- Komentari -
  1. (ehe, 02. jul 2022 02:13)

    Daj reci nam šta uzimaš, majke ti. Možda i nama bude bolje.

    Ti njega neosnovano VREĐAŠ, a on nije vređao nikoga ni po kojem zakonu na svetu.
    U tome je razlika. U tome, i u inteligenciji naravno.
    (Autostop, 3. jul 2022 14:33)

    # Link komentara

  2. Čekaj ovako. Ako ovaj mamlaz ima slobodu govora da kaže ovakve stvari, onda i ja imam pravo da ga nazovem degenerikom i transfobom. Ne može biti slobode govora samo za desničare

    PS pogledao sam video koji je naprvio posle bana sa Tvitera, lik bukvalno kmeči pred kamerama jer mu Tviter (čitaj: privatna kompanija) ne daje da se ponaša van granica koje je gospodin morao da prihvati time što je napravio nalog

    PPS Eliotu želim sve najbolje, ljubi ga cela trans zajednica
    (ehe, 2. jul 2022 02:13)

    # Link komentara

  3. @(Zamenio si uzrok i posledicu, 1. jul 2022 15:49)

    Koji zakon je Twitter prekršio?
    (Zbunjen si, 2. jul 2022 01:25)

    # Link komentara

  4. JP je pre svega vrhunski psiholog, profesor na Toronto Univerzitetu, pre psihologije je diplomirao na političkim naukama, što mu daje nešto relevantnosti naspram mase drugih protagonista psihosamopomoći novog doba. Žižek ga nije nigde i nikada upropastio, jer u popularnoj debati koju su imali nije bilo ni d od debate, što je opšti zaključak većine, već serija nepovezanih monologa. Žižek je inače slovenački Šešelj, običan klovn koji proizvodi knjige u tonama, kada želi da se reši opstipacije, nikada ni jednu svoju filozofiju nije umeo da obrazloži.
    A JP je sam sebe komercijalizovao, nakon što je napisao prvu knjigu za koju su mi trebale godine, "nastavak" je izbacio trenutno, par meseci nakon odvikavanja.
    (Banconi, 1. jul 2022 22:07)

    # Link komentara

  5. Jordan Peterson i Elon Musk, dva klovna za novokomponovame intelektualce koji nisu otvorili jednu knjigu pre Youtub-a...ali hajde,neka smo svi mi zivi,zdravi i ravnopravni,kako u polovima tako i u sopstvenoj gluposti...
    (Onako, 1. jul 2022 19:22)

    # Link komentara

  6. Sve transrodne osobe poslati na Mars pa neka tamo Tvituju!
    (Srbenda, 1. jul 2022 19:09)

    # Link komentara

  7. ... Inace visokointeligentni, emotivni i empaticni ljudi su skloniji i podlozniji tloupotrebi tableta i mnogi od velikih i najvecih umova su imali taj problem, jer vide mnogo sire i vise od prosecnog coveka...recimo, ti nemas mentalni niti intelektualni kapacitet ni da shvatis tu pricu i izvuces pravilne zakljucke iz nje...
    (Chodex, 1. jul 2022 14:27)

    Vrlo ti je upitna ta prva teza, pogotovo jer je argumentuješ - ničim.
    Njeno obrazloženje (vide šire), maltene upakovano kao alibi, tek je podložno diskusiji i srećno ti bilo kada budeš morao da ga braniš u iole dubljem razgovoru sa nekim.

    Mentalni kapacitet!? Da li uopšte znaš šta je to? Ako znaš - kakve veze ima sa temom!?
    Intelektualni? Znam da ću te razočarati, ali inteligencija uopšte ne mora da ima veze sa obrazovanošću, a verovatno si nju promašajem ciljao u želji da poentiraš... dosta glupavo doduše, sudeći po tome da si čoveka etiketirao zato što ima drugačije mišljenje od tebe.
    (Deki, 1. jul 2022 17:39)

