- Komentari -
  1. Hahaha sigurno je o tome razmišljao.
    (Srki, 27. jul 2021 21:54)

    # Link komentara

  2. “Nije mi žao što su mi krali ideje i dobijali nagrade, nego što nisu imali svoje”.



    Nikola Tesla
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 27. jul 2021 21:57)

    # Link komentara

  3. Srbin Tesla, jednom dosao u Srbiju, a u Hrvatskoj nikad nije ni bio jer tad nije ni postojala.
    (Nenad, 27. jul 2021 21:58)

    # Link komentara

  4. sad ce Albanci da kazu da je njihov. Ma svaciji je, I Hr. i americki, rumunski, svetski... samo izgleda nije srpski.
    (aca, 27. jul 2021 21:58)

    # Link komentara

  5. Bog je imao nacrt zs sirotinju, uvijek i sada ga ima. Čekamo da Srbija počne graditi za svoje familije pametne kuce i pametne vrtove. 1000 kvadrata je dovoljno za svaku familiju za kvalitetan život. To je govorio i Mihajlo Pupin.
    (Stojan, 27. jul 2021 22:01)

    # Link komentara

  6. Najveci srbin posle nola.
    (lol, 27. jul 2021 22:01)

    # Link komentara

  7. Najsjajnija ličnost naše istorije.
    (Pravda, 27. jul 2021 22:02)

    # Link komentara

  8. "...tvoje pismo me je naćeralo na suze radosnice kao i svako dosad ..."

    Kako bi samo ovo pisanje beogradski kulturofašisti danas sasekli.
    (Realno, 27. jul 2021 22:05)

    # Link komentara

  9. Kazu kad je pokusao da predje na Jarinje da ide na Gazimestan, albanci su ga vratili sa granicnog prelaza i dali mu zabranu za Kosovo, zato sto im je na kompjuter pokazalo da je srbin. Razocaran otisao je za Ameriku, kasnije je otkrio struju.
    (edi, 27. jul 2021 22:06)

    # Link komentara

  10. “Nije mi žao što su mi krali ideje i dobijali nagrade, nego što nisu imali svoje”.



    Nikola Tesla
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 27. jul 2021 21:57)

    Tebi po difoltu dajem minus, nebitno koja je tema.

    Isprazni komentari, dosadni i uglavnom uz slihtanje masi.
    (ide to fino, 27. jul 2021 22:06)

    # Link komentara

  11. sve je rekao, ko je i šta je
    (markan, 27. jul 2021 22:16)

    # Link komentara

  12. Тесла је био српски националиста. То је чињеница.
    (aco, 27. jul 2021 22:17)

    # Link komentara

  13. Mozda i Djokovica prisvoje za jedno 50 godina.
    (Djura, 27. jul 2021 22:17)

    # Link komentara

  14. Hahaha sigurno je o tome razmišljao.

    (Srki, 27. jul 2021 21:54)







    Da, da, američki "Senčeri magazin" je poznat po tome što zastupa "velikosrpsku mitomaniju", nego kad smo već kod mitomanije, gde nestadoše grobovi nevidljivih hrvatskih kraljeva

    ahahahahahahahaha...


    prvi su bili hrvatski kraljevi, amebe, pa Srbi ili Srbi pa amebe, Srbe i amebe smo dokazali, sad još samo da dokažemo i hrvatijanske kraljeve, mitomanija level beskonačno

    ahahahahahahahaha...
    (ban Kulin, 27. jul 2021 22:17)

    # Link komentara

  15. Šah-mat
    (Milutin, 27. jul 2021 22:18)

    # Link komentara

  16. Eto, sestra Marica Kosanović sve objasnila oko hrvatskih laži u vezi Nikole Tesle.
    (crno na belo, 27. jul 2021 22:21)

    # Link komentara

  17. Srbin Tesla, jednom dosao u Srbiju, a u Hrvatskoj nikad nije ni bio jer tad nije ni postojala.
    (Nenad, 27. jul 2021 21:58)
    A šta su oni ljudi koji su se rodili u Turskoj dok Srbija bije ni postojala?
    (Igviig, 27. jul 2021 22:22)

    # Link komentara

  18. Za srbijance rado tu i tamo zapjevam : Sirotinjo...i Bogu si teska!

    (GlasBrisela, 27. jul 2021 21:47)






    Ju šta bi, da briselski konjušari ne dobiše povišice možda?

    Svaka čast, čestitam, vidim i da su vam uveli internet u štale, jesi li sad čistiji irski toaleti ili bečko-briselske štale, šta kaže hrvatijanska purgerija?

    ahahahahahahaha...
    (ban Kulin, 27. jul 2021 22:23)

    # Link komentara

  19. @Za srbijance rado tu i tamo zapjevam : Sirotinjo...i Bogu si teska!
    (GlasBrisela, 27. jul 2021 21:47)

    Skroz u skladu sa vasim najvecim hrvatijaniskim dometima je i tvoj nadimak. Nikad nista svojeg, ponose se uvek tudjim, sto ukradenim sto prisvojenim... Dug put ste presli...od beckih do briselskih ponosnih konjusara.
    (GlasBeograda, 27. jul 2021 22:24)

    # Link komentara

  20. Nikako mi nije jasno ,kako smo uspjeli toliko pokvariti odnose sa amerima ,da dodje do svega sto je doslo .
    Ima tu i njihovih gresaka vise nego nasih, razlika je ta sto si oni mogu priustiti greske .
    Ne znam nisam pametan, skupo nas je kostao titin period,cini mi se
    (iz mase dobacivam uporno, 27. jul 2021 22:25)

    # Link komentara

  21. Hrvati vole Srbina na kovanici !
    (BG, 27. jul 2021 22:25)

    # Link komentara

  22. Kada udjemo Mate Rimac na 50 centi
    (civilizajec, 27. jul 2021 22:26)

    # Link komentara

  23. Hahahaha ali poslednja rečenica, kroasani na aparatima ahahahaha
    (More Turci ne gaz'te oranje, 27. jul 2021 22:27)

