- Komentari -
  1. Jedini slobodni Kinezi na planeti zive u SAD..
    (teofil2, 6. jun 2021 00:56)

    # Link komentara

  2. @Borky U kakvim vi idealnim snovima zivite?Postoji nesto sto se zove ISTORIJA a istoriju pisu pobednici ili bar oni koji su bili uz pobednike,krenimo od mikro nivoa,da li se ja ili ti pitamo za sve u svojoj lokalnoj zajednici naravno da ne pitamo naravno da postoji par ljudi koji se pitaju za ovo ili ono da li je to politicar ili neki lokalni biznismen,kriminalac,baja ili sta god vec.E tako vam je mili moji i na globalnom nivou,kako se mi mozemo pitati u potpunosti za nase zivote i blagostanje nase drzave kad nismo jednostavno ti koji kolo vode?Da li se u Africi pita lav za neke stvari ili tamo nekakvi divlji psi?Ljudi razmislite malo tako je i svet satkan pogotovo nismo svesni koliko zadnji svetski rat ima uticaj i dan danas na dosta geopolitickih danasnjih stvari u svetu,pa hladni rat pa tako sve redom.
    (Marko, 5. jun 2021 11:37)

    # Link komentara

  3. Ne znam što je gore, totalitarni režim ili balkanska kvazidemokracija u kojoj se nekažnjeno pljačka narodna imovina, u kojoj sudovi sudjeluju u pljački i korupciji. Demokracija nije za svakoga, sad znamo da je Tito to znao, a sad smo se i sami uvjerili.
    (Rade, ZG, 5. jun 2021 09:07)

    # Link komentara

  4. Чуј, хтели демократију...
    Систем у коме глас квантног физичара и сакупљача секундарних сировина вреде исто.
    (питам за друга, 4. jun 2021 17:28)

    U komunizmu glas ni jednog drugog ne vrede ništa.
    (brm, 5. jun 2021 07:40)

    # Link komentara

  5. U finalu međunarodnog natjecanja iz matematike, Amerika je pobijedila Kinu.
    Na slici, 5 Američkih pobjednika, svi Američki Kinezi. To izgleda ko vic, ali
    Ima li grada u Americi koji nema svoju "Kinesku četvrt"? Mislim da ih čak i u Teksasu ima.
    Znate koja je nočna mora svakog tog Kineza u USA? Da se ujutro probudi, i da shvati da nema "green card", i da će ga vratiti nazad u svoju domovinu.
    Kod njih nostalgija ima suprotno značenje.
    Pa sve nešto kontam, što, što se toliko plaše povratka, što uopče riskiraju život da se dočepaju Amerike, često putujući u kontejnerima do USA?
    Mah, Holivudska propaganda, to ti je.
    Ko bi bježao iz države s največim rastom BDPa u svijetu.
    (Ante, 5. jun 2021 06:22)

    # Link komentara

  6. Znaju kinezi ne brinite nista...
    (mich, 5. jun 2021 05:57)

    # Link komentara

  7. @ LA, dzaba ti to pises, mozda shvati 30% ostalo lobotomija mozga. Saliem godinama svojima, narocito klincima tj sve klincima od rodbine. Odjeca, novac pred skolsku godinu, za ljeto i sladoled klincima, za opremu za skijanje itd. Za vrijeme Covida sam poslao kao za svih 11 godina koliko sam ovde. Ali dzaba, kad se cuje, sa njihovim starcima, dize mi se kosa na glavi i pitam sam sebe cemu sve to, prestani da saljes. A onda pogledam u svoju curicu i vidim sta sve ima, i bude mi tesko zbog mojih kuci, zbog klinaca. Veliki pozdrav iz NJ
    (nucky thompson, 5. jun 2021 05:16)

    # Link komentara

  8. Ne morate ni da imate dovoljno godina da se sećate događaja, niti da imate pristup "službama" koje navodno jedine znaju istinu. Dovoljno je da otputujete jednom u Kinu, bilo gde u Kinu. I onda da pogledate bilo šta na Youtubeu o tim protestima koji su prethodili 4. junu. Ako ste iskreni prema sebi, primetićete da te slobode, čistih pogleda i lične hrabrosti kojih je bilo u aprilu i maju 1989. godine, u današnjoj nesumnjivo bogatoj, moćnoj i prosperitetnoj Kini nema ni u tragovima.

