- Komentari -
  1. Kada nolo podize tanjir
    (Milos, 13. jun 2021 09:36)

    # Link komentara

  2. "Za mnoge stvari se slatem, ali ne da je Cicipas sveziji. Igrao je mec od 5 setova, doduse nesto krace nego Novak, ali ne mnogo krace, oko pola sata. To nije neka razlika. A Novak je i dalje jedan od fizicki najspremnijih igraca, koliko god to cudno delovalo. I jos nesto, to sto Cicipas igra napadacki, mada bi i o tome moglo da se diskutuje, ne znaci previse na sljaci, narocito kad se uzme u obzir Novakova odlicna defanziva i sposobnost da jednim udarcem iz defanzive krene u ubitacan napad, a uz to ni Cicipas nije igrac koji moze konstantno da napada na visokom nivou, sto se i videlo u polufinalu tokom celog mece, osim prvog seta."

    Slažem se al zaboravijo si da je Novak igrao prije rafe 2 težka meča a Stefanos ne. To j eumor koji se računa. Prošle godinesu igrali 5 setova to znači i te kako zna bit problema. generalno se slažem da takav tenis stefanosa je neizdžljiv na duže vreme. Ako Novak uzme bar jedan set u prva dva onda su male šanse za Stefanosa jer smo videli kako protiv Zvereva opada kako meč odmiče a Novak je poznat po tome da on podiže nivo kako se duže igra. Samo se nadam da neče prva dva seta izgubit. Ajde Novače 19GS. To ako napraviš danas onda je neizbežna istorija
    (Mihael Stanković, 13. jun 2021 09:07)

    # Link komentara

  3. Promakao mi je ovaj podatak da bi osvajanjem ovog RG mogao da postane jedini koji ima barem po dva GS od svakog. Još jedan argument u prilog tome ko je GOAT za slučaj da bude izjednačen s Nadalom. Samo što mi posle ovoga juče deluje kao da će Đoković da stane na nekih 27 minimum, jer mi deluje da ima i snage i životne energije i volje da ih delje još barem 3 sezone na ovom nivou. A Rafa ako uzme još 2 može da bude prezadovoljan. Gosn Rodžer neće više niđe što se kaže. Bravo Novače, posle dužeg vremena sam gledao ceo teniski meč i baš sam bio prezadovoljan. Mislim ovako, estetski. Kao da sam gledao malo umetničko delo. Svaka čast.
    (Radovan Osamnaesti, 13. jun 2021
    Polako sa tih 27 slemova realno ne moguce.Stizu godine.Bitno je da bude ispred ove dvojice
    (Rale, 13. jun 2021 08:42)

    # Link komentara

  4. Jedno je sigurno, Novak ce danas na terenu ostati i 5-6 sati ako bude bilo potrebe za tim. Pa jeste li vi vidili njegov govor tjela u 4 setu protiv Nadala, on je izgledao kao da moze igra jos 3 sata opusteno. Ovo kakvu on fizicku spremu pokazuje u 34 godini zivota, to je nezapamceno u istoriji tenisa. Lik je uz Lebrona Dzejmsa i Kristijana Ronalda najspremni sportista svijeta, cak je i mladji od njih 2-3 godine.
    (Sole, 13. jun 2021 08:22)

    # Link komentara

  5. 2008 ga je osvojio svakako samo ne u Londonu nego u Šangaju.....idemo dalje?
    (GAJA, 13. jun 2021 08:07)

    # Link komentara

  6. Promakao mi je ovaj podatak da bi osvajanjem ovog RG mogao da postane jedini koji ima barem po dva GS od svakog. Još jedan argument u prilog tome ko je GOAT za slučaj da bude izjednačen s Nadalom. Samo što mi posle ovoga juče deluje kao da će Đoković da stane na nekih 27 minimum, jer mi deluje da ima i snage i životne energije i volje da ih delje još barem 3 sezone na ovom nivou. A Rafa ako uzme još 2 može da bude prezadovoljan. Gosn Rodžer neće više niđe što se kaže. Bravo Novače, posle dužeg vremena sam gledao ceo teniski meč i baš sam bio prezadovoljan. Mislim ovako, estetski. Kao da sam gledao malo umetničko delo. Svaka čast.
    (Radovan Osamnaesti, 13. jun 2021 03:17)

    Pa s obzirom da je vec 15 godina u samom vrhu svjetskog tenisa, realno i nije uspjeh sto ce imati svaki GS osvojen po 2 puta(ako osvoji).
    (kole, 13. jun 2021 07:57)

    # Link komentara

  7. Banja Luka čeka 19gs
    (milijarder, 13. jun 2021 07:19)

    Mejdan ceka 19 GS!
    (Mejdanac, 13. jun 2021 07:54)

    # Link komentara

  8. Al ovih likova sa pricama kako ne mozes biti GOAT ako nemas Olimpisko zlato, kakav je to mentalni sklop tih ljudi. Mos misliti ee Olimpiske igre i tenis, hahaha pa komedija. Olimpiske igre su bitne za tenis ko da kazes Majklu Dzordanu da ne moze biti GOAT zato sto nije osvojio Evroligu, bukvalno su toliko bitne Olimpiske igre za tenis. Da Djokovic slucajno ima 2-3 Olimpiska zlata, ja kao njegov navijac bi automatski mjenjao ta ti 3 zlata za jedan GS. Shvatite, tenis su Gren Slemovi, Gren Slemovi su tenis! Pitajte bilo kojeg tenisera sta bi najvise htio osvijiti, svaki od njih ce vam reci "Gren Slem", nijedan od prvih 1000 na rang listi nebi rekao da su Olimpiske igre. Olimpiske igre ostaviti ovima sto macuju, sto sinhronizovano plivaju, sto se hrvaju..
    (denza, 13. jun 2021 07:53)

    # Link komentara

  9. PS. Nesto kontam da ce se desiti da poslije Vimbldona bude fakat 20-20-20. Slijedi zatim US gdje ce ameri napraviti lud hajp jer oni naprosto zive za to, za show za rekorde, statistiku itd…
    (sye, 13. jun 2021 07:40)

    # Link komentara

  10. Ja ne mogu da vjerujem da ima likova koji sumnjaju u Novakovu fizicku spremu u danasnjem mecu, pa dal ste vi realni.? Pa citav jedan dan odmora je i vise nego dovoljan za takvog sampiona da se u potpunosti oporavi. Pa jel Djokovic nakon poraza od Nadala u Rimu izjavio da se fizicki odlicno osjecao, iako je prethodnog dana igrao dva meca od po 3 seta! Lik je realno i sa 34 godine fizicki spremni i izdrzljivi od 99% mladih tenisera, Novak je fizicka zivotinja. Njega jedino neke povrede mogu zaustaviti, sto se tice kondicije, on ce i u 38oj godini moci igrati po 4-5 sati kao sto je igrao kad je imao 25-26 godina.
    (billy, 13. jun 2021 07:39)

    # Link komentara

  11. Oprez. Cicipas je u zivotnoj formi, vodi na listi od ove god, odmorniji je plus tradicija da oba puta pobjednik nad Nadalom nije uzeo RG. Koliko je bilo naporno juce moze se zakljuciti po Nadalovom izjavom da ne zna hoce li se oporaviti do Vimbldona. Nadajmo se da ce Novak ipak naci snagu za zavrsni udarac.
    (Slobodan, 12. jun 2021 17:10)

    Slobodane pa i nije u redu da se naziva tradicijom nesto sto se samo 2 puta desilo. Prije se moze reci da je tradicija da Nadal svake seste godine izgubi mec na RG. Nadal ce naravno biti spreman za Vimbldon, pa malo losija forma kako se blizi kraj sezone pa max polufinale na AO i zatim kao i deceniju i kusur unazad posle AO ide neka “povreda” do sezone sljake kad postaje odjednom zdrav ko konj. Ne znam nisam nikakav prognozer ali danas nemam sumnju u pobjedu Novaka. Jednostavno mnogo je jak, prejak, gladijatorski jak
    (sye, 13. jun 2021 07:36)

