- Komentari -
  1. @ Moravac
    Ti se varaš, Moravac. Nisu se oni nas uplašili. Znali su oni da bi mi vodili partizanski gerilski rat da su ušli sa kopnenom vojskom, a nisu želeli da izgube ni jednog NATO vojnika, što bi se neminovno desilo. Osim toga, kad-tad opravdanost napada na Srbiju, koja je evropska zemlja, će biti postavljeno, samim tim i pitanje pogibije njihovih vojnika bi se postavilo. To baš ne bi bilo njima zgodno. Slično se događa sa Ukrajinom. Gde ti vidiš NATOY vojnika u Ukrajini. Svi znamo šta bi to značilo. Jedno da znaš, Moravac, Amerika nikada neće dozvoliti da se rat vodi na njihovoj teritoriji. A izgleda da ni Rusija ne bi na svojoj, kao ni Kina. Zato i neće biti nuklearnog rata, odnosno pravog III svetskog rata
    (Dusan, 18. maj 2022 10:29)

    # Link komentara

  2. Bljuje mi se od ukrajinske filmicne propagande filovane zapadnim parama. Dogod rade prljav posao za zapad, sta je teško da im bacaju mrvice i puštaju Švarcenegerove trabunjave podrške. Providno. Valjda smo prošli dovoljno.
    (Nena, 18. maj 2022 10:22)

    # Link komentara

  3. @ maketa mozga
    Blago tebi, ustvari, ti zaista imaš samo maketu od mozga.
    (Jovana, 18. maj 2022 09:58)

    # Link komentara

  4. (Jovana, 16. maj 2022 14:15)

    Ljudsko pravo je uskraćeno Rumunima da glasaju po svome ukusu? Šta ćemo sad?
    (ja sam ja, 17. maj 2022 10:09)

    # Link komentara

  5. Sikcu ruje...ceo svet ih izbrisao iz postojanja, ni macku ne mogu da posalju na izlozbu :)
    A tek ce da im bude lepo :)
    (raja krezava, priprosta zasluzuje da gladuje !, 16. maj 2022 13:10)

    NATO čizmoljubac, Rusiju je "izbrisalo" oko 20% država, sa sveukupno manje od 15 % svetskog stanovištva.

    Zemlje koje čine više od 50 % svetske ekonomije ne smeju da se pokrenu protiv jedne jedine koja čini 1.7% iste.
    (Torrente, 16. maj 2022 20:43)

    # Link komentara

  6. @(Miki, 16. maj 2022 15:07)

    pobednici ESC
    2023 Poljska
    2024 Finska i Svedska (podele 1.mesto)
    2025 Norveska
    2026 Nemacka
    ...itd dok na kraju jedine EU drzave ne bude Portugal, Irska, Island, Wels i Skotska!
    (grga666, 16. maj 2022 20:12)

    # Link komentara

  7. Mislim da bi trebalo napustiti to glupo korumpirano takmičenje. Nije pod moranje.
    (una, 16. maj 2022 19:56)

    # Link komentara

  8. Ne mozes uporediti s ovim u Ukrajini. Nije te niko napao da osvoji teritoriju, nisu usli tenkovi, vojska. Da jesu, veruj mi, ne bi niko nosio "target".
    (Vanja, 16. maj 2022 17:27) ...blago tebi peijatelju,al je tebi dobro...
    (maketa mozga, 16. maj 2022 19:36)

    # Link komentara

  9. Rusi su neokolonijalisticka banda kao i Ameri. Ipak, ove slike su ocigledno fotosopirane.
    (z, 16. maj 2022 19:24)

    # Link komentara

  10. Ne mozes uporediti s ovim u Ukrajini. Nije te niko napao da osvoji teritoriju, nisu usli tenkovi, vojska. Da jesu, veruj mi, ne bi niko nosio "target".
    (Vanja, 16. maj 2022 17:27)

    Грдно се цараш дечко, грдно. Разматрали су они и копнену инвазију али су проценили да би се заглавили по српским планимама и долинама уз велике жртве. Другим речима било их је страх а и добро знају да би их чекале на стотине Кошара, јер ми знамо како са окупаторима. Е сад што се код нас увек наме неки Вања који би да се сакрије у мишију рупу то је само показатељ колико смо толерантни. Него за тебе окупација и одузимање Косова није освајање наше територије? Па теби је мозак као чиода!
    (Моравац, 16. maj 2022 18:47)

    # Link komentara

  11. Ne mozes uporediti s ovim u Ukrajini. Nije te niko napao da osvoji teritoriju, nisu usli tenkovi, vojska. Da jesu, veruj mi, ne bi niko nosio "target".
    (Vanja, 16. maj 2022 17:27)

    Naša vojska je osujetila kopnenu invaziju na južnim grabicama naše države. To što ti ne znaš šta se i kako odigravala borbaje sramota kako tvoja tako i političara koji su vladali od 2000-2012 koji su ćutali (bitno da su trpali $ u svoje džepove).
    (širom zatvorenih očiju, 16. maj 2022 18:31)

    # Link komentara

  12. Nekad su na Evroviziji birali kvalitetnu muziku ,a sada dobijaju politički poslušno zemlje ,makar njihovi pretstavnici tamo blebetali.Užas.
    (Mija, 16. maj 2022 18:04)