    # Link komentara

  24. Vidim da mnogi kao argument pokusavaju reci da Tesla nije Srbin jer je bio samo 24-36h u Srbiji.

    Moj deda i baba su dosli u Ameriku 1930god. Dobili su 3 dece. Od te 3 dece, moj otac 1931god Jovan nikada nije bio u YU i Srbiji. Nikada! Ozenio je Srpskinju koja je dosla sa svojim roditeljima 1945. Otac dok je bila YU nije hteo dolaziti jer nije voleo komuniste a ni Slobu, a posle je vec bio star za tako dalek put...
    Majka je bila samo jednom u Beogradu i Cacku,10dana 1987god. Moji roditelji imaju mene i sestru, mi i nasi supruznici i deca smo bili vec sigurno preko 12 puta u Srbiji.
    Moj otac koji nikada nije bio u Srbiji, je 100% Srbin! Tako se oseca! To voli! Time se ponosi! I mi se svi osecamo kao Srbi i to jesmo, bez obzira gde smo se rodili i gde zivimo. Bitno je osecanje!
    (Srbin preko bare, 27. jul 2021 22:29)

    # Link komentara

  25. Jel ovo skinuto s netflixa?
    (gadni, 27. jul 2021 22:32)

    # Link komentara

  26. Znaci Tesla je pricao i za Kosovo?
    (Lui, 27. jul 2021 22:35)

    # Link komentara

  27. Da Hrvati pročitaju tekst i malo razmisle o svom ponašanju....


    OK, znam da se ničeg ne stide... ali ipak...
    (O3on, 27. jul 2021 22:35)

    # Link komentara

  28. "... a i Hrvati moraju uvlačiti roge u se. - Svakako ne smiju ti reći više da si Hrvat, nego svuda vele, 'naš dični, naš veliki zemljak' (...)"

    Eto lepo sestra Nikole Tesle pre 127 godina objasnila, al nekima danas još nije jasno.
    (goranh, 27. jul 2021 22:35)

    # Link komentara

  29. Ne mogu da verujem da Tesla kao veliki "hrvatski izumitelj" ne govori nista o "slavnim hrvatskim kraljevima i pesnicima". Otkud to, kad bi po misljenju zagrebacke politicke elite vrlo verovatno bio "odusevljen" sto ce krasiti hrvatski evro. U svakom slucaju, ovaj clanak je samo jos jedan dokaz cinjenice da je Nikola Tesla bio jasno etnicki opredeljen, te da svojom domovinom nije smatrao nikakvu, u vreme njegovog zivota nepostojecu drzavu, vec tadasnju Kraljevinu Srbiju, odnosno sledstveno Jugoslaviju.
    (ketiS, 27. jul 2021 22:36)

    # Link komentara

  30. e da to ga je najviše mučilo - kosovo ! i što đokovića ne vole a rafu i rođu da . sigurno se pitate kako - jednostavno ! mogao je to da vidi kroz vreme.
    (hrvoy, 27. jul 2021 22:38)

    # Link komentara

  31. sad ce Cromanjonci nesto mnogo pametno.
    (Guns N Roses, 27. jul 2021 22:38)

    # Link komentara

  32. Srbija je pravila teske i neracionalne istorijske greske od srednjeg veka do danasnjih dana. Od boja na Kosovu do proboja solunskog fronta se zrtvovala zarad drugih naroda i drzava. Kada su evropske zemlje odbile da se pridruze nasoj vojsci na Kosovu Srbija je trebala propustiti Osmanlije prema evropskoj gospodi da im potprase guzicu dok se ne opamete. Ucimo iz istorije.
    (Prava mera, 27. jul 2021 22:39)

    # Link komentara

  33. S R B I
    (..nbg..., 27. jul 2021 22:40)

    # Link komentara

  34. Tesla je po nacionalnosti srbin, za drugo dokazi ne postoje, ponavljati svaki dan i na svakom mestu dok vampiri iz samoga pakla konačno ne ućute.
    (Tesla je srbin, 27. jul 2021 22:41)

    # Link komentara

  35. kakav tekst, i sada, a kamoli tada!
    (ludilo, 27. jul 2021 22:42)

    # Link komentara

  36. Zamislite da kojim slucajem Nikolin otac nije bio Srpski svestenik.Pa Hrvati bi ga prisvojili ko jedan i jedan.Ovako ga opet svojataju al im malo glupo.
    (Miki Hajnekenjaj, 27. jul 2021 22:43)

    # Link komentara

  37. "Od te fatalne bitke pa sve do najnovijih vremena, za Srbe je nastao mrkli mrak, sa samo jednom zvezdom na nebu - Crnom Gorom."
    Braća smo, ne zaboravite to nikad, ni jedni ni drugi!
    (sasa pg, 27. jul 2021 22:43)

    # Link komentara

  38. turski vazali
    (ivanlackoviccroata, 27. jul 2021 22:49)

    # Link komentara

  39. Srbin Tesla, jednom dosao u Srbiju, a u Hrvatskoj nikad nije ni bio jer tad nije ni postojala.
    (Nenad, 27. jul 2021 21:58) # Link komentara

    @ Nenad
    Hrvatska postoji duze od Srbije. I nastala je mnogo prije Srbije.
    Srbija postoji od 2006.
    (hahaha, 27. jul 2021 22:49)

    # Link komentara

  40. Kad komšije iz Hrvatske pročitaju kako piše o srpstvu neće im biti dobro. Nemojte to da im radite, nije fer.
    (Brick in the wall, 27. jul 2021 22:59)

