- Komentari -

Jutjub uklonio pesmu "Beogradskog sindikata"

Član grupe "Beogradski sindikat" Feđa Dimović saopštio je da je Jutjub skinuo spot za pesmu "Jedina Srpska" po navodnom zahtevu vlasnika pojedinih snimaka Dragana Radovića, iako on taj zahtev nije ni podneo.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. (Sasa, 13. januar 2022 21:54)

    Biti Bosanac je prvo i prvo mentalna odrednica, a mi u Novom Sadu gde se "zemljačite" i bahatite najbolje znamo zašto vas ne vole ni kod kuće.
    (Bojan, 19. januar 2022 12:22)

    # Link komentara

  2. Koliko mogu da vidim, video je jos uvek na youtube.

    [link]
    (DEDA CVETKO, 14. januar 2022 16:53)

    # Link komentara

  3. To su isti momci koji pevaju "Dogodine u Prizrenu" a ta godina nikako da dodje, ko bi se odrekao Bgd i kafica...
    (Porucnik Drebin, 14. januar 2022 15:07)

    # Link komentara

  4. Auh, pa spisak onih koje mrzimo, a koji nas takodje mrze, je sve duzi i duzi, he, he, he. Nacionalisti puni sebe i „istine“, drze predavanja o patriotizmu i rodoljublju, a o tome nemaju pojma. Metastazira mrznja na krilima iracionalnog nacionalizma.
    (Nostradamus, 14. januar 2022 08:13)

    # Link komentara

  5. BiH, za početak , ko je nacrtao te granice i napravio republike u tom formatu? Ko je dao glas na demokratskim izborima za takve granice u koje se medjunarodna zajednica tako upire ? Znaci grupa komunista u Jajcu pod terorom nacrtala granice i to je sada sveto slovo , kakvo licemjerje
    (Boris, 14. januar 2022 06:38)

    # Link komentara

  6. Ginseng7

    Ако су Срби били и остали конститутивни народ БиХ, а хоће да се припоје матици, зашто то спречавати? Најбитнија неправда ратова деведесетих је ускраћивање права Србима на самоопредељење, права које је великодушно дато свим другима. Донекле има истине да је Србија чувала Југославију због Срба. Али, да су се Срби могли отцепити од република које су се отцепљивале од Југославије, рата не би било. Дакле, отишли сте и на силу "одвели дете". А дете неће с вама.
    (Јабучило, 14. januar 2022 03:16)

    # Link komentara

  7. Alal vera jutub :)
    (Dex, 13. januar 2022 20:27)

    Lagati je halal...
    (kvasac, 14. januar 2022 02:49)

    # Link komentara

  8. Srecna Nova godina braci i sestrama preko Drine!
    Zivela Republika Srpska!
    (Milosav, 14. januar 2022 01:21)

    # Link komentara

  9. nikako da shvatim te ljuge.
    Mi necemo ziveti s'vama,vi morate s'nama.
    (komsija, 14. januar 2022 00:38)

    # Link komentara

  10. Slusajte nasu ZR-u Milicu Doskovic - " NE DAM " Toliko patriotizma u samo jednoj pesmi . I budite verni Srbiji , a Srbija je vecna dok su joj deca verna .
    (zrenjaninac, 13. januar 2022 22:55)

    # Link komentara

  11. Iluzorno je objasnjavati bilo sta, svi sve znaju i prave se ludi.Izgradjivanje Bosne, koje Bosne???Sta je to??To ne postoji.Nego lepo da hriscani lepo idu na svoju stranu a muslimani na svoju.I mirna Bosna.Jel hoce sherijat?Jel hoce teokratiju i islam?Moze, imate svoje, farbajte ulice u zeleno a Srbi ce lepo u svoju kucu, svoje praznike, obicaje i izbore i drzavu.Vreme je.A muslimani neka vide sta ce.Bilo je prilika, sve su proppustene, ovaj brak vise nema kud. Republici Srpskoj, zelim prvo samostalnost a potom i promenu da ne bude republika vec Knezevina i da ima izbornog kneza i ustavno parlamentarnu monarhiju za oblik vladavine.Srecna Nam billa Srpska i Srpska Nova godina.Ajd ziveli..
    (srpski svet, 13. januar 2022 22:53)

    # Link komentara

  12. Jedina dva naroda koji su uspeli da prezive ropstvo duze od 300 godina, a da ne nestanu: Srbi i Jevreji.
    (i ovo, 13. januar 2022 21:10)

    Grci? Bugari? Rumuni? Jermeni? Kurdi?
    (Danilo, 13. januar 2022 22:00)

    # Link komentara

  13. Citiram: "Ko je ušao na teritoriju Bosne sa JNA?"

    Ja sam služio vojni rok u JNA u Sarajevu 80-ih godina. Imao sam u jedinici sve narode bivše SFRJ, u susednoj jedinici je bio vojnik kome je otac Grk a majka Čehinja, bio je tu i jedan Mađar.

    Gospodine, o čemu Vi pričate?

    Molim Vas, pojasnite.
    (sturmmann, 13. januar 2022 21:59)

    # Link komentara

  14. Razne Mistafe se ode kao I na jutjubu predstaljaju kao Milosi i Lazari, pljuju ,mrace vredjaju i mrze iz dna duse. Ali sta ocekivati od ljudi kojima je otac nacije covek koji je u naletu inspiracije dosao na ideju da se svi kolektivno iz 20 veka trebaju vratiti u 7 vek, jos im posle smrti ostavio svog sina da vlada njima. Njih iskljucivo treba posmatrati na taj nacin i tako im pristupati, njihove glave su u srednjem veku, srca su im puna mrznje a usta puna rata i svake vrste lazi. Sto je pesme tice smatram da je treba uvrstiti u citanke.
    (fhgjjgh, 13. januar 2022 21:56)

    # Link komentara

  15. (Ginseng7, 13. januar 2022 18:04)

    Narodnost Bosanac ne postoji, ona je geografska odrednica, bleso. Republiku Bosnu i Hercegovinu, koja je postojala od 92' do 95' godine u glavama Bosnjaka, upravo su oni i nametali krsenjem prava Srba kao konstitutivnog naroda, kako zakonskim aktima tako i nasiljem i krvoprolicem. Cilj tih Bosnjackih ili bolje receno muslimanskih ideoloskih i verskih fanatika, bila je Republika Bosna i Hercegovina i jasna segregacija. Ali, Bosna i Hercegovina kao i Srbi, nisu Juzna Afrika, iako ste vi zeleli biti Holandjani. Da ste zeleli zajednicku drzavu, drzavu u kojoj ce postojati vladavina prava, onda ne biste posezali za jednostranim aktima. I naravno da samo razgovaramo. Ali to ne znaci da cu ti dozvoliti podmetanje argumenata. A jedino sto sam potvrdio je njihova neodrzivost. Istina je da postojite u Bosni nekoliko stotina godina kao muslimani, jer zna se kako ste nastali - odbacivanjem primarnog identiteta i asimilacijom u verski i kulturoloski identitet tlacitelja Osmanlija. Zato ste vi u Bosni i Hercegovini Holandjani u Juznoj Africi, a mi Khoikhoi u istoj. :) U ovoj raspravi neces pobediti ma kako zeleo da budes u pravu. Zato, ukoliko ti se ne dopadaju cinjenice, promeni svoje stavove.
    Pozdrav i svako dobro. Uistinu, svako dobro ti je potrebno. Vise ne zelim da gubim vreme. Dovoljno su i ostali napisali.

    P.S. Dodji u Novi Sad, kako bi osetio sta znaci tolerancija u praksi.
    (Sasa, 13. januar 2022 21:54)

    # Link komentara

  16. Baš. A protjerali svakog ko nije Srbin plus porušili sve džamije.
    NI JEDNA NIJE OSTALA.
    (Bosanac, 13. januar 2022 15:55)

    Sta lupas majke ti, eno ih dve po sred Banjaluke !

    I stara i nova.
    Ne znam samo ko je novu odobrio i zbog cega...
    A ti mi pokazi novu pravoslavnu crkvu u Sarajevu ;)
    (Goran, 13. januar 2022 21:35)

    # Link komentara

  17. @Bosna je država u kojoj zajednički žive Bošnjaci, Srbi i Hrvati. Zašto ste onda stvarali entitet Srpsku? O kakvim aspektima pričamo? Ko je bio protiv zajedničkog življenja? Ko je započeo rat? Ko je ušao na teritoriju Bosne sa JNA? Šta je 80% žrtava rata? Kako se zovu te žrtve? Bošnjaci... I danas želimo suživot i mir. O kojim aspektima mi pričamo?
    (Ginseng7, 13. januar 2022 16:56)
    Evo ovo vam je slika i prilika mladog bošnjaka danas. Ispran mozak 100%. Ušsao u Bosnu sa JNA? Dečko od drugog svetskog rata ta JNA postoji u Bosni, 50 godina pre početak građanskog rata u Jugi. Kakvo crno ulaženje JNA u Bosnu? Sa koje si ti planete pao?
    (Mare, 13. januar 2022 21:09)
    Uz treba dodati da je jedna drzava koja je sa stranom vojskom usla na teritoriju BiH , saveznik Bosnjaka Hrvatska.To je i haski sud potvrdio.
    (Balzam, 13. januar 2022 21:26)

    # Link komentara

  18. (mr.wolf, 13. januar 2022 18:31)

    Neukost.

    Jedina dva naroda koji su uspeli da prezive ropstvo duze od 300 godina, a da ne nestanu: Srbi i Jevreji.
    (i ovo, 13. januar 2022 21:10)

    # Link komentara

  19. Bosna je država u kojoj zajednički žive Bošnjaci, Srbi i Hrvati. Zašto ste onda stvarali entitet Srpsku? O kakvim aspektima pričamo? Ko je bio protiv zajedničkog življenja? Ko je započeo rat? Ko je ušao na teritoriju Bosne sa JNA? Šta je 80% žrtava rata? Kako se zovu te žrtve? Bošnjaci... I danas želimo suživot i mir. O kojim aspektima mi pričamo?
    (Ginseng7, 13. januar 2022 16:56)
    Evo ovo vam je slika i prilika mladog bošnjaka danas. Ispran mozak 100%. Ušsao u Bosnu sa JNA? Dečko od drugog svetskog rata ta JNA postoji u Bosni, 50 godina pre početak građanskog rata u Jugi. Kakvo crno ulaženje JNA u Bosnu? Sa koje si ti planete pao?
    (Mare, 13. januar 2022 21:09)

    # Link komentara

  20. Kazi to Turcima da smo slobodarski narod. Trebalo nam je samo 500 godina da da nam proradi taj "slobodarski" gen. A da ne pricamo koliko Srba je tada "slobodarski" surovalo sa Turcima.
    (mr.wolf, 13. januar 2022 18:31)

    Да, рећи ћу и Турицима. Требало нам је, исправније рећи 350 год да се ослободимо. Заборавио си на устанке и буне које је дизао слободарски српски народ кад год је могао. Османлијско царство је било империја, али дигли смо главу против њих, као и против аустроугара, Хитлера и НАТО-а. ЈЕСМО НАРОД КОЈИ СЕ НЕДА ПОТЛАЧИТИ И ТРЕБАМО СЕ ПОНОСИТИ ТИМ!!!
    (Слобода, 13. januar 2022 20:55)

    # Link komentara

  21. nije Tramp glup... podici zid sa njima i aj cao bre...
    (drmr, 13. januar 2022 20:51)

    # Link komentara

  22. BS ekipa se već barem deceniju leši od para, ovaj radi na Pinku, onaj drugi drži produkcionu kuću samo štanca serije, treći se davi u lovi od audio-produkcije... Što su jedino i želeli da rade od samog početka.

