1. Podela Kosova je jedini nacin da se ta agonija jednom zauvek zavrsi, ali smo propustili pravi trenutak ako ga je ikada i bilo. Nadam se nekom cudu da ce Predsednikova ideja o podeli naici na razumevenje onih koji o tome odlucuju i da cemo kremuti napred bez vecite strepnje i brige za taj deo nase drzave. Ako ne, onda samo mirno i pregovori, rat nikada i nikako.
    (Goca, 28. septembar 2021 04:39)

    # Link komentara

  2. Amerima nije ni stalo do njih, bili su im zanimljivi zbog investicija i koncesija, ali odavno su ukapirali da na Kosovu imaju samo gubitke.
    (Mrki, 27. septembar 2021 08:40)

    Druže, tamo ima preko 1.500.000 ljudi, znači mogu da mobilišu 100.000 vojnika. I ti ćeš to da "rešiš" sa 2.000 specijalaca? Ma sigurno. Pritom, za ove 22 godine, oni su izgradili i neprekidno grade i jačaju svoju vojsku, praktično su integrisani sa NATO-om i učestvuju već u NATO misijama (Kuvajt, itd).
    A pritom, pitanje je koliko bi ti specijalci hteli da budu glineni golubovi tamo, jer najmanji je problem nešto osvojiti, treba to čuvati svaki dan, a nama bi se zbog raznoraznih zaseda i diverzija.
    (Joca, 27. septembar 2021 11:16)

    Odakle te magicne brojke od 1,5 - 2 miliona Albanaca na Kosovu i Metohiji?
    Prati li mozda neko situaciju oko popisa u Severnoj Makedoniji? Sta se tamo desava sa naduvanim brojevima Albanaca?
    Imate li predstavu koliko Albanaca ima licne karte Severne Makedonije, Kosova, Crne Gore i Albanije ISTOVREMENO?!?!
    Na teritoriji Kosova i Metohije realno ima maksimalno do 900.000 Albanaca, a od tog broja barem 200.000 ih je po Evropi.
    (anonimus, 28. septembar 2021 02:13)

    # Link komentara

  3. Briselski sporazum braćo Srbi...
    (Zoran YNWA, 28. septembar 2021 01:32)

    # Link komentara

  4. jel dron nosio neku zastavu?
    (vasicdr, 28. septembar 2021 00:47)

    # Link komentara

  5. Младићу, ценим да нисте баш најбистрији поред тога што сте млади.
    Требало би да одеш да објасниш например Норвежанима да их је 5 милиона премало за земљу која је 4х већа од Србије да видиш како ћеш да се проведеш.
    Имаш ли ти родитеље, оца, мајку, деду, бабу, неког да те васпита? Ко те је спремао за живот и учио домаћем васпитању несрећниче један?
    (Zero Flyer, 27. septembar 2021 23:18) # Link komentara

    Kakve veze ima Norveska sa ova drva zagrezla plemena?
    (Lev, 28. septembar 2021 00:26)

    # Link komentara

  6. Pa I mi smo na istu foru uzeli Vojvodinu madjarima,

    Pa, ne samo Mađarima, koliko se god pravili blesavi.
    (Onako usput, 28. septembar 2021 00:24)

    # Link komentara

  7. Младићу, ценим да нисте баш најбистрији поред тога што сте млади.
    Требало би да одеш да објасниш например Норвежанима да их је 5 милиона премало за земљу која је 4х већа од Србије да видиш како ћеш да се проведеш.
    Имаш ли ти родитеље, оца, мајку, деду, бабу, неког да те васпита? Ко те је спремао за живот и учио домаћем васпитању несрећниче један?
    (Zero Flyer, 27. septembar 2021 23:18) # Link komentara

    Kakve veze ima Norveska sa ova drva zagrezla plemena?
    (Lev, 28. septembar 2021 00:24)

    # Link komentara

  8. "Нема те земље на свету која би се одрекла 15% и рудних богатства, извора, реке и планине своје територије. Косово је Србија."

