- Komentari -
  1. moja cerka, koja ima 17 godina cita clanke na ovu temu i kaze: ,,mama, ako je ova devojka, sa 17 godina, nekoliko puta bila silovana, onda to nije silovanje, ona je imala seks sa tim covekom." tako je naucena. tako je vaspitana. a vi, ako hocete, naucite svoje cerke, da ako stupe u seksualne odnose sa 17 godina, da su silovane. tako im dajete izgovor za taj cin. ja cu moji cerku da ucim, da je to obostran pristanak i nece mi se sutra vaditi na silovanje.
    (mama)

    Svakakve budale imaju decu...A ako je neko siluje dva puta, hoćeš je udati za njega? Zna se red. Ako neće- kamenovanje jer je obeščastila porodicu.
    Neće tebi kćerka ništa ni reći- jer ćeš je ti prva napasti. Nadam se da joj se tako nešto nikad neće desiti, jer je najgore kada su ti roditelji u takvim situacijama-moroni
    (Ena, 19. januar 2021 09:23)

    # Link komentara

  2. Odlican tajming "zrtve". Zarad licne koristi ili necijeg interesa ? Komentarisanje nje ili njega je nebitno. Policija I sud da urade svoj posao. Izrazita slicnost sa zapadnim pomodarstvom na datu temu.
    (Feanor, 19. januar 2021 00:49)

    # Link komentara

  3. Dušane nisam vas razumeo, uveli bi ste obavezu da roditelji prisustvuju časovima fizičkog u školama?
    Zašto ne i na ostalim časovima?
    Svašta!
    (Fred, 17. januar 2021 22:04)

    @Fred: U normalnom i civilizovanom svetu je to kao dobro jutro. Uvek je roditelj dobrodosao da vidi sta i kako se sa njegovim detetom postupa. Naravno da je potrebna najava kako se ne bi desila guzva.

    O vanskolskoj nastavi da ne pricamo. Kada bi neko i probao da napravi tako neko pravilo, ne da mu niko normalan ne bi upisao dete nego bi vec sledeci dan imao inspekciju na vratima. Ja da poverim svoje dete, nesto najdragocenije, nekom tek tako i da ne mogu da prisustvujem i licno se uverim kako se sa njim postupa??? Znas kada...
    (DC, 18. januar 2021 20:21)

    # Link komentara

  4. @mama - vi, valjda, kao odgovorna majka objasnite detetu da je protivzakonito da osoba na poziciji moci obecava usluge ili privilegije nekome a da zauzvrat trazi seks? Narocito, valjda, podvucete da treba prijaviti svaku stariju osobu koja na takav nacin iskoriscava maloletne osobe? Pogotovo naglasite da to treba prijaviti u slucaju da se radi o nastavniku/pedagogu bilo privatnom bilo u skoli! Vase dete ovigledno nije svesno sta je dozvoljeno sta ne, i nije krivo, ona se upravo zbog toga vodi kao dete. Ne ostane valjda na tome ona je pristala? Vi joj valjda kazete to je krivicno delo sve i da je ona inicirala.
    (Cemu ucite tu decu?, 18. januar 2021 19:38)

    # Link komentara

  5. devojcice upravo upadaju u zamku silovanja, zato sto, kad se ovakva situacija desi, svi vi se bavite silovateljem i stitite devojku od 17 godina, koja je svojevoljno stupila u seksualni odnos. e ako se malo pozabavimo i njenim motivima, ako raskrinkamo nameru da je na taj nacin htela da dodje do uloge, i osudimo tu nameru, tako cemo zastiti buduce zrtve, da im ne padne na pamet da tako napreduju u karijeri. ali vi ovako nju opravdavate, pravite od nje zrtvu, i samim tim otvarate vrata svim drugim devojcicama da slobodno sa 17 godina na taj nacin napreduju u karijeri, i da ne brinu, drustvo ce ih zastititi, jos ce je proglasito zrtvom. nazovimo stvari pravim imenom, i prekinimo zacarani krug. a gosn mika mora u zatvor, tu nema dileme.
    (tata, 18. januar 2021 17:44)

    # Link komentara

  6. Postovani,

    Sramota je kljuc, sramota neznog bica tinejdzerke, deteta koje se plasi svega i sve je blam i sramota i ne zna sta je ok i sta nije.Kult je vazna odrednica toga sta je taj covek uradio.Te devojke bas upravo sto su iz imucnih kuca nisu slutile da tako nesto moze da im se desi,a taj covek je decu slamao. Nisu se davale radi uhlebljenja, vec straha od sramote, ostrakizma, odbacicanja od drustva u trenutmu kad zelite da pripadate.Ako ste ikad imali mogucnosti da se druzite sa Mikinim skolarcima, videli ste da je njihova povezanost prosto fanaticna.Retko se druze sa bilo kim izvan grupe, imaju neki svoj cudan humor i svi su lepi, sarmantni i cesto nadmeni...Covek je pedofil.Covek je cekao da deca steknu polne osobenosti da bi svoje bolesne namere ispunio.Strasno.Sigurno su znali ljudi okolo. Cinjenica je da u nasem drustvu, spopadanja, zavetanje ruku, ucene postoje u svakoj profesiji i to cak i zene ohrabruju jer najcesce u profesijama opstaju lake zene koje obaraju diskurs. Zene se dele na kooperativne i nekooperativne.U tom haosu nemorala osudjeni smo da svi potonemo.Jadna deca u malogradjanskom drustvu.
    (IVA, 18. januar 2021 15:05)

    # Link komentara

  7. (mama, 17. januar 2021 23:35)

    Crne hronike u poslednjih par godina su pune vesti kako očevi siluju rođene ćerke.
    Tvojom logikom, koju je, nažalost, tvoje dete preuzelo od tebe - "ako je ta devojka, sa 17 godina, nekoliko puta bila silovana, onda to nije silovanje, ona je imala seks sa svojim ocem"
    Morbidno? Naravno da jeste, kao i tvoja logika.

    Uostalom, pitanje za sve - Da li ste ikada bili silovani pa znate kako to izgleda, a naročito kako izgleda ono što dolazi posle?
    (John, 18. januar 2021 13:36)

    # Link komentara

  8. Nemam pojma ko je Mika ali ovdje nešto debelo smrdi!
    Sada sve silovane?
    Da im verujemo na rec?!
    Čovjek već osudjen na osnovu izjava?!
    Gdje to ima na svetu?!
    Samo uz dokaze osuditi debelo i ne praviti rijaliti od svega
    (Drumini, 18. januar 2021 08:52)

    A koje dokaze?

    Ti da si žensko i neko te siluje, ti naravno ne bi uopšte izgubio prisutnost duha, nego bi iz istih stopa otišao kod lekara, koji će ti posle vrlo prijatnog telesnog pregleda izdati uverenje da si silovana. Zatim s tim dokazom odlaziš u policiju, gde te prime uz svo poštovanje i odmah pokrenu istragu?

    Ako misliš da se stvari tako odvijaju u slučaju silovanja, moram da te pitam u kojoj to bajnoj zemlji Arkadiji ti živiš?

    A ako kao muškarac nisi u stanju da se staviš na mesto žene žrtve silovanja, ima načina. Malo se o tome govori, ali u nedavnim ratovima na ovim prostorima bilo je i silovanih muškaraca. Sad pokušaj da zamisliš da te neko zarobi i zatim u logoru siluje, pa zamisli kako bi se ti posle osećao i da li bi ti onda uopšte mislio na prikupljanje nekakvih dokaza za policiju i sud!
    (Maslačak, 18. januar 2021 13:13)

    # Link komentara

  9. svi glumci su moralne nakaze!
    (takva je profesija, 18. januar 2021 00:37)


    isto kao kad bi rekao "svi koji nisu glumci su moralna savršenstva"... dakle, pričaš besmislice.
    (neutralni felš, 18. januar 2021 13:00)

    # Link komentara

  10. Osobe od 17 i do navršenih 18 godina nisu deca već starija maloletna lica, ovde se u startu odbacuje da se radi o pedofiliji. A po svemu sudeći nema ni silovanja, jer ne postoji nikakva primena sile, Mika je napastvovao devojke, i neke su pristajale a neke su ga odbijale. I što je posebno zanimljivo, sve ove što su pristajale na obljubu su postale glumice i napravile karijeru, a koje su ga odbile, kasnije nisu postigle ništa. Naravoučenije je da žene koje su spremne na sve postižu uspeh u glumi i na estradi.
    (Armata, 18. januar 2021 11:45)

    # Link komentara

  11. Za ovu potpisanu gospodju " mama" što izmišlja vruću vodu a i sama ima ćerku... shvati da naša deca u kući i van nje nisu ista deca a ti mozeš učiti svoje dete jos 100 god. ali ne znaš na šta će u żivotu naleteti i kako moze nastradati i da se tvoji super mama snovi sruše za tili čas.Śto bi narod reko pljuni u nedra i ćuti jer ne znaš tudju muku i zašto je to tako bilo.
    (darko, 18. januar 2021 08:08)
    Darko, sve ste sami rekli. Jer ako deca nisu ista u kući ivan nje, znači da je ova devojka od 17 godina proračunato radila to što je radila.
    (jos jedna mama, 18. januar 2021 10:54)

    # Link komentara

  12. moja cerka, koja ima 17 godina cita clanke na ovu temu i kaze: ,,mama, ako je ova devojka, sa 17 godina, nekoliko puta bila silovana, onda to nije silovanje, ona je imala seks sa tim covekom." tako je naucena. tako je vaspitana. a vi, ako hocete, naucite svoje cerke, da ako stupe u seksualne odnose sa 17 godina, da su silovane. tako im dajete izgovor za taj cin. ja cu moji cerku da ucim, da je to obostran pristanak i nece mi se sutra vaditi na silovanje.
    (mama, 17. januar 2021 23:35)

    Zbog takvih kao sto si ti deca i cute, “nece mi se vaditi na silovanje”, uzas kakvih spodoba ima od majki
    (strasno, 18. januar 2021 10:20)