    # Link komentara

  13. Za razliku od Ukrajinaca umesto kukanja i moljakanja celog sveta da im pomogne, mi smo izlazili na ulice, odrzavali se koncerti po celoj zemlji a nas narod je u rukama pevajuci i prkoseci EU i Americi drzao u rukama zastavice sa natpisom - target. Pomoc nismo imali ni od koga ni vojnu ni moralnu. I opstali smo. Dace Bog i sada cemo.
    (Perce, 16. maj 2022 13:20)

    Ne mozes uporediti s ovim u Ukrajini. Nije te niko napao da osvoji teritoriju, nisu usli tenkovi, vojska. Da jesu, veruj mi, ne bi niko nosio "target".
    (Vanja, 16. maj 2022 17:27)

    # Link komentara

  14. Da, jer im je bilo dozvoljeno da posalju dobru pesmu. Siguran sam da saradjuju sa svakim žirijem i na lokalnim takmičenjima. Naša i Moldavska pesma su trebale biti "osrednje" pesme ove godine, po žiriju one nisu ništa ni dobile, ali ispostavilo se da zamalo te njima "osrednje" pesme pobede i bez podrške žirija. Zato žiri služi da manipuliše oko pobednika. Očekivali su Britaniju ili Španiju njih su favorizovali njima su reki da pošalju "dobre" pesme. Mi smo ranije slali "Lane moje" tj. dobru pesmu, ali je bila drugom mestu, pa nam je rečeno šaljite još dobrih pesama i poslali smo pobedničku "Molitvu". Posle toga saljemo "osrednje" pesme. Konstrakta je iznenadila jer nimalo nije bila osrednja, to je greška našeg žirija poslali su im slučajno dobru pesmu. Jedva je Evropski žiri to isčupao da ne pobedi, jer nije bilo u planu da pobedi. To takmičenje ako se ne promeni niko u Evropi ga neće gledati
    ---…--

    Koje su ovo supstance, pitam za kolegu
    (k, 16. maj 2022 17:11)

    # Link komentara

  15. ok sto su skinuli pesmu lukasu,to mi znamo..ozbiljni su pacenici ovi ukrajinci,neka verzija malo istocnijih hrvata a azvovstalju niko i nikad vise ne moze da pomogne
    (vostok, 16. maj 2022 16:56)

    # Link komentara

  16. Sikcu ruje...ceo svet ih izbrisao iz postojanja, ni macku ne mogu da posalju na izlozbu :)
    A tek ce da im bude lepo :)
    (raja krezava, priprosta zasluzuje da gladuje !, 16. maj 2022 13:10)
    Macku na izlozbu ne mogu, ali mogu tebe sa SATANOM ili TOPOLJ M u drugo agregatno stanje
    (Zemun, 16. maj 2022 16:27)

    # Link komentara

  17. Žao mi je Ukrajine ali ovih u Azovstalu stvarno nije, neka ih prekopaju bombama.
    (Ivan, 16. maj 2022 15:46)

    # Link komentara

  18. Za razliku od Ukrajinaca umesto kukanja i moljakanja celog sveta da im pomogne, mi smo izlazili na ulice, odrzavali se koncerti po celoj zemlji a nas narod je u rukama pevajuci i prkoseci EU i Americi drzao u rukama zastavice sa natpisom - target. Pomoc nismo imali ni od koga ni vojnu ni moralnu. I opstali smo. Dace Bog i sada cemo.
    (Perce, 16. maj 2022 13:20)

    Tako je Care...tako misli 80% ljudi ovde...a ostali...baš me briga...ionako nisu ljudi.
    (Miki, 16. maj 2022 15:15)

    # Link komentara

  19. Ovo je zaista jadno i ružno s ruske strane, ma koliko se slagao da je ES politički instrument i cirkus. Ispisivanje bombi je više odlika sitnih siledžija koji u svojoj nemoći pribegavaju ovakvim zluradim pakostima, nego ponašanje 1 ozbiljne države. I to prema svojoj dojučerašnjoj pravoslavnoj braći. Da li biste vi, Rusi, voleli da vidite isto to, samo da se strane okrenu? Baš bzvz.
    (Šumadinac, 16. maj 2022 13:17)

    Šumadinac,ti si prespavao poruke NATO pakta na bombama kojima su nas zasipali 1999-te na primer za pravoslavni Uskrs?
    Proguglaj pa ćeš videti da to nije izvorna ruska ideja i da nije odlika sitnih siledžija već odlika sile koja Boga ne moli.
    (Saša, 16. maj 2022 13:30)

    On je Šumadinac koliko dam ja Ukrajinac...svakoliki ološ kucka ovde.
    (Miki, 16. maj 2022 15:14)

    # Link komentara

  20. Gored smrada nego što ide od Rusije nema
    (mirumir, 16. maj 2022 13:08)

    Nepismeni komšo...da si pismen a nisi znao bi šta je napisao Njegoš u vezi smrada.
    (Miki, 16. maj 2022 15:12)

    # Link komentara

  21. Kako je Rusija prošla na Evrosongu?
    (Ko to tamo peva, 16. maj 2022 13:10)

    Misliš koje mesto su zauzeli? Pogledaj na mapi Ukrajine.
    (duša slovenska, 16. maj 2022 13:35)

