- Komentari -
  1. Vratiće to Rafaa sledeći put sa kamatom pa će progutat reč Vilander.

    Ne potcenju nikad srce šampiona i poraz jedan ne znači da je Nadal gotov na RG.

    To da se zna.
    (No name, 13. jun 2021 11:48)

    # Link komentara

  2. Evo ga ovaj balegar Mikii... Napokon je izašao iz svog brloga i rupe iz koje povremeno izmili i još se sad razmeće komentarima koji veličaju Novaka. Samo što nije napisao: "Jesam li vam lepo sve ove godine govorio da će Novak biti G.O.A.T.?". Neki ljudi stvarno nemaju blam niodčega...
    (Djordje NS, 13. jun 2021 00:04)

    # Link komentara

  3. Kako god okreneš Novak je u nekoj negativnoj konotaciji kod raspalog Vilandera. Nije on u poštenoj borbi potpuno zasluženo pobedio Rafu koji važi za kralja šljake i Rolangarosa i tako dokazao da je jednostavno bolji teniser. To je nemoguće izgovoriti i onda Novak mora nekako da ispadne neki lukavi tip koji je prepredenom taktikom takoreći nezasluženo pobedio boljeg od sebe koga inače krase viteštvo i neviđeno poštenje ali na žalost i naivnost koju je mrski Đoković iskoristio i nekako na kvarno i na sreću pobedio u stvari boljeg od sebe.Neverovatna i neprolazna mržnja koju Novak svojim uspesima hrani iz godine u godinu će ga na kraju pojesti.
    (Zeleni Bil, 13. jun 2021 00:01)

    # Link komentara

  4. Onda je Del Potro GOAT jer je od svih najviši. "Greatest" znači najveći u smislu koliko je visok.
    (Gojko, 12. jun 2021 19:34) #
    Da, zamalo da bude smesno, ali nedostaje ti ipak malo znanja

    Tallest - najvisi (Opelka , Karlovic, Izner)
    Biggest - najveci u velicini (da...definitivno Delpo)
    Greatest - najveci u smislu najbitniji
    Best - najbolji
    (Mrgud, 12. jun 2021 23:42)

    # Link komentara

  5. O čemu ti laprdaš 'leba ti? I ako možeš da pojasniš tu brljotinu Djokovića sa Vulinom? Jesu pokrali nekoga? Zeznuli za pare, zemlju? Da nisu na prevaru kupili neke firme, fabrike? O čemu se tu radi? Ne pratim politiku pa me interesuje kakva je to brljotina u pitanju?
    (smeh, 12. jun 2021 20:41

    Политика је живот државе. Политику можеш да не пратиш само кад ниси део друштва, кад си роб...

    А ове остале глупости које си написао, не вреди да ти објашњавам, не пратиш политику, али одговор је да јесу, тебе и твоју децу, и тек ће...
    (Алекса, 12. jun 2021 23:36)

    # Link komentara

  6. @Will Mosley

    Ti si JUMKO!
    (WTF, 12. jun 2021 21:59)

    Наравно да јесте, лако се закључи простом анализом стила писања и времена када је лик у прошлости остављао коментаре под различитим никовима.
    (питам за друга, 12. jun 2021 22:28)

    A nije vam palo na pamet da moze biti samo jedan - admin (ili vise admina).
    (nema sta da pitam, 12. jun 2021 23:15)

    # Link komentara

  7. @Will Mosley

    Ti si JUMKO!
    (WTF, 12. jun 2021 21:59)

    Наравно да јесте, лако се закључи простом анализом стила писања и времена када је лик у прошлости остављао коментаре под различитим никовима.
    (питам за друга, 12. jun 2021 22:28)

    # Link komentara

  8. @Will Mosley

    Ti si JUMKO!
    (WTF, 12. jun 2021 21:59)

    # Link komentara

  9. Svi koji prate ovaj sajt znaju da navijam za Partizan...
    (Will Mosley, 12. jun 2021 16:23

    Svi koji prate ovaj sajt zanju da si ti jedan pacenik koji mrzi Zvezdu i sve sto ima veze sa njom a nemas ti pojma o Partizanu niti ti za njega navijas. Ti i jos par klinaca ste obicni trollovi koji samo svadjaju i sire mrznju po portalima. Zato ti svaki komentar pustaju a normalnim ljudima koji zele nesto pametno da kazu u vezi teme u 99% slucajeva komentare ne pustaju.
    (Borky, 12. jun 2021 21:36)

    # Link komentara

  10. @Алекса

    O čemu ti laprdaš 'leba ti? I ako možeš da pojasniš tu brljotinu Djokovića sa Vulinom? Jesu pokrali nekoga? Zeznuli za pare, zemlju? Da nisu na prevaru kupili neke firme, fabrike? O čemu se tu radi? Ne pratim politiku pa me interesuje kakva je to brljotina u pitanju?
    (smeh, 12. jun 2021 20:41)

    # Link komentara

  11. Da se razumemo. Meč je bio veoma uzbudljiv, ali nijedan od njih nije pokazao svoju najbolju igru. Imali su puno neiznuđenih grešaka, prvi servis ih nije naročito služio. Meč će ostati zapamćen po rezultatu i njegovim posledicama, ali nikako ne po kvalitetu igre.
    (JB, 12. jun 2021 20:19)

    # Link komentara

  12. Svi koji prate ovaj sajt znaju da navijam za Partizan...
    (Will Mosley, 12. jun 2021 16:23)

    Ja bih pre rekao da si ti onaj što si se radovao do iznemoglosti i skakao po hali na 0.7 dok je Kecmanova lopta još uvek bila u letu...ostale su traume a?
    (Bitanga, 12. jun 2021 20:13)

    # Link komentara

  13. Onda je Del Potro GOAT jer je od svih najviši. "Greatest" znači najveći u smislu koliko je visok.
    (Gojko, 12. jun 2021 19:34)

    Nece biti, Izner i Karlovic su visi od De Potra, hrvatski teniser je visok 211 cm, Izner je visok 208 cm, a De Potro 197 cm.
    (Will Mosley, 12. jun 2021 20:01)

    # Link komentara

  14. Svesno ili nesvesno, Vilander je ovde pokazao kako rezonuje zapadnjački teniski establišment kome i sam pripada: Ne možete da više ignorišete ove brojke... Moraćemo da počnemo priču o GOAT-u i sl. Njihov košmar je postao stvarnost.
    (Graffin, 12. jun 2021 19:44)

    # Link komentara

  15. лепо је што о категорији GOAT расправљају људи који не разумеју шта та титула значи. Роџер Федерер је највећи играч тениса свих времена. Новак Ђоковић је убедљиво најбољи тенисер свих времена. GOAT има у себи "највећи" не "најбољи"
    (Алекса, 12. jun 2021 16:55)

    Onda je Del Potro GOAT jer je od svih najviši. "Greatest" znači najveći u smislu koliko je visok.
    (Gojko, 12. jun 2021 19:34)

    # Link komentara

  16. (Preneste ovu priču Vilanderu, neće je razumeti no ipak...,

    Tip se zove Igor Perelman,živi u Sankt Petresburgu, i nagrada koju je odbio iznoso milion dolara. Jedino je tačno da u stanu ima minimum nameštaja, živi kao isposnik.
    (Izvin, al moram..., 12. jun 2021 16:01)

    Nije Igor nego Grigori (Griša) Perelman.
    (Gojko, 12. jun 2021 19:32)

    # Link komentara

  17. Sve čestitke Noletu,zaslužena pobjeda i odlična igra....Međutim,nikad nisam bio sklon euforiji pa neću ni sad...Treba dobiti Tsitsipasa koji je po meni u ovoj situaciji veoma opasan...Može da igra rasterećeno,napadački,nema šta da izgubi a već je i pokazao da se ne plaši Đokovića.Zato,mada je Nole favorit,polako..prvo da dobije pa ćemo se onda veseliti....
    (Igor, 12. jun 2021 19:31)

    # Link komentara

  18. Samo neka Nole pogleda sve tekme Monike Seles na
    Na RG i pobedaaaaaaa
    A zli nosonja i milka na aparatima
    (nicks, 12. jun 2021 19:12)

    # Link komentara

  19. Komentar je na mestu , samo ne znam od kad su bunjevci hrvati ? Ili ti znas nesto sto mi ostali bunjevci ne znamo ?!
    (abarth 500, 12. jun 2021 18:16)
    ako dva bunjevca uspeju da se posvadjaju oko sopstvenog porekla, onda su definitivno srbin i hrvat... :DDDD
    (lal, 12. jun 2021 19:09)

    # Link komentara

  20. Сине, титула ''највећег'' нити постоји, нити се додељује, у питању је само лични осећај који апсолутно нико није дужан да дели са тобом и ''већинским ставом'' публике, таман да вас има двеста милијарди. Оно што већини овде иде на клинац јесте чињеница да шачица вас, из потпуно нејасних разлога, навија против свог сународника. Ни ја не волим Звезду, али нећу ваљда да навијам за Швабе када домаћи клуб игра с Бајерном?
    (питам за друга, 12. jun 2021 17:28)

    Не знам за кога ћеш да навијаш, али из овог "сине" видим са имаш тежак комплекс, поврх свег неразумевања, али добро, ваљда иде са тим клубом за који навијаш, то је вама ендемски.

