- Komentari -
  1. "Beker: Rafa je najbolji svih vremena"

    Sram te bilo!
    Obzirom ko si bio i da vrlo dobro znas sta je prethodilo Nadalovoj pobedi ovo je prilicno nizak udarac. Ne treba ni da iznenadi nizak udarac ljudi koji su potonuli.
    (vidoje, 1. februar 2022 08:54)

    # Link komentara

  2. Nadal je trenutno najbolji(21 GS,2 zlata sa OI i osvojenih 90 turnira),Federer je na drugom mestu(20 GS,102 osvojena turnira,zlato sa OI),Novak je na trećem mestu(20 GS,bez zlata ba OI i 86 osvojenih turnira).Treba samo biti malo realan.Još kada se na ovo sve doda podatak da je Nadal na svetskom nivou punih 17 godina,Federer je bio 15,pošto od 2018 nije osvojio GS,a Novak je na takvom nivou 13 godina.Sve ovo može da se promeni u slučaju da Novak igra u narednom periodu,ali to sve od njega zavisi.
    (Igor, 31. januar 2022 11:51)
    ---------

    Па како онда Новак има 358 недеља на првом месту? А Надал са својим "светским нивоом" од 17 година има само 209...
    Константност је Новакова, има више мастерса, више "великих титула", више завршних мастерса, бољи међусобни однос, више година завршио на првом месту.
    (sempervivum, 31. januar 2022 23:48)

    # Link komentara

  3. Nije najbolji svih vremena ima dosta razloga ali da je najtezi igrac koga treba pobedit na GS to svakako jeste..
    (Posmatrac, 31. januar 2022 21:39)

    # Link komentara

  4. Lupetaš Beker samo tako. Još ništa nije završeno. Na kraju, Nadal jeste kralj šljake. Niko tu ne greši. To je činjenica. A Rolan Garos mu je uvek tu da popravi rejting i ubode koji gren slem sa strane na travi i betonu. Ipak, ovo su njegovi poslednji trzaji i dani slave! A Djoković se vraća, kao što se i vratio posle 2016 i 2017 godine. I osvojiće najviše gren slem trofeja u inat vama Zapadnjacima. A zašto? Pa jer je najbolji svih vremena!
    (Bardami, 31. januar 2022 21:05)

    # Link komentara

  5. Dobro si se setio!
    Hajde RG sledeće!
    (Krks, 31. januar 2022 20:58)

    # Link komentara

  6. e ovaj postade gori od Vilandera. fuj
    (Neško, 31. januar 2022 20:16)

    # Link komentara

  7. Zamislite samo sa kojim samopouzdanjem će sada Nadal doći na Roland Garos, smeo bih se opkladiti u šta god da će ga lagano osvojiti. A evo vidim na kladionicama je apsolutni favorit.
    (tarot, 31. januar 2022 11:38)

    Neće ga osvojiti, kao što ga nije osvojio ni prošle godine, kao što, uostalom, ne bi osvojio ni AO da je igrao Djoković, i on to dobro zna.
    (uji, 31. januar 2022 12:21)

    Osvojiće Rafa i Rolan Garos iz jednostavnog razloga što Noletu opet neće dati da igra nevakcinisan.
    Jasno kao dan. A ako Noleta ne bude na RG onda nema ko da zaustavi Rafu.
    Eto ...
    (Neko iz dijaspore, 31. januar 2022 20:09)

    # Link komentara

  8. Zamislite samo sa kojim samopouzdanjem će sada Nadal doći na Roland Garos, smeo bih se opkladiti u šta god da će ga lagano osvojiti. A evo vidim na kladionicama je apsolutni favorit.
    (tarot, 31. januar 2022 11:38)

    Neće ga osvojiti, kao što ga nije osvojio ni prošle godine, kao što, uostalom, ne bi osvojio ni AO da je igrao Djoković, i on to dobro zna.
    (uji, 31. januar 2022 12:21)

    Osvojiće Rafa i Rolan Garos iz jednostavnog razloga što Noletu opet neće dati da igra nevakcinisan.
    Jasno kao dan. A ako Noleta ne bude na RG onda nema ko da zaustavi Rafu.
    Eto ...
    (Neko iz dijaspore, 31. januar 2022 20:08)

    # Link komentara

  9. Opet ovaj prodani svabo... Neces ti novaka vise videti jado.. Srami se.. Digao te iz mrtvih.. Dao ti posao kad si bio duzan ruskoj mafiji dugove od kocke.. Srami bekeru, smece jedno
    (djidji, 31. januar 2022 19:59)

    # Link komentara

  10. Ko je najbolji ne bitno je. Ja samo znam da nijednan spanac ne bi govorio da je Novak najbolji a neki od nas Srba favorizuje stranca. Uvek smo bili podeljeni kroz celu istoriju i zato smo tu gde jesmo.Novak no1 zivela Srbija
    (Miodrag lepsic, 31. januar 2022 19:21)

    # Link komentara

  11. Pazi da se ja i ti ne raspravljamo postoje bodovi koji oznacavaju vrednost jednog turnira. GS jeste najvazniji sto i osvojeni bodovi na njemu govore. Malo je smesno da najbolji svih vremena nije nikada osvojio zavrsni Masters (najvazniji turnir posle GS) ,turnir koji se igra svake godine a ne kao OI svake 4 pa u karijeri imas 3-4x sansu da pobedis a Davis cup je timsko takmicenje ni ne zavisi sve od jednog igraca tako da nije nikako merodavno u ovoj diskusiji. Jednostavno i Nadal i Federer imaju jako puno minusa u odnosu na Novaka da je smesno raspravljati ko je najbolji svih vremena. Al eto ti broji GS jos malo pa ti posle ostaje da brojis ko se koliko puta pocesao po nosu.
    (Borky, 31. januar 2022 16:32

    Pa znaš da GS, Davis Ćup i Olimpijske igre organizira ITF, ne onaj ATP iz kojeg je Đoković izbačen
    (puč, 31. januar 2022 18:09)

    # Link komentara

  12. najjaci su mi ovi koji kazu da je novak GOAT lik juri ovu dvojicu od kad igraju i nikako da ih prestigne, ada ja ne znam koliko jos GS mora nadal da propusti da bi ga covjek stigao ahahahah jedina istina je ta da je covjek uvjek u zaostatku po broju najvecih titula...
    (GOAT, 31. januar 2022 17:55)

    # Link komentara

  13. Upravo to Nadal nije igrac za sljaku vec zna odnosno ume na drugim podlogama iako ga mnogi zovu sljakasem..
    (neko, 31. januar 2022 17:11)

    # Link komentara

  14. Pre nego sto je djoković osvojio 20GS :" slemovi se broje, to je najvaznije, a RF je Goat"

    Kada je Djokovic osvojio 20GS :" nisu samo slemovi vazni, tu je i stil igre . . . "

    Kada je Nadal osvojio 21GS " Slemovi se broje a Nadal je Goat . . . Tacnije bilo ko, samo da nije Novak"

    I da, Novak ne sme da igra nevakcinisan, a pun stadion Australian Opena uopste nije opasan po sirenje zaraze. Nema distance, a da li je neko zarazen, pa mozda jeste, mozda nije, a Novak koji sugurno nije zarazen, to je irelevantno.