    I samo još jedna stvar - Kina je danas najkapitalističkija zemlja koju sam video, onakav kapitalizam iz Olivera Tvista. Nema nikakve socijalne zaštite ili sigurnosti za siromašne. Oni bliski partiji su nestvarno bogati, ali ima i jako puno obespravljenih i ljudi koji žive u dubokoj bedi. To što je u Kini "komunizam" je samo vladavina jedne političke partije, odnosno oligarhije. Komunizma u društvu i dohodovnoj jednakosti odavno uopšte nema.
    (Miloš, 5. jun 2021 03:42)

    # Link komentara

  9. Taj trg može da primi oko 5 milona ljudi(izvor Wikipedia, Britannica, i Ruski Lomonosov) . A verujem da je broj žrtava, nažalost, mnogo veći
    (Donovan, 5. jun 2021 02:26)

    # Link komentara

  10. .... ni dan danas se ne zna koliko je indijanaca pobijeno u genocidu u SAD ...
    (S, 5. jun 2021 01:41)

    # Link komentara

  11. (proka, 4. jun 2021 19:22)

    Ali ako je neskolovan najcesce je nedobronameran za drustvo. Bilo je i profesora koji su uzimali pusku i isli da brane zemlju. Komentar ti je skroz nepravedan.
    (Brzi, 5. jun 2021 00:59)

    # Link komentara

  12. Pogrešno pitanje druškane, pravo pitanje je zašto je zapad sistematski uništavao naše države i naš narod, pa smo sad ovakva beda, zašto nas nisu ostavili na miru da se razvijamo nego su širili svoju hegemoniju i na našoj nesreći i patnji gradili svoju bolju budućnost.
    (NATO konjušar na COVID pogon, 4. jun 2021 23:13)
    Blago tebi gari u kojim ti lažima živiš.Zapad je na našoj nesreći gradio svoju bolju budućnost???Ima nas 6 miliona i savršeno smo im nebitni ili smo im kap u moru u najboljem slučaju...
    (1914, 5. jun 2021 00:22)

    # Link komentara

  13. Zna se tačno koliko ljudi je tada ubijeno. Nula, ništica, Zero ili Null!
    (Bianka, 4. jun 2021 23:46)

    # Link komentara

  14. Da su imali Stefanovića, on bi to munjevito i tačno prebrojao.
    (V5, 4. jun 2021 23:41)

    # Link komentara

  15. (NATO konjušar na COVID pogon, 4. jun 2021 20:30)
    A shvatas li ti da ako padne zapad i mi smo gotovi.
    I kad su Rusija i Kina tako super i napreduje sto 95% nasih ljudi bezi na zapad?
    (Budalastine, 4. jun 2021 21:47)


    Pogrešno pitanje druškane, pravo pitanje je zašto je zapad sistematski uništavao naše države i naš narod, pa smo sad ovakva beda, zašto nas nisu ostavili na miru da se razvijamo nego su širili svoju hegemoniju i na našoj nesreći i patnji gradili svoju bolju budućnost.
    (NATO konjušar na COVID pogon, 4. jun 2021 23:13)

    # Link komentara

  16. Dr realan

    Slazem se da je najnizi i najprimitivniji moguci oblik slobode u pitanju ali sa druge strane te ocekuje sta?
    (Dogodine do Prizrena, dogodine do Knina, 4. jun 2021 22:53)

    # Link komentara

  17. A koju cenu plaća mali, običan kineski čovek? Misliš da on uživa u radničkim blagodetima komunizma ili pati u robovlasničkom kineskom kapitalizmu?Nisu porobljen narod kažeš? Pa u Srbiji zamalo pobuna nije izbila oko vakcinacije, a zamisli da živiš u državi koja je u toj meri autoritarna kakva je Kina. Uostalom, imali ste komunizam, pa ste se toliko ljuto borili protiv njega, šta je sad? Dobar je komunizam ali u tuđoj državi i za neki drugi narod, jel?
    (Berliner, 04. jun 2021 18:28)

    Placa jako visoku cenu.
    Dosta nizu od one koju su nasi preci placali. Ali njega tlace kinezi a ne neki tamo koji pre 200 godina nisu ni postojali.Narod koji sam sebe tlaci. Ako cemo iskreno jako je tesko biti svoj i slobodan danas. Oni jesu i za to postoji cena. Bolje mego da ti ameri drze nuklearke po bazama sirom tvoje otadzbine ili da tte tuku raketama ako ne pristanes da ti poseduju rudnike i izvore. Ako moram da biram izmedju tita i njegove masne komunisticke izdrk****e od sistema ili da biram da zivim,, lepo" a da nemam nista svoje ovo prvo mi je draze-napisah sa gadjenjem na licu ali sloboda je uvek na prvom mestu a to su i nasi preci znali. Da smo imali nuklearku za vreme svemoguceg komunizma gde bi nam kraj bio... Ovako tuga

    Socijaldemokratija skandinavije i kapitalizam u kanadi su mi top iskreno a ostalo mi se ne dopada. Daleko bilo da podrzavam autoritarne rezime ali sve je bolje nego pokorena nacija i narod. Pregazeni sruseni vise ni vole svoje a deca ni ne znaju o svom narodu pa ni nemaju emocije za isti.


    Jednostavno sam antiimperijalistickog duha i smatram da svaki narod treba da se odluci za sebe i da drugi narodi ne smeju da se mesaju i iskoriscavaju trenutnu ranjivost istog. Svako u svoje dvoriste osim kada treba da se trguje.