    # Link komentara

  13. Aloooo nijedan roditelj nista nije primetio? I oni nisu bas cisti
    (max, 18. januar 2021 09:49)

    # Link komentara

  14. nevezano za temu.
    gledam ovu sliku đurđine i pitam se zašto ove žene polako sve više liče na trandže...
    (od onako lepe devojke, 18. januar 2021 09:40)

    # Link komentara

  15. Cudi me da se sad svi javljaju kao po komandi. Ne kazem da se to tamo nije dogadjalo ali me cudi da su te osobe i dalje nastavile da odlaze u tu skolu i posle neprijatnih dogadjaja. Cudno je da me neko danas maltretira a ja sutra ponovo kod njega na casu koji nine obavezan.
    (milan d, 18. januar 2021 09:33)

    # Link komentara

  16. Ne godinama, nego decenijama Mika je od 10oro primljene dece, birao 7-8oro iz "elitnih" ( čitaj : bogatih i uticajnih ) beogradskih porodica. Jer vidi čuda, nekako su ta deca bila posebno talentovana.
    Nije tačno da svi roditelji nisu imali kontakt sa njime, pa odredjeni ljudi su ga vodili na svoje jahte, u Francusku na skijanje, u Njujork u svoje apartmane, gde bi on "dodatno radio" sa njihovom decom preko leta, jer su njihova deca zbog bogatstva podložnija "kvarenju".
    Ako se ispostavi da je nečije dete iz elite takodje imalo "specijalni tretman" u Mikinoj kancelariji, njemu će pritvorska jedinica biti najsigurnije mesto, jer nisam siguran da bi van zatvora dočekao suđenje.
    (Zoran, 18. januar 2021 09:26)

    # Link komentara

  17. Po nekada sam sokiran kakve izjave mogu da daju moja braca srpskog roda. Zato i jesmo tu gde smo. Neobrazovani, nekulturni, a ubedjeni da sve znamo.

    Tuga.
    (D10S, 18. januar 2021 09:20)

    # Link komentara

  18. Mena tako zlostavljala nastavnica klavira u muzičkoj. Mali si i glup, misliš da tako mora i da si ti kriv i trpiš. Nije seksualno ništa, da se razumemo, ali psihičko i fizičko zlostavljanje. Tvoji nemaju pojma o čemu se radi, malo su u fzonu da jeste tvoja krivica a malo jer ne kontaju ozbiljnost situacije. A i bitno im je da dete ide u muzičku. Moje se završilo tako što sam posle 3 godine prosto prestao da idem. I moji i muzička i nastavnica - ajde, dođi, ok je sve, ali apsolutno nidam hteo.

    Glupo dete, ali glupi i roditelji.
    (Eto, 18. januar 2021 09:14)

    # Link komentara

  19. Znaci ja da danas iznerviram devojku i ona ode u policiju i kaze: silovao me Pera na lomacu sa njim, i vi bi ovde jao pa kako Pera bio dobar decko ovo ono sta mu se desilo ali je gad pa nek ga odrobijaju u zatvoru seme mu njegovo. I onda Pera je obelezen za ceo zivot iako se ispostavi da nije istina nema veze sve se zenama veruje.
    (petar kralj, 18. januar 2021 09:10)

    # Link komentara

  20. Očigledno da je nešto bilo kod Mike. Sad se javljaju mnoge,, glumice". Jeli vas neko naterao da idete tamo ili je to bila stvar prestiža da budete članovi Mikine grupe? Zašto niste išli na FDU bez Mikinih časova i zašto ga niste upisali bez Mike ako ste talentovani? Između ostalog pratim ko se javlja i primećujem da neki nisu ni završili FDU već neke privatne garaža-fakultete glume. Takođe primećujem i da je glumački talenat kod žrtava više nego očajan. Ovim ne tvrdim da je Mika nevin ali za mene jeste dok se ne dokaže. Mrtvog vuka se niko ne boji.
    (Drkon, 18. januar 2021 09:00)

    # Link komentara

  21. Nemam pojma ko je Mika ali ovdje nešto debelo smrdi!
    Sada sve silovane?
    Da im verujemo na rec?!
    Čovjek već osudjen na osnovu izjava?!
    Gdje to ima na svetu?!
    Samo uz dokaze osuditi debelo i ne praviti rijaliti od svega
    (Drumini, 18. januar 2021 08:52)

    # Link komentara

  22. moja cerka, koja ima 17 godina cita clanke na ovu temu i kaze: ,,mama, ako je ova devojka, sa 17 godina, nekoliko puta bila silovana, onda to nije silovanje, ona je imala seks sa tim covekom." tako je naucena. tako je vaspitana. a vi, ako hocete, naucite svoje cerke, da ako stupe u seksualne odnose sa 17 godina, da su silovane. tako im dajete izgovor za taj cin. ja cu moji cerku da ucim, da je to obostran pristanak i nece mi se sutra vaditi na silovanje.
    (mama, 17. januar 2021 23:35) # Link komentara

    Svako je danas roditelj...
    (Mlada Bosna, 18. januar 2021 08:41)

    # Link komentara

  23. Osim MIKE,TREBA DA ODGOVARAJU SVI KOJI SU ZNALI ,I ONI KOJI NISU ZNALI,A MORALI SU DA ZNAJU ZBOG FUNKCIJA NA KOJIMA SU SEDELI.
    CETRDESET GODINA?
    (Mozda me pamcenje ne sluzi, 18. januar 2021 08:35)

    # Link komentara

  24. Sta je sa zavisnicima od NARKOTIKA, o kome ceo BGD ZNA I SVI CUTE?
    Cuveni medijski guru,vlasnik raznih medija,inovator....
    OPET CUTITE ,VI KOJI MORATE DA GOVORITE.
    Gospodine Juricu ,progovorite, zbog vase licne tragedije i spasavanja lakoverni od ,nakaradnih vrednosti i bahate moci.
    Srbija je bolesno drustvo gde se forsiraju negativne vrednosti.
    Nasa deca placaju danak,zbog nasih strahova,ucena .....40 godina cutnje?
    (Mozda me pamcenje ne sluzi, 18. januar 2021 08:33)

    # Link komentara

  25. ja u ovom tekstu nisam shavatio - jel ga je neka od pomenutih osoba u tekstu optuzila za silovanje ili psihicko maltretiranje ili gvozdenu disciplinu?
    (bandit, 18. januar 2021 08:28)

    # Link komentara

  26. znaci sad ljudi koji sa jedne strane tvrde da je dule vujosevic genije sto je imao kljuceve od stana svakog igraca i nenajavljeno ulazio i u sred noci, sto ih je psovao, samarao i davio... cude se sto glumci to isto dopustaju? kakvo licemerje par ekselans!
    pogledajte se u ogledalo! pa vi stvarate drustvo koje pociva na primitivizmu, sili i nasilju, a onda se cudite kad to ode u ovako morbidnom smeru. ja garantujem da ovoga ima mnog mnogo vise nego sto se prica.
    a sto se silovatelja ovog tice, pa naravno da je on to sve pazljivo planirao. birao i pripremao zrtve, trenutak sve... nije silovao sve ucenice, nego je birao. birao ocigledno one pitomije, mekse, uplasenije, manje zasticene... birao trenutak, nacin... pa u glumi je to lako. prvo nekoga ubijes u pojam pa onda kao ajde da vezbamo scenu ovu i onu... granice su tu zamagljene... dok one shvate sta im se desava...
    STRASNO!
    da li je moguce da neko sme u ovom trenutku da proziva roditelje ili zrtve? pa sram vas bilo!
    (veverica, 18. januar 2021 08:17)

    # Link komentara

  27. Valjda je čovek nevin dok se ne dokaže.
    (PILGRIM, 18. januar 2021 08:16)

    # Link komentara

  28. To je "beogradska elita". Po čemu je ovaj čovek uopšte stručan, niko živi ne zna. Ništa značajno nije režirao, ništa napisao, totalni diletant iz čije "škole" ni jedan valjani glumac ili glumica nisu izašli, ali "elita", jebiga.

    To i jeste problem srpskog društva što su šarlatani i diletanti postali elita. Tako su Brana Crnčević i Matija Bećković postali "književnici" (i akademici!), a kladim se u glavu da niko bez guglanja ne zna naslov ni jedne jedine knjige koju su takvi "ugledni književnici" napisali.

    Davno je to opisao već zaboravljeni Slobodan Selenić. Taj fenomen srpskih (beogradskih zapravo) samoproglašenih ili od udbe proglašenih "intelektualaca" koji ne moraju ništa da napišu, ništa naučno ili umetnički vredno da urade, koji su to čime se predstavljaju zato što se tako predstavljaju. Profesionalni intelektualci.

    Sad su naravno svi sve znali. Ali nisu mogli ništa da kažu zbog onog "Znaš li ti bre ko je on?"

    A ko je on? Potpuno bezvredan lik, član elite bezvrednih. Jedino su gori oni koji su mu podvodili sopstvenu decu kako bi i sami postali ta beogradska elita.
    (Bane Banat

    Svaka cast za komentar.
    (Gorki, 18. januar 2021 08:14)

    # Link komentara

  29. Za ovu potpisanu gospodju " mama" što izmišlja vruću vodu a i sama ima ćerku... shvati da naša deca u kući i van nje nisu ista deca a ti mozeš učiti svoje dete jos 100 god. ali ne znaš na šta će u żivotu naleteti i kako moze nastradati i da se tvoji super mama snovi sruše za tili čas.Śto bi narod reko pljuni u nedra i ćuti jer ne znaš tudju muku i zašto je to tako bilo.
    (darko, 18. januar 2021 08:08)

    # Link komentara

  30. Ako je uradio to zbog cega ga optuzuju, to je strasno. Ako ga optuzuju bez razloga, to je strasno !!!

    Ne poznajem licno ni jednu ni drugu stranu, kao sto i 99% komentatora ne poznaje.

    Pustite sudiju da donese odluku. Nadam se da ce taj covek trezveno razmotriti o cemu se radi. Ne treba vrsiti pritisak na sudiju. Greh je bacati kamen na nekog, nismo mi sudije.

