Tužilac zatražio snimke

Beograd, Novi Sad -- Kako B92 saznaje, republički javni tužilac zatražio je autentične snimke nereda za vreme demonstracija u organizaciji radikala.

Izvor: Beta, RTS, Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Ne smeju ni da nam ruse ono zasta smo znoj svoj prolili. Iza resetaka sa razbojnicima!
    (Bee, 31. jul 2008 00:49)

    # Link komentara

  2. A do skora je govorio: "Narod niko ne sme da bije".
    Hm, vuk dlaku menja...
    (Bosko Buha, 31. jul 2008 00:54)

    # Link komentara

  3. he, malo je smesan naslov, jer mnogo asocira na izjavu slobe. ali slusao sam ivicu, i iako nisam glasac SPSa, rece da ne sme ljudima da postane hobi da napadaju pandure. istina, svi ovi navijaci napadaju pandure samo tako...to treba spreciti...
    (stefan, 31. jul 2008 00:55)

    # Link komentara

  4. Dacic uradi vise za policiju za mesec dana nego dss-ovi ministri za cetiri godine
    (Milojko, 31. jul 2008 01:03)

    # Link komentara

  5. Pa jel on to parodira na Slobinu "Narod niko ne sme da bije" ( osim narodne policije ) ili sta? :))))) Naravno da niko ne treba da bije policiju, ali gde bas Dacic to da izjavi :)))
    (Boris, 31. jul 2008 02:02)

    # Link komentara

  6. Dobro, al' Dacicu, nemoj da si kao tvoji prethodnici. Sazovi konferenciju za stampu, komuniciraj malo sa novinarima.
    (Marko, 31. jul 2008 02:59)

    # Link komentara

  7. U potpunosti podržavam ovo što je rekao Ivica Dačić. Stvarno je krajnje vreme da se iskoreni navika kod huligana da mogu da napadaju i biju policiju kad god im se ukaže prilika. Nikakvih nereda ne bi bilo da huligani nisu napali policiju. Time se završava svaka diskusija o tome ko je kriv za nerede.
    (robocop, 31. jul 2008 03:38)

    # Link komentara

  8. Sramota!!!! Da se lomi Beograd za koga...za Dabija...
    (lanaca, 31. jul 2008 03:43)

    # Link komentara

  9. Uh, cedo Slobino, samo tako, tako treba. Naravno, Dacic pokusava da menja imidz SPS-a i koliko vidim za sada to mu uspeva. Samo da ne pocne da budali i da trazi oprostaj za Miru i Marka mislim da ce sve biti OK. Neko socijaliste, tj SPS treba polako da prevede u levicu, tamo gde i pripadaju. Alal vera.
    (Aleksandar, 31. jul 2008 05:53)

    # Link komentara

  10. Nisam verovao da cu ovo da kazem posle 90-ih, ali... Bravo za policiju i Dacica! ....jos ne verujem sta sam rekao i pritom mislio!
    (Danilo, 31. jul 2008 06:36)

    # Link komentara

  11. Naravno da svaka partija ili pojedinac imaju pravo na mirne demostracije.Ja ne mogu da svatim vezu izmedju nezadovoljstva sto je g.Karadzic poslat u Hag sa demoliranjem izloga po Beogradu i semaforima!
    (Enver Kelmendi, 31. jul 2008 07:10)

    # Link komentara

  12. U redu, gospodine Dačiću, stvarno niko ne sme da bije ne samo policiju, nego nikoga. Ali, isto tako niko ne sme ni da poziva na rušenje ustavnog poretka niti da otganizuje rulju spremnu da bije policiju, novinare i sve ostale koji se ne slažu sa njom. Šta sa takvima? I šta sa funkcionerima policije za koje rekoste da su bili na protestu? Treba li oni i dalje da ostanu na svojim funkcijama? Krajnje je vreme da počnete da čistite redove policije od takvih i da stvarate policajce profesionalce koji treba da štite red i mir, a ne da služe u dnevno političke svrhe pojedinim grupama ili strankama. Mislim da je vreme da počnete da otkrivate i izvore u redovima policije iz koji cure informacije tipa "laufer javlja", ili "saznajemo iz poverljivih izvora", pa onda neko tamo maše kojekavim papirima i sl.
    (raja babeja, 31. jul 2008 08:04)