    Svako ogranicavanje trzista bilo kog je za kaznu i osudu i brisanje sa lica zemlje.
    (Dogodine do Prizrena, dogodine do Knina, 4. jun 2021 22:41)

    # Link komentara

  18. cena koju je kina platila da postane najmocnija sila na svetu.s obzirom koliko ih ima nije ni puno.
    (banacanin, 4. jun 2021 22:35)

    # Link komentara

  19. Guglajte Waco siege da vidite kako se to radi u demokratiji.
    (Koza, 4. jun 2021 22:28)

    # Link komentara

  20. Dzabe pisati sve to iako je istina. Srbi vole sve sa zapada. Od tehnike, alata, mode, automobila, zivota na zapadu...idu na zapad da rade i zive, a podrzavaju autoritarne drzave sa diktatorima na celu. To je zaista tesko definisati i stvar je za strucne ljude. Jer tesko je shvatiti ljude cija familija, deca, unuci... zivi na zapadu, tamo idu u goste, ovi im salju pomoc, a oni velicaju Kinu, Rusiju, Iran, Severnu Koreju...Zar je ocekivati da ce takvom narodu poput naseg biti bolje? Tesko.
    (Milan Indjija, 4. jun 2021 18:40

    Apsolutno pogresno i zlonamjerno stavljanje u isti kos "zapad". Kao prvo i prvo srbi ne mrze zapad vec zapadnu politiku jer jako dobro zanaju da to ustvari i nije prava politika vec otimanje resursa za licnu korist sto istovremeno znaci da osiromasujes stanovnistvo i tjeras ih u moderno ropstvo.
    Zapad je svetu podario jako jako puno i naravno da volimo zapadne filmove,muziku,garderobu,sport i ostale super stvari koje dolaze sa tog zapada al jednostavno ne volimo njihovu politiku i jedva cekamo da polome zube i vrate se u normalu cime bi balans u svetu bio bar doneklen uspostavljen.
    Jedino sto ja a vjerujem i vecina srba zelimo jeste da zakoni,pravo i pravda za sve vaze jednako. Samo jednakost i nista vise.
    (Borky, 4. jun 2021 22:01)

    # Link komentara

  21. Koliko je ljudi ubijeno na Tjanmenu . Najtačniji odgovor je sigurno 100 puta manje nego što kažu zapadni izvori . Zašto ? Zato što već 50 godina kruži cifra o 40 miliona ubijenih od strane Staljina u SSSRu . Kad su otvorili arhive 2010 SSSRa iz tog vremena ispostavilo se da je na smrtnu kaznu politički osudjeno 643000 ljudi ...za 33 godine ( od 1921 do 1954 ) .
    (darko, 4. jun 2021 17:23)
    ---…--

    I ako iko sumnja u cemu je kod nas problem - evo dokaza! Covek nema osnove kritickog razmisljanja, al' pazi - OSNOVE! Nekoliko miliona Ukrajinaca umrli od gladi tridesetih. Jel' umro neko bez sudjenja? Jel' umro neko ko je osudjen na robiju u Sibiru? 'Alo bre, jel' smo toliko prsli?
    (prs'o nacisto, 4. jun 2021 21:55)

    # Link komentara

  22. protesti na tjenamenu je bio signal komunistickoj oligahiji u kini da moraju da glume demokratiju pravo je pitanje koliko je još građana kine ubijeno od događaja na trgu do današnjeg dana komunisticko tajkunska vlast u kini je sopstvenu zemlju pretvorilo u svoju koloniju kina je socijalna bomba koja samo što nije eksplodirala zagađenje pljackanje sopstvenog naroda I sirovina stotine miliona mladih koji su postali u svojim dvadesetim teški ivalidi jel su radili bez HTZ opreme po podrumima garažama farbarama u auto industriji tikstilnoj industriji ITD kina je sada kao lonac koji preti da pokipi I izazove sukob širokih razmera kao što je bio SSSR pre sletanja pajpera na crveni trg jedino amerika može mirnim putem da razgradi tui opasnu tvorevinu zvanu kina
    (tjenamen je promenio kinu, 4. jun 2021 21:51)

    # Link komentara

  23. (NATO konjušar na COVID pogon, 4. jun 2021 20:30)
    A shvatas li ti da ako padne zapad i mi smo gotovi.
    I kad su Rusija i Kina tako super i napreduje sto 95% nasih ljudi bezi na zapad?
    (Budalastine, 4. jun 2021 21:47)

    # Link komentara

  24. Ovaj događaj je velika tragedija Kine. Opravdan protest je krvavo ugušen.
    Ali, da je u tom trenutku demokratija (sa ili bez navodnika) došla u Kinu, danas ne bi bila nikakva sila već siromašni vazal, ako bi opstala uopšte kao celovita država. Nekada iz zla izađe dobro, nekada obrnuto.
    (Hilk, 4. jun 2021 21:21)

    # Link komentara

  25. @(Los Angeles, 4. jun 2021 20:12)



    Uff kakva brutalna LAŽ, nisu Rusi istrebili nijedan sibirski narod, to je bila jedna pustara negostoljubiva za bilo kakav oblik života, teško da je u vreme cara Ivana Groznog koji je prisajedinio Sibir Rusiji na tom delu Azije sve skupa zajedno bilo više od nekoliko desetina hiljada ljudi, na Aljasci je na primer svojevremeno u trenutku prodaje Amerikancima bilo svega 50 hiljada urođenika a to je 19-i vek, dakle jedno 300+ godina kasnije, a klimatski uslovi u Sibiru inače nisu puno bolji ni danas, idi ti pa se smrzavaj na -73 stepeni, a ne da kritikuješ drugoga što ne bi da se smrzava na tom večitom snegu i ledu, jednostavno Sibir će ostati nenaseljiv dokle god se ne završi globalno otopljavanje.
    (Hammer, 4. jun 2021 20:59)

