1. (Komša, 29. oktobar 2020 19:52)

    Bravo, odličan komentar!

    Mnogi pametuju kako "sloboda govora nije isto što i sloboda vređanja".

    Jeste, gospodo, prava sloboda govora je upravo to: ako hoćemo pravu slobudu govora, onda moramo prihvatiti i to da SVAKO ima pravo da SLOBODNO kaže šta god misli, čak i ono što mi doživljavamo kao uvredu, pa čak i kad ta uvreda izgleda namerna!

    To se mora prihvatiti jer bez toga je apsolutno nemoguć suživot sa drugačije mislećim i drugačije verujućim. Naravno, svako ima pravo da se oseti uvređenim nečijim rečima ili delom. Ali u tom slučaju ima institucije države da traži zadovoljenje, a ne da sam varvarski presuđuje kome treba da otkine glavu zbog "uvrede". Mora da prihvati da iako on misli da je nečija smrt jedva dovoljno zadovoljenje za "uvredu" koju, najviše što će u civilizovanom društvu dobiti je sudska presuda i eventualna odšteta.

    Sloboda govora NE može biti delimična. Ili je ima, ili je nema. Ako karikaturisti "Šarli ebdoa" treba da pre nego što objave karikaturu svaki put idu da pitaju pariskog muftiju, biskupa i rabina (a što ne i protestantskog pastora i pravoslavnog vladiku?) da se možda neki musliman, katolik ili jevrejin neće uvrediti, onda to NIJE sloboda govora!

    A ako počnemo sa "mi podržavanmo slobodu govora, ali ne može ovo, ne može ono", zna se gde kako gde se to završava!
    (Maslačak, 30. oktobar 2020 10:49)

    # Link komentara

  2. napadac ocigledno gledao na Netflix-u seriju Kalifat!
    (abc, 30. oktobar 2020 08:15)

    # Link komentara

  3. Nego Mekrelova zagovornik prihvatanja migranata, šta kaže?
    (Hmmm, 30. oktobar 2020 06:28)

    # Link komentara

  4. Miloše nemaju Rusi čega da se boje, nisu imali kolonije kao ni ostale slovenske zemlje, nisu imali robovlasništvo, ne uzimaju kolonijalni porez kao Francuska, i nakon raspada SSSR-A, ni jedna zemlja sa muslimanskom većinom nema ništa protiv Rusije.
    (Solomon, 29. oktobar 2020 19:32)

    E vidiš tu jako grešiš. Nismo im mi ništa bolji od zapadnjaka, samo smo im finansijski nezanimljivi kao podrucje. Ili smo zaboravili šta se na kosovu dešavalo?
    (Alex, 30. oktobar 2020 05:33)

    # Link komentara

  5. To što pišete "nama su sekli glave '90-tih, bombardovali ste nas, podržali otimanje Kosmeta itd." mnogo je zasekiralo Francuze, evo kaju se i grade vremeplov.
    Što smo ni sejali to nas je stiglo, gledajmo u svoje dvorište. Šta o nama misle Francuzi videlo se iz tretmana predstavnika Srbije prilikom učešća na međunarodnim događajima. Zadnja rupa na svirali. Nema ljubavi, samo interes i poštovanje. Da bi te neko poštovao moraš biti jak i imati (moralni) integritet.
    (Dragoslav, 30. oktobar 2020 04:38)

    # Link komentara

  6. Ovo u Teksasu ne bi bilo moguće. Ubo bi jednu žrtvu i tu bi završio sa olovom u glavi i telu.
    (XXX, 29. oktobar 2020 21:24)

    Što se tripujete sa Texas-om? Texas ima oko 20 komada oružja na 1000 stanovnika, a Wyoming blizu 200 (dvesta) na 1000.
    Pa ti sad vidi ko je teže naoružan...
    (t0r1n, 30. oktobar 2020 02:27)

    # Link komentara

  7. Ja sam za apsolutno za slobodu govora i to je pravo i obicaj u evropskoj kulturi.
    (slobodna, 29. oktobar 2020 21:38)
    Pa ne, ne može tako. Ne možeš to da kažeš na sajtu gde lepo pišu pravila i citira se zakon. "član 38: Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo."

    Idite na desničarske, fašističke sajtove i tamo zagovarajte "apsolutnu slobodu objavljivanja svega" ovako je to ništa drugo nego najobičnije licemerje. Zamisli da tebi uputim nešto najvulgarnije što mi padne na (bolestan) um, a ti posle uživaj svoje pravo da tražiš izvinjenje.

    Pravo i običaj u evropskoj kulturi je pristojna komunikacija, pristojnost. Ako je tebi slika naguženog Muhameda "pristojnost" onda ćemo zaista vrlo teško da komuniciramo. A ja pritom nisam ni musliman, što zapravo i nije bitno. Ja nisam bio uvređen ni kada je Charlie Hebdo to objavio, ali bio sam uvređen kada je Francuska listom i vlašću stala iza tog prostakluka kao svetinje iznad zakona.

