- Komentari -
  1. Ne znam, sto vise odmice ovaj slucaj sve je cudniji... Mogu da razumem da zrtva cuti 8 godina. Iako nisu krive zene se osecaju osramocene i obelezene za ceo zivot. Ono sto ne mogu da shvatim da se devojka vratila na casove i da je vise puta silovana? Ne mogu da shvatim da se upisala u klasu njegove zene? Zar je ne bi svaki pogled na tu zenu podsecao sta je prezivela od njenog muza? Preleteh juce preko filma Balkanska medja. U filmu postoji scena gde siptari pokusavaju da siluju Jasnu (koju glumi Milena). Kako neko ko je doziveo silovanje moze da glumi takvu scenu? Ne znam... Verovatno ih je iskoriscavao, ali ovo "silovanje" mi je sve vise sumnjivo...
    (teorija zavere, 24. januar 2021 18:35)

    # Link komentara

  2. Sabornica, koleginica iz parlamenta ( sabora) ili saborac pa zenski rod?
    (stoliv, 23. januar 2021 08:45)

    Ne bre, sabornica u smislu sabrale se da optuže Miku.
    (Bogdan, 24. januar 2021 16:13)

    # Link komentara

  3. Pravilno bi bilo saborkinja. Sabornica je žena koja je izabrana u hrvatski sabor.
    (mislim..., 24. januar 2021 00:12)

    Sabornica je i hrvatska reč za mesto gde se održava sabor. Skupština.
    (hipo, 24. januar 2021 12:30)

    # Link komentara

  4. @ljingvista

    Pravilno bi bilo saborkinja. Sabornica je žena koja je izabrana u hrvatski sabor.
    (mislim..., 24. januar 2021 00:12)

    # Link komentara

  5. U relativizacijama baziranim na protoku vremena i svedenosti svega na rec protiv reci postavio bih pitanje sta je tu sporno? Zasto se smatra da je Aleksiceva rec jaca od reci 20 devojaka? Nije. I trunuce u kavezu. I nece mu biti dobro u kavezu. Nikako mu nece biti dobro.
    (danilo, 23. januar 2021 22:20)

    # Link komentara

  6. folirantkinje
    (pitanje, 23. januar 2021 18:31)

    # Link komentara

  7. Da je Mika isao sa predumisljajem mislim da se nikada ne bi usudio da na bilo koji nacin ugrozi cerku jednog milionera i advokata jer bi pomislio da ce ga to mnogo kostati. Silovatelji i perverznjaci uglavnom udaraju na slabe i nezasticene. Ovaj slucaj je toliko cudan i kontradiktoran da je to strasno. Mika je sigurno lud ili neverovatno samopouzdan kada se upustao u ovakve stvari, ne misleci na posledice. Skupo ce ga sve ovo kostati i treba, ako je sve istina. Da su u pitanju deca prosecnih gradjana bila bi prica skroz drugacija i proslo bi bez kazne. Secam se price drugara, da ih je neki „mangup“ u kraju maltretirao dok nije ukrao telefon sinu advokata, a onda je ekspresno dobio tri godine robije, a do tada nikom nista za mnogo ozbiljnija dela
    (Pitanje, 23. januar 2021 16:21)

    # Link komentara

  8. Bitno da nije "saborac", pa može da bude i "sabornica".
    Nema veze što si nepismena, važno da si poznata i "hrabra". Filmadžije, nova srBska eljita.
    You go girl!
    (ljingvista, 23. januar 2021 15:18)

    # Link komentara

  9. Ma ne sumnjam da je radio to što tvrde, ali mi nikako nije jasno kako se silovanje može ponoviti više puta. Razumem da su bili u šumi danima ili nekom izolovanom prostoru i vremenu, ali vraćati se silovatelju iznova i iznova...???
    (Duško Miami, 23. januar 2021 13:55)

