- Komentari -

"Vanzemaljci? Ne mogu da vam kažem uživo"

Da li bivši predsednik SAD zna šta se zaista događa u Oblasti 51, američkoj vojnoj bazi u kojoj se, kako se sumnja, vrše ispitivanja nad vanzemaljskim letelicama i bićima?

Izvor: Unilad
Pošaljite komentar
  1. Onaj ko veruje da smo sami u čitavom univerzumu kome ne znamo granice se grdno vara...
    (MARKEĐANI

    Onaj ko je ubedjen da nismo "sami" u Univerzumu, projecira sebe, tj. ono sto zovemo "zivot" ('ajde, za pocetak, definisi "zivot"; ovde na Zemlji, ali, tako da definicija pokrije sve ono sto spontano dozivljavamo kao "zivo" i nista sto dozivljavamo kao "nezivo"... tu na Zemlji, za pocetak)... gde smo ono stali... dakle, projecira sebe na sve moguce i nemoguce i nepoznate eventualne pojave, bilo gde i bilo kad. I ne shvata da to sto smo mi ograniceni, na ovu Zemlju (*nasu* Zemlju), a nasa tehnologija i nasi saznajni kapaciteti na nesto malo oko nje, i sto smo mi ograniceni na ovo sto zovemo zivot (*nas* zivot), da sve to ne znaci da su i mogucnosti ogranicene (i to bas na nas).
    (trojanski konjusar, 19. maj 2021 18:39)

    kratko i jasno.
    (neutralni fe, 20. maj 2021 10:38)

    # Link komentara

  2. Onaj ko veruje da smo sami u čitavom univerzumu kome ne znamo granice se grdno vara...
    (MARKEĐANI

    Onaj ko je ubedjen da nismo "sami" u Univerzumu, projecira sebe, tj. ono sto zovemo "zivot" ('ajde, za pocetak, definisi "zivot"; ovde na Zemlji, ali, tako da definicija pokrije sve ono sto spontano dozivljavamo kao "zivo" i nista sto dozivljavamo kao "nezivo"... tu na Zemlji, za pocetak)... gde smo ono stali... dakle, projecira sebe na sve moguce i nemoguce i nepoznate eventualne pojave, bilo gde i bilo kad. I ne shvata da to sto smo mi ograniceni, na ovu Zemlju (*nasu* Zemlju), a nasa tehnologija i nasi saznajni kapaciteti na nesto malo oko nje, i sto smo mi ograniceni na ovo sto zovemo zivot (*nas* zivot), da sve to ne znaci da su i mogucnosti ogranicene (i to bas na nas).
    (trojanski konjusar, 19. maj 2021 18:39)

    # Link komentara

  3. Moj pradeda je 1901. godine video letilicu na obronku planine gde se zadesio pred veče. (kira, 18. maj 2021 17:14)

    Tvoj pradeda je video najobicniji leteci fijaker.
    (Atila je priznao, 19. maj 2021 17:49)

    # Link komentara

  4. Bakar, ako ne znaš šta je to na nebu, pitaj Putina.
    (Jole, 19. maj 2021 17:28)

    # Link komentara

  5. To što ste videli su Starlink sateliti kompanije SpaceX. Ima ih već preko 1000, ako se ne varam, biće ih mnogo više. Videh i ja pre neki dan, stvarno ko ne zna pomislio bi svašta. Ja sam slučajno pre toga malo pročitao o tome pa sam skapirao o čemu se radi kada sam video.
    (N., 19. maj 2021 09:01)

    Hvala druže. Već sam pomislio da je marihuana koju kupujem sa Tajsonove farme krštena sa nekim halucogenom.
    (Esnafko, 19. maj 2021 14:26)

    # Link komentara

  6. @zz

    Zato što je sve pretpostavka a te jedinice za izračunavanje su u suštini brojevi oko kojih su se ljudi dogovorili da ih koriste, što ne znači da su tačne. Matematičkom metodom možeš dokazati određene pojave u prirodi koje se dešavaju periodično, pa ni to sa 100% tačnošću.
    Ovaj jedan ti objašnjava prazan prostor? U suštini se vraća na tvoje pitanje. Sve rekao a ništa nije rečeno.
    Drugi ti objašnjava instrumente za merenje udaljenosti u svemiru? To može važiti za naš sistem, ne i za ceo kosmos. Dakle ista priča kao i sa prethodnikom.
    Treći ti daje poređenje. Poređenje koje nikako ne može u istu rečenicu.
    Odgovore ako te interesuju, jedino i isključivo moraš sam potražiti.
    (dominus, 19. maj 2021 14:05)

    # Link komentara

  7. Ja i dvojica drugara smo 2015e videli na nebu, u sred bela dana, 7-10 svetlecih lopti koje su lebdele i blago se pomerale, nezavisno jedna od druge. Delovale su da su precnika kosarkaske lopte ili malo vece, recimo. Trajalo je pola sata mozda i desavalo se da se u tom "roju" odjednom pojavi druga ni iz cega, pa neka nestane. U Srbiji se desilo. Ne znam sta je bilo, mozda je objasnjivo, mozda je neki prirodni fenomen, ali da smo videli, jesmo.
    (Šta god, 19. maj 2021 09:53)

    # Link komentara

  8. Kanadska firma Bombadier je decenijama pravila letece tanjire i ostale budalastine tog tipa. Trebalo je odrzavati budzet svemirskog programa Amerike, trebalo je "dokaza" u obliku specijalnih efekata. Sve je to laz i psihologija mase.
    (Ja letim, ti letis, oni letuju, 19. maj 2021 03:09)

    Nadovezujem se na tvoj komentar:

    Avro's 1956 Project 1794 for the US military designed a larger-scale flying saucer based on the Coandă effect and intended to reach speeds between Mach 3 and Mach 4.[23] Project documents remained classified until 2012.

    Deo zvaničnog dokumenta, sa jednog stručnog sajta. Ipak se ne bih složio sa tobom, da je to manipulacija i "kontrola" bazirana na "psihologij mase". Ovo su prave, super brze letilice u raznolikoj upotrebi, sa fantastičnim manevarskim sposobnostima i mogućnošću lebdenja, koje postoje i razvijaju se od 1954. , a predstavljaju naprednu tehnologiju baziranu na "Coanda efektu", tj. na interakciji CE i gravitacije. Znači, da ne bude zabune, ovde nije po sredi antigravitacioni pogon, koji takođe postoji, npr. kod "letećeg trougla" - TR3B.
    (Smuleco, 19. maj 2021 09:42)

    # Link komentara

  9. Da ih ima, Radoš Bajić bi već snimio Vasiona Gori a baba se češlja, a pošto nije...
    (Marko, 19. maj 2021 09:14)

    # Link komentara

  10. ja videh oko pola dva nocas, iz medju prvca Smedereva i Pozerevca u lancu svetlece led kugle, idu li idu samo izviru, uzeh mobilni da snimim nisam uspeo, probudim se vidim nema struje , izadjem napolje da vidim da li u celom gradu nema struje, kad ono kugle lete li lete. Inace sam iz Velike Plane.
    (Milorad, 19. maj 2021 02:30)

    To što ste videli su Starlink sateliti kompanije SpaceX. Ima ih već preko 1000, ako se ne varam, biće ih mnogo više. Videh i ja pre neki dan, stvarno ko ne zna pomislio bi svašta. Ja sam slučajno pre toga malo pročitao o tome pa sam skapirao o čemu se radi kada sam video.
    (N., 19. maj 2021 09:01)

    # Link komentara

  11. Naravno da postoje. Moj pradeda je 1901. godine video letilicu na obronku planine gde se zadesio pred veče. iIzašl su iz svoje letelice i zadržali se tu neko vreme, a posle ušli u letelicu, koja je potom u tren oka nestala na nebu.
    (kira, 18. maj 2021 17:14)

    Ili je jednostavno ubrao pogrešne pečurke...
    (N., 19. maj 2021 08:56)

    # Link komentara

  12. Kada je Nikson tražio da uđe u neku takvu bazu da vidi tajne projekte rekli su mu da ne može, da nema nekih 5-6 sigurnosnih ovlašćenja iznad onog koje ima kao predsednik.
    (Komentator, 19. maj 2021 08:36)

    # Link komentara

  13. Ovaj je isti E.T.
    (eto odgovora, 19. maj 2021 08:16)

    # Link komentara

  14. Ma sigurno, bili, vidili, pa trk nazad, kući, da šire antivakserske ideje.
    (ccc, 19. maj 2021 08:03)

    # Link komentara

  15. Sta je ovde novo? Ljubitelji New Age-a ce vam potvrditi da postoje razni entiteti sa kojima se oni susrecu. Sa druge strane ce vam neki od prvoboraca iz ovog pokreta koji su ga napustili poput Steven Bancarza reci i nesto jako zanimljivo vezano za te entitete. Svi do jednog preziru Isusa. Dosli ko zna odakle, ali eto boje se Boga. Svet je jedna velika pozornica. Ne nasedajte ljudi na ovakave price. Svako dobro.
    (Nuf said, 19. maj 2021 07:53)

    # Link komentara

  16. Ne znam samo šta se ovaj čupavi usiljeno cereka na svaku Obaminu reč. Što ne volim te folirante koji na silu pokušavaju da kao naprave dobru atmosferu.
    (Predrag, 19. maj 2021 05:42)

    # Link komentara

  17. Ma da, toliko nam je planeta uredjena I dobra da nam je ostalo samo da gledamo u nebo I pitamo se gde su te druge inteligencije da im se pohvalimo.
    HOmosapiens unisti sve na ovoj planeti, sami sebe I jedni druge, da se od zla me moze vise ziveti.
    Ali, eto, tesko nam je sto ne mozemo da objasnimo kretanja nekih tela u orbiti.
    Boze, ima li te?
    (Plemenski covek, 19. maj 2021 05:38)

    # Link komentara

  18. Nije pitao "da li bre postoje ti vanzemljaci uopste" nego je pitao "da li postoji tajni lab sa letelicama i njima zivima i zdravima"
    Jasno kao dan? Ma neeeee
    (Pajsad..., 19. maj 2021 05:28)

