1. Smesna je njegova izjava "pa nismo mogli ljude da hapsimo na sahrani patrijarha zato sto su hteli da poljube pleksiglas"! Kako te nije sramota da to kazes!? Pa mogli ste da postavite zastitnu ogradu i obezbedjenje! Kao na bilo kom koncertu na Uscu.
    (Krstivoje Šalajić, 27. novembar 2020 10:57)

    # Link komentara

  2. Svi pisu "zatvorite kafice, teretane, salone itd.". Verujte,da sve ovi zatvore ja ne bih ni primetio jer ne idem tamo niti tamo radim ali sta ce ti ljudi koji zive od toga? Da li bi svi koji pisu da se sve zatvori pristali na smanjenje JEDNE plate od 30% i da taj novac ode tim ljudima koji su radili u kaficima? Pa sumnjam da bi pristala vecina ovih koji su najglasniji.
    (Mrgud, 27. novembar 2020 10:55)

    # Link komentara

  3. "Ako privreda pukne? Pa šta, oporaviće se, šta je u stvari privreda i kako puca? Evo moja kafana je pukla, malo sam u dugovima ali ću preživeti, pomogli su mi prijatelji, nisam gladan, žedan ni bos, kada se vrate stvari u normalu zaradićemo. Samo da ljudi prestanu da se guše do smrti, to je važnije od vašeg konzumerizma. Privreda ne može da pukne, mogu samo ljudi.
    (fudbalista, 27. novembar 2020 07:20)"

    Privreda je u stvari grupa nezasitih bankara, koje ne interesuje da li se neko gusi na respiratoru nego da li ima kredit I da li taj kredit otplacuje. Politicari su samo produzena ruka bankara koji rade njihov prljav posao.
    (Bojan, 27. novembar 2020 09:31)

    # Link komentara

  4. @ Branko Posao u bolnici ne može da se poredi sa radomu ambukanti ali svi koji misle da ne radimo ništa trebali bi da dođu kod mene u ambulantu Doma zdravlja i to na selu pa da vide da li radimo ili ne radimo. Svaki dan po 50 pregleda, a kad nam dođe pacijent ja ne znam da li je pozitivan na Covid ili se samo prehladio a od zaštite imam samo masku. Pored toga, mi idemo po terenima, u kuće kod pacijenata za koje znamo da imaju koronu jer moramo da im pomognemo. Vakcinišemo decu, rešavamo hitne slučajeve, pored sve ogromne bespotrebne administracije kojom se i bez korone bavimo. Žao mi je ako je bilo ko imao loše iskustvo, ali ne treba generalizovati.
    (Medicinski tehničar, 27. novembar 2020 09:08)

    # Link komentara

  5. Kaze Dr. Loncar da su se na sahrani Patrijahra postovale preporuke? Nije problem sto su ljudi dosli na sahranu, i trebali su. Problem je ponasanje i svestenstva, i zvanicnika i naroda tom prilikom. Dalje kaze da se krenulo sa brzim testovima prisutnih i da je bilo zarazenih kod kojih se odmah krenulo sa terapijom! Znaci da su i zarazeni koristili kasiku i ljubili pleksiglas! Sta je sa onima koji su to isto radili a nisu bili zarazeni u tom momentu? Naravno zarazili su se, otisli kucama ili u radnje, banke itd. i prenosili zarazu dalje! To nije rekao, niti koliko ce novo zarazenih izaci kao posledica toga!
    (Nikola, 27. novembar 2020 08:32)

