- Komentari -

Novak zadržao prvu poziciju

Najbolji teniser sveta Novak Đoković, započeo je svoju 358. nedelju vladavine na ATP listi.

Z.K. Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Posto je Novak prakticno odmarao do sad , i bolji na slaci od Medvedeva koji je umoran iz ovih podataka se vidi da ima otvoren put ka rekordu od 378 nedelja .
    (Racundzija, 31. januar 2022 19:45)

    Hvala na ovim podacima, bio si vredan. Mogu reci samo jedno: iz tvojih slova u Bozije usi.
    (Max Von Sidow, 31. januar 2022 22:01)

    # Link komentara

  2. U trci za rekord SGraf 377 nedelja, Djokovic sada ima otvoren put jos 20 nedelja. Medvedev je iscrpljen fizicki i psihicki, Novak je odmoran , a ide sezona sljake gde Medvedev svakako nema sta da trazi. Pogledao sam njihove turnire od prosle godine za period januar-jun, i Djokovic brani manje bodova. Za Atp cup Medvedev gubi 500 poena, Novak 140 poena. Za februar Roterdam i Dubai oba su prosle godine imali 0 poena. Za mart Indian Wells i Miami Novak ima 0 poena , a Medvedev brani 90+180. U martu 2021 Medvedev jos ima osvojen turnir atp Marselj i 250 poena da brani. Za april turnir Monte Karlo Medvedev ima 180 poena , a Novak 90 poena da brani. Za maj Madrid i Rim Novak 600 poena, a Medvedev 90+90. I jun Medvedev ima osvojen 2021 turnir atp Majorka 250 poena. Posto je Novak prakticno odmarao do sad , i bolji na slaci od Medvedeva koji je umoran iz ovih podataka se vidi da ima otvoren put ka rekordu od 378 nedelja .
    (Racundzija, 31. januar 2022 19:45)

    # Link komentara

  3. Novak mora fokusira na GS i nista vise.
    (neko, 31. januar 2022 19:00)

    # Link komentara

  4. Jutros u Australiji lider opozicije upozorava Novaka da ako zeli da dodje iduce godine dobro razmisli jer zabrana od 3 godine nije sala. Ako ovaj Morison izgubi izbore, sto vjerovatno hoce, ovaj sto dolazi je jos crnji tako da dobro razmisli hoce li se vakcinisati. Napravio je sebi probleme nevjerovatne. Ako ne moze da se vakcinise zbog medicinskih relevantnih razloga mogao je na upit suda da iznese te validne medicinske papire i dobio bi spor sa tim sto znaci da nije rijec o nauci nego o piramidama. Ne mogu vjerovati da stavlja na kocku sve sto je gradio cio zivot ali ko sam ja da o tome brinem kad njega nije briga. Steta
    (Petar, 31. januar 2022 11:03)


    Saljes ovde gomile negativnih komentara o NDJ. Ti si covece opsednut njime i zeljom da propadne. Sta je to s tobom, pratim te i ne mogu da se nacudim. Pokusavas biti neutralan i maskirati svoju malicioznost.
    Vadis same negativnosti u vezi Novaka, pa i ovo sto moze biti aktuelno tek za godinu dana.

    Ako im i sledeca vlast bude ovakva i ako ih bude strojila ovako jos godinu dana ja necu zaliti NDJ vec njihove gradjane. Licno mislim da Novak tamo nece ni zeleti da ide, svakako.
    (opusti se i predaj zivotu, 31. januar 2022 16:59)

    # Link komentara

  5. Na vesti od juce o pobedi Nadala (1380 komentara) sam opsirno i ozbiljno elaborirao o najvecem dostignucu NDJ, a to je broj nedelja na prvom mestu ATP rang liste. Smatram da bi to trebao biti odlucujuci kriterijum za GOAT-a. Ne zato sto ce to za narednih 50+ godina biti Novak, vec je to sasvim logicno.

    Razmislite malo. Svi smo ovde normalne inteligencije, imamo svi svoj stav - razmislite.

    Zar nije onaj ko je ubedljivo najduze bio na vrhu liste, bio No 1, najbolji i najkonstantniji, ujedno i zaista najbolji. No 1, sama rec kaze.

    Da je Medo juce uzeo AO i dosao na prvo mesto ko bi s pravom mogao da kaze da nije najbolji, a No 1 je. Nije najveci domet u tenisu osvojiti GS, najjace je biti broj 1, biti usamljen na vrhu piramide. Toliko.

    Pratite svi, a i ja cu, razvoj oko tih nedelja i tog vrhunca u narednom periodu. Jako je lepo komentator ispod napisao da nije kraj sa Grafovom, sledi i Mekenro i na kraju ultimativni dokaz - Mike Bryan. Ako mislite da sam na terenu teorije zavere, samo pratite i uvericete se i sami.

