- Komentari -
  1. ne znam odakle anksioznost,strah ali znam da je bila u društvu "Lolita expresa" ,mislim ko želi da istraži dostupno je ,postoje svedočenja jer to ne prenose ali suđenja uveliko traju ...
    (lemy Lovich, 4. decembar 2021 11:35)

    # Link komentara

  2. Dosadni ste više sa tim ratovanjem, većina žena nije ni za rat ni za obavezni vojni rok. Muškarci sami naprave rat i problem i posle kukumaču.
    (nepesit, 2. decembar 2021 15:40)
    Ovo je takođe, još jedan mit. Žene nisu ništa manje (kolektivistički!) agresivne nego muškarci. Ni jedan totalitarni vladar nije ušao u ratnu avanturu da nije prethodno obezbedio (ponekad i plebiscitarnu) podršku ženskog dela populacije. Pre svega, svako takav u rat ulazi (bilo da ga započinje ili odgovara na agresiju) sa opravdanjem da se brani. Čak i ako to nije tako inicijalno, vrlo brzo postane, pa su u ratu UVEK najmanje dve strane koje se OBE brane. Ili ceo svet, svi se brane. Ako ovo (a ovo je činjenica) stavimo u našu jednačinu žene vs. muškarci, onda mit nije tako ružičast; ispada da su žene manje zainteresovane za odbranu doma i domovine, budućnost sopstvene porodice i dece. Besmislica, naravno, kao i ceo taj mit. To što će svoju ratobornost drugačije da manifestuju, možda manje da se deru i prete "njima", to je razlika koju i u svemu drugom drugačije ispoljavaju žene, drugačije muškarci.
    Takođe nije tačno da "muškarci naprave rat i posle kukumaču". Takvu garnituru u miru postavljaju i žene i muškarci. Ali nema to puno veze ni sa pravom glasa (i da se bude biran); primera radi, žene u Nemačkoj nisu imale biračko pravo pred prvi, ali jesu već ustaljeno pred drugi svetski rat. I? Jesu li ga sprečile, ili čak naprotiv: omogućile da se "ispravi nepravda prema nemačkom narodu"?
    (CATAPA, 2. decembar 2021 20:36)

    # Link komentara

  3. Pa zivot i jeste privremena pojava!
    (nisam ja, ja je, 2. decembar 2021 16:32)
    Okej, pojasniću ti šta sam mislio. Nemamo puno prostora za detaljnu elaboraciju. Da, život jeste privremen fenomen, ali toga u punoj meri svako od nas postaje svestan tek kada se suoči sa bliskim krajem, starošću, bolešću ili drugačije intenzivnom traumom. Mlad i zdrav po pravilu misli da će živeti večno, njihov je problem samo to što uglavnom ne znaju čime tu večnost da ispune. Ali baš to je ono što život svakome od nas čini bitnim. Beskućnik nema tu svrhu života, svejedno da li takvu svrhu smatramo iluzijom ili ne. Živi od danas do sutra, sve što mu je bilo važno (ili je mislio da jeste) je prestalo da bude. Ako je ima, porodica takođe. Tu se, rekao bih, i slažemo. Beskućnik nema iluzija da je njegov život ikome (pa i njemu) bitan.
    Nego, nisam JA (tj. samo ja) došao do do zaključka da privremen život prestaje da bude i bitan. Do takvog zaključka dođe svako kome sudbina, on sam ili Bog (kako već ko voli da tumači "uzrok") odredi to novonastalo zadato. To naglo stečeno saznanje i jeste ono što je traumatično: da status beskućnika briše svaki smisao (ili iluziju) koju je čovek do tada imao i koja ga je držala, činila normalnim. To nema veze sa svešću da će jednom, jel', svako od nas u "večna lovišta" (bilo kao lovac, bilo kao plen)*.

