- Komentari -
  1. @mamakoka
    "Baš si pametno uradila. Dobijamo generacije paranoičnih devojaka koje mrze muškarce i u svakom vide neprijatelja."
    (Polusvet, 18. januar 2021 00:12)

    Pa nece videti u svakom muskarcu neprijatelja nego samo u onima koji ih, eventualno, budu napali. A moze to biti i zena, ne mora napadac uvek da bude muskarac. Vazno je da se deca pripreme da treba da se brane jer vecina odrasta u strahu da okolina ne sme da cuje i ne sme da sazna kad im se nesto tako dogodi.
    (II, 18. januar 2021 17:14)

    # Link komentara

  2. Moja drugarica iz srednje škole otišla na početku 4.godine u Hamburg sa nekim našim "menadžerima".Imala 17 godina,mnogo zgodna bila.I krenula da radi "posao".Radila ga dobro,pa je za kratko vreme bila sa elitnom klijentelom.Ubrzo se udala za milijardera od 70tak godina,ona imala 21.
    Da ne dužim,sada je u 40tim godinama ugledna poslovna žena u Ženevi,sa nekretninama po celom svetu.Muž umro pre desetak godina.
    I nije joj padalo napamet da nikoga optuži za silovanje.A isticala se egzibicijama i kod nas u školi,dok nije otišla u Hamburg.
    (Branko, 18. januar 2021 15:49)

    # Link komentara

  3. @Aglaja
    Odlučuje sud na osnovu dokaza, a ne policija i tužilaštvo. Ne odlučuju ni komentatori.
    (Bora, 18. januar 2021 15:19)

    # Link komentara

  4. @Zamislite sad ovo,imam firmu,i dao sam otkaz nekoj zeni,sta ako ona sutra ode u policiju i prijavi me da sam je silovao,a nema dokaz,kako ja da dokazem da nisam to uradio,kome se veruje vise na rec.
    (Markoi, 17. januar 2021 19:59)

    Zamisli sad, neko me je napastvovao, ja sam ga odbijala, i zbog toga na poslu dobijem otkaz! Kako ja to da dokažem, kad je tak manijak na poziciji, a ja ostajem bez posla jer on nije dobio šta je hteo?Kome se veruje više na reč? Em sam pretrpela traumu, em sam ostala bez posla, pa ću zbog otkaza i njegovih lagarija teže naći posao. Treba i ja da živim od nečega i ne znam zbog čega se ignoriše kad neko napastvuje žene.
    (Dodatak, 17. januar 2021 23:10)

    Немате шта да замишљате, постоје људи који су ишли у школу да утврде чињенице...

    Много гледате филмове, па вам је тај "доказ" нешто битан. "Доказ" не постоји, постоји доказни поступак у ком се утврђује чињенично стање и да ли то чињенично стање представља кривично дело или не. "Слободно судијско уверење" а то је тај део са "коме се више верује" најмање утиче на доношење пресуде, и судије га углавном избегавају. На крају крајева, имате гомилу пресуда онлајн. Прочитајте, нису превише компликоване. Видећете на чему судије базирају своје одлуке.
    (Алекса, 18. januar 2021 12:16)

    # Link komentara

  5. Čak i da je ona u tom momentu "pristajala" na polne radnje, to jeste silovanje jer je podvodio maloletnicu manipulacijom, autoritetom i korišćenjem njene ranjivosti. Nije silovanje samo kad vas manijak zaskoči iza drveta. Devojka je bila maloletna, psihički nezrela da shvati šta je dobro a šta loše, prolazila kroz pubertet, nesigurnosti...i zloupotreba toga da imate odnos sa maloletnom osobom jeste silovanje. Pedagog treba da pomogne deci da ne nasedaju na takve manipulacije, i prođu kroz taj period bez trauma, a ne da zloupotrebljava to.
    (brm, 18. januar 2021 12:16)

    # Link komentara

  6. Svaki od ovih što napadaju žrtve je nasilnik, koji je ili već napadao žene ili će to uraditi u budućnosti.
    (Mihajlo, 18. januar 2021 10:47)

    # Link komentara

  7. Mene je sramota od ovih primitivnih komentara, bukvalno sramota sa kim delim nacionalnost!
    (Tina Blagojevic, 18. januar 2021 09:38)

    # Link komentara

  8. Skoro svaka ženska osoba se sretne sa nekim oblikom seksualnog zlostavljanja. Većina ćuti, trpi i čeka da prođe. Neke je "sramota" da bilo kome kažu, neke kažu pa dobiju napadanje i od bližnjih ("ti si kriva", "on je muško", i slično), retke (koje imaju podršku) mogu da prijave.
    Neko je napisao, kada bi žene počele da pričaju sve što im se dešava, zabezenuli biste se.
    (Vagica, 18. januar 2021 08:58)

    # Link komentara

  9. Zločin je za svaku osudu i smrtnu kaznu po meni, al Evropa morališe bespotrebno po pitanju sadista.
    (Naca, 17. januar 2021 16:23)

    Slažem se, ali da se i zločini poput veleizdaje zemlje i pogrešne državne politike uvrste u ovu kategoriju.
    (NBGD, 18. januar 2021 08:38)

    # Link komentara

  10. @Dendi, odmah opljuni po Srbiji za svaki slučaj, kao da u drugim zemljama nema istih takvih komentatora?
    (srkz lvl 10, 18. januar 2021 08:31)

    # Link komentara

  11. Uglavnom se komentariše činjenica da silovanje nije prijavljeno odmah, nego tek nakon više godina. No, to nije istina. Prijavljeno je odmah, od strane sadašnjih učenica psihopate, koje prolaze istu torturu kojoj je Milena bila izložena pre više godina. One su se njoj pozalile i ona je to odmah prijavila policiji.
    (vanja, 18. januar 2021 08:28)

    # Link komentara

  12. Prestanite sa tviterom. Vreme je.
    (Milan, 18. januar 2021 07:59)

    # Link komentara

  13. Ako je uradio to zboc cega ga terete, onda je to strasno. Ako nije uradio to, a optuzen je, takodje je strasno !!!

    Ne zurite da osudite ni jednu ni drugu stranu. Nadam se da ce sudija biti dovoljno razuman i normalan da pravedno donese odluku o slucaju !
    (Basa Mrkalj, 18. januar 2021 07:57)

    # Link komentara

  14. Pa ajde barem lekciju onda neka devojke i zene ukapiraju iz ovoga, nije sramota reci, bez obzira sto ima toliko sovinista svuda. Oni su takvi jer se njima tako nesto nije desilo i ne mogu da se zamisle u toj situaciji, a ocigledno ima i onih koji mogu da se zamisle u poziciji zlostavljaca i onih koji smatraju da je u redu da covek treba da iskoristi svoj polozaj da uzme sve sto zeli. Nazalost takvih ljudi ima i to ne malo, nisu svi silovatelji ali mnogi ce pokusati cim su na nekoj poziciji da to sem za pare i sta vec iskoriste i svoju poziciju i da vrse pritisak na zene da spavaju sa njima. Nakon toliko slucajeva sirom sveta pa i nekoliko javnih kod nas, nadam se da zene kapiraju da od takvih ne treba da ih bude sramota, da i ako deluje da nemaju podrsku i izlas ne treba da se vracaju 5 puta na mesto zlocina.
    (voodoo, 18. januar 2021 07:34)

    # Link komentara

  15. Glavna postulat feminizma je mrznja prema muskarcima.
    (Samo kazem nemojte me osuditi, 18. januar 2021 07:18)

    # Link komentara

  16. Pitate se zasto se vracala. Pa evo jedne mogucnosti:

    Stid zbog cina silovanja naterao ju je da cuti i ne kaze nista nikome, pa ni roditeljima. Nije mogla tek tako da prestane da ide u skolu glume, iz razloga sto bi je roditelji pitali otkud takva nagla promena posle silnih godina pohadjanja skole i njenog interesovanja za glumu. Plus, ako su joj i sami roditelji teski ljudi (znam ko je otac, ali ne znam kakvi su ljudi), oni bi je na njeno eventualno odustajanje od skole mogli cak i napasti da je nezahvalna i neozbiljna i sebicna i da su dali silne pare na njene casove glume sve te godine da bi ona tek tako odustala od danas do sutra. Dakle, tu je pritisak i od izneveravanja roditeljskih ocekivanja (a to je i karta zastrasivanja na koju je mozda cak igrao i sam Mika, npr. "roditelji te nece voleti ako ne ostvaris cilj i postanes glumica, jer su godinama placali da ti to postanes").

    Na primer, tako bi mogao da razmislja mozak devojcice od 17 godina i spreci je da progovori odmah, kao i da prekine da ide u tu skolu i izlaze se iznova i iznova zlostavljanju.

    Dete od 17 godina za koje roditelji nisu imali vremena da ga nauce da nista nije vaznije od nepovredivosti psihofizickog integriteta nije sposobno da se odbrani od odraslih manipulatora nista bolje nego dete od 5 godina.

    Kazem, ne poznajem roditelje, ali je posao oca simptomatican na manjak dubinskih razgovora i istih takvih odnosa u toj porodici.
    (DuckyDuck, 18. januar 2021 04:57)

    # Link komentara

  17. Razumem sve, ali ne razumem zašto su se posle prvog puta vraćale kod njega????
    (R, 18. januar 2021 02:54)

    # Link komentara

  18. Pa i u izvrsenju kazne, u svemu treba stremiti umerenosti, ni nerazumnoj blagosti ni sadizmu, isto tako postujmo tudja prava, kao sto zelimo i nasa.
    U krajnjem slucaju, ne cinimo drugima, sto ne zelimo nama. Da li bismo zeleli, da na nas pokaze neko prstom i da nas rulja rastrgne?
    (katarza, 17. januar 2021 21:28)

    Bravo za komentar. Sud je lako doneti na osnovu trenutnog emotivnog stanja dok se čita tekst. Sačekajmo malo. Štošta se mora dokazati a teško je pogotovo tim devojkama ako to zaista jeste bilo, a i Aleksiću koga su već svi razapeli.
    (Vuk, 18. januar 2021 02:27)

    # Link komentara

  19. Da li je moguce da postoji takvi retosi koji nista ne kontaju niti imaju i trunku empatije da pokusaju da razumeju bar i malo..takvim izjavama vi zrtve iznova silujete! sramota! pecinski covek je za vas kiborg!
    (Ana, 18. januar 2021 02:06)

    # Link komentara

  20. "Zamisli sad, neko me je napastvovao, ja sam ga odbijala, i zbog toga na poslu dobijem otkaz! Kako ja to da dokažem, kad je tak manijak na poziciji, a ja ostajem bez posla jer on nije dobio šta je hteo?Kome se veruje više na reč? Em sam pretrpela traumu, em sam ostala bez posla, pa ću zbog otkaza i njegovih lagarija teže naći posao. Treba i ja da živim od nečega i ne znam zbog čega se ignoriše kad neko napastvuje žene.
    (Dodatak, 17. januar 2021 23:10) # "

    Čestitam na komentaru. Ovo neka pročitaju svi oni koji "iz daleka" pokušavaju opravdati Aleksića.
    (Promatrač, 18. januar 2021 01:33)

    # Link komentara

  21. И тако ће, захваљујући овиј афери, многи свршени глумци бити заштићени од конкуренције...Јер, ко ће после овог да "иде у глумце"!?
    (Драгивоје, 18. januar 2021 00:33)