    Dobro znam sta su radili i kakvu histeriju su pravili oko 310 nedelja RF.
    (profesor Baltazar, 31. januar 2022 16:24)

    # Link komentara

  6. @ Bambi zamrznuti GOAT

    Samo hrabro i polako!
    (Seljakoslav deportovani GOAT, 31. januar 2022 16:07)

    # Link komentara

  7. Umesto da se usred pandemije koja je već ubila šest miliona ljudi (skoro cela jedna Srbija) vakciniše kao sav normalan svet, Novak je izabrao da budalama pravi i Australiju i sve ostale tenisere. Nije mu dozvoljeno i neslavno se vratio kući. Sam je kriv, niko ga nije sprečio da se vakciniše. A sada u komentarima čitam besmislice kako je to nekakva zavera svetskih moćnika da spreče Srbina i pravoslavca... tra la la. Ajde, ne budite smešni.
    (Petar, 31. januar 2022 15:53)

    # Link komentara

  8. Kakav bre rekord Stefi Graf, treba on da prestigne Mike Bryana, 506 nedelja na prvom mestu ATP liste, dupl je u pitanju, kakve veze ima? Pa ako racunamo i zene sto ne bi i dubl? A kad sabere McEnro nedelje na prvom mestu liste singla i dubla om ima 439 nedelja, pa ni to eto ne moze Novak da stigne, a nema ni Hopman kup.
    (Bambi zamrznuti GOAT, 31. januar 2022 15:42)

    # Link komentara

  9. Dao sam ti plus za informaciju, ali nisi u pravu u vezi odluke suda. Novak je deportovan na bazi iluzija Ministra da bi "prisustvo Novaka MOZDA povecalo anti-vax osecanja". Znaci to je samo po sebi apsurdno, i nikakvi ga medicinski papiri iz toga ne bi izvukli. Novak je politicki deportovan jer je njegova objava na instagramu kako je dobio medicinsko izuzece izazvala veliku pompu u javnosti Australije koja je prakticno zatvor vec 2 godine. E sad, da li ce ta zabrana stvarno trajati 3 godine...verovatno hoce, s obzirom da ATP lobira za Nadala i da su jedva docekali da Novaka izbace sa njegovog najuspesnijeg slema, tako da ce iza kulisa verovatno uciniti sve sto mogu da Novak vise nikada ne zaigra u Australiji.
    (Jovan, 31. januar 2022 11:33)

    Znam ali na sudjenju su ga trazili da svjedoci i sudija je u jednom trenutku cuo od drzave da ga pozivaju i tada da izadje i kaze zasto ne moze da se vakcinise. Ako postoji autoimuna bolest trebao je da izadje i kaze da je ima, da podnese dokaze pa bi i to oborilo argument drzave da je to samo njegov izbor, antivakserski stav. Tada bi i drzava bila bez argumenta da tvrdi sto je tvrdila a i sudija ne bi mogao reci da je razlog ministra ispravan. Ta prilika je propustena. Ne razumijem sto je misteriozan 8 mjeseci. I sada cuti jer se nada povratku iduce godine... ali onda je trebao saradjivati sa sudom ovako malo sam u procesu malo izvana je najgore izgleda
    (Petar, 31. januar 2022 14:37)

    # Link komentara

  10. Rang lista se koristi samo kod žreba turnira a bodovi se dobijaju i kad igrač prođe u drugo kolo turnira na kome je prošle godine ispao u prvom kolu.čista statistika.tenis se igra za osvajanje turnira.
    (Srki s, 31. januar 2022 13:42)

    # Link komentara

  11. Daleko teze je doci na prvu poziciju nego osvojiti slem,mnogo je takvih primera u proslosti,zadnji je Meda!
    Dakle Novak ce i dalje biti najbolji u istoriji i to dugo,dugo!
    (Bob, 31. januar 2022 13:21)

    # Link komentara

  12. Drago mi je sto je bas Nadal uzeo AO u ovakvim okolnostima jer se sa ovim slemom samo spustio ispod 20 slemova!
    (Bob, 31. januar 2022 13:18)

    # Link komentara

  13. Nadal ima i 2 Olimpijske medalje - zlatne!
    (AO!@
    Dve zlatne Olimoijske ima samo Endi Marej, Nadal ima "samo" jednu.
    Po tome Endi je definitivnI GOAT.
    (BLuka, 31. januar 2022 11:48)

    # Link komentara

  14. Zadrzao poziciju koja je bitna koliko i neki ATP turnir serije 250 ali
    Novak je nas pa je to veoma bitno a mozda i najbitnije.
    (Prle, 31. januar 2022 11:41)

    # Link komentara

  15. Bravo Nole tvoji takozvani navijaju za Medvedeva
    Nadal je veca opcija a Medvedev i Zverev ne
    (Master, 31. januar 2022 11:36)

    # Link komentara

  16. Jutros u Australiji lider opozicije upozorava Novaka da ako zeli da dodje iduce godine dobro razmisli jer zabrana od 3 godine nije sala. Ako ovaj Morison izgubi izbore, sto vjerovatno hoce, ovaj sto dolazi je jos crnji tako da dobro razmisli hoce li se vakcinisati. Napravio je sebi probleme nevjerovatne. Ako ne moze da se vakcinise zbog medicinskih relevantnih razloga mogao je na upit suda da iznese te validne medicinske papire i dobio bi spor sa tim sto znaci da nije rijec o nauci nego o piramidama. Ne mogu vjerovati da stavlja na kocku sve sto je gradio cio zivot ali ko sam ja da o tome brinem kad njega nije briga. Steta
    (Petar, 31. januar 2022 11:03)