    # Link komentara

  41. Tesla je bio i kolumnista u Frankfurter algemajne cajtung.
    (histori čenl, 27. jul 2021 23:05)

    # Link komentara

  42. Veliki naučnik i veliki rodoljub.
    (johnny, 27. jul 2021 23:08)

    # Link komentara

  43. Rođen na prostoru današnje Hrvatske, u Srbiji proveo jedno popodne.
    (ahahahahahhahahahahaha, 27. jul 2021 23:20)

    # Link komentara

  44. Kažu ,,Ili Mac svađa Srbe i Hrvate." Pobogu pa Ilon Max kao i Bil Gejts su oglašivači onoga što svetski moćnici kažu.A oni hoće da Srbi i Srbija ne postoje.
    (Mija, 27. jul 2021 23:33)

    # Link komentara

  45. Tisuću mi bečkih štala, zar je moguće da je jedan "hrvatski" znanstvenik ovako govorio o Srbima?
    (Stipe Konjušarčević Zg, 27. jul 2021 23:39)

    # Link komentara

  46. Ova poslednja rečenica Marice Kosanović u tekstu mnogo toga govori o Hrvatima. I tada, u 19. veku su prekrajali istinu i prisvajali tuđe
    (DDDD, 27. jul 2021 23:40)

    # Link komentara

  47. Milos Obilic ??!! Kraljevic Marko ??! Ko su te osobe ? Murata je ubio njegov sin Bajazit kao i svoja dva brata i postao sultan. Taj Marko Kraljevic, odnosno osoba slicnog imena, borio se na strani turaka kao placenik. Tesla je bio pametan covek i njemu pripisati gomilu gluposti i izmisljotina u ovom clanku je intelektualni zlocin
    (Phil, 27. jul 2021 23:41)

    # Link komentara

  48. Kako to da ne pominje "domovinu"?
    (Drakče, 27. jul 2021 23:43)

    # Link komentara

  49. I neće moći , kad dođe vreme za ispostavu duga počev od 1914 pa na ovamo svet duguje Srbiji nakon toliko godina razaranja, krađe zemlje , ubijanje naroda , laži ,krađe istorije i ponižavanja jedan ceo Luksemburg.
    (Ti si ?, 27. jul 2021 23:48)

    # Link komentara

  50. @glasbrisela
    ali zato voliš da čitaš srbijanske novine,o srpskim velikanima!
    sirotinjo iz brisela!
    (vladimir, 27. jul 2021 23:49)

    # Link komentara

  51. I ovaj nas optužuje za iredentizam!
    (Bekim, 27. jul 2021 23:51)

    # Link komentara

  52. @GlasBrisela lepo je sto se baviš nama Srbima. Baš te svrbimo. Samo napred susjed, češi se.
    Lep pozdrav.
    (Perica, 27. jul 2021 23:57)

    # Link komentara

  53. Srbin Tesla, jednom dosao u Srbiju, a u Hrvatskoj nikad nije ni bio jer tad nije ni postojala.
    (Nenad, 27. jul 2021 21:58)

    Gimnaziju je pohađao u Karlovcu, govorio je hrvatski...
    Zašto nije vaš veliki srbin upisao gimnaziju u Beogradu?
    Vi tada u Srbiji niste imali pojma o obrazovanju.
    (Francuski Hrvat_Les Halles, 28. jul 2021 00:00)

    # Link komentara

  54. Časopis se nije zvao Zmaj, nego 3.maj...tek nakon toga je došao nadimak...
    (bruno, 28. jul 2021 00:02)

    # Link komentara

  55. Ма данас (ауто)шовинисти који су алергични на реч "српство" одлучише да је он исти као они, "светски" (пошто оно што је српско ваљда није светско, шта ли). На њихову жалост, Тесла, за разлику од њих, јесте био интелектуалац и зато је врло добро знао ком народу припада. Толико.
    (my way, 28. jul 2021 00:05)

    # Link komentara

  56. Voleo bih da je bar neko od prethodnih komentatora procitao ceo clanak pre nego sto je bilo sta napisao...
    (ljuba, 28. jul 2021 00:09)

    # Link komentara

  57. Pošto se danas na internetu često dele neproverene činjenice, imao sam potrebu da proverim navode iz članka, pre nego što ih prihvatim kao tačne i potencijalno pomenem drugima u razgovoru.

    Zaključak: sve je 100% tačno. Ko ne veruje može sam da pročita Teslin predgovor u delu knjige Songs of liberty and other poems(1897, zbirka pesama)
    (Filip, 28. jul 2021 00:09)

    # Link komentara

  58. Može li mi neko objasniti kako Hrvatska tada nije postojala, a Srbija i srpstvo jeste?
    (austrougarin, 28. jul 2021 00:19)

    # Link komentara

  59. Teslom mlatara narod koji do ovih mini elektrana sto satiru prirodu, nije napravio pravu od 1980te!
    (Nenad, 28. jul 2021 00:21)

    # Link komentara

  60. Mate Rimac na novih 100 dinara
    (civilizajec, 28. jul 2021 00:22)

    # Link komentara

  61. Hvala vam na ovo tekstu. Jako lepo, informativno i poučno.
    (Sava, 28. jul 2021 00:49)

    # Link komentara

  62. Sestra ih je u dve recenice EPSKI opisala. Ljudi, ovo sto je ona rekla pre oko 140 godina je ravno svemu sto sam cuo od svakog Srbina iz Hrvatske - a to se ne sme tek olako odbacivati.
    (Sveznalicaalizamalo, 28. jul 2021 01:13)

    # Link komentara

  63. @Za srbijance rado tu i tamo zapjevam : Sirotinjo...i Bogu si teska!
    (GlasBrisela, 27. jul 2021 21:47)




    Sta ti je NVO muka!?…
    (djuro, 28. jul 2021 01:56)

    # Link komentara

  64. Tesla ? Dal to uopste zvuci srpski ???? Ne bih rekao ! Da je bilo Teslic ili Teslovic mogli bi da me prevare ! Nikola je albanskog porekla sto je skracenica za Nik Kola ! Ali vi zaboravljate da su albanci bili hriscani pre osmanske okupacije ! Cetiri Pape su bile albanskog porekla od kojih Klement XI(Keljmend) je najduze vladao ! Guglajte pa cete se uveriti ! A ima slika Tesle sa albanskom nosnjom !
    (Izaci ce i ovo, 28. jul 2021 02:03)