    Iskrenost BS je negde na nivou iskrenosti druge BS - Biljane Srbljanović, samo u ogledalu.
    (Nesha, 13. januar 2022 20:48)

    # Link komentara

  23. Alal vera jutub :)
    (Dex, 13. januar 2022 20:27)

    # Link komentara

  24. Problem Srba i Srbije je sto jedina u okrizenju ima petu kolonu koja zastupa interese srpskih neprijatelja.Na primer po muslimanskim podacima u Bosni je pobijeno 37 hiljada Srba,ali je smisljena prevara pa se Srbi nazivaju agresorima i daje se podatak da je u Bosni pobijeno 120 hiljada ljidi sto znaci da su ih pobili Srbi koji tu nisu ziveli vec su dosli sa Klingona da ubijaju "nevine" muslimane.
    (dejan, 13. januar 2022 20:13)

    # Link komentara

  25. Politicka (nacionalisticka) rep grupa! Od “divljine” i “slatkih malih maloletnica” spali na ovo… ?? Bravo Fedja! ?
    (sokovi, 13. januar 2022 20:06)

    # Link komentara

  26. Samo si potvrdio ono što sam već izneo. Bošnjaci nisu tražili Republiku Bošnjačku, nego čuvali jedini državu BiH i narodnost Bosanac, koji egzistiraju stotinama godinama unazad daleko pre Osmanlija, i to ne samo za njih. Bosna i Hercegovina je država iz bivše SFRJ kao što su i Slovenija i Severna Makedonija, one su dobile i očuvale samostalnost, zašto ne bi i Bosna? Istorijski je potkovanija da postoji od njih, rame uz rame sa Srbijom i Hrvatskom, državama koje postoje i treba da postoje. Svi smo većinski Sloveni, jako slični mentalitetom, svako svoje brani i voli, istorija je menjala stranice, čemu onda gramzivost i mržnja? Da se stane sa tim? Da se poštuje sve strane. BiH je bila i jeste zemlja sva tri naroda, a isti treba da brine o njoj, a ne istu koči daljim podvala, podrivima i secesijom... Duga je tema. Nema mržnje, razgovaramo.
    (Ginseng7, 13. januar 2022 18:04)

    Народност Босанац?!
    Ево, ја сам рођен у БиХ, па никада не чух за такве.
    Друг, у којој држави то постоји?
    Питам, јер ни устав Босне и Херцеговине тако нешто не препознаје. Одакле си то извукао?
    Босанац је географска припадност, исто као и Херцеговац. И ништа друго.
    Што се не назвасте Херцеговљани?
    Кад сте одлучивали како ћете да се зовете, што себи не дадосте име Босанци, већ Бошњаци?
    Ништа ти није сумњиво?
    Или се само правиш мутав?
    Којим језиком су писане повеље Кулина бана и Твртка Првог?
    Отиди мало до Земаљског музеја...
    (Макарије, 13. januar 2022 20:06)

    # Link komentara

  27. Kolko ste bre naivni ljudi, pustili vam drzavni sluzbenici laznu vest kako su zabranili njihovu pesmu, i svi brze bolje da isklikcu i nabiju im preglede
    (Tor, 13. januar 2022 19:55)

    # Link komentara

  28. P.S. Srbi preko Drine me ne zanimaju.
    (Moravac, 13. januar 2022 17:17)

    Ццц...
    (Јабучило, 13. januar 2022 19:55)

    # Link komentara

  29. Bosna je država u kojoj zajednički žive Bošnjaci, Srbi i Hrvati. Zašto ste onda stvarali entitet Srpsku? O kakvim aspektima pričamo? Ko je bio protiv zajedničkog življenja? Ko je započeo rat? Ko je ušao na teritoriju Bosne sa JNA? Šta je 80% žrtava rata? Kako se zovu te žrtve? Bošnjaci... I danas želimo suživot i mir. O kojim aspektima mi pričamo?
    (Ginseng7, 13. januar 2022 16:56)

    Ko je Srbe u Hrvatskoj proglasio nacionalnom manjinom!? A ti ljudi su bili bitan faktor u stvaranju Hrvatske bez NDH i stvaranju SFRJ. Uostalom treba samo proci krajinom pa viditi na stotine spomenika NOB-a. Onda par mjeseci posle po istom receptu se Srbi kao konstitutivni narod u BIH preglasavaju. A znalo se sta to znaci. Kako sad u BIH Bosnjaci odjednom povlace zastitu vitalnih interesa kad nesto nije po njihovom. JNA nije nigdje usla nego je tu bila 45 godina. Kad se tuzlanski korpus iz Broda povukao i krenulo je stradanje. Sijekovac, kolektivno paljenje svih srpskih sela na opstini brod. Zamisli kako odjednom gori 10tak srpskih sela. A zenge ulaze iz slavonije. Sve po ustavu jel tako!? Da nije bilo VRS svih milion Srba bi zavrsio u Srbiji pa bi ljeti isli pokositi travu oko zapaljenih kuca. Da se ne lazemo.
    (dobrivoje, 13. januar 2022 19:54)

    # Link komentara

  30. Kazi to Turcima da smo slobodarski narod. Trebalo nam je samo 500 godina da da nam proradi taj "slobodarski" gen. A da ne pricamo koliko Srba je tada "slobodarski" surovalo sa Turcima.
    (mr.wolf, 13. januar 2022 18:31)

    Ти што су шуровали су преци данашњих Бошњака. Слободарски значи да се непрестано борио за слободу, као што о јесте. Буне, устанци, хајдучија, ступање у аустријску војску... Иначе, 500 година су под Турцима били делови Србије. Ако говоримо историјски, много је реалније рећи 350 година.
    (Јабучило, 13. januar 2022 19:52)

    # Link komentara

  31. Čime se mi bavimo. Bosnom, srpstvom, Kosovom. Nikad, ali nikada se ovde neće bolje živeti.
    (maćori, 13. januar 2022 19:08)

    Ако се не бавимо са тиме нисмо ни вредни Србије!
    (Аболирани Човић од Косова, 13. januar 2022 19:51)

    # Link komentara

  32. pa nek stave na Nebula strim. Isto kao Jutjub, ali bez cenzure
    (fc, 13. januar 2022 19:34)

    # Link komentara

  33. ne pada mi na pamet da prljam kursor
    (gladni dobrivoje, 13. januar 2022 19:31)

    # Link komentara

  34. zbog očigledne kupovine preglada koji ima većina kvazi muzičara sa ovih prostora
    (zato, 13. januar 2022 19:30)

    # Link komentara

  35. Pesmu mozete poslusati na ovom linku ko je nije poslusao prije ukidanja
    [link]
    (Dejan, 13. januar 2022 19:22)

    # Link komentara

  36. Čime se mi bavimo. Bosnom, srpstvom, Kosovom. Nikad, ali nikada se ovde neće bolje živeti.
    (maćori, 13. januar 2022 19:08)

    # Link komentara

  37. (Mafke, 13. januar 2022 18:33)
    Druze, objasnio si. Kratko i jasno ali na žalost, nema mesta za Srbe u njihovoj laznoj istoriji.
    (mokisa, 13. januar 2022 19:06)

    # Link komentara

  38. Beogradski sindikat - mamini sinovi iz kruga dvojke koji bi voleli da su mangupi i patriote.
    (Peki, 13. januar 2022 19:04)

    # Link komentara

  39. БС је Бијело Дугме репа.
    (етно реп, 13. januar 2022 19:02)

    # Link komentara

  40. Mislim da je problem Srbije i Srba sto imaju previse neprijatelja Osim:Rusija, Kina , Madjarska ... i par nebitnih ostrva svi nas ostali mrze, vredjaju, ugnjetavaju, proterivaju i nece da shavte da grese... sta da se radi jer ja znam sigurno da smo mi u pravu a oni svi u krivu "not".
    (bezgresnik, 13. januar 2022 18:24)
    Osim što ti nisi Srbin nego komšija jel tako?Odalo te ono "u krivu".E, komšije, stvarno ste smešni.Ovde se potpisujete kao Srbi samo da bi trolovali.Ima vas bogami dosta.Ali znate šta, vi ste na srpskom portalu što znači da nas potajno obožavate a niste ni svesni ahahaha
    (Trollhunter, 13. januar 2022 18:55)

    # Link komentara

  41. Što ne okače na neki ruski sajt?
    (hvala vučiću, 13. januar 2022 18:53)

    # Link komentara

  42. Previše je postavljeno pitanja da bi se na ista moglo i odgovoriti odjednom. Jesam Bošnjak, ali ono što kažem ne mora da znači da po automatizmu misle i svi moji zemljaci. Činjenica je da na Balkanu postoji međunacionalni problem i neslaganje, kao i da istorija nema čistu stranicu ni na jednoj strani. Zato ko god da se prestavlja ubeđeno i uperljivo prema drugom, greši. BiH je država sva tri naroda, Bošnjaci istu podržavaju i baštine. Da ima grešaka i kod nas, pre svega političkih ima, da ima i sa druge strane da, takođe ima. U komentarima se govori da je jedan od glavnih problema bio referendum Bošnjaka za nezavisnu BiH. Po čemu je to smrtna greška? Odvojili su se i Slovenija, Hrvatska i Makedonija, kasnije i CG. JNA je bila tu sve vreme? Tačno. Vojska koju su svi narodi finansirali je kasnije iz BG-a dobijala uputstva kako da brani srpstvo, o Jugi da ne pričamo, istu proklinjete, niste nju branili da se ne lažemo, već ideju za velikom državom gde većinski žive Srbi, ništa sporno, ali na Balkanu ima još naroda. Postoji i domino efekat, ne može se odvajati entitet Srpska, a da to ne pokrene i pokušaje ili odvajanja i drugih. Zašto ne živeti u BiH svih naroda? Jer ne želite. Jedan Dodik koji je slika i neprilika loše politike, sve ono što ona ne treba da bude je bukvalno vođa i po. Ko sada destabilizuje BiH? Ko govori o otcepljenju? Ko skandira ponovo na rat i mržnju? Ko peva pesme koje pozivaju na zlo? Zašto se delimo? Zašto ne možemo da pričamo i živimo normalno?
    (Ginseng7, 13. januar 2022 18:53)

