- Komentari -
  1. tesko dok je nas hetero vecina, za tvog veka verovatno nece biti...
    ja, 23. septembar 2020 20:13)

    Ali nije 'vas' hetero većina, zar ne? Većina je 'nas' hetero osoba kojima to ne smeta, pa smo čak i spremni da se aktivno založimo za to. Vi ste samo relikti koji možete još malo da se javno blamirate svojim glupostima, dok kao i u većini civilizovanih zemalja ne postanete odgovorni za gluposti koje širite - onda se više nećete čuti.
    (Posetioci, 24. septembar 2020 09:18)

    # Link komentara

  2. Onaj osecaj kad moralni kompas Srbije ima sta da kaze
    (dule, 24. septembar 2020 03:38)

    # Link komentara

  3. Mozemo se narednih 1000 godina raspravljati. ali necemo. Kad tad Srbija ce legalizovati svidelo se to nekome ili ne. Crna Gora je legalizovala tako ce i Srbija. Polako. strpljen spasen. Pozdrav svim LGBT osobama
    (Bojance, 23. septembar 2020 12:41)

    tesko dok je nas hetero vecina, za tvog veka verovatno nece biti...
    (ja, 23. septembar 2020 20:13)

    # Link komentara

  4. Čitam ove komentare i zahvaljujem Bogu i svemiru što živim u San Francisku.
    (Bzden, 22. septembar 2020 19:20)

    i ja isto zahvaljujem Bogu, sto ne zivis ovde sa nama "neandetralcima".
    (ja, 23. septembar 2020 19:27)

    # Link komentara

  5. Bravo zeni ne trebaju prava jer po Bibliji zena je stvorena od Adamovog rebra, znaci ispod muskaraca. 
    Vidis ja tako ne mislim tako da ne vi ni ti trebala da mislis da ja kao gej treba da zivim kao i zene pez prava glasa i svega ostalog kao ravnopravni gradjanin.
    (Bojance, 23. septembar 2020 10:02)

    Mani se ti Biblije, nego sto ti prosecan covek iz Srbije kaze.
    (ja, 23. septembar 2020 19:26)

    # Link komentara

  6. 'Niti je prirodno, niti je normalno. Dete u gej braku, naravno da ce opet biti gej. I sta smo onda dobili?!' 

    E ovaj je pobednik hahahaha
    (hahahaha, 22. septembar 2020 22:36)

    Sta hoces da kazes, da ce biti hetero?!
    (Nenad, 23. septembar 2020 19:24)

    # Link komentara

  7. Vazno je da uticajni ljudi, veliki mozgovi, pokrecu ovu temu.
    (Lemi, 23. septembar 2020 12:59)

    # Link komentara

  8. Mozemo se narednih 1000 godina raspravljati. ali necemo. Kad tad Srbija ce legalizovati svidelo se to nekome ili ne. Crna Gora je legalizovala tako ce i Srbija. Polako. strpljen spasen. Pozdrav svim LGBT osobama
    (Bojance, 23. septembar 2020 12:41)

    # Link komentara

  9. Ne možeš istovremeno biti srbin pravoslavac i gej.
    (Realno, 23. septembar 2020 11:30)

    # Link komentara

  10. @Volina sram te bilo. Do "juce" bi vi zene niste imali nikakva prava, a neke zene nemaju ni danas. I sta ja treba na to da kazem. Bravo zeni ne trebaju prava jer po Bibliji zena je stvorena od Adamovog rebra, znaci ispod muskaraca.
    Vidis ja tako ne mislim tako da ne vi ni ti trebala da mislis da ja kao gej treba da zivim kao i zene pez prava glasa i svega ostalog kao ravnopravni gradjanin.
    (Bojance, 23. septembar 2020 10:02)

    # Link komentara

  11. Gospodo nije ovde u pitanju samo gej populacija, zapravo oni se koriste za da se na mala vrata poture druge stvari koje se vec rade u nekim drugim zemljama.

    To su radikalno levicarske ideje gde je neophodno sve relativizovati i pod iluzijom uvodjenja vecih prava zapravo ukidati pojedina paca drugima poput prava na slobodu govora.

    Npr u Kanadi vise ne smete da kazete nista sto bi moglo da uvredi nekog pripadnika te zajednice, npr ako je neko bio musko a sad zensko a vi mu se obratite u muskom rodu moze da vas prijavi i da budete kaznjeni.

    Zakonom regulisan govor tj jezik nije nista drugo nego ukidanje slobode govora.

    Poenta je sto se na mala vrata kroz ovakve inicijative drustvo "omeksava" i dovodi na kraju pred svrsen cin a onda ce da bude kuku lele. Inace zivim duze vremena u NL imam prijatelje iz te populacije, ljudi ko ljudi ima svakakvih. Moje misljenje, a i nekih od njih jeste da se zloupotrebljavaju za druge ciljeve. I po meni je ok da u svetu postoje zemlje gde su neke stvari dozvoljene a neke ne pa svako moze da izabere gde ce ziveti. Poenta je u razlicitosti ali pravoj ne samo seksualnoj a to najvise smeta onima koji bi ceo svet u isti kos da stave. Nadam se da cete mi objaviti komentar.
    (micko, 23. septembar 2020 09:05)

    # Link komentara

  12. Odgovor je jedmostavam - nemas nikaka prava zato jel si gey ! Postani normalan i imaces prava ko i svi srbi u ovoj drzavi .Jer ti sad malo jasnije ?
    Ajde definiši normalan u SRB 2020. Gledam Farmu, redovan u kladionici, žene tretiraš kao čarape...
    Slažem se da je ta mera za naše društvo pomalo preterana, ali ako ljudi rade i privređuju društvu, valjda imaju neka prava. Zaista treba definisati šta je to normalan, kod nas, ali da to kaže neko sa strane
    (JivaNS, 23. septembar 2020 01:09)

    # Link komentara

  13. Eto nešto ozbiljno i od Nataše. Ne može se gej populacija izolovati od društva.
    (56, 22. septembar 2020 23:21)

    # Link komentara

  14. I jos jedna stvar, to sto je Vas Vas otac napustio je tuzno, ali da je Vasa mama dovela jos jednu zenu u vasu kucu i zivela s njom u lezbejskoj vezi, ni na koni nacin ne bi nadomestilo ulogu koju je trebalo da ima Vas otac, niti biste se Vi kao licnost formirali na isti nacin kao sto ste se formirali ziveci samo sa majkom. Dakle, ono sto Vi iznosite kao tezu je samo banalizacija cele price,spinovanje i zamena teza.
    (Ja, 22. septembar 2020 20:31)

    Ja sam odrastao bez oca i moja majka dugo nije mogla da nađe partnera ( makar za ozbiljnu vezu, da nas upozna) i bukvalno sam odrastao bez ikakve muške figure. Nisam odrastao u muško-ženskom okruženju, već samo u ženskom, tako da sam dovoljno kompetentan da kažem ništa s tog aspekta nije uticalo na formiranje moje ličnosti, tj iz sadašnje perspektive ne smatram da sam oštećen i inferioran na nekoga koji je odrastao uz mamu i tatu. Niti je uticalo na mene, a ni na moju sestru. Pričate da ja tobože zamenjujem teze, a ja pričam o svom životu gde sam za svojih punih 37god i bogato životno iskustvo i visoko obrazovanje shvatio i naučio da se homo, biseksualni, hetero itd itd ljudi kao takvi RAĐAJU, i nikakvo okruženje to ne može da promeni. Da može, ne bi se iz hetero parova odjednom "pojavljivala" homo deca.
    (Mare, 22. septembar 2020 23:03)

    # Link komentara

  15. Sta je doticna,akademik?
    (nikola, 22. septembar 2020 22:43)

    # Link komentara

  16. 'Niti je prirodno, niti je normalno. Dete u gej braku, naravno da ce opet biti gej. I sta smo onda dobili?!'

    E ovaj je pobednik hahahaha
    (hahahaha, 22. septembar 2020 22:36)

    # Link komentara

  17. Ja sam za to da brak zabrani i heteroseksualnim parovima. Brak još nikom ništa dobro doneo. Ja bih voleo da ovim poštedim LGBT zajednicu.
    (oženjen, 22. septembar 2020 22:21)

    # Link komentara

  18. Vidim da ima dosta negativnih komentara po pitanju nas, pripadnika LGBT zajednice i naših prava.
    Kao pripadnik te manjine, smatram da imam prava da kažem i ja nešto. Plaćam redovno poreze, imam firmu, sve obaveze prema državi redovno izvršavam. Zauzvrat nemam NIKAKVA prava od države. Moj partner nema prava ni na šta ukoliko se meni desi, iako već više od deceniju zajedno stvaramo. Nemam ga prava čak ni zdravstveno osigurati preko moje firme, iako svi hetero parovi imaju ta prava.
    U slučaju da se meni nešto desi, ko će naslediti našu zajedničku imovinu? Pošto po zakonu, mi nismo ništa. Da li iko normalan misli da je to fer?

    Da li sada razumete zašto tražimo istopolne zajednice da se pravno regulišu?
    Plaćamo sve državi, zašto smo mi diskriminisani? Srbin sam, pravoslavac, čak i slavu slavim, odlučio da ostanem u svojoj zemlji i ne vidim zašto ne bih mogao da se venčam sa partnerom i ostvarimo ista prava koja svi imaju. Ne morate ga nazvati brak, samo mi dajte ista prava aman više ljudi. Zašto me moja država i moj narod maltretiraju i obespravljuju? Parade mi ne trebaju ali osnovna ljudska prava i te kako tražim.
    (Indus, 22. septembar 2020 10:36)

    Odgovor je jedmostavam - nemas nikaka prava zato jel si gey ! Postani normalan i imaces prava ko i svi srbi u ovoj drzavi .Jer ti sad malo jasnije ?
    (Volina, 22. septembar 2020 21:41)

    # Link komentara

  19. To sto je mlada trudna, ne znaci da dete nije planirano. Ja sam bila trudna mlada, u stomaku nosila apsolutno planirano i zeljeno dete. Ovde se sire diskriminatorski stavovi prema heyeroseksualnoj populaciji: oni su nasilnici, rasisti, neobrazovani i zatucani, a gejevi su neki nadljudi, koji nemaju mana, svu su doktori nauka, mrava ne bi zgazili itd, sto naravno nema veze sa zivotom. Optuzujete druge za ono sto sami radite, a to su potpuno neosnovane generalizacije i diskriminacija. Zato nikada necete biti iskreno prihvaceni, mozete biti samo silom nametnuti kao normalni, delovanjem vaseg lobija i po sili zakona, umesto po sili istine i razuma.
    (Ja, 22. septembar 2020 21:18)

    # Link komentara

  20. marko_sthlm, 22. septembar 2020 14:47)

    Nisam ja govorio o srednjem veku nego o 80im godinama proslog veka sto je bliska proslost. Lekari tog doba su uspesno lecili te probleme u onda je to pocelo da se propagira kao normalno.
    (WWW, 22. septembar 2020 17:01)
    Nažalost za vas nema "leka". A za njih nikada nije postojao "lek", samo ste ga imali vi i nacisti.
    (Zoran, 22. septembar 2020 21:03)