    Ako je bilo silovanja, to je strasno i takvog coveka treba u celiju sa najtezim robijasima ostaviti. Ako je neka namestaljka, greh je coveka oblatiti na taj nacin.
    (Basa Mrkalj, 18. januar 2021 08:04)

    # Link komentara

  31. Sad se ohrabrila da prijavi ili sad je neko "ohrabrio" da prijavi iz nekog javnosti nepoznatog razloga ili mozda znamo i razlog
    (Milena, 18. januar 2021 07:50)

    # Link komentara

  32. De ste dosad bile?
    Jel su dokazi tipa "Ja rekla...posle 5 godina?
    I vrlo ste casno gurnuli da se prvo jedna devojka gurne u prvi plan, a onda i sve ostale za njom u senci.

    Zinula vam zadnjica za karijeru pa je bilo " Cuti neka procice da ja zavrsim i da se zaposlim...?
    (nick, 18. januar 2021 07:49)

    # Link komentara

  33. Ne sumnjam da je imao seksualne odnose sa njima. Ne sumnjam nije bila samo jedna, dve, tri... Ali, onako, ciste svesti vas pitam, ako te siluje jednom, drugi put, treci, peti i dalje ides kod tog kretena, ko je kriv, a pri tom ne prijavis, ne kazes roditeljima? Ako si prijavio silovanje, a nadlezni nisu reagovali, zasto nisu reagovali? Ako te silovao, prijavila si to roditeljima, zasto roditelji nisu reagovali? Kako kazete, nije to jedan slucaj, vec ko zna koliko! Ako je jedna bila glupa, druga, treca, ali sta je sa petom, desetom? Neke stvari mi se u svemu tome ne uklapaju, a ove sto siluju, najstroze kazne, ne dozivotna vec smrtna kazna. I kada ce se vec jednom unormaliti zakon u Srbiji i da bude jednak za sve. A ne zakon da bude da moze a ne mora da znaci. Pa kad meni sude onda ce da bude, a kad sude nekom od elite, ne mora da znaci.
    I jos jedna stvar, pricajte sa svojom decom, budite bliski sa njima,da znate da li vas lazu, da li imaju neki problem. Nemojte misliti da ste dobri roditelji kad tutnete malom detetu mobilni telefon u ruke i ono gleda sve zivo po internetu, samo da ne bi plakalo. Pa znate li da je ko zna koliko nas odraslo a nismo imali vise od dva kanala na tvu, kad je stigao treci kanal, nismo mogli da verujemo. Ali smo se druzili, igrali se u blatu, igrali zmurke, fudbala, partizana i nemaca, kauboja i indijanaca. A danas ako ne gledas prase i ovcu omcu kako se zove, nisi in. A na vecini kanala, javno leglo narkamana i prostitucije, jos se promovise najnormalnije u kojekakvim spotovima i emisijima, ne bih navodio kojim, jer ko zna da li ce i ovako biti objavljen komentar.
    (Niko bitan, 18. januar 2021 07:49)

    # Link komentara

  34. Koliko je mucno citati komentare pojedinih...
    Kako vas nije sramota??!
    Da li ste se zapitali sta bi ste da je neko vas bio zlostavljan? Zaboravljate decu koja su izvrsila samoubistva zbog nasilja po skolama, zene zbog nasilja u kucama... Ne pitate se da li su imale traume i strahove da to prijave???
    U ovom slucaju i ucenjene da nece moci upisati akademiju ukoliko se ne "pomire" sa situacijom... I ubedjivanjem da je sve to "normalno". I strahom kako ici protiv mocnog coveka. Kako upisati akademiju, kako studirati tamo??
    Nemojte se brukati vise. Ili dobro procitajte sve izjave ili radite nesto drugo, komentarisanje vam ne ide nikako...
    (Sara, 18. januar 2021 07:13)

    # Link komentara

  35. Da li znate koliko je Bošnjakinja silovano od strane srpske vojske?
    (Febo, 18. januar 2021 07:12)

    # Link komentara

  36. moja cerka, koja ima 17 godina cita clanke na ovu temu i kaze: ,,mama, ako je ova devojka, sa 17 godina, nekoliko puta bila silovana, onda to nije silovanje, ona je imala seks sa tim covekom." tako je naucena. tako je vaspitana. a vi, ako hocete, naucite svoje cerke, da ako stupe u seksualne odnose sa 17 godina, da su silovane. tako im dajete izgovor za taj cin. ja cu moji cerku da ucim, da je to obostran pristanak i nece mi se sutra vaditi na silovanje.
    (mama, 17. januar 2021 23:35)

    mislim da vas nisu razumeli...
    (mare, 18. januar 2021 07:08)

    # Link komentara

  37. Gomila gluposti i to posle 10 godina. Verovatno covek nista nije kriv.
    (ja, 18. januar 2021 06:59)

    # Link komentara

  38. to je ta ulaznica u svet profesionalizma.U bilo kojoj profesiji,sta kao ne znate da svaka bolnica ima nekoliko iskusnih doktora koji jurcaju za mladim med.sestrama?Ostali doktori i osoblje kao ne znaju ,medju sobom ih ogovaraju,a i one su andjeli bas,ma ,istina je negde izmedju....inace,o glumicama nemam neko uzviseno misljenje,treba imati malo iskrivljen moral za takvu profesiju.Vise puta je u duzem vremenskom periodu silovao?I pored svega su pristajale na nastavak,radi svetle buducnosti u dzet setu,tuzno,tuzno....
    (prezimenaićaateista, 18. januar 2021 06:55)

    # Link komentara

  39. šema kod njega u privatnu školu siguran prolaz na akademiju i završavaš još akademiju.
    sve veza do veze tjs kriminal zato i glumaca nikad više...
    pod hitno suđenje.
    (dragi, 18. januar 2021 06:50)

    # Link komentara

  40. Jesam li ja slep ili u ovim pričama nema nikakvog seksualnog silovanja? To nije čak ni mobing, pošto ti plaćaš njemu a ne on tebi.
    (Rade, 18. januar 2021 06:36)

    # Link komentara

  41. Sacuvaj me boze komentara!

    Ako si muskarac da li ti je jasno koliko si fizicki jaci od zene?! Da li ti je jasno koliko je fizicki jaci decak sa 16 godina od devojke 16 godina?! Kako vam nije jasno sta znaci kada odrasli muskarac napadne decaka od 16 godina?! zamisli devojcicu! E sad zamislite da uz svu tu fizicku moc on ima svaku drugu. Zasto cute zrtve nasilja?! Pa upravo zbog vas ovakih! Zasto su u irskoj zrtve silovanja docekali pravdu u 70 godini zivota?! Zasto u muslimanskim zemljama silovanu zenu muskarc ima pravo da kazni/ubije jer je necista?! Zbog drustva koji podrzava takav sistem!!!
    U kakvo drustvo smo se mi pretvorili pa branimo odraslog muskarca od silovanih zena?! Imate li vi ljudi imalo empatije?! Lik se potpisuje kao mama i govori o cutanju silovane cerke! Sta sve nije u redu sa vama?! Gde ste vi ljudi odrasli, ko je vas vaspitavao?!
    (Vanja, 18. januar 2021 06:35)

    # Link komentara

  42. Gospodin Jurić povodom ovog slučaja dao izjavu"znali smo za ovo"!!!!.
    Pa gospodine Juriću ako ste znali a niste obavijestili nadležne nego ste ćutali onda ste saučesnik.....ali šta je čudno u ovoj nakaradnoj državi
    (Kalevra, 17. januar 2021 22:33)

    Pa? Odmah je trebao da izadje u medije bez dokaza? Prvo se prikupe cvrsti dokazi a onda se krece u akciju, da ne bude kao za mnoge krimose, kojima je na kraju drzava placala i odstetu, bas zbog nedostatka dokaza.
    (Kaokakao, 18. januar 2021 06:33)

    # Link komentara

  43. Ovo mi sve izgleda kao ona devojko iz Vojvodine kada je komentarisala oslobodioce Ruse 1944 godine"Mene,mamu i sestru su Rusi silovali a tetka Persa nije htela.
    (Marko Vazic, 18. januar 2021 06:07)

    # Link komentara

  44. Seks je i dalje tabu tema, a 21. vek je. Primitivizam još uvek dominira. Nikada se narod nije ovoliko "ustalasao" povodom nekog brutalnog ubistva. Ispada da je silovanje (ako ga je uopšte bilo u ovom slučaju) teži zločin od ubistva!!! Hipnotisana gomila "guta" sve što joj mediji usade u glavu, nesposobna da razmišlja svojom glavom. Zašto bi silovanje (ako ga je uopšte bilo u ovom slučaju) bilo teže krivično delo od tuče gde je nekome polomljena lobanja i pukla slezina, od pokušaja ubistva ili od uništavanja života nevinih ljudi i njihovih porodica zbog montiranih sudskih procesa? Nema razloga da bude! Nije ni blizu! Navedeno bi trebalo da budu mnogo teži zločini od silovanja i mnogo više na udaru javnosti, ali džaba - još je ovaj svet pun primitivaca, neki i povlače konce kako bi se ovakve gluposti dešavale i okupirale narod! NARAVNO DA NEĆETE OBJAVITI, NIJE U SKLADU SA SMERNICAMA KOJE IMATE!!!
    (lulubela, 18. januar 2021 05:32)

    # Link komentara

  45. Ovaj slučaj dosta govori i o položaju žena kod nas. Od malih nogu usađuje se muška dominacija, žena mora da ćuti i da trpi u 'muškom' svetu. Posesivne majke od detinjstva stvore sinovima iluziju da su bolji i važniji od žena, nakon toga muškarci mrze žene koje jedino treba da služe njima i lečenju njihovih kompleksa.
    (Dragoslav, 18. januar 2021 05:26)

    # Link komentara

  46. Javila se i baka od 96 godina i optužila Tita i Kardelja da su je silovali 1950 godine na Belom dvoru. Imala je tada 25 godina u radila kao daktlografkinja.
    (Salebgd, 18. januar 2021 05:18)

    # Link komentara

  47. Ima li još neko potrebu da zapeva u ovom horu? Navalite, to je danas moderno, sutra više neće biti.
    (lulubela, 18. januar 2021 05:10)

