- Komentari -
  1. Eventualno je moglo da ostane malo "i" u slucaju da je spojeno sa predhodne tri tacke, a ovako je neoprostivo.
    (nebojsa, 17. septembar 2019 22:09)
    Pise se prethodne. ;)
    (Hm, 20. septembar 2019 01:48)

    # Link komentara

  2. Neverovatno je koliko pljuvanja po Djordjeviću i Daniloviću. To su ljudi koji su nam doneli mnogo radosti i zaslužuju poštovanje. Mogu da razumem kritike, ali veredjanje i omalovažavanje ne. Baš me interesije da li sad u Litvaniji tako pljuju po Sabonisu? Ne verujem. U tome smo najbolji na svetu.
    (Simens, 17. septembar 2019 22:48)

    Simens, ne mesaj babe i zabe. Pricamo oposlu koji sada obavljaju, ok?
    (rojtmans, 18. septembar 2019 12:08)

    # Link komentara

  3. "Neuspeh reprezentacije nije pitanje za KSS."

    ?

    Pa za koga je?

    Za sabor u Dragačevu?


    Srbija - prvak sveta da ljudi koji su postavljeni na neke položaje ne snose odgovornost za ono za šta bi trebali biti odgovorni.

    Još da Danilović oformi Komisiju.
    Komisija je najbolji način da se sve pogura pod tepih i ne radosti ništa.
    (Laza, 18. septembar 2019 11:16)

    # Link komentara

  4. Onda Upravni odbor na celu sa Dušanom Projevicem neka da ostavku, mislim da je dosta bilo neuspeha. Dečaci su ove godine doživeli krah u svim kategorijama, pa čak ispali u B diviziju, devojčice ne mogu da se vrate u A diviziju, sem bronze koju su osvojile žene u Beogradu, ne vidim ni jedan uspeh ove godine. A gubici su bili ogromni, znajte da svaka prijateljska utakmica košta, svako putovanje, svaki hotel, svaka organizacija, ko će da odgovara za sve to gospodo? Moraće neko!
    Dusan Projevic pokušava da bude nedodirljiv i donosi neke odluke a i ne razmišlja o posledicama, ne razmišlja gde se trenutno nalazi košarka u Srbiji i Evropi. Oni treba da ulazu u nas sport, a ne da žive od nas, i našu decu. Na jednom sastanku čovek je pričao samo o novcu, o kotizaciji, o kaznama, o pravilniku, kako treba i šta treba da se ima da bi se igrala liga, a gde su deca nisu bila ni spomenuta, to ga nije zanimalo, zato jeste kafana posle sastanka. Gospodine Projevicu hvala ali vi nama ne pomažete, ne želimo vas u našem sportu!!!!
    (Pepinjo, 18. septembar 2019 07:42)

    # Link komentara

  5. Neverovatno je koliko pljuvanja po Djordjeviću i Daniloviću. To su ljudi koji su nam doneli mnogo radosti i zaslužuju poštovanje. Mogu da razumem kritike, ali veredjanje i omalovažavanje ne. Baš me interesije da li sad u Litvaniji tako pljuju po Sabonisu? Ne verujem. U tome smo najbolji na svetu.
    (Simens, 17. septembar 2019 22:48)

    # Link komentara

  6. Ja mislim ipak da neko strucniji treba da vodi KSS, to sto si bio dobar igrac, nema veze sa vodjenjem Saveza... Trebao bi ti da odes... Djordjevic ipak ide nekim drugim putem, casno se bori za svoje mesto pod suncem, casno se i kao igrac borio... To sto pricas da ste prijatelji, cela Srbija zna da vas dvojica nikada niste bili prijatelji, zene su vam se druzile i vukle vas sa sobom, a vi niste mogli jedan drugog u oci da gledate. KSS mora da vodi pre svega dobar i dokazan menadzer, i covek povezan sa kosarkom. Imamo mi takvih, cak je i Covic bolje resenje od tebe, a ovo kazem kao neko ko voli Partizan. Bodirogu da ne pominjem, ali vama takav sigurno ne bi odgovarao, ipak mora da bude malo "burazerski" nastrojen...
    (PihtijaTheGreat, 17. septembar 2019 22:18)

    # Link komentara

  7. Каже се "са више инстанце" а не дистанце... и каже се "омаловажавај" а не омаловажај...
    (Piksi iz kornera, 17. septembar 2019 16:43)

    Ne stavljaju se znaci navoda na ono sto ste vi sami rekli, nego na citirani deo, znaci - "distance" i "omalovazaj". Ovako izgleda kao da citirate samog sebe, sto je, slozicemo se, glupo. U slozenim recenicama je je obavezan zarez, u oba slucaja pre vaseg - "a ne". A ubedljivo naveca greska je malo slovo na pocetku recenice. Eventualno je moglo da ostane malo "i" u slucaju da je spojeno sa predhodne tri tacke, a ovako je neoprostivo. Nema na cemu... Nemojte se mangupirati kad' nemate sucim, sto bi se reklo. Inace, sve ostalo u komentaru koji ste pokusali da korigujete je, ocigledno, tacno. Cak ni vi niste nasli neke greske, osim stilskih.
    (nebojsa, 17. septembar 2019 22:09)

    # Link komentara

  8. A zasto neko ima protiv nekoga sto je tuko sudiju u svlacionici? I da je to istina nije problem. Pa normalno da to treba ali danas toga nema. Cim dosudi penal van 16 odmah ga polomis u svlacionici. Cim prizna kos iz trokoraka, prebijes ga da mu nikada to ne padne napamet. Ovako, neko se trudi, bori a onda Bog sudija donese drugome pobedu a ti ostanes budala, idijot a onaj drugi nezasluzeno pobedio? I sta se time dobije, nerealan kvalitet u evropi te svi prangijaju jer si kao najbolji u svojoj zemlji. Sudijama nikada ne bi palo napamet da vise omalovazavaju igraca ili klub nego bi sudili posteno. Nikada im nebi palo napamet da sude u neciju korist. Razumete? Ko je ovde gubitnik a ko dobija? Dobija sport.
    (Ford, 17. septembar 2019 22:09)

    # Link komentara

  9. Sa ovim srece nema samo ostavka i nista vise.U Srbiji je mogao da utice na sudije u Evropi i Svetu ne. Bolje za KSS da sto lre podnese ostavku i kult reprezentacije ce se podici na jedan veci nivo.
    (Beograd, 17. septembar 2019 22:08)

    # Link komentara

  10. Sve vise trosimo trenere u ovom sportu a poceli smo da trosimo i igrace i to vrhunskog kvaliteta. Doci ce dan kada necemo vise imati kvalitetne trenere jer i u ovom trenutku nema ih vise od troica a ne mogu, ne zele ili imaju obaveze druge vrste da bi prihvatili drzavni tim. Isto to se desava sa igracima. Kvalitet pljujemo, a neiskusni nemaju ono medju nogama da iskoce u prvi plan. Nekada kao mladi igraci Divac, Bodiroga, Danilovic da ne nabrajam su rasturali za reprezentaciju. 15 do 20 koseva minimum. Danas mlad igrac ne moze vola da ubode jer je kriv trener? Na EP sam siguran da Jokic nece da igra kao i na proslom a posle ovog svakodnevnog pljuvanja nesto mi mirise da nece ni Bogdan. Nadam se da gresim..On je pametan momak i siguran sam da sve ovo cita..A onda igrajte kosarku. Neki bi sada napisali 10 tak imena kao kvalitetnih igraca? Nemojte da budete smesni, koje to teske lige igraju, mnogo utakmica, protiv kvalitetnih timova, koji su to igraci koji nose svoje timove pa ce sada da nose drzavni tim? Sledi nam teska dubioza. Samo to mnogi nisu svesni.
    (Fergi, 17. septembar 2019 21:56)

    # Link komentara

  11. Каже се "са више инстанце" а не дистанце... и каже се "омаловажавај" а не омаловажај...
    (Piksi iz kornera, 17. septembar 2019 16:43)
    Super si, ali negde ti fali zapeta ;)
    (doktor iz predgradja, 17. septembar 2019 21:22)

    # Link komentara

  12. Каже се "са више инстанце" а не дистанце... и каже се "омаловажавај" а не омаловажај...
    (Piksi iz kornera, 17. septembar 2019 16:43)
    Dobro, šta drugo nije tacno?
    (gepekovanje je laž, 17. septembar 2019 21:14)

    # Link komentara

  13. Kss bi trebalo da donese program po kome se ukida dosadašnji nacin na koji se sprovode pripreme reprezentacije, ukinuti bazicni deo ili ti Kopaonik jer ako si profi kosarkas ti taj deo kondicioniranja i vezbe snage moras stalno da radis individualno sa trenerima koji se time bave. Ekipa se sastaje mesec dana pred takmičenje i rade samo taktiku, uigravaju akcije i imaju suterske treninge i to je to... pripremne utakmice najviše pet dovoljno da se sve proba a ne ko sad 10 utakmica ko jos jedno prvenstvo da su odigrali...
    Da zakljucim bekovi treba da su mesec dana pred takmičenje brzi ko metkovi i da im je sut namešten, krila i centri takodje i da su jaki ko bikovi...
    Pozvati 20 igraca i izabrati 12 ( 6 bekova i 6 visokih ) i prvu petorku koja ce biti okosnica ekipe
    (ivan, 17. septembar 2019 20:49)

    # Link komentara

  14. @marko992, 17. septembar 2019 16:03)
    Jeste digresija, ali se potpuno slažem. Kada, ili bolje rečeno - ako se tako nešto ikada počne dešavati, to će biti pravi signal da država postaje normalnija.