    # Link komentara

  21. Bojim se da je došlo vreme da ludi ljuduju, a da ljudi luduju. I bojim se da tome nema kraja. Svakom nešto ameta i taj je obično smwtnja avima jer mu sve smeta. Kome smeta da se ljudi vole, taj je zaboravio da ke ljubav svuda oko nas, a ko misli da sve treba javno eksponirati bez diskretnosti taj je zaboravio razliku izmedju ljudi i primata. Bio to Sergej ili Nata.
    (Nenad, 22. septembar 2020 20:52)

    # Link komentara

  22. Mare


    I jos jedna stvar, to sto je Vas Vas otac napustio je tuzno, ali da je Vasa mama dovela jos jednu zenu u vasu kucu i zivela s njom u lezbejskoj vezi, ni na koni nacin ne bi nadomestilo ulogu koju je trebalo da ima Vas otac, niti biste se Vi kao licnost formirali na isti nacin kao sto ste se formirali ziveci samo sa majkom. Dakle, ono sto Vi iznosite kao tezu je samo banalizacija cele price,spinovanje i zamena teza.
    (Ja, 22. septembar 2020 20:31)

    # Link komentara

  23. Mare


    Ponovo zamena teza. Ziveti bez oca nije isto sto i ziveti u gej porodici, kratko i jasno! To uopste nije isti ambijent za odrastanje, sa psiholoske tacke gledista. Tu nema mesta nikakvom poredjenju.
    (Ja, 22. septembar 2020 20:21)

    # Link komentara

  24. Heteroseksualcu može da smeta da se homoseksualci drže za ruke, ljube na ulici. I njihovo je pravo da im to smeta, i niko ne sme da to njihovo pravo na slobodu razmišljanja ukine. Ali, to pravo po meni se ne odnosi na to, da taj isti heteroseksualac može braniti tim homoseksualcima to da rade, sve dok ne vređaju javni red i moral ( pod čime smatram da se ne j... ili ne skidaju, otprilike ista gradacija kao kada se određuje koji film je za koju generaciju) jer je to njihovo pravo slobode izražavanja ( što ulazi u slobodu govora). Sa druge strane, mislim da bi većina u Srbiji podržala uvođenje neke forme pravno priznatog zajedničkog života za homoseksualne partnere koji bi značilo da se mogu nasleđivati, mogu imati prava postavljenja za staratelja u slučaju gubitka poslovne sposobnosti, zdrastvenog i sodijalnog osiguranja od partnera. Pa i dan danas ima fiktivnih brakova ( samo da se nasledi penzija). Mislim da bi većina ljudi bila isključivo protiv prava da takvi drugovi usvajaju decu ( i možda protiv toga da se to zove brakom). S druge strane, pitanje je dali bi LGBT udruženja prihvatila da im se priznaju nesporna prava, jer je lakše tražiti zdrastveno osiguranje i usvajanje dece od samo usvajanja dece.
    (Radoznao, 22. septembar 2020 19:39)

    # Link komentara

  25. Niti me interesuje necija seksualna orjentacija niti seksualni zivot istih.....ali me i tekako interesuje davanje mogucnosti usvajanja dece istopolnim zajednicama, kakav primer dve mame ili dve tate daju deci koja usput bioloski nikad ne bi mogla biti ni rodjena znaci pre svega nije prirodno a ni moralno prihvatljivo od strane vecinske heteroseksualne populacije i tu je tacka. ( to ne moze biti brak ni pred crkvom ni pred opstinom. Moze biti samo zajednica koja daje ista prava kao muzu i zeni u braku)
    I mani te me zamene teza tipa eno onaj ubio ovog ovaj onog u braku itd svuda ima budala i ludaka to nije vezano za neciju seksualnu orjentaciju.
    (trt, 22. septembar 2020 19:27)

    # Link komentara

  26. Sve te priče o zaštiti dece i porodice koje homofobi ispredaju su posebno fascinantne kad počneš da razmišljaš o tome koliko loš roditelj u svakoj etapi detinstva svog deteta treba da budeš da od njega napraviš bilmeza koji ne može da odoli da reguliše tuđ seksualni identitet.
    (Mastodont, 22. septembar 2020 19:24)

    # Link komentara

  27. Nema nijedna "civilizovana" zemlja da je o ovome odlučivala na referendumu, da većina odlučuje o pravima manjina!
    (Zamenik pomoćnika sekretara, 22. septembar 2020 15:18)

    LGBT je manjina?! Hahahaaaas...u šoku sam. Šta je sledece, konstituvan narod?!

    Ministar iz vasih redova?
    (Nenad, 22. septembar 2020 19:24)

    # Link komentara

  28. Čitajući komentare, ne mogu da se otmem utisku postojanja psihičke represije od strane pristalica gej populacije prema svima koji ne misle kao oni. Nazivati ljude koji ne misle isto kao vi ' neobrazovanom i neukom većinom' je vrhunac bahatosti i bezobrazluka. I to je jedan od razloga zašto vas većina građana ne podržava. Stavljati znak jednakosti između fakultetski obrazovane osobe i pristalice gej populacije je apsolutno netačno. Ne trudim se da bilo kome namećem moje mišljenje niti želim to, ali takođe neću dozvoliti nikome da meni nameće svoje mišljenje.
    (ja, 22. septembar 2020 15:56)

    Bas tako, u nedostatku argumenata pocinju da vredjaju, namecu predrasude da su sve gej osobe sa fax, da je brak u Srbiji staromodan i prevazidjen...sve ce uraditi samo da stave sebe u prvi plan. I to vrlo bitan za njih.

    Zato su tu i parade, razne kreauture...da bi sebe reklamirali. Kao neki izopacen pokret.
    (...., 22. septembar 2020 19:21)

    # Link komentara

  29. Čitam ove komentare i zahvaljujem Bogu i svemiru što živim u San Francisku.
    (Bzden, 22. septembar 2020 19:20)

    # Link komentara

  30. Degutantno je da gej osobe usvajaju decu. Ok, neka rade sta hoce u 4 zida, ali deca..ni slucajno.

    Niti je prirodno, niti je normalno. Dete u gej braku, naravno da ce opet biti gej. I sta smo onda dobili?!

    P.S. Manite me folirantskih prica da mrzim, nisam zreo i ostale gluposti. Kome se ne svidja ovakva zemlja sa ovakvim ljudima koji u ogromnoj vecini propagiraju brak izmedju zene i muskarca. Imaju zemlje gde rado docekuju takve.
    (...., 22. septembar 2020 19:16)

    # Link komentara

  31. @ajoj
    Svaka čast za komentar!
    (Mina, 22. septembar 2020 19:10)

    # Link komentara

  32. Ova počela svaki čas da se javlja!
    (Vladimir koji voli Partizan, 22. septembar 2020 18:55)

    # Link komentara

  33. Istopolna zajednica da, koja regulise razna prava ( ostavinska rasprava, penzije, kao najblizi poseta u bolnici , krediti, itd), ali instituciju braka ne dirati i svi srecni.
    (Aleksandar, 22. septembar 2020 18:48)

    # Link komentara

  34. @ajoj
    Bravo. Mrzelo me je da pisem i objasnjavam ali svaka ti je 1000% tacna rec!!! Neverpvatno koliko Balkanci dozvoljavaju sebi. ne samo po pitanju lgbt nego po pitanju svega. UVEK ali UVEK je kod Srbina bilo bitno sta drugi a SVOJE dvoriste skoro pa niko da pogleda.
    (Bojance, 22. septembar 2020 18:47)

    # Link komentara

  35. Narod koji je dozvolio da radi za 200 evra neprijavljen nema prava da trubi o bilo kojoj temi jer je do te mere zatupljen da je u sred Evrope pristao na tako nesto, nezamislivo normalnom svetu.
    Vi ljudi niste otisli dalje od svoje ulice, zivite tuzne zivote i trubite o necemu o cemu pojma nemate. Sta vas briga za tudju decu, bolje gledajte svoju nevaspitanu kakva su. Vidim ubiste se od usvajanja dece, sve trcite pa vas zanima sto ce neki gej da usvoji dete (gej muskarac je usvojio dete sa Daunovim sindromom koje neki 'normalni' ljudi nisu hteli, jel vi shvatate kolika je to ljudska velicina?). Usvajanje dece prosecnom stanovniku Srbije ne pada na pamet jer to 'nije njegova krv', kao da je plemic, ali zato misli da je detetu bolje u domu za nezbrinutu decu nego kod nekoga ko ce da ga voli jer je taj neko gej?! Decu radjate slucajno, nema mlade da nije trudna (greskom normalno), na tome se zasniva prosecan srpski brak. Nezdrava, nenormalna porodica, nasilna, brak zbog trudnoce - i vi takvi ste se nasli da pricate sta je normalno? Bavite se formom a ne sustinom, po obicaju. Forma (musko i zensko su u braku) a sustina (svaki dan se tuku) - to nema veze.
    Inace nisam gej. Apsolutno mi ne smeta da se vencavaju, prave decu ako mogu da se snadju ili ih usvajaju, rade sta god zele i zive normalno. Izadjite iz rupe ljudi, mnogo ste se zakopali, u svakom smislu
    (ajoj, 22. septembar 2020 18:22)

    # Link komentara

  36. Apsolutno doneti zakon o mogućnosti sklapanja istopolnih brakova ili zajednica, nebitno kako ćemo ih zvati ! To je najefikasnija stvar koja će podići natalitet u Srbiji !
    Doneti zakone koji će učiniti Srbiju državom apsolutnih ljudskih sloboda i ostvarenja svih prava !
    Legalizovati prostituciju, dobro je oporezovati, sve vrste narkotika slobodno kupovati u apotekama i prodavnicama zdrave hrane, marihuanu na trafikama, ali obavezno kao i na cigaretama upozorenje o štetnosti itd, itd. Ne bi bilo narko dilera, makroa, akcize na narkotike bi punile budžet, PDV na prostituciju takođe ! Srbija bi bila raj na zemlji, ali nas ne bi nikada primili u EU !
    (Boris Banović, 22. septembar 2020 18:14)

    # Link komentara

  37. Da odgovorim nekim likovima - da, srećno sam oženjen 7 godina, devojkom koju sam upoznao na faxu. Imam 37 i imam dvoje dece od 7 i 5 godina.

    Ajd ovako - podržavati gej populaciju znači da ste za nečije PRAVO da taj neko živi kako želi. Ako ne podržavate, to znači da ste neandertalac. Dakle, to NIJE MIŠLJENJE, ne pitate se vi tu ništa. Da li podržavate nečije PRAVO da živi život kakav želi zapravo samo govori o vama!

    I to da ako neki gej par želi da ima dete - neka ima. Ništa mu neće faliti.

    Sestra i ja smo odrasli bez oca. Napustio nas je kad sam imao dve godine. Nisam ga ni video ni upoznao od tada, kao ni moja sestra, imamo jednu fotografiju. I eto gle čuda moja sestra ne mrzi muškarce. Udata i duže od mene, starija je. I falilo nam je dosta, ali nas je majka učila osnovnim stvarima, a pre svega šta je dobro, a šta ne, a svakako nije dobro ako želite da ukidate nekom sreću.

    Tako da ako će taj gej par da vaspitava dete da je normalno roditi se i kao hetero i kao homo, i da kao takvo nema problem ni sa sobom ni sa drugima, to je ok!!