    Care!
    (Miki, 16. maj 2022 15:09)

    # Link komentara

  22. Kejto.
    Niste kukali ali ste se predali
    (Dragan, 16. maj 2022 13:09)

    Predace se i ovi, a ti ne zaboravi da je nas male i slabo naoruzane "ceo NATO svet" bombardovao ne usudjujuci se da sidju sa neba i probaju prsa u prsa da se bore. Ukrajina ima posla sa jednom drzavom, Rusijom, nije je napao neki zlocinacki vojni savez, jok bre, drzava na drzavu, junak na junaka pa kom opanci kom obojci. I ne zaboravi, UKR je povrsinski posle Rusije najveca drzava u Evropi i broji 40 miliona dusa. Godinama je od strane NATO i pre RVI (ruska vojna intervencija) do zuba naoruzavana jer su UKR i NATO zajedno pripremali invaziju na Donbas i Krim.
    (Radenko iz Pirot, 16. maj 2022 13:36)

    E Radenko...da znaš da si u pravu. Jedino što dam u to doba razmišljao bilo je.... siđitr dole da vam se napijem....
    (Miki, 16. maj 2022 15:09)

    # Link komentara

  23. Prošle godine Italija zbog Korone dobila prvo mesto, ove godine Ukrajina. Sledeće bi trebala Poljska, ipak se najviše zalaže u mračenju Rusije. Jel dobro razmišljam?
    (Sve verujem što pročitam, 16. maj 2022 13:04

    Pa nije kao Nostradamus ali dobar si.
    (Miki, 16. maj 2022 15:07)

    # Link komentara

  24. Stepan Bandera je surovao sa Hitlerom.
    Kasnije KGB izvrsilo mu je atentat.
    (ZORAN, 16. maj 2022 15:05)

    # Link komentara

  25. Za vas koji ste mi odgovorili, je li vi stvarno mislite da Rusija ima ugled van zapada? Imala sam priliku da putujem van Evrope, bila sam u jednoj zemlji u zapadnoj Africi i u Kini. Šta mislite da oni rade tamo? Prate engleske fudbalske klubove, gledaju američke filmove, slušaju američku muziku, puštaju američke vesti (čak sam u Kini videla CNN). Svi govore engleski kao strani jezik, u Africi su uglavnom zvanicni jezici engleski, francuzi i portugalski, u Indiji govore engleski. Bogati kinezi i indijci masovno šalju svoju decu na zapad da se školuju jer im je to ugledno. Ništa nisam čula za Rusiju u tim zemljama, nemaju nikakav kulturni uticaj. Ono sto Amerika kaže za njih će skoro ceo svet da čuje kroz neku platformu. Kina je uspela da se razvije i da napravi uspešnu ekonomiju, imaju Huawei, Tik Tok, masovnu proizvodnu pa čak ceo svet jede kinesku hranu…šta je Rusija napravila? Rusija je kao velika sila ali u čemu? Možda je njih nas briga šta svet misli o njima ali je to glupo jer rat nije samo vojna stvar već i kulturna, da nije tako zašto vam toliko smeta propaganda? Meni rusi izgledaju kao da spavaju i nemaju pojma o svetu oko sebe.
    (malina, 16. maj 2022 15:05)

    # Link komentara

  26. cs@ je l kad prolazis pored knjizare imas potrebu da kupis knjigu "Lovac u raži"?
    (sale, 16. maj 2022 15:04)

    # Link komentara

  27. Pesma frikova, odavno to nije izbor, namešteno takmičenje, pa kako smo mi pobedili, odlukom o nezavisnom kosovu, uteha evrosong, a ta pesma iz u krajine nije ni pobedila na izboru pesme u ukrajini, znaći ni tamo nisu mogli do pobede,
    (Milris, 16. maj 2022 14:52)

    # Link komentara

  28. @jovana


    Pitaj Dzulijana Asanža za "evropske vrednosti" i " ljudska prava"!
    (Oliver, 16. maj 2022 14:51)

    # Link komentara

  29. Šta znam, za jednog azijata iz azijske države previše se zanima za evroviziju, trebalo bi da se prijave na Azijoviziju..
    (Vladimir, 16. maj 2022 14:39)

    # Link komentara

  30. @Saša

    Pa izvini, ako su ti nato bombe bile strašne a jesu, ako je ono bila agresija a jeste, zašto slaviš Putina i Rusiju koja radi to isto? Zašto je ono bila agresija a ovo specijalna operacija, zašto je nato zločinac a Putin veličanstveni junak ili šta već????
    (paaaaa, 16. maj 2022 14:38)

    # Link komentara

  31. Kako je Rusija prošla na Evrosongu?
    (Ko to tamo peva, 16. maj 2022 13:10)

    Misliš koje mesto su zauzeli? Pogledaj na mapi Ukrajine.
    (duša slovenska, 16. maj 2022 13:35)
    Polako samo videces ti ubrzo i mapu Rusije nego jesi li ti kao zestoki rusofil sebi nasao nesto u Sibiru jer kako stvari stoje necete takvi moci ziveti na balkanu.
    (vodnik, 16. maj 2022 14:11)