    # Link komentara

  65. Kazese ono Tesla je srbin a ne Srbija AC. Srbijanac moze da Bude I druge vere jer je drzavjianin srbije. Ali nekome odgovara vako da kaze I da svojta Samo da nekazese srbin Ili nedaj boze srpski Nikola Tesla jer odma vredjamo one tamo dese rodio. Mnogi dada se rode u americi svajceeskoj nemackoj sta oni nisu srbi nego nacija ti drzava, stoje apsulutno smesno
    (zdravko, 28. jul 2021 03:26)

    # Link komentara

  66. @ glas brisela

    i ja za Hrvate rado recitiram: " ne možeš od drveta koje je raslo da bude drška za lopatu, da praviš violinu"
    (max cavalera, 28. jul 2021 05:40)

    # Link komentara

  67. Srbin Tesla, jednom dosao u Srbiju, a u Hrvatskoj nikad nije ni bio jer tad nije ni postojala.
    (Nenad, 27. jul 2021 21:58)

    Bila je deo drugih sila 800 godina, kao i mi do 2006 nismo uspevali da se skroz osamostalimo kao Srbija.
    (Dobrivoje, 28. jul 2021 06:02)

    # Link komentara

  68. Poslednja recenica u tekstu govori sve.
    (X, 28. jul 2021 06:28)

    # Link komentara

  69. Da je znao da cete ga stavljati u isti rang s nekim teniserom, ljubio bi stepenice Vatikana
    (Bubba Smith, 28. jul 2021 06:32)

    # Link komentara

  70. Srbin Tesla, jednom dosao u Srbiju, a u Hrvatskoj nikad nije ni bio jer tad nije ni postojala.
    (Nenad, , 
    Nije ni Srbija tada postojala pametnjakoviču.
    (Srki, 28. jul 2021 06:47)

    # Link komentara

  71. Tesla familija pobijena u HR i obrisana sa lica zemlje i sad ce ga zalepiti jos na 50 centi
    (Mark, 28. jul 2021 06:55)

    # Link komentara

  72. Bila bi dobra fora ili reciprocitet da mi na novčanici ili kovanici postavimo lik Gundulića.
    (aje, 28. jul 2021 07:01)

    # Link komentara

  73. Genijan za jednu stvar, zatucan za sve ostalo u životu.
    Ne može se imati sve.
    (Lomax, 28. jul 2021 07:16)

    # Link komentara

  74. Ovi Tesla gusla o nekin carstvima, Kosovu, srpstvu, Mate Rimac radi dernek s nekin raspalin Bajagon, nije ni ta struja nešto.
    (Netijak, 28. jul 2021 07:20)

    # Link komentara

  75. kako su krenuli i slobu ce uzeti
    (miki ns, 28. jul 2021 08:01)

    # Link komentara

  76. Hrvati su najhrabriji narod na svetu, ne zato što se nikoga ne boje, već zato što se ničega ne stide - Jovan Dučić.
    (Baxy, 28. jul 2021 08:04)

    # Link komentara

  77. "Mi lažemo da bismo obmanuli sebe, da utešimo drugoga; lažemo iz samilosti, lažemo iz stida, da ohrabrimo, da sakrijemo svoju bedu, lažemo zbog poštenja. Lažemo zbog slobode. Laž je vid srpskog patriotizma i potvrda naše urođene inteligencije. Lažemo stvaralački, maštovito, inventivno", rekao je Dobrica Ćosić opisujući povijest, sadašnjost, a kako se čini i budućnost srpske politike.
    (Komsija, 28. jul 2021 08:20)

    # Link komentara

  78. U knjizi "Tesla na prelazu vekova" autora Miodraga Jaksica stoji Teslino predvidjanje da ce se u Srbiji u buducnosti pojaviti predsednik koji ce imati viziju buducnosti i kog svi Srbi i u domovini i u rasejanju treba da prepoznaju i podrze!
    (Krlo, 28. jul 2021 08:28)

    # Link komentara

  79. Tera na suze!!
    (Jeremija, 28. jul 2021 08:31)

    # Link komentara

  80. I 32000 plata , zagarantovana penzija 15500, kirija 24000 , hrana i benzin najskuplji u Evropi. A da, srećan sam zbog Tesle i puteva.
    (VUK, 28. jul 2021 08:32)

    # Link komentara

  81. Poslednju recenicu treba da procitaju SVI hrvati pa ce verovatno tada zacutati po pitanju Tesle zauvek. Da prevedem, svuda covek pise da čini srpstvu. Nigde nije pisao da čini hrvaštvu. Ali je gospodja na kraju pisma zakucala sve. Za svagda.
    (ZnaOnKoSam, 28. jul 2021 08:39)

    # Link komentara

  82. Bravo za tekst!
    (Nikola, 28. jul 2021 08:42)

    # Link komentara

  83. azijatske horde protiv srbskih barbara na balkanu
    (svetosavcibarbari, 28. jul 2021 09:17)

    # Link komentara

  84. U knjizi "Tesla na prelazu vekova" autora Miodraga Jaksica stoji Teslino predvidjanje da ce se u Srbiji u buducnosti pojaviti predsednik koji ce imati viziju buducnosti i kog svi Srbi i u domovini i u rasejanju treba da prepoznaju i podrze!
    (Krlo, 28. jul 2021 08:28) # Link komentara
    ***…**
    Istina, u doba monarhije je to Tesla predvideo, i ne samo to, vec i da ce prezime tog predsednika biti demunitiv jedne divlje zivotinje, a ime ce nositi po jednom od najvecih svetskih vojskovodja i vladara!
    (Milos, 28. jul 2021 09:42)

