- Komentari -
  1. Pa dobro, hoce li mu se i za to suditi, zato sto je postavio pogresno pitanje?
    Uzgred, age of consent u Srbiji je 14 godina i u svim evropskim zemljama je izmedju 14 i 16 godina, to znaci da u formalno-pravnom smislu svaki odrasli muskarac moze da ima seks sa srednjoskolkama bukvalno bile gde u Evropi (i u 99% ostatka sveta) i da mu niko nista ne moze.
    Ti tvrdis da te je on navodno silovao kada si imala 17 i po godina: ako si tada pristala, a kasnije si se predomislila, to je samo tvoj problem, a to sto jos nisi bila punoletna njega apsolutno kriminalno ne inkriminise uopste, to ti je tvoj advokat trebao objasniti.
    (Igor, 5. februar 2022 22:24)

    # Link komentara

  2. Kada ste već toliki detektiv, onda bi trebalo da znate da da je osnova u istraživanju nekog slučaja - motiv! Koji to motiv ima Milena, koja je mlada, lepa, bogata, uspešna, da izloži sebe ovakvim gnusnim medijskim linčovanjima, godinama suđenja, suočavanja, stresova i riziku da joj producenti i režiseri vašeg mentalnog sklopa uskrate buduće uloge i moguće i okončaju karijeru??? Koji motiv? Koji motiv imaju i ostale devojke koje su ga takođe prijavile? Ajde da je jedina, ali koliko je verovatno da se njih pet udruži da kao smeste nevinom penzioneru i zašto bi?
    (Šerlok, 18. januar 2021 18:09) # Link komentara
    Mlada i lepa, da, ali bogata i uspešna ni slučajno. 95% čitalaca nije ni čulo za nju do ove afere.
    (Realno, 21. januar 2021 14:36)

    # Link komentara

  3. "Gledali smo kako odvodi devojke u tu prostoriju pored, gde se zadržavaju neko vreme. Pitala sam se kada će mene da odabere kao talentovanu i da me povede u sobu. A onda se to i dogodilo…"

    Pa zar nije rekla da je tajno odvodio devojke, a sad su svi gledali kako je odvodio.
    (nexus, 19. januar 2021 19:21)

    # Link komentara

  4. Koje je to duhovno posrnuće da vam je tok misli na ovakvu vest takav da umesto da stanete uz brojne žrtve vi prvo smišljate kako je sigurno zlostavljaču smešteno, kako se nekome zamerio bla bla bla... Tuga.
    (Cirkus, 18. januar 2021 18:43)

    A koje je to intelektualno posrnuce da reagujes na prvu loptu i da krenete sa kamenovanjem i razapinjanjem kao da smo u srednjem veku pa je dovoljno da neko kaze " eno je vestica" a obespravljen narod odmah poskoci da je spali na lomaci. Poucen iskustivma koliko laznih prijava za zlostavljanje ima od strane zena,a i nije tesko setiti se u prethodnim godinama da su i kod nas dokazani slucajevi laznih prijava silovanja (iz razlicitih pobuda) ja bi ostavio nadlezne inssitucije da se bave ovime. Zanimljivo je da vecina ljudi u Srbiji ne shvata da je mnogo veca opasnost od masovne histerije i odlukama pod pritiskom medija i vecine, nego od pojedinih patoloskih slucajeva. Ako sami ne shvatate zasto, mozda neki pravnik pronadje vreme da vam objasni. Mudar i odmeren covek saceka sve informacije pre nego sto se svrsta na bilo ciju stranu i u bilo kom slucaju. Naravno, prostaci ce ovo protumaciti kao podrsku silovatelju sto nema nikakve veze. Meni je nejasno kako su roditelji i zbog cega slali decu na onakvu torturu, a na osnovu snimaka i izjava koje su strasne cak i da su samo 50% tacne. On nije nikakav pedagog, on je pedagogiju koristio kao pokrice za svoj sadizam. A sadista imate svida, ponajvise u drzavnom aparatu.
    (peter, 19. januar 2021 10:14)

    # Link komentara

  5. Koje je to duhovno posrnuće da vam je tok misli na ovakvu vest takav da umesto da stanete uz brojne žrtve vi prvo smišljate kako je sigurno zlostavljaču smešteno, kako se nekome zamerio bla bla bla... Tuga.
    (Cirkus, 18. januar 2021 18:43)

    Ma kakvo bre duhovno posrnuće?! Sve što sam čuo do sada od "žrtava" navodi me na to da tu zapravo on NIJE nikoga silovao.
    Možda je ona izmanipulisana za seks, ali silovana - vrlo teško.
    Ne kažem da nije đubre i loš čovek, ali silovatelj nije. Ove žena ga sve odreda optužiše za nešto, a ispade da je to nešto to što je...neprijatan kao profesor i pedagog? Jesam li popustio nešto? Gde je silovanje?
    (Kiribati, 19. januar 2021 09:54)

    # Link komentara

  6. Pitao ih da li su imale seks da bi mogao da ih siluje, pa nebi mogli da dokazu silovanje.
    (Luka, 18. januar 2021 20:52)

    # Link komentara

  7. @Clear - nisu prijavile jer nisu ni bile svesne da on radi nesto nedozvoljeno. Jer nisi smeo da kazes nista protiv starijeg jer nije lepo. Jer nisi smeo da kazes nista protiv bilo kog nastavnika. Jer ih je godinama drzao u uverenju da je biti kod njega privilegija. Jer su svi drugi govorili da je biti kod njega privilegija. Jer bi bila njegova rec protiv njene u vremenu kad nisi mogao tako lako da dodjes do javnosti kao danas. Jer ih je on ucio da je to celicenje. Jer bi ona bila kriva. Jer bi ispalo da je ona htela karijeru, a uvrezeno ne misljenje da ako hoces da budes pevacica ili glumica moras da se prostituises. Sta god da je bio njen razlog za cutanje, on nije smeo da pipne ucenicu, a jos maloletnu nije smeo ni da pomisli. Marija Lukic je prijavila i kakvu je samo golgotu prosla! Nista joj nije pomoglo sto je odmah prijavila. Takvi kao ti uvek nadju jos nesto da osude!
    ("Ja bih to drugacije i bolje", 18. januar 2021 19:20)

    # Link komentara

  8. U ovom slučaju mene buni zašto neko čeka 10-12 godina da o tome progovori. Gdjica Radulović je iz Beograda, pretpostavljam da ima kome da se obrati za savet, pomoć, zaštitu. I na kraju završava klasu kod njegove žene.
    ??????? o čemu se radi
    hajde sada zaboravićete naravno šta sam napisao na početku i počećete da pljujete. srpska posla...
    (dragan, 18. januar 2021 10:27)

    Normalno je da vas buni oblast o kojoj ništa ne znate, ali nije normalno da se pravite pametni na istu temu. Zašto žrtve zlostavljanja ne prijave slučaj odmah, nego nikada ili tek nakon nekoliko godina, detaljno je objašnjeno u psihologiji, a uprošćena objašnjenja za raju žednu krvi, objavljena su poslednjih dana na mnogim portalima i društvenim mrežama od strane psihologa i psihijatara, pa pročitajte. Ukoliko se ne osećate sposobni da, ako niste napr. hirurg, izvedete neku i najlaganiju operaciju, onda je komično da mislite da ste kompetentni da procenjujete duboke psihološke traume i mehanizme ponašanja uzrokovane njima. Potcenjivati medicinu i nauku do te mere i biti potpuno nestručan a ipak se smatrati doraslim da sudite na tako složene teme je groteskno.
    (Nauka, 18. januar 2021 19:12)

    # Link komentara

  9. '...verovatno se čovek zamerio ko zna kome za ko zna šta... naravno, nisam 100% siguran u to: na istažnim organima je da utvre činjenično stanje, prikpe dokaze... a ne na medijima.'
    (Igor, 18. januar 2021 11:09)

    Koje je to duhovno posrnuće da vam je tok misli na ovakvu vest takav da umesto da stanete uz brojne žrtve vi prvo smišljate kako je sigurno zlostavljaču smešteno, kako se nekome zamerio bla bla bla... Tuga.
    (Cirkus, 18. januar 2021 18:43)

    # Link komentara

  10. Četiri puta budeš silovana i ćutiš? Četiri puta budeš silovana i još silovatelju debelo plaćao "časove"? To više govori o mentalnom sklopu žrtve nego o manijaku. Glumica po svaku cenu...da li je to motiv ćutanja? Rekao BiH da jeste...važno je ući na estradu, cena za to nije bitna.
    (Fenomen, 18. januar 2021 10:44)

    Ona zna i sigurno je i nadležnim organima rekla kako i zašto nije uspela da ga spreči, da smisli izlaz, da se poveri roditeljima, da se usudi da prizna šta joj se dešava, ali to njega, na vašu žalost, pred zakonom ne opravdava i ne abolira, pa možete da ga podržavate do sutra.
    (Stokholmski sindrom, 18. januar 2021 18:35)

    # Link komentara

  11. Kada su u pitanju "prava" silovanja, ja sam prvi za dozivotnu robiju, ali ne moze te neko silovati 16 puta, ako ti sama dolazis kod njega. Spominju se neki autoriteti, tabui, sredina, traume. To je svima jasno, ali deo gde su se ostvarene glumice uporno vracale silovatelju dok su bile na pocetku karijere, to bi mogao neki psihijatar da objasni.
    (lev, 18. januar 2021 18:26)

    # Link komentara

  12. Ako jedna žena možda i može da se "priseti" pogrešno, sedam njih mora da su u pravu, zar ne?
    I tako se pravni poredak kompletno urušava davanjem prednosti najvećim galamdžijama.
    (Milivoje, 18. januar 2021 11:32)