    # Link komentara

  8. Gospodin je najveći um ovog današnjeg sveta. Molio bih sve koji olako komentarišu a nisu ga pomno slušali da prvo poslušaju nekoliko njegovih intervjua ili pročitaju njegova dela. Njega napadaju sa svih strana jer je oličenje humanosti, iskrenosti i razuma. To, dakako, ne odgovara nijednoj vladajućoj strukturi kao ni svim woke izrodima čija su platforma društveni mediji. Shvatate da je humor izumro? Da komičari više ne smeju ništa slobodno reći jer će se neka grupica naći silno uvređena. Snowflake generacija
    (Challenger, 1. jul 2022 16:44)

    # Link komentara

  9. Ono kad lobi nakaza priča o tome šta je ispravno a šta ne.
    (Švaler, 1. jul 2022 16:27)

    # Link komentara

  10. Džordan Piterson je šatro filozof. Njega je Žižek vratio na fabrička podešavanja na jednoj podijumaskoj diskusiji.
    (ccoa, 01. jul 2022 12:10)

    Jeste ga Zizek izresetao ali iskljucivo udarajuci po njegovim politickim stavovima, kao psiholog, tesko da bi mu doskocio
    (qq, 1. jul 2022 16:18)

    # Link komentara

  11. Da objasnim nepismenima: "sloboda govora" znači da DRŽAVA nema pravo da vas progoni i procesuira zbog izrečenog/napisanog. Fun fact: Twitter nije država, niti je Piterson progonjen od strane bilo koje države zbog govora.

    Twitter je privatna kompanija koja može da određuje pravila po kojima će se korisnici ponašati ako žele da koriste tu platformu. Ako im se ne sviđaju pravila, potpuno su slobodni da tu istu platformu zaobiđu.

    To što su pravila totalno nebulozna je sasvim druga stvar.
    (kek kek, 1. jul 2022 14:03)

    Naravno da je sve to tačno. A tačno je i to da sve privatne kompanije moraju da poštuju zakone DRŽAVA u kojima posluju, inače slede sankcije. Osim ako DRŽAVE nisu postale konglomerat privatnih korporacija, kao u ovom slučaju.
    (Zamenio si uzrok i posledicu, 1. jul 2022 15:49)

    # Link komentara

  12. Piterson nije samo pisac. To mu je sekundarno, ili čak tercijalno zanimanje.
    Čovek je doktor psihologije sa decenijama kliničkog iskustva iza sebe.
    (Zarems, 1. jul 2022 15:26)

    # Link komentara

  13. @Chodex
    Ajde mali bukvalisto prvo pogledaj u recniku pod "sarkazam" pa onda ponovo procitaj moj komentar...
    (RX, 1. jul 2022 15:11)

    # Link komentara

  14. Džordan Piterson je šatro filozof. Njega je Žižek vratio na fabrička podešavanja na jednoj podijumaskoj diskusiji.
    (ccoa, 01. jul 2022 12:10)

    Očigledno je da to nisi gledao a i da jesi isto bi midlio/la.
    Probaj ipak da pročitaš 12 pravila za život ili bar prvih 10....7....5
    (Neutralna Srbija, 1. jul 2022 14:54)

    # Link komentara

  15. Tzar i tačka.
    (Neutralna Srbija, 1. jul 2022 14:44)

    # Link komentara

  16. Zaluženo blokiran!
    (Predrag, 1. jul 2022 14:29)

    # Link komentara

  17. "Ono kad ne znas kog si pola, a imas matericu ...
    (Marko, 01. jul 2022 10:26)"

    I to je to, problem rešen??!
    Auuu, kakav si ti genije, kako se drugi ne setiše toga...
    (ajemsasa, 1. jul 2022 14:28)

    # Link komentara

  18. Ispao je licemeran sa svojom tezom o nameštanju kreveta da bi jedva, i na svu sreću, izvukao živu glavu od zavisnosti od lekova. Ponekad previše zabada nos u neke stvari i namerno provocira i iziskuje reakciju i pažnju od ljudi, i onda postaje žrtva cenzure (iako je to već sasvim evidentno).
    Piterson je daleko od desnice ali je privukao pažnju mladim desničarima i shvatio je da mu je to glavni izvor zarade i sad se još dublje ugurao u tu priču.
    Sad je potpisao da sarađuje sa Šapirom koji je običan šarlatan i nula u poređenju sa Pitersonom.
    (mali čovek, 1. jul 2022 11:38)