    # Link komentara

  48. Niko ih nije terao da nastave da idu u tu skolu posle prve neprijatnosti. Sad se jos javljaju kao na traci. Ispada da nema ko nije bio silovan od strane tog coveka, a niko nista do danas nije rekao. To dosta govori o mentalitetu zena u Srbiji.
    (Ivan, 17. januar 2021 23:30)

    @ivan
    obisao sam ceo svet i žene iz srbije su najbolje na svetu, a daleko od toga da sam subjektivan. u zivotu nisam sreo srpsku prostitutku pod jedan, generalno uopste sa balkana (ni hrvatsku, ni bosansku, makedonsku) a sretao sam lake zene iz amerike, rusije, razvijenijih zemalja kolko hoces. da ne pricam o nerazvijenim zemljama. zene su ovde postene, vredne, moralne. u proseku mnogo, mnogo vise nego bilo gde na svetu. sa druge strane nisu zatvorene kao u zemljama gde se moralise do nivoa narusavanja licnih sloboda zena. tako da bih ja vise polemisao o tvom mentalitetu.
    (Heri Kejn, 18. januar 2021 05:02)

    # Link komentara

  49. moja cerka, koja ima 17 godina cita clanke na ovu temu i kaze: ,,mama, ako je ova devojka, sa 17 godina, nekoliko puta bila silovana, onda to nije silovanje, ona je imala seks sa tim covekom." tako je naucena. tako je vaspitana. a vi, ako hocete, naucite svoje cerke, da ako stupe u seksualne odnose sa 17 godina, da su silovane. tako im dajete izgovor za taj cin. ja cu moji cerku da ucim, da je to obostran pristanak i nece mi se sutra vaditi na silovanje.
    (mama, 17. januar 2021 23:35)

    @mama
    hoces reci da se ovih 20 zena, koje sve imaju istu pricu, vade? jadna tvoja cerka. ja bih tebe preispitao isto. prvo su roditelji krivi, tek onda drustveni poredak koji je omogucavao ovo zlostavljanje. deca nikad nisu kriva.
    (Heri Kejn, 18. januar 2021 04:40)

    # Link komentara

  50. ja sam isao u prvu gimnaziju. imali smo barem 3 idiota profesora koji su vazili za strah i trepet. naravno nista slicno ovom kriminalcu, ali zbog tih metoda strahopostovanja sam i pobego iz zemlje. kao, sto stroziji kriterij, sto veca zrtva, to ces vise uspeti. povraca mi se od te bolestine. diplomirao sam na stenfordu sa 3.8 prosekom (na skali od 1 do 4), a kod tih idiota sam jedva trojku imao. zakljucite sami.
    (Heri Kejn, 18. januar 2021 04:32)

    # Link komentara

  51. Da li je zelela sa 17 godina ?

    Ukoliko je to trajalo, i ponavljalo se to je pristanak.
    (Marina, 18. januar 2021 03:03)

    # Link komentara

  52. Niko ih nije terao da nastave da idu u tu skolu posle prve neprijatnosti. Sad se jos javljaju kao na traci. Ispada da nema ko nije bio silovan od strane tog coveka, a niko nista do danas nije rekao. To dosta govori o mentalitetu zena u Srbiji.
    (Ivan, 17. januar 2021 23:30)

    Upravo tako, sve se naredjao andjeo do andjela, daju kome stignu, kako stignu uglavnom zbog para i karijere, jeftine, potrosene pre 30. godine, a onda krece pateticna bljuvotina o silovanju sa decenijom zakasnjenja u proseku.
    Zenama od svoje 35. godine imam jedino da ponudim kartu koja vodi u suprotnom smeru od mene, i lepe se, a ni prezira vredne nisu.
    (mgtow, 18. januar 2021 02:48)

    # Link komentara

  53. bismo*
    (NemanjaBB, 18. januar 2021 02:27)

    # Link komentara

  54. Ako je kriv, neka trune iza resetaka, ali dok SUD to ne kaze, pretpostavljena je njegova nevinost.
    Do tada, profesionalni viktimizatori, dusebriznici i neoliberalni probisveti koji zaradjuju na tome sto su "casna rec, bili zrtve" - tisina!
    (Feanaro, 17. januar 2021 21:11)

    Pitanje za tebe:

    Vaspitaca u vrticu roditelji vise dece optuze da ih je seksualno uznemiravao, tj. da je pedofil.

    Po tvome, on moze nesmetano da nastavi da radi s decom dok sud ne utvdi da je kriv - da ili ne?

    I, pitanje broj 2: tvoje dete je u grupi tog vaspitaca. Ti ostavljas svoje dete i ponasas se kao do se nije nista desilo do pravosnaznosti presude. Da ili ne?
    (Profesionalni viktimizator, dusebriznik i neoliberalni probisvet, 17. januar 2021 22:20)

    Nisi pravnik i nisi razumeo šta je čovek hteo da kaže. Osnovno pravilo krivičnog postupka svuda u svetu je da optuženi nije kriv dok se ne dokaze. To je pretpostavka nevinosti i to svi moraju da poštuju, naročito mediji. Ovaj Aleksić je u medijima, od strane glumaca i celog drustva već osudjen, a još nije ni pokrenut krivični postupak, niti je saslušan (sutra će), a tek optužnica nije ni blizu da bude podignuta (zna da je vama laicima koji kao sve znate o pravu to nelogično, ali je za pravnike vrlo logično). Optužbe devojaka su toliko teške da će sigurno ostati u pritvoru i naravno da neće moći da vodi školu (poredjenje sa vrticem je potpuno nebulozno - kažem ti da ne razumes kako pravo funkcioniše a komentarises). Samo, shvati da pretpostavka nevinosti važi za SVAKOG, pa i masovnog ubicu koji je uhvaćen na delu!
    (pravnik, 18. januar 2021 02:11)

    # Link komentara

  55. au ne daj boze moju decu neko takne ajme culo bi se do japana
    (genijalac, 18. januar 2021 01:52)

    # Link komentara

  56. Bane Banat
    Juri Poljakov "Jare u mleku". Lepo objasnio.
    (Jare u mleku, 18. januar 2021 01:33)

    # Link komentara

  57. @To je "beogradska elita". 
    Slažem se... A možeš tek da zamisliš kako izgleda "seoska elita"! Šta je tek seoski autoritet i kako je tek lako manipulusati decom iz manjih sredina kad su ovako prošla buntovna gradska deca!
    (Blaster, 18. januar 2021 01:16)

    # Link komentara

  58. Ja ove glumce u životu nisam nikada video !!!
    (Gavrilo Princip, 17. januar 2021 20:47)

    Brate koji si car! Ja vristim od smeha hahahahhahahha
    (Makijatossss, 18. januar 2021 01:15)

    # Link komentara

  59. napakovvali mu drugosrbijanci silovanje jer je držao molitvu
    (zivojin djordjevic, 18. januar 2021 01:15)

    # Link komentara

  60. Gledajući ove novije produkcije, tačno mi i deluje kao da neko na silu ubacuje te mlade ljude bez talenta. Narocito glumice...sve su lepe i pojma nemaju da glume. A ima ih vise nego ikad.
    Sad je jasnije kako su se probile. Naravno...one su zrtve jer su mlade osobe u razvitku svoje licnosti...a roditelji ne znajući ništa, verovatno su verovali da su stvarno talentom uspeli da se izbore za uloge.
    Tuzna jedna prica o prevelikim ambicijama...pre svega roditelja.
    (Radijator, 18. januar 2021 01:07)

    # Link komentara

  61. @mama

    Na osnovu ovog (a i mnogih drugih) komentara, očigledno treba uvesti neki test inteligencije i psihičke zrelosti pre nego sto se dozvoli svakom da ima decu. Jezivo. Sram vas bilo i svakog ko na BILO KOJI način relativizuje zločin.
    (gdejazivim, 18. januar 2021 00:46)

    # Link komentara

  62. svi glumci su moralne nakaze!
    (takva je profesija, 18. januar 2021 00:37)

    # Link komentara

  63. Jak mi je utisak kakve su hijene ovi glumci. Bukvalno ne stignes da iscitas sta se desilo, a u međuvremenu se pojavi 10, 20 likova koji sve najgore o čoveku govore, kidisu. Da ih je neko pitao za mišljenje pre 2 nedelje, čuli bi kako pričaju da je sjajan ali strog pedagog koji izvrsno radi sa decom.
    Nemoguće je da niko ništa nije znao ili načuo ranije.
    (drvobradi, 18. januar 2021 00:31)

    # Link komentara

  64. Svima koji pisu u odbranu aleksica: mozda je nevin, mozda su sve te devojke izmislile, umislile, mozda bas svima treba "boost" karijere (mada ne znam kako se to bustuje bilo sta kad obznanis da si silovan). Mozda. To ce utvrditi istraga i sud. Ali samo mislite pre nego sto ostavite ovde trag zauvek, sta ce o vama misliti vasa cerka ako se ispostavi da jeste silovatelj. Samo se zapitajte pre nego sto ostavite komentar da li cete moci da se pogledate u ogledalo kad se utvrdi definitivna istina.
    (Ivan, 18. januar 2021 00:29)

    # Link komentara

  65. moja cerka, koja ima 17 godina cita clanke na ovu temu i kaze: ,,mama, ako je ova devojka, sa 17 godina, nekoliko puta bila silovana, onda to nije silovanje, ona je imala seks sa tim covekom." tako je naucena. tako je vaspitana. a vi, ako hocete, naucite svoje cerke, da ako stupe u seksualne odnose sa 17 godina, da su silovane. tako im dajete izgovor za taj cin. ja cu moji cerku da ucim, da je to obostran pristanak i nece mi se sutra vaditi na silovanje.
    (mama, 17. januar 2021 23:35)

    Rubrika: ovo se nije desilo
    (aabb, 18. januar 2021 00:17)

    # Link komentara

  66. Ja ne mogu da verujem da toliko ljudi ostavlja komentare tipa "sad si se setila da prijaviš kad si se proslavila". Da li je vama jasno da se tu radilo o 17-godišnjoj devojci i moćnom čoveku? Da se bojala da istupi tada? Da je verovala da će ako nešto kaže ona "biti kriva" ako išta kaže? Da se bojala i stidela pred roditeljima i okolinom? Ja ne želim da osudim čoveka dok ne prođe istraga (za ti postoje nadležni organi), ali Mileni kažem BRAVO što je istupila, pa i neka je to godinama kasnije. I dao bog da što više devojaka javno istupi sa ovakvim pričama jer tome mora da se stane na put.
    (PAR, 18. januar 2021 00:13)

