- Komentari -

"Novak deluje zastrašujuće"

Trostruki pobednik Rolan Garosa, Šveđanin Mats Vilander, oduševljen je preokretom Novaka Đokovića u finalu.

Z.K.
Pošaljite komentar
  1. Elegantan je Federer, ali do 2012 bio je i uspesan, a od tada se sit naosvajao trofeja! Sto se stila igre tice i elegancije Pit Sampras je ne prevazidjen!
    (Ramzaj, 16. jun 2021 11:29)

    # Link komentara

  2. Mats je pljuvao po Djokovicu dok ovaj nije poceo da stize Federera i Nasala po svim parametrima. Onda je uvideo da ce ih ovaj uskoro stici pa i prestici i onda je ko onaj macak u crtanom sa brzim gonzalesom resio da predje na drugu stranu: "ako ne mozes da ih pobedis, pridruzi im se"
    Plus na to sve su od pre 2 godine (ako se ne varam) obojica (Mats i Nole) pod Lacosta sponzorskim ugovorom tako da od tada Mats samo lovorike baca za Noletovu igru... A majice i patike se prodaju, prodaju... Opet je iza svega novac...
    (lala djilkoš, 14. jun 2021 18:06)
    lupas gluposti i nikom nista a???
    (milan, 15. jun 2021 07:31)

    Pa bas i ne znam ko lupa gluposti. Do sada na moj post 104 plusa i 5 minusa. A na tvoj Milane?
    (lala djilkoš, 15. jun 2021 16:38)

    # Link komentara

  3. Да наравно, делује застрашујуће без трунке елеганције и вансеријских удараца. Ништа без Федерера. Два света....један је Роџер!
    (mlekadžija, 14. jun 2021 16:37)

    Iskreno,ne provaljujem jesi li Novakov navijač pa si ironičan ili si ozbiljan. Po reakcijama ljudi, ispada da misla da nisi Novakov navijač. Svejedno, dao si mi dobar šlagvort za komentar o tom "umetničkom dojmu". Nemam pojma da li se umitničko klizanje još uvek tako ocenjuje, nisam dugo gledao, ali znam da u skijaškim skokovima još daju tu ocenu za stil. Ne znam ni koju bi ocenu dobio Novak da se ocenjuje stil u tenisu i koliko bi ta ocena trebala procenata da nosi u konačnoj odluci ko je pobedio jedan meć, valjda znate vi koji se pozivate na umetnički dojam iako je to nevezivo za sport koji se igra egzaktno na poene. Ali, znam nešto drugo, znam da stalno vezujete umetnički dojam sa lepim poenima i "vanserijskim udarcima" i u tom delu govorite neistine. Pa baš meč protiv Nadala je obilovao velikim udarcima i poenima sa obe strane. Da nije tako, ne bi ga oni koji o tenisu znaju malo više od nas ni proglašavali za najbolji "šljakaški" meč svih vremena. Za to bi bili nedovoljni samo veliki udarci od strane Nadala, zar ne.
    (Radovan, 15. jun 2021 08:34)

    # Link komentara

  4. Nisi u pravu mada bih ja voleo da jesi... Mats je imao toliko ponižavajućih izjava... Pa nije on slučajno upao u oči... Najveća sramota je bila kada je rekao da ne postoji velika razlika između đokovića i gofana, da su vrlo slični igrači... Jedina razlika je što đoković osvaja titule, a gofan ne... E, tad je pobedio!!!
    (Broz, 14. jun 2021 16:52)
    on je bre teniski strucnjak ne znaima ga posebno Novak ,Rafa ili bilo ko ...najvise paznje posvecuje komentarisanju najboljih sto je i logicno ..kad Djokovic nije bio najbolji on je tako i komentarisao sad kad je najbolji komentarise u skladu sa tim
    (milan, 15. jun 2021 07:36)