    Prvo, nije ispao uopste licemeran po tom pitanju i potpuno je u pravu, ako nisi u stanju krevet za sobom da namestis, vodis racuna o svakodnevnoj urednosti i higijeni, ne mozes da pricas o velikim stvarima, niti si spreman za njih... Sto se tice tableta, takodje nisi u pravu, kazes kako je jedva izvukao zivu glavu, mogao je da zivi tako jos dugo bez zdravstvenih problema, jednostavno ni jedna zavisnost nije dobra i zato je prekinuo sa tim... Inace visokointeligentni, emotivni i empaticni ljudi su skloniji i podlozniji tloupotrebi tableta i mnogi od velikih i najvecih umova su imali taj problem, jer vide mnogo sire i vise od prosecnog coveka...recimo, ti nemas mentalni niti intelektualni kapacitet ni da shvatis tu pricu i izvuces pravilne zakljucke iz nje...
    (Chodex, 1. jul 2022 14:27)

    # Link komentara

  19. Dzordan je kao klinicki psiholog lecio od depresije i drugih poremecaja na stotine transrodnih osoba. Ono sto uvek potencira je da im na zapadu bez ikakve zadrske daju mogucnost da menjaju pol u cilju balansiranja njihovog psihickog stanja. Nazalost 90% njih dodje u situaciju da se i dalje oseca kao u tudjoj kozi samo sto je sad teze da se vratite u prvobitni pol a oni koji to urade u roku od 6 meseci u 30% slucajeva izvrse samoubistvo. Sve u svemu poenta price je da te ljude niko nece ili ne sme da saslusa i proba da im pomogne recima vec ih automatski salju kod mesara. Sve u svemu Dzordan je vise nego kompetentan da iznese svoje misljenje na ovu temu.
    (Mirko, 1. jul 2022 14:24)

    # Link komentara

  20. Sloboda govora mora biti apsolutna i tacka!
    Kada jednom pocne cenzura gotovo je, samo ce se menjati grupa ljudi koja kontroliše cenzura. A ako ti danas ta cenzura odgovara sutra sigurno nece...
    Ne moze necije pravo da bude neuvredjen da bude jace od moje slobode govora...
    (gojko, 1. jul 2022 14:21)

    # Link komentara

  21. Na zalost profesor Piterson nije u stanju da razume da je nepodnosljiv psihicki bol, impulsivne odluke i ponasanje, anksioznost, neuroticne epizode, problematicne veze, sklonost ka nasilju i laganju, ono sto se zove u psihologiji "cepanje", zatim sklonost ka rizicno ponasanje, epizode koje se granice sa psihozama, sklonost ka stetnom/rizicnom/opasnom ponasanju... iskljucivo vezano za to sto je ovaj decko bio zarobljen u telu devojke. I kako je to sada ispravljeno, ja sam 100% siguran da ce ona, odnosno sada on procvetati i vise nece imati ni jednu jedinu odliku klastera B.
    (RX, 1. jul 2022 12:29)

    Ti si siguran? Stvarno? E, to vec ozbiljno menja celokupno globalno glediste na ovu problematiku... Ti ipak imas ime, a ne kao Jorden Peterson, najuticajniji klinicki psihijatar danasnjice...
    (Chodex, 1. jul 2022 14:16)

    # Link komentara

  22. Lik prica istinu, ali ljudi nisu spremni da prime kritiku, i onda to nazivaju govorom mrznje da bi svoju glupost mogli sami sebi i drugima opravdati.
    Mnogo puta je sredio u javnim debatama i novinare koji su gurali neke svoje polu istinite cinjenice, i javno ih razoruzao.
    (Polo89, 1. jul 2022 14:15)

    # Link komentara

  23. Ellen Page, može još samo samoubistvom da se proslavi, što će verovatno biti i poslednja vest o toj osobi. Tragedija poludelog društva.
    (Pitam Se, 1. jul 2022 14:14)

    # Link komentara

  24. Džordan Piterson je šatro filozof.
    (ccoa, 1. jul 2022 12:10)

    Ne Dordan Piterson je klinicki psiholog, koji je izrazito nacitan i obrazovan, izmedju ostalog i u polju filozofije, i kao takav ima slobodu iznosenja svojih stavova na otredjenu temu i problematiku, a njegovi stvovi imaju tezinu, jer je jedan od najvecih intelektualaca 21. veka...
    (Chodex, 1. jul 2022 14:13)

    # Link komentara

  25. meh sloboda propovijedanja, što li on to misli, pa to je običan vrijednosni stav, nešto što vrijeđa njegova čula, pojam lijepog ili preferencije. Pojam sebe kao sile i suca,
    S druge strane pak njima se tolerira nasilje, krađa i odvođenje 2 milijuna civila iz Ukrajine i preko 300 tisuća djece, jer eto tako im se dopada, XaXa.