    Ako se zalažeš za takve "slobode" onda počni odavde, da se ukinu takva pravila komentarisanja na B92 i takav zakon Srbije. Dobićeš i ovde odsečenih glava. Uostalom, i to smo već videli.
    (CATAPA, 30. oktobar 2020 01:24)

    # Link komentara

  8. (Snaga je u razumu, 29. oktobar 2020 21:57)

    Šarli Edbo je i te kako crtao i "vređao" i hriščane i Jevreje - guglaj "charlie hebdo jesus" i "charlie hebdo jews" - pa im u redakciju nisu uleteli ni hrišćani, ni Jevreji, nego muslimani...
    Dakle, neće biti da je do Šarlija, niti do Francuske već do muslimana...
    (John, 30. oktobar 2020 01:22)

    # Link komentara

  9. @ (Malina, 29. oktobar 2020 21:38): a kao problem je da se pištolj nabavi na crnom tržištu, po gotovo u tim oblastima gradova gde ni policija ne zalazi. Ovo se namerno radi noževima i odrubljivanjem glava jer se stanovnistvo više zastrašuje.
    (XXX, 30. oktobar 2020 00:27)

    # Link komentara

  10. @ (Malina, 29. oktobar 2020 21:38): a kao problem je da se pištolj nabavi na crnom tržištu, po gotovo u tim oblastima gradova gde ni policija ne zalazi. Ovo se namerno radi noževima i odrubljivanjem glava jer se stanovnistvo više zastrašuje.
    (XXX, 30. oktobar 2020 00:27)

    # Link komentara

  11. sto lepo pricaju ti strani zvaničnici.Samo bla bla bla i svaki put ista prica,svaki put isto.Niko nesto konkretno da preduzme.
    (dejan, 30. oktobar 2020 00:25)

    # Link komentara

  12. Ovo u Teksasu ne bi bilo moguće. Ubo bi jednu žrtvu i tu bi završio sa olovom u glavi i telu.
    (XXX, 29. oktobar 2020 21:24)

    Da ali bi i Teksasu verovatno i napadac imao pistolj i bilo bi 20 zrtava, ne 2.
    (Malina, 29. oktobar 2020 21:38)

    Imao bi automatiku.
    (Dusanovo carstvo!, 29. oktobar 2020 23:02)

    # Link komentara

  13. Vama što pišete da Francuska treba da plati cenu za kolonijalizam...da li Arapi treba da plate za napade i osvajanje delova Evrope ili su Francuzi i Englezi jedini koji se krive? Iz istog tog Alžira su terorisali jug Evrope tokom barbary slave trade perioda, da li oni treba da plate neku cenu za to ili su Evropljani jedini kojima se gleda prošlost.
    (Amerikanac, 29. oktobar 2020 22:45)

    # Link komentara

  14. @Magreb

    Pa slobodni su skoro 100 godina i ništa ne uspevaju.
    (nenad ch, 29. oktobar 2020 22:32)

    # Link komentara

  15. Francuska će surovo uzvratiti na ovo zverstvo.
    Fanatici koji rade ovakve stvari nanose zlo pre svega svom narodu.
    Zlo radja samo zlo i ništa drugo.
    (Komo, 29. oktobar 2020 22:24)

    # Link komentara

  16. Ovaj akt je za svaka osuda i tacka ali muslimanski svet broj preko 2 miliarde i nemojmo generalizovati ovih tri osobe sa 2 milijarde muslimana. Setimo se samo u nizozemskoj napad onog covjeka nad muslimana u djami pa niko nije pricao generalno da su svi takvi hriscani koji isto broje preko 2 milijarde nego se pricalo kako taji isti psikopat i sl.
    (Ne zloupotrebi, 29. oktobar 2020 22:06)

    # Link komentara

  17. Zalosno u celoj ovoj prici sto niko ne popusta i "svako radi svoj posao" ...karikaturisti crtaju i uporno vredjaju jednu religiju a drzava ih podrzava...a pripadnici te religije izrevoltirani ubijaju i cine zverstva...
    Najiskrenije saucesce porodicama nastradalih .... ali ne i Francuskoj !!!
    (Snaga je u razumu, 29. oktobar 2020 21:57)

    # Link komentara

  18. Ovo u Teksasu ne bi bilo moguće. Ubo bi jednu žrtvu i tu bi završio sa olovom u glavi i telu.
    (XXX, 29. oktobar 2020 21:24)

    Da ali bi i Teksasu verovatno i napadac imao pistolj i bilo bi 20 zrtava, ne 2.
    (Malina, 29. oktobar 2020 21:38)

    # Link komentara

  19. Ja sam za apsolutno za slobodu govora i to je pravo i obicaj u evropskoj kulturi. Moze neko da se nadje uvredjen tim karikaturama, sigurno nije bilo pravo ni Makronu ni bilo kome ko se tu nasao, mogu da se bune ako im je bas tesko, da traze izvinjenje, protestuju, napuste Francusku zbog toga sto ih to vredja... Ali ako ubijaju zato sto su uvredjeni ili pravdaju time te zlocine, onda nikako ne mogu da budu deo evropske (ustvari nijedne osim te njihove) civilizacije.
    (slobodna, 29. oktobar 2020 21:38)

    # Link komentara

  20. Ovo u Teksasu ne bi bilo moguće. Ubo bi jednu žrtvu i tu bi završio sa olovom u glavi i telu.
    (XXX, 29. oktobar 2020 21:24)

    # Link komentara

  21. Zao mi je svake zrtve . Uvek ispastaju nevini.
    U vecini Francuski politicari su se zaduzili za ovakve dogadjaje. Treba se sjetiti samo Libije,koliko su pustosi ostavili iza sebe. Nato baza na Korzici odakle su najvise slali bombe za Srbiju i pobili tolike neduzne civile ! Pa tolike kolonije itd.....
    (Bauer, 29. oktobar 2020 21:19)

    # Link komentara

  22. Na pitanje novinara da li bi takav list mogao da postoji u Rusiji, portparol Kremlja Dmitrij Peskov je rekao da je to "nemoguće" jer oko 20 miliona muslimana živi u Rusiji u čijim se zakonima zabranjuje vređanje verskih uverenja.