    Ali to je do ljudi pre svega. Ima loših ljudi i koji su hetero i homo, tako da deca mogu rasti u lošem okruženju tj i u lošem hetero i u lošem homo paru/braku.
    (Mare, 22. septembar 2020 17:52)

    # Link komentara

  38. Nemam nista protiv pedera sve dok drze intimu izmedju cetri oka. Ali imam protiv pedera kad zele na sva zvona javno da se ljubavisu, drze za ruke, to mala deca nisu duzna da gledaju. Meni je vrhunac neukusa kad vidim da hetero par razmenjuje strasti u javnosti pred drugim ljudima, a kamoli gej osobe. Ali oni imaju tu potrebu vise od bilo koga da se javno reklamiraju, a zasto bi bilo koga od nas interesovala bilo cija intima, a ne njihova. Dakle kompleksasi su teski, cast retkim izuzetcima koji su normalni i ne zele da se eksponiraju, a takvih je medju njima vrlo mali procenat.
    (Milos84, 22. septembar 2020 17:42)

    # Link komentara

  39. Aaaa u tom grmu leži zec.
    (Dzimi, 22. septembar 2020 17:40)

    # Link komentara

  40. @(Vlada, 22. septembar 2020 16:18)

    Svojim komentarom samo potvrđujete ono sto sam napisao. A to je da ne prihvatate tuđa mišljenja i da vređate ljude koji ne misle kao vi. A samim tim vređate i ogromnu većinu građana Srbije. Zato i imate takvu podršku. Samo nastavite sa tim, molim Vas.
    (ja, 22. septembar 2020 17:28)

    # Link komentara

  41. @ja

    A ironija sudbine da lgbt populaciju u Srbiji javno podržavaju upravo najnepismeniji zabavljači poput Karleuše i Bekvalčeve.

    Što se tiče tog odnosa - mi lepi, namirisani, pametni, vi - zaostali, smrdljivi i nepismeni je čisto duboko psihološko patološka priča. Refleks i zaklon agresivne manjine je da je ona uvek probrana, bolja, uzvišenija od te mase nasuprot njih. I nacisti su nastali na taj kalup, nažalost. Sve su to frojdovski aksiomi.
    (jako i do samog kraja, 22. septembar 2020 17:23)

    # Link komentara

  42. @ja Ono što je potpuno netačno je ovakva pretpostavka da su sve fakultetski obrazovane osobe "normalne" a da su pripadnici gej populacije neobrazovani i ovakvi i onakvi..
    I zašto se ne bi stavljao znak jednakosti? Da li im to što imaju partnere istog pola utiče na inteligenciju, kulturu, ponašanje, sposobnost za rad, bilo šta? Koliko samo takvih ljudi znam značajno normalnijih i boljih od većine strejt populacije. Zašto je uopšte ikoga briga šta drugi ljudi rade u svoja 4 zida i sa kime dok god su obe strane saglasne?

    "Stavljati znak jednakosti između fakultetski obrazovane osobe i pristalice gej populacije je apsolutno netačno."
    (ja, 22. septembar 2020 15:56)
    (ne razumem.., 22. septembar 2020 17:17)

    # Link komentara

  43. Izgleda da se nameracila na zene, konacno muskarac moze da izadje na ulicu bez bojazni da ce sresti natasu i ozeniti je
    (nm, 22. septembar 2020 17:14)

    # Link komentara

  44. Nije bolest sve što boli.
    (Žulj, 22. septembar 2020 17:04)

    # Link komentara

  45. marko_sthlm, 22. septembar 2020 14:47)

    Nisam ja govorio o srednjem veku nego o 80im godinama proslog veka sto je bliska proslost. Lekari tog doba su uspesno lecili te probleme u onda je to pocelo da se propagira kao normalno.
    (WWW, 22. septembar 2020 17:01)

    # Link komentara

  46. Bolesnici

    Ljudska prava su univerzalna prava, koja vaze za sve ljude, nevezano za seksualnu orijentaciju. Gej seksualnna orijentacija nikad u istoriji, ni pre nastanka drzave, ni nakon njenog nastanka, nije vezivana za instituciju braka, dok se ta institucija kod heteroseksualnij prirodno stvorila, jos pre nastanka drzave i posle samo uredila zakonom. Brak je od svog postanka zajednica muskarca i zene i vi sad trazite pravo na brak, to jest pravo da potpuno izmenite smisao i svrhu jedne od najstarijih drustvenih institucioja. Shvatite da je drustvo stiti zakonom ono sto je drustveni interes. Drustveni interes je stvaranje zdravog potpomstva, koje odrasta u zdravom i podsticajnom prirodnom okruzenju. Drustveni interes nije da Vi nasledite penziju svog gepartnera, to je vas privatni interes ili interes vase populacije. To moze da se uredi zakonom, s ob zirom na danasnju brojnost te populacije, ali to ne moze biti brak, niti to vama daje prirodno pravo da usvajate decu i slicno!
    (Ja, 22. septembar 2020 17:00)

    # Link komentara

  47. Mare

    Znate li koliko je dece silovano u gej brakovima, tamo gde im je dozvoljeno usvojenje dece? Ne znate, zato sto mediji nece da trube o tome na sva zvona, ali ako se malo potrudite, saznacete za slucajeve posle kojih nikada vise necete ovaj svet gledati istim ocima. Vi mozete da kazete da se to desava i kod heterosesksualne populacije, ali toj populaciji ne treba zakonska dozvola za razmozavanje, dok izglasavanjem nekog zakona, svi mi postajemo saucesnici, ne samo u buducim zlocinima, nego i buducem, potpuno pogresnom i neprirodnom vaspitavanju dece. Da su oni samo drugaciji po svojoj seksualnoj orijentaciji, ne bi postojala citava gej-kultura. Lepo je neko napisao da oni imaju drugaciju percepciju svega, a osim toga, samim tim sto traze "pravo na decu" pokazuju da ih bas briga za prava i potrebe dece. Dete koje odrasta uz dve zene koje su u seksualnoj vezi, od pocetka je uskraceno za odrastanje u prirodnom i zdravom okruzenju. Naucice da muskarci nisu potrebni ni za radjanje, ni za odrastanje i formiranje licnosti deteta, sto jednostavno nije tacno! To sto je napredak medicine omogucio da skoro bas svako ima dete, ne znaci da to treba zloupotrebljavati na stetu dece.
    (Ja, 22. septembar 2020 16:49)

    # Link komentara

  48. Nervira me i kad se hetero par 'žvali' u javnosti a kamoli ovi da ne kažem koji
    (ipce, 22. septembar 2020 16:38)

    # Link komentara

  49. @Zakon i prava
    Dobrovoljno primanje one stvari tamo gde prolaze produkti varenja u poslednjoj fazi je dovoljno nevaspitano, nepametno i neobrazovano, te kod nas običnih izaziva gađenje, bar većine od onih koje poznajem. Da se ne foliramo.
    (bora, 22. septembar 2020 16:29)

    # Link komentara

  50. @tatatatira

    Hvala, evo ispraviću se- sa svojom partnerkom.

    Već neko vreme sam na engleskom govornom području, upotrebljavam "my partner" dosta, pa se verovatno zbog toga potkrala greška. Nisam ni shvatila dok nisi napisao.
    (I moj otac je nekad bio homofob, 22. septembar 2020 15:44)

    U redu. Hvala na pojasnjenju. Nisam imao nameru da proviciram, samo je recenica bila cudno formulisana. Sve O.K.
    (tatatatira, 22. septembar 2020 16:28)

    # Link komentara

  51. Imenjače, a ja čitao skoro, evo baš kod nas, jedan lik ubio majku, neki lik silovao sopstveno dete itd itd, bukvalno na dnevnom nivou imaš takve događaje.

    Nemojmo da izvrćemo stvari, ja sam strejt, oženjen i dvoje dece. Da mi sutra dete dođe i kaže da je gej, ne bih imao problem, već bih podržavao maksimalno.

    Isto tako, nemam problem da vidim zagrljeni gej par na ulici, kao što nemam ni hetero.

    Samo neostvareni ljudi žele da stanu na put tuđoj sreći, a usput su i nesposobni da shvate da nismo svi isti i svi mi imamo pravo da živimo onako kako želimo.
    (Mare, 22. septembar 2020 14:59)

    Ovako izgleda gej osoba koja se predstavlja da je srećno oženjen, sa dvoje dece za koju ne bi imao ništa protiv da su gejevi.
    (panter pudlica, 22. septembar 2020 16:19)

    # Link komentara

  52. (ja, 22. septembar 2020 15:56)

    Ali vi jeste neuki i neobrazovani, to što su neki od vas završili fakultete nije pomoglo ni trunčicu. Ovde ste sasvim slučajno i većina pa se folirate tako što se vređate zbog toga, umesto da to jednostavno prihvatite kao činjenicu.
    (Vlada, 22. septembar 2020 16:18)

    # Link komentara

  53. Glavni problem ljudi u Srbiji je taj sto obican narod kad cuje da je neko gej odmah misli da je taj i napasnik, silovatelj, pedofil... A to jednostavno nije tacno, gej osoba je u 99,9999999999% slucajeva samo gej i nista od gore pomenutog! Ali ko to Srbima da objasni.
    (DZOKA, 22. septembar 2020 15:07)

    Ja stvarno ne znam ko gej osobu poistovećuje sa napasnicima, silovateljima ili pedofilima?!
    Uopšte ne zna odakle ti ta konstrukcija.
    U stvari kapiram. Želiš na neki način, tj pokušavaš da opravdaš svoju seksualnu orijentaciju.
    Rekao bih Srbima ne treba objašnjavati ništa, već vama koji mislite da ste iznad svega.
    (panter pudlica, 22. septembar 2020 16:17)

    # Link komentara

  54. "Ma to su bolesnici, sve bi ja to pobio" kaze meni radnik
    "kako bre pobio?" pitam ga ja
    "ko ce da ti da platu prvog? i bonus u decembru? i kovertu za slavu? ko ce da ti daje 5 dana vise za letovanje i slobodne dane kad peces ajvar? ko ce sluzbeni auto da ti daje da selis decu na studije? ko ce ako me ubijes? "

    Tu izbezumljenu facu koju takvi fanatici sklope kad shvate da im zivot zavisi od "bolesnika" i promenu price za 180 stepeni treba snimiti za nauk svima koji se tako hrabro busaju u grudi.

    Zato pazite sta pricate , ne znate ko vas gleda i slusa. Moj savet a vi kako hocete
    (Marko, 22. septembar 2020 16:13)

    # Link komentara

  55. Nikada i nigde se nemoze referendumom odlucivati o pravima manjina. Nije moglo ni u Hrvatskoj o pravima Srba pa nece mocni u Srbiji o LGBT pravima. Prava manjina stiti pravna drzava, a ne volja vecine. U suprotnom vecina bez stana bi mogla sa odluci referendumom da se manjini koja ima stan isti oduzmu bez naknade.
    (lepaglup, 22. septembar 2020 16:00)

    # Link komentara

  56. Čitajući komentare, ne mogu da se otmem utisku postojanja psihičke represije od strane pristalica gej populacije prema svima koji ne misle kao oni. Nazivati ljude koji ne misle isto kao vi ' neobrazovanom i neukom većinom' je vrhunac bahatosti i bezobrazluka. I to je jedan od razloga zašto vas većina građana ne podržava. Stavljati znak jednakosti između fakultetski obrazovane osobe i pristalice gej populacije je apsolutno netačno. Ne trudim se da bilo kome namećem moje mišljenje niti želim to, ali takođe neću dozvoliti nikome da meni nameće svoje mišljenje.
    (ja, 22. septembar 2020 15:56)

    # Link komentara

  57. ne mora da se zove brak. zna se sta je brak
    (rex, 22. septembar 2020 15:48)

    # Link komentara

  58. @tatatatira

    Hvala, evo ispraviću se- sa svojom partnerkom.