    @Petar, 17. septembar 2019 19:58
    Prijatelju, sve što si rekao stoji u mnogome. Ali, to nije tema. Da li si GLEDAO kongerenciju? Ovde je osnovna tema ponašanje, pa tek onda sistem i stručnost. A kada vidiš da se neko ovako ponaša, nekako moraš da ove druge dve pomenute stvari dovedeš u pitanje.
    (Mladen Janković Testera, 17. septembar 2019 20:47)

    # Link komentara

  15. @(Petar, 17. septembar 2019 19:58)

    Mentalitet palanke.
    (Dogodine u Lazi, 17. septembar 2019 20:39)

    # Link komentara

  16. Meni nista vise nije jasno... moze li neka dobra dusa da objasni ko je ovde protiv koga, koga podrzavaju SNS botovi, ko je za SNS a ko protiv Kosova i Danilovica, ko je za Djordjevica ... ovo je cista sizofrenija. Mislim da nam ni svi psihijatri na svetu ne bi pomogli. Laku noc Srbijo
    (propalica, 17. septembar 2019 20:32)

    # Link komentara

  17. Jesu bile kriminalne, deran iz Sombora dolazi kad hoće,ima privatne poslove zbog kojih propušta pripremne utakmice. Pravi Amer, samo na sebe misli. Patriotizam nula, individualizam desetka.
    (Dogodine u Lazi, 17. septembar 2019 17:51)

    Nije dosao kad hoce vec onda kada je NBA dozvolio a to je 1 Avgust.Ne on nego svi igraci NBA.I Amerika je tada pocela pripreme.A sta je to stetilo sto se jedan dan ranije vratio iz Atine
    (Paja Patak, 17. septembar 2019 20:16)

    # Link komentara

  18. A jel to sam Gospod Bog proglasio da imamo najbolje košarkaše na svetu?
    Odakle dolazi ta euforija i favorizovanje naših igrača?
    Šta, ostatak sveta ne zna košarku?
    Da li su pojedinačno naši košarkaši najbolji u svojim klubovima, pa shodno tome očekujemo da budu najbolji i u dresu Srbije?
    Otkud to da je ova ekipa nekako, nekim čudom, najtalentovanija na svetu, pa su trebali unapred da nam daju zlatnu medalju?
    I da jesu svi kao Dzordan, opet treba uigrati taj tim.
    Opet, i ako ih uigraš, spremiš, imaš najbolji plan, naiđe loš dan, neće te, ustaneš na levu nogu, ne ide prosto ništa a imaš i volje i želje - jer to je sport! Zato i jeste zanimljiv.
    I ovaj narod je uvek bio podeljen i nesložan. Uvek je upirao prstom u druge, uvek smo išli iz krajnosti u krajnost; ili smak sveta ili preterano slavlje, bilo politika ili sport u pitanju.
    Uvek se delili na dva seljačka tima cz i par... Uvek iz emocija nikada iz razuma. Uvek iz besa, iz inata, nikad realno i pošteno!
    (Petar, 17. septembar 2019 19:58)

    # Link komentara

  19. procitaj imena igraca koji su tada igrali?Nisu ih Djilas i Covic trenirali.Ova ekipa,bez obzira sta ko pricao,nije ni blizu generacija koji su u to vreme igrali.(marko992, 17. septembar 2019 16:31)

    Sve mlađe selekcije su donosile medalje. Bukvalno svake godine. Ko je za njih igrao? Ko ih je trenirao? Ko im je organizovao pripreme i takmičenja?
    A ko to sada radi i kakvi su rezultati?
    I kakvi će rezultati biti kad oni pređu u seniore.

    Sećam se da su pre dve god doneli odluku dase POVEĆA BROJ STRANACA u omladinskim ekipama u KLS...
    (SrbEUin, 17. septembar 2019 19:57)

    # Link komentara

  20. procitaj imena igraca koji su tada igrali?Nisu ih Djilas i Covic trenirali.Ova ekipa,bez obzira sta ko pricao,nije ni blizu generacija koji su u to vreme igrali.(marko992, 17. septembar 2019 16:31)

    Sve mlađe selekcije su donosile medalje. Bukvalno svake godine. Ko je za njih igrao? Ko ih je trenirao? Ko im je organizovao pripreme i takmičenja?
    A ko to sada radi i kakvi su rezultati?
    I kakvi će rezultati biti kad oni pređu u seniore.

    Sećam se da su pre dve god doneli odluku dase POVEĆA BROJ STRANACA u omladinskim ekipama u KLS...
    (SrbEUin, 17. septembar 2019 19:56)

    # Link komentara

  21. Verovali ili ne,KZS ovog lika je trajala JEDANAEST minuta! Ocigledno je da nam kosarka klizi nanize.Mlade kategorije beleze neuspehe.Jedna je ispala u B diviziju Evrope.Zenska kosarka,zahvaljujuci iskljucivo Marini Maljkovic,nekako se drzi.I umesto iscrpne analize svega nabrojanog,KZS traje 11.minuta.Niko od novinara ne sme da postavi kljucna pitanja.Svi cute.I tako...covek koji je tukao sudije u svlacionici SC Milenijum u Vrscu,covek koji nozevima resava nesuglasice sa svojim prijateljima i kumovima u restoranu,covek koji je kadrovik SNS-a,moze mirno da spava.Niko mu ne sme stati na put.Jer on je jedan i jedini,neponovljivi i najveci.Veci i jaci i od samog Majkl Dzordana.I nemoj da mu je neko u negativnom smislu pomenuo ime.Jer,on je,dame i gospodo,Predrag Danilovic,covek koji je kucao preko Sabonisa.Moze li iko od nas,obicnih ljudi tako nesto?Naravno da ne moze,jel tako...a to sto se KSS raspada,sto je buducnost srpske kosarke iz temelja uzdrmana?A,nista posebno.Sve je to samo sport.Jel tako,g.Danilovicu?Sportski pozdrav!
    (Walldorf, 17. septembar 2019 19:30)

    # Link komentara

  22. Sta mu znaci dan posle Svetskog kupa zakazivanje konferencije???
    To je trebalo da se za vikend zakaze i da to bude ozbiljna konferencija, a ne ovaj cirkus sto se danas desio. Cega se on to plasi pa je pozurio sa konfetencijom. Da ne ispliva nesto u javnost pa potrcao sa zakazivanjem konferencije.
    Ovo ponasanje presednika na konferenciji mi govorio da ima ledja nekoga ko je na viskom polazaju u drzavi. Svaki normalni covek sa ovakim timom bi se drugacije ponasao, da se vrati u zemlju bez polufunala. On cak ni ostavku nece da ponudi, mozda ona nece biti prihvacena ali je to trebao da uradi.
    Nada se da ce Beograd dobiti domacinstvo, pa da preko turnira kvalifikacionog dodje do olimpijade. Tesko jer smo to prosli put bili, nemoze svaki put Srbija da bude domacin.
    OSTAVKA CELOKUPNOG RUKOVODSTVA KSS !!!
    (Nebojsa, 17. septembar 2019 19:17)

    # Link komentara

  23. "slobinator"..... mislis li da bez "gepekovanja" partiza ne bi mogao da "maltletira" zvezdu vise od 20 godina.... ajde ako se setis navedi mi iz tog perioda 3"krstena" zvezdina igraca..... a ja cu tebi 333 partizanova....
    (d r, 17. septembar 2019 19:17)

    # Link komentara

  24. Da li je neko ko sam sebi produži mandat(promenom statuta), ima dovoljno morala da podnese ostavku. Pa zamislite da Vučić sam sebi produži mandat sa 5 na 7 godina, digla bi se i kuka i motika, a ako to uradi predsednik KSS , nema veze , ipak je bio dobar košarkaš!
    (Teo, 17. septembar 2019 17:04)