    Dao sam ti plus za informaciju, ali nisi u pravu u vezi odluke suda. Novak je deportovan na bazi iluzija Ministra da bi "prisustvo Novaka MOZDA povecalo anti-vax osecanja". Znaci to je samo po sebi apsurdno, i nikakvi ga medicinski papiri iz toga ne bi izvukli. Novak je politicki deportovan jer je njegova objava na instagramu kako je dobio medicinsko izuzece izazvala veliku pompu u javnosti Australije koja je prakticno zatvor vec 2 godine. E sad, da li ce ta zabrana stvarno trajati 3 godine...verovatno hoce, s obzirom da ATP lobira za Nadala i da su jedva docekali da Novaka izbace sa njegovog najuspesnijeg slema, tako da ce iza kulisa verovatno uciniti sve sto mogu da Novak vise nikada ne zaigra u Australiji.
    (Jovan, 31. januar 2022 11:33)

    # Link komentara

  17. 358 nedelja au brate...Bravo Nole nas.
    (anica velickovic, 31. januar 2022 11:33)

    # Link komentara

  18. Đoković je bio diskriminiran, to nitko s dvije čiste ne spori, ali Nadalova je pobjeda zaslužena.

    Lani su Nadal i Federer odustali od US opena, na kojemu su uspješniji od Đokovića, ali nitko nije kriv Novaku što ga je Rus riješio po kratkomu postupku i nitko normalan ne osporava Medin zasluženi trijumf.

    I nitko s imalo nadgradnje nema ništa protiv Đokovićevih izvansportskih aktivnosti koje jačaju čovjekov duhovni potencijal.

    On uzima najbolje od brojnih učenja i doista je nazadno držati se samo svoje vjere ili svoga tora.
    (D, 31. januar 2022 11:20)

    # Link komentara

  19. Ovdje je problem sto se medvedevu dva puta računa po 1200 poena od australijen opena.
    7og februra - Medvedev gubi 500 poena od atp Kupa, djoković gubi 140poena.
    21og februra - medvedev gubi 1200 poena od australijen opena, djokovic gubi 2000 poena.

    Dakle 21og februara djokovic ce imati 8875 poena, a medvedev 8425 poen
    što znači da djokovic ostaje prvi sve do marta i masters turnira u indijan veslu i majamiju.

    Ko misli da ce medvedev igrati roterdam taj je lud, a ako djokovic osvoji dubai povecace prednost na preko 900 poena(8875+500).
    (FK Leotar, 31. januar 2022 11:11)

    # Link komentara

  20. Ok Rafa je uzeo 21 slem. Po cemu je on vec GOAT...
    (hmmmm, 31. januar 2022 10:37)

    Nadal ima i 2 Olimpijske medalje - zlatne!
    (AO!, 31. januar 2022 11:04)

    # Link komentara

  21. Jutros u Australiji lider opozicije upozorava Novaka da ako zeli da dodje iduce godine dobro razmisli jer zabrana od 3 godine nije sala. Ako ovaj Morison izgubi izbore, sto vjerovatno hoce, ovaj sto dolazi je jos crnji tako da dobro razmisli hoce li se vakcinisati. Napravio je sebi probleme nevjerovatne. Ako ne moze da se vakcinise zbog medicinskih relevantnih razloga mogao je na upit suda da iznese te validne medicinske papire i dobio bi spor sa tim sto znaci da nije rijec o nauci nego o piramidama. Ne mogu vjerovati da stavlja na kocku sve sto je gradio cio zivot ali ko sam ja da o tome brinem kad njega nije briga. Steta
    (Petar, 31. januar 2022 11:03)

    # Link komentara

  22. koliko medvedev gubi bodova..Jel Novak posle sigurno pada na drugo mesto kada mu se oduzmu bodovi?
    (nikola, 31. januar 2022 11:01)

    # Link komentara

  23. Nije GS jedino merilo velicine.
    Po tome je Steaua veca od Arsenala.

    Napokon. Za 5 godina, kad Novak zavrsi karijeru, imace 25 GS.

    Opusteno. Kad se slegne ova lazna euforija, kad se za 5, 10, 15 godina sumira istorija tenisa, ipak ce jedno ime biti sjajnije od ostalih.
    (opusteno, 31. januar 2022 10:59)

    # Link komentara

  24. Pravda!
    (Mirka, 31. januar 2022 10:56)

    # Link komentara

  25. Treba svi da se zapitamo kuda ovo vodi... Ljudi trebaju da se vakcinišu da bi se zaštitili a ne da bi mogli da putuju i učestvuju na turnirima.Prvo pitanje je da li je virus prirodan ili ga je čovek napravio. Suviše lako smo odustali od odgovora na to pitanje a ono je krucijalno. Ako je čovek, koji je motiv. Ako je motiv zarada farmacetskog lobija onda smo u velikom problemu jer ovo sto smo preživeli poslednje 3 godine će nam postati svakodnevnica. Vakcinisao sam se ali mi se uopšte ne sviđa razvoj situacije i trenutni vakcinalni fašizam. Postoji film Gataca, preporučuje da pogledate, budućnost koja je pred nama a koja je ranije delovala kao nemoguća a sada gotovo sigurna. Noletu sve najbolje, za mene je on sada GOAT.
    (Trash, 31. januar 2022 10:55)