    # Link komentara

  5. Mats je pljuvao po Djokovicu dok ovaj nije poceo da stize Federera i Nasala po svim parametrima. Onda je uvideo da ce ih ovaj uskoro stici pa i prestici i onda je ko onaj macak u crtanom sa brzim gonzalesom resio da predje na drugu stranu: "ako ne mozes da ih pobedis, pridruzi im se"
    Plus na to sve su od pre 2 godine (ako se ne varam) obojica (Mats i Nole) pod Lacosta sponzorskim ugovorom tako da od tada Mats samo lovorike baca za Noletovu igru... A majice i patike se prodaju, prodaju... Opet je iza svega novac...
    (lala djilkoš, 14. jun 2021 18:06)
    lupas gluposti i nikom nista a???
    (milan, 15. jun 2021 07:31)

    # Link komentara

  6. Ono što me brine jeste to da je on uvek, ali baš uvek kada je bio na korak da im se približi (po broju GS-a ili ostalih titula) uvek, ali baš uvek tada zakočio. Sada ih je u svim aspektima stigao i prestigao, osim taj jedan GS. Ja se najiskrenije nadam da neće ovaj put, kada je nadomak da u potpunosti zapuši usta svima, nekim sticajem čudnih okolnosti ispasti npr u 2. fazi Vimbldona ili US opena, a neretko je umelo to da mu se desi.
    (black_mirror, 14. jun 2021 21:25)

    # Link komentara

  7. Mirka, sta cemo sad?
    (Dan, 14. jun 2021 20:12)

    # Link komentara

  8. Mozda Nole izgleda sve odmornije kako odmice mec, ali moram priznati da meni Vilander izgleda sve pametniji kako prolazi vreme. Jel se i vama tako cini?
    (knez, 14. jun 2021 18:43)

    # Link komentara

  9. Mats je pljuvao po Djokovicu dok ovaj nije poceo da stize Federera i Nasala po svim parametrima. Onda je uvideo da ce ih ovaj uskoro stici pa i prestici i onda je ko onaj macak u crtanom sa brzim gonzalesom resio da predje na drugu stranu: "ako ne mozes da ih pobedis, pridruzi im se"
    Plus na to sve su od pre 2 godine (ako se ne varam) obojica (Mats i Nole) pod Lacosta sponzorskim ugovorom tako da od tada Mats samo lovorike baca za Noletovu igru... A majice i patike se prodaju, prodaju... Opet je iza svega novac...
    (lala djilkoš, 14. jun 2021 18:06)

    # Link komentara

  10. (magla svuda oko nas, 14. jun 2021 15:36)

    Da li je toliko tesko priznati pre svega da je covek Supermen, mag ovog sporta, najdominantniji i najinteligentniji sportista ikada, a jos je nase gore list?

    Kakav smo narod...
    (crno beli svet, 14. jun 2021 16:02) "

    Ne znam, @magla se poziva na neke argumente, deluej da zna šta priča, što nikako ne umanjuje Novakov uspeh ni veličinu. Sa druge strane, ti se pozivaš na to ga je Supermen, Mag, i povezuješ sve sa tim kakav smo narod...

    Moram ti reći da argumenti koje je izneo @magla deluju mnogo uverljivije. Pročitaj još jendom, nije rekao ništa loše, zapravo je nahvalio Novaka i to potpuno zasluženo.
    (da li, 14. jun 2021 16:11)

    Sam sebi odgovara na komentare, alo rodjace prosao vikend, vracaj se u instituciju
    (Stipe grobar split, 14. jun 2021 17:48)

    # Link komentara

  11. Видим по коментарима да већина мишева, пацова и хијена преживела победу Новака и не само да је преживела него су скупили снагу да и даље пљују по највећем свих времена.
    Ако не верују Виландеру и осталим тенисерима нека погледају бројке а бројке су неумољиве:
    1. 19 Гренслемова, само један мање од двојице недовољно комплетних тенисера да би били ГОАТ.
    2. 60 великих титула, далеко више од ове двојице,
    3. једини у Опен ери који је освајао сваки ГС најмање два пута,
    4. једини тенисер у историји који је најмање два пута освајао све Мастерсе 1000, док остали тенисери нису никада овојили све мастерсе а не више пута.
    5. са оба највећа ривала има позитиван међусобни скор...