    Наравно да навијам за Ђоковића, упркос брљотини коју је направио са Вулином, али ми то не смета да будем реалан. Проблем са вама који због кладионице или крвних зрнаца гледате тенис од пре десетак година, а рекет разликујете од прахера по дужини дршке је што је ваше мишљење меродавно колико и ваше знање о тенису. Да нешто знаш о тенису ван твог ограниченог видокруга (екран телевизора) можда бисмо и могли да водимо неки дијалог...Овако "тата", узми гајбу јелена, и спреми се за сутра. За боље ниси...
    (Алекса, 12. jun 2021 19:03)

    # Link komentara

  21. Zabava za sirotinju i ljude koji se kiče tudjom slavom.
    (jaja, 12. jun 2021 18:56)

    # Link komentara

  22. Nole je postao više od igrača koji promovira svou zemlju. On je već dugo utjelovljenje pobjedničkog duha onog malog, uvijek guranog u stranu 'underdog-a' kojemu je netko od moćnika namijenio tek sporednu ulogu. Ali, gle vraga! Ovaj dečko se ne miri sa unaprijed podijeljenim ulogama već snagom tijela i uma, nenadmašnom vještinom tvrdoglavo ruši pred sobom sve prepreke i barijere konstantno plilvajući kontra struje. Zbog svega toga on je već sada najbolji ikada, zato ga volimo svi sa područja upokojene zajedničke države. Nole - igračina i ljudina!
    (Bunjevac Hrvat, PS -ne slušajte Bokana, Šešelja i 
    Komentar je na mestu , samo ne znam od kad su bunjevci hrvati ? Ili ti znas nesto sto mi ostali bunjevci ne znamo ?!
    (abarth 500, 12. jun 2021 18:16)

    # Link komentara

  23. @aleksa,

    jaooo ne, ne ne ne ne. Slusaj, da li je najprodavanija oprema zavisi od mnogo cega, recimo da su kinezi najbogatija nacija ili indijci mozda i recimo da je Nadal indijac i jako popularan u Indiji a da su Indusi bogati kao amerikanci, sta mislis cija bi oprema bila najprodavanija? To je jedan mali detalj koji sam uocio u tvom kvazifilozofskom pisaniju. Mani se filozofiranja, dakle, jer ti ne ide ocigledno. Na kraju, zasto se uopste igraju ti turniri, mogli bi prosto da organizuju glasanje pa da odluce fanovi o tome. Onda nas ni ne zanima previse ta titula o kojoj pises i sta je to tacno "uticaj na tenis"? Je l to uticaj na igru ili na industriju oko nje. I mani se etimologije(guglaj ako ne znas), jer ti ni to ne ide.

    Srdacan pozdrav!
    (Milan, 12. jun 2021 17:55)

    # Link komentara

  24. Сутра,у недељу,Новак Циципаса бије с пола гаса.Циципас је уствари Сисоје.
    Цици су сисе на грчком.
    (артиљерац, 12. jun 2021 17:51)

    # Link komentara

  25. @ GARANTOVANO 100% Тако је!!!Повикаше сељаци,лупише капама о сто и приступише
    к гласању.
    (артиљерац, 12. jun 2021 17:47)

    # Link komentara

  26. svi ovi srbi koji mrze sve srpsko treba da pročitaju " Čujte me Srbi" Arčibald Rajs, gde on tu opisuje baš tu temu .
    (Tik Tok, 12. jun 2021 17:33)

    # Link komentara

  27. Nole je postao više od igrača koji promovira svou zemlju. On je već dugo utjelovljenje pobjedničkog duha onog malog, uvijek guranog u stranu 'underdog-a' kojemu je netko od moćnika namijenio tek sporednu ulogu. Ali, gle vraga! Ovaj dečko se ne miri sa unaprijed podijeljenim ulogama već snagom tijela i uma, nenadmašnom vještinom tvrdoglavo ruši pred sobom sve prepreke i barijere konstantno plilvajući kontra struje. Zbog svega toga on je već sada najbolji ikada, zato ga volimo svi sa područja upokojene zajedničke države. Nole - igračina i ljudina!
    (Bunjevac Hrvat, PS -ne slušajte Bokana, Šešelja i slične, 12. jun 2021 17:31)

    # Link komentara

  28. Највећи није само број титула, број недеља, него је пре свега највећи утицај који је тај тенисер имао на тенис.
    (Алекса, 12. jun 2021 16:55)

    Сине, титула ''највећег'' нити постоји, нити се додељује, у питању је само лични осећај који апсолутно нико није дужан да дели са тобом и ''већинским ставом'' публике, таман да вас има двеста милијарди. Оно што већини овде иде на клинац јесте чињеница да шачица вас, из потпуно нејасних разлога, навија против свог сународника. Ни ја не волим Звезду, али нећу ваљда да навијам за Швабе када домаћи клуб игра с Бајерном?
    (питам за друга, 12. jun 2021 17:28)

    # Link komentara

  29. I ovaj mec u Tenisu je bio cista Namestaljka,To rade samo Veliki igraci Klubovi Drzave,gde su veliki Tu imama i Velike Namestaljke.
    (GARATOVANO 100%, 12. jun 2021 17:27)

    # Link komentara

  30. (Srba, 12. jun 2021 14:00)

    Ovaj komentar je na nivou onog tipa "Nije bitno šta je bio Tesla po nacionalnosti, on za to nije mario".
    Znate da na tv kajrona pored tenisera i drugih sportista stoji mala zastavica zemlje za koju nastupaju ili oznaka države. E pa vidite, dokle god one stoje i dokle god se broje GS-ovi da bi zastavica neke zemlje stajala pored nje ima smisla brojati, jer ako ne marite svi, očigledno je da većina sveta o tome vodi računa!
    (stop razvodnjavanju, 12. jun 2021 17:19)

    # Link komentara

  31. ... ko je najbolji svih vremena .... videćemo još ... a ko je najbolji od Rafe, Federera i Novaka ... prva dvojica to dobro znaju .... he, he ...
    (S, 12. jun 2021 17:15)

    # Link komentara

  32. Ko je protiv Djokovica,taj je izdajnik srpstva. A zna se sta se radi s izdajnicima!!
    (Oliver, 12. jun 2021 17:13)

    # Link komentara

  33. Sto se tice liste na ulitmate tenis dosta je dobra. Ako pogledate bodove dele na tri kategorije - turnire, renking i dostignuca. U prvu spadaju plasmani na turnirima (od 250 do GS-ova), u drugu se daju bodovi vezani za poziciju na listi (kraj godine, pozicija itd...), dok je treca vezana za dostignuca i tu se boduju rekordi, rivalstva h2h itd... Dakle lista stvarno pokusava da pokaze ko je najbolji teniser uzimajuci u obzir sto je moguce vise faktora.

    Ono sto se moze videti da je Nole u dve kategorije - renking i dostignuca vec sad najuspesniji i da jedina kategorija u kojoj je losiji je ona vezana za turnire, a posledica toga je sto se poredi Federer igrac koji ima 40 godina i Nole koji je 6 godina mladji. U svojoj karijeri je odigrao vise turnira i tu skupio odredjene bodove koji se sad reflektuju.

    Trenutna razlika je 32 boda, a bodovi sa RG-a nisu uracunati, tako da je stvarna razlika jos manja. Uz zdravlje, Nole do kraja godine prelazi Federera na ovoj listi. A koliko ce ga ostaviti zavisi samo koliko jos sezona bude hteo/mogao da igra na visokom nivou.
    (laik, 12. jun 2021 17:05)

    # Link komentara

  34. @Dex
    Nije još uvek GOAT. Postoji gost lista, postoji ceo sajt posvećen samo tome. Sve se boduje na određen način i vrlo je realno. Idite pogledajte.
    [link]
    (Dex, 12. jun 2021 14:14)

    @Dex
    Od 164 bodovanih kategorija, prvi je u 155, drugi u 7, treći u 2.
    I kako nije GOAT?
    Šta je tu realno?
    (Grdana, 12. jun 2021 16:58)

    # Link komentara

  35. лепо је што о категорији GOAT расправљају људи који не разумеју шта та титула значи. Роџер Федерер је највећи играч тениса свих времена. Новак Ђоковић је убедљиво најбољи тенисер свих времена. GOAT има у себи "највећи" не "најбољи"
    Највећи није само број титула, број недеља, него је пре свега највећи утицај који је тај тенисер имао на тенис.

    Ђоковић упркос свим подвизима, титулама, квалитету приказаног тениса и неспорној чињеници да је бољи од оба своја најближа ривала неће бити GOAT.

    Најпродаванија опрема је Роџерова опрема. Упркос чињеници да је за нас рекреативце (ако се не лажемо) апсолутно неупотребљива. ПС90 - Главица лука тешка као чекић. ПС97 и даље чекић, са пристојном главом. Најк Вејпор - патике за једнократну употребу, лаке, покретљиве и папирне. И наравно...најскупље.

    Вилсон је први дигао границу цене нових рекета са 150-200 на 220-250 долара. Вилсон је издао два модела пс97а за време корона паузе и оба су била најпродаванији рекети код онлајн ритејлера.Најк исто...иако су знали да посме короне Роџер иде на ОН

    И није битно колико пута Ђоковић одере Роџера. Навијачи GOAT ће отплакати своје и отићи да купе најновију итерацију ПС97А за 290 долара...


    Њихов највећи проблем је што осим што је ГОАТ није и најбољи играч.свих времена...
    (Алекса, 12. jun 2021 16:55)

    # Link komentara

  36. Da ništa više ne osvoji, ja volim samo da je razbio Nadala(kralja pijeska). Na pijesku se treba paziti povreda. To je najopasnija podloga. Mnogi su mislili da ce biti 29-29, kad ono 30-28. Jeli ko koga više od 30 puta pobijedio. Bravo Novak. Samo tako naprijed
    (Stojan, 12. jun 2021 16:53)

    # Link komentara

  37. Pametno odlučio da fokus stavi na GS i evo rezultata. Sutra se jedna velika priča završava. Postaje teniser koji je osvojio svaki GS najmanje dva puta. Da li to radi najkompletniji teniser? Naravno. Da li će biti straha kod svakog protivnika na Wimbldonu? Naravno. Bože daj mu snage, sreće i zdravlja, da nas ove godine obraduje tako što će imati sva trojica po 20 GS. A onda na kraju sezone neka US Open odluči ko je vrhovni bog ovog sporta.
    (Zdenko, 12. jun 2021 16:48)

    # Link komentara

  38. @neutralni fe

    Je l' si plakao kad je nole pobedio?? Znam da jesi,jer si najveci srbomrzac na ovom portalu!!
    (Oliver, 12. jun 2021 16:48)

    # Link komentara

  39. ''Сломили смо ми и тврђе од тебе.''
    - Гестапо, 1933-45.
    (питам за друга, 12. jun 2021 16:32)

    Koji vi?
    (Mikii, 12. jun 2021 16:46)

    # Link komentara

  40. Prica o GOAT pocinje i zavrsava sa ovom statistikom.
    [link]
    Sve drugo je nebitno.
    (Danilo, 12. jun 2021 16:46)

    # Link komentara

  41. Pozdrav svima,
    nije me mrzelo da iskopam SVE Nadalove meceve za RG (od 2005 do juce). Ono osnovno svi znaju - 108 meceva i 3 poraza.