    Jel ti ovome nesto pretis? Evo ja sam rusofil, i jedva cekam da me natovci evropejci isteraju iz moje zemlje kao sto su me silom bockali.
    Pre ces ti u Nemacku nego ja u Rusiju ili Sibir.
    A pretnje su mana slabih kao ti, jaci ne prete nego rade.
    Imas lep dokaz u Ukrajini kako to ide, ko laje a ko radi.
    (Stevan, 16. maj 2022 14:38)

    # Link komentara

  32. Ovo je zaista jadno i ružno s ruske strane, ma koliko se slagao da je ES politički instrument i cirkus. Ispisivanje bombi je više odlika sitnih siledžija koji u svojoj nemoći pribegavaju ovakvim zluradim pakostima, nego ponašanje 1 ozbiljne države. I to prema svojoj dojučerašnjoj pravoslavnoj braći. Da li biste vi, Rusi, voleli da vidite isto to, samo da se strane okrenu? Baš bzvz.
    (Šumadinac, 16. maj 2022 13:17)

    Šumadinac,ti si prespavao poruke NATO pakta na bombama kojima su nas zasipali 1999-te na primer za pravoslavni Uskrs?
    Proguglaj pa ćeš videti da to nije izvorna ruska ideja i da nije odlika sitnih siledžija već odlika sile koja Boga ne moli.
    (Saša, 16. maj 2022 13:30)

    Mogu da potvrdim. kao vojnik 1999 na Kosmetu smo nailazili na ostatke krstarecih raketa i avio bombi na kojima su bili ispisane poruke poput "Happy Easter" , "from NATO to Serbs it s payback time", "Dobro jutro"... i razne druge gluposti.
    (Hulk, 16. maj 2022 14:37)

    # Link komentara

  33. Evrovizija je pretvorena u satanisticki kic i sund, sa po nekim casnim izuzetkom.
    (Pera, 16. maj 2022 14:35)

    # Link komentara

  34. Slaźem se sa novinarom Polupanovim. I super mu je prezime.
    (Myrthos, 16. maj 2022 14:34)

    # Link komentara

  35. Ako ga cuje Marija Serifovic krvi cemu se napiti.
    (pa ne moze tako, 16. maj 2022 14:33)

    # Link komentara

  36. @katić

    Rat je uglavnom u istočnoj Ukrajini i većinski deo ukrajinske vojske je lokalno, znači pravoslavne vere, ruskofonsko i verujuće u okviru Mitropolije Moskovskog patrijarhata. A što se tiče zapadnih Ukrajinaca i za to preteruješ. Vidi se da Ukrajinu znaš iz Sputnjikovih brošura.
    (bre, 16. maj 2022 14:32)

    # Link komentara

  37. malina@
    Rusiju ne interesuje šta o njoj ko misli,Rusija je sila ali Amerika nas je bombardovala pa hoce da nam operu mozak i ubede kako smo mi prijatelji i saveznici :(
    (cvrko, 16. maj 2022 14:30)

    # Link komentara

  38. Prošle godine Italija zbog Korone dobila prvo mesto, ove godine Ukrajina. Sledeće bi trebala Poljska, ipak se najviše zalaže u mračenju Rusije. Jel dobro razmišljam?
    (Sve verujem što pročitam, 16. maj 2022 13:04)

    Italijanska pesma je realno najbolja bila prosle godine.
    (Dule Pacov, 16. maj 2022 13:40)

    Da, jer im je bilo dozvoljeno da posalju dobru pesmu. Siguran sam da saradjuju sa svakim žirijem i na lokalnim takmičenjima. Naša i Moldavska pesma su trebale biti "osrednje" pesme ove godine, po žiriju one nisu ništa ni dobile, ali ispostavilo se da zamalo te njima "osrednje" pesme pobede i bez podrške žirija. Zato žiri služi da manipuliše oko pobednika. Očekivali su Britaniju ili Španiju njih su favorizovali njima su reki da pošalju "dobre" pesme. Mi smo ranije slali "Lane moje" tj. dobru pesmu, ali je bila drugom mestu, pa nam je rečeno šaljite još dobrih pesama i poslali smo pobedničku "Molitvu". Posle toga saljemo "osrednje" pesme. Konstrakta je iznenadila jer nimalo nije bila osrednja, to je greška našeg žirija poslali su im slučajno dobru pesmu. Jedva je Evropski žiri to isčupao da ne pobedi, jer nije bilo u planu da pobedi. To takmičenje ako se ne promeni niko u Evropi ga neće gledati.
    (cs, 16. maj 2022 14:25)

    # Link komentara

  39. Ah, uporno sipanje mržnje na Evroviziju koje nije od juče nego traje godinama, od strane onih pećinskih konzervativaca koji samo znaju za mržnju i ništa više. Evrovizija kroz pesmu promoviše evropske vrednosti, ljudska prava, opuštenost i dobro raspoloženje. Kome to smeta, niko ga ne tera da gleda. Nek takav ostane u svoja 4 zida sa svojom mržnjom.
    (Jovana, 16. maj 2022 14:15)

    # Link komentara

  40. Tako je Saša a tebe šumadinac treba da je sramota! Ustaše su male bebe za zapadne ukraince, ponavljam zapadne koji su unijati i dokazuju se zapadu ubijajući pravoslavne ljude!
    (katić, 16. maj 2022 13:52)
    Eto tebi ce mo da verujemo.Ti sve znas ko je koga ubijao.Zasto se blamiras taliko iako si se uvukao u rusko dupe do ramena.Skrati malo tu laz i prooagandu.Nismo u 99tim
    (vodnik, 16. maj 2022 14:15)