    ПС поносан сам на своје презиме иако га многи пљују и имам среће да ми је презиме поносно и да одражава и мој карактер и опредељење.
    (Рајко Четник, клуб 311+, 14. jun 2021 17:46)

    # Link komentara

  12. NOVAK STRAŠNI!!!
    (stelee, 14. jun 2021 17:33)

    # Link komentara

  13. @auuuu breeee, Semir mu šalje energiju sa piramide iz Visokog. Pa, kažu da ne deluje, energija iz Visokog, vidiš da deluje i te kako. I ja idem sledećg meseca.
    Ne moj da si pakostan i zavidan, ne valja ti to...
    (T66®, 14. jun 2021 17:31)

    # Link komentara

  14. Ranije izjave su bile samo temelj onog čega je usledilo Matt nikad nije bio protiv Novaka , čak šta više on je namerno davao takve izjave protiv Novaka da bi ga motivisao . Uporno je pričao "on to ne može" , "Novak neće biti goat" , " Novak nije bolji od tog ili tog " , " Novak neće osvojiti neki od turnira ". Par puta je dao pozitivne izjave i uvek su dolazile nakon pobede Novaka . Matt voli Novaka ,možda i više nego što mi znamo a ja sam ubeđen da Matt gleda Novaka kao neko ko mu je jako blizak i po temperamentu i po dobrom teniskom umeću. Tvrdim da će isti reći kad Novak završi karijeru među prvima da je Novak GOAT
    (Ti si ?, 14. jun 2021 16:15)

    Nisi u pravu mada bih ja voleo da jesi... Mats je imao toliko ponižavajućih izjava... Pa nije on slučajno upao u oči... Najveća sramota je bila kada je rekao da ne postoji velika razlika između đokovića i gofana, da su vrlo slični igrači... Jedina razlika je što đoković osvaja titule, a gofan ne... E, tad je pobedio!!!
    (Broz, 14. jun 2021 16:52)

    # Link komentara

  15. Plitki su komentari tipa "Wimbldon je njegov garantovano" itd. Nema pobede koja je ostvarena unapred, nego se to radi na terenu. Kad se zavrsi, e onda je pobedio. Ne zurite nigde, polako, i bice.
    (wal, 14. jun 2021 16:50)

    # Link komentara

  16. Нисам гледао меч али се јасно види да Грк није на нивоу Новака, Тих 0 :2 је више за ТВ гледаоце и рекламе, а могло је да буде 3 :0 за Новака али би било мање пара од реклама и све остало.Тако је и у НБА често се игра 7 утакмица које реално треба да трају 4.
    (tomiafm@gmail.com, 14. jun 2021 16:50)

    # Link komentara

  17. Meni deluje da je Novaka najviše povratio momenat kada ga je Cicipas slagao da je lopta zaista bila u autu i onda je sišla sudija i rekla da je lopta čita. Baš se videlo je to iznerviralo Novaka kad se onako kiselo nasmejao i pogledao Cicipasa. Kao da je to bila tačka koja mu je povratila volju i energiju i da je to ispratilo i telo i mnogo se bolje osećao. Kao da je tada nestala njegova malodušnost na terenu koja je bila prisutna od početka drugog seta
    (brm, 14. jun 2021 16:48)

    # Link komentara

  18. Pratim tenis preko 20 godina,ogroman sam navijač Federera,na početku karijere Novakove navijao sam za Federera protiv njega,priznajem,šta ću,pratim ga od pobjede protiv Samprasa na Vimbldonu. Federer je dominantan bio na početku 2000-ih,tj od mozda 2003 pa do 2010-te. Iskreno kad uporedim njegovu dominaciju sa Novakovom ima dosta razlika,Novak me podsjeti na Bajern,jer melje i melje i melje od prvog do zadnjeg minuta,zaista zastrašujuće to izgleda i kompletniji je teniser od Federera. Nije sad ta razlika toliko na strani Novaka,pokušavam da budem skroz objektivan,bolji jeste naravno ali ne toliko dok po meni je dosta bolji od Rafe. Jeste da Rafa ima pozitivan skor sa Federerom ali meni je Federer bolji i kompletniji teniser od Nadala,Nadal je 80 posto svojih titula osvojio na šljaci,na travi i betonu i Novak i Federer su bolji od Rafe,jednostavno Novak,Federer pa onda Nadal. Konkurencija Federeru na početku,što mnogi potenciraju kao izuzetno lošu to naprosto nije tačno,Hjuit,Nalbandian,Davidenko,Gonzales,David Ferer,Blejk,Rodik,Ferero,Safin,to su sve vrhunski igrači bili. Naravno da nije konkurenija kao kad su tu Novak i Rafa,što je i logicno pa i Endi i Sten Vavrinka ali da je loša kao što mnogi potenciraju to jednostavno nije tačno. I za kraj mnogo više volim da odgledam Novak protiv Federera,zadnjih godina to nisu mečevi kao nekad ali prije su to bili meni pravi mečevi za uživanje,napadački tenis obojica,vineri sijevaju sa svih strana,ljepši meč za gledanje od Novaka protiv Rafe,ja lično ne volim defanzivan stil koji gaji Rafa ali da je ovaj meč u petak njihov bio jedan od najboljih što sam gledao,jeste i to priznaje. Novak je već sad GOAT,bio je i prije RG-a ali mora prebačit 20 GS-a zbog licemjernog zapada da onda nemaju ni jedan mogući argument protiv.
    (Ivan, 14. jun 2021 16:44)