    # Link komentara

  19. Do kraja juna cete dobiti skoro identicnu izjavu 5-gona i to zvanicnu. "Da, porvrdjujemo da postoje te letelice. Nisu nase, ruske, kineske. Ne znamo cije su ali nam nisu pretnja. Kad saznamo vise, javimo vam" Pa ko je pametan, shvatice... Neko je pojeo Nutelu iz spajza! Nije mama, ne sme slatko, nije tata-na poslu je, seka nije mogla da dohvati. Ko je? Bata? Hm, saznacemo jednog dana...
    (Ufho, 19. maj 2021 05:25)

    # Link komentara

  20. Vanzemaljci su Srbi, koji su osnovali svemir I svratili na Balkan. Nekad davno.
    (Zemo, 19. maj 2021 03:19)

    # Link komentara

  21. Kanadska firma Bombadier je decenijama pravila letece tanjire i ostale budalastine tog tipa. Trebalo je odrzavati budzet svemirskog programa Amerike, trebalo je "dokaza" u obliku specijalnih efekata. Sve je to laz i psihologija mase.
    (Ja letim, ti letis, oni letuju, 19. maj 2021 03:09)

    # Link komentara

  22. ja videh oko pola dva nocas, iz medju prvca Smedereva i Pozerevca u lancu svetlece led kugle, idu li idu samo izviru, uzeh mobilni da snimim nisam uspeo, probudim se vidim nema struje , izadjem napolje da vidim da li u celom gradu nema struje, kad ono kugle lete li lete. Inace sam iz Velike Plane.
    (Milorad, 19. maj 2021 02:30)

    # Link komentara

  23. Mis mekinjas.
    (WWIII, 19. maj 2021 02:16)

    # Link komentara

  24. Mi smo najveća atrakcija u univerzumu. Svi moraju lično da doleću da provere, da postoji vrsta koja sama sebe najviše uništava, sve verujući da su najinteligentniji jer su jedni.
    (Pavle, 19. maj 2021 02:15)

    # Link komentara

  25. Za polupismene amere kao Obama tj Zavrzlama, su vanzemaljci, a u stvarnom svetu to su Rusi, i redovno obilaze vojne baze širom SAD, i nigde više u svetu!
    (Laza, 19. maj 2021 01:50)

    # Link komentara

  26. Po meni i evolucionisti i religisti polaze od iste pogrešne premise koja je rezultat antropocentrične kontaminacije ljudskog uma. Ta premisa je da je ljudski razum nužan, bilo da je "dar od Boga, kreatora", bilo da je neizbežni produkt evolucije života od jednoćelijskih organizama na dalje.
    Realno, nas i ne zanima da li u svemiru postoje nekakvi virusi (vrlo moguće), ili bakterije, pa čak i neke složenije živuljke kao meduze ili crvi. To zanima samo naučnike i bilo bi svetska senzacija tri dana (dok se Kim Kardašijan i ostali vrhovni autoriteti ne izjasne).
    Nas samo zanima da li postoje stvorenja iste ili veće inteligencije nego što smo mi. A opet, nivoom inteligencije smatramo nivo postignutog tehničkog razvoja jer u tome vidimo jedini smisao i sopstvene inteligencije. Mi danas jesmo tehnički napredniji nego (iko) ikad pre, ali to je rezultat značajne (a)kumulacije znanja, pre svega od renesanse naovamo. Mi smo danas kao vrsta manje inteligentni nego što su bili ljudi u paleolitu, verujemo u mitove kakve ni oni nisu verovali. Živimo duže, da, ali za to vreme apsorbujemo još veću količinu gluposti i laži, jednako uobraženi da smo pametniji nego ikad, pa čak i eksponencijalno. Koja budala u to ne veruje? Budalu baš to i čini budalom.

    Ljudski razum ovakav je produkt greške, a ne bilo kakvog božanskog ili kosmičkog pravila. Statistika i verovatnoća na koju se zagriženi ufolozi pozivaju obrađuje pravila, a ne greške. Greška naprotiv UVEK ima tendenciju da bude jedinstvena.
    (CATAPA, 19. maj 2021 01:21)

    # Link komentara

  27. Mozes misliti. Pa kod mene vanzemaljci dolaze vec godinama. Upoznao sam do sad 4 rase. Mi kad odrastemo psihicki, onda mozemo da napredujemo kao oni.
    (Miki, 19. maj 2021 01:18)

    # Link komentara

  28. Samo u toj oblasti, u Srbiji ni jedan nije viđen sem zapadnih vanzemaljaca...
    (Nikola, 19. maj 2021 01:17)

    # Link komentara

  29. Sve znam, samo ne znam kako su ljudi toliko nedotupavni da pomisle da su vanzemaljci zidali piramide.
    Elem, prvi čovekoliki stvorovi pojavili su se pre trista hiljada godina, a moderan čovek se iz Afrike doselio pre oko sto hiljada godina. Piramide su stare koliko, desetak hiljada godina, i pritom su baš onako najjednostavniji mogući oblik za izgradnju. Deca u vrtiću sama od sebe skontaju da slože kocke u oblik piramide. Tako da... Uf. Nije vama lako, stvarno, kad se pitate stvari na nivou "kako su izašli iz pećine pa napravili onako vel'ko nešto". Mora ili mnogo da se uči, ili da se ćuti. Stvarno.
    (ghg, 19. maj 2021 00:27)

    # Link komentara

  30. Psst, pokojni milojko
    (vanzemaljac, 19. maj 2021 00:04)

    # Link komentara

  31. Ми још код нас нисмо истражили до дна океане,и све врсте у њему итд... А да се тврди да смо сами,једина цивилизација. Ја лично не верујем да смо једини,вероватно да негде ипак постоји неки облик живота.
    (ивчони, 18. maj 2021 23:53)

    # Link komentara

  32. Ako imate milione "dokaza", od piramida preko Kolumba do Obame, a nemate dokaza - nemate dokaza :)))
    (Opsta metodologija, 18. maj 2021 23:47)

    # Link komentara

  33. Zašto bih ja trebao da znam ustav SAD-a? Reci nam onda i ko može biti predsednik Azerbejdžana ako su ustavi stranih zemalja stvar opšte kulture.
    (coca cola kulturolog, 18. maj 2021 21:27)

    Pa isto pise i u nasem ustavu. Ne samo da je stvar opste kulture nego i opsteg obrazovanja, posto predmet ustav imas ili si imao u skoli. Znas vecina ustava i prava coveka su u demokratskim zemljama poprilicno slicna. Razlikuju se mozda u tome sto je Sad predsednicki sistem sa senatom, a mi recimo parlamentarni sistem sa predsednikom. Ponegde je porez manji ili veci, zakon o oruzju liberalniji ili ne, marihuana legalizovana ili ne ... ali uglavnom osnovna ljudska prava i ogranicenja za drzavnike su ista. Medjutim nama je tako dobro jer smo tako pametni ocigledno, a i obrazovanje nam je fantasticno poslednjih 30-tak godina. Komentarisu ljudi koji nisu procitali dve knjige u zivotu, pritom se prave pametni, izvor informacija i obrazovanja i sirenja znanja su im frikovi sa youtube i jos ih citiraju ponosno sta vise.
    (voodoo, 18. maj 2021 23:46)

    # Link komentara

  34. Ako neko ne vjeruje(a vidim mnogi) u postojanje letjlica koje nasem mozgu nisu znane(zbog brzine i promjene pravca kretanja),neka poslusaju svjedocanstva ljudi iz nase(jugoslovenske) eskadrile koja je polijetala sa Titogradskog aerodroma. Ljudi su vidjeli svasta sto nama nije pojmljivo.
    (xx235, 18. maj 2021 23:44)

    # Link komentara

  35. Zasto bi mucno razvijali raketne motore ako vec imaju antigravitaciju? Zasto bi krili Tesline "Zrake smrti", sto ih ne upotrebe?
    Po okamovoj ostrici odgovor je - nemaju.
    (Posmatrac, 18. maj 2021 16:46)

    Da, to je naizgled logično. Ali, zamisli da se ta tehnologija lako kopira, onda bi svi tvoji neprijatelji imali tu tehnologiju, a onda bi izgubio prednost. Ili ta tehnologija omogućava besplatnu energiju u neograničenim količinama, onda bi svi bili nezavisni od naftnih lobija, ucena SAD, onda bi i siromašne države mogle da planiraju letove na Mesec, Mars, itd.

    Naravno, ovo je AKO, sumnjam da imaju bilo šta, čak i ako imaju neke artefakte, na Zemlji verovatno ne postoje materijali i tehnologija da se to proizvede.
    AKO nešto imaju od artefakta, ne sumnjam da pokušavaju da urade reverzni inženjering, samo što je to isto kao da nekome u džungli baciš mobilni telefon i očekuješ da na osnovu toga kreiraju funkcionalnu tehnologiju kakvu mi imamo.




    Sad ja vas pitam retoričko pitanje, zašto se "vanzemaljci" ne obraćaju Aliji Sirotanovići & co, nego uvek nekom predsedniku SAD-a!?

    (Kao oni nemaju probleme, a mi kao smo nesposobni i maloumni, ne kapiram..., 18. maj 2021 17:02)


    Kad bi ti naišao na drugu planetu, obratio bi se nekome na livadi ili bi pokušavao da kontaktiraš neku vlast?
    Možda su nas oni i posadili ovde, možda kontaktiraju vlasti da bi ih upozorili (nuklearna energija itd.), ili da uspostave "međuplanetarne odnose" :)
    (Veliki brat, 18. maj 2021 23:36)

    # Link komentara

  36. Istina je tamo negde.
    (voodoo, 18. maj 2021 23:34)

    # Link komentara

  37. Nista ne moze da se krece brze od svetlosti i to jos niko u praksi nije opovrgao.
    (Logika, 18. maj 2021 21:19)

    Tako su i pre nekoliko vekova mislili da se ništa ne kreće brže od zvuka.