    # Link komentara

  26. A osvajanje turnira donosi bodove a bodovi donose prvo mesto na rang listi....
    (Šou Biznis, 31. januar 2022 10:01)

    Samo što mesto na rang listi, nije garancija za osvajanje titula.
    Imao je i Marselo Rios prvo mesto, jer je bio konstantan u jednom periodu, a kad pogledaš titule - ni jedan GS.
    Jelena Janković isto.
    Zamisli da Španci krenu da vezuju svoje nedelje na prvom mestu FIFA rang liste, sa brojem titula prvaka sveta.
    Onda dođu Brazilici i pokažu im pet boginja.
    Ćao, zdravo.
    (Šou bez biznisa, 31. januar 2022 10:48)

    # Link komentara

  27. Svi ovi natpisi 2020>20 su pričali o lepršavosti Rodžerove igre i o 13 titula Rafe na RG kao najtežeg GS u priči o GOAT-u.Pošto je Rodžer definitivno odlepršao u istoriju,sad je opet samo bitno da Rafa ima 21 GS i to će trajati do Novakovog 21 GS a onda će jadnici već vratiti priču o RG.
    (Stanje stvari, 31. januar 2022 10:37)

    # Link komentara

  28. Ok Rafa je uzeo 21 slem. Po cemu je on vec GOAT. Uzeo ga je samo zato sto Novak nije mogao da igra. I nemojte mi molim vas da je NOle kriv jer je odradio onako kako je prvobitno receno. Covek nece da se vakcinise i ima prava na to. Vama niti u dzep niti iz dzepa. Samo mi nisu jasni oni koji kazu da ne moze da igra RG. Gde pise. On ima potvrdu da je prelezeo da koronu i sa tim ce moci da udje u FR. A sta ce biti do RG sa koronom to cemo da vidimo. Pa francuzi su ogromni protivnici vakcina. Ja uopste ne bi otpisivao Novaka za RG. A ko ce biti bolji to cemo da vidimo, ako ga je dobio prosle godine tamo ne vidim problem da ga dobije i ove. Plus verujem da mu je zelja sada jos veca. A na Wimbledonu ne vidim nikog ko moze da mu parira... Tako da polako...Idu izbori u Fr nista tu jos nije reseno a sve ce se lomiti oko korone...
    (hmmmm, 31. januar 2022 10:37)

    # Link komentara

  29. Zadrzao je prvu poziciju na trenutnoj listi, ali je izgubio na vecitoj. Privremeno. Jos se igra, doci ce stvari na svoje mesto.
    (Pera, 31. januar 2022 08:32)

    Daleko od toga. Broj nedelja na 1. mesetu je večna lista. 360 nedelja, vek treba da prođe da se pojavi neko da ga spusti na 2. mesto.
    (draganTenis, 31. januar 2022 10:33)

    # Link komentara

  30. Kad se bolje razmisli, mozda je i ovako bolje jer je jako bitno sa 1 pozicije napadati sledece GS, i dalje tvrdim da Nadal ne bi osvojio AO da je igrao novak, novak ga je uvek tu razbijao, ali gde moze osvojiti sledeci GS Nadal je RG, a jedino novak moze da ga dobije i niko više tamo, na wimbldonu je Novak favoriti i doista verujem da ce US open osvojiti jos jedanput do kraja svoje karijere kao i AO.
    (mirko, 31. januar 2022 10:27)

    # Link komentara

  31. Kao sto je neko dole napisao, ATP lista sluzi za rangiranje na turnirima, a tenis se igra da bi se osvajali turniri, tako da je taj broj nedelja totalno nebitan faktor.

    Trenutno Rafa ima 21 GS, Djokovic ima jedan Masters vise od Rafe.

    Ako ostane zdrav do RG, Rafa osvaja RG bez izgubljenog seta.

    Dame i gospodo, pozdravite novog i jedinog GOATa, posto narednih 30 godina ga niko nece skinuti!

    Rafa!
    (Objektivac, 31. januar 2022 10:24)

    # Link komentara

  32. (nemo, 31. januar 2022 10:02)

    Zasto Novak mora da juri sve kategorije, u svakoj da bude najbolji?
    Ultimatgoatlista kaze da je GOAT. Kome treba jos da se dokazuje? Za sta je kriv? Da nije takav kakav je, ne bi bio GOAT.

