1. hoce li sada i Gideon Graf, najveci svetsji strucnjak za genocid, koji tvrdi da to sto se desilo u Srebrenici nije bio genocid, morati da bude kaznjen?
    (ana, 18. jun 2021 13:44)

    Није он једини. И чувени амерички правник и професор г. Ален Дершевиц тврди то исто и још да се ради о чисто политичкој пресуди која потпуно игнорише право. У осталом човек је рекао да се банализовањем речи геноцид озбиљно вређају све оне жртве стварних геноцида, као и њихови потомци.
    (Прота Матеја, 18. jun 2021 15:41)

    # Link komentara

  2. Rezim Milosevica je odradio ratove u SFRJ
    (EM 2020
    Да ли је баш тако?. Милошевић је кренуо у оружану сецесију или је то био неко други? Да ли је Милошевић кренуо у рат у Босни или је то пре њега урадио Изетбеговић? Највећи пораз који неки народ може да доживи јесте да прихвати наратив непријатеља.
    (џими, 18. jun 2021 15:21)

    # Link komentara

  3. U pravu si, svim građanima Srbije koji imaju takvo mišljenje od srca želim da im se desi isto.
    (Bosanac, 18. jun 2021 13:59)

    Десило се Босанац, неколико пута и то још пуно горе, али ви не да о томе ћутите већ још говорите да измишљамо.
    (Прота Матеја, 18. jun 2021 15:18)

    # Link komentara

  4. Što niste napisali cijelu rezoluciju pa i tačku 3...i navedite da je jedna poslanica DF glasala za rezoluciju

    tačka 3*

    Skupština osuđuje pokušaje pripisivanja odgovornosti ili krivice srpskom, bošnjačkom, hrvatskom ili bilo kojem drugom narodu za genocid, zločine protiv čovječnosti ili druge zločine, jer odgovornost može biti isključivo individualna, a nijedan narod ne može biti označen kao genocidan ili zločinački.
    (bobic, 18. jun 2021 15:07)

    # Link komentara

  5. Rezim Milosevica je odradio ratove u SFRJ
    (EM 2020, 18. jun 2021 12:22)


    Tipicna glupost.
    Kako je Milosevic to "vodio ratove u Sfrj"?
    A muslimani i hr su nevini?
    U BiH je bio gradjanski rat, nije niko iz SRB dosao u Bosnu nego je rec o Bosanskim Srbima koji tamo zive, i svakako jeste Srebrenica zlocin koji niko ne podrzava, ali "genocid"?!
    Komicno...
    (C i n i k, 18. jun 2021 14:50)

    # Link komentara

  6. Recimo meni smeta što u toj resoluciji crnogorskog parlamenta nije navedeno da su bili glavni crnogorci, Slobodan Milošević i Radovan Karadžić.
    (Aleks, 18. jun 2021 14:03)

    # Link komentara

  7. Пусти ти шта пише о индивидуалној кривици у резолуцији, сви знају да ће се тобожњи геноцид повезивати са Србима и Србијом, што је логично. Проблем је шти се геноцид није десио и то свако ко се разуме у међународно право зна. Геноцид подразумева постојање намере да се нека група уништи као таква. Да је заиста постојала таква намера, хиљаде жена стараца и деце не би живи изашли из града, а сви знамо да су безбедно превезени на муслиманску територију.
    (Пуцко, 18. jun 2021 12:15)

    U pravu si, svim građanima Srbije koji imaju takvo mišljenje od srca želim da im se desi isto.
    (Bosanac, 18. jun 2021 13:59)

    # Link komentara

  8. hoce li sada i Gideon Graf, najveci svetsji strucnjak za genocid, koji tvrdi da to sto se desilo u Srebrenici nije bio genocid, morati da bude kaznjen?
    (ana, 18. jun 2021 13:44)

    # Link komentara

  9. To nema nista sa narodom ljudi moji samo ja nisam ucestovao u zlocinu samo sto je pn srbin i moja unucad citav zivot da nose genocid na sebi ne zelim
    Rezim Milosevica je odradio ratove u SFRJ
    (EM 2020, 18. jun 2021 12:22)

    # Link komentara

  10. sve su to napisali u rezoluciji naravno da je odgovornost pojedinaçna
    (ethem, 18. jun 2021 12:21)

    # Link komentara

  11. Пусти ти шта пише о индивидуалној кривици у резолуцији, сви знају да ће се тобожњи геноцид повезивати са Србима и Србијом, што је логично. Проблем је шти се геноцид није десио и то свако ко се разуме у међународно право зна. Геноцид подразумева постојање намере да се нека група уништи као таква. Да је заиста постојала таква намера, хиљаде жена стараца и деце не би живи изашли из града, а сви знамо да су безбедно превезени на муслиманску територију.
    (Пуцко, 18. jun 2021 12:15)

    # Link komentara

  12. Pa zato sto im odgovara da narod malo prze. Isto kao Knezevic sto pokušava da lažima navuče gnev Srpskog naroda prema drugima, nakon toga druga strana uzvrati na svakakve rwci koji iz neznanja ili gneva izgovori neko i tada kreće ono sto ovakvi kao Knezevic i zele. Svadja i razdor, i oni na tome profitiraju. Jer drugačije niti znaju,niti mogu da profitiraju.
    (Istina, 18. jun 2021 12:13)

    # Link komentara

  13. Ne može većinsko usvajanje rezolucije da potvrdi da se dogodio genocid. Pri tome glasači nisu upoznati detaljno sa zbivanjim. Rezolucija je koska koju su Englezi bacili između Srba i muslimana da bi se gložili i mrzeli, da ne bi bilo sloge i napretka na Balkanu.
    (dragan, 18. jun 2021 12:12)

    # Link komentara

  14. Zasto ne napisete da Rezolucija tackom 3: осуђује покушаје да се одговорност или кривица припише српском, бошњачком, хрватском или било ком другом народу за геноцид, злочине против човечности или друге злочине, јер одговорност може бити искључиво индивидуална, а ниједан народ се не може назвати геноцидом или злочинцем;
    (Podgoricanin, 18. jun 2021 12:06)

    # Link komentara