    # Link komentara

  13. Priznajem da mi je sve ovo malo čudno. Pre 8 godina ovaj gospodin nas je "lemao" na ulici, sada lema one koji su tada bili srećni što nas je lemao. Jel sada mi treba da budemo srećni?
    (Milan BGD, 31. jul 2008 08:05)

    # Link komentara

  14. Svaka čast Dačiću !!! Sam sebe bih proglasio ludim da sam ovo probao da kažem pre 2 meseca!!
    (Vladan, 31. jul 2008 08:41)

    # Link komentara

  15. Slazem se sa Dacicem. Krajnje je vreme da se stane na put huliganstvu. Samo jos sudstvo da uradi svoj posao i svi oni ce se sakriti u misju rupu.
    (Marko, 31. jul 2008 08:43)

    # Link komentara

  16. Sasvim normalna koalicija izmedju DS i SPS IZ KOJE NIKO NIJE PROFITIRAO. Najzad se shvatilo i od SPS da je narodu dosta zla i patnji, rušenja i pretnji od strane Radikala. Šta bi drugo od njih i očekivali obzirom kakvim kadrovima raspolažu. Ova koalicija ima daleko najjače kadrove koji su sposobni da državu Srbiju izvedu na put koji joj u svetu i pripada, da bude cenjena, poštovana i ozbiljan politički i ekonomski partner najrazvijenijim zemljam sveta. Šta će uraditi opštinska vlast u Kučevu čiji funkcioner ne znaju da pročitaju ni ono što im neko malo umniji napiše, pa tu su frizerke drvoseče, kuvarice i ostali koji nikada u životu nisu pročitali ni jedan vestern roman a kamoli nešto ozbiljnije. SPS-u u Kučevu nije trebalo davanje skupštinske većine Radikalima, no nek im bude vreme će pokazati da su nesposobni da upravljaju sami sobom a ne lokalnom vlašću
    (RajBan Kučevo, 31. jul 2008 09:01)

    # Link komentara

  17. Al zato policija može da mlati koga god stigne - čak i novinara BETE - samo što se u ovom slučaju taj slučaj zataškava, jer pobogu - policija je zavodila red i malko premlatila novinara koji im se legitimisao, dok kada demonstranti ulupaju novinara, onda krene hajka neslućenih razmera za počiniocima. Čisto sumnjam da će se ikada otkriti koji su policajci premlatili ovog nesrećnika.
    (aca, 31. jul 2008 09:20)

    # Link komentara

  18. Ono sto smo videli je stvarno bilo previse...
    Oni huligani su stvarno prevrsili sve mere i granice. Ja nisam za to da policija napada narod ali oni huligani su stvarno zasluzili prevaspitanje...
    Nije policija ono sto je bila 2000, zaista su se popravili na bolje....
    (nsboss, 31. jul 2008 09:25)

    # Link komentara

  19. IRONIJA SUDBINE
    Da ga nisu usvojili Zuti i on bi bio na mitingu zajedno sa ovim huliganima.
    A sto se rusenja semafora tice krivicu snose kumovi koji su vladajucu vecinu krstili kao "Semafor koaliciju"!
    (Branislav Zekic Zeka, 31. jul 2008 09:30)

    # Link komentara

  20. Шта се правдаш Радикалима, види се на снимку ко је изазвао нереде и ко је како реаговао.

    Поднеси кривичну пријаву против организатора скупа.
    (Александар, 31. jul 2008 09:59)

    # Link komentara

  21. Pa ne menja on pricu, naprotiv, i pre kad je bio na vlasti, podrzavao je policiju protiv demonstranata, zar ne? :) To sto je sad friend sa nekadasnjim demonstrantima, to je vec druga prica :)))
    (zivota, 31. jul 2008 10:00)

    # Link komentara

  22. e dokle smo dosli da velja stoji sa tomom, da je dacic sa borisom, a da ja vicem "udri milicijo"...covece to moze samo u Srbiji.
    (wlada, 31. jul 2008 10:11)

    # Link komentara

  23. Kako su nevladine organizacije i analiticari odmah skocili da okrive organizatora. A ne secam se da su 5. oktobra krivili organizatore, kad su bile razlupane najvise institucije zemlje, a ne neke bedne zardinjere. Daleko od toga da podrzavam huligane koji su rusili Beograd...
    (Vladimir, 31. jul 2008 10:13)