    # Link komentara

  43. iovako je previše đubreta na jutjubu
    (hehe, 13. januar 2022 18:53)

    # Link komentara

  44. Retko ko od srba iz srbije pljuje po rs, ali oni malo koji pljuju su veoma glasni pa izgleda da ih ima puno. Plus sto u srvibiji zivi 30% ne srba. Licno ne poznajem nikog ko misli lose o rs pa i oni koji zive u "krugu dvojke" (kako to neki vole da okarakterisu).
    (ivan, 13. januar 2022 18:52)

    # Link komentara

  45. pa kvazi markentiški magovi su trebali da znaju da autorsko pravo štiti neka firma koja polaže pravo na monetizaciju.
    (., 13. januar 2022 18:51)

    # Link komentara

  46. @Kazi to Turcima da smo slobodarski narod. Trebalo nam je samo 500 godina da da nam proradi taj "slobodarski" gen. A da ne pricamo koliko Srba je tada "slobodarski" surovalo sa Turcima.
    (mr.wolf, 13. januar 2022 18:31)

    Da si procitao bar nesto iz istorije, a ne samo komentare na B92, pronasao bi podatke da je na svakih 20-30 godina bila neka buna, ustanak ili rat protiv Turaka u kome su Srbi ucestvovali protiv istih.
    Tako su Turci iz ciste obesti spalili 1592 mosti Sv. Save, zato sto su Srbi cutali 500 godina kako ti kazes. Da ne pominjem jos desetine primera pobune.
    Ali ne vredi, lakse je lupiti izvredjati iz puke mrznje.
    (Jovan, 13. januar 2022 18:49)

    # Link komentara

  47. Pjevaju na proslavi entiteta, koji se zove Republika i koji je nastao na genocidu. I to nekome smeta?
    (Doctor Gachet, 13. januar 2022 16:38)

    Ne postoji srpsko selo na teritorii današnje Federacije BIH koje nije bilo etnički očišćeno u ratu devedesetih.

    A što se tiče genocida, treba baciti pogled na spisak žrtava Drugog svetskog rata u BIH popisanih od strane bivše SFRJ. Ogromna većina žrtava (srpske, jevrejske, romske...) su žrtve pobijene od hrvatsko-muslimanskih ustaških koljača. Dobija se vrlo jasna slika koji su to genocidni narodi i koje su to genocidne tvorevine.
    (...., 13. januar 2022 18:47)

    # Link komentara

  48. džiberi klasični
    (dalje, 13. januar 2022 18:47)

    # Link komentara

  49. Samo si potvrdio ono što sam već izneo. Bošnjaci nisu tražili Republiku Bošnjačku, nego čuvali jedini državu BiH i narodnost Bosanac, koji egzistiraju stotinama godinama unazad daleko pre Osmanlija, i to ne samo za njih. Bosna i Hercegovina je država iz bivše SFRJ kao što su i Slovenija i Severna Makedonija, one su dobile i očuvale samostalnost, zašto ne bi i Bosna? Istorijski je potkovanija da postoji od njih, rame uz rame sa Srbijom i Hrvatskom, državama koje postoje i treba da postoje. Svi smo većinski Sloveni, jako slični mentalitetom, svako svoje brani i voli, istorija je menjala stranice, čemu onda gramzivost i mržnja? Da se stane sa tim? Da se poštuje sve strane. BiH je bila i jeste zemlja sva tri naroda, a isti treba da brine o njoj, a ne istu koči daljim podvala, podrivima i secesijom... Duga je tema. Nema mržnje, razgovaramo.
    (Ginseng7, 13. januar 2022 18:04)

    Pa čekaj, vi ste hteli "suživot" ali ne u jugoslaviji nego u BiH? Šta je bitno "ime" jel, zbog toga ste počeli rat, ah pa nisam znao, oči si mi otvorio. Vi bošnjaci toliko egzistirate da ste postali samoproglašena nacija pre tačno 30 godina, a komunisti su vam dali naciju "musliman" pre cirke 70 godina, toliko o vašoj novokomponovanoj potkovanosti.
    Vidiš prijatelju, kao što ti nisi želeo suživot u jugoslaviji u kojoj nije bilo rata, tako Srbi ne žele suživot u BiH u kojoj su prolili krv. Vi niste imali nikakav osnov pa ste sve razvalili i uneli krv, a sad posle prolivene krvi tražite suživot kao da se ništa nije desilo? To se zove bezobrazluk i sramota.
    (Oftalmolog, 13. januar 2022 18:40)

    # Link komentara

  50. Pesma je obično desničarsko lupetanje. Sindikalci opet glume žrtve nekakve cenzure. Pre nekog vremena su pričali da ih je neko zabranjivao i da zato par godina nisu izdali album. Inače, neki od njih su zaposleni u javnim institucijama. Klasični uhlebi, skupljači sigurnih glasova i radikalčići. ŽIVELA GRAĐANSKA SRBIJA!!!
    (MilanSM, 13. januar 2022 18:34)

    # Link komentara

  51. Bosna je država u kojoj zajednički žive Bošnjaci, Srbi i Hrvati. Zašto ste onda stvarali entitet Srpsku? O kakvim aspektima pričamo? Ko je bio protiv zajedničkog življenja? Ko je započeo rat? Ko je ušao na teritoriju Bosne sa JNA? Šta je 80% žrtava rata? Kako se zovu te žrtve? Bošnjaci... I danas želimo suživot i mir. O kojim aspektima mi pričamo?
    (Ginseng7, 13. januar 2022 16:56)
    Прво, та држава се не назива Босна, већ Босна и Херцеговина. Друго, ентитет Република Српска је саставни део мировног споразума у Дејтону, који се не примењује у потпуности на штету Срба, а потписале су га све три стране. Треће, Срби нису били против заједничке државе, јер су у великој већини учествовали у ослобађању исте од окупатора у оба светска рата. Тако да, Срби су и створили заједничке државе. Четврто, не може ЈНА да уђе на територију Босне, како ти кажеш, већ је она у том тренутку једина легитимна војска и налазила се на територији своје државе, чији интегритет и суверенитет у обавези да чува. Нарочито, кад неко противуставно проглашава независност и минимализује права српског народа, која су уставом загарантована. Ти сад размисли шта представљају "војне" и паравојне формације Бошњачког народа, па ти можда буде јасније ко је почео рат.
    Пето, помињеш жртве. Свака невино настрадала жртва је огроман злочин. Истина, много је Бошњака и Муслимана (не значи ако су муслимани, да су и Бошњаци, јер бошњачка нација постоји од '93.) настрадало у рату у СФРЈ, али такође много је и жртава из српског народа. Ако већ рачунаш, укључи у ту бројку и српске жртве у оба светска рата, па ћеш доћи до мало другачије рачунице, а не ових некаквих 80%.
    На крају, Срби су 20. век потрошили на стварање заједничких нам држава. Срби су укључивали и друге народе у исте, иако су ти народи оба пута били на страни окупатора и на тај начин остали некажњено. Захваљујући Србима, ви сте као народи опстали, ослобођени и данас имате своје државе. Да тада Срби нису хтели заједнички живот, направили би државу са огромном већином српског народа, за шта су имали све услове, док су други народи кроз ту Југославију остваривали своје сепаратистичке интересе, које нису успели сарађујући са окупаторима.
    Е, зато више Срби неће са вама.
    (Mafke, 13. januar 2022 18:33)

    # Link komentara

  52. Bosna je država u kojoj zajednički žive Bošnjaci, Srbi i Hrvati. Zašto ste onda stvarali entitet Srpsku? O kakvim aspektima pričamo? Ko je bio protiv zajedničkog življenja? Ko je započeo rat? Ko je ušao na teritoriju Bosne sa JNA? Šta je 80% žrtava rata? Kako se zovu te žrtve? Bošnjaci... I danas želimo suživot i mir. O kojim aspektima mi pričamo?
    (Ginseng7, 13. januar 2022 16:56)

    Више контрадикторних питања у твом посту. Ако сте хтели Југославију. зашто вам је сметала ЈНА, која је хтела да сачува Југославију? Ако сте хтели "суживот" зашто сте одузели сва права Србима? Да ли су све жртве рата Бошњаци? По теби су ЈНА (која је чувала Југославију) чинили само Срби, па зашто нас онда кривите за распад вама тако жељене државе? Има тога још али....
    Жив био!!
    (Синдикат, 13. januar 2022 18:32)

    # Link komentara

  53. Da, opet ceo svet protiv Srbije.
    Valjda ljubomora na najveći rast u galaksiji..
    Ni Google ne spava mirno.
    (Dule, 13. januar 2022 16:01)
    Ne, problem je što smo slobodarski i slobodouman narod. Ne damo se pod jaram!!!
    (Sloboda, 13. januar 2022 17:30)

    Kazi to Turcima da smo slobodarski narod. Trebalo nam je samo 500 godina da da nam proradi taj "slobodarski" gen. A da ne pricamo koliko Srba je tada "slobodarski" surovalo sa Turcima.
    (mr.wolf, 13. januar 2022 18:31)

    # Link komentara

  54. Pesma i nastup pred politicarima za Dan RS je transfer blama. Od "Sistem te laze" dosli su do toga da "nastupaju" za sistem i politicare. Malo je zalosno kakvu produkciju i nastup imaju. Tri sredovecna lika na bini u odeci kao da su ih usput pokupili. Ova devojka lepo peva, ali reci koje svi izgovaraju su totalno besmisleno nabrajanje nekih realnih losih stvari koje je nas narod doziveo. Prilicno tuzno i jadno sve zajedno bez neke umetnicke vrednosti.
    (Black, 13. januar 2022 18:28)

    # Link komentara

  55. Mozete ukinuti pesmu ali necete nikada ukinuti Republiku Srpsku.
    (Goran, 13. januar 2022 18:27)

    # Link komentara

  56. Neverovatno kako se organizovano rade ovakve stvari protiv srpskog naroda. Kakve se pesme sve vrte na Youtubu protiv našeg naroda i otadžbine, a niko ne reaguje. Naši Spoljni poslovi bi se više trebali brinuti o medijskoj slici Srpskog naroda, kao što to vrhunski rade Bošnjačke službe.
    (Srle, 13. januar 2022 15:50) # Link komentara

    Mislim da je problem Srbije i Srba sto imaju previse neprijatelja Osim:Rusija, Kina , Madjarska ... i par nebitnih ostrva svi nas ostali mrze, vredjaju, ugnjetavaju, proterivaju i nece da shavte da grese... sta da se radi jer ja znam sigurno da smo mi u pravu a oni svi u krivu "not".
    (bezgresnik, 13. januar 2022 18:24)

    # Link komentara

  57. Pesma je vrh i gadja tacno u srce, i budi u coveku veliku ljubav prema onom sto su njegovi preci mu ostavili!!!

    Srpska jedina je u svim pogledima nadmasila pesme slicnog tipa.