    # Link komentara

  22. Sta, on silovao, a njegova zena izdavala sertifikat za uspjesno polozen ispit, jel to? Kako njegova zena nije znala nista? Nije to bombon pa da sakrijes. Brale, al ce tu biti laganja... Spremite se za sapunicu...
    Milena, srecno.
    (my name, 18. januar 2021 00:29)

    # Link komentara

  23. @mamakoka
    Baš si pametno uradila. Dobijamo generacije paranoičnih devojaka koje mrze muškarce i u svakom vide neprijatelja.
    (Polusvet, 18. januar 2021 00:12)

    # Link komentara

  24. @ užas

    Nije toliki problem što ga nije odmah prijavila. Za to mogu postojati brojna opravdanja: strah sramota itd. Veći problem je što je nastavila saradnju sa silovateljem, i što je još gore, silovanja su se nastavila. I stoga, ne mogu a da ne posumnjam, da joj je karijera bila bitnija od svega. Neko drugi rece da je ovo posledica, toga da roditelji uče decu da budu poslušna, u toj meri da nemaju svoje ja. To definitivno nije ovde slučaj, već želja za novcem slavom, i stavljanje materijalnog na prvo mesto po svaku, ali bukvalno svaku cenu.
    (Vladan R, 17. januar 2021 23:59)

    # Link komentara

  25. Koliko sam samo puta cuo seksisticke,dvosmislene seljacke postapalice matorih konjina prema onima koje bi i unuke mogle da im budu. Imam cerku i za samo rec bi im polomio ruke i noge za nesto vise ne mogu ni da zamislim. Na kraju krajeva sta covek od 30 a pogotovo od 60 ima da trazi sa devojkom od 17 godina. Zar ne shvatate da ste manijak kad branite ovog idiota? Uvek je ovde zrtva kriva,ljudi imate skroz iskrivljen moralni sistem. Ovo drustvo je bolesno
    (Sumilex, 17. januar 2021 19:17)

    17 godina nije malo. Do pre neku deceniju sasvim je bilo normalno da devojka radja u 18 i 19 god. A ako pogledaš bračni par Tramp, pa izracunaj razliku u godinama. Ili Makrona koliko je mladji od žene. Tramp moze da bude otac svojoj zeni ali nije vec je muz. To je suvisno mogao bi... Mogla bi i meni Andjelina Dzolie da bude sestra ali nije.
    (MarkoPFC, 17. januar 2021 23:36)

    # Link komentara

  26. Najsmesniji su ovi sto misle da Milena i ostale devojke njima duguju neko objasnjenje. Milena je prijavila onda kada je mogla. U policiji su joj poverovali, ne bez odgovarajucih zakonom propisanih, u praksi neophodnih dokaza, u tuzilastvu takodje. Sta vi, komentatori, hocete?

    Inace, da se zlostavljanje desilo vasoj deci, a mozda se i desilo samo jos uvek (razumljivo) cute, kako vama takvima da kazu ovako ozbiljnu stvar? Mislite o tome!
    (Aglaja, 17. januar 2021 23:28)

    # Link komentara

  27. Zabezeknut sam i zbog toga što je Aleksić, možda, uradio, a još više zbog napada na potencijalne žrtve. Srbija tone sve više.
    (Dendi, 17. januar 2021 23:19)

    # Link komentara

  28. @Zamislite sad ovo,imam firmu,i dao sam otkaz nekoj zeni,sta ako ona sutra ode u policiju i prijavi me da sam je silovao,a nema dokaz,kako ja da dokazem da nisam to uradio,kome se veruje vise na rec.
    (Markoi, 17. januar 2021 19:59)

    Zamisli sad, neko me je napastvovao, ja sam ga odbijala, i zbog toga na poslu dobijem otkaz! Kako ja to da dokažem, kad je tak manijak na poziciji, a ja ostajem bez posla jer on nije dobio šta je hteo?Kome se veruje više na reč? Em sam pretrpela traumu, em sam ostala bez posla, pa ću zbog otkaza i njegovih lagarija teže naći posao. Treba i ja da živim od nečega i ne znam zbog čega se ignoriše kad neko napastvuje žene.
    (Dodatak, 17. januar 2021 23:10)

    # Link komentara

  29. Ovakvih slicnih sapunica iz Amerike gledamo non-stop,silovo,obljubio...itd posle 20,30 god . istina dospela u javnost.To je vise nego smesno ali draga Milena sta god je bilo sa tobom,a verujem da jeste,kako si mogla da zivis sa tom tajnom sve ove godine i sta u stvari sad ovo znaci....Hoces zaljenje,saosecanje....ali bar nam objasni tvoju saradnju sa njegovom zenom....pa kako si mogla da pomislis na to????
    (kiki, 17. januar 2021 22:43)

    # Link komentara

  30. Nista ovde nije sporno. Ko god želi nek mu pošalje decu na časove. Budala bilo i bice. 10 puta sam deci ovo danas pomenula. Da znaju da ako ikad naiđu na skota vrište iz sveg glasa i da se bez straha obrate nama. Vrišti odmah. Bolje da se stidis sto su svi čuli nego da ti psiha truli zauvek.
    (mamakoka, 17. januar 2021 22:31)

    # Link komentara

  31. @anima
    Znaci i tvoja poenta je da bi urusila glumacku karijeru, svesnk cutala zarad uspeha.
    (moralni gmizavac, 17. januar 2021 22:30)

    # Link komentara

  32. Ako nije kriv, ti sta su ga optuzili ce da odgovaraju za lazne optuzbe. U tom slucaju za povredu ugleda moze da trazi nadoknadu u privatnoj tuzbi od njih. Sta tu nije jasno ??

    a njemu upropaščen život
    koliko para to vredi ???…??
    (aha, 17. januar 2021 22:19)

    # Link komentara

  33. @(Mix, 17. januar 2021 21:14)

    Ne postoji "dete od 17god" nego adolescent koji pravno uz pristanak roditelja moze stupiti u brak posle navrsenih 16 god. Uglavnom u selima i medju romskom populacijom ta tradicija jos uvek traje i zakonska je. Ali ovde se ne radi o godinama, nego SILOVANJU.
    (porodicni zakon, clan 23, 17. januar 2021 22:15)

    # Link komentara

  34. Evo ovako, svi vi koji govorite da nije mogla da se probije bez njega pa je trpela da bi uspela, da li vi znate cija je ona cerka I iz koje prodice, ako neko to nije morao da trpi to je ona. Ko zna sta joj je on pricao, pretio itd.i kada si mala devojcica od 17 godina ko zna kako sve to dozivljavas. Vi svi koji je napadate treba da vas bude sramota da je optuzujete, video bi da ne daj boze vase cerke prodju kroz tako nesto, jos jednom da vas bude sramota
    (Ccc, 17. januar 2021 21:59)

    # Link komentara

  35. Samo procitas komentare i shvatis zasto zrtve cute, strasno.
    (ma idi, 17. januar 2021 21:57)

    # Link komentara

  36. Sva buka koja se dešava povodom Aleksića u javnosti - je samo otrovno nasilje žena, javnim razapinjanjem čoveka bez suda, podstaknutih feministkinjama, kao i slabih muškaraca. Moneta patoloških ličnosti radi sticanja lažnog ugleda u društvu i pravdanja njihovih nasilja...
    (Jr, 17. januar 2021 21:53)

    # Link komentara

  37. @srba
    da , malo vise zvuci cudno..
    (sonja m., 17. januar 2021 21:52)

    # Link komentara

  38. Zanimljivo da se svaki trač u vezi seksa na koncu ispostavi kao istina.
    (Mali Alek, 17. januar 2021 21:51)

    # Link komentara

  39. Мене занима на који ће начин доказати та (не)дела? Да су ишле у болницу, по закону би били дужни да то пријаве, то ће бити њена реч против његове
    (neko_treci, 17. januar 2021 21:36)

    # Link komentara

  40. Berija je izvlacio priznanja krivice od ljudi koji nisu ni znali zasta su krivi. Fariseji su hteli da kamenuju preljubnicu, a Hristos je nesto pisao po pesku, nadam se da su to njihovi gresi, i pozvao onoga ko nije gresan da baci prvi kamen. Hriscani su bili krivi u antickom Rimu sto su zivi, da bi nakon 1000 hriscani ubijali takozvane nevernike u pokoljima. I oni su bili krivi, po njima, kao sto je i nama neko kriv, ali mi nismo dovoljno objektivni, zato je tu vise sudija, porotnika, sistem apelacionih sudova.
    Zapitajmo se cemu sluzi sistem, pretpostavka nevinosti, ako su N broju ovakvih slucajeva nalazi jedan nevin, koji ce postradati, nevin, a da mu se nije ni sudilo?
    Nijedan dobar covek, nije za nasilje nikakvog oblika, ali ovo potenciranje odredjenih grupa lici na programiranje za nesto sto sledi. Budimo umereni, i pravdoljubivi, ako vec mora da se sudi, budimo ljudi, ne trazi se od nas Hristova ljubav prema zlocincima, vec covecnost. Pa i u izvrsenju kazne, u svemu treba stremiti umerenosti, ni nerazumnoj blagosti ni sadizmu, isto tako postujmo tudja prava, kao sto zelimo i nasa.
    U krajnjem slucaju, ne cinimo drugima, sto ne zelimo nama. Da li bismo zeleli, da na nas pokaze neko prstom i da nas rulja rastrgne?
    (katarza, 17. januar 2021 21:28)

    # Link komentara

  41. Ja spadam u tu grupu sto ih osudjuju. I treba
    (Bubi, 17. januar 2021 21:22)

    # Link komentara

  42. @ pazi stani gledaj

    Jedino rešenje je da niko, ama baš niko, ne pristane na nepristojno ponudu. U tom slučaju, smradu koji ima moć, će biti sasvim jasno, da ne može da zloupotrebi datu mu moć. Na žalost, dok god ima spremnih, da pristanu na svakako poniženje, radi napretka u karijeri, stradace oni posteni. Taj koji je pristao na sve i svašta, radi karijere, da ne govorim da ima onih koji se onda mi nude, ne moze se smatrati, bar po meni, žrtvom u punom smislu te reči.
    (Vladan R, 17. januar 2021 21:17)

    # Link komentara

  43. @(John, 17. januar 2021 19:19)

    Baci kamen prvi, ako nikad nisi pogledao sedamnaestogodisnjakinju :)
    Inace to je kaznjivo ukoliko si joj profesor, staratelj, mentor itd. Mada kada je osoba punoletna, znaci posle godinu dana, tada ni zakon, ni priroda, ni Bog, ne odredjuju granice da li ce neko imati 38 i biti sa nekim od 18, tako da nemoj ni ti da odredjujes granice i pravis "seksualne bazene" (sexual pools) od 18-28, 28-38, 38-48 itd. Ne budi licimer jer veceras ces guglati 18+
    (enough, 17. januar 2021 21:15)

    # Link komentara

  44. Dobro, i šta ako se ispostavi da nije bilo silovanje?

    Samo kod nas ima tolika strasna energija da se neko veša bez sudjenja. Ženama se veruje po difoultu.
    Da li znate da je posle 1945. mnogo ljudi nastradalo jer je bilo dovoljno da uperi prst neko u njih.

