- Komentari -
  1. Zato se ovaj dodvorava svim mogucim grupama. Homoseksualcima, migrantima, pa cak i naucnicima
    (strucnjak, 21. oktobar 2020 19:06)

    Zato sto je Bog stvorio sve moguce grupe. Konacno jedan Papa koji tesi sve moguce grupe.
    (D., 23. oktobar 2020 20:34)

    # Link komentara

  2. Gospodo, homoseksualnost, oba pola (ne postoji N polova) nije plod genetike, niti virusa. Niko se ne rađa kao homoseksualac.
    (Šone, 22. oktobar 2020 21:32)
    Recimo da si u pravu. Ali još izvesnije je da se niko ne rađa ni kao vernik. Ne postoji ni gen ni virus religioznosti, plus je to sasvim ekskluzivno ljudsko opredeljenje ili određenje, svejedno. Ono što je bitno je da im (i jednima i drugima) u velikoj meri određuje život. Homeseksualci svoje opredeljenje (ili određenje) ne smatraju hendikepom, politički agresivniji i naprotiv. Kao i vernici.
    Ja nisam daleko od stava "negujte vi to u svojoj kući, u svojoj privatnosti", ali to jednako važi onda i za vernike. Ako su dozvoljene procesije i litije, zašto ne bi bile dozvoljene i peder-parade, takozvane "prajd"?
    Jasno mi je da nikad nisi tako razmišljao jer si (metaforički) odgajan u "porodici" (čitaj: društvu) u kom je religioznost normalna. Mada nije nužno da ćeš i sam takav postati, odnosno praktikovati. Crkve nisu protiv homoseksualnosti kao takve (svesni su da je ima i u crkvi) nego štite svoj ekskluzivni i privilegovan status kao "normalno stanje".

    Homoseksualnost, bilo da je određenje ili opredeljenje, stara je u ljudskom društvu najmanje jednako kao i religioznost. Od prapočetaka. Kao i ljudska glupost. Kao i ljudska inteligencija i smisao za umetnost.
    Nisam ni jedno ni drugo, poznajem i jedne i druge. Oboje može da bude hendikep za humanost, a i ne mora, jer nije ni jedino što određuje ljudskost. Ni najvažnije.
    (CATAPA, 23. oktobar 2020 10:36)

    # Link komentara

  3. Ne moze se i ne sme se dete, nastalo spojem muskarca i zene, davati muskarcu i muskarcu, ili zeni i zeni. Da li je iko ikada razmatrao sta se posle desavalo sa tom decom, jer u njihovim genima nema homoseksualizma, a stavljeni su njima neprirodnu zajednicu. TO JE KRIVICNO DELO!

    Kada ce te prestati da gledate samo tacku i preci sa razmisljanjem na citav ekosistem? Ako zelite da razmisljate kao ves masine - par tacaka, morate da se ispisete iz rase ljudi.
    (@Rotor, 23. oktobar 2020 10:14)

    # Link komentara

  4. Ако је неко у хомосексуалној вези ваљда је самим тим изабрао да неће пород, дакле породицу. Хомосексуална веза је слободан избор али неплодан. И што би се сад дозвољавало нешто ономе ко то неће? Или хоће ал' му треба модерна наука да то оствари. Да не би умро сам? Да би имао законског наследника? Много су запетљали
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Деки неки, 22. oktobar 2020 02:32)

    ovaj komentar je ubo sustinu problema, dakle oni ne zele suportan pol ali zele da budu roditelji...
    (undercover, 23. oktobar 2020 08:55)

    # Link komentara

  5. Koje drustvo... ono kad ti papa izgleda ko progresivni liberal. lol
    (Maxi, 23. oktobar 2020 00:48)

    # Link komentara

  6. @Deda Cvetko
    Ti si moj prijatelj!
    Zar je toliko blizu kraj?
    Ne znam. Ja san na početku.
    Dobar si čovik deda Cvetko.
    (miro split, 23. oktobar 2020 00:09)

    # Link komentara

  7. ne bih ja to zvao nekakvom "kosmičkom" ili "božanskom" ni pravdom ni kaznom, to je prosto sociološka zakonitost jednog izolovanog društva.
    (CATAPA, 22. oktobar 2020 07:27)

    Ja bih to nazvao kaznom. Kaznom za nesvest, za neodgovornost, za los ukus.
    Ne mozes da ne peres ruke pre jela, pa da se posle cudis zasto si se zarazio. Ne mozes da negujes primitivizam, narodnjake, nacionalizam, bahatost i neodgovornost, a da su ti posle svi drugi krivi, samo ne ti.
    Jos kao klinac sredinom osamdesetih sam imao snazan predosecaj da je prevlast narodnjaka mnogo ozbiljnija stvar od same muzike. Pocinje bahanalija neukusa, neodgovornosti i nesvesti i to se nikako ne moze dobro zavrsiti. I sve se posle odmotavalo kao u losem filmu: Memorandum, Osma sednica, Knjiga o Milutinu, Dobrica Cosic, srbovanje, Vuk Draskovic, cetnikovanje, setanje mostiju, povratak Crkve na velika vrata i na kraju rat.
    Jos kako je bitno sta citamo, sta slusamo, koga slusamo i cime se odusevljavamo. Slovenci su imali Lajbah, mi smo imali Lepu Brenu.
    E, tako smo i prosli.

    Danas je kasno da se bilo sta promeni, jer vise ne postoji kapacitet za to.
    Niko ni ne zeli. Lepo nam je u nasem svinjcu.
    To smo mi.
    (Srednji vek zauvek, 22. oktobar 2020 22:25)

    # Link komentara

  8. Na stranu to što je papa Franjo ovo izrekao u sasvim drugačijem kontekstu od onog što su mediiji preneli, na stranu tp što zaista ne treba osuđivati bilo koga, ovde se, čitajući komentare onih što brane ovakvo sablažnjive izjave, raduju se čak, može se steći utisak da je pali seraf i te kako uspeo u svom zavođenju Hommo Sapiens Sapiens vrste (ne rase, vrste) u toj meri da ista ne vidi dalje od nosa.
    Gospodo, homoseksualnost, oba pola (ne postoji N polova) nije plod genetike, niti virusa. Niko se ne rađa kao homoseksualac. Nauka, ona prava, a ne gender studije (iako su iste i te kako novaca uložile da se naučno dokaže njihova tvrdnja da je homoseksualnost urođena) nije, i niti će naći gen homoseksualizma, on gospodo liberalni, ne postoji. Niti kod Hommo Sapiens Sapiens-a, niti kod i jednog sisara. Dakle, gospodo radi se o devijaciji seksualnog nagona, koja kao takva ne označava i ostrakuje one kod kojih se javlja, ali koja sa sobom povlači nemogućnost imanja poroda. Uzalud je pozivanje na veštačku oplodnju kod ženskih homoseksualaca i ostala paranaučna iživljavanja i zloupotrebe nečega što je pre svega pronađeno kao pomoć, kao sredstvo pomaganja onima, heteroseksulanima, dakle normalnog seksualnog nagona, da ukoliko iz bilo kog razloga ne mogu da imaju poroda isti pokušaju da ostvare i na taj način. Ne i da onima koji su zbog svog seksualnog nagona, tačnije devijacije istog, sami sebe odrekli od imanja poroda.
    (Šone, 22. oktobar 2020 21:32)

    # Link komentara

  9. E sad, to sto se heterosexualni loze sta homoseksualni mogu il ne mogu, a postoje proverene studije o decijoj dobrobiti u nekonvencionalnim porodicama, meni nikad nece buti jasno. Dva gej momka/devojka, vole se, raduju, podrzavaju, odvaljuju od seksa,...kako to ugrozava heteroseksualne? Ne znam, nisam pmetan...
    (M.N., 22. oktobar 2020 20:42)

    # Link komentara

  10. Nisam gej, ali izjava pape daje mi veliku nadu u buducnost. Izlazimo iz konzervativne ere osudjivanja razlicitih, svest se siri i obecava stabilnu eru, i nekako uklapa i sa susutinom Hriscanstva - ne sudite drugima, ne progonite. Izgleda smo sazreli, trebalo nam je 2000 god.
    (d.k., 22. oktobar 2020 20:16)

    # Link komentara

  11. Od 100 gej parova koji usvoje decu, njih 100 usvoje musko dete. Gej osobe mrze zene i sve sto je zensko osim svoje mame, mozda i tetke, a broj seksualno zlostavljane dece od tih tipova je dosta veliki, a bio bi i veci da se to priljezno istrazuje i objavljuje. Gotovo svaka gej osoba je predator koji vreba maloletne klince i uvlaci ih u svoje kombinacije iz kojih izlaze duboko psihicki i fizicki devastirani. SZO je donela pravilnik koji kaze da pederastija nije bolest, ali su u to glasanje ulozili milione dolara podmicujuci predstavnike iz siromasnih zemalja, kao i otvorene pretnje uticajnim predstavnicima velikih zdravstenih sistema. Protiv toga mora da bude svako ko veruje u ljudsko dostojanstvo i logiku zivota na ovoj jadnoj planeTI.
    (milovan, 22. oktobar 2020 19:59)

    # Link komentara

  12. Ne znam zasto me nista ne cudi vise? Sad kad legalizuju pedofiliju e onda smo ne dotakli dno, vec prokopali jos koji metar ispod. I ne, nisam za to da istopolni parovi imaju decu, jednostavno nije prirodno i nije normalno ma koliko me neko smatrao zaostalom.
    (ajde, 22. oktobar 2020 19:51)

    # Link komentara

  13. U Bibliji ne pise nista o tome da homoseksualci ne mogu imati decu : ))) sad, za after life, Boze moj, to cemo tek da vidimo il da ne vidimo, ne mogu da tvrdim sa sigurnoscu mada verujem u sta verujem.
    (M, 22. oktobar 2020 19:33)

    # Link komentara

  14. decu treba zabraniti, razmnozavanje treba zabraniti, ljude treba istrebiti
    (najjaci, 22. oktobar 2020 19:25)

    # Link komentara

  15. Нек их штити у ватикану,није наш проблем.
    Нама он није шеф
    (Мирабо, 22. oktobar 2020 19:20)

    # Link komentara

  16. Samo jedna primedba na sve komentari da su domovi prepuni dece- siročadi. Istina je to da i heteroseksualni par iz Srbije ima znatnih poteškoća da usvoji dete u Srbiji. Mada ima mnogo dece po domovima za zaštitu dece, velika većina te dece nije podobna za usvajanje ( znam, mnogo hladan pravnički pojam). Radi se o deci koja je "privremeno" izmeštena iz njihovih bioloških porodica, i ta deca se bez saglasnosti njihovih roditelja ne mogu usvajati. Ta deca uglavnom dolaze iz izuzetno siromašnih porodica, ili postoji neki drugi oblik socijalne patologije ( alkoholizam, droga, vršenje kriminala)... Pa i kod njih se većina iz porodica izmešta tek nakon što i ta deca počnu ispoljavati antisocijalno ponašanje, kada već ni zbog uzrasta ih nije moguće usvojiti... Imamo mnogo više bračnih parova koji žele usvojiti od dece koja se mogu usvojiti.
    (Radoznao, 22. oktobar 2020 18:30)

    # Link komentara

  17. Što bi rekao Deda Cvetko, frapantno razmišljanje i to od strane ljudi koji nemaju nikakvo iskustvo sa djecom iz takvih brakova.