    # Link komentara

  85. Izgleda da se tesla bavio samo propagandom.
    (let 3, 28. jul 2021 09:47)

    # Link komentara

  86. "Mi lažemo da bismo obmanuli sebe, da utešimo drugoga; lažemo iz samilosti, lažemo iz stida, da ohrabrimo, da sakrijemo svoju bedu, lažemo zbog poštenja. Lažemo zbog slobode. Laž je vid srpskog patriotizma i potvrda naše urođene inteligencije. Lažemo stvaralački, maštovito, inventivno", rekao je Dobrica Ćosić opisujući povijest, sadašnjost, a kako se čini i budućnost srpske politike.
    (Komsija, 28. jul 2021 08:20)

    То није рекао Добрица Ћосић, него је те ријечи ставио у уста једног ноторног негативца и србомрсца у једном од својих романа.
    (Боске, 28. jul 2021 09:48)

    # Link komentara

  87. @komsija - taj citat koji svi kopipejstujete po netu je rekao lik iz dela D.Cosica a ne sam Cosic. Pokusaj da razlikujes to
    (Milan, 28. jul 2021 09:49)

    # Link komentara

  88. @azijatske horde protiv srbskih barbara na balkanu
    (svetosavcibarbari, 28. jul 2021 09:17)

    Barbar ti je deda/tata što je klao decu u Jasenovcu. To su pravi barbari.
    (Jovan, 28. jul 2021 10:04)

    # Link komentara

  89. Samo jedno kratko pitanje za sve koji kazu da je Tesla srpski naucnik. Da li je onda Andrej Brana madjarski plivac?
    (nowave7, 28. jul 2021 10:59)

    # Link komentara

  90. Srbin Tesla, jednom dosao u Srbiju, a u Hrvatskoj nikad nije ni bio jer tad nije ni postojala.
    (Nenad, , 
    Nije ni Srbija tada postojala pametnjakoviču.
    (Srki, 28. jul 2021 06:47)
    ***…**
    Seki obruka se ti za sve pare! Ne samo da je boravio u Srbiji, već se sastao i sa Kraljem...ali sramota koliko ne znaš sopstvenu istoriju...
    (Čačanin, 28. jul 2021 11:02)

    # Link komentara

  91. @"Hrvati su najhrabriji narod na svetu, ne zato što se nikoga ne boje, već zato što se ničega ne stide - Jovan Dučić."

    Kakve to veze ima sa tekstom? Malo dostojanstva Srbi, a ne seljačkog prepucavanja ako stvarno mislimo da smo bolji od njih.
    (Da se ne lažemo, 28. jul 2021 11:33)

    # Link komentara

  92. Hrvatijanci u šoku ... Napisali bi nešto, ali je sve do 1867. službeni jezik u tom delu Austrije bio latinski.
    (Aki, 28. jul 2021 11:40)

    # Link komentara

  93. Dal ce Bosnjaci presvojiti pavelica-jer je rodjen u BiH ?
    (Mild Max, 28. jul 2021 12:05)

    # Link komentara

  94. Ja ne znam šta ko ovde ,sada ima da piše o Tesli. On se za života izjašnjavao za onog ko je bio, Srbin. Postoje dokumenti,pisma,i slike u srpskoj narodnoj nošnji. Ovaj ko napisa nije ni Srbija postojala ,bio je samo jednom.... sramota za njegovo neznanje istorije. Samo ovaj dokument mnogo govori sam po sebi. O našoj nesreći ,koju je eto i sam Tesla video,o našim zaslugama za koje,kao da,hoće da nas istrebe ,da ne postojimo ,a udaraju na identitet što sa strane što sami autošovinisti iznutra. Nama je da se branimo ,argumentima,istinom ,. To je barem neosporivo.
    (lemaya,povučeni posmatrač sa strane, 28. jul 2021 12:21)

    # Link komentara

  95. "Mi lažemo da bismo obmanuli sebe, da utešimo drugoga; lažemo iz samilosti, lažemo iz stida, da ohrabrimo, da sakrijemo svoju bedu, lažemo zbog poštenja. Lažemo zbog slobode. Laž je vid srpskog patriotizma i potvrda naše urođene inteligencije. Lažemo stvaralački, maštovito, inventivno", rekao je Dobrica Ćosić opisujući povijest, sadašnjost, a kako se čini i budućnost srpske politike.
    (Komsija, 28. jul 2021 08:20)

    Написао је Ћосић у свом роману. А ти узми па почни да читаш књиге, недостају ти као и твојим шталарским момцима. Удари вам амонијак у мозак и онда глумите лудило на српским сајтовима.
    (Коњушари, дајте се лечити, 28. jul 2021 12:25)

    # Link komentara

  96. Puštate ovakve uvredljive komentare, kao ovaj :@azijatske horde protiv srbskih barbara na balkanu
    (svetosavcibarbari, 28. jul 2021 09:17)

    A kad pomenemo njihov barbarizam s klanjem dece ne puštate odgovor uvredom na uvredu.
    (Za admina, 28. jul 2021 12:34)

    # Link komentara

  97. Hrvatijanci u šoku ... Napisali bi nešto, ali je sve do 1867. službeni jezik u tom delu Austrije bio latinski.
    (Aki, 28. jul 2021 11:40)

    kako da ne, u svakoj opstini "tog dela austrije" svi su pricali latinski... otadzbina se brani znanjem i lepim vaspitanjem. tesla je nase zanednicko dobro, njegovo ljudsko i profesional formiranje je posledica izvesnih specificnih okolnosti.
    i sad gledaj čudo. mi, ljudi odavde, umesto da na tome gradimo veze i neku zajednicku koncepciju, mi se svadjamo kao neke babe na pijaci, sa čije tezge je palo par paprika...
    na ovu tvoju glupost od komentara naidje neki njihov sa slicnim informacijama, i za tili čas prevladaju rasprave o gluposti, cije je sta.
    "od vaše mrznje... sijali bi gradovi i sela"
    tesla je sam za sebe tvrdio da je dete ovih prostora - nacionalno i geografski, srbija hrvatska austrougarska amerika svet. granicama robuju ograniceni ljudi, voli narod podsvesno da ga trkeljisu na carini pa to to je.
    (neutral fe, 28. jul 2021 12:58)

    # Link komentara

  98. Neostvareni ljudi pokusavaju da se ostvare preko drugih koji su se ostvarili.. Uvek na strani pobednika (navijas ili za zvezdu ili partizan)..
    "Ja i Tesla smo isto(srbin, hrvat).."