    # Link komentara

  67. Ја за овог човека до јуче нисам чуо, а сад видим да је свака београдска покондирена тиква код њега слала децу, "јер је то Мика". Да их злоставља, силује, урла на њих, изолује од родитеља и још ко зна шта, и то за добре паре. Све то потврђује речи једног мог другара, да Београд дрма јак комплекс провинције. Европске провинције.
    (Макс, 18. januar 2021 00:09)

    # Link komentara

  68. (tomy čubura, 17. januar 2021 23:46)

    A šta ćemo ako je u pitanju dete koje nije ni svesno šta mu se desilo?
    Ili ćuti u strahu od silovatelja koji mu/joj je rekao da će joj pobiti porodicu ako progovori? Ili ako je u pitanju član porodice?
    Hoćeš i tu da staviš granicu od 30 dana?
    I onda lepo decu u zatvor jer je lažna optužba pošto, naravno, ništa ne može da se dokaže...
    (John, 18. januar 2021 00:06)

    # Link komentara

  69. /Posle škole plaćaš 60 evra da ti neko govori da si glup da si debil, debeo i lenj i pritom da urla dok ti sve to govori. Sve je to naravno lepo upakovano "To je vrhunska pedagogija i Mikin metod'/
    Ideal srPske pedagogije!!!!!
    (niko i ništa, 18. januar 2021 00:05)

    # Link komentara

  70. Odnosi među profesorima na umetničkim studijama su krajnje neprofesionalni. Mobing, klanovi, tračevi, podmetanja i spletke nemaju apsolutno nikakve veze sa umetnošću.
    A nešto ne vidim da neko od njih pravi remek dela, u poslednje vreme.
    (Još uvek se oporavljam, 18. januar 2021 00:04)

    # Link komentara

  71. TRPIŠ NASILJE DUŽE VREME, A GDE SU TU RODITELJI, ŠTA RADE? TU NEŠTO DEBELO NE ŠTIMA.
    (Nervozni poštar, 17. januar 2021 23:58)

    # Link komentara

  72. To je "beogradska elita". Po čemu je ovaj čovek uopšte stručan, niko živi ne zna. Ništa značajno nije režirao, ništa napisao, totalni diletant iz čije "škole" ni jedan valjani glumac ili glumica nisu izašli, ali "elita", jebiga.

    To i jeste problem srpskog društva što su šarlatani i diletanti postali elita. Tako su Brana Crnčević i Matija Bećković postali "književnici" (i akademici!), a kladim se u glavu da niko bez guglanja ne zna naslov ni jedne jedine knjige koju su takvi "ugledni književnici" napisali.

    Davno je to opisao već zaboravljeni Slobodan Selenić. Taj fenomen srpskih (beogradskih zapravo) samoproglašenih ili od udbe proglašenih "intelektualaca" koji ne moraju ništa da napišu, ništa naučno ili umetnički vredno da urade, koji su to čime se predstavljaju zato što se tako predstavljaju. Profesionalni intelektualci.

    Sad su naravno svi sve znali. Ali nisu mogli ništa da kažu zbog onog "Znaš li ti bre ko je on?"

    A ko je on? Potpuno bezvredan lik, član elite bezvrednih. Jedino su gori oni koji su mu podvodili sopstvenu decu kako bi i sami postali ta beogradska elita.
    (Bane Banat, 17. januar 2021 23:57)

    # Link komentara

  73. ja bi to ovako : 30 dana rok za prijavljivanje - policija taj i taj ime prezime .ODMAH osobi koja je prijavila zastita i osobi koja je prijavljena pritvor ! e sad najbitnije ....ispostavi se da je stvarno kriv - najstroza kazna , ali ...ispostavi se da je lažna prijava - onoj koja je prijavila godinu dana zatvora , plus da je odere kroz tuzbu da odstetu zbog povrede časti !
    31 dan ako prodje - ZASTARELO .....
    a te price jao pipkao me pre 7 godina , a ovamo kod njegove zene studirala i polagala preko veze kako je i primljena .....smesno ...
    (tomy čubura, 17. januar 2021 23:46)

    # Link komentara

  74. Posle ovoliko izjava teško je verovati da je Aleksić nevin. S druge strane strane zaprepašćuje broj onih koji su hteli da budu glumci po svaku cenu. Pade mi na pamet priča o cvrčku i mravu. Ne mogu svi biti Ljuba Tadić, Marija Crnobori, Stevo Žigon, Seka Sabljić...
    (V5, 17. januar 2021 23:36)

    # Link komentara

  75. moja cerka, koja ima 17 godina cita clanke na ovu temu i kaze: ,,mama, ako je ova devojka, sa 17 godina, nekoliko puta bila silovana, onda to nije silovanje, ona je imala seks sa tim covekom." tako je naucena. tako je vaspitana. a vi, ako hocete, naucite svoje cerke, da ako stupe u seksualne odnose sa 17 godina, da su silovane. tako im dajete izgovor za taj cin. ja cu moji cerku da ucim, da je to obostran pristanak i nece mi se sutra vaditi na silovanje.
    (mama, 17. januar 2021 23:35)

    # Link komentara

  76. "...da bi podržali Jutku, i ti se pitaš "Zašto nije ranije prijavila"."

    Da, u pravu si, iako ne verujem da se bas ova bojala da prijavi s obzirom na to cija je. Ali, drugo nesto me zgrazava. 90% komentatora, medju njima sam i ja, do juce nije znalo da ovaj covek postoji, a danas ga naziva moralnom nakazom. I, to se nije desavalo u "nekom tamo Brusu", a ceo Brus cutao, to se desavalo 40 godina u prestonici, a cela bransa znala i cutala. Bolje im je da i sad cute, nego sto se zgrazavaju i daju podrsku devojci. Pokrijte se usima, mnogo mi vas tetosimo, a niste vi daleko od turbo folka koga se kao zgrazavate.
    (Slavisa V., 17. januar 2021 23:34)

    # Link komentara

  77. Meni je licno kod slucajeva ovog tipa najzanimljivije sto su svi sve znali ili bar naslucivali (ili bar ja sticem taj utisak), ali niko (ili skoro niko) ne reaguje u realnom vremenu da tako kazemo
    (Koji hit, 17. januar 2021 23:33)

    # Link komentara

  78. Bilo bi lepo da prestanete da pišete o ovom liku. Sudiće mu se i bez ove buke. Jednostavno želim da kad na Google ukucam "Miroslav Aleksić", prvi rezultat bude jedan divan čovek, pokojni basista "Riblje Čorbe", a ne ovaj manipulator
    (NikolaKG80, 17. januar 2021 23:30)

    # Link komentara

  79. Niko ih nije terao da nastave da idu u tu skolu posle prve neprijatnosti. Sad se jos javljaju kao na traci. Ispada da nema ko nije bio silovan od strane tog coveka, a niko nista do danas nije rekao. To dosta govori o mentalitetu zena u Srbiji.
    (Ivan, 17. januar 2021 23:30)

    # Link komentara

  80. Siluje te neko, ideš u policiju, prijaviš, uzima se bris i DNK materijal, upoređuje sa optuženim i to je to. Siluje te neko, ideš kući, nastavljaš da se viđaš sa "silovateljem", prođe 10 godina, shvatiš da si nebitan pa pričaš nešto bez ikakvih dokaza, bacaš ljagu na čoveka (kakav god da je) a nemaš dokaze. Ovi što se javljaju da potvrde priču su, takođe, željni toga da im se ime pojavi u medijima. Tako da od cele priče nema ništa, nema dokaza, samo pljuvanje čoveka koji će posle svega (ako preživi) sve to debelo da naplati...
    (milan010, 17. januar 2021 21:57) # Link komentara

    Samo sto ona nije nebitna nego gradi karijeru u Rusiji, kao Bikovic jer je tamo vise novca, a i ne mora vise da gleda ovog kretena.
    I Svedocenja jesu dokaz. Po vama ako 6 ljudi tvrdi da je neko pucao na njih ali ih je promasio pa nema dokaza, onda se sama optuznica odbacuje to sto 6 ljudi tvrdi suprotno se ne racuna.
    I to u zemlji u kojoj mozes sve da dokazes uz pomoc samo 2 svedoka.
    (joj, 17. januar 2021 22:46)

    Ima jedna bitna razlika.
    One tvrde svaka za sebe. I za Weinsteina je preko 80 ovakvih tvrdnji odbačeno.
    Prvo, ja ne sumnjam da se ovo dešavalo.
    Drugo, Beograd je veliko selo i o ovome se sigurno pričalo.
    Treće, i roditelji su ovo znali, to proizilazi iz ovog drugog.
    (ja pa ja, 17. januar 2021 23:20)

    # Link komentara

  81. Моментална одтавка министра просвете...
    (Драгивоје, 17. januar 2021 22:51)
    Ako svi krenu da daju ostavke po ovom principu odgovornosti, u Srbiji više neće biti političara...
    (Covidenko, 17. januar 2021 23:19)

    # Link komentara

  82. @cojle manole Nije ovoj osobi neko sad omogucio da radi i vodi skolu. On to radi i to s istim stilom jos od zlatnog komunistickog doba na koga se svi pozivamo kao najmoralnije i najbolje doba u istoriji naseg bistvovanja.
    (Tanja, 17. januar 2021 23:18)

    # Link komentara

  83. Oni su u tu skolu glume isli od malena. Neka se svi zamisle malo dublje nad tom cinjenicom. Bili su povereni, odnosno poverene tom coveku kao deca i on je godinama mogao da gradi "autoritet", da im ispira mozak, da ih "vaspitava" i manipulise... I onda se neko cudi (sta je sa mozgom?), zasto su se te devojke plasile da to odmah kazu i zasto nisu odmah prijavile zlostavljanje.