    Današnje laboratorije su u stanju da uhvate neutrino koji dolazi sa drugog kraja Svemira, a neće primetiti "leteći tanjir".
    (Locutus, 18. maj 2021 20:29)

    Eto, tako mogu i neki indijanci da komentarišu kako nema šanse da susedna plemena komuniciraju, a da oni to ne primete (jer moraju da koriste dimne signale kao najnapredniju tehnologiju komunikacije na daljinu), a ono neko tim susednim plemenima dao radio stanice...



    ajde ovako upotrebimo naucnu metodu u dokazivanju svega.gospodo ne mozete dokazati nista.
    (zz, 18. maj 2021 17:57)

    Po toj logici, možemo da pretpostavimo da nijedan čovek nema mozak dok se to eksplicitno ne dokaže. Isto to važi i za tebe, a jedini način da se dokaže da baš svaki čovek ima mozak je da se svakom čoveku otvori lobanja - prihvataš li ti da ti se otvori lobanja da bi se dokazalo da imaš mozak?
    (Veliki brat, 18. maj 2021 23:29)

    # Link komentara

  38. Ja mislim da su vanzemaljci dolazili, proučili, shvatili i zbrisali zgađeni.
    (V5, 18. maj 2021 23:28)

    # Link komentara

  39. Ta neobjasnjova kretanja letecih objekata na nebu sam imao prilike i ja da vidim u nekoliko navrata. Nekada sam a nekada u drustvu. Kada se to dogadjalo uvek smo se dogovarali da ne govorimo nikome, rekli bi da smo fijuknuli.
    (Stars in the sky, 18. maj 2021 23:26)

    # Link komentara

  40. vanzemLJaci
    (12, 18. maj 2021 23:10)

    # Link komentara

  41. @(rikitikitav, 18. maj 2021 20:53)
    A zasto onda nije izlio blok jedan do drugoga? Prikazano je samo kako izliva jedan, samostalni blok. Kako mu je uspelo da drugi, izliveni blok dogura do drugog.
    (JaPaJa, 18. maj 2021 22:52)

    # Link komentara

  42. Onaj ko veruje da smo sami u čitavom univerzumu kome ne znamo granice se grdno vara...
    (MARKEĐANI, 18. maj 2021 17:10)

    Nije problem u šta verujemo, već je sporno što to nikada nećemo saznati vrlo verovatno tu činjenicu. Zato što je prostor neverovatno veliki za naša shvatanja.
    Ko ima tehnologiju da proputuje 500-1000 svetlosnih godina do Solarnog Sistema (samo naša galaksija je 200.000 u prečniku), taj entitet može da stvori Planetu sam sebi, a ne da ratuje sa nama zbog Planete. To vam je jasno zar ne? Za takvo biće, mi smo ono što su za nas mravi.
    (neko tamo, 18. maj 2021 22:51)

    # Link komentara

  43. Мени је у свему томе најчудније да Вучић о томе ћути, и да га нико ништа не пита.
    (Фактор мира и стабилности, 18. maj 2021 22:50)

    # Link komentara

  44. Molim komentatore koji tvrde da "gore" ne postoji ineligentan zivot, i da ne postoji naseljena planeta, da objasne kako su to zakljucili, jesu li isli u neko kosmicko istrazivanje, i da objasne kako to da Zemlja vrvi od zivota a da u milijardama galaksija i beskonacno mnogo planeta ne postoji zivot? I da, posebno da objasnite zasto neka civilizacija ne bi bila milionima godina starija od nas, a pri tome i naprednija naravno, kojoj nije problem da stigne na nasu planetu u trenutku, kada vrlo dobro znamo da su tehnoloske razlike izmedju naroda na planeti Zemlji jako velike, a sta mislite u kosmosu?
    (ls, 18. maj 2021 22:38)

    # Link komentara

  45. U oblasti 51 se dešavaju filmovi i video igre.
    (Nadoljub, 18. maj 2021 22:37)

    # Link komentara

  46. @pipun

    Terzin je simpatican i drag u svojim pricama, ali previse cesto se u svom "iskljucivo naucnom osvrtu i cinjenicama" (kako on kaze) poziva na bozansku intervenciju i bozansko cudo kada mu zafali argumenata. Kada ne prica cisto o genetici, da se razumemo, vec o istinitosti biblijskih tekstova. Tako da je, na zalost, jedan dragi sarlatan, ali istina, drag za gledati i slusati.
    (Šta god, 18. maj 2021 22:35)

    # Link komentara

  47. (Sardaukar, 18. maj 2021 17:33)

    Da, slažem se. Ali ne nadaj se spektaklu. Dobićemo masu klipova kao što je ovaj pomenuti i ništa više od toga. Ne troši pare na kokice
    (flccc, 18. maj 2021 21:43) # Link komentara

    I to je nešto (niti ne očekujem više osim - ne zmamo što je, odakle je i što želi)!...do sada je bilo da smo SAMI U SVEMIRU i da ništa od toga ne postoji ;)...kokice i kola svejedno idu ;)
    (Sardaukar, 18. maj 2021 22:29)

    # Link komentara

  48. Svi smo postali pacijenti, jedne globalne ludnice, ustanove.
    (Protoss, 18. maj 2021 22:25)

    # Link komentara

  49. Dvoje ljudi ovde u komentarima je kroz bibliju odgovorilo ostalima,suština je da se pravi uvertira za zacarenje antihrista,pa sad,ko veruje veruje,a ko ne...
    (Драган Б., 18. maj 2021 18:44) # Link komentara

    Najviše volim kada ZADRTI vjernici krenu komentirati ovu temu...I ja sam vjernik, ali nek mi netko objasni dio iz Biblije gdje se Bog spušta uz "dim i grmljavinu"...pa šta je On mađioničar pa mu treba spektakl grmljavine i dima...ili se možda radi o nekom "stroju"?...treba li Bogu stroj da se kreće? Onom Bogu u kojeg ja vjerujem ne trebaju mašine sa "grmljavinom i dimom" da dođe od točke A o točke B.
    (Ljudska glupost je beskonačna, kao i svemir, 18. maj 2021 22:16)

    # Link komentara

  50. Tomislav terzin je dobro objasnio o vanzemaljcima
    (pipun, 18. maj 2021 22:11)

    # Link komentara

  51. Možete da navodite YouTube kanale i da se sprdate sa zdravim razumom koliko hoćete, ali naprednog vanzemaljskog života u našoj blizini nema.

    Ne mogu te letelice da se odjednom pojave na Zemlji, a da ih niko ne primeti kako dolaze. I to niko ne pominje. Da bi se "leteći tanjiri" pojavili iznad mora treba da stignu do Zemlje. Hiljade satelita oko Zemlje prate svaki šum u vidljivom Svemiru i ni jedan ništa nije primetio sve dok NLO nije došao do nekog vojnog broda.

    Današnje laboratorije su u stanju da uhvate neutrino koji dolazi sa drugog kraja Svemira, a neće primetiti "leteći tanjir". To samo govori da su te letelice lansirane sa Zemlje i da se razvijaju pod velom tajne, a vi se slobodno zamajavajte sa malim zelenim koji dolaze ko zna odakle i pritom liče baš na ljude.
    (Locutus, 18. maj 2021 20:29) # Link komentara

    I neka je sve to točno što kažeš...odakle im sva ta tehnologija?
    (Reverse ingeneering, 18. maj 2021 22:08)

    # Link komentara

  52. Na tom snimku koji pominješ, ovi što sede za radarom razgovaraju kao da komentarišu sahranu. Da je u pitanju nešto neverovatno kao što su vanzemaljci pa valjda bi ti ljudi bili bar malo uzbuđeni. Koliko su samo uzbuđeni ovi što čekaju da se rover spusti na Mars, a ovi što su snimili NLO kao da su videli crknutu mačku. Meni to dovoljno govori da je u pitanju nešto bezveze...
    (Locutus, 18. maj 2021 18:32) # Link komentara

    Misliš li da su to prvi puta vidjeli pa da se čude?
    (Netko iz mase, 18. maj 2021 19:38)

    U tome i jeste poenta, njihovo je zato se i ne čude.
    (Locutus, 18. maj 2021 20:31) # Link komentara

    Aha, al zaboravili su to spomenuti ministru obrane prije nego je organizirao manevre na pacifiku pred USA teritorijem....Ovaj (ministar obrane) Boga moli da su vanzemaljci a ne kinezi ili Rusi.
    (Annunaki The Ancient One, 18. maj 2021 21:57)

    # Link komentara

  53. @Ko je čitao bibliju, i uopšteno bavi se duhovnošću, prosta slika svakog duhovnika je:
    obraćao se običnom čoveku, ribarima, stolarima, kovačima, lovcima, radnicima. NIKADA POLITIČARIMA, CAREVIMA, ČINOVNICIMA iliti "ELITI"!

    Ali ko se obraćao eliti? Pa onaj otpali, nepomjanik, bogobornik i zlotvor!

    Sad ja vas pitam retoričko pitanje, zašto se "vanzemaljci" ne obraćaju Aliji Sirotanovići & co, nego uvek nekom predsedniku SAD-a!?

    Zašto ne predesniku Somalije? Za početak, lako ćemo posle doći do seljaka, paora, kovača, zanatlija...

    I još jedna reotrika: ako smo mi po liku Božijem, po čijem liku bi bili vanzemaljci?