    # Link komentara

  12. Jeb***le vas Olimpijske igre i tenis! OI su za tenis važne koliko i za fudbal. Svaki teniski profesionalac bi menjao 6 zlata sa OI za jedan GS. Idite slavite mačevanje i skokove u vodu, a tenis ostavite za Grend Slemive.
    (Bane, 12. jun 2021 21:31)

    Objasnio, ne bih tu vise nista dodao!
    (kiza, 13. jun 2021 07:29)

    # Link komentara

  13. Banja Luka čeka 19gs
    (milijarder, 13. jun 2021 07:19)

    # Link komentara

  14. Igrao je Nole najduze polufinale i finale na AO 2012. Ako se pita za vreme provedeno na terenu. Poz
    (donji dzep, 13. jun 2021 07:13)

    # Link komentara

  15. Nije Nole igrao setove sa Andijem u nekoliko dana pa posle izgubio od Warinke, kao nekad. Sad ulazi svez i motivisan, spreman kao laser. Poz
    (donji dzep, 13. jun 2021 07:09)

    # Link komentara

  16. Spartanac protiv Atinjana, znamo sta istorija kaze.
    (dr. Udo Brinkman, 12. jun 2021 16:58

    Nijedan od dvojice nije Spartanac, ni blizu Spartancima. Jedino poređenje koje ima veze sa Starom Grčkom, a imalo bi logike je to, da je Stefanos Atinjanin, a Đoković je Ksekrks, ali, ne dopada mi se to poređenje nikako...

    Ovde imamo meč igrača Novaka Đokovića, turbo-prekaljenog tenisera koji je već duže vreme najbolji na svetu, i Stefanosa Tsitsipasa, nadolazećeg talentovanog i mladog tenisera koji je u prvih deset najboljih tenisera na svetu. Pobediće bolji u današnjem meču, a ko će to biti, ne mogu znati.
    Kako god bilo, Đoković za nas ostaje najbolji teniser na svetu koja je Srbija imala IKADA!!
    (Vanja Petrović, 13. jun 2021 05:51)

    # Link komentara

  17. Promakao mi je ovaj podatak da bi osvajanjem ovog RG mogao da postane jedini koji ima barem po dva GS od svakog. Još jedan argument u prilog tome ko je GOAT za slučaj da bude izjednačen s Nadalom. Samo što mi posle ovoga juče deluje kao da će Đoković da stane na nekih 27 minimum, jer mi deluje da ima i snage i životne energije i volje da ih delje još barem 3 sezone na ovom nivou. A Rafa ako uzme još 2 može da bude prezadovoljan. Gosn Rodžer neće više niđe što se kaže. Bravo Novače, posle dužeg vremena sam gledao ceo teniski meč i baš sam bio prezadovoljan. Mislim ovako, estetski. Kao da sam gledao malo umetničko delo. Svaka čast.
    (Radovan Osamnaesti, 13. jun 2021 03:17)

    # Link komentara

  18. Dobija Cicipas. Ubjedljivo. Ondance biti jasno da je pobijedio nikad losijeg Nadala.
    Komentari mi se ne objavljuju. Jer realno govorim. Ja sjutra uplacujem na Tsitsipasa i da dobije vise od 1 seta razlike.
    (Srbabre, 12. jun 2021 18:17)

    Ti nisi Srba, ti si neki ljubomorni montenegrin. Sjutra ćeš da plačeš.
    (Sale, 13. jun 2021 02:57)

    # Link komentara

  19. 6:4 6:2 6:1 Nole dobija u tri seta

    Idemooo…oo
    (darko, 13. jun 2021 01:59)

    # Link komentara

  20. Metla za Cicipasa.
    (kentaur, 13. jun 2021 01:50)

    # Link komentara

  21. Uopste mi se ne svidja da se igra 13-og meseca Juna. Nikako!
    (Sudbina, 13. jun 2021 01:41)

    # Link komentara

  22. @Bane
    Upravo tako. OI su za tenis možda bitnije od nekog Mastersa, ali bi svaki od njih hteo radije da osvoji završni masters nego OI. O GS da i ne govorim. Mislim da bi Marej da može odmah menjao oba olimpijska zlata i sve masterse za još jedan GS.
    (A.R., 13. jun 2021 00:28)

    # Link komentara

  23. Приштина чека титулу.
    Идемо Ноле.
    (Јованчо, 12. jun 2021 23:39)

    # Link komentara

  24. Ovoče biti još teži meč po Novaka a razlog je što se novak ispraznio emociski,mentalno i ono najvažnije fizički jer više nije u godinama gde se telo može oporaviti nakon takvog meča sa nadalom.Želim Novasku dobar početak i da odma nadje ritam igre jer ovde če biti dugački rejliji što bi moglo izmoriti več umornog Novaka kažem barem jednako težak meč poput polufinala a možda čak i teži.Poželeču sve najbolje Novaku i sigurno da ču pratiti preko malih ekrana i nadam se da se neču šlogirati od stresa koji doživljavam kad igra Novak finala na bilo kom grend slemu ako nepobedi ova pobeda protiv Nadala neče znasčiti ništa zato pozor ovo finale je najteži meč za Novaka.
    (slaviša šmigič, 12. jun 2021 21:11)

    Hahahahahahahahaha
    (Jon Bon Jovi, 12. jun 2021 23:30)

    # Link komentara

  25. (Van, 12. jun 2021 18:22) # Link komentara


    Cicipas je imao težak , neizvestan i dug meč protiv Zvereva u polufinalu.
    (nevinost nije na ceni, 12. jun 2021 23:21)

    # Link komentara

  26. Strucnjaci.Novak se nije ispraaznio,ni emotivno ni fizicki.On se emotivno napunio,ali da vam dalje ne objasnjavam,pogotovo nekkm Smigic Slavisi....
    (Darko, 12. jun 2021 22:51)

    # Link komentara

  27. I ja se od juce pitam gdje je Muamer. Ali evo neko dole napisa, sad mi jasno. Ideemooooo Noleeeeee....
    (Inspektor Kluzo, 12. jun 2021 22:50)

    # Link komentara

  28. Nikad nisam euforican u ocekivanjima, trudim se da budem realan. Ali ovaj put sam siguran da ce Novak biti ubedljiv. Ogroman je ulog za njega, pobedio je Nadala, i verujem da Grku nece dati ni promil sanse.
    (vlasta, 12. jun 2021 22:35)

    # Link komentara

  29. Муамере, има ли те Муамере?
    (Живан, 12. jun 2021 21:35)

    Nema vremena, okrece citav dan prasice na raznju...
    (Istrebljivac Vonjevina, 12. jun 2021 22:26)

    # Link komentara

  30. Za veliki red:Probaj ti da ne rešse pa videćeš šta će biti.Upamti Vilijam Hil diktira ko će koga pobjediti i ko će šta osvojiti.A mi se ovde bezveze prepiremo i komentarišemo.Kako su paradžije dogovorile zako će biti.Opet kažem kako gazde narede takoće se završiti.Daj Bože da naš Nole pobjedi,ali....para vrti gdje burgija neće.Pozdrav svima kojo komentarišu i koji čitaju komentare.A posebno za veliki red!
    (Predrag Mimić, 12. jun 2021 22:17)

    # Link komentara

  31. PUN GAS OD STARTAAAA!!! Idemo Noleeeee!
    (Vuk, 12. jun 2021 16:42)
    Pa ide SPARTAAA!!!
    (grobar 007, 12. jun 2021 22:05)

    # Link komentara

  32. @Milan 2008. nije bio u Londonu! Dalje...
    (Jumko, 12. jun 2021 21:56)

    # Link komentara

  33. Evo da i ja kažem na temu finala.Đoković ako hoće pobjediće lagano,u tenisu mu nema ravnog.Ali ima jedna stvar a to je kladionica!Čitav svjet koji se kladi sutra će uplaćivati na Noleta,a to su silne pare...Bojim se samo da će Nole prodati finale,vjerujte nisu male pare u pitanju.Milijarde su u pitanju.Tako da sve je moguće.Samo se nadam da neće naš Nole popustiti pred parama.Ne kažem da on lično će prodati,mafija je čudo,zaprijeti mu ičovjek mora izgubiti.Realno u poštenoj igri Noletu na svijetu niko pariratine može!Ladno čovjek svakom igraču može dati 2 seta fore i još brejk pride u trećem i pobjediće.Takav igrač nije nikad bio nitiće biti ko Nole,ali kladionice i mafija...