    Slažem se. Ali i šatro filozofi imaju pravo na mišljenje, makar bili debelo u krivu. Tviter je postao mentalni policajac.
    (Pit, 1. jul 2022 12:54
    (Ustaše, 1. jul 2022 14:11)

    # Link komentara

  26. Da objasnim nepismenima: "sloboda govora" znači da DRŽAVA nema pravo da vas progoni i procesuira zbog izrečenog/napisanog. Fun fact: Twitter nije država, niti je Piterson progonjen od strane bilo koje države zbog govora.

    Twitter je privatna kompanija koja može da određuje pravila po kojima će se korisnici ponašati ako žele da koriste tu platformu. Ako im se ne sviđaju pravila, potpuno su slobodni da tu istu platformu zaobiđu.

    To što su pravila totalno nebulozna je sasvim druga stvar.
    (kek kek, 1. jul 2022 14:03)

    # Link komentara

  27. Džordan Piterson je šatro filozof. Njega je Žižek vratio na fabrička podešavanja na jednoj podijumaskoj diskusiji.
    (ccoa, 01. jul 2022 12:10)

    Gledao sam tu diskusiju i niko nikog nije vraćao ni na kakva podešavanja. U ostalom koga interesuje, može potražiti pomenutu diskusiju na YouTube i sam se uveriti.
    (bddnn, 1. jul 2022 13:47)

    # Link komentara

  28. Verbalni delikt, "zločini" protiv vladajuće strukture, jednom rečju fašizam
    (Zastavnik Stojan Mučibabić, 1. jul 2022 11:03)

    Već polako postaje najpouzdaniji lakmus za detekciju fašizma. Niko se toliko ne zalaže za "slobodu govora" kao fašisti. Naravno po pravilu, fašisti imaju malo modifikovano shvatanje (i) te slobode. Sloboda govora je da za SEBE možeš reći šta god hoćeš. Da si najpametniji na svetu ili najgluplji, da si muško, žensko ili ništa od toga, da si jazavac, platipus, Buda ili Isus, Bog lično. Nije sloboda govora reći šta god želiš o nekome drugom (kako fašisti jedino podrazumevaju). Nije sloboda govora nazivati nekoga kriminalcem, a ne objasniti makar koje je to krivično delo dotični počinio.

    Ne čudi naravno ni što fašisti podržavaju fašiste, pa to je notorni smisao te nakazne ideologije i njihovog simbola (fascio)! I takozvani "neofašisti" zapravo u svemu podržavaju one autentične... jedino im se ime ne dopada. Paradoks je da je ime zapravo tačno, nego prefiks nije; nisu ni ovo nikakvi "novi", negi isti. Mogu da promene zastave i zastavnike, svastike u Zvastike, ali njihova borba za samo njihovu "slobodu govora" će uvek biti ista. Jasno, dok ne osvoje vlast. Onda sloboda govora postaje potpuno nepotrebna i vrlo kažnjiva.
    (CATAPA, 1. jul 2022 12:59)

    # Link komentara

  29. Džordan Piterson je šatro filozof.
    (ccoa, 1. jul 2022 12:10)

    Slažem se. Ali i šatro filozofi imaju pravo na mišljenje, makar bili debelo u krivu. Tviter je postao mentalni policajac.
    (Pit, 1. jul 2022 12:54)

    # Link komentara

  30. Ne znam da li je sudbina svake civilizacije da na svom vrhuncu unisti samu sebe ali mislim da smo definitivno krenuli u tom smeru.
    Od slobode govora do slobode govora samo ako mislis isto kao i ja presli smo jako kratak put. Bojim se da ce sledeci korak biti neka vrsta digitalnih zutih traka i izopstavanja iz drustva svih koji ne zastupaju neku vrstu nakaradnih stavova.
    (Maxa, 1. jul 2022 12:41)