    A nije valjda Turska odrekla od Srbije, Austrija od Bosne i Engleska od Amerike?
    (Zabatero, 28. septembar 2021 00:24)

    # Link komentara

  9. "Čekaćemo vas 24 sata da kao NATO reagujete, tek ako se posle toga nastavi pogrom našeg stanovništva, Srbija će reagovati i neće dozvoliti ono što se dešavalo 1995. ili 2004. godine“, rekao je sinoć Vučić u programu televizije Pink.
    (Ilija Toljaga, 28. septembar 2021 00:07)

    # Link komentara

  10. Ima Stejt druga posla, briga ih za Kosovo!
    (Vladimir, 28. septembar 2021 00:06)

    # Link komentara

  11. Treba lepo da priznamo Kosovo i da završimo tu priču. Albanci su korektni ljudi posle toga to malo srba će da ostave na miru, mozemo na miru da obilazimo naše manastire i cao.
    Pa I mi smo na istu foru uzeli Vojvodinu madjarima, šta kukate koji djavo. Ni za ovi srbiju nas nema dovoljno. Ja mislim da možemo mnogo normalnije odnose sa albancima da imamo nego sa hrvatima ili muslimanima.
    (milan, 27. septembar 2021 22:10)

    Младићу, ценим да нисте баш најбистрији поред тога што сте млади.
    Требало би да одеш да објасниш например Норвежанима да их је 5 милиона премало за земљу која је 4х већа од Србије да видиш како ћеш да се проведеш.
    Имаш ли ти родитеље, оца, мајку, деду, бабу, неког да те васпита? Ко те је спремао за живот и учио домаћем васпитању несрећниче један?
    (Zero Flyer, 27. septembar 2021 23:18)

    # Link komentara

  12. Zar nisu takva pravila za albance sa kosova da moraju da menjaju tablice prilikom ulaska u Srbiju? sasvim je logicno da oni traze onda isto.
    (fudbaler, 27. septembar 2021 23:07)

    # Link komentara

  13. Samo ratujte a pametni ce vas gledati preko satelita
    (nema ovde leba, 27. septembar 2021 22:52)

    # Link komentara

  14. Biti spreman za rat je osnovno sredstvo sprečavanja rata.
    (Hanzo Hatori, 27. septembar 2021 22:17)

    # Link komentara

  15. Treba lepo da priznamo Kosovo i da završimo tu priču. Albanci su korektni ljudi posle toga to malo srba će da ostave na miru, mozemo na miru da obilazimo naše manastire i cao.
    Pa I mi smo na istu foru uzeli Vojvodinu madjarima, šta kukate koji djavo. Ni za ovi srbiju nas nema dovoljno. Ja mislim da možemo mnogo normalnije odnose sa albancima da imamo nego sa hrvatima ili muslimanima.
    (milan, 27. septembar 2021 22:10)

    # Link komentara

  16. Izgleda da ovde pojedini ne znaju šta je rat!
    Nikad ga ne treba prizivati, slažem se da treba braniti svoj narod ali prizivati i pozivati na rat…to nikad nije pametno.
    Mi iz Republike Srpske to vrlo dobro znamo, a znate i vi…
    Zna se ko na kraju ispašta, a to je običan jadni narod.
    (Stefan, 27. septembar 2021 21:41)

    # Link komentara

  17. Strpljene i samo strpljenje je najaci adut. Danasnji svet se ocigledno tako brzo menja da su i najpametniji zbunjeni. Verovali ili ne, ovaj novi trend dolazi Srbiji kao kec na desetku.
    (deda vangel, 27. septembar 2021 21:38)

    # Link komentara

  18. Ma šta tzv. kosovska policija u panici. U panici je i NATO, slediše se od panike.
    (Vaso, 27. septembar 2021 20:56)

    # Link komentara

  19. Нема те земље на свету која би се одрекла 15% и рудних богатства, извора, реке и планине своје територије. Косово је Србија.
    (Вук, 27. septembar 2021 20:08)

    # Link komentara

  20. Ja sam bio vec dva puta 91. i 99,oduzio sam se dovoljno Srbiji koja mi se zahvalila tako sto sam je napustio i otisao u Nemacku. Posle svega, mogu samo da kazem "hvala i dovodjenja ". Moj sin koji se rodio ovde u Nemackoj, ne da nece nikada da ratuje nego nece ni u vojsku da ide sve i da je ponovo uvedu.Ja sam oduzio za obojicu a Vulin i Vucic neka lece komplekse na svojoj deci i braci. A vi koji mislite da je to Counter Strike slobodno krenite dole, topovskog mesa treba uvek
    (deki 27, 27. septembar 2021 19:23)

