Rezolucija se usvaja aklamacijom?

Beograd, Brisel, Njujork -- Generalna skupština UN večeras će se izjasniti o rezoluciji o Kosovu koju su usaglasile Srbija i sve zemlje članice Evropske unije. Usvajanje možda aklamacijom.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Zanimljivi su mi stavovi kosovskih Albanaca da je ova rezolucija kompromis ali opet s druge strane govore da se ne mora poštovati pogotovo ako je postojao dogovor da se poboljša status Srba. Znači konačno su ogolili svoje pravo lice da je njima bitna teritorija i samo teritorija. U pravu ste KosovA nije član UN-a a kako stvari stoje to neće ni postati. Bićete i ostaćete samo jedan izdržavani protektorat dokle god to vašim gazdama bude odgovaralo. Država niste a još manje nezavisna. Prizemljite se!
    (Bez_Cenzure, 10. septembar 2010 17:51)

    # Link komentara

  2. Super,preko noci promenismo (modifirasmo?) stav,sta ce da misle nasi prijatelji o nama?
    Zasto ste uopste pricali o "crvenoj liniji".Nije mi zao sta ce da misli Rusija i Kina o nama,preveliki su da ih zapad kazni,pa cak i Spanija,njih razumeju,ali recimo na primer - Slovacka!Do juce su pricali da nam drze stranu,po svaku cenu,a mi menjamo iznenada misljenje!Sta mislite kako se oni osecaju?sad kad ce da traze u EU,SAD ili MMF bilo sta,a ovi ce,jeste li vi oni...Oce li Jeremic opet palit avion u te zemlje,da im sad objasni sta ih je molio!?
    (malo pokvareno,ha?, 10. septembar 2010 12:45)

    # Link komentara

  3. Srbija treba da "proda" Kosovo za Republiku Srpsku. 50-ak crkava i manastira, za 1,5 miliona Srba. Po meni je računica jasna. P.S. Narod ne čine cigle i uspomene. Inače Stefan Dušan je krunisan za cara Srba i Grka na Uskrs u tvrđavi Kale u Skoplju. Zar ne bismo onda trebali isto tako da ne priznamo Makedoniju. Po čemu je Kosovo kao poprište jednog boja manje bitno od Prestonice Srpskog Carstva.
    (Jovica Marko, 10. septembar 2010 01:16)

    # Link komentara

  4. Ovo mi sve liči na podelu. Mi se delimo između sebe, jedni govore da smo ga izgubili, a drugi da nismo. Na kraju će predložiti da ga podelimo i to je verovatno to.
    (Paki, 10. septembar 2010 01:12)

    # Link komentara

  5. "Varljivo leto 1968" - bitku izgubio Cile Revolucija.
    "Varljivo leto 2010" - bitku izgubio Boris Rezolucija.
    (Volim svoju zemlju, celu, 10. septembar 2010 00:13)

    # Link komentara

  6. Citan ove komentare i stvarno ne razumin vaša razmišljanja, a bogami ni mentalni sklop. Zar van je tribalo toliko uzaludnog truda, vrimena,o sredstvima da ne govorin za prihvatit neizbjezno. Najgore od svega da nikakvu pouku nećete izvuć i sutra ce te opet biti nebeski narod spreman na novu borbu. Pustite granice i megalomanije,izgubili ste, otriznite se od raznih gazimestana i birajte ljude koji će vas maknit sa dna Europe. Sitite se kako su vas učili da ćemo mi Hrvati umrit od gladi bez vas. Pamet u glavu!
    (splićanka, 9. septembar 2010 22:34)

    # Link komentara

  7. ja se najiskrenije nadam da ce na vecerasnjem sastanku srpska delegacija, sokantno za sve, priznati kosovo kao nezavisnu drzavu, i taj problem oko koga se svi vi koji ste ostavili prethodne komentare zamajavate danima, konacno staviti ad acta! muka mi je vise da slusam laganje politikanata iz vlasti i opozicije i prenemaganje pametnjakovica iz tzv. nevladinog sektora, a najvise od svega komentare svih vas, koje kuce nema za sta da ujede ali vam se srce cepa dok se brinete za nacionalne interese! muka mi je vise od srpskog pametovanja i busanja u grudi, kojim svi vi samo bezite od sebe samih i svoje bezidejne i sumorne svakodnevice. procenat fakultetski obrazovanih gradjana srbije je manji od tri posto, ali su zato svi ovde veliki experti za medjunarodno pravo, ispravljanje krivih drina i odbranu savesti covecanstva! jeste li vi svesni koliko vam se tadic, nikolic, ceda, samardzic, kostic, artemije, miskovic, beko, forcanka i ostali 'krem' srpskog drustva smeju dok penite oko kosova, a ovi dogovorno unistavaju i kradu poslednje ostatke onoga sto jos vredi u toj napacenoj zemlji! umesto sto mlatite praznu slamu o kosovu, drazinom grobu, cetnicima i partizanima i slicnim glupostima (do kojih smo sami sebe doveli), bolje izadjite na ulicu i izborite se za ozivljavanje ekonomije, priliv stranih investicija, kvalitativne reforme skolstva i zdravstva, decentralizaciju, pothitan ulazak u EU i NATO, surov obracun sa kriminalom i korumpiranim pravosudjem i policijom, i sve ostale stvari od kojih se zivi! kamo lepe srece da se sutra probudim i procitam vest da smo najzad priznali kosovo, pa da i mi, a i oni ljudi, najzad krenemo u buducnost! nadam se da cete mi objaviti komentar, nikoga nisam vredjao, a i bas me zanima koliko cu minusa dobiti.
    (andreas kisser, 9. septembar 2010 22:27)

    # Link komentara

  8. Ipak je ova, kompromisna rezolucija, u interesu Srbije:
    1. U zadnjem trenutku je Srbija uspjela izbeci pogorsavanje odnosa sa EU;
    2. Potvrdjena je proevropska perspektiva Srbije;
    3. Srbija zadrzava “pravo” da i dalje moze racunati na “povratak” Kosova u ustavno-pravni poredak Srbije;
    4. Putem dialoga koja predstoji sa Kosovom o pitanjima od uzajamnog interesa, Srbija ce imati pravo da aktivno ucestvuje i u stvaranje novog ustavnog ustrojstva Kosova na taj nacin sto ce insistirati (a u tome ce ga najverovatnije podrzavati i EU i USA) da se putem konstituisanja Zajednice Srpskih Opstina Kosova formira i poseban, Srpski entitet, koji ce preko svojih predstavnika u Kosovskom parlamentu imati pravo veta na vaznije odluke i one koje se ticu interesa Srba i teritorija njihovog entiteta.
    (Buron, 9. septembar 2010 21:41)

    # Link komentara

  9. Vlada Srbije je podnela njenu rezoluciju na usvajanje, cak je slala 5o emisara sirom sveta da agituju za istu. I evo veceras ce se ispuniti njena zelja-prihvatice se njena rezulicija naravno "usaglesana" sa EU SAD, i podrzana od pedeset zemalja koje su obisli pomenuti emisari
    (Kremen, 9. septembar 2010 21:38)

    # Link komentara

  10. Jedan dan su protiv izolacije sutra protiv prodaje kosova koje realno izgubljeno jos 74 a mi smo odlucili da se opiremo struji .
    Ko se opire struji strada ali je ne zadrzi.
    Isti slucaj kao i kod nas samo produzavamo agoniju i to manje vise svi makar podsvesno znaju.
    A ostrascene rasprave oko neobavezujece rezolucije generalne skupstine o nicemu tumacim gnevom zato sto nema osnovnih zivotnih namernica i cene skacu.
    E zato treba da padne vlast a ne zato sto navodno daje Kosovo koje ni nemamo odavno.
    Covek umro ajde da ga sahranimo .
    Covek je u ovom slucaju Kosovo.
    A vlast treba smeniti jer je nesposobna korumpirana i nema ekonomsku politiku.
    (darko, 9. septembar 2010 21:19)

    # Link komentara

  11. I tako poceo nestanak DS-a, sa politicke scene Srbije ... (koji danas ima oko 29% u birackom telu)!
    (mita sajba, 9. septembar 2010 20:43)

    # Link komentara

  12. U cemu vidi gospodin Simic napredak statusa Srba na Kosovu, kad rezolucija ne pominje nista s tim u vezi? Cak i kada bi nesto eksplicitno pominjao status Srbia ili drugih manjina na Kosovu, rezolucije Generalne skupstine UN nemaju obavezujuci karakter i nikoga ne obavezuju da ih sprovedu. Clanice UN po svom nahodjenju mogu ih sprovesti, ukoliko im odgovara. Kosovo i nije clanica UN, te jos manje ima neku moralnu obavezu da sprovede rezolucije UN.
    Srbi na Kosovu imaju povlasceni polozaj i status kao nacionalna manjina, na osnovu Ahtisarijevog plana, po principu "pozitivne diskriminacije", i to je onaj kompromis koji je kosovska strana ucinila zarad podrske medjunarodne zajednice za nezavisnost. Takav povlasceni polozaj i takve privilegije nema nijedna nacionalna manjina na svetu. Njihov je problem sto, pod pritiskom i nagovorom vlasti u Beogradu, ne priznaju drzavu u kojoj zive i nece da se ukljuce u institucije sistema kosovskih vlasti, nego sebe smatraju gradjanima druge drzave - Srbije! Izlgeda da je tome dosao kraj, i ako su voljni da zive na Kosovu, moraju da postuju zakone i institucije Kosova, kako u pogledu realizacije njihovih prava i interesa, tako i u pogledu izvrsavanja obaveza. To, i jos neka druga prakticna pitanja mogu biti predmet razgovora izmedju strana, na koje pledira ionako neobavezujuca rezolucija. O statusu Kosova niti o statusu Srba, nece biti dijaloga, jer taj status je odredjen Ahtisarijevim planom i Ustavom Kosova. To trebaju beogradske vlasti objasniti Srbima na Kosovu i Srbima u Srbiji, a ne gajiti neke iluzije da ce se pregovarati o kakvom statusu.
    (Julius, 9. septembar 2010 20:38)

