1. Daleko od toga da simpatišem malog Aleka, ali ... Činjenica je da bar u mom gradu ima sve manje ljudi na ulicama i danju i uveče, možda zato što je zahladilo, možda zbog poštovanja mera, možda zbog straha . U mom gradu je umrlo više ljudi od kovida , nekolicinu sam lično poznavao . Nije mi jasno zašto državne institucije još uvek rade , odnosno zaposleni dolaze na posao. Bar oni mogu da rade od kuće. Ako državne institucije ne slušaju predsednika i premijera, zašto bi to činili ostali građani ? Ko je tu neodgovoran ? Policija sa novim ministrom očigledno ismeva građane koji pokušavaju da se pridržavaju donešenih mera raznoraznim krivičnim prijavama ? Nove kovid bolnice će biti otvorene kada ova država postane Zombilend ... Kinezi su svoju prvu kovid bolnicu napravili za dva dana u direktnom prenosu izgradnje. Čini mi se da mali Alek polako gubi konce iz ruku u ovoj situaciji ... Ko preživi pričaće.
    (hypatija, 26. novembar 2020 13:50)

    # Link komentara

  2. @Simpatizer
    Upravo tako. Ljudi su društvena bića. Zatvoriš im restorane i kafiće, oni krenu da se okupljaju po kućama i stanovima. Čak i "hladni i disciplinovani" Nemci to rade, šta onda očekivati od nas?
    (Drug Kontraš, 26. novembar 2020 13:41)

    # Link komentara

  3. Ako su narodu djuka i palma merilo icega normalnog onda je opet do tog naroda... Dzaba i policijski i sve, prosto se mora raditi, ako se ljudi ne pridrzavaju osnovnih mera. Jel vas neko motkom tera da idete po kaficicima i klubovima? Jel mislite da oni koji idu po klubovima nece sutra praviti kucne zurke? Eno Slovenije, nista ne radi a Korona i dalje divlja. Jer ljudi nadju druge nacine da se sastaju. Prosto ne postujes mere, ponasas se kao da je ovo zezancija, onda ce biti ovako kako je. I da nam uvedu 24 sata policijskog. Neces da se zarazis? Sedi kuci i ne dozvoli deci da izlaze. Dok radis zastiti se. Nigde bez maski i distanca. Ako ocekujete policisjki ocekujte da ce mnogi i otkaze dobiti. Nema ovde srecnog kraja. Tako je kako je. A upiranje prsta u neke a pritom ides na slavu ..
    (Mar, 26. novembar 2020 13:41)

    # Link komentara

  4. Evo sam u liniji 55 idem na smenu od 16h i gledam ljude u prevozu bez maske
     (švester, 26. novembar 2020 13:34)

    # Link komentara

  5. Neverovatno jezivi i zastrasujuci podaci, pod hitno uraditi nesto, jer ako se ovako nastavi nastace kolaps sistema.
    (miki, 26. novembar 2020 13:33)

    # Link komentara

  6. Sto disciplinovaniji budemo to cemo se pre resiti ove posasti.
    (Petar, 26. novembar 2020 13:32)

    # Link komentara

  7. Lako je ovo reci. A sta da vi radite u kaficu a vasa zena u kladionici i imatw dvoje dece a podstanari ste? Kako bi vam onda bilo da citate o tome kako ce se zatvoriti kafici i kladionice? Od cega da zive ti ljudi? Hocete li im vi dati pare od svoje plate da preguraju taj period?
    (Mrgud, 26. novembar 2020 12:56)
    Tačno tako - sve uslužne delatnosti trpe ogromne gubitke ,do te mere da se ne radi o smanjenom dobitku nego o čistom minusu.
    I nisu jedini - sve što podrazumeva kontakt je ugroženo.
    Nažalost,ljudi ne mogu ili nece da sagledaju širu sliku i da shvate da gradjanska solidarnost važi i kao je socojalna odgovornost.
    I onda imamo stalne napade na krizni štab ili vladu - zašto niste zatvorili ovo ili ono? A niko da kaže - evo ,da smanjite meni platu da dobije bar minimum onaj koji ne moze da radi svoj posao i prihvatio je da ugrozi svoj materihalni položaj da bi nekom spasao život.
    Postali smo samoživi ,gledamo samo iz svoje perspektive.
    Ono - imam dvorište i napadam vladu što ne zabrani kretanje 5 dana jer mene neće da dotakne ta mera.Ostali - baš me briga.
    Moramo naći meru i moramo biti solidarni po svim pitanjima.
    (Komša, 26. novembar 2020 13:31)