    Pa nije ih napastvovao neki nasumicni manijak na ulici. Napastvovao ih je covek koji je mogao da im se igra sa mozgovima kada su bile najranjivije. A nisu svi isti, nisu svi jednako mentalno jaki, zreli, ne mogu svi jednako da se snadju u razlicitim situacijama, ne odrastaju svi jednako...

    To je u stvari i najstrasnije u celoj prici - sto je on ocigledno targetirao pogodne zrtve. Tako da nije sve tako jednostavno kako vecina ljudi misli. Postoje mnogo dublje stvari od povrsne koje se propagira izmedju ostalog u nekim komentarima.
    (Pefi, 17. januar 2021 23:16)

    # Link komentara

  84. A ko je pa taj Mika Aleksic?
    Da li je moguce da u ovoj prciji postoje takvi mini bogovi kojima roditelji u svojoj bolesnoj ambiciji prinose zrtve...

    Uvek smo bili ovce za sisanje ne treba nama strani okupator...
    (Seljanka, 17. januar 2021 23:14)

    # Link komentara

  85. Pevaljke i glumice su silovane i maltretirane, jos fali da se jave soraja, i ajfonka da kazu da su i one silovane i maltretirane.
    (salerno, 17. januar 2021 23:09)

    # Link komentara

  86. Pa mozda je covek stvarno kreten, ja ga ne poznajem, ali opruzbe za silovanje ipak moraju jasno da se dokazu, nije u redu da mu presudjuju novine. A u ostalom, kada se vidi koliko ga bivsi djaci mrze, mozda isti hoce optuzbom za silovanje da mu se osvete? Zato, ovaj slucaj treba da resi sud a ne naklapanje u novinama.
    (Sreten, 17. januar 2021 23:07)

    # Link komentara

  87. Pretpostavljam da je isti počinilac i u slučaju glumice Danijele Štajnfeld- moćnik iz filskog sveta koji joj je bio autoritet.
    (Rastko, 17. januar 2021 23:06)

    # Link komentara

  88. Sin mi se bavio borilackim sportom, bio je prvak Srbije u pionirskom uzrastu. Trener je vojno lice u penziji koji je drzaO gvozdenu disciplinu. Jedan dan je dosao i rekao prestajem trenirati, trener je previse strog.Nije mi bilo svedno, ali decija sreca nema cenu.Tako da trpiti nasilje i cutati zarad slave nije dobro resenje.
    (NIKOLA, 17. januar 2021 23:01)

    # Link komentara

  89. Моментална одтавка министра просвете...
    (Драгивоје, 17. januar 2021 22:51)

    # Link komentara

  90. Siluje te neko, ideš u policiju, prijaviš, uzima se bris i DNK materijal, upoređuje sa optuženim i to je to. Siluje te neko, ideš kući, nastavljaš da se viđaš sa "silovateljem", prođe 10 godina, shvatiš da si nebitan pa pričaš nešto bez ikakvih dokaza, bacaš ljagu na čoveka (kakav god da je) a nemaš dokaze. Ovi što se javljaju da potvrde priču su, takođe, željni toga da im se ime pojavi u medijima. Tako da od cele priče nema ništa, nema dokaza, samo pljuvanje čoveka koji će posle svega (ako preživi) sve to debelo da naplati...
    (milan010, 17. januar 2021 21:57) # Link komentara

    Samo sto ona nije nebitna nego gradi karijeru u Rusiji, kao Bikovic jer je tamo vise novca, a i ne mora vise da gleda ovog kretena.
    I Svedocenja jesu dokaz. Po vama ako 6 ljudi tvrdi da je neko pucao na njih ali ih je promasio pa nema dokaza, onda se sama optuznica odbacuje to sto 6 ljudi tvrdi suprotno se ne racuna.
    I to u zemlji u kojoj mozes sve da dokazes uz pomoc samo 2 svedoka.
    (joj, 17. januar 2021 22:46)

    # Link komentara

  91. Podrška za Milenu, heroinu, i za devojke! Nema ALI. Tačka.
    (Tanja, 17. januar 2021 22:46)

    # Link komentara

  92. Prvo se proslavi pa onda ga prijavi zasto? Jer bitnija karijera il sta??.
    (Zivelii, 17. januar 2021 22:09)

    Da je bilo drugacije onda bi rekli: "Evo je ova, hoce preko tudjih ledja da se proslavi".
    (Baba Stanojka, 17. januar 2021 22:38)

    # Link komentara

  93. Imam sina od osam godina. Sa sedam je počeo da trenira košarku u jednom košarkaškom klubu iz beogradskog prigradskog naselja.
    Trener je nam roditeljima rekao da za razliku od većine drugih klubova imamo pravo da prisustvujemo treninzima, da vidimo ko i kako sa njihovom decom radi.

    Nisam propustio nijedan trening i izuzetno sam zadovoljan ponašanjem trenera. Nema maltretiranja dece, vređanja, nisu strogi ali kada se deca opuste znaju kako sa njima, ja bi bio i strožiji od njih.

    Ja bi uvek takvu obavezu u svim delatnostima gde idu maloletna deca, svim školama sporta, glume, umetnosti....
    (Dušan, 17. januar 2021 21:20)

    Potpuno ste u pravu. Ali uvek postoji....
    Nikada ni jedno dete nisam primio, da nisam pozvao roditelje da pogledaju sta radimo i sa kim rade deca. Bilo ih je bezbroj koji su prvi put samo ostavili decu i otisli!!! Bez da se upoznaju sa mnom, bez da vide sta mi tu opste radimo i kako se ophodim prema njihovoj deci!!! Znaci dodjes prvi put, ostavis dete nepoznatom coveku i samo odes??? Za mene nezamislivo.
    A bilo je situacija kada je bilo dozvoljeno roditeljima da gledaju,pa se desavalo da covek udje u blatnjavim cipelama u salu u kojima mi radimo sklekove i valjamo se po parketu, pa u pauzi za vodu(koja traje minut) mama ljubi svoje dete, pa trener vice idi levo,tata se dere idi desno, trener vice trci u odbranu,tata vice ostani gore u napadu sa das gol....znaci bezbroj primera. I NAJGORI!!! Danasnja deca se ponasaju 10 puta gore kada ih roditelji gledaju,nego kada nisu tu! To me porazava, kad sam bio mali i roditelji su tu,manji sam od makova zrna.Jurim trcim, jer ako nije nesto ok, ne treba mi trener,bice ribanja kod kuce.
    Ovo naravno nema veze sa ovim strasnim slucajem i zaprepascen sam!!! Cak me navelo da razmisljam da li sam ja nekada nekom detetu rekao nesto sto ce mu ostaviti kao losa uspomena.
    (Trener, 17. januar 2021 22:36)

    # Link komentara

  94. @marko
    Jedan iz Kursadzija je uhapsen zbog dilovanja droge
    (Imenjak, 17. januar 2021 22:34)

    # Link komentara

  95. Koliko sam razumeo bilo je prestizno ici kod njega. Idealno za roditelje kompleksase, pogubno za njihovu decu
    (Slobodan, 17. januar 2021 22:33)

    # Link komentara

  96. Gospodin Jurić povodom ovog slučaja dao izjavu"znali smo za ovo"!!!!.
    Pa gospodine Juriću ako ste znali a niste obavijestili nadležne nego ste ćutali onda ste saučesnik.....ali šta je čudno u ovoj nakaradnoj državi
    (Kalevra, 17. januar 2021 22:33)

    # Link komentara

  97. Jako dobar film od ovoga može da se napravi. Sve elemente ima, ma za Oskara. A vi roditelji, pamet u glavu.
    (dking, 17. januar 2021 22:24)

    # Link komentara

  98. Ako je kriv, neka trune iza resetaka, ali dok SUD to ne kaze, pretpostavljena je njegova nevinost.
    Do tada, profesionalni viktimizatori, dusebriznici i neoliberalni probisveti koji zaradjuju na tome sto su "casna rec, bili zrtve" - tisina!
    (Feanaro, 17. januar 2021 21:11)

    Pitanje za tebe:

    Vaspitaca u vrticu roditelji vise dece optuze da ih je seksualno uznemiravao, tj. da je pedofil.

    Po tvome, on moze nesmetano da nastavi da radi s decom dok sud ne utvdi da je kriv - da ili ne?

    I, pitanje broj 2: tvoje dete je u grupi tog vaspitaca. Ti ostavljas svoje dete i ponasas se kao do se nije nista desilo do pravosnaznosti presude. Da ili ne?
    (Profesionalni viktimizator, dusebriznik i neoliberalni probisvet, 17. januar 2021 22:20)

    # Link komentara

  99. OK, sad mi je jasno kako je ovo funkciolnisalo. Prema svima se odnosi lose, ali ne bas kriminalno, pa gleda kod koga to prolazi. Deca koja imaju normalne roditelje bivaju ispisana pre nego sto je prekrsen zakon (ne mozes u policiju samo zato sto ti je Mika nazvao dete "slonicom"), a sa ostalima moze da se ide dalje, sve do silovanja. I onda to tako traje dok jednom, nakon decenija "rada", ne napravi jednu pogresnu procenu, pa onda neko lepo ode u policiju, posle cega se i ostali ohrabre da kazu sta im se desilo.
    (Ja, 17. januar 2021 22:19)

    # Link komentara

  100. zasto se ne oglasavaju ove malo vece glave poput Koje itd
    (ava, 17. januar 2021 20:46)

    Sta, Nikola Kojo da se javi da je silovan od strane Mike??
    Je l' vi razmislite uopste pre nego sto ista napisete?
    (aabb, 17. januar 2021 22:18)

    # Link komentara

  101. Čitam i ne verujem, Srbijo među šljivama, sada ste svi autoriteti svojoj deci i vama nema šanse to da se desi!
    Pa upravo se takvim "autoritetima" i dešava.
    Ova deca su se kao i mnoga našla između dva autoriteta, i zato je to prolazilo, koliko dece trenira i uči ono što volite vi, "autoriteti", jer ste sposobni, imate novac, želite da im olakšate i osigurate budućnost a sve se vrti oko novca.
    Šta su od vas naučili, imaju li karakter da vam kažu grešiš ili je to nemoguća misija za vas savršene roditelje, koji se setite da su deca u stvari DECA tek kada se nešto ovako desi.
    Nažalost sve ovo će se brzo zaboraviti i ponovo će biti po starom.
    (Srđan Spasić, 17. januar 2021 22:14)