    I treba znati da su kod nas novinarke u ogromnoj većini po medijima.
    (Usporite malo, 17. januar 2021 15:46)

    Ne nego je dete od 17 godina pristalo svojevoljno sa covekom od 60 godina.Cak i da jeste,on mora znati da to nije dozvoljeno ni po zakonu ni po moralu.A ovo poredjenje sa 1945. nije ni za komentarisanje.
    (Mix, 17. januar 2021 21:14)

    # Link komentara

  45. Daleko od toga da odobravam, ali....

    Neko te siluje i ti se vratis kod njega,...i on te opet siluje i ti se opet vratis....hmmm
    (Srba, 17. januar 2021 21:06)

    # Link komentara

  46. Radis u kafani kao konobarica pa se ljutis kad te neko uvati za dupe.
    (Sve ok, 17. januar 2021 17:51)

    da nisu sabani ne bi ni izlazili po kafanama ahaha
    (prljava metalika, 17. januar 2021 21:01)

    # Link komentara

  47. @cingcongdingdong

    On je optuzen da je dela cinio u periodu od 2012-2020, znaci imaju svedocenje (mozda i bioloske tragove) devojke iz 2020 godine, koja verovatno zeli da ostane anonimna. Milena je izasla javno sa svojom pricom a policija osnovano sumnja da postoji jos zlostavljanih devojaka i zato im je uputila poziv da se jave.
    Tuzilastvo ne dize optuznice tek tako i iza svake optuznice stoji istraga, to sto mi to tek sad saznajemo ne znaci da drugi neki ljudi to nisu znali ranije. Skupljaju se svedocenja sto vise devojaka da bi se dokazalo da to nije bilo sporadicno silovanje (ili jos blaza varijanta da se optuzi za neprimeran odnos sa ucenicom, jer njegova odbrana moze da tvrdi da je odnos bio dobrovoljan i da je sporno samo to sto su nastavnik-ucenica) vec dobro isplanirani mehanizam napada na devojke kojima je bio autoritet i koje su ga dozivljavale kao osobu u cije se namere i ponasanje ne sumnja.
    Svedocenja sto vise devojaka koje su zlostavljane su bitna da bi se dosudila adekvatna kazna, da ne bi dobio par meseci zatvora ili uslovno vec da bi ga mogli zatvoriti na duze i zabraniti mu svaki vid rada sa decom IKAD. Naravno ako se dokaze da je kriv.
    (Nina, 17. januar 2021 20:59)

    # Link komentara

  48. A sta ako nije kriv? Kako ćete da mu platite za sve ovo?
    (lulubela, 17. januar 2021 19:42)

    Ako nije kriv, ti sta su ga optuzili ce da odgovaraju za lazne optuzbe. U tom slucaju za povredu ugleda moze da trazi nadoknadu u privatnoj tuzbi od njih. Sta tu nije jasno ??
    (jasno, 17. januar 2021 20:59)

    # Link komentara

  49. Vec vidjeno. Samo cekam da za par godina gledamo Stanije, Soraje, Lune, Kije i ostale kako optuzuju npr. Mitrovica ili Amidzica za silovanje i sl.
    (Pravedni, 17. januar 2021 20:54)

    # Link komentara

  50. Zamislite sad ovo,imam firmu,i dao sam otkaz nekoj zeni,sta ako ona sutra ode u policiju i prijavi me da sam je silovao,a nema dokaz,kako ja da dokazem da nisam to uradio,kome se veruje vise na rec.
    (Markoi, 17. januar 2021 19:59)

    Zato i postoji sud koji sve to stavlja na vagu. Sigurno nece biti neko osudjen samo zato sto je neko nesto tek tako rekao. Lazno optuzivanje je takodje krivicno delo.
    (ww, 17. januar 2021 20:47)

    # Link komentara

  51. Kakvi ogavni i sebicni komentari tipa "zasto nisi to ranije prijavila". Da li ste vi svesni kakve je to psihicka trauma, pritisak i strah od socijalne stigme, narocito za maloletne osobe ?
    Svako ko tako misli je za mene potencijalni silovatelj i samo ga strah od sankcija sprecava u tome. Maksimalna kazna za takve neljude.
    (uzas, 17. januar 2021 20:41)

    # Link komentara

  52. tuga sta se desava. ali i danas imam dosta poznanika koji na posao idu i nadaju se dobrom tajnom seksu. i to rade u drzavnim institucijama. jednom prilikom sam isla u PS-ci 29 novembar, kad izadje jedna zaposlena sa mini suknjom ispod dupeta i cizme kozne iznad kolena pa pomislih mozda za vreme radnog vremena ima koncert neki...nazalost mnoge zene nemaju poslovnu kulturu al su vredne radnice. ne moze bez njih. nema ko da ih opomene.
    (Mirjana, 17. januar 2021 20:30)

    # Link komentara

  53. Pa ovo je nešto što se dešava u svim oblastima života, u različitim profesijama, samo oni nepoznati i siromašni nemaju mogućnost da tabloidima daju izjave ovakvog tipa, kao i da imaju podršku sličnih moralnih nakaza dok se nečija krivica ne dokaže. To što je neko doživeo psihičko maltretiranje sa 15, 16 ili 17 godina je u stvari samo priprema za život i rad u jednoj takvoj profesiji (pogledajte samo šta se kasnije dešava s kojekakvim producentima, rediteljima, scenaristima...). Ali ono što najviše smeta jeste dvoličnost, jer u jednom slučaju se daje podrška pedofilu PRAVOSNAŽNO OSUĐENOM(G.Jevtić), a u drugom slučaju se neko proglašava krivim bez ikakvog suđenja. Činjenica da je sujeta u ovoj branši izuzetno izražena, činjenica da je u ovoj školi bio primarni zadatak suzbijanje sujete, a verovatno postoji i zavist jer ovaj nije časove držao džabe, nego ih je debelo naplaćivao. To mu mnogi očigledno nisu oprostili.
    (batko, 17. januar 2021 20:28)

    # Link komentara

  54. Kako bi znale kako da glume u seksi filmovima.Moraju da prodju i to na casu glume. Cim su se setile posle toliko godina.
    Pa koliko puta smo gledali na televiziji u filmovima i serijama.I nikada neznamo dali je to zapravo gluma.??!!
    Nista to nije strano za glumice.One nemaju stida. Samo pare i karijera.
    A posle proradi savest
    (milovan, 17. januar 2021 18:23)

    Sad ce joj karijera krene uzbrdo.I ako nismo culi za nju sad joj je to uspelo.Mozda je trebala da ceka jos neku godinu pa da ga prijavi mada neznam kakve dokaze ima...
    (miki, 17. januar 2021 17:14)

    Cekala pravi momenat, ako do sada nije bila svima poznata, sada ce biti sigurno.
    Ne sumnjam da je silovana, ali ne kapiram da neko dopusta da se to ponavlja i da cuti?
    (moralni gmizavac, 17. januar 2021 17:04)




    I nikada me ne iznenadi to da upravo nepismeni imaju ovakva mišljenja i stavove!

    Jer kako od bilo koga ko tokom toliko godina života nije shvatio da se "ne znam(o)" piše odvojeno, shvati mnogo kompleksniju stvar poput ove!

    Doduše, neki se bar potpišu pravim imenom, kao moralni gmizavci, kao što uostalom i jesu...
    (Wllaxy, 17. januar 2021 20:21)

    # Link komentara

  55. Kako bi znale kako da glume u seksi filmovima.Moraju da prodju i to na casu glume. Cim su se setile posle toliko godina.
    Pa koliko puta smo gledali na televiziji u filmovima i serijama.I nikada neznamo dali je to zapravo gluma.??!!
    Nista to nije strano za glumice.One nemaju stida. Samo pare i karijera.
    A posle proradi savest
    (milovan, 17. januar 2021 18:23)

    I nikada me ne iznenadi to da upravo nepismeni imaju ovakva mišljenja i stavove!

    Jer kako od bilo koga ko tokom toliko godina života nije shvatio da se "ne znamo" piše odvojeno, shvati mnogo kompleksniju stvar poput ove!
    (Wllaxy, 17. januar 2021 20:14)

    # Link komentara

  56. Empatija prema zrtvama na Balkanu je nepoznat pojam. Osudjivanje - omiljeni sport istih. Pretpostavljam da bi svojim kcerkama zapusili usta, jer, pazi molim te, to je sramota da se prica, on je poznat, izazivale su ga, one su zene i treba da trpe... I onda se pitaju u svojim idiotskim komentarima zasto su devojke cutale. A kako da progovore u vasem osudjivackom drustvu. Vise ne mogu da kazem ni neverovatno.
    (kolektivna psihoterapija, 17. januar 2021 20:09)

    # Link komentara

  57. Crveni alarm je morao da se upali kod roditelja čim su čuli da forsira religiju i tera decu da započnu čas sa "Oče naš". To je 100% znak da je reč o velikom prevarantu. Pokazalo se od 1990. do danas da svi ti veliki vernici, nacionalisti i patriote su u stvari ozbiljni muljatori, lopovi ili ubice. Evo i ovaj sto napada zrtvu na tviteru, drzi zastave Srbije, Rusije i pljuje po zapadu. Sve klasican primer zloupotrebe nacionalnih simbola iza kojih se kriju psihopate i ozbiljni prestupi.
    (Pera, 17. januar 2021 20:09)

    # Link komentara

  58. Da li je gospodin vlasnik škole glume naplaćivao u dinarima ili u Eur? Da li se plaćalo na ruke ili na račun? Da li su plaćali roditelji ili deca i kome je izdavao fiskalne račune?
    Ako je bilo ili na ruke, ili u Eur, ili bez fiskalnog, i to tako trajalo godinama, teško da je radio bez podrške.
    (Fiskalizacija, 17. januar 2021 20:04)

    # Link komentara

  59. Zamislite sad ovo,imam firmu,i dao sam otkaz nekoj zeni,sta ako ona sutra ode u policiju i prijavi me da sam je silovao,a nema dokaz,kako ja da dokazem da nisam to uradio,kome se veruje vise na rec.
    (Markoi, 17. januar 2021 19:59)

    # Link komentara

  60. Ljudi koji ne iskazuju nedvosmislenu empatiju prema žrtvama silovanja ili seksističkog uznemiravanja su grubi i sami imaju nasilničke crte ličnosti.
    (Jovana, 17. januar 2021 19:53)

    # Link komentara

  61. @Marko

    To o čemu ti pričaš jednostavno nije silovanje. Silovanje je kada te neko zgrabi nasilno i bez tvoje volje i bez pristanka, i ko ne odustaje ni kada čuje jasno i glasno "ne!". Samo to je silovanje. Stupanje u odnos zbog straha, iz koristoljublja, šta god, i dalje je sa pristankom, prema tome iako nije ni lepo niti moralno, ne spada u silovanje, pogotovu ako je "žrtva" u legalnom uzrastu.
    (Jasna, 17. januar 2021 19:50)

    # Link komentara

  62. A šta ako nije kriv? Kako ćete da mu platite za sve ovo?
    (lulubela, 17. januar 2021 19:42)

    # Link komentara

  63. Svi vi koji osudjujete ove devojke nemate ni pojma da su vaše sestre, majke, žene i ćerke sve bile u ovakvim situacijama i da je svaka bar jednom prećutala neko zlostavljanje jer tada nije mogla drugačije. Kad bi žene stvarno počele da govore šta im se u životu dešava ili se dešavalo, shvatili biste koliki ste paćenici i koliko ih u životu niste zaštitili.
    (Iman, 17. januar 2021 19:29)

    # Link komentara

  64. #Pa vrlo jednostavno...moja majka/zena/sestra/cerka ne bi ni dosla u tu situaciju! Zamislite kako je jednostavno!