    # Link komentara

  24. Klasični scenario jos od Maksimira.
    Vodje 'navijaca' su pod kontrolom sluzbe. Kada sluzba zeli da napravi incident, razbije legitiman protest ili generalno destabilizuje sigurnost - vodje navijaca pokrenu nadrogirane delikvente (dovoljno je 100 na skup od 10,000) i napravi se haos sa kontrolisanim ishodom.
    (haylee, 31. jul 2008 10:23)

    # Link komentara

  25. Nisu mi jasni ljudi koji rizikuju svoj zivot, rizikuju da budu osudjeni i na po par godina zatvora zbog nekog kome oci nisu nikada ni videli. Mislite da je Nikolicu stvarno stalo do Karadzica? Naravno da nije, vec mu je stalo da srusi vlast nasilnim putem. A ovo sada mu je doslo kao kec na 10. Prvo su organizovali proteste zbog nemogucnosti da preuzmu vlast u BG-u, a ovo sada sa Karadzicem mu je jos bolje doslo. On samo zeli fotelju, preko ljudi koji ce da ruse i pale i da zavrse u zatvoru. Ja nikada, ni zbog koga ne bih rizikovao svoj zivot i potencijalni zatvor, i zato mi nisu jasni ni za sekund.
    (Dax, 31. jul 2008 10:23)

    # Link komentara

  26. Bez obzira sto mi SPS nikada nije bio draga moram da priznam da je Dacic apsolutno u pravu kad kaze da svako ima pravo na svoje misljenje ali da ne sme ni da pomisli da digne ruku na sluzbena lica koja su tu odrzavaju red. Samo da se pohapse i preostala dvojica "heroja" pa neka posle Toma, Vucic, Velja i Kostunica cupaju kose medjusobno ako hoce, briga me. Muka mi je vise od ovog laznog patriotizma.
    (Nele, 31. jul 2008 10:39)

    # Link komentara

  27. Kada smo jednom ucestvovali u demonstracijama u Hagu (u vezi umanjivanja invalidskih penzija) policajci su nam delili sendvice jer smo dolazili iz svih delova zemlje i svi bili nasmejani jer smo dosli dobronamerno. A policijska kapa pase svima nama.
    (Tako je to u Holandiji, 31. jul 2008 10:39)

    # Link komentara

  28. A sto nisi naredio 90-tih da se policija suzdrzava?
    Sto sada nije policija reagovala kao tada? Tada je bilo na jednog policajca 30 povredjenih demonstranata.
    Kad se samo setim kako su nas tada prebijali.
    (Ivan, 31. jul 2008 10:40)

    # Link komentara

  29. Gospodo, sta vam je? Osvestite se! To je isti onaj Dacic, isti onaj SPS protiv kojeg smo se krvavo borili! Sta je ovo, kolektivno slepilo?
    (Jovan Ducic, 31. jul 2008 10:41)

    # Link komentara

  30. dacicu, tako je govorio i tvoj tata sloba za narod na kosovu...
    naravno da policija mora da se brani kada je napadnuta.
    medjutim, nije poenta u tome da oni prebiju nekoga, npr. vucica. da se razumemo, nije mi ga ni najmanje zao.
    poenta je u tome da se poostri zakon i da pocnete da ga primenjujete. to se odnosi i na novinare, lekare i sve druge sluzbe koje se bave nekim javnim, opste korisnim poslom. samo tako ce se doci do postovanja policije, a i svih ostalih gradjana ove zemlje. mozete vi njih i da bijete, ali ne daje to rezultate.
    ako bi vi sada priveli 20-tak siledzija i ako bi oni dobili po par godina zatvora, videli bismo kako bi se ponasali neki sledeci put. ovako, mesec-dva i eto njih opet na ulicama.
    i slati ih na izdrzavanje kazne negde gde se obradjuje zemlja, krci mocvara ili suma, negde de se obezbedjuju drva za ogrev. da par godina samo to rade, da vide kako posten svet tesko zaradjuje za zivot. mozda ih to necemu nauci.
    sadasnji nacin, kada se salju u zatvore gde sede sa sebi slicnima i mozda malo rade u nekoj radionici, ne daje efekta.
    za ove je motika i njiva pa neka tamo ciste njive, vade kamenje i zamahuju, koliko hoce, ali motikom.
    (dusan, 31. jul 2008 10:44)