    Dosta više sa " slobodom mišljenja " to je samo skriveno ime a pravo ime je sloboda vredjanja muslimana! Cemu to? Ne podržavam nikakvo nasilje ali Francuska njen predsednik trenutno vode anti islamsku kampanju, nisu svi muslimani teroristi ali oni ovom kampanjon ti pokušavaju da sve izjednače.
    (Mavro, 29. oktobar 2020 21:06)

    # Link komentara

  23. Ma, to sve treba procesljati redom. Ko god je na socijali i izdrzava se od poreza ljudi koji rade... odmah prvo, grubo sito i reseto. Dalje... koliko se trudio da nadje posao, da li studira, koliko redovno, kako provodi dane sa kime u drustvu.... i da vidis kako bi se rascistilo. Uvek smo mi Balkanci koji idemo, radimo, placamo porez omrazeni i nize rangirani, a ovakve koji uzivaju sve benificije, a zive na njihovoj s.s. tolerisu sve. E, pa bas takvi i nose macete pod miskom. Dokoni na socijali. Rodjeni tamo, znaju sva prava, znaju da ne moraju da rade, a istovremeno bez obzira sto su sve dobili mrze sve sto odstupa od od onoga sto su ih zadrti roditelji naucili. Nesto slicno kao nasi regrutovani maloletnici. Znaju da im sve sve moze. Dok se neke stvari ne poostre, nastavice ovakvi i kod njih, a i kod nas ovi sto lome ruke i pobegnu u CG da divljaju bez posledica.
    (Dosta vise, 29. oktobar 2020 20:52)

    # Link komentara

  24. svake godine moram da ponovim isto. mocnici sa zapada su tacno znali sta cine zasto cine i sta ce se desiti. i ako oni sada predvode u osudama njima ovo pootpuno odgovara. sustina je u strahu obmani i drami. ovo im je dupla pobeda. sada mogu da ucvrste osovine svoje vlasti sveukupno umanje ljudska prava i dodatno podjarme guliju sto su sve vreme i hteli. a vi sto se zajedljivo veselite veselite se sopstvenoj propasti. upitajte se za kim zvone zvona ..
    (oglo, 29. oktobar 2020 20:28)

    # Link komentara

  25. Saučešće Francuzima.

    Ne mogu da ne primetim veliki broj komentara, koji opasku da Šarli Ebdo ne bi mogao da postoji u Rusiji, tumače kao rusko podržavanje terorizma?!

    Da li vi ljudi mislite da šarlijeve karikature vredjaju samo teroriste?!
    Zar ne mislite da to ne bi trebalo da rade baš zbog velike većine normalni ljudi islamske veroispovesti, da ne bi njih vredjali, ili mislite da su svi muslimani teroristi?

    Kolonijane sile nikad nisu vodile računa o interesima onih koje su porobljavali, a kamo li o njihovim osećanima, ali nije jasno odakle u Srbiji toliko ignorancije, toliko neshvatanja da sloboda govora nije i pravo da nekoga vredjate, u slučaju duboko verujućih ljudi, rekao bih da se to može meriti i sa zlostavljanjem...
    (Klikili, 29. oktobar 2020 20:18)

    # Link komentara

  26. neverovatno je da se samo muslimani bune na karikature ovog satiričnog časopisa.
    na naslovnim stranama ovog časopisa u raznim karikaturama našli su se i Obama, Tramp, Merkel, Rimokatolički Papa, kukasti krstovi, Makron, u stvari možete da izguglate i vidite da su teme i lokalne političke i svetske politike i niko se ne buni sem pomenutih muslimana. hajde da se bune... oni ubijaju....
    očekujem oštru reakciju Francuske, ali i reakciju muslimanskih država.
    čeka nas "interesantna" jesen ili zima...
    (matori, 29. oktobar 2020 20:03)

    # Link komentara

  27. Ovde je problem u "tihoj većini" muslimanskoj u zapadnom svetu.
    Oni stvarno ne krše zakone ali dozvoljavaju da se ekstremisti kriju iza njih.
    Da li je moguće da se nije pojavio ni jedan verski autoritet medju muslimanima na zapadu da javno osudi napade ,da kaže da to ne podržava,da pozove narod da se distancira od takvih?

    Kao pravoslavnom verniku mi je bo jako neprijatno kada neko izvrgava ruglu Islam.
    Ali sloboda govora znači da možeš da kritikuješ pa i ismevaš sve.Ne 1,5 milijardu ljudi koji su muslimani nego kompletno čovečanstvo - grupno i pojedinačno.
    Karikaturista sme (i mora sa sme ) da kritikuje :
    Hrišcsne
    Ateiste
    Muslimane
    Jevreje
    Budiste
    One koji se plase novih mobilnih mreža
    One koji su pobornici tih mreža
    One koji bespogovorno slusaju SZO
    One koji sumnjaju u Koronu
    Sekulariste
    Komuniste
    Fašiste
    Demokrate i "demokrate"
    Milijardere i sirotinju
    Gejtsa i Trampa
    Makrona i Erdogana.

    Sloboda govora (gle čuda) znači da smeš da govoriš šta misliš i da se izražavaš kako misliš - to daje pravo i pametnom i bidali i kulturnom i nekulturnom i nikom ne sme sa leti glava zbog toga.

