- Komentari -
  1. Vatreni sam delija, a malom Bogdanoviću naklon do poda, sjajan je šteta što nismo imali na svetskom još jednog igrača na tom nivou.
     (Bojan, 16. septembar 2019 07:30)

    # Link komentara

  2. Hild apsolutno nije klasa Bogdanovića. Naš Bogdan je celog života želeo i uspeo da bude kompletan igrač. On je takmičar, taktičar, razigrava druge i naravno fenomenalan šuter. Hild je samo šuter i pošteno ga je išao šut prošle sezone čime je oduzeo minute baš Bogdanu. Velika nesreća za njega pored povreda koje je imao plus. Hild garantujem ne može da ponovi taj procenat a promenom trenera se nadam da će i Bogdan dobiti svoje mesto koje mu pripada. On zna šta može, ne treba njemu neko otkrovenje na svetskom prvenstvu da bi bio samopouzdaniji.
     (šteta, 15. septembar 2019 16:29)

    # Link komentara

  3. Pregrađe kaže da BB ne može uspeti u NBA, a isto kažu da će i Jovič biti legenda Reala, ej humor.
    (glen rajs, 15. septembar 2019 12:24)

    # Link komentara

  4. Bogi je napravio veliku takticku gresku i tu popravke nema. Ako ima pretenzije da ikada bude starter u NBA najbolje bi bilo da ga trejduju u neki klub kome treba dobra dvojka, i to upravo sada jer mu je cena posle ove sezone skocila.
    (bskfan, 15. septembar 2019 12:10)


    Verovatno je ta takticka greska jer je igrao za Srbiju i povredio se i nakon operacije kasnio 2 meseca a NBA je vec krenuo? Oporavak, pa treninzi i ulazak u formu a drugi su to iskoristili..To je bila njegova takticka greska kao i sada sto igra za Srbiju jer ljudi nisu odusevljeni, navijaci..vise ga pljuju nego sto odobravaju sve sto je pruzio na SP. Ali ono sto je dobro, ulazi u kap Kingsa sa odlicnom formom a ostali neka razmisle.. Neka on igra odlicno a trener onda neka razmislja..
    (323, 15. septembar 2019 12:23)

    # Link komentara

  5. Bogi nece promeniti Kingse jer je prosle godine propustio sansu da se nametne kao prva dvojka u timu. Dok je Badi igrao samo ono sto najbolje zna, istracavao kontre i sutirao trojke, Bogi je pokusao da bude svestran, igrao plejmejkera i krilo, i na taj nacin upropastio svoju statistiku. Sada Badi dobija novi ugovor, verovatno max ili bluzu max ugovora, sto znaci da ce imati zagarantovanih 32-36 minuta na mesto beka sutera, dok ce Bogi biti sesti igrac, igrace samo 12-16 minuta na svojoj poziciji dok ce ostatak minuta, koliko god ih bude bilo, opet igrati van svoje pozicije.

    Bogi je napravio veliku takticku gresku i tu popravke nema. Ako ima pretenzije da ikada bude starter u NBA najbolje bi bilo da ga trejduju u neki klub kome treba dobra dvojka, i to upravo sada jer mu je cena posle ove sezone skocila.
    (bskfan, 15. septembar 2019 12:10)

    # Link komentara

  6. Bez Bogdana ne bi prošli grupu
    (Mille, 15. septembar 2019 11:53)

    # Link komentara

  7. Bogdan je brutalan igrac, napredovao je dosta od kako je otisao u NBA. Radi sve na terenu, odlican defanzivac, suter i kreator. On je kombo bek, a gurali su ga na poziciju 3 jer su tu tanki
    U Sakramento je dosao novi trener pa cemo da vidimo kako ce ga koristiti. Mislim da ga ceka fenomenalna sezona
    (Kole, 15. septembar 2019 11:47)

    # Link komentara

  8. Bogdane, nikada ti ovi limeni oprostiti neće onih 100 + poena, nikad. Ali ti batice samo cepaj i ne obaziri se na nebitne likove. Puno sreće u narednoj NBA sezoni.
     (statuskan, 15. septembar 2019 11:40)