    Već neko vreme sam na engleskom govornom području, upotrebljavam "my partner" dosta, pa se verovatno zbog toga potkrala greška. Nisam ni shvatila dok nisi napisao.
    (I moj otac je nekad bio homofob, 22. septembar 2020 15:44)

    # Link komentara

  59. Zabraniti lgbt populaciji da se kao takva prezentuje u javnosti, zabraniti istopolne brakove i mogucnost usvajanja dece u istopolnim brakovima. To sto neke grupe ljudi sire nemoral, ne treba prihvatiti kao opsti standard jednog uredjenog drustva.
    (posteno, 22. septembar 2020 15:21)

    # Link komentara

  60. sta ima da me zulja . neka gleda svako svoja posla. briga mene
    (miki ns, 22. septembar 2020 15:21)

    # Link komentara

  61. Nikada u Srbiji !
    (Nemanja, 22. septembar 2020 15:19)

    # Link komentara

  62. To pitanje staviti na izglasavanje na referendumu kao što se radi u civilizovanim državama poput Švajcarske, pa kako narod odluči.
    (ja, 22. septembar 2020 14:03)

    Nema nijedna "civilizovana" zemlja da je o ovome odlučivala na referendumu, da većina odlučuje o pravima manjina!
    (Zamenik pomoćnika sekretara, 22. septembar 2020 15:18)

    # Link komentara

  63. Glavni problem ljudi u Srbiji je taj sto obican narod kad cuje da je neko gej odmah misli da je taj i napasnik, silovatelj, pedofil... A to jednostavno nije tacno, gej osoba je u 99,9999999999% slucajeva samo gej i nista od gore pomenutog! Ali ko to Srbima da objasni.
    (DZOKA, 22. septembar 2020 15:07)

    # Link komentara

  64. Nismo isti. Gej ljudi imaju drugaciju percepciju na mnogo stvari. U Norveskoj gej ljudi masovno usvajaju decu, a tamo je stopa samoubistava dece najveca na svetu. Citao sam i o slucaju kad je jedan tinejdzer, cim je napunio 18, ubio je svoje gej "tate"....
    (Marko, 22. septembar 2020 12:56)

    Imenjače, a ja čitao skoro, evo baš kod nas, jedan lik ubio majku, neki lik silovao sopstveno dete itd itd, bukvalno na dnevnom nivou imaš takve događaje.

    Nemojmo da izvrćemo stvari, ja sam strejt, oženjen i dvoje dece. Da mi sutra dete dođe i kaže da je gej, ne bih imao problem, već bih podržavao maksimalno.

    Isto tako, nemam problem da vidim zagrljeni gej par na ulici, kao što nemam ni hetero.

    Samo neostvareni ljudi žele da stanu na put tuđoj sreći, a usput su i nesposobni da shvate da nismo svi isti i svi mi imamo pravo da živimo onako kako želimo.
    (Mare, 22. septembar 2020 14:59)

    # Link komentara

  65. To pitanje staviti na izglasavanje na referendumu kao što se radi u civilizovanim državama poput Švajcarske, pa kako narod odluči.
    (ja, 22. septembar 2020 14:03)

    Vi uporedjujete sitem vrednosti i shvatanje slobode većine Švajcaraca i većine ljudi u Srbiji. Naravno da bi taj referendum propao u Srbiji, na šta verujem ciljate. Ovo je situacija u kojoj vlada jedne države mora da shvati da, mada većina naroda iz razlicitih razlogato ne podržava, oni moraju da preuzmu odgovornost na sebe i donesu zakon kojim se dodeljuju ista prava svojim gradjanima čija je seksualna orijentacija drugačija. I da to učine zato sto je to ispravno. Takvih primera, kada vlada
    odluci da uradi nešto sto je ispravno uprkos protivljenju većine, u svetu imate koliko hoćete. To se zove liderstvo.
    (Pera, 22. septembar 2020 14:57)

    # Link komentara

  66. @Ahab
    Kako možeš da kažeš da su pripadnici glbt populacije ljudi sa psihičkim poremećajem kad su mnogi među njima uspješni u različitim oblastima (nauka, umjetnosti, biznis, sport...), a većina ih svakako vodi sasvim normalne živote?
    Bilo kakav psihički ili fizički poremećaj implicira otežanu sposobnost ili nesposobnost za rad, a kod glbt populaije to svakako nije slučaj. Radi se samo o borbi za puno priznanje prava ljudi sa različitom seksualnom preferencom.
    (Srdjan, 22. septembar 2020 14:51)

    # Link komentara

  67. Gledam sve komentare i svi samo pričaju o seksu. Najvulgarnije i najprimitivnije bavljenje bilo kojom temom, ne samo ovom. Kao prvo i osnovno, postoji jako puno pravnih stvari koje se uskraćene istopolnim zajednicma. Recimo, pravo na penziju partnera, pravo na brak i sve šta brak donosi, jer znamo da po zakonu ipak jeste drugačiji status kada ste zvanično u braku i kada niste, tačnije kada ste u vanbračnoj zajednici. I to je samo jedan od primera. Takođe, kada pričamo o deci koja su ostavljena po prihvatilištima, pa ko ih je ostavio? Hetero ljudi. I zato molim vas nemojte decu večito da gurate kao razlog za nemoral. Baš vidim da su se ljudi mnogo pretrgli oko ostavljene dece ovako inače. Ali vam jako smeta ako "dve majke" ili "dva oca" žele da usvoje dete i da mu omoguće život i budućnost. Ja ovde samo vidim običnu sebičnost i želju da se zakonom stečene privilegije ne omoguće i homoseksualnim parovima. Stalno se sve svodi na neki nemoral, kao da ne pričamo o LJUDIMA. Okrećete glavu od svih odvratnih stvari koje rade "normalni" hetero ljudi, ali je IPAK najveći problem na svetu na homoseksualne persone traže da ih zakon vidi kao i sve ostale. To su takođe i pametni, obrazovani, vaspitani ljudi, koji bi život dali za svoje roditelje, koji plaćaju svoje račune, plaćaju porez, čine sve najbolje što mogu, i onda na kraju ne mogu dostojanstveno da budu u braku, ne mogu svog parnera da posete u bolnici, ne mogu da podignu kredit za stan, automobil. I tako zilion stvari u nedogled.
    (Zakon i prava, 22. septembar 2020 14:51)

    # Link komentara

  68. @ja: na referendumu da se odlucuje o pravima manjina? Da je tako, nikad ne bi dosli ni do 18og veka razvoja.
    (Slovenac, 22. septembar 2020 14:50)

    # Link komentara

  69. "Nismo isti. Gej ljudi imaju drugaciju percepciju na mnogo stvari. U Norveskoj gej ljudi masovno usvajaju decu, a tamo je stopa samoubistava dece najveca na svetu. Citao sam i o slucaju kad je jedan tinejdzer, cim je napunio 18, ubio je svoje gej "tate"....
    (Marko, 22. septembar 2020 12:56)"

    Ja citao kako strejt tata zlostavljao svoju cerku, i to ne u Norveskoj. Da zabranimo ipak sve brakove?
    (percepcija, 22. septembar 2020 14:48)

    # Link komentara

  70. @ "nekad se to lecilo do pre 30-40 godina,mnogi eminentni psiholozi i psihijatri tog vremena su pisali naucne radove i knjige o tome. kasnije su zabranjeni i sav njihov rad je zataskan jer je bilo dosta uspeha.
    (www, 22. septembar 2020 12:18)"

    Nekada su i "veštice" spaljivane na lomači. Nekada su određeni ljudi bili vlasnici drugih ljudi koji su im bili robovi. Nekada se anksioznost (pogotovo kod žena) "lečila" lobotomijom...itd...itd.

    Da vratimo sve to u današnju upotrebu?
    (marko_sthlm, 22. septembar 2020 14:47)

    # Link komentara

  71. @ "To pitanje staviti na izglasavanje na referendumu kao što se radi u civilizovanim državama poput Švajcarske, pa kako narod odluči.
    (ja, 22. septembar 2020 14:03)"


    Pa takve stvari prepustiti na odluku neinformisanoj i neobrazovanoj većini u jednoj zemlji koja u pitanjima ljudskih prava, kako manjina tako i većine, veoma zaostaje, nije baš civilizovano.

    Država treba da ima i prosvetiteljsku ulogu.

    Ljudska prava su nešto s čim je svaki čovek rođen a ne nešto što neko, recimo ti ili država "daje" po svom ličnom nahođenju tj. ličnom nahođenju vlastodržaca. Problem je samo što dosta zemalja i grupa ograničava i krši ta ljudska prava.

    Takva pitanja se u civilizovanim državama ne ostavljaju neukoj i neobaveštenoj "većini". S te strane Švajcarska, koju pominješ, i nije baš dobar primer. U toj državi su žene ostvarile pravo glasa među poslednjim državama Evrope, ako ne i poslednja, i sve to zbog toga što je neinformisanoj i zatucanoj većini muškaraca (jer su samo oni imali pravo glasa) kojoj iz sebičnih razloga nije odgovaralo da žene ravnopravno odlučuju u svim sferama života.
    (marko_sthlm, 22. septembar 2020 14:43)

    # Link komentara

  72. "Navela je da je 90 odsto njenih prijatelja deo LGBT populacije "


    Za preostalih 10% se udala?

    :)
    (dule, 22. septembar 2020 14:41)

    # Link komentara

  73. Za ove što bi na referendum, o ljudskim pravima se na referendumima ne odlučuje. Upravo to bi bilo stvarno bolesno.
    (Bolesnici, 22. septembar 2020 14:38)

    # Link komentara

  74. Ni ja se ne hvatam, niti razmenjujem fluide u javnosti sa partnerkom, hetero sam strikno! U intimi spavace sobe mozete hetero, homo, animal, sm, sta god, keep it there. Smeta mi kad neko nije pristojan u javnosti, a u tami sobe moze da radi sta god hoce!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Aspic, 22. septembar 2020 09:40)

    I ja sam hetero muškarac, sa devojkom se često držim za ruke dok šetamo, ne ljubimo se u javnosti preterano jer smo 7 godina u vezi, ali se često zagrlimo recimo na semaforu ili u kafiću.