    Ovo što je rekao onaj Rus je zapravo povlačenje pred ekstremistima koje za posledicu može da ima nametanje novih ograničenja i onda ,mic po mic dobiješ Lukašenla koji hapsi opoziciju ili Erdogana koji još masovnije i brutalnije to radi od njega.
    Ili Šarl (kakav god da je ili put u diktaturu i neslobodu ).
    (Komša, 29. oktobar 2020 19:52)

    # Link komentara

  28. Ovo je buducnost Evrope,multikulturizam je utopija,trebali ste pre pedest godina da razmisljate nego lepo vam je bilo da donositi jeftine radne snage iz Alzira i ostale vase kolonije.
    (Filip, 29. oktobar 2020 19:34)

    # Link komentara

  29. Питам се зашто ови зликовци приликом чињења таквих гнусних злочина узвикују Алах је велики? Да се умиле истом? И обезбеде себи место и рају???
    (mlekadžija, 29. oktobar 2020 19:33)

    # Link komentara

  30. Miloše nemaju Rusi čega da se boje, nisu imali kolonije kao ni ostale slovenske zemlje, nisu imali robovlasništvo, ne uzimaju kolonijalni porez kao Francuska, i nakon raspada SSSR-A, ni jedna zemlja sa muslimanskom većinom nema ništa protiv Rusije.
    (Solomon, 29. oktobar 2020 19:32)

    # Link komentara

  31. Rusi tako pricaju jer se boje ovakvih scenaria, svi znamo da imaju dosta Muslimana. Inace, podrska za francuski narod!
    (Milos, 29. oktobar 2020 18:51)

    # Link komentara

  32. Kakve veze ima žena koja se moli u crkvi sa karikaturama nekog lista? Ruska izjava podržava terorizam.
    (Nikola, 29. oktobar 2020 18:35)

    # Link komentara

  33. pogledajte samo granice svih zemalja severne afričke i bliskog istoka... crtali su ih britanski i francuski činovnici...te zemlje da su suvereno vladale i radpolagale svojim prirodnim bogatstvom, bile bi najbogatije zemlje sveta i njihovo stanovništvo sigurno ne bi trbuhom za kruhom preplavili evropu gde su podlozeni segregaciji i getoizaciji...talas migracija kojem smo svedoci je posledica istog ekonomskog i političkog terorizma zapada nad istim prostorima... a taj isti zapad je u slučaju srbije i rusije koristi sve radpolozive i na strani je svih izama koji im mogu pomoći u ostvarivanju zapadnih
    političkih i ekonomskih ciljeva
    (magreb, 29. oktobar 2020 17:55)

    # Link komentara

  34. "To bi vam bilo isto kao kada bi neki terorista u cinu ubijanja izgovorio nesto vezano za sport tipa "ziveo sport, smrt ljudima" i vi onda osudite ceo sport i sve sportove"
    ...problem je što se to ama baš nikada nije desilo, a ubistva zbog verskih razloga su svakodnevna. Moraš naći drugi primer, mada činjenice su neumoljive i džaba ti trud.
    (Jug Bogdan, 29. oktobar 2020 17:52)

    # Link komentara

  35. Kad su Ceceni u Beslanu drzali decu u skoli kao taoce onda su Fr, USA, UK i ostali govorili da su to pobunjenici. Kad su isti pravili haos u Siriji oni su borci za slobodu. Sad kad u Fr je jedan na luci nekom odsekao glavu on je terorista. Dvostruki standardi su dosli po svoje. Zbog globalisticko levicarskih ludaka sad stradaju nevini gradjani a ne oni koji su svojom budalastom politikom doveli do ovakvih uzasa u Francuskoj.
    (Nenad, 29. oktobar 2020 17:46)

    # Link komentara

  36. Kad je Gadafi govorio da se ne diraju zemlje severne Afrike, Sarkozi mu se bukvalno smejao u lice.
    (putar, 29. oktobar 2020 17:45)

    # Link komentara

  37. Cuj ove ruse, pa kod vas ne postoji mogucnost ni da postoji normalna opozicija, a kamoli sloboda govora. Opusteno misle da su ovom izjavom pokupili poene, a u stvarnosti su samo jos jednom pokazali koliko su daleko od civilizovanih vrednosti.
    (Los Angeles, 29. oktobar 2020 17:40)

    # Link komentara

  38. Ovi Šarli Ebdo baš ništa nisu naučili, jednostavno neće da popuste i nije mi jasno zašto uporno guraju prst u oko muslimanima? Umesto da se strasti smiruju kad već postoje takve grupe kojima je sečenje glava rutina, zašto bi se dodatno provocirali i dovodili životi mevinih ljudi u opasnost? To je kao da ti neko uperi pištolj u glavu, a ti umesto da probaš da relaksiraš situaciju i spasiš sebe(a njega neka posle hapse) ti ga vređaš i izazivaš dok ne pritisne obarač?
    (Džoni, 29. oktobar 2020 17:38)

    # Link komentara

  39. Žao mi je francuskog naroda, pred izumiranjem su, a spadaju u jedne od većih prijatelja Srba u Evropi, počev od Velikog rata pa čak sve do danas (videti život i rad Arnoa Gujona). I nekako uvek antievropska aždaja, ko god je kroz istoriju predvodio, od svih zapadnih naroda najjače udari Francuze. Da li je to „udaranje zmije u glavu”, tj. da li pad Francuske, kao jednog od „zaštitnih znakova” onog po čemu je Evropa planetarno poznata, predstavlja i početak pada Evrope?
    (Le Scorpion Serbe, 29. oktobar 2020 17:35)

    # Link komentara

  40. Kremlj masi poentu kao da su prosecan gradjanin Srbije. Manijak i ostali slicni ludaci pobiju nevin narod i za to je kriva neka karikatura, neki dnevni list? Super, a ako ludacima bude smetalo i to sto zene po Evropi ne nose burke ili sto imaju pravo glasa i pocnu da ih ubijaju hoce li i onda Kremlj i veci deo Srbije reci, sve zene moraju da nose burke i ne smeju da glasaju?a ako kazu da im smetaju sve hriscanske i ostale institucije po Evropi, hoce li reci da se ruši sve to? Nacrtas karikaturu i to daje pravo nekome da ubija po ulici nasumicno ljude? I Kremlj prica o tome kako kod njih to ne moze? Rusi pobili i unakazali sve okolne zemlje, nema jedne zemlje na planeti koja je nesto dobila od njih, a problem je karikatura, pisana rec?
    (nepismeni, 29. oktobar 2020 17:32)