    Vredit je slusati vise puta dnevno, pa nedeljno,... i daje podstrek, volju za zivotom medju svojima, milima,...
    (Dijagnostik Agnostik, 13. januar 2022 18:21)

    # Link komentara

  58. Tužno je što je BS počeo da pravi pesme po narudžbini (20 godina nisu pomenuli Srpsku, kako je se setiše baš sad kad je proslava 30 godina postojanja?), i to prilično ziheraški, baratajući sa milion puta rabljenim pojmovima, momentima i mestima (plus nezaobilazni etno vokal...), koji i dalje sigurno prolaze kod najšire ciljne grupe (i naručioca).

    Imali su u karijeri nekoliko neverovatnih trenutaka, pokazali su da umeju da iz džigerice ispljunu iskren, inteligentan i angažovan tekst & maestralno ga uklope sa neočekivanom matricom, ali ovde je tekst na nivou Baje Malog Knindže a muzika na silu Boga...

    Lupajte minuse koliko god hoćete, ali ovo nikako ne zvuči kao Beogradski Sindikat u punoj snazi, već kao muzička sekcija udruženja salonskih nacionalista.
    (Opservatorija, 13. januar 2022 18:17)

    # Link komentara

  59. Pit'o ja Velikog Brata što je spot zabranjen? Kaže meni Bata-Veliki: "Ma dobar vam je spot, samo previše je moralan, nema rijalitija, nema starleta, golotinje, sexa, droge, alkohola, cigara,... ne može to tako, šta da kažem gazda Sotiju kad me pita, zašto nema njegovih obeležja? Izvin'te al neće moći, neće proći, jer ako prođe, opet ću morati da se krčkam u njegovom kazanu, tako da mi nemojte šta zameriti."
    "Važi Bato, ako je takva situacija, onda te u potpunosti razumem." 🤣
    (😁Smrdljivi Kazan Izdajnika Boga Oca😁, 13. januar 2022 18:17)

    # Link komentara

  60. koje su ovo lo fi lozane,
    jeftino, dziberski, dosadno i na isti los lozacki kalup..

    msm, treba da vas zabrane samo zarad jeftinoce
    i nekog loseg tripa o "patrijotizmu",
    u koji se ne primaju vise ni napaljeni sredjnoskolci
    (wer, 13. januar 2022 18:17)

    # Link komentara

  61. a na tviteru pozivanje na ubijanje Srba, nalog je prijavljen ali tviter nije obrisao ni jednu objavu

    moze li se tuziti tviter?
    (sok od zove orla, 13. januar 2022 18:16)

    # Link komentara

  62. Kao onda kada je pesma "Dogodine u Prizrenu" imala za jedan dan 5 miliona pregleda, pa su je odmah resetovali i sada ima isto toliko i manje...
    (svasta, 13. januar 2022 15:39)

    Zar ti nije sumnjivo da za dan ima 5 miliona pregleda ?

    Pa Bjonse kad izbaci novu pesmu o tolikom broju pregleda za 24 h može samo da sanja.
    (matori, 13. januar 2022 18:13)

    # Link komentara

  63. BiH Muslimani Bošnjaci su u jako škakljivoj situaciji, činjenica je da BiH neće ovakva jako dugo ostati, jer ovo nije funkcionalna država. Njima je potrebna cijela BiH. Problem je što je Republika Srpska 49% BiH, Brčko bi takođe pripalo nama Srbima, eventualno bi ga podelili sa Hrvatskom, Herceg Bosna takođe bi odmah trebala da se pripoji Hrvatskoj i šta Muslimanima ostaje? Pa ostaje im ništa, Krajina gde imaju Bihać i Cazin, i onda od Jajca i Zenice, preko Tuzle i Sarajeva do Mostara, to je ništa. To je tek oko 30% površine BiH, gde živi čak 1.4 miliona stanovnika (oko 50% BiH populacije). Oni ako se tako podjelimo imaće problema i sa resursima, jer su resursi ipak na Srpskoj i Hrvatskoj zemlji. Mislim to je Bošnjački problem, nama bi najbolje bilo da se pripojimo Srbiji (nadam se zajedno i sa Crnom Gorom, onom bratskom našom) i da zajedno riješavamo zajedničke probleme. To opet ne odgovara Srbiji zbog problema na KiM i instant problema u Raškoj (Sandžak), jer su oni religijom postali Bošnjaci.
    (Derventa, 13. januar 2022 18:12)

    # Link komentara

  64. @Loznica, Gučevo, Cer
    Baš ne umeš da sagledaš širu sliku, ili je previše komplikovano?
    Evo ti hint.
    Pogledaj Grčku, Bugarsku u okolini, severnoafričke zemlje nešto dalje.
    Deluju li ti državno zaokruženije? Šta su oni uradili nakon oslobođenja od otomanske okupacije? Šta mi nismo?
    Šta je koren kosovskog problema? Kad je nastao disbalans? Jesu li u Raškoj lojalni Srbiji ili se ponašaju kao kvislinzi, iako termin, kategorija, kasni formalno za istorijom.
    O čemu je i Njegoš pisao, još tad uvidevši veliki problem u budućnosti?
    (Papillon, 13. januar 2022 18:12)

    # Link komentara

  65. zole:

    Zasto se Bosanski pravoslavci stide biti pravoslavci?
    (zole, 13. januar 2022 18:10)

    # Link komentara

  66. Hvala Bogu...4S
    (Republika, 13. januar 2022 18:09)

    # Link komentara

  67. Radi uprkos naporima
    (Ustaske horde su opet na istocnom frontu, 13. januar 2022 18:08)

    # Link komentara

  68. jna je bila u bosnu i hercegovinu kao vojska svih naroda a ne kao vojska srba ti ljudi su 50 godina plaćali armiju ne da neko sa tom puškom koju je on platio da ga ubije
    (ethem, 13. januar 2022 18:06)

    # Link komentara

  69. @Bosanac

    Ti Bosne nisi vidio
    (spin, 13. januar 2022 18:05)

    # Link komentara

  70. Pa bojkotujte yt, neka vas pustaju na pink i rtrs.
    (BRE!, 13. januar 2022 18:05)

    # Link komentara

  71. (бивши Граничар, 13. januar 2022 17:50) Ne kvari, uklonili su CIA, masoni i Vatikan.
    (Balkan brale, 13. januar 2022 18:04)

    # Link komentara

  72. Plohi covece, onog trenutka u kom su Bosnjaci odlucili da mimo volje sva TRI konstitutivna naroda proglase nezavisnost, pogazili su po principu zajednickog zivota odnosno suzivota. Proglasiti nezavisnost u trenutku u kom jedan narod izricito isto ne zeli, ne znaci rat, znaci nastavak dijaloga. Entitet R. Srpska ima zakonom zagarantovano pravo postojanja... Bosnjaci nisu zrtve, zrtve su civili sa svih strana, dok su opet najvise zrtava podneli Srbi. Bosnjaci su umisljaj zrtve, prica plasirana kao MekDonaldsov specijalitet - lep na oko i lako svarljiv. Cak ste i sami u to poverovali.
    (Sasa, 13. januar 2022 17:33)

    Samo si potvrdio ono što sam već izneo. Bošnjaci nisu tražili Republiku Bošnjačku, nego čuvali jedini državu BiH i narodnost Bosanac, koji egzistiraju stotinama godinama unazad daleko pre Osmanlija, i to ne samo za njih. Bosna i Hercegovina je država iz bivše SFRJ kao što su i Slovenija i Severna Makedonija, one su dobile i očuvale samostalnost, zašto ne bi i Bosna? Istorijski je potkovanija da postoji od njih, rame uz rame sa Srbijom i Hrvatskom, državama koje postoje i treba da postoje. Svi smo većinski Sloveni, jako slični mentalitetom, svako svoje brani i voli, istorija je menjala stranice, čemu onda gramzivost i mržnja? Da se stane sa tim? Da se poštuje sve strane. BiH je bila i jeste zemlja sva tri naroda, a isti treba da brine o njoj, a ne istu koči daljim podvala, podrivima i secesijom... Duga je tema. Nema mržnje, razgovaramo.
    (Ginseng7, 13. januar 2022 18:04)

    # Link komentara

  73. Bosna je država u kojoj zajednički žive Bošnjaci, Srbi i Hrvati. Zašto ste onda stvarali entitet Srpsku? O kakvim aspektima pričamo? Ko je bio protiv zajedničkog življenja? Ko je započeo rat? Ko je ušao na teritoriju Bosne sa JNA? Šta je 80% žrtava rata? Kako se zovu te žrtve? Bošnjaci... I danas želimo suživot i mir. O kojim aspektima mi pričamo?
    (Ginseng7, 13. januar 2022 16:56)

    Pa i Jugoslavija je bila drzava u kojoj su zajednicki ziveli Muslimani, Srbi i Hrvati. Zasto ste onda stvarali nezavisnu BiH? Ko je bio protiv zajednickog zivljenja, ko je organizovao referendum o nezavisnosti BiH??? Ko je zapoceo rat, ko je ubio srpskog svata u Sarajevu??? A odakle je usla ta JNA na teritoriju Bosne??? Pa JNA je bila na toj teritoriji preko 40 god, branila tu teritoriju, izgradila stotine vojnih objekata, desetine skupih podzemnih, od kojih je najjeftiniji kostao oko 6 milijardi dolara, i onda neko kaze da je JNA usla na teritoriju BiH. Ustavna obaveza JNA je bila da svim mogucim sredstvima ocuva teritoriju Jugoslavije, da pohapsi sve kojiu organizovali neustavni referendum o nezavisnosti BiH, bez saglasnosti jednog konstitutivnog i drzavotvornog naroda. A zasto ste napustili taj suzivot, ako ste za njega?
    (poznavalac prilika, 13. januar 2022 18:01)