    # Link komentara

  10. Инквизиција нво, медија, глумаца, ставља човјека на ломачу. Ни за трен да се запитају да ли је оптужба истинита. Да се људски уздрже од ударања човјека који лежи на земљи. Да се стрпе, да сачекају истрагу, суђење, пресуду. Безумност којом се успоставља принцип по коме ће се оптуживати и пресуђивати на основу часне ријечи онога који оптужује. Алексић је можда заиста крив, али зна се како се у цивилизацији утврђује кривица. Правни поредак је темељ заједнице. Иначе ћемо сви моћи силом да доказујемо наше личне "правде". Ту завршава заједница, почиње дивљаштво.
    (filip cg, 23. januar 2021 13:36)

    # Link komentara

  11. ovakva patetika je kotraproduktivna.
    (neutralni felš, 23. januar 2021 13:29)

    # Link komentara

  12. Terao ih Mika da po hiljdu puta napisu nesto u svesku, a ona ne zna za "saborca" ili "saborkinju" po novogovoru."Sabornica" je sa sabora trubaca u Guci!Miko, bolje da si radio na opismenjavanju nego na privatavanju.
    (Ne znas pismena, dodji u kancelariju kod Mike, 23. januar 2021 13:26)

    # Link komentara

  13. Svaka cast Mileni i svim devojkama na hrabrosti Imaju svo pravo i svu podrsku ovog sveta i nadam se da ce ovaj zavrsiti iza resetaka.
    Medjutim, pocela je da mi smeta Milenina samopromicija na njenom instagram nalogu. Kaci sve naslovnice novina na kojima je ona, sve izjave, sve pohvale za nju koju joj daju poznati, njene slike sa sve krunom na glavi, trudi se da sve to izgleda glamurozno.
    Cemu to? Cemu to toliko potenciranje i predstavljanje sebe kao heroine?
    U ovom trenutku? Fotografisanje i poze za fotografisanje?
    Ne znam, mozda gresim, ali mi je malo neukusno i pateticno.
    (aabb, 23. januar 2021 13:22)

    # Link komentara

  14. Da, ima nas još...
    Nas, koji možemo da zamislimo, da saosećamo, da ih podržavamo...
    I ne, nije u pitanju naknadna pamet, hrabrost ili osveta za učinjeno.
    Dobar razlog je da se spreče predatori, bar na kratko, da koriste svoj položaj, novac ili svoju moć, da dodju do mladih devojaka i žena...
    (....me too... 011, 23. januar 2021 13:20)

    # Link komentara

  15. Zasto nije rekla ranije? Pa evo devojcica od 10 godina je rekla odmah i ni njoj ocigledno ne veruju branioci lika i dela Mike Aleksica. Milena Radulovic je podrzala, stvari su se odmah zatim pokrenule i covek je u pritvoru. I gle sada, Milena je problem. I pitate se jos zasto, bas vi, zasto neke devojke i devojcice cute. Optuzujete jos zrtve maltene za saucesnistvo, a branite pocinitelja. Eh, ali gle cuda, kada neko podrzi Milenu i usput pljune po Srbiji i Srbima sto ne podrzavaju zene, to vas odusevi. Bas vas koji ih ne podrzavate. Kao diplomirani pravnik jos da vam kazem nesto. Kakva god odluka suda bila, presuda nece biti da Mika nije pocinio to sto mu stavljaju na teret. Ona moze biti oslobadjajuca ako ne postoje neoborivi dokazi da je kriv i da ga se moze strpati u zatvor, ali jedno je oslobadjajuca presuda zbog nedostatka dokaza, a istina nesto sasvim drugo.
    (my way, 23. januar 2021 13:14)

    # Link komentara

  16. Све је ово уреду и вееелииика подршка од мене у борби против ових накарадних напасника, али бре брате и сестро па више и ви незнате на коју страну бијете и варничите са овим измишљањем свакојаких речи како би били у тренду некаквих родних равноправности!!! Молим од свег срца нашу глумицу Милену Радуловић да нам објасни измишљену реч "саборница", да ли та реч означава жену која иде на саборе или већ шта? Који је женски род речи борац, да није можда борница - борачица - боричица - борка - боркиња ... докле више ?!? Још једном моја огромна подршка свима у борби против изопачених преступника!!!
    (* КОМЕНТАР *, 23. januar 2021 12:40)

