- Komentari -

Zašto vas pas svuda prati?

Gde god krenete, vaš ljubimac vas prati u stopu i nikako ne uspevate da ga odvojite od sebe? Evo zašto se to događa.

Izvor: Novosti
Pošaljite komentar
  1. Gladan je!
    ?
    (kvasac, 24. novembar 2021 20:29)

    # Link komentara

  2. Mene je moj labrador čekao ispred wc-a, ispred Maxija, obdaništa, kladionice, praktično ispred svih vrata kroz koja sam prošao… I svaki put se jednako obradovao kad izadjem.
    (Igor, 24. novembar 2021 20:38)

    # Link komentara

  3. Voli vas npr. I to nesebicno svim srcem..
    (ja, 24. novembar 2021 20:44)

    # Link komentara

  4. Ako planirate da kupite psa a ne volite baš da vas u stopu prati, onda ni u ludilu nemojte uzimati mađarsku vižlu. Ono što najviše karakteriše tu rasu je da vam stalno ide uz nogu. Neverovatno veran pas koji će sa vama i u smrt bez trunke razmišljanja.
    (Djoksa, 24. novembar 2021 20:56)

    # Link komentara

  5. Zato sto je ,,zaljubljen".Pogledajte kada mazite kera kakva mu je reakcija,to ih uzbuđuje.
    (Aleksandar, 24. novembar 2021 21:02)

    # Link komentara

  6. Pas je čoporska životinja i u gazdi vidi vođu pa ga zato i prati. Mačka je ta koja prati kad je gladna.
    (Ser Kokeza od FSS-a, 24. novembar 2021 21:06)

    # Link komentara

  7. moj pas ide uvek ispred mene...
    (miki, 24. novembar 2021 21:11)

    # Link komentara

  8. Ja: "Zato što me voJi, dušica moja!"

    Pas: "Zato što sam čupavo, razmaženo, alavo bure bez dna, pojeo bih i nju kad bih mogao, ali je gotivim jer me trpi ovako dosadnog, hrani me i češka... Ah, da - i patološki sam ljubomoran na njene dve mačke, pa moram da je smaram da bih bio u centru pažnje!"

    Moj Bokica :)
    (Ivana, 24. novembar 2021 21:12)

    # Link komentara

  9. Ja se od svog psa bukvalno i ne odvajam. On je uvek tu negde u blizini, čak i spava ispod prozora naše spavaće sobe, premeštao sam i šetao kućicu po celom dvorištu, on je odabrao mesto ispod prozora i od tog ne odustaje. Polako počinje da mi smeta ta njegova pseća ljubav, a još više pseća ljubomora. Deci brani da mi priđu, jednostavno se ugura između nas i izgura ih. Stranac ne može samnom da se pozdravi, da pruži ruku, Aki odmah pokazuje zube. Ovo mi nije prvi pas, imam iskustva sa dresurom pasa ali ne znam da li sam ja negde pogrešio ili je on jednostavno takav. Inače radi se o stafordu. Imam i šarplaninca, za divno čudo ne svađaju se kad su sami, ali čim izađem iz kuće, počinje svađa. Aki ni njemu ne dozvoljava da mi priđe. On bi bez problema poginuo za mene, strah me je da od te svoje silne ljubavi i ljubomore, posesivnosti ne napravi neki veliki problem. Ako neko zna u čemu je problem nek pomaže.
    (Silvester, 24. novembar 2021 21:15)

    # Link komentara

  10. Gladan je!
    ?
    (kvasac, 24. novembar 2021 20:29)

    Verovatno imas 30 godina, jos zivis sa roditeljima i cekas ih da dodju kuci da ti podgeju grasak.
    (ti to iz licnog primera?, 24. novembar 2021 21:23)

    # Link komentara

  11. Macke zakon!
    (Ask, 24. novembar 2021 21:24)

    # Link komentara

  12. .
    Zbog hrane koju mu dajete, to je jedini razlog, a sve ostalo su zablude.
    .
    (Primecujem, 24. novembar 2021 21:32)