    # Link komentara

  74. Bosna je država u kojoj zajednički žive Bošnjaci, Srbi i Hrvati. Zašto ste onda stvarali entitet Srpsku? O kakvim aspektima pričamo? Ko je bio protiv zajedničkog življenja? Ko je započeo rat? Ko je ušao na teritoriju Bosne sa JNA? Šta je 80% žrtava rata? Kako se zovu te žrtve? Bošnjaci... I danas želimo suživot i mir. O kojim aspektima mi pričamo?
    (Ginseng7, 13. januar 2022 16:56)

    Kako te nije sramota? Kako bre?
    Ko je napadao tu "zajedničku vojsku"... dobrovoljačka, tuzlanska kolona...i to ne dok je ulazila negde, nego dok se povlačila bez pogovora? Čije su najveće žrtve u prve dve godine rata? 2 godine je Srbima trebalo da se konsoliduju jer nisu bili spremni za rat. Da ste vi imali u rukama oružije koje su imali Srbi, kamen na kamenu ne bi ostao do Beograda...a ti pričaš da ste bili za suživot i mir? Pa ko je ubio starog svata na svadbi? Kad su pale vaše prve žrtve, a kad srpske? Da nisu Srbi slučajno počeli rat? Vi ste bre u demilitarizovanoj zoni Srebrenica ubijali Srbe dve godine, i ti pričaš o suživotu? Ajde bre sramota te nije.
    (Oftalmolog, 13. januar 2022 17:59)

    # Link komentara

  75. Nije to više taj B.S na žalost nas bivših ljubitelja.
    (neznalica, 13. januar 2022 17:59)

    # Link komentara

  76. Ginseng, ovo je nivo izbora za mis ili velikog odmora djaka prvaka.
    Istorijske činjenice, molim. Od svih ratova, okupacija, aneksija do juče.
    Šta tačno u tim činjenicama koje ćete navesti govori o suživotu, koga sa kim?
    Zaista se nadam Vašem odgovoru, barem linku ka tekstu koji ćete napisati i ima današnji to timestamp.
    (Papillon, 13. januar 2022 17:59)

    # Link komentara

  77. Ima na fb
    (Dojava, 13. januar 2022 17:57)

    # Link komentara

  78. @Ginseng: na tvoja pitanja - kontra pitanja:
    Zašto odvajanje SR BiH iz SFRJ bez pristanka srpskog naroda? Kome smeta traženje istog principa - izlazak RS iz BiH, i zašto ne bi moglo? Ko je bio za rušenje SFRJ? Ko je hinjski napao i egzekutirao regrute JNA, tada osamnaestogodišnjake, prilikom dogovorenog povlačenja iz Tuzle i Sarajeva? Vojska koje države je u aprilu '92 ušla u BiH u reonu Bos. Broda i ubijala bukvalno sve pred sobom (živi sam svjedok)? Šta je sa hiljadama i hiljadama srpskih žrtava nesretnog rata u BiH? Jesu oni možda izvršili kolektivno samoubistvo? Jesu li i te žrtve Bošnjaci? O kojim aspektima vi to pričate?
    (Gloria, 13. januar 2022 17:57)

    # Link komentara

  79. Pesma je inace topcina !!!
    (Analiticar iz banke, 13. januar 2022 17:56)

    # Link komentara

  80. A nekad su bili cool grupa. U medjuvremenu od cool grupe su stigli do grupe koja bi da se "buta" svuda, koja bi da bude "najsprskija"... Ovaj Fedja, gledao sam intervju jedan, od prosle ili pretprosle godine.... jezivo, prijayelju , ako si imao nastup "preko" nisi postao najpametniji.
    Uzas su, tekstovi katastrofa.
    Ciljana publika... "bezmogasi". Bravo, uspeli ste.
    (mr.wolf, 13. januar 2022 17:54)

    # Link komentara

  81. Zelene beretke, talibani i ostali džihadisti slobodno šetaju Jutjubom.
    Ali dokle će tako biti ostaje da vidimo...
    (kvasac, 13. januar 2022 17:52)

    # Link komentara

  82. Ради нормално и може се погледати!
    (бивши Граничар, 13. januar 2022 17:50)

    # Link komentara

  83. zašto se muslimani iz BiH stide biti muslimani
    (zole, 13. januar 2022 17:49)

    # Link komentara

  84. (Ginseng7, 13. januar 2022 16:56)
    Jel se svi vi svesno pravite ludi ili su vam isprani mozgovi? Čuj, JNA UŠLA u BiH! Pa bila je tamo i pre rata!
    (Juho, 13. januar 2022 17:47)

    # Link komentara

  85. @Ginseng
    Pa srbi su bili za ostajanje u Jugoslaviji sto znaci da su oni hteli da zive zajedno sa drugima. A, referendumom su bošnjaci trazili da izadju iz iste i stvore svoju drzavu. Srbi se obezbedili Republikom Srpskom da ne bi ziveli kako je bošnjaci nazivaju u islamskoj državi.
    (kako da ne, 13. januar 2022 17:46)

    # Link komentara

  86. nije ja sad gledao
    (zole, 13. januar 2022 17:46)

    # Link komentara

  87. Ma jeste YouTube protiv nas hahahh..mislite njih briga..smesno..neki Balija ili Sipac hakovao nalog pretstavio se kao taj Radovic i skinuo na ime autorskih prava..postavite opet sa dozvolom od g Radovica i srecno!
    (Milos Vuk, 13. januar 2022 17:45)

    # Link komentara

  88. Stavite na ostale video platofrme, jandex i dailymotion
    (zare, 13. januar 2022 17:42)

    # Link komentara

  89. Odlično, bravo za YT
    (realni optimist, 13. januar 2022 17:40)

    # Link komentara

  90. Ginseng7, 13. januar 2022 16:56)
    U Bosnu su usle rijecka I osjecka brigada pocinile zlodjela od Broda PA stigli do pred sami moj Doboj! Tada krecu Srbi u kontru, Martic I Pukovnik Lisica i tjeraju nadrogiranu bandu preko Save nazad Tudjmanu koji ih je i poslao u Bosnu da pocnu rat I tako sebi stvore vremena da mogu da se pripreme za konacan obracun(protjjerivanje) sa Srbima (oluja) !!!
    (Nije nego, 13. januar 2022 17:40)

    # Link komentara

  91. Pa dobro, zakopali su pesmu ko svoje ikone kad su dosli komunisti. Kukavice i ne trebaju da se cuju, niti iko treba da ih slusa. Narocito ove rent-a-patriote.
    (Zadrigo, 13. januar 2022 17:35)

    # Link komentara

  92. Bosna je država u kojoj zajednički žive Bošnjaci, Srbi i Hrvati. Zašto ste onda stvarali entitet Srpsku? O kakvim aspektima pričamo? Ko je bio protiv zajedničkog življenja? Ko je započeo rat? Ko je ušao na teritoriju Bosne sa JNA? Šta je 80% žrtava rata? Kako se zovu te žrtve? Bošnjaci... I danas želimo suživot i mir. O kojim aspektima mi pričamo?
    (Ginseng7, 13. januar 2022 16:56)

    Plohi covece, onog trenutka u kom su Bosnjaci odlucili da mimo volje sva TRI konstitutivna naroda proglase nezavisnost, pogazili su po principu zajednickog zivota odnosno suzivota. Proglasiti nezavisnost u trenutku u kom jedan narod izricito isto ne zeli, ne znaci rat, znaci nastavak dijaloga, a na koji Bosnjaci nisu bili spremni. Nije im bilo u interesu. Entitet Republika Srpska ima zakonom zagarantovano pravo postojanja. Stvorena je dogovorom prilikom konstruisanja samog Dejtonskog sporazuma sa ciljem zastite prava srpskog stanovnistva koje ste oduzeli onog trenutka u kom ste krenuli u ratne igre a kasnije i pokolj. JNA nije "usla" na teritoriju Bosne, to je tada bila Jugoslavija i JNA jeste imala sva ovlascenja da deluje protiv secesionistickih namera paravojne formacije koja je sebe nazivala Armijom BiH. Bosnjaci nisu zrtve, zrtve su civili sa svih strana, dok su opet najvise zrtava podneli Srbi. Bosnjaci su umisljaj zrtve, prica plasirana kao MekDonaldsov specijalitet - lep na oko i lako svarljiv. Cak ste i sami u to poverovali.
    (Sasa, 13. januar 2022 17:33)

    # Link komentara

  93. Muslimanska ujdurma i pomoc velikog brata. Samo do kad?
    (Anastas, 13. januar 2022 17:31)

    # Link komentara

  94. Da, opet ceo svet protiv Srbije.
    Valjda ljubomora na najveći rast u galaksiji..
    Ni Google ne spava mirno.
    (Dule, 13. januar 2022 16:01)
    Ne, problem je što smo slobodarski i slobodouman narod. Ne damo se pod jaram!!!
    (Sloboda, 13. januar 2022 17:30)

    # Link komentara

  95. Uh nisam ovo znao. Momke sam slusao ponekada.. sada googlam pjesmu, tekst.. cista politika i nacionalizam!
    Nikad vise nijednu ojesmu od njih nigdje pustiti neću. Smatrao sam ih normalnima, a oni navijaju da se moka zemlja raspadne.. fasisti!!!
    (Bosanac, 13. januar 2022 17:30)

    # Link komentara

  96. Shvatili ovi sindikasi da nema nista od dogodine u Prizrenu, pa kao sad aj malo da probamo sa Bosnom...e to nece da moze... hahahah...
    (Balkanski sidni polak, 13. januar 2022 17:29)

    # Link komentara

  97. Ajde da jos malo odgovorim.. Oricas o 80% zrtava bilo Bosnjaka... Rec koja nije ni postojala pre rata ali dobro.. 30 hiljada vojnika i 31 hiljada civila sa bosanske strane... Sa hrvatske. 6k vojnika i 3k civila.. Sa Srpske 21k vojnika i 4 hiljade civila.... Gde si ti našao 80%...

    Kao drugo.. Muslimana je bilo 40% u Bosni, Srba 34.. Hrvata 17..... Ostalih 9%... E sad ti misliš da vama pripada Bosna na osnovu čeka??? Na osnovu 40%.. Ok.. Eto dobili ste 51%... To ste mogli i bez rata...