    Samo mirno braćo SRBI, znamo mi ko je GOAT - onaj čiji rekord mogu da obore samo ako mu zabrane da igra
    (Nemanja Milosevic, 31. januar 2022 17:01)

    # Link komentara

  15. Naravno da je GS trofej najvredniji,plus Nadal ima dve olimpijske zlatne medalje i per puta je sa Španijom osvojio Dejvis kup.Novak ima bronzanu medalju i jednom je osvojio Dejvis kup.Nikoga ne zanima ko je koliko nedelja prvi,svakome kada završi karijeru broje samo trofeje,a tu je Novak iza Rafe i Rodžera.
    (Igor, 31. januar 2022 15:01

    Pazi da se ja i ti ne raspravljamo postoje bodovi koji oznacavaju vrednost jednog turnira. GS jeste najvazniji sto i osvojeni bodovi na njemu govore. Malo je smesno da najbolji svih vremena nije nikada osvojio zavrsni Masters (najvazniji turnir posle GS) ,turnir koji se igra svake godine a ne kao OI svake 4 pa u karijeri imas 3-4x sansu da pobedis a Davis cup je timsko takmicenje ni ne zavisi sve od jednog igraca tako da nije nikako merodavno u ovoj diskusiji. Jednostavno i Nadal i Federer imaju jako puno minusa u odnosu na Novaka da je smesno raspravljati ko je najbolji svih vremena. Al eto ti broji GS jos malo pa ti posle ostaje da brojis ko se koliko puta pocesao po nosu.
    (Borky, 31. januar 2022 16:32)
    Pa da se ne raspravljamo,sam sebe si pobio rečenicom da se završni Masters igra svake godine,a OI svake četiri.Probaj sam da izvučeš zaključak šta je od ta dva turnira važnije?
    (Igor, 31. januar 2022 16:41)

    # Link komentara

  16. Naravno da je GS trofej najvredniji,plus Nadal ima dve olimpijske zlatne medalje i per puta je sa Španijom osvojio Dejvis kup.Novak ima bronzanu medalju i jednom je osvojio Dejvis kup.Nikoga ne zanima ko je koliko nedelja prvi,svakome kada završi karijeru broje samo trofeje,a tu je Novak iza Rafe i Rodžera.
    (Igor, 31. januar 2022 15:01

    Pazi da se ja i ti ne raspravljamo postoje bodovi koji oznacavaju vrednost jednog turnira. GS jeste najvazniji sto i osvojeni bodovi na njemu govore. Malo je smesno da najbolji svih vremena nije nikada osvojio zavrsni Masters (najvazniji turnir posle GS) ,turnir koji se igra svake godine a ne kao OI svake 4 pa u karijeri imas 3-4x sansu da pobedis a Davis cup je timsko takmicenje ni ne zavisi sve od jednog igraca tako da nije nikako merodavno u ovoj diskusiji. Jednostavno i Nadal i Federer imaju jako puno minusa u odnosu na Novaka da je smesno raspravljati ko je najbolji svih vremena. Al eto ti broji GS jos malo pa ti posle ostaje da brojis ko se koliko puta pocesao po nosu.
    (Borky, 31. januar 2022 16:32)

    # Link komentara

  17. Šta lupetate. Najbolji je ko ima najviše gren slemova. Ostali parametri se gledaju ako imaju isti broj gren slem titula.
    To je opšte pravilo u sportu. Koliko imaš Liga Šampiona. Na olimpijadi je ko ima jednu zlatnu medalju ispred onog ko ima 5,10 ili 50 srebrnih i bronzanih. To je toliko poznato da se samo ostrašćeni fanatici prave da ne znaju.
    (Scouser, 31. januar 2022 16:20)

    # Link komentara

  18. Igor, možeš u sezoni da osvojiš jedan ili dva GS ali ako nisi prvi tokom ili na kraju godine znači da je onaj drugi preko cele godine osvojio mnogo više.
    Pametnom dosta.
    (Edgar, 31. januar 2022 15:47)
    Samo konačan zbir trofeja je ono što se pamti,a kada neko napiše pametnom dosta to me uvek lepo nasmeje.Nije počeo tenis sa ovom odličnom trojkom,a neće se ni završiti sa njima.Ko ne poštuje istoriju,taj nije vredan bilo šta da komentariše.
    (Igor, 31. januar 2022 16:17)

    # Link komentara

  19. Na semaforu piše 21>20 tako da
    (Muamer, 31. januar 2022 16:15)

    # Link komentara

  20. Pitam se zasto se uopste igra tenis tokom godine ako se sve sastoji u brojanju GS titula. Ako je Rafa najbolji zasto je bio skoro 3 godine krace broj jedan i zasto nema nijedan zavrsni masters. Cisto pitam da vidim da li to znaci da zavrsni masters treba ukinuti ako ne utice ni na sta. Naravno, jedan zavrsni masters vise manje nije presudan ali bas ne osvojiti nijedan to vec nesto govori.
    (Goran, 31. januar 2022 15:35)
    Svaki je turnir naravno važan,baš zato je konačan zbir najvažniji,kada jednom završe karijere,crta će se podvući.Ali sam mišljenja da je najvažnije osvojiti GS turnir,zlatnu OI medalju pa Dejvis kup,sve ovo ostalo je važno samo u konačnom zbiru trofeja,a ovo što sam naveo se pamti.
    (Igor, 31. januar 2022 16:12)

    # Link komentara

  21. Igor, možeš u sezoni da osvojiš jedan ili dva GS ali ako nisi prvi tokom ili na kraju godine znači da je onaj drugi preko cele godine osvojio mnogo više.
    Pametnom dosta.
    (Edgar, 31. januar 2022 15:47)

    # Link komentara

  22. Najbolji Teniser je onaj koga kao najboljeg dozivljavaju navijaci sirom sveta, a to je bez sumnje Federer zbog nacina igre. Nadal ili Djokovic mogu imati najbolju statistku ali nikada nece biti najbolji, jednostavno nacin na koji igraju i vriska pri svakom udarcu kao da se poradjaju je nesto sto cini da nikada nemogu biti najbolji.
    (dokon_um, 31. januar 2022 15:42)

    # Link komentara

  23. Pitam se zasto se uopste igra tenis tokom godine ako se sve sastoji u brojanju GS titula. Ako je Rafa najbolji zasto je bio skoro 3 godine krace broj jedan i zasto nema nijedan zavrsni masters. Cisto pitam da vidim da li to znaci da zavrsni masters treba ukinuti ako ne utice ni na sta. Naravno, jedan zavrsni masters vise manje nije presudan ali bas ne osvojiti nijedan to vec nesto govori.
    (Goran, 31. januar 2022 15:35)

    # Link komentara

  24. Rafa budi skroman, dobar, fin i nadalje, ali na terenu razbucaj ih sve, jer si bik sa Majorke. Hocemo jos vise od tebe i ti to mozes. Najbolji si svih vremena, kako kaze Beker, a to zapecati u narednom periodu.
    (Klub 21, 31. januar 2022 15:02)

    # Link komentara

  25. Ne moze jedna GS titula biti vaznija od rekordnog broja nedelja na prvom mestu,od rekordnih godina zavrsenih na prvom mjestu,od osvajanja svih mastersa po najmanje 2x, od titula zavrsnog masters turnira,od H2H i jos na to sve na RG je izgubio 2x od Novaka a to je njegov turnir dok on Novaka nije nikada pobjedio u Australiji. Da bi ponistio ovo sve morao bi imati 3-4 GS vise a ne jedan.
    (Borky, 31. januar 2022 13:47)
    Naravno da je GS trofej najvredniji,plus Nadal ima dve olimpijske zlatne medalje i per puta je sa Španijom osvojio Dejvis kup.Novak ima bronzanu medalju i jednom je osvojio Dejvis kup.Nikoga ne zanima ko je koliko nedelja prvi,svakome kada završi karijeru broje samo trofeje,a tu je Novak iza Rafe i Rodžera.
    (Igor, 31. januar 2022 15:01)

    # Link komentara

  26. Nema šta, piše da je tako...
    (Sale, 31. januar 2022 14:50)

    # Link komentara

  27. Полако, не се знаје, Заре играје ...
    (Сова, 31. januar 2022 14:27)