    Dakle, njegov put i nacin su najbolji. Ocigledno.
    (xyz, 31. januar 2022 10:24)

    # Link komentara

  33. Ok. Nebitno. Nole je tu rekorder, i tu nema šta da ae priča više o Broju 1 i broju nedelja. Samo za one koji uporedjivavju sa ženskim tenisom… sto ima smisla koliko i staviti točak od bicikla na traktor ! Noletu je samo cilj GS, drugo je sve odradio. Nadal isto, nemaju šta drugo da dokazuju obojica. Federer on nema šta više da traži, godine su tu, povrede, operacije, na suvo znanje se ne može uzeti Gs. Jedino pitanje je šta će Novak uraditi kako bih mogao da igra i da ne upada u frke kao sa Australijom, ako hoće da uzima titule mora to da resi, nema druge. Šta i kako ne znam niti sudim bilo kome, ali računica je jasna.
    (JPR24, 31. januar 2022 10:14)

    # Link komentara

  34. Pa ne moze ali ovaj nas ako se ne vakcinise nece mu dati da igra nigde.
    (@Asteriks, 31. januar 2022 10:10)

    # Link komentara

  35. Koliko god da boli ova titula Novakove navijače na kraju krajeva najveći krivac za sve ovo je sam Novak.
    U suštini dečko je imao izbor i izabrao je da ide suprotnim putem od 95% svojih kolega. Sada da li je on u pravu ili ne to je druga priča ali ako si u nekom kolektivu i ideš u suprotnom smeru od svih nema tu mnogo mesta za tebe. Na žalost ova titula je bolnija od bilo kojih jer je uzeta u njegovoj kući od njegovog najvećeg rivala koga su svi otpisivali pre ovog turnira.
    Novak je očigledno očekivao da neće igrati Australiju što se da videti iz njegovog kretanja tokom Novembra i Decembra gde je očigledno bio opušten na odmoru. Onda mu se nekako u zadnjem momentu pružila prilika da ide uz pomoć medicinskog izuzeća i on brže bolje krenuo u Španija na neke brze pripreme. Nažalost odigrao je ovo mnogo amaterski, verovatno njegov tim jer su loše procenili situaciju u australiji. Da je ćutao i samo se pojavio možda bi i prošao ali covek očigledno ne može bez društvenih medija koje se ga na kraju verovatno i koštale igranja turnira. Posle toga nije bilo povratka, veći deo javnosti dole se okrenuo protiv njega plus mediji i politicarima je bilo lako da poentiraju.
    Sada ako je Novak dosledan onda ili nastavlja ovim putem kojim je krenuo i ove godine verovatno igra samo Vimbldon jer bez vakcine nema ni RG ni US opena. Što znači da će mu Nadal bežati 2 što mislim da je nedostižno za Novaka pogotovu ako mu je učešće na slemovima zabranjeno. Velika šteta za takvog šampiona ali kao sto rekoh sam je zakuvao u svojoj borbi protiv vetrenjača. Nije ovo nikakva zavera protiv Srba , njihova pravila su za sve igrače bez izuzetaka a ti ako želiš da particiraš u njihovom svetu ili se povinuj ili pravi neki svoj svet gde će pravila biti po tvojoj volji.
    (nemo, 31. januar 2022 10:02)

    # Link komentara

  36. Rang lista je bitna samo kod žreba turnira.Tenis se igra za osvajanje turnira.
    (Srki s, 31. januar 2022 08:37)

    A osvajanje turnira donosi bodove a bodovi donose prvo mesto na rang listi....
    (Šou Biznis, 31. januar 2022 10:01)

    # Link komentara

  37. 21>20>20 Rafa GOAT
    (Miki, 31. januar 2022 10:01)

    # Link komentara

  38. 2020 i 2021 korona godinu i ono smiješno bodovanje, recimo: ako ne nastupaš na turniru kojeg su godinu ranije osvojio ostaju ti bodovi...
    (Spectator, 31. januar 2022 10:01)

    # Link komentara

  39. Al najjaci je ovaj lajovic, decko nikog nije pobedio 2 godine; a napreduje :D
    Kako je on 38.na svetu je najveca misterija sigurno
    (anonimnus, 31. januar 2022 10:00)

    # Link komentara

  40. @Pera Pa nije izgubio ni na večitoj, ne gledaju se samo ni slemovi, jesu najvažniji, to stoji, a Nadal ima samo jedan vise
    (Srbin, 31. januar 2022 09:59)

    # Link komentara

  41. Na kraju godine će imati isti broj grandslemova. Đoković će osvojiti Ronalnd Garros(ako bude mogao da igra zbog vakcine) i Wibledon a Rafa US open. Živi bili pa videli
    (Srđan, 31. januar 2022 09:58)

    # Link komentara

  42. ovi sto se drze samo za GS samo cu napisati da je 21 vece od 20 ali tu trka jos nikako nije gotova

    ali zato prijatelji 368... je mnogo vece od 208
    takodje malo je bitan i medjusobni skor i big titles gde takodje nas Djokara vodi a i svaki turnir bar po dva puta tako da nas Djokara je i dalje najbolji ikada!
    (nemanja, 31. januar 2022 09:55)

    # Link komentara

  43. Nadal je zasluzeno pobedio cestitke!Mnogo Ali mnogo energije je Danil potrosio svadjajuci se sa sudijama,prljavim navijacima itd…Ali po pitanju Novaka sam 100% optimistican jer su ga ovakvi padovi motivisali ,Novak se uvek vracao u boljoj verziji…Eto taj Tokio ga je unistio ,Nina…. sad ostaje zal US open,o AO i da ne pisem,Ali verujem da ce dominirati iz inata cim bude namirisao krv…Imacemo ljudi Jos 2 sezone uzivanja ,polako samo zivi bili samo ovo ludilo da prodje…
    Ziveli!Ziv bio Srpski Heroj Novak Djokovic???
    (Pedja, 31. januar 2022 09:54)