    (Predrag Mimić,Prilicno si mastovit ali i naivan da ne upotrijebim drugi izraz.
    (//+//, 12. jun 2021 21:49)

    # Link komentara

  34. pravoslavno finale, kao i ono na AO... neko se ziv izjeda zbog ovoga
    (aleksa,

    Jedes li se ti zbog Mesija, Ronalda i stotine drugih, pajseru.
    (??", 12. jun 2021 21:36)

    # Link komentara

  35. Муамере, има ли те Муамере?
    (Живан, 12. jun 2021 21:35)

    # Link komentara

  36. Biće neizvestan meč. Grk je u naletu, mlad, željan pobede. Ako ćemo realno imao je i teži žreb od Novaka. Pobedio je 2 i 6 igrača. Novak se mora dobro namučiti da bi ga pobedio. Verovatno će igrati svih 5 setova
    (Adnan, 12. jun 2021 21:33)

    # Link komentara

  37. Jeb***le vas Olimpijske igre i tenis! OI su za tenis važne koliko i za fudbal. Svaki teniski profesionalac bi menjao 6 zlata sa OI za jedan GS. Idite slavite mačevanje i skokove u vodu, a tenis ostavite za Grend Slemive.
    (Bane, 12. jun 2021 21:31)

    # Link komentara

  38. Mene zanima kada nolo igra na oi i kada ce ih osvojiti
    (milos, 12. jun 202118:37)


    A mene zanima koliko ti frustracija još možeš da podneseš? CZ, Jokic i Novak ti uništiše život! Izadji malo napolje, udahni vazduh, nadji devojku ili decka, pregoreces kao licna ovako...
    (Lefty, 12. jun 2021 21:25)

    # Link komentara

  39. Novi Pazar ceka 19 titulu!!
    (Miki, 12. jun 2021 21:24)

    # Link komentara

  40. @Slavko Vrekic, i Böblingen čeka 19tu titulu! Pozdrav!
    (T66, 12. jun 2021 21:22)

    # Link komentara

  41. otežavajuća okolnost za novaka što je sutra najavljeno sunčano i toplo a finale počinje u 15:ooh baš po najvećoj vrućini, nadam se da je novaku ostalo dovoljno snage, cicipas mlađi preko deset godina i mnogo manje proveo na terenu uz lakše protivnike, početak mnogo važan
    (Van, 12. jun 2021 18:22) # Link komentara

    Cicipas proveo 3:40 a Djok 4:10, stvarno mnogo manje. Bice 3:0 ili 3:1.
    (Larry, 12. jun 2021 21:19)

    # Link komentara

  42. Koliko je poznato, zavrsni Masters u Londonu, Djokovic je osvajao 4 puta...
    (no name, 12. jun 2021 19:54)

    2008, 2012, 2013, 2014 i 2015. Prebroj.
    (Milan, 12. jun 2021 21:18)

    # Link komentara

  43. Ne razum zašto puštate komentare pojedinih štićenika ustanova zatvorenog tipa koji vređaju dostignuća Novaka, ako i sami ne pripadate tim ili na podli način podižete gledanost vašeg sajta. Jadni ste i vi i oni ali vaš um nema tu vrstu razuma. Nažalost
    (Bratislav, 12. jun 2021 21:17)

    # Link komentara

  44. Ne znam ko ce sa pobedi ali znam da Nolo nece da plati porez kada legnu pare od RG.
    (max, 12. jun 2021 20:01) # Link komentara

    Plati ti pošte vidim da se javljaš dobrovoljno.
    (slaviša šmigič, 12. jun 2021 21:17)

    # Link komentara

  45. Nervirate me previse sa prognozama kako ce Novak da pobedi. Nista gore nema nego ga unapred proglasavat pobednikom. Prvo, Novak je imao tri tezka meča, drugo novak Nema 22 godine i trece Novak je sposoban i sam sebe pobedit. Tsitsipas i Novak su prosle godine igrali 5 setova. Jeste Novak izkusniji al je Tsitsipas svežiji i igra napadacki agresivno. Tako da vas molim sacekajte sutrasnji dan i navijajte objektivno.
    (Mihael, 12. jun 2021 20:35)

    Za mnoge stvari se slatem, ali ne da je Cicipas sveziji. Igrao je mec od 5 setova, doduse nesto krace nego Novak, ali ne mnogo krace, oko pola sata. To nije neka razlika. A Novak je i dalje jedan od fizicki najspremnijih igraca, koliko god to cudno delovalo. I jos nesto, to sto Cicipas igra napadacki, mada bi i o tome moglo da se diskutuje, ne znaci previse na sljaci, narocito kad se uzme u obzir Novakova odlicna defanziva i sposobnost da jednim udarcem iz defanzive krene u ubitacan napad, a uz to ni Cicipas nije igrac koji moze konstantno da napada na visokom nivou, sto se i videlo u polufinalu tokom celog mece, osim prvog seta.
    (Milan, 12. jun 2021 21:16)

    # Link komentara

  46. Evo da i ja kažem na temu finala.Đoković ako hoće pobjediće lagano,u tenisu mu nema ravnog.Ali ima jedna stvar a to je kladionica!Čitav svjet koji se kladi sutra će uplaćivati na Noleta,a to su silne pare...Bojim se samo da će Nole prodati finale,vjerujte nisu male pare u pitanju.Milijarde su u pitanju.Tako da sve je moguće.Samo se nadam da neće naš Nole popustiti pred parama.Ne kažem da on lično će prodati,mafija je čudo,zaprijeti mu ičovjek mora izgubiti.Realno u poštenoj igri Noletu na svijetu niko pariratine može!Ladno čovjek svakom igraču može dati 2 seta fore i još brejk pride u trećem i pobjediće.Takav igrač nije nikad bio nitiće biti ko Nole,ali kladionice i mafija...
    (Predrag Mimić, 12. jun 2021 20:14

    E,aj ne rise...
    (Veliki red, 12. jun 2021 21:16)

    # Link komentara

  47. @ Novak Djokovic, Nole
    Važi Nolo!
    (Gunjoslav Gunjović, 12. jun 2021 21:14)

    # Link komentara

  48. Ovoče biti još teži meč po Novaka a razlog je što se novak ispraznio emociski,mentalno i ono najvažnije fizički jer više nije u godinama gde se telo može oporaviti nakon takvog meča sa nadalom.Želim Novasku dobar početak i da odma nadje ritam igre jer ovde če biti dugački rejliji što bi moglo izmoriti več umornog Novaka kažem barem jednako težak meč poput polufinala a možda čak i teži.Poželeču sve najbolje Novaku i sigurno da ču pratiti preko malih ekrana i nadam se da se neču šlogirati od stresa koji doživljavam kad igra Novak finala na bilo kom grend slemu ako nepobedi ova pobeda protiv Nadala neče znasčiti ništa zato pozor ovo finale je najteži meč za Novaka.
    (slaviša šmigič, 12. jun 2021 21:11)

    # Link komentara

  49. Rano. Nole tek oko šestice pali motore i gazi. Oko trojke je na pola gasa.
    (Анаксагора, 12. jun 2021 21:10)

    # Link komentara

  50. Pobednik se nikad neproglašava unampred jer ti se to vrati kao bumerang pored toga Novak se ispraznio kako fizički tako i mentalno i još ima premalo vremena za oporavak gde je istošio energiju i emocije a Cicipas koji je mladji njemu treba duplo manje vremena za oporavak nego Novaku Djokoviču samo se nadam da če Novak da prevazidje samog seme jer čeka ga užasno težak protivnik koji nema šta da izgubi biče to jednako težak meč za Novaka ako ne i teži od samog meča sa Nasdalom nadam se dobrom početku Novaka mnogo bi bilo važno da ide u 3 najviše 4 seta za više Novak nema snage i telo nemože da se oporavi kao u Australiji ovde su reliji strašno dugački i to me plaši.
    (slaviša šmigič, 12. jun 2021 21:02)