    * ovo poslednje je druga tema, nego nisam mogao da odolim. Svako misli da u "večna lovišta" ide da bude večni lovac. Šta, koga bi onda lovio? 😁
    (CATAPA, 2. decembar 2021 19:17)

    # Link komentara

  4. Пре пар година седимо породично и гледамо филм, на једном, отварају се врата од дневне собе, нико се није окренуо. У тренутку капирам да смо сви ту и да је ушао неко са стране. Окренем се, кад ће комшија (старији човек, има психичких проблема) парафразирам:"Комшије, извините што Вас прекидам баш вас је лепо видети на окупу. Него, ја сам дошао на кафу." Шок и неверица. Мада се нисмо баш исцимали, јер пије лекове редовно, има добар смисао за хумор и некако га сви поштујемо. Мислим ипак је ово Србија и сви смо ми по мало луди, несрећни и на своју руку, али ипак бринемо о свом образу и поштењу, сем кад се дели имовина и док не пређемо у имућнији слој друштва. Ето тако, сад ми је мало лакше добри моји људи.
    (Цвикам од комшије, 2. decembar 2021 18:58)

    # Link komentara

  5. Za provalnike ne znam, unajmi obezbedjenje valja..ali za anoreksiju, sestro: Leave USA i tornjaj se na jug, u Italiju, Španiju, Portugal, Francusku rivijeru, Grčku..ako ti treba HardCore hrana, poživi malo i u Srbiji , jedno par meseci...gde god odeš, spasićeš sebe, svoje zdravlje i ima da pucaš od snage i htenja.
    Ok si ti glumica, vrediš spasavanja.
    (Uskok, 2. decembar 2021 18:36)

    # Link komentara

  6. Ovo je neka Amerika koju ja ne poznajem, provalnik je ušao u kuću i nije ubijen sa 30 metaka ?!?
    Pa dal je realno da iz filmova nije naučila kako se koristi oružje i da nema nijedno kod sebe ??
    Ja sam zapanjen njenom nesposobnošću i naivnom pristupu života na divljem zapadu...
    (mare, 2. decembar 2021 18:12)

    # Link komentara

  7. Zar nismo jednaki? One bi trebalo da mogu same ne jednog, nego bar pet provalnika odjednom da dovedu u red, to stalno vidjam u filmovima i serijama, ne treba im pomoc, ako hoce u orman, molim lepo, njihovo pravo, dovoljno su jake i ostvarene da mogu sve lepo same.
    (Notorious, 02. decembar 2021 12:32)

    Koji ti problem imaš čoveče?
    (BGW, 2. decembar 2021 17:56)

    # Link komentara

  8. Pa zivot i jeste privremena pojava! Prema tome, beskucnik, izbeglica (ili neko s takvim iskustvom), pa i zrtva provale, u prednosti su nad nekim ukorenjenim u Kucici ("slobodici"), jer su neminovno, neprekidno i zauvek svesni te privremenosti. (nisam ja, ja je, 2. decembar 2021 16:32)

    P.S. Zaboravio sam dodati u cemu se ogleda ta prednost. U tome sto su, buduci svesni privremenosti zivota, isto tako uvek svesni i da je i u tom zivotu sve privremeno. Nista im se ne podrazumeva, kao "domorocima", ali je zato i svaka nevolja - privremena (sto ne znaci i da je ne moze zameniti neka jos gora).
    (nisam ja, ja je, 2. decembar 2021 17:45)

    # Link komentara

  9. Ako sam dobro shvatio, ovaj je preskočio ogradu i zvonio na vrata. Ona je vrata otvorila, videla ga, uplašila se i zatim zatvorila i zaključala, zatim zvala policiju. I evo već osma godina kako ne može da se oporavi od toga.
    (only fools and horses, 2. decembar 2021 17:32)

    # Link komentara

  10. panicari i njanjavci. misle da su nedodirljivi. sta bi bilo da je morala 2 rata i sankcije da prezivi...
    (mrk, 2. decembar 2021 17:20)