    # Link komentara

  13. Neka prica ko sta hoce ali ovaj dan, t,j. 9 novembar 2010 god, Srbi ce zabeleziti kao historijski dan, kao sto su belezili sve njihove poraze.
    (Memorija, 9. septembar 2010 20:37)

    # Link komentara

  14. Od domacih politicara, gori su samo domaci takozvani analiticari.
    Sad kad su oni objasnili svu velicanstvenost Tadiceve vestine, sad je i Tadicu jasno sta je uopste hteo. Ajde!
    Kosovo je odavno izgubljeno, gledaj od cega se zivi!
    (Jovan, 9. septembar 2010 20:24)

    # Link komentara

  15. Sto su tako samouvereni? Sve ove drzave sto su planirale da glasaju za nasu rezoluciju sad treba da glasaju protiv, na njih ucene EU ne uticu.
    (Proka, 9. septembar 2010 20:20)

    # Link komentara

  16. Mene ne zanima da li je Srbija nesto dobila za uzvrat, da li ce nesto dobiti za uzvrat, da li ce uci u EU? Nisam bas neki fan EU. Mene zanima da se na tu bezveznu raspravu o Kosovu jednom stavi tacka, ako smo danas korak blize nego juce, onda pozdravljam potez vlade. Mi, nazalost, ne mozemo povratiti suverenitet na Kosovu i ono nije izgubljeno ni ovim potezom, ni prethodnih godina, cak ni u ratovima za jugoslovensko nasledje. Krajnje je vreme da se saberemo, gde smo, šta smo, okrenemo sami sabi i uredimo svoju drzavu. A onda da vidimo, hocemo li ili necemo u EU ili gde god vec.
    (Stef, 9. septembar 2010 20:06)

    # Link komentara

  17. Zanimljivo - ni stara, ni nova rezolucija, ni Tadic, ni funkcioneri EU, ni SAD, ni NATO, pa boga mi ni mi ovde, niko zivi ne spominje Srbe proterane sa Kosova, kao da ih nema.
    (BeogradjaNIN, 9. septembar 2010 19:44)

    # Link komentara

  18. Ne bih voleo da sam ovih dana u kozi Tadica ili Jeremica. Da se ne lazemo, ovo je objektivno debakl njihove politike, sto pokazuje serija komentara i ovde i na drugim sajtovima (bilo zbog toga sto su prodali Kosovo ili sto su oklevali da urade ovaj potez i ugrozili evropski put). Sad, sto smo razlicito politicki opredeljeni, pa napadamo ili branimo Tadica je druga stvar. Mene je licno ovaj potez otreznio. Vise ne verujem u sposobnost Tadica da nas vodi i sigurno necu glasati ni za njega, ni za DS na sledecim izborima. Ne samo zbog rezolucije, mada je ona definitivno kap koja je prelila casu.
    (preko plota u opoziciju, 9. septembar 2010 19:42)

    # Link komentara

  19. Vise me nije sramota zbog delovanja nasih, vrlih politicara. Pregoreo sam.
    (Zoran, 9. septembar 2010 19:30)

    # Link komentara

  20. Najgore u svemu je što smo u sklopu ove "naše" rezolucije potpisali da prihvatamo njihovo tumačenje mišljenja MSP, koje, samo po sebi, uopšte i nije bilo toliko loše po nas kako su neki prikazivali.
    (Byja, 9. septembar 2010 18:50)

    # Link komentara

  21. Stvarno ne razumem zasto ne bismo postali deo recimo Bugarske ili Hrvatske. Sve u ime normalnog zivota! Sta ce nam Srbija? Bitno je da ima da se krka!?
    (i ovaj kamen zemlje Srbije, 9. septembar 2010 18:44)

    # Link komentara

  22. znala sam da je kosovo davno izgubljena stvar koju su rabili u politicke svrhe, ali mi je krivo sto je jeremic vitlao po svetu, sto se usvajala rezolucija i zamajavali nas sve ovo vreme...mogli su da ovakvo resenje prihvate pre par godina... ovako koliko je samo vremena i novaca izgubljeno... zasto niste seli i razgovarali hladne glave o kosovu? one parole i kosovo i srbija, crvene linije itd itd... da bar ministarska glava odleti, bio bi red... mnogo ste narod zamajavali, a mogli ste sve mnogo ranije da presecete... da li da to smatramo neefikasnom ili lazljivom politikom?
    (goca boca, 9. septembar 2010 18:36)

    # Link komentara

  23. U tekstu rezolucije je promenjen problematični deo koji spominje jednostranu secesiju i dodato je 'u slučaju Kosova'. To je bio problem zapadnim zemljama. Ovakva rezolucija neće podržavati buduće secesije što su zemlje kvinte i Usa i htele. Ovakva rezolucija, niti smrdi niti miriše i verovatno je služila za cenkanje. Komentari i preporuke pokazuju koliki procenat ljudi koji imaju računare u ovoj zemlji ne razume značenje pojmova rezolucija, kapitulacija itd. To je stvarno zabrinjavajuće, kao i nemogućnost da se sagleda realnost.
    (Aktivni ofsajd, 9. septembar 2010 18:27)

    # Link komentara

  24. Ova rezolucija predstavlja de facto priznanje nezavisnosti Kosova i ništa manje od toga, nemojte se zavaravati. Prihvatanje rezultata odluke MSP u rezoluciji i predstavljanje Kosova kao ravnopravne strane, dakle državne, u budućem dijalogu - podrazumijeva se o međudržavnoj saradnji, autonomiji Srba unutar nezavisnog Kosova i sl, dovoljno govore o tome. Naravno, već je 1244 obezbijedila kosovsku nezavisnost kroz konstataciju da su se tamo dogodila "masovna kršenja ljudskih prava", što je dovoljan osnov za samoopredjeljenje... Poređenja radi, Republiku Sjeverni Kipar za poslednjih 40 godina priznala je samo jedna zemlja - Turska. To se, Vuče Jeremiću, zove uspješna diplomatija. Da sam na Jeremićevom mjestu, sakrio bih se od stida u najdublju rupu na zemlji. Igralo se ne za Kosovo u sastavu Srbije, već uvećanje sopstvene reputacije i osiguranje buduće političke karijere, pa se preigralo. C'est la vie. 'Ajde vrati se fizici za koju si se i školovao.
    (Crnogorac, 9. septembar 2010 18:25)

    # Link komentara

  25. Mislim da ova rezolucija daje izvrstan argument Srbiji jer poziva na pregovore. Imajuci u vidu da RSZ 1244 i misljenje MSP potvrdjuju teritorijalni integritet Srbije, prostim 1+1 Srbija dobija argument za pregovore o statusu.
    (ivan, 9. septembar 2010 18:24)

    # Link komentara

  26. Ako kosarkasi osvoje zlato na svetskom prvenstvu, moze Boris Tadic i njegova vlada i priznati nezavisno Kosovo, ovaj narod nece obratiti na to paznju a na sledecim izborima opet ce glasati za neki put u neku evropsku uniju (hmmm mozda mi gazda sad i poveca platu)
    (sasa lukic, 9. septembar 2010 18:04)

    # Link komentara

  27. Tadic gubi 100% na sledecim izborima ako Srbija ne dobije nista od ovoga nego dalja ponizavanja. Mislim da Zukorlic vidi da je Srbija sada naslabija pa sad trazi autonomiju. Hoda se po zici, i sve se plasim da nam ne gine repriza 90-tih. Ponovio bih opet da Sarkozi u ime zastite nacionalnih interesa je otvoreno rasisticki raspolozen, a Srbija ide u drugu krajnost gde su ubedili jedan deo naroda i drzavni vrh u apsolutnu krivicu Srbije za sve nevolje ovog sveta, pa mora sve da daje a nista da dobije. Rezultat toga ce biti opet pojava ekstremnog i destruktivnog nacionalizma u Srbiji,radi balansa, a za to ce biti krivi i SAD i EU, jer nas godinama vuku za nos i ponizavaju.
    (Dejan, Oil Country, 9. septembar 2010 18:01)

    # Link komentara

  28. Jeremica posaljite kao ambasadora u Pristini. Zasluzuje, jer stvarno je mnogo doprineo za nasu nezavisnost.
    AgimPR
    (agim, 9. septembar 2010 17:43)

    # Link komentara

  29. ..a da li se pominje u rezoluciji kosovski dodatak?
    (sone, 9. septembar 2010 17:23)

    # Link komentara

  30. Tadic ide u Srpsku istoriju kao osvajac mira i prosperita Srbiji preko ovome sto je jucer uradio. Ovo je najbolje resenje za Srbije a da bi bili fer prema komsijama, trebali bi ste zahvaliti Kosovu o svemu ovome jer Srbija preko Kosova ide prema EU.
    (tonik, 9. septembar 2010 17:19)