    Radila sam na zapadu sa djecom, imala često i djecu odgajanu u homoseksualnim brakovima i IZ ISKUSTVA tvrdim da se ta djeca ne razlikuju od druge djece.

    Ono što je evidentno je da djeca imaju probleme ako su (izbavljena) iz agresivne ili na drugi način stresne porodice.

    Ja tvrdim iz iskustva, a vi kako hoćete.
    (Rd, 22. oktobar 2020 15:41)

    # Link komentara

  18. @pošteni lopov, 21. oktobar 2020 21:19
    "I Bog stvori čoveka po obličju svome; po obličju Božjemu stvori ga; stvori čoveka i ženu."
    Ne znači li to da je Bog - Ili bi možda bolje bilo "Bog"? - zapravo hermafrodit!? ::gasp::
    Kako to pomiriti sa uverenjima i načelima većine vernika? Baš mi i nije jasna netrpeljivost jednog dela Hrišćana - naročito onih koji pripadaju kleru - prema homoseksualcima, budući da zvanična, Church approved biografija njihovog Mesije, istog manje-više opisuje kao neoženjenog muškarca u tridesetim godinama životne dobi, okruženog gotovo isključivo drugim muškarcima. Just saying.
    *Nadam se da će komentar biti objavljen u celosti. Er, freedom of speech, and all that.
    (Low Key Lyesmith, 22. oktobar 2020 14:21)

    # Link komentara

  19. Od početka mi se čini da je ovaj papa kukavičije jaje, ubačeno od strane liberalnih levičara u želji da se potpuno obezvredi hrišćansko učenje.
    (black fish, 22. oktobar 2020 14:10)

    # Link komentara

  20. Crni papa. Volim ga jer ga Hrvati mrze.
    (Kole, 22. oktobar 2020 13:59)

    # Link komentara

  21. Papa u sluzbi Boga.. ili novog svetskog poretka.. Lepo u bibliji pise da uskoro dolazi Antichrist..
    (Protoss, 22. oktobar 2020 13:57)

    # Link komentara

  22. Imao sam druga koji je odrastao u homoseksualnom braki. Sa bioloskom majkom i njenom partnerkom. Ozenjen, dve cerke (za izvaljenu glupost da su deca iz homo brakova prefodredjena da budu takvi).
    (zlo, 21. oktobar 2020 20:27) # Link komentara
    Imao sam druga koji je odrastao u heteroseksualnom braku roditelja, a on je postao gej. Pravila se zovu tako zato što postoje izuzeci. A, u gej brakovima je pravilo da deca postaju gej, a izuzetak da postaju hetero. Isto tako deca iz hetero brakova postaju hetero, a izuzetak je da postaju gej.
    (Istina, 22. oktobar 2020 13:42)

    # Link komentara

  23. "Имају право на оца и мајку, на брата и сестру, али на децу ако не могу да их роде немају. А да их треба штитити треба, као и сваког човека.
    (Данијел, 21. oktobar 2020 20:57) "

    Znaci ni heteroseksualni parovi koji NE MOGU DA RODE=nemaju pravo da usvajaju,tj NIKO?
    (Usvajaju bas oni koji ne mogu, 22. oktobar 2020 13:36)

    # Link komentara

  24. Vi koji svoju homofobiju krijete pod "neka ih sami sebi stvore",ajde zamislite da smo u 22-om veku,recimo godina 2202 i u medjuvremenu je covek izmislio neki INKUBATOR,stavi se muska sperma i izadje dete za 9 meseci.tom inkubatoru pristupaju i heteroseksualni parovi da postede zene nosenja trudnoce i porodicnih bolova i sta cemo onda,koji ce onda protivargument homofoba biti da homoseksualci ne mogu da imaju decu,bas me zanima?
    I jos nesto,sta je sa BISEKSUALCIMA,pa veliki broj muskaraca i zena su biseksualci a da im partneri to i ne znaju,mogu li oni da usvajaju decu,niste se izjasnili?
    (Prosirite vidike, 22. oktobar 2020 13:32)

    # Link komentara

  25. Ne znam sta je sa vama ljudi? Njihov zivot, njihova stvar. Ko ste vi da sudite o nekome da li je Srbin, Hrvat, Bosnjak, homoseksualac, narkoman, alkoholicar. Ljudi vode svoje zivote i cao. Vodite i vi svoje, bazirajte se na sebe i vase voljene i tako cemo uspeti kao covecanstvo. Svako vodi svoj zivot kako mu odgovara. Manite se mrznje, budite lepi i zdravi svi. Ja licno od svojih ciljeva, ambicija, planova, problema i borbe za svoju porodicu, nemam vremena, volje, ni zelje da se bavim tudjim zivotima, isto tako ne bih voleo da se neko mesa u moj zivot. Gledam sebe i svoje voljene i nista me ne interesuje do trenutka kada bi moja porodica bila ugrozena, napadnuta. Koliko znam ljudi koji su Hrvati, Muslimani, gejevi, itd, a da su mnogo dobri ljudi i koji su meni kao Srbinu pomogli jer sam covek. Koga briga za naciju i seksualno opredeljenje, pitanje je kakav si covek i kakav ti je kucni odgoj. To je sve. Sirite ljubav dragi moji. Ovo vam pise momak od 26 godina koji je radio po svetu i dalje to radi i voli sve dobre ljude bili crni, zuti, ovi ili oni. Pozdrav.
    (Luka, 22. oktobar 2020 13:26)

    # Link komentara

  26. Vecina ovih sto pljuju homoseksualce NIKAD ne bi usvojili neko tudje dete.A sto se tice Biblije i Starog Zaveta,njega su pisali ljudi a tada su U RATOVIMA POBEDJIVALI BROJNIJI pa je bilo POZELJNO da se osudi homoseksualnost da bi vlastito pleme bilo brojnije.To je vec odavno prevazidjeno.A za one koji kazu "odabrali su",isto smo toliko odabrali koliko i nacionalnost i boju koze,rodjenjem ali svasta danas ima kompjuter.
    (Parizanin, 22. oktobar 2020 13:23)

    # Link komentara

  27. Logično razmišljanje za firmu u kojoj su najmanje 50% homoseksualci.
    (arnold, 22. oktobar 2020 12:47)

    # Link komentara

  28. Ovaj covek je svetac.
    (Vladan, 22. oktobar 2020 12:25)

    # Link komentara

  29. Papa, miran!
    (Filip, 22. oktobar 2020 12:07)

    # Link komentara

  30. Ovakve izjave iz kuća Božjih nemaju više nikakvog smisla .
    Vreme je da Bog zaista napravi jedan dobar restart ili da pročisti akvarijum , svejedno.
    (DWaLiN, 22. oktobar 2020 11:45)

    # Link komentara

  31. Svaka čast ovom papi. Neverovatno da je toliko razuman, normalan i umeren čovek došsao ne čelo katoličke crkve posle vekova zaostalih i ponekad zlonamernih ljudi.

    Papu Franja je progresivan, logičan i normalan čovek. Respect!
    (sinisa33, 22. oktobar 2020 11:43)

    # Link komentara

  32. Zauzima se jer je i sam gay i pedofil. Fuj! Bozija deca su Adam i Eva a ne Adam i Steva. Toliko.
    (Oliver Kosta, 22. oktobar 2020 11:40)

    # Link komentara

  33. "A pedofili? Jel oni imaju pravo na porodicu?
    Ili onaj sto se zaljubio u ovcu? Dajte da ga zenimo!
    Mada i par nekrofila bi morali da imaju svoja prava na porodicu, samo njima izaci u susret da mogu da menjaju bracnog partnera bar jednom nedeljno. Svi nabrojani su takodje "bozija deca". I svi sa slicnom dijagnozom kao i homoseksualci. Poremecaj seksualnog nagona.

    (Nele, 21. oktobar 2020 18:58)"

    O cemu ti pricas? Kakve veze imaju pedofilija i nekrofilija sa lgbt populacijom? Pedofilija i nektofilija su uvek ispoljenje samo s jedne strane. To dete nije svesno sta mu se desava niti je pristalo na to - prakticno je silovanje. Homoseksualni odnos je odnos dve odrasle osobe u koji obe ulaze svesno i jer to zele. Nemoj pisati razne gluposti, sramotis se.
    (Bojan92, 22. oktobar 2020 11:09)

    # Link komentara

  34. Hriscanstvo je starije od Vatikana.U Hriscanstvu ne postoji Papa kao ni glupost da platis za svoje grehe.To prvo.Druga stvar za one koji ne znaju.Figura oca i majke ne moze da se zameni.Govorimo o mentalno zdravim osobama a ne o psihopatama.Poenta je unistavanje porodice kao celije drustva jer bi iz porodice trebalo da niknu zdrav,samosvesne ODGOVORNE osobe kojima ne moze da se manipulise sto elitama stvara prolem..Dete muskog pola ne moze da idetifikuje sa dve mame koje ga vole vise od svog zivota..Homeseksualizam MOZE da bude stvar izbora za one koji tvrde drugacije.Moj komsija nikad nije imao devojku a pokusavao je pa se okrenuo svom polu.Dakle uticaj sredine ima veze i naivno je da ne kazem nesto drugo misliti kako je nemati uzor u roditeljima..Deca se identifikuju sa svojom sredinom na ovaj ili onaj nacin.Dakle nisam za diskriminaciju ali davati neka zasticenja na osnovu seksualnosti je stvaranje kaste koje je iznad drugih...
    (11 vek, 22. oktobar 2020 11:05)

    # Link komentara

  35. Apsolutno podržavam Papu.
    Svi homoseksualci treba da imaju pravo da "sami" (naglašavam: sami) zasnuju svoju porodicu. Sami izrode decu, sami ih othrane i pruže im kvalitetno detinjstvo i odrastanje!
    (Staka Zulu, 22. oktobar 2020 10:53)

    # Link komentara

  36. Kačavenda, Filaret and Pahomije liked this.
    (Dachoni, 22. oktobar 2020 10:31)

    # Link komentara

  37. "A ja vam kažem da će svaki koji se gnevi na brata svog nizašta, biti kriv sudu; a ako li ko reče bratu svom: Raka! Biće kriv skupštini; a ko reče: Budalo! Biće kriv paklu ognjenom."