    # Link komentara

  26. Kud ces na drazvu?
    (Igor, 4. jun 2021 20:49)

    # Link komentara

  27. Velika je to zemlja sa mnogo ljudi stvarno treba umeća da bi se stvar držala pod kontrolom. Zamišljam kako bi izgledali protesti kao kod nas 9.marta kad se na trgu skupilo 10%stanovništva Beograda, zamisli tamo 10% nekog većeg grada dodje 2 miliona kakav bi to haos i rat nastao, kiliko ko bi tu štete i žrtava bilo? Jadne Kineze su svi mučili od Džingisa do Japanaca sad su postali jedna od najjačih sila što vojno što ekonomski a za 20 god biće bez premca. Zamisli samo šta bi Ameri dali da ih razjedine i ponovo unazade.
    (Mr. Max, 4. jun 2021 20:45)

    # Link komentara

  28. Mnogo, mnogo, manje nego sto bi stradalo da se zemlja raspala po modelu SFRJ, sto je i bilo plan. Samo sto je Vojska Kine imala m***!
    (Pipi, 4. jun 2021 20:30)

    # Link komentara

  29. Dzabe pisati sve to iako je istina. Srbi vole sve sa zapada. Od tehnike, alata, mode, automobila, zivota na zapadu...idu na zapad da rade i zive, a podrzavaju autoritarne drzave sa diktatorima na celu. To je zaista tesko definisati i stvar je za strucne ljude. Jer tesko je shvatiti ljude cija familija, deca, unuci... zivi na zapadu, tamo idu u goste, ovi im salju pomoc, a oni velicaju Kinu, Rusiju, Iran, Severnu Koreju...Zar je ocekivati da ce takvom narodu poput naseg biti bolje? Tesko.
    (Milan Indjija, 4. jun 2021 18:40)


    Ne idu Srbi na zapad, nego beže iz svoje države i to ne svi, već po neki, a beže zato što im je taj zapad uništio budućnost u nekoliko monstruoznih plačkaško-genocidnih pohoda na srpsku državu i teritorije, dovoljno je samo pomenuti Prvi svetski rat gde kamen na kamenu nisu ostavili, popljačkali su i odneli sve što se pokrasti moglo, odneli su čak i arhive uz to su pride pobili milion i po ljudi što je najveći i najteži gubitak, a sve su to činili u još po nekoliko navrata kako pre, tako i posle toga, zašto bi neko ko je opljačkan i prebijen imao bilo kakvu pozitivnu emociju prema svon dželatu u ovom slučaju prema zapadu, naprotiv svako ko ih može kazniti zbog toga naš je brat, a Kina će im doći glave to je sigurno i to ne zbog Srba, već zbog sebe jer su isto pokušali i sa njima, bilo kako bilo ako možemo da doprinesemo njihovom porazu sigurno je da ćemo tu šansu i iskoristiti.
    (NATO konjušar na COVID pogon, 4. jun 2021 20:30)

    # Link komentara

  30. Da se nije zavrsilo kako se zavrsilo, Kina nebi bila ono sto je sada. Jaka u svakom pogledu i vojnom i ekonomskom.
    (Gekke Joopi, 4. jun 2021 20:25)

    # Link komentara

  31. Ljubomorni svi koji Kinu osudjuju, ali joj ne mogu više ništa, samo da crknu od muke
    (Baba Vanga, 4. jun 2021 20:23)

    # Link komentara

  32. Pričajte vi šta hoćete, ali Narodna Republika Kina nezadrživo krupnim koracima korača ka svom cilju da do 2049. godine postane svetski lider i globalna super-sila nedodirljiva za sve druge! Upravo dok mi čitamo ove propagandne pamflete sa zapada Kina proizvodi sve što se proizvesti može, imaju najbolju i najsavremeniju tehniku i tehnologiju u svim oblastima sem u vojnoj industriji, a i tu će za desetak godina premašiti svoje konkurente, da su ekonomski svakim danom sve jači i jači to je svima jasno, još jasnije je da ih u tome niko i ništa ne može zaustaviti, imaju najjaču industriju na svetu, inmaju svoje banke i finansijski sistem, imaju najjaču mornaricu na svetu, imaju 37 ratnih plovila više od Amerikanaca, a u naredne dve i po godine dobiće još 5 nosača aviona i imaće ih ukupno 7, za 10 godina imaće mornaricu jaču od celog NATO pakta, ostaje im još da ojačaju aviaciju i strateške nuklearne snage, a to će se desiti za manje od ovih 32 godine koliko je prošlo od Tjenanmena, da je Tjenanmen uspeo Kina bi bila osujećena što bi omogućilo zapadu da vlada još duže, međutim ta podlost je propala, a drugu šansu više dobiti neće, jer počinje viševekovna vladavina Crvenog Zmaja koje nikada neće ni prestajati sviđalo se to nekom ili ne!
    (Sergej Li Sergejevič Van Čen, 4. jun 2021 20:19)