    # Link komentara

  31. Bravo za Tadica! Razum je preovladao, a ne emocije. Ponovo cu da glasam za njega. Znate li vi za rec: Glad? Hocete li i Sandzak da izgubimo, mogucnost u EU ili cete da nas izoluju dok ne budemo kleknuli i molili za milost? Vidite li vi da protiv sile ne mozemo? Vidite li vi da u starosti izumiremo? Hocu promene i to sada!
    (bolje rob, nego grob!, 9. septembar 2010 17:19)

    # Link komentara

  32. Svaka cast svakom onome koji je izrazio svoje misljenje bilo kao odobrenje ove odluke predsednika i vlade Srbije ili kao kritike za izdaju drzavnih interesa ili slicno. Meni je samo nikako nije jasno gde su SNS-ovci Toma i Vucic i radikalci nigde jos po portalima pisanih i video medija nisam nista mogao da nadjem da su oni uopste sta izjavili u jednom ili u drugom smeru."Cudno" je l da!?!?
    (Vicijan, 9. septembar 2010 17:16)

    # Link komentara

  33. Prvi put da mozemo biti ponosni na Tadica! Razum je pobedio besmisleni nacionalizam i politiku udaranja glavom u zid!
    (Beogradjanin, 9. septembar 2010 17:13)

    # Link komentara

  34. Kosovo, bla, bla, bla.
     (Boki, 9. septembar 2010 17:11)

    # Link komentara

  35. Zaboravite Rezoluciju, srecan Bajram svim Muslimanima.
    (kleo, 9. septembar 2010 17:03)

    # Link komentara

  36. Srbija je odustala od zahteva da Generalna skupština osudi jednostranu secesiju, a Evropska unija od insistiranja da Priština i Beograd mogu razgovarati samo o tehničkim pitanjima

    Naravno. Zato sto se, kao sto to rece herr Guido Westerwele a ponovio Mr. William Hague, u EU podrazumeva da je pitanje statusa reseno. Tako da mi o statusu mozemo da pricamo do mile volje - sa samima sobom. Ko ovu rezoluciju smatra "pobedom" a ne gubljenjem vremena i odlaganjem neminovnog je ili beskrajno glup ili beskrajno licemeran.
    (Leteci Cirkus stize i u vas grad, 9. septembar 2010 16:58)

    # Link komentara

  37. Rezolucije ne pisu oni, koji su izgubili rat, vec oni koji su ih dobili. Prosto i jednostavno.
    (Tibor, 9. septembar 2010 16:58)

    # Link komentara

  38. Једно питање за господу из скупштине, а пре свега Тадићу :
    знате ли значење речи ЧАСТ ????
    (Гари, 9. septembar 2010 16:29)

    # Link komentara

  39. Koliko nerazumnih komentara ne mogu da verujem. Kapitulacija se desavala zadnjih 150 godina otkad se Srbi sa Kosova konstantno iseljavaju a konacan gubitak teritorije desio se 1999. godine kada smo tu teritoriju prepustili stranoj vojsci.
    Ovo je jedini moguci ishod a kome se ne svidja neka treska glavom u zid do mile volje. Ima nas koji volimo Srbiju onakva kakva je i zelimo da je dalje razvijamo. Srbima na Kosovu bolje cemo pomoci kao saveznik NATO pakta, clanica EU i zemlja koja saradjuje sa zapadom. Ako se inatimo samo sebi nanosimo stetu i nikome drugom.
    (Filip, 9. septembar 2010 16:21)

    # Link komentara

  40. Hvala bogu da je preovladao razum i da je Tadic naucio lekciju, koju budala Sloba nije shvatio.
    (ilija, 9. septembar 2010 16:13)

    # Link komentara

  41. Ova "rezolucija" nije prosla kroz skupstinu Srbije.
    Niti ce se naci u Sluzbenom listu.
    Znaci, to i nije dokument Srbije. Mi smo, u ovom slucaju, samo postari koji su rezoluciju EU odneli na East River.

    Srbija treba danas da glasa protiv te "rezolucije".
    (UruRuck, 9. septembar 2010 16:03)

    # Link komentara

  42. Da je Tadic otisao na Brdo kod Kranja, svi bi ga razapeli na krst, jer bi svi shvatili o cemu se radi. Jeste da i sada shvataju, ali ipak nije Brdo kod Kranja nego Generalna skupstina UN, pa zvuci lepse. Ovo nije KAPITULACIJA, ovo je gore od toga. Kapitulacija je kad teska srca ali ipak civilizovano sednes za sto i potpises kapitulaciju. A ovde smo imali dugotrajne "igre sa pevanjem, setanjem po svetu i udaranjem u grudi" a onda su nam dva dana zavrtali ruke pa smo prisilno seli i potpisali kapitulaciju. Kakav dijalog sa Pristinom? Zasto oni ne vode dijalog sa Osamom Bin Ladenom i Talibanima? Ali dobro - i oni su "postigli kompromis" u Iraku a priprema se i "kompromis" u Avganistanu. A kad je Dalaj Lama bio u Vasingtonu Obama se nije usudio da ga primi. Lako je zavrnuti ruku Srbiji, probajte sa nekim drugim. Sto je "najgore", Kina je postigla sve sto je postigla (a postigla je mnogo) bez kolonija i prethodnog gomilanja kapitala (Holandiju jedva nadjes na karti a ona bogata, prebogata!) a to je za buducnost Amerike i mnogih zapadnih zemalja vrlo opasno i bice presudno vrlo skoro.
    (svi (ni)su isti, 9. septembar 2010 15:53)

    # Link komentara

  43. Srbija je odustala od zahteva da Generalna skupština osudi jednostranu secesiju, a Evropska unija od insistiranja da Priština i Beograd mogu razgovarati samo o tehničkim pitanjima.

    Hahaha! Pa ovo je za komedije! Srbija odustala u potpunosti od svog stava a EU ostala pri svom stavu koristeći istu retoriku ali upakovano u oblandu. Nije nego!

    Jadni mi sa vama! Kako bih volio da opet Dr.VK dođe na vlast tek onako iz inata!
    (Bez_Cenzure, 9. septembar 2010 15:37)

    # Link komentara

  44. Bravo za vladajucu koaliciju, oni su jedini pored Josipa Broza koji su uspeli da nas zedne prevedu preko vode i da nas poraz prikazu kao pobedu.
    (Nikola, 9. septembar 2010 15:36)

    # Link komentara

  45. Čekajte, da li to znači kad je i Vlada Kosova zadovoljna i UN da smo mi priznali Kosovo???
    Ništa mi jasno nije...
    (Strahinja, 9. septembar 2010 15:35)

    # Link komentara

  46. Kojim tempom se ide, na balkanu ce jedna citava generacija da izumre dok se ne rijese svi sporovi, balkan je taj koji potkopava EU u njenom prosperitetu , hajd sto potkopava EU nego i sam sebe, prvenstveno mislim na losu politiku vlasti iz Srbije. Odlucite se vise sta hocete, nije islo vojnim putem kako je bilo zamisljeno a nece ni sada zato sto prije Eu to bolje. I manite se vise mitomanije.
    (ma ja ba, 9. septembar 2010 15:25)

    # Link komentara

  47. I Vuk Jeremic sit i mi ovce na broju, kud ces veceg slavlja i veselja. A posle ove "velike pobede" poskupece struja za 40 odsto a zatim i sve ostalo, odrace nam ovo malo vune sto nam je ostalo na ledjima a mi cemo, kao i uvek, vikati "meeeee"...samo ce malo imucniji primerci nastaviti da bleje po kaficima u Strahinjica Bana.
    (Malo pije, malo Sharcu daje, 9. septembar 2010 15:18)

    # Link komentara

  48. Izinite sto pitam...
    A jel ce da nas kazne ako glasamo protiv rezolucije???
    (Neupucen_Nis, 9. septembar 2010 15:09)

    # Link komentara

  49. Jadni smo ti mi Srbi, ovo mi lici na ispiranje mozga ovom jadnom narodu, pitam se sta da ocekujemo mi sa Kosmeta. Jednostavno da kazem svoje osecanje je BESAN SAM, DODJE MI DA VRISTIM.
    (kosmet, 9. septembar 2010 15:01)

    # Link komentara

  50. Ja ne znam o kakvoj "kapitulaciji" Srbije 1999 se ovde prica?
    Proizvod te "kapitulacije" je rezolucija SB 1244, po kojoj se predvidja povratak Srpske vojske i policije na "kapitularanu" teritoriju (KiM) i koja "reafirmise teritorijalni integritet (Srbije) Link:([link]).

    Sta je Srbija dobila ovom rezolucijom?
    Odustala je da stvari nazove svojim pravim imenom - jer se to Evropi ne dopada (poziv da UN osudi JEDNOSTRANO proglasenje nezavisnosti Kosova), a za uzvrat je dobila (zadovoljstvo) da pregovara sa (osumnjicenim) ratnim zlocincem.

    Prvo su UN istisnute prihvatanjem EULEXa, a sa ovom rezolucijom i potpuno iskljucena (gde Srbija ima bar dvotrecinsku vecinu).

    Kao sto rekoh, nije Srbija kapitulirala 1999, kapitulirala je danas. I to potpisom Tadica - LICNO.
    (Mile Politika, 9. septembar 2010 14:59)

    # Link komentara

  51. Stvarno ne razumem koja je svrha podnosenja rezolucije oko koje smo se saglasili sa onima koji priznaju nezavisnost Kosova!?

    Cini mi se da je teska ekonomska situacija u zemlji ohladila usijane glave u vrhu srpske vlasti i da rezultat na predstojecim izborima postaje veci prioritet od Kosova.