    # Link komentara

  6. Odmorite preumorne bolničke zdravstvene radnike koji se mesecima bore i to tako da ih zamene "dame i gospoda" iz domova zdravlja, pogotovu u Bgd. Ionako skoro ništa većina ne radi, vraćaju pacijente vadeći se na Covid a primaju skoro iste plate i nagrade. I sve to u dnevnim smenama od 7 sati.
    (Branko, 26. novembar 2020 22:59)
    Cisto informativno. Po DZ u Beogradu su vec uveliko zatvorena mnoga odeljenja i ljudi prebaceni u druge ustanove. Ako zatvore ili jos drsaticnije smanje i patronazu sta da rade trudnice i porodilje. Ne moze bas sve da se podredi COVIDu. Sa prvim detetom sam imala mastitis i nenormalne bolove. Patronazna koja mi je bila je sat vremena "sredjivala" grudi koje su mi bile pune "cvorica". Ma spasila me, zahvalna sam joj i dan danas. Kada se uskoro porodim hoce li biti nekog da me poseti, obradi ,pupak,pogleda grudi,ranu...
    (Trudnica, 27. novembar 2020 08:27)

    # Link komentara

  7. Moje misljenje je da ce drzava uraditi zatvaranje pred kraj ove godine. Spojice se nedelju dana pre nove godine i jedno 10 dana posle nove godine(tada se generalno i ne radi) i bice to jedno 20 sigurnih dana gde ni privreda nece mnogo trpeti jer je svakako Nova godina i planirani su tada neradni dani a i malo ce drzava odreagovati tako da po meni to je plan a do tada ko ziv ko m...v. Inace ako sada zatvore, privreda je ionako pred pucanjem a sa zatvaranjem ce biti kolaps...Da su hteli zatvorili bi nas jos pre 10-15 dana ali ocigledno da je drzavi preci priliv para u budzet nego zdravlje naroda...
    (Smederevac, 27. novembar 2020 08:24)

    # Link komentara

  8. @ivan stankovic....Ne postoji oprema koja pruza 100% zastitu a i radi se i o kolicini virusa u vazduhu, dakle, ako si sa jednom zarazenom osobom u istoj sobi to nije isto kao i u slucaju da si sa 10 zarazenih osoba u istoj prostoriji. Ne razumem zasto se izvrce bas sve sto ovi ljudi kazu...Pa ti lekari daju svoje zdravlje a ljudi samo gledaju da prkose..Podrzimo medicinske radnike, i oni imaju svoje zivote.
    (Rus, 27. novembar 2020 08:23)

    # Link komentara

  9. Nego ministre, da ja tebe nesto pitam, proletos je moja zena pocela da radi u kovid ambulanti, dobila je ugovor na tri meseca, a ti si poslao naredjenje da svi novoprimljeni dobiju ugovore za stalno.
    Njoj jos uvek produzavaju ugovor na po mesec dana.
    Moja dva pitanja su:
    1.Kada ce dobiti ugovor za stalno?
    2.Zasto joj uprava medicinskog centra, gde radi, nije odmah dala ugovor za stalno?.
    Hvala.
    (cingcongdingdong, 27. novembar 2020 08:12)

    # Link komentara

  10. Odmorite preumorne bolničke zdravstvene radnike koji se mesecima bore i to tako da ih zamene "dame i gospoda" iz domova zdravlja, pogotovu u Bgd. Ionako skoro ništa većina ne radi, vraćaju pacijente vadeći se na Covid a primaju skoro iste plate i nagrade. I sve to u dnevnim smenama od 7 sati.
    (Branko, 26. novembar 2020 22:59)
    NIje lepo sto generalizujes stvari. Ja radim u patronazi i pre radnog vremena doalzim da bih bila prvo u trijazi a zatim idem na teren. Dnevno predjem od 10 do 15 km peske po kisi,snegu,+40,-10.., koliko beba okupam,grudi izmlazam zbog mastitisa. Posao je sve samo nije lak ali volim da radim s bebama. Znam koliko drugi rade, tj ne rade ali me to ne zanima. O izlaganju COVIDu da ne govorim. KOliko puta sam otisla u posetu ,ljudi pozitivni a nece da kazu. Samo jedan dan da budes samnom na terenu pa d avidis kako je.
    (Patonaza, 27. novembar 2020 08:10)