    # Link komentara

  28. Nema tu, sve je tu jasno, Novak da je i upola koristio svoje šanse na GS kao Nadal, već sad bi imao barem 23 GS. Nadal u polufinalima i finalima GS gotovo nikad nije gubio od boranije. Djoković je u takvim situacijama prosuo barem 7-8 GS. Stvarno ne znam ko je prosuo tu priču da je Novak mentalna gromada. Mislim jeste on u dosta velikih mečeva dobijao i Rogera i Rafu, al šta mu to vredi kad je u velikoj količini tih velikih mečeva gubio od boranije. Djoković je od Wawrinke i Mareja stvorio velike igrače i načinio ih GS šampionima. To je isto mogao i Rafa da je izgubio po 2 GS finala od Medvedeva i Tima, ili Federer da je izgubio 2 GS finala od Čilića, ali ne, Federer i Nadal takvim igračima nisu ništa poklanjali u tim finalima. Novak je sam kriv što već sad nema barem 23-24 GS.
    (Milić, 31. januar 2022 14:18)

    # Link komentara

  29. Sve sve mogu da razumijem, al da je Novak mentalno najjači teniser svih vremena.?? Nadal manje GS finala od Novaka a više titula ima. Nadal nikada nije gubio GS finala od igrača koji su druga liga(Medvedev, Tim, Wawrinka, Soderling..to je Rafa sve redovno čistio u finalima), s druge strane nad ovim našim nema ko se nije iživljavao u GS finalima(Marej 2x, Wawrinka 2x, Medvedev, plus Nišikori na USO 2014, previše sine moj, previše). Djoković dodje osvoji Wimbldon, pobjedi Federera u finalu, i onda dodje raspali Nišikori koji je pre meča sa Novakom odigrao 2 meča zaredom od 5 setova i dodje lagano pobjedi Novaka u 4 seta na USO. Jednostavno šanse se moraju koristiti, Nadal je tu najbolji i zato sad i ima najviše GS. Djoković je da koristio svoje šanse kao Nadal, bez obzira što je oštećen za Wimbldon 2020, USO 2020 i AO 2022, on je već sad morao imati najmanje 25 GS, prosto je morao. Nadal je mentalo jedan nivo iznad Novaka, to je svakom potpuno jasno ko se iole razumije i prati tenis.
    (Billy, 31. januar 2022 14:09)

    # Link komentara

  30. Cestitke Rafu na ostvarenom cilju. Nema vece od Gs rotule u tenisu, to je najvece postignuce.Nadal je sada sam na vrhu i zato je goat.
    (Dmitar Zvonimir, 31. januar 2022 14:07)

    # Link komentara

  31. Lose procene Bekera su ga kostale bankrota i nije se opametio i dalje gresi!
    (kjazince@gmail.com, 31. januar 2022 13:58)

    # Link komentara

  32. Najbolji jednorucni backhend desnom rukom pre servisa.
    (Petar, 31. januar 2022 13:48)

    # Link komentara

  33. Ne moze jedna GS titula biti vaznija od rekordnog broja nedelja na prvom mestu,od rekordnih godina zavrsenih na prvom mjestu,od osvajanja svih mastersa po najmanje 2x, od titula zavrsnog masters turnira,od H2H i jos na to sve na RG je izgubio 2x od Novaka a to je njegov turnir dok on Novaka nije nikada pobjedio u Australiji. Da bi ponistio ovo sve morao bi imati 3-4 GS vise a ne jedan.
    (Borky, 31. januar 2022 13:47)

    # Link komentara

  34. A sta kaze Barbara,da li je Rafa bolji sa 21 od Novaka i Federera sa po 20?
    (Bob, 31. januar 2022 13:44)

    # Link komentara

  35. razumem Bekera.Star je a svoje bogatstvo je nemilosrdno trosio i potrosio.Sada je strucni konsultant i govori i ono sto od njega traze.Cim nesto hvali Noleta stize packa pa on brzebolje predje na Rafu ili Federera.Mora platu da zaradi.To nije nista novo i nista strasno.Mozemo da mrzimo gazde ali oni nas placaju i njihova je poslednja.Nole nece prekinuti karijeru i baciti sve niz reku.Vratice se i nastaviti da se bori za svoje ciljeve u to sam sigurna.
    (NADA, 31. januar 2022 13:44)

    # Link komentara

  36. Ako koza laže, rog ne laže, znate vi dobro ko je najbolji...
    (Nole sampion, 31. januar 2022 13:41)

    # Link komentara

  37. Sto je Beker dobar drug. Jel ste slucajno gledali film "sleeping with the enemy"?
    (Simke, 31. januar 2022 13:36)

    # Link komentara

  38. Što jes, jes.
    (Dušožder, 31. januar 2022 13:36)

    # Link komentara

  39. “Najvecim” te prave mediji, agencije i politika. A najboljim se pravis sam, na terenu. A to je Novak uradio. Sam!
    (Predrag, 31. januar 2022 13:36)

    # Link komentara

  40. E moj Boro!
    (Bob, 31. januar 2022 13:34)

    # Link komentara

  41. Boris Beker..moralna gromada..
    (ex ljubomir, 31. januar 2022 13:33)

    # Link komentara

  42. auuuuu jel ovaj covek realan,sal je svima mozak ispran,samo budala ne vidi sa je novak najvise postigao a tek ce jos da igra
    (milanche, 31. januar 2022 13:32)

    # Link komentara

  43. Nema šta,psihološki i fizički dominantan. Koda mu se ukaze prilika uzima sta moze,naj manje poraza u finalima Gs.Neprasta za razliku od Novaka koji puca psihički kada god je trebalo da pise istoriju na Gs,pogotovo US open šest poraza u finalima sa bas losom igrom u istima Jos beton. Ovaj ne prašta.
    (Lakic, 31. januar 2022 13:32)

    # Link komentara

  44. Ovo je sjajno za Novaka! Da su ostali na 20-20-20 uvek bi zapadnjaci tražili razlog da izguraju "svoje".
    Sada kada je narativ da onaj koji ima više GS je goat, vrlo je prosto.
    Kada Novak pređe 21, a preći će, i završi sa najviše GS, bilo kakva debata je gotova. Trenutno svi strani mediji koriste ovo, lepo nameštajući teren za Novaka da pređe Nadala i zauvek zacementira poziciju kao NAJVEĆI SVIH VREMENA!
    (No1e, 31. januar 2022 13:32)

    # Link komentara

  45. Neke se Rafa prvo skine sa droge, pa da pricamo o njegovoj kandidaturi za GOAT-a.
    (Cinjenica, 31. januar 2022 13:30)

    # Link komentara

  46. Nole je najbolji !
    (BG, 31. januar 2022 13:26)

    # Link komentara

  47. Mnogo ga je pogodilio sto ga je Novak otpustio. Ispostavilo se da je Novak bio u pravu sto se toga tice. Greska je bila sto ga je uopste bio uzeo za trenera.
    (Miki BL, 31. januar 2022 13:19)

    # Link komentara

  48. A lepo je moja tašta rekla onomad (kad je ovaj postao Novakov trener): Ovaj Švaba mi se uopšte ne sviđa. Trebaju mu pare.
    (Torx, 31. januar 2022 13:18)

    # Link komentara

  49. Kako je skroman Risbo... ma ti si bre najbolji
    (Pavle, 31. januar 2022 13:18)

    # Link komentara

  50. Apsolutno ima argumente da se smatra najboljim i zasluzio je da to i postane svojom borbenosću i fanatičnim radom i bez mrlje u karijeri. Po mom skromnom mišljenju, on to ipak nije, te mislim da su Djokovic i Federer sveukupno, tačnije na 2/3 podloga bolji teniseri od njega. Mislim da ni sam Nadal to ne bi sporio. Broj nedelja na prvom mestu mu takodje nije impresivan, naravno u smislu goat trke. Ono što mu definitivno ide u prilog, između ostalog jeste da je došao do ovoliko broja gs, a da je igrao i na Federerovom i na Djokovicevom vrhuncu. Tako da, da li bi se većina bunila da on bude goat? Verovatno ne i to zasluženo.
    (Sir Oliver, 31. januar 2022 13:17)