    # Link komentara

  41. Kako je Rusija prošla na Evrosongu?
    (Ko to tamo peva, 16. maj 2022 13:10)

    Misliš koje mesto su zauzeli? Pogledaj na mapi Ukrajine.
    (duša slovenska, 16. maj 2022 13:35)


    Душо словенска, браво! Русија ће следећу Евровизију отворити или својом старом легендарном ,,Рјабинушком'' или исто толико легендарном и старом ,,Каћушом'' (да не буде забуне: Каћуша - изговара се: Катјуша и демунитив је женског имена Катарина, а не назив исто тако легендарног руског оружја.
    (Самосвесна грађанка, 16. maj 2022 14:14)

    # Link komentara

  42. Prošle godine Italija zbog Korone dobila prvo mesto, ove godine Ukrajina. Sledeće bi trebala Poljska, ipak se najviše zalaže u mračenju Rusije. Jel dobro razmišljam?
    (Sve verujem što pročitam, 16. maj 2022 13:04)

    Prevideo si Finsku, sigurnog dobitnila sledeće godine.
    (Dusanovo carstvo!, 16. maj 2022 14:13)

    # Link komentara

  43. I onda se Rusi pitaju zašto ceo svet veruje da su loši momci. Mislim ovo im stvarno ne treba.
    (malina, 16. maj 2022 13:01)

    Ajd ti lepo u Brisel medju "svoje" i nemoj se vraćati u ovu poganu Srbiju.
    (Dusanovo carstvo!, 16. maj 2022 14:13)

    # Link komentara

  44. Kako je Rusija prošla na Evrosongu?
    (Ko to tamo peva, 16. maj 2022 13:10)

    Misliš koje mesto su zauzeli? Pogledaj na mapi Ukrajine.
    (duša slovenska, 16. maj 2022 13:35)
    Polako samo videces ti ubrzo i mapu Rusije nego jesi li ti kao zestoki rusofil sebi nasao nesto u Sibiru jer kako stvari stoje necete takvi moci ziveti na balkanu.
    (vodnik, 16. maj 2022 14:11)

    # Link komentara

  45. Kako je Rusija prošla na Evrosongu?
    (Ko to tamo peva, 16. maj 2022 13:10)

    Misliš koje mesto su zauzeli? Pogledaj na mapi Ukrajine.
    (duša slovenska, 16. maj 2022 13:35)

    Pogledao. Ispadaju uskoro!
    (bre, 16. maj 2022 14:11)

    # Link komentara

  46. @Kina,Indija,Iran,Pakistan,Indonezija,Afrika,Brazil,...Šta su oni?

    Oni su vise od pola covecanstva, jedino sto ih je pola na nivou plemenske zajednice.
    (Souless, 16. maj 2022 14:10)

    # Link komentara

  47. Šumadinac,ti si prespavao poruke NATO pakta na bombama kojima su nas zasipali 1999-te na primer za pravoslavni Uskrs?
    Proguglaj pa ćeš videti da to nije izvorna ruska ideja i da nije odlika sitnih siledžija već odlika sile koja Boga ne moli.
    (Saša, 16. maj 2022 13:30)
    Hajde ne lazi.To su pisali milosevicevi poslusnici a ne nato.Oni bas imaju vremena da pisu poruke srbima agresorima na albansi narod i to na bombama.
    (vodnik, 16. maj 2022 14:08)

    # Link komentara

  48. Sikcu ruje...ceo svet ih izbrisao iz postojanja, ni macku ne mogu da posalju na izlozbu :)
    A tek ce da im bude lepo :)
    (raja krezava, priprosta zasluzuje da gladuje !, 16. maj 2022 13:10

    Ceo svet?
    SAD,EU,Japan,Australija,N.Zeland,Kanada,J.Koreja.
    A Kina,Indija,Iran,Pakistan,Indonezija,Afrika,Brazil,...Šta su oni?
    (Saša, 16. maj 2022 13:36)

    I Arapi bre, svi na ruskoj strani ne sto vole Ruse, nego sto mrze Amerikance i Izraelce.
    (Geopoliticke ljubavi, 16. maj 2022 14:07)

    # Link komentara

  49. Ceo zapad funkcioniše po principu trenda. Pre koju godinu trend je bio "Irak proizvodi hemijsko oružje". Iako oružja nigde, nema veze, to je trenda radi. Po portalima "trending" najpregledaniji. Trenutni trend "jadna ukrajina, rusi fašisti. Pa vama jesu, pobili vam učitelje, sledbenike i onog glavnog sa kockastim brčićima, prezime mu počinje sa hit, završava se sa ler
    (lion, 16. maj 2022 14:04)

    # Link komentara

  50. Bolesnici odvratni! Sazidati zid izmedju Evrope i Rusa za sva vremena.
    (noble, 16. maj 2022 14:04)

    # Link komentara

  51. Ziveo novi svetski multipolarni poredak koji uvodi velicanstveni Vladimir!
    (XY, 16. maj 2022 13:13)

    Pojasni nama normalnima po čemu je on veličinastven?
    (Pedja, 16. maj 2022 14:01)