    # Link komentara

  11. Ako privreda pukne? Pa šta, oporaviće se, šta je u stvari privreda i kako puca? Evo moja kafana je pukla, malo sam u dugovima ali ću preživeti, pomogli su mi prijatelji, nisam gladan, žedan ni bos, kada se vrate stvari u normalu zaradićemo. Samo da ljudi prestanu da se guše do smrti, to je važnije od vašeg konzumerizma. Privreda ne može da pukne, mogu samo ljudi.
    (fudbalista, 27. novembar 2020 07:20)

    # Link komentara

  12. Sve bi trebalo normalno da radi, naravno sa razumnim regulativama. Jedino sta treba je zabraniti sve tipove socijalnog okupljanja u zatvorenom prostoru (ukljucujuci i u kucama), na otvorenom moze i ograniciti brojem. I uvesti kazne, sa tim budzetom nahraniti najsiromasnije. A vi politicari da se odreknete svojih primanja a svi ostali sto ste na teretu budzeta lepo na 60% plate i manje... Izuzev zdrasveni radnici.
    (Aleksa, 27. novembar 2020 05:24)

    # Link komentara

  13. Prvo granice sa bih i cg da se zatvore a ne da se desi kao letos sirenje virusa iz studentskih domova koji su nam doneli. Pa onda da pricamo o zatvaranju nas po gradovima uze i sire srbije. I to da se zatvore do proleca.
    (Toliko, 27. novembar 2020 02:04)

    # Link komentara

  14. Od cega ce da se zivi?
    (V, 27. novembar 2020 02:04)

    # Link komentara

  15. Kinezi su zatvorili sve i sada drže virus pod kontrolom. Ali oni su nezavisna država i mogu to da odluče. Mi smo kolonija koja nema nikakve ingerencije nad stranim "investitorima".
    (banana, 27. novembar 2020 01:53)

    # Link komentara

  16. Ljudi, jel shvatate da ako se sve zatvori, država će ekonomski bankrotirati, i onda će samim tim i zdravstveni sistem kolabirati, i ljudi će umirati od bočes od kojih se sad ne umire jer radi sistem?
    (Трооки Гавран, 27. novembar 2020 01:35)

    # Link komentara

  17. Ja sam da se sve otvori. Ako smo vec do ovde dosli, i ako je narod kriv, nek pocrkamo. Nek ostanu samo vladari.
    (Draleb, 27. novembar 2020 00:58)

    # Link komentara

  18. Moja porodica se pridržava svih mera od početka, nerviraju me svi koji su olako ovo shvatili i sada smo u problemu. E sad, ni meni se ne sviđa zatvaranje, kome se sviđa, ali to ovde nije bitno, sad je najvažnije rešiti problem velikog broja zaraženih i umornih medicinskih radnika. Treba svi zajedno da pomognemo da se reši ova grozna situacija, pa ako je to zatvaranje na par nedelja, ako će to usporiti ovu pošast onda je to najmanje što svako od nas mora da istrpi. Mislim da treba biti iskren sa narodom, većina je razumna i svesna problema u kojem se nalazimo i ako im se objasni da nema dalje, da je zatvaranje jedino rešenje, mislim da će većina savesnih i dobronamernih građana isto prihvatiti. Takođe, smatram da je glupo razdvajanje đaka, najsigurnije je svi online, a ne da se sa decom kalkuliše i dodatno stvara nemir kod roditelja. Na žalost svih, nigde više nije bezbedno, pa ni u školi.
    (nigde nije bezbedno, 27. novembar 2020 00:51)

    # Link komentara

  19. Jedino što može da napravi rezultat kod nas u ovakvim situacijama je institucija Titovog policajca.
    - Druže gde vam je maska?
    - Ja neverujem u koronu i imam pravo da ...
    Tras, pljas (imaginirati zvuke udarca pendreka po glavi)
    - Verujem, verujem!!!
    Tako bi se nekada objašnjavalo zašto je maska bitna za zdravlje.
    Ili što reče jedan tadašnji aforističar:
    Od kako me je vlast ubedila u svoje argumente, nešto se slomilo u meni.
    (M, 27. novembar 2020 00:44)