    # Link komentara

  102. Njemu doživotna, i to zatvoru sa okorelim ubicama.
    A roditelje svake od silovanih devojaka takođe na sud.
    (lj, 17. januar 2021 22:14)

    # Link komentara

  103. Prvo se proslavi pa onda ga prijavi zasto? Jer bitnija karijera il sta??.
    (Zivelii, 17. januar 2021 22:09)

    # Link komentara

  104. Zašto bi iko išao na časove glume, najgluplje zanimanje ikad.
    (Mile, 17. januar 2021 22:08)

    # Link komentara

  105. Građani Srbije treba da podnesu kolektivnu tužbu protiv države Srbije sudu u Strasbourgu zbog 30 godina mentalnog silovanja
    (Kalevra, 17. januar 2021 22:07)

    # Link komentara

  106. Osim optuzbi Milene Radulovic ja do sad nisam cuo jos nista da ima elemente krivicnog dela. Pustimo malo sudove i tuzilastvo da utvrde cinjenice, jer ovog coveka su vec osudili a sad je na delu isvrsenje kazne vec.
    (palanka, 17. januar 2021 22:05)

    # Link komentara

  107. A sta kazu Gajsek, Peternek, Rajevic Savic - bas bih voleo njih da cujem.
    (nego imam pitanje, 17. januar 2021 22:05)

    # Link komentara

  108. Dušane nisam vas razumeo, uveli bi ste obavezu da roditelji prisustvuju časovima fizičkog u školama?
    Zašto ne i na ostalim časovima?
    Svašta!
    (Fred, 17. januar 2021 22:04)

    # Link komentara

  109. Kursadžije su pojam glume za ove nove naše glumce.
    (marko, 17. januar 2021 22:03)

    # Link komentara

  110. koji si ti faktor da sebe uopste uzimas kao reper bilo cega? Ti si jedan obican anonimni lik koji komentarise i pri tom nema hrabrosti ni da se potpise, nego "pametuje" pod nekim nickom "ankh".
    (@ankh... ko tebe uopste ista pita???, 17. januar 2021 21:21

    Prepoznali smo glumca u pokušaju.
    (ankh, 17. januar 2021 22:02)

    # Link komentara

  111. Marko, nije ga optužila jedna nepoznata devojka, već poznata mlada glumica i još četiri devojke, a biće ih još ko zna koliko.
    Zar misliš da bi neko na početku svoje karijere kao javna ličnost, optužio lažno, jednog uspešnog, moćnog ali ipak starca i time upropastio svoju karijeru?
    Razmisli kada pišeš komentare.
    (David, 17. januar 2021 22:00)

    # Link komentara

  112. Ovo nema veze sa glumom . Raznih Mika ima i u pravu medicini raznim firmama itd... ljudi polude kada imaju neku titulu i znacaj
    (Rolo, 17. januar 2021 21:58)

    # Link komentara

  113. Siluje te neko, ideš u policiju, prijaviš, uzima se bris i DNK materijal, upoređuje sa optuženim i to je to. Siluje te neko, ideš kući, nastavljaš da se viđaš sa "silovateljem", prođe 10 godina, shvatiš da si nebitan pa pričaš nešto bez ikakvih dokaza, bacaš ljagu na čoveka (kakav god da je) a nemaš dokaze. Ovi što se javljaju da potvrde priču su, takođe, željni toga da im se ime pojavi u medijima. Tako da od cele priče nema ništa, nema dokaza, samo pljuvanje čoveka koji će posle svega (ako preživi) sve to debelo da naplati...
    (milan010, 17. januar 2021 21:57)

    # Link komentara

  114. I za Harvija Vajnstina su svi znali i cutali da bi napredovali u karijeri, racunajuci i zlostavljane glumice, a posle naknadna pamet...
    (Jelena, 17. januar 2021 21:12)

    covek da je bio kriv nebi se obesio
    sad svaka susa moze optuzi bilo kojeg muskarca za silovanje. ja samo ne znam kakav sudija treba budes umi da ovakvu optuznicu prihvatis.

    e to se desilo pre 9 god i kao roditelji nista nisu primetili ma daj pa da je nju neko silovao znate li vi kolika je to trauma pa morala bi majka da oseti to znace sad vam ne verujem nista.
    (samo kazem, 17. januar 2021 21:55)

    # Link komentara

  115. Eto, šta može da se desi kada roditelji besomučno tutkaju i trpkaju decu u razne škole i šklolice i kad ona to ne žele, samo zarad nekog lečenja sopstvenih frustracija i neostvarenih želja. I kada jadno dete doživi to što doživi i požali se takvoj mami ili takvom tati, naravno da će odgovor biti na primer ovakav: ih al si razmaženo derište, ja to plaćam debelo a ti tako, kako se drugi ne žale, nego samo ti.

    I tako dobijemo ovo što smo dobili i svi se čude. Čemu?
    (vaske, 17. januar 2021 21:54)

    # Link komentara

  116. Sva buka koja se dešava povodom Aleksića u javnosti - je samo otrovno nasilje žena, javnim razapinjanjem čoveka bez suda, podstaknutih feministkinjama, kao i slabih muškaraca. Moneta patoloških ličnosti radi sticanja lažnog ugleda u društvu i pravdanja njihovih nasilja...
    (Jr, 17. januar 2021 21:52)

    # Link komentara

  117. One koje se nisu vracale u direktorovu kancelariju posle prvog pipkanja su verovatno jos tada zavrsile sa glumom, ove koje su se dobrovoljno vracale cak i posle silovanja su sada poznate glumice. Sve jasno.
    (Bole, 17. januar 2021 21:47)

    # Link komentara

  118. sada, na kraju, mnogim glumcima srednje generacije, zbog reči poštovanja i hvalospeva upućenih MA, izrašće magareće uši...
    (Šta je?!, 17. januar 2021 21:45)

    # Link komentara

  119. Čitam i ne mogu da verujem. Deco, da li vi imate roditelje? Ja sam otac dvoje ženske dece, odrasle, nema teme ili, po njih, sporne situacije da nisu mogli da razgovaraju sa nama, roditeljima ili sa mamom. Kakav Mika, Pera, Žika.....tata i mama su autoriteti, ljubav, sigurnost..... Pa šta je narode sa vama. Bože, kakva tuga.
    (Pera Detlić, 17. januar 2021 21:17)

    Bravo za komentar!!!

    Potpuno neshvatljivo. Život me je naučio da se ničemu ne čudim, ali ovo što ovde pročitah je toliko bizarno da sam u prvi mah pomislio da je sve ovo kobajagi, da je samo scenario nekog filma.

    Pravo pitanje: Deco, da li vi imate roditelje?

    Imaju, imaju. Ali pitanje je šta su ti roditelji radili, ili bolje reći neradili? Gde su bili?
    Valjda će se posle ovakve jedne strahote roditelji osvestiti i shvatiti šta im je posao kao roditelja.
    (Neko, 17. januar 2021 21:45)

    # Link komentara

  120. Ako je uradio stvarno da ga odesru s kaznom ali kada se pojavi kaoova neka pa nije niza bolje. Ova sto je dala.intervju spomzorusa. Ne branim pedofila samo kazem ko ga sad sve blat....
    (Joca, 17. januar 2021 21:44)

    # Link komentara

  121. Kad pročitam ove komentare, tačno shvatam da smo zaslužili sve što nam se dešava!
    (Ogi, 17. januar 2021 21:43)

    # Link komentara

  122. Ko je ovom tipu (da ga ne nazovem drugacije), dao dozvolu da se bavi pedagogijom i uz to jos i vodi "skolu"?!
    Alo bre, inspekcije, nadzori, tuzilastvo, sta ste radili sve ove godine?! Svaki bolesnik moze da organizuje "skolu" i projektuje svoju bolest na decu?!
    (Tzv."skola"?!, 17. januar 2021 21:05)

    To je danas najnormalnija pojava - svako može da se bavi nekom vrstom pedagogije. Upiši dete na bilo koji sport ili bilo koju aktivnost, dao si ga u ruke nekom liku pa kao ispadne. Neko je dobar, a neko neiživljen i iskompleksiran kreten koji je dočekao svojih 5 minuta da nekome drži predavanja i da "postrojava" decu i glumi neki autoritet. Mnogi rade i sa odraslima pa je prava poplava raznih "gurua", "koučeva" i ko zna čega još. Svaka bitanga danas može da se popne na neku binu ili da stane pred neku vrstu i da proživljava neki ego trip po nahodjenju.
    (cojle manojle, 17. januar 2021 21:38)

    # Link komentara

  123. Čekajte bre ljudi! Od ovolikih užasa i afera, uvek zaboravljamo onu prethodnu, tj prethodne! Naravno da treba debelo da odgovara ako je kriv, uz maksimalnu kaznu, ali šta je sa onim što je lomio ruke onesvešćenom momku u NS? Naplatna rampa u Doljevcima? Rušenje Savamale? Bahati vozač koji je u Nišu ubio dete i oca troje dece? I još desetine afea! Alo! ALO!
    (Bob Rock, 17. januar 2021 21:37)

    # Link komentara

  124. Licno osudjujem svaki vid nasilja a konacnu presudu o ovom slucaju neka da sud. Mene je prica podsetila na moje skolovanje. Nije bilo seksualnog nasilja ali fizickog jeste uz redovno vredjanje ucenika i svakodnevno urlanje od strane nastavnika. Ne znam zasto se ovde jos od najranije mladosti prema ljudima postupa kao da ih treba dresirati a ne vaspitavati i obrazovati. Zastrasivanje, uvrede, omalovazavanje u svakom segmentu drustva. Zasto kod nas nigde ne postoji ljudski pristup obavezama, poslu, okolini. Uvek neki bes i uterivanje straha, potreba za stalnim prekoravanjem i ponizavanjem drugog coveka.
    (Mass, 17. januar 2021 21:33)

    # Link komentara

  125. (Pera Detlić, 17. januar 2021 21:17)