    # Link komentara

  17. Bljak.
    (Toto-ko-tunjo, 23. januar 2021 12:21)

    # Link komentara

  18. Koja patetika!
    (Zara, 23. januar 2021 09:40)

    Odvratno. Sve za lajk, cmok, love, podrsku.
    (Toto-ko-tunjo, 23. januar 2021 12:21)

    # Link komentara

  19. ona slika sa njim rekla je sve.takva patnja na licu.
    (gooz, 23. januar 2021 12:17)

    # Link komentara

  20. Nepotrebno i iritantno.
    (Sarkazam, 23. januar 2021 12:14)

    # Link komentara

  21. Mika je monstrum i treba u zatvor kao i njegova zena. Ali ni ova nije cista, meni je ocigledno da je ona imala dobrovoljan seks sa njim zbog karijere. I nije ona prva progovorila vec devojcica od 10g, a ona kad je cula za to od sestre brze bolje je krenulo da popljuje Miku i usput odradi marketing, sto joj je uspelo. Nesto slicno je uradila Megan Keli u SAD svom tadasnjem sefu FOX news-a.
    (Lazni idoli, 23. januar 2021 11:58)

    # Link komentara

  22. @Први ћу увек поставити то питање. И то нема везе са безосећајношћу. Протоком времена се смањује вероватноћа да се нешто докаже. Такође, може да дође до оправданог неповерења у такву закаснелу реакцију. То не значи да не саосећам са жртвом, али имам право и да не узимам здраво за готово сваки исказ који чујем. Злоупотребе су могуће, а мотиви могу бити разни. Слажем се и да је боље пријавити икад него никад. Али, сада имамо случај где је реч против речи, а у таквим стварима никада не треба реаговати емотивно и на прву лопту.
    (Јабучило, 23. januar 2021 10:02)

    O da, ima veze i sa bezosecajnoscu i sa nedostatkom empatije ali i nedovoljnjo razvijenenom emocijalnom, socijalnom i opstom intiligencijom ali i neobrazovanjem i zatucanoscu! Procitajte i naucite nesto o temi o kojoj govorite pre nego otvorite usta!
    (FYI, 23. januar 2021 11:50)

    # Link komentara

  23. Не сумњам да је Алексић сексуално искоришћавао полазнице своје школе, али постоје и многе друге, мени необјашњиве околности:

    - многе су наставиле да иду на часове као да се није ништа догодило, као да су биле дужне да иду.

    - родитељи који нису приметили да им децу неко психички и физички злоставља годинама.

    - ради се о деци угледних адвоката и пословних људи. Зар је могуће да тако моћни родитељи нису могли да их заштите?

    - негде сам прочитао да су одбиле полиграм. Ако је то заиста тачно, ситуација се значајно мења.

    Дакле, да рекапитулирамо. Сматрам да јесу искоришћене, али силовање и сексуално искоришћавање није исто. Поготово када имамо богате особе, које ни у ком смислу не зависе од онога који их искоришћава.

    Мислим да ће ова прича имати доста обрта пре епилога.
    (Посматрач, 23. januar 2021 11:40)

    # Link komentara

  24. sto vise izlaze njene izjave sve manje verujem
    (ava, 23. januar 2021 11:39)

    # Link komentara

  25. @kmnccn: Paralela ti ne stoji, jer u prvom slučaju se radi o osobi koju grize savest jer je napravila prekršaj, a u drugom o žrtvama zločina. Da li Miku grize savest? Čisto sumnjam.
    (expert, 23. januar 2021 11:27)

    # Link komentara

  26. Sve mogu da razumem, ali roditelje ne!
    Otac sam zenskog deteta koje je pred punoletstvom. Kada se ujutru spremam za posao, gledam da li dise, o skoli i izlascima da ne govorim, naravno, diskretno sve propitujem i pratim. Dete, da se razumemo, ima potpunu slobodu (nisam 'bolesnik'), ali kao roditelju nista ne moze da mi promakne....pametnom dosta!
    (Rudjin, 23. januar 2021 11:20)