    Kada ste već toliki detektiv, onda bi trebalo da znate da da je osnova u istraživanju nekog slučaja - motiv! Koji to motiv ima Milena, koja je mlada, lepa, bogata, uspešna, da izloži sebe ovakvim gnusnim medijskim linčovanjima, godinama suđenja, suočavanja, stresova i riziku da joj producenti i režiseri vašeg mentalnog sklopa uskrate buduće uloge i moguće i okončaju karijeru??? Koji motiv? Koji motiv imaju i ostale devojke koje su ga takođe prijavile? Ajde da je jedina, ali koliko je verovatno da se njih pet udruži da kao smeste nevinom penzioneru i zašto bi?
    (Šerlok, 18. januar 2021 18:09)

    # Link komentara

  13. 'Ovakve price moze dete u osnovnoj skoli da prica i da veruje u njih, ali samo do treceg razreda.
    (Niko bitan, 18. januar 2021 13:40)'

    Policija nije treći osnovne i ne hapsi ljude samo zato što ih neko lepo zamoli ili složi priču. Pravo pitanje je ZAŠTO vi podržavate tako srčano zlostavljača i pedofila?? Sve i da su 'htele' bile su deca, MALOLETNICE, a on keša matora, pritom njihov profesor i gajio ih je sebi za harem od njihovog najranijeg detinjstva! Da ponovim za one iz poslednjih redova, zlostavljanje maloletnice je kažnjivo delo pa sve da su i same 'htele'!
    (Biser, 18. januar 2021 17:03)

    # Link komentara

  14. @... Poenta je u silovanju i seksualnom uznemiravanju, a to ne može da se dokaže posle 10 godina, kao ubistvo ili pljačka. Ne može forenzički. Zato stoji argument o prijavljivanju ODMAH. To savetuju i službe za stručnu psihološku pomoć, i svi lekari. Devojke, zgazite stid i bol i prijavite. Odmah! Makar roditeljima. Ako postoji roditelj koji ne želi da sasluša svoje dete, ućutka ga ili načini lažovom, taj je kriv isto koliko i silovatelj!!!
    (cinik ovdašnji, 18. januar 2021 10:48)
    Bravo! Sjajno objašnjeno. Fino si odgovorio zašto mora odmah da se prijavi to gnusno krivično delo. Sve prijave nakon mnogo godina izazivaju sumnje i gotovo je nemoguće dokazati. Zato devojke, ne oklevajte!
    (Marko C, 18. januar 2021 15:46)

    # Link komentara

  15. U zivotu sve ima cenu,evri,dolari,dinari,placevi,kuce,stanovi,usluge pa i sex..dobices slobodnu subotu ali uradi to i to,dobices povisicu da cutis o tome i tome,hoces da budes glumica bices ali prvo zna se i to sve uz pristanak naravno..Dali ste svesni koliko davojaka od 16+ godina se nudi nocu za taksi prevoz,ej obican taksi prevoz i nista vise a da ne spominjem koliko njih pristane na pitanje
    p.s. radim kao taksista 15god
    (spaki, 18. januar 2021 15:34)

    # Link komentara

  16. Čekaj, ali što si se vraćala kod njega posle prvog silovanja?
    (Lax, 18. januar 2021 15:22)

    # Link komentara

  17. ... ako si do sada ćutala, ako si dopustila da te isti čovek više puta maltretira i siluje i ako si se sada odvažila da mu se suprotstaviš, učini to bez uplitanja javnosti! učini to na sudu... žao mi je zbog svake patnje koju ste doživele, ne podržavam nikakv vid nasilja... ali imaj sada dostojanstva i sačekaj da sve rešite na sudu, pa posle presude pišite i snimajte i filmo o njemu... samo nemojte iskorišćavati medije i javno mnenje u svrhu prikupljanja "dokaza" za osuđivanje... Ako je kriv mora biti kažnjen najstrože, ali do tada, do presude, ostavite se samoprpmocije u medijima...
    (Karakondžula, 18. januar 2021 15:21)

    # Link komentara

  18. Ljudima kojima nije jasno kako je on to silovao a one cutale i nastavile da idu na casove bih porucio samo jedno: silovanje je i izmanipulisani sex sa maloletnim licem, ne mora da bude nasilno. Imaju oni svoje taktike kako da te pripreme, iskoriste i posle okrenu to protiv tebe, uz minimum ako ne i bez imalo nasilja. O nasilnom silovanju da ne razglabam samo cu da pitam ove ,,muskarcine'' sledece: Da vam dovedem 5 burazera iz Bruklina da se ,,poigraju'' sa vama onako lepo, da li bi izleteli da prepricate ortacima ili javnosti? Naravno da ne, rekli bi da ste jahali konja.
    (grga, 18. januar 2021 15:20)

    # Link komentara

  19. Devojke, zene, pa i muskarci koji se bojite da prijavite maltrerianje - istrazite sta je GASLIGHTING.

    mi kažemo praviti nekog ludim, dovoditi nekog u zabludu. ali ne, mamini pomodari vole da kažu gaslighting, tako se osećaju važnim, specijalnim...
    (krivi stojko, 18. januar 2021 15:11)

    # Link komentara

  20. Ovaj Mika, ako je silovao nekoga, zasluzuje da ide u zatvor i kraj price.

    No, ja bih o samoj glumi par reci. Mozda sam staromodan i ne razumem neke stvari, ali za mene je gluma kao zanimanje, kao profesija vec totalno cudna vrsta umetnosti. Ona se i zasniva na ponistavanju svoje licnosti da bi se izbegla bilo kakva sramota kasnije prilikom glume seksa, ili ubijanja ili tako necega. Sta mislite, sta se radi glumcima 4 god. na akademijama da bi ih slomili? Pa sve isto kao kod ovog izopacenog Mike, dakle vredjaju ih, deru se na njih traze im da glume ko zna sta sve, samo sto to nisu vise deca nego odrasli ljudi koji dobrovoljno pristaju na to. Ali eto, o tome niko nikada ne razmislja, glumci se posmatraju iskljucivo kroz svoje uloge, koje su da se razumemo, vrhunske i velike ako ih izvode najbolje, ali za mene ima i ta cudna, druga strana medalje.
    (Relanost, 18. januar 2021 15:11)

    # Link komentara

  21. A roditelji se kleli u njega kao u boga: "Mika je zakon, kod njega ta deca postaju ljudi, čvrsta ruka, disciplina, to što ih on uči, nema u školi, bla bla bla". Pa jesi li ga poslao u glumačku školu da uči glumu ili da ga vaspitava umesto tebe?
    To mi isto kao ovi što sad zastupaju stav da treba vratiti obavezno služenje vojnog roka: "Napraviće čoveka od bitange/lenjivca"...pa neće, prijatelju, ako roditelj nije napravio čoveka od njega, neće ni vojska.
    (Čarobni prašak, 18. januar 2021 11:29) Svaka čast za komentar. Sad se svi zgražavaju, a svi znali da ih muštra i tera u plač. Roditeljska ambicija pod jedan, i guranje dece na sto nekakvih aktivnosti da bi oni imali vremena za "svoj život". Nema sad niko prava da se žali na njegove metode, iako ih ja smatram debilnim. Silovanje je druga priča, neka policija radi svoj posao, a ne da mediji i gnevna masa presuđuju.
    (cinik ovdašnji, 18. januar 2021 15:04)

    # Link komentara

  22. Cekaj, htela je da postane glumica. Je l' postala glumica? Jeste. To je klasican put za mnoge glumice, i sad se posle 100 godina setila da je zapravo bila silovana, ma sta mi naprica.
    (amiko, 18. januar 2021 15:04)

    # Link komentara

  23. Ova devojka je otkrila nesto izmedju ostalog i da bi spasila nove zrtve-da one ne bi prolazile kroz to zlo, a sa druge strane Danijela Stajnfild je snimila film o svom "silovanju", nije rekla nista, i sada ne govori ko je bio u pitanju... Dva toliko slicna, a toliko drugacija slucaja... Svaka cast Mileni, a za Danijelu ne bih bas mogao to da kazem, ne bih mogao ni da kazem da sam siguran sta se tu desilo...
    (Milan, 18. januar 2021 14:36)

    # Link komentara

  24. strasno za svaku osudu,brine me samo to da to nije bila cijena do uspijeha,mozda su zato svi sutjeli a sada kad je tip provaljen svi prijavljuju,u svakom slucaju svi smo kao drustvo zatajili!
    (miro, 18. januar 2021 14:33)

    # Link komentara

  25. jel on silovao ovu devojku ili ona samo prica tako, nije mi jasno, na sta se ona zali - na silovanje ili na nacin ucenja i ponasanja u privatnoj skoli
    (borko, 18. januar 2021 14:27)

    # Link komentara

  26. Kada je već sve dato u javnost,Milena bi trebalo da odgovori na po meni važno pitanje.Da li je prilikom prvog odnosa sa Mikom bila nevina ili nije?
    Ako jeste,onda to znatno otežava situaciju optuženom.Ja lično sumnjam da je bila nevina tada.Inače se ne bih izjašnjavao o krivici bilo koga pre istrage.Moram da priznam da sam juče prvi put čuo i za Milenu i za Miku,tako da ne znam šta da mislim.
    (Baki, 18. januar 2021 14:23)

    # Link komentara

  27. Docivotni zatvor kao i berberinu i tacka ! Podrska devojkama strasno !zato se nikada necu vratiti u srbiju!
    (alanzeljkzeljko, 18. januar 2021 09:47)

    Ај не тупи. Тамо где си нема силовања?
    (Јабучило, 18. januar 2021 14:12)