    Bosna je država u kojoj zajednički žive Bošnjaci, Srbi i Hrvati. Zašto ste onda stvarali entitet Srpsku? O kakvim aspektima pričamo? Ko je bio protiv zajedničkog življenja? Ko je započeo rat? Ko je ušao na teritoriju Bosne sa JNA? Šta je 80% žrtava rata? Kako se zovu te žrtve? Bošnjaci... I danas želimo suživot i mir. O kojim aspektima mi pričamo?
    (Ginseng7, 13. januar 2022 16:56
    (Saša, 13. januar 2022 17:28)

    # Link komentara

  98. Ko je ušao na teritoriju Bosne sa JNA?
    (Ginseng7, 13. januar 2022 16:56)

    Niko. JNA je već bila tu, kao armija zemlje u čijem je sastavu Bosna bila.

    Uvek mi je zanimljivo kako se o JNA govori kao o “okupatorskoj vojsci”, a ona je tu bila 70 godina pod ovim ili onim imenom.
    (Miloš, 13. januar 2022 17:27)

    # Link komentara

  99. Pjevaju na proslavi entiteta, koji se zove Republika i koji je nastao na genocidu. I to nekome smeta?
    (Doctor Gachet, 13. januar 2022 16:38)

    РС није настала на геноциду. Смета вам што не може да се понови Јасеновац?
    (нисам више овца, 13. januar 2022 17:26)

    # Link komentara

  100. Bosna je država u kojoj zajednički žive Bošnjaci, Srbi i Hrvati. Zašto ste onda stvarali entitet Srpsku? O kakvim aspektima pričamo? Ko je bio protiv zajedničkog življenja? Ko je započeo rat? Ko je ušao na teritoriju Bosne sa JNA? Šta je 80% žrtava rata? Kako se zovu te žrtve? Bošnjaci... I danas želimo suživot i mir. O kojim aspektima mi pričamo?
    (Ginseng7, 13. januar 2022 16:56)

    Majstore JNA nije nigde ušla, ona je bila tu svoja na svome, a i kada je krenula da se povuče napali ste ih i pobili nedužne ljude i dosta više sa tim lažima da su samo Bošnjaci žrtve čuj 80 % a da ste hteli suživot i mir tada rata ne bi ni bilo ali ne hteli ste svoju muslimansku državu, e pa malo morgen!
    (epox76, 13. januar 2022 17:26)

    # Link komentara

  101. "Pesma zasluzuje da bude uklonjena samo zbog gnusne lazi u prvim redovima teksta da nisu smeli Srbi da se izjasnjavaju kao takvi u Jugoslaviji. Antikomunizam nije patriotizam vec suprotno.
    (Djocko Harizmatovic, 13. januar 2022 16:51)"
    Pitaj one koji su bili u zatvoru ako su zapevali neku srpsku pesmu u kojoj se pominje kralj ili neki srpski junak. Bio sam dete kad je ondašnja milicija upadala na svadbu jer se peva "Oj, vojvodo Sinđeliću". U Jugoslaviju su Srbi najviše uneli, oni su najviše žrtava dali, a iz nje su najmanje izneli. Kamo sreće da je nikad nisu stvorili nego da su pristali na granice koje su im nuđene 1918. Da, to su granice Velike Srbije zbog kojih se danas svi bune.
    (Legionar, 13. januar 2022 17:25)

    # Link komentara

  102. Nije to više taj B.S. na žalost nas bivših ljubitelja.
    (neznalica, 13. januar 2022 17:24)

    # Link komentara

  103. ?? Ko je pobjegao od vas, a to su manje više svi, svanulo mu je...
    (Konfeder i EU,bivši Jugosloven,bivši Bosanac, danas samo Hrvat, 13. januar 2022 16:40)

    И нама је свануло кад смо вас се решили!!!
    (увек српкиња никад југословенка, 13. januar 2022 17:24)

    # Link komentara

  104. Ne znam o kakvom ratu govorite
    Samo gledate vase a hocete srpsku a kad vam se pomene Kosovo kukate. I bosancima je srpska kao vama Kosovo pa vidite gde ste.
    (nexy, 13. januar 2022 16:02)

    Пријатељу, Срби у Босни живели су пре него што су неки од њих постали Муслимани. Твоје поређење Српске са Косовом је ван сваке памети.
    (грисина, 13. januar 2022 17:22)

    # Link komentara

  105. Ne postoji Yu tube. Zna se ko je ovo uradio.
    (Analiticar, 13. januar 2022 16:40)

    Ko? Prosvetli me?
    (Neuk sam, nauci me., 13. januar 2022 17:22)

    # Link komentara

  106. Bosna je država u kojoj zajednički žive Bošnjaci, Srbi i Hrvati. Zašto ste onda stvarali entitet Srpsku? O kakvim aspektima pričamo? Ko je bio protiv zajedničkog življenja? Ko je započeo rat? Ko je ušao na teritoriju Bosne sa JNA? Šta je 80% žrtava rata? Kako se zovu te žrtve? Bošnjaci... I danas želimo suživot i mir. O kojim aspektima mi pričamo?
    (Ginseng7, 13. januar 2022 16:56)

    Ne počinje istorija sa komunistima i avnojevskim granicama!
    (Ljuba, 13. januar 2022 17:21)

    # Link komentara

  107. Није нека песма. Као ни Свиће, свиће, ни Догодине у Призрену. БС мора да се врати својим коренима, критици друштвеног система из позиције сиромашних и угњетених. Национализам и синдикализам никако не иду заједно. А БС је ипак синдикат.
    (Душан, 13. januar 2022 17:20)

    # Link komentara

  108. Bosna je država u kojoj zajednički žive Bošnjaci, Srbi i Hrvati. Zašto ste onda stvarali entitet Srpsku? O kakvim aspektima pričamo? Ko je bio protiv zajedničkog življenja? Ko je započeo rat? Ko je ušao na teritoriju Bosne sa JNA? Šta je 80% žrtava rata? Kako se zovu te žrtve? Bošnjaci... I danas želimo suživot i mir. O kojim aspektima mi pričamo?
    (Ginseng7, 13. januar 2022 16:56)
    Kako je to JNA mogla da "udje" na teritoriju sopstvene drzave?
    (Bojan, 13. januar 2022 17:19)

    # Link komentara

  109. ... O kakvim aspektima pričamo? Ko je bio protiv zajedničkog življenja? Ko je započeo rat? ...
    (Ginseng7, 13. januar 2022 16:56)

    Bukvalno ste organizovali referendum za otcepljenje i sutradan ubili svata na srpskoj svadbi u samom centru Sarajeva. Treba jos nesto da se kaze?
    (Onokao.., 13. januar 2022 17:18)

    # Link komentara

  110. Uostalom pesma nije uklonjena... Pesma je na YouTube...
    (Saša, 13. januar 2022 17:18)

    # Link komentara

  111. @(Djocko Harizmatovic, 13. januar 2022 16:51)

    Proglasice te za jeretika.Pesma je glupost najobicnija, slusaju je ljudi slabijeg intelekta, ako kroz ovakvu muziku i slicne autore vide patriotizam i ako smatraju da je cin uklanjanja pesme sa YT udar na sprstvo, onda srpstvo treba da nestane. Znaci da je slabo i metiljavo, o kakvom srpstvu pricaju kada za 100 godina mozda nestanu i Srbi i Srbija, ali cinjenice i realnost nemaju veze sa njihovim emocijama i osecajem tog prizemnog patriotizma. Jake patriote ovi iz BS neki reperi koji pevaju neke kvazi patriotske pesme... Mozda neko njima u porodici bio Srbin pa postao Jugosloven, pa sada misle da su svi tako radili da bi uzeli stan od drzave za dzabe. Bilo je Srba kako nije bilo(moji su uvek bili Srbi), cak je bilo i vise Srba nego danas.Ali bolidima i duducima kojima su Komunisti za sve krivi, koji i dalje mastaju o nekoj Velikoj Srbiji, gledaju samo kvantitet, a ne kvalitet, ne mozes da objasnis bilo sta, to su kao besne zveri, ali nemocne koje samo vicu: "Nepravda!". Antikomunizam je najgori vid neprijateljstva prema istom srpstvu i ovom narodu, ali danas je u Srbiji(pocevsi od 90-tih) na snazi neki klerofazisam i to proizvodi sledece:
    1. Srbin je antikomunista,
    2. Srbin je pravoslavac,
    3. Svi mrze Srbe.

    P.S. Srbi preko Drine me ne zanimaju.
    (Moravac, 13. januar 2022 17:17)

    # Link komentara

  112. Bosna je država u kojoj zajednički žive Bošnjaci, Srbi i Hrvati.
    TAČNO

    Zašto ste onda stvarali entitet Srpsku?
    ZAŠTO STE HTELi BOSNU ZA VAS AKO JE OVO GORE TACNO?

    O kakvim aspektima pričamo?
    NEZNAM AJDE MI RECI TI!!

    Ko je bio protiv zajedničkog življenja? VI

    Ko je započeo rat?

    PRIMITIVCI SA SVIH STRANA

    Ko je ušao na teritoriju Bosne sa JNA?
    JNA JE BILA U BIH A BIH JE BILA U JUHOSLAVIJI TAKO DA.. . AJDE JA CU TEBE PITATI POŠTO ZNAM JER SAM GLEDAO SA BALKONA.. KO JE POBIO DECU OD 18 GODINA I SPALIO IH ŽIVE KADA SU NAPUSTALI TUZLU??

    Šta je 80% žrtava rata?

    80%???? KOLIKO IMAS GODINA???


    Kako se zovu te žrtve?

    ZOVU SE LJUDI!!!!!