    # Link komentara

  8. @ Mrgud, 26. novembar 2020 12:56

    Znači zbog par hiljada zaposlenih treba državu zaviti u crno ?! Može im se isplatiti prosečan dohodak dok je obrt zatvoren.
     (veki, 26. novembar 2020 13:31)

    # Link komentara

  9. Lako je ovo reci. A sta da vi radite u kaficu a vasa zena u kladionici i imatw dvoje dece a podstanari ste? Kako bi vam onda bilo da citate o tome kako ce se zatvoriti kafici i kladionice? Od cega da zive ti ljudi? Hocete li im vi dati pare od svoje plate da preguraju taj period?
    (Mrgud, 26. novembar 2020 12:56)

    Pa jel imaju neku ušteđevinu? Jel imaju neki sindikat da ih zaštiti i da im poslodavac uplaćuje neki minimalac mesec dva? Šta jel će da propadnu kockarnice ako daju plate dva meseca možda? Leti se svi slikaju sa mora zimi sa planina kupuje se svašta a ne štedi se za crne dane...
    Pola srbije ide na more a sad odjednom svi sirotinja ne mogu mesec dana da prežive na pašteti i suvom hlebu. A i država malo da smanji harač za struju i ostalo i eto svi malo da stegnemo kajš pa ćemo nekako da preguramo.. Ili menjaj posao, ni onog u fabrici što je radio 30 godina ne pitaju dal imaš da jedeš nego marš na ulicu...
    (srebroljub, 26. novembar 2020 13:31)

    # Link komentara

  10. Lako je ovo reci. A sta da vi radite u kaficu a vasa zena u kladionici i imatw dvoje dece a podstanari ste? Kako bi vam onda bilo da citate o tome kako ce se zatvoriti kafici i kladionice? Od cega da zive ti ljudi? Hocete li im vi dati pare od svoje plate da preguraju taj period?
    (Mrgud, 26. novembar 2020 12:56) 

    A sta je tvoj predlog? Da cela zemlja oboli jer vi morate da radite u rizicnim objektima?! Koliko samo sebicnosti ima u nekim ljudima! Snadjite se! Kao i svi! Ja sam nezaposlena, takodje imam svoju porodicu, i mucimo se! Ali znam sta znaci ova kataklizma! Ko ce decu da vam gleda kad obolite u istim tim kladionicama i kaficima? Sta je s ljudskim mozgom vise!
    (Iva, 26. novembar 2020 13:30)

    # Link komentara

  11. Moramo poštovati sve preporuke struke i države.
    (Tina, 26. novembar 2020 13:29)

    # Link komentara

  12. Zasto se vise ne uvodi policijki cas aman ljudi?
     (Niko i nista, 26. novembar 2020 13:29)

    # Link komentara

  13. Pitam se kada sad ima 47 mrtvih šta će biti za 2 nedelje posle efekta kašičica?
    (Goran Loznica, 26. novembar 2020 13:28)

    # Link komentara

  14. mogu mere biti ovakve ili onakve , stvar je u disciplini ... mi ti nemamo . meni se juče komšija hvali da je išao na 2 slave , ej ? ko je luđi , on što ide na 2 slave ili svi ti domaćini što to i pored ovolikog broja bolesnih ipak prave velika slavlja
    (BS, 26. novembar 2020 13:28)

