- Komentari -
  1. Kakve bi to utakmice bile tokom 90-ih protiv drim tima da se Jugoslavija nije raspala! Džordan protiv Petrovića. Divac, Rađa, Vranković, Rebrača protiv Juinga, O'Nila, Robinsona, Olajdžuvana. Kukoč i Savić protiv Pipena i Melouna. Đorđević, Danilović, Zdovc, Bodiroga protiv Medžika, Milera, Pejtona, Drekslera. Verovatno najbolje utakmice u istoriji košarke!
    (Kowalski, 30. avgust 2014 18:40)

    # Link komentara

  2. Ova reprezentacija iz 90-tih moze da igra sa ovim sadasnjim "nasim"reprezentacijama da im da 20 plus i opet bi ih dobili.
    (Jazz44, 30. avgust 2014 13:23)

    # Link komentara

  3. Gledao sam nedavno snimak ovog finala sa Rusima ima dosta toga na youtube
    Komentator legenda lopta do Divca pa Kukoc i kakav fantastican "udarac" Kukoca
    hahhaha :)
    Prebacili ga izgleda sa fudbala na basket
    (Zox, 30. avgust 2014 12:43)

    # Link komentara

  4. Da završim ovu raspravu jednom za svagda:
    Prijatelju "košarkaš" i ostali: Nisam "rusifil", ali ne volim da govorim o tome "šta bi bilo kad bi bilo..." Da je SFRJ ostala jedinstvena kao i USSR, mi bismo im ubrzo preuzeli primat u Evropi (zbog njihove smene generacija) Ipak, s obzirom da su i njima dolazili mlađi, na čelu sa Marčuljonisom, to možda ne mi bilo tako ubedljivo ( i u Atini 1995 je bilo tesno). Na svetskom nivou, mi bi se "klali" sa najjačim Dream timom, tako da bi naš primat bio nezvestan ali moguć. Naravno, uvek bih se kladio na naše i želeo da budemo najbolji, a to tvrdim i danas za reprezentaciju Srbije. Nije nemoguće da i danas Srbija bude opet sila u svetu i da se vrati naš kult, uz jedinstvo i želju svih...
    (djcXX, 30. avgust 2014 11:48)

    # Link komentara

  5. Zaista smo imali mocan, nehumano mocan tim. Da se nije desilo to sto se desilo sa drzavom, kao i da Drazen nije poginuo, kakav bi to tek tim bio koju godinu kasnije sa Bodirogom, Stojakovicem i Rebracom pride, uz Drazena, Djordjevica, Danilovica, Kukoca, Paspalja, Radju, Divca i Savica.
    (Vladan R, 30. avgust 2014 11:24)

    # Link komentara

  6. @Katmandu
    Znaš ti stari moj kad je umra drug Tito?E,onda ti se igrala utakmica Hajduk-Zvezda.Kad je na stadionu prekrinuta utakmica i objavljeno da je najveći sin svih naših naroda i narodnosti umra nasta je muk,igrači su padali po terenu ridajući,a iz gledališta se prolomila pisma Druže Tito mi ti se kunemo.Ja san bija dite na zapadnoj tribini i vidija san kako ljudi od ćetrdeset godina plaču ka mala dica.Izašlo se sa stadiona i do doma nisan čuja ni jedan jedini glas.Tišina i tuga.Spontana bez da nas je iko pendrekon natira.
    Danas kad koga pitaš o toj utakmici niko ti neće priznat da je plaka i piva.
    Tako je i sa ovin sjećanjem Aleksandra Petrovića o nužnom zlu igranja za Jugoslaviju.
    Naknadna pamet i laganje samog sebe je postala normalna pojava.
    Svi smo mi navijali za Jugoslaviju kume moj.Kad je Radanović u Splitu u zadnjoj minuti da Bugarima gol,a pokojni Mladen Delić vika:Ljudi moji je li to moguće,nastala je tolika erupcija oduševljenja da je malo falilo da se Poljud sruši.
    To ti je istina,a ne to šta Aca priča viceve.
    (miro split, 30. avgust 2014 09:45)