    # Link komentara

  51. Ovaj kao odbijena mlada. Mnogo mu teško palo što ga šutnuli kao trenera. Prvi se uvek oglasi
    (bVb, 31. januar 2022 13:10)

    # Link komentara

  52. Ko je najbolji moze se polemisati, za mene je Novak. Ko je najveci, tu nema dileme. To je Federer i bice tako pa imali pvi po 30 slema.
    (Marko B., 31. januar 2022 13:04)

    # Link komentara

  53. Ja ne znam sta gore vise moze da zadesi Novaka? Negativan publicitet u svetskim medijima, zatvaranje, deportacija, trogodisnja zabrana ulaska u Australiju i igranje na njegovom najuspesnijem slemu, Rafino osvajanje 21. slema i tituala GOAT... teski dani u Novakovom zivotu i karijeri.
    (Petar, 31. januar 2022 12:55)

    # Link komentara

  54. Dobro jutro Boris. To je sad svima jasno.
    (Mirsad, 31. januar 2022 12:51)

    # Link komentara

  55. Nadal 21 (20 + 1*)
    Novak 20 (22-2*)
    ili rečim * je diskutabilna.
    Ajd da upamtimo šta će Beker da izjavljuje posle RG i Wimldona. Čini mi se da će drugu pesmu da peva.
    (Asim, 31. januar 2022 12:50)

    # Link komentara

  56. Трка није готова али биће истински за...смо.
    (Rajkovic, 31. januar 2022 12:49)

    # Link komentara

  57. Nadal kad se bude povukao bice to sudbina Armstronga. Samo pratite. I Armstrong je bio veliki sampion kao i Nadal.
    (zvezdas-rajvoSa, 31. januar 2022 12:41)

    # Link komentara

  58. 3 teniserke imaju više od 21 osvojen (serena, štefi i margaret). ali, to izgleda nikoga ne zanima...
    (Mi, 31. januar 2022 12:40)

    # Link komentara

  59. Bravo ? Đokoviću..svaka ti čast! ..Tvoje prvo mesto do juče prvog tenisera sveta..ali lopta i sreća su prevaranti. zauzeo je Nadal.!
    Svejedno osvojio si prvo mesto za Čast sportiste .. ali još više ..visoki nivo...ljudskosti..koja mnogima ne dostaje ,!!!!!
    (Gordana, 31. januar 2022 12:33)

    # Link komentara

  60. Ako nastave da diskfalifikuju i deportuju Novaka i da otkazuju GS, nema sumnje da će Nadal na kraju biti najveći svih vremena.
    (Siniša, 31. januar 2022 12:32)

    # Link komentara

  61. Videcemo,najhladnije je oko pola pet kad svice...
    (Dino, 31. januar 2022 12:31)

    # Link komentara

  62. Ima Nadal dobre šanse da skine Federera po ukupnom broju osvojenih titula (90-102). A Konorsa jako teško. Za to bi trebalo da odigra bar jednu fantastičnu sezonu sa 8,9 titula. Federera realno može stići kroz 2 i pol sezone. Pod uslovom da ne propušta turnire.
    (Kuvarlija, 31. januar 2022 12:31)

    # Link komentara

  63. Rafa je odlican, ali daleko od GOAT-a. Statistika kaze.
    (Deda Kreza, 31. januar 2022 12:25)

    # Link komentara

  64. Nikad GOAT
    (SIN LOVCA NA PACOVE, 31. januar 2022 12:24)

    # Link komentara

  65. druže, Nadal je 2013. godine poslednji put dobio SET protiv Djokovića na tvrdoj podlozi. toliko o tome...
    (denis, 31. januar 2022 12:24)

    # Link komentara

  66. Zamislite samo sa kojim samopouzdanjem će sada Nadal doći na Roland Garos, smeo bih se opkladiti u šta god da će ga lagano osvojiti. A evo vidim na kladionicama je apsolutni favorit.
    (tarot, 31. januar 2022 11:38)

    Neće ga osvojiti, kao što ga nije osvojio ni prošle godine, kao što, uostalom, ne bi osvojio ni AO da je igrao Djoković, i on to dobro zna.
    (uji, 31. januar 2022 12:21)

    # Link komentara

  67. Kako im je očajnički bilo potrebno da se uhvate za nešto, pa da Rafu odmah proglase za najvećeg u istoriji. Polako Borise trka još nije gotova...
    (H2H, 31. januar 2022 12:21)

    # Link komentara

  68. "Rafa najuspešniji" - hmm. Hajde da vidimo:

     

    DA - GS, 21 naspram 20

    NE - Broj nedelja na prvom mestu. Biće oko 150 nedelja u zaostatku za Novakom i to je skoro TRI PUNE GODINE kada se nedelje pretoče u godine.

    NE - broj velikih titula - Nole beži za 4

    NE - svi GS osvojeni po najmanje dva puta - Nole ima isto to, samo što je do tog uspeha stigao pre Nadala, odnosno prvi u Open eri, Nadal je ipak drugi.

    NE - svi mastersi osvojeni po najmanje jednom. Novak je sve masters turnire osvajao najmanje dva puta. Fale mu još jedan Monte Carlo i Sinsinati za tri puta.

    NE - Završni Mastersi - Nadal nije NIJEDNOM pobedio na ATP CUP FInals turniru, u konkurenciji TOP 8 igrača. Novak je taj turnir osvajao 5 puta.

    NE - Head to Head - tu je Novak bolji od Nadala: 30:28

    NE - Djokovic je jedini igrač (posle Lejvera) koji je osvojio 4 uzastopna GS turnira. Ne u kalendarskoj godini, ali je jedini to uradio. Da su kojim Nadal ili federe to uradili, to bi bio povod da ih proglase za božanstva.

    NE - posredni razlozi - Nadal nije Djokovica pobedio na hard court terenima od septembra 2013. Dakle punih 8,5 godina NIJEDNA POOBEDA. Da zlo po Nadala bude veće, na toj podlozi mu nije uzeo ni NIJEDAN JEDINI SET. U tom periodu, jedini meč na travi je takođe dobio Djoković. Sa druge strane Djoković je Nadala pobeđivao na šljaci u tom periodu, iako je više mečeva gubio na toj podlozi.

    Dakle, Beker - uvek je bio prevrtljiv. Njegove komentare ne treba shvatati ozbilno. Dokaz: ovi fakti koji su navedeni gore.
    (Conan, 31. januar 2022 12:21)

    # Link komentara

  69. Srdjane, zaboravio si da spomenes i to da nadal nije bio u karantinu onoliko koliko je trebalo da bude pre ulaska u zemlju.
    (Pirotehnicar, 31. januar 2022 12:21)

    # Link komentara

  70. Ne mora to nista da znaci, jer je bilo jos gore po Novaka na kraju 2020 godine u nakon izbacivanja za UsOpena i poraza u finalu RG od Nadala. Posle toga je Novak uzeo cak tri GS titule za redom i izjednacio se sa Nadalom i Federom.

    Nadal je favorit je jedino na Roland Garosu, iako ce se praviti lud na komferencijama i prebacivace loptu drugim igracima kao i uvek. Na Wimbldonu i US openu je opet Novak favorit, ali u svakom slucaju nije isto biti favorit i sampion na kraju.

    Kako god GOAT trka nije zavrsena, videcemo jos dosta toga u narednim godinu dve...
    (chupavi, 31. januar 2022 11:29)


    Nisi baš u pravu. Nadal je favorit na Roland Garosu, a Novak na Wimbldonu.