    Hahahahaha xD ako nisi znao, Vučić već vlada 7 godina, i Vučić ne sačeka da mu istekne mandat, već na svake 2 godine pravi nakaradne izbore gde se pobednik unapred zna, kako bi što duže vladao. A i Danilović je bio dobar košarkaš, što ga i preporučuje da ostane i bavi se nečim što ima veze sa košarkom. A čime se to bavio Vučić pre nego što je postao predsednik, pa ga taj posao koji je radio preporučuje za mesto predsednika? Čovek koji nema dana radnog staža je na čelu države.
    (Heteria, 17. septembar 2019 19:03)

    # Link komentara

  25. (Stanoje, 17. septembar 2019 17:53)
    to mu je ostalo iz vremena kada je 'gepekovanjem'iznuđivao titule za grobare.čim su njega doveli na mesto predsednika kss,znao sam da tu sreće biti neće
    (slobinator, 17. septembar 2019 18:51)

    # Link komentara

  26. ljudi spocitavaju ego, sujetu, bahatost djordjevicu I slazem se, ali on je malo dete za ovog, pravi kafanski nastup, kao misevi znate li vi ko sam ja, ja veliki danilovic I vi plebsu da se usudjujete da meni postavljate pitanja, vama da ja polazem racune, nece moci... tesko je u ovoj nasoj zemlji, zestoka konkurencija, ali danilovic je u najuzoj konkurenciji za najbahatijeg stvora.
    (goran, 17. septembar 2019 18:28)

    # Link komentara

  27. @partibrejker

    Bas bi voleo da vidim da neki jevrej izjavi da izrelci treba da zaborave holokaust zato sto je bio pre 80godina i da treba da vole nemce i fasiste. Da li mislite da je to moguće?! To je nemoguce taj bi bio odmah proteran iz izrela i bio odstranjen iz drustva. Izrelci postoju sami sebe a pogotovo istoriju i zato su jedna od najmpcnijih nacija na svetu iako ih ima jako malo... E moj nikola i vi sto ga podrzavate.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 27. februar 2019 19:44)

    Naravno.Pogledaj šta rade.
    Isti likovi su udarili po Kaliniću kada je izjavio ono o Kosovu a kada ga je Djordjevic izostavio tobože ga brane od Djordjevica.


    Da ga je kojim slučajem pozvao prvi bi mu se nakačili na kičmu i "branili Kisovo" od njega,Djordjevica i reprezentacije.

    Isti lik ,i njemu slični danas pitaju što nije igrao Kalinić.

    Kalinic zapravo nije igrao zbog njih.

    Sale je očigledno provalio sta se kotrlja i izostavio dečka,bukvalno ga sklonio od ovih.

    Isti su napadali i Dudu.
    Ni on nije valjao.
    (Komša, 17. septembar 2019 18:22)

    # Link komentara

  28. imamo limitiran TIM, sa jednim suterom i jednim centrom koji uglavnom nije igrao na svojoj poziciji i ostatak igraca koji samo popunjava brojku na zalost. Kad se zaustave ova dvojica ili ako im jednostavno nije dan mi resenja nemamo sto se pokazalo u dve od tri takmicarske utakmice koje smo odigrali na prventsvtvu i izgubili ... eto da se ne lazemo
    (marica, kriv, razumevanje..., 17. septembar 2019 17:59)

    # Link komentara

  29. Brze,bolje,jace Danilovicu.
    (Zvezdasica, 17. septembar 2019 17:57)

    # Link komentara

  30. Каже се "са више инстанце" а не дистанце... и каже се "омаловажавај" а не омаловажај...
    (Piksi iz kornera, 17. septembar 2019 16:43)

    Menjaš teze, na argumente odgovaraš napadom na pismenost, jer svi argumenti padaju u vodu ako nisu pravopiso ispravni.
    (Menjam teze, 17. septembar 2019 17:56)

    # Link komentara

  31. Covek dosao da demantuje da su se on i Djordjevic svadjali ...
    Izgleda da je to jedino vazno, Danilovicu nebitan si lik, nikoga ne intetesuje sa kim se svadjas, govoris li sa kumovima sa kojim si se nabijao nozevima itd.
    Gde je tvoja odgovornost kao presednika KKS za propast kosarke u Srbiji ... koga bre interesuje sa kim se ti svadjas ... i taj ulicarski recnik, pa bahato ponasanje ... strasno ko vodi najpopularniji sport u Srbiji !!!
    (Stanoje, 17. septembar 2019 17:53)

    # Link komentara

  32. Djordjevic, bio vrhunski igrac ali nije vrhunski trener.Pripreme tima za svetsko prvenstvo sramotne
    (Dr Dre, 17. septembar 2019 16:59)

    Jesu bile kriminalne, deran iz Sombora dolazi kad hoće,ima privatne poslove zbog kojih propušta pripremne utakmice. Pravi Amer, samo na sebe misli. Patriotizam nula, individualizam desetka.
    (Dogodine u Lazi, 17. septembar 2019 17:51)

    # Link komentara

  33. Partizan te voli!!!
    (Jon Bon Jovi, 17. septembar 2019 17:51)

    # Link komentara

  34. Pojedinim ljudima ovde smeta upliv SNS u KSS...ali im zato ne smeta u FSS..CZ i PAR...kao i u KK...to dovoljno govori koliko smo mi drustvo bez identiteta i puni licemerstva...shvatite da su zajasili svuda...i da se moramo boriti protiv toga na svim nivoima...sve je povezano...politika...sport...ekonomija...i dokle god se taj lanac ne prekine...nema nama boljitka ni na jednom polju...
    (Omg, 17. septembar 2019 17:49)

    # Link komentara

  35. Gledam ove komentare, kao i one pre i u toku SP, i ne mogu a da ne izvucem samo jedan zakljucak. Od pocetka pripreme reprezentacije vodi se orkestrirana i prpremljena kampanja za unapred isplanirane promene u KSS i nasoj kosarci uopste. Recept je lako prepoznatljiv i vec iskoriscen u politicke svrhe, a smisljen je u kuhinji sns. Provlacenje kroz blato i horsko pljuvanje su vrlo delotvorne metode u Srbiji sa kojima nema promasaja. Personalna resenja su verovatno vec isplanirana i pioni samo cekaju da im se da znak, nebitno je ko su uopste. Zao mi je sto ce sport koji toliko volimo i koji nam je doneo toliko radosti proci isto kao i drzava Srbija, demontran i unisten na svim nivoima. Zbogom, srpska kosarko!
    (jauprolazu, 17. septembar 2019 17:42)

    # Link komentara

  36. Mučno, botovi haraju...
    (gepekovanje je laž, 17. septembar 2019 16:26)

    Da. Videli smo da se to profesionalno radi na slučaju -Djordjević- i još tada znali da će sledeći biti Danilović, Tomašević pa Bodiroga. Tim redosledom. Ceo grad zna ko stoji iza toga.
    (partibrejker, 17. septembar 2019 17:41)

    # Link komentara

  37. Zasto je putem tvitera izostavljen Nedovic?
    Zasto je sutradan posto je izostavljen Kalinic, savetnica za medije AV usla u upravni odbor KSS?
    Zasto je M. Kostic besplatno ustupio hotel na Kopaoniku tokom priprema?
    Zasto nije obavljem razgovor sa Djordjevicem o produzetku saradnje pre puta u Kinu?
    Ima tu puno pitanja jos, a odgovora nema!
    (santa justa, 17. septembar 2019 17:17)

    # Link komentara

  38. Samo bahato.. neverovatno
    (milovoje, 17. septembar 2019 17:11)

    # Link komentara

  39. Aman nije Kina razlog da se diže buka, već kompletno leto! U Kini smo doživeli neuspeh, pre toga niz rezultata koji već mogu da se okarakterišu kao debakl!
    U jednoj kategoriji smo ispali i u drugi rang takmičenja! Hoće li neko napisati izveštaj javnosti i neke argumente kako je došlo do toga da Srbija podbaci u svim kategorijama od kadeta do seniora?
    (apk, 17. septembar 2019 17:07)

    # Link komentara

  40. Da li je neko ko sam sebi produži mandat(promenom statuta), ima dovoljno morala da podnese ostavku. Pa zamislite da Vučić sam sebi produži mandat sa 5 na 7 godina, digla bi se i kuka i motika, a ako to uradi predsednik KSS , nema veze , ipak je bio dobar košarkaš!
    (Teo, 17. septembar 2019 17:04)

    # Link komentara

  41. @Danilovic je po prirodi prek covek,dokaz za to su kafanske tuce.KSS bi trebalo da vodi covek koji ima menadzerske sposobnosti.
    (Goran, 17. septembar 2019 16:45)