    # Link komentara

  51. Бања Лука чека 19-ту грен слем титулу.
    (sinisalazic, 12. jun 2021 20:42)

    # Link komentara

  52. pravoslavno finale, kao i ono na AO... neko se ziv izjeda zbog ovoga
    (aleksa, 12. jun 2021 20:41)

    # Link komentara

  53. Nervirate me previse sa prognozama kako ce Novak da pobedi. Nista gore nema nego ga unapred proglasavat pobednikom. Prvo, Novak je imao tri tezka meča, drugo novak Nema 22 godine i trece Novak je sposoban i sam sebe pobedit. Tsitsipas i Novak su prosle godine igrali 5 setova. Jeste Novak izkusniji al je Tsitsipas svežiji i igra napadacki agresivno. Tako da vas molim sacekajte sutrasnji dan i navijajte objektivno.
    (Mihael, 12. jun 2021 20:35)

    # Link komentara

  54. Ako vec postoji cenzura, mislim da bi bilo pristojno ne objavljivati komentare u kojima se nas sampion oslovljava sa Nolo.
    Ovo nije lokalni casopis u selu odakle se to salje, niti se covek tako zove.
    A oni koji to pisu ionako nece nikada saznati koliko su jadni u svojim besmislenim, ispraznim zivotima.
    (Novak Djokovic, Nole, 12. jun 2021 20:29)

    # Link komentara

  55. (Will Mosley, 12. jun 2021 19:33)

    Federer ima samo zlato u dublu, ali ne i u singlu na OI. Sto se tice zavrsnog turnira, Novak ga je osvajao pet puta (2008, 2012, 2013, 2014, 2015). Preseli se u Svajcarsku, posto te ovde na srpskom sajtu i u Srbiji, niko ne smatra psihicki zdravim i normalnim. Nije normalno da ovoliko mrzis svog sunarodnika, a uzdizes pekmezavog dzemperka, koji je oborio rekorde u najslabijoj konkurenciji, dok su jos Nadal i Djokovic stasavali. Kada su njih dvojica sazrela, ovaj svajcarski Mirkin potrcko se ni za sta vise nije pitao. Nadal i Djokovic su mu nabili dozivotne komplekse.
    (Nora, 12. jun 2021 20:23)

    # Link komentara

  56. (Will Mosley, 12. jun 2021 19:33)

    Federer ima samo zlato u dublu, ali ne i u singlu na OI. Sto se tice zavrsnog turnira, Novak ga je osvajao pet puta (2008, 2012, 2013, 2014, 2015). Preseli se u Svajcarsku, posto te ovde na srpskom sajtu i u Srbiji, niko ne smatra psihicki zdravim i normalnim. Nije normalno da ovoliko mrzis svog sunarodnika, a uzdizes pekmezavog dzemperka, koji je oborio rekorde u najslabijoj konkurenciji, dok su jos Nadal i Djokovic stasavali. Kada su njih dvojica sazrela, ovaj svajcarski Mirkin potrcko se ni za sta vise nije pitao. Nadal i Djokovic su mu nabili dozivotne komplekse.
    (Nora, 12. jun 2021 20:23)

    # Link komentara

  57. Idemo Nole idemooo!
    (Blasko, 12. jun 2021 20:18)

    # Link komentara

  58. Srecno sutra, Novace. Samo nemoj dozvoliti sebi da se ponovi Vavrinka.Cepaj do novog trofeja.
    (Buntovnik Sa Razlogom, 12. jun 2021 20:15)

    # Link komentara

  59. Evo da i ja kažem na temu finala.Đoković ako hoće pobjediće lagano,u tenisu mu nema ravnog.Ali ima jedna stvar a to je kladionica!Čitav svjet koji se kladi sutra će uplaćivati na Noleta,a to su silne pare...Bojim se samo da će Nole prodati finale,vjerujte nisu male pare u pitanju.Milijarde su u pitanju.Tako da sve je moguće.Samo se nadam da neće naš Nole popustiti pred parama.Ne kažem da on lično će prodati,mafija je čudo,zaprijeti mu ičovjek mora izgubiti.Realno u poštenoj igri Noletu na svijetu niko pariratine može!Ladno čovjek svakom igraču može dati 2 seta fore i još brejk pride u trećem i pobjediće.Takav igrač nije nikad bio nitiće biti ko Nole,ali kladionice i mafija...
    (Predrag Mimić, 12. jun 2021 20:14)

    # Link komentara

  60. Gde je ona stoka sto pise nolo i noline po 100 komentara dnevno?
    (Uzas, 12. jun 2021 17:11)

    У штали са ушртојенум волом
    (Al’ sam se zarumenila, 12. jun 2021 20:04)

    # Link komentara

  61. Ne znam ko ce sa pobedi ali znam da Nolo nece da plati porez kada legnu pare od RG.
    (max, 12. jun 2021 20:01)

    # Link komentara

  62. Kraljevo ceka 19 gs.Ajmo Nole igraj za istoriju.
    (Rale, 12. jun 2021 19:59)

    # Link komentara

  63. Koliko je poznato, zavrsni Masters u Londonu, Djokovic je osvajao 4 puta...
    (no name, 12. jun 2021 19:54)

    # Link komentara

  64. Neka pobedi Cicipas
    (Vukašin, 12. jun 2021 19:52)

    # Link komentara

  65. Djokovic nikad nije osvojio zavrsni Masters u Londonu???

    @ Will Mosley
    (no name, 12. jun 2021 19:46)

    # Link komentara

  66. Makrešane čeka titulu! Pivo se ladi, a ima i rakija i špricer pa ko šta voli.
    (Makrešanac, 12. jun 2021 19:45)

    # Link komentara

  67. Dobija Cicipas. Ubjedljivo. Ondance biti jasno da je pobijedio nikad losijeg Nadala.
    Komentari mi se ne objavljuju. Jer realno govorim. Ja sjutra uplacujem na Tsitsipasa i da dobije vise od 1 seta razlike.
    (Srbabre, 12. jun 2021 18:17)


    Toliko si pismen, da je dobro i jedan jedini komentar što ti objave. Nadam se da još uvek nisi punoletan.
    Srbija čeka 19 GS!
    (bljuv, 12. jun 2021 19:44)

    # Link komentara

  68. Rod Lejver je profesionalni teniser iz Australije koji je osvoji sve Gren slem turnire 2+ puta. Mada je neke Gren slem turnire osvojio pre open ere profesionalnog tenisa. Ako pobedi sutra u finalu RG, Novak ce takodje imati sve Gren slem turnire osvojene 2+ puta i pridruziti se Lejveru. Ne sumnjam da ce Lejver navijati za Cicipasa.
    (belopoljanski, 12. jun 2021 19:44)

    # Link komentara

  69. Šta će svet da gleda, Nole-Cicips ili Engleska-Hrvatska u 15 časova?!
    (Ivan, 12. jun 2021 18:54)

    Noletov polufinalni mec je gledalo i pamptice milioni gledalaca a taj mec ce svi da zaborave za dva dana
    (petarczv, 12. jun 2021 19:41)

    # Link komentara

  70. Svaki istinski ljubitelj tenisa ocekuje pobedu Djokovica sutra. Ko pobedi Nadala na Roland Garosu, treba da dobije pehar tog istog momenta. Cicipas nije dostojan protivnik i to ce se videti koliko sutra. 3:0.
    (Mikii, 12. jun 2021 16:58)

    Osim mene.
    (Will Mosley, 12. jun 2021 19:39)

    # Link komentara

  71. Spartanac protiv Atinjana, znamo sta istorija kaze.
    (dr. Udo Brinkman, 12. jun 2021 16:58)

    A moze i David ( Cicipas) protiv Golijata ( Djokovic)...