    Cim prodju izbori vraticemo se borbi za ocuvanje Kosova. To je lakse nego reformisati ogroman i neefikasan drzavno-partijsko-birokratski aparat kako bi se, eventualno, u narednih petnaestak godina prikljucili EU.
    (Sergije, 9. septembar 2010 14:59)

    # Link komentara

  52. Jedina dobra stvar u ovoj rezoluciji je ta sto je Kosovo od sada problem EU. Pa neka se sada oni bave korupcijom, drogom, prostitucijom i kartelima na Kosovu. Kao sto je morala gusiti srpski nacionalizam u 20. veku sada ce to morati da radi sa albanskim u 21.veku. EU je usvojila vrlo nestasno i prevrtljivo dete koje ce jedino silom morati da vaspitava. Pogledajte samo Makedoniju, juznu Srbiju. Zivi bili pa videli.
    (Despot, 9. septembar 2010 14:51)

    # Link komentara

  53. E sad pošto ste postupili potpuno suprotno od onoga što ste do sada nameravali da uradite najpoštenije bi bilo da hitno raspišete izbore . Ako već ne možete da vodite spoljnu politiku onda ukinite ministarstvo spoljnih poslova. Mislim da je sada došlo do značajne promene okolnosti. Sledeće što je vama ostalo da uradite je priznanje Kosova Koja je cena za to? Ovo ste prilično jeftino naplatili bar koliko se vidi odavde, iz Beograda, Par zagonetnih (kiselih) osmeha, poneko tapšanje po ramenu i to je manje više to.
    p.s. I dalje očekujem Đelića sa saopštenjem o potpisivanju sporazuma o prijemu u EU čim prođe smak sveta ...
    (Zlopamtilo, 9. septembar 2010 14:40)

    # Link komentara

  54. Sad ce opet da nam pricaju da smo pobedili! Isto kao sto je Sloba pobedio NATO! E Jeremicu, a toliko kerozina i drzavnih para potrosi za nista!
    (marija, 9. septembar 2010 14:37)

    # Link komentara

  55. Rezolucija! Ovo nazivate rezolucijom? Običan prazan papir koji ne znači apsolutno ništa. Bolje da smo je danas povukli! Takođe ne vidim da je išta još uvijek gotovo.
    Sve dok Srbija i zvanično ne prizna nezavisnost Kosova i ne postavi svog ambasadora dole i odrekne se svoje ukupne imovine na Kosovu uključujući i puštanje Srba niz vodu nema ništa od priznanja a to će se dogoditi na kukovo ljeto.

    Srbija je dobila jedno veliko ništa kako se i očekivalo. Niti će Srbija priznati Kosovo niti će se položaj kosovskih Srba bitnije promijeniti. Naprotiv može samo biti tenzija izazvanih iz Prištine. Priština optužuje Srbiju da joj je stalo samo do teritorije iako je Prištini takođe stalo samo do teritorije po mogućnosti sa malo ili nimalo Srba.

    Usaglašavanje sa "rezolucijom" svih 27 članica EU ne znači da će Grčka, Španija, Kipar, Rumunija i Slovačka pohrliti i priznati nezavisnost Kosova jer imaju sasvim opravdane strahove. EU je na klimavim nogama i zaista se ne može predvidjeti da li će ona u ovom okviru i postojati i narednih 20 godina.

    Šta će se dogoditi ako neko iz EU otvoreno i bez uvijanja kaže da neće biti prijema novih članica u EU nakon što Hrvatska postane članica 2012. godine? Šta ćemo tada?

    Šta ako Koštunica formira koaliciju i dođe na vlast a zatim riješi da poništi ovu "rezoluciju" i zaista se dogodi? Jeste li razmišljali o toj situaciji?

    Takođe zaboravio sam dodati da se u rezoluciji provlači neviđena podvala. Naime MSP je donio odluku da deklaracija o nezavisnosti ne narušava međunarodno pravo ali nije raspravljao o jednostranoj nezavisnosti Kosova. U ovoj "rezoluciji" se pominje da je MSP donio odluku o jednostranoj nezavisnosti Kosova što je zaista teška podvala!

    Takođe otkada je vanjska politika u resoru predsjednika republike.

    Nakon ovog predviđam pad DS-a.
    (Bez_Cenzure, 9. septembar 2010 14:20)

    # Link komentara

  56. Kad bi malo i mediji i politicari smirili strasti, videli bi da je pitanje Kosova i nacin na koji smo ga resavali decenijama nesto najgluplje u srpskoj "velikoj" istoriji. No, sve ce ostati samo jedna mala nota (ne ni citava lekcija) u vezbankama istorije...
    (autonomas, 9. septembar 2010 14:17)

    # Link komentara

  57. U redu, ode Kosovo, sada ili pre 10 god., vise i nije vazno. Hajd' sad lepo u EU da krene med i mleko, da zavrsimo jednom sa snovima koliko cemo divno ziveti u EU. Skoknite do Rumunije ili Bugarske da vam sve postane jasno.
    (Zulu, 9. septembar 2010 14:14)

    # Link komentara

  58. "Zajednicka"? U smislu EU diktira a Tadic pise? Mozda bi manje izgubili da nismo poslali nikakvu rezoluciju.
    (ZVrk, 9. septembar 2010 14:08)

    # Link komentara

  59. Kako je krenulo, problem Kosova ce se resavati na Facebook-u.
    (sprdnja, 9. septembar 2010 14:01)

    # Link komentara

  60. Sta se ljudi opterecujete..Ionako ce za par godina od Srbije ostati krug dvojke...
    (BG-ovac, 9. septembar 2010 13:59)

    # Link komentara

  61. Znaci ovako, u prevodu: Srbija je podnela zahtev za nezavisnost Kosova. U Pristini i u EU i SAD svi zadovoljni. Srbi opet ispali ponizeni i glupi. Super nas zastupa Tadic sa ekipom, nema sta, treba opet glasati za njega i njegove.
    O zemljo, otvori se...ovo je prosto neverovatno.
    (Makaveli, 9. septembar 2010 13:41)

    # Link komentara

  62. Usuglasavanje rezolucije je najbolje sto je vasa vlada i predsjednik napravila u zadnjih 10 godina .
    Usput gdje je Jeremic, nesto slabo se javlja u zadnje vrijeme!
    (bekim, 9. septembar 2010 13:22)

    # Link komentara

  63. Cestitam, konacno pametan potez. Jeremic treba da da ostavku!
     (Aleksandar, 9. septembar 2010 13:21)

    # Link komentara

  64. Jesmo li porazeni u ratu i isterani sa Kosova?
    -Jesmo
    Jesmo li porazeni u pregovorima o statusu proglasenjem nezavisnosti Kosova 2008g.?
    -Jesmo
    Jesmo li porazeni na pravnom terenu u medjunarodnom sudu.
    -Jesmo
    Jesu li na vlasti u toku ovih poraza bili i socijalisti i radikali i narodnjaci i demokrate?
    Jesu
    Sta vise mogu da ocekujem po ovom pitanju?
    (Johnny, 9. septembar 2010 13:19)

    # Link komentara

  65. Dobro, za Kosovo dobili smo jedno nista. A za Rasku i Vojvodinu ? Verovatno jos dva nista. Mada, neko je ipak dobio vreme za muljanje i pljacku.
    (Samo pljacka, 9. septembar 2010 13:12)

    # Link komentara

  66. Usaglasena rezolucija svodi se na to da se problemi odnosa izmedju Srbije i Kosova izvlace iz UN i prebacuju na Evropsku uniju. To je svakako u interesu Kosova, s obzirom na broj i uticaj clanica EU koje su priznale nezavisnost Kosova, a gde glavnu rec po pitanju Kosova ima tzv."kvinta".
    Glavna sadrzina nove rezolucije sastoji se u tome, da GS UN prima k znanju sa uvazavanjem savetodavno misljenje MSP, a zna se u ciju je korist to misljenje.
    Druga bitna stavka je sto ce Evropska unija biti medijator koji ce olaksati proces dijaloga izmedju strana, a dijalog bi imao za cilj da unapredi saradnju (izmedju strana) i ostvari napredak na putu ka evropskoj uniji i poboljsa zivote ljudi" (u obe zemlje i sire u regionu).
    Dakle, nije ostavljena nikakva mogucnost za osporavanje nezavisnosti Kosova, ali otvorena mogucnost za razgovore o prakticnim pitanjima. Ti razgovori za unapredjenje saradnje izmedju dve strane, mogli su se voditi i bez rezolucije.
    Od sada Srbija mora otpoceti novu fazu u politici prema Kosovu. Da sadasnja garnitura na vlasti koja vodi spoljnu politiku i diplomatiju je u stanju da vodi novu politiku, i dokle ce ona da dogura, ostaje da se vidi.
    (Julius, 9. septembar 2010 13:10)

    # Link komentara

  67. Imam bolji predlog: Nikakvu rezoluciju nemojte ni da podnosite.
    (Djuka, 9. septembar 2010 13:06)

    # Link komentara

  68. "Ustav Srbije je donet mnogo godina kasnije i u njemu lepo pise da je Kosovo sastavni deo Srbije"

    Neprocenjivo!