    Vesicu provalili smo te...
    (navijac, 17. septembar 2019 17:03)

    # Link komentara

  42. Djordjevic, bio vrhunski igrac ali nije vrhunski trener.Pripreme tima za svetsko prvenstvo sramotne
    (Dr Dre, 17. septembar 2019 16:59)

    # Link komentara

  43. Ostavka!
    (Goran, 17. septembar 2019 16:42)

    Tako je bre, brze, bolje, jace...
    (ja, 17. septembar 2019 16:59)

    # Link komentara

  44. Čovek koji nije pričao sa pola najbolje reprezentacije ikad i koga je najbolji prijatelj i kum izbo nožem, nema ljudski kredibilitet da bude ni sekretar mesne zajednice.
    (Žika, 17. septembar 2019 15:56)

    Bolji je onaj koji pretuce voditelja posle emisije?!
    (ja, 17. septembar 2019 16:57)

    # Link komentara

  45. Ako mislite da će neko posvađati mene, Dejana i Đorđevica izmišljenim naslovima, to je ćorak", rekao je Danilović na konferenciji za medije u Kući košarke.
    Reče čovek koga je kum nabo' u kafani.
    (nesoj, 17. septembar 2019 16:55)

    # Link komentara

  46. Gledao snimak na YouTube...nijedan dosadašnji predsednik KSS se nije toliko oblizivao dok priča..
    (*, 17. septembar 2019 16:49)

    # Link komentara

  47. Danilovic je po prirodi prek covek,dokaz za to su kafanske tuce.KSS bi trebalo da vodi covek koji ima menadzerske sposobnosti.
    (Goran, 17. septembar 2019 16:45)

    # Link komentara

  48. Ovakvi komentari se u svakom slucaju placaju sendvicima, ali ne iz Zeleznika nego sa mnogo vise distance. Omalovazaj sve Partizanove uspehe, veličine koje su u njemu igrale i Partizan vodile! Sve uspehe nazivaj torturom i kradjom, a onda besomucno kradi i pravdaj rečima, a sta ste vi radili! Uvek i samo, a sta ste vi radili. Odlican odgovor si mu dao, ali 1000 puta ponovljena laz kod mnogih je sad vec istina i tu pomoci nema...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (gepekovanje je laž, 17. septembar 2019 16:21)

    Каже се "са више инстанце" а не дистанце... и каже се "омаловажавај" а не омаловажај...
    (Piksi iz kornera, 17. septembar 2019 16:43)

    # Link komentara

  49. Ostavka!
    (Goran, 17. septembar 2019 16:42)

    # Link komentara

  50. Ovi botovi samo traže glave, nema plana naravno, pojma nema da dođu bolji jer znaju sa kim imaju posla. Zna se ko stoji iza toga, dva brata.
    (agronom, 17. septembar 2019 16:38)

    # Link komentara

  51. Obraz djon.Aut bre nisi ti za savez.
    (Aleksej, 17. septembar 2019 16:36)

    # Link komentara

  52. Nisam znao da SNS botovi rade i za KSS. Ja ne videh skoro ovoliko nebuloznih hvalospeva za nekoga ko nije uradio bukvalno nista za kosarku u Srbiji od kad je na mestu preCednika KSS?!?!?!
    Kakav bre Danilovic?. Nista dobro u zivotu nije uradio od kad je zavrsio igracku karijeru, a ovde ga neki dizu u nebesa.
    (Auh, 17. septembar 2019 16:31)

    # Link komentara

  53. petarczv&procitaj imena igraca koji su tada igrali?Nisu ih Djilas i Covic trenirali.Ova ekipa,bez obzira sta ko pricao,nije ni blizu generacija koji su u to vreme igrali.
    (marko992, 17. septembar 2019 16:31)

    # Link komentara

  54. Mučno, botovi haraju...
    (gepekovanje je laž, 17. septembar 2019 16:26)

    # Link komentara

  55. Ovaj covek je vodio Partizan i doveo ga do ruba propasti. Dosao drugi covek i izdigao klub, vratio dugove koje je prvi napravio i pokazao koliko je ovaj bio nesposoban. Sada nam ovaj prvi vodi citav kosarkaski savez. Sta mislite kuda ga vodi?
    (Bojan, 17. septembar
    On je doveo Partizan do f4 ali su kasnije stigli neki bolesni ljudi, neuspesni huligani iz mladsti pa su zajahali drzavu i lecili svoje frustracije produbljujuci svoju bolest. Sada i tebe namiruju sendvicem da pises ove bljuvotine. Svako ko ima mozga zna da KSS ulaskom vase legende u ABA ima ingerencije turisticke agencije.
    (ej bre, 17. septembar 2019 16:10)
    Ovakvi komentari se u svakom slucaju placaju sendvicima, ali ne iz Zeleznika nego sa mnogo vise distance. Omalovazaj sve Partizanove uspehe, veličine koje su u njemu igrale i Partizan vodile! Sve uspehe nazivaj torturom i kradjom, a onda besomucno kradi i pravdaj rečima, a sta ste vi radili! Uvek i samo, a sta ste vi radili. Odlican odgovor si mu dao, ali 1000 puta ponovljena laz kod mnogih je sad vec istina i tu pomoci nema...
    (gepekovanje je laž, 17. septembar 2019 16:21)

    # Link komentara

  56. Umesto ovog grobara srpske košarke na čelo Saveza treba postaviti sposobne ljude koji iza sebe imaju uspehe u košarkaškom menadžmentu poput dr Nebojše Čovića i Nebojše Ilića. Danilović je svakako bio sjajan igrač. ali je posle igračke karijere bio poznatiji po kafanskim tučama. Daj da se uozbiljimo.
    (trn u oku, 17. septembar 2019 16:17)

    # Link komentara

  57. Ovaj covek je vodio Partizan i doveo ga do ruba propasti. Dosao drugi covek i izdigao klub, vratio dugove koje je prvi napravio i pokazao koliko je ovaj bio nesposoban. Sada nam ovaj prvi vodi citav kosarkaski savez. Sta mislite kuda ga vodi?
    (Bojan, 17. septembar
    On je doveo Partizan do f4 ali su kasnije stigli neki bolesni ljudi, neuspesni huligani iz mladsti pa su zajahali drzavu i lecili svoje frustracije produbljujuci svoju bolest. Sada i tebe namiruju sendvicem da pises ove bljuvotine. Svako ko ima mozga zna da KSS ulaskom vase legende u ABA ima ingerencije turisticke agencije.
    (ej bre, 17. septembar 2019 16:10)

    # Link komentara

  58. Mladen Jankovic Testera&slazem se sa tvojim komentarom.Mala digresija,palo mi je na pamet,da li se ikada u fudbalu desilo da novinar pita trenera Partizana/Zvezde, posle poklona sudija ,"Da li vas je sramota ovako dobijene utakmice"?
    Dok se to ne bude dogadjalo ovaj nas fudbal nece imati smisao.
    (marko992, 17. septembar 2019 16:03)

    # Link komentara

  59. Najveci uspesi su bili dok su na celu saveza bili dr covic i djilas... Pa vi vidite
    (petarczv, 17. septembar 2019 16:03)

    # Link komentara

  60. KSS još nije kontaktirao nikoga od steučnjaka koji su mogući kandidati za selektora.
    Ok.
    Sa velikom verovatnoćom mozemo tvrditi da je to istina.
    Onda se ,sasvim logičnopostavlja pitanje :
    Ko je plasirao priču o Kokoškovu i Obradoviću i ko je odmah posle toga eliminisao unapred Kokoškova i nudio srpskoj javnosti Obradovića kao "najizvesnijeg" nadlednika Djordjevića.
    Čiji interes stoji iza toga?
    (Komša, 17. septembar 2019 15:59)

    # Link komentara

  61. Čovek koji nije pričao sa pola najbolje reprezentacije ikad i koga je najbolji prijatelj i kum izbo nožem, nema ljudski kredibilitet da bude ni sekretar mesne zajednice.
    (Žika, 17. septembar 2019 15:56)

    # Link komentara

  62. Dokle vise pricate o uspesima mladjih selekcija. Rezultati mladih nikad nisu i nikad nece biti prioritet, vec razvoj i oblikovanje za seniorski nivo. Jel imamo nesto od klinaca sto su bili u fudbalu prvaci? Sta smo dobili od generacije Guduric, Rebic, Tejic? To sto igraci dominiraju u svom uzrastu znaci da su trebali da igraju za 1 ili 2 godine starije, a ne vs svog godista. U kosarci je za uzrast do 18 godina najbitniji fizicki i tehnicki razvoj i napredak, a ne sa gule taktiku i kondicuju da bi sve prebili u odbrani, a onda kada dodju u seniore ne mogu da se nose za odraslim ljudima (primer Pecarski).