    # Link komentara

  7. EP Zagreb zlato,SP Argentina zlato,EP Rim zlato,ali uz dominaciju kakvu Svetska i Evropska košarka nikada nije i neće videti,drali su svih 30 poena već nakon dve trećine utakmice.Pa pogledajte samo te igrače,Petrović,Kukoč,Rađa,Divac,Paspalj,Zdovc,Đorđević(koji kod Dude nije imao mesta,zbog koncepta tima možda i opravdano),Danilović,Perasović,Komazec,Čutura,Grbović,Vranković,Obradović(koji je na SPu u Argentini šutirao trojke 11/12)i da ne nabrajam dalje,mogli smo da sastavimo 2 reprezentacije za zlato,nikad nitko više.
    (hawkeye, 29. avgust 2014 16:06)

    Grbović uopšte nije bio član reprezentacije tada ('de se njega seti?).
    Obradović je na SP 1990. šutirao trojke 5/7
    (11/12 je šutirao Kukoč na jednoj(!) utakminci protiv Amera na SP mladih '87. u Bormiju - kakav je to šok bio za Amere - toliko visok čovek, a tako trpa iz daljine)
    (NNN, 30. avgust 2014 08:54)

    # Link komentara

  8. @Komshija Hashim
    Za Gospu svetu koji si ti Jugonostalgičar.Dobro je, navijali smo skupa za tu Jugoslaviju ali sad kad je nema ja navijan za Hrvatsku,a ti za svoju Srbiju.Nemoš cili život provest u žaljenju za SFRJ.
    (miro split, 30. avgust 2014 02:44)

    # Link komentara

  9. Pitanje za rusofile koji veličaju reprezentaciju tadašnjeg SSSR-a:

    Seća li se neko od vas kako smo izgubili od SSSR-a na prethodnom svetskom prvenstvu 1986, kada je Divac igrao sa samo 18 godina? Imali smo 9 razlike na manje od minuta pre kraja. Koliko su tada Marčuljonis, Sabonis, Kurtinaitis i Homičus imali godina? Kolko se ja sećam, nisu baš bili klinci. A jugoslovenska ekipa bila je mnogo jača četiri godine kasnije...

    Jugoslovenska ekipa sa SP 1990 bila bi ozbiljna pretnja čak i Drim timu dve godine kasnije, to je uostalom rekao u jednom intervjuu nešto kasnije i sam Medžik Džonson, kada je izjavio da su SAD najbolje na svetu, ali da niko ne može da garantuje da će da pobedi tadašnju ekipu Jugoslavije. Nažalost, do tog duela nikad nije ni došlo. Bili bi oni favoriti, ali ko zna...
    (Košarkaški nostalgik, 30. avgust 2014 01:01)

    # Link komentara

  10. Katmandu, 29. avgust 2014 18:39)
    Rodjace, samo SRJ ima 2 svetska zlata i 3 evropska uz Olimpijsko srebro. Dakle, daleko bolji ucinak nego Spanija. A da ne racunam SFRJ i onaj tim, ljudi se sprdali sa protivnicima... Kao sto vec neko rece tim se raspao u najboljiim godinama i sigurno bi jos dominirao. ALi sta ces, uvek tudje - sladje.
    (123, 30. avgust 2014 00:03)

    # Link komentara

  11. Moram se osvrnuti na komentar gosp. Katmandua, koji tvrdi da je danasnja kosarka zahtijevnija. Mozda i jest, jer se sve bazira na snazi, taktici. Gdje je vic, gdje je fol,gdje je iza ledja da se doda lopta? I doticni tvrdi da su nekad postojale samo tri- cetiri reprezentacije. Koliko ih je to danas? I koje su? Finska, Island, Britanija,Njemacka i bla, bla, bla. Pa oni nisu znali sta su " tri sekunde u reketu", kad su ovi momci igrali. Da ne spominjem Kicu, Kindjeta,Moku, Cosu Praju i ostale.
    (Muaz Tinjic, 29. avgust 2014 23:44)

    # Link komentara

  12. Da, smatram da bi nas Sovjeti u kompeltnom sastavu TADA I BILO KADA POSLE dobili i da je cela ta priča o našem "Yu-dream team-u" čista ROMANSIRANA ISTORIJA, s obzirom da se Jugoslavija posle raspala. Sovjeti u kompletnom sastavu su nas redovno dobijali na SVIM TAKMIČENJIMA pre toga (Pogledajte FIBA statistiku: mali smo samo jednu nebitnu pobedu u direktnim susretima u periodu sve do 1990. Ta YU generacija iz 90 je bila spoj mladih i nešto starijih (Danilovića još nema a Paspalj je bio nešto stariji) Šta bi bilo još kasnije, kada je potpuno sazrela generacija Divca, Đorđevića, Kukoča; Rađe, nikad nismo mogli da vidimo, osim u Atini na EŠ 1995, kada smo igrali svi zasebno (Srbi, Hrvati, Rusi, Litvanci). Znamo šta je bilo.... :-) Na, kraju, prijatelju "košarkaš", zamisli da smo mi 1990 igrali bez Dražena, Kukoča, Perasovića, Komazeca, Čuture... E, TO BI BIO RAVNOPRAVAN DUEL ! :-)
    (djcXX, 29. avgust 2014 20:45)