    # Link komentara

  41. Prvo su ih prihvatali, a sada će da ih proteruju. Šila, parala, sa katastrofalnim posledicama.
    (Dixi, 29. oktobar 2020 17:16)

    # Link komentara

  42. Islam i muslimani su deo Evrope i uvek ce biti, a ovi sto pisu da sve muslimane treba proterati samo dokazuju da su fašisti i ksenofobi!
    (Sandžak, 29. oktobar 2020 17:11)

    # Link komentara

  43. Gradonačelnik Nice Kristijan Estrosi naveo je na Tviteru da veruje da je reč o terorističkom napadu, kao i da je napadač pre napada uzviknuo "Alahu akbar".

    Ma mi pomislili, igrala se nestašna deca...
    (Smuleco, 29. oktobar 2020 16:15)

    # Link komentara

  44. (slobodan, 29. oktobar 2020 13:03)
    Upravo tako ! Svako ko prekoraci zakon na bilo koji nacin, proterati za sva vrmeena !
    (Carter, 29. oktobar 2020 15:57)

    # Link komentara

  45. Najvise sam sit ovih needukovanih ateista koji ako neki terorista u cinu ubijanja izgovori nesto religiozno oni osude sve religije odmah. To bi vam bilo isto kao kada bi neki terorista u cinu ubijanja izgovorio nesto vezano za sport tipa "ziveo sport, smrt ljudima" i vi onda osudite ceo sport i sve sportove kao najvece zlo koje treba iskoreniti, kakva zatucanost. Ajmo malo obrazovanja i citanja. Niti Islam niti Hriscanstvo ne promovise zlo i ubijanje vec upravo suprotno smesno je i diskutovati o tome. Terorista je terorista, poremecena osoba i nema veze sa Bogom niti Bog sa njim.
    (Sale, 29. oktobar 2020 15:26)

    # Link komentara

  46. Mislim da ce Francuska skmnjiti broj muslimana u svojoj zemlji, i ne treba ih kriviti zbog toga.Nek ih sve proceshljaju do jednog.I pitanje za muslimane,kako to da nema hriscana koji seku glave ljudima po muslimanskim zemljama?
    (ivan78bg, 29. oktobar 2020 15:24)

    # Link komentara

  47. I opet nisu izabrali Marie Le Pen već liberalnog globalistu Makrona
    Šta treba da im se desi više pa da se probude?
    (obi van, 29. oktobar 2020 15:06)

    # Link komentara

  48. ODSEKAO GLAVU ALOOO
    (Dispatch, 29. oktobar 2020 15:05)

    # Link komentara

  49. Kako je uspeo nozem da obezglavi kompletno osobu...
    (Milica, 29. oktobar 2020 14:50)

    # Link komentara

  50. EU ce nestati kao Rimsko carstvo.
    (Nikola, 29. oktobar 2020 14:38)

    # Link komentara

  51. Republjik *Korzika!!!

    Eee moja Evropo, putuj, dobro smo se družili...
    (A francuzi da ne maltretiraju manjine i teraju ih sa vekovnih ognjišta!, 29. oktobar 2020 14:34)

    # Link komentara

  52. Tako su i u Norveskoj,napravili centar za azilante blizu crkve. I onda im palo na pamet da traze da se ukloni krst sa crkve sto je i uradjeno. To nije sudar razlucitih kultura nego razlicitih galaksija. I pete generacije zive isto kao i prve sto su zivele,bez integracije u drustvo u kojem zive.
    (Gadno, 29. oktobar 2020 12:46)

    A idi u Riad i kaži da ti smeta polumesec na džamiji. Da li bi ga skinuli ili bi tebi glavu sa ramena? Glupa Evropo, opameti se više. Integracija je NEMOGUĆA.
    (HitTheRoadJack, 29. oktobar 2020 14:30)

    # Link komentara

  53. Srbi su uz hriscansku bracu Francuze
    (barem ja, 29. oktobar 2020 14:28)

    # Link komentara

  54. Lepo im je rekao Sloba u Hagu. Dok vama ne krenu da seku glave po Evropi necete razumeti. Jeste bio idiot ali to je pogodio.
    (Alek, 29. oktobar 2020 12:15)
    Slobodan Milosevic nikada nije rekao ništa slično, ne širi dezinformacije.
    (Edi, 29. oktobar 2020 14:24)

    # Link komentara

  55. @nowave7, 29. oktobar 2020 13:03
    Pa, mislim da je - da se poslužim tim izrazom - self-explanatory, ne? Dapače, jedan Vaš potonji komentar - "nowave7, 29. oktobar 2020 13:17" - fino ilustruje to što sam hteo reći. BTW, Čovečanstvo nema tih "još par stotina godina da se smiri taj islamski radikalizam", ne može čekati to. To je prva stvar. Druga je da je pravi problem u samom Islamu. Nisu, dakle, ljudi problem - problem je religija. Non-radicalised muslimani su izuzetak koji potvrđuje pravilo! I svi koji misle da se Islam može reformisati, nemaju pojma o Islamu - Islam sebe vidi kao ultimativnu poslanicu Božiju (šta god to zaista značilo), i kao konačnu, ah, evoluciju Abrahamic religija. Što se Islama tiče, to je jednostavno to - Islam je savršenstvo koje ne treba menjati, i ništa niti može, niti sme doći posle Islama! Nadam se i da Vam je - ali i onima koji dele vaše mišljenje - sada jasnije šta je stvarno problem. Sve religije su inherentno loše, ali je Islam jednostavno gora od ostalih, u svakom pogledu.
    (Low Key Lyesmith, 29. oktobar 2020 14:22)