    Svako treba da može da bude srećan sa svojim partnerom na ulici. Apsolutno podrška za to i osuda za sve tipove ksenofobije bilo da su nacionalni, rasni, seksualni ili drugi.
    (farmakomafijas, 22. septembar 2020 14:24)

    # Link komentara

  75. Aha, znači ja nisam normlan jer sam strejt, a ti si normalan jer si gej.
    Bravo za razmišljanje...
    (panter pudlica, 22. septembar 2020 13:32)

    Ne dečko, ti nisi normalan zato što zabijaš nos u tuđa posla i baviš se uđim seksualnim identitetom, što se uopšte ne tiče. Takođe i zbog toga što automatski misliš da sam gej jer nemam nikakav problem s time, ali to ti je samo bonus simptom.
    (Nemanja, 22. septembar 2020 14:22)

    # Link komentara

  76. natasa je verovatno konacno dosla do saznanja zasto joj tri braka nisu opstala,udavala se za muskarce
    (menta, 22. septembar 2020 14:11)

    # Link komentara

  77. To pitanje staviti na izglasavanje na referendumu kao što se radi u civilizovanim državama poput Švajcarske, pa kako narod odluči.
    (ja, 22. septembar 2020 14:03)

    # Link komentara

  78. Nismo isti. Gej ljudi imaju drugaciju percepciju na mnogo stvari. U Norveskoj gej ljudi masovno usvajaju decu, a tamo je stopa samoubistava dece najveca na svetu. Citao sam i o slucaju kad je jedan tinejdzer, cim je napunio 18, ubio je svoje gej "tate"....
    (Marko, 22. septembar 2020 12:56)

    Skandinavija pati od depresije ne zbog LGBT zajednice vec zato sto imaju neke druge probleme. Pogledajte tekstove na tu temu, pa cete se malo vise informisati. Ima ih mnogo na netu.
    A to sto je neko ubio svoje gej tate, ne znaci nista. U Srbiji vrlo cesto ispadne tekst da je neko ubio svog hetero roditelja. Da li to znaci da ni hetero roditelji nisu dobri?
    Pravite poredjenja gde ih nema, samo da biste potkrepili svoju mrznju prema necemu sto ne znate.
    I kako je vec neko naveo u komentaru, mnogo radije bih imao dvojice tate ili dve mame nego sto sam imao heteroseksualnog oca alkoholicara koji je maltretirao i majku i sestru i mene.
    Pripadnik sam LGBT zajednice i nemam uopste nikakve druge percepcije o stvarima, vec samo trazim svoja elementarna ljudska prava. Ako placam vec poreze zemlji u kojoj zivim, imam prava da trazim i da budem deo te zajednice sa istim pravima. Zar ne?
    Razmislite pre nego sto se izlupate, pricate o necijem zivotu i osnovnim ljudskim pravima pojedinaca koja su inace i ustavom ove zemlje zagarantovana, ali se vrlo selektivno primenjuju.
    (Indus, 22. septembar 2020 13:57)

    # Link komentara

  79. I ja podržavam LGBT. Većina iz te populacije koje sam upoznao bili su pristojni i fini ljudi. Nema potrebe da se nekome zagorčava život samo zato što je drugačiji.
    (Janko Veselinović, 22. septembar 2020 10:56)

    Svi smo mi pristojni i fini ljudi, ali čoveka upoznaš tek onda kad sa njime podeliš džak brašna.
    (kukuruz kokicar, 22. septembar 2020 13:55)

    # Link komentara

  80. Nevjerovatno koliko neki ljudi nemaju osjecaja da rade nesto pogresno. Da sam pripadnik lgb bio bih jako uvrijedjen sa ovim. Oni se zale na pravo da se vjencaju a ona to poredi sa kamencicom u cipeli haha Kao nesto me zulja malo..
    (DaniloBLuka, 22. septembar 2020 13:51)

    # Link komentara

  81. Ne podržavam istopolne brakove !
    (BG, 22. septembar 2020 13:46)

    # Link komentara

  82. Norveška je 73. na svetu po stopi samoubistava, daleko iza većine zabiti gde je LBGT zajednici uskraćeno pravo na brak i usvajanje dece. Meni kao heteroseksualcu je izuzetno neprijatno kada nas likovi poput tebe predstavljaju ne samo kao zatucane pećinske ljude, nego i lažove.
    (Nemanja, 22. septembar 2020 13:34)

    # Link komentara

  83. Osim što niste normalni, a za taks epolako - u civilizovanom svetu već dobijate po ušima kad god stisnete petlju pa odvalite nešto tako u javnosti.
    (Nemanja, 22. septembar 2020 11:18)

    Aha, znači ja nisam normlan jer sam strejt, a ti si normalan jer si gej.
    Bravo za razmišljanje...
    (panter pudlica, 22. septembar 2020 13:32)

    # Link komentara

  84. @Indus

    koja laž hahahahaha .... a sve druže i da je istina, ja se evo zalažem da mi to stavimo na referendum pa da vidimo, da se povede jedna poštena debata o tome i onda kako ljudi odluče tako za narednih bar 1000 godina.
    (Srbin, 22. septembar 2020 13:31)

    # Link komentara

  85. Šta je sledeće - brak između ljudi i životinja?
    (Kod nas sve kontra, 22. septembar 2020 13:21)

    # Link komentara

  86. @Marko

    Vi izgleda niste naucili u skoli da korelacija nije isto sto i kauzalnost. Na primer ako ja primetim da cene na pijaci skacu i ako primetim da populacija majmuna raste, iz toga ne mogu da zakljucim da majmuni dizu cene...

    Ne postoji nikakva razlika izmedju strejt i gej osobe. Obe populacije imaju isti procenat kriminalnih pojedinaca. Gej osobe su divni roditelji, puni paznje i ljubavi, isto, ali potpuno ISTO kao i strejt osobe. Podjednako su posveceni na poslu, podjednako su pametni, vredni, zabavni, duhoviti... Sve je potpuno isto.
    (iva, 22. septembar 2020 13:18)

    # Link komentara

  87. Verovao ili ne, život je nešto više od 4 zida.
    I ko kaže da bih ja šetala sa svojim partnerom samo da tebi nabijem na nos, valjda bih šetala jer mi se šeta.
    Je l' mi i to zabranjuješ?

    Cekaj, ti bi setaLA sa svoJIM parterOM... Pa kako si ti onda homoseksualna osoba, ne razumem? Ozb. pitam, nije provokacija.
    (tatatatira, 22. septembar 2020 13:17)

    # Link komentara

  88. Zajednice i mnoge druge stvari kao npr. odvojeni barovi i klubovi su OK. Parade su nepotrebno brkanje u oko jer nicemu ne sluze osim provokacije, a usvajanje dece od istih je neprirodno i nikad ne bi trebalo da bude dozvoljeno.
    (Selo gori, a baba se ceslja, 22. septembar 2020 13:00)

    # Link komentara

  89. gejevi su fenomen, ne razmnožavaju se a sve ih je više :)
    (dr, 22. septembar 2020 12:58)

    # Link komentara

  90. Gej ljudi su isti kao strejt ljudi. Nema nikakve razlike, osim u seksualnoj preferenci. Nema nikakvog razloga zasto gej ljudi ne bi usvajali decu i zasnivali porodice.
    (iva, 22. septembar 2020 11:39)

    Nismo isti. Gej ljudi imaju drugaciju percepciju na mnogo stvari. U Norveskoj gej ljudi masovno usvajaju decu, a tamo je stopa samoubistava dece najveca na svetu. Citao sam i o slucaju kad je jedan tinejdzer, cim je napunio 18, ubio je svoje gej "tate"....
    (Marko, 22. septembar 2020 12:56)

    # Link komentara

  91. Sram te bilo
    (Cika Miki, 22. septembar 2020 12:52)

    # Link komentara

  92. Kakva je ona oportunistkinja!!!! Ne jauce ona za pravima LGBT-a jer je briga za njih I ljudska prava, nego omatorila, presusila kinta od njenog osnovnog posla(nije pevanje). Pa se sad ulizuje Gay zajednici jer se tamo uvek vrti velika lova.
    (Alexa, 22. septembar 2020 12:35)

    # Link komentara

  93. Stepski vuk
    Pa dobro, lijepo je kad romska populacija ima tebe za portparola !
    (Arch Enemy, 22. septembar 2020 12:24)

    # Link komentara

  94. Covek je prokleto bice ja poludeh sto sa zenom moram da delim imovinu posle razvoda ovi protestuju sto sa partnerima ne mogu da dele imovinu posle razvoda...
    (Gedza, 22. septembar 2020 12:24)

    # Link komentara

  95. Psihicki poremecaj, debalans hormona-bolest ukratko.
    Nije sustina progoniti obolele, ali ne treba im dati prostora da nesto nenormalno i devijantno predstavljaju kao patern ponasanja kojem treba teziti.
    (Ahab, 22. septembar 2020 12:23)

    # Link komentara

  96. Nije stvar toliko o njihovim istopolnim zajednicama, koliko je problem njihova agenda da se cijelom drustvu natura prihvatljivost gejeva, tako da svi moraju misliti kao jedan, a najgore je sto se kroz skolski program uvodi gej prica i direktno napada heteroseksulna zajednica, kroz narativ roditelj jedan i roditelj dva, tj. da vise nema oca i majke, vec nekakvi nedefinisani roditelji. Mora se znati granica izmedju prava homoseksualaca i njihove agende koja hoce da natura misljenje heteroseksualcima i da mijenja strukturu porodice (roditelj jedan i roditelj dva, nepostojanje pola kod djece itd...) i odnose unutar porodice koji traju desetinama hiljada godina.
    (Max, 22. septembar 2020 12:23)

    # Link komentara

  97. Potpuno izjednacavanje heteroseksualnog braka i homoseksualne veze je pogresno jer to dvoje jednostavno nisu isto, u homoseksualnoj vezi ne postoje deca od dvoje bioloskih partnera...
    (Marko, 22. septembar 2020 10:54)

    Imam prijatelje koji ne mogu imati decu. Heteroseksualni par su inace. Da li i njima hitno zabraniti brak? Ili ih sudski razvesti? Posto je jedini kriterijum za brak, po Vama, radjanje dece.
    (neko iz mase, 22. septembar 2020 12:20)

    # Link komentara

  98. nekad se to lecilo do pre 30-40 godina,mnogi eminentni psiholozi i psihijatri tog vremena su pisali naucne radove i knjige o tome. kasnije su zabranjeni i sav njihov rad je zataskan jer je bilo dosta uspeha.
    (www, 22. septembar 2020 12:18)

    # Link komentara

  99. Ja znam decu koja idu sa pocepanim patikama I garderobom u skolu, decu koja se lece sms porukama I nad kojom se vrsi nevidjena diskriminacija godinama I decenijama. Ova estradna "elita" intelektialaca zna Samo za jedno, promociju I pare, na pravom mestu I u pravo vreme.
    (Protoss, 22. septembar 2020 12:17)

    # Link komentara

  100. A ko je gospodja koja ovo tvrdi? Da nije profesor, filozof ili doktor?
    (Vladimir, 22. septembar 2020 11:02)
    Ljudsko biće za razliku od vas.
    (Zoran, 22. septembar 2020 12:15)

    # Link komentara

  101. Idi pevaj po tržnim centrima. U stvari, bolje nemoj. Lepo pevaš samo te je teško slušati.
    (sladoledsmesom, 22. septembar 2020 12:15)

    # Link komentara

  102. Nije mi jasno zasto tolika mrznja prema nekom ko je drugaciji. Ljudi se tako radjaju,svako ima prava da bira ko ce i sta biti. Ja licno nemam problem sa gej ljudima. Cak imam i poznanika i verujte da je iskreniji i bolji covek nego vecina. Ljude treba podrzati pruziti razumevanje i ljubav,a ne omalovazavati i ugnjetavati. To je samo kod nas na balkanu tako nigde u normalnom svetu nema predrasuda. Cak sam ubedjena da oni koji najvise pljuju i vredjaju imaju u sebi neki gen koji vuce ka istom polu, pa na taj macin zele da se prikriju. Omalovazavanjem i vredjanjem. Ja sam majka sina i cerke i sutra dan bi podrzala svoje dete ne bih ga u ni jednom slucaju odbacila. Za sve nas bi generalno mnogo bolje bilo kada bi jedni drugima pruzali vise ljubavi, podrske i razumevanja. A ne da nas preovlada mrznja, bes i zavist. 🌈🏳️‍🌈❤️
    (Jana Jana, 22. septembar 2020 12:01)

    # Link komentara

  103. Prosječan Srbenda nema ništa protiv gejeva. Samo da se ne vide i ne čuju.
    (Netijak, 22. septembar 2020 12:00)

    # Link komentara

  104. A i taj rezon mi nije jasan, samo zato ako su gay da samo o seksu razmišljaju i okolo idu ulicom i hvataju tipove za dupe.