    Sto se organizacije kvalifikacionog turnira tice, on se ljudi sam isplati, od karata, reklama i prenosa u brdo drzava.
    (MilanC, 17. septembar 2019 15:45)

    # Link komentara

  63. Koliko prepisanih komentara, kao da je sve iz iste kuhinje. Pustite ih da rade svoj posao koji rade dobro. Nemojte da ocekujete medalje pogotovo u mladjim kategorijama. Danasnji klinci razmisljaju koliko mogu da zarade a ne razmisljaju kao Bogdan, koliko moraju da treniraju. MIslimo da smo bogovi, ali nazalost nismo.
    (Sasa, 17. septembar 2019 15:38)

    # Link komentara

  64. Inače ovakvo ponašanje je u skladu i sa njim i sa novim licem u UO saveza. Drsko, bezobrazno i arogantno.
    (da da nije debakl, 17. septembar 2019 15:32)

    # Link komentara

  65. Tako je Danilovicu "care", mislim da peto mesto nije neuspsh, mddjutim uvek postoje oni kojima nista nije dobro, ne bi im bilo dobro ni u slucaju da smo zlato uzeli.
    (Dragan, 17. septembar 2019 15:13)

    "Peto mesto na svetskom prvenstvu je neuspeh, nije debakl." Čovek sam kaze da je 5 mesto neuspeh a ti napises ovo... Hahahahaha neverovatno kakvih mozgova ima
    (petarczv, 17. septembar 2019 15:31)

    # Link komentara

  66. A zašto Danilović da podnese ostavku? Izgubili smo od Argentine, pa šta. Većina ljudi nema pojma o stvarima koje komentariše. To je sport, dešava se da sve odradiš perfektno, da obezbediš najbolje uslove i da opet izostane rezultat. Jel su možda Đorđević i Marina Maljković pogrešan izbor?
    Kažete debakl mlađih kategorija. Ok, jeste, ali da li je Danilović kriv što u Zvezdi i Partizanu praktično nema više domaćih igrača?
    Očekujemo rezultat mlađih kategorija, a naši najveći klubovi sisaju državne pare da bi dovodili strance, umesto da razvijaju našu decu. Tu je i problem ABA lige, fokus klubova na instant rezultate, gašenje tradicionalnih košarkaških centara, problem sa menadžerima mladih igrača i tako dalje, ali KSS nema ingerencije da rešava te probleme, a to su sve ozbiljni faktori slabijih rezultata mlađih kategorija.
    Ok, možemo da kritikujemo Danilovića, ima i njegove krivice, ne želim da ga branim ovde, ali ajde da te kritike budu 9argumentovane i u okviru ingerencija koje on ima. On jeste obezbedio dobre stručnjake, na svim nivoima i dobre uslove za rad, ali ne može biti i odgovoran za način na koji klubovi razvijaju mlade igrače. Ne može predsednik saveza podnositi ostavku svaki put kad reprezentacija ne osvoji medalju.
    Košarka se, za razliku od fudbala dobro drži, ima i tu mnogo problema, ali mislim da nema potrebe za skidanjem glava i traženjem ostavki. Kritikuje, ali konkretno.
    (Đorđe, 17. septembar 2019 14:42)

    U Zvezdi ima igraca.Zvezda i Mega vec godinama igraju juniorsku EL.Partizan 25 godina ni jednog igraca iz mladjih selekcija nije doveo do prvog tima.U Zvezdi se dobro radi.Ali ko su selektori? Ne moze da bude selektor neko sa 35 godina.Spanija u tim uzrastima ima ozbiljne ljude.Ne moze selektor U16 da bude O.Popovic.Koga je on trenirao.Sta je savez uradio da se finansijski pomognu centri u Srbiji.Savez je taj koji treba da daje novac a onda lokalna samouprava i sponzori.I tu se onda ogleda rad predsednika saveza.Najobicniji folirant koji je na to mesto dosao posle Djilasa jer je Duda Ivkovic bio politicki nepodoban.
    (NY, 17. septembar 2019 15:30)

    # Link komentara

  67. Pa ako rezultati necega nisu odgovornost onog ko je glavni, onda ne znam cija su...

    jesam ja kriv sto smo doziveli neuspeh?

    izvinjavam se ako je tako
    (iv13, 17. septembar 2019 15:26)

    # Link komentara

  68. Ovaj covek je vodio Partizan i doveo ga do ruba propasti. Dosao drugi covek i izdigao klub, vratio dugove koje je prvi napravio i pokazao koliko je ovaj bio nesposoban. Sada nam ovaj prvi vodi citav kosarkaski savez. Sta mislite kuda ga vodi?
    (Bojan, 17. septembar 2019 15:25)

    # Link komentara

  69. @Zorica

    Od kad imaš igrače da pregaze sve kao plitak potok. Ako reprezentacije Brazila ili Nemačke u fudbalu odu na SP i odatle se vrate kao peti, sigurno je da govoriš o neuspehu.
    (djo, 17. septembar 2019 15:21)

    # Link komentara

  70. Izmisljen kao konflikt da bi se umanjile price o Djordjevicevom NE ZNANJU
    (Ja, 17. septembar 2019 13:59)

    Jedino se vidi tvoje NEZNANJE. Mani se ti Đorđevića i nazad u školsku klupu.
    (Vojvoda Momčilo, 17. septembar 2019 15:19)

    # Link komentara

  71. "Ako mislite da će neko posvađati mene, Dejana i Đorđevica izmišljenim naslovima, to je ćorak", rekao je Danilović
    Rece covek koji sa Djordjevicem ne govori 20 godina, koji se bode nozevima sa kumovima ... Napolje iz Srpskog saveza poltronu Jugoslovenski ...
    (Slobodan, 17. septembar 2019 15:19)

    # Link komentara

  72. Tako je Danilovicu "care", mislim da peto mesto nije neuspsh, mddjutim uvek postoje oni kojima nista nije dobro, ne bi im bilo dobro ni u slucaju da smo zlato uzeli.
    (Dragan, 17. septembar 2019 15:13)

    # Link komentara

  73. Da li ste vi ljudi normalni.... Prošlo takmičenje smo bili 2, ove godine smo imali sve uslove i bili smo 5. Šta je vama o čemu mi pričamo nego šta je nego fijasko. Ovi igrači su najbolji na svetu što se mene tiče oni moraju biti u samom vrhu a ne da se bore za 5 mesto. Ne treba niko da se optužuje ali činjenica je da neko nije odradio svoj posao dobro. Da li je to trener, igrači ili sam savez videćemo već na sledećem takmičenju koje je sledeće godine ako je trener bio problem videćemo već sledeće godine. Ako se ponovi loš rezultat krivi su ili igrači ili savez. Igrače ne možeš otpustiti sve. Tako da ne možes da diskutuješ o tome. Naravno ako imaš trunku morala i časti ako nemaš onda radiš ono što si radio do sad. Mlatiš praznu slamu.
    (Kojo, 17. septembar 2019 15:11)

    # Link komentara

  74. Isto tako je glupost i tvoja funkcija koju obavljas zajedno sa svim clanovima KSS... ostavka momentalna ali posto znamo o kome pricamo agonija nase kosarke se nastavlja.
    (one2play, 17. septembar 2019 15:11)

    # Link komentara

  75. Ovaj dosao da se svadja :)
    (aaaa, 17. septembar 2019 15:04)

    # Link komentara

  76. Bravo Danilovicu! Nikako nama ne valja!
    (ZSer, 17. septembar 2019 15:01)

    # Link komentara

  77. Bice bolje porazi se desavaju....SAMO JAKO IDEMO DALJE!!!
    (CRVENA ZVEZDA=PETOKRAKA, 17. septembar 2019 15:01)

    # Link komentara

  78. od kad je 5 mesto u svetu neuspeh
    (Zorica, 17. septembar 2019 15:00)

    # Link komentara

  79. Па ви сте бирали те тренере и селекторе у млађим категоријама и треба неко да сноси одговорност. Шта се скривате
    (Вук, 17. septembar 2019 14:59)

    # Link komentara

  80. Danilovicu niste postigli sto se od vas ocekivalo . Vi i vasi saradnici ste nagovestavali zlato. Prema tome niste ispunili ocekivanja i neizvesno je sta mozete da uradite u buducnosti.Pogotovu kad nas ocekuju kvalifikacije. imajuci u vidu vas boravak u Partizanu koji je bio neuspesan nemoze se ocekivati da cete na ovako vaznoj funkciji nesto vise da uradite. Budite odgovorni prema drustvu i poziciji predsednika KSS.
    (Bane, 17. septembar 2019 14:59)

    # Link komentara

  81. "Naša je uloga da reprezentacijama, od mlađih do A selekcije, stvorimo najbolje uslove, da može da se trenira i da dovedemo najbolje trenere koji su na raspolaganju da rade sa tim devojčicama i dečacima, mesec ili dva dana."