    Raka na starogrčkom znači homoseksualac. Znači da je Hrist branio da se homoseksualci ružno nazivaju. Pa kome je stalo do Hristovog mišljenja, nek se promisli šta sam čini i šta bi Hrist mislio o tome šta čini.
    (Jevanđelje po Mateju, Glava 5, stih 22, 22. oktobar 2020 10:19)

    # Link komentara

  38. Ma bre pola popova i katoličkih i pravoslavnih su perderi, pa šta vam je. Dobar deo su nastrani i pedofili. Propagiraju religiju koja je sama po sebi bolesna. Najveće su hipokrite, kao i većina vernika. Ovaj Papa sve to zna, pa prilagodjava veru vernicima. I sto tako je i kod pravoslavaca, ali ništa drugačije.
    I da, homoseksualcima treba dati sva prava. Život je kratak i svi smo na ovoj planeti zajedno. Ne razumem zašto mrzeti nekog ko tebi ne radi ništa loše. Nekima džaba sva vera sveta kada ovo ne znaju.
    (tocka, 22. oktobar 2020 10:15)

    # Link komentara

  39. U Jevanđeljima, koja su jedina relevantna za Hristovo mišljenje, dva puta se samo spominju homoseksualci. Kad Hrist kaže ko kaže svom bratu "raka", otići će u pakao. Raka je reč koja označava pasivnog homoseksualca u vezi. I na drugom mestu kod Hrista dolazi čovek koji ga moli da izleči njegovog partnera i Hrist ga izleči. Problem je u prevodiocima koji su ostavljali reč u stranom originalu, stideći se da napišu tačan prevod.

    A papa Franja je retko dobar čovek. Žao mi je što on i patrijarh Pavle nisu vladali u isto vreme, verovatno bi došlo do približavanja hrišćanskih crkava. Vreme je da prestanemo da se taremo međusobno.
    (2020, 22. oktobar 2020 09:51)

    # Link komentara

  40. ovaj covek je ozbiljan autoritet. slagali se ili ne slagali se sa njim.
    (dusan, 22. oktobar 2020 09:32)

    # Link komentara

  41. Logicna izjava, pa pola svestenstva katolicke crkve su homoseksualci, kako ne bi trazio prava za svoje.
    (MS, 22. oktobar 2020 09:25)

    # Link komentara

  42. Interesantno je vidit kako se hrvatski i srpski šovinisti slažu oko homoseksualaca.
    Meni osobno homoseksualci ne smetaju.
    Smetaju mi šovinističke p***rčine!
    (miro split, 22. oktobar 2020 09:19)

    # Link komentara

  43. @ Marija Rankovic, 21. oktobar 2020 23:34

    --

    Evo, Marija, da ti odgovorim.


    "A kakva porodica njima treba?"

    - Dobra, postena, cvrsta, stabilna i sa puno ljubavi. Dakle, tip porodice kakav u Srbiji uglavnom NE postoji.


    "Sta su oni tako vazni".

    - Ko kaze da jesu? Oni se ovde pominju samo zato sto su diskriminisana populacija kojoj nije dozvoljeno da ima porodicu. Cim ostvare punu emancipaciju, prestace da "budu tako vazni". Siguran sam da bi oni sami najradije da "ne budu tako vazni".


    "Kakve veze ima ko sta radi u svom krevetu?"

    - Ne razumem pitanje. Kakve to veze ima sa potrebom da se ima porodica? Porodica je UNIVERZALNA potreba, bez obzira ko sta radi, sa kim, gde i kako.


    "Kakvo bilo ko ima pravo da se zbog toga istice?"

    - Ponovo ne razumem pitanje. Ako te neko smatra inferiornim i ne dozvoljava ti da imas porodicu, da li je to po tebi predstavlja nekakvo "isticanje"?


    "Ne razumem kud ode ovaj svet."

    - Siguran sam da i svet slicno izrazava o tebi.


    "Koja majka ce da rodi to dete i da ga da homoseksualnom paru."

    - Svaka ona koja svoje cedo ostavi na ulici ili u kontejneru.


    "Pa zar svesteno lice?"

    - A ja mislio da svestena lica upravo za to postoje: da te prosvete, uzdignu i pomognu ti da nadjes sebe.


    "Zar djavoli vladaju svetom?"

    - Odavno, Marija, odavno...samo nisu tamo gde ih ti vidis. Malo su blize.


    "Zar je toliko blizu kraj?"

    - Nemam pojma. Jos uvek se vrtim na pocetku. Zasto pitas?
    (DEDA CVETKO, 22. oktobar 2020 09:14)

    # Link komentara

  44. Zato se ovaj dodvorava svim mogucim grupama. Homoseksualcima, migrantima, pa cak i naucnicima
    (strucnjak, 21. oktobar 2020 19:06

    Vau! Cak i naucnicima? Zadnje vreme doslo, svi su protiv nas!
    Ali kad treba pronaci argumente za vasu homofobiju, onda nije lose pomenuti nauku. N.pr:

    "Homoseksualizam je bio bolest do pre koju deceniju i tako od pamtiveka a onda bez ikakvih naucnih osnova proglasise ih normalnim pa evo cak i da usvajaju decu.
    (Nebojša Berak, 21. oktobar 2020 20:09)

    Na stranu sto je ovo jednostavno presna laz, kako to da vam je sad nauka ok?

    Postoji u nauci zvanoj Psihologija nesto sto se zove projekcija. To je kada mrzis neke svoje osobine, pa ih ucitavas drugome, pa onda mrzis njega, da ne bi mrzeo sebe.
    Sta je to sto vernike tera da izadju skoro svake godine da biju pripadnike LBGT i sakama sire ljubav bozju?
    Kako vam zvuci odrastao muskarac kada izgovara "Tvoj sam Gospode, samo tebi pripadam, neka bude volja tvoja, Uzmi me, Volim te..."
    Secam se jednog snimka na (stranom) porno sajtu gde se dvojica krljaju, a jedan nosi majicu Kosovo je Srbija i vice To, brateee!
    Kako se zove pojava kada odrastao covek komunicira sa izmastanim prijateljem za cije postojanje ne postoji ni jedan jedini dokaz?
    Jedino je Frojd, koliko znam, imao petlju da religiju nazove kolektivnom neurozom.
    I sad se vi pozivate na nekakvo zdravlje, sekirate se zbog jadnog deteta kojeg ce odgajati dve mame ili dva oca?
    Religija je najveca bolest.

    Naucno dokazano!
    (Ruzicasti jednorog, 22. oktobar 2020 08:55)

    # Link komentara

  45. @ Deda Cvetko
    Nemoj se nervirat prijatelju. Ljudi su ti svugdi isti. Plašljivi i licimjerni. Vole se skrivat u gomili i prihvatat zakone krda. Sve šta je drukčije i različito proglašavat zlom i uništavat iz čistog kukavičluka.
    Sam Isus je bija sam i izdan od rulje.
    Većini ljudi je ovdi prihvatljivija da homoseksualci žive u laži i falšim heteroseksualnim brakovima, nesritni u svom životu nego da budu ono šta jesu.
    Nikad to ti nećeš prominit moj dida Cvetko. Ni ja, a ni ti ne moremo iz ljudi istirat laž i licimjerje.
    Pokuša je Isus Krist i završijaje raspet na križu.
    (miro split, 22. oktobar 2020 08:52)

    # Link komentara

  46. evoluiramo u rikverc!
    (coA, 22. oktobar 2020 08:23)

    # Link komentara

  47. @ "Jel se deca pitaju hoće li gay reditelje.
    Šta je sa dečijim pravom?
    (Marko, 21. oktobar 2020 19:49)"

    A da li se deca pitaju da li žele oca nasilnika i alkoholičara/narkomana? Da li se deca pitaju da li žele posesivne majke?

    I opet, kad bih morao kao dete da biram između nasilnih i za roditeljstvo potpuno nepodobnih i nesposobnih, pa i zlih, hetero roditelja i homoseksualnih roditelja koji će mi pružiti lepo odrastanje i pristojnu budućnost - biram ovo poslednje.
    (marko_sthlm, 22. oktobar 2020 08:19)

    # Link komentara

  48. Tako i treba nikako brak posto se vekovima zna sta je to, vec gradjanska zajednica.
    (trt, 22. oktobar 2020 08:19)

    # Link komentara

  49. I sam je vjerovatno homoseksualac. Daleko bilo, zlu ne trebalo.
    (Jugoslav, 22. oktobar 2020 08:17)

    # Link komentara

  50. Srbi, veći katolici od pape.
    (Bob, 21. oktobar 2020 22:47)

    Mislis papa ne mrzi kao mi.
    (333, 22. oktobar 2020 08:13)

    # Link komentara

  51. Meni ste svi isti. Govorim o mojoj sredini i gradu (Beograd)
    80% nenormalnih i 20% normalnih i pristojnih.Interesantno u ovih 20% mnogo je više muškaraca.
    (ima li onaj smajli za povraćanje?, 22. oktobar 2020 08:10)

    # Link komentara

  52. E, pa onda, neka dozvoli i sveštenicima da se žene.Pa će biti manje skandala.To nikako da poguraju,a najveća greška.
    (ehhh, 22. oktobar 2020 07:57)

    # Link komentara

  53. Lukav je ovaj pop,ovaj problem treba svojim katolicima polako i natane servirat jer ipak najviše para za njegovu crkvu daju baš katoličke zdrave familije,velika većina tih familija ne može ni da smisli ove novopečene ultraljubičaste istopolne ,,familije,,.Pogotovo petljanje nevinih mladih dečijih života u njihove bolesne namere neće ni jedna iskrena katolička majka ovo prihvatiti.
    (Jeste....farbamo, 22. oktobar 2020 07:55)

    # Link komentara

  54. Sta se lozimo ljudi, za par godina kada legalizuju kloniranje sve ovo nece biti vazno...
    (ANALiticar, 22. oktobar 2020 07:47)

    # Link komentara

  55. Sa vestackom oplodnjom lezbejke su zavrsile posao, dakle pricamo iskljucivo o gej muskim parovima. Oni bi trebalo da mogu da usvoje, ali na listi parova koji zele da usvoje, heteroseksualni parovi koji ispunjavaju ostale uslove bi trebalo da imaju prednost. Sto se tice crkve, sve su iste, gledaju samo svoj materijalni interes, 80% ratova je vodjeno zbog religije
    (ANALiticar, 22. oktobar 2020 07:47)

    # Link komentara

  56. imaju pravo, neka naprave svoju decu i resena stvar, ne vidim problem
    (maler, 22. oktobar 2020 07:43)

    # Link komentara

  57. Kakvi komentari, kakva kolicina netolerancije u Srbiji... fuj! I papa je sirih vidika od vas!
    (Djordje P, 22. oktobar 2020 07:42)