    # Link komentara

  11. Nikad nisam bio sa babom. Mora da tu ima nešto, kad ljudi hoće.
    (Tajhmajster, 2. decembar 2021 16:52)

    # Link komentara

  12. Neverovatno koliko su krhe ove holivudske ličnosti...
    (2CRAZY, 2. decembar 2021 16:33)

    # Link komentara

  13. Objektivno, estetski lepa osoba, kada govorimo o licu. Dodatne fotografije nisam trazio. Znao je gde zivi, upoznao je njenu rutinu. I umesto da inscenira susret kroz koji bi ostvario verbalni kontakt, upusta se u pracenja i proganjanja, a kasnije i provalu. Ovo ne cine uvek trajno ili trenutno neuracunljiv ljudi, cine i nezreli i zaslepljeni, sto ovde nije bio slucaj.
    Napravis teretanu kod kuce, a prethodno osmislis produktivan i brz program za poboljsanje vizuelne impresije, sto direktno utice i na podizanje samopouzdanja. Kupis adekvatnu odecu, uputis se (ako vec ne znas) u osnove pristupa prvoj komunikaciji sa zenom, a to podrazumeva asertivnost koja bi trebalo da bude deo komunikacije uopste, zainteresujes originalnim i skladnim pristupom, posluzis se humorom.... On je umesto toga, dok ga je policija odvodila u lisicama iz kuce u koju je provalio, izjavljivao ljubav.
    Nekada samo primitivnom metodom, trcanjem ulicom u kojoj zivi osoba za koju si zainteresovna, bez majice, mozes privuci njenu paznju, pod uslovom da ne izgledas kao limenka sa stomakom. :) A ovaj dok ona drhti u ormaru, govori da je njen muz.
    (Sasa, 2. decembar 2021 16:33)

    # Link komentara

  14. Beskućnik, izbeglica ili žrtva provale se ne osećaju bezbednima nikad više i nigde više. Nema značaja da li će da boravi u hotelu ili ispod mosta; uvek će imati isti osećaj da je to privremeno. Ali i osećaj da mu je život privremen, dakle i nebitan. (CATAPA, 2. decembar 2021 13:55)

    Pa zivot i jeste privremena pojava! Prema tome, beskucnik, izbeglica (ili neko s takvim iskustvom), pa i zrtva provale, u prednosti su nad nekim ukorenjenim u Kucici ("slobodici"), jer su neminovno, neprekidno i zauvek svesni te privremenosti. To si, uostalom, odlicno objasnio, ali bih rekao da si dosao do krajnje pogresnog konacnog zakljucka. Kako si samo iz (neosporne) cinjenice da je zivot privremen dosao do zakljucka da je nebitan, tj. bezvredan?
    (nisam ja, ja je, 2. decembar 2021 16:32)

    # Link komentara

  15. Neka kupi dva kangala i stavi u dvorište i rešen problem.
    (rebro, 02. decembar 2021 15:53)

    i tebe da stavi u dvorište da plašiš ptice.
    (dude, 2. decembar 2021 16:24)

    # Link komentara

  16. Ja imam PTSP od muza.
    (my smile still stays on, 2. decembar 2021 16:24)

    # Link komentara

  17. @Goran
    Ono kad mislis da postoji samo ono u sta ti verujes. Dakle, zene jesu isle u ratove na jedan ili drugi nacin. Sklanjale su se samo pojedine sa svojom i tudjom decom. Postoje dokumenti koji govore da jesu bile na frontovima kao pralje, kuvarice,bolnicarke, zabavljacice, pa i ratnice.. Mnoge su isle za svojim sinovima, bracom muzevima-da se nadju samo njima. Niko ih nije zvao. Zapravo, nije imalo potrebe da im se to namece kao obaveza. Isle su za onima koje vole. Za rat ih nije bilo briga.Ali ta je podrska zanemarena, bitnija bila ratna strategija i uzvisenost patriotizma.Sve sami muski principi. Postoji i rec za bulumentu majki i sestara koje su isle sa ratnicima.
    (SKojePravo, 2. decembar 2021 16:22)