    # Link komentara

  33. @gradjanin opasnoh namera: A kako ti znaš da sam ja prodao dušu djavolu? Eto vidiš, ja sam godinama živeo u Rusiji, govorim ruski jezik, ponekad čitam njihove vesti čak. Obišao Rusije više nego 90% rusa, imam dosta prijatelja tamo i dan danas. Ako ih iko zna, e to sam ja. Od rušenja carevine oni su dno dna od nacije, ma dace Bog da im je daleko lepa kuća i da ostave Srbiju na miru. Očajna nacija očajnih navika, i izvor nestabilnosti. Zajahali na Sibir gde su porobili lokalne narode, i umesto da ga razviju za dobrobit pre svega svoje nacije, oni ne rade ništa. A svet ide napred. Imaju 2% HIV pozitivnih na nivou Afrike, a niko javno i ne priča o tome. Cela ekonomija na nivou jednog New York-a. Vi bre tamo u Srbiji živite u propagandi totalnoj, manjak informacija. Evo vam primer, pročitajte šta je Budimpeštanski sporazum, i šta je lend-lease program is USA za SSSR. Samo to da proučite, biće vam jasno u kakvim zabludama živite decenijama. Pozdrav i ne srdi se što nisi u pravu.
    (Los Angeles, 4. jun 2021 20:12)

    # Link komentara

  34. Ovde se polomiše raspravom oko kineza, dal su porobljeni, dali su srećni… njih ima milijarda ipo, ako im se ne svidja komunizam promeniće ga, ako im se svidja uživaće u svojoj zemlji.
    Njihova stvar. Mi ovde kao da smo švajcarci, uzivamo u blagostanju i dajemo savete naciji u kojoj jedno selo ima stanovnika kao srbija.
    (Ja, 4. jun 2021 20:09)

    # Link komentara

  35. Jel moze neko da mi objasni ,zasto prosecni srbi uporno podrzavaju i brane diktatore,autokrate,komunjare.. njima su uzor Putin,Gadafi,Lukasenko,Si..diktatori koji ubijaju sopstveni narod ..??
    (Lala, 04. jun 2021 18:52)
    Klasična zamena teza u maniru "this is why?" ispod plakata na kojem gore kule bliznakinje u NY. I sve objašnjeno, ko pita dalje izdajnik je. A pitanje je bilo šta tačno mi radimo 10 godina u Avg? Koji je rezultat? Zar vi stvarno mislite da sudija vrhovnog suda u tim bastionima demokratije i ljudskih prava ide u zatvor vezan lisicama zbog silovanja latino sobarice? Ide al u filmovima. Nakon usvajanja famoznog Patriot Law, kojeg je direktno porodio 11.Septembar, dovoljno je da neko, ne zna se više tačno ko, pre toga tačno se znalo, proceni da ste pretnja za nacionalnu sigurnost, čak i ako ste pukim slučajem bili na pogrešnom mestu u pogrešno vreme i vi više prava nemate. Bukvalno. Ne pada mi na pamet da podržavam diktatore, ali tih prava, tih sloboda, te demokratije na koju vi mislite i tih sloboda na koje bi svi pomislili, ono što nam prvo padne na pamet kad izgovorimo te reči, toga više nema nigde, to ne postoji više. Gadafi? Kud njega da pomenete? Pa uporedite samo Libiju, život i standard tih ljudi tamo u njegovo vreme i danas. Šta su tačno dobili nakon njega, koje slobode to danas imaju? Dajte ljudi molim vas...
    (Libero, 4. jun 2021 19:59)

    # Link komentara

  36. Ne znam koliko je ljudi pobijeno, ali verujem hiljade puta manje od pobijenih Iračana, Sirijaca i Afganistanaca u Američkim akcijama nametanja nazovi demokratije u tim zemljama.
    A opet, Kinezi nikom ne zvocaju, a Amerikanci svima, ko namćor babe.
    (Pera Kojot, 4. jun 2021 19:45)

    # Link komentara

  37. Lala@
    a sa druge strane Bajden, Buš, Bler, Tačer, Olbrajt...i sta mislis crni lalo kome su manje krvavije ruke?
    (građanin opasnih namera, 4. jun 2021 19:41)

    # Link komentara

  38. Za Lalu, samo tako se i moze vladati sa nama Srbima... Sa cvrstom rukom i hteli to ili ne, bilo je bolje u takva vremena...
    Bez ljutnje za bilo koga, samo kazem zasto nama odgovaraju diktatori... i podrzavamo iste...
    (ulysses, 4. jun 2021 19:34)