    Na betonu , pa na sledecem Us openu nema favorita. Sve će zavisiti i od žreba. Meda je sam prosuo finale, ovo se dešava drugi put protiv Nadal, možda i treći put. Ono kad je vodi na mastersu 5:1 u trećem setu i izgubi ladno od Nadala. Ni na ovom AO kao ni na Us Openu Meda nije ima težak žreb. Ali ovaj put težak meč proti Kandajnina 0:2 je spasio. Na Us open u finalu je delovao mnogo svežije. Za Us Open će biti mnogo bitan žreb!
    (no name, 31. januar 2022 12:20)

    # Link komentara

  71. Za to se pita drugi čovek, ali njemu zabrane da igra pa, onde neki drugi dođu na red. Na žalost sport nije uvek samo sport, ako još imaš svoj stav, onda skoro da si ugasio.
    (neznalica, 31. januar 2022 12:19)

    # Link komentara

  72. Broj nedelja na prvom mestu nije relevantan u Nadalovom slucaju jer je vise puta bio povredjen, pa iako je sustinski bio najbolji na svetu, na listi nije bio jer je zbog povrede izgubio bodove iz druge polovine godine...
    (Ekg, 31. januar 2022 12:18)

    # Link komentara

  73. Pa dobro,ok...Svakako ćeš i na jesen morati da se oglasiš po istom pitanju.
    (Saša, 31. januar 2022 12:17)

    # Link komentara

  74. Polako ljudi sa tim ko je najbolji svih vremena,ima jos da se igra. Da je Novak nekim slucajem osvojio titulu na AO a Nadal ponovo izjednacio na RG svi bi rekli da je Nadal najbolji.Ja mislim da je ovo bolja solucija jer je Nadal uzeo titulu kad je prvom favoritu bilo zabranjeno da igra. Ako Novak osvoji 21 titulu na RG gdje je Nadal osvojio vecinu svojih titula, onda ce sve dileme biti otklonjene. Poslije toga Nadal se vise nece oporaviti i trka ce biti zavrsena.
    (Riki, 31. januar 2022 12:13)

    # Link komentara

  75. Realno,za sada jeste, broj titula je usvojeno merilo.
    (aha@
    Realno treći je po broju titula.
    (Titule..., 31. januar 2022 12:09)

    # Link komentara

  76. Za sada, po rezultatima, Djoković je najbolji igrač svih vremena. Negirati to znači, tvrditi da je 80 cm veće od 100 cm da je 800 gr. teže od kile.
    (SIN LOVCA NA MEDVEDE, 31. januar 2022 12:04)

    # Link komentara

  77. Da i on nešto realno kaže.
    (pop, 31. januar 2022 12:03)

    # Link komentara

  78. Jao kad ga Djokovic opet opere na RG-u, jao.
    (Sabre, 31. januar 2022 12:02)

    # Link komentara

  79. Овај Бекер је тренирао Новака, али га суштински никад није упознао, нити га је разумео.
    (sempervivum, 31. januar 2022 12:00)

    # Link komentara

  80. Kako sad to, zar nije legenda svetskog tenisa Džumhur rekao da je Nole najbolji?
    (ne razumem, 31. januar

    Rekao je Sampras.
    (razumes itekako, 31. januar 2022 11:59)

    # Link komentara

  81. Može postati ako Noleta ne puste da igra Grend slemove.
    (Dr.Bre, 31. januar 2022 11:59)

    # Link komentara

  82. Ovo je prosto nenormalna hajka na Novaka Đokovića, ovo je bolesno....apsolutno bolesno.
    Duša me zaboli kada vidim sa kime je Novak sarađivao i koga je sve respektovao.nadam se da posle ovoga neće bataliti tenis.
    (BLuka, 31. januar 2022 11:58)

    # Link komentara

  83. Kada je Federer imao najvise GS, to je bio kriterijum. Kada su sva trojica imala jednak broj, onda je kriterijum bila elegancija, ok.
    Sada je ponovo kriterijum broj GS trofeja.
    Ok. Kada Novak bude imao 25-26 GS titula, vraticemo se opet na umetnicki dojam.
    (Straight Outta München, 31. januar 2022 11:57)

    # Link komentara

  84. Kako vam više ne dosadi :)
    (prika iz susjedstva, 31. januar 2022 11:57)

    # Link komentara

  85. Lol
    (Aha, 31. januar 2022 11:56)

    # Link komentara

  86. Još ne može prežaliti što ga Nole naljurio iz svog trenerskog štaba...
    (Neo@, 31. januar 2022 11:05)

    Da, zato je nedavno izjavio da Nole ima nejednak tretman u odnosu na Nadala i Federera.
    (Robert, 31. januar 2022 11:55)

    # Link komentara

  87. Realno po meni,objektivno gledano,Federer je bolji igrač od Nadala iako to statistika ne pokazuje uvijek je bio iza Federera a naravno i Novak je bolji,tako da daće Bog da uzme Novak još ta dva tri slema i da začepi svima usta.
    (ivan, 31. januar 2022 11:53)

    # Link komentara

  88. Nadal je trenutno najbolji(21 GS,2 zlata sa OI i osvojenih 90 turnira),Federer je na drugom mestu(20 GS,102 osvojena turnira,zlato sa OI),Novak je na trećem mestu(20 GS,bez zlata ba OI i 86 osvojenih turnira).Treba samo biti malo realan.Još kada se na ovo sve doda podatak da je Nadal na svetskom nivou punih 17 godina,Federer je bio 15,pošto od 2018 nije osvojio GS,a Novak je na takvom nivou 13 godina.Sve ovo može da se promeni u slučaju da Novak igra u narednom periodu,ali to sve od njega zavisi.
    (Igor, 31. januar 2022 11:51)

    # Link komentara

  89. Realno se mogu i sloziti i ne,ali u sustini Novak se pita najvise,ukoliko ne bude igrao na predstojecim g.slemovima tesko ce uspeti da ga stigne pod uslovom da epidemija stane nekako...Za sada je 21-20-20
    (gvozdje79, 31. januar 2022 11:49)

    # Link komentara

  90. Mnogi ovde pišu kako Nole nije hteo da se vakciniše zato što je tvrdoglav. Ne zaboravite samo da Nole još uvek NIJE rekao ZAŠTO se nije vakcinisao. Kada i to budemo znali, onda će neki komentari biti logični. Samo kažem ...
    (Realan, 31. januar 2022 11:48)

    # Link komentara

  91. Pa cekajte...svi smo pricali da su GS najveci i jedini kriterijum? Ako je tako i ako se na ovome zavrsi, onda Rafa zaista jeste GOAT. Nadam se da ce se Novak dozvati pameti i da ce ga prestici
    (boki, 31. januar 2022 11:48)

    # Link komentara

  92. @Gavrilo... Kažeš da Novak jedini na turu ima fondaciju. Ima ih više a jedan se izdvaja. Mama mu je iz Južne Afrike i samo njima je pomogao sa školskom opremom vrednom 20 miliona evra. Živi u Bazelu.
    (Lala, 31. januar 2022 11:47)

    # Link komentara

  93. Jedini pravi parametar su osvojeni GS i amin, nikakve nedelje, ukupan broj osvojenih turnira, međusobni omeri....
    (da se ne ljubimo, 31. januar 2022 11:46)

    # Link komentara

  94. Meni je vrh kako ljudi brzo zaboravljaju i kako se menja mišljenje od turnira do turnira. Da je Medvedev uzeo titulu novine bi pisale: nema više velike trojke Medvedev srušio Đokovića i Nadala; da je uzeo Federer (da je kojim slučajem igrao) pisalo bi: Najbolji svih vremena jer je u 41 uzeo titulu, Da je Đoković uzeo: isto tako. Čekam Roland Garos da čujem sledeću alternativnu verziju teniske istorije.
    (Vladimir, 31. januar 2022 11:28)

    ---…--

    Pa to je sve istina, istorija tenisa se trenutno pise i menja. Pa ne govorimo o istoriji antickog Rima.
    (ja, 31. januar 2022 11:45)