    # Link komentara

  31. Na zalost profesor Piterson nije u stanju da razume da je nepodnosljiv psihicki bol, impulsivne odluke i ponasanje, anksioznost, neuroticne epizode, problematicne veze, sklonost ka nasilju i laganju, ono sto se zove u psihologiji "cepanje", zatim sklonost ka rizicno ponasanje, epizode koje se granice sa psihozama, sklonost ka stetnom/rizicnom/opasnom ponasanju... iskljucivo vezano za to sto je ovaj decko bio zarobljen u telu devojke. I kako je to sada ispravljeno, ja sam 100% siguran da ce ona, odnosno sada on procvetati i vise nece imati ni jednu jedinu odliku klastera B.
    (RX, 1. jul 2022 12:29)

    # Link komentara

  32. “Sloboda govora na Zapadu”.
    (lazemo se vec dugo, 1. jul 2022 12:20)

    # Link komentara

  33. Ko bi rekao, da takav idol rusofila baštini fašističke misli.
    (A da, svako bi rekao., 1. jul 2022 09:40)
    Fasiti su zabranili slobodni stav i misljene, uveli su modele razmisljanja i poimanja. Etiketirali su svakog ko se nije povinovao njihovoj pravoj i jedinoj istini, na kraju je rulja hvatala i ubijala svakog ko je razmislajo svojom glavom. Na zapadu su se teme promenile, ali fasisticki princip je ostao isti. Zapad je bio i ostao rak rana covecanstva i izvor svakolikog zla. Sad ponovo gusi slobodni govor i stav. Kakav god on bio svako mora imati pravo da se izrazi, ali vama je to suvise tesko da shvatite.
    (Djirdje, 1. jul 2022 12:13)

    # Link komentara

  34. place li ovaj alfa opet, zna li se sta?
    (insane, 1. jul 2022 12:10)

    # Link komentara

  35. Džordan Piterson je šatro filozof. Njega je Žižek vratio na fabrička podešavanja na jednoj podijumaskoj diskusiji.
    (ccoa, 1. jul 2022 12:10)

    # Link komentara

  36. Џордан врсни познавалац твари и врсни мислилац. Наравно постоје нека мишљења са којима не могу да се сложим али и не морам.

    Е а сада:

    Ko bi rekao, da takav idol rusofila baštini fašističke misli.
    (A da, svako bi rekao., 01. jul 2022 09:40)

    Из овог коментара закључујем да у данашње време русофоби, под окриљем константног заговарања шатро као неке слободе говора, сваки говор истине називају "фашистичким"!?
    Зато је са друге стране насилно наметање својих накарадних мишљења целом свету , притом газећи без скрупула по тој истој слободи говора, веома "демократски и она су једина исправна" што исто тако веома доприноси оној вишедеценијској пластичној изјави њихових мисица "world peace" а напаћени свет не виде мира од другог светског рата и почетка владавине "демократије по њиховој мери"!
    Ово се већ одавно не може назвати лицемерјем на квадрат зато што је ово већ поодавно, и то без трунке стида, испољавање њиховог лицемерја па бар на куб ако не и на нешто више, много много више.
    (Миливоје Ватрогасац, 1. jul 2022 12:05)

    # Link komentara

  37. Ajde te zapadne vrednosti promovisi u Kini, Rusiji, Indiji, Saudijskoj Arabiji ili Iranu ako smes ...Zapadna civilizacija puca po savovima.Unistava se porodica, normalni musko zenski odnosi.Svaka cast ovom piscu na hrabrosti da kaze nesto sto velika vecina normalnih misli.
    (Ceca, 1. jul 2022 12:03)

    # Link komentara

  38. Dzordan Piterson, čovek koji propagira "rešenje" unutar sistema koji ga proizvodi...
    (SSSS, 1. jul 2022 12:01)

    # Link komentara

  39. Oni blokiraju kriticare agrarnog zakona u Americi, zasto nebi nekakve pisce, glumce ili doktore?
    (Safet, 1. jul 2022 11:57)