    # Link komentara

  15. @Simpatizer Ko kaže da je policijski čas jedina mera? Zašto se čekalo tako dugo da đaci pređu na online nastavu, kada su svi pričali da imamo sve tehničke mogućnosti za tako nešto još odavno, i pominjali da će se to uvesti kada pređemo 1000, pa 2000 zaraženih itd? Ko kaže da je prevoz trebalo ukinuti - naprotiv, trebalo je povećati broj polazaka i/ili rasteretiti prevoz upravo time što su studenti i (makar) srednjoškolci mogli da slušaju nastavu kod kuće. U kranjoj liniji, zar nisu svi pričali da je struka najvažnija, a gospodin Kon juče oprao ruke i rekao da medicinski deo odavno predlaže mere? Zašto je bilo neophodno da onoliko ljudi prisustvuje sahrani pokojnog patrijarha? Ja ne kažem da je ovo moglo da se izbegne, nijedna zemlja nije izbegla. Ja ne kažem da možemo svi pod ključ, jer nam pare ne padaju sa neba i treba balansirati između ekonomije i zdravstva. Ali mi se ne sviđa šta se insinuira ovim "mi molimo, a narod nas ne sluša". To prosto nije tačno. Narod treba da prihvati svoju odgovornost, a vlast/struka svoju. Prijatan dan.
    (PAR, 26. novembar 2020 13:28)

    # Link komentara

  16. Situacija je alarmantna i zato svi moramo biti disciplinovani. Slusajamo cuvajmo sebe i svoje najmilije!
    (Vanja77, 26. novembar 2020 13:27)

    # Link komentara

  17. Da se razumemo, ja nemam ništa protiv vakcine, ali sve dok vakcina ne bude dokazana i sigurna neću da je primim. Kada bude dokazana i sigurna ja ću se vakcinisati, ali sa test vakcinama neću. I nismo mi zakasnili, već Vlada. Kada je broj novih slučajeva u okolnim zemljama počeo da raste i kada smo broj novih slučajeva kod nas počeli da brojimo u hiljadama, a to je bilo pre tri nedelje, e tada je Vlada trebala da reaguje. Tri nedelje je Vlada "balansira" i "vagala" između strožijih mera i mogućeg nezadovoljstva, između ekonomskog rasta i broja obolelih i umrlih. Čak ni te priče da ekonomija ne sme da stane "ne piju vodu", najbolji primer su đaci i studenti kojima je tek juče rečeno da će preći na onlajn nastavu. Kako se način izvođenja nastave u školama ekonomski odražava na zemlju? Ostajte zdravi i jaki.
    (Aurora borealis, 26. novembar 2020 13:27)

    # Link komentara

  18. Budi odgovoran stavi masku daj lični primer
    (Dušan, 26. novembar 2020 13:26)

    # Link komentara

  19. U restoranima, kaficima, kladionicama ako nema mesta ljudi izadju napolje, nema stajanja I disanja jedan drugome za vrat.Pustite ljude da rade, od cega da zive kuvari, konobari I ostali.U autobusima nema igla gde da padne ali posto nema vozaca a ni auobusa, a zna se cija je to odgovornost, tu nema problema.U restoranu gde dodjes za prijateljima Ili porodicom I gde su drugi stolovi udaljeni 4,5 metara je problem a 60 ljudi u autobusu koji pola sata disu isti vazuk nije.
    (Asse, 26. novembar 2020 13:24)

    # Link komentara

  20. A zasto nemamo naucnike i labaratorije?
    Pare su se uvek trosile na nesto drugo tipa ,fontane trgovi ,trznu centri itid.
    I naravno pametna deca nam odose u strane labaratorije.
    (patty, 26. novembar 2020 12:42)