    # Link komentara

  27. Puna podrska za devojke, i da od sada prijavljuju sve, dok se gamad ne uniste.

    A mislim da bi pravilan oblik reci bio "saborkinja".
    (Ja, 23. januar 2021 11:16)

    # Link komentara

  28. .... ukoliko u selu jedan čovek za drugog kaže da je baraba , uzmi to sa zadrškom ali ako njih 20 iz sela za istog čoveka tvrde da je zaista baraba .... Ja u navode ne bih više sumnjao ....
    (S, 23. januar 2021 11:06)

    # Link komentara

  29. @ jabucilo
    Ja ne mogu da verujem da neki i dalje postavljaju pitanje " zasto je toliko cekala" .Pa ljudi moji, da li vi uopste citate tekstove??? U najvecem broju tekstova se pominje zasto je cutala, kako u pocetku nije bila nacisto sa sobom jer bila je klinka sta se to desilo.Trauma koja se potiskuje.
    (Ana, 23. januar 2021 10:53)

    # Link komentara

  30. Patetika.
    (ankh, 23. januar 2021 10:38)

    # Link komentara

  31. Nema tu težinu ako nije preko instagrama.
    (Roki, 23. januar 2021 10:32)

    # Link komentara

  32. "Sabornica"! A sta to na srpskom znaci? To je valjda od onoga u muskom rodu, borac, pa saborac. Ovde je, znaci, bornica, pa sabornica. VUce, Vuce, da nisi odavno umro, sada bi te sigurno strefilo.
    (karadzic, 23. januar 2021 10:29)

    # Link komentara

  33. Dok se vodi sudski postupak, ona daje intervjue, oglašava se na društvenim mrežama. I tako pokušava da utiče na javno mnjenje. Mislim da sud treba da naloži da nesme ni jedna strana da se oglašava dok traje postupak.
    (duka, 23. januar 2021 10:06)

    # Link komentara

  34. muškarac sam i ne mogu da verujem šta pišu muskarci a i žene na društvenim mrežama .. hladni bezosećajni komentari tipa "pa što si ćutala ? " a možda zato što je bila dete zato što je bilo sramota zato što nije želela da povredi roditelje ?

    Први ћу увек поставити то питање. И то нема везе са безосећајношћу. Протоком времена се смањује вероватноћа да се нешто докаже. Такође, може да дође до оправданог неповерења у такву закаснелу реакцију. То не значи да не саосећам са жртвом, али имам право и да не узимам здраво за готово сваки исказ који чујем. Злоупотребе су могуће, а мотиви могу бити разни. Слажем се и да је боље пријавити икад него никад. Али, сада имамо случај где је реч против речи, а у таквим стварима никада не треба реаговати емотивно и на прву лопту.
    (Јабучило, 23. januar 2021 10:02)

    # Link komentara

  35. Jovan @
    Nije samo nase drustvo potonulo
    Citav svet je moralno smece, vidi Holivud
    Na zapadu se strasne stvari desavaju , posebno sad u vreme korone ali sve se krije jer je novac i interes ovde merilo.
    (Tubic, 23. januar 2021 10:01)

    # Link komentara

  36. Sabornica....
    (šarena veverica, 23. januar 2021 09:44)

    # Link komentara

  37. Koja patetika!
    (Zara, 23. januar 2021 09:40)

    # Link komentara

  38. Jovane iskreno svaka cast na recima. mnogi hvala Bogu nisu imali to iskustvo i ne znaju koliko je tesko nositi se sa tim. Mnogi e shvataju koliko je to na zalost ucestala pojava i da svi verovatno imaju neku od zrtvi zlostavljanja za prijatelja a da toga nisu svesni. takodje nemaju predstavu koliko je tesko tako nesto dokazati kao pojedinac.
    (cisto iz dosade, 23. januar 2021 09:35)

    # Link komentara

  39. (jovan, 23. januar 2021 08:13)

    Potpisujem svaku reč ovog komentara. Zgrožen sam reakcijama javnosti. Nije mi jasno da ljudi ne razumeju u kakvoj situaciji se žrtve nalaze.