    # Link komentara

  40. Nemam ništa protiv transrodnih osoba, naprotiv, snatram velikom hrabrošću započeti taj medicinski proces promene pola, a gde je psihološki. Uzimati toliko lekova, hormona, to treba psihofizički izdržati. Zna svaka žena koja je imala hormonsku terapiju o čemu pričam. Nisam srećna što uopšte postoje ljudi koji se ne osećaju da su rođeni u pravom polu, ali ako ih već ima i spremni su na celu muku promene, ne smeta mi to, niti mi smetaju oni i smatram da niko ne treba da ih proziva i maltretira, na bilo koji način. Međutim, i dalje smtram da ljudi imaju pravo da izražavaju svoj stav o tome i sličnim temama dok god ne pričaju jezikom mržnje, što mislim da u ovo nije bio slučaj. A što se tiče Eliota Pejdža, Elen Pejdž mi je bila netalentovana, ukalupljena i naporna, pa ne očekujem ni da će mi Eliot ostaviti drugi utisak.
    (Hm, 1. jul 2022 11:48)

    # Link komentara

  41. Kontroverzno je ono šta Tviter proglasi kontroverznim. I to je tako
    (Pardon my french, 1. jul 2022 11:46)

    # Link komentara

  42. Piter je normalan čovek sa normalnim stavovima i mislima koji ima nas 90% svih ljudi, samo što on svoje misli lepše artikuliše u u jasne i precizne rečenice.

    Problem je što 10% ludaka ima vremena da nas teroriše, jer nema prirodnih neprijatelja, nema porodicu i onda ima višak slobodnog vremena i kapitala koji koristi na lobiranje ideja koje su potpuno pogrešne.

    Drži se Džordane, nije lako, jer kako bi to Rambo Amadeus parafrazirao: Razgovor se uvek vodi na nivou onog najglupljeg. A ti imaš posla sa takvima koji su glasni i sa viškom vremena i kapitala.
    (okvaldo, 1. jul 2022 11:44)

    # Link komentara

  43. Ispao je licemeran sa svojom tezom o nameštanju kreveta da bi jedva, i na svu sreću, izvukao živu glavu od zavisnosti od lekova. Ponekad previše zabada nos u neke stvari i namerno provocira i iziskuje reakciju i pažnju od ljudi, i onda postaje žrtva cenzure (iako je to već sasvim evidentno).
    Piterson je daleko od desnice ali je privukao pažnju mladim desničarima i shvatio je da mu je to glavni izvor zarade i sad se još dublje ugurao u tu priču.
    Sad je potpisao da sarađuje sa Šapirom koji je običan šarlatan i nula u poređenju sa Pitersonom.
    (mali čovek, 1. jul 2022 11:38)

    # Link komentara

  44. @neutralni fe: Jordan Peterson je vrhunski intelektualac i pre svega covek koji i dalje ima nepomerenu skalu osnovnih vrednosti. Mozete da mu pljunete pod prozor svi zajedno, pod ruku sa tviterom. Pih.
    (Manja Tanja, 1. jul 2022 11:36)

    # Link komentara

  45. Ono kad ne znas kog si pola, a imas matericu ...
    (Marko, 01. jul 2022 10:26)
    Sad se to zove paterica, oprezno))))
    (Svasta, 1. jul 2022 11:31)

    # Link komentara

  46. Zenomrzac, homofob, konzervativac...Nikakvo cudo sto ima ovoliku podrsku u zaostaloj Srbiji.
    (Vladan, 1. jul 2022 11:29)

    # Link komentara

  47. Gospodin.
    (Nice, 1. jul 2022 11:22)

    # Link komentara

  48. Genije!
    (golijat, 1. jul 2022 11:19)

    # Link komentara

  49. Malo problema imaju transrodne osobe, sa kojima se priroda i sudbina već grubo poigrala, treba ih dodatno razapeti, pritisnuti, da isteraju stvar na čistac, nema tu "cile mile", ako koza laže, rog ne laže...

    ps lakše je mrzeti!
    (Pop, 1. jul 2022 11:14)