    # Link komentara

  56. Zivim u Francuskoj vec 28 godina i prvi put cu ovo da napisem,delom su za ovo KRIVI I LEVICARI U FRANCUSKOJ, recimo Le Monde pise o "incidentu gde je jedan gradjanin ubio troje",kakav crni incident i nije "gradjanin" nego ISLAMSKI TERORISTA !
    Ne likujem ali sto se nama desavalo na Kosovu devedesetih pa i ranije,to se sad desava Francuzima ali na celoj njihovoj teritoriji,jos samo fali da ih sad neko odozgo i bombarduje ali eto bombarduje ih Gospod Bog i to na najgori moguci nacin.
    (Parizanin srpskog porekla, 29. oktobar 2020 14:06)

    # Link komentara

  57. Zbog ovakvih dileja na sve muslimane se gleda kao na teroriste. Zaista mi nije jasna njihova poenta.
    (Tn, 29. oktobar 2020 13:50)

    # Link komentara

  58. U Francuskoj, Švedskoj, Danskoj..., građanisti imaju problema sa muslimanima
    U Nigeriji, katolički hrišćani imaju probleme sa muslimanima
    U Izraelu, jevreji imaju problem sa muslimanima
    U Indiji, hindusi imaju problem sa muslimanima
    U Kini, konfučianci imaju problem sa muslimanima
    Na Šri Lanki, budisti imaju problem sa muslimanima
    Na Balkanu, pravoslavci imaju problem sa muslimanima

    U Saudisjskoj Arabiji, hrišćani nemaju problem sa muslimanima, jer ih ni nema!

    Pa kakav je i šta je ustvari taj islam???
    (Hammer, 29. oktobar 2020 13:48)

    # Link komentara

  59. nowave7 "1) Inkvizicija je izvorno prihvaćena da bi donela red u Evropu zato što su države videle napad na zvaničnu veru kao napad na samu državu;
    2) Tehnički je imala nadležnost samo nad Hrišćanima;
    3) Inkvizicija je bila odgovorna za manje od 100 smrti u lovu na veštice, i bila je prvo sudsko telo koje je odbacilo takva suđenja u Evropi;
    4) Premda je mučenje bilo korišćeno na svim sudovima Evrope tada, Inkvizicija ga je koristila veoma retko;
    5) Tokom 350 godina Španske Inkvizicije, između 3 i 5 hiljada ljudi je bilo osuđeno na smrt (otprilike 1 mesečno);
    6) Crkva nije pogubila nikoga"
    Dalje se navodi da je prvobitna Inkvizicija u 12. veku nastala radi borbe protiv katara, (po tekstu rekao bih) užasne sekte koja je pretila da svojim verovanjima uništi društveni poredak.
    (Jr, 29. oktobar 2020 13:44)

    # Link komentara

  60. nowave7 Dokazi za Krstaške ratove i Inkviziciju? "1) Krstaški pohodi nisu bili jednostavna neisprovocirana agresija. Bili su odbrambeni da bi se Hrišćanstvo odbranilo od muslimanske invazije. Muslimani su napadali Hrišćane više od 450 godina pre Krstaških pohoda;
    2) Laž je da su Krstaši masakrirali svakog muškarca, ženu i dete i "prolili krvi do članaka" u Jerusalimu. Broj mrtvih je bio oko 3000. (priča o tome kako su u to vreme gradovi i njihovo stanovništvo koji bi bili pokoreni smatrani svojinom pobednika i da je to zapravo smanjivalo štetan otpor u smislu kasnije osvete). Muslimanski gradovi koji su se predali Krstašima (bez borbe) bili su nedirnuti, ljudi su zadržali svoju imovinu i mogli su da ispovedaju svoju veru slobodno;
    3) Nije bilo Krstaških pohoda protiv Jevreja. Bilo je napada odmetnutih Krstaša na jevrejska naselja. Crkva je govorila protiv toga i neki lokalni biskupi, sveštenstvo i ljudi su pokušali da brane Jevreje od njih;
    4) Hrišćani nisu išli u Krstaše da bi pljačkali muslimane ili se obogatili;
    5) Tzv. "Dečji Krstaški pohod" nije bio ni dečji ni Krstaški. 1212 je neka germanska omladina proglasila sebe "Krstašima" i krenula na marš do Mediterana. Srećom, more se nije razdvojilo da ih propusti da pređu besplatno do Svete zemlje. Papa je odgovorio da nije pozvao na taj pohod i rekao im da idu kući;
    6) Indulgencije. Nisu bile oproštaj nego pokora za grehe." (Daglas Bomont)
    (Jr, 29. oktobar 2020 13:43)

    # Link komentara

  61. Ima puno muslimana koji su na zapadu otisli da bi radili i mirno ziveli,a zbog ovakvih kretena ce nazalost jednog dana nadrljati i oni.Jer samo je pitanje vremena kada ce se Evropa ujediniti po pitanju ovog zla.
    (coPe, 29. oktobar 2020 12:14)

    Upravo tako. Muslimani prvi treba da ustanu protiv ludaka koji ovo rade u ime njihove religije.
    U suprotnom, istorija nas je naučila da se često ponavlja. Muslimanima će se brže nego što mislimo desiti ono što se desilo Jevrejima u 20.veku. Mora se delovati sada, pre nego što bude kasno.
    (Petar, 29. oktobar 2020 13:40)