    # Link komentara

  18. Pa dobro, ako umres nikakva steta.
    (Dalibor Kostic, 2. decembar 2021 16:07)

    # Link komentara

  19. Sad ce verovatno da se jave ljudi i objasne nam da ona milione i folira se da ima probleme.
    (dzonivajsmiler, 02. decembar 2021 11:59)

    svako ima probleme
    takav je zivot

    baba smara
    (sok od zove orla, 2. decembar 2021 16:05)

    # Link komentara

  20. Neka kupi dva kangala i stavi u dvorište i rešen problem.
    (rebro, 2. decembar 2021 15:53)

    # Link komentara

  21. bolujes ti od nedostatka mozga,pare vam udarile u glavu
    (Jagodinac, 2. decembar 2021 15:50)

    # Link komentara

  22. samo nemoj vise da glumis ako prezivis, necemo mi preziviti.
    (genijalac, 2. decembar 2021 15:42)

    # Link komentara

  23. Apsolutno netačno! Od prvog stečenog prava - glasačkih prava. Muškarci uz pravo na glasanje, imaju obavezu da brane državu svojim životom!!!! Žene nemaju tu obavezu! Upravo to je bio razlog što je više od polovine Amerikanki krajem 19. veka i početkom 20. veka bilo protiv prava na glasanje za žene, plašile su se da će morati u ratove!!! Dakle - PRIVILEGIJA!!!!
    (Goran, 2. decembar 2021 14:58)

    Dosadni ste više sa tim ratovanjem, većina žena nije ni za rat ni za obavezni vojni rok. Muškarci sami naprave rat i problem i posle kukumaču.
    (nepesit, 2. decembar 2021 15:40)

    # Link komentara

  24. Da va spodsetim. Jos uvek je aktuelan rezultat istrazivanja na temu cega se ljudi najvise plase:

    Zene - fizickog napada (silovanja...)
    Muskarci - da ispadnu smesni u drustvu
    (Sanja, 2. decembar 2021 15:24)

    # Link komentara

  25. @ Notorious
    Obaveza ženr imaju oduvek preko glave, bar duplo više od muškaraca. Prava nisu još uvek jednaka, nadamo se da če jednog dana biti. Treba da smo ravnopravni, jednaki ne možemo biti jer nam je biologija različita.
    (pata, 2. decembar 2021 15:04)

    # Link komentara

  26. Ne, nismo jednaki, borimo se za jednaka prava, ne za jednakost, naučite srpski više. Sposobnost razumevanja=0.
    (wub, 2. decembar 2021 12:45)

    Apsolutno netačno! Od prvog stečenog prava - glasačkih prava. Muškarci uz pravo na glasanje, imaju obavezu da brane državu svojim životom!!!! Žene nemaju tu obavezu! Upravo to je bio razlog što je više od polovine Amerikanki krajem 19. veka i početkom 20. veka bilo protiv prava na glasanje za žene, plašile su se da će morati u ratove!!! Dakle - PRIVILEGIJA!!!!
    (Goran, 2. decembar 2021 14:58)

    # Link komentara

  27. Sandra Bulok odlično fejkuje što je i logično, izvukla je lovu od osiguranja. Nije dovoljno samo znati simptome treba znati to i odglumiti.
    (bakicar, 2. decembar 2021 14:52)

    # Link komentara

  28. me razumem te ljude, imaju milione pa sunce mu poljubim plati obezbeđenje 24h pa makar pola novca otišlo na samo tu stavku...
    (mrnjau, 2. decembar 2021 13:04)
    A ko će da je štiti od zaštitnika? Njih da plati onom drugom polovinom novca?