    Ej, pisalo i na tarabi - šnicla, pa se niko od nje nije najeo ;>

    Inače, rezolucija je takođe "neprocenjiva" - naprosto u njoj ne piše ništa više od onoga što prosečno pažljiv čovek može da sazna iz ovlašnog čitanja novina. Što je svaki ozbiljan diplomata (ako nam je preostao koji takav) mogao Borisu da objasni da je pravilo pri usvajanju ovakvih rezolucija. No, dobro, Boris će da se vadi kako im je urpavo to bio cilj, da krenu oštro, pa kao da dobiju barem neki ustupak. Što je priznanje nesposobnosti i neznanja kako se vodi diplomatija (posebno neznanja kako se vodi država, pogotovo ona kojoj cilj nije lična moć i bogaćenje uskog kruga ljudi).
    (Bojan, 9. septembar 2010 12:54)

    # Link komentara

  69. Za sve koji misle da ce ulazak u EU automatski (ili nesto kasnije) da otvori mogucnost da sa licnim kartama rade u nekoj zemlji unije, moram da kazem ovako javno da ona Milka krava nije ljubicaste boje, to je samo na reklami. Zivim u AUT i znam da i rodjeni Austrijanci imaju problem da se zaposle, mislite li da vlast jedva ceka da pohrle stranci i da umesto sadasnjih 5-10% nezaposlenih dobiju 30 i vise procenata? To se nikad nece desiti, moj drug iz Bugarske (clana EU vec vise godina!), inace doktor nauka, nikako ne moze da dobije radnu vizu, kazu na birou ima dovoljno kadra njegovog obrazovanja.
    pozdrav svima
    (ne jede se sve sto leti..., 9. septembar 2010 12:54)

    # Link komentara

  70. Ovo je konacan krah Jeremicevih jalovih diplomatskih aktivnosti koji su se svodili na to da ce EU ostati podjeljena po kosovskom pitanju. Jermic je morao dozicvjeti veliki osobni udarac kada se 5 EU zemalja priklonilo misljenju vecine sto je dovelo da uskladenog stava EU po ovom pitanju. Srbija sada mora vise voditi racuna o svojim EU saveznicima i partnerima i civiliziranije se ponasati kada je u pitanju Kosovo. Sve ovo sto EU radi je ipak za dobrobit srbijanskog naroda mada jedan njegov dio to sada jos ne vidi. Srbija je previse vremena izgubila uvjeravajuci samu sebe a i druge da je dan crn a noc bijela i sebe stavila u nemogucu situaciju. Ovo je slom politike i Kosovo i EU i ne vidim zasto bi to trebalo previse boljeti demokratsku javnost u Srbiji. Oni koji ce najvise patiti, galamiti i ljutiti se zbog novog poraza Srbije ce biti ultra konzervativni i nacionalisticki elementi u Srbiji koji su u potezima Jeremiceve diplomacije vidjeli nastavak imaginarne borbe za Kosovo sto ih je samo snazilo i hrabrilo. Ovom rezolucijom, srbijanska diplomacija je "upristojnjena" i sinhronizirana s onom EU. To je sasvim normalno i razumljivo ako Srbija zeli biti njen clan. Da opusati napetost koju je godinama podgrijavala, Tadic bi trebao zamijeniti sefa diplomacije novom strucnijom i sposobnijom osobom i na taj nacin dati jasan znak EU, susjedima i svijetu da ce Srbija uci u mirnije tokove razvoja a kosovsku pricu ddefinitivno staviti u historiju - tamo gdje i pripada.
    (Konstantinos Veliki, 9. septembar 2010 12:53)

    # Link komentara

  71. Znam da je nuznost da se rezolucija izmeni u skladu sa zeljama SAD i EU. Ali ne mogu da se ne podsetim vremena koja su obelezila nase zivote tokom dugih, lepih i lagodnih 50 godina kada su se besplatno skolovakli SVI, a fakulttki obrazovani nalazili odgovarajuce zaposlenje, zaposleni imali socijalnu i zdravstvenu zastitu, osigurne penzije iz izdvajanja koje su davali...kada su zasta mogli da uticu na poslovnu politiku svojih USPESNIH preduzeca... Boze dragi, gde si druze TITO?
    Taj lik je imao muda da se usprotivi i zapadu i istoku u vreme kad je zemlja bila najgladnija i najopusosenija! Pa se dogodilo da smo, nakon njegove smrti u Jugoslaviji sa 22 miliona stanovnika bili duzni na pocek od 40 godina SVEGA 13 milijardi dolara!!! Danas mala Srbija realno duguje 40 milijardi dolara sa
    sve prijateljskim kreditima!!! O cemu je ovde rec: je li ova Vlada stvarno u sluzbi raznih drugih (vidimo to na prakticnim stavrima od mleka, ulja i secera - secera koga nema ali,niko ne sme da dirne u Koleta), a ne sme ni da dirne u Agrokor iz Hrvatske koji stoji iza svih bitnih privatizacija hrane, zajedno sa domacim tajkunima!!! ZSve je to omogucila OVA DRZAVA! A za sta se mi ovde borimo? Danas, posle ove izmenjene rezolucije, stvarno ISKRENO zelim da nas neko normalan okupira. I to je bolje, kad je vec drzava rekla da je nema (sto po pitanju rezolucije, a jos vise po pitanju vojske koju je Sutanovac UPRAVO RASPUSTIO!!!). Jedva cekam da se ratosiljamo raznih Ceda, Toma, Seselja i slicnih. Vrlo cu biti srecna u okupiranoj zemlji, jer cu imati sva moralna prava da svoju decu ucim: okupirani smo jer nismo znali da postujemo i vladamo svojom drzavom. Pa, kada vi deco porastete, znacete da imate sva moralna prava da pitate svet i nas starije - sta vam se to desilo, kao i da pokusate da ispravite greske nas ludih!
    (Vesna, 9. septembar 2010 12:27)

    # Link komentara

  72. Мука ми је бише од оних који сваки корак ка нормализацији ситуације дочекују узвицима "издаја" а да на Косову и Метохији испод Ибра никада нису били. Једина ствар гора од независног Косова било би Косово без Срба, а све што води умиривању ситуацију иде њима на руку, јер су у случају било каквих немира они прва и логична мета. Хвала Богу да смо престали са политиком конфронтације са свима у име максималистичких а реално неостварљивих захтева и да се сада бавимо једино разумном политиком умањивања зла које ће нас снаћи.
    (Метохијац, 9. septembar 2010 12:27)

    # Link komentara

  73. Samo da se ne uplaše vlastite hrabrosti..
    (Q., 9. septembar 2010 12:22)

    # Link komentara

  74. Jeremiću, "nikada ni implicitno ni eksplicitno" mijenja se u " ipak implicitno,a malo kasnije u i eksplicitno". Još nešto,ministre: Srbija je izabrala EU za razliku od vas koji ste izabrali Kosovo i pola mjeseca trošili novac po svijetu lobirajući za rezoluciju koja ne postoji. Jeremiću, što ćete sada raditi u Ministarstvu vanjskih poslova? Lobirati za Kosovo u UN?
    (Marina, 9. septembar 2010 11:31)

    # Link komentara

  75. Oni koji kazu da je Kosovo izgubljeno 1999. neka procitaju preambulu Ustava Srbije.. Ustav Srbije je donet mnogo godina kasnije i u njemu lepo pise da je Kosovo sastavni deo Srbije, sto je potvrdilo vise od polovine punoletnih gradjana ove zemlje..
    (Cvijo, 9. septembar 2010 11:29)

    # Link komentara

  76. Zanimljivo je da na RTS-ovom linku vest o zajedničkoj rezoluciji Srbije i UN-a ima samo četiri komentara,i sva ta četiri komentara idu na ruku našem predsedniku.
    Stavovi Vuka Jeremića su na istom tom linku do pre neki dan imali po petsto,šesto komentara podrške politici koja je vođena poslednjih meseci.Ili je moderator na odmoru,il ima pune ruke posla brišući komentare.
    (milan, 9. septembar 2010 11:26)

    # Link komentara

  77. HRABAR potez , sve cestitke , to je dobra trgovina - ko razume shvatice. Vi koji se zgrazavate nad ovom odlukom imate neki pragmatican predlog ili....
    (Milan I, 9. septembar 2010 11:16)

    # Link komentara

  78. Zašto do ovog "kompromisa" nije došlo ranije? Zašto EU nije izašla sa ovim predlogom ranije? Znam, ovo je bio pravi trenutak da se afirmiše tzv. zajednička spoljna politika EU, kao velikog svetskog igrača. Ne slučajno, kao i mnogo puta do sada u raznim stvarima Srbija je izabrana kao "probni zec". Bitno je da je stvoren utisak, visokog jedinstva EU i da bez EU nema rešenja. Fasada izgleda dobro, a šta je iza nje ubrzo će isplivati na površinu.
    (MIKA BRADA, 9. septembar 2010 11:11)

    # Link komentara

  79. Ja ne mislim da bilo ko sa ovom odlukom mora da se iseljava. Naprotiv, ova odluka srpske Vlade je realna i nosi sa sobom osim kritike iz redova nacionalista i druge pa veoma dobre stvari za srpski narod koje necete moci u narednim danima da ih cujete. Nije Tadic naivan Predsednik vjerujte mi ali nije ni pametan kao Djindic. Prije svega ova odluka je pocetak primirja sa dvije stranama u celoj prici, sa Kosovarima u jednoj pa i sa MZ u drugoj, zato i ja kao dobronamerni covjek je pozdravljam.
    (Gano iz Njemacke, 9. septembar 2010 11:10)

    # Link komentara

  80. Vas presednik Tadiq je vrlo pametan i ja mislim da vi treba da se radujte da je on u vlast a ne Kostunica.On zna da se ne moze da se bore protiv najaqih sila prema tome niko nije pobedio nego je pobedio mir izmedju Albanca i Serba sto ja mislim da veqina od nas to voli.Mi smo komsije pa lose ili dobri mi moramo da zivimo zajedno.
    (Luli iz Norveske, 9. septembar 2010 10:58)