    A pitanje svih pitanja je, šta će oni nama, i šta ćemo mi njima?!
    (Kao oni nemaju probleme, a mi kao smo nesposobni i maloumni, ne kapiram..., 18. maj 2021 17:02)

    Po broju negativnih glasova za ovaj komentar, tacno ce biti kako je receno, 'mnogo je zvanih, a malo odabranih'.
    (parx, 18. maj 2021 20:45) # Link komentara

    Kad seljak otpusti atomsku energiju u atmosferu (govorim za "moderno doba") možda će se i njemu obratiti....toliko...
    (al ga melješ, 18. maj 2021 21:53)

    # Link komentara

  54. U Jugoslaviji, je 80-tih bilo više susreta naših pilota sa NLO. Čak postoje i snimci autopsije vanzemaljca koji se srušio u Sloveniji. Znam dosta priča jer mi je pola familije bilo u RV i PVO. Pročitajte za šifru "Vuk". To je značilo da se pojavio NLO, i naredjenje je tada bilo pucati na sve što leti na visini preko 3000m, bez upozorenja. Posebna eskadrila MIG 21, i imali su dozvolu da pucaju, što bi rekli u žargonu 007, Licence to kill
    (Adidas, 18. maj 2021 21:44)

    # Link komentara

  55. (Sardaukar, 18. maj 2021 17:33)

    Da, slažem se. Ali ne nadaj se spektaklu. Dobićemo masu klipova kao što je ovaj pomenuti i ništa više od toga. Ne troši pare na kokice
    (flccc, 18. maj 2021 21:43)

    # Link komentara

  56. Sve te letelice koje vidimo i koje su vidjene i uhvacene kamerom,su zapravo Americhki projekti,nalravljeni od nekih naprednijih materijala. Svakodnevno nas shpijuniraju i snimaju.
    (Minja Subota, 18. maj 2021 21:42)

    # Link komentara

  57. (piramide, 18. maj 2021 19:56)

    E, piramido moja, to ti je onaj hemicar Francuz Zozef Davidovic (kakva slucajnost da ima nase prezime) jos pre 30 godina objasnio da su blokovi izlivani na licu mesta a ne dovlaceni kilometrima daleko odnekle. Mesali su krecnjak vodu i ne znam sta jos i dobijali nesto kao cement danas, tako nesto. Lepo stave okvir modela, izliju, stvrdne se i idemo dalje. Pusti ti sto Egipat voli da to drzi kao misteriju jer je atrakcija za turiste ogromna. KAd bi priznali da je to obicna betoncina, nista posebno ne bi bilo, eto samo onako nekakva gomila blokova. Doduse jesu precizni bili , ali to je zahvaljujuci matematici jer su egipcani bili izvrsni matematicari a i astronomi. Eto, da znas kako je napravljena piramida. Zozef je to licno testirao u laboratoriji i nasao od cega je napravljena, ako te zanima vise guglaj Joseph Davidovits Pyramids. Sta ti jos nije jasno, reci da te naucim? Znanje je moc, citaj vise.
    (rikitikitav)

    Ajde! A nisu li te kamenčine za piramidu "šlepane" čak iz područja Asuana? (ajde, nauči mene!) - sve piše, slažem se - samo trebaš čitati. Astronomija, fizika i matematika su im (egipćanima) preko noći pale na pamet, onako - ni od kuda (do "jučer" su bili u pećinama, a onda odjednom - megalomanski pothvati, matematika, astronomija, fizika, komplicirani izračuni - sve usput - u cca. sto godina). Nemam se volje raspravljati, ali uguglaj dodatno - PUMA PUNKU, GOBEKLI TEPE, a onda i dodatno o piramidama.
    (Onako usput, 18. maj 2021 21:36)

    # Link komentara

  58. Predsjednik USA ne mize biti niko ko nike rodjen na tlu USA! To bi trebalo da je stvar opste kulture i svako da zna.
    (Nikola, 18. maj 2021 20:07)

    Zašto bih ja trebao da znam ustav SAD-a? Reci nam onda i ko može biti predsednik Azerbejdžana ako su ustavi stranih zemalja stvar opšte kulture.
    (coca cola kulturolog, 18. maj 2021 21:27)

    # Link komentara

  59. Ovakva pitanja se postavljaju Putinu.
    (kako da ne, 18. maj 2021 21:21)

    # Link komentara

  60. Kolumbo je opisao u svom dnevniku 1492, na putu za Ameriku, da ih nešto prati što leti iznad njih i koje zaranja i izranja iz mora, ovalnog oblika. Dnevnik je u Lisabonskom muzeju.
    I šta ćemo sad?
    (Uteram ti blavora, 18. maj 2021 21:21)

    # Link komentara

  61. Naj bolji Predsednik Amerike ikada! Legenda i Car!
    (Rile, 18. maj 2021 21:20)

    # Link komentara

  62. Pazi ovako: Postoji vreme onako kako ga mi merimo i kako je nama bitno i postoji materija koja ne moze da se krece brze od svelosti. Sve ostalo su nagadjanja i naucna fantastika.
    Nista ne moze da se krece brze od svetlosti i to jos niko u praksi nije opovrgao. I postoji vreme kako ga mi merimo. e sad sve i da ima na milone civilizacija u nasoj galaksiji nama je to isto kao i da ih nema jer niti mi mozemo njima niti oni nama. dakle, sami smo. I da budemo srecni ako savladamo suncev sistem i rudarenje u istom i nekako produzimo zivot nasoj civilizaciji osim...ako neko ne dokaze u praksi suprotno, prvo da se moze brze od svetlosti a onda i da nadjemo pogon za to, nesto kao Star Track. Kakvi izvanzemaljci, ajte molim vas. Mada po starim Sumerima...evo i NASA je objavila da je bilo 30 civilizacija pre nase koje su nestale.
    (Logika, 18. maj 2021 21:19)

    # Link komentara

  63. Bureka za preCednika svih naroda i narodnosti! Vanzemljacima da se obezbedi glasačko pravo!
    (kvasac, 18. maj 2021 21:16)

    # Link komentara

  64. kao što rekoh bilo je mnogo teorija kako su građene piramide ali su posle godinu ili pet odbacene tako I ova da su liveni blokovi od krcnjaka na licu mesta to je dokazao sastav kamena granite od kojeg je građena I kamenoloma odakle se vađeni ti komadi granitajoš postoje u kamenolomu ostaci iz tog perioda isecenih blokova otiđite u egipasd vidite piramidu I sve vam je jasno da nije ih pravila ljuska ruka
    (piramida, 18. maj 2021 21:10)

    # Link komentara

  65. Ko je izgradio tri piramide kod Visokog a ona najveća od te tri je veća od Keopsove.
    Kako se to dogodilo pre 30000 godina nema sumnje da vanzemaljski život postoji bez obzira u kojoj formi pa makar to bili i roboti.
    (Krik, 18. maj 2021 21:09)

    # Link komentara

  66. Dal vi stvarno mislite da taj vanzemaljac, sa svojom ultranaprednom tehnologijom, sedne u svoj leteci tanjir, natovari hranu za par hiljada godina, ubaci u prvu i krene polako ka nama? I onda dodje do nas i pukne mu kais bas iznad nas i srusi se da mi mozemo da mu capimo tehnologiju? Dal vi stvarno mislite da ako postoji tehnologija koja je toliko ispred nas da dodju ovde, da su dovoljno glupi da se sruse, da ih uhvatimo, da znamo da protumacimo to njihovo? Pa to je kao da praistorijskom coveku das nuklearnu elektranu da je protumaci i iskoristi.
    (Piglu ste, 18. maj 2021 20:58)

    # Link komentara

  67. (piramide, 18. maj 2021 19:56)

    E, piramido moja, to ti je onaj hemicar Francuz Zozef Davidovic (kakva slucajnost da ima nase prezime) jos pre 30 godina objasnio da su blokovi izlivani na licu mesta a ne dovlaceni kilometrima daleko odnekle. Mesali su krecnjak vodu i ne znam sta jos i dobijali nesto kao cement danas, tako nesto. Lepo stave okvir modela, izliju, stvrdne se i idemo dalje. Pusti ti sto Egipat voli da to drzi kao misteriju jer je atrakcija za turiste ogromna. KAd bi priznali da je to obicna betoncina, nista posebno ne bi bilo, eto samo onako nekakva gomila blokova. Doduse jesu precizni bili , ali to je zahvaljujuci matematici jer su egipcani bili izvrsni matematicari a i astronomi. Eto, da znas kako je napravljena piramida. Zozef je to licno testirao u laboratoriji i nasao od cega je napravljena, ako te zanima vise guglaj Joseph Davidovits Pyramids. Sta ti jos nije jasno, reci da te naucim? Znanje je moc, citaj vise.
    (rikitikitav, 18. maj 2021 20:53)

    # Link komentara

  68. Ovog kidaju demoni bato..
    (peki, 18. maj 2021 20:50)

    # Link komentara

  69. (Sardaukar, 18. maj 2021 17:33)

    Da, to sam upravo i rekao. Zašto je delimično tačno?
    (flccc, 18. maj 2021 19:04) # Link komentara

    ZAto što se ne radi o "skidanju tajnosti s dokumenata", već se traži KOMPLETAN IZVJEŠTAJ (dakle raport svega i svačega otkad znaju za sebe). To je potpuno novi dokument, koji treba sumirati SVE ŠTO ZNAJU (ne traži se da skidaju "tajnost sa papira koje posjeduju" + jako je bitno TKO JE DAO NALOG (SENAT), na čiju inicijativu (Ministar obrane) i tko je potpisao nalog (Trump osobno, prije odlaska). Sve te stvari daju TEŽINU slučaju, jer sada NE SMIJU lagati - po prvi puta (do sada su "skidali ponekad tajnost" - pa nikom ništa)! Eto, zato je ono što si rekao - djelomično točno.
    (Sardaukar, 18. maj 2021 20:50)

    # Link komentara

  70. @Ko je čitao bibliju, i uopšteno bavi se duhovnošću, prosta slika svakog duhovnika je:
    obraćao se običnom čoveku, ribarima, stolarima, kovačima, lovcima, radnicima. NIKADA POLITIČARIMA, CAREVIMA, ČINOVNICIMA iliti "ELITI"!

    Ali ko se obraćao eliti? Pa onaj otpali, nepomjanik, bogobornik i zlotvor!

    Sad ja vas pitam retoričko pitanje, zašto se "vanzemaljci" ne obraćaju Aliji Sirotanovići & co, nego uvek nekom predsedniku SAD-a!?

    Zašto ne predesniku Somalije? Za početak, lako ćemo posle doći do seljaka, paora, kovača, zanatlija...

    I još jedna reotrika: ako smo mi po liku Božijem, po čijem liku bi bili vanzemaljci?

    A pitanje svih pitanja je, šta će oni nama, i šta ćemo mi njima?!
    (Kao oni nemaju probleme, a mi kao smo nesposobni i maloumni, ne kapiram..., 18. maj 2021 17:02)

    Po broju negativnih glasova za ovaj komentar, tacno ce biti kako je receno, 'mnogo je zvanih, a malo odabranih'.
    (parx, 18. maj 2021 20:45)

    # Link komentara

  71. @Veseli Bosanac

    Vidi druze, znam da dzabe objasnjavam ali ovo je lako proveriti ako smo vec bezali sa casova biologije.