    # Link komentara

  62. Cista Balkanizacija Francuske
    (junior, 29. oktobar 2020 13:39)

    # Link komentara

  63. Zna li neko šta u Islamu prestavlja odsijecanje glave? To su masovno radili po Bosni 90ih.
    (kele®, 29. oktobar 2020 13:19)

    Znam ja. Predstavlja jedan od neoprostivih harama ili ti grijeha. Kao i ubistvo neduznih osoba. Ovo sto rade ovi po francuskoj ih prakticno izbacuje iz vjere. Kao i to sto tvrdis da se 'masovno' radilo po Bosni 90ih. Tako da onaj ko to radi niti je vjernik niti je musliman.
    (Hafiz, 29. oktobar 2020 13:39)

    # Link komentara

  64. Svakom po zasluzi! To je naplata za vaše učešće u građanskom ratu u bivšoj Jugoslaviji, stavljanju embraga na SRJ i totalnom uništavanju naše domaće ekonomije, bombardovanju iste 1999 godine, oduzimanju Kosova i Metohije od Srbije i vaše priznanjanje "nezavisnosti" naše južne pokrajine te davanju je u ruke šiptarskim teroristima koji sada vršljaju kako po Francuskoj tako i po drugim zemljama EU. Prema tome-gospodo dobili ste šta ste tražili pa sada i gledajte. Meni Vas iskreno nije nimalo žao.
    (Dux, 29. oktobar 2020 13:39)

    # Link komentara

  65. Kada se u toku rata u Bosni stavis na stranu onih koji srbima odsecaju glave i pravis se da se to ne desava,kada se stavis na stranu onih koji srbima odsecaju glave na Kosovu i Metohiji i das im laznu drzavu,kada doprineses da u Avganistanu,Iraku,Siriji takvi isti isto tako odsecaju glave i pravis se da to ne postoji,kada iste takve bez ikakve kontrole primis u svoju zemlju onda ti se neminovno desi da i u tvojoj zemlji takvi isti pocnu da seku glave tvojim gradjanima.
    (Gavra, 29. oktobar 2020 13:38)

    # Link komentara

  66. Ne zaboravite... Prvo su se Srbima u Bosni glave odsecale, pa na Kosmetu, a Evropa je podržavala ili ćutala na to.
    Ako je ta ista Evropa okretala glavu na islamska zverstva, Gospod dragi sigurno neće.
    Što bi naši ljudi rekli, zaigrala mečka i u njihovom dvorištu!
    (Neo@, 29. oktobar 2020 13:37)

    # Link komentara

  67. Zna li neko šta u Islamu prestavlja odsijecanje glave? To su masovno radili po Bosni 90ih.
    (kele®, 29. oktobar 2020 13:19)

    # Link komentara

  68. Francuzi imaju fenomenalnu policiju, specijalne snage i službu. Zbog političke korektnosti decenijama su im vezivane ruke u rešavanju ovakvih stvari, a sad je već problem ogroman. Neće biti dobro nikako.
    (Mojo, 29. oktobar 2020 13:19)

    # Link komentara

  69. Sekli su i nama glave 90ih dok su nas ovi što sada kukaju bombardovali. Nit mi žao nit mi drago. Ali bih iskoristio svaku priliku da im natrljam to na nos
    (neko iz industrije, 29. oktobar 2020 13:18)

    # Link komentara

  70. @nemke, 29. oktobar 2020 12:20

    U pravu si. Možda pomalo laički gledano, ali sve ove ostale religije koje si naveo (dodao bih još i judaizam) su daleko starije od islama, i dosta dalje su evoluirale. Hrišćanstvo, kao najmlađa od njih, je dobrih šestotinjak godina starija. Pre šesto godina ni u hrišćanskoj Evropi nije bilo dobro biti ne-hrišćanin. Postoje teorije po kojima različite religije evoluiraju na slične načine, i neki tvrde da je islam upravo u fazi gde je hrišćanstvo bilo, recimo, između krstaških ratova i inkvizicije (i hrišćanstvo je tada bilo prilično radikalno, ali je situacija, naravno, bila dosta drugačija), i da treba da prođe barem još par stotina godina da se smiri taj islamski radikalizam.
    (nowave7, 29. oktobar 2020 13:17)

    # Link komentara

  71. Saucesce zrtvama.

    Sve je ovo nazalost posledica kratkovidosti evropskih zemalja koje su iste ovakve monstrume nazivali borcima za slobodu dok su se igrali odsecenim glavama po prostorima bivse Jugoslavije, Rusije, Sirije... Tada su neki drugi bili "zli momci" zarad neke druge politike. Nazalost zivotom ce kao i uvek platiti nevini...

    Jos jednom saucesce zrtvama!
    (Z, 29. oktobar 2020 13:17)

    # Link komentara

  72. Gdje su oni koji napadaju Kinu ubog Ujgura?
    (Toni, 29. oktobar 2020 13:16)

    # Link komentara

  73. Nije to "varvarizam" gospodo, to je velikoarapski hegemonizam, Arapi bi preko islama da zavladaju svetom, svi konci i poluge islama su u rukama Saudijske Arabije i arapskih plemena, Erdogan je tu samo marioneta.
    (ban Kulin, 29. oktobar 2020 13:16)

    # Link komentara

  74. u predivnoj Nici sam se pretproslog leta osecao divno ali i lose zbog ogromne segregacije izmedju Arapa, Afrikanaca i belih Francuza, to prosto pritiska grad i samo cekas kada ce ponovo da pukne. Bas tu iza katedrale je mnogo muslimanskih porodica naseljeno, prodavnice iskljucivo drze oni, deca se valjaju po ulicama kao crnci u Harlemu, dok prolazis medju njima ne primecuju te kao da ne postojis jer nisi njihov. U jednoj od divnih vila sa spomen plocom za nekog francuskog nobelovca koji je tu ziveo sada zive crnci u bedi a divna stara zgrada se bukvalno raspada sto ceka i staru Evropu kojoj mi tezimo.
    (tuga, 29. oktobar 2020 13:14)