    Medjutim, u duhu boljeg razumevanja onoga sta je Djokovic postizao poslenjih 12 godina na RG, uz malte-ne nepriznati "minuli rad", predstavljam vam malo detaljniju statistiku:

    17 RG sezona Nadala - 331 odigrani set / 28 izgubljenih setova - uspesnost 91.5%
    12 poslednjih RG sezona Nadala - 228 odigranih setova / 18 izgubljenih setova - 92.1%

    U poslednjih 12 sezona (2010 do juce) Novak je Nadala dobio 2 puta, otkinuvsi mu ukupno 9 setova - 50% od svih setova koje je Nadal UKUPNO (od 2010 do 2021) izgubio od svih protivnika!

    U svih 17 sezona (2005 do 2021) Federer nije dobio Nadala ni jednom, uzevsi 3 seta

    Idemooo!
    (Statistika moze biti hobi, 12. jun 2021 16:44)

    # Link komentara

  42. Znam da je Vilander nekad igrao tenis.Sad vidim da mu je matematika i to algebra užasno nepoznata.Nema inteligenciju da razume Novaka Đokovića.Nisu isti nivo naprosto.Ali oduvek je gajo mržnju i zavist prema Novaku.Verovatno iz osećaja inferiornosti..Dokle idu te bolesti,pored sveka što su mnogi radili pakosfi Novamu,smicalice,pretnje,diskvalicikacija,ne bi me oznenadilo da se pojavi neko da traži viskvalifikaciju Novaka što igra tako da Nadal ne može da pobedi i dokuči Novakov nivo igre.
    (Krsta, 12. jun 2021 16:41)

    # Link komentara

  43. Jedan fenomenalan momak je juce osvojio srebro na svetskom prvenstvu.Nigde ni slova o njemu.Sramota!Divni Aleksandar Kukolj!
    (Boba, 12. jun 2021 16:39)

    # Link komentara

  44. Ima onaj rus što je rešio neki matematički zadatak koji niko nije mogao 100god.

    Lik neki seljak iz ruralnog dela, trošna kuća, težak život.

    I dođe delegacija sa zapada, pametna i školovana, da mu da plaketu i 40.000$ nagradu i on odbije oba. Na lovu kaže nešto tipa da je već dobio od Boga sve što mu treba, a za plaketu je rekao:
    "Ima li vama smisla da ja plaketu i čestitku dobijam od onih koji nisu znali taj zadatak da urade?"
    (Preneste ovu priču Vilanderu, neće je razumeti no ipak..., 12. jun 2021 13:56)


    prvo proveri celu priču pa onda gnjavi pametovanjem.
    (neutral fe, 12. jun 2021 16:35)

    # Link komentara

  45. Nole ,posavetuj nas kako ćeš sutra da igraš :)
    (Deli, 12. jun 2021 16:33)

    # Link komentara

  46. (prosto je, 12. jun 2021 16:06) Nije obrisana. Svi udjite na sajt Ultimate tennis i tu sve stoji sto mozete da pomislite. Broj titula na Masterima, Slemovi, Zavrsni masteri, polufinala, nedelje na prvom mestu, broj osvojenih Mastera, turnira ATP 500, ATP 250... Head to head, svi rekordi znani i neznani, tabela za Goat... Ono sto cu vam reci... Niko, ali niko ne moze da ospori Djokovicu da je Goat (Greatist of all time) jer je covek toliko rekorda postavio, toliko titula. Pa Federer nema u zbiru Mastera i Gren Slemova kao Djokovic. Jednostavno Djokovic ubedljivo najkompletniji teniser. Znam da Zapad boli da neki tamo iz neke omrazene Srbije bude prvi i najbolji, ali tako je.
    (Aki,

    Majstore nije to ta lista. Obrisana je. Na njoj su bila upisivana finala, polufinala, četvrtfinala, sve se računalo zajedno sa ovom sadašnjom listom koju pominješ gde su osvojeni turniri.
    (veruj mi na reč, 12. jun 2021 16:32)

    # Link komentara

  47. Djokovic ce biti najuspesniji, tu vise nema nikakve dileme.
    (Mikii, 12. jun 2021 16:20)

    ''Сломили смо ми и тврђе од тебе.''
    - Гестапо, 1933-45.
    (питам за друга, 12. jun 2021 16:32)

    # Link komentara

  48. Realno,najvise nedelja kao br 1 u istoriji,sva 4 GS u nizu na 3 podloge jedini u istoriji,svi mastersi jedini u istoriji i to najmanje 2 puta,bolji medjusobni skor od Rogera i Rafe,najvise velikih titula 59(GS, MASTERSI I MASTERS KUP).Rogera na Wimbledonu koji vazi za kralja trave 3 puta u finalu,Nadala na Rg i na svim mastersima na, seljaci i to sa 2-0/3-0 i juce 3-1.Ako sutra osvoji bice i jedini sa najmanje 2 titule na svim GS na 3 podloge u istoriji.A jedan rekord koji niko nece nikada oboriti je vezan za 2015 kada je imao 15 finala zaredom i to sva 4 GS i 8 Mastersa u godini jer Monte Karlo nije igrao i masters kup na kraju,pa 2016 krenuo sa Dohom,Ao,Iw i Majami to su 19 finala zaredom,neverovatno dostignu ce i unistavao je sve rivale tada,mnogo parametara za GOAT Novak Djokovic.
    (Mare, 12. jun 2021 16:31)

    # Link komentara

  49. Novak Djokovic je GOAT u ovom sportu i tu nema dileme. Uskoro ce i u svim statistickim parametrima da bude najbolji. Druga stvar. Ne znam da li smo gledali isti mec juce ali da kazete da je Nadal igrao svoj najbolji tenis. Nema veze sa vezama. Covek je imao izvanredne poteze i sa onom igrom bi pobedio verovatno skoro svakog drugog tenisera. Ali je gresio kao lud. Samo pogledate duple servis greske i neke totalno nerezonske greske poput onog voleja u trecem setu i slicnih...
    (iosonostefan, 12. jun 2021 16:30)

    # Link komentara

  50. Novak je pametniji od Rafe bez daljnjeg, da se oduvijek ponasao poslije pobjede ko juce gdje bi mu kraj bio. Bolje sponzore, vise para a i titula
    kad bi ga sponzori forsirali. Umjesto kraticom on po titule ide zaobilaznim
    putem. Rafin tim pametnije radi od Novakovog. Ne racunajuci Vajdu.
    (/*\, 12. jun 2021 16:29)

    # Link komentara

  51. Svi koji prate ovaj sajt znaju da navijam za Partizan...
    (Will Mosley, 12. jun 2021 16:23)

    Сестро, срамота ме што сам Гробар због тебе, 'ајде навијај за Херој из Јајинаца, жив ти ја.
    (питам за друга, 12. jun 2021 16:29)

    # Link komentara

  52. Слажем се са тобом, али и ја а поготово ти смо сматрали Рафу за фаворита. Мислио сам и ја да ако дође до 5 сета Новак добија, али ако некрене дан како треба и Рафа се напали, тас иде на Рафину страну. Сад је Новак физички спремнији него јесенас. Потајно сам се због његове вере још пре турнира надао да може да добије. И сигурно је до детаља разрађивао слабости Рафе, као и више опција ако једна не иде.
    (Гиле, 12. jun 2021 15:05)

    Tacno, a svoj optimizam sam gradio pre svega na psiholoskom momentu. Islo je u tom smeru u prvom setu, ali je Nadal napravio uzasnu gresku jer nije iskoristio one dve set lopte na 5:1. Nakon toga, Djokovic se psihicki vraca u mec, i to je bio pocetak kraja. Naravno da sam znao da je Rafa nedovoljno fizicki spreman za taj njegov stil igre koji zahteva ogromnu snagu. To je pokazao u finalu USO jos pre dve godine kada je, ni on sam ne zna kako, pobedio zahuktalog Medvedeva u petom setu. Pa onda AO ove godine gde je imao 2:0 protiv Cicipasa, izgubio treci set i potom fizicki potonuo. 35 godina je to, gotovo 20 godina ogromne potrosnje, doslo je do zamora materijala i nema tu mnogo price.
    (Mikii, 12. jun 2021 16:27)

    # Link komentara

  53. (prosto je, 12. jun 2021 16:06) Nije obrisana. Svi udjite na sajt Ultimate tennis i tu sve stoji sto mozete da pomislite. Broj titula na Masterima, Slemovi, Zavrsni masteri, polufinala, nedelje na prvom mestu, broj osvojenih Mastera, turnira ATP 500, ATP 250... Head to head, svi rekordi znani i neznani, tabela za Goat... Ono sto cu vam reci... Niko, ali niko ne moze da ospori Djokovicu da je Goat (Greatist of all time) jer je covek toliko rekorda postavio, toliko titula. Pa Federer nema u zbiru Mastera i Gren Slemova kao Djokovic. Jednostavno Djokovic ubedljivo najkompletniji teniser. Znam da Zapad boli da neki tamo iz neke omrazene Srbije bude prvi i najbolji, ali tako je.
    (Aki, 12. jun 2021 16:25)

    # Link komentara

  54. (prosto je, 12. jun 2021 16:06) Nije obrisana. Svi udjite na sajt Ultimate tennis i tu sve stoji sto mozete da pomislite. Broj titula na Masterima, Slemovi, Zavrsni masteri, polufinala, nedelje na prvom mestu, broj osvojenih Mastera, turnira ATP 500, ATP 250... Head to head, svi rekordi znani i neznani, tabela za Goat... Ono sto cu vam reci... Niko, ali niko ne moze da ospori Djokovicu da je Goat (Greatist of all time) jer je covek toliko rekorda postavio, toliko titula. Pa Federer nema u zbiru Mastera i Gren Slemova kao Djokovic. Jednostavno Djokovic ubedljivo najkompletniji teniser. Znam da Zapad boli da neki tamo iz neke omrazene Srbije bude prvi i najbolji, ali tako je.
    (Aki, 12. jun 2021 16:25)

    # Link komentara

  55. Mikii, 12. jun 2021 14:21)

    Дечко, ко си ти и шта си урадио са правим Микиијем? Припремаш терен за ''одувек сам говорио да је Новак највећи свих времена''?
    (питам за друга, 12. jun 2021 14:56)