    Ovo nije tacno za zadnjih 10 godina. Puno je para uslo u nauku a ljudi u njoj su pogresno trosili na samopromociju a pametne su skrajnuli. Pogledajte kakvo skolovanje dobijaju na fakultetima. Izgubili smo fundamentalna znanja gurajuci Bolonju. Ceo rektorat je radio na tome. I ko je kriv. Na stranu krivice safasnjih i bivsih politicara. Nema vise domacina na univerzitetu nego karijeristi. Voleo bih da gresim ali nije tako. Nazalost.
     (profesor, 26. novembar 2020 13:24)

    # Link komentara

  21. Nazalost, dzaba apeli kad kod nekih ljudi jos nije proradila svest o ozbiljnosti situacije. Sve dok je tako i dok se ne nabavi vakcina, bojim se da ce biti i zarazenih i preminulih.
    (jovana, 26. novembar 2020 13:23)

    # Link komentara

  22. Pa merama se to rešava
    (Ja, 26. novembar 2020 13:20)

    # Link komentara

  23. Covid-19 ozbiljan virus i da moramo pokazati odgovornost prema svim merama koje će nas zaštiti. Štiteći sebe štitimo i druge.
    (Lea, 26. novembar 2020 13:20)

    # Link komentara

  24. Sve dok ne stigne vakcina nama ne preostaje nista drugo nego da se cuvamo i postujemo propisane mere.
    (Lea, 26. novembar 2020 13:17)

    # Link komentara

  25. "Mi možemo sada samo da gradimo bolnice i apelujemo. Ali džaba nam." Slažem se, sada je džaba. Ne bi bilo džaba da ste na vreme doneli mere. Splavovi, kafići, gradski prevoz, škole, fakulteti - sve to uzima maha. Sada samo da se prekrstimo, pa šta nam Bog da.
    (PAR, 26. novembar 2020 12:26)
    Zar ne izbiše protesti i to nasilni kad je sve bilo pozatvarano, plus policijski čas? Ljudska, ustavna prava, dokle više, pustite nas napolje, evo kako Švedska...Slovenija je zatvorena potpuno više od mesec dana, ne radi ništa osim prodavnica, ni prevoz, zabranjena su putovanja iz opštine u opštinu. Do sada, po logici zatvori sve, trebalo bi da imaju skoro pa čistu situaciju, naprotiv, sve je gore i gore. Kako god okreneš, na kraju je opet do ljudi. Nema te stege, mere, koja će dati rezultate, ako ljudi to ne žele, ako nemaju svest da zaštite sebe i druge. Ako smo i dalje ubeđeni da sve ovo zapravo i nije tako strašno i da se diže bespotrebna panika, nema nama pomoći ni sa sve vakcinom.
    (Simpatizer, 26. novembar 2020 13:13)

    # Link komentara

  26. nije beograd ako za miholjsko leto nema ljudi ko mravi kao da niko ne radi takav osecaj imam ja kao ugostitelj i kao najvece ludilo nisam mogo da se udje u zadnji prevoz e tad su trebale mere jer su ovi oko nas imali
     (moca, 26. novembar 2020 13:12)

    # Link komentara

  27. Danas je najtezi dan za Srbiju.
    (Maja, 26. novembar 2020 13:12)

    # Link komentara

  28. Pa država treba da propiše mere i propise, a narod koji ih se ne pridržava, da kažnjava. Ovo kukanje i apel na savest građana je čista glupost.
     (Neutralni posmatrač, 26. novembar 2020 13:10)

    # Link komentara

  29. "Svakako da smo zakasnili sa uvođenjem restriktivnijih mera. Ali u tome ne učestvuje samo medicinski deo Kriznog štaba. Od polovine oktorba je počelo prvo upozoravanje na primenu novih mera. Medicinski deo Kriznog štaba je uporno insistirao na pooštravanju mera i ranije", pojasnio je Kon.
    (Др Кон, 26. novembar 2020 13:10)