    # Link komentara

  95. Бекер к’о Бекер, финансијски пропао па прича причу која прија западњачком уху, не би ли нашао спонзора или послодавца, не би ли га неко запослио као тренера или као коментатора или аналитичара.
    (veliki strumf, 31. januar 2022 11:45)

    # Link komentara

  96. Kako sad to, zar nije legenda svetskog tenisa Džumhur rekao da je Nole najbolji?
    (ne razumem, 31. januar 2022 11:44)

    # Link komentara

  97. Nije rekao najbolji, nego najuspesniji.
    (Preklez, 31. januar 2022 11:44)

    # Link komentara

  98. Победник јучерашњег финала суштински је само победио у дуелу изазивача и квалификовао се та меч против деветоструког шампиона АО! То би тако требало да буде. Ово је апсолутно КРЊА титула.
    (veliki strumf, 31. januar 2022 11:43)

    # Link komentara

  99. Kako samo trče sa proglašeenjem..Kao da zaboravljaju da karijere nisu završene. Sve ok, Nole zna šta treba da uradi. Još 5 GS-a, mislim da će rešiti sve dileme.
    (Tormund, 31. januar 2022 11:41)

    # Link komentara

  100. Realno,za sada jeste, broj titula je usvojeno merilo.
    (aha, 31. januar 2022 11:39)

    # Link komentara

  101. Pa, za razliku od Novaka koji je dospeo u teniski vrh kad je Federer već počeo da popušta sa svojom dominacijom, Nadal je igrao paralelno i u Federerovo i Novakovo zlatno vreme i osvajao i tada grand slemove. On je negde u sredini između ove dvojice, primao je oštricu i sa jedne i druge strane, sve je to izdržao, i sad je pokazao da je i sad veličina. Bez obzira na mnogo finala koje je izgubio, činjenica je da je u velikoj konkurenciji došao do najvišeg broja grand slemova, dakle u svakom slučaju, najuspešniji zasad, čovek koji se ne boji izazova, i igra vrlo hrabar tenis. Sve čestitke.
    (Soks, 31. januar 2022 11:38)

    # Link komentara

  102. Zamislite samo sa kojim samopouzdanjem će sada Nadal doći na Roland Garos, smeo bih se opkladiti u šta god da će ga lagano osvojiti. A evo vidim na kladionicama je apsolutni favorit.
    (tarot, 31. januar 2022 11:38)

    # Link komentara

  103. Kako kratko pamcenje... pre samo par meseci pred US open su svi pricali skroz suprotno. A No1e je izgubio samo 1 mec. One posle koji nisu tako bitni ne racunam. A sad bi mozda, ali samo mozda izgubio u finalu u kom sigurno ne bi bilo Nadala, da je fer play i da se politika nije umesala....
    (pera, 31. januar 2022 11:37)

    # Link komentara

  104. Rafa je kralj ove igre. Igra najspektakularniji tenis ikad. Ljudi to vole, ljudi to znaju da cene. Njegovi tigrovi pokreti na terenu mame uzdahe kod publike a bogami i lepšeg pola.Rafa je ratnik, Rafa je besprekorno borac, Rafa je muškarčine na terenu. Van terena pokopan, smiren, dobroćudan, stidljiva ali čvrsto stoji na svojim nogama. Jako je iskren i ima dobru dušu što je očigledno. Nekada djeluje kao odrasli naivni dečak,što je jako simpatično. Eto zašto je Rafa voljen. Eto zašto je rafa šampion!
    (Zagor, 31. januar 2022 11:36)

    # Link komentara

  105. Можда тренутно, видећемо већ до краја године каква ће ситуација бити.
    (ivan, 31. januar 2022 11:36)

    # Link komentara

  106. Samo još jednom da ponovimo, da taj svestrani Nadal, na betonu, nije uzeo set Novaku još od davne 2013 godine.
    (Ja ostajem, 31. januar 2022 11:36)

    # Link komentara

  107. Uzinat svima Djokovic ce biti naj bojii teniser sveta svih vremena. Gospodine beker imas li ti oci pa Djokovic je I dajie igrac broj jedan na rang listi. Djokovicu mozete Samo da pjiunete pod prozor.
    (zdravko, 31. januar 2022 11:35)

    # Link komentara

  108. Ovo ce ocigledno do kraja biti spartanska borba izmedju Djokovica i Nadala, po broju grend slemova, Federer je tu vec otpisan. Jedan ili dva grend slema vise izmedju njih deluje kao razlika izmedju 6-7. Ne zaboravite plejadu mladih igraca koji su u vrhu tenisa, poput Medvedeva, Beretinija, Zvereva, Cicipasa, Sinnera . Svako od njih moze da dobije i Djokovica, i Nadala, pogotovu sto su ova dvojica na zalasku svojih karijera. Sto se mene tice, Federer je najbolji teniser ikada po stilu igre, Nadal po borbenosti, a Djokovic po psihi, to su fakti. Svako od ove trojice je u necemu najbolji ikada, tako ce i ostati.
    (Kraken89, 31. januar 2022 11:35)

    # Link komentara

  109. Nebi reko Nadal nepomaze ljudima kao Novak Novak ce na kraju ove godine imati 23 grem slem titule a Nadal ce stojati na 21 grem slem tituli ja to potpisujem zivi bili pa videli danas retko Koji teniseri ima fondaciju mislim da je Novak jedino na turu Koji ima fondaciju
    (Gavrilo, 31. januar 2022 11:35)

    # Link komentara

  110. Da, trenutno...
    (MARKEĐANI, 31. januar 2022 11:35)

    # Link komentara

  111. Trenutni GOAT prema samo broju GS titula Nadal jeste, do koga je došao i tako što su Novaka proterali iz AU, a delom i krivicom Novaka zbog tvrdoglavosti da se ne vakciniše. Ko će biti GOAT će se znati kada Nadal i Novak završe karijere, tako da je ova izjava Bekera nebulozna, čak i drska. Doduše ne znam u kakvom je stanju Beker jer stalno daje različite izjave, kako duva vetar.
    Sve dalje zavisi od Novaka, ali i situacije sa koronom, možda će ipak
    morati da se vakciniše, kako bi postao GOAT.
    (jovan, 31. januar 2022 11:16)

    Nece se vakcinisati kao sto se nije i Nadal vakcinisao i 80% tenisera nego da ne bi opet ispao budala uzece potvrdu kao i oni da se vodi kao vakcinisan i gotova prica.
    (Ivan, 31. januar 2022 11:33)

    # Link komentara

  112. Bravo Rafaela, bravo...well done !
    (BB7 to RF777, 31. januar 2022 11:32)

    # Link komentara

  113. Provocira Beker :)

    Oce to da doping boy bude najbolji, cak mu se i kosa ne prima kad je presadi vise.
    (Marko, 31. januar 2022 11:30)

    # Link komentara

  114. A sta, sada vise nije kriterijum opsti utisak ?
    (El Paso, 31. januar 2022 11:30)

    # Link komentara

  115. Od juce I zvanično po ga titulama, po ostalim segmentima teško
    (Lol, 31. januar 2022 11:30)

    # Link komentara

  116. Ja se stvarno nadam da ce se Nole vratiti ali ce mu biti tesko. On je bas unisitio svoj ugled u svetu, koliko god ga mi volimo to je istina. Publika ce biti protiv njega (a njemu znaci da ga vole), tesko ce mu biti da putuje, imace probleme sa sponzorima itd. Pored toga izgleda da je falsifikovao PCR test i to uvek mogu da iskoriste protiv njega iako niko to ne moze da dokaze. U svetu vlada velika polemika i on je na "pogresnoj" strani.
    (malina, 31. januar 2022 11:30)

    # Link komentara

  117. nije ovo loše nimalo, Novak će moći u bilo kom trenutku u budućnosti da se pohvali da je 10 godina brisao patos sa najboljim svih vremena, ostali rekordi i titule mu i ne trebaju.
    (gao, 31. januar 2022 11:29)

    # Link komentara

  118. Nikad nisam video coveka sa nekonstantnijim misljenjem od Bekera. Svaki put drugaciji stav.
    Nemam nista protiv da neko misli da je Nadal najbolji teniser svih vremena, to je ionako subjektivna kategorija, ali majku mu imaj stav.
    (JT, 31. januar 2022 11:29)

    # Link komentara

  119. Ne mora to nista da znaci, jer je bilo jos gore po Novaka na kraju 2020 godine u nakon izbacivanja za UsOpena i poraza u finalu RG od Nadala. Posle toga je Novak uzeo cak tri GS titule za redom i izjednacio se sa Nadalom i Federom.