    # Link komentara

  52. Polupanov, i ti si polupan ko i ovi. Evrovizija je nekada bila institucija, ovo danas je tragikomedija, u tome ću se još i složiti sa tobom.
    (NikolaBg, 16. maj 2022 13:59)

    # Link komentara

  53. @katić ne lupetaj molim te, internet ratniče. dokle bre vi ruski plaćenici idete više. odbijte od Srbije.
    (mališa, 16. maj 2022 13:56)

    # Link komentara

  54. Ovo je zaista jadno i ružno s ruske strane, ma koliko se slagao da je ES politički instrument i cirkus. Ispisivanje bombi je više odlika sitnih siledžija koji u svojoj nemoći pribegavaju ovakvim zluradim pakostima, nego ponašanje 1 ozbiljne države. I to prema svojoj dojučerašnjoj pravoslavnoj braći. Da li biste vi, Rusi, voleli da vidite isto to, samo da se strane okrenu? Baš bzvz.
    (Šumadinac, 16. maj 2022 13:17)

    Šumadinac,ti si prespavao poruke NATO pakta na bombama kojima su nas zasipali 1999-te na primer za pravoslavni Uskrs?
    Proguglaj pa ćeš videti da to nije izvorna ruska ideja i da nije odlika sitnih siledžija već odlika sile koja Boga ne moli.
    (Saša, 16. maj 2022 13:30) #
    --------
    Upravo sam to hteo da kažem. Pronadjite snimke na kojima se vide ozarena lica američkih polupismenih i degenerisanih monstruma, koji na "Tomahavku" ispisuju uskršnje čestitke Srbima i srpskoj deci. Ne opravdavam silu ali, nekako osećam satisfakciju. Sve ono što su Amerikanci, njihova "batina" NATO i porobljene državice EU radile nama Srbima, govoreći da na to imaju prava, sada se odvija u Ukrajini. Jedina razlika je što ne stradaju degenerici već nevin narod u Ukraini, koji je pristao da za obećanu "šargarepu" bude žarač u američkim rukama i što sada degenerici moraju da osporavaju sve ono što su do juče radili. Kažu da postoji neka viša Božija pravda. Jedino mi je žao Ukrainaca jer su ovo zaslužili neki drugi narodi.
    (Zoran Knezevic, 16. maj 2022 13:53)

    # Link komentara

  55. Na nas su bacali bombe sa natpisima srecan Uskrs i jos se hvalili time, samo mi nismo toliko kukali kao Ukrajinci.

    Pa vi kukate dan danas, vidis po svom komentaru, i nisi jedini!!
    (volim istinu, 16. maj 2022 13:52)

    # Link komentara

  56. Tako je Saša a tebe šumadinac treba da je sramota! Ustaše su male bebe za zapadne ukraince, ponavljam zapadne koji su unijati i dokazuju se zapadu ubijajući pravoslavne ljude!
    (katić, 16. maj 2022 13:52)

    # Link komentara

  57. Руски новинар је апсолутно, апсолутно у праву у оцени овогодишње Евровизије - тојест: гласању за Украјину само због дириговане хистеричне мржње целог Запада према Русији.
    Што се тиче оних фотографија бомби са натписима да је то тражена помоћ Украјине да јој Запад пошаље још оружја: то је смишљено могао да напише било који Украјинац у Украјини и да то онда украјински новинар радосно Западу прикаже да су то написали Руси - мада (и) у новинском тексту јасно пише да није утврђено порекло и оригиналност поменутих фотографија бомби и натписа, односно ко је и на чијим бомбама написао ,,поруку'' Украјинцима и да ли су то написали Руси или Украјинци.
    (Самосвесна грађанка, 16. maj 2022 13:47)

    # Link komentara

  58. Možda je nešto drugo, 16. maj 2022 13:15

    Čovek priča o 1999. a ne o 1944. godini i Ljotiću.
    (Dampir, 16. maj 2022 13:45)

    # Link komentara

  59. Prošle godine Italija zbog Korone dobila prvo mesto, ove godine Ukrajina. Sledeće bi trebala Poljska, ipak se najviše zalaže u mračenju Rusije. Jel dobro razmišljam?
    (Sve verujem što pročitam, 16. maj 2022 13:04)
    Italijanska pesma je realno najbolja bila prosle godine.
    (Dule Pacov, 16. maj 2022 13:40)

    # Link komentara

  60. Zasto bi ucestvovali u toj evropskoj perverziji tzv. "evropskih vrednosti".

    Zato što je svakako bolje tu učestvovati nego sa Severnom Korejom, Kinom i Rusijom! E to je tek perverzija i to hard core.
    (Blaster, 16. maj 2022 13:37)

    # Link komentara

  61. Kejto.
    Niste kukali ali ste se predali
    (Dragan, 16. maj 2022 13:09)

    Predace se i ovi, a ti ne zaboravi da je nas male i slabo naoruzane "ceo NATO svet" bombardovao ne usudjujuci se da sidju sa neba i probaju prsa u prsa da se bore. Ukrajina ima posla sa jednom drzavom, Rusijom, nije je napao neki zlocinacki vojni savez, jok bre, drzava na drzavu, junak na junaka pa kom opanci kom obojci. I ne zaboravi, UKR je povrsinski posle Rusije najveca drzava u Evropi i broji 40 miliona dusa. Godinama je od strane NATO i pre RVI (ruska vojna intervencija) do zuba naoruzavana jer su UKR i NATO zajedno pripremali invaziju na Donbas i Krim.
    (Radenko iz Pirot, 16. maj 2022 13:36)