    # Link komentara

  28. Ljudi ladno pišu kako joj ne veruju i kako im je sve sumnjivo i čudno a onda u istom dahu pitaju - pa sto nije odmah prijavila?! Pa nije prijavila izmedju ostalog zbog ljudi koji pišu ovakve komentare - neobrazovani, primitivni, emotivno zakinuti, i potencijalno opasni.
    (Dr, 18. januar 2021 10:54)

    Gledaj, mogu da verujem i ne verujem, nema nista od toga, ali ne mozes mi dokazati ako si imalo pametan, skolovan, i imas gram mozga, da te neko moze silovati 5 puta i ti i dalje ides kod njega, a pri tom imas skoro 18 godina, skolovana si, obrazovana, bogata, imas jake roditelje itd. Aman ljudi, neke stvari se ne poklapaju u ovoj prici. Ako je kriv, osuditi ga na najvecu mogucu kaznu, ali meni nije normalno da te neko siluje 5 puta ili sto puta i nikom nista. Ako ju je silovao, to je bilo samo jednom, tj prvi put, shvatate li. Cim je nastavila da ide kod njega, nije prijavila nikom, nije rekla roditeljima, drugarici nekoj, to ne moze biti silovanje, ma koliko bio kivan na ludake koji siluju bilo koga, ne samo decu. Ako jeste, mislim da je ovo sve ishitreno prijavljeno, uradjeno. Ovakve price moze dete u osnovnoj skoli da prica i da veruje u njih, ali samo do treceg razreda.
    (Niko bitan, 18. januar 2021 13:40)
    Nije to baš tek tako, ideš tamo i posle silovanja zato što želiš da postaneš glumica i upišeš FDU?
    To je kao da ti imaš šefa koji te siluje, ali obzirom da znaš da ne možeš da nađeš drugi posao i ti i tvoja porodica zavisite od plate trpiš i i dalje ideš na posao.
    (Ivan, 18. januar 2021 14:09)

    # Link komentara

  29. Zaista verujem u ovo što pričaju devojke i žene koje tuže dotičnog ali meni kao laiku nije baš najjasnije kako se pravno i zakonom dokazuje krivica retroaktivno pogotovo ovog tipa. Sada može njih 5 da se udruži sa istom pričom i optuži bilo koga za napastvovanje koje se desilo pre 1, 2 ili 5 godina. Kako se dokazuje silovanje posle toliko vremena kada nema fizičkih dokaza za to već je samo reč onoga koji tuži protiv reči onoga koji je tužen.
    (Shurda, 18. januar 2021 13:55)

    # Link komentara

  30. Dr@ Smanji dozivljaj, vise se pitamo zasto drugi nisu prijavili, oni koje nije seksualno uznemiravao ali jeste verbalno ponizavao, zasto su dozvolili da to radi i generacijama maloletnika posle njih?
    (Hanzo Hasashi, 18. januar 2021 12:31)
    Zato sto je u Srbiji normalno biti ponizavan tome te uce od detinjstva.
    Ne razumem sto se svi sad prave ludi. Zivimo u drustvu ponizenja i sad to niko kao ne vidi. Setite se Jutkinih braniteljica (zena) pred sudom i radnika namenske (muskaraca) koji napadaju porodicu mrtvih kolega. Ovde je normalno ponizavati se.
    (Hmmmm, 18. januar 2021 13:44)

    # Link komentara

  31. Ljudi ladno pišu kako joj ne veruju i kako im je sve sumnjivo i čudno a onda u istom dahu pitaju - pa sto nije odmah prijavila?! Pa nije prijavila izmedju ostalog zbog ljudi koji pišu ovakve komentare - neobrazovani, primitivni, emotivno zakinuti, i potencijalno opasni.
    (Dr, 18. januar 2021 10:54)

    Gledaj, mogu da verujem i ne verujem, nema nista od toga, ali ne mozes mi dokazati ako si imalo pametan, skolovan, i imas gram mozga, da te neko moze silovati 5 puta i ti i dalje ides kod njega, a pri tom imas skoro 18 godina, skolovana si, obrazovana, bogata, imas jake roditelje itd. Aman ljudi, neke stvari se ne poklapaju u ovoj prici. Ako je kriv, osuditi ga na najvecu mogucu kaznu, ali meni nije normalno da te neko siluje 5 puta ili sto puta i nikom nista. Ako ju je silovao, to je bilo samo jednom, tj prvi put, shvatate li. Cim je nastavila da ide kod njega, nije prijavila nikom, nije rekla roditeljima, drugarici nekoj, to ne moze biti silovanje, ma koliko bio kivan na ludake koji siluju bilo koga, ne samo decu. Ako jeste, mislim da je ovo sve ishitreno prijavljeno, uradjeno. Ovakve price moze dete u osnovnoj skoli da prica i da veruje u njih, ali samo do treceg razreda.
    (Niko bitan, 18. januar 2021 13:40)

    # Link komentara

  32. Tuzno je i zalosno stanje svesti nekih pripadnika naseg naroda u ovim komentarima, koji opravdavaju postupke ovog monstruma, pa makar to bile i samo seksualne asocijacije saopstene maloletnim devojcicama i devojkama.
    (Rale, 18. januar 2021 13:23)

    # Link komentara

  33. Procitas komentare i eto objasnjenja zasto je cutala.Sad je ne siluje jedan manijak nego cela srbija.Bolesno je ovo drustvo,vodite decu odatle.Bilo gde,takvog mulja nema nigde.To vam garantujem 100%, i sam sa pobegao od takvih.
    (Pneuma, 18. januar 2021 13:19)

    # Link komentara

  34. Devojke, zene, pa i muskarci koji se bojite da prijavite maltrerianje - istrazite sta je GASLIGHTING. Taktika koju koriste manipulatori i narcisi da okrenu pricu i nateraju vas da se bez razloga osecate krivim i manje vrednim. Ovo je jako bitno prepoznati i u vezama, i na poslu i svuda. Nije uvek vezano za seksualno nasilje, ali je izuzetno rasporstranjeno. Ako se konstanto osecate neprijatno u necijem prisustvu, ponizeno, i ucenjeno...ODMAH udaljiti tu osobu iz svog zivota. Nikom niste duzni da se pravdate ni da podnosite racune i nije sramota biti izmanipulisan.
    Naravno, ovo je lakse odraslima da prepoznaju, a sto se dece tice, treba od malena negovati zdrav i iskren odnos sa roditeljima, zasnovan na ljubavi a ne na strahopostovanju! Ohrabrujte decu da vam se poveravaju bez straha od kazne i ne odbacujte njihova osecanja kao manje validna od vasih. Tako cete ih najbolje zastititi.
    (reason, 18. januar 2021 13:12)

    # Link komentara

  35. Tako rade sekte, najlakse je isprati mozak detetu i navesti ga da bude rob, takodje je lakse manipulisati devojcicama, on je koristio svoj polozaj i autoritet za iskoristavanje devojcica koje nisu ni bile svesne da su potcinjene, nazalost puno je ovakvih slucajeva,ne samo kod nas vec i u inostranstvu, ko zna koliko dece nestane u Americi...
    (Andrej, 18. januar 2021 13:09)

    # Link komentara

  36. koliko sam ja shvatio lik drzi ovu skolu 40 godina.i za sve te godine nista,ni najmanja sumnja nije procurila u javnost tj medju roditelje te dece?tesko mi je da poverujem u to.gde su bolesni roditelji u citavoj situaciji?jedno je biti strog a sasvim drugo maltretirati ucenike psihicki.to su znali roditelji i zarad buduceg uspeha deteta,cutali su i prihvacali.uz svo duzno postovanje,sa 17 godina jesi mlad ali vrlo dobro se zna sta moze a sta ne,nije to dete od 10 godina.i to se desavalo vise puta i ti se ne oglasavas,roditelji nista ne primecuju?covek ocigledno nije u redu ali sve mi je pomalo cudno..
    (bricktop, 18. januar 2021 13:07)

    # Link komentara

  37. dobar materijal da se snimi film.
    (daca, 18. januar 2021 13:03)

    # Link komentara

  38. Ovo je moju ženu kad je bila tinejdzer potao sveštenik na ispovedi. Nakon toga nikad više nije išla na ispoved.
    (Che, 18. januar 2021 13:02)

    # Link komentara

  39. Kod nas je nastavnica u osmom razredu iz biologije drzala cas o seksu, poslednji cas.
    Pitala je isto ko je imao seks da se javi ako zeli da prica o tome.
    Prvi razred srednje skole isto je tako bilo sa razrednom staresinom koja je inace psiholog bila u toj skoli.
    Smatram da su imale bezazlen i edukativan pristup tome.
    (ooo, 18. januar 2021 12:42)

    # Link komentara

  40. Ovde se ne zna ko je nenormalniji, da li Mika koji je citav zivot posvetio vatanju klinki, ili Milena koja po svaku cenu hoce da bude glumica pa 10 godina kuje osvetu.
    Od toliko lepih zanimanja svi bi da budu bas glumci?
    (Aca Pantljičara, 18. januar 2021 12:42)

    # Link komentara

  41. Izvinite, ali sva ta njegova pravila koja je ova nabrojala, nemaju uopste nikakve veze sa silovanjem i slicno. Ne znam sta ona to pokusava uraditi sa tom izjavom?
    Samo da jos dodam, neka identicna pravila smo i mi imali u osnovnoj skoli od raznih nastavnika, neka su cak bila i da kazem radikalnija, a dobijali smo i cupanje zulufa, magareci cosak i tako dalje, bile su ali retko i packe po prstima itd. Bilo je deranja i urlanja, kad slusamo ili ne slusamo.
    Ovo sto je ova izjavila je cist feminizam i lov na vestice. Veze nema sa slucajem. Uostalom, mozda covek i nije kriv. I to nije iskljuceno.
    (hm, 18. januar 2021 12:38)