    # Link komentara

  50. Nek radi bre ko sta hoce, aman. Slazem se samo s time da ne napinju ostale pritom.
    (eto, 1. jul 2022 11:12)

    # Link komentara

  51. Ovo je jedini normalan Kanadjanin.
    (Raci, 1. jul 2022 11:07)

    # Link komentara

  52. Ko bi rekao, da takav idol rusofila baštini fašističke misli.
    (A da, svako bi rekao., 01. jul 2022 09:40)

    Ovo je tipičan primer današnje odbrane tolerancije mržnjom i netolerancijom uz kačenje neprimerenih epiteta neistomišljenicima. Dno.
    (neutralni fe, 1. jul 2022 11:06)

    # Link komentara

  53. Verbalni delikt, "zločini" protiv vladajuće strukture, jednom rečju fašizam
    (Zastavnik Stojan Mučibabić, 1. jul 2022 11:03)

    # Link komentara

  54. Zapratite ovog coveka gde god mozete. Genijalan je.
    (zlo, 1. jul 2022 10:59)

    # Link komentara

  55. Piterson, najveći intelektualac 21. veka!
    (DaLanik, 1. jul 2022 10:57)

    # Link komentara

  56. Ma svet je vise presao svaku meru sa "pravima" LGTN zajednice. Toliko su napadni i agresivni da su počeli da ugrožavaju prava većine. Dve nedelje sam u Nemačkoj, na svakom koraku se promoviše LGBT. Ako ovako nastave za par godina obično ljudi (momci i devojke) neće smeti da se zagrle ili poljube na ulici jer će ovi to smatrati za diskriminaciju. Ovo pod hitno mora da se zaustavi. Ne naravno nasilno već da se madje neki način da prestanu da nas maltretiraju.
    (Pedja, 1. jul 2022 10:53)

    # Link komentara

  57. Da li može neko da nam objasni šta je u tvitu J. Petersona "ponašanje koje izaziva mržnju"? 100% se slažem sa njim, a ne mrzim E. Page, a ne mrzi je ni on. Pre mi je smešno ili tužno da vidim da se slatka devojka pretvorila u sićušnog momka sa lažnim trbušnjacima. Zašto bi svi morali da se slažemo sa idejom da uopšte žensko može da postane muško i obrnuto ili da je ova konkretna tranzicija nešto posebno lepo, hrabro, ispravno...?
    (SBG, 1. jul 2022 10:51)

    # Link komentara

  58. A kada je pa bilo slobode govora na tim platformama ?!
    (Comanche, 1. jul 2022 10:47)

    # Link komentara

  59. Ko bi rekao, da takav idol rusofila baštini fašističke misli.
    (A da, svako bi rekao., 01. jul 2022 09:40)
    Kanadskog psihologa samo u Americi prati 16 miliona ljudi , podrzava ga preko 100, globalno je najprepoznatljiviji mislilac...a opet, za sve je kriv Putin?!? Bravo, pobedili ste, hocete igracku ili sladoled?
    (Igor, 1. jul 2022 10:46)

    # Link komentara

  60. ako trans i lbgt ljudi zele da budu prihvaceni moraju da prihvate i sale na svoj racun i razno razne komentare kao i ostali..to je jedini put za njih,sve dok se brecaju na svaki komentar njih ce biti mnogo
    (mandrak, 1. jul 2022 10:43)

    # Link komentara

  61. Gospodin čovek. Prvo pogledajte par njegovih intervjua pa sve postaje jasno. Pričao je on i o slobodi govora, i o Univerzitetu u Torontu kao i o Twitteru. Tada odjednom njegov post menja smisao.
    (B, 1. jul 2022 10:42)

    # Link komentara

  62. Evo ni ja ne podržavam to što je uradila Elen Pejdž. (Možda će i meni biti obrisan komentar?)

    Elen Pejdž je bila tek jedna od nekoliko najtalentovanijih glumica svoje generacije. Sad kao Eliot praktično nema konkurenciju, sada je najbolji glumac generacije! Kao onaj plivač, samo obrnuto. To nije sportski, nije fer plej! Šta ako i druge glumice krenu tim putem da bi produžile karijeru? Pa ne bi ostalo originalno muških glumaca u Holivudu, morali bi da dovode Đuričkoa, Bikovića i slično!
    Nekada su muškarci glumili žene, štaviše dokazivali majstorstvo takvim ulogama. Zamislite da sada ovi transformersi glume Tutsi ili gđu Dautfajer? Krajnje nelojalna mimikrija.
    (CATAPA, 1. jul 2022 10:38)