    # Link komentara

  58. U vatikanu izgleda propovedaju iz neke druge knjige... Biblija ocigledno vise nije aktuelna...
    (baneton, 22. oktobar 2020 07:39)

    # Link komentara

  59. Kad budu jedan drugom mogli da naprave dete,tada nek ga gaje. Da je Bog hteo da imaju decu,omogucio bi im
    (M, 22. oktobar 2020 07:30)

    # Link komentara

  60. Koga interesuje misljenje Batmana oko porodice? Ili ovaj njihov bese superman a nas je batman?? Zbunjen sam...
    (ANALiticar, 22. oktobar 2020 07:30)

    # Link komentara

  61. Jel' ovako razmislja vecina Srba,
    (DEDA CVETKO, 21. oktobar 2020 23:36)
    Nažalost da, Cvetko. Ubedljiva većina. Još je i malo gore nego što ti se čini na osnovu internet reakcija, ne moram da ti objašnjavam zašto. Srbija je postala geto, a geto ima svoju psihologiju. Čak, svaki geto stvori sopstvenu i sopstveni moralni obrazac. Srbija je postala isti geto kakvo je bilo Kosovo u Jugoslaviji; ne bih ja to zvao nekakvom "kosmičkom" ili "božanskom" ni pravdom ni kaznom, to je prosto sociološka zakonitost jednog izolovanog društva. Jasno, kapoima u getu takvo stanje savršeno odgovara i čine sve da potraje. Potpuno isto kao i komunističkim kapoima ondašnjeg Kosova.
    Ako pamtiš kakvim smo tada smatrali Kosovo, onda razumeš kakva je Srbija danas. Jedina "razlika" je što su oni svoje "oslobodioce" videli u Americi, a Srbija u Rusiji, ali nivo te svesti je identičan. Geto. I svi znaju da je Srbija geto, ali "nismo mi krivi za to".
    (CATAPA, 22. oktobar 2020 07:27)

    # Link komentara

  62. Šta je sa ovih što su već u paklu zbog grehova što su važili do prije par dana? 'oće li biti kakve odštete i to?
    (Logikar, 22. oktobar 2020 07:25)

    # Link komentara

  63. Ja se stvarno izvinjavam, skoro 40 godina ne zivim u Srbiji, za mene su ovi komentari iskreno frapantni. Jel' ovako razmislja vecina Srba, ili je ovaj clanak uspeo da ih čačne u nesto strašno represirano i morbidno? Odbijam da verujem da je narod koji je istorija vekovima kinjila i mrcvarila sada hoce da kinji i mrcvari druge koji mu pod milim Bogom nista nisu ni skrivili ni zgresili. Sta je vama, narode? Alo?!? Cujete li vi sebe? Ovakvi ne da nikada necete u Evropu, ovakve nece ni Afrika da primi.
    (DEDA CVETKO, 21. oktobar 2020 23:36)

    Vidi se da niste u Srbiji dugo. Od primitivizma i zatucanosti se baš teško diše. Prisutni su na svakom koraku. Odavde će ljudi bežati i kad prosečna plata bude 1000 eur. Kakva Evropa, mi smo maksimum Turska.
    (123, 22. oktobar 2020 07:20)

    # Link komentara

  64. MIRO,
    a ko je taj ko određuje šta je moderno,ili kako treba u 21-om veku da se ponašamo ?
    (Драган Б., 22. oktobar 2020 07:05)

    # Link komentara

  65. Bog ne postoji, crkva je pukla, njihove lazi su smesne i sluze iskljucivo obezbedjivanju njihovog oostanka. Zakone i porodicne odnose odredjuju iskljucivo drzava i institucije, misljenje ovog cikice sto se smesno oblaci je nebitno. Politika je nova religija, politicari su mix bogova i vladara. Svet izlazi iz jedne krajnosti, religijske i ulazi u drugu, politicku. Za razumnog coveka i dalje nema mesta na planeti. Amin
    (ANALiticar, 22. oktobar 2020 06:48)

    # Link komentara

  66. Ju ju ju kakav je ovo papa i ide direktno protiv Boga.
    (Vladimir NS, 22. oktobar 2020 06:48)

    # Link komentara

  67. Oni kojima je toliko stalo da homoseksualci ne postanu roditelji neka ne napuštaju svoju decu i neka usvajaju siročad. A ako homoseksualna osoba želi da se ostvari kao biološki roditelj, ne postoji baš niko i ništa ko je u tome može sprečiti (a i zašto bi?). Prvo pogled u sopstveno dvorište! Šta ima ko da zabada nos u tuđa posla i reguliše ko ima pravo da se razmnožava, a ko ne.
    (Dosta više, 22. oktobar 2020 06:42)

    # Link komentara

  68. Vatikan- sedište zla i uzrok najvećeg stradanja u svetu, počev od inkvizicije pa na dalje.
    (666, 22. oktobar 2020 06:40)

    # Link komentara

  69. Sve može, ali da žena bude Papa ne može. Što?
    (HumanRights, 22. oktobar 2020 06:17)

    # Link komentara

  70. Zlo.
    (Penzija, 22. oktobar 2020 05:10)

    # Link komentara

  71. Nadam se samo da ovo nije izvuceno iz konteksta i da novinaru nisu ovo namjerno prenijeli pogresno. Ako je ovo istina ovo je uzas. Sve ono sto je prije bilo bizarno, cudno i nastrano danas je OK. Lobiranje je najgore zlo ovog svijeta. Jedan veliki minus za poglavara rimokatolicke crkve ako je ovo istina.
    (Dno_dna, 22. oktobar 2020 04:29)

    # Link komentara

  72. Licno sam agnostik, dakle zaista ne znam ima li Boga. Crkva je postavljena na aksiomama koje se ne dokazuju. Recimo u postojanje Boga apriori verujes, to ne dokazujes. Zamisli izadje Papa i kaze razmislio sam, Bog ne postoji. E pa ne moze tako sefe, ponistavas aksiomu. Ista prica za LGBT. Da bi poglavar Crkve izrazio stav ove magnitude potrebna je Bozija intervencija, dakle Arhangel Gavrilo silazi i prenosi Rec Boziju. Dakle Fransise ako ima Boga u onoj formi koju propovedas ides na rostilj 100%
    (Igor Gavran, 22. oktobar 2020 03:41)

    # Link komentara

  73. Pedofilija i homoseksualnost su isti po nekima ovde? Vi koji ste toliki dusebriznici cete takodje biti pred pravdi Boga, srecno bilo objasnjavati ovo shvatanje.
    (Externus, 22. oktobar 2020 03:29)

    # Link komentara

  74. И они које је ваша Црква својевремено спаљивала на ломачи су (ваљда) имали право на живот... Али, авај...
    (sempervivum, 22. oktobar 2020 03:15)

    # Link komentara

  75. Ако је неко у хомосексуалној вези ваљда је самим тим изабрао да неће пород, дакле породицу. Хомосексуална веза је слободан избор али неплодан. И што би се сад дозвољавало нешто ономе ко то неће? Или хоће ал' му треба модерна наука да то оствари. Да не би умро сам? Да би имао законског наследника? Много су запетљали
    (Деки неки, 22. oktobar 2020 02:32)

    # Link komentara

  76. Napravicu svemirski brod i otici na neku daleku planetu na kojoj zive samo ribe. Samo da ne budu lezbejke, to bi bas bio baksuz...
    (Zurkolomac, 22. oktobar 2020 02:23)

    # Link komentara

  77. Bravo za papu. A suprotno za komentatore ovde.
    (Bili boj, 22. oktobar 2020 02:01)

    # Link komentara

  78. Isus Hrist nema nikakve veze sa Biblijom. Ova dva pojma jesu simbol Hriscasntva ali citirati Bibiliju i onda se pozivati na Hrista nema nikakve logike.

    Drugo, vidim da je svima drza da deca iz prihvatilista budu i dalje sirocici nego da imaju svoj dome. Veoma plemenito od vas, pravi ste Biblija majstori.
    (Mile, 22. oktobar 2020 01:10)

    # Link komentara

  79. pa sto na prave jedan-drugom porodicu onako spontano prirodno!!
    (unknown, 22. oktobar 2020 00:23)

    # Link komentara

  80. Pa zar nisu katolički popovi krivi za smrt Isusa, da bi mogli da nastave svoje orgije? Ne čemu onda zgražanje nad ovim izjavama pape
    (Skateboarder, 22. oktobar 2020 00:13)

    # Link komentara

  81. Katastrofa
    (komsija iz NP, 22. oktobar 2020 00:11)

    # Link komentara

  82. Niko im ne brani da je načine.
    (BoskovMali, 22. oktobar 2020 00:04)

    # Link komentara

  83. Iz njega progovara sami nečastivi.
    (Mrgud, 21. oktobar 2020 23:59)

    # Link komentara

  84. Ovi sto se toliko silno pozivaju na Sodomu i Gomoru:

    - da li znate da se u Novom Zavetu Sodoma i Gomora pominju izricito zbog homoseksualnosti SAMO JEDNOM (ukupno se pominju sedam puta, ali samo jednom zbog homoseksualnosti), i taj jedan jedini put spomenuo ih je - pazite sad ovo - Juda!!!

    - Ako vam je toliko do Starog Zaveta u kojem Bog na Sodomu i Gomoru baca zivu vatra i sumpor, ostanite mu verni do kraja pa se preobratite u ortodoksni Judaizam. Nema nikakvog smisla biti Hriscanin a slaviti samo Stari Zavet.
    (DEDA CVETKO, 21. oktobar 2020 23:56)

    # Link komentara

  85. Kojeg li intelektualnog sljepila i zatupljenosti kod ogromne većine komentatora? Papa je upravo čovjek kojim svojim vizijama krči put jednom boljem i humanijem čovječanstvu. Ali ovce ko ovce. Ne vide dalje od 'paše'. Nije mudrost vidjeti ispred brda, nego iza brda. A papa je taj.
    (Rotor, 21. oktobar 2020 23:53)

    # Link komentara

  86. (Marija, 21. oktobar 2020 22:43)

    Da je po Isusu postojala bi samo jedna njegova religija, a ne njih na desetine. Ko je od njih u pravu? Čik pogodi.
    (Rotor, 21. oktobar 2020 23:47)

    # Link komentara

  87. Šta je problem, evolucija još traje? Zato ne sudite papu koji to odlično zna. Kada evolucija završi proces, nestat će i ovih anomalija. Do tada ne bi bilo na odmet malo strpljenja.
    (Rotor, 21. oktobar 2020 23:44)