    Bošnjaci... I

    danas želimo suživot i mir. O kojim aspektima mi pričamo?
    (Ginseng7, 13. januar 2022 16:56
    (Saša, 13. januar 2022 17:17)

    # Link komentara

  113. BS je huligansko urlikanje puno jeftinih populističkih parola i ultradesničarske agresije. Klasični debeovski projekat.
    (Čarobni prašak, 13. januar 2022 17:15)

    # Link komentara

  114. Koje "vere"? Stare izvorne srpske ili ove nove jevrejske?
    (siki, 13. januar 2022 17:06)

    # Link komentara

  115. treba bojkotovati youtube, i google kao njihovog vlasnika, i android kao njihovo vlasništvo, od sad samo pink, rts i golub pismonoša
    (mutivoda, 13. januar 2022 17:05)

    # Link komentara

  116. Ima na spotifaju ako nekoga zanima
    (Spot, 13. januar 2022 17:02)

    # Link komentara

  117. Uf, to nije tačno, ni sa istorijskog ni sa pravnog ni sa bilo kog drugog aspekta! Srbi u Bosni žive oduvek baš kao i na Kosovu, a Albanci na Kosovu žive nakon etničkog čišćenja i genocida nad Srbima iz 17. veka koga su sproveli uz tursku pomoć.
    (Miloš Bg, 13. januar 2022 16:41)

    Bosna je država u kojoj zajednički žive Bošnjaci, Srbi i Hrvati. Zašto ste onda stvarali entitet Srpsku? O kakvim aspektima pričamo? Ko je bio protiv zajedničkog življenja? Ko je započeo rat? Ko je ušao na teritoriju Bosne sa JNA? Šta je 80% žrtava rata? Kako se zovu te žrtve? Bošnjaci... I danas želimo suživot i mir. O kojim aspektima mi pričamo?
    (Ginseng7, 13. januar 2022 16:56)

    # Link komentara

  118. Pesma zasluzuje da bude uklonjena samo zbog gnusne lazi u prvim redovima teksta da nisu smeli Srbi da se izjasnjavaju kao takvi u Jugoslaviji. Antikomunizam nije patriotizam vec suprotno.
    (Djocko Harizmatovic, 13. januar 2022 16:51)

    # Link komentara

  119. Јадно....
    (mlekadžija, 13. januar 2022 16:50)

    # Link komentara

  120.  “sistem te laže” do podržavanja ratnih huškaša linija je tanka. Očigledno svaki čovek na ovom svetu ima svoju cenu i valutu…
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 13. januar 2022 15:40)

    nista tuznije od sirotih majki koje rode ovakvu decu.
    (dogodine do Prizrena dogodine do Knina, 13. januar 2022 16:44)

    # Link komentara

  121. Ala se BS primio da da su društveni faktor, pa to je za neku vrstu dublje analize... stručne.
    (Saša, 13. januar 2022 16:43)

    # Link komentara

  122. Nije velika šteta.
    (Bojan J., 13. januar 2022 16:41)

    # Link komentara

  123. Ne znam o kakvom ratu govorite
    Samo gledate vase a hocete srpsku a kad vam se pomene Kosovo kukate. I bosancima je srpska kao vama Kosovo pa vidite gde ste.
    (nexy, 13. januar 2022 16:02)


    Uf, to nije tačno, ni sa istorijskog ni sa pravnog ni sa bilo kog drugog aspekta! Srbi u Bosni žive oduvek baš kao i na Kosovu, a Albanci na Kosovu žive nakon etničkog čišćenja i genocida nad Srbima iz 17. veka koga su sproveli uz tursku pomoć.
    (Miloš Bg, 13. januar 2022 16:41)

    # Link komentara

  124. ?? Ko je pobjegao od vas, a to su manje više svi, svanulo mu je...
    (Konfeder i EU,bivši Jugosloven,bivši Bosanac, danas samo Hrvat, 13. januar 2022 16:40)

    # Link komentara

  125. Ne postoji Yu tube. Zna se ko je ovo uradio.
    (Analiticar, 13. januar 2022 16:40)

    # Link komentara

  126. "Ovo je samo nastavak specijalnog propagandnog rata koji se vodi protiv Srbije i srpskog naroda, gde je "Beogradski sindikat" obeležen kao jedan od protivnika! Samo vi radite svoj posao!", objavio je Dimovic? na Instagram profilu.

    Непријатељ не спава, како ће да нам нашкоде, како воде специјални рат против Србије и СрБског народа?

    Уклоне песму БС са Јоутуба.
    (Srbin, 13. januar 2022 15:50)

    Ово јесте један од видова специјалног рата. А ти кревељењем правописа приказујеш људе који пишу ћирилицом као неписмене. Прилично професионално, зар не?
    (Јабучило, 13. januar 2022 16:39)

    # Link komentara

  127. Pjevaju na proslavi entiteta, koji se zove Republika i koji je nastao na genocidu. I to nekome smeta?
    (Doctor Gachet, 13. januar 2022 16:38)

    # Link komentara

  128. Дабоме наш Православни брате Феџа!1! То су Комунисти и Ламинати удружени против Србског рода и народа, али Србин је Христов! Србство никад јаче!1!1
    (Супер Србко, 13. januar 2022 16:38)

    # Link komentara

  129. Meni se čini da je ovo belosvetska zavera protiv Srba.
    (Miloš, 13. januar 2022 16:37)

    # Link komentara

  130. Hoce da slome taj nas inat vekovima, da nas stave u jednu brazdu, ne biraju nacine, ali nesto ne ide. Nisam za rat da se razumemo. Sportski pozdrav.
    (savke, 13. januar 2022 16:33)

    # Link komentara

  131. Meni je neverovatno kako sve više i više ima ljudi iz Srbije koji se trude da popljuju sve sto je srpsko. Toliko se izdajica i hobstaplera nakotilo da je to nenormalno. Pravih Srba ce ostati saka jada nazalost
    (GTR, 13. januar 2022 16:01)

    na zalost prijatelju.
    ali i ta saka je dovoljna ako je dovoljno odlucna.

    ziveo srpski rod jer zasluzujemo da budemo samostalni i da nam se niko ne mesa u zivote

    krvlju smo kupili svoje zemlje da bi nam ih neko oduzimao. . .samo volite svoje i pustite se zapadne propagande.
    samo knjigu u ruke samo istaknute autore tipa Noam Comski pa cete saznati istinu o svom narodu ,srpskom rodu
    (dogodine do Prizrena dogodine do Knina, 13. januar 2022 16:31)

    # Link komentara

  132. Kakve veze ovo ima sa Srbijom? Ne vodi niko nikakav rat protiv nas.
    (....., 13. januar 2022 16:30)

    # Link komentara

  133. "...I bosancima je srpska kao vama Kosovo pa vidite gde ste."
    @nexy

    Grešiš. Nama su Federacija BiH i Republika Srpska Krajina kao Kosovo. Republika Srpska je kao sever Kosova.
    (Parni valjak, 13. januar 2022 16:30)

    # Link komentara

  134. Ne znam o kakvom ratu govorite
    Samo gledate vase a hocete srpsku a kad vam se pomene Kosovo kukate. I bosancima je srpska kao vama Kosovo pa vidite gde ste.
    (nexy, 13. januar 2022 16:02)

    bosancima nije srpska kao kosovo jer je stpska zemlja srpska od vajkada kao sto su i oni bili srbi dok turci jisu dosli. . .
    (dogodine do Prizrena dogodine do Knina, 13. januar 2022 16:29)

    # Link komentara

  135. @Makaroff,iskreno svi oni sto ih ti nabroja nacionalisti, huligani bakljači, i ostali bolji su ljudi od vas izdajica, drugosrbijanaca i srbofoba
    (Ne daj se Srbski narode, 13. januar 2022 16:28)

    # Link komentara

  136. Ne znam o kakvom ratu govorite
    Samo gledate vase a hocete srpsku a kad vam se pomene Kosovo kukate. I bosancima je srpska kao vama Kosovo pa vidite gde ste.
    (nexy, 13. januar 2022 16:02)

    Ajde molim te objasni kada tvrdis tako nesto, po kom aspektu je to tako kao sto si napisao?
    (petar krivokuca, 13. januar 2022 16:28)

    # Link komentara

  137. Kad ih boli pesma o ljubavi prema jednom narodu i zemlji, možete da zamislite u kakvom su mraku ti nesrećnici koji takvu pesmu obrišu, tužni likovi.
    (Loman, 13. januar 2022 16:27)

    # Link komentara

  138. Da, opet ceo svet protiv Srbije.
    Valjda ljubomora na najveći rast u galaksiji..
    Ni Google ne spava mirno.
    (Dule, 13. januar 2022 16:01)

    Ко последњих 30 година директно и индиректно напада Србију? Чији је Гугл?
    (Јабучило, 13. januar 2022 16:26)

    # Link komentara

  139. BS je nekada bio dobar a onda su prepoznali viziju. Ne pevaju vise protiv kapitalizma sada imaju samo patriotske teme
    (Iskon, 13. januar 2022 16:26)

    # Link komentara

  140. Ne znam o kakvom ratu govorite
    Samo gledate vase a hocete srpsku a kad vam se pomene Kosovo kukate. I bosancima je srpska kao vama Kosovo pa vidite gde ste.
    (nexy, 13. januar 2022 16:02)

    Није исто. Ако иоле знаш историју и право.
    (Јабучило, 13. januar 2022 16:24)

    # Link komentara

  141. Srbija da osnuje srpski Jutjub! Može i Yu-Tjub
    (Uguz, 13. januar 2022 16:23)

    # Link komentara

  142. Дижи поново!
    (Јабучило, 13. januar 2022 16:23)

    # Link komentara

  143. Baš. A protjerali svakog ko nije Srbin plus porušili sve džamije.
    NI JEDNA NIJE OSTALA.
    (Bosanac, 13. januar 2022 15:55)

    i znas da je to laz i opet teras po svome...
    a koliko je Srba ostalo u Federaciji??
    (drmr, 13. januar 2022 16:22)

    # Link komentara

  144. Meni je neverovatno kako sve više i više ima ljudi iz Srbije koji se trude da popljuju sve sto je srpsko. Toliko se izdajica i hobstaplera nakotilo da je to nenormalno. Pravih Srba ce ostati saka jada nazalost
    (GTR, 13. januar 2022 16:01)

    Meni je neverovatno koliko vas ubeđenih patriota ne shvata da su ovakve stvari zapravo jako loše za Srbe i Srbiju. Čak ni 30 godina iskustva vam ne pomaže. I dalje mislite da će ovakvi primitivizmi da nam pomognu. Užas.
    (Mr Majestyk, 13. januar 2022 16:22)

    # Link komentara

  145. @nexy

    Bosancima Bosna, kao Srbima Kosovo? Bosanci iz Bosne nisu nigdje istjerani. Rođeni sam Srbin iz Banja Luke i moja je Bosna, kao i tih "Bosanaca", koje ti pominješ. Upravo ste vi, i tebi slični, problem. Po vama je Bosna bosanska, a Kosovo albansko. Srbi valjda ni ne postoje.
    (Faruk Hadžibegić, 13. januar 2022 16:22)

    # Link komentara

  146. @bosanac Само бих да укажем да према последњем попису проценат "несрпског" становнштва у Српској чини преко 25 посто у односу на прератно стање, што свакако није за похвалити се, али да на територији босне која није у саставу Српске проценат српског становништва чини мање од 5 посто у односу на прератно стање. Зато су са Српском одбрањени наши домови јер да је нисмо створили онда би нас у целој босни било испод тих пет посто, као што је на пример у Хрватској данас... о томе говори та песма...
    (Невен, 13. januar 2022 16:22)

    # Link komentara

  147. Ima je na Spotifaju
    (sve ide svojim redom, 13. januar 2022 16:22)

    # Link komentara

  148. Уклоне песму БС са Јоутуба.
    (Srbin, 13. januar 2022 15:50)

    Jou5uba hahaha kaze Srbin...
    (drmr, 13. januar 2022 16:21)