    # Link komentara

  21. Kosovo je oduzeto u krvi 1999 i na žalost u krvi biće vraćeno, kako stvari sada stoje voleli to neki ili ne. biće vraćeno, ne smatram samo ja ( već kako stvari stoje ) mnogi Srbi, i to može čuti, videti svako ko ima uši da čuje i oči da vidi.. a sto je samo ubrzano brexitom, pandemijom, Avganistanom i na žalost generalnim padom SAD i kakvim ali takvim rastom Kine... treba samo čitati i čekati ali je to nezbežno jer ipak se sve okreće
    (Stefan, 27. septembar 2021 18:53)

    # Link komentara

  22. Da li se sprema “aneksija” severnog dela KiM a ovo sve je uvertira u već dogovoreno prekrajanja granica? Pa malo kuknjave i sa jedne i sa druge strane a onda dolazi do konacnog razgranicenja. Jer koliko vidim, neće se ništa postići za pregovaračkim stolom s’obzirom da se obe strane nalaze u pat poziciji.
    (ray donovan, 27. septembar 2021 18:52)

    # Link komentara

  23. Ako, ako, neka lete avioni, helikopteri itd. Za to vojska i služi. Da odvraća bahate siledžije.
    Tvrd je orah voćka čudnovata.
    (Saša, 27. septembar 2021 18:50)

    # Link komentara

  24. Sad je trenutak da uđemo i rešimo problem.
    (Severnokorejac, 27. septembar 2021 15:25)



    1999 dok su se pojedinci bahatili i useljavali u svoje vile po Beogradu i stanove preko 100 kvadrata par majki iz mog kraja je zaplakalo za svojom decom od 18 godina. Ja sam bio 3 godina srednje škole i isto dobio poziv za vojsku. Da sam bio trogodišnja škola možda ne bi pisao ovaj komentar? A isti likovi i tada i sada sede i jašu ovaj jadan narod!
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 27. septembar 2021 18:45)

    # Link komentara

  25. Kao neko sa iskustvom koji je prosao rat 90-tih reci cu 3-4 stvari.
    1. Rat, koji neki prizeljkuju, nije film pa da traje 85 minuta, nego traje sve dok jedna strana nestane ili se ne dogovore.
    2. U rat se ne krece sa 2 ili 3 hiljade vojnika nego sa vise desetina hiljada.
    3. Za jedan rat treba puno ljudi i puno para. Niti jedan investitor ili banka nece da ulaze na mestu gdje je ratno stanje.
    4. Kosovo ima 8,000 policajaca, 5,000 vojnika i 2,500 rezervnih a takodje 1.6 miliona Albanaca na Kosovo i oko 800k Albanaca u diaspori. Znaci moze da mobilise veoma brzo 30k ljudi a za 6 meseci moze da ima mnogo vise.

    Ovo sta sam napisao je najprostija matematika bez implikacija na duge staze kao sankcije, potpuna izolacija, zatvaranja granica, ukidanja financija itd.
    Zato svaki komentator i strateg koji govori za nekakav "blic rat", pokazuje da ili previse gleda filmove ili previse igra video igrice.
    (Pricam ti pricu, 27. septembar 2021 15:04)

    Ma jeste naravno. Za 1999. su se spremali odnosno su ih spremali decenijama, ubijali one koji nisu hteli i sta sve ne pa ih nije bilo toliko. Bilo ih je daleko, daleko, daleko manje. A sada ce se eto svih milion i ko zna i koliko ih ima uhvatiti za pusku
    (mile, 27. septembar 2021 18:13)

    # Link komentara

  26. U Kforu na kosovo ima najviše srba.Bar što se jedinice kfora iz slovenije tiče.Siguran sam da oni neče pucati protiv srba.Neče ni ostali tako da bez brige
    (Istina, 27. septembar 2021 17:51)

    # Link komentara

  27. Sad je trenutak da uđemo i rešimo problem.
    (Severnokorejac, 27. septembar 2021 15:25)

    Vidim, ima mnogo onih koji misle kao ti. Ne znam samo sta cekate? Moja deca tamo nece ici, to je sigurno.
    (rokavela, 27. septembar 2021 16:59)

    # Link komentara

  28. sve Call of Duty i PUBG vojnici, misle to je 20 minuta pucanja i onda skines slusalice. Retko smo glup narod. Jel pomisli neko na majke, i na decu koju bi opet poslali dole da ginu?
    (negro, 27. septembar 2021 16:47)

