovu cega advokat moze da tvrdi da je u pravnom smislu bromazepam i marihuana isto kada je bromazepam lek odobren za koriscenje u Srbiji od agencije za lekove a Marihuana nije i Marihuanu vam u republici Srbiji lekar ne moze prepisati na recept. U nekim drugim drzavama da ali u Srbiji ne. Tako da nikako i ni pod kakvim okolnostima u pravnom smislu ne moze biti isto.
    (Milan, 7. jul 2022 12:18)

    # Link komentara

  136. Kakve su ovo gluposti? Bromazepam je najobičniji lek koji se prepisuje i kad se osoba ukoči i slično… Lekari ga prepisuju svakome bez pitanja, što se oko toga pravi frka? Kod jakih spazama on je jedan od najdelotvornijih lekova, jer efikasno opušta mišiće. Koriste ga ljudi i kada imaju veliki stres i traumu, za smirenje. Sramota je hapsiti odraslu osobu zbog leka, ovo je iživljavanje!
    (Deki, 7. jul 2022 12:17)

    # Link komentara

  137. Garant je htela da diluje ispred škole, našoj deci, tu, JEDNU tabletu bromazepana iz sopstvene tašne.
    Teška desetogodišnja robija za nju!
    (Peđa, 7. jul 2022 12:16)

    # Link komentara

  138. @vampirbg

    Ko te je to slagao da marihuana ne izaziva zavisnost ? Izaziva itekako.
    A sa marihuane, kada se navučeš, prelaziš na stvari koje "jače rade". Iz tog kola se retko ko izvuče, a bez posledica nikako.
    (Stevan, 07. jul 2022 12:01)pa jesi li odigrao to kolo
    (komi, 7. jul 2022 12:16)

    # Link komentara

  139. Ovo je klasicna situacija kada se uskopistis pa krenes da galamis na policiju onda ona izvuce neki besmislen ali postojeci paragraf i za tesku trivijalnost, gluposdt i ama bas nista nadje osnov da te privodi, maltretira, ganja.
    (Zele87, 7. jul 2022 12:14)

    # Link komentara

  140. a šta ako imaš plazma keks kod sebe bez računa? zatvor!!!
    (blllabllla, 7. jul 2022 12:13)

    # Link komentara

  141. "Ne treba izjednačavati marihuanu i bromazepan", a par redova kasnije "bromazepam je psihoaktivna supstanca koja izaziva zavisnost i može da izazove ozbiljne psihičke probleme ako se ne koristi kako treba".

    Po meni bromazepam ispade daleko gora stvar od marihuane.
    (Ostin A, 7. jul 2022 12:11)

    # Link komentara

  142. Ova zemlja stvarno postaje sve ludja i ludja, cuj privedena jer je eto imala kod sebe bromic hahahahahaah. Ma daaaaaj hahahhahahahah ovo je komedija
    (Lukavi, 7. jul 2022 12:11)

    # Link komentara

  143. Da li smem da nosim kapljice za nos i za njih treba recept.Ako te uhvate sa tonom marihuane nikom ništa ali bromazepan u džepu ma na robiju odmah i to bez recepta vau kakav kriminal.
    (Dejan, 7. jul 2022 12:10)

    # Link komentara

  144. Sve više i više recepata iz Velike Kuhinje kako napraviti što veći haos, izvući sve dobro u ljudima, ispeglati sve vijuge. Zlo.
    (Broj, 7. jul 2022 12:10)

    # Link komentara

  145. Da li se planira pretresanje stanova i kuća radi kontrole posedovanja opakog Bromazepama?
    Malo ko ne bi odležao...
    (Mrsoje Treći, 7. jul 2022 12:10)

    # Link komentara

  146. ali kako su joj našli???? Pretresali, pratili, snimali, neko je otkucao dok je pila lek??? Ovde nešto ne štima. Ili policija nešto zna što ostali ne znaju
    (vasa, 7. jul 2022 12:10)