    @GogiTim

    Ovaj moj komentar je jos bolji.
    (Will Mosley, 12. jun 2021 19:38)

    # Link komentara

  72. Zaboravili ste napisati da ako osvoji RG imace osvojen i svaki GS dva puta a pritom vec ima sve masterse osvojene po minimum 2 puta, jeste da mastersi nisu isto sto i GS ali zamisli ti tu silu koja je sve GS i sve masterse plus zavrsni turnir osvojila po bar dva puta. Covek obrnuo igricu dva puta bukvalno.
    (Nina, 12. jun 2021 18:25)

    Da bi obrnuo/la igricu moras da predjes sve nivoe bukvalno, a Djokovic nikad nije osvojio zlatnu medalju na OI, kao ni Zavrsni masters u Londonu, bukvalno nikad to nije osvojio, tako da bukvalno jos uvek nije obrnuo igricu. A recimo Federer koji "bezi od Djokovica i Beretinija" ne samo da ima 21 GS titulu nego ima zlato na OI a ujedno je nekoliko puta osvajao Masters u Londonu.
    (Will Mosley, 12. jun 2021 19:33)

    # Link komentara

  73. Šta će svet da gleda, Nole-Cicips ili Engleska-Hrvatska u 15 časova?!
    (Ivan, 12. jun 2021 18:54)

    Sta ko voli.Ja cu fudbal jer nemam zivaca za tenis , sinoc ih pokidao. Idemo Nole!
    (kaokakao, 12. jun 2021 19:33)

    # Link komentara

  74. Grk gubi u svlacionici, 3:0 za Novaka.
    (/*\, 12. jun 2021 19:28)

    # Link komentara

  75. Šta će svet da gleda, Nole-Cicips ili Engleska-Hrvatska u 15 časova?!
    (Ivan, 12. jun 2021 18:54)

    Pa Engleze naravno, zar postoji dilema?
    (Will Mosley, 12. jun 2021 19:27)

    # Link komentara

  76. Mene zanima kada nolo igra na oi i kada ce ih osvojiti
    (Milos, 12. jun 2021 18:37)

    I da ih ne osvoji Novak je veliki sampion, kao sto je i Nadal, kao sto je i Federer. Nikako ne potcenjujem Novakove najvece rivale. Do juce su takvi kao ti mislili da ne moze nikada da osvoji 20 GS turnira, da ne moze da pobedi Nadala u punoj snazi na RG, pa vas je Novak sve demantovao. Novak ima sansu da osvoji OI cak i sa 38 godina zivota. Definitivno je najveci igrac svih vremena. Ako je potrebno da osvoji i OI, uradice to da zapusi usta kriticarima. Medjutim, nadam se da si ti samo jedan obican provokator.
    (Srdjan, 12. jun 2021 19:25)

    # Link komentara

  77. Sto kasnije pocne, to bolje po Novaka. Sunce nije Noletov prijatelj, kao ni vetar.
    (Beobrad, 12. jun 2021 19:21)

    # Link komentara

  78. 19. GS titula ne moze biti istorijska ako je neko vec osvojio 20. Treba navijati ali vi pretjerujete. Sta cete pisati kad osvoji 22. a osvojit ce.
    (pretjerivanje - srpska tradicija, 12. jun 2021 19:21)

    # Link komentara

  79. Dobija Cicipas. Ubjedljivo. Ondance biti jasno da je pobijedio nikad losijeg Nadala.
    Komentari mi se ne objavljuju. Jer realno govorim. Ja sjutra uplacujem na Tsitsipasa i da dobije vise od 1 seta razlike.
    (Srbabre, 12. jun 2021 18:17)

    Uplati i za mene, daću ti kad nas isplate. ???
    (auh!!, 12. jun 2021 19:21)

    # Link komentara

  80. Tradicija kaže, tradicija kaže... da onaj ko pobedi Nadala na Rolan Garosu dobija i naredni meč, a to je u ovom slučaju sasvim dovoljno ;-)


    Isto tako, tradicija kaže da, kadgod je Novak na nekom turniru pobedio Tenisa Sandgrena, onda je i osvojio taj turnir. Do ovogodišnjeg Rolan Garosa, Novak ga je tri puta pobedio, a onda pre par dana i četvrti put :-)
    (Nebojša Nikolić, 12. jun 2021 19:10)

    # Link komentara

  81. Da se igra na dva seta, pa da se malo i brinem. Ovo Cici ne može da dobije na tri seta u svom prvom finalu kad je Nole na drugoj strani mreže. Kvota je 1.30.
    (Ben Dover, 12. jun 2021 19:08)

    # Link komentara

  82. Šta će svet da gleda, Nole-Cicips ili Engleska-Hrvatska u 15 časova?!
    (Ivan, 12. jun 2021 18:54)

    # Link komentara

  83. Сутра Ноле Циципаса бије с пола гаса.
    (артиљерац, 12. jun 2021 18:42)

    # Link komentara

  84. E moj nolo
    (Milos, 12. jun 2021 18:42)

    # Link komentara

  85. Onaj ko misli da Cipiripi moze da uzme tri seta jednom Novaku Djokovicu, veze nema sa mozgom.
    (Panterkiler, 12. jun 2021 18:38)

    # Link komentara

  86. Mislim da bi Novak pre početka turnira odmah pristao da igra sa Nadalom polufinale od 19,00(pa sa bilo kim u finalu) nego finale u 15,00.E sad,u finalu očekujem nestvarno navijanje za Cicipasa(ili protiv Novaka kako ko gleda), jer se Novak bliži tom rekordu od 20 GS koje drži njihov mezimac iz Švajcarske.Cicipas je delovao umorno protiv Zvereva na kraju meča,i nadam se da Novak neće propustiti priliku,jer ako osvoji R.Garos dobiće strašan motiv da osvoji i Vimbldon(na kojem je apsolutni favorit) i US Open, a onda valjda ne bi bilo dileme ko je GOAT.Ako osvoji sva 4 GS turnira u jednoj godini priznaće i gospođa Vavrinec da je Novak najveći ikada.
    (goblin, 12. jun 2021 18:38)

    # Link komentara

  87. Mene zanima kada nolo igra na oi i kada ce ih osvojiti
    (Milos, 12. jun 2021 18:37)

    # Link komentara

  88. Pih, mogli su mu dati i nesto kasniji termin, recimo vecernji, da covek odmori vise.
    (2CRAZY, 12. jun 2021 18:36)

    # Link komentara

  89. Mislim na nece biti jednostavno—Cicipas igra dobro. Ali, idemo Nole! Idemo care!
    (Mazda, 12. jun 2021 18:34)

    # Link komentara

  90. Dobija Cicipas. Ubjedljivo. Ondance biti jasno da je pobijedio nikad losijeg Nadala.
    Komentari mi se ne objavljuju. Jer realno govorim. Ja sjutra uplacujem na Tsitsipasa i da dobije vise od 1 seta razlike.
    (Srbabre, 12. jun 2021 18:17)

    To te je savetovao onaj sto je juce sve pare stavio na Nadala?
    (trolina, 12. jun 2021 18:33)

    # Link komentara

  91. Stuutgart čeka 19 tu titulu.
    (Slavko Vrekic, 12. jun 2021 18:33)

    # Link komentara

  92. Gde je ona stoka sto pise nolo i noline po 100 komentara dnevno?
    (Uzas, 12. jun 2021 17:11)

    Eno je nagurala se u stali i usmrdila :D
    (komsijetosu, 12. jun 2021 18:30)

    # Link komentara

  93. (Eugen, 12. jun 2021 17:36)

    Evo ti 200 dinara za pomoc vonjevino.
    100 za clanarinu u nekoj dusevnoj bolnici i 100 za bodljikavi parizer.
    Bice to odlicna investicija...
    (Istrebljivac Vonjevina, 12. jun 2021 18:27)

    # Link komentara

  94. Zaboravili ste napisati da ako osvoji RG imace osvojen i svaki GS dva puta a pritom vec ima sve masterse osvojene po minimum 2 puta, jeste da mastersi nisu isto sto i GS ali zamisli ti tu silu koja je sve GS i sve masterse plus zavrsni turnir osvojila po bar dva puta. Covek obrnuo igricu dva puta bukvalno.
    (Nina, 12. jun 2021 18:25)

    # Link komentara

  95. Tradicija kaže, tradicija kaže... da onaj ko pobedi Nadala na Rolan Garosu dobija i naredni meč, a to je u ovom slučaju sasvim dovoljno ;-)
    (Соко сиви, 12. jun 2021 18:24)