    Zamisli cerka to u skoli I maltretiraju je vrsnjaci. Ona ti cuti o tome, kako ti da znas? Nemoj tako da ne bi dosao neko u tu situaciju, ne daj boze nikom. Mozda ti sef upravo zenu cima, a ti pojma nemas.
    (Utin, 17. januar 2021 18:12)

    Tako sto ces, komunicurajuci SVAKODNEVNO sa detetom i pricajuci sa njim BEZ uvaljivanja mobilnog detetu u ruke dok je jos imalo 5 godina razviti sa tim detetom mnogo kvalitetniji odnos koji ce ti pomoci i da na osnovu govora tela, mimike, pracenja njegovih zivotnih navika shvatis i bez verbalne komunikacije da nesto nije u redu.
    A ako ti zena cuti o sefovom navalentnom ponasanju, njeno cutanje je samo posledica necega za sta ste oboje krivi. Tamo gde je veza stabilna, brak izgradjen na zdravom temelju, ona ce ti se otvoriti i ispricati sta se desava.
    Znam da je danas pricati o srecnoj porodici skoro pa greh, ali sta cete, tu i tamo postojimo jos uvek mi, kriminogeni elementi koji teze sreci i skladu u istoj.
    Hocu reci, prevencija moze itekako da pomogne, ali bojim se da to seze malo dalje od materijalisticke prizemnosti i, skoro pa beskonacnog egoizma koji promovisu razni progresivni degenerici danasnjice. Ima necega i u tradiciji.
    (Feanaro, 17. januar 2021 19:27)

    # Link komentara

  65. Nema od toga nista, posle toliko vremena dokazati takvo delo bez materijalnih dokaza i svedoka je nemoguce, to dobar advokat lako "obara"... A da li je neceg tu bilo ili nije,to znaju samo on i one
    (Blok, 17. januar 2021 19:21)

    # Link komentara

  66. (Sve ok, 17. januar 2021 17:51)

    Nisam znala da je hvatanje za dupe sastavni deo posla kao konobar(ica). Jel ima i ugovoru ili...?
    (anima, 17. januar 2021 19:20)

    # Link komentara

  67. Jeste bila je maloletna, 17 godina, ali koliko danas 17godisnjakinja nije probalo ono sto je rezervisano za odrasle? Trebalo bi pohapsiti pola covecanstva.
    (ninepi, 17. januar 2021 17:18)

    Kad sedamnaestogodišnjakinje "probaju", to čine sa svojim vršnjacima, eventualno nešto starijima. 17 i 17, 17 i 20... to je prirodno i očekivano.
    Kod 17 i 37 već bi trebala da se upali crvena lampica, a ako je 17 i 57, to svakako nije normalno (sa ovolikom razlikom može da joj bude ne otac, nego i deda) A pogotovo nije normalno to što je on njoj bio i nastavnik...
    U Americi (na koju se mnogi pozivaju kad je kaznena politika u pitanju), nastavnik ide u zatvor ako bilo šta pokuša/uradi sa učenikom/učenicom, sve i da je bilo dobrovoljno da dobrovoljnije ne može biti.
    (John, 17. januar 2021 19:19)

    # Link komentara

  68. @humanista
    Pogresno ste protumacili moj komentar ali ocigledno moram pisati pune recenice.
    Ocekivano u Srbiji da krene sada hajka na nju. Da li je u pitanju silovana devojka, pregazeni pesak na trotoaru, zverski isutirano malo stene uvek, ali uvek, se nadju ko ce da brani pocinioca jer iz nekog razloga ne voli pesake, lepe devojke ili ljupke kucice. Ovde je stvar cista, samo da se jos dokazi iznesu i da cica ostatak svog zivota provede u Zabeli ili KPD. Mozda bolje da dodje u KPD da razmeni iskustva sa Malcanskim berberinom kako se takvi provode u zatvoru.
    (Smuki, 17. januar 2021 19:18)

    # Link komentara

  69. Dovoljno je prociati komentare, pa shvatiti zasto se o ovim stvarima kod nas cuti godinama. Imajuci u vidu broj devojaka koji ga iz dana u dan optuzuje, sigurno je da se u toj skoli nesto desavalo, ali treba sacekati sudjenje pa suditi. Diskusija o tome koliko su te devojke tada imale godina nije na mestu, i da su imale po 25 a ne 15, niko nema pravo da seksualno uznemirava bilo koga, ni muskarac zenu ni zena muskarca.... to su osnovna ljudska prava, ako to ne shvatamo, onda smo stvarno otisli u ........ A pomisao da muskarac od 60 godina stavi ruku na zadnjicu ili grudi devojke od 15, 16, 17 godina je toliko ogavna i bolesna, da reci nemam. To je covek koji je trebalo da bude pedagog, a on je u stvari bolesnik.... NNije mi jasno zaista kako roditelji nisu posumnjali nista, s obzirom na specificnost casova i njegovog ophodjenja prema deci....
    (jsnbgd, 17. januar 2021 19:18)

    # Link komentara

  70. Koliko sam samo puta cuo seksisticke,dvosmislene seljacke postapalice matorih konjina prema onima koje bi i unuke mogle da im budu. Imam cerku i za samo rec bi im polomio ruke i noge za nesto vise ne mogu ni da zamislim. Na kraju krajeva sta covek od 30 a pogotovo od 60 ima da trazi sa devojkom od 17 godina. Zar ne shvatate da ste manijak kad branite ovog idiota? Uvek je ovde zrtva kriva,ljudi imate skroz iskrivljen moralni sistem. Ovo drustvo je bolesno
    (Sumilex, 17. januar 2021 19:17)

    # Link komentara

  71. (Feanaro, 17. januar 2021 16:23)

    Znaci po tebi zene nisu za skolu nego samo 4 zida i sporet? Teeeeski Balkanizam je ovde u pitanju.
    (anima, 17. januar 2021 19:16)

    # Link komentara

  72. Da li je ovo srpski Vajnstin? PO svemu sudeći da (takvim ga mediji feminizmom zaraženi predstavljaju). Osobu ne poznajem, ne krećem se u takvom društvu, tako da sud o njemu ne mogu dati. Ali se u čitavom slučaju ponavlja feministički, polit korektni šablon. Optužbe za seksualno nasilje godinama, decenijama čak nakon navodnog čina, koji je o gle čuda, čak i ponavljan. I upravo iz tog razloga, iako imam i sestru, i sestričinu, nisam mizogin (čak naprotiv) ali nisam hvala Bogu ni feminista, sumnjam u čitavu pozadinu slučaja, koji se, a to medijska haranaga već potvrđuje, pretvara u feminističku propagandu, po kojoj su žene večito žrtve, večito ugrožene i sve, ama baš sve je seksualno nasilje (osim naravno u slučajevima kada se počinlac dopada "žrtvama", čitaj ima moć, izlgeda "opasno", ili je lovator), mada se i tada može govoriti o tome da isti nikako ne mogu biti sigurni. O ne, i oni mogu jednog dana biti optuženi za silovanje, na šta će gomila zgroženih da ih razapne po medijima, ali i doslovno. Shvatimo već jednom da zbog ovakvih sumnjivih, i woke propagandnih slučajeva, prave žrtve nasilja i bivaju ignorisane. Jednostavno, ne veruje im se, i neće im se verovati. Još ako se na to doda pod uticajem upravo feminizma proširena definicija silovanja, eto recepta za katastrofu.
    (My name is Shone, 17. januar 2021 19:15)

    # Link komentara

  73. Kakvo je vreme došlo, nisam bio neki švaler ali sada se plašim da me neka od bivših devojaka, posle 20 godina ne tuži za silovanje. Sada ja posle 20 godina treba da dokazujem da je bilo na dobrovoljnoj bazi. Muškarci ovo su moderna vremena, pre svakog čina sve staviti na papir i kod notara na overu. Više niste sigurni da posle x godina ne nađete na optuženičkoj klupi.
    (Petar, 17. januar 2021 19:14)

    # Link komentara

  74. Radis u kafani kao konobarica pa se ljutis kad te neko uvati za dupe.
    (Sve ok, 17. januar 2021 17:51)

    Ako je tebi normalno da hvataš konobarice za dupe, nemoj da se ljutiš kad se probudiš u bolnici sa trajnim invaliditetom.
    (Nemanja Jovano, 17. januar 2021 19:12)

    # Link komentara

  75. Kako bi znale kako da glume u seksi filmovima.Moraju da prodju i to na casu glume. Cim su se setile posle toliko godina.
    Pa koliko puta smo gledali na televiziji u filmovima i serijama.I nikada neznamo dali je to zapravo gluma.??!!
    Nista to nije strano za glumice.One nemaju stida. Samo pare i karijera.
    A posle proradi savest
    (milovan, 17. januar 2021 18:23)

    Bolesni covece, imas li ti ikakvo zensko u svojoj porodici? Uzmi neke lekove i otkazi prikljucak za internet. Tvoj komentar pokazazuje kakvog polusveta ima na inetrnetu i Srbiji.
    (Goran, 17. januar 2021 19:11)

    # Link komentara

  76. uf ,sad će odmah da krene pljuvanje po Srbiji dežurnih autošovinista...I najgori nacisti su imali suđenje,ovaj je osuđen već naveliko u medijima, zbog dela koje je teško dokazivo, silovanje pre 10 godina...pustite nadležne službe da rade svoj posao,ne razumem zašto odmah pljuvanje po svojoj zemlji i narodu...na žalost svuda ima silovanja i nasilja i sličnoga, ali i fer suđenja ,u civilizovanom svetu niko nije kriv dok ga ne osude
    (dr, 17. januar 2021 17:22)

    Комунистичко наслеђе. Тако су они осуђивали од '44. до '58., без суђења, без доказа, без сведока строго према сопственом нахођењу и у корист личних интереса. Да ме неко погрешно не разуме, не браним човека, али не могу ни да га осуђујем пре него што се његова кривица не докаже.
    (Aspera, 17. januar 2021 19:10)

    # Link komentara

  77. "Radis u kafani kao konobarica pa se ljutis kad te neko uvati za dupe."

    Znači, gejevi su dobrodošli da vas hvataju za dupe? Mislim, sigurno i vi izazivate nečim - da l vam takav posao, pantalone il čarape, nešto sigurno izaziva gejeve i nema posle ljutnje, sam si tražio? Nema sad "drugo je to", dupe je dupe i vaše je isto za vatanje ko hoće, kako hoće.
    (Nn, 17. januar 2021 19:10)

    # Link komentara

  78. Jel ovi ljudi sto pitaju sto nije prijavila stvarno ne znaju kakvi su nasi zakoni i pravda? Zene koje su prijavljivale nasilje u porodici su cesto time napravile samo jos veci problem.
    (anima, 17. januar 2021 19:08)

    # Link komentara

  79. Svima, oba pola, koji rascepise gubice da kritikuju Milenu, mogu samo da porucim da im ISKRENO ZELIM DA DOZIVE SILOVANJE, kao sto sam ja svojevremeno, davno, pa da posle pricaju i kritikuju!
    To je stvarno UZASAN dogadjaj, uz osecaj potpune bespomocnosti i totalne nezasticenosti, koji ostavlja duboke i trajne tragove.
    A sad, dragi moji, podjite od toga da je devojka tada imala SAMO 17 godina i sasvim sigurno i bez silovanja bila veoma ranjiva, a dozivela je uzasnu IZDAJU od coveka koji joj je bio uzor i kome je beskrajno verovala.
    Potom A sad zamislite kojika je razlika izmedju 17 i 26 godina u zivotu svakog coveka?
    Dakle, zasto je vama kriticarima onda cudno sto joj je trebalo deset godina da skupi hrabrost, stekne sigurnost i stosta postigne u zivotu i karijeri, te tako sebi dokaze da nije niko i nista, kako se prethodno osecala, nego je itekako neko i nesto, te da konacno tu gadost prijavi?
    (Lako je drugom suditi, 17. januar 2021 19:07)

    # Link komentara

  80. Radis u kafani kao konobarica pa se ljutis kad te neko uvati za dupe. Tako i ove iz holivuda i ostale "poznate glumice" za koje nisam nikad cuo. Koketiraju, nude se pa posle jao. Zna se jako dobro gdje je granica i ako ju je ovaj presao - zatvor. Ali smrdi mi da ova prica ima i nalicje.
    (Sve ok, 17. januar 2021 17:51)

    A ok je konobarice hvatati za dupe? Užas šta sve neću pročitati.
    (wub, 17. januar 2021 18:56)

    # Link komentara

  81. "Jeste bila je maloletna, 17 godina, ali koliko danas 17godisnjakinja nije probalo ono sto je rezervisano za odrasle? Trebalo bi pohapsiti pola covecanstva."