    # Link komentara

  20. u pravu je čovek.Al kome da priča kad smo svi tvrdoglavi.Srbin je lud srbin je proklet
    (Marko, 27. novembar 2020 00:42)

    # Link komentara

  21. @Ivan Stanković
    ???
    Da li je realno da pitaš?
    Ti zdravstveni radnici se moraju svući i obući. Moraju disati, jesti, ići u wc. Moraju doći do posla, ići u prodavnicu, kao i svi ostali ljudi. Izloženiji su virusu jer su blizu bolesnih, a oni izdišu virus i on je u vazduhu u celoj zgradi.
    Da li je moguće da pitate takve stvari?
    (Č, 27. novembar 2020 00:37)

    # Link komentara

  22. Njegova sefica Brnaba rece da nismo zakasnili sa merama i da je ponosna kako se borimo sa koronom.
    (jasna, 27. novembar 2020 00:20)

    # Link komentara

  23. @B.Živković, grešiš momče. Ovo stanje itekako odgovara multinacionalnim kompanijama, a razlog je prost - jeftina radna snaga koja se dobije kada otpustiš silne milione zaposlenih.
    Da bi se zapad borio protiv jeftinog Kineza mora da napravi jeftinog zapadnjaka, a to se postiže na dva načina. Jedan je rat, a drugi pandemija. Proksi rat nije dao rezultat pa se prešlo na pandemiju. Nije se išlo sa nekom razarajućom bolesti već sa malo jačim gripom. Pokušali sa SARS, MERS, ptičiji grip, svinsjki grip i nije išlo. Onda izmislili kovid i krenula otpuštanja, zatvaraju se države što se dešavalo NIKAD do sada i nezaposlenost raste. U Češkoj gde ja živim se od februara do sada duplirala i iznosi 350.000 nezaposlenih. Biće ih sigurno pola miliona do februara što je zastršujuća brojka. Time velike kompanije dobijaju veoma jeftinu radnu snagu i mogu da pariraju jeftinom Kinezu.
    (rebro, 27. novembar 2020 00:19)

    # Link komentara

  24. Citam komentare i ne mogu da verujem nekima od njih.
    Virusna bolest postoji i treba se od nje štititi. Oni koji neće da se štite, ne veruju u bolest, maske i slično, i ne moraju, u onoj meri u kojoj ne smetaju drugima. Dakle u prodavnice i na posao s maskom, a tamo gde ste sami ili sa vašim istomišljenicima radite šta hoćete. Takođe se ne javljajte lekarima i ne ulazite u apoteke dok frka ne prođe, jer nije moralno da zauzimate mesta i pravite profit medicinsko-farmaceutskoj mafiji.
    A da li je virus od slepog miša ili amerikanca s naočarima, ja to ne mogu znati, a ovi koji "znaju sve" su to naučili sa Youtube (nezavistan medij, nema šta).
    (Mik, 27. novembar 2020 00:16)

    # Link komentara

  25. Sve Beograđane slati van Beograda da vide u kakvom su stanju bolnice po unutrašnjosti Srbije.
    (Ana, 27. novembar 2020 00:09)

    # Link komentara

  26. Kako mere da daju rezlutate ulazim u pun gradski sedam u pun radnicki autobus na radnom mestu nas koliko hoces samo jedan po jedan sa koronom odlazi kuci uz objasnjenje da I'ma temperature samo je pitanje kada cemo svi dobiti.Drugo ja ako se zarazim I kuci ce svi dobiti I onda lutrija sa starima dal ce biti ili ne biti a mora da radis I po zakonu kaznjavaju Taman nas sve pobili mora se raditi takav je zakon uh.
    (Zoran ns, 27. novembar 2020 00:00)