    Ja sam u Zagrebu jednom slučajno zalutao u gay saunu jer je moja uobičajena sauna bila zatvorena, nisam odmah skužio da je gay sauna.

    I ništa mi se nije desilo da sam tamo bio gol s gay muškarcima, ionako i u "normalnoj" sauni budu homoseksualci, ima ih svuda, jedino Men in Black znaju ko su.
    (Lukas aus Agram, 22. septembar 2020 11:52)

    # Link komentara

  105. Samo želi da privuče pažnju, pošto muzikom i nastupom ne može.
    (Melita Sandić, 22. septembar 2020 10:52)
    Zahvaljujemo se na glasu.




    Mileta, sretjo, a od čega ti privukuješ pažnju?
    (Anfield, 22. septembar 2020 11:47)

    # Link komentara

  106. Bravo Natasa. Prestanite da robujete predrasudama. Dajte normalnim ljudima da usvajaju decu jer ionako je dovoljno patnje i sirocadi. Vise bih voleo da mi sin bude dobar covek i gej nego nasilnik, alkoholicar ili ne daj boze nesto gore.

    Natasa mi nije medju omiljenim pevacicama ni likovima ali svaka cast, normalno razmislja. Pitam se samo sta je premijerka uradila konkretno za LGBT, osim sto je za sebe licno obezbedila korist i materinstvo i da joj cestitaju bez obzira sto nijedan drugi pripadnik gej polulacije u drzavi koju vodi ne moze da ima ista prava.
    (Marko33, 22. septembar 2020 11:47)

    # Link komentara

  107. Smeta mi kad neko nije pristojan u javnosti, a u tami sobe moze da radi sta god hoce!
    (Aspic, 22. septembar 2020 09:40)

    Šta te konkretno smeta, jel te smeta da vidiš da se cura i dečko ljube u tramvaju ili na klupi u parku?!

    Posebno mi je grozno kad neko tako izjavi, nek oni kod kuće rade šta hoće, da ne truju djecu, da djeca to ne vide.

    Kao da klinci ne mogu na netu naći sve moguće vrste devijacija i perverzija.
    A i baš će neki klinac tako nešto na ulici vidi reći, e vidiš, to je baš nešto za mene.

    Turbo glupo je kad ljudi kažu da je to stvar izbora, pa ko bi si išao tako nešto izabrati, da bude čitav život izložen diskriminaciji i ostalim još puno negativnijim i gorim nuspojavama tog "izbora", hau jes nou!
    (Frerre Jacques, 22. septembar 2020 11:41)

    # Link komentara

  108. Živimo u iluziji da smo super, tolerantno društvo... nismo mi nipošto kao Albanci, Hrvati, mi manjine čuvamo i poštujemo, bla bla....
    Kad izađe članak o ženama koje smognu snage da kažu kako su silovane, ili o gej ljudima koji traže neka prava... e tu se vidi kakvo smo društvo. Zatucano, patrijarhalno, bez ikakve empatije ka slabijima. Ni d od demokratije, a kamoli nečega drugog.
    E zato ljudi odlaze iz ove zemlje. I odlaziće, sve i da je plata 1,500 eur. Jer nema sigurnosti, nema jednakih prava za sve. Samo radi veza i politička pripadnost.
    (John Cleese, 22. septembar 2020 11:40)

    # Link komentara

  109. Gej ljudi su isti kao strejt ljudi. Nema nikakve razlike, osim u seksualnoj preferenci. Nema nikakvog razloga zasto gej ljudi ne bi usvajali decu i zasnivali porodice.
    (iva, 22. septembar 2020 11:39)

    # Link komentara

  110. meni da neko zabrani da poljubim svoju devojku na ulici, ja bih mu iskreno zube reorganizovao...i kako onda ako da zabranim lgbt pripadnicima da isto poljube nekoga do koga im je stalo? pa bilo bi licemerno!
    ajde bre pa nismo toliko valjda zatucani! pustite bre ljude da zive svoj zivot !!
    (vlada13, 22. septembar 2020 11:37)

    # Link komentara

  111. @Zomilly,

    Verovao ili ne, život je nešto više od 4 zida.
    I ko kaže da bih ja šetala sa svojim partnerom samo da tebi nabijem na nos, valjda bih šetala jer mi se šeta.
    Je l' mi i to zabranjuješ?

    Ti stvarno misliš da mi, homoseksualci, samo želimo da imamo seksualne odnose jedni sa drugima i da ne znamo ništa drugo u životu?

    Dosadilo mi je, vala, da se izvinjavam za nešto što jesam, a nisam tražila, ne mogu promeniti i nikoga fizički ne uznemiravam.

    I za kraj, ironično je koliko naš narod peni oko ove stvari, zgrožava se, dok bi istovremeno da se dokopa Zapada, gde niko ni obrvu ne digne na to. Onda, magično, zaćute na isti temu.
    (I moj otac je nekad bio homofob, 22. septembar 2020 11:37)

    # Link komentara

  112. @Palman Braht, 22. septembar 2020 11:04)

    to tvoje "demokratsko pravo na misljenje" je cista mrznja, a ne misljenje. Misljenje se iskazuje na manje agresivan nacin. Takodje, tvoje "demokratsko pravo" ti ni u jednom momentu NE daje za pravo da drugima uskracujes ta ista prava o kojima tako ponosno trabunjaš.

    Kladim se da si od onih koji se busaju kako imaju ovakva, onakva prava, a obaveze svoje ne zna.
    (bata, 22. septembar 2020 11:34)

    # Link komentara

  113. (Palman Braht, 22. septembar 2020 11:04)

    Ti imaš pravo na svoje demokratsko mišljenje li o tim stvarima se ne može odlučivati na referndumima. kako si ti zamislio, nas heteroseksualnih ima preko 95% i onda da odlučujemo o pravima ovih 5%, to mogu odlučivati samo i isključivo parlament i sudovi.

    U Hrvatskoj je neki dan Ustavni sud presudio da istospolni parovi imaju jednako pravo da usvajaju djecu kao i heteroseksualci, i evo su dva lika usvojili čak dvoje djece.
    Da ti budem iskren puno radije bih da sam odrastao s njih dvojicom nego s ocem kojeg sam imao.
    (Bruder Jakob, 22. septembar 2020 11:34)

    # Link komentara

  114. Kako utice na vas strejt ljude to sto će dvije odrasle osobe biti u braku svojom voljom ili usvajati djecu?! Ja sam vise protiv roditelja koji maltretiraju, tuku, ponižavaju djecu nego protiv toga da dijete odrasta u gej porodici pune ljubavi. Da vam dijete kaže da je gej odrekli bi ga se? Je l to pravilno razmišljanje jednog roditelja?

    Bolje brinite sto nam je nasilje u porodici na najvišem nivou i sto nam je zdravstvo na nuli ako već brinete za djecu.
    (jugoslovenka, 22. septembar 2020 11:33)

    # Link komentara

  115. Stvarno ne razumem zašto vam toliko smetaju tudja prava? Jeste diskriminacija ako nemaju ista zakonska prava kao druge zajednice.
    (Malina, 22. septembar 2020 11:31)

    # Link komentara

  116. "Navela je da je 90 odsto njenih prijatelja deo LGBT populacije "

    Dobro ti nadje muza(mizeve) medju sve samom LGBT populacijom.
    (kaokakao, 22. septembar 2020 11:30)

    # Link komentara

  117. Ako te žulja, izavadi ga i počeši se tamo gde te žulja.
    Mada kontam da tebe baš nigde ne žulja, ne svrbi i ne zapinje.
    Živa bila!
    (ipak se okreće..., 22. septembar 2020 11:23)

    # Link komentara

  118. Ko o cemu hetero ljudi o tome kako ne zele da vide lgbt ljude kako se ljube na ulici. Pa ako vam to smeta evo meni na primer smeta i kad vidim hetero par da se ljubi i jos svasta nesto na ulici. I to radite u vasa 4 zida naravno da znaci da ce oni imati seks u spavacoj sobi, ne naravno na ulici ali zapitajte se da li neko vama brani da drzite svog partnera za ruku ili ga poljubite a da vas neko ne gleda kao da imate 2 glave. Ili da pricate sa prijateljima kad vam se svidja neka osoba suprotnog pola, upoznate je sa roditeljima itd dok gej ljudi moraju da se kriju i nailaze na notoleranciju kada kazu da su gej. I verujem da pitaju dete u sirotistu da li zeli da ostane tu ili da ga 2 muskaraca ili 2 zene odgagaju i pruze ljubav da bi zelelo 2. opciju.
    (Cccccc, 22. septembar 2020 11:22)

    # Link komentara

  119. Eh da je samo šetnja. Vidiš da to poprima globalnu epidemiju. Istopolni brakovi, usvajanje dece... Pitam se šta je sledeće. Uvešće takse nama koji smo normalni, jer nismo nenormalni...
    (panter pudlica, 22. septembar 2020 10:42)

    Osim što niste normalni, a za taks epolako - u civilizovanom svetu već dobijate po ušima kad god stisnete petlju pa odvalite nešto tako u javnosti.
    (Nemanja, 22. septembar 2020 11:18)

    # Link komentara

  120. Дајте референдум? да видимо шта народ мисли.
    (З Д Р А В Р А З У М, 22. septembar 2020 11:18)

    # Link komentara

  121. Zasto se 90-95% strejt populacije tj gradjana svojski trudi i plasi, da se ne dozvole istopolni brakovi gradjana LGBT opredelenja koji cini do 10% populacije jedne zemlje. LGBT ne mozete postati vazduhom ako vidite LGBT osobe na javnom mestu, preko filmova,tv serija. Da li neko misli da ce taj deo gradjana postati strejt ako nema parade, istopolnih brakova, ukine emitovanje filmova,serija sa LGBT likovima, radnjom. Nece bice isto.
    (Pitalica, 22. septembar 2020 11:18)