    # Link komentara

  13. Prva 4 razloga stoje.
    Šesti takodje.
    Strah od usamljenosti je posledica svih navedenih razloga i nedovoljne posvecenosti čoveka - ako se pojavi to znači da ga nismo dovoljno dobro navikli na našu odsutnost.Negde smo napravili previd.
    Po tom pitanju su slični ljudima - treba pažljivo pratiti štene i odmeravati koliko ga mozemo ostavljati ssmog i pod kojim uslovima.
    Ni jedno nije isto a ni mi nismo isti - čak ista porodica menja navike i način života pa ono sto je vredelo za psa koji je bio sa vama pre 15 godina ne mora uvek da važi za stene koje vam je sada ušlo u kucu. Vi ste njegovo okruženje- njegov svet.
    Mnogo "promenjivih" - kao i uvek kada su živa bica u pitanju
    (Komša, 24. novembar 2021 21:34)

    # Link komentara

  14. Никад нас нико - укључујући и наше родитеље, нашу децу и наше пријатеље - неће толико много до краја свог живота волети и бити нам одан као што ће то бити наш пас.
    (Самосвесна грађанка, 24. novembar 2021 21:35)

    # Link komentara

  15. Ta divna stvorenja...
    (C i n i k, 24. novembar 2021 21:46)

    # Link komentara

  16. Oni su bica koji samo daju i nista im ne treba. Neberovatno, trenutno imam jednog pa to je neumorno pruzanje radosti
    (Armada, 24. novembar 2021 21:47)

    # Link komentara

  17. Treba mu nesto. Ljubav, paznja, glad i sl. Uglavnom ima neku svoju potrebu koju treba ispuniti. To je otprilike to.
    (blicko, 24. novembar 2021 21:56)

    # Link komentara

  18. Posto me i zena svugde pratim kontam da je ljubomoran
    (Lola, 24. novembar 2021 21:58)

    # Link komentara

  19. Vidim da ovde mnogima fali ljubavi, podjednako je ne znaju pružiti i stoga je ni ne dobijaju od drugih ljudi. Ne umeju da uspostave normalan odnos sa drugim ljudskim bićem, zato traže "ljubav" od psa?!? Izvin'te, ali to je bolesno. Imam psa i on je kućni ljubimac, nikako neko ko mi pruža ljubav. Zbog takvih se ljudi i gade vlasnika pasa - poremećeni ste.
    (pasoljub, 24. novembar 2021 22:12)

    # Link komentara

  20. "Mene je moj labrador čekao ispred wc-a, ispred Maxija, obdaništa, kladionice, praktično ispred svih vrata kroz koja sam prošao… I svaki put se jednako obradovao kad izadjem."
    (Igor, 
    Labrador je čista ljubav.
    (J., 24. novembar 2021 22:14)

    # Link komentara

  21. Jedino ti je da ga das profesionalcu da ga dresira kad vec oces opasnu rasu a ne znas da ga cuvas. Alternativa nije sjajna, ujesce nekog budalica...
    (ej bre, 24. novembar 2021 22:35)

    # Link komentara

  22. Moj pas, rase "domaci kantoprevrtac", sam dosao ispred nase kapije kao stene i cvilio dok ga nismo pustili unutra, je sa nama 8 godina. Odgovorno tvrdim da ne postoji pametniji pas. Takodje i tvrdoglaviji.

    Ali ako sednem negde, bilo gde u dvoristu, makar blago neraspolozen, tu je za 10 sekundi, sedne pored mene, pogleda me ocima na ivici suza i spusti glavu u krilo. Rakete da padaju nece da se pomeri, jednostavno je tu.

    Osobina koja nedostaje ogromnom broju ljudi. Ne moze da mi pomogne nikako, ali je tu.
    (HeadsUp, 24. novembar 2021 22:38)

    # Link komentara

  23. Da vidi da li ce dobiti jos nesto za jelo.
    (e, 24. novembar 2021 22:41)

    # Link komentara

  24. Ako želite za svoj novac da kupite ljubav - kupite psa.
    (Dimitros, 24. novembar 2021 22:42)

    # Link komentara

  25. Pas je čoporska životinja i u gazdi vidi vođu pa ga zato i prati. Mačka je ta koja prati kad je gladna.
    (Ser Kokeza od FSS-a, 24. novembar 2021 21:06)

    Imao sam dugo i mačke. Mogu da se snađu i bez vlasnika za hranu, pas ne. Moj mops me prati najviše zbog proždrljivosti. Malo i zbog toga što mu je nekad dosadno, ali prvenstveno jer očekuke hrane, ne znam za ostale rase.
    (Pug owner, 24. novembar 2021 23:01)

    # Link komentara

  26. Gladan je!
    ?
    (kvasac, 24. novembar 2021 20:29)

    Verovatno imas 30 godina, jos zivis sa roditeljima i cekas ih da dodju kuci da ti podgeju grasak.
    (ti to iz licnog primera?, 24. novembar 2021 21:23)