    # Link komentara

  81. Prvi put posle ne znam ni sam koliko godina da čujem jednu zrelu i hrabru odluku. Dozlogrdilo je i Bogu i ljudima da više pričaju u šta niko živ ne veruje. Da li neko stalno mora da nam preti silom i da silu upotrebi da bi smo se mi uozbiljili. Sad je šansa da sve što treba odrade i da se Srbija počne razvijati u pravom smeru. Promena ustava, decentralizacija i da dobijemo sredstava za rešavanje pitanja javnog sektora. Pozdrav!
    (prijatno iznenađen, 9. septembar 2010 10:52)

    # Link komentara

  82. Danas bi najbolje bilo da gospodin Tadic i gospodin Sejdiu pruze ruke jedan drugome. To bi bio znak pomirenja ne samo Srba i Albanaca, vec smirivanja citavog balkanskog regiona.
    (Savetnik, 9. septembar 2010 10:52)

    # Link komentara

  83. Necu da osujem drvlje i kamenje, posto je vecina komentatora ocigledno jedva docekala "fijasko". Stvarno smo mnogo kivni i puni nezadovoljstva.Zanima me samo odgovor na jedno jedino pitanje. Sta je ustvari za Srbiju cilj ove rezolucije? Zasto je podnosimo uopste? Izvod u tekstu po meni nije rezolucija vec jedna obicna prazna izjava za javnost posle susreta naseg predsednika i gospodje koja mi uplasi cerku kad god se pojavi na televizijiUkratko, ociglednoje pljuvanje ovaj put na mestu. Ne igramo rukom u vlastitom kaznenom prostoru samo u fudbalu, vec nam je to vise od 20 godina kljucna nacionalna karakteristika.
     (Marko, 9. septembar 2010 10:35)

    # Link komentara

  84. Ma ne mogu da verujem kako mi imamo "mudru i uspesnu"politiku! Zamislite-Evropska Unija je popustila :)))) xaxaxaxa! Tadic: "ni pod kakvim uslovima i pritiscima necemo menjati rezoluciju u kojoj se jasno stavlja do znanja da je jednostrani akt secesije neprihvatljiv u resavanju Kososvskog pitanja" i sta sada? Ovo je sramno za nas! Rezolucija koju smo vec imali bi i te kako prosla i nije imalo potrebe menjati je pod pritiskom "nasih velikih prijatelja" kojima pojedinci trce u zagrljaj pod bilo kakvim uslovima! Srbijo,PROBUDI SE !
    (Bojan, 9. septembar 2010 10:35)

    # Link komentara

  85. Vidim da vecina ljudi ovo dozivljava kao kapitulaciju, poraz, da su razocarani itd... Ovaj kompromis je jedina racionalna stvar koju je u poslednje vreme uradila ova nesrecna vlast u Srbiji.
    Da ne treba mozda resavati stvari vojnim putem, nasom snaznom narodnom vojskom, pa da onda kao i mnogo puta u poslednjih 20ak godina izlazimo kao pobednici?
    Dovoljno je da Srbija kao zemlja nikada ne prizna nezavisnost Kosova i to ce biti dovoljno da ta prica nikada ne bude zatvorena do kraja. A sva ostala, tehnicka ili bilo koja druga pitanja se ticu boljeg zivota Srba i u Srbiji i na Kosovu.
    Ako je neko trebalo da izvuce pouke da se ne treba konfrontirati sa celim svetom onda smo to mi.
    Nazalost, nekima jos uvek nije bas sve najjasnije.
    (UrosBg, 9. septembar 2010 10:24)

    # Link komentara

  86. Menjajte naciju pod hitno ako mislite da prezivite.
    (ex-srbin, 9. septembar 2010 10:23)

    # Link komentara

  87. tadic prihvata eu a odbacuje srbiju kao drzavu u njenim medjunarodno priznatim granicama. velika sramota
    (nikola, 9. septembar 2010 10:19)

    # Link komentara

  88. Ako je EU priznala Kosovo i uslovljava da Srbiju sa mnogim zahtevima, kakva je pozadina dogovora da Srbija sa takvim partnerima pregovara oko bilo kog pitanja? Sta je potrebno da se jos desi da Srbi prestanu da ulaze u pogresne okolnosti? Meni je iskreno zao za ovako pogresnu odluku Srpskih predstavnika...
    (Vesna, 9. septembar 2010 10:10)

    # Link komentara

  89. Pratim ovu vest i vest o kosarkasima. Broj komentara u korist kosarkasa je enormno veci.
    Eto koliko nam se vise smucio lament nad Kosovom i bilo kakve informacije vezane za isti.
    (Unknown, 9. septembar 2010 10:08)

    # Link komentara

  90. sledeci slogan ds-a za izbore mogao bi da glasi ni evropa ni kosovo!
    (baltazar, 9. septembar 2010 09:56)

    # Link komentara

  91. Ovo jeste kapitulacija. Tadic i Jeremic su do juce pricali jedno, a sada uradili drugo. Kada bi se stalo na Kosovu...Ili da su nam u drzavnu kasu ulili nesto konkretno...Ovako, nasa politicka elita je pristala na diktat jedne osione garniture evropskih i drugih zvanicnika.
    (dominik, 9. septembar 2010 09:55)

    # Link komentara

  92. Sama cinjenica da je Srbija prihvatila izmenu rezolucije i zajednickom nastupu sa EU pred GS UN sa novom zajednickom rezolucijom je za mene licno PAMETNO !
    Iskreno me raduje cinjenica da ova vlast nije poklekla pod pritiskom "proruskih" stranaka u Srbiji i "ostala cvrsta" ali sa izgubljenom evropskom perspektivom nego je bar zadrzala kurs evropskih integracija !
    Svako ko je danas u Srbiji spreman da istini pogleda u oci svestan je cinjenice da je Kosovo odavno susedna drzava i ma koliko to bilo bolno za Srbiju predstavlja jednu realnost koja se jednostavno vise ne moze zaobici !
    Za mene licno svako mirno resenje kosovskog problema je bolje "resenje" od ove "neresene" situacije koja vec polako lici na "vecnost" i bas nikome ne koristi a ponajmanje Srbiji koja trosi sav svoj potencijal na "ocuvanje" necega sto odavno vise nema zrtvujuci gomilu precih neresenih problema u drzavi koji su direktno ili indirektno vezani za kosovsko pitanje !
    Ma koliko to u ovom trenutku izgledalo bolno za Srbiju licno sam cvrsto ubedjen da je za dalji suzivot dva naroda na ovom prostoru najpametnije resen i uz "ruku pomirenja" i zajednickog cilja evropske buducnosti garantovana "najmanja razlika" standarda i razvoja za obe drzave i njihove gradjane !
    Nekakvo "prisilno" vraceno Kosovo cvrsto sam ubedjen nikada nebi donelo mir i stabilnost ni samoj Srbiji ni regionu niti bi sama Srbija posle svih nemilih dogadjanja na kosovu ikada bila u mogucnosti da nadje trajno resenje za kosovski problem !
    PRIJATELJSKA susedna drzava Kosovo je po mom cvrstom ubedjenju daleko manji "gubitak" za Srbiju i njene gradjane ili sto se mene tice i za "nacionalni interes" od "vracanja" problema u Srbiju sa kojim Srbija nikada nebi imala Mira !
    Da li ce Srbija "priznati" Kosovo ili ne nije ni tako vazno pitanje ali ono sto je vazno je dozvoliti normalizaciju suzivota dva naroda koji mogu daleko lakse ziveti zajedno bez vecite politicke NAPETOSTI !
    Puna podrska Predsedniku Tadicu na hrabrosti da prihvati rizik i izlozi se kritici onih koji su dovedeni u zabludu da Srbija moze da bira izmedju Kosova i EU !
    (Bucko razmisljam, 9. septembar 2010 09:40)

    # Link komentara

  93. Tamni vilajet. E moja Srbijo, ode i ti u evropu, a kad mi ostali krenemo u iseljavanje, kad ja budem morao da ostavim ovo sto sam ovde stvorio, cekajte nas
    (Zubin Potok, 9. septembar 2010 09:33)

    # Link komentara

  94. Tresla se gora, rodio se miš. :)
    (Mnogo buke ni oko čega, 9. septembar 2010 09:22)

    # Link komentara

  95. Imaju srbi puno narodnih poslovica sa filosofskim znacenjem. A jedna od njih je: PAMETNIJI POPUSTA. To je uradio i Boris Tadic. Jos kad bi junosu Jeremica udalio sa tog jako osetljivog politickog polozaja, garantovano sve bi krenulo na bolje za Srbiju i Kosovo.
    (dr.eni, 9. septembar 2010 09:06)

    # Link komentara

  96. Ovo je stvarno van svake zdrave pameti! MI pisemo rezoluciju kojom osporavamo odluku MSP zajedno sa zemljama koje su doprinele direktno i indirektno da ta ista odluka i bude donesena i koje su da Kosovo bude samostalna drzava! Pa sta onda ocekivati...da ce u toj rezoluciji biti bilo sta sto ce ici u korist Srbiji...ma vazi! To bi i dete od 3 godine uvidelo i ukapiralo! Mislim...sta reci posle svega...nista...samo se prekrstiti i levom i desnom.
    (shurda, 9. septembar 2010 09:06)