    # Link komentara

  88. Ne mogu da verujem koliko malo ljudi kapira o cemu se ovde zapravo radi. Stvar je u tome sto sve vise ljudi napusta katolicku crkvu i samim tim crkva kao institucija slabi. Zato se ovaj dodvorava svim mogucim grupama. Homoseksualcima, migrantima, pa cak i naucnicima, jer je izjavio da crkva podrzava evoluciju i veliki prasak zato sto Bog nije madjionicar, nesto u tom smislu. Smesno stvarno. Samo je pitanje vremena kada ce se organizovane religije srozati do te mere da nece imati apsolutno nikakav uticaj u svetu. Mozda ne u ovom veku, ali to je neminovno ako opstanemo u daljoj buducnosti.
    (strucnjak, 21. oktobar 2020 19:06)

    Naravno, papa kao pametan i vrlo, vrlo upućen zna da evolucija nije završila svoj proces. Stoga je logično da još uvijek posotji anomalija zvana homoseksualnost.
    (Rotor, 21. oktobar 2020 23:39)

    # Link komentara

  89. Zreli smo za asteroid. Sta je sledece? Pedofilija?
    (suzi, 21. oktobar 2020 21:47)

    Da. bolescuga
    (pex, 21. oktobar 2020 23:39)

    # Link komentara

  90. Bravo!)konacno crkva progledala! Jos i pravoslavci da to obave, vidi se da kasni pravoslavna crkva u svakom smislu evolucije
    (Milan ns, 21. oktobar 2020 23:37)

    # Link komentara

  91. Vidi čika Papo, nisam protiv, neka sebi naprave dete pa neka imaju porodicu. Mada, šanse da se to desi su realno iste kao da se ja porodim tako da....
    (ZaMaloTrudan015, 21. oktobar 2020 20:23)

    --

    A sta, ljudi koje su usvojili heteroseksualni parovi koji nisu mogli da zacnu, oni po tebi ne sacinjavaju porodicu? Oni su kao neka manja, niskobudzetna, nizeraredna porodica? Porodica Lite?

    Majka koja je usvojila cerku je, znaci, manje majka nego majka koja je rodila?

    Sta li cu jos sve da saznam od (zamalo) trudnih muskaraca...?

    Ja se stvarno izvinjavam, skoro 40 godina ne zivim u Srbiji, za mene su ovi komentari iskreno frapantni. Jel' ovako razmislja vecina Srba, ili je ovaj clanak uspeo da ih čačne u nesto strašno represirano i morbidno? Odbijam da verujem da je narod koji je istorija vekovima kinjila i mrcvarila sada hoce da kinji i mrcvari druge koji mu pod milim Bogom nista nisu ni skrivili ni zgresili. Sta je vama, narode? Alo?!? Cujete li vi sebe? Ovakvi ne da nikada necete u Evropu, ovakve nece ni Afrika da primi.
    (DEDA CVETKO, 21. oktobar 2020 23:36)

    # Link komentara

  92. A kakva porodica njima treba? Sta su oni tako vazni. Kakve veze ima ko sta radi u svom krevetu? Kakvo bilo ko ima pravo da se zbog toga istice? Ne razumem kud ode ovaj svet. Koja majka ce da rodi to dete i da ga da homoseksualnom paru. Pa zar svesteno lice? Zar djavoli vladaju svetom? Zar je toliko blizu kra?
    (Marija Rankovic, 21. oktobar 2020 23:34)

    # Link komentara

  93. Ni crkva nije ono što je bila, a nismo ni mi.
    (49, 21. oktobar 2020 23:33)

    # Link komentara

  94. A pedofili? Jel oni imaju pravo na porodicu?
    Ili onaj sto se zaljubio u ovcu? Dajte da ga zenimo!
    Mada i par nekrofila bi morali da imaju svoja prava na porodicu, samo njima izaci u susret da mogu da menjaju bracnog partnera bar jednom nedeljno. Svi nabrojani su takodje "bozija deca". I svi sa slicnom dijagnozom kao i homoseksualci. Poremecaj seksualnog nagona.
    P.S Mislim da bi drustvo svima ovima vise pomoglo kad bi to prihvatilo kao bolesti i pomoglo im u lecenju..
    P.S.S Sta je sa bigamijom? Zasto ona nije legalizovana? To cak nije ni poremecaj seksualnog nagona vec prirodno ukorenjena potreba za produzenjem vrste
    (Nele, 21. oktobar 2020 18:58)

    Ko je, onda, kriv za poremećaj seksualnog nagona? Opet Bog. A ako je kriv Bog zašto onda krivite homoseksualce? Hooseksualci nisu sami sebe nametnuli rečenu homoseksualnost nego, dakle, bog.
    (Rotor, 21. oktobar 2020 23:29)

    # Link komentara

  95. Putine brate, usvoji nas...
    (Krugodvojkas, 21. oktobar 2020 23:24)

    # Link komentara

  96. Скоро да не постоји никаква могућност да старији брачни пар, рецимо преко шездесет година, добије дете на усвајање јер се сматра да то није амбијент за нормалан развој детета.. и није... али нису вала ни двојица тата па тамам да сто папа каже супротно...
    (Закржљала расо, 21. oktobar 2020 23:21)

    # Link komentara

  97. Samo napred, treba da imaju pravo na brak i porodicu. Neka zakon to omogući i to je to, narod tu nema šta da se pita nego da prihvati da je to tako.
    (fukara ne odlucuje, 21. oktobar 2020 23:11)

    # Link komentara

  98. Auuuu!
    (Ne bih ja tu ništa dir’o, 21. oktobar 2020 23:05)

    # Link komentara

  99. Srbi, veći katolici od pape.
    (Bob, 21. oktobar 2020 22:47)

    # Link komentara

  100. Ja samo pokusavam da zamislim sta bi rekao sam Isus. Da li zaista mislite da bi osudio i okarakterisao kao bolest vezu dve osobe koja je ispunjena ljubavlju i koje zele da zasnuju porodicu i da se ostvare kao roditelji? Mislim da bi pre rekao “oprosti im, ne znaju sta cine” svima vama koji mislite da je to greh, bolest, pošast i slicno. I da, tako su i Isusa gledali, bas tako kao sto vi gledate sve koji su drugaciji. Ja sam vernica i udata (heteroseksualna veza), ali ne znate sta bih dala da sam imala dve majke ili dva oca umesto oca kojeg sam imala...
    (Marija, 21. oktobar 2020 22:43)

    # Link komentara

  101. Bolesno !
    (SrbinMusliman, 21. oktobar 2020 22:35)

    # Link komentara

  102. Hehe, zakoni prirode i u svoja četiri zida i šta je prirodno..

    Mnogo toga nije prirodno, Braćo moja. Ni ta veštačka hrana koju jedete puna zla, ni da čovek leti jer nema krila, a ni da bije ženu koju treba da poštiva.

    A prirodno je da se voli, da se ljubav uči i deli. Kao što onaj koji bije ženu i dete upravo ne radi.

    Volite se, Srbi.
    (Sačuvaj me Bože "prirodnog" u Srba, 21. oktobar 2020 22:33)

    # Link komentara

  103. To je mesto odakle svo zlo dolazi. Vatikan i Engleaki dvor
    (V KAO VENDETA, 21. oktobar 2020 22:32)

    # Link komentara

  104. Spremite se pedofili i zoofili, vi ste sledeci...
    (medjed, 21. oktobar 2020 22:30)

    # Link komentara

  105. Ovaj čovek vrlo dobro zna kako je prošla Sodoma i Gomora! Proučavao je to na Bogoslovskom fakultetu koji je završio! Licemer jedan najobičniji, ako se ne slaže sa verom čiji je prvi predstavnik neka se onda više ne pretstavlja kao Hrišćanin i katolik! Ne može se istovremeno služiti i Bogu i đavolu!
    (Dejan, 21. oktobar 2020 22:27)

    # Link komentara

  106. Jos da objavi da svestenstvo mogu osnivati svoje porodice a ne da pate to bi bilo fijasko happy end za sve!
    (moj stav!, 21. oktobar 2020 22:26)

    # Link komentara

  107. Sličan se sličnom raduje ili što bi reko papa: Similis simili gaudet,

    a hrvati oduševljeni, njihov duhovni vođa ih je ponovo oduševio!
    (Pako Alkaser, 21. oktobar 2020 22:23)

    # Link komentara

  108. pa ako mogu da zajedno dobiju decu nek dobiju.

    bog ili priroda kako god je kome draze da je hteo da oni imaju decu ljudi bi bili hermofroditi.
    (dragan jove torbica, 21. oktobar 2020 22:23)

    # Link komentara

  109. Kad će ovako nešto napredno, moralno ispravno, pošteno da izjavi neko od ovih srbijanskih srednjovekovnih vračeva?
    (MIRO, 21. oktobar 2020 22:01)

    # Link komentara

  110. Sto dalje od sekte ....
    (Медвед се пробудио из сна ., 21. oktobar 2020 21:59)

    # Link komentara

  111. To Papo,ti si nas spas!Imas podrsku od mene i mog decka!Toooo!
    (Keiser Roger, 21. oktobar 2020 21:55)

    # Link komentara

  112. Pazite sad, bez gledanja komentara - kako vas povređuje Hrišćanstvo drugovi i drugarice? :)
    (Jr, 21. oktobar 2020 21:52)

    # Link komentara

  113. Rezultat komunističkog podrivanja Rimokatoličke Crkve. Videti o Beli Dod i Alice von Hildebrand. Papa je komunista i to se znalo. Nažalost, verni će izgleda morati da sačekaju dok umre ili se sam povuče...
    (Jr, 21. oktobar 2020 21:50)

    # Link komentara

  114. Zreli smo za asteroid. Sta je sledece? Pedofilija?
    (suzi, 21. oktobar 2020 21:47)

    # Link komentara

  115. Nemam nista protiv, ako crkva tako kaze, vera, neka osnuju svoju porodicu i neka je imaju. Čekaj, kako da je naprave? Pa nikako, ne mogu, nije prirodno! Kraj diskusije!
    (delijamomak, 21. oktobar 2020 21:47)

    # Link komentara

  116. Misli li on to na sebe?
    (Majki, 21. oktobar 2020 21:43)

    # Link komentara

  117. Koga briga sta misle popovi i pape obuceni u tim mantilima, glume i prodaju maglu i bajke vekovima a ovamo rade najgore stvari a jadan narod misli ima tu neke razlike, ovi nasi su plemeniti...smesno i zalosno.
    (Nenad, 21. oktobar 2020 21:40)

    # Link komentara

  118. Ovo od Pape nisam očekivao, naopako. Brak i porodica istih polova nije po Božjem kanonu, a pogotovo imati u takvoj pirodici i decu. To dete koje se rađa slobodno u startu je osuđeno na kaznu, a po ljudskim i Božijim zakonima nevino. Poštujem kao vernik crkvu i hrišćanstvo, ali ovo NE, makar to i sam Papa rekao. Za Boga nikoga.
    (Inž., 21. oktobar 2020 21:39)

    # Link komentara

  119. Kakva crna porodica, Franjo?!?!
    (luka, 21. oktobar 2020 21:35)

    # Link komentara

  120. Svi vi veliki srbi koji pisete da je
    seksualnost nesto sto se uci od okruzenja i uticaja a ne prirodno... Knjigu u sake i krenite od biologije... Toliko dece u domovima... Pa zar nije bolje da odrastaju okruzeni ljubavlju i sa roditeljima koji ih zele... Nego u porodici gde pijan otac izmlati majku... Pa i po koje dete usput... Ali ne... Najbitnije je kako se nesto zove...
    (zacudjen, 21. oktobar 2020 21:27)

    # Link komentara

  121. Jel to ovaj tip,u liku pape,mozda protezira nesto za sebe???
    Zanimljive su njegove izjave,vec duze vreme...
    (don kihot, 21. oktobar 2020 21:26)

    # Link komentara

  122. Pogledajte Pad Kabale , sve ce vam biti jasno .
    (realno, 21. oktobar 2020 21:22)

    # Link komentara

  123. "I Bog stvori čoveka po obličju svome; po obličju Božjemu stvori ga; stvori čoveka i ženu. I blagoslovi ih, i reče im Bog: Rađajte se, množite se i napunite zemlju, i vladajte njom..."