    Dečko barem živi sa roditeljima. Neke ljude su roditelji izbacili iz stana jer su svog kućnog ljubimca psa voleli više nego rođene roditelje što ne mogu da opravdam. Te osobe ovde leče svoje frustracije. Rugala se vrana vrani što bi rekao pametan narod. I za kraj imam mačku jer je pas mnogo dosadan koliko je nesamostalan.
    (Baba Tića, 24. novembar 2021 23:05)

    # Link komentara

  27. Ostavite ženu i ostavite psa pola sata u gepeku, pa ćete videti ko će više da vam se obraduje kad otvorite gepek! :)
    (Mata, 24. novembar 2021 23:17)

    # Link komentara

  28. moj pas ide uvek ispred mene...
    (miki, 24. novembar 2021 21:11)

    devijantno ponašanje po Cezaru Milanu
    (jamezdin, 24. novembar 2021 23:33)

    # Link komentara

  29. .
    Zbog hrane koju mu dajete, to je jedini razlog, a sve ostalo su zablude.
    .
    (Primecujem, 24. novembar 2021 21:32)

    Obozavam kada neko kao ti, ko ne zna nista, ali bas nista o nekoj temi, pise gluposti... Evo zato, sada cu da te poklopim totalno argumentima, tebe i tebi slicne ljude koji mrze sve oko sebe, fuj... Ovako, postoje sirom sveta razlicite rase pasa, kao i mesanci, koji prate ljude u stopu, brane ih, cuvaju im stoku i dom, DAJU ZIVOT za ljude, a NE DOBIJAJU HRANU, nego je SAMI LOVE... To je slucaj sa sarplanincima na Kosovu, Albaniji i Severnoj Makedoniju, Kangalima u Turskoj, Srednjeazijskim ovcarima u stepama Azije i Lajkama u Skandinaviji i u Sibiru i Mongoliju... Tako da ne pricaj o temi o kojoj ne znas NISTA, i bolje nauci da volis, nego da mrzis... Ti i tebi slicni, volite samo sebe, fuj!!!
    (choda gaucho, 24. novembar 2021 23:43)

    # Link komentara

  30. (Silvester, 24. novembar 2021 21:15)

    Ti kazes da imas iskustva u dresuri pasa? Nemas ti pojma o dresuri pasa, niti o njihovim potrebama i to si sve napisao ovde... Svaki ozbiljan odgajivac, dreser ili svestan vlasnik je tuzan kada procita kako drzis pse... >T>uga.. A samo je pitanje vremena kada ce se desiti neka nesreca i posle ce ubiti pse, a samo si ti kriv... Nemas ti pojma o psima, jer da imas, znao bui da se ni jedan pas, ni pod kojim uslovima, ne drzi na lancu... A posebna i najveca greska je sto staforda drzis u dvoristu, verovatno vezanog... Staford nije pas za dvoriste i lanac, nego iskljucivo za kucu i stan... Pitanje je vremena kada ce se kod tebe desiti, samo tvojom krivicom, neki problem, a onda je kasno... Izaci ces u novinama... Da smo prava drzava, vec sad bi ti oduzeli pse, zbog nesavesnog vlasnistva i dobio bi veliku kaznu... Zbog takvih vlasnika, kao sto si ti, posle svi mi normalni i savesni vlasnici ispastamo...
    (choda gaucho, 24. novembar 2021 23:56)

    # Link komentara

  31. @choda gaucho U pravu si skroz, samo neko ko nije imao psa može da piše takve gluposti da je pas uz nas samo zbog hrane. To je bezuslovna ljubav i privrženost, smatram da su ljudi koji nemaju ili nisu imali psa stvarno uskraćeni. Oni oplemene život na jedan poseban način, fenomenalni su...
    (Sale, 25. novembar 2021 00:00)

    # Link komentara

  32. Zašto si kupio psa?
    Da mi se bar neko obraduje kad dođem kući...
    (S, 25. novembar 2021 00:49)

    # Link komentara

  33. Zato sto je pas
    (longtimenosee, 25. novembar 2021 01:03)

    # Link komentara

  34. Gladan je!
    ?
    (kvasac, 24. novembar 2021 20:29)

    Verovatno imas 30 godina, jos zivis sa roditeljima i cekas ih da dodju kuci da ti podgeju grasak.
    (ti to iz licnog primera?, 24. novembar 2021 21:23)