    # Link komentara

  30. Ovo je strašno! Ljudi, uozbiljite se i počnite da se pridržavate pravila!
    (Anica, 26. novembar 2020 13:02)

    # Link komentara

  31. Uvedite vandredno stanje, zatvorite državu tri nedelje, ugledajte se na neke naprednije zemlje i njihov sistem.
    Imam utisak da je namerno pušteno sve da bi se Korana razvila sto je vise moguće a onda za meseca dana svi moraju da prime vakcine zato sto nam umre pola zemlje a neko će da strpa brdo para u džep zbog toga!
    Zatvorite dok imate još šta da zatvorite !
    (Kristina, 26. novembar 2020 13:01)

    # Link komentara

  32. "VUČIĆ: Molba za Krizni štab da se ne zatvaraju ugostiteljski objekti
    2. 11. 2020."
    (Pre samo tri nedelje, 26. novembar 2020 12:59)

    # Link komentara

  33. Džaba sve ako se neki ne opamete i konačno shvate da je Korona stvarnost.
    (Borislav, 26. novembar 2020 12:59)

    # Link komentara

  34. Teška situacija,broj umrlih raste iz dana u dan.
    (miša, 26. novembar 2020 12:59)

    # Link komentara

  35. Pa zatvori kafice kladionice kockarnice i restorane gde ljudi ne mogu da nose maske.Kao u Martu
    Vreme ide strasno brzo
     (krstic pavle, 26. novembar 2020 12:26) 

    Lako je ovo reci. A sta da vi radite u kaficu a vasa zena u kladionici i imatw dvoje dece a podstanari ste? Kako bi vam onda bilo da citate o tome kako ce se zatvoriti kafici i kladionice? Od cega da zive ti ljudi? Hocete li im vi dati pare od svoje plate da preguraju taj period?
    (Mrgud, 26. novembar 2020 12:56)

    # Link komentara

  36. Trebamo slusati jer samo tako cemo izaci iz svega ovoga kako valja.
    (Jasmina, 26. novembar 2020 12:55)

    # Link komentara

  37. U narednom periodu samo disciplinovanim i odgovornim ponašanjem možemo doprineti da se situacija stabilizuje.
    (Ilija, 26. novembar 2020 12:54)

    # Link komentara

  38. Ljudi ovo je jezivo , dozovimo se pameti ostanimo u svojim kucama, ne da Boze nikom ovog zla !
    (Marija Kalenic, 26. novembar 2020 12:51)

    # Link komentara

  39. u BiH svaki dan, vec 15 dana za redom, je broj preminulih preko 50, ugl izmedju 50 i 70, a BiH ima po popisu 3,5 mil stanovnika, realno ispod 3, dok Srbija ima vise nego duplo stanovnika te bi panda bio kao kad bi u Srb umiralo svaki dan 15 dana za reeom oko 120-150 ljudi, i opet se ovde niko oko tog broja ne pometa, ljudi kritikuju mjere, nece da nose maske, nece nista, a hoce mjesta u bolnicama, ali mjesta vise nema, danima smo oko 1200 hospitalizovanih, koliko umre prerhodnog dana, toliko mozes primiti novih i tjt
     (Roske78, 26. novembar 2020 12:50)

    # Link komentara

  40. U martu se Srbija dobro izborila sa Covid-19, zašto je sad katastrofalna situacija? Dzabe sad "Pomozi bože", ono što će pomoći su izolacija uz i najmanje simptome, distanca, maske i pranje ruku.
     (Dijaspora, 26. novembar 2020 12:48)

    # Link komentara

  41. Sve mogu da razumem, ali ne mogu da razumem da ni jednog dana niste u stanju da napisete koliko se ljudi dnevno oporavi, koliko ljudi je pusteno iz bolnice. Pa zasto mora samo da se mrači???!!
     (Aragorn, 26. novembar 2020 12:48)