    # Link komentara

  97. Posle ove politicke katastrofe Srbiji treba velika uteha: Requiem aetarnam dona eis Domine!
    (Fansi, 9. septembar 2010 09:03)

    # Link komentara

  98. Ova zajednicka rezolucija je prva lepa vest vezana za nasu spoljnu politiku posle mnogo godina.

    Nacional-sovinisti su jos jednom porazeni, a sloboda je pobedila! Napred EU!
    (Beogradjanin, 9. septembar 2010 08:56)

    # Link komentara

  99. U izmenjenoj rezoluciji zaista nema niceg sto je sporno nasim evropskim 'partnerima'. Zato sto u rezoluciji ne pise nista. Barem nista sto ukazuje na odbranu suvereniteta i teritorijalnog integriteta celovite Srbije. Sta kaze ustavna obaveza po tom pitanju?
    (b.sijan, 9. septembar 2010 08:49)

    # Link komentara

  100. hajde ljudi, pa da se ovo jednom vec zavrsi
    (neko tamo, 9. septembar 2010 08:47)

    # Link komentara

  101. Imali ste ih u saci a sada ste potpisali kapitulaciju... zbogom Kosovo, vidimo se u nekom drugom zivotu...
    (Petar, 9. septembar 2010 08:46)

    # Link komentara

  102. Pozdravljam usaglasavanje sa EU i promenu sustine rezolucije, dosta je bilo strategije 'Glavom kroz zid'! Medjutim, nacin na koji se do toga doslo je kriminalan. Tadic i vlada jednostavno nemaju pravo da samovoljno menjaju nesto sto je skupstina usvojila! Drugi put za poslednjih mesec dana vlada Srbije svesno, namerno i bahato krsi ustav Srbije (Kosovski dodatak je bio prvi primer). Sasvim je jasno da u Srbiji nema demokratije, da Srbija ne funkcionise kao republika nego kao diktatura. Titova SFRJ je bila mnogo, mnogo vise demokratska od Tadiceve Srbije.
    (Boris, 9. septembar 2010 08:40)

    # Link komentara

  103. Ne znam sta da kazem. Od kako je sveta i veka mi smo uvek u nekom procepu, uvek se u nas upire prstom i uvek smo nesto uslovljeni, ali sto je najgore uvek smo se time protivili i naravno uvek kao pojedinac mali nejak izvlacili debli kraj sa neverovatnim gubicima. Tesko je reci i ne zelim to da kazem, jer i mene boli, jer nisam takav, ali ajde da popustimo i neka nam neko diktira, jer smo prosli golgotu i dosta nam je vise, hocu da zivim, da zivim, da ne razmisljam sta ce biti sutra, hocu da budem jednak kao i ostali.
    (aleksa, 9. septembar 2010 08:40)

    # Link komentara

  104. Pitanje Kosova je samo pitanje ko ce biti na vlasti u tom delu Evrope. Mene, koji zivim u Beogradu, ne interesuje da li ce na vlasti u Pristini biti "Srbovic Srba" ili tamo neki "Redzepi Halimi". U interesu Srbije i njenih gradjana je ulazak u EU, dolazak stranih investicija u Srbiju i stvaranje novih radnih mesta kao posledicu toga; clanstvo u EU bi takodje dalo mogucnost da drzavljani Srbije s licnom kartom rade u EU za novac a ne 300evra i to neredovnih. Mi smo ucinili sve sto smo mogli da Milosevic ostane na vlasti tokom 90ih, jer nam je mozak bio bas dobro ispran laznim patriotizmom, odnosno njegovom zeljom da ostane na vlasti po svaku cenu. Sada ne bi bilo lose da zivimo i pustimo druge da zive. Prema tome, konstruktivano resenje je zahtev da vlast u Srbiji prizna Kosovo u zamenu za punopravno clanstvo u EU, odnosno ulazak Srbije u EU zajedno sa Hrvatskom i Islandom za dve-tri godine.
    (Patriota, 9. septembar 2010 08:40)

    # Link komentara

  105. E stvarno jedina vest i to glavna već dva meseca rezolucija pa rezolucij....Kao papagaji.
    Kosovo je otišlo davno gospodo. I vratiti se neće nikada. Gledajte kako da utičete na kosovske vlasti da onaj srpski narod što vam je služio kao pijuni na Kosovu zarad loše i unapred propale politike obezbedite i pružite im normalna život kada ste ih već onako gadno namagarčili.
    E moj narode
    (igorpl, 9. septembar 2010 08:26)

    # Link komentara

  106. Imam milion zamerki na politiku koju vodi DS i Boris Tatic, ne dopada mi mi se ni ono sto se desavalo oko podnosenja rezolucije, ali dogovor sa Estonovom, odnosno sa EU pozdravljam i misli da bi na jos jedno inacenje sa medjunarodnom zajednicom totalno unistilo. Ovo nije kaputilacija, kapitulirali smo 1999. i ovoj vlasti niko nema pravo da pripisuje poraz koji se dogodio pre deset godina kada DS nije bio na vlasti. Sada je vreme da se suocimo sa realnoscu i spasemo ono sto se jos uvek moze spasiti i zato pamet u glavu g.Predsednice sad kad ste ucinili prvi, najtezi korak, produzite u tom pravcu, podrzace vas svako kome je na srcu dobrobit ove drzave i njenih gradjana.
    (Jututunski prioriteti, 9. septembar 2010 08:21)

    # Link komentara

  107. Srbija neće kapitulirati ovom rezolucijom. Srbija je kapitulirala 1999., Kumanovskim Sporazumom kada je izgubila rat i predala Kosovo.
    Ovo je samo neka vrsta overe (za one sa kratkim pamćenjem).
    (Aleksandar, 9. septembar 2010 08:21)

    # Link komentara

  108. Mogu da zamislim kako nam se u Briselu i Prištini smeju.
    "Zajedno podnosimo rezoluciju sa EU..."
    Pa, zavisi iz kog ugla gledamo. Nekad se na konju putovalo u školu. E,gledano iz ugla tog konja, on je ZAJEDNO sa decom išao u školu.
    Ma šta i javiše ...
    (Branko Von Beca, 9. septembar 2010 07:42)

    # Link komentara

  109. Ovaj dijalog bi imao za cilj da unapredi saradnju, ostvari napredak na putu ka Evropskoj Uniji i poboljša živote ljudi.
    "Saradnja". Bolje da nema rezolucije nego imati ovakvu!
    (pseudo_slucajno, 9. septembar 2010 07:06)

    # Link komentara

  110. Kapitulacija i to žešća, moglo se pitanje Kosovo i pametnije rješit, ali eto, pamet i srpska politika to je kao da njemac pokuša napravit dobre ćevape.
    Hvala Bogu nema više Juge da se i mi sa vama brukamo.
    (Hrvoje, 9. septembar 2010 07:06)

    # Link komentara

  111. Jel ima negde da se procita tekst rezolucije? Sve dok to ne vidimo necemo nista znati. Zasto se tekst drzi u tajnosti pred gradjanima Srbije? To je nedopustivo kakav god da je sadrzaj.
    (Pipi, 9. septembar 2010 04:42)

    # Link komentara

  112. Ono sto mnogima izostaje iz pretresanja, tumacenja i komentarisanja o srpskoj rezuluciji jeste kakvu ce politicku situaciju u zemlji sve to proizvesti. Kosovo za srpski narod nije nesto sto se moze lakomisleno zaboraviti ili trgovati za nesto potpuno inferiorno. Biti za ili protiv nema nikakvog uticaja na rezultat koji ce taj "dokument" donijeti na srpsku politicku scenu. Postoji jedna cinjenica koja ce ostati prava cinjenica a to je da se vrijeme prijema Srbije u EU nece promijeniti, nazalost moze se cak i produziti ukoliko srpsko misljenje o Zapadu postane nesto ili vrlo gore. To ce se najvjerovatnije dogoditi bez obzira koliko ce sadasnja vlada traziti izlaz objasnjavajuci sve kao "pobjedu" i tako uci u istu kategoriju kao Miloseviceva pobjeda nad NATO-m. Postoji i jedna druga verzija objasnjenja situacije koja je stvorena na Balkanu raspadom bivse Jugoslavije. Sve pocinje da lici ili klonira situaciju pred I Svjetski rat koji nije uzrokovan sarajevskim atentatom nego su jednostastavno tadasnje velike sile trazile pravi "kremen" da zapale vatru. Kosovo kao da ima taj simbolicni poziv da se ponovo nadje u fokusu dogadjaja nazalost neprijatnih. Ne treba zaboraviti da se pred sve velike sukobe najvise govorilo o miru. To se i sada cini i to je bas ono sto najvise zabrinjava.
    (vailije knezevic, 8 sept.2010)
    (vasilije knezevic, 9. septembar 2010 04:01)

    # Link komentara

  113. Iako sam bio za to da se prica sa rezolucijom izgura do kraja, ipak je sila pobedila. Ovo naravno nije kapitulacija kako bi rekli neki "patrijote". Kapitulacija se desila pre 11 godina kada se drzava (vojska i policija) povukla sa Kosova. Jedno je sigurno a to je da opozicija ima razloga za slavlje.
    (Nenad-EU, 9. septembar 2010 03:28)

    # Link komentara

  114. Ovo je samo jedan stepenik nize ka sigurnom nestanku Srbije i Srpskog naroda, mozda to nekome ne izgleda tako ali kada malo bolje razmislis o svemu videces da sve ide tim tokom.
    (PAD, 9. septembar 2010 02:41)

    # Link komentara

  115. Srpski receno, opet su Jeremicu i drustvu skresali rogove. Sta li ce prekosutra da smisle kako bi skretalu paznju naroda sa nesposobnosti vlade da obezbedi minimalni zivotni standard?
    (janos, 9. septembar 2010 02:13)

    # Link komentara

  116. Nesumnjivo mudra odluka. Ne moze shut s rogatim.
    (starac focho, 9. septembar 2010 02:11)

    # Link komentara

  117. Isto je radio i Milosevic. Zatezao je uze do krajnjih granica, a onda pustao sve. Tako i ovaj nesrecnik. Jednog dana, verovatno ce objaviti i memoare, pod naslovom 'Ko me gurnu u sve ovo?'
    (Jovan, 9. septembar 2010 02:02)

    # Link komentara

  118. "Srbija je odustala od zahteva da Generalna skupština osudi jednostranu secesiju, a Evropska unija od insistiranja da Priština i Beograd mogu razgovarati samo o tehničkim pitanjima"
    Drugim recima, Srbija je odustala od rezolucije, a EU odustala od sankcionisanja iste. Dva puta nista je nista, crva nije ni bilo.