    Kada spermatozoid oplodi jajnu celiju sta se desava?

    Ta JEDNA celija; pazi bitno je, jedna celija, dakle jedna jedina ali sa kompletnim genetskim materijalom krece da se deli i umnozava, diferencira.

    Sve celije u tvom organizmu poticu od te jedne jedine.

    Ako ne mozes da uhvatis poentu onda si u pravu.
    (face, 18. maj 2021 20:40)

    # Link komentara

  72. Tu gde "ima nesto", nema nista!
    (Zlatno pravilo, 18. maj 2021 20:38)

    # Link komentara

  73. @pitam za druga
    Samo da ti se zahvalim, slatko sam se nasmejala. Pozdrav
    (Biljana, 18. maj 2021 20:33)

    # Link komentara

  74. Na tom snimku koji pominješ, ovi što sede za radarom razgovaraju kao da komentarišu sahranu. Da je u pitanju nešto neverovatno kao što su vanzemaljci pa valjda bi ti ljudi bili bar malo uzbuđeni. Koliko su samo uzbuđeni ovi što čekaju da se rover spusti na Mars, a ovi što su snimili NLO kao da su videli crknutu mačku. Meni to dovoljno govori da je u pitanju nešto bezveze...
    (Locutus, 18. maj 2021 18:32) # Link komentara

    Misliš li da su to prvi puta vidjeli pa da se čude?
    (Netko iz mase, 18. maj 2021 19:38)

    U tome i jeste poenta, njihovo je zato se i ne čude.
    (Locutus, 18. maj 2021 20:31)

    # Link komentara

  75. Da bi dospjeli do nas, morali bi biti na nekom za nas nepoznatom stepenu razvoja i inteligencije. A u tom slučaju je velika vjerovatnoća da ne bi dopustili da ih primjetimo, tj imali bi mogućnost da znaju sve o nama i bez da letaju okolo. A ako bi namjera bila bliži susret onda bi to vjerovatno uradili na inteligentniji način.
    (OLN, 18. maj 2021 20:30)

    # Link komentara

  76. Možete da navodite YouTube kanale i da se sprdate sa zdravim razumom koliko hoćete, ali naprednog vanzemaljskog života u našoj blizini nema.

    Ne mogu te letelice da se odjednom pojave na Zemlji, a da ih niko ne primeti kako dolaze. I to niko ne pominje. Da bi se "leteći tanjiri" pojavili iznad mora treba da stignu do Zemlje. Hiljade satelita oko Zemlje prate svaki šum u vidljivom Svemiru i ni jedan ništa nije primetio sve dok NLO nije došao do nekog vojnog broda.

    Današnje laboratorije su u stanju da uhvate neutrino koji dolazi sa drugog kraja Svemira, a neće primetiti "leteći tanjir". To samo govori da su te letelice lansirane sa Zemlje i da se razvijaju pod velom tajne, a vi se slobodno zamajavajte sa malim zelenim koji dolaze ko zna odakle i pritom liče baš na ljude.
    (Locutus, 18. maj 2021 20:29)

    # Link komentara

  77. Budalastine.
    (Amos Dundee, 18. maj 2021 20:29)

    # Link komentara

  78. To ce isto i americka vlada, tj pentagon ili ko vec da izjavi u junu kada imaju taj rok. "Nemamo nikakve konkretne dokaze ali da, imamo snimke cudnih stvari". I bice - tresla se gora rodio se mis.
    (Eto, 18. maj 2021 20:25)

    # Link komentara

  79. Kakvi pacijenti komentarisu ovu vest, neverovatno. Skupili se svi teoreticari zavere....
    (Vanzemaljac, 18. maj 2021 20:25)

    # Link komentara

  80. Zemljaci ili vanzemljaci !
    (BG, 18. maj 2021 20:17)

    # Link komentara

  81. Dvoje ljudi ovde u komentarima je kroz bibliju odgovorilo ostalima,suština je da se pravi uvertira za zacarenje antihrista,pa sad,ko veruje veruje,a ko ne...
    (Драган Б., 18. maj 2021 18:44)

    Sve što je Isus pokušavao da objasni je da Bog iz Starog zaveta nije njihov otac već da su ljudi produkt genetskog inžinjeringa naprednije civilizacije sa svim manama svojih tvoraca. Kako objašnjavaš činjenicu da je bog iz Starog zaveta pun ljudskih osećanja kao što su osveta, kazna, naređenja da se prinose žrtve. A onda se u Novom zavetu sve to menja i imamo ljubav, praštanje i toleranciju. Ili pričamo o dva različita entiteta ili je Bog jedan šizofreničar. Antihrist je ništa drugo do jedna frakcija (koja je izgubila) u sukobu (tada) tehnološki superiornijih bića. A istoriju pišu pobednici
    (flccc, 18. maj 2021 20:14)

    # Link komentara

  82. I ti si vanzemaljac. Mislim,nisi rodjen u SAD.
    (Obama Vam ozenio cerke daBogda, 18. maj 2021 19:39)

    Predsjednik USA ne mize biti niko ko nike rodjen na tlu USA! To bi trebalo da je stvar opste kulture i svako da zna.
    (Nikola, 18. maj 2021 20:07)

    # Link komentara

  83. Ma, svi smo odnekud došli, niko normalan ne veruje da smo nastali evolucojim, počevši od amebe,ili neke sličen jednoćelijske postavke, dakle, došli smo odnekud, ali sa različtih strana, ovde smo po nekom zadatku, koji celi život pokušavamo da rešmo, u stvari, život nam je dat da pokušamo da se približimo onome što jesmo zapravo...
    (Veseli Bosanac, 18. maj 2021 20:06)

    # Link komentara

  84. gradzanisti na aparatima,kakoto da vanzemljaci ne psatoje xD
    srusio vam obama sneška
    (Bata, 18. maj 2021 20:04)

    # Link komentara

  85. Od '47-me imaju u posedu vanzemaljsku tehnologiju sa srušenog vanzemaljskog broda u Rozvelu.
    (Nenad, 18. maj 2021 17:19)

    Vidjeli smo u Budjanovcima....hehe
    (Stipu suplje, 18. maj 2021 19:59)

    # Link komentara

  86. На Земљи је спасење или смрт, све остало је лудост.
    (Данијел, 18. maj 2021 19:57)

    # Link komentara

  87. piramide ko je video odmah mu je jasno da to nisu ljudi sa zemlje gradili džabe sve teorije o gradnji koje se uvek pokažu da prethodna nije Tacna ne treba da gledamo u nebo dokazi su na zenlji da postoje vanzemaljci a to su piramide
    (piramide, 18. maj 2021 19:56)

    # Link komentara

  88. -Obama je ostao nedorečen ,nije precizirao a svakako zna sta je istina.
    - sunce je zvezda zemlji najbliza a u svemiru ima ih mnogo i svakako oko neke ima neka civilizacija.
    Bilo bi prosto nerealno neverovatno da smo sami u svemiru.
    - Na zemlji postoji toliko toga misterijoznog.... Piramide i razne druge neobicne građevine... Razni crtezi, neobični novčići, crtezi vanzemaljaca... Kod nas freska u Dečanima na kojoj su 2 vatrene kugle u njima neki ljudi....
    Postoje ljudi koji svedoče da su svasta videli, neki koji tvrde da su bili oteti - Nemoguće da svi lažu.
    -E sada ima i puno prevara da bi se uzeo novac za prodatu priču.
    -potom ima i vojnih testiranja neobičnih letelica i ljudi misle vanzemaljske. Leteći tanjir su pravili i ljudi i testirali.... Svakako kad je napravljen avion i helihopter naravno mogu se napraviti letelice drugačijeg oblika.... Mnogo tih viđenih letilica su pravili ljudi... Sigurno da ima i oborenih vanzemaljskih letelica i nekih tehničkih stvari koje mi danas koristimo a nisu sa zemlje.
    Ako se dođe u dodir sa takvim nlo objektom prvo vojska reaguje da mi obrnutim inzinjeringom uzela deo tehnike za sebe.
    (zoran, 18. maj 2021 19:48)

    # Link komentara

  89. zz, 18. maj 2021 17:57)
    Prijatelju, jesi ti cuo za astronomiju? Znas li koliko vremena se Zemlja i okolna nebeska tela posmatraju - dozvoli da ti kazem: cirka 6000 godina. Pocelo je od starih Vavilonaca iz danasnjeg Bagdada negde oko 4000 p.n.e, gde se smatra da je rodjena astronomija. E, sad ti meni reci, ako ja tebe posmatram 6000 godina uz pomoc raznih instrumenata spolja, da li mislis da ne mogu o tebi izracunati za TOLIKI period tvoju masu, brzinu, susede za pocetak, pa posle neke prefinjene stvari kao skrbave zube, strokava usta, kriv nos, crno ispod noktiju, vaske i tako dalje? sve se to vidi posmatranjem uz pomoc raznih instrumenata, kao eto da ti objasnim spektralnim analizama. A te analize objasnjavaju u bojama hemijske reakcije recimo na Suncu, i slicno.. Gledaj, jedno je ne znati i ne petljati se, to cenim.. Ali kad neko nije procito nista o tome, a izgleda ni u skoli, e to je onda hazardno-nazadna intelektualna pihtija koja dodje i, eto, da se cuje kako i ono nesto zna da prokomentarise o Svemiru i njegovom sadrzaju. Prvo bih ti preporucio Milutina Milankovica "Kroz vasionu i vekove", a posle ces sam ukapirati.. Molim vas objavite sadrzaj, retko kad pisem, a mozda neko nesto nauci iz ovoga, posto pocinje da nastaje veliki problem sa pamecu u Srbiji a i sire, pocevsi od ravne zemlje itd...
    (rikitikitav, 18. maj 2021 19:43)