    Grešiš za Danilovića,igrao na evropskom u Zagrebu,ne samo bio u timu,nego i igrao,a zbog povrede propustio S.P.
    Znači,igrali smo bez Rađe i Danilovića i ipet sve dobijali 20 razlike.
    Litvanci jesu bili nosioci Sovjetske košarke,što se i vidjelo po raspadu SSSR.
    Koliko je ta reprezentacija bila dominantna dokaz je i evropsko 95,gdje je JUG bez poraza osvojila zlato,pritom dva puta dobila Sabonisa,Marčuljonisa i drugove,a zamisli tek da su tu još bili Dražen,Kukoč,Rađa,Komazec,Vranković i Zdovc.Plus Hrvatska je bila treća,i to bez već pokojnog Dražena.
    (košarkaš, 29. avgust 2014 23:39)

    # Link komentara

  13. Једна и једина Социјалистичка Федеративна Република ЈУГОСЛАВИЈА ....сад би били прваци у вечини спортова укључујући фудбал,кошарку,рукомет,ватерполо,.........
    (Sasa, 29. avgust 2014 21:57)

    Dodao bi još i u Tenisu, Odbojci, Atletici, Plivanju, borilackim vestinama, veslanju,,,,
    (Komshija Hashim, 29. avgust 2014 22:38)

    # Link komentara

  14. Једна и једина Социјалистичка Федеративна Република ЈУГОСЛАВИЈА ....сад би били прваци у вечини спортова укључујући фудбал,кошарку,рукомет,ватерполо,.........
    (Sasa, 29. avgust 2014 21:57)

    # Link komentara

  15. Na priloženoj slici su Danilovic i Primorac, koji nisu navedeni u tekstu kao članovi tima.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pedja, 29. avgust 2014 14:15)
    Zato sto je slika sa EP 89 u Zagrebu, a na slici su i Vrankovic, Radovic i Radulovic, koji, takodje, nisu igrali naSP 90.
    (Aleksandar Gavric, 29. avgust 2014 21:53)

    # Link komentara

  16. ukratko receno KOŠARKA

    koje smo sad dno u odnosu na ovo :-/
     (Haahahahaha :D, 29. avgust 2014 21:41)

    # Link komentara

  17. Са усташким заставама на трибинама и на терену, баш диван опроштај. И онда је Владе одиграо баскет, и онда је Владе...обрисао паркет! Владе...Дивац...Владе...Дивац...
    (my way, 29. avgust 2014 21:13)

    # Link komentara

  18. Odgovor za "košarkaša":
    Da, smatram da bi nas Sovjeti u kompeltnom sastavu TADA I BILO KADA POSLE dobili i da je cela ta priča o našem "Yu-dream team-u" čista ROMANSIRANA ISTORIJA, s obzirom da se Jugoslavija posle raspala. Sovjeti u kompletnom sastavu su nas redovno dobijali na SVIM TAKMIČENJIMA pre toga (Pogledajte FIBA statistiku: mali smo samo jednu nebitnu pobedu u direktnim susretima u periodu sve do 1990. Ta YU generacija iz 90 je bila spoj mladih i nešto starijih (Danilovića još nema a Paspalj je bio nešto stariji) Šta bi bilo još kasnije, kada je potpuno sazrela generacija Divca, Đorđevića, Kukoča; Rađe, nikad nismo mogli da vidimo, osim u Atini na EŠ 1995, kada smo igrali svi zasebno (Srbi, Hrvati, Rusi, Litvanci). Znamo šta je bilo.... :-) Na, kraju, prijatelju "košarkaš", zamisli da smo mi 1990 igrali bez Dražena, Kukoča, Perasovića, Komazeca, Čuture... E, TO BI BIO RAVNOPRAVAN DUEL ! :-)
    (djcXX, 29. avgust 2014 20:45)