    # Link komentara

  27. Pitam se ako se mere zaštite primenjuju u zdravstvenim ustanovama a primenjuju se,od čega se onda zaraziše toliki zdravstveni radnici??!!
    (Ivan Stankovic, 26. novembar 2020 23:54)

    # Link komentara

  28. pa jel dalo u Sloveniji?
    (vranjanac, 26. novembar 2020 23:52)

    # Link komentara

  29. Samo me zanima od čega će se isplaćivati tvoja plata, penzije, plate u državnom sektoru, javnim preduzećima itd ako privreda pukne? Država više nema para da dotira privatnom sektoru, a ako privreda ne bude radila nema novca u budžetu, ako nema novca u budžetu nema plata itd.
    (Snežana Silaški, 26. novembar 2020 23:43)

    # Link komentara

  30. Odavno govorim po raznim sajtovima, ali niko "nema uši da čuje, ni oči da vidi". Sve države sveta (izuzev Severne Koreje, Severne Koreje i Severne Koreje i možda 50% Kine) zasnivaju svoju politiku i interese na zaštiti multinacionalnih kompanija. Nikoga ne interesuje narod, samo interesi multinacionalnih kompanija, ja sam to odavno pisao. Naravno, da tom nenormalnom i neprirodnom sistemu mora doći kraj. Završni "udarac" je stigao, odakle, sam Bog zna. I sada, kada ljudi umiru, razboljevaju se, nisu više u mogućnosti da rade za te multinacionalne kompanije, sada sve propada, pa treba to malo odložiti. da se ljudi malo oporave, pa opet na rad, kao "sredstvo za mučenje". I "od čega ćemo živeti" ili "ekonomija mora da opstane", kao pitanja totalno neukih ljudi, koji verovatno nikada nisu ni razmišljali o takvim stvarima. Od čega žive "ptice nebeske", kako bi u Jevanđelju napisano. Većina se toga seti na sat-dva na dan upokojenja nekog crkvenog poglavara i tu je kraj, teraj po starom. Ne može zlo da pobeđuje večito, ne može nenormalno da postane normalno, ne može laž da postane istina, nikada. To što većina misli drugačije, nije važno, valjda Bog ne uvažava "demokratiju". Ja sam svoje prošao, ne želim da gledam propast koja nam predstoji (celom svetu) mogu sopstveni život da dam, da sve ovo prestane, dao bih ga odmah, potpisujem. Zbog mladih, zbog dece, ja nisam važan. Problem je u tome što niko nije svestan šta se dešava i kako će se sve završiti. Pozdrav!
    (B.Živković, 26. novembar 2020 23:28)

    # Link komentara

  31. Ma kakvo zatvaranje, nema govora o tome, nece oni to uraditi a vi koji to podrzavate pa zatvorite se vec jednom, sta cekate, u roku od odmah se zakljucajte I ne izlazite do kraja zivota od kuce Ali ne ocekuje da vam posle novac padne sa neba ili da vam privatnici placaju plate ili mozda drzava da vam oprosti racune, kredite, da vam da pomoc, plate, penzije... Odakle pare ako nista ne radi, budzet je sta, beskonacan izvor novca I ajde deli a vi sedite kuci I ne radite nista, to nema nigde, ta mera nigde nije dala rezultat, slovenija, austrija su tipicni primeri gde se ekonomija totalno urusava a efekata na epidemiju nema
    (sherr, 26. novembar 2020 22:39)

    A tebe, starog tvog ili materu kad raskace sa respiratora da cutis. Jesmo ok?
    Dve nedelje policijski da splasne na 100 dnevno i da prodisemo i mi i zdravstveni sistem.
    Irska je zakljucala sve na par nedelja da mogu Bozic da poslave ko ljudi.
    Ili mislis da mozemo ovako i dalje sa po 10-20 000 dnevno pa kad ti se roditelji zaraze bice mesta u bolnici i bice i terapija i respirator ako zatreba? Jesi toliko naivan?
    (ikac klisa, 26. novembar 2020 23:24)