    # Link komentara

  90. I ti si vanzemaljac. Mislim,nisi rodjen u SAD.
    (Obama Vam ozenio cerke daBogda, 18. maj 2021 19:39)

    # Link komentara

  91. ...
    Pentagon je pre samo nekoliko dana ekspresno potvrdio da su snimci nepoznatog objekta koji je leteo oko broda razaraca americke mornarice,autentican i da je u jednom trenutku bilo 14 letelica koje prkose svim zakonima fizike.Na potvrdjenom snimku vidi se kako jedna od njih nestaje u trenutku u okeanu.Slali su podmornicu ali naravno nsou nasli nista.Americka vlada je sada i zvanicno formirala budzet i odeljenje koje ce se baviti ovim fenomenom.Ovaj puta javno i bez negiranja.Kako.je moguce da niko od medija i televizija ne prenosi tako vazne vesti?
    (Goran, 18. maj 2021 17:01)

    Na tom snimku koji pominješ, ovi što sede za radarom razgovaraju kao da komentarišu sahranu. Da je u pitanju nešto neverovatno kao što su vanzemaljci pa valjda bi ti ljudi bili bar malo uzbuđeni. Koliko su samo uzbuđeni ovi što čekaju da se rover spusti na Mars, a ovi što su snimili NLO kao da su videli crknutu mačku. Meni to dovoljno govori da je u pitanju nešto bezveze...
    (Locutus, 18. maj 2021 18:32) # Link komentara

    Misliš li da su to prvi puta vidjeli pa da se čude?
    (Netko iz mase, 18. maj 2021 19:38)

    # Link komentara

  92. @(Kao oni nemaju problema......, nap
    ravili su nas vanzemaljci, po njihovom liku, da rmbačimo za njih. Genetski inženjering, 237 naših gena nije sa planete zemlje i ne nalazi se ni u jednom živom biću, na planeti zemlji. A, šta su oni tada radili između sebe, to može da se uporedi sa španskom serijom. Te koje pominješ, "dobre" i "zle", dobri su hteli da nas unište pri povratku na svoju planetu, a "zli" su nas spasili. Bolje da nisu.
    Još nešto, kakav je to bog, ako napravi biće poput nas, koje je već u utrobi bolesno i vuče genetske bolesti. A, bog (ako postoji) je savršeno i najmoćnije biće u univerzumu, kako mu nije pošlo za rukom da napravi, koliko toliko sebi približnu kopiju?
    Pravljeni smo za jednokratnu upotrebu, uključi-te malo logiku i posmatraj-te stvari iz više uglova.
    (Uteram ti blavora, 18. maj 2021 19:33)

    # Link komentara

  93. Locutus, 18. maj 2021 18:32

    A, da, verovatno su trebali da urlicu kao zivotinje pred pomracenje Sunca.. Kakav si ti mozak, tebra. Mozcina
    (rocko, 18. maj 2021 19:29)

    # Link komentara

  94. New age lazov,pazi, ako ovako formulise advokat obama,znaci da je ,,drzavna tajna,,,ako kaze da ih nema sto bi bila tajna,a nema ih ali ovako se uklapa u foliranje new age da ih ima radi kontrole masa,nisu samo vanzemaljci,ravna zemlja,virusi,5g i slicno,bitno je odvojiti masu od struje:D
    (da, 18. maj 2021 19:28)

    # Link komentara

  95. Dobro, reci nesto o pizza gejtu
    (dovla, 18. maj 2021 19:25)

    # Link komentara

  96. zz, 18. maj 2021 17:57
    Evo da ti ja odgovorim za jednu stvar koja je nepobitna kao gravitacija, a zove se - neogranicenost prostora. Svemir, iliti prostor oko nas, je neogranicen. Dovoljno je razmisliti ako smo mi, tj svemir, u balonu, i kazemo granice su zidovi balona, kako mozes reci da je tu granica? Jer iza balone je novi prostor. Jednostavno ne mozes ograditi ili ograniciti prazan prostor. Jednog dana mozda i shvatimo kako je to moguce jer kazu sve ima pocetak i kraj, ali prostor nema ni pocetak ni kraj. Nemoguce je da unistis niti napravis prostor. On je tu gde jeste, kako - ne znamo. I postenije je reci ne znamo, nego nagadjati gluposti kao sto nagadjaju o nekakvim zakrivljenjima bla truc.. I na kraju, postoji tzv Teorija najopasnije misli na svetu, koju je jedan vrsan tim od priznatih kvantnih fizicara nezvanicno uspostavio, a koja kaze da ako bi svi, ili bar vecina covecanstva, shvatili da smo Neciji plod, tj plod vise ili aj da nazovemo vanzemaljske inteligencije, prestali bismo da postojimo. Zasto? Zato sto vise nismo zanimljivi, jer smo prozreli nase stvoritelje. Da imas na livadi mravinjak, i igras se tako sto im bacas skakavce ili koejakvu hranu, hemikalije itd, i sve to posmatras zarad nekih samo tebi znanih ciljeva, mislis da bi ti ti mravi bili zanimljivi kad bi jednostavno prestali da rade ono sto ti ocekujes, tj. da ih bas briga za tebe, rade kako oni hoce jer su shvatili ko stoji iza? Samo bi tu zemlju zajedno sa mravinjakom preoro i radio druge stvari.
    (MM, 18. maj 2021 19:21)

    # Link komentara

  97. ...
    Pentagon je pre samo nekoliko dana ekspresno potvrdio da su snimci nepoznatog objekta koji je leteo oko broda razaraca americke mornarice,autentican i da je u jednom trenutku bilo 14 letelica koje prkose svim zakonima fizike.Na potvrdjenom snimku vidi se kako jedna od njih nestaje u trenutku u okeanu.Slali su podmornicu ali naravno nsou nasli nista.Americka vlada je sada i zvanicno formirala budzet i odeljenje koje ce se baviti ovim fenomenom.Ovaj puta javno i bez negiranja.Kako.je moguce da niko od medija i televizija ne prenosi tako vazne vesti?
    (Goran, 18. maj 2021 17:01)

    Na tom snimku koji pominješ, ovi što sede za radarom razgovaraju kao da komentarišu sahranu. Da je u pitanju nešto neverovatno kao što su vanzemaljci pa valjda bi ti ljudi bili bar malo uzbuđeni. Koliko su samo uzbuđeni ovi što čekaju da se rover spusti na Mars, a ovi što su snimili NLO kao da su videli crknutu mačku. Meni to dovoljno govori da je u pitanju nešto bezveze...
    (Locutus, 18. maj 2021 18:32)

    Zadnjih deset godina ih svaki dan snimaju i promatraju, ali bukvalno. Zato i nisu zvucali na snimku ushiceno.
    (ls, 18. maj 2021 19:17)

    # Link komentara

  98. Neka plavičasta mag...magma, otišla u pravcu Zemuna
    (Vlada, 18. maj 2021 19:15)

    # Link komentara

  99. Pentagon je pre samo nekoliko dana ekspresno potvrdio da su snimci nepoznatog objekta koji je leteo oko broda razaraca americke mornarice,autentican i da je u jednom trenutku bilo 14 letelica koje prkose svim zakonima fizike.Na potvrdjenom snimku vidi se kako jedna od njih nestaje u trenutku u okeanu.Slali su podmornicu ali naravno nsou nasli nista.Americka vlada je sada i zvanicno formirala budzet i odeljenje koje ce se baviti ovim fenomenom.Ovaj puta javno i bez negiranja.Kako.je moguce da niko od medija i televizija ne prenosi tako vazne vesti?
    (Goran, 18. maj 2021 17:01)

    Na tom snimku koji pominješ, ovi što sede za radarom razgovaraju kao da komentarišu sahranu. Da je u pitanju nešto neverovatno kao što su vanzemaljci pa valjda bi ti ljudi bili bar malo uzbuđeni. Koliko su samo uzbuđeni ovi što čekaju da se rover spusti na Mars, a ovi što su snimili NLO kao da su videli crknutu mačku. Meni to dovoljno govori da je u pitanju nešto bezveze...
    (Locutus, 18. maj 2021 18:32)

    Oni to viđaju godinama svaki dan, normalno da je uzbuđenost pala.
    (SkankHunt42, 18. maj 2021 19:10)

    # Link komentara

  100. Moje je ime sef tamne strane meseca...., 18. maj 2021 18:26

    Svemu je kriva mastika
    (prva dama stupnička seljanka, 18. maj 2021 19:04)

    # Link komentara

  101. (Sardaukar, 18. maj 2021 17:33)

    Da, to sam upravo i rekao. Zašto je delimično tačno?
    (flccc, 18. maj 2021 19:04)

    # Link komentara

  102. Ja vanzemljake ne volim ni malo, samo moje sumadince.
    (navijac, 18. maj 2021 19:00)

    # Link komentara

  103. (Locutus, 18. maj 2021 18:32)

    Komentarišu u tom tonu jer su prisustvovali tom fenomenu po n-ti put. Dakle, nije da su prvi put videli nešto slično. I to nije jedini incident u tom području. Ima ih na snimcima još i to traje. Mada, neće nam otkriti ništa spektakularno osim takvih sličnih snimaka koje mi koji pratimo tematiku, videsmo odavno
    (flccc, 18. maj 2021 18:58)

    # Link komentara

  104. Razmislite o ovome:

    [link]
    (Drugarice i drugovi, 18. maj 2021 18:53)

    # Link komentara

  105. recimo kojom naucnom metodom mozete dokazati rotaciju i brzinu zemlje?gravitaciju,oblik zemlje,postojanje vanzemaljaca,Big Beng,daljine i velicine nebeskih tela,teoriju evolucije???

    ucili ste u skoli,neko vam je rekao,procitali ste negde,pise u knjigama,info iz NASE?

    i naravno lupite minus a ne znate da odgovorite,ajde dajte odgovore moze i neki naucnik,astrofizicar,ili neki ljubitelj nauke.lupite minus,cutite i pobegnete!!
    (zz, 18. maj 2021 17:57)

    Глас овог човека рачуна се колико и ваш на изборима. Мислите о томе.
    (питам за друга, 18. maj 2021 18:51)

    # Link komentara

  106. Dvoje ljudi ovde u komentarima je kroz bibliju odgovorilo ostalima,suština je da se pravi uvertira za zacarenje antihrista,pa sad,ko veruje veruje,a ko ne...
    (Драган Б., 18. maj 2021 18:44)