    # Link komentara

  29. Sve ove patriJote sa Šutanovcem poslati na Kosovo, a ne da pale masu preko društvenih mreža i raznih sajtova!
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 27. septembar 2021 16:00)

    # Link komentara

  30. Kosovo je otislo onog trenutka, kada su Albanci postali vecinski narod. Ko ima decu, ima buducnost. Sve ostalo je prazna prica.
    (M.Csaba, 27. septembar 2021 14:04)

    ne ide to bas tako. Moze meni 20 podstanara da se useli ali su to i dalje moji stanovi. Jesu oni tu dugo, ima ih više, ulazu i oni ali im ja moje stanove neću pokloniti pa da izrode još dvadesetoro dece. Na stranu sve to, slažem se da populaciona politika i našoj zemlji treba da ide još više u pravcu povećanja nataliteta.
    (Sojka, 27. septembar 2021 15:42)

    # Link komentara

  31. Sad je trenutak da uđemo i rešimo problem.
    (Severnokorejac, 27. septembar 2021 15:25)

    # Link komentara

  32. Ovo je dobro iz jednog razloga. Pretukli su trojicu Srba, a sada ne smeju da rizikuju ni da odgurnu nekoga jer znaju da samo jedna varnica i jedna komanda može dati razlog našim jedinicama da uđu. Plus, kada vojska jednom uđe na Sever, tu može ostati godinama, a možda i zauvek. Ne verujem ipak da će do toga doći sem da nam to politički onako "ispod stola" nije odobreno, ali da će Rosu sada biti "manja od makova zrna", u to sam siguran, i to garantuje bezbednost okupljenima.
    (dk, 27. septembar 2021 15:24)

    # Link komentara

  33. Bogami KFOR izjavio da će štititi Srbe, rekoše da ne žele novi pogrom Srba.
    (NikolaBg, 27. septembar 2021 15:05)

    # Link komentara

  34. Kao neko sa iskustvom koji je prosao rat 90-tih reci cu 3-4 stvari.
    1. Rat, koji neki prizeljkuju, nije film pa da traje 85 minuta, nego traje sve dok jedna strana nestane ili se ne dogovore.
    2. U rat se ne krece sa 2 ili 3 hiljade vojnika nego sa vise desetina hiljada.
    3. Za jedan rat treba puno ljudi i puno para. Niti jedan investitor ili banka nece da ulaze na mestu gdje je ratno stanje.
    4. Kosovo ima 8,000 policajaca, 5,000 vojnika i 2,500 rezervnih a takodje 1.6 miliona Albanaca na Kosovo i oko 800k Albanaca u diaspori. Znaci moze da mobilise veoma brzo 30k ljudi a za 6 meseci moze da ima mnogo vise.

    Ovo sta sam napisao je najprostija matematika bez implikacija na duge staze kao sankcije, potpuna izolacija, zatvaranja granica, ukidanja financija itd.
    Zato svaki komentator i strateg koji govori za nekakav "blic rat", pokazuje da ili previse gleda filmove ili previse igra video igrice.
    (Pricam ti pricu, 27. septembar 2021 15:04)

    # Link komentara

  35. Ja sam za podelu. Kao sto su nas izdali i napustil isaveznici tako i sad u srbiji neki su za rat neki nisu. Pa nemojte odna na silu da odvodite one koj isisu za rat a oni koji su ga izavali i koji su za rat ce da se kriju. Vodeca stranka koja je na vlsti ima dovoljno pristalia. Nemojte da dirate odna nas koji nism oz rat. necu bre da idem nikoga da ubijam niti zeli mda meni neko ubije dete. Nik ood vas koji st e za rat niej izgubi odete u tom ratu zato dobro razmisliet sta pricate. Ako vec volite ubijanje idite ali znajte da niejdna politicar koj ije izavao sve nece ici sa vama. Podelim osrbija na dva dela, pristalice rata i ubijanaj i one koji su protiv ratovanaj i zele normalna zivot. Ponavljam ko hoce da ide neka ide nemojte nas protivniek rata da dirate. Dosta mi je prica o patriotizmu pozivaju se na patriotizam a oni nece da idu nego teraj udruge? tak osam se posvadjao sa komsijo mkoj ije dosao sa kosova krio za vreme rata brta oficira vosjke preprodavao nam pakete koje su dobijal ika oizbeglice a kupio tri stana i jos kao izbeglica smuvao stan za majku od drzev srbije. prozivao me da idem da branim kosovo a on nije isao. Provo politicari i oficiri i sve bogataske patriote i psortisti a i svi koj isu pobegli sa kosova. zasto bi se oni kril ia ja koji nisam niakda tam obio da idem da ga branim NECU ubite me ali necu da idem da ubijam nikoga
    (e, 27. septembar 2021 14:56)