    E pa, omanuli ste sa izborom "najboljih trenera koji su na raspolaganju" što potvrđuju ovogodišnji rezultati u svim kategorijama izuzimajući žensku A selekciju. Te trenere bira savez tako da KSS itekako ima odgovornosti u svemu tome.

    Sve to je već viđeno na primeru FSS: rezultata nema, smenjuju se selektori a čelnici saveza ostaju na svojim funkcijama.

    Hoće li iko ikada biti odgovoran za nešto u ovoj zemlji?

    I na kraju, nevezano za temu, @dnevna doza... se češće pojavljuje na b-92 nego AV. Uspeo je da me natera da, prilikom čitanja komentara, prvo pogledam ko je autor, tako da njegove objave uopšte ne čitam.
    (Maxi, 17. septembar 2019 14:56)

    # Link komentara

  82. Za ove sto sto puta postavljaju isto pitanje "zasto Jokic nista ne izjavljuje?" A sta bi to Jokic mogao da izjavi? Da li je trebalo da kaze da se igrao drugaciji sistem nego u Denveru i da na taj nacin prozove trenera? Ili da je on igrac ritma i da mu nikako ne odgovara mala minutaza i ucestale izmene? Ili da kaze de je na SP najcesce igrao cetvorku i da se za 15 dana ne moze uigrati sa cak tri razlicita centra. Zatim, da on od svih igraca u NBA ima najvise dodira lopte po utakmici a da u reprezenatciji to nije bio slucaj. Ili, da je za njegovu igru jako bitno da je on taj koji u odbrani ima uhvacenu loptu jer onda on povuce napad dok brzi igraci istrcavaju kontre? Ili, da se u Denveru igra "free flow offense" i minimalni broj nacrtanih akcija, dok je Djordjevic imao neki svoj sistem. Ili, da on u odbrani ne moze da cuva daleko nize i brze igrace. Ili, da on sut za tri poena koristi samo kao sredstvo izvlacenja protivnickog centra iz reketa, a ne da je to njegovo glavno oruzje. Ili, da nije na njemu da objasnjava Bjelici da ne moze da sutne 19 puta ako mu je sut 29%. Zatim, da ako on igra centra uvek na sebe povuce dva igraca, a ako igra cetvorku onda to nije slucaj. Ili, da kada na sebe povuce dva igraca onda je odgovornost na ostalim saigracima da pogode svoje otvorene suteve. Da je veoma tesko dobiti utakmicu u kojoj nijedan od dva plejmejkera nema niti dobar ulaz ispod kosa niti ima dobar sut spolja. Mnogo je toga sto treba reci ali nije na Jokicu da to govori.
    (bskfan, 17. septembar 2019 14:55)

    # Link komentara

  83. Najbolji utisak mi je ovaj selektor koji komentarise ne_znanje jednog (ej) Aleksandra Djordjevica.
    (zlo, 17. septembar 2019 14:53)

    # Link komentara

  84. Hajde da zanemarimo seniore, 5. mesto i nije tako loše ali mlađe selekcije su doživele debakl e tu je odgovornost Danilovića i ostalih.
    (pingvin, 17. septembar 2019 14:50)

    # Link komentara

  85. Nije neuspeh biti 5 ti....
    (Monika Seles, 17. septembar 2019 14:23)
    Nije, ali za nekoga ko nije imao ambicije da bude prvi, a za nas koji smo imali i ekipu i ambicije za titulu naravno da je neuspeh. Da li bi i Nole bio zadovoljan petim mestom? Šampioni i pobednici moraju da pucaju na sam vrh!
    (Džoni, 17. septembar 2019 14:45)

    # Link komentara

  86. A zašto Danilović da podnese ostavku? Izgubili smo od Argentine, pa šta. Većina ljudi nema pojma o stvarima koje komentariše. To je sport, dešava se da sve odradiš perfektno, da obezbediš najbolje uslove i da opet izostane rezultat. Jel su možda Đorđević i Marina Maljković pogrešan izbor?
    Kažete debakl mlađih kategorija. Ok, jeste, ali da li je Danilović kriv što u Zvezdi i Partizanu praktično nema više domaćih igrača?
    Očekujemo rezultat mlađih kategorija, a naši najveći klubovi sisaju državne pare da bi dovodili strance, umesto da razvijaju našu decu. Tu je i problem ABA lige, fokus klubova na instant rezultate, gašenje tradicionalnih košarkaških centara, problem sa menadžerima mladih igrača i tako dalje, ali KSS nema ingerencije da rešava te probleme, a to su sve ozbiljni faktori slabijih rezultata mlađih kategorija.
    Ok, možemo da kritikujemo Danilovića, ima i njegove krivice, ne želim da ga branim ovde, ali ajde da te kritike budu argumentovane i u okviru ingerencija koje on ima. On jeste obezbedio dobre stručnjake, na svim nivoima i dobre uslove za rad, ali ne može biti i odgovoran za način na koji klubovi razvijaju mlade igrače. Ne može predsednik saveza podnositi ostavku svaki put kad reprezentacija ne osvoji medalju.
    Košarka se, za razliku od fudbala dobro drži, ima i tu mnogo problema, ali mislim da nema potrebe za skidanjem glava i traženjem ostavki. Kritikuje, ali konkretno.
    (Đorđe, 17. septembar 2019 14:42)

    # Link komentara

  87. od ovog intervjua moj stav o krivcima se menja

    Djordjevic, Danilovic i BB direktni krivci za fijasko, blamazu i devastaciju kosarke u 2019. u Srbiji (gledano sve kategorije)

    ajmo sad grobari o zaslugama iz proslosti....dobar sportista i dobar sportski radnik nije isto....a dobar covek svakako nije zanimanje pa ga ovi ne upraznjavaju
    (jedan od mnogih, 17. septembar 2019 14:39)

    # Link komentara

  88. A zašto Danilović da podnese ostavku? Izgubili smo od Argentine, pa šta. Većina ljudi nema pojma o stvarima koje komentariše. To je sport, dešava se da sve odradiš perfektno, da obezbediš najbolje uslove i da opet izostane rezultat. Jel su možda Đorđević i Marina Maljković pogrešan izbor?
    Kažete debakl mlađih kategorija. Ok, jeste, ali da li je Danilović kriv što u Zvezdi i Partizanu praktično nema više domaćih igrača?
    Očekujemo rezultat mlađih kategorija, a naši najveći klubovi sisaju državne pare da bi dovodili strance, umesto da razvijaju našu decu. Tu je i problem ABA lige, fokus klubova na instant rezultate, gašenje tradicionalnih košarkaških centara, problem sa menadžerima mladih igrača i tako dalje, ali KSS nema ingerencije da rešava te probleme.
    Ok, možemo da kritikujemo Danilovića, ima i njegove krivice, ali ajde da te kritike budu argumentovane i u okviru ingerencija koje on ima. On jeste obezbedio dobre stručnjake, na svim nivoima i dobre uslove za rad, ali ne može biti i odgovoran za način na koji klubovi razvijaju mlade igrače. Ne može predsednik saveza podnositi ostavku svaki put kad reprezentacija ne osvoji medalju.
    Košarka se, za razliku od fudbala dobro drži, ima i tu mnogo problema, ali mislim da nema potrebe za skidanjem glava.
    (Đorđe, 17. septembar 2019 14:39)

    # Link komentara

  89. Upravo sam pogledao konferenciju na jutjubu.

    Šta je ovo, ljudi moji? Kakvo ponašanje? Prepotentan, bezobrazan, VIČE na novinare! Mogu da razumem da se naljutio na neke novinare ako su izmišljali lažne vesti i provociraju. Ali, obraćaš se celoj naciji, čoveče, u direktnom si prenosu, nisi u kafani!

    Na kraju, kaže da nije odgovoran za loš rezultat, jer, jelte, KSS je tu samo za organizacione stvari. A posle kaže da će on preseći ko će da bude novi selektor, jer on je predsednik KSSa. Pa, druže, to znači da si ti najodgovorniji za rezultate, zar ne?