    # Link komentara

  32. Pa kad smo bili blesavi i nismo poštovali najosnovnije mere. Da smo bili pametni, nosili maske izbegavali slavlja i masovna druženja sad ne bismo bili na pragu zatvaranja. Ali ne, mi imamo mnogo "pametnih" koji kažu da korona ne postoji, da je to običan grip, da maske ne treba da se nose. E pa oni su krivi što nam se škole zatvaraju, što nam deca postoju asocijlna, što će pola privrede da se zatvori, što ćemo verovatno da imamo policijski čas. E pa nametnite policijski čas tim pametnjakovićima a ne meni.
    Svakoga ko ne poštuje mere, ne treba novčano kazniti već poslati na psihijatrijski pregled i isključiti iz društva, u neku mentalnu ustanovu, da ne zagađuju više ovaj narod. Takvi su i u normalnim uslovima uzrok svih naših problema
    (Zacvo, 26. novembar 2020 23:21)

    # Link komentara

  33. Pa zatvorite sve na 3 nedelje. Ionako oko Nove Godine niko ljudski ni ne radi.
    (Braćan, 26. novembar 2020 23:19)

    # Link komentara

  34. Ne zelim da zvucim kao materijalista ili kapitalista, i apsolutno se slazem da je zdravlje na prvom mestu, ali neka mi objasni od cega misli da ljudi zive ili kako ce da placaju poreze, i od cega da primaju platu ako se ne radi. Naravno, ne racunam javna preduzeca gde ne daj boze da se ne ispalte plate, pa makar na racun svih ostalih
    alex,

    Nije da ga branim, nije mi bas omiljeni lik, ali je rekao da je to jedina mera koja daje siguran rezultat, nije pomenuo uvodjenje. Svesni su svega toga sto si napisao i da, u pravu si.
    (Ja, 26. novembar 2020 23:19)

    # Link komentara

  35. To sto ministar kaze prosto nije tacno i to je dokazano proletos. Proletos je Srbija imala ta zatvaranja kao i mnoge druge zemlje. I samo se desilo da je ekonomija oslabila a virus nije porazan, to se vidi sada,jer da to zatvaranje ima efekta onda danas nam se ne bi ovo desavalo. Cemu zatvaranje ako se obecava vakcina krajem godine a to je vrlo blizu.
    (Sirano, 26. novembar 2020 23:18)

    # Link komentara

  36. Treba sve zatvoriti na par nedelja da se kontakti smanje da se ova situacija smiri inace ce ovo trajati u nedogled i zdravstveni sistem ima da pukne.A ovi sto su protiv zatvaranja pa niko nece umreti od gladi za par nedelja.
    (Siki, 26. novembar 2020 23:16)

    # Link komentara

  37. Najbolje zatvoriti sve sto moze na 3, 4 nedelje, kukace mnogi, nece biti lako ali vaznije je zdravlje. Kasni se sa merama, sad je zatvaranje jedino resenje. Ja nemam stalan posao, plata 40.000 ali vaznije mi je zdravlje porodice i prijatelja.Nece nestati korona za to vreme ali barem malo ce se rasteretiti bolnice, da nam svima budu dostupne ako zatreba.
    (Ana, 26. novembar 2020 23:15)

    # Link komentara

  38. Аутобуси су и даље пуни! Данас на линији 89 врата не могу да се затворе!!!!!
    (lakilee, 26. novembar 2020 23:10)

    # Link komentara

  39. Odmorite preumorne bolničke zdravstvene radnike koji se mesecima bore i to tako da ih zamene "dame i gospoda" iz domova zdravlja, pogotovu u Bgd. Ionako skoro ništa većina ne radi, vraćaju pacijente vadeći se na Covid a primaju skoro iste plate i nagrade. I sve to u dnevnim smenama od 7 sati.
    (Branko, 26. novembar 2020 22:59)