    Takvi najvise komentarisu..
    (Pjerica, 28. jul 2021 13:42)

    # Link komentara

  99. Poslednju recenicu treba da procitaju SVI hrvati pa ce verovatno tada zacutati po pitanju Tesle zauvek. Da prevedem, svuda covek pise da čini srpstvu. Nigde nije pisao da čini hrvaštvu. Ali je gospodja na kraju pisma zakucala sve. Za svagda.
    (ZnaOnKoSam, 28. jul 2021 08:39)

    Tesla će bit na kovanici, uskoro slavimo Oluju, vi pišite komentare. Zakucano.
    (Netijak, 28. jul 2021 13:53)

    # Link komentara

  100. čiji god da je Tesla --rečenica "Evropa neće nikad moći da vrati dug zbog Kosova," je toliko istinita i pogađa u centar i srž svega što nam se dešavalo posle boja na Kosovu.Naravno ostatak Evrope je mirno gledao kako nestaje jedan narod da bi njima ostala jos koja godina mira i bez Osmanlija.
    (shadow, 28. jul 2021 14:14)

    # Link komentara

  101. da vam nije cenjenog i postovanog Mate Rimca srbosek bi vam bio najveci izum i dostignuce. a na kovanicu i treba da stavite Teslin lik i to onu sliku obezglavljenog spomenika . Nasi da su pametni pa da je malo zavrte po medijima cisto da svet vidi kakvih neljudi ima u ljepoj. naravno da je vecina normalan i obican svet ali ovi sto se izdvoje su stvarno kapitalci i bestidnici.
    (miki ns, 28. jul 2021 14:21)

    # Link komentara

  102. Komsija@lazemo sebe da utesimo tebe i takve kao ti . zbog te sfrj smo lagali sebe da ste nam vi braca. jer smo kontali da mozemo to i da postanemo bez obzira na hiljade mrtvih dusa ciji smo urlik zakopali u sebe zarad bratstva i jedinstva. Ako si vec hteo da se javis neka si. dobro je da si procitao o Tesli to sto si procitao. i da kod nas su vam vrata uvek otvorena bez obzira na sve. Bog je taj koji ce suditi i tebi komsija a i meni. nemamo sta mi da se hvatamo za gusu.
    (miki ns, 28. jul 2021 14:29)

    # Link komentara

  103. @(Komsija, 28. jul 2021 08:20)

    Hrvati po navici falsifikuju srpsku kulturnu bastinu (jer svoje skoro i da nemaju), pa tako zadnjih godina uporno forsiraju ovaj njihov falsifikat u vezi Dobrice Cocica:

    "Mi lažemo da bismo obmanuli sebe, da utešimo drugoga; lažemo iz samilosti, lažemo iz stida, da ohrabrimo, da sakrijemo svoju bedu, lažemo zbog poštenja. Lažemo zbog slobode. Laž je vid srpskog patriotizma i potvrda naše urođene inteligencije. Lažemo stvaralački, maštovito, inventivno", rekao je Dobrica Ćosić opisujući povijest, sadašnjost, a kako se čini i budućnost srpske politike."

    Svako moze lako proveriti da ovo Dobrica Cosic nikad i nigde nije rekao, vec je ovo podmuklo prepravljen deo teksta iz Cosicevog romana "Deobe" objavljenog jos 1961. godine, gde se originalno nigde ne spominje "srpski patriotizam", ali to Hrvatima ne smeta da izvrcu i laziraju citate iz tog romana.
    (Istina, 28. jul 2021 14:57)

    # Link komentara

  104. Ма данас (ауто)шовинисти који су алергични на реч "српство" одлучише да је он исти као они, "светски" (пошто оно што је српско ваљда није светско, шта ли). На њихову жалост, Тесла, за разлику од њих, јесте био интелектуалац и зато је врло добро знао ком народу припада. Толико.
    (my way, 28. jul 2021 14:58)

    # Link komentara

  105. turski vazali
    (ivanlackoviccroata, 27. jul 2021 22:49)



    Nemoj tako o hrvatskom "cvijeću" Bošnjacima, dok su oni vazalili kod Turaka, vi ste vazalili kod HUNgara, a posle ste zajedno vazalili kod Austrougara i nacista, dok su Srbi morali da vas tuku i jedne i druge i treće
    (1000 godina hopa-cupa pod HUNgarima, Opaaa, 28. jul 2021 14:58)

    # Link komentara

  106. (svetosavcibarbari, 28. jul 2021 09:17)



    hrvatijanac - katolibanski sluga rimskog teroriste iz Vatikana!
    (1000 godina hopa-cupa pod HUNgarima, Opaaa, 28. jul 2021 15:02)

    # Link komentara

  107. Bila bi dobra fora ili reciprocitet da mi na novčanici ili kovanici postavimo lik Gundulića.

    @(aje, 28. jul 2021 07:01)


    Svako ko je pročitao roman Osman zna i da je Gundulić bio Srbin.
    (eja, 28. jul 2021 15:05)

    # Link komentara

  108. Netijak, stavljate na kovanicu čoveka koji vas nije voleo, eto toliko ste bedni.
    (Dragana, 28. jul 2021 15:28)

    # Link komentara

  109. U knjizi "Tesla na prelazu vekova" autora Miodraga Jaksica stoji Teslino predvidjanje da ce se u Srbiji u buducnosti pojaviti predsednik koji ce imati viziju buducnosti i kog svi Srbi i u domovini i u rasejanju treba da prepoznaju i podrze!
    (Krlo, 28. jul 2021 08:28) # Link komentara