    # Link komentara

  107. @zz
    superkolajderi npr. malo se ti edukuj sta je dokazano prakticno a sta je samo jednacina na papiru
    (tutuflutu, 18. maj 2021 18:42)

    # Link komentara

  108. Ima više dokumentovanih dokaza da postoji "nešto" izvan ovdašnjih poimanja prostora i vremena nego prezentacije "boga" od mainstream religija.
    (Oggy, 18. maj 2021 18:36)

    # Link komentara

  109. ...
    Pentagon je pre samo nekoliko dana ekspresno potvrdio da su snimci nepoznatog objekta koji je leteo oko broda razaraca americke mornarice,autentican i da je u jednom trenutku bilo 14 letelica koje prkose svim zakonima fizike.Na potvrdjenom snimku vidi se kako jedna od njih nestaje u trenutku u okeanu.Slali su podmornicu ali naravno nsou nasli nista.Americka vlada je sada i zvanicno formirala budzet i odeljenje koje ce se baviti ovim fenomenom.Ovaj puta javno i bez negiranja.Kako.je moguce da niko od medija i televizija ne prenosi tako vazne vesti?
    (Goran, 18. maj 2021 17:01)

    Na tom snimku koji pominješ, ovi što sede za radarom razgovaraju kao da komentarišu sahranu. Da je u pitanju nešto neverovatno kao što su vanzemaljci pa valjda bi ti ljudi bili bar malo uzbuđeni. Koliko su samo uzbuđeni ovi što čekaju da se rover spusti na Mars, a ovi što su snimili NLO kao da su videli crknutu mačku. Meni to dovoljno govori da je u pitanju nešto bezveze...
    (Locutus, 18. maj 2021 18:32)

    # Link komentara

  110. @Goran,

    Mediji to ne prenose zato sto je to plod Vase maste i nista vise...
    Kad se pojavi neki NLO imamo jednu klimavu sliku. Kad proleti asteroid u Celjabinsku imamo desetine jasnih snimaka. Kako to?
    Ono sto se desi - to se snimi.
    (Posmatrac, 18. maj 2021 18:27)

    # Link komentara

  111. Ne postoje vanzemaljci.NLO je neki tajni američki projekat.Toliko tajni da ni predsednik nema uvid u to.
    (antigravitacione mašine,

    Veze nemas sta pises.Bojis se ili si veliki skeptik u svemu.Ovo nije neka zaj....cija,ovo su ozbiljne stvari.Kada bi ti video ono sto sam ja 1977me ,avgusta meseca u Skoplju ne bi se javljao ovde niti sumnjao.Pricam o 'brodu' od 500(petsto)metara duzine i recimo,upola manju sirinu,koja lebdi u mesto,pritom ne ispustajuci nikakav sum.Tamno narandzaste je bila boje,ali matirane neke,bez sjaja...I dan danas sa prijateljima pricamo o tome,ali za ovih 45god nismo ni na Tv videli jos uvek takav oblik,oblik pegle gledana odozdo,sa nekim "sipkama"od preko 200 metara,dvve ispred i jedna mnogo veca od ovih ispred -od pozadi,valjda neki vakuum se stvara tamo,ko ce gaznati,ali da postoje-postoje,uopste nemoj sumnjati u to.Pritom,vidis i po godinu desavanja da nisam dete koje se pali na to,i ja nisam hteo da se to dogodi,niti pa sam hteo da ga vidim(o).Pozdrav.
    (Moje je ime sef tamne strane meseca...., 18. maj 2021 18:26)

    # Link komentara

  112. Ovaj više nije živ, ovo je njegov klon za obmanjivanje celog sveta, kao i mnogi koji su završili u zatvorima zbog zločina prema čovečnosti, koga interesuje neka progugla malo, ima sve više informacia o tome, a nadam se da će se obelodaniti cela istina tokom ove ili najkasnije iduće godine......
    (Q, 18. maj 2021 18:25)

    # Link komentara

  113. ako ima vanzemaljaca onda ima i vanzemljakinja, a tu sam vam braćo i sestre ja da pomognem
    (milojko, 18. maj 2021 18:20)

    # Link komentara

  114. Al je prop'o
    (Nik, 18. maj 2021 18:19)

    # Link komentara

  115. Ko veruje da americki predsednici znaju bilo sta o ovome bolje nek ni ne cita ovakve vesti.
    (Hipeiron, 18. maj 2021 18:17)

    # Link komentara

  116. Ko ne veruje u vanzemaljce preporučujem youtube kanal Balkan UFO. Ima svašta i sve SA ARGUMENTIMA !
    (banacanin, 18. maj 2021 18:11)

    # Link komentara

  117. E svašta... Vanzemaljci, izvanzemaljci, sve u prilog verovanju budućih generacija da će spasenje čovečanstva doći sa neba od strane vanzemaljskih bića, koji će biti ništa drugo do ona koja žive u podnebesju i koji su otpali od Boga, a koje mi nazivamo demonima.
    Cela SiFi holivudska produkcija u zadnjih 50 godina se bazira upravo na tome, o dolasku vanzemljaca na Zemlju, o likovima sa drugih svetova koji će spasiti ljude, itd, itd, itd...
    Što se do sada nisu pojavili, zapitajte se, ali se priča o njima posebno u poslednjih par decenija baš dobrano formira i kreira u ljudi.
    (Neo@, 18. maj 2021 18:07)

    # Link komentara

  118. Onaj ko veruje da smo sami u čitavom univerzumu kome ne znamo granice se grdno vara...
    (MARKEĐANI

    a otkud ti znas koliki je univerzum?ko ti je to rekao?gde si to procitao?i na kraju kako ti mozes da proveris to?

    sve sto ne mozes da proveris na bilo koji nacin,ni sa jednom naucnom metodom.to su pretpostavke i nagadjanja.

    sem ako se ne javi neki ljubitelj nauke pa ne objasni sa nekom naucnom metodom velicinu univerzuma.

    ako uopste i zna sta je naucna metoda.znaci nama su to rekli,napisali u knjigama,ucili smo u skoli...i to je sve tacno???

    ajde ovako upotrebimo naucnu metodu u dokazivanju svega.gospodo ne mozete dokazati nista.

    lepo je Tesla rekao"Današnji naučnici zamenili su eksperimente matematikom, lutaju od jednačine do jednačine, i na kraju naprave strukturu koja nema veze sa realnošću"

    izbegava se naucna metoda,u naucnoj metodi imate EXPERIMENT kao finalni dokaz neke tvrdnje.kao sto je rekao Tesla.i Ajnstajn pseudo naucnik je to radio.

    recimo kojom naucnom metodom mozete dokazati rotaciju i brzinu zemlje?gravitaciju,oblik zemlje,postojanje vanzemaljaca,Big Beng,daljine i velicine nebeskih tela,teoriju evolucije???

    ucili ste u skoli,neko vam je rekao,procitali ste negde,pise u knjigama,info iz NASE?

    i naravno lupite minus a ne znate da odgovorite,ajde dajte odgovore moze i neki naucnik,astrofizicar,ili neki ljubitelj nauke.lupite minus,cutite i pobegnete!!
    (zz, 18. maj 2021 17:57)

    # Link komentara

  119. Опседнутост демонима
    (Н, 18. maj 2021 17:57)

    # Link komentara

  120. Ovde vanzemaljac koji je sada zemaljac. Vuk Karadžić me učio srpski jezik. Tako da sve razumem i mslo teže kuckam jer je ova taststura za nas vanzemaljce nezgodna, mnogo je mala. Ali ono što je dobro je to da ne moram da je koristim. Što bi vi rekli mislima pišem. Moram vam reći da ste mnogo glupi ako mislite da ne postojimo ali i da ste mnogo glupi ako mislite obrnuto. Kako god glupi ste i zaostali. Mi od vas uzimamo samo najbolje, a malo je toga. Tako da smo mnogo više zainteresovani za druge civilizacije. Ako bismo to rekli u vašem svetu razumljivim jezikom "vi ste bušmani kosmosa" .
    (Darko, 18. maj 2021 17:48)

    # Link komentara

  121. mene vise uzbudjuje sto je ocigledno Amerika uspela da pobedi gravitaciju (otvaraju se neslucene mogucnosti) i napravi letlice koje vrse neverovatne manevre nego bajke o vanzemaljcima. samo se nadam da nisu ovo neke 3 d projekcije koje testiraju na svojoj mornarici.
    Ako su uspeli da ukrote gravitaciju onda smo blizu manipulacijama sa dimenzijama,onda smo blizu vecnom zivotu sto je jedino bitno.
    (Majka Amerika, 18. maj 2021 17:47)

    # Link komentara

  122. Obama je kul lik. Jedan od retkih kome verujem. iskreno kaže bez uvrtanja. "Ne možemo da objasnimo kako su se kretali, nije nam jasna njihova putanja i ne shvatamo obrazac njihovog ponašanja." Tačka. Vrlo jasni zaključci sigurno ozbiljne istrage. Mi smo ograničeni našim trenutnim tehnološkim znanjem i našim predstavama o Kosmosu. Naše pretpostavke o njima, koji su prešli pola Svemira da bi se srušili u nekoj vuko.ebini i neki divljaci našli njihov brod i seciraju njihove leševe...Zašto ne komuniciraju sa nama? Nemamo šta da kažemo niti pokažemo. Sve im je jasno. Da li mi pokušavamo da komuniciramo sa mravima kada se međusobno bore dva mravinjaka. Niti nas zanima, niti je zanimljivo. Imaju vanzemaljci važnijih stvari u životu. I mi treba da smo srećni što im nismo zanimljivi. Ko može da prevali pola svemira da bi došao do nas, ima sve i može sve da napravi. Ne treba mu ništa od nas. Bilo bi opasno da je drugačije. A to bismo već osetili. Ovako su nas ostavili na miru da se prepiremo međusobno i uživamo u onome što nam se najviše sviđa i ide nam...
    (ZigZagler, 18. maj 2021 17:43)

    # Link komentara

  123. @posmatrac

    Da nije bio 2.sv.rat u toku, budi siguran da se ne bi saznalo jos dugo za atomsku bombu. Jedno su mirnodopska vremena, a drugo je sveopsi rat.
    (Eto, 18. maj 2021 17:42)