    # Link komentara

  63. Ponovimo, po stoti put, i bez ostatka. Kakva "sada nije platforma za slobodu misli" nebuloza. Twiter je leftard zlo i svaki korisnik tvitera je ili teorista ili rob tog zla. (Inkluzivno ili, ne ekskluzivno; ima i puno robova koji su dragovoljno teroristi). Oduvek bilo, zauvek biće. Najglasnije mukalište novog govedizma, za novu generaciju goveda. Najbolji izbor za vas. Ako ste govedo, tojest. Četiri noge dobre, dve noge loše.
    Ko ima dve noge on je "fašista". Ko ima dve noge i obrazovan je on je "kriptofašista". Ako niste pitali vaše 4-godišnje dete da li se možda oseća transsexualno i vi ste fašista, nemoj posle da bude da vam nisam rekao...
    (Helios, 1. jul 2022 10:31)

    # Link komentara

  64. U ovom modernom svetu trba zabraniti pravo na svoje mišljenje jer je suvišno i besmisleno a i nemaš više gde da ga izrazio osim kući a i to je pod kontrolom pa ti i tamo ne treba prijavi će te programirani ukućani.
    (mini, 1. jul 2022 10:27)

    # Link komentara

  65. Ono kad ne znas kog si pola, a imas matericu ...
    (Marko, 1. jul 2022 10:26)

    # Link komentara

  66. Ko bi rekao, da takav idol rusofila baštini fašističke misli.
    (A da, svako bi rekao., 01. jul 2022 09:40)

    O čemu ti to, majke ti?
    (Harvi Dent ?, 1. jul 2022 10:25)

    # Link komentara

  67. Elen je trebala pomoc a ne bodrenje. Sada se unakazila i iskasapila. I pored svega nikada nece biti muskarac. Citao sam price ljudi koji su zazalili tranziciju. Horor jednom recju. Nikakve instagram fotografije vam nece govoriti o teroru koji organizam trpi.
    (Mandrak, 1. jul 2022 10:19)

    # Link komentara

  68. Bravo za iskrenost, g-ne Džordane!
    (op(e)rem dobro, 1. jul 2022 10:11)

    # Link komentara

  69. Rodni Transpisac...
    (Žoržo, 1. jul 2022 10:09)

    # Link komentara

  70. Puna podrska Mr Paterson-u,znaci moze da se kaze/govori samo ako neka mala grupa odobri to? Yeah that is all about "free speech"
    (Slobodan Petrovic, 1. jul 2022 10:08)

    # Link komentara

  71. Pratio sam prve dve sezone "The Umbrella Academy" i bila mi je ok serija. Počeo sam naravno i treću sezonu ali sam odustao kada sam video da je prva epizoda u potpunosti posvećena promeni pola liku koji glumi Eliot Pejdž, od Vanje je postao Viktor u seriji. I cela epizoda se bavila isključivo temom menjanja pola - apsolutno nemam nikakav problem sa njenom promenom pola, samo me je odbilo to što je otela i prvu epizodu serijala kako bi nam dodatno objasnila da se bolje oseća kao muško...
    (čini mi se rođače da je standard pokvario ljude, 1. jul 2022 10:05)

    # Link komentara

  72. Jordan Peterson je veliko ime u svetu slobodnog govora sa brilijantnim umom, naravno da mu nema mesta u danasnjem svetu ludila sa poremecenim i napacenim sistemom vrednosti
    (Batica, 1. jul 2022 10:05)

    # Link komentara

  73. Današnji Zapad je postao ozbiljno bolestan.
    (Nebitne stvari su u fokusu, 1. jul 2022 10:04)

    # Link komentara

  74. Jordan Peterson legenda!
    (Martin Silenus, 1. jul 2022 09:46)

    # Link komentara

  75. Ko bi rekao, da takav idol rusofila baštini fašističke misli.
    (A da, svako bi rekao., 1. jul 2022 09:40)

    # Link komentara