    ***…**
    Istina, u doba monarhije je to Tesla predvideo, i ne samo to, vec i da ce prezime tog predsednika biti demunitiv jedne divlje zivotinje, a ime ce nositi po jednom od najvecih svetskih vojskovodja i vladara!
    (Milos, 28. jul 2021 09:42)

    Istina, i ne samo to. Predvideo je i da će na tom velikanu odskakati usne, i nešto u vezi paštete.
    (Milorad, 28. jul 2021 15:40)

    # Link komentara

  110. Sa nestrpljenjem čekam sta ćete novo izmisliti o Tesli. Da se toliko bavio Srbijom u zivotu bi proveo vise od 24 sata u istoj, zar ne? Jel ima neko da guta stvarno ove gebelsovske gluposti kod vas? A i ja svasta pitam. P. S Ove zadnje rečenice su mi vrhunac.
    (Recitesvemogućemprezidentudaseokanibajki, 28. jul 2021 15:43)

    # Link komentara

  111. Tesla će bit na kovanici, uskoro slavimo Oluju, vi pišite komentare. Zakucano.
    (Netijak, 28. jul 2021 13:53) Slavite, uzivajte. Dok mozete.
    (Bezobrazluk, 28. jul 2021 16:07)

    # Link komentara

  112. "Poslednju recenicu treba da procitaju SVI hrvati "

    Ovo je vece od Teslinog najveceg patenta-da se "Hrvati" pise malim slovom. Samo pokazujete svoju nemoc i patnju.
    (Vukodav, 28. jul 2021 16:07)

    # Link komentara

  113. @Netijak

    "Tesla će bit na kovanici, uskoro slavimo Oluju"

    U jednoj recenici si pokazao i ko ste i sta ste. Slavite progon Srba i licemerno stavljate lik Srbina na novcic i zloupotrebljavate lik Srbina za sopstvenu promociju. Tesko da moze nize i ljigavije.
    (patologija, 28. jul 2021 16:16)

    # Link komentara

  114. @Netijak sa Teslom na kovanicama imaćete više Srba u opticaju nego što ste otjerali Olujom, i možete vaša država da svojata Teslu koliko hoće, ali svi vi pojedinačno dobro znate ko je i šta je on, a Hrvat sigurno nije, pitajte najveće Hrvate i domoljube, tj. ustaše. Što se Srba generalno tiče, nije vama niko kriv što su vam Hrvati iz Livna, Duvna i Govna pomažnjavali sve što valja pa bi ste više voljeli da se oni van matice ne računaju.
    (A-Sa, 28. jul 2021 16:47)

    # Link komentara

  115. Tesla će bit na kovanici, uskoro slavimo Oluju, vi pišite komentare. Zakucano.
    (Netijak, 28. jul 2021 13:53)

    nije zakucano to sto vi radite vec zaTucano. Inace i Teslina rodbina je proterana u oluji. Tu kovanicu ko bude imao u rukama pomislice ili "ovo je verovatno neki Hrvat" to su oni koji ne znaju ko je Tesla ili "Hrvati stavili Srbina Teslu na svoju kovanicu" to ce pomisliti oni koji prepoznaju Teslu.
    (aca, 28. jul 2021 17:34)

    # Link komentara

  116. NDH2 prisvaja onoga cijeg su oca i najblizu rodbinu ubile ustase u NDH1. Cinizam bez premca! Ako je i od Hrvata-mnogo je!
    (Ivan Ivanovic, 28. jul 2021 18:55)

    # Link komentara

  117. Hrvati su najhrabriji narod na svetu, ne zato što se nikoga ne boje, već zato što se ničega ne stide - Jovan Dučić.
    (Baxy, 28. jul 2021 08:04)

    Taj vaš Dučić je imao veliki kompleks od Hrvata i imao je pravo. Tesla je naš, bilo na novcu ili negdje drugdje. Njegova rodna kuća je kod nas. Vi ste ukrali njegovu urnu. No, na novčiću će pisati naša istina da je hrvatski znanstvenik, a glava će mu ležati na šahovnici. Možete samo plakati.
    (zg232, 28. jul 2021 19:11)

    # Link komentara

  118. Хрвати би могли да ставе на кованицу и Момчила Ђујића.Истакнутог Хрвата рођеног у Ковачићу код Книна.
    (Саша, 28. jul 2021 20:38)

    # Link komentara

  119. U knjizi "Tesla na prelazu vekova" autora Miodraga Jaksica stoji Teslino predvidjanje da ce se u Srbiji u buducnosti pojaviti predsednik koji ce imati viziju buducnosti i kog svi Srbi i u domovini i u rasejanju treba da prepoznaju i podrze!
    (Krlo, 28. jul 2021 08:28)

    ne čitajte treš literaturu.
    (neutral fe, 28. jul 2021 21:10)

    # Link komentara

  120. Trebale bi reci Tesline sestre Marice da se nadju na poledjini kovanice:

    "Mili Nikola! Danas dobih tvoj list i evo odma odgovaram....
    ....Za ovo nekoliko godina otkako ga ti proslavi, poskočilo je Srpstvo u cijeni pred stranijem narodima, a i Hrvati moraju uvlačiti roge u se. - Svakako ne smiju ti reći više da si Hrvat, nego svuda vele, 'naš dični, naš veliki zemljak' (...)" Marica Kosanovic
    (1300 kaplara, 28. jul 2021 21:25)