    # Link komentara

  96. Termin finala je bio poznat i pre turnira.
    (Richard Fish, 12. jun 2021 18:24)

    # Link komentara

  97. Tvoj je trofej, Novace!
    (M, 12. jun 2021 18:24)

    # Link komentara

  98. Ljudi, nece biti lako, Cici je naslednik Novakov sto se mentalne snage tice, tehnicki vec sada bolje igra od Novaka, a mladji je 12 godina... bice za****no. Ako Novak na teren izadje normalan, ako ga ne "udare neke lutke u glavu", pobedice. Bice tesko, igrace se 5 setova posle kojih ce Novak dobiti priliku da jos jednom posalje srce publici i u svet.
    (Eugen, 12. jun 2021 17:36)
    jedan od glupljih komentara u poslednje vreme.
    (savo, 12. jun 2021 18:04) # Link komentara

    A posebno pisac
    (dare slovenac, 12. jun 2021 18:23)

    # Link komentara

  99. otežavajuća okolnost za novaka što je sutra najavljeno sunčano i toplo a finale počinje u 15:ooh baš po najvećoj vrućini, nadam se da je novaku ostalo dovoljno snage, cicipas mlađi preko deset godina i mnogo manje proveo na terenu uz lakše protivnike, početak mnogo važan
    (Van, 12. jun 2021 18:22)

    # Link komentara

  100. @dobrila je..o te Cici.
    (mahir, 12. jun 2021 18:19)

    # Link komentara

  101. Dobija Cicipas. Ubjedljivo. Ondance biti jasno da je pobijedio nikad losijeg Nadala.
    Komentari mi se ne objavljuju. Jer realno govorim. Ja sjutra uplacujem na Tsitsipasa i da dobije vise od 1 seta razlike.
    (Srbabre, 12. jun 2021 18:17)

    # Link komentara

  102. Treba biti realan...Cicipasove sanse sutra su kao Novakove juce...Nikad se ne zna sta se moze desiti. Nadam se samo da ce imati snage da odigra kako bi volio i zelio pa neka bolji pobjedi. Svim srcem uz Noleta!
    (ljubo, 12. jun 2021 18:16)

    # Link komentara

  103. Pavle, 12. jun 2021 18:05)
    Cak i da izgubi napravio je brejk izbacio Nadala da ne moze da se odlepi.Niko pobedu ne moze da garantuje.Jedam je to mec, sve je moguce.Nedaj boze da izgubi ali ona od juce vredi koliko i ona sutra u to sam ubedjen.Finale RG je san svakog igraca a mi Srbi se ljutimo ako Novak ispadne pre finala? gde to jos postoji? ovi nasi teniseri nemogu da se sastave.Kada Novak zavrsi karijeru zavricemo i mi sa njim.Nek bude kako biti mora.
    (zex, 12. jun 2021 18:16)

    # Link komentara

  104. Novak je pobedom protiv Nadala napravio turnirski brejk, koji u meču sa Cicipasom treba da potvrdi i uzme Roland Garros!Postoji samo jedan način da veličanstvena Novakova pobeda nad Nadalom nevredi bukvalno ništa, a to je, nedaj Bože, poraz u finalu.Zato, napregni se No1e i uzmi turnir!Napred No1e, Srbi te vole!!!
    (Pavle, 12. jun 2021 18:05)

    Ne slažem se sa tobom. Novak je eliminacijom Nadala, uspeo da ga održi na 20 GS. A to je uapeh ako govorimo o turniru koji mu najviše ne odgovara. Pobeda u finalu bi bila izuzetna stvar, ali poraz ne bi značio ništa strašno.
    (vlada, 12. jun 2021 18:14)

    # Link komentara

  105. Novak je pobedom protiv Nadala napravio turnirski brejk, koji u meču sa Cicipasom treba da potvrdi i uzme Roland Garros!Postoji samo jedan način da veličanstvena Novakova pobeda nad Nadalom nevredi bukvalno ništa, a to je, nedaj Bože, poraz u finalu.Zato, napregni se No1e i uzmi turnir!Napred No1e, Srbi te vole!!!
    (Pavle, 12. jun 2021 18:05)

    # Link komentara

  106. Ovde samo klinci prognoziraju laganih 3-0. Ima nas koji smo tako pre x godina vec dali titulu Novaku na RG protiv Wawrinke.
    (xdc, 12. jun 2021 17:27)
    ja nisam klinac.. pratim tenis od Bobe Živojinovića pa na ovamo
    .dakle više od 30 godina.. biće 3:0
    (linolada, 12. jun 2021 18:05)

    # Link komentara

  107. Velika je steta sto je jucerasnji mec igran za
    polufinale, ali nema veze,
    sutrasnja pobeda bice jos
    vrednija jer ce jos vise pobeci Rafi na ATP, listi i pribliziti se na domak jednod GS, manje. Ali dolazi
    Wimbledon uskoro i svi
    cekamo Noletov 20 GS.
    To ce biti istorija za sva
    vremena. Ovo je godina
    Novakovih rekorda koje nikad vise niko nece oboriti.
    Vreme je da svet prizna
    koje najbolji teniser svih
    vremena. Oni to nece nikad priznati, jer je srbin vlasnik svih rekorda u ovome belom
    sportu. Idemo NOLE, sretno
    u novom finalu. i cekamo
    2RG trofi i 19 GS titulu.
    (DRAGAN, 12. jun 2021 18:05)

    # Link komentara

  108. Crni Eugene sta nije u redu sa tobom?!Kazes Cicipas je tehnicki bolji od Novaka?! Cicipas koji jedva da je igrao pilufinale gs bolji od nekoga koje osvojio 18, 36atp 1000, preko 320 nedelja br.1 i ima pozitivan skor protiv Federera i Nadala?! Imas li malo srama Eugene?
    (Zoran33, 12. jun 2021 18:04)

    # Link komentara

  109. Ljudi, nece biti lako, Cici je naslednik Novakov sto se mentalne snage tice, tehnicki vec sada bolje igra od Novaka, a mladji je 12 godina... bice za****no. Ako Novak na teren izadje normalan, ako ga ne "udare neke lutke u glavu", pobedice. Bice tesko, igrace se 5 setova posle kojih ce Novak dobiti priliku da jos jednom posalje srce publici i u svet.
    (Eugen, 12. jun 2021 17:36)
    jedan od glupljih komentara u poslednje vreme.
    (savo, 12. jun 2021 18:04)

    # Link komentara

  110. 3:0 Nole.. Grk možda uzme jedan set ali jako teško.. hejteri na tabletama..
    (pop, 12. jun 2021 18:02)

    # Link komentara

  111. Druze Novace. Slusaj sad ovamo. Ako zelis istorijuz ako zelis da ih pobedis u svakoj statistici, onda MORAŠ! da odrzis nivo motivacije, volje i ENERGIJE, kao iz meca sa Rafom. Bez toga NEMA REZULTATA. A ti si nam kidao zivce i gubio finala GS protiv Marija i Vavrinke, da si igrao AGRESIVNO ZAPADNJACKI sad bi bio na 22 GS!!!! Prema tome nemoj da se za*vaš, ako želiš titulu GOAT, sad je trenutak da 2 godine ubaciš u 6.tu brzinu i posle idi uzivaj sa porodicom i pusti boraniju da se takmiči za neki plasmam sto godina ispod tebe.
    (LGBT, 12. jun 2021 16:59)

    dobro brate, sve je to bio deo nekog sazrevanja, puta do ovog momenta kada je na korak od toga da doda jos jedan pasus u knjizi istorije.
    ne verujem da ce se novak opustiti. ako bude igrao kao protiv nadala, dobija. nece biti lako jer je cicipas sveziji i nema sta da izgubi. vise bi voleo da je zverev bio u finalu, cini mi se da je cici psihicki ipak jaci. ali opet, zato je i pobedio.

    videcemo. ono sto je neverovatno je kako novak dize formu na turniru. ono sto je uradio protiv medvedeva u ao i ono sto je sada uradio nadalu su njegova dva najbolja meca IKADA! ali IKADA! lik je upravo dostigao vrhunac, sto znaci da moze ladno jos pet godina da se takmici. sreca nije slusao komentatore i cepao cvarke. :D
    (vrg, 12. jun 2021 18:01)