    Ma neko ga troluje da bi ga oladio i izbacio iz igre da ne davi više!
    (glukozamin, 12. jun 2021 15:07)

    To i meni ponekad rade, ali ja sam malo veci igrac, i te fore kod mene ne pale. Svi koji prate ovaj sajt znaju da navijam za Partizan, Barsu i Rafu Nadala i to se nece promeniti nikada, ako je i napisano nesto lose za te klubove ili Nadala, to je delo nekoga ko pokusava da bude duhovit.
    (Will Mosley, 12. jun 2021 16:23)

    # Link komentara

  56. @Lik: pa zato se mali turniri boduju manje od velikih.
    (DaLanik, 12. jun 2021 16:22)

    # Link komentara

  57. Дечко, ко си ти и шта си урадио са правим Микиијем? Припремаш терен за ''одувек сам говорио да је Новак највећи свих времена''?
    (питам за друга, 12. jun 2021 14:56)

    Pre svega, veliki sam obozavalac ove igre, a to sto ne podnosim Djokovica, ne znaci da ga ne postujem kao igraca. Nakon sinocnje pobede nad Nadalom to postovanje je jos vece. Nisam klasican nolovac koji pljuje kad ne ide, a pise ode kad je sve sjajno. Ja iznad svega volim tenis i tako ce ostati i posle ove trojice divova. To da je Djokovic najveci svih vremena necu reci nikad, jer prema mom misljenju Federer je najbolji. Djokovic ce biti najuspesniji, tu vise nema nikakve dileme.
    (Mikii, 12. jun 2021 16:20)

    # Link komentara

  58. Bez šale, prilično realna slika ali unosi neke nedoumice. Recimo, boduju se i small tournaments (mali turniri) kojih Fed ima 81 a Novak 41. Teoretski, Novak i kada obori GS rekord neće izbiti na čelo jer nije igrao dovoljno malih turnira! Dakle, Fed može da odigra još 50 malih turnira gde ide boranija i da bude bolji u ukupnom skoru iako ga ovaj naš prešiša po svim glavnim parametrima (GS, nedelje na vrhu, H2H, mastersi...). Koliko je to realno procenite sami.
    (Lik, 12. jun 2021 14:53)
    lupetas
    (milan, 12. jun 2021 16:16)

    # Link komentara

  59. -Ovakvog Rafu u top formi na omiljenoj šljaci gde dominira snagom pobediti je neverovatno.
    - Novak je bolji igrač od Rafe i pokazao je sada i dokazao Rafi.
    Rafina najveća snaga je sljaja, to je njegovo bojno polje a Novak ga je tu dobio u teskoj bici...
    Oba igrača su bila u odličnoj formi i u sjajnom ritmu,koncentrisani neviđeno i Novak pobedio.
    -Pokazao da ovakvog Rafu neko moze dobiti na šljaci,pokazao svetu da on može pobediti Rafu na šljaci.
    -inače nikada nisam video da nekom leži sljaka kao Rafi... Novak je pravi sampion i on igra sjajno na svim podlogama. Federer na Pariskoj sljaci nikada nije pobedio Rafu.
    -Novaku kad je dan on je nepobediv, kad se skoncentrise i kad je fokusiran na meč. Postane kao zid sve vraća.

    -
    (zoran, 12. jun 2021 16:14)

    # Link komentara

  60. Gde si Jumkoooooo, živ li si?
    (Vranje, 12. jun 2021 16:14)

    # Link komentara

  61. Novak će sa Australija Openom već biti neosporiv u trci za najboljeg svih vremena ukoliko "samo" nastavi da igra ovakav tenis kakav je igrao sinoć!Ako uzme sezonski slem tada ce moci da se postavi pitanje svim njegovim mrziteljima doslovce ovako:Po kom parametru Novak nije bolji od konkurencije?Nece imati odgovor.Jedino po sponzorskim ugovorima made in Usa!A to i jeste cela igranka!
    (Kovinalis Teretanis, 12. jun 2021 16:13)

    # Link komentara

  62. Ta lista je napravljena tako da trenutno po njima Rodža u 3 parametra bude najbolji. U dva je Nole a u jednom su skoro jednaki (1072 : 1070). Nadal je uglavnom svaki put treći?! Dakle veze sa vezom. Ne vidim ni broj nedelja, H2H... 'Nači jedno veliko nTa lista je napravljena tako da trenutno po njima Rodža u 3 parametra bude najbolji. U dva je Nole a u jednom su skoro jednaki (1072 : 1070). Nadal je uglavnom svaki put treći?! Dakle veze sa vezom. Ne vidim ni broj nedelja, H2H... 'Nači jedno veliko ništa ili "što je babi milo to se babi snilo".
    (glukozamin, 12. jun 2021 15:20)

    Ta lista je najtačnija i najpravednija od svih lista. Federer je prvi zato što ima najviše trofeja od njih trojice, atp250 ga drže na vrhu. Broj nedelja isto postoji i on se isto vrednuje, kao i svaki trofej. H2H se ne vrednuje jedino njega nema. Sve ostalo ima. Bila je još jedna lista nekad sam je gledao, gde je sve isto računato plus brojevi finala, polufinala, četvrtfinala i ta lista je možda bila i najkompletnija. Nje više ne mogu nigde da nađem, verovatno je obrisana zato što je Đoković bio prvi.
    (prosto je, 12. jun 2021 16:06)

    # Link komentara

  63. Lepo zvuci to, ali si zakasnio nekih 15 sati. Taj voz je prosao. Djokovic je GOAT sad samo popunjava par kolona da to i formalno postanje. Ni ona dvojica se ne bi slozili sa tobom ali ne zato sto su stvarno i dalje mocni i realno imaju sanse da uzmu jos koji GS. ( nemaju, i taj voz je prosao) vec zato sto su , pored njihove nesumnjive sportske velicine , jos isto toliko ,i vise,sujetni, i sada su njihovi motivi iskljucivo generisani tom sujetom. Sujetom koja jednom cetrdesetgodisnjaku govori da i dalje moze, ne samo da se nosi sa mladjima, vec i da ih pobedjuje, a drugom samo malo mladjem isto toliko sujetnom celavku govori da ce moci da se vrati , iako skinut sa trona, i vlada na jedinom mestu zbog kojeg je uopste u toj prici o teniskoj velicini. Nema tih para, nema tog svetskog i sportskog uspeha koji ce da im obrise tu sujetu, koja ce, kao rdja, da ih izjeda dok su zivi. Taj pakao se samo prekida ako se ponizno pruzi ruka i prizna bolji od sebe.
    (Xp, 12. jun 2021 15:05)
    ovoliko bezobrazan i kompleksaski komentar se retko vidja , ovoliko mrznje i pakosti prema velikim ljudskim i sportskim autoritetima kao sto su Nadal i Federer pa to je strasno ....ti ni Djokovica ne volis ,inace bi uzivao u uspesima i ovoj istorijskoj pobedi nad najvecim sljakasem kog je svet video...Blacenjem ove dvojice umanjujes velicinu Novaka Djokovica koji stvarno radi neverovatne stvari...
    (milan, 12. jun 2021 16:06)

    # Link komentara

  64. Ipak je Vilanderu najbolja ona gde kaze da se Federer uplasio Noleta pa pobegao sa turnira.

    Nadal je bolji karakter od Federera. Toliko puta su u toku meca i Nole i Nadal imali prilika da jednom drugom vrate lob kroz noge, ali imaju respekta jedan prema drugom i nisu to ucinili. Sa druge strane imamo neprijatnog foliranta Federera koji to cini bez i trunke vaspitanja.
    (Pih, 12. jun 2021 16:04)

    # Link komentara

  65. (Preneste ovu priču Vilanderu, neće je razumeti no ipak...,

    Tip se zove Igor Perelman,živi u Sankt Petresburgu, i nagrada koju je odbio iznoso milion dolara. Jedino je tačno da u stanu ima minimum nameštaja, živi kao isposnik.
    (Izvin, al moram..., 12. jun 2021 16:01)

    # Link komentara

  66. @ objektivnost psihe
    Decko idi kod psihologa, ako imas uput, mozda ce ti pomoci, ako bude imao podsvesnu milost prema brizi.
    (Psihijatar, 12. jun 2021 15:40)

    # Link komentara

  67. Kakva sad GOAT trka?!? Odavno je to priča Novak-Rafa. Svaka čast Rođi, al nek zahvali periodu kad nije imao ravnopravne protivnike, realno je uhvatio period kad je krenula evolucija tenisa, koju su obeležili Rafa i Novak. Pa čovek nije uzeo 5 GS titula kad su ga Rafa i Novak stigli po kvalitetu, odnosno prešišali ga. Uzeo 7-8 titula na početku, dodao još 7-8 dok je Rafa jačao, kad je stigao Novak, to je bio kraj za titule. Po meni jedino merilo te GOAT trke je međusobno rivalstvo u godinama kad su bili sličnog kvaliteta. Meni lično Rodžer je igrao najelegantniji i najlepši tenis koji sam gledao, taj prelepi bekend kojim je par puta uništio Rafu je nešto što se pamti zauvek. Ali to je to.
    Kad se uzmu svi i sportski i nesportski elementi, nema tu dileme. NOVAK. Na stranu što se njemu na zalasku karijere možda desi ono što je Rođa imao te prve decenije XXI veka, pa bi mogao da nakrca još 7-8 titula dok "lavovi" ne uzjašu. Ali, boriti se protiv Rafe i Rodžera u punoj snazi, protiv publike i teniske organizacije, takmičar sa Istoka... to zaslužuje dodatni respekt na sav sportski kvalitet. Jel može neko da zamisli Rodžera sa svim ovim teretom? Rafa borac, maher šljake, ali GOAT mora da bude all-round igrač.
    O meču... Mats mi je sve ovim objasnio, malo me je sinoć nerviralo uporno forsiranje nekih udaraca, greške koje su održavale Rafu. Al ko sam ja da mu sudim, bolelo bi samo da ta energija koja je izbijala nije na kraju donela željeni rezultat.
    (Dominator, 12. jun 2021 15:37)

    # Link komentara

  68. Možemo o GOAT-u kako da ne eto švajcarac 'GOAT' je pobegao sa turnira, a španac 'GOAT' je poražen na turniru dok je u nedelju TRENUTAK ISTINE za GOAT-a Novaka Đokovića. Da li će se ispisivati njegovo ime velikim slovima videćemo al' hoće.
    (XXL, 12. jun 2021 15:36)

    # Link komentara

  69. Saša da li stvarno veruješ u to što pišeš,da li je neko osvoji 20 ili 18 gs manje je važno,ako je u svim ostalim teniskim parametrima bolji.Nadalu beži dve godine ka br.1...ej dve godine bolji h2h...To po tebi nije dovoljno.Ne care ti samo ne gledaš stvari realno.Pokušavaš da budeš kao nešto objektivan a vidi se da ne podnosiš Novaka.Porediš kolektivni sport sa pojedinačnim ,čista glupost,eto odgovori ko je veći klub MU ili LFC....ni jedan navijač MU ti neće priznati da je to Liverpul iako je 6-3 u trofejima Evropskog prvaka za LFC...Gluplji komentar odavno nisam pročitao.
    (GAJA, 12. jun 2021 15:33)

    # Link komentara

  70. Mi ne možemo da se složimo da li je Federerova era slabija ili jača od Novakova iako su najveći deo svojih karijera igrali u isto vreme.