    # Link komentara

  19. @aaaauuuu breeee

    Dodje Oliva i donese mu spanaća i onda mali prži 3,4,5 set!!
    (unknown, 14. jun 2021 16:42)

    # Link komentara

  20. (артиљерац, 14. jun 2021 16:06)
    Bravo... Živa istina, jednostavniji objašnjenje ne postoji!
    (cinik, 14. jun 2021 16:39)

    # Link komentara

  21. Дилкане, коначно си схватио.
    (Ба, ба, ба, ба, бам, нећу ништа да знам, 14. jun 2021 16:39)

    # Link komentara

  22. Да наравно, делује застрашујуће без трунке елеганције и вансеријских удараца. Ништа без Федерера. Два света....један је Роџер!
    (mlekadžija, 14. jun 2021 16:37)

    # Link komentara

  23. Hoćemo li ikada saznati šta konzumira u svlačionici kada gubi 2:0, to nisu čista posla
    (aaaauuuu breeee, 14. jun 2021 16:36)

    # Link komentara

  24. Vidim da se pominje usporavanje Cicipasa i njegov pad.
    Sampion i jeste onaj koji na kraju ne uspori.
    Onaj koji nadje snagu gde je drugi izgube.
    To su pobednici,sampioni,magovi.
    Nazovite ih kako god zelite, ali to odvaja najbolje ikada od odlicnih i dobrih.
    (kodiak13, 14. jun 2021 16:25)

    # Link komentara

  25. iskreno, vise je Cicipas potonuo nego sto je Novak nesto bolje zaigrao u Nastavku, u ovom finalu, kvalitetan mec je vidjen samo u prvom setu, sve ostalo je bio pad, prvo Novaka u drugom, a onda Cicipasa do kraja meca, prosto to vise nije bio isti igrac posle prva dva seta, vec u trecem gemu treceg seta se videlo da je mec gotov u Novakovu korist jer je Cicipas zablokirao totalno, kretnja, udarci, jedino ga je servis drzao u mecu, iako je delovalo da Cicipas dobija lagano posle prva dva seta..jako cudan mec.. sve cestitke Novaku, cak je i sam Novak bio iznenadjen padom Cicipasa, pa ni on nije bas bio na vrhuncu jer ga je pomalo to dekoncentrisalo, i sa verovatno najgorom igrom na turniru, dobio je finale, to isto govori koliko je mocan..
    (magla svuda oko nas, 14. jun 2021 15:36)

    Dečko, Cicipas je u trećem setu imao 17 vinera i 11 neiznuđenih grešaka (kod Novaka je taj odnos bio 11:4). U četvrtom setu Cicipas 7:5, a Đoković 14:7. O nekom padu Cicipasa se može pričati tek u petom setu, što je bilo i očekivano jer mu je duša već bila u nosu: 10:16 naspram Noletovih 10:8. Poređenja radi, Nole je pao u drugom setu: 6:10 naspram Cicipasovih 9:2.
    Dakle, nije Cicipas pao, nego ga je Nole samleo! Prihvati to!
    (Vlada, 14. jun 2021 16:22)