    # Link komentara

  147. Osnovno je pitanje policijskog terora i pretresanje osoba do nivoa da nađu jednu tabletu. Kamo privatnost, sudski nalozi, poštovanje čoveka, naročito ako ne izaziva incidente. Staljin nikada nije umro među nama.
    (Mile, 7. jul 2022 12:09)

    # Link komentara

  148. Ništa smešnije i gadnije kada narkomani pokušavaju da narkotike svrstaju u lek.
    (Ivanhoe, 7. jul 2022 12:07)

    # Link komentara

  149. Ovo je cisto izivljavanje nad narodom, bahaćenje državnih službenika i uludo trošenje vremena i novca ... Umesto da hapsite i sudite pravim kriminalcima, vi procesuirate ovakve banalne slucajeve , a sve to na teretu poreskih obveznika ... stidite se ...
    (IvanaBG, 7. jul 2022 12:06)

    # Link komentara

  150. Pa naravno da nije imala recept za bromazepam ili bilo koji drugi lek kod sebe jer vam recept uzmu u apoteci.
    (JohnGreeWalker87, 7. jul 2022 12:02)

    # Link komentara

  151. @vampirbg

    Ko te je to slagao da marihuana ne izaziva zavisnost ? Izaziva itekako.
    A sa marihuane, kada se navučeš, prelaziš na stvari koje "jače rade". Iz tog kola se retko ko izvuče, a bez posledica nikako.
    (Stevan, 7. jul 2022 12:01)

    # Link komentara

  152. Boze koja debilana, ovo je u fazonu kad vas pandur zaustavi i sve uredno na autu, nit ste neki prekrsaj napravili a on kaze nisu ti bila upaljena svetla. I sad se ti raspravi sa njim.
    (Pakost, 7. jul 2022 11:59)

    # Link komentara

  153. Ljudi nose svakakvo oruzije po kolima, a ako krenemo redom da voze pod uticajem svega i svacega, anonimusi pa do darka lazica, nko se brine sto opet neko nosi bromazepan u kolima.
    (dzomba, 7. jul 2022 11:59)

    # Link komentara

  154. sta su sada najasili na ljude zbog stvari koju mozes kupiti u skoro svakoj apoteci, zar nema bitnijih stvari?
    pokrali komplet drzavu, firme, sve i nikome nista jos postali znacajni uticajni likovi. ajde prestanite da gubite vreme pretresanjem zenskih torbica i trazenjem gluposti, molim vas, pa ima vaznijih stvari.
    da je imala vecu kolicinu kondoma jel bi bila osumnjicena da je prostitutka??
    a kada nam jos znacajno napomenu to je po zakonu...e onda mi se smuci.
    evo predlazem da policija napravi raciju u udje u sudove i opstine i pretrese torbice, dzepove i bas se pitam koliko ce naci cega bez recepta? eto i to je po zakonu. jel sme neko da pokrene takvu akciju?
    (mile, 7. jul 2022 11:57)

    # Link komentara

  155. U javnosti je odjeknulo i da su igrali predstavu pod nazivom "Ustav", a umesto kriticara stigla policija.
    (Svasta, 7. jul 2022 11:55)

    # Link komentara

  156. Znači, moraćemo da nosimo recept sa sobom kad izađemo iz kuće? Mislim, mi, koji nemamo avione, kamione i razne Pinkove... A da li će u ovoj kvazi državi ikada tužilaštvo u sprezi sa vlasti početi da čeprka tamo gde je zaista potrebno? To bi onda bio sukob interesa, pretpostavljam. Znam da nećete objaviti ovaj komentar, ali mi je malo lakše kad napišem...
    (Arthammer, 7. jul 2022 11:55)

    # Link komentara

  157. I ne treba ih izjednačavati. Jedno nam je podarila priroda, a drugo je stvorila farmaceutska multinacionalna kompanija. Kome više verujete?
    (Oblak u Bermudama, 7. jul 2022 11:53)

    # Link komentara

  158. То је наша држава која толерише крупни криминал али зато тера у затвор због таблете или секундарне сировине. Што би рекао лик из филма - прописи су прописи.