    (hmmmm, 12. jun 2021 15:09)

    Де, молим те...
    (питам за друга, 12. jun 2021 15:33)

    # Link komentara

  71. Novak je zver *,...,*
    KRALj
    SAMPION
    Volimo te ? brate nas !!!
    Idemo breee !!!!
    (DuRL4NAC, 12. jun 2021 15:28)

    # Link komentara

  72. objektivnost psihe@ Ala je tebi dobro.
    (pribil, 12. jun 2021 15:24)

    # Link komentara

  73. Nije još uvek GOAT. Postoji gost lista, postoji ceo sajt posvećen samo tome. Sve se boduje na određen način i vrlo je realno. Idite pogledajte.
    [link]
    (Dex, 12. jun 2021 14:14)

    Ta lista je napravljena tako da trenutno po njima Rodža u 3 parametra bude najbolji. U dva je Nole a u jednom su skoro jednaki (1072 : 1070). Nadal je uglavnom svaki put treći?! Dakle veze sa vezom. Ne vidim ni broj nedelja, H2H... 'Nači jedno veliko ništa ili "što je babi milo to se babi snilo".
    (glukozamin, 12. jun 2021 15:20)

    # Link komentara

  74. Saša stvar je u tome da je jedino Novak osvojio sve što se može osvojiti,Nadal i RF nisu...tako da tvoja priča pada u vodu...
    (rape, 12. jun 2021 15:19)

    # Link komentara

  75. Autosovinisti na aparatima,zar ima ista lepse??? Hehehehe
    (Oliver, 12. jun 2021 15:19)

    # Link komentara

  76. Novak jeste nas, ali realnost je da postoji tri tenisera sa tolikim brojem osvojenih grend slem i masters titula i da su sva trojica osvojila sve sto se moze osvojiti. Zaista je tesko nekoga izdvojiti. Tri razlicita stila tenisa koji su unapredjivali i podigli na nivo da teniseri mladji po 15 godina ne mogu ni fizicki da im pariraju, a kamoli tehnikom! Sva trojica zasluzuju tu titulu!
    (Sasa, 12. jun 2021 14:34)

    Federer i Nadal nisu osvojili sve sto se moze osvojiti. Novak skoro jeste. Fali mu Olimpijada.
    (Rakita, 12. jun 2021 15:18)

    # Link komentara

  77. Na 5:0 se videlo da Nole dobro udara i da je spremio dobru taktiku. Blizi je bio brejkovima, ali je Rafa imao vise srece. Na dva dobijena seta mozda se moze proci na srecu, ali na tri ce pre ili kasnije stvari da legnu. Rafa je imao poene dostojne kralja sljake, ali je za neke Nole bio spreman i poremetio Rafu, pa je poceo da gresi. Nivo Noletovog tenisa je bio vanzemaljski. Imam utisak da je danima trenirao upucavanje osnovne linije, sa koje Rafa ne kontrolise stvari. Neverovatna je brzina prelaska iz odbrane u napad, pogotovo u 4. setu. Riternom izjednacava poziciju, a vec sledeci udarcem je on u napadu. To neko da radi Rafi u Parizu... svaka cast
    (Nikola, 12. jun 2021 15:16)

    # Link komentara

  78. @miško "Bethend"!?!
    (Darvin, 12. jun 2021 15:14)

    # Link komentara

  79. @objektivnost psihe Uzeo si nesto, priznaj.
    (Darvin, 12. jun 2021 15:12)

    # Link komentara

  80. Postoje računice za najboljeg svih vremena - ali one nisu savršene. Da li je titula vrednija ako si se prošetao do finala ne sretavši nijednog od top 20 igrača, ili ako si morao da pobediš 1. 2. i 3. nosioca? Da li je nedelja na prvom mestu na ATP listi jednako vredna ako imaš Rodžera, Rafu, Novaka, Marija, Delpa,... u punoj formi kao i ona kada su svi ostali povređeni? Da li turnir 500 sa 10 igrača iz top 20 je zaista bitno manje važan od mastersa sa svega nekoliko njih? Ili - da li je masters sa svih 20 igrača iz top 20 samo malo važniji od ATP 500 bez ijednog igrača iz top 20?



    Zato postoje "objektivni" i subjektivni pristup.

    Da li Maradona, Sena, MJ, Borg - da nabrojim samo neke, itd. drže "sve najvažnije rekorde" da bi ih neko smatrao "najboljim svih vremena"?

    Naravno da ne, a pogotovu je teško porediti igrače iz različitih perioda.

    Mi ne možemo da se složimo da li je Federerova era slabija ili jača od Novakova iako su najveći deo svojih karijera igrali u isto vreme.

    Zato, ostavite se prepucavanja ko je GOAT i uživajte u sportu koji volite. Svi će ostati upamćeni kao jedno od najboljih igrača svih vremena, a subjektivni sudovi će činiti razliku ko su naši lični GOAT-i.
    (hmmmm, 12. jun 2021 15:09)

    # Link komentara

  81. (Mikii, 12. jun 2021 14:21)

    Дечко, ко си ти и шта си урадио са правим Микиијем? Припремаш терен за ''одувек сам говорио да је Новак највећи свих времена''?
    (питам за друга, 12. jun 2021 14:56)

    Ma neko ga troluje da bi ga oladio i izbacio iz igre da ne davi više!
    (glukozamin, 12. jun 2021 15:07)

    # Link komentara

  82. (Mikii, 12. jun 2021 14:21)
    Слажем се са тобом, али и ја а поготово ти смо сматрали Рафу за фаворита. Мислио сам и ја да ако дође до 5 сета Новак добија, али ако некрене дан како треба и Рафа се напали, тас иде на Рафину страну. Сад је Новак физички спремнији него јесенас. Потајно сам се због његове вере још пре турнира надао да може да добије. И сигурно је до детаља разрађивао слабости Рафе, као и више опција ако једна не иде.
    (Гиле, 12. jun 2021 15:05)

    # Link komentara

  83. @Srba

    Lepo zvuci to, ali si zakasnio nekih 15 sati. Taj voz je prosao. Djokovic je GOAT sad samo popunjava par kolona da to i formalno postanje. Ni ona dvojica se ne bi slozili sa tobom ali ne zato sto su stvarno i dalje mocni i realno imaju sanse da uzmu jos koji GS. ( nemaju, i taj voz je prosao) vec zato sto su , pored njihove nesumnjive sportske velicine , jos isto toliko ,i vise,sujetni, i sada su njihovi motivi iskljucivo generisani tom sujetom. Sujetom koja jednom cetrdesetgodisnjaku govori da i dalje moze, ne samo da se nosi sa mladjima, vec i da ih pobedjuje, a drugom samo malo mladjem isto toliko sujetnom celavku govori da ce moci da se vrati , iako skinut sa trona, i vlada na jedinom mestu zbog kojeg je uopste u toj prici o teniskoj velicini. Nema tih para, nema tog svetskog i sportskog uspeha koji ce da im obrise tu sujetu, koja ce, kao rdja, da ih izjeda dok su zivi. Taj pakao se samo prekida ako se ponizno pruzi ruka i prizna bolji od sebe.
    (Xp, 12. jun 2021 15:05)

    # Link komentara

  84. Na svu srecu, brojke su cinjenice, i to ce, ako ne ovog trenutka, za godinu, dve pokazati koji teniser je postigao najvise.
    Svim dobronamernim i objektivnim ljudima je to jasno vec sada, a ostali ce morati da priznaju, ili da se brane cutanjem.
    I naravno, budalastinama tipa da je Federer najveci gospodin...
    (Tri velikana, jedan goat, 12. jun 2021 15:03)

    # Link komentara

  85. E doživesmo da Vilander nahvali Noleta a sigurno je još toliko pozitivnog moglo da se kaže za našeg šampiona.Ako je za neke ljubitelje tenisa Nadal najbolji ikada, a zaista je klasa i šampion,kako onda mogu da negiraju Noletovu klasu i postignute rezultate kada on ima bolji međusobni skor i sa Nadalom i takođe velikim Federerom.Prosto nema logike da se Nole osporava.Uživajmo u vremenu ovih velikana.
    P.S. Priča se da je posle pohvala Noletu Vilander završio na infuziji.
    (Boki S., 12. jun 2021 15:02)

    # Link komentara

  86. Planirao je više nego Nadal i imao je svoj dan. Vratio se kratkoj dijagonali iz ranijih dana karijere. Teren je dosta brz. Nadal igra nekako više viteški bez razrade plana, kao jaču egzibiciju, rutinski, gdje od sebe zapravo da izgubi od inferiornog protivnika kao neku vrst podsvjesne milosti prema brizi, trudu i frustraciji koja podsjeća na žensku muku. Đoković se ponaša i osjeća kao da porađa sotonino dijete. a i djeluje pod ozbiljnim dopingom.
    (objektivnost psihe, 12. jun 2021 15:01)

    # Link komentara

  87. Zna se o GOAT-u dosta toga, samo izgleda da Vilander nije obavešten. Nije sve u GS titulama.
    (Deja_Vu, 12. jun 2021 14:58)