    I, naravno, posle 3-4 minuta teške atmosfere i nelagodnosti, niko više od novinara ne sme da postavi bilo kakvo kritičko pitanje. Jaoj, zemljo InĐijo...
    (Mladen Janković Testera, 17. septembar 2019 14:36)

    # Link komentara

  90. Cek bre malo, ako niste krivi ti, Tomasevic i Djordjevic, a nije ni ekonom, ni kondicioni trener, ni treneri mladjih kategorija, a ni uslovi...onda su krivi igraci...??! LEPO, nema sta, a sad je vreme da ides, da sledeci put ne bi bilo "deseto mesto je neuspeh, ali nije jos debakl"!
    (Ti si debakl prijatelju, 17. septembar 2019 14:34)

    # Link komentara

  91. Bože, koliko je mržnje u ovim zvezdašima. Šta je po vama rešenje? Ostrašćeni poluigrač za predsednika, kao u vaterpolu, pa da stignemo do nijednog - i još jednom, nijednog - predstavnika u evro kupovima. A pitanje je dana kada će i reprezentacija da ode u prosek jer su nosioci prešli zenite karijera. Neće biti bolje ako nema proslavljenih asova iz Partizana u savezu i na funkcijama. Zakon rulje nikada nije doneo ništa dobro.
    (Dijalektika Materijalizma, 17. septembar 2019 14:33)

    # Link komentara

  92. Nista konkretno nije rekao, bezanje sa teme... kakve mladje selekcije izasao si da pricas o SP
    (zminji, 17. septembar 2019 14:30)

    # Link komentara

  93. Sasa Djordjevic je pokazao moral i velicinu, i otisao posle prvog kiksa, iako je imao kredit da ostane jos mnogo godina selektor, dok Sasa Danilovic srama nema, neuspesi u svim reprezentativnim selekcijama, klubovi u katastrofalnom stanju, i njemu ne pada na pamet da se povuce. Partizan je ostavio u gomili dugova, a sada je resio da dokrajci kosarku u Srbiji.
    (Vucko, 17. septembar 2019 14:30)

    # Link komentara

  94. Na zalost sukoba je bilo i tacno od tada jedan od nasih najboljih igraca koji se najvise nalozio (u pozitivnom smislu) da napravimo uspeh postaje indisponiran, rupa u odbrani, nula u napadu sa najgorim procentima u karijeri. Do tada je ubadao sa 8m i bio neprelazan u odbrani od Litvanije preko FRA,GRE,ITA. Sa druge strane mozda nas najkvalitetniji igrac u EL gubi minutazu, nervozan tokom svakog minuta na terenu, odbrusio Saletu 100 puta gore nego Micov.
    (Leti vreme, 17. septembar 2019 14:28)

    # Link komentara

  95. "Izmisljen kao konflikt da bi se umanjile price o Djordjevicevom NE ZNANJU (Ja, 17. septembar 2019 13:59)"

    Prava slika zvezdosrBske javnosti - ne zna gramatiku, ali zna kako treba da radi jedan Đorđević.
    (Hmh..., 17. septembar 2019 14:27)

    # Link komentara

  96. Vlade Djurovic ?
    Slobodan apsolutno i za kvalifikacije i da se posveti samo reprezentaciji.....
    (Dzoni 77', 17. septembar 2019 14:26)

    # Link komentara

  97. Peto mesto sa ovako igracki jakim sastavom, i nikad losijim amerima, jeste neuspeh. Ali ni priblizan onom koji su ovog leta imale mladje selekcije. A po njegovom oni i saveza su samo administrativci koji prosledjuju novac na razne strane obezbedjujuci uslove za rad. Pa onda kazi ko imenuje trenere, odobrava spiskove reprezentativaca u svim selekcijama, usvaja te programe priprema i turnira za koje vi obezbedjujete sredstva. Nije valjda da niko nije kriv? Ako ne nadjemo gde je greska i sledeci put cemo da prodjemo isto.
    (drago, 17. septembar 2019 14:25)

    # Link komentara

  98. Izmisljen kao konflikt da bi se umanjile price o Djordjevicevom NE ZNANJU
    (Ja, 17. septembar 2019 13:59)
    Ahah tvoje znanje pravopisa ipak dovoljno govori. Ko se sve ne kometarise Djordjevica
    (stefan, 17. septembar 2019 14:23)

    # Link komentara

  99. Nije neuspeh biti 5 ti....
    (Monika Seles, 17. septembar 2019 14:23)

    # Link komentara

  100. Vidi, vidi kako mu okice sijaju. Veseo covek, zagrejan tako reci.
    (Sima Strahota, 17. septembar 2019 14:22)

    # Link komentara

  101. Posle ovakve izjave ti bi trebao sledeci da letis.
    (Pr, 17. septembar 2019 14:22)

    # Link komentara

  102. Ja sam izricito protiv Djordjevica, ali smatram da nije bilo svadja u svlacionic, samo nestrucnog vodjstva.
    Prosto, coveka je napustila sreca koja ga je pratila.
    Izabrao je pogresne igrace. Prebrzo skratio spisak na pripremama cime je suzio manevarski prostor, sto je i dovelo da 3 povrede ostave tim sa nedovoljnim brojem igraca u pripremama.
    Nije imao pravu cetvorku u timu, pa je tu gurao Jokica.
    Jednostavno nije razmisljao unapred, uvalio je neke igrace iz samo njemu poznatih razloga i eto nam ga rezultat.

    I osnovno, trener treba da bude malo kao Obradovic. Na terenu vatra, u kafani faca. A ne tutamuta i na terenu i u kafani.
    (MilanChe...ge..., 17. septembar 2019 14:20)

    # Link komentara

  103. Ehhhhh...Ta Kina. Opet se u toj dalekoj zemlji "pakuju" laži, kao što je bila, recimo, ona o sukobu Šapića i Šefika. Naravno, ništa se nije dogodilo, samo mi je tek onako palo napamet!
    (Kopčam se na ledja, 17. septembar 2019 14:19)

    # Link komentara

  104. Bitno je da Partizan ima reprezentativca?

    Kao u stara vremena kada je reprezentacija tonula zbog Veselina Petrovića, Đure, Tepića, Tripkovića, Perovića, Kecmana, Avdalovića…….. a brodom upravljao kapetan bez rominga.
    (Džoni, 17. septembar 2019 14:14)

    # Link komentara

  105. Nepopularno mišljenje: više uspeha je bilo dok je Đilas bio predsednik Saveza.
    (Doktor nauka u dijaspori, 17. septembar 2019 13:43)

    Nećemo uzimati u obzir da mu je mandat duže trajao i da je reprezentacija učestvovala na više takmičenja ?
    (objektivnost na nivou, 17. septembar 2019 14:11)

    # Link komentara

  106. Glavno pitanje je zašto Đorđeviću nije pre prvenstva bio ponuđen produžetak ugovora. Da li zato što nisu bili zadovoljni ili zbog nemarnosti?
    (Rale, 17. septembar 2019 14:08)

    # Link komentara

  107. I ako je ovo offtopic cisto da napomenem ovim likovima sto traze neku pricu u jokicevom ne davanju izjava ako mi nadjete neki intervju nasim medijima zadnjih par godina imace bambija od mene ne racunam intervjue u prolazu u bukv. smislu...tako da...to ovog puta nema veze s prvenstvom...malo dublje pratite kosarku ako vec ocete da pravite neku pricu...ja bi prvi voleo da cujem neki njegov opsirniji intervju al smo svedeni samo na americke intervjue a I ne krivim ga iskreno...covek nije glup do juce su ga napadali nista iskreno osim trazenja neke price skandala itd
    (Mrk1, 17. septembar 2019 14:07)

    # Link komentara

  108. Zalosno je sto zivimo u drustvu u kojem je jedno kucanje preko Sabonisa dovoljno za ozbiljne funkcije, amnestira te od bilo kakve kritike i krivicnih dela kao sto je koriscenja nozeva u tuci.
    (banat, 17. septembar 2019 13:49)

    Pa nije on koristio nož, nego njegov kum koji ga je izbo :D
    (Pogan, 17. septembar 2019 14:05)

    # Link komentara

  109. Поприлично примитиван начин опхођења са медијима, чак и ако је све што је рекао истина.
    (А. Петров, 17. septembar 2019 14:04)

    # Link komentara

  110. U Srbiji vlada mišljenje da će menadžerske poslove u sportu i svim drugim oblastima najbolje obavljati ljudi koji su baš iz te branše, i direktno su se bavili time. Tako kod nas ministar zdravlja mora biti lekar (iako vodjenje ministarstva nema veze sa lečenjem), tako i ex košarkaš mora biti predsednik košarkaškog saveza - iako ta funkcija nema veze sa igranjem košarke.
    Mislim da nam nedostatak profesionalnog i obrazovanog liderskog kadra na menadžerskim pozicijama odlučivanja generalno smanjuje efikasnost u svim oblastima države. Naravno da za sportiste ima mesta u sportskim savezima, naročito ako su se posle karijere bavili i nekom delatnošću koja im može pomoći u obavljanju odredjenih poslova. Ali, ako ispustite loptu, uložite novac u gradjevinu, pa kupite restoran (gde vas pritom izbodu nožem), onda zaista pojma nemate o menadžmentu u sportu i nema svrhe da sedite na čelu košarkaškog saveza.
    (Rade Zadur, 17. septembar 2019 14:04)