    # Link komentara

  19. "Uveksi mi draga bila, otadzbino moja mila. Jugoslavijo, Jugoslavijo
    (Ap0calypto, 29. avgust 2014 20:26)

    # Link komentara

  20. Ubrzo je Milosevic ponudio svedski standard i ocuvanje SFRJ (da umres od smeha) i ....Srbi su poverovali, ostalo je istorija.
    (mail, 29. avgust 2014 20:24)

    # Link komentara

  21. (Katmandu, 29. avgust 2014 18:39)

    Koji bre ovi crni španci bolja generacija od one Jugoslovenske? Divac, Radja i Vranković bi njihove Gasole strpali u džep a Kukoč bi tog Ibaku vezao u čvor. Ko bi od španaca mogao da zadrži Paspalja, Bodirogu, Danilovića ili Perasovića a da ne govorimo o Draženu Petroviću koji bi njihovom raznim Rudijima i Rikijima uvalio 40 koševa bez pardona. Španci nisu osvojili trofeja koliko tadašnja generacija Jugoslavije koja je imala 3 evropska, 2 svetska prvaka i 2 srebra na Olimpijadama. Dok ova generacija Španaca ima jedno svetsko zlato 2006, 2 olimpijska srebra 2008 i 2012 i dva evropska zlata. To je 5 prema 3 u zlatima. Nemojmo zaboraviti i stalnu logisticku pomoc španaca od strane Fibinih sudija koji im pomažu ponekad na najbestijalni nacin,,,kao što je slucaj bio u Beogradu na evropskom prvenstvu kda su Hrvati drasticno pokradeni a ima tih slucajeva još i zato su veoma omražena reprezentacija protiv koje svi navijaju, dok je reprezentacija bivše Jugoslavije bila omiljena na svim krajevima sveta gde se za nju navijalo. I za kraj najvažnije: ona generacija Jugoslavije se raspala u najbolje doba tih igraca koji bi jos bar 5 godina harali i uzeli bar jos toliko zlata, a ova Španska ekipa je odradila karijeru do kraja.
    (Komshija Hashim, 29. avgust 2014 20:06)

    # Link komentara

  22. Ti katmandu nemaš pojma!! Ne znam kada si rođen ali ja sam u četrdesetima. Uvijek je bila čast nositi plavi dres. Bili to nogometaši , košarkaši , rukometaši . A sada iznimke je uvijek bilo. I nije to bilo da su morali zbog druga Tita
    (Salorad Radonić, 29. avgust 2014 19:58)

    # Link komentara

  23. Uopste se ne radi o tome, da li su pojedini igraci igrali za tu reprezantacuju zato sto su "morali" ili nisu, ne radi se o tome, da li neko vise voli sadasnje svoje, ma kakve one bile, radi se o tome, da je to bila reprezentacija iz snova,kosarka iz snova,da bi i danas pok. Petrovic svakoj danasnjoj reprezentaciji utrpao 40 poena, bez obzira na tzv. atomske odbrane.Ona i danasnja kosarka- neuporedivo. Bez imalo jugonostalgije!
    (Muaz Tinjic, 29. avgust 2014 19:53)

    # Link komentara

  24. Kolektivni sportovi su bili vrhunac sporta sfrj ali i sada, pgotovo SRB i HRV nastavljaju tradiciju osvajanja medalja u ekipnim sportovima ukupno ove dvije zemlje od 1992. imaju preko 70 medalja , zlata, srebra i bronci sa SP, OI i EP. Srbija bolja, ukupno 43, a Hrvatska 27 medalja (rukomet,vaterpolo,odbojka,košarka, nogomet i Davis Cup). Ali slažem se posebna je tada bila atmosfera u košarci, košarkaške veličine sve od kraja 60-tih pa do početka 90-tih. U tom periodu SFRJ je u košarci osvojila više zlata od SSSR-a.
    (ZG TOM-šrauba, 29. avgust 2014 19:46)