    # Link komentara

  149. @banacanin
    Druze to se zovu botovi. Ima ih nasa drzava i previse.
    (markonjero, 13. januar 2022 16:20)

    # Link komentara

  150. Kao onda kada je pesma "Dogodine u Prizrenu" imala za jedan dan 5 miliona pregleda, pa su je odmah resetovali i sada ima isto toliko i manje...
    (svasta, 13. januar 2022 15:39)

    Pa naravno kad su je boostovali. Ajte se malo kompjuterski opismenite ako zelite da komentarisete nesto u sta se ne razumete
    (Milos, 13. januar 2022 16:01)

    Bustuju i Dua lipu, Rastu i tome slično pa im nešto ne skidaju preglede.
    (svasta, 13. januar 2022 16:20)

    # Link komentara

  151. Ja ne znam jel se ovo Srbi pripremaju za novi rat ili sta? Ovako sa srbovanjem je krenulo i pre 30 godina, neslavno se zavrsilo.
    (TnT, 13. januar 2022 16:20)

    # Link komentara

  152. Od “sistem te laže” do podržavanja ratnih huškaša linija je tanka. Očigledno svaki čovek na ovom svetu ima svoju cenu i valutu…
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 13. januar 2022 15:40)

    tacno tako... eto na primer kao ti, iako su tvoji nekad bi Srbi...
    (drmr, 13. januar 2022 16:19)

    # Link komentara

  153. Treba bojkotovati you tube.I Gugl.hehehe
    (The Who, 13. januar 2022 16:18)

    # Link komentara

  154. Haha kako da ne, "specijalni rat protiv srpskog naroda". Svi nacionalisti su specijalni ;)
    (Apatrid, 13. januar 2022 16:17)

    # Link komentara

  155. Normalno i treba da skinu, nacionalistička grupa, nacionalisticka muzika.
    (dino, 13. januar 2022 16:17)

    # Link komentara

  156. Da se oduže narodu RS. Pohvalno je to ali u RS-u živi više različitih naroda, bilo bi lijepo da je sve spomenuo.
    (samo kažem, 13. januar 2022 16:11)

    # Link komentara

  157. "deo specijalnog propagandnog rata koji se vodi protiv Srbije i srpskog naroda"

    Najuspešniji projekat srpskih nacionalista, muzička kutija UDBE su buni, pakao.
    (Nesha, 13. januar 2022 16:10)

    # Link komentara

  158. Youtube u ratu protiv Srbije? Ne budite smesni.
    (Iznogud, 13. januar 2022 16:06)

    # Link komentara

  159. I treba da se ukloni. Još jedna pesma koju će da pevaju nacionalisti, huligani i "bakljači". Predstavljanje "čiste" krvi koja je prolivena metkom, ne ide to. Poštovanje i suživot su nešto drugo i drugačije.
    (Makaroff, 13. januar 2022 16:05)

    # Link komentara

  160. 'Ovo je samo nastavak specijalnog propagandnog rata koji se vodi protiv Srbije i srpskog naroda, gde je "Beogradski sindikat" obeležen kao jedan od protivnika! '

    Daj ne lozi se svega ti, bitan ste vi mnogo faktor…
    (dzizs nollah, 13. januar 2022 16:05)

    # Link komentara

  161. Bravo
    (Milos, 13. januar 2022 16:04)

    # Link komentara

  162. Ne znam o kakvom ratu govorite
    Samo gledate vase a hocete srpsku a kad vam se pomene Kosovo kukate. I bosancima je srpska kao vama Kosovo pa vidite gde ste.
    (nexy, 13. januar 2022 16:02)

    # Link komentara

  163. Kao onda kada je pesma "Dogodine u Prizrenu" imala za jedan dan 5 miliona pregleda, pa su je odmah resetovali i sada ima isto toliko i manje...
    (svasta, 13. januar 2022 15:39)

    Pa naravno kad su je boostovali. Ajte se malo kompjuterski opismenite ako zelite da komentarisete nesto u sta se ne razumete
    (Milos, 13. januar 2022 16:01)

    # Link komentara

  164. Skinuli su i stari snimak veseli se srpski rode sto peva valentina kuzmanovic, sad ima nekih novih, a taj sa visemilionskim pregledima je skinut.
    I ko zna sta jos je skinuto da nismo ni svesni.
    (bole, 13. januar 2022 16:01)

    # Link komentara

  165. Da, opet ceo svet protiv Srbije.
    Valjda ljubomora na najveći rast u galaksiji..
    Ni Google ne spava mirno.
    (Dule, 13. januar 2022 16:01)

    # Link komentara

  166. Meni je neverovatno kako sve više i više ima ljudi iz Srbije koji se trude da popljuju sve sto je srpsko. Toliko se izdajica i hobstaplera nakotilo da je to nenormalno. Pravih Srba ce ostati saka jada nazalost
    (GTR, 13. januar 2022 16:01)

    # Link komentara

  167. Kako nisu bili u trendingu na YT kad su u jednom danu imali 500.000 pregleda? Mislim da je to namerno urađeno.
    (er, 13. januar 2022 16:00)

    # Link komentara

  168. srpska drzava bi trebala u okviru kontraobavestajne sluzbe da ima cetu dobrih hakera i internet ratnika.sad je internet jedno od najvaznijih bojnih polja gde blokiras neprijatelje a u isto vreme siris pozotivnu sliku o dvojoj zemlji.u danasnje vreme internet kreira misljenje javnog mnjenja sto je vrlo bitno.
    (banacanin, 13. januar 2022 16:00)

    # Link komentara

  169. (Loznica, Gučevo, Cer…, 13. januar 2022 15:40)

    Od autosovinizma do pljuvanja samog sebe mala je granica ;)
    (Jedina Srpska, 13. januar 2022 15:58)

    # Link komentara

  170. nije evo ja sad pregledao spot.
    (banacanin, 13. januar 2022 15:56)

    # Link komentara

  171. Mnogi u Srbiji jos ne shvataju da imaju otvorenog neprijatelja na zapadu! Ono allah u agbar iz Buzima je postalo normalno, jelte, a da Srbi opeva svoju zemlju u kojoj je 1300 godina to ne moze...Samo tako, mi znamo sta nam je ciniti.
    (ICXC NIKA, 13. januar 2022 15:55)

    # Link komentara

  172. "bar malo oduže narodu Republike Srpske za stradanje i teret koji su podneli u odbrani slobode, vere i nacionalnog identiteta celog srpskog naroda."

    Baš. A protjerali svakog ko nije Srbin plus porušili sve džamije.
    NI JEDNA NIJE OSTALA.
    (Bosanac, 13. januar 2022 15:55)

    # Link komentara

  173. Od “sistem te laže” do podržavanja ratnih huškaša linija je tanka. Očigledno svaki čovek na ovom svetu ima svoju cenu i valutu…
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 13. januar 2022 15:40)
    Od coveka do mizernog crva linija je debela i pokazuje se na tvoj primeru
    (Tormund, 13. januar 2022 15:54)

    # Link komentara

  174. Zapadna demokratija uzvraca udarac.
    (neutralni fe, 13. januar 2022 15:52)

    # Link komentara

  175. Odlicna pesma, sjajna poruka, patriotizam u punom sjaju, bez pominjanja "komsija" i nekog blacenja ;)
    (Goran, 13. januar 2022 15:52)

    # Link komentara

  176. Od “sistem te laže” do podržavanja ratnih huškaša linija je tanka. Očigledno svaki čovek na ovom svetu ima svoju cenu i valutu…
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 13. januar 2022 15:40)

    Као и линија изеђу пете и шесте
    (sio, 13. januar 2022 15:51)

    # Link komentara

  177. Neverovatno kako se organizovano rade ovakve stvari protiv srpskog naroda. Kakve se pesme sve vrte na Youtubu protiv našeg naroda i otadžbine, a niko ne reaguje. Naši Spoljni poslovi bi se više trebali brinuti o medijskoj slici Srpskog naroda, kao što to vrhunski rade Bošnjačke službe.
    (Srle, 13. januar 2022 15:50)

    # Link komentara

  178. "Ovo je samo nastavak specijalnog propagandnog rata koji se vodi protiv Srbije i srpskog naroda, gde je "Beogradski sindikat" obeležen kao jedan od protivnika! Samo vi radite svoj posao!", objavio je Dimović na Instagram profilu.

    Непријатељ не спава, како ће да нам нашкоде, како воде специјални рат против Србије и СрБског народа?

    Уклоне песму БС са Јоутуба.
    (Srbin, 13. januar 2022 15:50)

    # Link komentara

  179. meni isto non stop skidaju i udaraju peške za copyright a veze sa vezom nema kada sam nesto sam napravio i uradio.
    (miki, 13. januar 2022 15:49)

    # Link komentara

  180. Svakoga dana, u svakom koraku se potvrđuje da nije lako Srbin biti. Tako da svi mi imamo svoje bitke, muzičari svoje, Nole tamo daleko svoje a i mi običan narod. Ko preživi, prepričaće.
    (Istočna RS, 13. januar 2022 15:48)

    # Link komentara

  181. Molim sve Sindikate, Đokoviće i slične da se ne pozivaju na Srbiju kada imaju poslovne probleme ili vode nekakve svoje lične ratove protiv ostatka sveta. Hvala.
    (Kiki, 13. januar 2022 15:47)

    # Link komentara

  182. Pametan potez! Naci-šovinističku muziku tako treba tretirati.
    (Ilija Toljaga, 13. januar 2022 15:46)

    # Link komentara

  183. Aha sad znamo da ima ta pesma.Kad je vrate da pogledamo.
    (Bljuzgo Drpović, 13. januar 2022 15:45)

    # Link komentara

  184. Dokle više ovi specijalni ratovi protiv Srbije i srpstva? Dokle zavere belosvetskih hohštaplera? Nije li otac božji, Srđan, neki dan u svojoj poslanici rekao kako nikoga srpski narod nije nikada napadao? Dokle više???
    (Doživotna, 13. januar 2022 15:44)

    # Link komentara

  185. Једно велико ХВАЛА момцима из БС. Поздрав из једине Српске.
    (Зокс, 13. januar 2022 15:43)

    # Link komentara

  186. Od “sistem te laže” do podržavanja ratnih huškaša linija je tanka. Očigledno svaki čovek na ovom svetu ima svoju cenu i valutu…
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 13. januar 2022 15:40)

    # Link komentara

  187. Kao onda kada je pesma "Dogodine u Prizrenu" imala za jedan dan 5 miliona pregleda, pa su je odmah resetovali i sada ima isto toliko i manje...
    (svasta, 13. januar 2022 15:39)

    # Link komentara