    "Sveti otac" bi pod hitno morao da promeni par stvari u Bibliji ako želi da menja pravila po kojima se živi na zemlji. Kako se ono zove čovek (i gde ga strpaju) koji ne poštuje "zakon"!?
    (pošteni lopov, 21. oktobar 2020 21:19)

    # Link komentara

  124. Konačno neko normalan i u crkvi.

    A i ovi naši će da prate, čim im stignu direktive.
    (Hvala Bogu, 21. oktobar 2020 21:16)

    # Link komentara

  125. - hrišćanstvo treba da propoveda veru, boga,brak muskarca i žene .
    -Tačno je da smo svi bozja deca ali katolička crkva ovde počinje da propoveda i nakaradne stvari i gej brakove . Katolicka crkva ode klizi u pravcu sekti i paganizma ....papa govori podrzava ,po meni satanisticke gej brakove ....Užas !
    -što se tiče srpske pravoslavne crkve oni su skrenuli prodali duhovnost za materijalizam i iz žestokog koristoljublja zestoko su i u politici . kroz politiku otvaraju sebi vrata da kroz dil sa moćnicima zarade sebi benefite .
    - Inače desavalo se vekovima da bas u svestenstvu je bilo tih gej slučaja .
    -Ono sto hoću reći nije na mestu da to papa izgovara kao poglavar rimokatoličke crkve .
    -Naš poglavar Irinej u politici .
    -Malo mi narod preterano idealizuje crkvu a crkva ima toliko svojih gresaka i nije idealna ni jedna ni katolicka ni pravoslavna ni protestanska . -Nekako crkve a i ljudi se udaljavaju od vere u ovom svetu materijalizma .
    -
    -
    (zoran, 21. oktobar 2020 21:13)

    # Link komentara

  126. Nanjušio papa gdje je lova
    (ipce, 21. oktobar 2020 21:10)

    # Link komentara

  127. Tko o cemu, Srbi o gay pravima.
    Ajde kuvat ajvar...
    (Borna, 21. oktobar 2020 21:08)

    # Link komentara

  128. Francesco, svaka Ti cast, nemerljiva je Patnja koju zaustavljas... meri se hiljadama godina i stotinama hiljada zrtava...
    (singrrr!, 21. oktobar 2020 21:04)

    # Link komentara

  129. Е,јадан ли си ти папа када тако нешто причаш!!! Ђаво га ударио у главу,јер врло добро он зна шта пише у Новом завету,а прича овакве гадости.Госпидине Папо,и убице,лопови,некрофили,педофили,сатанисти,психопате........сви су они такође Божија деца,али да ли и њима који су окренули леђа Богу да се "гледа кроз прсте?" Само искрено покајање њих ће да спасе,а не још да потпирујете педерастије или не дај Боже овакве наведене дегенерике!
    (Дорчолац, 21. oktobar 2020 21:03)

    # Link komentara

  130. dobice i papa neki dolar za politicku korektnost :d
    (belgrado, 21. oktobar 2020 21:03)

    # Link komentara

  131. hahaha ko je tu mama a ko tata?ovi sto komentarisu i podrzavaju homoseksualce ja pitam njih od koga su nastali i ko ih je rodio,nebi sad ovde komentarisali da vas majke nisu rodile...
    (adje, 21. oktobar 2020 20:58)

    # Link komentara

  132. Имају право на оца и мајку, на брата и сестру, али на децу ако не могу да их роде немају. А да их треба штитити треба, као и сваког човека.
    (Данијел, 21. oktobar 2020 20:57)

    # Link komentara

  133. hahahaha i homoseksualci imaju pravo na porodicu,ne brani im niko da imaju decu samo nemoj da im zene druge radjaju pa da usvajaju nego sami neka radjaju...
    (adje, 21. oktobar 2020 20:54)

    # Link komentara

  134. Valjda je njegov posao da podučava ljude biblijskim, tj. hrišćanskim verovanjima, a tamo na 100 mesta piše krajnje negativno o ovim razvratima, taman i da 99% javnosti ima drugačije stavove.
    (Lucc, 21. oktobar 2020 20:52)

    # Link komentara

  135. Neka rade šta hoće u svoja četri zida, neka imaju porodicu, neka imaju i dijecu ako ih prirodno naprave. Zakoni prirode su ipak iznad zakona koje ljudi pišu, dakle ....
    (T67, 21. oktobar 2020 20:49)

    # Link komentara

  136. I dalje mi nisu jasne tvrdnje da deca koja odrastaju u homoseksualnim brakovima zbog toga postanu homoseksualci. Mislim nije iskljuceno da neko i postane, kao sto i neko postane LGBT od heteroseksualnih roditelja.
    A sta sa zenama homoseksualne orijentacije koje mogu da radjaju i stvaraju porodicu sa partnerkama? Kako njima Bog omogucava da imaju decu, a muskarcima gejevima ne. Po tome se može zakljuciti da je Bog selektivan i da podrzava lezbejsku zajednicu, ali ne i vezu dva muskarca. Znaci donekle podrzava homoseksualnost...
    Roditeljske kompetencije nisu uslovljene homoseksualnosću samoj po sebi.
    (Jovana, 21. oktobar 2020 20:46)

    # Link komentara

  137. e moj Boze nisi se tome nadao kada si stvarao svet da si znao sto sada znas nebi ga ni stvorao
    (pancevac, 21. oktobar 2020 20:45)

    # Link komentara

  138. Neko bi da izadje iz "ormana".
    (boki, 21. oktobar 2020 20:44)

    # Link komentara

  139. Код католика може СВЕ, а нарочито ако је лукративно!
    (..., 21. oktobar 2020 19:19)

    --

    Pitam se, pitam...odakle li oni silni Mercedesi, BMW-i i Lambordzini pred Patrijarsijom...od silnog ispostistva i skrusenosti, sta li?
    (DEDA CVETKO, 21. oktobar 2020 20:36)

    # Link komentara

  140. Znači nema više kamenovanja do smrti kao pre 2000 godina, ili hemijskog kastriranja pod pretnjom zatvora kao 1952. u slučaju Alana Turinga i mnogih drugih? Kad će novo dopunjeno izdanje?
    (Pit, 21. oktobar 2020 20:35)

    # Link komentara

  141. reče i osta živ, imaju kaže pravo na porodicu? Deca koju usvoje su unapred predodređena da budu homoseksualci.Pitanje ko ima pravo da diktira i menja biološku orijentaciju deteta?zar da budu nastrani?
    (cvele, 21. oktobar 2020 19:04)

    Unapred predodredjena? Od kad je sveta i veka, svi homoseksualci su potekli iz heteroseksualnih porodica.
    (Crossroads, 21. oktobar 2020 20:32)

    # Link komentara

  142. Tako je, ito su Božija deca
    (Novak, 21. oktobar 2020 20:31)

    # Link komentara

  143. Dok glave lete zbog crteza vi o ovome, zapad je pri kraju ocigledno....
    (Marko, 21. oktobar 2020 20:30)

    # Link komentara

  144. Hriscanstvo je otislo bestraga.....
    (Bane, 21. oktobar 2020 19:52)
    Nekada je bilo bestraga, kada ste ubijali svakog ko je drugačiji od vas. Sada, barem na zapadu, je normalizirano.
    (Q, 21. oktobar 2020 20:29)

    # Link komentara

  145. Imao sam druga koji je odrastao u homoseksualnom braki. Sa bioloskom majkom i njenom partnerkom. Ozenjen, dve cerke (za izvaljenu glupost da su deca iz homo brakova prefodredjena da budu takvi).
    (zlo, 21. oktobar 2020 20:27)

    # Link komentara

  146. Vidi čika Papo, nisam protiv, neka sebi naprave dete pa neka imaju porodicu. Mada, šanse da se to desi su realno iste kao da se ja porodim tako da....
    (ZaMaloTrudan015, 21. oktobar 2020 20:23)

    # Link komentara

  147. Franja faca.
    (Set, 21. oktobar 2020 20:20)

    # Link komentara

  148. "ogromna vecina ljudi na planeti zemlji ZELI DA SE POSTUJU STVARI KOJE VECINA ZELI."

    citat godine :D
    (genije, 21. oktobar 2020 20:19)

    # Link komentara

  149. Poslednji papa u istoriji rimokatolicanstva.Sada su jasnija sva prorocanstva vezana za njega.Nije da ih zalim da se razumemo..
    (Zoran33, 21. oktobar 2020 20:14)

    # Link komentara

  150. Ne mogu da verujem koliko malo ljudi kapira o cemu se ovde zapravo radi. Stvar je u tome sto sve vise ljudi napusta katolicku crkvu i samim tim crkva kao institucija slabi. Zato se ovaj dodvorava svim mogucim grupama. Homoseksualcima, migrantima, pa cak i naucnicima, jer je izjavio da crkva podrzava evoluciju i veliki prasak zato sto Bog nije madjionicar, nesto u tom smislu. Smesno stvarno. Samo je pitanje vremena kada ce se organizovane religije srozati do te mere da nece imati apsolutno nikakav uticaj u svetu. Mozda ne u ovom veku, ali to je neminovno ako opstanemo u daljoj buducnosti.
    (strucnjak, 21. oktobar 2020 19:06)

    Ja se pitam kako organizovane religije u 21. uopšte i imaju bilo kakav uticaj u svetu.
    (brm, 21. oktobar 2020 20:13)