    Tipičan rezon sirotinje koja ima jedan jedini problem: taj da nema novca u izobilju. Pa misle kad ne bi imali taj gorući, ne bi imali nikakav problem. Isto kao što zdrav čovek ima stotine problema, bolestan samo jedan, a mrtav nijedan.
    (Cinique, 2. decembar 2021 14:47)

    # Link komentara

  29. Čovek bio bolestan, čuj sistem ga izneverio.
    (Marijana, 2. decembar 2021 14:44)

    # Link komentara

  30. Ima nas koji te postuju dovoljno da kada se osvrnes oko sebe i vidis sve te ljude koji te vole, razlog za borbu postaje ogroman.
    (Si, 2. decembar 2021 14:40)

    # Link komentara

  31. Gde je pistolj pod jastukom, obezbedjenje sa dugim cevima sparta po imanju sa krvolocnim zverima i ostale budalastine koje gledamo u tim filmovima debilnim ?
    (lol, 2. decembar 2021 14:22)

    # Link komentara

  32. Zar nismo jednaki? One bi trebalo da mogu same ne jednog, nego bar pet provalnika odjednom da dovedu u red, to stalno vidjam u filmovima i serijama, ne treba im pomoc, ako hoce u orman, molim lepo, njihovo pravo, dovoljno su jake i ostvarene da mogu sve lepo same.
    (Notorious, 02. decembar 2021 12:32)

    Ne, nismo jednaki, borimo se za jednaka prava, ne za jednakost, naučite srpski više. Sposobnost razumevanja=0.
    (wub, 02. decembar 2021 12:45)

    Prava su nam jednaka odavno, mogle biste da poradite i na obavezama koje uz to idu, ne moze jare i pare.
    (Notorious, 2. decembar 2021 13:58)

    # Link komentara

  33. Ovo je vrsta silovanja i vrlo sam siguran da je Sandra u tom kontekstu i govorila o svom iskustvu i posledicama. OK, može neko da ovo tumači kao blaži oblik silovanja, ali je individualno kakve, koliko velike i trajne traume će akt kog oblika agresije da ima na koju žrtvu. I žrtve provalnih krađa imaju drugačije traume zavisno od toga da li su "tipovane" ili nasumične, ali mentalne posledice i tada svako normalan ima. Ko kaže da nema, laže. Sebe prvog. Ili nema takvo iskustvo, pa misli da ne bi imao. Ili, rekoh, već nije normalan. Čovekov stan, jazbina ili dvorac svejedno, je proširena "aura" njegovog ličnog integriteta. Ne kaže se uzalud da je čovek bez stana (bez "adrese") čovek bez identiteta. Provalom ili još gore, izbegličkim statusom, čovek u trenu postaje skitnica, "beskućnik". I to bez ikakve sopstvene krivice za taj novi status. Čovekov stan nije samo mesto gde može da se okupa (opere), nego i mesto na kome može da bude nag, a da se oseća bezbednim. Beskućnik, izbeglica ili žrtva provale se ne osećaju bezbednima nikad više i nigde više. Nema značaja da li će da boravi u hotelu ili ispod mosta; uvek će imati isti osećaj da je to privremeno. Ali i osećaj da mu je život privremen, dakle i nebitan.
    Što je čovek stariji i objektivno ugroženiji od nasumičnog nasilja, toliko mu je važnija njegova jazbina u kojoj se oseća bezbedno. Čak i onda kada racionalno i objektivno nije.