    # Link komentara

  25. Sve je to lepo i nezaboravno bilo i biće, ali budimo realni : Sovjeti , desetkovani bez Litvanaca-udarne snage na prošlom SP (igrali pod zastavom nezavisnih država), a Amerikanci sa veoma slabim timom... Dok jednima nije smrklo, nama nije svanulo...Uostalom, naš gotovo isti tim je glatko izgubio od SSSR-a u finalu OI u Seulu dve godine pre toga. Možda ću dobito minuse, al ne volim neravnopravnu borbu...Da je bilo Sabonisa, Maržuljonisa, Kurtinaitisa, Vlatersa... pa "nek pobedi bolji"...
    (djc-xxx, 29. avgust 2014 12:53)
    Stoji da SSSR sa Litvancima i bez Litvanaca nije ista ekipa,pogotovo što su Sabonis i Marčuljonis bili najbolji igrači SSSR,plus Kurtinaitis i Homičus,ali i u kompletnom sastavu ne bi mogli parirati tako moćnoj ekipi kao što je bila naša 90,iako smo i mi igrali bez dva bitna igrača,Rađe(jedan od najbitnijih igrača)i nadolazećeg mlađanog asa Danilovića.Naravno da ne bi bili tako ubjedljivi,i pobjeđivali Sovjete sa 20 i više razlike da su oni igrali.Žao mi je što Sovjeti nisu došli u najjačem sastavu,pa da im vratimo za poraze iz 86 i 88.
    To što kažeš da su nas lako dobili 88,a i jesu,ali zar smatraš da su Divac,Kukoč,Rađa i Paspalj isti igrači sa 20 godinom i sa 22 godine,i da nisu za te dvije godine stekli iskustvo i da nisu napredovali?!Sovjeti su te 88 bili stariji u prosjeku po 5-6 godina.
    Da te podsjetim,Kukoč,Rađa i Divac 68 godište,Paspalj 67,Savić i Zdovc 66,Danilović i Komazec 70,od bitnijih igrača,samo je Dražen stariji od 25 godina.
    (košarkaš, 29. avgust 2014 19:16)

    # Link komentara

  26. Tog ljeta sam zivio, jeo i pio, disao, osjecao, volio, sanjao samo kosarku! :-) Boze kakav tim je to bio...
    (Sinjski Alkar, 29. avgust 2014 19:12)

    # Link komentara

  27. Katmandu, ..... Realno, čovek je bre u pravu!!!!
    (Zaciorski, 29. avgust 2014 19:08)

    # Link komentara

  28. Prvo,dosadili ste više sa Jugonostalgijom. Te države više nema, neće je ni biti.
    Drugo, svi hrvatski igrači su uvek želeli da igraju za nezavisnu Hrvatsku, a igranje za Jugoslaviju za njih je predstavljalo samo nužno zlo, neka vrsta robije, odradjivanje posla. O tome je i Aca Trica više puta govorio.
    Treće, ta reprezentacija iz 1989. i 1990. nije najtalentovanija u istoriji evropske košarke. Tim Španije iz prethodnih šest godina koji predvode braća Gasol i Navaro je daleko bolji. Oni bukvalno, kada igraju sa 80 procenata snage, pobedjuju sve evropske selekcije sa dvadeset i više poena razlike. Svima je poznata da je današnja košarka neuporedivo jača i zahtevnija od one koja se igrala osamdesetih kada ste u Evropi imali tri pristoje reprezentacije, a ostle ekipe su igrale na amaterskom nivou.
    (Katmandu, 29. avgust 2014 18:39)

    # Link komentara

  29. Hrvat sam....ali boli, previše boli!!!! Kakva šteta, kakva ekipa. A gledajte nogomet, rukomet a vaterpolo !!!!! U momčadskim sportovima bi domirali naredne tri olimpijade!!!!
    (Salorad Radonić, 29. avgust 2014 18:06)

    # Link komentara

  30. Ne ponovilo se.Više volim sada ovo naše, kakvi god da smo, nego ono.Jel se sećate situacije, sa baš ovog prvenstva, kada je Divac očitao lekciju "onom njihovom".
    (marko, 29. avgust 2014 17:56)

    # Link komentara

  31. Ih to je bio tim i to je bila kosarka
    (Sasa, 29. avgust 2014 17:49)

    # Link komentara

  32. Dve godine sam cekao olimpijadu i finale protiv dream team 1, ziveo za to i onda se dede posvadjase i .....
    Dan danas mi je zao sto ta utakmica nikada nije odigrana. Covece kakva ekipa
     (Zip Nis, 29. avgust 2014 17:27)