    # Link komentara

  9. Bogi, ako citas ove komentare, molim te nemoj da igras na sledecem takmicenju. Pusti ostale koji su odlicni igraci i u sutu i u odbrani da igraju. Sebican si iako imas 4 asist po utakmici, krades i prekidas napade. Probijas kroz reket. Lose utices na tim jer kada ti igras, pogadjas kos oni promasuju. Da ti promasujes, svi bi oni pogadjali kos . Kada ti izgaras na terenu, obozavas dres Srbije ostali se nekako izgube, nemaju cvrstinu, energiju u odbrani i primamo po 50 koseva za poluvreme. Igraj u Kingsima i budi prosecan igrac i kada ti ponude novi ugovor nemoj da produzis. I kazi ovim novinarima za koje niko nije cuo pa ni ja, Kobiju, Gregu Popovicu da ne pricaju o tebi da si odlican igrac jer grese. Nadam se da cers da ispunis moju molbu zbog dobrobiti reprezentacije. Onda cemo da procvetamo i osvajamo medalje. Hvala.
    (fortissimo, 15. septembar 2019 11:38)

    # Link komentara

  10. Ja ne poznajem momka, ne poznajem nikoga ko ga zna.... ali izgleda mi da decko nije ispunjen u NBA. Momak je navikao da bude vodja, dokazao se u Evropi, ali nije medju prvim violinama tamo.
    Uzeo je pare, ali ne izgleda kao neko ko juri koji milion vise.....
    (Psiholog, 15. septembar 2019 11:30)

    # Link komentara

  11. Bogi je bio nas najbolje igra ,ali kao i jedan u prethodnom komentaru napisa,od svih nasih top igraca igrao je na svojoj poziciju i imao nesto vecu slobodu (kapa dole za ucinak.Jokic ispod svog prosjeka,ali vidjecemo kad pocne NBA i bude na svojoj poziciji da li je pao u formi ili je Sale zakazao.Bjelica nema drskost.Pozdrav iz bratske Rep.Srpske.
    (laped, 15. septembar 2019 11:23)

    # Link komentara

  12. Nadam se da cete konacno shvatiti da je Bogdan odlican igrac, a bice jos bolji, siguran sam. Ali nije, i nikad nece biti lider, jer jednostavno nema to nesto u sebi. Previse je, da kazemo, normalan momak. Da bi bio lider, moras da budes malo luckast. Jedini ko moze da bude lider kod nas je Teodosic, jer je covek rodjen takav. Lepo je Dule Vujosevic rekao pre neki dan, da je problem ove ekipe Srbije nedostatak pravog lidera (Tea), jer da je Teo tu, znalo bi se ko kosi a ko vodu nosi. Ovako su svi hteli sve, a niko nije bio tu da podvikne, da povuce rucnu ili da ubaci u drugu brzinu. I dobro je neko napravio poredjenje za Bogdana da je kao Ahil, tacno tako.
    (Divac, 15. septembar 2019 10:50)

    # Link komentara

  13. @(ime, 15. septembar 2019 08:40)

    o čemu ti pišeš?
    Bogdan je napunio i Špance i Argentince i Amere.
    trener u klubu bi mogao da obuzda malo one divljake i da više slobode Bogdanu. verujem da bi mu se dobro vratilo. celo NBA prvenstvo se ovde komentariše da je Bogdan u toj ekipi jedini školovan košarkaš...
     (matori, 15. septembar 2019 10:43)

    # Link komentara

  14. Bogdanović je jedini igrač koji je kod Đorđevića svo vreme igrao svoju poziciju. Jokić na 4, Bjelica na 3...ostali nisu taj nivo košarke. Zato se i činilo da je Bogdan lider...ali ne, on nije bio to...on je samo igrao svoju poziciju u izrotiranom timu.
    Naravno, Bogdanović je dobar igrač, nije igrač odluke, ali u ovoj napaćenoj reprezentaciji je odskočio, i tu nema priče.
    Naravno, Bogdan je dao sve od sebe, kao i uvek...i svaka čast na tome.
     (Knezz, 15. septembar 2019 10:28)

    # Link komentara

  15. Još će propagandna mašinerija iz predgrađa da nas ubedi da je Bogdan silovao loptu ovu prvenstvo i budžio ličnu statistiku i da smo zbog toga bili 5. Da je znao da forsira preko mere na takmičenjima od 14. do 16. znao je, da je igrao neverovatno odmereno 17. i 19. igrao je. Silovanje je ono što igraju Šved, Belineli, Galinari. Kod Bogdana je ovo prvenstvo lopta bila znatno manje nego pre dve godine jer je bio oslobođen organizacije igre pošto smo ipak imali Jovića, Micića i Jokića, a i pored toga je imao 4+ asistencije. A to što niko nije hteo ni mogao da povuče kada nije išlo i što je izmišljao poene ni iz čega pa je većinom morao on, to sigurno nije silovanje. Uostalom, kada igrač ima 60% šut iz igre i 53% za tri poena, svaki trener bi mu rekao šutiraj 100 puta, sa takvim šutem se dobija i drim tim. A što se još neko nije priključio, a imali su svi itekako prostora, to je druga priča.
     (Mr. Blondie, 15. septembar 2019 10:20)