    # Link komentara

  26. Ranije izjave su bile samo temelj onog čega je usledilo Matt nikad nije bio protiv Novaka , čak šta više on je namerno davao takve izjave protiv Novaka da bi ga motivisao . Uporno je pričao "on to ne može" , "Novak neće biti goat" , " Novak nije bolji od tog ili tog " , " Novak neće osvojiti neki od turnira ". Par puta je dao pozitivne izjave i uvek su dolazile nakon pobede Novaka . Matt voli Novaka ,možda i više nego što mi znamo a ja sam ubeđen da Matt gleda Novaka kao neko ko mu je jako blizak i po temperamentu i po dobrom teniskom umeću. Tvrdim da će isti reći kad Novak završi karijeru među prvima da je Novak GOAT
    (Ti si ?, 14. jun 2021 16:15)

    # Link komentara

  27. "(magla svuda oko nas, 14. jun 2021 15:36)

    Da li je toliko tesko priznati pre svega da je covek Supermen, mag ovog sporta, najdominantniji i najinteligentniji sportista ikada, a jos je nase gore list?

    Kakav smo narod...
    (crno beli svet, 14. jun 2021 16:02) "

    Ne znam, @magla se poziva na neke argumente, deluej da zna šta priča, što nikako ne umanjuje Novakov uspeh ni veličinu. Sa druge strane, ti se pozivaš na to ga je Supermen, Mag, i povezuješ sve sa tim kakav smo narod...

    Moram ti reći da argumenti koje je izneo @magla deluju mnogo uverljivije. Pročitaj još jendom, nije rekao ništa loše, zapravo je nahvalio Novaka i to potpuno zasluženo.
    (da li, 14. jun 2021 16:11)

    # Link komentara

  28. Bez ikakve dileme, Nadal i Federer su 'natjerali' Novaka da bude to što je sad. Ostaće veeelika praznina kad njih dvojica, kao stariji i istrošeniji, odu. Ipak će nam nedostajati. Kao što, makar meni, nedostaju Marej i Del Potro. Takođe, smatram da su Nadal i Federer trenutno uspješniji (ne zadugo), ali je Novak bolji. Vimbldon bi trebalo da bude njegov jer ne vidim ko mu tu može parirati, čak mi djeluje izraženiji favorit tu nego u Australiji.
    (Lav Lazo, 14. jun 2021 16:09)

    # Link komentara

  29. Iskreno ja ne vidim ko moze da ga spreci na Wimbldonu ako Rafa otkaze.
    (Rale, 14. jun 2021 16:08)

    # Link komentara

  30. @ magla svuda oko nas Пријатељу,ја сам достза старији од тебе,64 су ми.
    Играо сам прволигашки ватерполо 1976-84.Ти падаш кад те ПРОТИВНИК натера на
    то.Не падаш ти сам од себе.Ненормално је.Противник те својом игром натера да
    грешиш,онда се непотребно умараш да би исправио грешке,и ПАДАШ.И онда те
    противник ДОКРАЈЧИ,заврши с тобом.Simple as simple can be.
    (артиљерац, 14. jun 2021 16:06)

    # Link komentara

  31. Evo izjave Cicipasa o Novaku kada se povredio na AO : . “Ne znam, čuo sam da je igrao veoma dobro u tom petom setu. Nemam mnogo informacija. Čuo sam da je povređen. Nisam siguran. Dešava se svakome, ne znam ni da li je zaista povređen", izjavio je grčki teniser. “

    Sve mu se vratilo…
    (Straight Outta München, 14. jun 2021 16:03)

    # Link komentara

  32. iskreno, vise je Cicipas potonuo nego sto je Novak nesto bolje zaigrao u Nastavku, u ovom finalu, kvalitetan mec je vidjen samo u prvom setu, sve ostalo je bio pad, prvo Novaka u drugom, a onda Cicipasa do kraja meca, prosto to vise nije bio isti igrac posle prva dva seta, vec u trecem gemu treceg seta se videlo da je mec gotov u Novakovu korist jer je Cicipas zablokirao totalno, kretnja, udarci, jedino ga je servis drzao u mecu, iako je delovalo da Cicipas dobija lagano posle prva dva seta..jako cudan mec.. sve cestitke Novaku, cak je i sam Novak bio iznenadjen padom Cicipasa, pa ni on nije bas bio na vrhuncu jer ga je pomalo to dekoncentrisalo, i sa verovatno najgorom igrom na turniru, dobio je finale, to isto govori koliko je mocan..
    (magla svuda oko nas, 14. jun 2021 15:36)

    Jos jedan u nizu komentara na nivou magistra psihologije i najveceg strucnjaka tenisa i profesionalnog sporta.