    Ovakvim ishodom nista nismo dobili, neprotiv - samo gubimo dragoceno vreme i drzimo glavu u pesku. Dokle?
    (student, 9. septembar 2010 01:49)

    # Link komentara

  119. dobro je da su ovi iz evropske unije popustili, a ne vi.:)
    (usa, 9. septembar 2010 01:46)

    # Link komentara

  120. Gospodo draga,
    Srbija je kapitulirala jos pre 11 godina tj. u vreme SM !!
    A sve posle toga pa i ovo samo ostaci/posledice te kapitulacije jer sada u ovom novom svetu, to se ne zove "kapitulacija" nego "sporazum", pa se zamota u oblandu demokratije, ali kada se sve ogoli, ispostavi se da je gubitnik podvijena repa napustio izgubljene teritorije i predao ih pobedniku.
    (stvarno stanje, 9. septembar 2010 01:19)

    # Link komentara

  121. Bravo predsednice!!!!!!svaka kritika ovog dogovora sa eu je najobicnija budalastina,samo napred Borise
    (dejan, 9. septembar 2010 01:13)

    # Link komentara

  122. Jedino "konkretno" u izmenjenom tekstu rezolucije, jeste "faktičko priznanje" (de facto) kosovske nezavisnosti, kao "strane" u predstojećem dijalogu o životnim pitanjima?!
    Pa to se moglo uraditi i do sada ali se nije htelo, jer bi se time "priznalo Kosovo", a sada,kao, "nepriznaje se"?!
    Dijalogom treba da se "unapredi saradnja", očigledno, među dvema "suverenim državama", jer je saradnja između unutrašnjih regiona, pitanje unutrašnje politike svake suverene države?!
    Takođe, predsednik Boris Tadić je izjavio da je to rezultat "kompromisa" svih zemalja EU ali nije spomenuo da "legitimitet" postignutom "kompromisu" daje i "kompromis" svih političkih snaga u Srbiji, a što će imati "ozbiljne i dalekosežne političke konsekvence"?!
    (Diplomatska katastrofa, 9. septembar 2010 01:08)

    # Link komentara

  123. Fascinantno je kako je matrica uvek ista. Sta god je elementarna logika ili interes Srbije to je odmah faktor nestabilnosti, nekompromis i sl... a sta god je na liniji komadanja Srbije, ponizavanja Srba kao naroda na Balkanu i sl to je odmah konstruktivno, evropski, konjukturno za sponzorstva razna itd. Sto se mene tice ovo je momenat prvi posle 1999. gde se ogolila politicka sustina EU! Kome to i takvo chudovishte i dalje nema alternativu taj ima problem sa elementarnim samopostovanjem i kao takav je sebe izneo kao robu na aukciju, pa ko da vishe love ili jache fijukne bichem taj ce mu crtati zivot, vrdnosti, principe, snove, stvarnost ! Ipak ima dno dublje od ponora devedesetih, nazalost Tadic nas je sa smeskom doveo do njega i jos to predstavlja nekakvim uspehom!
    (Zoran, 9. septembar 2010 00:41)

    # Link komentara

  124. Ovom "rezolucijom" zemlje sponzori nezavisnosti Kosova žele progurati neku novu rezoluciju koja bi zamijenila postojeću rezoluciju 1244 a Srbija im u tome pomaže. Srbija je ponovo nasjela. Mnogo bi bolje bilo da Srbija odbaci ovu potpuno razvodnjenu rezoluciju!
    (Bez_Cenzure, 9. septembar 2010 00:41)

    # Link komentara

  125. Potpuno propala politika Srbije, poraz do poraza, bruka do pruke. Najpre trvdoglavo insistiranje na misljenju MSP, pa nepriznavanje tog misljenja putem rezocucije, pa upucivanjem 50 emisara po africkim zemljama, da priznaju tu rezuluciju, zatim usaglasenjem iste sa MSP i diktatom EU i SAD,i na kraju sta? BUKVALNA KAPITULACIJA. Sta je bre ovo drzava ili luna park, da se igra ko kako hoce
    (Luna, 9. septembar 2010 00:07)

    # Link komentara

  126. Bilo kako nasi politicari na vlasti da tumace tzv. uskladjivanje stavova sa EU, mislim da ce u jednom delu drzava koje su nas do sad podrzavale ovo biti shvaceno kao omeksavanje naseg stava. Verujem i da cemo odustajanjem od "tvrdog" teksta rezolucije efektivno pomoci Albancima da dobiju jos koje priznanje, mozda i od nekih drzava koje bi podrzale onu staru rezoluciju. Ovo ce uskoro biti vidljivo.
    Oduvek me nerviralo kod nasih politicara, od Milosevica na ovamo (sa casnim izuzecima), sto cesto ne vide dalje od nosa i za rec "stratesko planiranje" kao da nikad nisu ni culi. Krenu tvrdo (kad to mozda i ne treba) i posle vise omeksaju nego sto bi morali da su u startu bili mekani. Gotovo nikad se ne istraje kad se krene tvrdo, a veoma cesto se gresi u proceni kad to treba uciniti.
    (Goran, 8. septembar 2010 23:55)

    # Link komentara

  127. Srbija. Cija je to prcija? Sta je sa onih pedesetak planetarnih postara, i koliko su kostali ovu sirotinju? Zasto je Supstina mlatila praznu slamu, i koliko je kostao taj dan zasedanja ovaj narod? Kako za javnost Srbije moze biti tekst rezolucije tajan? Draskovic, Tadic, Jeremic, Jovanovic...duguju mnoga objasnjenja za politicku papazjaniju. Kao gradjanin osecam se krajnje ponizeno.
    (sumadinac, 8. septembar 2010 23:54)

    # Link komentara

  128. Stono bi se reklo bas smo imali veliki izbor. Ako ostanemo pri svom tekstu-kajacemo se, ako ga izmenimo-kajacemo se ! Kada je vec tako , bolje da se kajemo " Pro evropski". A domaci kriticari ( bice ih koliko hoces ) umesto kritike trebalo bi da ponude konkretno resenje KOJE BI BILO PRIHVACENO , pa onda mozemo reci-u pravu ste.
    (Citalac, 8. septembar 2010 23:27)

    # Link komentara

  129. Ovo mi vise lici na kapitulaciju Srbije.
    (remi, 8. septembar 2010 23:20)

    # Link komentara

  130. Pa ovo je stvarno neverovatno! Ja bih razumeo da je ovakvu rezoluciju podnela SAD ili Velika Britanija. Cak bih i razumeo da je ta rezolucija protiv volje Srbije prosla u UN (sila nazalost cesto pobedjuje). Medjutim, prosto je neverovatno da je Tadic pristao da SRBIJA podnese ovakvu rezoluciju. Ko je njemu dao mandat za tako nesto?
    (mile, 8. septembar 2010 23:08)

    # Link komentara

  131. Nema sanse da Srbija prizna nezavisno Kosovo. To je jednostavno van svake pameti.
    (DD, 8. septembar 2010 23:03)

    # Link komentara

  132. Pozdravljam ovaj kompromis i smatram da je to jedino ispravno ako mislimo na buducnost ove zemlje i naseg naroda.
    Drago mi je, sto je i Predsednik Tadic napokon poslusao Vuka Draskovica, koji je i prvi trazio promenu pogresne politike sto se tice KiM.
    Ovo nije nikakva kapitulacija kako to gospoda iz DSS podmecu kukavicije jaje javnom mnenju, nego je ovo ustvari pobeda zelje vecine nas za nekim normalnim i boljim zivotom, a to mozemo samo postici u saradnji sa EU i USA, a nikako u sukobu sa njima.
    (Maksim KG, 8. septembar 2010 23:00)

    # Link komentara

  133. A gde su aneksi koje je dodala Rumunija i Kipar prilikom EU usaglasavanja?

    Ovo i nije rezolucija.
    Sta se ovom "rezolucijom" u stvari trazi?
    Od koga?
    (UruRuck, 8. septembar 2010 22:55)

    # Link komentara

  134. Pametan potez. Nasi politicari su konacno odustali od onoga sto u ovom trenutku jednostavno ne mogu dobiti, posebno nakon odluke MSP. Trenutno se treba fokusirati na ono sto se od EU i medjunarodne zajednice moze dobiti, a ne srljati u novi poraz.
    (ivana, 8. septembar 2010 22:54)

    # Link komentara