    # Link komentara

  36. 21 vek je ljudi...Ukidanje granica,trgovina i odrzivi razvoj a ne konfrontacije i sukobi.Treba dovesti takve politicare na vlast..
    (milorad, 27. septembar 2021 14:39)

    # Link komentara

  37. Vi niste normalni, ali stvarno!!! Ne samo Šutanovac već većina komentatora...Kakve fantazije, kakva srpska vojska da uđe na KiM??? Aloooo...
    Hoćete opet bombe iznad glava jel???
    (rusofilija bolest najmilija, 27. septembar 2021 14:06)

    # Link komentara

  38. Kosovo je otislo onog trenutka, kada su Albanci postali vecinski narod. Ko ima decu, ima buducnost. Sve ostalo je prazna prica.
    (M.Csaba, 27. septembar 2021 14:04)

    # Link komentara

  39. Epilog se verovatno blizi. Kurti je vec promenio plocu i pregovori, koji mu nisu bili prioritet, su sada postali odjednom vazna stvar, pa ce se sastati s Vucicem. KFOR ce zameniti ROSU, jer je uslov za pregovore povlacenje ROSU, pa Kurti nece ispasti kukavica pred sopstvenim narodom, vec ce reci kako je povukao ROSU zato sto postuje KFOR koji im je i omogucio tu igracku od drzave. Sa tablica ce biti uklonjeno slovo 'R' i bice samo KS. A idealno bi bilo KSS, pa da Srbi kazu kako to drugo slovo 'S' oznacava Srbiju, a Albanci originalno ime njihove drzave (Shqipnie) i svi srecni. Vucic proglasava veliku pobedu svoje diplomatije. Kurti proglasava pobedu zato sto je izgurao svoje. Izbori se blize u Srbiji i na Kosovu, treba malo dizati prasinu.
    (Roki, 27. septembar 2021 13:50)

    # Link komentara

  40. "Rade li ovi ljudi išta? Kako imaju vremena za sedenje oko vatre po čitav dan?"

    Video sam kosovske vatrogasce medju njima-imaju penziju od Srbije, zavisno od staza i pozicije, od 45 do 70 hiljada dinara i platu od Kosova 500-600 evra. Inace, vecina ima solidna primanja, ne samo oni. Nadam se da si shvatio da ne moraju da rade. Inace, danas je 10-togodisnjica dogadjaja na Jarinju (ako se iko vise i seca) kada je sedmoro mojih komsija za dlaku izbeglo smrt. Ko je citao moj komentar objavljen tri dana ranije 24.09.2011. mogao je da bude informisan sta ce se dogoditi. Komentar je i danas lako dostupan na "Pucnjava u Mitrovici, blokade stoje". Samo se nadam da dolazak KFOR-a ne znaci da ce ponovo biti izazvan incident kao pre tacno 10 godina.
    (Skywalker, 27. septembar 2021 12:58)

    # Link komentara

  41. KFOR če zamijenisi Kosvsku snage al carinici i policija staju na prelazima i nastavit če skidati tblice Ako to bude to je pirova pobjeda....
    (Milutin, 27. septembar 2021 12:34)

    # Link komentara

  42. Amerima nije ni stalo do njih, bili su im zanimljivi zbog investicija i koncesija, ali odavno su ukapirali da na Kosovu imaju samo gubitke.
    (Mrki, 27. septembar 2021 08:40)

    Druže, tamo ima preko 1.500.000 ljudi, znači mogu da mobilišu 100.000 vojnika. I ti ćeš to da "rešiš" sa 2.000 specijalaca? Ma sigurno. Pritom, za ove 22 godine, oni su izgradili i neprekidno grade i jačaju svoju vojsku, praktično su integrisani sa NATO-om i učestvuju već u NATO misijama (Kuvajt, itd).
    A pritom, pitanje je koliko bi ti specijalci hteli da budu glineni golubovi tamo, jer najmanji je problem nešto osvojiti, treba to čuvati svaki dan, a nama bi se zbog raznoraznih zaseda i diverzija.
    (Joca, 27. septembar 2021 11:16)