    Malo sam se udaljio od Sandrinog slučaja, ali "ko zna zašto je dobro što sam ovo ispričao".😄
    (CATAPA, 2. decembar 2021 13:55)

    # Link komentara

  34. Sandra, opasna si macka, svidjas mi se.
    (Dott, 02. decembar 2021 12:22)

    Vazda bila! Lepo se nosi sa srednjim dobom!
    (komnen barjaktar, 2. decembar 2021 13:50)

    # Link komentara

  35. me razumem te ljude, imaju milione pa sunce mu poljubim plati obezbeđenje 24h pa makar pola novca otišlo na samo tu stavku...
    (mrnjau, 2. decembar 2021 13:04)

    # Link komentara

  36. Helikopter helikopter fffffffffufufuf
    para kofer para kofer
    (kalsiu, 2. decembar 2021 12:59)

    # Link komentara

  37. Sad ce verovatno da se jave ljudi i objasne nam da ona milione i folira se da ima probleme.
    (dzonivajsmiler, 2. decembar 2021 11:59
    Evo nema nikog,sta cemo sad?
    (Sumilex, 2. decembar 2021 12:58)

    # Link komentara

  38. Bullterrier u dvorištu efikasno sprečava probleme takve vrste. Pomaže i ozbiljna ograda sa video nadzorom.
    (Margo, 2. decembar 2021 12:57)

    # Link komentara

  39. Zar nismo jednaki? One bi trebalo da mogu same ne jednog, nego bar pet provalnika odjednom da dovedu u red, to stalno vidjam u filmovima i serijama, ne treba im pomoc, ako hoce u orman, molim lepo, njihovo pravo, dovoljno su jake i ostvarene da mogu sve lepo same.
    (Notorious, 02. decembar 2021 12:32)

    Ne, nismo jednaki, borimo se za jednaka prava, ne za jednakost, naučite srpski više. Sposobnost razumevanja=0.
    (wub, 2. decembar 2021 12:45)

    # Link komentara

  40. Mi smo imali jednom provalu u kuću dok smo spavali. Nismo ni shvatili do ujutro, dok nismo našli otvorene obijen prozor, i neke ispreturane stvari, i opet nam nije svejedno nakon tog saznanja da nam je neko noću vršljao tu pored nas i šta se moglo desiti.

    Mogu samo zamišljati kako je bilo Sandri, imala je 100 puta jezovitije iskustvo.
    (Goran, 2. decembar 2021 12:37)

    # Link komentara

  41. Zamisljam scenu da proviris iz sobe a neko ti stoji u hodniku sav u crnom,pa meni kao prosecnom muskarcu ne bi bilo nimalo svejedno i verovatno bi ostala neka trauma sve i da krenem na njega i da ga savladam u nekom scenariju a kamoli zenskoj osobi.
    (MarkoRS, 02. decembar 2021 12:23)

    Zar nismo jednaki? One bi trebalo da mogu same ne jednog, nego bar pet provalnika odjednom da dovedu u red, to stalno vidjam u filmovima i serijama, ne treba im pomoc, ako hoce u orman, molim lepo, njihovo pravo, dovoljno su jake i ostvarene da mogu sve lepo same.
    (Notorious, 2. decembar 2021 12:32)

    # Link komentara

  42. Zamisljam scenu da proviris iz sobe a neko ti stoji u hodniku sav u crnom,pa meni kao prosecnom muskarcu ne bi bilo nimalo svejedno i verovatno bi ostala neka trauma sve i da krenem na njega i da ga savladam u nekom scenariju a kamoli zenskoj osobi.
    (MarkoRS, 2. decembar 2021 12:23)

    # Link komentara

  43. Sandra, opasna si macka, svidjas mi se.
    (Dott, 2. decembar 2021 12:22)

    # Link komentara

  44. Prava zena bi se fizicki suprotstavila provalnicima, ne bi se krila u ormaru.. ccc
    (Losmi, 2. decembar 2021 12:21)

    # Link komentara

  45. Sad ce verovatno da se jave ljudi i objasne nam da ona milione i folira se da ima probleme.
    (dzonivajsmiler, 2. decembar 2021 11:59)

    # Link komentara

  46. ok,smaras
    (sok od zove orla, 2. decembar 2021 11:48)

    # Link komentara