    # Link komentara

  42. Svi mi znamo da mi spadamo u nedisciplinovane narode i sve ovo sto nam se desava posledica je nase preterane opustenosti.
    Ali, sve ovo je morao da zna i nas Predsednik. AKo on sam nije mogao da predvidi ovo pre mesec dana onda i ne zasluzuje da bude na mestu na kom se nalazi… Uz to ovaj narod placa i sijaset pomocnika i savetnika koji su morali da ukazu Predsedniku na to sta ce nam se dogoditi ukoliko mere ne budu poostrene jos dok je bilo 500 zarazenih osoba na dnevnom nivou.
    Gospodin sada prebacuje krivicu na narod, a jedini krivac je ON - covek koji ima apsolutnu moc odlucivanja u ovoj nasoj drzavi.
    Sada vise ne pominje da treba cuvati ekonomiju...
    Gospodine Predsednice, gde je vasa odgovornost?
    (Slobodan, 26. novembar 2020 12:48)

    # Link komentara

  43. Apel za sve pridrzavajmo se i primirimo se. Olaksajmo medicinskim radnicima situaciju i sacuvajmo zivote.
    (Tijs, 26. novembar 2020 12:47)

    # Link komentara

  44. Neophodno je maksimalno pridrzavanje svih epidemioloskih mera kako bi situacija ostala pod kontrolom.
    (Lovac, 26. novembar 2020 12:45)

    # Link komentara

  45. Pa zar nije predsednik molio da se ne zatvaraju kafići a premijerka danima razmisljala da li da ih zatvori? U narednim danima će se videti šta je više koštalo.
    (Aca, 26. novembar 2020 12:44)

    # Link komentara

  46. imamo nenormalno mnogo novih slučajeva dnevno, proporcijalno čak više i od Špabije i Italije. Recimo da uzmemo Italiju za primer, koja ima oko 70 miliona stanovnika. Mi ajde neka bude da imamo 7, mada više ni toliko nemamo. Ako 7000 slučajeva dnevno pomnožimo brojem deset (pošto Italija ima 10 puta više stanovnika), dolazimo do proporcijalne brojle od 70 hiljada slučajeva dnevno, što Italija nikada nije imala! Stanje u zemlji je alarmantno. I posle neko kaže - zakasnili smo sa merama... ko je kriv za to???
     (yeah, 26. novembar 2020 12:43)

    # Link komentara

  47. А сахрана на којој се флагрантно крше противепидемијске мере, ништа? То је све очекивано.
     (Нова улагања, нова радна места!, 26. novembar 2020 12:43)

    # Link komentara

  48. Ljudi, pamet u glavu!!! Ne skidajte masku, hajde da postujemo mere vec jednom!
    (Bo, 26. novembar 2020 12:43)

    # Link komentara

  49. Džaba nove bolnice jer nema ko da radi u njima. Neće zgrada da leči ljudi.
    (Dare, 26. novembar 2020 12:43)

    # Link komentara

  50. Ključni deo izjave: "Ali mi nemamo te laboratorije i naučnike koji je razvijaju. Ja ne mogu da je napravim, dodao je Vučić."
    Naučnici se rasteruju proteklih dvadedet godina. A većina onih koji vode Srbiju i njene vitalne ustanove ionako teško šta korisno mogu da naprave.
    (Bivši Srbin, 26. novembar 2020 12:43)

    # Link komentara

  51. A zasto nemamo naucnike i labaratorije?
    Pare su se uvek trosile na nesto drugo tipa ,fontane trgovi ,trznu centri itid.
    I naravno pametna deca nam odose u strane labaratorije.
     (patty, 26. novembar 2020 12:42)

    # Link komentara

  52. U martu ste znali sta treba da radite...
    (opustenjak, 26. novembar 2020 12:42)

    # Link komentara

  53. A zasto nemamo laboratorije i naucnike? Mozda zato sto su mnogi od naucnika, istrazivaca bili primorani da odu. Mozda, da je neko nekad pomislio da su zemlji potrebni najbolji ljudi, danas ne bi ti isti radili svuda po svetu nego bi mozda neka Galenika razvijala vakcine...ali zaposleni preko veza u nauci i medicini slabo sta mogu da doprinesu.
    (Lela, 26. novembar 2020 12:41)