    # Link komentara

  44. Odličan podatak,Sreta što Novak nije prvo mesto naplatio sa vise Gs.titula. Mnogo poraza na Uspomenu,šest i pogodak sudije i ovaj Ao. Mnogo za beton.Rafa sa manje nedelja vise Gs,moraju da se koriste Sanse. Novak kada je bio u prilici da pise istoriju psihički je podlegao i lose odigrao tako da nije tačno to o njegovoj mentalnoj snazi tu je Rafa naj jaci.
    (Lakic, 31. januar 2022 09:52)

    # Link komentara

  45. Zar je moguće da ima likova koji se raduju i dalje prvom mestu??
    A Nadal ga juče prestigao po najvažnijem parametru, isto sve osvojio GS po dva puta,svašta,gledaju se turniri,čovek je gubi 5x od Mareja, Vavrinke i ovog raspalog panja Mede, a bitna stvar, ne druži se sa njima već ih melje, zato sada ima 21.
    (M., 31. januar 2022 09:47)

    # Link komentara

  46. Siguran sam da ce Novak imati najvise gren slemova na kraju sezone...Nadal vise ne moze da ga dobije ni na Rolan Garosu.
    (Asteriks, 31. januar 2022 09:45)

    # Link komentara

  47. najaskuplje je biti slobodan
    (x, 31. januar 2022 09:45)

    # Link komentara

  48. Ako Daniil bude igrao Roterdam gde je prijavljen, dovoljno mu je 1/4f i 90 bodova (2 pobede nad slabim igračima) da prestigne Novaka koji mora da osvoji Dubai da bi ostao na istom broju bodova jer brani 500. Ne osvoji li Novak Dubai, svakako gubi prvu poziciju.

    Posle toga ide USA turneja na kojoj ne vidim kako će Novak učestvovati bez vakcine jer u USA može nevakcinisan da stigne samo kopnom iz Meksika, da je prijavio Acapulco pa da i ima smisla da tako nešto proba da izvede. Opet, ostaju i turniri kao faktor i koji imaju svoja pravila, možda ga Miami i puste da igra, IW verovatno neće, ali videli smo da treba prvo ući u zemlju.

    Ne brani puno poena tamo, ali će ostali igrati i osvajati dodatne, Medvedev i Zverev sigurno, a ako se produže mere u Evropi, ni tu se neće naigrati ukoliko nastavi sa odbijanjem vakcine.

    Igraće on još tenisa, osvajati slemove, ali povratak na prvo mesto posle 14.02.2022 će biti đavolski težak bez vakcine jer neće imati dovoljno turnira na kojima može da učestvuje.
    (mickeyrs, 31. januar 2022 09:43)

    # Link komentara

  49. Na semaforu piše 21 : 20 Kraj
    (Mile, 31. januar 2022 09:40)

    # Link komentara

  50. 20>21
    (Nebeska matematika, 31. januar 2022 08:27)

    358 > 209

    BTW: [link]
    (Ta tebe visa matematika, 31. januar 2022 09:36)

    # Link komentara

  51. Mislim da ne vredi ovako,Nole mora da se vakcinise i da igra velike turnire inace nece uci u istoriju kao najbolji a svi to znamo da jeste.
    (Mladen, 31. januar 2022 09:32)

    # Link komentara

  52. Nadal se cjelu karijeru fokusirao na Grand Slam. Od 2009 preskace turnire.
    (mate, 31. januar 2022 09:31)

    # Link komentara

  53. Novak je tu jos samo jednu nedelju, nakon toga Medved preuzima prvo mesto jer je prosle godine AU open bio igran u februaru. Ovo su ali zaista poslednji trzaji Novaka na prvom mestu. Neverovatno sta covek uradi u zadnjih mesec dana, od imidza, zabrane ulaska u Australiju na 3 godine, propustanja prilike da osvoji GS do gubitka broja jedan. Reklo bi se da koliku je cenu platio da covek vise nece igrati tenis i da mu je ubedjenje (ne vakcinacija) ipak bitnija. Videcemo sta ce se dalje desavati ali steta koju je sam sebi naneo je ipak cini mi se veca nego sto bi on to mogao sada da menja. Ne zaboravite da je Novak 35 i da mu je fokus definitivno i na drugim stvarima u zivotu - 5g, energija, piramide, ravna zemlja, itd.
    (nolo, 31. januar 2022 09:16)
    Novak u 35-oj eto ima stavri na koje se fokusira a ti ovde prosipas praznu slamu. Prvo nije samo jedna nedelja, tu je sigurno do 21-og. A ovo ostalo što se dogodilo je najmanje njegova krivica jer su ga navukli i izigrali pokvareni zapdanjaci. Jasno mi je što ga oni ne vole, čak se sad može reći i otvoreno mrze, ali šta natera gomilu naših ljudi, Novakovih zemljaka da ga tako bez skrivanja ne podnose? U redu je biti nezainteresovan, ali takav odnos prema najboljem ambasadoru nase zemlje, strasno.
    (Tormund, 31. januar 2022 09:31)