    Pa ne. Sedamnaestogodišnjake mogu da rade šta hoće sa svojim vršnjacima. Likovi od 50-60 godina, a naročito oni koji su im profesori tu jednostavno nemaju šta da traže, pa makar ih ta deca i molila. Meni već od 22. godine deca od 17 izgledaju kao deca i nemam šta da se petljam sa njima. A kamoli u 40-50 da izgovorim nešto kao "ali ta deca već imaju odnose". Pa šta? Je l smeju gejevi tebe da siluju i nikom ništa jer nisi nevin?!
    (B, 17. januar 2021 18:28)

    Ovaj komentar je poenta cele ove price, ko ne kapira ili je glup ili bolestan.
    (!, 17. januar 2021 18:55)

    # Link komentara

  82. Idiota ima svuda. Samo ne obraćati paznju na njih.
    (miki, 17. januar 2021 18:43)

    # Link komentara

  83. Samo mogu da zapazim neočekivano više saosećajnosti među top komentarima, odnosno verovanja žrtvi, nego kada je reč o istim slučajevima u svetu. Obično bi prednjači komentari "što je ćutala", "bilo joj dobro dok je napredovala u karijeri", "šta je sa onim nevin dok se ne dokaže suprotno", "dovoljna je samo ženska reč da uništi karijeru" itd.
    (Robert, 17. januar 2021 18:39)

    # Link komentara

  84. Cekaj silovao je prvi put i nij3 prijavila? Zasto? Ponavljalo se? Zasto? Je dozvolila? Drzao je u saci? Kako? Obecao uspeh, karijeru jer je uticajan, ona se slozila s tim? Dete od 17 godina nije bas naivno da ne razume neke radnje i posledice...
    (Logika, 17. januar 2021 18:36)

    # Link komentara

  85. @Akk se neko pita sto je cutala toliko, evo zato. Da je juce silovao opet bi neki izasli i rekli neka se dokaze. Nemamo kulturu u tretiranju zrtvi na pravi nacin. Dve stvari koje nam trebaju su:
    1. Pretpostavka da zena ne laze o silovanju i ogromne kazne zatvora.
    2. Ako se dokaze da je zena lagala ogromne kazne zatvorom (obeshrabruje lazno prijavljivanje)
    (Pera85, 17. januar 2021 16:22)
    Decko jedina pretpostavka koja je merodavna je ona, nevin dok se ne dokaze suprotno.
    To da zene ne lazu o svacemu, pa i o silovanju, meni govori da si ti u zivotu upoznao zene koliko i dinosauruse.
    U mestu gde zivim, 4 klinke dobile jedinice i sve se udruzile da optuze profesora da ih je silovao, pipao po genitalijama, i to pred razredom.
    Znas sta se desilo, covek se i dalje parnici, iako su deca svedocila da klinke lazu.
    Tuzioc je rekao da se njihovo svedocenje ne uzme u obzir, jer su oni decaci i u pubertetu, i shodno tome se solidarisu sa nastavnikom, pa cak i to da mu se nakalemi u optuznici.
    Klinke su prvo javile medijima pa tek onda roditeljima.
    Covek je tako i saznao, iz medija, tek sutra su dosli po njega, a mediji ga cerecili danima.
    Jedna je kasnije povukla izjavu, rekla je da se ne seca da je silovana !!!!!!
    Inace apelacioni sud je oborio presudu osnovnog suda i ona ce pasti.
    Kazi ti meni sada, kako se oseca taj covek, sta mislis kako je njegovoj deci, zeni, roditeljima???????
    (cingcongdingdong, 17. januar 2021 18:32)

    # Link komentara

  86. "Jeste bila je maloletna, 17 godina, ali koliko danas 17godisnjakinja nije probalo ono sto je rezervisano za odrasle? Trebalo bi pohapsiti pola covecanstva."

    Pa ne. Sedamnaestogodišnjake mogu da rade šta hoće sa svojim vršnjacima. Likovi od 50-60 godina, a naročito oni koji su im profesori tu jednostavno nemaju šta da traže, pa makar ih ta deca i molila. Meni već od 22. godine deca od 17 izgledaju kao deca i nemam šta da se petljam sa njima. A kamoli u 40-50 da izgovorim nešto kao "ali ta deca već imaju odnose". Pa šta? Je l smeju gejevi tebe da siluju i nikom ništa jer nisi nevin?!
    (B, 17. januar 2021 18:28)

    # Link komentara

  87. Ljudima internet, pa tako i ovaj slučaj, služi da bi potvrdili i radikalizovali stavove koje već nose u sebi, a ne da bi ih preispitali i dodatno se edukovali.

    Dominantan ženski ugao gledanja je uglavnom: "nisu smele, nisu htele, nisu imale hrabrosti da prijave, vi ne znate kako je to..." itd.

    Dominantan muški ugao gledanja je uglavnom: "šta su čekale do sada, prvo se ostvarile pa se onda setile da prijave, zašto su svi okolo ćutali ako su znali.." itd.

    Svi mi koji smo i muškarci i žene vrlo dobro znamo da ima raznoraznih muškaraca i žena: ima užasnih manijaka i monstruma i devojčica koje su bukvalno proživele pakao, a ima i nevinih muškaraca kojima raznorazne sumnjive devojke pakuju silovanje iz različitih motiva, dok su se pre toga verovatno hvalile svojim drugaricama kako su imale odnos doživljavajući to kao svojevrstan uspeh.

    Suština mog pisanja je da raširite vidike i ne budete zadrti kako biste opravdali sopstvene stavove.
    (Frank Underwood, 17. januar 2021 18:25)

    # Link komentara

  88. Kako bi znale kako da glume u seksi filmovima.Moraju da prodju i to na casu glume. Cim su se setile posle toliko godina.
    Pa koliko puta smo gledali na televiziji u filmovima i serijama.I nikada neznamo dali je to zapravo gluma.??!!
    Nista to nije strano za glumice.One nemaju stida. Samo pare i karijera.
    A posle proradi savest
    (milovan, 17. januar 2021 18:23)

    # Link komentara

  89. Mi za paklo duvana i sendvic. Pola BG. Izaci ce da mu da podrsku.
    (maki, 17. januar 2021 18:19)

    # Link komentara

  90. Nisu ga oni tek tako uhapsili znali su za ovo ,pa posto nemaju dokaze podmetnuli su mu mamac. On zagrizao i ostalo ide.
    (Sasa, 17. januar 2021 18:14)

    # Link komentara

  91. #Pa vrlo jednostavno...moja majka/zena/sestra/cerka ne bi ni dosla u tu situaciju! Zamislite kako je jednostavno!

    Zamisli cerka to u skoli I maltretiraju je vrsnjaci. Ona ti cuti o tome, kako ti da znas? Nemoj tako da ne bi dosao neko u tu situaciju, ne daj boze nikom. Mozda ti sef upravo zenu cima, a ti pojma nemas.
    (Utin, 17. januar 2021 18:12)

    # Link komentara

  92. @
    Sigurno ne lazu njih 5. Uostalom policija ce utvrditi..ne dao Bog nikome razmislite imate cerke, sestre, majke.
    (Tanja, 17. januar 2021 14:40)

    Kako to znaš da "sigurno ne lažu". Valjda se prvo čeka na utvrđivanje krivice. Ako se utvrdi da je kriv, onda na lomaču što se mene tiče. Do tada - tišina.
    (Avram, 17. januar 2021 15:54

    Zato sto tuzilastvo nece podici slucaj ako nisu poprilicno sigurni tj skroz sigurni da se to dogodilo, a poprilicno sigurni da ce to moci i da dokazu. Zato sto je svaka od tih devojaka sigurno svoju pricu morala da ponovi vise puta, razlicitim osobama, koje posle procenjuju da li je lagala ili njen iskaz stoji. Zato sto su, vrlo verovatno, bile i na poligrafu, koji se ne uzima kao dokaz jer nije pouzdan, ali statisticki skoro nemoguce da njih pet prodje.
    (Nina, 17. januar 2021 17:21)
    Vidis ja se ne slazem sa tobom, nakon 10 godina svako krivicno delo je tesko dokazati.A isto tako za taj period, iako ne verujem da je ovde to slucaj, svako se moze emotivno i psiholoski pripremiti za lazno svedocenje. Ono sto je najgore, manijaka ce pustiti na slobodu, cak iako je kriv, alinsa druge strane, sta ako je nevin?
    Zato drustvo treba ohrabriti zrtve da odmah prijave nasilnike.Inace nasilnici su i zene, mom prijatelju je direktorka smestila otkaz jer je odbio da spava sa njom, cak ga je hvatala za ..... i on ju je uhvatio za ruku i odgurnuo, ona je to iskoristila da ga tuzi na napad na radnom mestu.Cak mu se smejala i rekla da niko nece da mu veruje i da ce svi da ga smatraju za sonju.
    Znas kako je sudija ( zensko inace ) reagovala na njegovu odbranu , rekla je : Zena ne moze da naudi muskarcu, on je fizicki jaci od nje, a i po prirodi su zene suptilne kada se udvaraju muskarcima, a zrtva, u ovom slucaju, ima modrice na ruci ( onoj koju je on odgurnuo ).
    Tako da bolje da sacekamo, kad neko ceka toliko godina da optuzi nekog, treba dobro da se promisli
    (cingcongdingdong, 17. januar 2021 18:10)

    # Link komentara

  93. 'Ajde, siluje te neko jedno, pa i da ne prijaviš, stidiš se, plašiš se, čuvaš karijeru ili šta već - ali, ti i dalje ideš kod te osobe i ona te opet siluje, višestruko?? Pre će biti da se neko sad stidi sebe iz tog perioda...
    (Lax, 17. januar 2021 18:07)

    # Link komentara

  94. Smuki

    Sta je to ,,ocekivano u Srbiji,,
    Jesi li i ti mozda ,,silovan,, pa ti to sad dodje kao nesto ,,ocekivano,,
    Pa jos u ,,Srbiji,,
    (humanista, 17. januar 2021 18:07)

    # Link komentara

  95. Odvratno, ako je tako neka bude kažnjen. Brale ni ona nije neka riba sa 17 godina, niti zna nešto o seksu da ovaj tako poleti. Ko zna šta je tu bilo, neka sud utvrđuje, a ne seoska zadruga. Nego, niko nije svetac, a svi se predstavljaju kao sveci. Ovo je sve vezano za seksualnu privlačnost. I, generalno, pitanje je zašto se to dešava u ljudskom rodu ako se zna da nije redu. Eto ako neko ima neki odgovor, biću zahvalan.
    (Toliko, 17. januar 2021 17:57)