    Dečko barem živi sa roditeljima. Neke ljude su roditelji izbacili iz stana jer su svog kućnog ljubimca psa voleli više nego rođene roditelje što ne mogu da opravdam. Te osobe ovde leče svoje frustracije. Rugala se vrana vrani što bi rekao pametan narod. I za kraj imam mačku jer je pas mnogo dosadan koliko je nesamostalan.
    (Baba Tića, 24. novembar 2021 23:05)

    Koga su roditelji izbacili? Tebe?
    (i ti isto iz licnog iskustva?, 25. novembar 2021 01:06)

    # Link komentara

  35. Mene moj Meda mešanaca budio..grebao na prozor, zavijao u ranu zoru.. 20ak minuta pre nekog zemljotresa u Crnoj Gori pre nekoliko godina..
    Živim na jugu Srbije..osetio se zemljotres.
    Kasnije sam ukapirao to njegovo ponašanje..nikad pre a ni posle to nije uradio.
    Psi su blago.
    (Stole, 25. novembar 2021 01:21)

    # Link komentara

  36. Незамисливо ми је да неко воли да буде праћен од стране псета. Зар не желите мир и приватност?
    (dakle.., 25. novembar 2021 01:42)

    # Link komentara

  37. fuj!!!
    (choda gaucho, 24. novembar 2021 23:43)

    Vredjaš pse "fujući" ga!
    (466453, 25. novembar 2021 03:20)

    # Link komentara

  38. Au al su vlasnici pasa osetljivi neki ljudi, kako se vredjaju na svaku komentar i odmah vredjaju nazad, ispadose vece cavulje nego ovi sa mackama. Sta bi, nije dovoljno sto imate svog ljubimca i volite se, nego treba i drugima da namecete svoju neispunjenost? Zaista ne vidim razlog tolikog vredjanja sto neko kaze pas vas prati jer je gladan, naravno da nije jedini razlog, ali to je sasvim normalno, tako se kod pasa uspostavlja izmedju ostalog i poverenje i autoritet. Pola tehnika dresure se bazira na hrani kao nagradi. Ako ste toliko sigurno da to nije tako, probajte jedan eksperiment, jedno par nedelja dajte hranu svom komsiji recimo i neka samo komsija hrani vaseg psa, a vi psa pustite da seta slobodno izmedju vasih dvorista, pa nakon par nedelja da vidimo da li ce pas ostati u vasem dvoristu ili preci kod komsije, posto ja znam vise od jednog primera, gde je pas tako presao kod komsije ...
    (hogar strasni, 25. novembar 2021 04:12)

    # Link komentara

  39. Gladan je!
    ?
    (kvasac, 24. novembar 2021 20:29)

    Verovatno imas 30 godina, jos zivis sa roditeljima i cekas ih da dodju kuci da ti podgeju grasak.
    (ti to iz licnog primera?, 24. novembar 2021 21:23)

    Ubio si ga sa zrnom graška! Ma nije trepnuo fik i gotovo
    (Dzoni, 25. novembar 2021 06:20)

    # Link komentara

  40. @(pasoljub, 24. novembar 2021 22:12)

    Izvinite doktore, nisam vas prepoznao.
    (siki, 25. novembar 2021 06:51)

    # Link komentara

  41. Staford nije pas za dvoriste i lanac, nego iskljucivo za kucu i stan... Pitanje je vremena kada ce se kod tebe desiti, samo tvojom krivicom, neki problem, a onda je kasno... Izaci ces u novinama... Da smo prava drzava, vec sad bi ti oduzeli pse, zbog nesavesnog vlasnistva i dobio bi veliku kaznu... Zbog takvih vlasnika, kao sto si ti, posle svi mi normalni i savesni vlasnici ispastamo...
    (choda gaucho, 24. novembar 2021 23:56)

    Ti ne znas nista o prirodi ukoliko mislis da je ijedna zivotinja za stan...