    # Link komentara

  54. E to će da ga osvetla.
    (Rhyzm, 31. januar 2022 09:27)

    # Link komentara

  55. Ma kakav tenis, kakva lista! Pa ovo je najveca sramota u istoriji sporta! Hitler nije ovo radio sto je uradjeno u Australiji! Iako je pucao od mrznje, dozvoljno je Dzesiju Ovensu, koji nije imao prava ni u Americi tog doba, da dodje i uzme 4 zlatne medalje i bude zvezda tih Olimpijskih igara u Berlinu. Gotovo sto godina kasnije, zdravom i pravom coveku se zabranjuje da se takmici, najboljem na svijetu, uz neke smijesne razloge kako je opasnost za Australiju. Zabranjeno mu je samo zato sto je iz Srbije, i to je svima jasno! Da je bio Nemac, Amerikanac, igrao bi, ne bi vakcina bila nikakav uslov. Eto dokle smo dogurali.
    (kaokakao, 31. januar 2022 09:23)

    # Link komentara

  56. 20>21
    (Nebeska matematika, 31. januar 2022 08:27)

    Dobro zapamti ovo što si postavio,pa još bolje zapamti kako će izgledati na kraju ove 2022...lav se sprema i uskoro dolazi.
    (Gile šampion izraziti favorit., 31. januar 2022 09:22)

    # Link komentara

  57. Bolje da nije! Manje "štete" bi bilo po njega! Da je Medvedev pobedio, Novak bi bio br. 2 s druge strane Nadal bi ostao na jednom AO, ostao bi i na 20 osvojenih Gren slemova i ne bi došao u društvo 2+ osvajača Gren slemova gde mu realno nije mesto kao ni Rođi. Ovako Medvedev porazom samo učinio Novaku medveđu uslugu!
    (judd trump, 31. januar 2022 09:21)

    # Link komentara

  58. Novak je tu jos samo jednu nedelju, nakon toga Medved preuzima prvo mesto jer je prosle godine AU open bio igran u februaru. Ovo su ali zaista poslednji trzaji Novaka na prvom mestu. Neverovatno sta covek uradi u zadnjih mesec dana, od imidza, zabrane ulaska u Australiju na 3 godine, propustanja prilike da osvoji GS do gubitka broja jedan. Reklo bi se da koliku je cenu platio da covek vise nece igrati tenis i da mu je ubedjenje (ne vakcinacija) ipak bitnija. Videcemo sta ce se dalje desavati ali steta koju je sam sebi naneo je ipak cini mi se veca nego sto bi on to mogao sada da menja. Ne zaboravite da je Novak 35 i da mu je fokus definitivno i na drugim stvarima u zivotu - 5g, energija, piramide, ravna zemlja, itd.
    (nolo, 31. januar 2022 09:16)

    # Link komentara

  59. A 21 GS?
    (xcx, 31. januar 2022 09:15)

    # Link komentara

  60. Ne znam zasto se za prvog na listi uvek govorilo najbolji teniser sveta, bez obzira koliko GS osvojio u tekucoj godini?
    (samo pitam, 31. januar 2022 09:08)

    # Link komentara

  61. Da vidi naš Nole da igra sad te male turnire da nekako pređe Štefi Graf po broju nedelja na 1.mestu i bude apsolutni šampion i u muškoj i u ženskoj konkurenciji. A onda uz put i da uzme bar dva GSa do kraja godine što neće da bude nimalo lako. Uz onaj nesrećni poraz prošle godine kada nije uzeo zlatni slam trka za GOATa mu se sve više i više komplikuje zbog promaje u glavi..Sve računam da će da se sabere i da će da smogne snage da se bavi samo tenisom i ispoštuje sva pravila koja važe za sve pa da onda na našu radost za godinu, dve i definitivno postane GOAT. Voleo bi kada bi bar dve,tri GS titule imao više od Nadala i Federera ali to su samo želje. Videćemo kakve su Novakove fizičke i mentalne mogućnosti. Trenutno je Nadal GOAT na žalost..
    (Mile Vojvodina, 31. januar 2022 09:06)

    # Link komentara

  62. Lepi su ovi ponedeljci, kada Atp 1 brojka samo raste. Jos 19 nedelja do rekorda SGraf, pocinje odbrojavanje. Novak skoro nema poena za branjenje u narednih 20 nedelja, Medvedev je fizicki i psihicki pukao,a Novak odmoran. Nema sta da se ceka prvo Roterdam,pa Dubai, pa Majami masters, pa sljaka mastersi Madrid,Rim,Monte Karlo i punom snagom ako treba u narednih 20 nedelja i rekord Broj 1 je pao.Jos na sljaci Medvedev nema sta da trazi. Tako da od danasnjeg ponedeljka krece odbrojavanje 19,18....
    (Ponedeljak, 31. januar 2022 09:06)

    # Link komentara

  63. Nadopingovani Nadal ima jednu titulu više kad Novaku zabrane da igra a njemu nameste žreb. Ako Novaku i dalje budu branili da igra a Nadalu i dalje budu nameštali žreb i dozvoljavli da se dopinguje možda ga pretekne i na ATP listi.
    (DEX, 31. januar 2022 09:02)