    # Link komentara

  96. Radis u kafani kao konobarica pa se ljutis kad te neko uvati za dupe. Tako i ove iz holivuda i ostale "poznate glumice" za koje nisam nikad cuo. Koketiraju, nude se pa posle jao. Zna se jako dobro gdje je granica i ako ju je ovaj presao - zatvor. Ali smrdi mi da ova prica ima i nalicje.
    (Sve ok, 17. januar 2021 17:51)

    # Link komentara

  97. Nije ovde pitanje manijaka koji juri da "siluje", ovde je pitanje morala, ne možeš da uspeš, završiš školu, dobiješ posao,..ne možeš ništa ako te neko ne iskoristi. Mislim da je 90% devojaka žena bilo u sličnoj situaciji u životu..neke su rekle ne, većina je rekla da. Problem postoji, ne vidim rešenje, prisutan je u celom Svetu, ne samo u Srbiji.
    (pazi stani vidi gledaj, 17. januar 2021 17:33)

    # Link komentara

  98. Kako je ovo krenulo, generalno svuda, mislim da će za koju godinu pristanak na vezu i seksualne odnose biti vrlo precizno pravno definisan. Vratićemo se opet u doba ugovorenih brakova, samo brak kao takav više neće postojati. Niko nikome neće prilaziti niti pokušavati da stupi u kontakt nego samo preko rodjaka i prijatelja ako ima neka “fina i poštena devojka”, kao nekada. Ali će zato prostitucija biti najnormalnija stvar, taj odnos je pravno vrlo jasan... Nadam se da ću do tada biti “izhlapjeli” starac pošto će me sigurno strpati u zatvor ili ludaru zbog komentara i realcija. Eto vam “emancipacije”, bravo!
    (Giovanni, 17. januar 2021 17:32)

    # Link komentara

  99. interesantno od tih sviju niko nije to prijavio ranije a sada odjedanput sve se pojavile. tako isto i u hollywood ,fuj.
    (Tik Tok, 17. januar 2021 17:29)

    # Link komentara

  100. Zbog toga sto je godinama cutala i cekala, sud nece moci ovog coveka da osudi. Seksualni odnos se dokazuje na osnovu prisustva sperme i stidnih dlacica. Da li je bio dobrovoljan ili nasilan to se dokazuje na osnovu modrica i ogrebotina na telu i tragova na odeci. Verovatno je uobicajen dnk test. Nema tog forenzicara koji moze naci bilo kakve tragove silovamja nakon toliko godina. Svuda u svetu zenama se savetuje da nakon silovanja odmah odu u policiju ili kod lekara koji je obavezan da obavesti policiju. Bez prethodnog presvlacenja, kupanja, dezinfekcije, pranja ruku, obrade noktiju, itd. Ovako, bice srecna ako ona njemu ne bude morala da plati naknadu zbog narusenog ugleda i casti. Ne zato sto on nije kriv nego zato jer je ona unistila dokaze.
    (Gane, 17. januar 2021 17:28)

    # Link komentara

  101. I da je dobrovoljno samoinicijativno htela sa njim u krevet njegovo je bilo kao čoveka da kaže: dete u čošak i da te to više nisam čuo. Znači zato je držao školu, da bi napastvovao devojčice i devojke. Znači čovek je monstrum i zaslužuje najstrožu kaznu.
    (Ervin, 17. januar 2021 17:28)

    # Link komentara

  102. Ima mnogo bolesti u ovom ruglu od drzave, to je cinjenica.
    (objavitekomentare, 17. januar 2021 17:24)

    # Link komentara

  103. Ja bih i njegovu ženu, koja decenijama prima na FDU klase glumaca, ispitao. Sukob interesa, šta li, pa da baš prima te iz škole svog supruga.
    (Observer, 17. januar 2021 17:23)

    # Link komentara

  104. uf ,sad će odmah da krene pljuvanje po Srbiji dežurnih autošovinista...I najgori nacisti su imali suđenje,ovaj je osuđen već naveliko u medijima, zbog dela koje je teško dokazivo, silovanje pre 10 godina...pustite nadležne službe da rade svoj posao,ne razumem zašto odmah pljuvanje po svojoj zemlji i narodu...na žalost svuda ima silovanja i nasilja i sličnoga, ali i fer suđenja ,u civilizovanom svetu niko nije kriv dok ga ne osude
    (dr, 17. januar 2021 17:22)

    # Link komentara

  105. Sigurno ne lazu njih 5. Uostalom policija ce utvrditi..ne dao Bog nikome razmislite imate cerke, sestre, majke.
    (Tanja, 17. januar 2021 14:40)

    Kako to znaš da "sigurno ne lažu". Valjda se prvo čeka na utvrđivanje krivice. Ako se utvrdi da je kriv, onda na lomaču što se mene tiče. Do tada - tišina.
    (Avram, 17. januar 2021 15:54

    Zato sto tuzilastvo nece podici slucaj ako nisu poprilicno sigurni tj skroz sigurni da se to dogodilo, a poprilicno sigurni da ce to moci i da dokazu. Zato sto je svaka od tih devojaka sigurno svoju pricu morala da ponovi vise puta, razlicitim osobama, koje posle procenjuju da li je lagala ili njen iskaz stoji. Zato sto su, vrlo verovatno, bile i na poligrafu, koji se ne uzima kao dokaz jer nije pouzdan, ali statisticki skoro nemoguce da njih pet prodje.
    (Nina, 17. januar 2021 17:21)

    # Link komentara

  106. Ponavljalo se? Jedna prosecna osoba bi se posle prvog puta uplasila, pobegla, prijavila.
    Ovo vise lici na seks na dobrovoljnoj bazi ili ono sto je cesto kod zena, seks iz koristoljublja. Kasnije je verovatno doslo do neke samoredefinicije, kao potreba da se opravda sopstveno ponasanje i sada 6 godina kasnije prijavljuje silovanje i to visestruko. Izvinite, ali ovo ne mogu da kupim. Jeste bila je maloletna, 17 godina, ali koliko danas 17godisnjakinja nije probalo ono sto je rezervisano za odrasle? Trebalo bi pohapsiti pola covecanstva.
    (ninepi, 17. januar 2021 17:18)

    # Link komentara

  107. Bas me interesuje koliko ce roditelja preispitati svoju odluku slati decu od 6 i vise godina u ovakvr i slične škole i.profesije...
    (zex, 17. januar 2021 17:17)

    # Link komentara

  108. Ocekivano u Srbiji.
    (Smuki, 17. januar 2021 17:15)

    # Link komentara

  109. To je kompleksna psihologija, zrtve i predatora, a ne samo crno ili belo. Nekada zene sa velikom mukom pristanu na sex da bi dobile naklonost (kad im je nadredjeni muskarac "strah i trepet") ili neku nagradu (holivudske glumice za milionske honorare). Mislim da je vecina silovanja bila po ovom principu, tj. da se nisu branile tokom cina, ali osecale su se kao silovane. Nezrele licnosti kojima roditelji nisu pomogli da izgrade samopouzdanje i samopostovanje su u vecoj opasnosti od takvih silovanja.
    (Marko, 17. januar 2021 17:14)

    # Link komentara

  110. Sad ce joj karijera krene uzbrdo.I ako nismo culi za nju sad joj je to uspelo.Mozda je trebala da ceka jos neku godinu pa da ga prijavi mada neznam kakve dokaze ima...
    (miki, 17. januar 2021 17:14)

    # Link komentara

  111. Pre nego sto date sud uzmite sve cinjenice u obzir. Sujeta je strasna stvar. Neke dame uspevale su u svom poslu zavodeci i inicirajuci seksualne odnose sa pretpostavljenima. Kasnije zatim, kada se to procuje u njihovim bliskim krugovima, damama se ozbiljno povredi sujeta i tada moraju lazno da osude one sa kojima su bile kako bi sopstvenu sujetu umirile. Manipulator je imenica muskog roda ali je takodje i zenska osobina. Sujeta je inace jedan od vecih Hriscanskih grehova.
    (Nepristrasno, 17. januar 2021 17:13)

    # Link komentara

  112. Prvo u startu odvoji roditelje, onda decu programira godinama i postavi ih u paralelni univerzum, u kome je on Bog.
    Onda napadne, udara u meko, ide na sigurno tamo gde već vlada situacijom i psihom mlade osobe. Pitanje je odakle ikom snage da se suprotstavi. Ko zna koliko je unesrećio dece...
    (Zub, 17. januar 2021 17:11)

    # Link komentara

  113. Cekala pravi momenat, ako do sada nije bila svima poznata, sada ce biti sigurno.
    Ne sumnjam da je silovana, ali ne kapiram da neko dopusta da se to ponavlja i da cuti?
    (moralni gmizavac, 17. januar 2021 17:04)

    # Link komentara

  114. Ovo je postalo kao kod Staljina samo pokažeš prstom i on je gotov!
    (k957, 17. januar 2021 16:54)

    # Link komentara

  115. Koliko čovek mora da bude bolesnik, da bi osudio ove silovane žene?
    (mile, 17. januar 2021 15:50)

    Nisu silovane, pristajale su, sada hoce da operu svoju sujetu i da potvrde sebe kao glumice. Znas ono "prica se da je bila sa njim i tako uspela". Jako veliko zlo su neke dame.
    (Put do uspeha, 17. januar 2021 16:54)

    # Link komentara

  116. I mi smo kao narod cudni. Danas kada je bila vijest o onom gospodinu koji je izjavio da zna ko su politicari pedofili ali cute, komentari su bili da je on saucesnim, da moze da sprijeci ostavljanja, da treba da prijavi, da ne treba da suti i slicno.

    E sad na ovu vijest daje se podrska zeni sto je 9 godina sutjela, trpjela a vise puta silovana od strane jednog covjeka. Znala je da se to radi i drugim djevojkama a pored toga to je osoba punoljetna, 18 godina, zna sta je silovanje a sta ne. Imamo kao drustvo dvostruke arsine.

    Trebala je ona da kaze odmah, da prijavi, da se ne vraca. Cekaj malo, imas 18 godina i covjek te vise puta siluje, vracas se tom istom covjeku, pa nakon 9 godina tebi prorado savjest.