    # Link komentara

  31. zamazuju nam oči Karadžićem, da ne bi mislili na Kosovo. koga briga za jednog čovjeka, zar je on važniji od 200 hiljada Srba koji je živilo na Kosovu. Sad ih nema više dole jer i ono što je ostalo životari. E Srbi, Srbi nikada mi do pameti nećemo doći, brinemo se za semafore i saksije a oteše nam 20 % države. Takvi smo mi, pamtimo kao ribe. Gospodine Dačiću da li biste isto to rekli da niste ministar policije već da ste bili na tom nazovimo ga mitingu podrške, a lako ste mogli biti tamo. Pronađite ubice onih momaka iz košutnjaka i dokažite nam da je Srpski narod i pravda na prvom mjestu pa onda stranka i vi sami.
    (aca, 31. jul 2008 10:50)

    # Link komentara

  32. Lako cemo mi sa sacicom nadrogiranih i pijanih klinaca, kojima je jedino znanje popunjavanja listica za kladionice.
    Postavlja se pitanje sada konacno , sta cemo sa ljudima koji su pozivali na linc pokojnog premijera Djindjica i ucestvovali u toj muckoj likvidaciji, a koji se i dalje kriju iza pojednih stranaka, cak i nastavljaju da prete likividacijom predsednika Tadica.
    Nadam se da ce ova sadasnja Vlada u najskorije vreme pokrenuti pitanje politicke odgovornosti za mucku likvidaciju premijera Djindjica, i privesti pojedine likove u odelima koji se jos uvek sepure po Srbiji.
    Koliko god da se bude cekalo na to, zlocinacko udruzenja treba da zna jednu stvar, a to je da se nece izvuci od ruke pravde.
    To im garantuju Gradjani Srbije koji cine sistem.
    (Gradjanska_opcija, 31. jul 2008 10:53)

    # Link komentara

  33. Nisu radikalima vazni Karadjic i ostali kao ni rulji koja ih prati - Karadjic je simbol, otelovljenje, rec i delo, koja odrazava nihovu fasisticke ideologije koja je nazalost godinama letela na krilima Milosevicevog rezima i bivse JNA kasnije Kostunice. Sada ih vetar ne sluzi pa se otimaju da ne padnu i razbiju u parcice.
    (Kralj, 31. jul 2008 10:58)

    # Link komentara

  34. Jedan engleski fudbalski huligan je bio kaznjen na dve godine zatvora jer je letvom udario policijskog konja. Da li je bolje biti konj u Engleskoj nego policajac u Beogradu ?
    (Raka, 31. jul 2008 11:09)

    # Link komentara

  35. Dačić: Policiju niko ne sme da bije
    Ja: Tacno, ona mora neometano da posmatra sa bezbedne udaljenosti kako huligani lome grad. Kao i uvek do sada reagovali su tek kad im je licna bezbednost bila ugrozena.
    (Ja, 31. jul 2008 11:37)

    # Link komentara

  36. Nesto omlitavila policija posle Slobe, tada su ljudi bezali od njih, a ovde u sukobu u Makedonskoj klinci terali policiju...
    (Nizina, 31. jul 2008 11:48)

    # Link komentara

  37. Jos mu fali: "Volim i ja vlast".
    (Nikola, 31. jul 2008 11:57)

    # Link komentara

  38. pogresan pristup problemu. demonstracija ce uvek biti. jednom ce demonstrirati ovi drugi put oni drugi. problem je veci od dva-tri razbijena semafora.

    po svajcarskom zakonu za bilokakvo okupljanje morate podneti zahtev policiji. ako policija taj zahtev odbije, svako ko se pojavi na mestu gde je trebala biti manifestacija rizikuje da dobije krivicnu prijavu. ne mora ni jedan semafor da razbije, ni jednoga novinara da udari nego samo da se pojavi.

    drugi problem u srbiji a ne manji od ostalih je taj sto po policiji pljuje svako kako hoce. naziv "pandur" i slicno su svakodnevno prisutni u drustvu.

    drustvo mora da se menja a ne ministar policije.
    (made in switzerland, 31. jul 2008 12:07)

    # Link komentara

  39. Policiju ne sme niko da bije, a dve trećine povređenih je iz redova policije. Bravo Dačiću!!
    (pendrek, 31. jul 2008 12:09)

    # Link komentara

  40. Sve ovo sto se desava je slika nase Srbije. Kada ce ljudi da shvate da Radikale treba zabraniti i pohapsiti sve koji pale i huskaju narod na ovakvo rusenje i divljanje.Oni nikada nece biti na vlasti pa im je jedino ostalo da ruse pale i divljaju. Dacicu pohapsi ih sve po redu pa onda mozemo da razmisljamo o boljem zivotu jer sa njima je to nemoguce.
    (Duksi, 31. jul 2008 12:16)