    # Link komentara

  16. Slazem se sa svim sem ovo za Bobija.Videlo se na ovom SP zasto ne igra.Ne moze nista da odbrani,jako spor,a to je tek problem s obzirom kakva se kosarka danas igra(small ball,run and gun,ocekuje se od centra velika pokretljivost,sut..)A on je i sam bio mnogo bolji igrac u Zvezdi nego sad
    (no1, 15. septembar 2019 08:42)

    Netacno. U Zvezdi je mogao samo da kuca, a sada gadja maestralno iz svih pozicija na postu, a sasvim je solidan suter i oko perimetra. Mnogo je napredovao u NBA, ali fizicke nedostatke ne moze da sakrije. Sada je mnogo snazniji nego onomad u Zvezdi.
     (Kole, 15. septembar 2019 10:17)

    # Link komentara

  17. Probudis se u nedelju ujutro i prvo sto uradis je da prosipas zlobu i mrznju prema igracu koji je najbolji igrac svetskog prvenstva i izuzetno korektan i vredan momak. Tuga, ljudski jad i cemer. Ali nijie ni cudo, takvi ste kakav vam je i gazda, legenda vaseg novog kluba. Koliko covek mora da je bolestan da tako mrzi sve igrace reprezentacije svoje rodjene zemlje koji ne igraju za klub za koji navija? Ako ste vi stub srpstva, neka nam je bog u pomoci...
     (nebojsa, 15. septembar 2019 10:14)

    # Link komentara

  18. Porediti Manua i Bogdana...
    Igranje u NBA i igranje protiv Filipina... na nekom revijalnom takmicenju
    Napokon, ako do 26e nije postao igrac, kad ce?

    Naravno, ono je izolovano misljenje sporednog novinara, Bogdan je daleko ispod kosarkaskog radara.

    Treba biti realan.

    To nam je tradicionalno da preuvalicavamo sebe tamo gde smo i ispod proseka (najvesce je to u sportovima), a tamo gde nesto vredimo, tu sebe dregadiramo.
    (ime, 15. septembar 2019 08:40)

    To je vama mrziteljima tradicionalno da mrzite dečka i da poništavate to što je jedini bio na nivou. A on ne da je bio, nego i više od toga. A kad si već pomenuo realnost, opšte je poznato koliko ste vi Bogdanovi mrzitelji realni, čim ovakav nastup na svetskom kupu ti nađeš da pominješ samo Filipine. Pametnom dovoljno. Ili imaš selektivno pamćenje, ili jednostavno ne želiš da priznaš da je jedan grobar najbolji košarkaš reprezentacije.
     (MarcoPolo, 15. septembar 2019 10:12)

    # Link komentara

  19. Ono sto mi je mnogo drago je da Bogdan najzad postaje elitni suter za tri poena. Ono sto me je plasilo kod njega je taj nekonstantan sut, medjutim, na ovom SP je najzad to bilo njegovo najjace oruzje. Nadam se da ce to preneti i na NBA parkete, da ce dobiti novu ekipu i novi ugovor koji zasluzuje, a to je oko 80M$ za 4 godine. Imace celu sezonu da se dokaze. Sa ovakvom igrom, ni All-Star nije daleko. Samo zdravlje da ga posluzi. Ovo je od okorelog zvezdasa. ;)
     (Kole, 15. septembar 2019 10:11)

    # Link komentara

  20. nit cuo za novinara nit za casopis, a da budemo totalno iskreni - za BB, da nije nas isto tako ne bi smo culi jer u NBA to je jedan sasvim prosecan igrac koji u svojim godinama bi vec trebalo da bude lider tima
     (jedan od mnogih, 15. septembar 2019 10:08)

    # Link komentara

  21. Zaista je dobro pitanje šta bi bilo da Bogdanović nije igrao. Strašan igrač bez dileme, ali bez njega bi naša igra mogla da bude više timska. Ovako, u napadu je svaka lopta morala da ide njemu u ruke i onda se čeka šta će on da uradi, drugi igrači nisu ni mogli da se razigraju. U odbrani ga nije bilo jer se nije trošio da bi mogao da igra napad. Prosta potvrda ovih reči može se dobiti ako se pogleda +- koeficijent. Bogdanović je jedan od igrača sa najlošijim +- koeficijentom kod nas, što je posebno fascinantno ako znamo da on postiže trećinu naših poena i igra preko 30'. Protiv Amerike je imao čak negativan +- koeficijent i krenuli smo da stvaramo prednost baš kad je on izašao. Stegli smo odbranu, a u napadu igrali tečnije.
    (Navijač reprezentacija, 15. septembar 2019 09:54)