    Slazem se za lanac, ali misliti da ijedna zivotinja treba da bude u stanu, a ne van...
    (x-ray, 25. novembar 2021 07:13)

    # Link komentara

  42. Usvojio sam mesanca ove godine u januaru, non stop me prati, to je moj najbolji prijatelj, jako je socijalizovan zbog života na ulici i gde god da krenemo ne stavljam mu povodac, baš jako retko. Znam da me najmanje prati zbog hrane jer uopšte nije prozdrljiv, ima non stop hrane u činiji i jede kad je gladan, nikad ne pojede sve. Tako da.. Prati jer je vezan, jer voli, jer je cista ljubav.. Moj crni
    (m, 25. novembar 2021 07:31)

    # Link komentara

  43. Covek ima potrebu da idealizuje svoje kucne ljubimce, narocito ako je razocaran sa ljudima. Ali nazalost jedina realnost je da se tu ne radi o nikakvoj "ljubavi" nego jednostavno o najprostijem zivotinjskom instinktu koji nas mozak drugacije interpretira.
    (kinolog, 25. novembar 2021 07:32)

    # Link komentara

  44. Zato što su najjače životinje na svetu.
    (Sunce Slobode, 25. novembar 2021 07:33)

    # Link komentara

  45. Zato sto je lud! Mi treba da pratimo njega a ne on nas!
    (unknown, 25. novembar 2021 07:39)

    # Link komentara

  46. Mene moj prati u stopu, pojma nemam zasto i ic me ne zanima, samo neka je tu i neka je srecan.
    (Cezar, 25. novembar 2021 08:16)

    # Link komentara

  47. Imam Bobtejla, svuda idem s njim bez povodca, i ne postoji šansa da je bilo šta drugo zanima kada šetamo od toga gde sam ja i na koju stranu idem. Kada joj se obraduju prolaznici pridje, da im da je pomaze i odmah se vraća kod mene. Kada je prolaznici ne primećuju, ne primećuje ni ona njih. Nikada se ne udaljava od mene više od par metara i druge pse ili mačke uopšte ne primećuje. Tako je i u kući, gde god da sam ja, ona leži kraj mene.
    (big, 25. novembar 2021 08:37)

    # Link komentara

  48. Silvester, 24. novembar 2021 21:15)

    Ti kazes da imas iskustva u dresuri pasa? Nemas ti pojma o dresuri pasa, niti o njihovim potrebama i to si sve napisao ovde... Svaki ozbiljan odgajivac, dreser ili svestan vlasnik je tuzan kada procita kako drzis pse... >T>uga.. A samo je pitanje vremena kada ce se desiti neka nesreca i posle ce ubiti pse, a samo si ti kriv... Nemas ti pojma o psima, jer da imas, znao bui da se ni jedan pas, ni pod kojim uslovima, ne drzi na lancu... A posebna i najveca greska je sto staforda drzis u dvoristu, verovatno vezanog... Staford nije pas za dvoriste i lanac, nego iskljucivo za kucu i stan... Pitanje je vremena kada ce se kod tebe desiti, samo tvojom krivicom, neki problem, a onda je kasno... Izaci ces u novinama... Da smo prava drzava, vec sad bi ti oduzeli pse, zbog nesavesnog vlasnistva i dobio bi veliku kaznu... Zbog takvih vlasnika, kao sto si ti, posle svi mi normalni i savesni vlasnici ispastamo...
    (choda gaucho, 24. novembar 2021 23:56)

    Gde sam rekao da je pas na lancu? Žalosno je što je toliko ljudi u Srbiji funkcionalno nepismeno. Moj pas je slobodan u dvorištu, koje je ograđeno ogradom visine 2,5 metara i uvek pod ključem, zaključava se automatski. Jel čitaš čoveče da sam napisao da je sam odabrao mesto na kome će da spava, pa sam tu postavio kućicu, koja je uzgred budi rečeno sa grejanjem. Staford je sve samo ne pas za stan, to što ih trpate u krevet sa vama, najmanje mu odgovara, te spadaš u red klasičnih kučkara. To su aktivni psi kojima je potrebno stalno kretanje, a toga nema u prosečnom stanu od 50kv sa još vas petoro. Moj pas je većinu dana u prirodi, u šumi, na jezeru jer i sam vodim aktivni život. Usput da ti se pohvalim, moj staford je šampion svoje rase u Srbiji, što znači da itekako znam da napravim dobrog psa.
    (Silvester, 25. novembar 2021 09:13)

    # Link komentara

  49. Ako želite za svoj novac da kupite ljubav - kupite psa.
    (Dimitros, 24. novembar 2021 22:42)

    Ako ne zelite da kupite ljubav za novac, udomite psa.
    (OK, 25. novembar 2021 10:53)

    # Link komentara

  50. Pas je lukavi parazit, živi na tvoj račun, a ti lažeš samog sebe da te voli.Osećam iskreno sažaljenje prema svima koji se zamlaćuju sa tim psima,naročito ako ih drže u stanovima.Treniranje besmisla i beskorisnosti.Čovek može da ispuni svoj život na milion raznih drugih načina, a ne da troši ogromno vreme i novac na pse.
    (Jadno..., 26. novembar 2021 15:43)