    # Link komentara

  43. Zanimljivo je koliko se ljudi ovde prave blesavi. Kada je počela cela situacija oko raspada Jugoslavije, svi su trabunjali o "slobodi i pravima", niko nije pomenuo ekonomiju. Sad kad su rasturili državu i obespravili Srbe gde god ih ima, sad "dajte ljudi da radimo, jer znate, ekonomija, kakve veze imaju tablice". Smetale vam ju tablice, a sad mi da peihvatimo albanske, hrvatske, bosanske... Nema ekonomije dok ne dobijemo slobodu. Oružje? Oružje. Nadam se da se vidimo brzo na srpskom Kosmetu!
    (Tja..., 27. septembar 2021 10:36)

    # Link komentara

  44. Ako dozvolimo da kosovskim tablicama ulaze u Srbijju to je isto kao da smo priznali Kosovo,Srbija bez Kosova je kao biljka bez korena,uvenucemo,nestacemo kao nacija.
    (Pera. Iz Nis, 27. septembar 2021 10:12)

    # Link komentara

  45. Imali bismo mnogo bolju poziciju za pregovore da smo sa vojskom i policijom ušli do Mitrovice, pre ovog dešavanja a na osnovu rezolucije 12 44.
    (Darko, 27. septembar 2021 10:10)

    # Link komentara

  46. Пре свега сем уском кругу људи око политичара ником није лагодно у овој држави, па чак ни људима који су преко странке дошли до неког радног места. Мене држава као малог предузетника малтретира стално неком бирократијом, променама јер ако бих могао да им дам све што зарадим, а супруга није могла да се запосли у просвети јер није страначки подобна. То је било и пре, нису ови сад то измислили, па ме баш изненађује ово позивање појединих коментатора ко то плаћа, дајте им све само да нам комфор буде већи итд. Отац ми је био у рату иако је увек био против Милошевићеве власти, па су му демократе вратиле тако што је прозиван да је ратовао за горе поменутог а не за своју земљу. Рат ко рат је узалудан, само му се будала радује. Да ли су људи заборавили да су нам одузели све што албанци нису у стању ни данас да направе сами, инфраструктуру, електропривреду, телекомуникације итд. Шта мислите колико нас је то коштало? Ko вам гарантује да се овде заустављају потражње? Је л треба само да дајемо све док нам је комфор добар, а људи доле? Kажете криминалци, сви су срби доле криминалци? Никад се овде није блокирало, а таксисти који су истерали своје заустављајући 10 пута више људи? Aдвокати који су зауставили целу земљу? Све се заборавља. По чему је нормално да се врши терор становништва са дугим цевима? Зашто они не испуњавају своје обавезе. Логика појединих је дајте све, а докле тако, или можда и опозиција скупља поене овако? Власт се мења на изборима или силом, одлучите се за једно
    (Laza, 27. septembar 2021 10:03)

    # Link komentara

  47. Vi ste postavili barikade, vi ih skinite.
    (edi, 27. septembar 2021 09:50)

    # Link komentara

  48. NikolaBg

    A zanimljiv mi je bas odnos + i - na tvom komentaru. Dakle prepustiti im njihov zahtev i dati im tako jos jednu stavku. Kada je situacija kriticna, vecina je vidim- ma dajte im sta traze, samo sa se ne pripuca.. a kada je sve mirno, onda je- Kosovo je Srbija, dogovidne u Prizrenu, Vucic prodaje Kosovo a ono je nasem...
    (objavite komentar, 27. septembar 2021 09:29)

    # Link komentara

  49. Kako smo brzo zaboravili rat i nasu veliku pobjedu.
    (Bijeljinac, 27. septembar 2021 09:28)

    # Link komentara

  50. lako je džabalebarit kad te drugi plaća, pa možeš sam sebe blokirat i to sa državnim vozilima, ni jedan jedini privatni nema. Nema veze dok je god ovaca da to plaćaju
    (Pacov, 27. septembar 2021 09:27)