    Covjeka treba najstrozije kazniti, dozivotno. Doticna je trebala bolje postupiti.
    (pepa, 17. januar 2021 16:50)

    # Link komentara

  117. Ne treba zaboraviti i slučajeve Darka Kostića, Srđana Švelja i Vasilija Kačavende, nisu samo devojčice žrtve heteroseksualnih predatora, več i dečaci homoseksualnih.
    (Armata, 17. januar 2021 16:50)

    # Link komentara

  118. Realno samo ste vi "diplomirale" jer ste pristajale, niko vas sigurno bicom nije terao, tek se sada setile, a do tad smesile kao da nista nije. Ma iddddiiiii silovane ....
    (How yes, no, 17. januar 2021 16:49)

    # Link komentara

  119. Koliko čovek mora da bude bolesnik, da bi osudio ove silovane žene?
    (mile, 17. januar 2021 15:50)

    Niko nike osudio silovanu zenu nego cinjenicu da je proslo 10 godina kada je odlucila da prijavi. Po toj logici tebe moze bilo koja zena koju znas u proteklih 10 godina da optuzi. Ne branim nikog ali nadji dokaze posle 10 godina?! sperma mozda, dnk carsava?? ma daj...
    (Dragan M, 17. januar 2021 16:47)

    # Link komentara

  120. Usporite malo, da li ti stvarno misliš da bi mlada glumica koja je eto godište moje ćerke, stavila sebe na početku svoje karijere na stub srama da bi optužila jednog starca za silovanje?
    Ona je to uradila da bi smirila sebe i pomogla drugima jer u Srbiji toga ima a ovo je samo vrh ledenog brega.
    (David, 17. januar 2021 16:36)

    # Link komentara

  121. Prvo da ga osude pa onda nek idu komentari podrške glumici. Ovako ga već javnost već osudila bez suđenja i bez da je druga strana bilo šta rekla. Šta se dogodilo sa onim nije kriv dok se ne dokaže. Već smo imali sličan ovakav slučaj sa nekom glumicom, gomila komentara podrške a na kraju ispalo da je to sve bilo neka reklama za film.
    (nick, 17. januar 2021 16:30)

    # Link komentara

  122. kod nas se žrtve silovanja redovno napadaju, te se oblačila provokativno, te kasno išla sama.. po njima bi trebalo da se uvede šerijatski zakon kao u saudijskoj arabiji...
    (srebroljub, 17. januar 2021 16:27)

    # Link komentara

  123. "Dobro, i šta ako se ispostavi da nije bilo silovanje?"

    Pa ne znam kako da ti kažem, ali kada odrasla osoba pa još profesor išta seksualno radi sa maloletnim detetom - makar i to dete samo tražilo - to je krivično delo. Eto, toliko je prosto.

    A kamoli kad pričamo o manipulisanju, sili, zloupotrebi položaja itd. Pritom, stvarno vi "nevini" nema šta da se brinete za lažne optužbe, danas psiholozi i kriminolozi itekako umeju da utvrde da li neko laže ili priča istinu.
    (Nnn, 17. januar 2021 16:26)

    # Link komentara

  124. @dijagnoza,

    čovek je adresirao donekle pravu stvar.
    za dete je strašno, ali strašnije je ako je dete osecalo krivicu da ne sme reči roditeljima, što se dešava samo u porodicama sa lošom komunikacijom, gde se dete postavlja kao inferiorno, od strane roditelja. I sama sam bila žrtva dugotrajne torture, ovo je glavni problem jer deca koja znaju da su voljena, ne prežu od obaveštavanja roditelja odmah čim se osete ugroženo! Takvo loše porodično vaspitanje mora se eliminisati iz društva što pre.

    Zločin je za svaku osudu i smrtnu kaznu po meni, al Evropa morališe bespotrebno po pitanju sadista.
    (Naca, 17. januar 2021 16:23)

    # Link komentara

  125. Svima ovima sto vecito potezu argument "a sta da je u pitanju vasa {naziv bliske zenske srodnice}:

    Pa vrlo jednostavno...moja majka/zena/sestra/cerka ne bi ni dosla u tu situaciju! Zamislite kako je jednostavno!

    Naravno, ne moze se stopostotno to tvrditi nikada, ali kada svest o koristoljublju i slepi karijerizam nisu zvezde vodilje prvih 35 godina zivota, da vidis samo kako se smanjuje sansa da se nadjes u takvoj situaciji.

    Ako se, nazalost, i nadjes, MOMENTALNO se nekome otvoris, bilo porodici, bilo nadleznim organima, a sva ova pozutela "silovana sam, casna rec" mentalna masturbacija daje bljutav ukus zbog koristoljublja koje je pretpostavljeno licnom integritetu, tako je kako je od kad je sveta i veka.

    Zene kojima je porodica svetinja spram zena koje jure pare, uticaj, dobar provod i "precice" ka vrhu ce uvek redje biti izlozene seksualnim predatorima na javnim funkcijama, slepa ambicija, bojim se dolazi i sa tim nezeljenim price tagom.
    (Feanaro, 17. januar 2021 16:23)

    # Link komentara

  126. Akk se neko pita sto je cutala toliko, evo zato. Da je juce silovao opet bi neki izasli i rekli neka se dokaze. Nemamo kulturu u tretiranju zrtvi na pravi nacin. Dve stvari koje nam trebaju su:
    1. Pretpostavka da zena ne laze o silovanju i ogromne kazne zatvora.
    2. Ako se dokaze da je zena lagala ogromne kazne zatvorom (obeshrabruje lazno prijavljivanje)
    (Pera85, 17. januar 2021 16:22)

    # Link komentara

  127. Ne nasedajte. Ove napade na nju sada izvode NVO feministike preko laznih profila kako bi ispalo je je muskarci napadaju i osudjuju da je ona kriva. Pamet u glavu i ne verujte bas svakoj gluposti koju procitate u digitalnom svetu sve dok neko iza tih reci ne stane pravoom pojavom i imenom i prezimenom.
    (Dzoni, 17. januar 2021 16:19)

    # Link komentara

  128. Zašto delim vazduh sa ovim ljudima koji brane ovog monstruma?
    (kamenarac, 17. januar 2021 16:15)

    # Link komentara

  129. Cemu se mi nadamo, cemu mi tezimo kao ljudi, drustvo, narod uz ljude koji staju na stranu protiv zrtve.
    Jel boli istina, braco Srbi?
    (ko, jel ja?, 17. januar 2021 15:35)

    Znaci li da je neko zrtva ako kaze da je zrtva? Sta ako Mika kaze da je zrtva? I zasto Srbi? Kakve veze ovo ima sa Srbima? Mrzis Srbe?
    (Kaokakao, 17. januar 2021 16:09)

    # Link komentara

  130. Koliko čovek mora da bude bolesnik, da bi osudio ove silovane žene?
    (mile, 17. januar 2021 15:50)

    Silovane? Bio si tamo? Imas dokaze? Dakle? Zasto nisi prijavio ako si znao? Zasto kazes da je neko bolesnik a nemas ni za to ni jedan dokaz? Ocemo li da idemo ulicom i da nazivamo ljude booesnicima i silovateljima bez dokaza? Ako imas nesto, podji do policije, vjerujem da ce biti korisno, u suprotnom se mani prazne price i sacekaj sudjenje pa onda mozes da "izdusis" i kazes nekome da je bolesnik.
    (Kaokakao, 17. januar 2021 16:07)

    # Link komentara

  131. Zasto zene tek posle 25. puta prijave, cesto nikad ni ne prijave, zlostavljanje u porodici od strane supruga?!?!?! Ajde sad pametni moji odgovorite na ovo pitanje? Ovo se desava u komsiluku pored vas svakodnevno, te ljude poznajete, vidjate se sa njima, pricate...a to su odrasli zreli ljudi a o tome cute, kriju i nikome o tome ne pricaju! Ova devojka je tada imala samo 17 godina, pa sta od nje onda ocekujete kada odrasli ljudi na mozda i gore stvari cute!? Psihologija je ozbiljna nauka, duboko verujem i slabo istrazena da bi ovako lako osudjivali neke stvari i pricali o njima! Nemam decu ali mogu samo da zamislim sta bih osecao da se mojoj cerki desi ovako nesto a neko pametan napise ruzan, jeftin i odvratan komentar na to! Da li treba iznositi sve ovo u javnost? Ma koliko bilo odvratno moj odgovor je da, da bi sve zrtve bilo kakvog zlostavljanja smogle snage i prijavile nasilnika, neka ovakve stvari budu podstrek i pomoc tim osobama! Verujem i siguran sam da u ovom i ovakvom slicnom zlostavljanju nisu samo zene zrtve vec ima i muskaraca,i to ne treba zanemarivati! Tako da ovo globalno najmanje veze ima sa polom osobe!
    Nazalost, u ova luda vremena svako ima pravo da svojr misljenje iznese javno bez ikakve doze odgovornosti! Ni malo nije nemoguce da se ovako nesto slicno desi osobi iz vase porodice ili okoline...lepo je neko napisao, dobro razmislite sta ce te da napisete na ovakve teme!
    (gandalf, 17. januar 2021 16:06)

    # Link komentara

  132. Ljudi su zlobni i jadni, mnogo su mali i imaju promasene zivote.
    (Roy74, 17. januar 2021 16:06)

    # Link komentara

  133. a gde je presumpcija nevinosti
    (zika, 17. januar 2021 16:02)

    # Link komentara

  134. S obzirom da se na Tviteru mogu videti slične i svakojake druge "mudre misli", isti sam napustio. Nit' je bilo, nit' će biti gore društvene mreže, sad su počeli da kroje i visoku politiku. Mileni puna podrška, a devojkama kojima nije jasno zašto je ćutala do sad, mogu da poželim istu sudbinu, pa neka budu hrabrije i neka odmah prijave slučaj.
    (Legionar, 17. januar 2021 16:01)

    # Link komentara

  135. Ovo je drustvo u kome slavnu nasu teniserku najgore pljuju jer je progovorila o nasilnom ocu,ipak je po njegovom sapom pobedjivala u tenisu a to je valjda jedino vazno.Drustvo koje najgore osudjuju glumicu u koju je pucao partner,koji se posle ubio jer je kasnije nasla novu ljubav,ipak ne bi on pucao bez razloga,u kome silovana zena je kriva,izazivala je kratkocom suknje,gde cak i kada odmah bude prijavljen on dobije bedu od kaazne i zrtva ceo zivot zivi u strahu da joj se ne osveti jer ga je prijavila.Naravno ima i zloupotreba,narocito sa pojavom ovog me too pokreta koji celu pricu guraju na sasvim pogresan kolosek(dobro je sto se devojka ogradila od njih),ali mora se jednom stati ma put ovim stvarima jer zbog cutnje brdo manijaka umru kao ugledni gradjani a da se nikad ne sazna sta su radili
    (kojot, 17. januar 2021 16:00)

    # Link komentara

  136. mislim da je suvisno pitanje zasto je toliko cekala...ona je skupila hrabrosti i prevazišla i tek onda istupila. Nekom drugom bi i život prošao, a da nije prevazidje ovakvu traumu. Mislim da je činjenicom što zivi van Srbije još više dobila snage. Sto se roditelja tiče očigledno da je ovo bio uigrani sistem jer je gosp. imao u svojoj mašineriji pristup da je roditelje vidjao samo jednom na upisu i nikad više, jer zapravo su oni bili suvišni ( sad je jasno i zašto!!!)
    (littlesunshine, 17. januar 2021 15:56)

    # Link komentara

  137. Sigurno ne lazu njih 5. Uostalom policija ce utvrditi..ne dao Bog nikome razmislite imate cerke, sestre, majke.
    (Tanja, 17. januar 2021 14:40)

    Kako to znaš da "sigurno ne lažu". Valjda se prvo čeka na utvrđivanje krivice. Ako se utvrdi da je kriv, onda na lomaču što se mene tiče. Do tada - tišina.
    (Avram, 17. januar 2021 15:54)

    # Link komentara

  138. A šta ako su se i dete i roditelji požalili, ali ih niko nije čuo. Dotični je imao poledjinu. Sada je potrošio sve poledjine i pustili su ga da padne. Jadne devojke.
    (Jeka, 17. januar 2021 15:54)

    # Link komentara

  139. Koliko čovek mora da bude bolesnik, da bi osudio ove silovane žene?
    (mile, 17. januar 2021 15:50)

    # Link komentara

  140. Dobro, i šta ako se ispostavi da nije bilo silovanje?

    Samo kod nas ima tolika strasna energija da se neko veša bez sudjenja. Ženama se veruje po difoultu.
    Da li znate da je posle 1945. mnogo ljudi nastradalo jer je bilo dovoljno da uperi prst neko u njih.