    # Link komentara

  22. Nema on taj mentalitet ubice u NBA, taj takozvani mamba mentalitet koji je imao ovde na prvenstvu jer je lider ekipe a tamo on to nije i jednostavno mora da razigrava ekipu.
    Možda bi mu stvarno najbolje selo da bude konstantno 6ti igrač i da zatvara mečeve. Ako bude u petorci sa Foxom i Beglijem nema šanse da uzima toliko šuteva. To je tako u NBA, tačno se zna ko uzima šuteve u ekipi. On može da se nametne kao lider ali tek druge ekipe pa ako mu prosek bude 30p to nikako neće Kingsi moći da ignorišu.
    Definitivno ga je povreda prošle godine pred start sezone poremetila, sada ulazi u punoj formi u trening kamp.
     (ko je ovde lud, 15. septembar 2019 09:48)

    # Link komentara

  23. Bio bi jos bolji igrac da je otisao ranije u NBA umesto sto je gubio vreme po Turskim cumezima do 25e godine. A za Sacramento iskreno mislim da bi bilo bolje da trejdudju Badi Hilda a Bogdan da bude u prvoj postavi kao dvojka. Dobar je Badi ali sebican
    (Marko, 15. septembar 2019 09:46)

    # Link komentara

  24. O cemu pricate vi...?
    (Ministar, 15. septembar 2019 09:46)

    # Link komentara

  25. Porediti Manua i Bogdana...Igranje u NBA i igranje protiv Filipina... na nekom revijalnom takmicenju Napokon, ako do 26e nije postao igrac, kad ce?Naravno, ono je izolovano misljenje sporednog novinara, Bogdan je daleko ispod kosarkaskog radara. Treba biti realan. To nam je tradicionalno da preuvalicavamo sebe tamo gde smo i ispod proseka (najvesce je to u sportovima), a tamo gde nesto vredimo, tu sebe dregadiramo.
    (ime, 15. septembar 2019 08:40)... a sta mislis o Jokicu?
    (Metropola, 15. septembar 2019 09:44)

    # Link komentara

  26. Zbog Daron Foxa, Hilda i Barnes, može da bude jedino dobra rezerva.
    (Ostin A, 15. septembar 2019 09:44)

    # Link komentara

  27. Biće čupavo za Bogdana da se izbori za prvu petorku. Hild i Barns su za sada zacementirani. S druge strane, ako svi budu tukli koliko mogu Kings bi mogli biti nova sila za koju godinu - samo i da odbranu stegnu i evo klonova GSW-a :) GSW za siromašne :)
    Šalu na stranu, ali Bogdan je odigrao vrhunski i samo neka tako nastavi.
    (dejan, 15. septembar 2019 09:32)

    # Link komentara

  28. Dobar igrac, ali NBA i SP su dva Univerzuma.
    (Straight Outta München, 15. septembar 2019 09:15)

    # Link komentara

  29. Hahahahahaha...

    ..ne
     (Bole, 15. septembar 2019 09:09)

    # Link komentara

  30. Tesko prosto oni su kao lidere postavili jos prosle sezone Hilda i Foxa, uz Beglija koji ce verujem dobijati joa vise lopti od prosle godine, i Barnsa koji je pridodat u februaru i cim su odlucili da ga zadrze i daju mu jak ugovor bice im jedna od prvih opcija, Bogdan ce nazalost biti sporedna opcija u opstoj jurnjavi koju oni forsiraju, tako da cemo imati ono standardno Bogdanovic solidan nazalost...
     (soni, 15. septembar 2019 09:06)

    # Link komentara

  31. @ime

    A porediti Tebe kako kažeš sporednog sportskog novinara sa glavnim urednikom Ringera je u redu?
     (Crvena Zvezda 22.04.1945., 15. septembar 2019 09:01)

    # Link komentara

  32. Не само Богдан...И Херисон Барнс је показао на овом турниру да је играч велике класе и да је овај Сакраменто изузетно јака екипа.Све што морају да ураде је да обуздају Фокса да се залеће као мува без главе јер имају спољну линију која може без проблема да масакрира сваки тим у лиги.Не заборавите да је ту и Бади Хилд кога ако крене може за тили час да достигне и 40 поена...Под кошем баш и нису толико јаки али мислим да овај Сакраменто улази у Топ 8 и да ће завршити негдје око 5-6 позиције пред разигравање...
    (pssssst,It is I,Leclerc !, 15. septembar 2019 09:00)