    # Link komentara

  41. Interesantan nastup je imao Dacic na dnevniku RTS-a sinoc, a u vezi svega ovoga. Vesto podilazenje svim promilosevicevskim snagama (niko ne sme da bije policiju!), a sa druge strane policija je ipak odradila posao kao treba.
    Kratkorocno SPS ce imati gubitak zbog ulaska u koaliciju sa DS, ali mislim da ce s vremenom ova lisica od coveka (populizmom,ali pozitivnim), da odere radikale pa i DSS, sam SPS ce da se reformise(koliko-toliko), a sve to je u konacnici odlicno za Srbiju.
    (igor, 31. jul 2008 12:59)

    # Link komentara

  42. Cuj ti njega "ako se utvrdi da su prekrsili ovlascenja"??? Ma da, na kraju ce biti da naravno to nije bio slucaj i da se sam udarao pendrekom.
    Kakvih krvnika ima u toj "narodnoj" policiji, to je strasno!
    (Makaveli, 31. jul 2008 13:32)

    # Link komentara

  43. Tako je! Za policajce koji su napali novinare kazna.
    Imam molbu za ministra, znam da nije bas politicki korektno, ali ako bi mogao policajac koji je malko bio u kontaktu s Vucicem da dobije neku povisicu ili unapredjenje, srce bi mi bilo na mestu.
    (9. mart, 31. jul 2008 13:39)

    # Link komentara

  44. Daciceva igra je nesto lukavija. Svestan da je pogubio svoje birace (presli u SRS ili DSS zbog vlade sa DS), sada gradi svoju medijsku i gradjansku prihvatljivost. To cini veoma uspesno (videti reakcije analiticara, civilnog sektora i komentare novoobozavalaca). Time se uvlaci postepeno u demokratski biracki korpus. Drugi korak ce biti pokusaj prevlacenja biraca DS (stariji, desno krilo, socijalno ugrozeni) ka SPS-u (verovatno bezuspesan, ali ce postojati). Veze sa SRS i DSS posle vlade sa DS, Beograda i ovog na mitingu je sigurno pokidao (nije mu to bila namera, ali desilo se). Epilog: SPS ce biti najjaca opoziciona stranka buducoj vladi. Vanparlamentarna. E, to je dobro za Srbiju.
    (jasno, 31. jul 2008 13:47)

    # Link komentara

  45. Нека прича шта ко хоће. Ако је данас Дачић. као што јесте, најодговорнији за поступање полиције, ОНДА, Далићу СВАКА ЧАСТ, ПОСАО ЈЕ ОДРАЂЕН БЕСПРЕКОРНО! Лично не мислим да су баш радикали ломили Београд, али, они које су позвали на митинг, то јесу чинили. И, какви, молим вас навијачи????? Ко је и када измислио ту категорију хулигана? Навијачи можда могу да разбијају трибине по стадионима, али, на политичким и другим скуповима НИКО НЕМА ПРАВО ДА НАВИЈАЧИМА НАЗИВА ОДРИНАРНЕ ХУЛИГАНЕ КОЈИХ ЈЕ БАШ БРИГА И ЗА КАРАЏИЋА, И ЗА СРС... Дакле, једном за свагда треба из употребе избацити термин "навијачи", јер и ја сам навијач, као и хиљаде других, којима не пада на памет да руше свој град!!!
    Још једном позивам све који користе тај термин да се оѕбиљно упитају ОТКУДА ИМ У УПОТРЕБИ ТЕРМИН "НАВИЈАЧ"??? Наркомани, хулигани, беспосличари и остало дно нашег и других градова не смеју да, из некакве милоште, добију епитет "навијачи" јер они то заиста и нису. Навијач је онај који СВИМ ДОЗВОЉЕНИМ СРЕДСТВИМА НАВИЈА ЗА СВОЈ ТИМ (НЕ ПРОТИВ ОНОГ ДРУГОГ, НЕГО ЗА С В О Ј Т И М !!!). Све остало што хода градовима Србије, руши семафоре, преврће корпе са ђубретом, ломи све пред собом... то су, са жаљењем морам рећи, деца својих родитеља који им нису пружили ни елементарно цивилизацијско васпитање!
    Зато, први закони које треба донети на Скупштини треба да регулишу и санкционишу овако бестијално понашање. Па, ако су у питању малолетници, одрала би њихове родитеље драконским казнама, а они после нека виде шта ће у својој кући. Па, нећу валјда ја, са хиљадама других, да свако мало плаћам овакве свињарије. Држава, ако хоће да стварно буде држава, сада је на потезу. Уосталом, треба видети колике су казне САМО за пљување у јавном простору у свакој цивилизованој земљи. Чак и у оном бившем СССР-у за ту врсту преступа се ГОРКО плаћало. Понављам: нећу више да плаћам (а плаћам као грађанин овога града, јер не знам ко би други) овакве СВИЊАРИЈЕ.
    Још једном, шта год ко причао задојен политичким страстима, СВАКА ЧАСТ ГОСПОДО ПОЛИЦАЈЦИ, СВАКА ЧАСТ ГОСПОДИНЕ ДАЧИЋУ!!!
    Ви ми уливате наду да мали, обични људи могу безбедно да са својом децом ходају улицама нашега града.
    (Београђанка, 31. jul 2008 14:01)