    # Link komentara

  42. Mika je izveo generacije rasnih glumica ljudi moj brat je bio i obožavao da ide na čas.. poligrafski iskazi su neophodni jel on nije monstrum pedofiski a niko ne zna da Mika ako je dete talenat roditelji nemaju nije uzimao ništa i mnogo drugih stvari ajde to policija da ispita za njega jel svi su se kunuli u Miku sad odjednom ovo čudno je!?
    (Dejan, 18. januar 2021 10:06)


    Zato ja uvek tvrdim da bi u Srbiji oko 85% ljudi pustilo najgore monstrume u kucu, da im cuvaju decu. Jer su plitki i materijalisticni, konformisti.
    Kupis ih za baklavu - sto se kaze. Sva iskustva u zivotu su mi to dokazala.
    (Natasa, 18. januar 2021 12:35)

    # Link komentara

  43. Dr@ Smanji dozivljaj, vise se pitamo zasto drugi nisu prijavili, oni koje nije seksualno uznemiravao ali jeste verbalno ponizavao, zasto su dozvolili da to radi i generacijama maloletnika posle njih?
    (Hanzo Hasashi, 18. januar 2021 12:31)

    # Link komentara

  44. Covek je dobijao sex uz pristanak i to je to. Posle nema kajanja. Po meni su zrtve vrsnjaci tih devojcica kojima nisu davale pristanak.
    (NovaNormalnost, 18. januar 2021 11:08)
    Evo konacno da se javi jedan od ove mase zenomrzaca da objasni da je to tako jer ne dobija pristanke tj ne daju mu.
    (Klasika, 18. januar 2021 12:28)

    # Link komentara

  45. "Mozete da pricate, ali vam ne preporucujem jer vam niko nece poverovati!"
    Tako je govorio i Jutka i za seksualno uznemiravanje svojih sluzbenica dobio 3 meseca nanogicu. Dakle, problem je u sistemu koji ne kaznjava ovakve likove i problem je sto zakon nije za sve isti.
    (Aki, 18. januar 2021 10:04)

    Bravo! I onda se neko usudi da pita zašto nisu rekle ranije. Pa čitajte komentare. Em bi on dobio beznačajnu kaznu, jer ima očito ogromnu zaleđinu kao "uvaženi profesor", em bi nju raščerečili u medijima, kao i sad što rade, samo što bi tad bila obeležena i kao dete sigurno vukla još veću traumu.
    (Marija, 18. januar 2021 12:20)

    # Link komentara

  46. Nije tacno da nije napastvovao i decake. Viktor je ocajno prosao sa njim a Vuka su roditelji izvukli iz pakla. Podrska i za Viktora.
    (ivan, 18. januar 2021 12:19)

    # Link komentara

  47. Samo mi nije jasno, sta je trazila u toj skoli kod njega posle prvog silovanja?
    Zamislite njega, kad se pojavila, posle tog prvog silovanja(ako je bilo nasilno uopste) ... i jos mu donela skolarinu...
    (Deyan X, 18. januar 2021 12:11)

    # Link komentara

  48. Pravac Arabija !
    (King, 18. januar 2021 11:00), ovaj komentar je malo dvosmislen... a možda i samo nepromišljen!? Pravac Arabija da ga telesno kazne ili pravac Arabija tamo je ok odnos matorog čoveka od 50+godina i devojčice mlađe od 10 godina? (bar tako sama dogma kaže)
    (Petar, 18. januar 2021 12:04)

    # Link komentara

  49. "Onda mozda dete i skonta, resi da nece, dodje kod roditelja i kaze o cemu se radi. Tu onda nastupa nepoverenje roditelja - "znamo mi da ti umes da iznerviras", "nisi se dovoljno trudio", "verovatno preuvelicava" itd." @licno iskustvo

    da, i roditeljsski argumenti tipa "kako to i to dete moze i ne zali se, sto na nju ne vice nego na tebe, sigurno si ti kriva, ne trudis se dovoljno, lenja si", "ne mozes od svega da odustanes, moras to da zavrsis" i slicno. I dete ima osecaj krivice sto ga psihopata maltretira i misli da je samo krivo za to.

    Roditelji su cudo koliko ne slusaju i ne poznaju svoju decu. Mene su psihicki i fizicki zlostavljali u vise navrata, moji su uvek bili na strani zlostavljaca.
    (jos jedno licno iskustvo, 18. januar 2021 12:02)

    # Link komentara

  50. Silovanje predstavlja penetraciju seksualne prirode na telu drugog lica bez njenog, odnosno njegovog pristanka, korišćenjem bilo kog dela tela, odnosno predmeta. To je definicija silovanja u doslovnom smislu. Sad se postavlja pitanje kako i na koji način je Mika Aleksić slivao svoje žrtve? Tukao ih je, vezivao, fizički nadjačao cepajući im odeću dok su žrtve vrištale i tražile pomoć? Ne bih rekao da je to bio slučaj...
    Pretpostavljam da je u svojoj grupi (u kojoj su bili mladi i životno neiskusni ljudi) on imao status veoma autoritativne ličnosti poput gurua u nekakvoj sekti gde su se vremenom svi borili za njegovu naklonost. Da li je zbog toga kriv? Jeste, naravno jer je svesno koristio svoju moć i položaj. Ali da li je morbidni pedofil? To je već prilično opasno etiketiranje kome smo mi Srbi prilično skloni unapred osuđujući nekoga bez dokaza i sudskih argumenata.
    Začuđujuće je nešto sasvim drugo. Zašto je žrtvama bilo potrebno toliko vremena ako je u pitanju istinsko silovanje? Ili bolje reći jednoj žrtvi u ovom slučaju, a bilo ih je do sada ko zna koliko. Ne osuđujem nikoga (to nije moj posao), samo otvaram pitanja o kojima valja razmišljati.
    (Arthammer, 18. januar 2021 12:02)

    # Link komentara

  51. ako je sve ovo istina.. hm... ne bih mu bio u koži..
    (Nik, 18. januar 2021 12:01)

    # Link komentara

  52. @fenomen
    govoris o deci, devojkama, mladim bicima . Silovana , ucenjivana, uplasena.
    Jel ti dosta ili hoces jos.
    (roditelj, 18. januar 2021 11:54)

    # Link komentara

  53. Mene zanima koliko je trajao čas kod Mike, koliko časova mesečno iznosi program i koliko košta jedan čas? Da vidimo koji je to sloj ljudi koji šalje decu u privatnu školu glume. Ja ne mogu svojoj deci da priuštim sve što iziskuje državna škola, a mora da se plati iz sopstvenog džepa, ali sam zato jako siguran da neće deca biti ni na koji način zlostavljana od predavača, pa ni polno. Ovi koji imaju para da pružaju ovakve škole svojoj deci, a da bi njihova deca bila uspešnija od naše, i da nastave da budu mnogo bogatija od naše dece kao što su njihovi roditelji od nas, svesno guraju svoju decu u takve rizike. Ceo Beograd šuška godinama o, u najmanju ruku, upitnim metodama Mikine škole, ali bogati roditelji svesno ulaze u rizike da bi njihova deca sutra bili elita, naročito finansijska. I sada trebam da imam empatiju za njih? Nemam. Tražili ste, gledajte.
    (Vlada, 18. januar 2021 11:50)

    # Link komentara

  54. @Kilmonger, 18. januar 2021 11:12
    Tvoj komenter sadrži čitav niz relativizacije, opravdanja i razumevanja prema silovatelju, uz "Opet kažem, ne branim nikoga" frazu. Ne čoveče, braniš ga itekako, a na stub srama stavljaš sve devojke koje se usude da ga prijave.
    Ajde molim te, kada bi se udružilo 5 devojaka, od kojih je najstarija ostvarena ličnost i glumica da unište nekog tamo starca učitelja glume. Realnije ti je da laže 5 devojaka, nego matori perverznjak očigledno...

    Prijateljski savet, sudeći po stavodima koje iznosiš, kofere u ruke i pravac Islamska Država, tamo su vam sve istomišljenici na ovu temu.
    (sinisa33, 18. januar 2021 11:47)

    # Link komentara

  55. Oper ne vidim nijednu optuzbu za koju se krivicno goni.
    (palanka, 18. januar 2021 11:44)

    # Link komentara

  56. Ali čovek nije napastovao dečaka već devojčice. Tako bar kažu ove žene. Nema tu puno filozofije. Ako je silovao maloletnice da prođe kao berberin.
    (Goran Loznica, 18. januar 2021 11:13)

    nigde nisam procitao da je napastvovao, kao taj berberin ... sve je u uvijenoj formi ... koristio je uticaj, verovatno, i devojke su sa njim stupale u ibtimbe odnose ... proti svoje volje, emocije ... ali niko nije izjavio da ju je silovao kao szo to rade manijaci i bolesnici ...

    neverovatno je da mnogi roditelji nista ne primete, da mnogi glumci nista ne znaju (Lecic npr) ... Kaze jedva cekala da je pozove u sobu, kao talentovanu ... I nijedna pre nje da ne kaze "imala sam seks" da se poveri drugarici ...

    neutralan stav po ovom pitanju je najbolji

    neutralan stav ...
    (neko ko zna, 18. januar 2021 11:42)

    # Link komentara

  57. Ma što bi ga prijavila ako nije silovao. Mora da jeste ko bi bez razloga nekog prijavio. Mada kažu da u SAD 48% prijava za silovanje bude lažno.
    (Miki, 18. januar 2021 11:37)

    # Link komentara

  58. Детаље требају да знају сви, да би знали где и када живе. Да постоје овакви "учитељи лепих уметности", тренери, гуруи... Режисери, најугледнији, који кажу : " Нема глумице без 4 абортуса". А многима је монаштво чудно, страно...
    (socijalista, antikomunista, 18. januar 2021 11:36)

    # Link komentara

  59. Izvinite Igore, ta starija maloletnica od 17 godina i deset meseci kako vi kažete je i dalje 43 godine mladja od svog mentora a maloletnica iz novembra prošle godine najmanje 52 godine mladja! Aleksiću to nije smetalo nimalo? Vernik, patriota? Naša crkva daje specijalne dozvole sa stupanje u brak ako je razlika izmedju supružnika veća od 15 godina, čak i ako oboje to žele.
    (Bursać J., 18. januar 2021 11:33)

    # Link komentara

  60. Voleo bih da cujem ko je nastavio da "siluje" ovu gospodjicu posto glumi u serijama koje su zestoko medijski ispracene, "Drzavni sluzbenik", "Pet", verovatno ima jos neka...
    (Kukatilo, 18. januar 2021 11:32)

    # Link komentara

  61. Konačno je pokret MeToo došao i u našu zemlju.

    Za one koji nisu upoznati sa ovom taktikom savremenog femi-nacizma, evo ukratko.