    # Link komentara

  64. Očigledno će Novak još dugo biti prvi teniser sveta. Posle svega, treba da mu bude cilj i tih 378 nedelja, da više nemaju ni taj argument zbog Štefi Graf. Kako će ovo jučerašnje finale Medvedev izgurati videćemo, ne može on protiv publike i pritiska kao Novak koji to radi konstantno godinama. Nadam se da će sve to biti dodatni motiv Đokoviću da osvoji još neki grend slem trofej, neće biti lako, jer će pored protivika na terenu imati i mnogo protivnika van njega.
    (srle, 31. januar 2022 09:01)

    # Link komentara

  65. To je sada vise potpuno nebitno. Rekord u broju nedelja je odavno tu, ali GS se ne zaradjuje na staru slavu, mora i dalje da igra, a ne da se glupira i skuplja poene tamo gde ce ga pustiti, na njemu nebitne turnire 500 i 250.
    (to je realnost, 31. januar 2022 08:59)

    # Link komentara

  66. Mislim, posle svega da je ovo sada krajnje nebitno. Sve nas, prave Novakove navijače je zabolela sinoćna 21 titula Nadala, kao sigurno i samog Novaka. Pitanje je posle svega, šta dalje, osim Dubaija,kako nastaviti karijeru, ako vakcinacija bude obavezna za sve važnije turnire. Mislim da bi Novak trebalo da prekine ovu agoniju, I poput Jokića, Bogdanovića i svih naših velikih sportista, kao i svih najvećih tenisera sveta se vakciniše, nastavi karijeru I osvoji još bar 5-6 slemova. U suprotnom, Nadal, će ni kriv ni dužan postati GOAT, što trenutno, nažalost, po broj GS titula već jeste,iako je Novak daleko bolji teniser od njega. Mudrovanju, da li treba ili ne vakcina, je došao kraj, verovatno mu ne treba,ali su pravila takva I svi sportisti sveta to poštuju,treba to da učini Novak ili jednostavno završi karijeru, na šta takodje ima pravo, ali bi to bila tragedija I za milione Novakovih navijača širom sveta,o čemu Novak takodje treba da razmišlja.
    (ivan, 31. januar 2022 08:58)

    # Link komentara

  67. Pa da, eto rešenja, ako zabrane Novaku da igre cele godine mozda ga neko i stigne do leta.
    (sto mu gromova, 31. januar 2022 08:55)

    # Link komentara

  68. zato sam ja navijao za Rafu da Novak zadrži prvu poziciju
    (rosir, 31. januar 2022 08:49)

    # Link komentara

  69. najbolje da medvedev sa onakvom katastrofalnom igrom i nedostatkom kondicije bude prvi
    (srki, 31. januar 2022 08:49)

    # Link komentara

  70. Najvolji je onaj koji je najduze na PRVOJ MESTU.. tacka
    (Dunster, 31. januar 2022 08:46)

    # Link komentara

  71. Ali nije više GOAT
    (Mrgud, 31. januar 2022 08:43)

    # Link komentara

  72. Ali nije više GOAT
    (Mrgud, 31. januar 2022 08:42)

    # Link komentara

  73. Zadržao ali nevakcinisan neće se vratiti na prvo
    (acko, 31. januar 2022 08:41)

    # Link komentara

  74. A gde je RF?! O njemu ni reči.. mislim nije da smatram da je baaaš vredan pomena, ali mnogi smatraju, pa mislim da bi bio red...
    (OmiKoron, 31. januar 2022 08:39)

    # Link komentara

  75. Rang lista je bitna samo kod žreba turnira.Tenis se igra za osvajanje turnira.
    (Srki s, 31. januar 2022 08:37)

    # Link komentara

  76. Taman da zaokruzi to na 360 nedelja I mislim da ce to ostati nedostizno u buducnosti... Da se fokusira samo na Slemove, da uzme jos jedno 3,4 do kraja karijere I to je to.
    (Scania R500, 31. januar 2022 08:36)

    # Link komentara

  77. nebi ja tu nista diro` !!!


    BRAVO MAJSTORE
    (code47, 31. januar 2022 08:34)

    # Link komentara

  78. Ne znam tačno kako ide vic, ali Srbin ih je sve zeznuo na kraju.
    (zainteresovani posmatrač, 31. januar 2022 08:33)

    # Link komentara

  79. Zadrzao je prvu poziciju na trenutnoj listi, ali je izgubio na vecitoj. Privremeno. Jos se igra, doci ce stvari na svoje mesto.
    (Pera, 31. januar 2022 08:32)

    # Link komentara

  80. to sad vise ne vredi, Nadal je uzeo 21. slem zbog toga sto je Novak tvrdoglav...
    (sportsman, 31. januar 2022 08:32)

    # Link komentara

  81. ... prvak... sa jednom GS titulom manje... sad će on to da uvija... samo ako se vakciniše...
    (SlinaV, 31. januar 2022 08:31)

    # Link komentara

  82. 20>21
    (Nebeska matematika, 31. januar 2022 08:27)

    # Link komentara

  83. Dominacija Novaka pokazuje njegovo prvo mesto i kad ne igra na turnirima.. Bravo!
    (Marija .., 31. januar 2022 08:21)

    # Link komentara