    Nadal je favorit je jedino na Roland Garosu, iako ce se praviti lud na komferencijama i prebacivace loptu drugim igracima kao i uvek. Na Wimbldonu i US openu je opet Novak favorit, ali u svakom slucaju nije isto biti favorit i sampion na kraju.

    Kako god GOAT trka nije zavrsena, videcemo jos dosta toga u narednim godinu dve...
    (chupavi, 31. januar 2022 11:29)

    # Link komentara

  120. Šljakaš ostaje šljakaš... on više Đokovića ne može da pobedi ni na RG. Letos ga je Novak ponizio na RG.

    Nadal može da osvoji GS samo ako ne igra Đoković. I to je cela priča. Bedni jesu što moraju da se služe ovakvim gadostima da bi zaustavili Novaka.

    Čuj najbolji Nadal ...ha ha ha ....običan šljakaš.... reklo bi se da Beker malomisojava sujetu jer ga je Đoković otpustio. Znamo te, Bekeru :-)))
    (Rocky, 31. januar 2022 11:28)

    # Link komentara

  121. Rekao je da je najuspesniji, a ne najbolji.
    (Slavisa, 31. januar 2022 11:28)

    # Link komentara

  122. Boris Beker, gospodin, uvek fer i iskren!
    (Rafa, 31. januar 2022 11:28)

    # Link komentara

  123. Meni je vrh kako ljudi brzo zaboravljaju i kako se menja mišljenje od turnira do turnira. Da je Medvedev uzeo titulu novine bi pisale: nema više velike trojke Medvedev srušio Đokovića i Nadala; da je uzeo Federer (da je kojim slučajem igrao) pisalo bi: Najbolji svih vremena jer je u 41 uzeo titulu, Da je Đoković uzeo: isto tako. Čekam Roland Garos da čujem sledeću alternativnu verziju teniske istorije.
    (Vladimir, 31. januar 2022 11:28)

    # Link komentara

  124. Meni je vrh kako ljudi brzo zaboravljaju i kako se menja mišljenje od turnira do turnira. Da je Medvedev uzeo titulu novine bi pisale: nema više velike trojke Medvedev srušio Đokovića i Nadala; da je uzeo Federer (da je kojim slučajem igrao) pisalo bi: Najbolji svih vremena jer je u 41 uzeo titulu, Da je Đoković uzeo: isto tako. Čekam Roland Garos da čujem sledeću alternativnu verziju teniske istorije.
    (Vladimir, 31. januar 2022 11:27)

    # Link komentara

  125. Uh, ovaj je jedva docekao. Brzo je zaboravio na cijem je platnom spisku bio. S obzirom na situaciju sa Noletom i kako su ga tretirali u Australiji, pomalo je bedna ovakva izjava.
    (sale, 31. januar 2022 11:27)

    # Link komentara

  126. Nece vaziti pozitivan PCR za Francusku i RG u prethodnih 6 mjeseci, skratili su na 4 mjeseca, i to pravilo stupa na snagu od 15. februara. Ne znamo koliko ce trajati,sve se brzo mijenja, ali mislim da ce bez vakcinisanja biti nezgodno za Novaka, uvijek moze da izvisi.
    (Boris, 31. januar 2022 11:27)

    # Link komentara

  127. Dosadili su vise svi sa ovom pricom.
    (Pixi, 31. januar 2022 11:26)

    # Link komentara

  128. Pokvareno, manipulatorski… ovaj covek je debelo placen od strane Novaka, ne da bi bio trener vec da bi pre svega svojim imenom imao uticaja na to da Novaka teniski establisment ne šuta na svakom koraku… to je imalo smisla neko vreme i kad je postalo neodrživo (zato što je Nole shvatio da će ga stalno ucenjivati) Nole mu je dao otkaz.
    (ejs…, 31. januar 2022 11:26)

    # Link komentara

  129. Možda i jeste. Ali ti nisi sigurno.
    (John Doe, 31. januar 2022 11:25)

    # Link komentara

  130. Ovaj se okreće kako vetar duva. Nedavno je pričao za Federera, pa za Đokovića, sad je Nadal najbolji svih vremena... Koliko trebaš biti glup, pa da proglašavaš svake godine nekog drugog za najboljeg.
    Da su svi završili karijere, pa i da razumem ovu izjavu. Ovako ovo što radi više nije čak ni smešno...
    (davor, 31. januar 2022 11:25)

    # Link komentara

  131. Da...Ispravno
    (Đenka, 31. januar 2022 11:24)

    # Link komentara

  132. daree@

    U pravu ste, utakmica traje i prije zavrsetka se ne moze znati rezultat.
    Ispravno bi bilo to definisati sa "najbolji do sada". Kako ce dalje da bude, niko ne zna, moze se samo pretpostavljati.

    Uzgred, ova Bekerova izjava nije bas u saglasju sa statistikom, ali to je izgleda u ovom slucaju, manje vazno. Srecom, "utakmica" nije zavrsena.
    (Olja, 31. januar 2022 11:24)

    # Link komentara

  133. Ako se Novak ne vakcinise bolje odmah da batali tenis. To je danasnja realnost novog svetskog poretka! Hteli mi to da prihvatimo ili ne.... Jace selo od svatova...
    (Balboa, 31. januar 2022 11:23)

    # Link komentara

  134. Mora da je cimao Nadala za kintu
    (Slobodan, 31. januar 2022 11:23)

    # Link komentara

  135. Lepo bi bilo da nije uzeo AO, pa da nema po 2 od svakog - jak je to argument na Nolovoj strani bio... Sad i Rafa to ima...
    (Lax, 31. januar 2022 11:23)

    # Link komentara

  136. Zato ste zabranili Novaku da igra... Znate vi dobro ko je najbolji. Zna i Nadal. Ali obnovicete gradivo ako Novak bude igrao RG.
    (Trash, 31. januar 2022 11:23)

    # Link komentara

  137. Javljaju se pajaci, cirkuzanti, mediokriteti. Boris beker, ofucani bankrot koji se tu sukja od tv-a do tv-a ne bi li zaradio jos neku crkavicu da ima da prezivi; sluga svih gospodara, on porucuje da je rafa GOAT, pazi tebe neko da cuje, potpuni bezveznjak koji menja misljenje kako mu sponzori narede. Smesan i sraman je taj beker, sva sreca pa ga je nole davno procitao
    (anonimnus, 31. januar 2022 11:21)

    # Link komentara

  138. Najveći korisnik dopinga u istoriji tenisa, nažalost. Kad samo pomislim da mi je nekad bio omiljen posle Novaka, na ovom turniru je pokazao pravo lice. Čovek od 36 godina posle pauze od 6 meseci osvaja dve titule u nizu, od kojih je jedna grend slem koji je u životu osvojio samo jednom, i to protiv 10 godina mlađih...
    (no1e, 31. januar 2022 11:19)