    # Link komentara

  122. @Djordje P

    Rasizam u Srbiji se ogleda u odnosu prema Romima a ne prema crncima, posto, jelte, crnaca nema dovoljno da bi ih mrzeli. Ja iskreno mislim da su Srbi mahom rasisti. Npr, kad sam ja bio mali, mene su plašili da će cigani da me odnesu ako ne budem dobar, da ne pljujem ko Ciganin i sl. Rasizam prema Romima je toliko duboko u našoj kulturi da ga često nismo svesni.
    (Stepski vuk, 22. septembar 2020 11:16)

    # Link komentara

  123. Moralna Tašana!
    (Dabome, 22. septembar 2020 11:15)

    # Link komentara

  124. Natasa Bekvalac se ne spominje jos samo u vremenskoj prognozi.Nadam se da ce tako i da ostane.
    (humanista, 22. septembar 2020 11:15)

    # Link komentara

  125. Stalno pricamo da su mnogi netolerantni na pripadnike druge seksualne orjentacije.
    Netolerancija ima raznih-recimo:rasna netolerancija;nacionalna netrpeljivost;verska netolerancija....
    Pitanje u koji red hitnosti staviti ovu netoleranciju i koja je ona po svom znacaju za opstanak i razvoj ljudske civilizacije.
    (voja, 22. septembar 2020 10:53)

    U poslednji? U svakom slučaju, davanje prava na sklapanje braka ljudima koji se 'ne razmnožavaju' je svakako manje štetno od onih koji se razmnožavaju a ne bi trebalo.
    (Vlada, 22. septembar 2020 11:14)

    # Link komentara

  126. Ne podržavaju se bračni brakovi nigde, ni u Norveškoj, Švedskoj, Nemačkoj od normalnih ljudi ali pošto imaju dobre plate i sa tim parama mogu raditi pametnija posla nego da se bave time, prave se da im to ne smeta...
    To je prava istina.
    (Neposteni građanin, 22. septembar 2020 11:12)

    # Link komentara

  127. Nikada !!
    (BoyFromSeaSide, 22. septembar 2020 11:12)

    # Link komentara

  128. koga zanima sta misli Natasa Bekvalac.
    (Modesti, 22. septembar 2020 11:07)

    # Link komentara

  129. Koje mnoge ljude sve zvanicne ankete pokazuju da to bas nije tako,i to u ogromnoj vecini populacije,ja sam protiv diskriminacije ali i protiv brakova ,usvajanja dece od istopolnih brakova to nije govor mrznje vec demokratsko pravo da izrazim misljenje!!Moze i referendum da se raspise pa da vidimo!
    (Palman Braht, 22. septembar 2020 11:04)

    # Link komentara

  130. Mozda zulja Natashu,ali ja se setam sasvim priatno...
    (sasa the red baron, 22. septembar 2020 11:04)

    # Link komentara

  131. Smeta mi kad neko nije pristojan u javnosti, a u tami sobe moze da radi sta god hoce!
    (Aspic, 22. septembar 2020 09:40)

    Slazem se. Pristojnost u javnosti:
    Ne pljuvati na ulici, ne parkirati bahato, ne vikati na ljude, ne bacati smece...
    Jel dodajes tome da se dva decka drze za ruke?
    A decko i devojka?
    (hipokrat, 22. septembar 2020 11:03)

    # Link komentara

  132. A ko je gospodja koja ovo tvrdi? Da nije profesor, filozof ili doktor?
    (Vladimir, 22. septembar 2020 11:02)

    # Link komentara

  133. I ja podržavam LGBT. Većina iz te populacije koje sam upoznao bili su pristojni i fini ljudi. Nema potrebe da se nekome zagorčava život samo zato što je drugačiji.
    (Janko Veselinović, 22. septembar 2020 10:56)

    # Link komentara

  134. Ma iritiraju ljude ovim setnjama i glupiranjima! Imaj zakon imaj sva normalna prava, ne sme niko da te bije, odma u zatvor i gotovo. Necete setnjama nista popraviti, drustvo je takvo, samo iritirate. Smislite bolji nacin, neki humanitarni rad, pomazite ljudima, neka vas mediji podrze a ne skinem se u tange, ofarbam kosu u crveno ko papagaj i kao eto ja sam super a svi vi me mrzite, to je gadno, pa da nisi gejbtreba da te sklone sa ulice, ruzno je!
    (Dodole, 22. septembar 2020 10:55)

    # Link komentara

  135. Za jednak brak poput braka zene i muskarca nisam, ali neka vrsta nasledstva iliti prenosa vlasnistva sa partnera na partnera posle smrti jesam, ako se ljudi vole nek mogu da obezbede svog partnera posle smrti stanom ili finansijama i tome slicno....

    Potpuno izjednacavanje heteroseksualnog braka i homoseksualne veze je pogresno jer to dvoje jednostavno nisu isto, u homoseksualnoj vezi ne postoje deca od dvoje bioloskih partnera...
    (Marko, 22. septembar 2020 10:54)

    # Link komentara

  136. Stalno pricamo da su mnogi netolerantni na pripadnike druge seksualne orjentacije.
    Netolerancija ima raznih-recimo:rasna netolerancija;nacionalna netrpeljivost;verska netolerancija....
    Pitanje u koji red hitnosti staviti ovu netoleranciju i koja je ona po svom znacaju za opstanak i razvoj ljudske civilizacije.
    (voja, 22. septembar 2020 10:53)

    # Link komentara

  137. Hvalimo se da nismo rasisti, i nismo, ali to je samo zato sto nemamo puno crnaca kod nas. Netolerantni smo prema svemu sto je razlicito!
    (Djordje P, 22. septembar 2020 09:54)
    A rasisticki poklici na utakmicama koji traju vec decenijama?
    (belegiss, 22. septembar 2020 10:07)

    Ti ljudi jednostavno traze bilo koji nacin da uvrede protivnickog igraca, oni zaista ne mrze crnce. Sasvim su u stanju da gadjaju bananama protivnickog crnog igraca i da par minuta kasnije padnu u delirijum kad crni igrac iz njihovog tima izvede lep potez.

    To jednostavno nije rasizam, to je nesto drugo, sto opet ne znaci da nije problem i da ne treba leciti.


    S druge strane, prema Romima vec i jesmo rasisti.
    (dule, 22. septembar 2020 10:52)

    # Link komentara

  138. Žulja samo tebe. Ne žulja apsolutnu većinu ovog društva.
    (Srbin, 22. septembar 2020 09:35)

    Samo želi da privuče pažnju, pošto muzikom i nastupom ne može.
    (Melita Sandić, 22. septembar 2020 10:52)

    # Link komentara

  139. Ovi koji insistiraju da sve ostane u spavaćoj sobi i slično, treba da znaju da GLBT ljudi ne nose svoju seksualnost na zastavi zato što su bolesni egzibicionisti, nego zato što jedino javnim protestom mogu da ukažu na neravnopravnost i diskriminaciju kojima su svakodnevno izloženi.
    I ja sam za to da intima ostane u spavaćoj sobi, ali GLBT ljudi će imati taj luksuz tek kad se izbore da sa strejt ljudima budu ravnopravni na sudu, pred matičarem, pred socijalnim radnikom i sl.
    (Srdjan, 22. septembar 2020 10:52)

    # Link komentara

  140. Treba da setaju sve dok ne budu prihvaceni od drustva kao ravnopravne osobe. Kad se zaratilo Srbi su kao izbeglice isli u razne zemlje sveta jer su im ljudska prava bila ugrozena. Isto tako je i sa ovim ljudima LGBT. A gde oni da odu kad ih celi svet tretira kao neravnopravne sebi? Gde se izgubilo srpsko cojstvo da stitimo slabije od sebe?
    (stranger, 22. septembar 2020 10:50)

    # Link komentara

  141. Боље да љуља него да жуља.
    (бре, 22. septembar 2020 10:48)

    # Link komentara

  142. @Aspic Dokle cete da tupite o tami spavace sobe i seksu unutar cetiri zida? Pitanje LGBT sloboda se najmanje tice seksa. Ne trazimo mi pravo da pred ocima javnosti imamo seks. Uzecu za primer gej par u kasnim godinama zivota koji vec dugo uopste nema seks, ali su zajednica cvrsta kao stena kao i svaki dobar hetero brak. Ta zajednica ne treba da se stidi i bude zajednica samo u tami cetiri zida. Gej ljudi imaju potrebu da njihove zajednice i suzivot sa partnerom budu prihvaceni. A kada se to desi ti time verovao ili ne bas nista neces izgubiti. A seks je trivijalna stvar oko koje nemamo sta da se dogovaramo.
    (Pedja, 22. septembar 2020 10:47)

    # Link komentara

  143. докле више лажни проблеми? па премијерка државе има партнерку и имају усвојено дете...
    а прави проблеми се гурају под тепих.
    (веверица, 22. septembar 2020 10:46)

    # Link komentara

  144. Ni ja se ne hvatam, niti razmenjujem fluide u javnosti sa partnerkom, hetero sam strikno! U intimi spavace sobe mozete hetero, homo, animal, sm, sta god, keep it there. Smeta mi kad neko nije pristojan u javnosti, a u tami sobe moze da radi sta god hoce!
    (Aspic, 22. septembar 2020 09:40)

    Шта ти је овај "анимал", синовац?
    (питам за друга, 22. septembar 2020 10:46)

    # Link komentara

  145. Neka ti ljudi u svoja četiri zida rade šta hoće, nemam problem, ali nemoj da mi se šetaš i nabijaš mi to ispred nosa.
    (Zomilly, 22. septembar 2020 10:13)

    Eh da je samo šetnja. Vidiš da to poprima globalnu epidemiju. Istopolni brakovi, usvajanje dece... Pitam se šta je sledeće. Uvešće takse nama koji smo normalni, jer nismo nenormalni...
    (panter pudlica, 22. septembar 2020 10:42)

    # Link komentara

  146. Zato smo tu gde jesmo, u kamenom dobu. Ne vidim razlog zašto je ružno da se dva mladića ili dve devojke poljube na ulici? Meni to recimo ne smeta. Ali izmlatiti ženu ili ismevati invalida bez jednog oka kao što rade moje komšije u zgradi je očigledno mnogo bolje u Srbiji.
    (NikolaBg, 22. septembar 2020 10:40)

    # Link komentara

  147. Vidim da ima dosta negativnih komentara po pitanju nas, pripadnika LGBT zajednice i naših prava.
    Kao pripadnik te manjine, smatram da imam prava da kažem i ja nešto. Plaćam redovno poreze, imam firmu, sve obaveze prema državi redovno izvršavam. Zauzvrat nemam NIKAKVA prava od države. Moj partner nema prava ni na šta ukoliko se meni desi, iako već više od deceniju zajedno stvaramo. Nemam ga prava čak ni zdravstveno osigurati preko moje firme, iako svi hetero parovi imaju ta prava.
    U slučaju da se meni nešto desi, ko će naslediti našu zajedničku imovinu? Pošto po zakonu, mi nismo ništa. Da li iko normalan misli da je to fer?