    Da li je toliko tesko priznati pre svega da je covek Supermen, mag ovog sporta, najdominantniji i najinteligentniji sportista ikada, a jos je nase gore list?

    Svi imaju pad, los dan protiv njega pa su to uzroci njegove dominacije?

    Kakav smo narod...
    (crno beli svet, 14. jun 2021 16:02)

    # Link komentara

  33. Uvek sam cenio kritike Matsa na racun Novaka jer su uvek bile na mestu. Kada pohvale stizu od njega, onda je sigurno tako.
    (kari, 14. jun 2021 16:00)

    # Link komentara

  34. Nije do Cicipasa. Dejvid Lou sa BBC-a kaze ovo - nije Nadal pao u 4. setu - Novak ga je slomio. Kad se sve liniju podvuku, Novakova supermoć u odnosu na drugu dvojcu bice sumirana u samo dve reci - takticki mastermajnd.
    (yosemite sam, 14. jun 2021 15:52)

    # Link komentara

  35. iskreno, vise je Cicipas potonuo nego sto je Novak nesto bolje zaigrao u Nastavku, u ovom finalu, kvalitetan mec je vidjen samo u prvom setu, sve ostalo je bio pad, prvo Novaka u drugom, a onda Cicipasa do kraja meca, prosto to vise nije bio isti igrac posle prva dva seta, vec u trecem gemu treceg seta se videlo da je mec gotov u Novakovu korist jer je Cicipas zablokirao totalno, kretnja, udarci, jedino ga je servis drzao u mecu, iako je delovalo da Cicipas dobija lagano posle prva dva seta..jako cudan mec.. sve cestitke Novaku, cak je i sam Novak bio iznenadjen padom Cicipasa, pa ni on nije bas bio na vrhuncu jer ga je pomalo to dekoncentrisalo, i sa verovatno najgorom igrom na turniru, dobio je finale, to isto govori koliko je mocan..
    (magla svuda oko nas, 14. jun 2021 15:36)

    # Link komentara

  36. Svaka dilema je otklonjena jučerašnjom pobedom. Izuzetno cenim Nadala i Federera. Ono što su oni do sada napravili nije normalno. Svaka, ali svaka im čast.
    Ne može se pričati ko je najbolji od njih trojice dok ne završe karijere, ali može se pričati ko je najbolji do sada.
    Do juče iako je bila mrtva trka između Nadala i Federera, Novak ih je preskočio za sada. Taj jedan grend slem razlike je u poređenju sa njihovim brojevima Grend slemova 1/20=5%, što se smatra granicom statističke greške. Ne omalovažavam taj rekord, ali i drugi rekordi imaju uticaja i na Novakovoj su strani svi.
    Tako da je Novak trenutno do sada najbolji teniser ikada. Može to da se promeni već ove godine. Ali trenutno je on najbolji.
    (Marko, 14. jun 2021 15:34)

    # Link komentara

  37. Hvala bogu da mu priznaju da je mnogo inteligentniji od svih protivnika.Kako drugacije objasniti da Novak nema ni razoran servis ni forhend,ali vlada tenisom deset godina.Pre njega je vladao Federer,a Nadal nikad nije imao svoju eru.Prisustvujemo eri Djokovica i videcemo koliko ce da traje.
    (Zico, 14. jun 2021 15:19)

    # Link komentara

  38. Bas tako...
    (KV, 14. jun 2021 15:14)

    # Link komentara

  39. uzeće sve turnire do kraja godine.
    (pop, 14. jun 2021 15:13)

    # Link komentara

  40. GOAT !
    (roarrr, 14. jun 2021 15:03)

    # Link komentara

  41. S obzirom da svi znamo od koga su ove reci, jednako su velike kao pehar na RG
    (Corleone, 14. jun 2021 14:58)

    # Link komentara

  42. kako covek lepo objasnio
    (milan, 14. jun 2021 14:56)

    # Link komentara

/srv/b92/www//master/template/no-comments.tpl.php