    Suština ovog pokreta je u organizovanom kolektivnom "prisećanju" da se pre XZ godina desilo neko "silovanje".

    Pošto to, naravno, ne može da se dokaže, vrši se pritisak na javnost i pravosuđe tako što prijavu protiv jednog muškarca istovremeno podnosi veći broj žena.

    Tako se osnovni problem, tj. nedostatak bilo kakvih dokaza, "zatrpava" bujicom problematičnih naknadnih "prisećanja".

    Ako jedna žena možda i može da se "priseti" pogrešno, [b]sedam njih mora da su u pravu, zar ne?[/b]

    I tako se pravni poredak kompletno urušava davanjem prednosti najvećim galamdžijama.

    Tehnika je odlično razrađena u anglosaksonskim zemljama, i eto - cirkus sada organizuje predstave i u Srbiji.

    Ovo je tek početak, proba i uhodavanje. U dogledno vreme možemo očekivati puno ovakvih masovnih "prisećanja".

    Asocijacija na "etničko trovanje" nije sasvim promašena...
    (Milivoje, 18. januar 2021 11:32)

    # Link komentara

  62. Narcis...
    (X, 18. januar 2021 11:30)

    # Link komentara

  63. A sta su vasi roditelji rekli na to i zasto su vas zbog svojih bolesnih ambicija i dalje slali kod njega?Njega u zatvor...a roditelji da vise paznje obrate na svoju decu i da sa njima sto vise razgovaraju!!!
    (Surovoiskrenaosoba tzv.realista, 18. januar 2021 11:30)

    # Link komentara

  64. Pitanje za pojedine muskarce iz komentata koje ovih dana ostavljate na ovoj temi - prepoznati cete se.

    Cemu potreba da branite odraslog muskarca-pedofila od silovanih devojcica?! Vi se ne borite za njegovo pravo, vi negirate zrtve i podsticite mrznju. I posle se pitate zasto ne prijavljuju. Zamislite devojcicu koja naleti na ovakog brata, druga, oca, pa zatim policajca, suduju! Sta vam je?!

    Ovaj srBskim fenomen je grozan i ukazuje da imamo ozbiljan drustveni problem u mladim muskarcima.
    (Sasa, 18. januar 2021 10:3

    Ne branimo mi njega, vec trazimo da se ne osudjuje prije vremena. Ti ga nazivas pedofilom samo zato sto je neko iznio optuzbe na njegov racun. Prvo da se ustanovi sta je tu bilo, pa posle mozemo da nazivamo krivca pogrdnim imenima. Dakle, sjutra da te neko optuzi za pedofiliju, treba li da te razapnu prije sudjenja a ti npr nisi kriv, nego ti neko namjesta. Nemojmo izvlaciti zakljucke prije vremena.
    (Kaokakao, 18. januar 2021 11:30)

    # Link komentara

  65. Imam dosta poznanika koji su išli kod Mike na časove. Mnogi su ostali i više od deset godina, svi u nadi da će upisati akademiju, postati glumci. I samo jedan od njih je na kraju upisao i sad se bavi tim poslom. Svi ostali - ništa. A pretrpeli su svakakva maltretiranja, ove priče o njegovim brutalnim metodama svi znaju već 30 godina, to se prepričavalo naveliko, ali su i dalje navaljivali (mnogo više istripovani roditelji nego deca) da idu kod njega. A roditelji se kleli u njega kao u boga: "Mika je zakon, kod njega ta deca postaju ljudi, čvrsta ruka, disciplina, to što ih on uči, nema u školi, bla bla bla". Pa jesi li ga poslao u glumačku školu da uči glumu ili da ga vaspitava umesto tebe?
    To mi isto kao ovi što sad zastupaju stav da treba vratiti obavezno služenje vojnog roka: "Napraviće čoveka od bitange/lenjivca"...pa neće, prijatelju, ako roditelj nije napravio čoveka od njega, neće ni vojska.
    (Čarobni prašak, 18. januar 2021 11:29)

    # Link komentara

  66. Nije OFK Beograd nego FK Obilić.
    (Bursać J., 18. januar 2021 11:26)

    # Link komentara

  67. Kad god otvorim ovakve vesti uplašim se da ću da vidim mnogo bolesnih komentara. Drago mi je da to nije slučaj
    (ja, 18. januar 2021 11:22)

    # Link komentara

  68. Ako je stvarno uspevao sa tim aktivnostima do 68 godina starosti, vreme mu je za zasluzenu penziju, makar i u nekom zatvoru.
    (AlCapo, 18. januar 2021 11:19)

    # Link komentara

  69. Лик је манијак, али нису ми јасни ни она ни њени родитељи, немогуће је да нису ништа приметили све ове године...
    (Bob Rock, 18. januar 2021 11:17)

    # Link komentara

  70. Kako otac ženskog djeteta, ovakve stvari sigurno jako negativno doživljavam ali se uzdržavam od komentara o njegovoj krivici jer istraga nije ni počela.
    (obi van, 18. januar 2021 11:14)

    # Link komentara

  71. Četiri puta budeš silovana i ćutiš? Četiri puta budeš silovana i još silovatelju debelo plaćao "časove"? To više govori o mentalnom sklopu žrtve nego o manijaku. Glumica po svaku cenu...da li je to motiv ćutanja? Rekao BiH da jeste...važno je ući na estradu, cena za to nije bitna.
    (Fenomen, 18. januar 2021 10:44)

    Ma moze onada bude najgora osoba na svetu, glumica u rangu "onih" iz farme,sta god. To je sve sekundarno. Matori monstrum je silovao maloletne devojke. Tacka. Nema dalje. Njih pet, za sada, ga je prijavilo. I ne trebaju tu nekakvi forenzicki dokazi(malo manje da se gledaju americke serije). Ziva rec pet devojaka je dovoljna da za osudu
    (mile, 18. januar 2021 11:13)

    # Link komentara

  72. Mika je izveo generacije rasnih glumica ljudi moj brat je bio i obožavao da ide na čas.. poligrafski iskazi su neophodni jel on nije monstrum pedofiski a niko ne zna da Mika ako je dete talenat roditelji nemaju nije uzimao ništa i mnogo drugih stvari ajde to policija da ispita za njega jel svi su se kunuli u Miku sad odjednom ovo čudno je!?
    (Dejan, 18. januar 2021 10:06)

    Ali čovek nije napastovao dečaka već devojčice. Tako bar kažu ove žene. Nema tu puno filozofije. Ako je silovao maloletnice da prođe kao berberin.
    (Goran Loznica, 18. januar 2021 11:13)

    # Link komentara

  73. Cemu potreba da branite odraslog muskarca-pedofila od silovanih devojcica?! Vi se ne borite za njegovo pravo, vi negirate zrtve i podsticite mrznju. I posle se pitate zasto ne prijavljuju. Zamislite devojcicu koja naleti na ovakog brata, druga, oca, pa zatim policajca, suduju! Sta vam je?!

    Ovaj srBskim fenomen je grozan i ukazuje da imamo ozbiljan drustveni problem u mladim muskarcima.
    (Sasa, 18. januar 2021 10:38)

    Prepoznao sam se, polovično. Prvo, nije dokazano da je silovatelj. Ovo je(za sada) klasičan lov na veštice.

    Drugo, nije pedofil.

    Treće, uz dužno poštovanje prema navodnoj žrtvi, ako je sve ovo istina ona je svojeručno omogućila silovatelju da istraumira generacije ljudi koji su kod njega pohađali časove.

    Opet kažem, ne branim nikoga, ali biti đubre od čoveka i silovatelj nisu iste stvari.

    Ovako svaka žena može da optuži nekoga za silovanje i time mu upropasti život bez posledica. Zato se nikome ne može verovati na reč, već se moraju prikupiti nepobitni dokazi! Dokazi! Dokazi!
    (Kilmonger, 18. januar 2021 11:12)

    # Link komentara

  74. U vreme kada je, navnodno, prvi put silovana, ona je imala tačno 17 godina i 10 meseci... osoba koja ima 17 godina i 10 meseci po Zakonu je starija maloletnica, a ne dete. Dakle, nema govora o pedofiliji.