    # Link komentara

  40. Gde je sloga ministre u medijima, parlamentu, u javnim preduzećima, bolnicama!?
    (Ahtung, 26. novembar 2020 22:57)

    # Link komentara

  41. Kako da izbegavamo kontakte kad idemo svakog dana na posao. Nisu kontakti samo po prodavnicama i kafićima. Nisu samo kafići ti gde se prenosi virus. Dosta više demagogije. Uvedite rad od kuće za sve one koji to mogu. Pošaljite ljude na koletivne odmore od dve nedelje za sve koji to mogu. Nemojte da pričate praznu priču. Izbegavajte kontakte, veću glupost niko nije reko, a svi iz KŠ je ponavljaju iz dana u dan. Ljudi su neuki, toliko ima glupaka da je džabe i da im nacrtaš.
    (Melita Sandić, 26. novembar 2020 22:55)

    # Link komentara

  42. Te što ne veruju da virus postoji i što neće da se pridržavaju mera, zabečežite po jmbg i ne lečiti ih u državnim bolnicama.
    (mr čović i dr terzić, 26. novembar 2020 22:54)

    # Link komentara

  43. Podrzavam sve sto je rekao! Danima ovde trazite “mere” a ne shvatate da je sve do nas samih, da nas ni krizni stab ni politicari ne mogu stititi od virusa. I sama sam se zarazila pre dve nedelje na kucnom rodjendanu a sestra moja koja radi u Urgentnom centru u izolaciji sa zarazenima, nosi samo masku (duplu) i nije se zarazila! ovo je istina i molim vas objavite komentar!
    (maja, 26. novembar 2020 22:53)

    # Link komentara

  44. Covek Je potpuno u pravu. Treba sve zatvoriti ili ce vecina pomreti Do vakcine
    (Dragan, 26. novembar 2020 22:52)

    # Link komentara

  45. Odavno ste to trebali da uradite.
    (Ljubisa livac, 26. novembar 2020 22:47)

    # Link komentara

  46. Ma kakvo zatvaranje, nema govora o tome, nece oni to uraditi a vi koji to podrzavate pa zatvorite se vec jednom, sta cekate, u roku od odmah se zakljucajte I ne izlazite do kraja zivota od kuce Ali ne ocekuje da vam posle novac padne sa neba ili da vam privatnici placaju plate ili mozda drzava da vam oprosti racune, kredite, da vam da pomoc, plate, penzije... Odakle pare ako nista ne radi, budzet je sta, beskonacan izvor novca I ajde deli a vi sedite kuci I ne radite nista, to nema nigde, ta mera nigde nije dala rezultat, slovenija, austrija su tipicni primeri gde se ekonomija totalno urusava a efekata na epidemiju nema
    (sherr, 26. novembar 2020 22:39)

    # Link komentara

  47. Ne zelim da zvucim kao materijalista ili kapitalista, i apsolutno se slazem da je zdravlje na prvom mestu, ali neka mi objasni od cega misli da ljudi zive ili kako ce da placaju poreze, i od cega da primaju platu ako se ne radi. Naravno, ne racunam javna preduzeca gde ne daj boze da se ne ispalte plate, pa makar na racun svih ostalih
    (alex, 26. novembar 2020 22:19)

    # Link komentara

  48. Pa zatvorite već jednom , šta čekate ?
    (borko, 26. novembar 2020 22:15)

    # Link komentara

  49. Pa sto onda to ne uradite, naravno da ja ne bih voleo da to uradite ali zasto onda zatvarate skole ako to nece dati rezultate?
    (ape, 26. novembar 2020 22:11)

    # Link komentara

  50. Tako je doktore! Narodu nikad udovoljiti! Bravo!
    (Jumko, 26. novembar 2020 22:06)

    # Link komentara

  51. Tako je! Bravo!
    (dr mr, 26. novembar 2020 22:04)

    # Link komentara