    Da li sada razumete zašto tražimo istopolne zajednice da se pravno regulišu?
    Plaćamo sve državi, zašto smo mi diskriminisani? Srbin sam, pravoslavac, čak i slavu slavim, odlučio da ostanem u svojoj zemlji i ne vidim zašto ne bih mogao da se venčam sa partnerom i ostvarimo ista prava koja svi imaju. Ne morate ga nazvati brak, samo mi dajte ista prava aman više ljudi. Zašto me moja država i moj narod maltretiraju i obespravljuju? Parade mi ne trebaju ali osnovna ljudska prava i te kako tražim.
    (Indus, 22. septembar 2020 10:36)

    # Link komentara

  148. @xyx

    Uvek isti argumenti. Te bolest, te dete ce mi biti gej ako vodi da se neko ljubi, te decu ce pretvore u gejeve.

    Sta vas ljudi zanima sta neko radi u svom krevetu i sa kim?
    Kontrargument: Jel znate vi koliko je tesko naci srodnu dusu? Nekoga s kim se intuitivno razumete i bez koga dan ne mozete provesti? I eto tako ispalo da ste istog pola i onda vam dodje neka polupismena budala sa svojim drustvom i vredja vas da ste bolesni i brani vam da budete zajedno. Zamislite na trenutak da ste vi u takvoj situaciji i kako bi vam bilo, stalni da hodate u strahu od ponizenja ili nasilja. Pustite bre ljude na miru da rade kako sta ko voli.

    Sta vas zanimaju tudja deca?
    Tu je kontraargument jednostavan. Ko usvaja uopste decu kod nas? Mnogo je vise sirocica nego porodica bez dece i ljudi spremnih na usvajanje pre svega jer za usvajanje ipak morate imati na papiru uslove da to dete podignete. Jel znate vi koliko te sirote dece izvrsi samoubistva do 35te jer su odrasli u nekom domu koji je u poluraspadu? Jer je stvarno strasnije od toga da ga podignu dva coveka ili dve zene i pruze mu i ljubav i materijalnu sigirnost u zivotu?

    I na kraju, sta ako se dva lika ljube pred detetom. Kad se vama prvi put svideo neko suprotnog pola? Meni sa 4 godine. Smesno je potpuno bazirati deciju seksualnost na onome sto dete vidi. Ljudi su gej jer se tako rode, neki su mozda gej jer imaju disbalans ocinske/majcinske figure u porodici, ali niko nije gej jer je nestk video na ulici.
    (Mika, 22. septembar 2020 10:34)

    # Link komentara

  149. Pocela je recenicu sa laži. Kakvo frljanje procentima... Sve ostalo onda pada u vodu. Cim slazes na pocetku dalje nista ne verujem
    (znaOnKoSam, 22. septembar 2020 10:30)

    # Link komentara

  150. Ni ja se ne hvatam, niti razmenjujem fluide u javnosti sa partnerkom, hetero sam strikno! U intimi spavace sobe mozete hetero, homo, animal, sm, sta god, keep it there. Smeta mi kad neko nije pristojan u javnosti, a u tami sobe moze da radi sta god hoce!
    (Aspic, 22. septembar 2020 09:40)

    aman, niko ovde ne govori o intimi, nego o ljudskim pravima!! tvoja mašta radi svašta!
    (aman, 22. septembar 2020 10:29)

    # Link komentara

  151. Na referendum,to je demokkratski cin!!!
    (gigs, 22. septembar 2020 10:28)

    # Link komentara

  152. @Aspic
    Tuzan li je i jadan tvoj zivot kada nisi u stanju da poljubis zenu u javnosti.
    (drvobradi, 22. septembar 2020 10:26)

    # Link komentara

  153. Neka ti ljudi u svoja četiri zida rade šta hoće, nemam problem, ali nemoj da mi se šetaš i nabijaš mi to ispred nosa.
    (Zomilly, 22. septembar 2020 10:13)

    a što ti ne praviš svadbu, krštenje, šetaš sa svojom ženom i decom u svoja 4 zida, nego nabijaš na nos svima, a?
    (profesor, 22. septembar 2020 10:26)

    # Link komentara

  154. Normalno.
    (Apatrid, 22. septembar 2020 10:26)

    # Link komentara

  155. A kako me ne ugrožavaju kada se pola grada blokira da bi oni paradirali?
    (Djura, 22. septembar 2020 10:26)

    # Link komentara

  156. pa ko im brani, nek se slobodno razmnožavaju. Usvajanje dece, ne!
    (Mika mačor, 22. septembar 2020 10:26)

    # Link komentara

  157. Najveci homofobi su ustvari gejevi koji nemaju snage da sebi priznaju sta su i ko su.
    (Dragan Stanivukovic, 22. septembar 2020 10:25)

    # Link komentara

  158. @Srbin

    "Zulja" i mene. Da li porez koji placam ovoj drzavi manje vrede od tvog poreza? Jel su uslovi zivota i Srbiji isti za tebe i mene? Zasto onda nisu ista i prava? Sebican si kao i ta vecina o kojoj pricas.
    (Veci Srbin od Srbina, 22. septembar 2020 10:22)

    # Link komentara

  159. Ljudi u Srbiji su netolerantni i treba dosta vremena da se to promeni. Hvalimo se da nismo rasisti, i nismo, ali to je samo zato sto nemamo puno crnaca kod nas. Netolerantni smo prema svemu sto je razlicito!
    (Djordje P, 22. septembar 2020 09:54)

    Na zalost mi smo rasisti IAKO nema puno crnaca u Srbiji. Pogledaj samo komentare na Black Lives Matter ili koliko ljudi podrzava Trumpa.
    Ali luzerima je uvek lakse da nekog mrze nego da se suoce sa svojim mizernim i praznim zivotima: tako imaju iluziju da su bolji od nekoga do je 'drugaciji'. Nekada su to bili (a i sada su) Hrvati, Siptari, Muslimani, sada su LGBT, crnci ili Ronaldo, LBron, Novak sto ne placa porez u Srbiji ili Jokic sto ne igra za reprezentaciju. Nije bitno sta - vazno je da se mrzi!
    (Game of Trolls, 22. septembar 2020 10:22)

    # Link komentara

  160. Neka ti ljudi u svoja četiri zida rade šta hoće, nemam problem, ali nemoj da mi se šetaš i nabijaš mi to ispred nosa.
    (Zomilly, 22. septembar 2020 10:13)

    # Link komentara

  161. Pomislio bi da zivim u drzavi casnih puritanaca. Kad otvorim prozor vidim samo zatucane ksenofobe. Mozete da se pravite fini koliko hocete, tako je.
    (Onaj Gari, 22. septembar 2020 10:09)

    # Link komentara

  162. Hvalimo se da nismo rasisti, i nismo, ali to je samo zato sto nemamo puno crnaca kod nas. Netolerantni smo prema svemu sto je razlicito!
    (Djordje P, 22. septembar 2020 09:54)
    A rasisticki poklici na utakmicama koji traju vec decenijama?
    (belegiss, 22. septembar 2020 10:07)

    # Link komentara

  163. Sta kaze sestra: "Ta mrznja je jaca od pristojnosti". Mrznja..? Mrznja ...?? To je zdrav razum sestro, a ne mrznja.
    (Milos, 22. septembar 2020 10:06)

    # Link komentara

  164. Zbog ovakvih izjava i kampanje u medijima("90% mojih prijatelja su LGBT"), po anketi Galupa, većina punoletnih Amerikanaca misli da LGBT ima 27% u okviru populacije. Sveobuhvatno nacionalno istraživanje u SAD istog tog Galupa kaže da ih je top 3.5% (0.7% L, 1.1 G, 1.6%B i 0.1%T). Ali tu je visokoobrazovana "diva" da nam objasni statistike i procente, pošto joj posao nešto slabo ide...
    (Mrgud, 22. septembar 2020 10:02)

    # Link komentara

  165. Smeta mi kad neko nije pristojan u javnosti, a u tami sobe moze da radi sta god hoce! (Aspic, 22. septembar 2020 09:40)
    Sve nekako tražim te koji se po ulici seksaju, pa ne mogu da ih nađem, ovih hetero koliko hoćeš, jedan put godišnje se prošetaju ulicom uz muziku, što je stvarno preterano ali što god si ti koji to radiš između 4 zida, ne pričaju oni o seksu već o mogućnosti posete u bolnici, o zajedničkom domaćinstvu - stanu, kreditima...
    (Zoran, 22. septembar 2020 10:02)

    # Link komentara

  166. Zar ona nije protiv braka?
    (krkan, 22. septembar 2020 10:01)

    # Link komentara

  167. Ко је Наташа Беквалац?
    (Бојан, 22. septembar 2020 09:58)

    # Link komentara

  168. M'rs!!!!
    (Oliver Kosta, 22. septembar 2020 09:58)

    # Link komentara

  169. Jesmo li demokratska zemlja, ili nismo? Neka bude kako ljudi žele, naravno u granicama zakona i zdravog razuma.
    E sad, svi znamo šta ljudi žele, ali neće tako biti jer nismo demokratska zemlja.
    (King Kong, 22. septembar 2020 09:58)

    # Link komentara

  170. Sve si Nato probala.Još ti je samo to ostalo hahah
    (Goran Loznica, 22. septembar 2020 09:56)

    # Link komentara

  171. Ljudi u Srbiji su netolerantni i treba dosta vremena da se to promeni. Hvalimo se da nismo rasisti, i nismo, ali to je samo zato sto nemamo puno crnaca kod nas. Netolerantni smo prema svemu sto je razlicito!
    (Djordje P, 22. septembar 2020 09:54)

    # Link komentara

  172. Kakve veze imaju napadi i neprijatnosti prema tim ljudima, sa time da se odobre istopolne zajednice, a onda im se verovatno odobri i usvajanje dece, pa po principu pozitivne diskriminacije u tome da i prednost!?
    (Xyx, 22. septembar 2020 09:54)

    # Link komentara

  173. Nikako ne dozvoliti gej brakove!!!!??????
    (Mik Rajner, 22. septembar 2020 09:50)

    # Link komentara

  174. Evo rasplakah se.
    (Darko, 22. septembar 2020 09:48)

    # Link komentara

  175. Bravo Natasa
    (wtfisthat, 22. septembar 2020 09:46)

    # Link komentara

  176. Mnogo šta je ovde jače od pristojnosti!!!!!!!
    (niko i ništa, 22. septembar 2020 09:45)

    # Link komentara

  177. Zena koja oko sebe ima 90% pripadnika LGBT populacije ima neki problem sama sa sobom. Ne verujem njenim medijskim ispadima, smatram da je izmanipulisana i da je alat u rukama onih koji planski guraju promene u nasem drustvu. Nema tu iskrenosti.
    (Dusan, 22. septembar 2020 09:45)

    # Link komentara

  178. Ni ja se ne hvatam, niti razmenjujem fluide u javnosti sa partnerkom, hetero sam strikno! U intimi spavace sobe mozete hetero, homo, animal, sm, sta god, keep it there. Smeta mi kad neko nije pristojan u javnosti, a u tami sobe moze da radi sta god hoce!
    (Aspic, 22. septembar 2020 09:40)

    # Link komentara

  179. Cuj 90%. Pa to samo ako si ih namenro birala tako, to je statisticki toliko malo verovatno da nema sanse.
    (Oksi, 22. septembar 2020 09:36)

    # Link komentara

  180. Žulja samo tebe. Ne žulja apsolutnu većinu ovog društva.
    (Srbin, 22. septembar 2020 09:35)

    # Link komentara