    Teško mi je da poverujem da je išta od toga istina: 40 godina on vodi tu njegovu školu i nikada nije bilo nikakvih problema te vrste... tek se sad odjedanput nastaje problem!? I sve se to, navodno, događalo još pre 9 godina... pa šta si, bre, čekala 9 godina? I navodno je više puta silovana... pa što se nisi ispisala iz te škole?
    Rekao bih da je ovo nastavak feminističke Me Too kampanje: verovatno se čovek zamerio ko zna kome za ko zna šta... naravno, nisam 100% siguran u to: na istažnim organima je da utvre činjenično stanje, prikpe dokaze... a ne na medijima.
    (Igor, 18. januar 2021 11:09)

    # Link komentara

  75. jel ovoj "karijera" bila u padu, pa resila da joj dâ boost
    (čačanin, 18. januar 2021 11:09)

    # Link komentara

  76. drugosrbijanci mu smestili jer je držao molitve
    (zivojin djordjevic, 18. januar 2021 11:08)

    # Link komentara

  77. Covek je dobijao sex uz pristanak i to je to. Posle nema kajanja. Po meni su zrtve vrsnjaci tih devojcica kojima nisu davale pristanak.
    (NovaNormalnost, 18. januar 2021 11:08)

    # Link komentara

  78. Znalo se da Mika maltretira decu ali se nije znalo da je silovatelj, i pored toga roditelji su slali decu kod njega, plaćali mu debelo i prihvatali bez pogovora da ne smeju da se mešaju. Čekaj, ja tebi poveravam svoje dete i još ti plaćam a ne smem da se mešam, tu nešto nije uvredu? Na to niko normalan ne bi pristao ali su ovde u pitanju snobovi od roditelja kojima bitno da se hvale kako im deca idu u "čuvenu školu glume". Odvratno!
    (Pauk Pletikosa, 18. januar 2021 11:08)

    # Link komentara

  79. Има ли у свему овоме и понешто од онога што је испевано у песми ЛУТКА СА НАСЛОВНЕ СТРАНЕ!? Наравно, апсолутно и без милости треба кажњавати овакве преступнике и оваква недела, и то максималним казнама!!!
    (Бојан, 18. januar 2021 11:07)

    # Link komentara

  80. Ako je istina, za osudu je. Samo jedno pitanje, zasto niko nije prijavio njegovo surovo ponasanje svih ovih godina, razumem zasto nisu zrtve seksualnog maltretiranja, ako se ovo ispostavi da je tacno, ali zasto niko drugi od polaznika nije izasao u javnost ranije? Kako ste dozvolili da novi polaznici, maloletnici, budu podvrgnuti istoj verbalnoj torturi, zar to ne govori nesto i o vama, draga gospodo glumci? Generacije dece su odlazile kod doticnog posle vas i niko se nije usudio da izadje u javnost, da kaze da ta deca trpe ponizavanje, gde ste bili do sada? Potpuno razumem zrtve fizickog zlostavljanja i zasto su se skrivale, ali ostale ne razumem.
    (Hanzo Hasashi, 18. januar 2021 11:01)

    # Link komentara

  81. Moja najbolja drugarica je imala seks sa 13 godina. Sada je uspesan programer, ostvarena zena i dobar prijatelj. Mi sada imamo 33 godine, a svi smo bili dobro upuceni tada sta je seks, sta je silovanje, sta je prikladno, a sta neprikladno. A to je bilo pre ekspanzije interneta. Ja bih voleo da mi pokazete dete koje je sada tih godina, a da ne zna sta je klasican, oralni, analni seks. Ovaj lik je manijak, tu nema dileme. Pitam se gde su u toj celoj prici roditelji. Najbolje da bih dete upisao kod nekog lika koji mi kaze da se vidimo jednom na pocetku i nikad vise.
    (Kukatilo, 18. januar 2021 11:01)

    # Link komentara

  82. Pravac Arabija !
    (King, 18. januar 2021 11:00)

    # Link komentara

  83. I tako je on nju silovao godinama...
    (Ahtung, 18. januar 2021 10:58)

    # Link komentara

  84. Alanzeljkzeljko

    A to preko nema, ajde bre , pored toga sto potenciras da zivis preko, treba da znas da tamo "predatora" ima mnogo vise nego u "zaostaloj" Srbiji, kao sto kaskamo u svemu kaskamo i u ovim bolestinama...
    (mich, 18. januar 2021 10:56)

    # Link komentara

  85. Samo cu vam reci da sam godinama insistirala na tome da privatni nastavnik matematike drzi casove mojoj devojcici u nasem stanu i u mom prisustvu. Nije da sam se mesala i smetala na casu, ali otkud ja znam ko je taj fini ljubazni cika nastavnik? Kad sam se uverila da je sve u redu, a dete poraslo, onda je smela i da ode kod njega na cas. Pazite, mnogo pazite...
    (a, 18. januar 2021 10:56)

    # Link komentara

  86. Pored strašne činjenice iznesene u ovim tvrdnjama, još jedna stvar me fascinira. Deca bogatih roditelja od malena idu u navedenu školu glume. Iz iste škole se isključivo regrutuju deca da glume u filmovima, a potom kad dodje vreme upisa na fakultet onda supruga dotičnog prima decu koja su pohadjala časove glume kod njenog muža. Posle toga postaju medijske zvezde jer su tako predodredjeni. A ti sirotinjo brani državu!
    (eto tako, 18. januar 2021 10:55)

    # Link komentara

  87. Ljudi ladno pišu kako joj ne veruju i kako im je sve sumnjivo i čudno a onda u istom dahu pitaju - pa sto nije odmah prijavila?! Pa nije prijavila izmedju ostalog zbog ljudi koji pišu ovakve komentare - neobrazovani, primitivni, emotivno zakinuti, i potencijalno opasni.
    (Dr, 18. januar 2021 10:54)

    # Link komentara

  88. Treba osuditi monstruma.
    Ali pitanje je šta su čekale 9 godina.
    (Dragan, 18. januar 2021 10:51)

    # Link komentara

  89. Mika je izveo generacije rasnih glumica ljudi moj brat je bio i obožavao da ide na čas.. poligrafski iskazi su neophodni jel on nije monstrum pedofiski a niko ne zna da Mika ako je dete talenat roditelji nemaju nije uzimao ništa i mnogo drugih stvari ajde to policija da ispita za njega jel svi su se kunuli u Miku sad odjednom ovo čudno je!?
    (Dejan, 18. januar 2021 10:06)

    Брате, шта си ти хтео да кажеш?
    (dimandi, 18. januar 2021 10:51)

    # Link komentara

  90. Prva koja nije prijavila omogucila je svim ostalim devojkama da budu silovane.
    (ikac klisa, 18. januar 2021 09:37)

    Da, hajde da krivimo istraumiranu tinejdžerku (žrtvu!!!) sto nije reagovala kako vi pametnjakovići mislite da je trebala, a ne predatora! Da li ste vi ljudi imalo svesni šta pišete?? Ili ste zaista toliko neobrazovani da nemate ni zrno znanja iz psihologije ili ste i sami potencijalni nasilnici - drugog objašnjenja nema. Ovakvo odsutstvo empatije je patologija.
    (Sandi, 18. januar 2021 10:49)

    # Link komentara

  91. @ikac klisa " prva koja nija prijavila omogucila je svim ostalima da budu silovane" ..
    Kako okrutan komentar i jako opasan. Da li shvatate da zakucavate ekser u necije srce?
    (pizza pametnica, 18. januar 2021 10:48)

    # Link komentara

  92. Valjda ce konacno da umuknu ovi sa "sto ga nisu odmah prijavili" argumentom
    ("Ja bih to drugacije i bolje", 18. januar 2021 10:07) Pa vidiš, nećemo. Evo zašto. MI iz čitave ove halabuke vidimo jednog egomanijaka koji je šikanirao decu, neostvarenog desetara u vojsci. Pseudofilozofske pseudopedagoške fore, kazne i pseudočeličenje za život. Prodaja .uda za bubrege, Ali roditelji su kod njega upisivali decu jer su želeli da ona budu glumci, poznati i slavni, kako bi se majke puvale pred koleginicama a tate pred drugarima u kafani. Verovatno su i deca, onako klinački, htela da budu važna i poznata. Ali sve to NIJE KRIVIČNO DELO. Poenta je u silovanju i seksualnom uznemiravanju, a to ne može da se dokaže posle 10 godina, kao ubistvo ili pljačka. Ne može forenzički. Zato stoji argument o prijavljivanju ODMAH. To savetuju i službe za stručnu psihološku pomoć, i svi lekari. Devojke, zgazite stid i bol i prijavite. Odmah! Makar roditeljima. Ako postoji roditelj koji ne želi da sasluša svoje dete, ućutka ga ili načini lažovom, taj je kriv isto koliko i silovatelj!!!
    (cinik ovdašnji, 18. januar 2021 10:48)

    # Link komentara

  93. Da se razumemo - osuđujem oštro bilo kakvo seksualno uznemiravanje a kamo li ovo o čemu se priča u članku .Znači ako je tačno , zatvor diživotni !
    Ali brate, meni ove priče nešto malo i sumnjive . Nadam se da će policija i tužilaštvo isterati celokupnu istinu na videlo .
    (Borg, 18. januar 2021 10:47)

    # Link komentara

  94. @Solar
    Da, da, tu gde si ti, tu su sugurno sve med i mleko. Daj posalji drzavu, pa da proguglamo?
    (Pipi, 18. januar 2021 10:45)

    # Link komentara

  95. Četiri puta budeš silovana i ćutiš? Četiri puta budeš silovana i još silovatelju debelo plaćao "časove"? To više govori o mentalnom sklopu žrtve nego o manijaku. Glumica po svaku cenu...da li je to motiv ćutanja? Rekao BiH da jeste...važno je ući na estradu, cena za to nije bitna.
    (Fenomen, 18. januar 2021 10:44)