    # Link komentara

  46. Dacic postupa kao ministar policije, time sto tvrdi da policiju niko ne sme da bije. Pre neki dan je bio politicar u rukavicama kada se ogradjivao od hapsenja Karadzica. Mislim da je neophodno da prodje neko vreme kako bismo bili u poziciji da procenimo koliko je SPS promenjen.
    Sto se tice razbijanja grada, krajnje je vreme da se na svaki moguci nacin takav obicaj zaustavi.
    Neko je pomenuo Velju Ilica. U oktobru 2000. godine je predvodio narod u rusenju SPS (iz devedesetih)-SRS vlasti. Danas je pljunuo na sve koji su ga tada pratili i stao rame uz rame sa dojucerasnjim protivnicima. Radikali se ni za pedalj nisu pomerili sa pozicija iz devedesetih. I dalje prshte od rodoljublja i nacionalizma ( Karlovac, Karlobag, Virovitica, ili kako vec bese ), a sve to na nasu stetu. Pripadam malo starijoj generaciji. Rodjen sam pocetkom sezdesetih godina. Proputovao sam pola sveta i nikada nisam bio obelezen kao nepozeljan zbog porekla. Radikali nam nude drzavu u kojoj cemo imati neku "slobodu", sa njima na vlasti, a ne nekima kojima i pokolenja proklinju, a Evropa, Evropa neka zivi svoj jadni zivot bez prilike da im Srbi (citaj Radikali) organizuju red i slobodu.
    Dosta mi je vise te Radikalske retorike i pretnji drzavnim udarom. U nekim novinama sam juce procitao koliko su puta Radikali porazeni od 2000. godine. Niste sposobni da vladate. Idite. Nemojte da vam ja kao glasac budem kriv za sve.
    (kole, 31. jul 2008 15:10)

    # Link komentara

  47. Ko je organizovao protest taj je i kriv za sve ono sto se desavalo i za sve nerede koji su proizisli iz jednog totalno nepotrebnog skupa sacice ljudi koji polako tonu u zaborav. Neko kaze ovde: Ukinuti SRS. Ja kazem: Ne treba. Sami ce se ukinuti. Vrlo spretno i dobro rade na tome vec par meseci u nazad (Bogu hvala pa bar nesto dobro da rade) Cak je i nekad tvrda radikalka Maja shvatila i pobegla iz tog gnezda obmana i jedne te iste demagogije.

    U cudu sam vec par dana da niko od vlasti ne reaguje na izjave/pretnje radikalne gospodje koja doduse, siguran sam, nije pisala sama taj tekst ili bar nije glavni autor. Predpostavljam i da je poturena za tu konferenciju za stampu.

    Opstruisanje skupstine, onemogucavanje donosenja zakona........ gotovo sam siguran da to vec rade i iz nekog inate. Vise tu nema razuma i logike. Davno su rekli zbogom necemo sto se odaziva na SRS.

    Sramne jucerasnje izjave gospodina Nikolica. PS: Obozavam kad gospodin Nikolice u svom govoru pocne recenicu sa: "KAZU..... bla bla bla" Komedija da ne moze biti veca..... ali na zalost crna.