    # Link komentara

  62. Sikcu ruje...ceo svet ih izbrisao iz postojanja, ni macku ne mogu da posalju na izlozbu :)
    A tek ce da im bude lepo :)
    (raja krezava, priprosta zasluzuje da gladuje !, 16. maj 2022 13:10

    Ceo svet?
    SAD,EU,Japan,Australija,N.Zeland,Kanada,J.Koreja.
    A Kina,Indija,Iran,Pakistan,Indonezija,Afrika,Brazil,...Šta su oni?
    (Saša, 16. maj 2022 13:36)

    # Link komentara

  63. Kako je Rusija prošla na Evrosongu?
    (Ko to tamo peva, 16. maj 2022 13:10)

    Misliš koje mesto su zauzeli? Pogledaj na mapi Ukrajine.
    (duša slovenska, 16. maj 2022 13:35)

    # Link komentara

  64. Svirace u Azovstalu Kalash Orkestra, ruski simfonijski orkestar. Dirigovace cuveni dirigent iz Cecenije, zaboravih mu prezime. A numera cesto spominje nekog Ahmata, ali slabo ja to razumem…
    (ajme.., 16. maj 2022 13:32)

    # Link komentara

  65. I onda se Rusi pitaju zašto ceo svet veruje da su loši momci. Mislim ovo im stvarno ne treba.
    (malina, 16. maj 2022 13:01)

    To sto je tebi `ceo svet`, Evropa, SAD,Velika Britanija, i jos dva tri satelita, to je jedna stvar, a druga i jos vaznija je da Ruse bas zabole, alo vrlo jako, sta taj zapad misli o njima. Bio sam u Rusiji, i oduvek su bili takvog razmisljanja, bar ogromna vecina.
    (Shone, 16. maj 2022 13:32)

    # Link komentara

  66. Pa i nama su pobedu dali kad su nam oteli Kosovo..

    Taman mu dodje na isto po njihovom, zar ne?

    E pa malo su se..
    (aut, 16. maj 2022 13:31)

    # Link komentara

  67. Ukrajincima je krivo jer Srbija nije uvela sankcije Rusiji, ne secam se da im je bilo krivo dok su nas bombardovali, i Ukrajinci nisu ni pomislili da nekome uvedu sankcije, vec da se zblize i udju u NATO, ali NATO ih nije hteo, jer je NATO hteo ovo sto sada gledate, da se malo ubijaju srodni narodi
    (seljadin, 16. maj 2022 13:30)

    # Link komentara

  68. Ovo je zaista jadno i ružno s ruske strane, ma koliko se slagao da je ES politički instrument i cirkus. Ispisivanje bombi je više odlika sitnih siledžija koji u svojoj nemoći pribegavaju ovakvim zluradim pakostima, nego ponašanje 1 ozbiljne države. I to prema svojoj dojučerašnjoj pravoslavnoj braći. Da li biste vi, Rusi, voleli da vidite isto to, samo da se strane okrenu? Baš bzvz.
    (Šumadinac, 16. maj 2022 13:17)

    Šumadinac,ti si prespavao poruke NATO pakta na bombama kojima su nas zasipali 1999-te na primer za pravoslavni Uskrs?
    Proguglaj pa ćeš videti da to nije izvorna ruska ideja i da nije odlika sitnih siledžija već odlika sile koja Boga ne moli.
    (Saša, 16. maj 2022 13:30)

    # Link komentara

  69. Zanimljivo da bombe nisu eksplodirale, a ukrajinci stigli da ih slikaju dok su jos u ruskom magacinu?
    (...ma kakva bakicaa, babuskara!!, 16. maj 2022 13:26)

    # Link komentara

  70. Osjeca li neko miris NVO na ovim komentarima??
    Vala bazde ka roštilj u Sutomore…
    (djuro, 16. maj 2022 13:25)

    # Link komentara

  71. AKO JE KO MOCVARA I TO TRULA TO STE VI RUSI PROKLETINJE DANJASNJEG SVIJETA!!!!
    (Vlado, 16. maj 2022 13:24)

    # Link komentara

  72. Ukrajinci su otpevali svoje.
    Ne mislim na Evroviziju.
    (Pingvin iz Nišavu, 16. maj 2022 13:22)

    # Link komentara

  73. Na nas su bacali bombe sa natpisima srecan Uskrs i jos se hvalili time, samo mi nismo toliko kukali kao Ukrajinci.
    (Kejto, 16. maj 2022 12:59)

    Kukali smo,ali su nam sile dmeokratije i slobode misljenja i govora prvo unistile sredstva informisanja. Bas kao sto to i danas rade koliko mogu, gaseci drugu stranu tj Ruske programe. Valjda se tako najbolje reseva problem,ignorises i ne uvazavas postojanje druge strane, pa se posle pitas odakle rat.
    (keki, 16. maj 2022 13:21)