    # Link komentara

  139. Fale mu neki mastersi,neke nedelje na prvom mestu,medjusobni skor sa dvojicom koji pretenduju na tu poziciju,dobro sa jednim od njih...
    Jos se igra,mada igrace se i kad njih trojica zavrse karijere,niko nije mogao da pomisli da ce Margaret Kort ili Stefi Graf neko nekada stici,a tu su iza coska.
    (Mix, 31. januar 2022 11:19)

    # Link komentara

  140. Prolupao Beker odavno.
    (Nexa, 31. januar 2022 11:19)

    # Link komentara

  141. Samo da te pozove da mu budes trener, jer evidentno ti je potrebno novca.
    (Cokoladica, 31. januar 2022 11:19)

    # Link komentara

  142. Djokovic poslednjih nekoliko sezona uzima 2 ili 3 gren slema godisnje, tako da ne vidim razlog zasto bi se bas toliko pravili mrtvi na tu cinjenicu. On vec ove sezone moze da prestigne Nadala u gren slemovima.
    (Ivan, 31. januar 2022 11:19)

    # Link komentara

  143. Meni je ok da se ovako kaže. Ako je to kriterijum, neka bude. Da ne bude posle, ako i kada Nole nadmaši Rafin rezultat, krenu da pričaju da je važno ko ima lepši stil, belje zube, više vakcina i sl.
    (Kikijevtata, 31. januar 2022 11:17)

    # Link komentara

  144. > Owns ATP Rankings records for most weeks at No. 1 (356) and most years ended at No. 1 (7).
    > Twenty-time Grand Slam champion is 1 of 3 men to hold titles at all 4 Grand Slam events at same time (also Budge, Laver) and 1 of 4 men to win all 4 Grand Slam events more than once (also Nadal, Emerson, Laver).
    > Captured 5 Nitto ATP Finals titles overall and is only player to win 4 in a row (2008, 2012-15).
    > Only player to win all 9 ATP Masters 1000 events, doing so multiple times for a record total of 37 titles.
    > Boasts winning records against Federer (27-23) and Nadal (30-28), as well as win streaks of 43 matches overall (2010-11), record 31 matches at ATP Masters 1000s (2011) and Open Era-record 30 matches at Grand Slams (2015-16).

    Moze Rafa samo da sanja ove rekorde...
    (Marinko, 31. januar 2022 11:17)

    # Link komentara

  145. Trenutni GOAT prema samo broju GS titula Nadal jeste, do koga je došao i tako što su Novaka proterali iz AU, a delom i krivicom Novaka zbog tvrdoglavosti da se ne vakciniše. Ko će biti GOAT će se znati kada Nadal i Novak završe karijere, tako da je ova izjava Bekera nebulozna, čak i drska. Doduše ne znam u kakvom je stanju Beker jer stalno daje različite izjave, kako duva vetar.
    Sve dalje zavisi od Novaka, ali i situacije sa koronom, možda će ipak
    morati da se vakciniše, kako bi postao GOAT.
    (jovan, 31. januar 2022 11:16)

    # Link komentara

  146. Naravno da je Rafa najveći a na RG će biti u zatvorenom klubu 22.
    (Zagor, 31. januar 2022 11:16)

    # Link komentara

  147. Ako ikada budu formirani kriterijumi za određivanje najboljeg svih vremena, to će biti Novak. Nisu samo GS titule merilo. Ako se sabere sve, Novak je ubedlivo najbolji.
    (Aleksandar, 31. januar 2022 11:16)

    # Link komentara

  148. Nadal ne može uopšte da bude u toj trci za najboljeg svih vremena!!!Jedini pravi parametar su broj nedelja provedenih na prvom mestu.A to odjednom, od kada je Novak pretekao Federera nije više važno!!Šta, dok je Federer držao taj rekord to je bio najvažniji parametar a sad odjednom više nije?!!A ma nemoj!!A Đoković je za više od 150 nedelja bolji od Nadala u tom parametru!!!A pokvareno je i od Bekera i još od nekih koji vrlo dobro znaju na koji je način Nadal osvojio ovaj turnir pa pričaju tako nešto.Od toga kako su Đokovića onemogućili da igra, do toga da postoji ozbiljna sumnja u to da je Nadal igrao pod dopingom, s obzirom da je do pre mesec dana jedva hodao i razmišljao da završi karijeru a sad odjednom osvojio turnir u finalu sa 5 setova.Da ne govorim o Đokovićevoj diskvalifikaciji sa US Opena.....A na zapadu se svi prave blesavi i naravno tobože to ništa ne vide.
    (Srdjan Novi Sad, 31. januar 2022 11:13)

    # Link komentara

  149. Svako je tamo gde treba da bude. Novak neka ne prica o medicini, jer nema pojma o tome, postoje ljudi koj se skoluju 10 godina da bi nesto uopste rekli na tu temu. Tuzan krah snova o GOATu, jos je bolniji jer svi znamo da nije moralo da bude tako.
    (Realistic, 31. januar 2022 11:11)

    # Link komentara

  150. Cisto malecki podsetnik da je Novak javno ponudio finansijsku pomoc Bekeru kada je ovaj bankrotirao
    (Vlada, 31. januar 2022 11:10)

    # Link komentara

  151. Znajuci Novaka, ovo ce ga dodatno motivisati. Mora da prestane da skace sam sebi u stomak. Prvo lakat skoro dvije godine izgubio i pustio Federeru i Nadalu da skupe po nekoliko GS titula i sada ovo sa AO. Znam da ovdje ljudi kritikuju vladu ali on im je dao sansu da mu to urade. Na kraju samo se brojevi pamte.
    (Hyp, 31. januar 2022 11:10)

    # Link komentara

  152. Mnogo bi me razocaralo kad bi se saznalo za Nadala da je nesto muljao, licno nisam tog misljenja, veliki je borac i sportista posvecen maksimalno. Novak ce imati opet motiva da sto duze igra.
    (anica velickovic, 31. januar 2022 11:09)

    # Link komentara

  153. Nole osvaja RG ako bude igrao
    A onda bi idealno finale Vimbldona ove godine bilo za odlucujucu GOAT titulu izmedju njega i Rafe
    (Stefan, 31. januar 2022 11:07)

    # Link komentara

  154. lakše malo boris sa izjavom,još se igra...
    (želja, 31. januar 2022 11:06)

    # Link komentara

  155. Slazem se, jedino je Bjern Borg mozda bio bolji, ali on je u 26-oj okacio reket o klin.
    (ZLOBEX, 31. januar 2022 11:06)

    # Link komentara

  156. Da bi neko bio najuspesniji utakmica mora da se završi ali ovde utakmica uveliko traje i apsurdno je diskutovati ko je najbolji svih vremena a takmiče se jos uvek i koji su kriterijumi najbolji svih vremena????Nadal jedino ima jednu GS titulu više i to je to a i skoro 100 nedelja zaostatka kao No1...
    (daree, 31. januar 2022 11:05)

    # Link komentara

  157. Još ne može prežaliti što ga Nole naljurio iz svog trenerskog štaba...
    (Neo@, 31. januar 2022 11:05)

    # Link komentara

  158. Nikako.
    U Federerovoj eri, Nadal je bio 2. najbolji teniser
    U Đokovićevoj eri, ponovo je 2. najbolji teniser
    Neće dugo imati najviše gren slemova, na kraju će i u tome završiti kao 2. najbolji teniser(svih vremena)
    Nadal je večiti broj 2 u tenisu.
    (Darko, 31. januar 2022 11:04)

    # Link komentara

  159. Bistar je Beker, zna da ce ovom izjavom da probudi inat kod Noleta ;)
    (stan, 31. januar 2022 11:03)

    # Link komentara

  160. Dobro, znaci sad opet brojite GS? Nista sporno, uzece ih Djokovic jos 4,5...
    (Fiki, 31. januar 2022 11:03)

    # Link komentara

  161. Ovaj decko se sprda.
    (Shircan, 31. januar 2022 11:01)

    # Link komentara