    # Link komentara

  39. Чуј, хтели демократију...
    Систем у коме глас квантног физичара и сакупљача секундарних сировина вреде исто.
    (питам за друга, 4. jun 2021 17:28)
    Taj tvoj fizicar radi posao za koji se skolovao, a i ovaj drugi sakupljac. A kad treba sa puskom u rat, ovaj drugi ide, a prvi ima druga posla. A opet da li je neko skolovan ne znaci i da je dobronameran za drustvo...
    (proka, 4. jun 2021 19:22)

    # Link komentara

  40. Rusko kinesko beloruske metode...
    (Miloš, 4. jun 2021 19:05)

    # Link komentara

  41. Los Angeles@
    samo zato sto su ti i na zapadu isprali mozak, zarobili te svojim novcem pa sad pljuješ po nama...prodao si dušu đavolu, al to je tvoja stvar, samo nemoj leba ti da nam držiš predavanja ovde...
    (građanin opasnih namera, 4. jun 2021 19:03)

    # Link komentara

  42. Da je u Kini uvedena "demokratija"oni dsnas bi gladoval
    Bolje zrtvovati 10000 za milijadu ipo ljudi
    (nikola, 4. jun 2021 18:59)

    # Link komentara

  43. Jel moze neko da mi objasni ,zasto prosecni srbi uporno podrzavaju i brane diktatore,autokrate,komunjare.. njima su uzor Putin,Gadafi,Lukasenko,Si..diktatori koji ubijaju sopstveni narod ..??
    (Lala, 4. jun 2021 18:52)

    # Link komentara

  44. @Los Angeles
    Nemam šta da dodam. Bravo.
    (Ha, 4. jun 2021 18:46)

    # Link komentara

  45. U Moskvi je Jeljcin poslao tenkove koji su pucali na komunisticki parlament.
    Komunisti su bili losi, ali vi koji ste protiv njih ste daleko gori.
    (Bezdomni, 04. jun 2021 18:14)

    Komunistički i parlament u istoj rečenici? Hahahhahahaha, ne, ne, vi odavno nemate kontakt sa realnošću. Ti isti komunisti su pokušali puč i nezakonito i neustavno se samoproglasili za neke vođe, i neka budu srećni što Jeljcin nad njima nije primenio iste metode koje su oni primenjivali za mnogo banalnije stvari - uza zid i streljanje.
    (Berliner, 4. jun 2021 18:46)

    # Link komentara

  46. 10,000 do 15,000 ubijenih studenata, u borbi za slobodu! Ne CIA agenata, ne komandosa, ne pobunjenika, opozicionih vojnih formacija. Studenata! A vi u komentarima branite to, opravdavate. Kaže ovaj šta ih briga imaju slobodu da budu šta hoće? Ko se ne seća 1989te, može da vidi samo malo u prošlost kakvu je to slobodu Hong Kong dobio, i koliko se protestvovalo. Crni djavo vam je bolji od zapada, samo zato što ste dobili po nosu zbog svega što ste radili. I sad način da se operete je jednostavno da kažete da je zapad zao. A pe nije tako. Ja kao srbin, a i vecina nas koji smo sveta videli i prosli znamo da nije tako. Stanje svesti u Srbiji je bukvalno pitanje za naučne analize sociologa i psihologa, a i psihijatara.
    (Los Angeles, 4. jun 2021 18:16) # Link komentara

    Dzabe pisati sve to iako je istina. Srbi vole sve sa zapada. Od tehnike, alata, mode, automobila, zivota na zapadu...idu na zapad da rade i zive, a podrzavaju autoritarne drzave sa diktatorima na celu. To je zaista tesko definisati i stvar je za strucne ljude. Jer tesko je shvatiti ljude cija familija, deca, unuci... zivi na zapadu, tamo idu u goste, ovi im salju pomoc, a oni velicaju Kinu, Rusiju, Iran, Severnu Koreju...Zar je ocekivati da ce takvom narodu poput naseg biti bolje? Tesko.
    (Milan Indjija, 4. jun 2021 18:40)

    # Link komentara

  47. ništa dobro od kineza, bahati, bezobrazni i opasni.
    (dubrovnik, 4. jun 2021 18:40)

    # Link komentara

  48. Pokušali da im uvedu demokratiju preko obojene revolicije, kad ono...prc
    (Peranović, 4. jun 2021 18:30)

    # Link komentara

  49. Neka su ocajni neka su komunisti ali im bar niko ne kroji sudbinu osim njih samih.

    Nisu porobljen narod. Imaju takvu slobodu da im niko nista ne moze osim njih samih.

    Nuklearna vojna sila u eksponencijalnom rastu na svakom nivou.