    # Link komentara

  96. Sad si našla da progovoriš posle 20 godina?
    (ognjen, 18. januar 2021 10:44)

    # Link komentara

  97. Uobičajeno srpsko njegovanje kulta ličnosti, a on psihopata koji je iskorištavao situaciju i sve to dobro naplaćivao.
    Mješavina kulta ličnosti, sektaštva, prodavanja magle...i ko zna čega sve ne. Problem je što se mladi ljudi u datim situacijama ne znaju snaći i sve
    to trpe mjesecima pa i godinama.
    (Iskosa, 18. januar 2021 10:43)

    # Link komentara

  98. Aki. Zakon za sve nije isti,ispašta sirotinja!
    Tako je svuda u svetu,nije pravedno i pošteno,ali je tako!
    Ali,ni sve škole nisu iste? Ako je 1 čas kod Mike bio 60 eura,teško da je sirotinja išla u tu školu,oni koji nemaju ni 2 normalna obroka dnevno!?
    Digla se velika frka i hajka,a ne sećam se da je neko trzno prstom za našu decu na Kosmetu,ili recimo monstruozno ubistvo u Nišu dvoje nevinih bića???
    Taj monstrum će dobiti 5 god.,a za Miku tražite doživotnu???
    Zašto različiti aršini???
    (Don Kihot, 18. januar 2021 10:41)

    # Link komentara

  99. Jel jos nekome ovo izgleda kao neka sekta, sa Mikom kao guruom??
    I gde i sta su radili njihovi roditelji, jer ovo je ozbiljna tortura i mazohizam, cak i bez samog silovanja
    (Pipi, 18. januar 2021 10:41)

    # Link komentara

  100. Pitanje za pojedine muskarce iz komentata koje ovih dana ostavljate na ovoj temi - prepoznati cete se.

    Cemu potreba da branite odraslog muskarca-pedofila od silovanih devojcica?! Vi se ne borite za njegovo pravo, vi negirate zrtve i podsticite mrznju. I posle se pitate zasto ne prijavljuju. Zamislite devojcicu koja naleti na ovakog brata, druga, oca, pa zatim policajca, suduju! Sta vam je?!

    Ovaj srBskim fenomen je grozan i ukazuje da imamo ozbiljan drustveni problem u mladim muskarcima.
    (Sasa, 18. januar 2021 10:38)

    # Link komentara

  101. zato mrzim Srbiju.
    Zbog licemerstva i ponizavanja zena!
    Zenama sva podrska! Samo gazite!
    (Solar, 18. januar 2021 10:00)

    Mislis da je u drugim zemljama drugačije?
    Nažalost zakon jaceg i mocnijeg ti preovladava u vecini zemalja
    (NebaCar, 18. januar 2021 10:35)

    # Link komentara

  102. Docivotni zatvor kao i berberinu i tacka ! Podrska devojkama strasno !zato se nikada necu vratiti u srbiju!
    (alanzeljkzeljko, 18. januar 2021 09:47)

    nisi ti nikad ni otisao iz Srbije.
    (Ko to tamo peva, 18. januar 2021 10:33)

    # Link komentara

  103. Ovaj predator treba da bude procesuiran za seksualno zlostavljanje i psiholosko maltretiranje a silovanje je vec nesto drugo. Za tako nesto mora postojati opipljiv dokaz inace se pretvaramo u divlji zapad gde ljude lincujemo samo na bazi jedne reci protiv druge. Ja licno joj ne verujem da je bila silovana, sto ne znaci da nije niti da jeste , vec samo da nema dovoljno dokaza. A bez dokaza svako je nevin dok se ne utvrdi da je kriv.
    (Ko to tamo peva, 18. januar 2021 10:31)

    # Link komentara

  104. Koliko je para uzeo od casova , kome je davao , i kome je duzan ? Koliko je njih upisao fakultet posle njegovih casova ako koliko nije ? Tu se drmala lova . A izgleda da se posle Aleksic i osilio sto novcano , sto seksualno . Tako da su resili neki da ga sad puste niz vodu mada je ova prica dosta starija .
    (kladzom do bola, 18. januar 2021 10:31)

    # Link komentara

  105. ("Ja bih to drugacije i bolje", 18. januar 2021 10:00)

    Jok, sad se tek postavlja pitanje "što ga nisu ranije prijavili". Znači, on ih spopada sa "seksualnim temama" godinama, i niko ništa ne govori. Baš niko da se požali roditelju, drugu, prijatelju i sl. I sve to traje decenijama. Pa, šta se čekalo?
    Inače, bolje bi bilo da se privikavamo na ovakve stvari. Pitanja koja im je Mika postavljao, sad su po programu za decu nižih razreda (tzv. "seksualno vaspitanje")
    (Clear, 18. januar 2021 10:29)

    # Link komentara

  106. kao prvo podržavam borbu protiv takvih ljudi, kao i hrabrost tih žrtvi. Nažalost takve stvari u svetu filma ili pozorišta su uvek postojale, glumice su spavale sa "nekim" kako bi napredovale u karijeri.
    U ovom slučaju mene buni zašto neko čeka 10-12 godina da o tome progovori. Gdjica Radulović je iz Beograda, pretpostavljam da ima kome da se obrati za savet, pomoć, zaštitu. I na kraju završava klasu kod njegove žene.
    ??????? o čemu se radi
    hajde sada zaboravićete naravno šta sam napisao na početku i počećete da pljujete. srpska posla...
    (dragan, 18. januar 2021 10:27)

    # Link komentara

  107. ovo je uzasno ako je stvarno silovao. to sto ih je celicio mi je ok, mora da bude driblanje da bi postao covek. Jedino sto moramo da se strpimo sa osudjivanjem ima u pravu pretposravka nevinosti, jedno ld osnovnih nacela krivicnog prava, svako se smatra nevinim dok se ne dokaze suprotno
    (Modesti, 18. januar 2021 10:23)

    # Link komentara

  108. nekad se znalo sta je silovanje, iz ovog teksta se vidi da su neki zarad moguce buduce slave pristali da decu podvrgnu cudovisnoj torturi i da su im postavljana pitanja neprimerena njihovom uzrastu ali niko ne pominje sam cin silovanja ... nista tu nije jasno, sem da je doticni gospodin vodio vrlo cudnu ustanovu u kojoj su deca mogla biti samo uz roditeljski pristanak
    (marica, kriv, razumevanje..., 18. januar 2021 10:23)

    # Link komentara

  109. ne znam sta je istina, ne verujem nikome...
    (ff, 18. januar 2021 10:22)

    # Link komentara

  110. (Dejan, 18. januar 2021 10:06)

    Prijateljski savet - mogao bi i ti da kreneš da pohadjaš časove, ali ne glume, nego srpskog jezika i gramatike. Šifrovane poruke je lakše čitati od tvog komentara.
    (Stevica, 18. januar 2021 10:20)

    # Link komentara

  111. Pogledajte video sa BK televizije o ovoj skoli " Dok andjeli spavaju gost Mika Aleksic". Covek je decu psihicki torturisao, govori im da su glupi, da su se ruzno obukli. Jednog decka na tako surov nacin kritikuje sto nije napamet naucio pesmicu tako sto mu pred svom ostalom decom govori da je glup. To dete samo sto nije zaplakalo. A mozete misliti sta im je radio dok nisu ukljucene kamere.
    I za sve koji se pitaju zasto ga odmah nisu prijavile. To su deca koje je prvo psihicki slomio, zapretio pa onda silovao. Manipulisao je sa njihovim strahovima. Tako da ne ocekujte od deteta sa 17 da moze reagovati kao neko od 35 godina. Svi mi koji imamo decu moramo pazljivo pratiti sta se desava u njihovim zivotima. Treba dobro proveriti sve ljude koji rade sa decom. Svaka cast devojkama na odluci da ga prijave.
    (Uskok, 18. januar 2021 10:15)

    # Link komentara

  112. Pitanje je šta devojčice i mlade žene prolaze i u sportu, u dobivanju posla, na poslu gde rade, kod kuće itd.? Nije ovo usamljen slučaj. Mnogi ćute zbog sramote.
    (vreme je da se društvo promeni, 18. januar 2021 10:14)

    # Link komentara

  113. @Solar a ti onda kod Vajnštajna...
    (doktor, 18. januar 2021 10:14)

    # Link komentara

  114. Što je najveća fora, iste te učenice je slao rođenoj ženi na studije. Stvarno bolesno.. Ja bi i njegovu ženu ispitao, možda i ona ima neki bolesni fetiš, ko zna.
    (Privatni detektiv Djido Mova, 18. januar 2021 09:36)

    Fetiš je tu bio novac. Znaci ako hoćeš na FDU, prvo moraš kod Mike.
    (Adriano_Galliani, 18. januar 2021 10:13)

    # Link komentara

  115. Jadna deca su trpela pakao zbog bolesnih ambicija svojih roditelja. Ne mogu da verujem da se nisu raspitivali kako njihovom detetu untom okruzenju za koji oni debelo placaju?

    Oni koji jesu, oni su svoju decu odvodili, pa neka su "ispadali slabi" kako je doticni govorio.