    # Link komentara

  112. 3:0 za Srbina.
    (WWIII, 12. jun 2021 17:57)

    # Link komentara

  113. (Blanusha, 12. jun 2021 17:26)

    Sta tu ima da se razume, u Srbiji se navija za Djokovica ili protiv njega, ne navija se ni za Federera ni Nadala ni za bilo koga drugog, samo je bitno da Djokovic ne osvoji, svi ostali mogu, naravno mislim na indijance kojih je 3% u Srbiji, samo ih kuliraj i to je to.
    (Filip, 12. jun 2021 17:57)

    # Link komentara

  114. (Eugen, 12. jun 2021 17:36)

    Ne diPr
    (djole, 12. jun 2021 17:54)

    # Link komentara

  115. Spartanac protiv Atinjana, znamo sta istorija kaze.
    (dr. Udo Brinkman, 12. jun 2021 16:58)

    Hahahaha...kakav komentar, bravo!
    (GogiTim, 12. jun 2021 17:53)

    # Link komentara

  116. Slobodane u pravu si, oprez treba, ali istorija je juce vec srusena, prvi put u istoriji rg izgubi nakon sto dobije prvi set. Mada ipak imamstrah za sjutra
    (pierre woodman, 12. jun 2021 17:53)

    # Link komentara

  117. Ovi sto govore o tradiciji da onaj ko pobedi Rafu gubi u finalu... Pre kad su ga dobijali to je bilo pre polufinala, a evo, Nole ga sad dobije u polufinalu gde je bio nepobediv, i sada kada su svi provalili tu kletvu, ona se vise nece desavati jednostavno, i Nole ima skoro 2 dana za odmor, tako da, idemo po 19!
    (Sportsman, 12. jun 2021 17:52)

    # Link komentara

  118. Dobrila - Kobila.
    (soko, 12. jun 2021 17:51)

    # Link komentara

  119. Ljudi, nece biti lako, Cici je naslednik Novakov sto se mentalne snage tice, tehnicki vec sada bolje igra od Novaka, a mladji je 12 godina... bice za****no. Ako Novak na teren izadje normalan, ako ga ne "udare neke lutke u glavu", pobedice. Bice tesko, igrace se 5 setova posle kojih ce Novak dobiti priliku da jos jednom posalje srce publici i u svet.
    (Eugen, 12. jun 2021 17:36) # Link komentara

    ajmo ovako..mentalno nestabilan, deluje 10 godina stariji od Novaka, igra na 60-70% Novakovog nivoa...jedina šansa mu je da se Novak mentalno in energijski ispuhao u najboljem meču na pesku u istoriji ...
    (dare slovenac, 12. jun 2021 17:50)

    # Link komentara

  120. Svaki istinski ljubitelj tenisa ocekuje pobedu Djokovica sutra. Ko pobedi Nadala na Roland Garosu, treba da dobije pehar tog istog momenta. Cicipas nije dostojan protivnik i to ce se videti koliko sutra. 3:0.
    (Mikii, 12. jun 2021 16:58)

    Bezobraznog li komentara?! Zar oni koji Cicijevu pobedu ocekuju nisu istinski ljubitelji tenisa? Drugo, Cicija nazvati nedostojnim protivnikom je vrhunac ljudskog bezobrazluka, primitivluka i teniskog neznanja. Taj Cici je buduci br.1... ako ne ranije, a ono najkasnije kad Novak ode u penziju... sto nije tako daleko. I da, ne mrzim Novaka... Sutra, kao i do sada, navijam za njega.
    (lennox, 12. jun 2021 17:50)

    # Link komentara

  121. Hrabro sjutra dobrila
    (nakitimisnila, 12. jun 2021 17:48)

    # Link komentara

  122. eugen, sta ti je decko?
    (ludilo, 12. jun 2021 17:47)

    # Link komentara

  123. Tsitsipas je težak protivnik, bit će težak meč, ali ne bih se kladio protiv Đokovića.
    (Topnik, 12. jun 2021 17:45)

    # Link komentara

  124. Ne postoji scenario u kome se Novaku dešava nova 2015. i novi Wavrinka. Prvo iskusniji je i spremniji fizički. Drugo nije igrao polufinale u 5 setova i u dva dana kao onda protiv Mareja, a pored toga u 1/4 finalu izbacio Nadala. To je bilo vanvremensko trošenje i mentalno i fizički ali i blago neiskustvo i opuštanje nakon prvog osvojenog seta protiv Wav u finalu. Takođe bio je pod velikim pritiskom jer nije imao osvojen RG. Wav nije imao šta da izgubi udarao svom snagom, sve pogodio i odigrao svoj meč života i dočekao Novakov slab dan. To se sada ne može desiti. Stoji argument da će možda Cicipas igrati svoj meč života ali to nije dovoljno protiv ovako fokusiranog i spremnog Novaka. Jedino neki splet okolnosti koji bi mogao da iznervira Novaka eventualno može da stvori problem ali i tu je Novak sada iskusniji. Neće sigurno dozvoliti nervozu protiv Cicipasa. Preiskusan je a to se juče videlo posle 0-5. Moja prognoza je 3-0 za Novaka nešto slično finalu AO.
    Niš čeka 19 GS! Živeo Novak, živela Srbija!
    (Janko, 12. jun 2021 17:44)

    # Link komentara

  125. PEGLANJE!!!
    (code47, 12. jun 2021 17:43)

    # Link komentara

  126. Ovde samo klinci prognoziraju laganih 3-0. Ima nas koji smo tako pre x godina vec dali titulu Novaku na RG protiv Wawrinke.
    (xdc, 12. jun 2021 17:27)

    Wawrinka generalno ne lezi Djokovicu na grend slemovima, i covek ima raketu u rukama. Kad pocne da pogadja onim projektilima iz bekhenda, tu ne postoji odbrana. Cicipas je odlican igrac, nema spora, ali je kondiciono slab i ne poseduje nijedan razoran udarac. Set je plafon za njega.
    (Mikii, 12. jun 2021 17:43)

    # Link komentara

  127. Godinama unazad,jos od 2011. je bukvalno sve u Novakovim rukama,protiv bilo kog igraca.Kad je skoro osvojio turnir u BG i rekao da ide na titulu na RG,ja sam znao da se ne sali.Rekao je mogu da pobedim svakog i to je tacno,samo je pitanje zelje.Nekada vidim da ce da izgubi i kad krene furiozno,a nekada kao sinoc,samo sam molio boga da dobije jedan gem u orvom setu i znao sam da ce da poleti.Ja ga pratin od 2006. i zbam njegov govor tela,cim izadje koliko ima volje.Idemo Nole sokole.
    (mix, 12. jun 2021 17:42)

    # Link komentara

  128. I DE MO,NE DA MO!!!
    (mix, 12. jun 2021 17:36)

    # Link komentara

  129. Ljudi, nece biti lako, Cici je naslednik Novakov sto se mentalne snage tice, tehnicki vec sada bolje igra od Novaka, a mladji je 12 godina... bice za****no. Ako Novak na teren izadje normalan, ako ga ne "udare neke lutke u glavu", pobedice. Bice tesko, igrace se 5 setova posle kojih ce Novak dobiti priliku da jos jednom posalje srce publici i u svet.
    (Eugen, 12. jun 2021 17:36)

    # Link komentara

  130. Ovde samo klinci prognoziraju laganih 3-0. Ima nas koji smo tako pre x godina vec dali titulu Novaku na RG protiv Wawrinke.
    (xdc, 12. jun 2021 17:27)

    # Link komentara

  131. Mala ispravka prvi u Open eri, po dva osvojena sva četiri GSa imaju i Lejver i Emerson. No to svakako ne umanjuje činjenicu da je ovaj rezultat u Open eri svakako značajniji. Novak bi sa tim rezultatom i sa onim sto je uspeo da veže sva četiri zajedno bio već ispred Nadala i Federera i sa jednim osvojenim GSom manje. Da ne spominjemo i Masterse ali oni ipak nisu isto što i GS.
    (A.R., 12. jun 2021 16:47)