    # Link komentara

  151. Ocigledno je da je ovaj papa predstavnik sotone a ne hriscanin. Ocigledno je da njega kanoni ne zanimaju niti da je brak moguc izmedju muskarca i zene. Homoseksualizam je bio bolest do pre koju deceniju i tako od pamtiveka a onda bez ikakvih naucnih osnova proglasise ih normalnim pa evo cak i da usvajaju decu.
    Porodicu pored roditelja cine deca pa ne znam kako homoseksualci mogu da imahu decu da bi imali porodicu. Ovo je poslednji trzaj satanisticke i zle katloicke crkva i Vatikana. Vatra je nalozena, voda kljuca i ceka da ovaj papa se bucne jer pakao je spreman za njega.
    Bolesno nema sta. Sodoma i Gomora je Vatikan.
    Samo pitam a gde u Bibliji i kanonima pise da hriscanske crkve mogu vencavati homoseksualce?
    (Nebojša Berak, 21. oktobar 2020 20:09)

    # Link komentara

  152. Nemam nista protiv da se homoseksualnim ili bilo kakvim brakovima omoguci gradjanski brak jer to povlaci i pravne stvari, pocev od zajednicke imovine pa nadalje.
    Medjutim, da sad neko kaze da oni imaju pravo na decu e to je vec ozbiljan problem!
    Bog je svakome dao slobodu i on moze da bira kojim ce putem, sa kim ce kroz zivot, da li ce u crkvu, sektu, kafanu, ali decu ne mogu da dobiju istopolni brakovi! Detetu koje je vec odvojeno od svojih bioloskih roditelja, iz ko zna kakvih razloga, ima pravo da svoj zivot nastavi u porodici koja koliko, toliko moze da mu pruzi bar to da bude u zajednici u kojoj je mogao Bog i da ga stvori, a to je zajednica muskarca i zene!
    (Ivan, 21. oktobar 2020 20:07)

    # Link komentara

  153. A onda sam jednom čitao gde čovek sugeriše:
    Čekajte, imamo hetero brak i vezu, i dete iznikne iz njega i onda ga roditelji ostave. Nije im bitan. Zašto bi onda bio problem davai takvu decu na usvajanje, pa makar i homoseksualnim brakovima.

    Ovi ga neće, ovi ga pak hoće, a mi ne damo... i ko je tu onda zdrav?, 21. oktobar 2020 19:24

    Zato sto neke granice bi morale da se znaju, da se postave kako valja i da se kaze ovo moze, ovo ne moze, jer ogromna vecina ljudi na planeti zemlji ZELI DA SE POSTUJU STVARI KOJE VECINA ZELI.
    Kome se ne svidja neka ide u prirodu, neka naprave svoj izolovani grad i neka rade sta hoce. Objasni mi zasto nebi onda skinuli sve moralne granice koje postoje, gde bi to onda to islo??????
    Ja evo zelim odmah da se razvedem od svoje zene i crkveno i drzavno ako sve zivo udje ono sto se zove brak, pa cemo ziveti isto kao i do sad ali cemo nasoj zajednici dadi drugi naziv i drugo znacenje a vi radite kako vam je volja.
    (flex, 21. oktobar 2020 20:04)

    # Link komentara

  154. Lažna religija. Sodoma i Gomora.
    (w77q, 21. oktobar 2020 19:58)

    # Link komentara

  155. Ljudi pa nisu svi homoseksualci ono sto se vidi na paradama gde se uglavnom ponasaju ogavno i gde se najvise isticu oni najgori. Pa da gledamo prosecnu hetero osobu ni njima ne treba dati pravo na decu obzirom kako se ophode prema njima. Homoseksuaci mi zaista deluju kao najmanji problem koji svet ima pored svega.
    (nekatamo, 21. oktobar 2020 19:57)

    # Link komentara

  156. Hriscanstvo je otislo bestraga.....
    (Bane, 21. oktobar 2020 19:52)

    # Link komentara

  157. U cemu je problem sa Vama ljudi?

    Jel znate vi sta je sve potrebno da usvojite dete?
    Domovi su prepuni ostavljene dece, ali to ne znaci da svako ko hoce dete, samo ode u dom i dobije sta zeli.
    Kako su deca u domovima pod negom drzave postoji citava kompleksna procedura koju neki par mora da prodje da bi mu oni dali dete. Izmedju ostalog tu je strucna sprema usvajalaca i primanja. Neki bi rekli da je bolje biti usvojen nego rodjen u nekom teskom siromastvu. Medjutim nije tako. Pravila o usvajanju su ostra da bi klinci dobili zaista dobre roditelje, problem je sto niti nema mnogo usvajaca, niti nema onih koji prolaze tu proceduru bez problema, a sto je dete starije, manje je pozeljan za usvajanje, jer bi svi hteli da usvoje bebu, a ne tinejdzera.

    Na kraju, svi oni kojima se nadju staratelji, odzive svoje detinjstvo u domu, uz uslove koji su skormni, medjutim problem je sto ti klinci nikada ne osete ljubav roditelja i skloni su problemima sa mentalnim zdravljem kasnije u zivotu. A sa tehnicke strane, najveci problem im je da se ukljuce u drustvo jer krecu od apsolutne nule i nemaju nikoga ko ce ima ostavljati neko nasledstvo i pomoci im kad je tesko. Pocetak na nuli je u svakom sistemu tezak.

    I vi sada imate problem da neka dva lika, odlicnih primanja, odlicnog obrazovanja, ne mogu da usvoje i brinu o nekom detetu koje je prakticno osudjeno na ekstremno tezak zivot ukoliko nema srece???
    Ko je ovde stvarno bolestan?
    (Krle, 21. oktobar 2020 19:51)

    # Link komentara

  158. Masni su ti brci Papi;)
    (Munem ti blavora, 21. oktobar 2020 19:50)

    # Link komentara

  159. Jel se deca pitaju hoće li gay reditelje.
    Šta je sa dečijim pravom?
    (Marko, 21. oktobar 2020 19:49)

    # Link komentara

  160. Pa ako tako kaže Rimski Imperator Papa, onda to rimsko-imperatorske sluge katolici ima i da poštuju!!!
    (ban Kulin, 21. oktobar 2020 18:40)




    Jedini razlog iz kog mu nešto zamjerate je taj što niste vi na čelu imperije. Ne brini, ekumenizam će i vas osvojiti pa onda nešto možda promjenite iznutra.
    (nnnn, 21. oktobar 2020 19:49)

    # Link komentara

  161. @ "Ali nemaju pravo na decu. tačka.
    (stankela, 21. oktobar 2020 18:54)"


    Evo baš će tebe da pitaju za dozvolu.

    Puna sirotišta dece koju niko ne želi.Dece koju tamo ostavljaju heteroseksualni roditelji (ako već o pogodnosti govorimo) i koja žive ispod minimuma egzistencije i ljudskog dostojanstva.

    A da pitamo tu decu da li žele da nastave da žive u tom paklu ili da žive sa dve mame ili dvojicom tata kojii će se o njima brinuti i obezbediti im pristojnu egzistenciju, školovanje i život dostojan čoveka?
    Šta mislite da bi ta deca izabrala?

    Ja bih sigurno i bez razmišljanja odabrao ovo drugo da sa na njihovom mestu.
    (marko_sthlm, 21. oktobar 2020 19:48)

    # Link komentara

  162. По плусевима и минусима изгледа да на Б92 има пуно п....., па ми је сада много јасније зашто има толико глупавих и негативних коментара за Нолета.
    (Sava964, 21. oktobar 2020 19:45)

    # Link komentara

  163. Neka bog čuva papu. Ziveli katolici sirom sveta! Ko postuje nas, poštujemo i mi njega.
    (Petar, 21. oktobar 2020 19:44)

    # Link komentara

  164. Pre nego sto bacite anatemu na Papu (koja je, zapravo, odavno bacena i na snazi je vec nekih 1000 godina, samo uludo trosite svoj trud i vreme duplirajuci ono sto je odavno uradjeno), zapitajte se: da li biste radije odrasli kao nevoljeno, nebranjeno i odbaceno siroce, ili biste radije ziveli okruzeni neznoscu i ljubavlju sa dve mame ili dvojicom tata?

    Ako ste odgovorili: radije bih bio siroce, nesto zaista nije u redu sa vama. Mozda bi valjalo da malo preispitate svoje misli, ima tamo stosta sto bi valjalo pod mikroskop.

    Homoseksualne osobe imaju, i treba da imaju, sva prava koju imaju drugi segmenti jednog drustva. Jedini diskvalifikacioni faktor u njihovom usvajanju dece - kao i kod heteroseksualnih parova - je njihovo mentalno zdravlje i podobnost da emocionalno i intelektualno postanu roditelji. Papa je ovde apsolutno u pravu, i to treba reci otvoreno i bez sramote, bez obzira da li ste Katolik, Pravoslavac, Protestant ili Mormon.

    Napominjem jednu cinjenicu koja je nepoznata najvecem broju dobrih i poboznih Hriscana: za razliku od Starog Zaveta u kojem on ne figurira ni pod razno, Hrist nikada, nigde, nikome, ni u jednoj prilici, nije prozborio ni jednu jedinu rec o homoseksualnosti. Pametnima, nadam se, dovoljno.
    (DEDA CVETKO, 21. oktobar 2020 19:44)

    # Link komentara

  165. Bogami i papa je progresivniji od domaćih nazovi homo sapiensa, ko bi rekao.
    (TikisMikis, 21. oktobar 2020 19:43)

    # Link komentara

  166. Pa nek naprave porodicu ja se necu buniti. Papa politicar.
    (Jaja nisam Ture, 21. oktobar 2020 19:41)

    # Link komentara

  167. Jer ih ima dosta u Vatikanu, pa zato.
    (Enter, 21. oktobar 2020 19:20)

    A kod nas ih među sveštenstvom i vladikama kao nema? Ehm, Kačavenda, Pahomije :D
    (Srki, 21. oktobar 2020 19:38)

    # Link komentara

  168. Bravo za Papu.
    A za to vreme, neki naši crkveni velikodostojnici bacaju kletve na homoseksualce.
    (Svetlana, 21. oktobar 2020 19:28)

    # Link komentara

  169. Papa otkriva svoje pravo lice, opisano u otkrovenju..
    (ds, 21. oktobar 2020 19:28)

    # Link komentara

  170. Gledajte, ja sam od onih koji kad vide to mahanje tim duginim zastavicama, to propagiranje tih (bez)vrednosti, dobijem osip, i borbu sa pomislima... jer i meni svašta emocije i misli šapuću apropo suzbijanja tih i takvih.

    A onda sam jednom čitao gde čovek sugeriše:
    Čekajte, imamo hetero brak i vezu, i dete iznikne iz njega i onda ga roditelji ostave. Nije im bitan. Zašto bi onda bio problem davai takvu decu na usvajanje, pa makar i homoseksualnim brakovima.

    Šta je poneta, koliko god mi ne voleli homoseksualce, i tvrdim sa razlogom, prvo i oni su ljudi, drugo onaj deo "zdravih" ljudi u seksualnom smislu ama baš ume da bude mnogo bolesniji u glavu i od ovih.