    Neka ovo bude za nauk svim roditeljima koji deci mogu da pruze sve. Neke stvari se ne kupuju za novac, dzaba svi kursevi i treninzi kada na kraju ostaju oziljci na dusi... Deci treba roditeljska ljubav i paznja, i da budu to sto jesu, samo deca.
    (chupavi, 18. januar 2021 10:13)

    # Link komentara

  116. ovakve priče sigurno postoje u svakoj sferi života, svuda gde ljudi žive i rade, samo su ovde u pitanju medijske ličnosti...
    (Šta je?!, 18. januar 2021 10:12)

    # Link komentara

  117. Objasnicu vam kako dolazi do ovog i niko ne konta dok se desava.

    roditelji hoce da im deca budu glumci. PRitom ih ceo zivot uce da slusaju starije i da su stariji uvek u pravu. Pritom, vecina dece dozivljava ovakvo ili onakvo nasilje nad sobom i vidja nasilje u svojoj kuci i smatra da je vredjanje, izivljavanje i pokorno lsusanje autoriteta normalno, iako mu to ne prija. I kad to dete ode, tuku ga, vredjaju i maltretiraju - ono misli da je ono lose. Cesto ni ne prijavi, jer ce roditelji da misle da je ONO lose.

    Onda mozda dete i skonta, resi da nece, dodje kod roditelja i kaze o cemu se radi. Tu onda nastupa nepoverenje roditelja - "znamo mi da ti umes da iznerviras", "nisi se dovoljno trudio", "verovatno preuvelicava" itd.

    I onda to prolazi godinama, dok ta deca ne odrastu, vrate film i skontaju sta se desavalo.
    (licno iskustvo, 18. januar 2021 10:10)

    # Link komentara

  118. Valjda ce konacno da umuknu ovi sa "sto ga nisu odmah prijavili" argumentom
    ("Ja bih to drugacije i bolje", 18. januar 2021 10:07)

    # Link komentara

  119. Mika je izveo generacije rasnih glumica ljudi moj brat je bio i obožavao da ide na čas.. poligrafski iskazi su neophodni jel on nije monstrum pedofiski a niko ne zna da Mika ako je dete talenat roditelji nemaju nije uzimao ništa i mnogo drugih stvari ajde to policija da ispita za njega jel svi su se kunuli u Miku sad odjednom ovo čudno je!?
    (Dejan, 18. januar 2021 10:06)

    # Link komentara

  120. Potvrdilo se pravilo ko god nešto krije ima neki razlog. Naprosto se vidi kad je čovek neprirodan, kad ima ekstremne zahteve i metode to mora da nije nešto u redu. Prvi neprirodan zahtev je zabrana kontakta sa roditeljima. To je prvi alarm. Znao je da roditelji imaju životno iskustvo i da mogu da prepoznaju nenormalnost i zato ih je isključio i izbegavao. A sva druga pravila su služila kao kamuflaža tog “pravila” o roditeljima. Očito patološka ličnost koja je uspela da osmisli način kako da zadovolji svoje patološke prohteve a da dugo ne bude otkrivena i kažnjena. Traumatično iskustvo za decu i mlade ljude. Da li su i muški članovi grupe imali neugodna iskustva? Moze li neko da kaže? Najgore od svega je da je uspeo tako dugo da ostane neotkriven. Tri decenije čoveče. Najstroza kazna i materijalno obeštećenje žrtvama (prodati njegovu imovinu i podelit).
    (podrška žrtvama, 18. januar 2021 10:05)

    # Link komentara

  121. "Mozete da pricate, ali vam ne preporucujem jer vam niko nece poverovati!"
    Tako je govorio i Jutka i za seksualno uznemiravanje svojih sluzbenica dobio 3 meseca nanogicu. Dakle, problem je u sistemu koji ne kaznjava ovakve likove i problem je sto zakon nije za sve isti.
    (Aki, 18. januar 2021 10:04)

    # Link komentara

  122. Nije na odmet spomenuti da je Mika vatreni navijac Partizana cisto da bi javnost imala kompletnu sliku o kakvoj se osobi radi.
    (Pritajeni Kineski snajper, skriveni Vozd od Transilvanije, 18. januar 2021 10:03)

    # Link komentara

  123. Impresioniran sam činjenicom šta su sve ljudi spremni da trpe da bi postali glumci. Sad se utrkuju ko će izneti više činjenica o monstruoznosti ovog umobolnika, ali šta ste čekali do sada i zašto ste to trpili? Zbog slave ste bile spremne na sve pa i da trpite to bolesno zlostavljanje...Nije se to desilo jedan dan već je trajalo godinama...ali sve za glumu, glumu nizašta.
    (Fenomen, 18. januar 2021 10:03)

    # Link komentara

  124. Sodoma i Gomora, svaki dan neke boleštine
    (drmr, 18. januar 2021 10:01)

    # Link komentara

  125. Šta mene boli uvo dal' je htela slavu, da li je čekala na ovo ili ono - silovana je, bila je maloletna, kraj priče. Najbolje da je on mator konj najmanje kriv u celoj priči!
    (5ar, 18. januar 2021 10:01)

    # Link komentara

  126. Docivotni zatvor kao i berberinu i tacka ! Podrska devojkama strasno !zato se nikada necu vratiti u srbiju!
    (alanzeljkzeljko, 18. januar 2021 09:47)

    #me too pokret je inače... srpski? Molim Vas da ne lupate po autosovinizmu u temi koja ne zaslužuje da je bilo koja druga, realno nepovezana tema zaseni.
    (posmatracica sa strane, 18. januar 2021 10:00)

    # Link komentara

  127. I zato mrzim Srbiju.
    Zbog licemerstva i ponizavanja zena!
    Zenama sva podrska! Samo gazite!
    (Solar, 18. januar 2021 10:00)

    # Link komentara

  128. Devojko, svaka ti cast! Tvoj postupak ce spasiti ko zna koliko devojaka iste sudbine. Mnogo znaci kada neko koga narod voli i kome se veruje izadje sa svojom pricom, odmah se vidi razlika! Puna podrska!
    (my way, 18. januar 2021 09:57)

    # Link komentara

  129. Čovek je u pravu što se tiče pravila za nužnik...
    (oštrokopije, 18. januar 2021 09:55)

    # Link komentara

  130. Правосуђе МОРА да уништи овакве људе и појаве. Наравно да ће увек бити понеког умоболника, али не сме да се то систематски ради а да сви ћуте !!
    (Дејан, 18. januar 2021 09:51)

    # Link komentara

  131. Ovde je silovana - sama reč "silovanje".
    NeoGovedizam, onda boljševizam a sada kao tkzv. neoliberalizam galopira. Kad se jednom stado pogura u stampedo onda se svaki mu-objekat trudi iz petnih žila da što brže trči dok što glasnije muče.
    Gde je reč optuženog, njegov medijski prostor? Gde pretpostavka nevinosti? Ne, ovde je već sve gotovo. Ono "U Ime Naroda..." pa poslaše na streljanje tolike ljude, pogotovu ako su išta valjali ili je imalo šta da im se otme - opet vaskrsava. Sada kao "U Ime Posebno Osetljive Populacije..." Naravno meta je uvek ista - beli hetero muškarac pa se već zna da je kriv, naročito ako tako opet trijumfuje drugosrbijanstvo ili feminicizam. Novi zakonski default!
    Alo? Silovana i to višestruko je kao reakciju odabrala ne samo da prećuti nego da ode na studije kod njegove žene? A da malo, ali samo malo razmislite? Da niste samo masa koja se pali na guranje?
    Sve ove izjave su samo da je oštro trenirao buljuke razmaženih netalentovanih derišta - pa ako od nekog nešto i ispadne. Samo je jedno izvesno - doneće se odluka o metodu. Ako se ovde usvoji "drugih dokaza nema ali izjave nekoliko njih su dovoljne" doći će do trajnih posledica. Svaka inače zakonu sklona osoba zaključiće da je i "zakon" još jedno nezakonito sredstvo nasilja prema njemu. Ne da ga se ne treba držati već se u nužnoj samoodbrani mora i izigravati. A da već velika prednost žene u realnosti i zakonu postaje apsurd. Dakle jok odnos, samo oprez, manipulacija i otuđenje kao samoodbrana.
    (Helios, 18. januar 2021 09:49)

    # Link komentara

  132. Klasican model funcionisanja bilo koje sekte. Ogroman propust roditelja. Ljudi koji su poznavali i hvalili ovog prepredenog manipulatora da pognu glavu i cute. Oni o ljudima nista ne znaju. O umetnosti takodje. Posle ovoga nista vise nece biti isto. Sva ta samozvana elita ce nestati u crnoj rupi koju je ovaj skandal otvorio. I treba.
    (Danilo Starter, 18. januar 2021 09:48)

    # Link komentara

  133. Docivotni zatvor kao i berberinu i tacka ! Podrska devojkama strasno !zato se nikada necu vratiti u srbiju!
    (alanzeljkzeljko, 18. januar 2021 09:47)

    # Link komentara

  134. Beogradska elita. Sigurno je gospodin dete nekog pukovnika JNA ili visokog oficira JNA. Verujem da je i prije bio prjavljivalo ali se je to zataškavalo. Tu i tamo je progurao dete kakog "moćnika" i tako posto svetac.
    (maki, 18. januar 2021 09:47)

    # Link komentara

  135. Ovo je licilo a sektu. Ko je normalan dao dete u tu skolu.
    (RCZ, 18. januar 2021 09:43)

    # Link komentara

  136. Mislim da dalje detalje treba da zna pravosudje, ne citaoci.
    (Srdjan, 18. januar 2021 09:41)

    # Link komentara

  137. Prva koja nije prijavila omogucila je svim ostalim devojkama da budu silovane.
    (ikac klisa, 18. januar 2021 09:37)

    # Link komentara

  138. Mikin klub je imao više pravila nego Fight klub....
    (jovan, 18. januar 2021 09:36)

    # Link komentara

  139. Što je najveća fora, iste te učenice je slao rođenoj ženi na studije. Stvarno bolesno.. Ja bi i njegovu ženu ispitao, možda i ona ima neki bolesni fetiš, ko zna.
    (Privatni detektiv Djido Mova, 18. januar 2021 09:36)

    # Link komentara