    Nešto nisam baš ubeđen da je i jedan roditelj spreman za razgovor o ovome.
    Niti sam ubeđen da roditelji ženske dece imaju sa njima razgovor "Šta ako..."
    Jednostavno, nikako se ne može unapred znati kako će ko reagovati u ovoj ili ovakvoj situaciji - ni roditelji, ni dete/žrtva.
    (John, 17. januar 2021 21:32)

    # Link komentara

  126. Ako po tvju 24 casa idu samo rijaliti programi vi se cudite sto ne poznajte glumice?!
    Kakve veze ima sto slucaje nisu prijavile odmah?! Citate li vi sta piste?! Ja sam muskarac pa se jezim vasih reci a kamoli zensko dete od 16 godina od dela odraslog muskarca!
    Onaj manijak je napadao devojku u tramvaju pa su sve zene i momci samo cutali i nemo posmatrati! Ovde ste nasli da glumite mangupe i odredjujete zenama kako da zive te presudjujete sta je istina! Pa sram vas bilo sve od reda i roditelja koji su vas ovako vaspitali!
    (sasa, 17. januar 2021 21:32)

    # Link komentara

  127. ja sam o tome slusao a bila je i emisija o tome kako ih je "maltletirao " njegovu skolu su prosli voditelji voditeljke secam se marije zezelj sergeja trifunovica bojane maljevic mislim cak i nikola djuricko. oni su o tome pricali i naravno nisu to shvatali licno cak su spominjali i kazne koje su imali kod njega. mislim nisam bas siguran da je kazna bila mars na umivanje ali kazu svi da im je ta kazna bila najveca moguca jer za to vreme nisu prisustvovali na njegovom casu. ta skola se zvala "mala skola zivota"
    (nebitan srbin, 17. januar 2021 21:30)

    # Link komentara

  128. Samo mi nije jasno...Šta ste čekale do sad????
    (MomaSRB, 17. januar 2021 21:30)

    # Link komentara

  129. tragedija za decu, a jesu krivi i roditelji (gutaju svasta zbog "uspeha") i drustvo ("javna tajna"), a najvise on sam. E sada, bila bi zanimljiva statistika koliko studenata bude promljeno na glumu, a da su "Mikini"..i zasto (stvarno su najbolji, slucajno eto, postoji "kombinacija", ..). Ajde novinari istrazivaci!
    (Petar, 17. januar 2021 21:29)

    # Link komentara

  130. Mnogi komentatori ne shvataju da je njegov pravi zločin upravljanje decom i razbijanje njihove ličnosti. Slobodnog razvoja. Seks je samo proizvod svega toga. Njega je SVE to uzbudjivalo. Jedan je od talentovanih za stvaranje sekte. Ima ih dosta širom sveta. Nekad se sve vrlo krvavo završi. U korenu je na žalost mentalni poremećaj, pomešan sa inteligencijom. Zlo, drugim rečima.
    (BoKi, 17. januar 2021 21:26)

    # Link komentara

  131. Ovo je gore nego 1945,samo uperis prstom i kriv je,optuznica nije ni podignuta,a vi spremate vesala vec,samo da vam kazem ovde u Americi 45% koji su u zatvoru za silovanja su lazno optuzeni,kako da dokazes silovanje posle 10 godina,KAKO?
    (Marko, 17. januar 2021 21:24)

    # Link komentara

  132. Valjda je nevin dok se ne dokažu ovi navodi.
    (PILGRIM, 17. januar 2021 21:21)

    # Link komentara

  133. I šta sad? Ja sam vam kriv što od ljudi kojima je profesija da nauče napamet tekst koji neko napiše pravite idole? Da niste pravili idola od njega, mnoge stvari se ne bi desile. Od Holivuda do Bolivuda, najgore izopačenosti se mogu naći upravo u toj profesiji.
    (ankh, 17. januar 2021 20:50)

    A koji si ti faktor da sebe uopste uzimas kao reper bilo cega? Ti si jedan obican anonimni lik koji komentarise i pri tom nema hrabrosti ni da se potpise, nego "pametuje" pod nekim nickom "ankh".
    (@ankh... ko tebe uopste ista pita???, 17. januar 2021 21:21)

    # Link komentara

  134. Gledao sam neke intervjue njegove, čovek kad priča imaš utisak
    da je neki naučnik koji je pronašao lek za smrt, a ne običan učitelj glume.
    Ali ko nam je kriv kad se više poštuju glumci nego naučnici.
    I današnji roditelji, - da skinemo maske na sekund - gledaju samo kako
    da od deteta naprave mašinu za pare, bankomat, umesto da ga nauče
    nekim osnovnim vrednostima. Samo gledajte šta je Nole, ni kriv ni dužan,
    napravio kad je postao slavan. Preko noći milion malih Đokovića mlatara
    reketom a roditelji u transu, i na svaku grešku vrište kao da su bezumni.
    Šou biznih je šou bitnih, a tu je lova, međutim život je jedan, detinjstvo je jedno, porodica je svetinja, i neke stvari nemaju cenu.
    (simke, 17. januar 2021 21:21)

    # Link komentara

  135. Imam sina od osam godina. Sa sedam je počeo da trenira košarku u jednom košarkaškom klubu iz beogradskog prigradskog naselja.
    Trener je nam roditeljima rekao da za razliku od većine drugih klubova imamo pravo da prisustvujemo treninzima, da vidimo ko i kako sa njihovom decom radi.

    Nisam propustio nijedan trening i izuzetno sam zadovoljan ponašanjem trenera. Nema maltretiranja dece, vređanja, nisu strogi ali kada se deca opuste znaju kako sa njima, ja bi bio i strožiji od njih.

    Ja bi uvek takvu obavezu u svim delatnostima gde idu maloletna deca, svim školama sporta, glume, umetnosti....
    (Dušan, 17. januar 2021 21:20)

    # Link komentara

  136. Odmotava se, samo od sebe...
    (Zub, 17. januar 2021 21:19)

    # Link komentara

  137. Čitam i ne mogu da verujem. Deco, da li vi imate roditelje? Ja sam otac dvoje ženske dece, odrasle, nema teme ili, po njih, sporne situacije da nisu mogli da razgovaraju sa nama, roditeljima ili sa mamom. Kakav Mika, Pera, Žika.....tata i mama su autoriteti, ljubav, sigurnost..... Pa šta je narode sa vama. Bože, kakva tuga.
    (Pera Detlić, 17. januar 2021 21:17)

    # Link komentara

  138. Ima li neko sad da se nije javio? Sad svi junaci.
    (Kaokakao, 17. januar 2021 21:14)

    # Link komentara

  139. I Kleopatra će se oglasiti saopštenjem da je silovana u toj školi glume...
    (Fenomen, 17. januar 2021 21:13)

    # Link komentara

  140. I za Harvija Vajnstina su svi znali i cutali da bi napredovali u karijeri, racunajuci i zlostavljane glumice, a posle naknadna pamet...
    (Jelena, 17. januar 2021 21:12)

    # Link komentara

  141. Ako je kriv, neka trune iza resetaka, ali dok SUD to ne kaze, pretpostavljena je njegova nevinost.
    Do tada, profesionalni viktimizatori, dusebriznici i neoliberalni probisveti koji zaradjuju na tome sto su "casna rec, bili zrtve" - tisina!
    (Feanaro, 17. januar 2021 21:11)

    # Link komentara

  142. Ko je ovom tipu (da ga ne nazovem drugacije), dao dozvolu da se bavi pedagogijom i uz to jos i vodi "skolu"?!
    Alo bre, inspekcije, nadzori, tuzilastvo, sta ste radili sve ove godine?! Svaki bolesnik moze da organizuje "skolu" i projektuje svoju bolest na decu?!
    Pogledajte malo na youtub u kako je "radio" sa decom, gomile uvreda, arogancija, kao da je dobio nobela.....pod mach bato!!
    (Tzv."skola"?!, 17. januar 2021 21:05)

    # Link komentara

  143. Ko su ove "glumice"?
    (Nenad, 17. januar 2021 21:03)

    # Link komentara

  144. Dodjodmo do toga da je bolesna ambicija roditelja slala decu u zagrljaj predatoru.
    Ne mogu da verujem da se nijedno dete nije požalilo na metode Mike manijaka.
    (Max, 17. januar 2021 21:02)

    # Link komentara

  145. Мико, главу горе!
    (Pravi Valter, 17. januar 2021 21:01)

    # Link komentara

  146. Gade mi se ovi glumci koji sada progovaraju o onome što se znalo 20 godina. Svi ćutali dok je lik bio moćan, a sad kad je zatvoren odjednom se ohrabrili. Kakav kukavni licemerizam.
    (Roy 74, 17. januar 2021 21:01)

    # Link komentara

  147. Uzasno je to sto se desilo i ako je tacno treba da debelo odgovara, ali ovakva hajka ovih ucenica sada... Los narod... Trka ko ce sada vise i nadahnutije da oplete po "Miki".. Uzas. Idite u policiju i prijavite ako sta imate. A ne ovako kao psi... Po novinama.
    (komsija, 17. januar 2021 20:50)

    # Link komentara

  148. I šta sad? Ja sam vam kriv što od ljudi kojima je profesija da nauče napamet tekst koji neko napiše pravite idole? Da niste pravili idola od njega, mnoge stvari se ne bi desile. Od Holivuda do Bolivuda, najgore izopačenosti se mogu naći upravo u toj profesiji.
    (ankh, 17. januar 2021 20:50)

    # Link komentara

  149. Aman
    (Sheriff, 17. januar 2021 20:50)

    # Link komentara

  150. Ja ove glumce u životu nisam nikada video !!!
    (Gavrilo Princip, 17. januar 2021 20:47)

    # Link komentara

  151. zasto se ne oglasavaju ove malo vece glave poput Koje itd
    (ava, 17. januar 2021 20:46)

    # Link komentara

  152. Man sve postena do postene...evo suza mi u oku
    (Djordje Delic, 17. januar 2021 20:45)

    # Link komentara

  153. Debilane-škole treba izbegavati jer su to mesta nemorala i prljavštine.
    (Miroljub Petrović, 17. januar 2021 20:43)

    # Link komentara