    # Link komentara

  33. Jovanović je brate lomio table!
    (Australija, 29. avgust 2014 16:33)

    # Link komentara

  34. EP Zagreb zlato,SP Argentina zlato,EP Rim zlato,ali uz dominaciju kakvu Svetska i Evropska košarka nikada nije i neće videti,drali su svih 30 poena već nakon dve trećine utakmice.Pa pogledajte samo te igrače,Petrović,Kukoč,Rađa,Divac,Paspalj,Zdovc,Đorđević(koji kod Dude nije imao mesta,zbog koncepta tima možda i opravdano),Danilović,Perasović,Komazec,Čutura,Grbović,Vranković,Obradović(koji je na SPu u Argentini šutirao trojke 11/12)i da ne nabrajam dalje,mogli smo da sastavimo 2 reprezentacije za zlato,nikad nitko više.
    (hawkeye, 29. avgust 2014 16:06)

    # Link komentara

  35. Polufinale tog SP 1991 protiv Amrikanaca i finale protiv Rusa, uz ono finale EP protiv Grčke u Zagrebu 1989,su po meni najdominantnije pobede neke reprezentacije u modernoj historiji košarke pod Fibom. Ne mogu da pronađem neku dominantniju ekipu u bilo kojem sportu a ne samo u košarci. Da su kojim slucajem ostali zajedno bar još 4-5 godina mislim da bi porušili sve barijere, rekorde a cak bi i tadasnji drim tim sa Džordanom, Pipenom, Medžikom, Birdom i ostalim majstorima bio na velikom iskusenju. Petorka Zdovc, Petrović, Kukoč, Radja, Divac,,,i zamene Dordjević, Perasović, Danilović, Bodiroga, Paspalj, Rebrača, Savić, Vranković i Tabak bi mogla da pobedi svaku reprezentaciju sveta sa preko 30 razlike, osim NBA drim tim naravno, bez ikakvih problema.
    (Komshija Hashim, 29. avgust 2014 14:53)

    # Link komentara

  36. Slika je iz Zagreba sa Evropskog prvenstva 1989. godine, ali sve ostalo je tacno i tekst je odličan.
    (juga, 29. avgust 2014 14:45)

    # Link komentara

  37. Srbija preuzela sve medalje iz bivše države :)
     (mare, 29. avgust 2014 14:43)

    # Link komentara

  38. Tim da se naježiš!
     (Van Mojes, 29. avgust 2014 14:42)

    # Link komentara

  39. svaka cast na svim dosadasnjim tekstovima, stvarno sam uzivao.. medjutim, ovaj mi se najmanje svide. sce u svemu, samo nastavite-odlicni ste
    (prijatelj, 29. avgust 2014 14:16)

    # Link komentara

  40. Na priloženoj slici su Danilovic i Primorac, koji nisu navedeni u tekstu kao članovi tima.
     (Pedja, 29. avgust 2014 14:15)

    # Link komentara

  41. Kakva imena ,kakva generacija...ko je imao srece da ih gleda moze da bude ponosan na to
    (Peki, 29. avgust 2014 14:10)

    # Link komentara

  42. Eeee…ee hhhh...Kad se samo setim...
     (herbalajzer, 29. avgust 2014 14:07)

    # Link komentara

  43. Nikad,nigde,niko jači (u Evropi) od ovog sastava
    (dr.Mabuzo, 29. avgust 2014 12:58)

    # Link komentara

  44. tko su Ćurčić i Jovanović?
    (Hrvoje, 29. avgust 2014 12:56)

    # Link komentara

  45. Sve je to lepo i nezaboravno bilo i biće, ali budimo realni : Sovjeti , desetkovani bez Litvanaca-udarne snage na prošlom SP (igrali pod zastavom nezavisnih država), a Amerikanci sa veoma slabim timom... Dok jednima nije smrklo, nama nije svanulo...Uostalom, naš gotovo isti tim je glatko izgubio od SSSR-a u finalu OI u Seulu dve godine pre toga. Možda ću dobito minuse, al ne volim neravnopravnu borbu...Da je bilo Sabonisa, Maržuljonisa, Kurtinaitisa, Vlatersa... pa "nek pobedi bolji"...
    (djc-xxx, 29. avgust 2014 12:53)

    # Link komentara

  46. Te godine smo i u fudbalu bili blizu da osvojimo SP. Da smo i u fudbalu osvojili mmnogi kazu Jugoslavija se ne bi ni raspala.
    (Jugosloven, 29. avgust 2014 12:20)

    # Link komentara