    # Link komentara

  111. Danilovic je vise za kafanu.
    (lev, 17. septembar 2019 14:04)

    # Link komentara

  112. Kakvi "dečaci i devojčice", pa to su ljudi! Takodje neprihvatanje bilo kakve odgovornosti za postignute rezultate je takodje detinjasto. Ovaj čovek treba da odraste!
    (xxoo, 17. septembar 2019 14:03)

    # Link komentara

  113. Koja je poenta ovog obracanja? Nismo culi nista novo. Izasao je da bi negirao stvari... Imas li ti, covece, nesto da nam kazes - nemas - idi onda u kafane i kolji se sa pobratimima svojim!
    (Aca, 17. septembar 2019 14:03)

    # Link komentara

  114. Kakav nastup pred nacijom, ispod svake kritike. Ljut, nad....n, ajmo dalje sa pitanjima.. samo da otaljaju i ostanu tu gde jesu.
    (srcem svim, 17. septembar 2019 14:00)

    # Link komentara

  115. Izmisljen kao konflikt da bi se umanjile price o Djordjevicevom NE ZNANJU
    (Ja, 17. septembar 2019 13:59)

    # Link komentara

  116. Волим што је дрчан према провокаторима....Јокић не жели да даје за медије из Србије интервјуе....али је дао прије СП за медије из Републике Српске, као и Дивац...Дивац није хтио са Шаренцем да ради интервју, али је радио са момцима из БЛ....Ви много вријеђате људе па се онда чудите, немате поштовања према људима....
    [link]; серијал од пар дијелова....
    (Ранко Милановић Република Српска, 17. septembar 2019 13:58)

    # Link komentara

  117. Sto ljudi misle da je bilo nesto u svlacionici, koliko ja znam u svlacionicu ulaze igraci i strucni stab, a jos ni od koga od njih nisam cuo da je bilo nekih problema.
    (BojanNS, 17. septembar 2019 13:58)

    # Link komentara

  118. Mislim da je vrijeme za velike promjene u savezu.Ostavke moraju podnijeti i Danilovic i svi ljudi oko njega a to su Tomasevic,Rakocevic i Bodiroga.Sve su to bili veliki igraci ali kao kosarkaski funkcioneri velika 0.Savez moraju voditi sposobni ljudi a ne bivski kosarkasi (njima je malo para sto su zaradili kao igraci pa sad na sve moguce nacine nastoje da zarade jos vise raznim prijateljsko kumskim vezama.Primjera za to je mnogo i u drugim savezima.Hrvati su se zalili sto im savez vode neki ljudi mimo kosarke pa kad izabrase Vrankovica i Radju pocese gubiti i od Holandije i Rumunije.
    (navijac, 17. septembar 2019 13:57)

    # Link komentara

  119. Sve je to ok, ali ovogodišnji rezultati košarkaških selekcija svih uzrasta su zbirno gledano debakl i sramota. Jedan loš rezultat ok, dva možda, ali baš svi. To nikako nije normalno.
    (Vladimir, 17. septembar 2019 13:52)

    # Link komentara

  120. Al je drzak ,drsko je odgovarao novinarima
    (Srbin, 17. septembar 2019 13:51)

    # Link komentara

  121. Veliki kosarkas i nula od coveka i karaktera. To sto je neko dobro ubacivao loptu kroz kos ne znaci i da je dobar menadzer. Ovaj je vise za kafanu
    (qqlele, 17. septembar 2019 13:51)

    # Link komentara

  122. Zalosno je sto zivimo u drustvu u kojem je jedno kucanje preko Sabonisa dovoljno za ozbiljne funkcije, amnestira te od bilo kakve kritike i krivicnih dela kao sto je koriscenja nozeva u tuci.
    (banat, 17. septembar 2019 13:49)

    # Link komentara

  123. Tvoji demantiji nemaju baš neku težinu.
    (Kalkulacija, 17. septembar 2019 13:49)

    # Link komentara

  124. A za koga je pitanje o neuspehu ako nije i za tebe ???

    Kako se samo svi ograđuju majko moja mila....
    (Vlada, 17. septembar 2019 13:48)

    # Link komentara

  125. Dzabe smo se nadali, taj ostavku nece podneti ni u ludilu.
    (bskfan, 17. septembar 2019 13:47)

    # Link komentara

  126. Zna li neko zasto Jokic nije dao niti jedan intervju na svetskom kupu? Vise sam ga vidjao sa Josh krekerima nego sa novinarima.
    (Moo, 17. septembar 2019 13:47)

    # Link komentara

  127. Za razliku od fudbala imaju moju punu podršku.Sa zadnja 4 takmičenja 3 srebra i jedno 5 mesto.Ne sumnjam da će za par godina doneti i zlato.Lepša strana Srbije definitivno!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 17. septembar 2019 13:47)

    # Link komentara

  128. Da li neko sme javno da potvrdi šta se dešavalo u svlačionici ili se svi čuvaju da ne prođu kao Kalinić.
    Igrate za narod ili za koga?
    (ljubomilko, 17. septembar 2019 13:45)

    # Link komentara

  129. Znači bilo je
    (blade, 17. septembar 2019 13:45)

    # Link komentara

  130. trebali ste svi otići u paketu
    (klokan, 17. septembar 2019 13:44)

    # Link komentara

  131. Danilovic isti Leonardo di Kaprio.
    (dr. Udo Brinkman, 17. septembar 2019 13:43)

    # Link komentara

  132. Nepopularno mišljenje: više uspeha je bilo dok je Đilas bio predsednik Saveza.
    (Doktor nauka u dijaspori, 17. septembar 2019 13:43)

    # Link komentara

  133. Djordjevic je sve ukupno dobro odradio posao, jeste ovo SP bilo u neku ruku debakl, ali ipak postoje uspesi od ranije koji se ne smeju zaboraviti. Potrebna je promena svakako, po najvise da bi se resetovali medjuljudski odnosi. Mi jesmo velika kosarkaska nacija i narod koji je talentovan za ovu igru, ali nema nas puno i ne smemo se tek tako odricati nekih igraca.
    (Petar, 17. septembar 2019 13:41)

    # Link komentara

  134. Prvo kaze nije pitanje za njega, da on samo treba da obezbedi uslove od mladjih do A selekcije, a sve te selekcije od najmladjih do A reprezentacije su dozivele debakl ove godine
    (s, 17. septembar 2019 13:40)

    # Link komentara

  135. Prvo što treba da uradi novi selektor je da se svečano zakune da Jokića neće da stavlja na četvorku i time traumira i tim i naciju i samog Jokića.
    (mitke, 17. septembar 2019 13:39)

    # Link komentara

  136. Ostavke, nije samo a reprezentacija doživela neuspeh, nego i sve mlađe kategorije, zato pod hitno novi ljudi, nadam se ovaj put neki koji nisu ulazili u sudijske svlačionice!
    (Dušan Silni, 17. septembar 2019 13:37)

    # Link komentara

  137. DEBAKL ILI NE?

    Nismo mi sami sebi dali ulogu 1 favorita, ceo svet je to ucinio, a ucinili su to sa razlogom.
    A to sto je nas selektor pored Jokica i Bjelice startao sa drugoligasem iz Nemacke, Bircevicem, to nece niko pomenuti, jer eto on je Sale, legenda, a mi smo svi glupi...
    Danilovicu, juniorske selekcije su dozivele debakl, i ti bi trebao da odes radi toga..
    (sasa the red baron, 17. septembar 2019 13:36)

    # Link komentara

  138. Korektna izjava.Debakl bi bio da smo 30 bili.5 je neuspeh u košarci.Pitanje svih pitanja je ko će biti čovek koji će preuzeti reprezentaciju koja je posle 4 velika takmičenja pod Đorđevićem bila 3 puta 2 i jednom 5?!Lako je u fudbalu gde smo stalno na začelju...A za svađe i neslaganje javno niko nikada neće reći od njih ako su bile.Prebacivanje lopte da je bio pritisak javnosti pa da je zbog toga bio neuspeh reprezentacije je samo prodavanje magle za malu decu....
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 17. septembar 2019 13:36)

    # Link komentara

  139. A što nema Jokića u medijima?
    (Uroš, 17. septembar 2019 13:33)

    # Link komentara