    # Link komentara

  124. Димитри Медведев о ванземаљцима: [link]

    Снимак наших партнера из далеког Све-Мир-a датиран из педесетих година прошлог века: [link]
    (dr, 18. maj 2021 17:36)

    # Link komentara

  125. Zamislite doleti neidentifikovan objekat u zemljinu atmosferu, malo tumara tamo vamo i ode?
    Razmislite, odakle je dosao, sa koje udaljenosti i samo malo tamo vamo i ode.
    Van pameti priznacete.
    Svi ti neidentifikovani leteci objekti su nase izrade, mnogi imaju mnogo napredniju tehnologiju od komercijalne koja je u upotrebi, a za koju mi jedino i znamo.
    (Dott, 18. maj 2021 17:34)

    # Link komentara

  126. Ovaj ko Klinton ce crkne sto je sad nista pa daj da pricam bilo sta kakav jadnik, sto ne prica koliko mu je u njegovom mandatu privreda opala nego o marsovcima kako da ne.
    (Paja, 18. maj 2021 17:33)

    # Link komentara

  127. Priprema za skidanje tajnosti sa takvih dokumenata pošto rok ističe u junu
    (flccc, 18. maj 2021 16:49) # Link komentara

    Djelomično točno...Da, USA ministarstvo obrane, kao i tajne službe, imaju NALOG SENATA koji je potpisao sam predsjednik USA da do kraja 6-tog mjeseca podnesu izvještaj o svim aktivnostima i saznanjima vezano za UFO. Dakle, nalog Senata NIJE "za**bancija" u uSA. To moraju izvršti. Zbog toga ste unazad par mjeseci mogli vidjeti djelomičnu pripremu (dvije različite objave snimaka US Army, za koje je Pentagon potvrdio da su autentične - da ih je vojska snimila, a na kojima se jasno vide "akrobacije" letećih objekata koje prkose svim zakonima fizike kakvu poznajemo) za izvještaj koji će biti podnesen. Još samo 30-ak dana, pripremite kokice i kolu, bit će zanimljivo. Pogotovo svim ovima koji u svojoj glavi nikako da "otkače" malu kuglu u svemiru zvanu Zemlja i da se pitaju je li moguće da u tolikom prostranstvu ne postoji šansa da išta obitava osim Srba, Hrvata, Šiptara...itd itd...Kad objave dokumente, shvatit ćete koliko su ove sitne ljudske svađe nebitne u odnosu na ono što se nalazi oko nas...Samo je JEDAN LJUDSKI ROD! - zapamtite!
    (Sardaukar, 18. maj 2021 17:33)

    # Link komentara

  128. Vanzemaljci da bi došli do zemlje moraju biti napredna civilizacija.Ako su i
    "bili tu oko nas" vrlo brzo su zaključili da smo na nivou "crva" za njih.Logori,
    Hirošime,Jasenovci,jame,...Zbogom divljaci!
    (a, 18. maj 2021 17:27)

    # Link komentara

  129. Ma kakvi vanzemaljci... Ako su u stanju da dodju do Zemlje, znaci da su izuzetno inteligentni. A nesto izuzetno inteligentno svakako ne bi htelo da ima ikakve veze sa ovakvim covecanstvom...
    (ProkopijeElGrande, 18. maj 2021 17:27)

    # Link komentara

  130. Sve je rekao ništa rekao nije. Meni se ipak čini da tu ima nečega ali naravno on ne sme da kaže. Da nije bio slučah Libije gde je intervenisao zajedno sa Francuzima bio bi odličan pretsednik. Iako je Liberal. To mu je velika mrlja. Uspeo je da povuče trupe iz Iraka, potpisao je nuklearni sporazum sa Iranom i ispostavii diplomatske odnose sa Kubom. Čak je otišao u posetu u Havani što se ranije smatralo naučnom fantastikom. Takođe je odbio da izvrši bombardovanje i napad na Siriju iako je bio pod velikim pritiskom "Jastrebova" u Vašingtonu.
    (Aron, 18. maj 2021 17:22)

    # Link komentara

  131. Od '47-me imaju u posedu vanzemaljsku tehnologiju sa srušenog vanzemaljskog broda u Rozvelu.
    (Nenad, 18. maj 2021 17:19)

    # Link komentara

  132. Naravno da postoje. Moj pradeda je 1901. godine video letilicu na obronku planine gde se zadesio pred veče. iIzašl su iz svoje letelice i zadržali se tu neko vreme, a posle ušli u letelicu, koja je potom u tren oka nestala na nebu.
    (kira, 18. maj 2021 17:14)

    # Link komentara

  133. mozda rusi ...znaju
    (nbgd vlado, 18. maj 2021 17:11)

    # Link komentara

  134. Onaj ko veruje da smo sami u čitavom univerzumu kome ne znamo granice se grdno vara...
    (MARKEĐANI, 18. maj 2021 17:10)

    # Link komentara

  135. Kakav je na ovoj fotki, kao da je izašao iz knjige "Čiča Tomina koliba"
    (ajdared, 18. maj 2021 17:09)

    # Link komentara

  136. Nobelovac
    (Pokondirena tikvica, 18. maj 2021 17:07)

    # Link komentara

  137. Barac prop'o.
    (Milan, 18. maj 2021 17:04)

    # Link komentara

  138. to je amerika. sustina i smisao su zrtve para i rejtinga
    (Sarkazam, 18. maj 2021 17:03)

    # Link komentara

  139. Ko je čitao bibliju, i uopšteno bavi se duhovnošću, prosta slika svakog duhovnika je:
    obraćao se običnom čoveku, ribarima, stolarima, kovačima, lovcima, radnicima. NIKADA POLITIČARIMA, CAREVIMA, ČINOVNICIMA iliti "ELITI"!

    Ali ko se obraćao eliti? Pa onaj otpali, nepomjanik, bogobornik i zlotvor!

    Sad ja vas pitam retoričko pitanje, zašto se "vanzemaljci" ne obraćaju Aliji Sirotanovići & co, nego uvek nekom predsedniku SAD-a!?

    Zašto ne predesniku Somalije? Za početak, lako ćemo posle doći do seljaka, paora, kovača, zanatlija...

    I još jedna reotrika: ako smo mi po liku Božijem, po čijem liku bi bili vanzemaljci?

    A pitanje svih pitanja je, šta će oni nama, i šta ćemo mi njima?!
    (Kao oni nemaju probleme, a mi kao smo nesposobni i maloumni, ne kapiram..., 18. maj 2021 17:02)

    # Link komentara

  140. Meni je neverivatna cinjenica da upravo u ovom trenutku zivimo u najvaznijim trenutcima u istoriji ljudske civilizacije gde se desavaju zvanicne potvrde jedne od najvecih i najjacih vojnih i ekonomskih sila kao sto su to sjedinjene americke drzave,da neidentifikovani leteci objekti zaista lete iznad nasih glava.Mi koji pratimo temu to znamo odavno ali ono sto je drugacije je sto je sada to i zvanicno,i kao sto rekoh neverivatna je cinjenica da mediji to uopste ne objavljuju ili sto je jos gore objavljuju neke ovako stare i nevazne vesti vezano za temu.Pentagon je pre samo nekoliko dana ekspresno potvrdio da su snimci nepoznatog objekta koji je leteo oko broda razaraca americke mornarice,autentican i da je u jednom trenutku bilo 14 letelica koje prkose svim zakonima fizike.Na potvrdjenom snimku vidi se kako jedna od njih nestaje u trenutku u okeanu.Slali su podmornicu ali naravno nsou nasli nista.Americka vlada je sada i zvanicno formirala budzet i odeljenje koje ce se baviti ovim fenomenom.Ovaj puta javno i bez negiranja.Kako.je moguce da niko od medija i televizija ne prenosi tako vazne vesti?
    (Goran, 18. maj 2021 17:01)

    # Link komentara

  141. Meni on deluje kao vanzemaljac.
    (Gavrilo Princip, 18. maj 2021 16:56)

    # Link komentara

  142. Ne postoje vanzemaljci.NLO je neki tajni američki projekat.Toliko tajni da ni predsednik nema uvid u to.
    (antigravitacione mašine, 18. maj 2021 16:53)

    # Link komentara

  143. A šta će vam to?
    Bolje da ništa ne znate.
    (DBI, 18. maj 2021 16:52)

    # Link komentara

  144. Priprema za skidanje tajnosti sa takvih dokumenata pošto rok ističe u junu
    (flccc, 18. maj 2021 16:49)

    # Link komentara

  145. Ima jedna serija koja je brzo otkazana, Dark Sky ili tako nesto. Uglavnom 1947 u Rosvel su se spustili vanzemaljcio i od Trumana zatrazili kapitulaciju. I sad generali u panici, sta da se radi, a jedan pukovnik se probije do Trumana:
    P: Predsednice, on blefira.
    T: Zasto to mislite"
    P: Da li su Nemci imali neko oruzje koje nisu upotrebili?
    T: Ne, da mi znamo.
    P: Sta smo mi uradili sa atomskom bombom kad smo je napravili?
    T: Odmah smo je uporebili.
    P: Zar bi onda oni oklevali da nas porobe, nego prvo pricali sa nama?

    Sta je poanta ovog sto sam napisao (ne sta je bila u seriji) - Da Amerikanci ili bilo ko imaju ikakve vanzemaljske artefakte i tehnologiju zar bi je krili bez upotrebe? Zasto bi mucno razvijali raketne motore ako vec imaju antigravitaciju? Zasto bi krili Tesline "Zrake smrti", sto ih ne upotrebe?
    Po okamovoj ostrici odgovor je - nemaju.

    Uzgred Teslini Zraci smrti je bila otvorena katoda, sa idejom da emituje elektrone u snopu. Imate njegove skice u vise knjiga (na primer Teslin cudesnio svet, Branislav Jovanovic)
    (Posmatrac, 18. maj 2021 16:46)

    # Link komentara

  146. Kako da ne zna - pa on sam je izvanzemaljac.
    (+MAKSIM, 18. maj 2021 16:41)

    # Link komentara

  147. Samo vas gledamo!
    (Vanzemaljac, 18. maj 2021 16:40)

    # Link komentara