    Imaju privilegiju da sami sebi kroje sudbinu a to nemaju ni beli ameri u americi ni francuzi u francuskoj niko ali niko na svetu osim par stotina hiljada skandinavaca i to je upitno
    (Dogodine do Prizrena, dogodine do Knina, 04. jun 2021 17:45)

    A koju cenu plaća mali, običan kineski čovek? Misliš da on uživa u radničkim blagodetima komunizma ili pati u robovlasničkom kineskom kapitalizmu?Nisu porobljen narod kažeš? Pa u Srbiji zamalo pobuna nije izbila oko vakcinacije, a zamisli da živiš u državi koja je u toj meri autoritarna kakva je Kina. Uostalom, imali ste komunizam, pa ste se toliko ljuto borili protiv njega, šta je sad? Dobar je komunizam ali u tuđoj državi i za neki drugi narod, jel?
    (Berliner, 4. jun 2021 18:28)

    # Link komentara

  50. Ko kaže da ne može? A kako u Indiji može? Indija ima vise ljudi od Kine. Kako u EU mogu da se organizuju izbori za parlament, a EU skoro milijardu ljudi.
    (Q, 04. jun 2021 17:35)
    Kine je svemirski brod za Indiju
    (Nik, 4. jun 2021 18:24)

    # Link komentara

  51. A sve kao bilo sponatani protesti.."studenti"..kako to da u svim komunistickim zemljama bas u par godina sve se desilo.. 1989/90..naravno da sve je organizovano spolja.. Isto kao I u SFRJ
    (dzo, 4. jun 2021 18:23)

    # Link komentara

  52. Licitiranje kao i uvek moze se bradati . Tolikom zemljom, ekonomijom i tim brojem ljudi ne moze se vladati presirokom demokratijom.
    (Si, 4. jun 2021 17:12)
    Ko kaže da ne može? A kako u Indiji može? Indija ima vise ljudi od Kine. Kako u EU mogu da se organizuju izbori za parlament, a EU skoro milijardu ljudi.
    (Q, 04. jun 2021 17:35)

    Indija je stvarno primjer demokratije. Samo jos kaste da rijese i jos par 10? stvari i bice pravi.
    (kad, 4. jun 2021 18:20)

    # Link komentara

  53. 10,000 do 15,000 ubijenih studenata, u borbi za slobodu! Ne CIA agenata, ne komandosa, ne pobunjenika, opozicionih vojnih formacija. Studenata! A vi u komentarima branite to, opravdavate. Kaže ovaj šta ih briga imaju slobodu da budu šta hoće? Ko se ne seća 1989te, može da vidi samo malo u prošlost kakvu je to slobodu Hong Kong dobio, i koliko se protestvovalo. Crni djavo vam je bolji od zapada, samo zato što ste dobili po nosu zbog svega što ste radili. I sad način da se operete je jednostavno da kažete da je zapad zao. A pe nije tako. Ja kao srbin, a i vecina nas koji smo sveta videli i prosli znamo da nije tako. Stanje svesti u Srbiji je bukvalno pitanje za naučne analize sociologa i psihologa, a i psihijatara.
    (Los Angeles, 4. jun 2021 18:16)

    # Link komentara

  54. “””Чуј, хтели демократију...
    Систем у коме глас квантног физичара и сакупљача секундарних сировина вреде исто.
    (питам за друга, 04. jun 2021 17:28)
    “””

    E moj druže, tamo ze ni kvantni fizičar ne pita ništa. Čak šta više, sigurno ga više posmatraju da ne pobegne i ponese znanje negde drugo.
    (Dr. Realan, 4. jun 2021 18:16)

    # Link komentara

  55. “””

    Nisu porobljen narod. Imaju takvu slobodu da im niko nista ne moze osim njih samih.

    (Dogodine do Prizrena, dogodine do Knina, 04. jun 2021 17:45)
    “””

    Jadna je takva sloboda gde se više plaše da ih ne ubije sopstvena vlast nego najžešći neprijatelj.
    (Dr. Realan, 4. jun 2021 18:14)

    # Link komentara

  56. @Berliner "Ovo isto su komunjare pokušale u avgustu 1991. u Moskvi, kad su tenkovima izašli na ulice Moskve a nešto slično se desilo iste godine 9.marta u Beogradu. Svi događaji imaju isti potpis očajnih komunista."

    U Moskvi je Jeljcin poslao tenkove koji su pucali na komunisticki parlament.
    Komunisti su bili losi, ali vi koji ste protiv njih ste daleko gori.
    (Bezdomni, 4. jun 2021 18:14)

    # Link komentara

  57. Imaju privilegiju da sami sebi kroje sudbinu a to nemaju ni beli ameri u americi ni francuzi u francuskoj niko ali niko na svetu osim par stotina hiljada skandinavaca i to je upitno
    (Dogodine do Prizrena, dogodine do Knina, 4. jun 2021 17:45)
    Pa nemaju ni Kinezi vec njihov "komitet" u kojem su milijarderi a ostatak zivotari.
    I gle idu za Ameriku a ne obrnuto
    (Aha, 4. jun 2021 18:07)

    # Link komentara

  58. Ovo isto su komunjare pokušale u avgustu 1991. u Moskvi, kad su tenkovima izašli na ulice Moskve a nešto slično se desilo iste godine 9.marta u Beogradu. Svi događaji imaju isti potpis očajnih komunista.
    (Berliner, 04. jun 2021 17:11)

    Neka su ocajni neka su komunisti ali im bar niko ne kroji sudbinu osim njih samih.

    Nisu porobljen narod. Imaju takvu slobodu da im niko nista ne moze osim njih samih.

    Nuklearna vojna sila u eksponencijalnom rastu na svakom nivou.