    I treba znati da su kod nas novinarke u ogromnoj većini po medijima.
    (Usporite malo, 17. januar 2021 15:46)

    # Link komentara

  141. Kako se dokazuju ovakva dela nakon toliko godina, pretpostavljam da sama reč nije dovoljna?
    (Darko, 17. januar 2021 15:42)

    # Link komentara

  142. A zašto napadi, da li su prethodno pročitali kroz kakav pakao je Milena prošla, koju borbu je imala sa samom sobom, koliko snage joj je bilo potrebno da svemu što je doživela da pravo ime?.......Podrška Mileni!!!
    (m, 17. januar 2021 15:41)

    # Link komentara

  143. Cemu se mi nadamo, cemu mi tezimo kao ljudi, drustvo, narod uz ljude koji staju na stranu protiv zrtve.
    Jel boli istina, braco Srbi?
    (ko, jel ja?, 17. januar 2021 15:35)

    # Link komentara

  144. Samo unakrsno ispitivanje i isplivace sve na videlo,samo mi nije jasno zasto je cutala do sada sto ga nije prijavila na prvu policija bi ih pohvatala na gomili ovako nit dokaza nit sta je istina uzas
    (DnK (°~°), 17. januar 2021 15:34)

    # Link komentara

  145. c,c,c.. al smo mi neki zatucani narod.. fuj!
    (rajko, 17. januar 2021 15:34)

    # Link komentara

  146. Posle skoro 10 godina prijaviti nesto?! Debelo sumnjivo.
    (ja, 17. januar 2021 15:33)

    # Link komentara

  147. Potpuno ocekivano u Srbiji,nazalost.
    Ne mogu nikome da pozelim da oseti na svojoj kozi,da se to dogodi njegovoj cerki,ali neka se samo minut stavi u ulogu zrtve.
    (Darvin, 17. januar 2021 15:32)

    # Link komentara

  148. Mene više iritira što je neko napisao da mu smeta zašto je baš taj čovek optužen.Ne može valjda da bude uhapšen neko umesto njega da bi se on zaštitio.Uradio je šta je uradio i odgovaraće,bez obzira ko je.Ali nama je to valjda u genima da poznate ljude idealizujemo,pa čak i kad naprave neko zlo gledamo da krivicu zataškamo ili prebacimo na drugoga.
    Pitaju se neki zašto nije prijavila ranije.Pa stavite se u poziciju devojčice od 17 godina koja tek počinje da spoznaje svoju seksualnost a neki lik zloupotrebi svoju moć nad njom i iskoristi je.
    (dr Lektor, 17. januar 2021 15:26)

    # Link komentara

  149. Napadaju je ostali predatori , pedofili i slicni , drzava i mediji da zastite zrtve !
    (Šumadinac bre, 17. januar 2021 15:20)

    # Link komentara

  150. svako ko napada ovu glumicu samo neka razmisli šta bi bilo da se to dogodi njihovoj devojci,sestri,majci. Nedaj Bože nikome.
    (ljilja, 17. januar 2021 15:18)

    # Link komentara

  151. Baš čudno da se branitelji Kosova na daljinu javljaju da pljuju zlostavljane, oni su inače tako principijelni...
    (Nemanja, 17. januar 2021 15:13)

    # Link komentara

  152. Prijavite ove bolesnike.
    (Sole, 17. januar 2021 15:10)

    # Link komentara

  153. Bandera
    (Vladimir, 17. januar 2021 15:09)

    # Link komentara

  154. To je upozorenja da ne treba ići u debilanu.
    (Miroljub P, 17. januar 2021 15:08)

    # Link komentara

  155. Ono kada neko iz svog doma komentariše tuđe sudbine i živote, a sve to na osnovu teksta koji je pročitao na internetu /u novinama.
    Ljudi živite svoje živote i ne donosite ishitrene zaključke o nečemu o čemu tako reći ne znate ništa osim informacija iz teksta.
    I nije pod moranjem da imamo mišljenje i stav o svemu, pogotovo tako ostrašćen stav i mišljenje.
    I pazite da danas sutra neko vas po nekim pitanjima i sudbinama ne počne da komentariše u prosipa pamet, sigurno vam ne bi bilo lako.
    Dobro zdravlje svima
    (Paradoks zvani Srbija, 17. januar 2021 15:03)

    # Link komentara

  156. Očigledno je da ne mogu i nadam se da nikad neću ni moći da razumem, ali šta znači to čekanje tolike godine, pa onda javno objavljivanje na društvenim mrežama?
    Ovakve stvari se rade sa policijom uz podršku najbližih ljudi. Zar policija ne može da ima uvid u to ko je sve prošao kroz njegovu školu i da sa prvom koja se odvažila da prijavi zločin ohrabri i druge žrve da to urade? Pa tek nakon utvrđene sumnje da sve to izadje u javnost. Ovako deluje kao patetično traženje pažnje javnosti, a ja vala nikad nisam ni čuo za dotičnu. Stvarno ne znam šta da mislim.
    (kekw, 17. januar 2021 15:02)

    # Link komentara

  157. Podrska za Milenu i druge “Milene” ali i “Milane” (ima predatora i na Milane ali oni ćute jer ih je sramota mada sramota treba da bude pocinioce i sredinu koja podrzava mačo predatore).
    (Bravo Milena, 17. januar 2021 15:00)

    # Link komentara

  158. Sto više komentara pročitam, to mi je razumljivije ćutanje. Samo, dragi Boris Banovicu i ostala, to se isto dešava i u samopposlugama, i na fakultetima, i u novinskim kućama, i u fabrikama. I dobro rade, vaše žene, ćerke ili sestre, što ćute, pored vas takvih.
    (J., 17. januar 2021 14:59)

    # Link komentara

  159. Srbija, zemlja gde je uvek zrtv kriva, pogotovo ako je zena, uvek se nadju neki razlozi (te sigurno ga je izazivala, te oblacila se tako i tako, a on jadan, sta ce, ne moze da se kontrolise...).
    (Apatrid, 17. januar 2021 14:55)

    # Link komentara

  160. Ако је урадио то за шта се оптужује онда му не гине дебела робија. Него видим да су њега сви оптужили и то пре било каквог суда. Тако се правда не истерује, већ се утврђује на суду. Не браним га, али пресумпција невиности у правној држави мора да постоји.
    (комша, 17. januar 2021 14:54)

    # Link komentara

  161. Sram je bilo njenih roditelja, ne nas komentatora !
    Sram bilo i njene roditelje, morali su da prepoznaju da sa njenim detetom nešto nije u redu !?
    Jedino ako su i ona i roditelji prećutali događaj , da ne ugroze karijeru detetu !
    Ne opravdavam postupak Mike Aleksića, a sud neka sudi !
    Smatram da su roditelji pasivni saučesnici, jer moguće da se dete i požqlilo roditeljima, a oni su ti koji suprećutali, u stilu "da ne pukne bruka" ili "upropastićemo detetu karijeru" !
    (Boris Banović, 17. januar 2021 14:38)

    Bože me sačuvaj, koliko si ti bolestan. Pa ne mogu roditelji baš sve da vide, osete, predvide. Koji roditelj bi prećutao i svesno po drugi put "silovao" sopstveno dete. Pa ja bih prvi otišao kod "gospodina" i lično mu se "načestitao" na uspehu i njegovoj karijeri. Ne verujem da bi posle moje posete ikad više bilo kome nauditi mogao.
    (Kolovođa, 17. januar 2021 14:52)

    # Link komentara

  162. Мене нервира ова савремена пошаст да су друштвене мреже постале судови... Апсолутно немам појма ко су ни једно, ни друго, подржавам жену која ја покренула тужбу, следи доказивање на суду... Али та новокомпонована потреба да се сад сви осећају прозваним да на друштвеним мрежама осуде недоказани злочин је неописива глупост... Тај човеј је невин, све док се не докаже супротно... Па замислите да му се не докаже кривица коју би он штету претрпио са овим јавним линчом...
    (Закржљала расо, 17. januar 2021 14:52)

    # Link komentara

  163. Sram je bilo njenih roditelja, ne nas komentatora !
    Sram bilo i njene roditelje, morali su da prepoznaju da sa njenim detetom nešto nije u redu !?
    Jedino ako su i ona i roditelji prećutali događaj , da ne ugroze karijeru detetu !
    Ne opravdavam postupak Mike Aleksića, a sud neka sudi !
    Smatram da su roditelji pasivni saučesnici, jer moguće da se dete i požqlilo roditeljima, a oni su ti koji suprećutali, u stilu "da ne pukne bruka" ili "upropastićemo detetu karijeru" !
    (Boris Banović, 17. januar 2021 14:38)

    Sve ovo nam se i dešava jer takvi kao ti slobodno šetaju, a nisu na prinudnom lečenju u nekoj ustanovi zatvorenog tipa. Ko zna koliko vas ima...
    (dijagnoza, 17. januar 2021 14:51)

    # Link komentara

  164. Ko smo mi da sudimo nekome?! Ko nam daje za pravo da se stavljamo u nečiju poziciju i da tako olako donosimo zaključke i tako olako branimo zločince, i sa takvim žarom da napadamo žrtve.
    Mi smo loši ljudi.
    Sami sebi smo teški.
    (Ugasimo Blizance, 17. januar 2021 14:47)

    # Link komentara

  165. Crni Mika. Sad ga je n... o. Ima da iskija i šta jeste i šta nije.
    (Ranzo, 17. januar 2021 14:46)

    # Link komentara

  166. Ne plaši me ni rat, ni glad, ni pandemija, ni grmljavina, ma ni apokalipsa kao što me plaše glupi ljudi. Ovo je jedan primer, ovih koji napadaju žrtvu.
    (simke, 17. januar 2021 14:45)

    # Link komentara

  167. Ovo nije izolovan slucaj! Mislim da niko ne moze da pojmi koliko toga ima samo je pitanje da li zrtve imaju hrabrosti da se ponovo suoce sa traumom pogotovo kada na liniju fronta izadju ti isti koji su ucinili zlodela a za koje se jos ne zna. Ovo je samo jedna od bolestina koja prati ljudki rod i koja ce tesko biti iskorenjena, nazalost...nema leka niti vakcine za ovako nesto!
    (Supermen, 17. januar 2021 14:42)

    # Link komentara

  168. Sigurno ne lazu njih 5. Uostalom policija ce utvrditi..ne dao Bog nikome razmislite imate cerke, sestre, majke.
    (Tanja, 17. januar 2021 14:40)

    # Link komentara

  169. Sram je bilo njenih roditelja, ne nas komentatora !
    Sram bilo i njene roditelje, morali su da prepoznaju da sa njenim detetom nešto nije u redu !?
    Jedino ako su i ona i roditelji prećutali događaj , da ne ugroze karijeru detetu !
    Ne opravdavam postupak Mike Aleksića, a sud neka sudi !
    Smatram da su roditelji pasivni saučesnici, jer moguće da se dete i požqlilo roditeljima, a oni su ti koji suprećutali, u stilu "da ne pukne bruka" ili "upropastićemo detetu karijeru" !
    (Boris Banović, 17. januar 2021 14:38)

    # Link komentara

  170. Kakvi smo to ljudi postali?
    (metoo, 17. januar 2021 14:34)

    # Link komentara

  171. Dovoljno je samo reci: Twitter.
    (Osama Bon Jovi, 17. januar 2021 14:32)

    # Link komentara