    # Link komentara

  74. Prošle godine Italija zbog Korone dobila prvo mesto, ove godine Ukrajina. Sledeće bi trebala Poljska, ipak se najviše zalaže u mračenju Rusije. Jel dobro razmišljam?
    (Sve verujem što pročitam, 16. maj 2022 13:04)

    Da, sledece godine Ukrajina organizuje Evroviziju, ne znamo samo gde ce to biti, a pobednik neka bude Poljska. U Poljskoj neka pobedi neka od baltickih republika, tamo neka onda pobedi Slovacka, u Slovackoj Ceska, u Ceskoj hrvatska, u hrvatskoj slovenija... Vec sada svi znaju da ce im NATO licno, kao i Ukrajini cestitati "zasluzenu" pobedu na Evroviziji. Nego, kako bi bilo da se mi sa te Evrovizija za neko vreme iskljucimo, dok se svet ne unormali, a ako se ne unormali, nece biti stete ako bi se i trajno iskljucili. Zasto bi ucestvovali u toj evropskoj perverziji tzv. "evropskih vrednosti".
    (lennox, 16. maj 2022 13:20)

    # Link komentara

  75. Za razliku od Ukrajinaca umesto kukanja i moljakanja celog sveta da im pomogne, mi smo izlazili na ulice, odrzavali se koncerti po celoj zemlji a nas narod je u rukama pevajuci i prkoseci EU i Americi drzao u rukama zastavice sa natpisom - target. Pomoc nismo imali ni od koga ni vojnu ni moralnu. I opstali smo. Dace Bog i sada cemo.
    (Perce, 16. maj 2022 13:20)

    # Link komentara

  76. Ovo je zaista jadno i ružno s ruske strane, ma koliko se slagao da je ES politički instrument i cirkus. Ispisivanje bombi je više odlika sitnih siledžija koji u svojoj nemoći pribegavaju ovakvim zluradim pakostima, nego ponašanje 1 ozbiljne države. I to prema svojoj dojučerašnjoj pravoslavnoj braći. Da li biste vi, Rusi, voleli da vidite isto to, samo da se strane okrenu? Baš bzvz.
    (Šumadinac, 16. maj 2022 13:17)

    # Link komentara

  77. Na nas su bacali bombe sa natpisima srecan Uskrs i jos se hvalili time, samo mi nismo toliko kukali kao Ukrajinci.
    (Kejto, 16. maj 2022 12:59)

    Nije tačno.
    '44 je to bila Ljotićeva propaganda. Beograd bio sekundarni cilj i bombardovan je zato što zbog lošeg vremena nisu uspeli da bombarduju naftna polja u Rumuniji.
    Ona slika išarane bombe koje je skoro kružila netom je iz vijetnamskog rata, nas nisu bombardovali tako starim avionima.
    (Možda je nešto drugo, 16. maj 2022 13:15)

    # Link komentara

  78. Ruski novinar je u pravu.Ceo zapadni svet je jedna ogromna močvara.Sav kapital koji imaju počiva na krvi nevinih.Spoljna politika im počiva na manipulaciji prevarama i ratnoj huškačkoj retorici ucenama pretnjama.I na kraju milosrdnim anđelom.A sad bi da im aplaudiramo.
    (mile, 16. maj 2022 13:15)

    # Link komentara

  79. Ziveo novi svetski multipolarni poredak koji uvodi velicanstveni Vladimir!
    (XY, 16. maj 2022 13:13)

    # Link komentara

  80. Nista sporno. I Amerikanci su svasta pisali na bombama namenjenim Vijetnamcima,Iracanima,nama..Tad je to bilo duhovito i zabavno. E pa i sada je,kolo srece se okrece,hehe
    (Oliver, 16. maj 2022 13:12)

    # Link komentara

  81. Браво, за боље и нису!
    (Мукицa, 16. maj 2022 13:11)

    # Link komentara

  82. Sikcu ruje...ceo svet ih izbrisao iz postojanja, ni macku ne mogu da posalju na izlozbu :)
    A tek ce da im bude lepo :)
    (raja krezava, priprosta zasluzuje da gladuje !, 16. maj 2022 13:10)

    # Link komentara

  83. Kako je Rusija prošla na Evrosongu?
    (Ko to tamo peva, 16. maj 2022 13:10)

    # Link komentara

  84. Kejto.
    Niste kukali ali ste se predali
    (Dragan, 16. maj 2022 13:09)

    # Link komentara

  85. Gored smrada nego što ide od Rusije nema
    (mirumir, 16. maj 2022 13:08)

    # Link komentara

  86. Prošle godine Italija zbog Korone dobila prvo mesto, ove godine Ukrajina. Sledeće bi trebala Poljska, ipak se najviše zalaže u mračenju Rusije. Jel dobro razmišljam?
    (Sve verujem što pročitam, 16. maj 2022 13:04)

    # Link komentara

  87. I onda se Rusi pitaju zašto ceo svet veruje da su loši momci. Mislim ovo im stvarno ne treba.
    (malina, 16. maj 2022 13:01)

    # Link komentara

  88. Na nas su bacali bombe sa natpisima srecan Uskrs i jos se hvalili time, samo mi nismo toliko kukali kao Ukrajinci.
    (Kejto, 16. maj 2022 12:59)

    # Link komentara