    Imaju privilegiju da sami sebi kroje sudbinu a to nemaju ni beli ameri u americi ni francuzi u francuskoj niko ali niko na svetu osim par stotina hiljada skandinavaca i to je upitno
    (Dogodine do Prizrena, dogodine do Knina, 4. jun 2021 17:45)

    # Link komentara

  59. sta, nije genocid? cudo
    (Ako su ruze, procvetace..., 4. jun 2021 17:37)

    # Link komentara

  60. Licitiranje kao i uvek moze se bradati . Tolikom zemljom, ekonomijom i tim brojem ljudi ne moze se vladati presirokom demokratijom.
    (Si, 4. jun 2021 17:12)
    Ko kaže da ne može? A kako u Indiji može? Indija ima vise ljudi od Kine. Kako u EU mogu da se organizuju izbori za parlament, a EU skoro milijardu ljudi.
    (Q, 4. jun 2021 17:35)

    # Link komentara

  61. Podrška porobljenom kineskom narodu.
    (Gkgkbkkk, 4. jun 2021 17:34)

    # Link komentara

  62. Ahem... ništa se nije dogodilo 4. juna 1989. na Trgu nebeskog mira u Pekingu.
    Mislim, to je zvanični narativ, koji CCP forsira, myes?

    Teško da ćemo ikada saznati istinu, nažalost. Ta kad je bilo koja komunistička zemlja priznala svoje zločine? Pođimo samo od bivše Jugoslavije. No, dobro.
    (Low Key Lyesmith, 4. jun 2021 17:31)

    # Link komentara

  63. Odbegli bivsi kineski major,koji danas zivi u Francuskoj,kaze da je bilo oko 11.000.Tela su vecinom spaljena,a postoje i masovne grobnice u okrugu velikih vojnih baza. A mozete i da verujete kineskoj komunisticoj partiji na rec...
    (El Pibe, 4. jun 2021 17:30)

    # Link komentara

  64. Чуј, хтели демократију...
    Систем у коме глас квантног физичара и сакупљача секундарних сировина вреде исто.
    (питам за друга, 4. jun 2021 17:28)

    # Link komentara

  65. Koliko je ljudi ubijeno na Tjanmenu . Najtačniji odgovor je sigurno 100 puta manje nego što kažu zapadni izvori . Zašto ? Zato što već 50 godina kruži cifra o 40 miliona ubijenih od strane Staljina u SSSRu . Kad su otvorili arhive 2010 SSSRa iz tog vremena ispostavilo se da je na smrtnu kaznu politički osudjeno 643000 ljudi ...za 33 godine ( od 1921 do 1954 ) .
    (darko, 4. jun 2021 17:23)

    # Link komentara

  66. Tesko nama pod celicnom bracom...
    (Milos, 4. jun 2021 17:22)

    # Link komentara

  67. Mislim da ima petnaestak godina kako sam čuo na bibisi radiju da je masakr na Trgu Nebeskog Mira odlično odrađena vežba zapadne propagande mašinerije. U kom kontekstu je to objavljeno ne znam, neko vrlo stručan je gostovao i nije došao da o tome govori ali se razgovor zadržao malo i na ovoj temi. Uglavnom diskusija tih nekoliko minuta bila veoma živahna i izazvala dosta neverice kod voditelja programa.

    Naravno, to ne kaže da ubistava nije bilo. Bilo ih je, ali u mnogo većem broju u sporednim ulicama OKO skvera i u centru grada. Bar ja to tako vidim.
    (dzericak, 4. jun 2021 17:22)

    # Link komentara

  68. A 32 godine posle Tjenanmena, Kina je globalna ekonomska sila i napreduje neslucenom brzinom. Mora da su radili u medjuvremenu, umesto slobodno pricali.
    (srba, 4. jun 2021 17:21)

    # Link komentara

  69. Omiljena zemlja srbendi posle severne koreje naravno.
    (lol, 4. jun 2021 17:21)

    # Link komentara

  70. Koga briga,pa njih ima 1,5 milijardi. Pa Mao Ce Dung se hvalio da je ubio 400 miliona Kineza!
    (Oliver, 4. jun 2021 17:15)

    # Link komentara

  71. Licitiranje kao i uvek moze se bradati . Tolikom zemljom, ekonomijom i tim brojem ljudi ne moze se vladati presirokom demokratijom.
    (Si, 4. jun 2021 17:12)

    # Link komentara

  72. Ovo isto su komunjare pokušale u avgustu 1991. u Moskvi, kad su tenkovima izašli na ulice Moskve a nešto slično se desilo iste godine 9.marta u Beogradu. Svi događaji imaju isti potpis očajnih komunista.
    (Berliner, 4. jun 2021 17:11)

    # Link komentara

  73. Divna drzava.
    (DiskretsijaMackic, 4. jun 2021 17:08)

    # Link komentara

  74. Preko 10 000
    (dabome, 4. jun 2021 17:01)

    # Link komentara

  75. Ma nije bitno, zato se Korona statistika vodi i to ćemo znati, a za svoje samo nek zataškavaju.
    (Ma..., 4. jun 2021 16:57)

    # Link komentara