    # Link komentara

  88. General posle bitke, kakva konstrukcija, mislim da ni on sam ne razume šta je naslagao !? Novak odigrao bez prvog servisa, očajno smečovao, očajan procenat uspešnih drop-šot udaraca, očajno pogađao stranu i imao još 20% prostora u poboljšanju svoje igre, Nadal kao retko kada u defanzivi, nije izdržao napade i to je to !
    (Boris Banović, 12. jun 2021 14:57)

    # Link komentara

  89. 5-0 u prvom setu za Rafu! Tu je prekretnica, Nole je igrao izgubljen set, uspeo je da veze tri gema, da napravi brejk, da se vrati na 5-3, to mu je pokazalo da može, da ima prostora i tu je našao kako ! Da se završilo sa 6-0 nisam siguran da bi uspeo preokret, a ova tri grma su to sprečila i doneli mu sve potrebno za preokret koji je sledeo. No kako god, videli smo maestralni tenis sa obe strane, fantastičan meč između dva velika igrača.
    (JPR24, 12. jun 2021 14:57)

    # Link komentara

  90. ...i da je Rafa iskoristio set loptu za 2:1, Nolo bi opet pobedio, tako da treci set nije bio kljucan, samo je ubrzao neizbezno. U toj konstalaciji snaga, svaka taktika koju Djokovic primeni je delotvorna. Bilo je samo vazno da mentalno ostane u mecu, za ostalo ima dovoljno i znanja, i vestine.
    (Mikii, 12. jun 2021 14:21)

    Дечко, ко си ти и шта си урадио са правим Микиијем? Припремаш терен за ''одувек сам говорио да је Новак највећи свих времена''?
    (питам за друга, 12. jun 2021 14:56)

    # Link komentara

  91. jel ovi koji ga mrze shvataju da se Novak time hrani?sto ga vise nerviraju to im legenda dublje gura prst u oko..a oni neka nastave..
    (bricktop, 12. jun 2021 14:56)

    # Link komentara

  92. Nadao sam se tesnoj pobedi ili makar kvalitetnoj borbi, Nadal je bio veliki favorit. Iznenenadio me je svojom igrom i narocito ciscenjem Nadala u poslednjem setu. Jednostavno je odlucio da pobedi, sve je u njegovim rukama, finale pre manje od godinu dana nije imalo uticaja na coveka gromadu.
    (Vampir, 12. jun 2021 14:55)

    # Link komentara

  93. Nole je najbolji teniser svih vremena zato što je najkomplentniji. Rafa se i dan danas muči sa bethendom i ko uspe da mu tu stranu nametne sigurno ga i dobija. Isto je bilo i sa FEDEREROM, dugi niz godina dok nije podigao taj udarac na viši nivo. Rafa je sinoć nekoliko puta, izgledao kao početnik kada je pokušavao da udara lopticu forhendom kaja je na bethend strani. Inteligencija je na Noletovoj strani. DAVID POBEDIO GOLIJATA.
    (miško, 12. jun 2021 14:54)

    # Link komentara

  94. @Sasa
    Da, ali to ima smisla kada neko ne osvoji ni jedno svetsko. Osvojiti 18/20 GS titula nije neka razlika ako pri tome postoji još gomila parametara. Recimo, meni veću težinu Nadalovom "pohodu" na tron (u odnosu na Federera) daju dva zlata na OI (singl 2008 i dubl 2016) od par GS.
    Broj "velikih titula" (GS, mastersi, završni turniri i OI) i međusobni skor objektivno Novaka stavljaju na prvo mesto u trci za najboljeg svih vremena. Takođe je potpuno realno (čak i očekivano) da i u broju GS pretekne dva najveća rivala. A svi se nadamo da će kao kruna karijere i poslednji klin u kovčeg omalovažavanja njegovih rezultata biti zlato na ovim OI (koje će mu možda biti poslednja prilika).
    (genius, 12. jun 2021 14:54)

    # Link komentara

  95. Nije još uvek GOAT. Postoji gost lista, postoji ceo sajt posvećen samo tome. Sve se boduje na određen način i vrlo je realno. Idite pogledajte.
    (Dex, 12. jun 2021 14:14)

    Statistika naša dika, što poželiš to naslika!

    Bez šale, prilično realna slika ali unosi neke nedoumice. Recimo, boduju se i small tournaments (mali turniri) kojih Fed ima 81 a Novak 41. Teoretski, Novak i kada obori GS rekord neće izbiti na čelo jer nije igrao dovoljno malih turnira! Dakle, Fed može da odigra još 50 malih turnira gde ide boranija i da bude bolji u ukupnom skoru iako ga ovaj naš prešiša po svim glavnim parametrima (GS, nedelje na vrhu, H2H, mastersi...). Koliko je to realno procenite sami.
    (Lik, 12. jun 2021 14:53)

    # Link komentara

  96. @Preneste ovu priču Vilanderu, neće je razumeti no ipak...,

    Pa kad vec fantaziras daj neka bude fantasticno, cuj 40.000

    Rus se zove Grigorijj Perleman, nije seljak vec dr. matematike. I resio je Rimanovu hipotezu, a odbio je nagradu od milion dolara - postoji grupa zadataka koji su tedki milion svaki.

    Inace zivi povuceno na selu. Inace poljoprivrednici ne resavaju milenijumske probleme u slobodno vreme, to su romanticne price, kao Will Hunting na primer.
    (MisterNo, 12. jun 2021 14:52)

    # Link komentara

  97. Novak jeste nas, ali realnost je da postoji tri tenisera sa tolikim brojem osvojenih grend slem i masters titula i da su sva trojica osvojila sve sto se moze osvojiti. Zaista je tesko nekoga izdvojiti. Tri razlicita stila tenisa koji su unapredjivali i podigli na nivo da teniseri mladji po 15 godina ne mogu ni fizicki da im pariraju, a kamoli tehnikom! Sva trojica zasluzuju tu titulu!
    (Sasa, 12. jun 2021 14:34)

    Tri igraca koji su rame uz rame po kvalitetu, gde bi nijanse odlucivale da su sva trojica u najboljim danima. Ipak, valja napomenuti da ce Djokovic biti najuspesniji po rezultatima i zbog toga zasluzuje titulu GOAT-a. Sinoc ju je zaradio.
    (Mikii, 12. jun 2021 14:52)

    # Link komentara

  98. (Dex, 12. jun 2021 14:14)

    То је само један од сајтова који прави листу. Рецимо на тој листи је Конорс 4, сви ће ти испред њега ставити Сампраса, Борга,,..
    (Гиле, 12. jun 2021 14:51)

    # Link komentara

  99. Treba pričati lad sva trojica završe karijere. Ali tada tu već neće biti priče, sve će biti više nego jasno. RF će ostati najelegantniji, Rafa će biti najborbeniji, a Nole... :-)
    (Neko tako..., 12. jun 2021 14:05)
    Rafa najborbeniji, RF najnamrgodjeniji a Novak najsrcaniji i najbolji. Ti misliš da će se RF ikada oporaviti od prošlogodišnjeg poraza na Wimbledonu?
    (rektor, 12. jun 2021 14:50)

    # Link komentara

  100. Prava reč - atletika. Novak je tako istrenirao svoj organizam (meditacije, piramide, ishrana) da može da igra osam sati a da se ne umori i ne oznoji. Tako je vidim ovaj meč, a neke udarce za antologiju (istoriju) nisam pronašao.
    (Specijalni tretman u tenisu, 12. jun 2021 13:25)


    Kakve li si ti meceve gledao, ako ovde nisi video udarce koji ce uci u istoriju? Mozda previse Sony Playstation-a?
    (Ono sto se desava na ovom svetu nije istina, 12. jun 2021 14:50)

    # Link komentara

  101. Vilanderu, ta priča je već završena. Kad je počela ti si lupetao koje kakve gluposti, i tako lupetaš već godinama, i sad opet lupetaš...možeš misliti, da otpočneš priču o najboljem svih vremena.
    (pazi stani vidi gledaj, 12. jun 2021 14:49)

    # Link komentara

  102. Mnogo smarate sa tenisom, Novakom i komentarima.
    Ajde,malo opušteno,uživajte i gledajte
    (Avocato, 12. jun 2021 14:47)

    # Link komentara

  103. Jedino Nadal i Djokovic mogu da se stave u istu recenicu kada je rec o Goat-u,čemperko osvojio vecinu trofeja u eri Rodika,Safina,Davidenka a ovo što je pobegao sa RG je posebna priča ne treba ni komentarisati
    (nema ovde leba, 12. jun 2021 14:47)

    # Link komentara

  104. Nole!
    Hvala ti za sve lepe trenutke koje si mi pruzio za sve ove godine.Ispisujes istoriju!
    (dalibor76, 12. jun 2021 14:44)

    # Link komentara

  105. Djokovic je vec GOAT. Svi mastersi,nedelje na prvom mestu,Medjusobni skor,Najvis pobeda protiv top 10 igraca, jedini sa 4 slema u nizu , Jedini dobio 2 puta nadala na RG, Protiv Federa 3-0 u finalima “njegovog wimbldona” , Zavrsniastersi,Svi mastersi..itd itd.. imam argumenata za dva teksta, samo jos nema taj broj slemova kao oni..i sad mi recite da sve ovo,a ima toga jos, ne vredi barem kao 2 Gs?? smesno. Ta prica o GOaT,je zavrzena pre godinu dana.. sad se samo udaraju jos jaci temelji!
    (Online, 12. jun 2021 13:00)

    Sve si u pravu ali jednostavno je, mora imati najvise tih grend slemova i onda ce i definitivno biti goat i tu se svaka prica zavrsava.
    (SV7, 12. jun 2021 14:44)

    # Link komentara

  106. Neko reče " neka bude što biti ne može" i desi se ovo.....Nole , ne opuštaj se sutra....znam da nećeš....
    (Minja Stojanović, 12. jun 2021 14:39)

    # Link komentara

  107. Novak jeste nas, ali realnost je da postoji tri tenisera sa tolikim brojem osvojenih grend slem i masters titula i da su sva trojica osvojila sve sto se moze osvojiti. Zaista je tesko nekoga izdvojiti. Tri razlicita stila tenisa koji su unapredjivali i podigli na nivo da teniseri mladji po 15 godina ne mogu ni fizicki da im pariraju, a kamoli tehnikom! Sva trojica zasluzuju tu titulu!
    (Sasa, 12. jun 2021 14:34)