    # Link komentara

  33. ahahaha Badi Hild, pa ako do sad nije pokazao da može da bude bolji od nekog Hilda...
     (poznavalac ©®, 15. septembar 2019 08:56)

    # Link komentara

  34. Zato sto su samo njega forsirali i zato sto smo zbog njega igrali americki stil kosarke zato zato nismo nista vise ostvarili.
     (ja, 15. septembar 2019 08:55)

    # Link komentara

  35. Au brate pa nije on Dzordan nego je nasa reprezentacija lose igrala, mislim na ostale igrace pa je Bogdan dosao do izrazaja jer je njegova uloga mozda i jedino nepromenjena. Ipak to nije dobro za nas jer bi morali bolje da se rasporede poeni, nije dobro da niko ne moze da ubaci preko 7-8 poena a da b
    Bogdan daje 25-30 svaki mec. Moramo da nadjemo bolju igru prvenstveno za Jokica i Bjelicu time bi rqsteretili Bogdanovu minutazu. Strasan je igrac nema sta, ridjeni poenter ali nismo mi grcka ili crna gora da igramo na jednog igraca ne bi smelo tako da bude a bilo je u Kini.
     (4k4.Dex, 15. septembar 2019 08:55)

    # Link komentara

  36. Nema od toga nista.. Planiraju da ne bude u startnoj petorci.
     (dzo, 15. septembar 2019 08:55)

    # Link komentara

  37. Bogi ako citas ovo, jedino sto ti ne dostaje jeste da iskreno shvatiš da si najbolji košarkaš. Kad to budeš shvatio to ćeš i biti...

    Realno
    (Udri sine, 15. septembar 2019 08:51)

    # Link komentara

  38. Ja se vidiš nadam da bi mogao da promeni sudbinu reprezentacije Srbije odnosno da preuzme ulogu lidera koju je pošteno i van svake sumnje zaradio.
    Da bude trener na terenu i korektivni faktor za svakog budućeg selektora koji bi i pomislio da vrši eksperimente.
    Da bude taj koji preuzima odgovornost kad se lomi i onaj ko autoritetom u svlačionici stavlja stvari na svoje mesto.
    Srećno Bogdane.
     (poznavalac, 15. septembar 2019 08:46)

    # Link komentara

  39. Manu je dobio sansu u Spusrsima kod Grega i naravno iskoristio je,a isto ce biti i sa Bogdanom u NBA,ako mu daju minute i slobodu u igri iskoristice je,ali pitanje je ako se budu forsirali Badi Hild,Harison Barnes,Begli junior ili neki drugi americki igraci onda ce imati skromniji ucinak. Boban kad dobije minute u NBA ima uvek lep ucinak ali kad dobija na kasicicu po par minuta ili samo garbage time onda slab ucinak
    (Milisav Vokri, 15. septembar 2019 08:26)
    Slazem se sa svim sem ovo za Bobija.Videlo se na ovom SP zasto ne igra.Ne moze nista da odbrani,jako spor,a to je tek problem s obzirom kakva se kosarka danas igra(small ball,run and gun,ocekuje se od centra velika pokretljivost,sut..)A on je i sam bio mnogo bolji igrac u Zvezdi nego sad
     (no1, 15. septembar 2019 08:42)

    # Link komentara

  40. Porediti Manua i Bogdana...
    Igranje u NBA i igranje protiv Filipina... na nekom revijalnom takmicenju
    Napokon, ako do 26e nije postao igrac, kad ce?

    Naravno, ono je izolovano misljenje sporednog novinara, Bogdan je daleko ispod kosarkaskog radara.

    Treba biti realan.

    To nam je tradicionalno da preuvalicavamo sebe tamo gde smo i ispod proseka (najvesce je to u sportovima), a tamo gde nesto vredimo, tu sebe dregadiramo.
    (ime, 15. septembar 2019 08:40)

    # Link komentara

  41. Tuga što ovakav nestvaran učinak nije krunisan nekom medaljom.
    (DJ Ape, 15. septembar 2019 08:33)

    # Link komentara

  42. Manu je dobio sansu u Spusrsima kod Grega i naravno iskoristio je,a isto ce biti i sa Bogdanom u NBA,ako mu daju minute i slobodu u igri iskoristice je,ali pitanje je ako se budu forsirali Badi Hild,Harison Barnes,Begli junior ili neki drugi americki igraci onda ce imati skromniji ucinak. Boban kad dobije minute u NBA ima uvek lep ucinak ali kad dobija na kasicicu po par minuta ili samo garbage time onda slab ucinak
    (Milisav Vokri, 15. septembar 2019 08:26)

    # Link komentara