    # Link komentara

  54. Ovo ce biti sve gore i gore , brojke se svaki dan povecavaju nazalost izgleda se nece zaustaviti bez vakcine
    (Miko, 26. novembar 2020 12:41)

    # Link komentara

  55. Džabe sada kukanje, kad je trebalo reagovati žmurilo se na splavove, restorane, noćne klubove, slave, pa i sahranu patrijarha. Sve je to trebalo sprečiti i najstrože zabraniti. Hoćete ekonomiju, eto vam ekonomija.
    (Dejan, 26. novembar 2020 12:41)

    # Link komentara

  56. Strašno
    (Simonida, 26. novembar 2020 12:41)

    # Link komentara

  57. Važno je da rade kafići. Koga briga za pune bolnice.
     (Rajko, 26. novembar 2020 12:40)

    # Link komentara

  58. На жалост касно смо схватили да је ношење маски и сви апели које су нам упућивали били за наше добро... надам се да ћемо победити болест
    (Svetlana, 26. novembar 2020 12:40)

    # Link komentara

  59. Ja koliko razumeh, ovo smo mi, narod, krivi? Jel se to mi samoupravljamo ili ima neka država ovde negde koja donosi mere i iste sprovodi? Ne? E, pa ništa onda...

    Za ovu katastrofu kriva je ISKLJUČIVO nesposobna vlast i niko drugi!
    (Tetak, 26. novembar 2020 12:40)

    # Link komentara

  60. Jako ozbiljna situacija, moraju se svi pridrzavati donetih mera.
    (Suncica, 26. novembar 2020 12:40)

    # Link komentara

  61. kad ti budes odgovoran i nosio masku bicemo i mi...
     (lega, 26. novembar 2020 12:40)

    # Link komentara

  62. Jako tezak dan za Srbiju.
    (Suncica, 26. novembar 2020 12:38)

    # Link komentara

  63. Pod hitno zatvoriti kafiće, restorane, kladionice i sva mesta gde dolazi do kontakata ljudi bez maske. Ovako ako se nastavi imaćemo veliki broj mrtvih.
     (Marko, 26. novembar 2020 12:38)

    # Link komentara

  64. Izuzetno teško stanje sa covidom,nadam se da će se i građani pridržavati propisanih mera.
    (Mila, 26. novembar 2020 12:38)

    # Link komentara

  65. Da trebali smo da radimo na prevenciji sad ti ništa ne znači 200 kreveta više..
    (Doktor direktor, 26. novembar 2020 12:37)

    # Link komentara

  66. Pričajte to palmi i đuki i ostalim "ekonomistima" i "stručnjacima", a ne narodu, NAJMANJE je narod kriv a trpi najveće posledice.
    (neutralno zapažanje, 26. novembar 2020 12:37)

    # Link komentara

  67. Jos da ste poslusali struku i uveli bilo kakve mere. Nocni klubovi splavovi su bili krcati do juče, samo da bi gazde iz vaših redova imale profit.
     (miki, 26. novembar 2020 12:35)

    # Link komentara

  68. "Mi možemo sada samo da gradimo bolnice i apelujemo. Ali džaba nam." Slažem se, sada je džaba. Ne bi bilo džaba da ste na vreme doneli mere. Splavovi, kafići, gradski prevoz, škole, fakulteti - sve to uzima maha. Sada samo da se prekrstimo, pa šta nam Bog da.
    (PAR, 26. novembar 2020 12:26)

    # Link komentara

  69. Pa zatvori kafice kladionice kockarnice i restorane gde ljudi ne mogu da nose maske.Kao u Martu
    Vreme ide strasno brzo
     (krstic pavle, 26. novembar 2020 12:26)

    # Link komentara