    # Link komentara

  108. Postoje prelomni trenuci u karijeri svakog tenisera.Za Rodžera je to WB 2019, za Rafu RG 2021.
    (Darvin, 12. jun 2021 14:29)

    # Link komentara

  109. Za pomoć Willu Mosleyu pošaljite 13 na 1313.
    (Darvin, 12. jun 2021 14:28)

    # Link komentara

  110. Djokovic je vec GOAT. Svi mastersi,nedelje na prvom mestu,Medjusobni skor,Najvis pobeda protiv top 10 igraca, jedini sa 4 slema u nizu , Jedini dobio 2 puta nadala na RG, Protiv Federa 3-0 u finalima “njegovog wimbldona” , Zavrsniastersi,Svi mastersi..itd itd.. imam argumenata za dva teksta, samo jos nema taj broj slemova kao oni..i sad mi recite da sve ovo,a ima toga jos, ne vredi barem kao 2 Gs?? smesno. Ta prica o GOaT,je zavrzena pre godinu dana.. sad se samo udaraju jos jaci temelji!
    (Online, 12. jun 2021 13:00)

    Ja lično smatram da on jeste najveći ikad, ali to ti je ona priča što u svakom sportu imaš nešyo što se vrednuje najviše, u fudbalu je to recimo svetako prvenstvu, koliko ste samo puta čuli u fudbalu da kad neko pomene nekog fudbalera da je najbolji ikad dobijete odgovor, ali on nije osvojio svetsko prvenstvo, tako se i u tenisu gleda ujupan broj gren slemova, ali ne sumnjam da će ih obići još ove godine, tako da im propada i poslednji argument da nije najbolji ilad, jer to im je poslednja slamka.
    (Sasa, 12. jun 2021 14:24)

    # Link komentara

  111. Napisah pre neki mesec da ocekujem da Nadal uzme RG i bude na 21 Novak W i bude na 19 NY moze neko od mladjih pa onda Australiju opet Novak i bude na 20.RF bi naravno ostao (i ostace) na 20.Mislio sam da ce ih Novak prestici tek sledece godine,medjutim pogresih hahaha.
    (Pokondirena tikvica, 12. jun 2021 14:21)

    # Link komentara

  112. Baltazar je bio u pravu sa tezom o Nadalovoj snazi, s tim sto se ne slazem u jednom: on je potencirao treci set kao kljucan, a moje misljenje je da je bilo koji set dovoljan da Djokovic pobedi. Da li prvi, drugi, treci, nebitno. Nadal vise nema snage ni za 4 seta, a kamoli za 5. Sve i da je Rafa iskoristio set loptu za 2:1, Nolo bi opet pobedio, tako da treci set nije bio kljucan, samo je ubrzao neizbezno. U toj konstalaciji snaga, svaka taktika koju Djokovic primeni je delotvorna. Bilo je samo vazno da mentalno ostane u mecu, za ostalo ima dovoljno i znanja, i vestine.
    (Mikii, 12. jun 2021 14:21)

    # Link komentara

  113. u Engleskoj,muk.Smisljaju pakosti.
    (nikola, 12. jun 2021 14:17)

    # Link komentara

  114. nema sta da se kaze,samo da se uziva.Bilo bi lepo da vrati Grku za ono sto se prikliucio "orkestru" protiv njega na AO .
    (nikola, 12. jun 2021 14:16)

    # Link komentara

  115. Nije još uvek GOAT. Postoji gost lista, postoji ceo sajt posvećen samo tome. Sve se boduje na određen način i vrlo je realno. Idite pogledajte.
    [link]
    (Dex, 12. jun 2021 14:14)

    # Link komentara

  116. Ovo je nadnivo...To ne može ni Nadal da prati...
    (Tedy, 12. jun 2021 14:12)

    # Link komentara

  117. Politiku na stranu, govorimo o sportu. Novak jeste najbolji teniser na svetu. On ce postati i GOAT, a to najdalje na iducem Australian Open, kada ce postati najbolji i po osvojenim Grand Slemovima. Ponosni sto Novak dolazi iz ovih prostora.
    (Albanac sa Kosova, 12. jun 2021 14:11)

    # Link komentara

  118. Cudi me da engezi nisu optuzili novaka za varanje jer je imao taktiku koju nadal nije ocekivao
    (pierre woodman, 12. jun 2021 13:26)

    I ja sam ocekivao da ce ga napadati i pljuvati sto je simulirao na pocetku 0:5 kako bi navuko Nadala na to kao ne ide mi, ponavlja se proslogodisnje finale...
    (torbe torrente, 12. jun 2021 14:09)

    # Link komentara

  119. Lepo je diego schwartzman na twiteru obajavio : igramo li minostali istu igru kao ova dvojica ( sve je rekao )
    (nindza, 12. jun 2021 14:09)

    # Link komentara

  120. Eto i Mats da prizna da je Novak imao potpunu i apsolutnu kontrolu. Čak i u prvom setu, samo je grešio u egzekuciji. Mogao je po prikazanom da povede 2:0, s gubio je 0:5 ipak. No, nije posumnjao u svoj plan igre.
    Već u drugoj polovini drugog seta Nadal lagano kasni na lopte, malo ali dovoljno. Nije, sem posle svog odličnog servisa, imao dve lopte za redom sa istog mesta. Nisam uspeo da nadjem "distance run" nigde. Bio bi vrlo interesantan podatak.
    (Papillon, 12. jun 2021 14:08)

    # Link komentara

  121. @Branko Lukic Ovako moze da lupeta samo neko ko tenis poznaje sa TV-a.
    (Darvin, 12. jun 2021 14:08)

    # Link komentara

  122. A ako Nole osvoji i Vimbldon i US Open imace sva 4 u 2021. Ne smem ni da pomislim sta bi bilo da osvoji i OI.

    TBE - THE GOAT
    (Dusanovo carstvo!, 12. jun 2021 14:08)

    # Link komentara

  123. Treba pričati lad sva trojica završe karijere. Ali tada tu već neće biti priče, sve će biti više nego jasno. RF će ostati najelegantniji, Rafa će biti najborbeniji, a Nole... :-)
    (Neko tako..., 12. jun 2021 14:05)

    # Link komentara

  124. Komentar Puh, ovo je dobro!!!…!!
    (nevenka, 12. jun 2021 14:03)

    # Link komentara

  125. ako izuznemo druge važne parametre (koji su skoro svi ubedljivo na novakovoj strani) uzimanjem ovog garosa novak bi imao po dva gs-a od sva četiri i priča o GOAT-u bi bila završena...
    (out!, 12. jun 2021 14:02)

    # Link komentara

  126. Realno, glupo je pricati o GOAT jer su prosto sva trojica fantastični igrači i treba da budemo srećni da smo ih mogli gledati pošto će oni zauvek ostati zapisani i analima tenisa i svi neki novi šampioni će biti poredjeni sa njima. Po meni ne postoji jedan, jer bi to bilo nepravedno prema ostaloj dvojici. Treba da budu upamćeni kao Velika (G) GOAT trojka, da sa dva G na pocetku…
    (Srba, 12. jun 2021 14:00)

    # Link komentara

  127. По две и три титуле на свим осталим турнирима није битно, међусобан скор такође, број недеља на првом месту пффф... Битно је само јел један мање или више гренд слем, а накупио их 18, плус толико њих против најбољих, смешно.
    (Вечита самопромоција, 12. jun 2021 14:00)

    # Link komentara

  128. Prava reč - atletika. Novak je tako istrenirao svoj organizam (meditacije, piramide, ishrana) da može da igra osam sati a da se ne umori i ne oznoji. Tako je vidim ovaj meč, a neke udarce za antologiju (istoriju) nisam pronašao.
    (Specijalni tretman u tenisu, 12. jun 2021 13:25

    Druze, nije on njega pobedio u trcanju, a ni mec nije bio nesto preterano dug, standardan mec u polufinalu GS. Niko i neocekuje da traje ispod tri sata. Sad ponovo odgledaj pa ces možda pronaci neki udarac, jer se u tenisu iskljucivo tako osvajaju poeni , a ne cucnjevima i sklekovima, a za cetiri sata Novak ih je bas dosta imao, tako da ne mozemo to ni pod slucajnoast da podvedemo, al sta ja to tebi pricam kao da ti to ne znas, al jebiga valjda ti lakse ovako da izbacis to iz sebe...
    (al, sta ja znam, 12. jun 2021 13:56)

    # Link komentara

  129. Ima onaj rus što je rešio neki matematički zadatak koji niko nije mogao 100god.

    Lik neki seljak iz ruralnog dela, trošna kuća, težak život.

    I dođe delegacija sa zapada, pametna i školovana, da mu da plaketu i 40.000$ nagradu i on odbije oba. Na lovu kaže nešto tipa da je već dobio od Boga sve što mu treba, a za plaketu je rekao:
    "Ima li vama smisla da ja plaketu i čestitku dobijam od onih koji nisu znali taj zadatak da urade?"
    (Preneste ovu priču Vilanderu, neće je razumeti no ipak..., 12. jun 2021 13:56)

    # Link komentara

  130. Jedan deo mene bi voleo da bude 20 20 20 i da odjednom Zverev, Cici, Tim i ostali preuzmu. Ipak su jedan drugog trećeg napravili. Fed je podigao lestvicu, a ova dvojica su pratili... Drugi, veći deo mene bi voleo da ipak bude 25 20 20, za Noleta naravno.
    (Hm, 12. jun 2021 13:54)

    # Link komentara

  131. A do sad kao nismo mogli da pričamo o NSV (najbolji svih vremena) trci...
    (Hefe, 12. jun 2021 13:48)

    # Link komentara

  132. Jel cestitao Federer Djokovicu?
    (samo pitam, 12. jun 2021 13:48)

    # Link komentara

  133. Jedini argument koji ima Rodzer je broj GS, a uskoro ce biti i bez tog argumenta. Ukoliko je neko objektivan bar 5% zna da je Novak GOAT. Njemu jedinom nedostaje jedna stvar da bukvalno u svakoj koloni bude prvi, a to su jos 3 GS. Nadalu i Federeru sada vec fali po 4-5 kriterijuma. Broj nedelja na prvom mestu, broj mastersa, medjusobni skor…4 slema u nizu, svi mastersi… Tako da ko je objektivan, ne moze da ospori vec sada Novaka kao Goata, a ukoliko osvoji jos 2-3 GS nece moci niko da ga ospori.
    (Straight Outta München, 12. jun 2021 13:45)

    # Link komentara

  134. Ovako bih i ja mogao da budem teniski komentator....A i lupetao bih manje od Vilandera....Nole je kralj tenisa.
    (Branko Lukic, 12. jun 2021 13:43)

    # Link komentara

  135. Ако Ђоковић освоји УС Опен и Вимблдон , сва прича о највећем је завршена. И нико више никада то неће моћи да достигне. А реално је.
    (ДРАСЕН ДРАСЕН, 12. jun 2021 13:43)

    # Link komentara

  136. 13 titula, Matsova izjava da je nepobediv, statua na RG pre završetka karijere i Novak koji je strpljivo čekao priliku da se iskupi za prošlogodišnje finale, sve se leo poklopilo tako da je od nepobedivog Nadala ostala samo statua da prisustvuje finalu u nedelju...
    (ko ne pamti iznova proživljava, 12. jun 2021 13:43)

    # Link komentara

  137. Ako Nole ovo uzme sutra, do AO moze da zavrsi posao. Najvise GS, pa jos sve po dva puta. Najvise mastersa pa i to po dva puta svaku titulu, najvise nedelja na prvom mestu, i bolji medjusobni skor sa drugom dvojicom... Dovoljno, i previse za GOAT-a.