    # Link komentara

  51. Samo srbi u Severnoj Mitrovici protestuju. U ostalim delovima Kosova sve je mirno.
    To pokazuje da su ove blokade podrska kriminalu i bezakonja.
    Sto se tice tablica, i srbi sa kosova koji imaju RKS tablice, treba ta skinu iste i plate probne tablice kad ulaze u SRB.
    Resenje je da se probne tablice ukinu obostrano. To samo skodi obicnom narodu.
    (Realnost, 27. septembar 2021 09:26)

    # Link komentara

  52. Haj molim vas neka se ovo nekad završi svak nek drzi svoje tablice i gotovo
    (hari, 27. septembar 2021 09:26)

    # Link komentara

  53. Citam ostale komentare; mnogi ili ne shvataju ili nece da shvate da je nadletanje vrsta diplomatije i da Srbija tim putem pravilno raspolaze svojim medjunarodnim ovlastenjima.
    (Libertarianac, 27. septembar 2021 09:10)

    # Link komentara

  54. Uskoro mi istice vozacka, a i registracija, uz to moram i tablice da menjam posto imam "ŠC" na tablici! Kad dodam na to i cenu tehnickog pregleda, koliko je tu drzava dobra od jednog jednika poput mene? Sta treba da uradim? Da iznesem metar drva i stare gume i da blokiram obliznju raskrsnicu!? Odmah bi sve policija uklonila, a ako bih pruzao otpor, kicmu bi mi polomili, a prijava bi svakako isla zbog krsenja zakona o slobodi kretanja i ugrozavanja drugih, kao i remecenja javnog reda i mira! Znaci ja u Srbiji moram da savijem rep i da trpim, da postujem "zakon", a srbi na severu Kosova mogu da blokiraju administrativne prelaze? Nego to tako naviklo, nema nase policije tamo, nece ni kosovarsku, pa sta hocete, Kolumbija da budete?
    (Gde ja zivim, 27. septembar 2021 09:02)

    # Link komentara

  55. sustina blokade je da ne prelaze vozila a na tom prelazu 99,99% prelaze srbi. dakle, srbi su udarili blokade srbima. vrlo pametan plan beograda. sto jes jes.
    (merino ovce, 27. septembar 2021 09:01)

    # Link komentara

  56. Preko Jarinja je S.Mitrovica od Sever Kosova spojen sa cent.Srbijom. Ali je i preko Konculja, Istocno Kosovo spojeno sa cent. Srbijom preko Raniluga, N.Brda do Gracanice. Vojska na obe tacke moze da stigne za sat vremena. U juznom delu Kosova , Srpske ZSO opstine Partes i Klokot su uz samu administrativnu liniju samo 2 km daleko, a do Strpca od Klokota je jos 20 km, tu Vojska moze da stigne isto brzo da zastiti Srbe. Ako Siptari budu napali bilo gde, te sve tacke i opstine treba Vojska da zastiti i udje u njih, jer su blizu Vranja, gde je jaka baza Vojske Srbije. Vranjski garnizon treba dobro naoruzati, za brze intervencije.
    (zatojer, 27. septembar 2021 08:49)

    # Link komentara

  57. Razlog zasto su Specijalne Kosovske policijske jedinice tamo je : obezbediti Granicne Prelaze na Jarinje i Brnjaku, da se ne bi desilo ono od 2008, odmah posle deklaraciji o Nezavisnosti, i, da se obezbedi sprovođenje odluke vlade Republike Kosova. To je jedino mandat koji oni imaju za sada. Slanje i raspoređivanje specijalnih jedinica na raspoređenim mestima nije cilj sam po sebi. To da se zna. I, ako se daju garancije, da one kriminalne grupe, kontrolirani od Srbijanske sluzbe i drzavne organe, u nepovredivosti graničnih prelaza i njrnog rada, Rosu( odavno se ne zove tako ), ima da se povuce, i prema tome idemo ali ovi razgovori su u toku, izmedju Kosova, Srbije, Natoa, Washingtona i Brisela. Srbija to nevoljno prihvata, i prema tome ide, Kosovari onda moraju da povuce svoje Rosu trupe, i onda i bllokade moraju da se povuku.
    Vucic, normalno sada tezi da iskoristi ova zbivanja da bi se dokazivao koliko je on snažan i neraskidiv.U ovom duhu je i poslednja Vucicev izjava da će KFOR imati 24 sata za zaštitu Srba, i bla bla bla. Posto je on obavestan u zna da ce posle dotne garancije, Rosu ima da se povuce, njih ce zamenitui KFOR, moguce sutra, bllokade imaju da se sklone, i ovo Vucic ce iskoristi za svoju propagadnu i manipulacije Srbijanskog Javnosti.
    Ali sustina svemu je : Razlog zasto su poslani Rosu, a to je reciprocitet o tablicima, Ostaje i bice sprovedeno. I ovo je bilo namera u sebi, i stime Kosovo je postigao ono što je želeo.
    (Dardan Kosova, 27. septembar 2021 08:48)