    Tako da je to kompenzacija života, koji nije bez svog Upravitelja, kako Onog Vrhovnog, tako delom i onog koji se pobunio i otpao... i svom tom plesu i ludilu, zašto deca koja su "višak" svojim "zdravim hetroseksualnim" roditeljiam, ne bi išli u dom nekih homoseksualaca i imali kakvu takvu porodičnu toplinu.

    Ono čega se zapravo mi "zdravi" bojimo, a to i jeste najtemeljitiji strah i jedini opravdan od svih fobija, to je da takve stvari ne postanu trend.

    Mene je od ovog nauka strah od dve fobije da ne budu trend:

    Neadakvatan odnos biloških otaca i samim tim ovo drugo, masovono pojavljivanje gej brakova i posvojitelja.

    Na šta bi svet ličio kada bi to postalo baš, baš zastupljeno, izbegavam da mislim.
    (Ovi ga neće, ovi ga pak hoće, a mi ne damo... i ko je tu onda zdrav?, 21. oktobar 2020 19:24)

    # Link komentara

  171. Strašno!
    (menko, 21. oktobar 2020 19:24)

    # Link komentara

  172. Papa: "Zaštititi zakonom homoseksualce, oni imaju pravo na porodicu"




    -Zaštitite zakonom potlačene, porobljene, ugnjetavane narode od strane Vatikana i vaših izvršitelja po dotičnim državama!
    (Goran Loznica, 21. oktobar 2020 19:23)

    # Link komentara

  173. Đavo je mala beba za ove
    (kud ko ja treći deo, 21. oktobar 2020 19:22)

    # Link komentara

  174. Nekako mora da opravda silne skandale sa gej pedofilijom unutar katolicke crkve.
    Mora da se krene od neceg, lagano, to je proces!
    (ConteLeone, 21. oktobar 2020 19:22)

    # Link komentara

  175. Jer ih ima dosta u Vatikanu, pa zato.
    (Enter, 21. oktobar 2020 19:20)

    # Link komentara

  176. Miroljub Petrović dislajks.
    (milan, 21. oktobar 2020 19:20)

    # Link komentara

  177. Код католика може СВЕ, а нарочито ако је лукративно!
    (..., 21. oktobar 2020 19:19)

    # Link komentara

  178. Prvo je uveo idole Pachamame, sad i ovo.
    Covek sistematski krsi sve sto vera propisuje.
    Lepo pise da je sodomija greh u Bibliji.
    Sorosev implant.
    (Ivan Stefanovic, 21. oktobar 2020 19:17)

    # Link komentara

  179. Svako štiti sebi slične.
    (MileR, 21. oktobar 2020 19:16)

    # Link komentara

  180. Papa je nesumljivo najveći moralni autoritet današnjice.
    (Aleksandar, 21. oktobar 2020 19:14)

    # Link komentara

  181. papu za patrrijarha!
    (singrrr!, 21. oktobar 2020 19:11)

    # Link komentara

  182. Po kom to, prirodnom ili Bozijem zakonu? Kome cete oteti dete da ih date njima (i za usvojenje, bice uskraceno nekom hetero paru), i u kakvom okruzenju ce to dete ziveti? Ne govorim emotivnom, koje moze biti ok, vec seksualnom, jer na tom ce modelu kasnije i sami ziveti. Ili je to pak i cilj? Ali treba onda razmisliti, kako se to cesto deklarativno iznosi, valjda i o dobrobiti deteta i onom sto mu se na taj nacin propagira?
    (SiS, 21. oktobar 2020 19:10)

    # Link komentara

  183. sviđa mi se vaše hrišćanstvo ali mi se ne sviđaju vaši hrišćani...
    (Hikikomori, 21. oktobar 2020 19:07)

    # Link komentara

  184. Ne mogu da verujem koliko malo ljudi kapira o cemu se ovde zapravo radi. Stvar je u tome sto sve vise ljudi napusta katolicku crkvu i samim tim crkva kao institucija slabi. Zato se ovaj dodvorava svim mogucim grupama. Homoseksualcima, migrantima, pa cak i naucnicima, jer je izjavio da crkva podrzava evoluciju i veliki prasak zato sto Bog nije madjionicar, nesto u tom smislu. Smesno stvarno. Samo je pitanje vremena kada ce se organizovane religije srozati do te mere da nece imati apsolutno nikakav uticaj u svetu. Mozda ne u ovom veku, ali to je neminovno ako opstanemo u daljoj buducnosti.
    (strucnjak, 21. oktobar 2020 19:06)

    # Link komentara

  185. Pa kad im je pola sveštenstva gej...
    (Žak, 21. oktobar 2020 19:05)

    # Link komentara

  186. reče i osta živ, imaju kaže pravo na porodicu? Deca koju usvoje su unapred predodređena da budu homoseksualci.Pitanje ko ima pravo da diktira i menja biološku orijentaciju deteta?zar da budu nastrani?
    (cvele, 21. oktobar 2020 19:04)

    # Link komentara

  187. Neka imaju porodicu koju sami stvore zabraniti im usvajanje dece.
    (zakbg, 21. oktobar 2020 19:04)

    # Link komentara

  188. Kada se papa nebi slepo držao dogme katoličke crkve i kada bi otvorio Sveto pismo 3.knjiga Mojsijeva 18glava;22stih video bi da tamo jasno piše: "Sa muškarcem ne lezi kao sa ženom,gadno je" onda,siguran sam da nebi davao ovakve izjave.
    (Steva, 21. oktobar 2020 19:02)

    # Link komentara

  189. Koga jos briga sta jeretik kaze!
    (jfk17, 21. oktobar 2020 19:00)

    # Link komentara

  190. A pedofili? Jel oni imaju pravo na porodicu?
    Ili onaj sto se zaljubio u ovcu? Dajte da ga zenimo!
    Mada i par nekrofila bi morali da imaju svoja prava na porodicu, samo njima izaci u susret da mogu da menjaju bracnog partnera bar jednom nedeljno. Svi nabrojani su takodje "bozija deca". I svi sa slicnom dijagnozom kao i homoseksualci. Poremecaj seksualnog nagona.
    P.S Mislim da bi drustvo svima ovima vise pomoglo kad bi to prihvatilo kao bolesti i pomoglo im u lecenju..
    P.S.S Sta je sa bigamijom? Zasto ona nije legalizovana? To cak nije ni poremecaj seksualnog nagona vec prirodno ukorenjena potreba za produzenjem vrste
    (Nele, 21. oktobar 2020 18:58)

    # Link komentara

  191. Није читао стари завет
    (Грин Де Вит, 21. oktobar 2020 18:56)

    # Link komentara

  192. Da li je ovo realno? Proveravam crtu na flaši, da mi se ne prividja?
    (Pravoslavni brat, 21. oktobar 2020 18:55)

    # Link komentara

  193. Ali nemaju pravo na decu. tačka.
    (stankela, 21. oktobar 2020 18:54)

    # Link komentara

  194. SPC da gleda i uči.
    (Ime šampiona, 21. oktobar 2020 18:52)

    # Link komentara

  195. Može, al tamo daleko
    (batistuta, 21. oktobar 2020 18:52)

    # Link komentara

  196. Ovaj papa je Vatikanov Gorbačov. Svaka čast, krajnje je vreme i bilo.
    (Miloš, 21. oktobar 2020 18:51)

    # Link komentara

  197. Pa, da bog tako misli i muskarci bi mogli da radjaju decu... zar ne?
    (Skrle, 21. oktobar 2020 18:50)

    # Link komentara

  198. Onda si ti Papo opasan neznabožac i Božiji neprijatelj što mi je veoma drago zato što sam to uvek tvrdio a sada i dokaz dobio. Da nijesi neznabožac i čitao Bibliju znao bi da Bog tamo kazuje:"Gad je svako u Božijim očima ko obljubi istopolnog..." I znao bi kako su prošli oni koji su hteli Lotove goste da obljube a on Lot im je ponudio svoje ćerke....Kao što rekoh. Hriste sa ovakvim hrišćanima mi bezbožnici i satanisti ti neće ni trebati. Zaista si umro zabadava.
    (Djoka, 21. oktobar 2020 18:45)

    # Link komentara

  199. Jedino bog određuje ko ima pravo na decu. Ako ih je bog stvorio da imaju decu imaće je. A bog će i deci roditelje a ne koje t misliš. Mada vi volite da glumite boga
    (Mirko, 21. oktobar 2020 18:45)

    # Link komentara

  200. ne znam.. sta bi apostol Petar rekao na ovo a na koga se papa odnosno katolicka crkva poziva.. kako stavri sada stoje savremeni 'katolici' bi verovatno saradjivali tada i sa kaligulom ili dioklecijanom u svrhu ... zemaljskog mira suradnje i napretka
    (barba, 21. oktobar 2020 18:44)

    # Link komentara

  201. Bravo Franjo!
    (Nebojsa, 21. oktobar 2020 18:43)

    # Link komentara

  202. Bravo za papu.
    (Marija, 21. oktobar 2020 18:42)

    # Link komentara

  203. Zakonom uvesti prava to da (regulisana zajednica i slicno). Pravo na usvajanje - ne.

    Vatikanu ne stizu pare ko nekad pa su im sada svi i sve super. Samo da se plati. U DE, CH i AT ako se izjasnite kao katolik stize vam lepo crkveni porez, ako ne platite onda na sud. Jezivo, veze nema sa religijom... ne kazem da kod nas cvetaju ruze al je bar po principu daj koliko das i ako hoces...
    (Milija, 21. oktobar 2020 18:42)

    # Link komentara

  204. sta da se kaze..."sekta"
    (rus i srb, 21. oktobar 2020 18:42)

    # Link komentara

  205. Ono kad papa govori suprotno Bibliji. Kome sad verovati ? A onda se setim da sam heteroseksualni ateista i da me baš briga :)
    (Rob Sinji, 21. oktobar 2020 18:42)

    # Link komentara

  206. e pape pape. eto koliko je jak njihov lobi. to je kao da kazes pedofili imaju prava na porodicu koja je razlika.svako ima pravo na porodicu ali nemejau pravo da svestena lica pravdaju takvu vrstu greha ovde je papa izneo katastrofalnu izjavu
    (da, 21. oktobar 2020 18:41)

    # Link komentara

  207. Zaštititi zakonom siromašne, oni imaju pravo na život.
    (Nemanja, 21. oktobar 2020 18:41)

    # Link komentara

  208. Pa ako tako kaže Rimski Imperator Papa, onda to rimsko-imperatorske sluge katolici ima i da poštuju!!!
    (ban Kulin, 21. oktobar 2020 18:40)

    # Link komentara

  209. naopako
    (toaletpapir, 21. oktobar 2020 18:38)

    # Link komentara