    Мени је чудна једна ствар, а то је да је полиција пресекла пут возилу са глумцима после представе и онда их претресала. Личи ми на класичну репресију.
    (.-., 7. jul 2022 11:53)

    # Link komentara

  159. Znači ovi sto uzgajaju nekoliko desetina tona marihuane, će biti oslobođeni, a ovi koje nose: antibiotk, vijagru, bromazepam, ili bilo koji drugi lek bez recepta će biti procesuirani i isto tako tretirani kao ovi prvi. Jedino im je zajedničko da će svi biti oslobođeni krivice.
    (da se ne ljubimo, 7. jul 2022 11:47)

    # Link komentara

  160. Kakvi lopovi. Imamo najkorumpiraniju policiju u evropi. Hapsiti nekog zbog lekova je najveca glupost ikada.
    (Dr, 7. jul 2022 11:47)

    # Link komentara

  161. Kako moze da pokaze recept, kada odavno postoje iskljucivo e recepti, meni je kardiolog prepisao pre 11 god Ksalol, koji uzimam svremena na vreme.Lakaraka opste prakse mi ga prepise jednom u tri meseca (posto mi cesce ne tereba), to sve ide preko e recepta
    (Ivan, 7. jul 2022 11:45)

    # Link komentara

  162. Jos jedna fora da se naplate kazne od naroda.
    (freality, 7. jul 2022 11:44)

    # Link komentara

  163. Ne treba u pravu je zena bromazepam je mnogo opasniji.
    (Gotiva, 7. jul 2022 11:42)

    # Link komentara

  164. Naravni da ne treba, u smislu da je bromazepam daleko štetniji. Naravno, u ovom konkretnom slučaju, privođenje zbog tablete bromazepama i džointa podjednako spada u policijsko iživljavanje.
    (Bojan, 7. jul 2022 11:39)

    # Link komentara

  165. Ne mogu se isto tretirati bromazepam (izaziva zavisnost) i marihuana (ne izaziva zavisnost). Mozda je pravilnije da se bromazepam i cigarete tretiraju isto buduci da izazivaju zavisnost?
    (vampirbg, 7. jul 2022 11:38)

    # Link komentara

  166. Onda treba kazniti apoteke koje prodaju bez recepta, a ne juriti i pretresati ljude zbog jedne tablete!
    (Dragan, 7. jul 2022 11:38)

    # Link komentara

  167. Naravno da nije isto kao marihuana. Marihuana je prirodna biljka koja osim sto ima umirujuca dejstva, leci insomniju, mnoge teze bolesti (Indika) takodje nema nezeljene efekte. Laboratorija je hemija i naravno da je ovaj lek mnogo stetniji od prirodne bilje.
    (Ostoja, 7. jul 2022 11:35)

    # Link komentara

  168. Jbg, da je imala "unuče", ništa ne bi bilo:)
    (Smuleco, 7. jul 2022 11:35)

    # Link komentara

  169. Ne mozes imati recept kod sebe jer ga uzme apotekar kada ti proda lek.Morao bi nositi izvestaj lekara ili slicno.
    (Tibor Dreskaji, 7. jul 2022 11:35)

    # Link komentara

  170. Ne mozes imati recept kod sebe jer ga uzme apotekar kada ti proda lek.Morao bi nositi izvestaj lekara ili slicno.
    (Tibor Dreskaji, 7. jul 2022 11:35)

    # Link komentara

  171. Ovo je čista glupost. Pustite ljude malo, aman! Nosila bromazepam bez recepta, jaka stvar...
    (VladaR, 7. jul 2022 11:34)

    # Link komentara

  172. Zašto onda doktor ne može da nam prepiše marihuanu?
    (NikolaKG80, 7. jul 2022 11:33)

    # Link komentara