    U pravu si… No prvo da dobije RG, sto je jedan veliki stepen, a posle fokus na Wibledon i U.S Open ! Ako uzme RG, ima i dalje šansu da uzme sva četiri GS u godini !! Mogu da zamislim tek kuknjavu kad bi se to desilo… ne samo sto ih je već imao u nizu, već u kalendarskoj !! Ajme… da ne pričamo i broju na kraju ! Odmah revolucija, menjanje pravila, GS na dva dobijena seta, ukidanje đusa i jos par promena za boraniju !
    (JPR24, 12. jun 2021 17:27)

    # Link komentara

  132. Stvarno ne mogu da skontam ove sto se sad orijentisu ka navijanju za Cicipasa.Ako sam i mogao da razumem navijanje za Federera ili juce za Nadala,ovo zaista ne mogu.Evo,ova Dobrila,npr.Reci ti meni,sestro slatka,kada si to i mogla da ga zavolis toliko da ne navijas za svog?Sta je on to toliko poosvajao,pa da kazes-u redu,i on je dobar,i toliki sam teniski strucnjak da mi se njegova igra u svakom smislu vise svidja od Novakove,pa moram da navijam za njega.
    Ne!Tu se radi samo o totalno iskompleksiranim osobama koje prepodne mrze ceo svet,a predvece i sebe same.Sram vas bilo.Toliko ste postali ogavni,da cak pomisljam da se radi o par pojedinaca koji to rade i potpisuju se drugim nickovima.Ako sam u pravu,onda cak niste ni ogavni,nego dno dna.
    Nole,osvoji ovo sutra.Rafa,zelim ti sve najbolje i molim vas obojicu da nam pruzite jos onakvih meceva.Neka Nole osvoji i Vimbldon,pa da bude 20-20-20.Mozda je to i najpravednije da tako ostane,iako cu ja do kraja navijati da nas ostane sam na vrhu!Hvala i Rodzeru...
    (Blanusha, 12. jun 2021 17:26)

    # Link komentara

  133. Sutra u 15h svi ispred TVa i da posaljemo pozitivnu energiju Novaku,jer francuzi sigurno nece biti na njegovoj strani!NE DAMO!
    (Ivan V., 12. jun 2021 16:47)

    Komentatori i publika ( budže koje imaju da plate mesto ), ostali, pogledaš na primer komentare na portalu novina L’Equipe, itekako su za Novaka !! Dovoljno pročitati komentare posle sinoćne pobede… Da ne pričam tek o Federeru, kojeg ne podnose organski !!
    (JPR24, 12. jun 2021 17:21)

    # Link komentara

  134. Gde je ona stoka sto pise nolo i noline po 100 komentara dnevno?
    (Uzas, 12. jun 2021 17:11)

    U štali, neguju i leče rane u Bika… možda dobiju i koju semenku !!!
    (JPR24, 12. jun 2021 17:18)

    # Link komentara

  135. Mala ispravka prvi u Open eri, po dva osvojena sva četiri GSa imaju i Lejver i Emerson. No to svakako ne umanjuje činjenicu da je ovaj rezultat u Open eri svakako značajniji. Novak bi sa tim rezultatom i sa onim sto je uspeo da veže sva četiri zajedno bio već ispred Nadala i Federera i sa jednim osvojenim GSom manje. Da ne spominjemo i Masterse ali oni ipak nisu isto što i GS.
    (A.R., 12. jun 2021 16:47)

    U vreme Lejvera i Emersona tri od cetiri grand slama su se igrala na travi, razmisli malo o tome
    (djokoeire, 12. jun 2021 17:16)

    # Link komentara

  136. Nije poznato kada igra vec kada ne igra.
    (johnny b, 12. jun 2021 17:11)

    # Link komentara

  137. Gde je ona stoka sto pise nolo i noline po 100 komentara dnevno?
    (Uzas, 12. jun 2021 17:11)

    # Link komentara

  138. Oprez. Cicipas je u zivotnoj formi, vodi na listi od ove god, odmorniji je plus tradicija da oba puta pobjednik nad Nadalom nije uzeo RG. Koliko je bilo naporno juce moze se zakljuciti po Nadalovom izjavom da ne zna hoce li se oporaviti do Vimbldona. Nadajmo se da ce Novak ipak naci snagu za zavrsni udarac.
    (Slobodan, 12. jun 2021 17:10)

    # Link komentara

  139. Druze Novace. Slusaj sad ovamo. Ako zelis istorijuz ako zelis da ih pobedis u svakoj statistici, onda MORAŠ! da odrzis nivo motivacije, volje i ENERGIJE, kao iz meca sa Rafom. Bez toga NEMA REZULTATA. A ti si nam kidao zivce i gubio finala GS protiv Marija i Vavrinke, da si igrao AGRESIVNO ZAPADNJACKI sad bi bio na 22 GS!!!! Prema tome nemoj da se za*vaš, ako želiš titulu GOAT, sad je trenutak da 2 godine ubaciš u 6.tu brzinu i posle idi uzivaj sa porodicom i pusti boraniju da se takmiči za neki plasmam sto godina ispod tebe.
    (LGBT, 12. jun 2021 16:59)

    # Link komentara

  140. Jel uvek mora nesto pre finala?
    (defekt, 12. jun 2021 16:59)

    # Link komentara

  141. Spartanac protiv Atinjana, znamo sta istorija kaze.
    (dr. Udo Brinkman, 12. jun 2021 16:58)

    # Link komentara

  142. Svaki istinski ljubitelj tenisa ocekuje pobedu Djokovica sutra. Ko pobedi Nadala na Roland Garosu, treba da dobije pehar tog istog momenta. Cicipas nije dostojan protivnik i to ce se videti koliko sutra. 3:0.
    (Mikii, 12. jun 2021 16:58)

    # Link komentara

  143. Najbitnije je da autosovinisti vriste od bola. Njihovo vristanje je muzika za moje uši,hehehehe
    (Oliver, 12. jun 2021 16:53)

    # Link komentara

  144. Neutralni fe ili felsh je najveci srbomrzac,domomrzac i autosovinista u Srbiji!!! Cuvajte ga se!!
    (Oliver, 12. jun 2021 16:50)

    # Link komentara

  145. Znajuci novaka mozda i izgubi 1 set, dok nastima telo i napravi taktiku, a posle krece psihicki lom za cicija.
    (Dezon, 12. jun 2021 16:49)

    # Link komentara

  146. Hrabro sutra Cici
    (Dobrila, 12. jun 2021 16:49)

    # Link komentara

  147. Sutra u 15h svi ispred TVa i da posaljemo pozitivnu energiju Novaku,jer francuzi sigurno nece biti na njegovoj strani!NE DAMO!
    (Ivan V., 12. jun 2021 16:47)

    # Link komentara

  148. Samo da Cici dobije prvi da servira na mecu.Novak stalno bira da prvi ali nekako kao da ruke nisu njegove dok se malo ne zahukće.Ocekujem 2-0 u setovima za Noleta onda mali pad i 7-5 u trecem i 19 pehar.
    (Miki Hajnekenjaj, 12. jun 2021 16:47)

    # Link komentara

  149. Mala ispravka prvi u Open eri, po dva osvojena sva četiri GSa imaju i Lejver i Emerson. No to svakako ne umanjuje činjenicu da je ovaj rezultat u Open eri svakako značajniji. Novak bi sa tim rezultatom i sa onim sto je uspeo da veže sva četiri zajedno bio već ispred Nadala i Federera i sa jednim osvojenim GSom manje. Da ne spominjemo i Masterse ali oni ipak nisu isto što i GS.
    (A.R., 12. jun 2021 16:47)

    # Link komentara

  150. Tri jedan za Nola. Dace mu jedan set.
    (roarrr, 12. jun 2021 16:44)

    # Link komentara

  151. PUN GAS OD STARTAAAA!!! Idemo Noleeeee!
    (Vuk, 12. jun 2021 16:42)

    # Link komentara

  152. utepaj gi nole!
    (basketas, 12. jun 2021 16:40)

    # Link komentara

/srv/b92/www//master/template/no-comments.tpl.php