    # Link komentara

  121. Tesla će bit na kovanici, uskoro slavimo Oluju, vi pišite komentare. Zakucano.
    (Netijak, 28. jul 2021 13:53)

    nije zakucano to sto vi radite vec zaTucano. Inace i Teslina rodbina je proterana u oluji. Tu kovanicu ko bude imao u rukama pomislice ili "ovo je verovatno neki Hrvat" to su oni koji ne znaju ko je Tesla ili "Hrvati stavili Srbina Teslu na svoju kovanicu" to ce pomisliti oni koji prepoznaju Teslu.
    (aca, 28. jul 2021 17:34)

    Aco, tko bude imao te eurocente u rukama, ako ga bude interesiralo, pročitati će Nikola Tesla - Croatian scientist. Gdje je tu Srbin Tesla? Koja Teslina obitelj? Da su to potomci njegove sestre, dijelili bi s Teslom oko 3,5% gena. S toliko židovskih gena ni Nijemci ih nisu smatrali Židovima.
    (zg232, 28. jul 2021 21:29)

    # Link komentara

  122. @hahaha .....Hrvatska je nastala mnogo prije Srbije. Srbija je nastala 2006."

    Ovo je sala, ne godine vec desetleca, a mozda cak i veka. Prijavi se na neko humoristicko takmicenje!
    (ketiS, 28. jul 2021 22:55)

    # Link komentara

  123. @Netijak "Tesla ce bit na kovanici, uskoro slavimo Oluju, vi pisite komentare. Zakucano."

    Mi u Srbiji na to kazemo, "cega se pametan stidi, budala se ponosi"!
    (ketiS, 28. jul 2021 22:59)

    # Link komentara

  124. @zg232 ....."Tesla-Croation scientist..."

    Prvo, Tesla nije "scientist", vec "inventor"!

    Drugo, Tesla nije "Croation",vec "American-Serbian" pronalazac!

    Trece, Tesla je bio izrazite pro-jugoslovenske opredeljenosti, te svojom domovinom je smatrao Kraljevinu Jugoslaviju, koja je bas kao i Kraljevina Srbija pre nje, u vreme njegovog zivota postojala, za razliku od nepostojece drzave Hrvatske!

    Cetvrto, vi mozete da stavite Teslu na "svoj" evro ali u skladu sa prethodno navedenim cinjenicama. Shodno tome, vrlo je verovatno da ce drzava Srbija reagovati kada za to dodje vreme!
    (ketiS, 29. jul 2021 02:41)

    # Link komentara

  125. Pa ljudi sta je tu čudno, Srbin im je napisao himnu,Srbi im dali drzavu,Srbi im dali stanovnistvo, sto ne bi onda Srbin stajao i na kovanici, kad su Srpska kolonija.
    (Perun, 29. jul 2021 09:17)

    # Link komentara

  126. Aco, tko bude imao te eurocente u rukama, ako ga bude interesiralo, pročitati će Nikola Tesla - Croatian scientist. Gdje je tu Srbin Tesla? Koja Teslina obitelj? Da su to potomci njegove sestre, dijelili bi s Teslom oko 3,5% gena. S toliko židovskih gena ni Nijemci ih nisu smatrali Židovima.
    (zg232, 28. jul 2021 21:29)

    to ono kao nebitne su istorijske cinjenice vec ko uspe koga da zaHebe? Vi sa Teslom i Makedonci sa Aleksandrom... mrtva trka ko je jadniji u prevarama. Mozemo i mi da tvrdimo da je Konstantin Srbin samo zato sto je rodjen u Nisu ali nije tacno. Sad ti meni objasni koja je razlika izmedju Hrvata Tesle i Srbina Konstantina?
    (aca, 29. jul 2021 10:22)

    # Link komentara

  127. Nikako nemogu shvatiti ove komentare. Nikola Tesla rodjen je 1856 godine u Smiljanu u državi Austrougarskoj (nigde se ne pominje Hrvatska), kao drugo neshvatam Hrvati se ponose olujom kada su proterali skoro pola miliona svojih gradjana (ti gradjani su bili hrvatski gradjani), i time se ponose i slave? I pitam se ko je ovde lud, zbunjen a ko normalan...
    (Rajko, 29. jul 2021 17:23)

    # Link komentara

  128. Cetvrto, vi mozete da stavite Teslu na "svoj" evro ali u skladu sa prethodno navedenim cinjenicama. Shodno tome, vrlo je verovatno da ce drzava Srbija reagovati kada za to dodje vreme!
    (ketiS, 29. jul 2021 02:41)

    Srbija će reagirati? Hahahah…ahah a I još jednom hahahahahahahaha

    Tko će je čuti?
    (zg232, 29. jul 2021 18:40)

    # Link komentara

  129. @zg232 "...Hahahaha..."

    Samo se vi smejte, ali znate kako se kaze, "Ko se zadnji smeje, najsladje se smeje". Razumem vasu nadmenost, ali clanstvo u EU-i ne moze promeniti cinjenicu da je Hrvatska "drzava od juce", te bez ikakvog sopstvenog kulturno-istorijskog identiteta, te iz tog razloga i prisvaja ono sto joj ne pripada, dok je Srbija sve potpuno suprotno od toga. Uostalom, kompromis je najveci domet demokratije kao politicke vrednosti, te se nadam da vasi "mentori" u Briselu to jako dobro znaju.
    (ketiS, 29. jul 2021 22:48)

    # Link komentara

  130. Pa ljudi sta je tu čudno, Srbin im je napisao himnu,Srbi im dali drzavu,Srbi im dali stanovnistvo, sto ne bi onda Srbin stajao i na kovanici, kad su Srpska kolonija.
    (Perun, 29. jul 2021 09:17)

    Hrvatska je prva kolonija u kojoj su Srbi sve odradili, pa sada i konobare, dok je Hrvat zauzet brojanjem kovanica s likom Srbina. Molimm sutra u svoju koloniju poslati zidare, jer nam Indijci nisu dovoljni. Morate se brinuti o koloniji. Mi ćemo rukovoditi poslovima.
    (zg232, 29. jul 2021 22:55)

    # Link komentara