    Jedan mali primer, čisto da se vidi koliko je njima bilo teško da o ovome uopšte pričaju. Moja sestra, odrasla osoba u svojih 25 god. napravila je manji saobraćajni udes, prilikom isparkiravanja je udarila čoveka na mopedu koji je prolazio pored. On je pao i završio sa manjim ugruvavanjem i ogrebotinama na motoru. Nije pravio dramu, nije zvao policiju niti želeo u hitnu a nije ni prihvatao bilo kakvu novčanu pomoć i ubrzo otišao svojim putem. Njoj je to bio takav šok i takva sramota da je 2 dana plakala a o tom događaju niko od nas ne sme da priča ni danas, 7-8 godina posle toga. Jednostavno ona ima neki zid preko kog joj je teško preći. Još nije spremna da o tome priča.

    E sad zamislite kako je devojkama od 17 god. žrtvama silovanja. Zato su ove glumice što su istupile meni kraljice!
    (kmnccn, 23. januar 2021 09:32)

    # Link komentara

  40. Heroine. Hvala vam.
    (neko, 23. januar 2021 09:18)

    # Link komentara

  41. Sabornica - ženski sabornik.
    Na jednoj svadbi sam čuvao sabornik da ne pokradu jabuke, psovao sam i svadbu i pijanog starojka i neku mangupariju kojoj su mnogo trebale te jabuke. A, nije reč o tome? Izvinite.
    (Bogoje Panajotović, 23. januar 2021 08:58)

    # Link komentara

  42. Rekle ste sta ste imale, imate podrsku naroda. Nemojte se spustati sa ovakvim izjavama.
    (Summertime Sadness, 23. januar 2021 08:54)

    # Link komentara

  43. Ne kontam čemu instagram i društvene mreže za takve stvari? Silovanje je opasan zločin i nije za društvene mreže...
    (Goran Loznica, 23. januar 2021 08:46)

    # Link komentara

  44. Sabornica, koleginica iz parlamenta ( sabora) ili saborac pa zenski rod?
    (stoliv, 23. januar 2021 08:45)

    # Link komentara

  45. Aktivnosti na drustvenim mrezama bi, pod hitno, morale da se podvedu pod zakonsku regulativu. Ovako, svako moze da pise sta hoce. To je ipak javna rec, sa znacajnim implikacijama, bez ikakve odgovornosti.
    (antihrist, 23. januar 2021 08:43)

    # Link komentara

  46. Јел баш морала да се огласи на Инстаграму?
    (Хогар Страшни, 23. januar 2021 08:41)

    # Link komentara

  47. Dobar primer kako bez oklevanja treba dići glas protiv svakog vida torture.
    (Tex, 23. januar 2021 08:39)

    # Link komentara

  48. muškarac sam i ne mogu da verujem šta pišu muskarci a i žene na društvenim mrežama .. hladni bezosećajni komentari tipa "pa što si ćutala ? " a možda zato što je bila dete zato što je bilo sramota zato što nije želela da povredi roditelje ?

    neverovatno u kakvom hladnom i beskrupuloznom svetu živimo .. Nekad se stvarno naježim..Setite se vad u 17 godina ? desi vam se neki sitni blam poput pada pa u zemlju propadate mesecima a zamislite da vam se ovo desi ?

    lako je sa 30 -40 godina pričati i mudrovati .. Neverovatno smo bezosećajan narod ..

    ja lično znam 2 devojke koje su u detinjstvu seksualno zlostavljane jedna od strane ujaka druga od strane očuha naravno sad posle 10-15 godina je to jako teško dokazati pogotovo ako ste izolovan slučaj ,ali to se dešava..

    naše društvo je moralno i duhovno izuzetno potonulo i to je razlog broj 1 za odlazak mladih ljudi iz Srbije .
    (jovan, 23. januar 2021 08:13)

    # Link komentara