    Narednih godinu dana prisustvujemo istoriji uzivo...
    (ludilo mozga, 12. jun 2021 13:42)

    # Link komentara

  138. @Puh

    Sve tačno!
    (WTF, 12. jun 2021 13:41)

    # Link komentara

  139. Iako Nole ima odlične rekorde inu mnogim parametrima je ispred Svoja 2 konkurenta, mora I dalje da se održava kult licnosti Rodzera I Rafe da bi ljudi ma zapadu kupovali odevne predmete, satove I sve ostalo sto ova dvojica reklamiraju. Tako zapad funkcioniše. I kada Ih Nole prestigne tada će mainstream media na zapadu reci da GS nije merilo za Goat. Mada realno fali mu još malo. Kad se izjednače sa GS onda je realno on goat. Pitanje je vremena.
    (Polupripitomljeni Texašanin, 12. jun 2021 13:39)

    # Link komentara

  140. "Novak je ušao u prvi set i odlučio da će tući svaki drugi udarac u Rafin forhend, a zatim dva u bekhend. Dakle, 50:50 odsto!"

    kako je ovo 50-50???? Valjda je 33:66. Da nisam cuo sinoc na Eurosportu....
    (Ciga, 12. jun 2021 13:37)

    # Link komentara

  141. Игра жи се опен Америка.
    (ДРАСЕН ДРАСЕН, 12. jun 2021 13:35)

    # Link komentara

  142. Predjes sa vesti od pre 2 dana kad izjavljuje kako je nadal nepobediv na ovu, prejak osecaj!
    (zenon, 12. jun 2021 13:33)

    # Link komentara

  143. Diskutovati o tome ko je Goat mohu samo oni oni koji reket nisu nikad uvatili u ruke. za one iole upucenije nema dileme. Nole je Kralj ovog sporta.
    (Guts, 12. jun 2021 13:33)

    # Link komentara

  144. Polako, zec je jos uvek u sumi.
    (Traktor, 12. jun 2021 13:32)

    # Link komentara

  145. ako novak uzme sutra titulu, sa njim i ovim autsajderima se nikad ne zna, onda ni kalendatski grend slem nije daleko.
    (mare, 12. jun 2021 13:31)

    # Link komentara

  146. Sutra da uzme taj slem pa krece vimbldon na kojem je apsolutni favorit jer ne vidim ko moze da ga pobedi.Na us open se dolazi onda verovatno sa 20 20 20.To ce biti turnir za istoriju.
    (Rale, 12. jun 2021 13:31)

    # Link komentara

  147. Will Mosley, decko koji ovde tako potpisuje svoje maloumne komentare. Pa da prozborimo koju i o njemu, posto je jadan ostavio najmanje 50 pljuvackih komentara usmerenih ka Novaku Djokovicu, a sve u poslednjih nekoliko dana, upiruci se iz petnih zila da privuce paznju na sebe, pa makar i tako.
    Bilo bi ok izaci u susret momku, jer ljudski je pomoci ljudima u nevolji, odnosno u ovom slucaju, nevoljnima.

    Dakle, to je jedna osoba koja verovatno misli da je kontriranje svemu i oponiranje svakome odraz visoke inteligencije- a nije. Da ti pojasnim momcino, to sto u sobi punoj ljudi tvoj stav uvek bude suprotan stavovima ostatka ljudi u toj sobi nikako ne znaci da si ti pametniji od njih. To uglavnom samo znaci da si nevidjeni, iskompleksirani govnar... ili da treba da promenis drustvo, ako ti je uopste sa takvim ponasanjem i preostalo prijatelja.

    A Otkuda potice ta zelja da se prikaze pametnijim nego sto jeste?
    Uzrok je uglavnom neostvarenost, neuspeh na svim poljima, od detinjstva pa do odrasle dobi, pa onda pljuvanje po svemu sto prija vecini u niegovoj glavi predstavlja jasan znak da je ipak drugaciji, bolji, pametniji, ali da su ostali isuvise veliki idioti da bi to shvatili. Time hrani svoj slabasni ego.
    Takodje, verovatno je da za svoje neuspehe krivi roditelje i njihovo lose odgajanje deteta, uglavnom oca, a ako ima vise od 24-25 godina verovatno sa svojim ocem ni ne razgovara.

    Eto, tako ja vidim tok malog kompleksasa.
    Ne mora da znaci da sam u pravu. Pozdrav!
    (Puh, 12. jun 2021 13:27)

    # Link komentara

  148. "Moraćemo da počnemo da pričamo o GOAT-u", zaključio je Vilander.

    Stvarno? Čika Matse, deluje da ovde zapravo prestaje priča o GOAT-u, bez obzira na ishod finala u nedelju.
    (da cika bonu, 12. jun 2021 13:26)

    # Link komentara

  149. Cudi me da engezi nisu optuzili novaka za varanje jer je imao taktiku koju nadal nije ocekivao
    (pierre woodman, 12. jun 2021 13:26)

    # Link komentara

  150. Samo fokus na tenis Novače,
    mani se bratovog filozofiranja, taštinih i ženinih hirova sa hidrocentralama, sedeljki sa političkim karikaturama, šta će ti to,
    samo tenis,
    zdravlje da te posluži,
    motiv da potraje,
    što se mene tiče broj slemove do 25 i nedelje do 450.

    Možeš ti to, učini nas ponosnim.
    (Mitat, 12. jun 2021 13:26)

    # Link komentara

  151. Simpa je ovaj Vilander,znate kao ona dvorska luda na dvoru kojoj se svi smeju. E to je Vilander- dvorska luda tenisa!!
    (Oliver, 12. jun 2021 13:25)

    # Link komentara

  152. Prava reč - atletika. Novak je tako istrenirao svoj organizam (meditacije, piramide, ishrana) da može da igra osam sati a da se ne umori i ne oznoji. Tako je vidim ovaj meč, a neke udarce za antologiju (istoriju) nisam pronašao.
    (Specijalni tretman u tenisu, 12. jun 2021 13:25)

    # Link komentara

  153. Ja msm da nole moze da bude Goat
    (Zika, 12. jun 2021 13:16)

    # Link komentara

  154. Misliš možemo da završimo priču o GOAT?
    (Darko, 12. jun 2021 13:16)

    # Link komentara

  155. Ono što plaši Novakove protivnike nije njegova igra već da je ostvariti sve što je zacrtao!
    (mil, 12. jun 2021 13:13)

    # Link komentara

  156. Kad oni budu bili spremni da pričaju o tome ko je najbolji biće im već kasno. Dilema postoji (ako uopšte postoji) samo dok Đoković ne prestigne Federera i Nadala po broju GS.
    (Ravnozemljaši, 12. jun 2021 13:13)

    # Link komentara

  157. Online ..., hajde, ne pričaj
    gluposti.
    (Đenka, 12. jun 2021 13:13)

    # Link komentara

  158. Mislim da nema tu nikakve zamke, Djokovic je jednostavno igrao svoj tenis, udarao je lopticu, nije je pipkao kao prosle godine, a kad tako igra mogao bi da igra egal i da su 2 Nadala preko puta
    (janko, 12. jun 2021 13:12)

    # Link komentara

  159. Priča o G.O.A.T prijatelju moj ne počinje već se prekida sutra, uz ovaj RG Novaku je vrh teniskog i sportskog sveta pod nogama
    (majstor, 12. jun 2021 13:05)

    # Link komentara

  160. federee vec u penziji...
    nadal ... max mozes jos 1 slem al tesko
    djole moze jos bar 2 godine da igra na vrhunskom nivou tako da ima velike sanse dodje do 21. slema
    (mika, 12. jun 2021 13:04)

    # Link komentara

  161. Sutra Nole samo hrabro.
    (Rale, 12. jun 2021 13:00)

    # Link komentara

  162. Djokovic je vec GOAT. Svi mastersi,nedelje na prvom mestu,Medjusobni skor,Najvis pobeda protiv top 10 igraca, jedini sa 4 slema u nizu , Jedini dobio 2 puta nadala na RG, Protiv Federa 3-0 u finalima “njegovog wimbldona” , Zavrsniastersi,Svi mastersi..itd itd.. imam argumenata za dva teksta, samo jos nema taj broj slemova kao oni..i sad mi recite da sve ovo,a ima toga jos, ne vredi barem kao 2 Gs?? smesno. Ta prica o GOaT,je zavrzena pre godinu dana.. sad se samo udaraju jos jaci temelji!
    (Online, 12. jun 2021 13:00)

    # Link komentara

  163. Narodski rečeno S L O M I O G A.
    (onako, 12. jun 2021 12:59)

    # Link komentara

  164. Wilander reko da je Nadal nepobjediv, nije ni čudo da je ovako završilo haha.
    (Topnik, 12. jun 2021 12:51)

    # Link komentara

  165. "Rafa je nepobediv", rexe Mats prekjuce.

    I naravno, desi se ovo...
    (sjnsjs, 12. jun 2021 12:51)

    # Link komentara

/srv/b92/www//master/template/no-comments.tpl.php