    Molim Vas... idite vise iz nasih zivota.... nestanite 90-e.
    (VladaNS, 31. jul 2008 15:29)

    # Link komentara

  48. Ne, ne, nije to "onaj" Ivica Dacic. Gresite. To je sad neko sasvim drugi. To je Ivica Kralj!
    (Aplaudriam stojeci, 31. jul 2008 15:31)

    # Link komentara

  49. Vreme je da vec jednom svaki idiot kome padne na pamet da razbija po gradu tudju imovinu i pokazuje zadnjicu svima nama, vreme je da znaju da ce ne samo biti uhapseni, vec i kaznjeni-sudski! Lepo ceo proces, kazna plus po dzepu, pa da vidimo kad ce nekome ponovo da padne na pamet da bude "baja" dok je u coporu!
    (Sara, 31. jul 2008 17:49)

    # Link komentara

  50. "...i založila se za zabranu ekstremističkih organizacija..."

    A ko ce da odlucuje o tome koja je organizacija ekstremisticka? Da li su to sve koje su propagirale naslije u bilo kom obliku? Po tom kriterijumu treba zabraniti preko 90% stranaka... A mozda misle da samo treba ukloniti njihove protivnike... Cenzura i diktatura su veoma opasne stvari i vrlo cesto se obiju o glavu onome ko ih primenjuje...
    (vampirbg, 31. jul 2008 20:08)

    # Link komentara

  51. Da se razumemo jesam za radikalnu stranku, jesam bio na mitingu, jesam bio medju 2000 ljudi iz SRS u obezbedjenju ali...
    Da policiju ne sme niko da bije se slazem. Da policija nije odradila posao kako treba se slazem ali ne za prekomernu upotrebu sile vec iz drugog razloga.
    Naime , kada je grupa tih likova krenula da se obracunava sa policijom u makedonskoj postojala je odlicna mogucnost da se ta grupa vandala vec jednom izoluje i da se pohapsi.
    Da je policija iz kolarceve zatvorila prilaz toj grupi ka 99% mirnih demonstranata sve bi bilo ok. Ovako su iz Makedonske potisnuli huligane ka masi okupljenoj na trgu kojoj nije palo na pamet da se smiri vec su nastavili da gadjaju policiju iz mase. Tako smo dobili dve pogresne stvari, jedna je da je miting prekinut i da sada svi iz SRS-a sa ounim pravom pricaju kako je policija pogresila i drugu i mnogo bitniju stvar , a to je da ni sada nismo iskoristili priliku da saznamo ko su bre te face koje se kriju iza fantomki, majci i ostalog.
    Misljenja sam da svi , ali aposlutno svi , a ima onih koji nisu nosili fantomke treba pred zakonom da budu jednaki. Znaci daj da vidimo ko su ti likovi, ne moramo da ulazimo u to ko ih je i da li ih je poslao da urade to sto su uradili ili su iz grupe mirnih demonstranata presli u huligane , ali daj da ih vec jednom osudimo. Da mi je rodjeni brat ne bih ga podrzao u razbijanju jednog izloga , a kamoli Beograda.
    Kada bi te vandale vec jednom sudski procesuirali mislim da bi na sledecem mitinigu (bez obzira ko ga organizuje bilo mnogo mirnije).
    Definitivno mogu samo da kazem da je policija uglavnom bila pasivna, tj. da su postovali naredjenje da red i mir odrzavaju bez upotrebe sile. Cak sta vise sa policijom koja je bila iza bine , i kojih je bilo jako malo jer niko nije ocekivao probleme tu smo imali odlicnu saradnju. Kada su vandali potisnuti na trg samo su nam rekli, momci vi ne mozete da nam pomognete, baca se suzavac, bacaju se kamenice, vi nemate nista, a mi imamo stitove i maske. Bolje je za vas da se povucete barem 30 metara i da nas pustitite da zastitimo prave demonstrante koji su sve vreme bili mirni da mogu da se izvuku ka Kalemegdanu. Da je obezbedjenje SRS ispalo smesno slazem se u potpunosti, da sam bio i u obezbedjenju SPO ranije i to nije sporno isto je bilo i 9 marta kada nam je bio prvi miting ali vec na sledecim je obezbedjenje bilo OK, svako se uci na svojm greskama, tako je barem kod nas.
    (Dejanr, 31. jul 2008 23:52)

    # Link komentara

  52. Gledam onaj snimak iz Makednoske od juce i ote mi se jedno 'Av'. Refleks, sta ces.
    (PetarPan, 1. avgust 2008 00:12)

    # Link komentara