    # Link komentara

  58. Tresla se gora, rodio se mis.
    (Student, 27. septembar 2021 08:45)

    # Link komentara

  59. @Sasa

    Nisam cuo ni za kakve pozive. Rezervisti su nam stari, poslednja generacija je sluzila vojsku 2010. Sutra da bude mobilizacija bili bi potrebni meseci da od ljudi napravis kakve takve vojnike. A realno nema ji potrebe za mobilizacijom, u najgorem scenariju s Albancima jedan bataljon sprcijalaca i bataljon oklopnih vozila resava sve. Jaki su Albanci samo zato sto misle da ce ih Ameri braniti, ali ne kapiraju da Amerima nije ni stalo do njih, bili su im zanimljivi zbog investicija i koncesija, ali odavno su ukapirali da na Kosovu imaju samo gubitke.
    (Mrki, 27. septembar 2021 08:40)

    # Link komentara

  60. Sasa, te vezbe su se izvodile I prethodnih godina, nisu one izmisljene u ovom trenutku.
    (brt, 27. septembar 2021 08:29)

    # Link komentara

  61. Koliko je ovo važno za USA pokazuje činjenica da oni šalju “Zamenik pomoćnika američkog državnog sekretara za evropska i evroazijska pitanja”. Sekretar -> Pomoćnik -> Zamenik pomoćnika ???
    (Crna ovca, 27. septembar 2021 08:27)

    # Link komentara

  62. 3, 2, 1, bum
    (BG, 27. septembar 2021 08:18)

    # Link komentara

  63. trebaju se dozvati pameti i jedni i drugi
    (bosanacbrcko, 27. septembar 2021 08:17)

    # Link komentara

  64. Zanima me samo šta bi u Srbiji bilo da 50ak ljudi dodje i blokira neki put ili granični prelaz ili prugu i traži neke zahteve.
    (Cjdjdjsj, 27. septembar 2021 08:17)

    # Link komentara

  65. Ljudi moji, dajte te tablice nek svako stavi sebi kako hoće, dal srpske dal kosovske i nek budu besplatne, skloniti vojsku što pre. Omogućiti ljudima normalan život.
    (NikolaBg, 27. septembar 2021 08:15)

    # Link komentara

  66. sve cemo mi to odavde da platimo! i gorivo za te silne prelete i nalete aviona i helikoptera i vozikanje tenkova i kolona oklopnih vozila i vas sto sedite tu danima, pa neko vam mora isplatiti platu - mi cemo...ako je moj otac placao za kosovo i ja placam za to kosovo, daj jednom vec resite to pitanje da ne placaju moja deca! zavrsite to poglavlje i ajmo dalje, ima nas koji zelimo da zivimo zivot van sverca i kriminala
    (lokal-patriota, 27. septembar 2021 08:08)

    # Link komentara

  67. Kako to mislite niko se ne povlači. Pa Albanci mogu ovako godinama. Srbi ne mogu da idu po Kosovu sa tablicama koje nisu Kosovske.
    (Mile, 27. septembar 2021 08:06)

    # Link komentara

  68. Kako su lako izmanipulisani ovi ljudi.Niko ne shvata da jedna varnica moze odvesti stvar u potpuno krivi smer gde steta moze biti nesaglediva.
    (Morticia Addams, 27. septembar 2021 07:59)

    # Link komentara

  69. čekaju sneg i kišu..
    (budala, 27. septembar 2021 07:52)

    # Link komentara

  70. Rade li ovi ljudi išta? Kako imaju vremena za sedenje oko vatre po čitav dan?
    (dr.Dabić, 27. septembar 2021 07:50)

    # Link komentara

  71. Niko se ne povlači samo se kreće u laganu mobilizaciju , pozivi za višednevne vežbe već se šalju budućim braniocima otadžbine a i malo ovi silni oficiri koje proizvodimo da dobiju na znacaj
    (Sasa, 27. septembar 2021 07:22)

    # Link komentara