    # Link komentara

  51. Kao dugogodisnji dreser reci cu vam samo jedno. Sve rade zbog hrane cak se i dresure vrse uz pomoc hrane kao nagrade. Probajte ga dresirati bez hrane jednostavno je nemoguce. On u vama vidi vodju copora koji je zaduzen za hranu i dok je tako dosledno ce vas pratiti. Prestante da ga hranite ili pustite komsiju neka ga hrani pa cete videti koga ce vise voleti sto je u zivom svetu i normalno i nije za osudu. I da, umeju ponekad da idealizuju, ako vlasnika naprasno nema umeju da tuguju ali ne zato sto vas vole nego bas jer ste vi njihov vodja i uplaseni su za svoju egzistenciju. I ono najbitnije posle toliko godina u tom poslu je da sam shvatio da na kraju ipak oni nas dresiraju.
    (dreser, 26. novembar 2021 17:46)

    # Link komentara

  52. Za
    (dreser, 26. novembar 2021 17:46) # Link komentara
    i
    (Jadno..., 26. novembar 2021 15:43)

    Prvo kada je pas sit, da li to znaci da nece da poslusa naredbu? Ili ce da te napadne. Propala teorija da psi sve rade samo za hranu?
    A koliko zadovoljstva pruza pas? Da li si ikada imao psa kada tako pricas? Znaci davanje i primanje je u oba smera. Da ne govorim o lekovitim dejstvima psa na obolele.
    (Mika, 27. novembar 2021 12:48)

    # Link komentara

  53. Ti ne znas nista o prirodi ukoliko mislis da je ijedna zivotinja za stan...

    Slazem se za lanac, ali misliti da ijedna zivotinja treba da bude u stanu, a ne van...
    (x-ray, 25. novembar 2021 07:13)

    U svim gradovima na svetu ljudi drže kućne ljubimce. U nekima su doduše viskoki kriterijumi koje ljude u njih puštaju, ali naša je nesreća što nismo među njima.
    (Bojan, 27. novembar 2021 17:40)

    # Link komentara

  54. (dreser, 26. novembar 2021 17:46)

    Ako ti misliš da psi rade baš sve za hranu i to si zaključio na osnovu toga što se dresiraju hranom, onda si baš loš u svom poslu. Možda da ostaviš i podatke, da znaju ljudi da te izbegavaju ako im treba kvalitetan dreser.
    (Bojan, 29. novembar 2021 12:48)

    # Link komentara

  55. Za
    (dreser, 26. novembar 2021 17:46) # Link komentara
    i
    (Jadno..., 26. novembar 2021 15:43)

    Prvo kada je pas sit, da li to znaci da nece da poslusa naredbu? Ili ce da te napadne. Propala teorija da psi sve rade samo za hranu?
    A koliko zadovoljstva pruza pas? Da li si ikada imao psa kada tako pricas? Znaci davanje i primanje je u oba smera. Da ne govorim o lekovitim dejstvima psa na obolele.
    (Mika, 27. novembar 2021 12:48)

    ne znaci, slusace te i kad je sit jer zna da ces mu dati hranu opet. Prestani da ga hranis i videces da li ce ta ljubav trajati. Ili evo ti jednostavan primer, u pustinji si sam sa svojim psom i umirete od gladi jel mislis da ce se saosecati sa tobom i ostati da umrete zajedno? A kad smo kod napada toga se desavalo i sa dresiranim psima. Da, imam dva psa i volim ih ali jednostavno to je njihov nacin i sistem zivota koliko god ih mi idealizovali a to ti kaze neko ko je mnogo vremena proveo sa psima. Dok ga hranite i mazite i budete njegov vodja postovace vas i voleti u suprotnom vrlo lako vas napusta.
    (dreser, 29. novembar 2021 20:39)

    # Link komentara

  56. @Ser Kokeza od FSS-a,
    Mene moja prsti kada želi da se uvali u krilo s kad je glasna vodi me do kuhinje i stane ispredaju posude s hranom i značajno me pogleda pa onda pogleda svoju posudu za hranu:))
    (nila, 2. decembar 2021 09:10)

    # Link komentara

  57. Moj Grom sa tri meseca skocio u bazen za mnom.
    (Zeleni Zub, krajnje bistrog uma, 4. decembar 2021 19:04)

    # Link komentara