    # Link komentara

  75. To su i po Bosni radili... Posle je ispalo da su Srbi krivi za sve. Evropa shvata polako
    (The Advocate, 29. oktobar 2020 13:12)

    # Link komentara

  76. Džihad ekstremisti nisu isto što i svi muslimani. Treba biti odmeren i poštovati slobodu veroispovesti i ne stigmatizovati ceo muslimanski svet.
    (Hikikomori, 29. oktobar 2020 12:26)


    taj muslimanski svet neka se prvo distancira od takvih budala zato sto ubijaju u njegovo ime.
    (neutralni felš, 29. oktobar 2020 13:12)

    # Link komentara

  77. Dok su džihadisti sekli glave u Bosni, na Kosovu i u Siriji, Evropa nije reagovala. I mi ovo treba da posmatramo sa strane i ne reagijemo.
    (Slavko, 29. oktobar 2020 13:11)

    # Link komentara

  78. (XXL, 29. oktobar 2020 12:00)

    Bila je i Španija kolonijalna sila, i to najgora po ponašanju, pa niko tamo Špancima ne seče glave
    (John, 29. oktobar 2020 13:10)

    # Link komentara

  79. mečka je lenja ali kad zaigra...
    (aca, 29. oktobar 2020 13:09)

    # Link komentara

  80. ovo je odavno otislo predaleko i najgore sto se kraj ne vidi.
    (Nikola, 29. oktobar 2020 12:20)


    Vidi se kraj, moj Nikola i to tuzan kraj.
    (Momir, 29. oktobar 2020 13:06)

    # Link komentara

  81. @(nemke, 29. oktobar 2020 12:20)

    Mozemo glumiti ne znam ni ja kakvu politicku korektnost i toleranciju, ali islam jeste pa jeste uzasno agresivna religija. Prosto je dovoljno procitati Kuran. Besan, osvetnicki bog. Doduse, ni hriscanstvo nije nesto puno bolje, ali se bar koliko toliko kultivisalo u par zadnjih vekova.
    (Siki, 29. oktobar 2020 13:05)

    # Link komentara

  82. Neko se pre 20 godina borio protiv terorizma na svojoj teritoriji. Njih ste bombardovali i oteli im deo teritorije, a teroristima ste dali državu.
    (Srbija, 29. oktobar 2020 13:04)

    # Link komentara

  83. dobili ste i vi svoju Bosnu i svoje Kosovo
    (seljadin, 29. oktobar 2020 13:04)

    # Link komentara

  84. Eto vam globalizam i prijem svih sa svih strana...
    (Surovoiskrenaosoba tzv.realista, 29. oktobar 2020 13:03)

    # Link komentara

  85. @Low Key Lyesmith

    Apologete islama? Šta si ti tačno hteo da kažeš?
    (nowave7, 29. oktobar 2020 13:03)

    # Link komentara

  86. Proterati i one koji su prosli na crveno,obustaviti svaku vrstu finansijske pomoci izbeglicama.
    (slobodan, 29. oktobar 2020 13:03)

    # Link komentara

  87. Religija, i pri tome mislim na svaku, je zlo u svakom smislu.
    (Vot iss yo nem, 29. oktobar 2020 13:02)

    # Link komentara

  88. Mislim da ce im francuzi objasniti neke stvari. I to ne samo francuzi nego i nemci i mnogi drugi. Naivna politika vazi do trenutka dok im ne prekipi. A prekipelo im je sada definitivno...Ja zivim u Svedskoj, i osim sto je zemlja izuzetno sredjena za mnoge stvari, ima jedna velika mana: naivna politika prema ovakvima koji bi da islamiziraju Evropu. Ali i ovdje vise nece biti dobrodosli.
    (Erik, 29. oktobar 2020 13:01)

    # Link komentara

  89. pa toliko ste ih pustali u zemlju,sad placajte svoju glupost. Isto vazi i za celu EU jer migranti ce nam doci glave
    (mile, 29. oktobar 2020 13:01)

    # Link komentara

  90. To ne može normalan čovjek uraditi, likvidirati i baciti ajkulama
    (Bossanac, 29. oktobar 2020 13:00)

    # Link komentara

  91. odsecene glave ?!, kakve su to scene i kolika je to mrznja,strasno. neznam da li nastradali imaju bliznje,ako ih imaju a svejedno im je,onda nista. inace,saucesce..
    (fsf, 29. oktobar 2020 12:57)

    # Link komentara

  92. @ Humanista - Nije poenta u karikaturi. Poenta je u slobodi govora. Od Francuske se traži da ne pokazuje karikature, tj da suzbije slobodu govora, sto je suprotno principima demokratije. Osim toga, od Francuske se traži da se ponaša po pravilima Islama, bez obzira sto je Francuska sekularna država.
    (City Girl, 29. oktobar 2020 12:57)

    # Link komentara

  93. "Super" život se vraća u normalu...
    (irelandcalling, 29. oktobar 2020 12:57)

    # Link komentara

  94. Ovaj sto kaze kako su francuzi drzali kolonije i ubijali muslimane. Jesu ali to nisu ovi francuzi radili i koji su primili te migrante u svoju zemlju. Po toj logici bi svako ko dodje u Nemacku odmah na aerodrumu trebao ubije po jednog nemca,eto i nemci su ubijali. Reci to nemackom policajcu sledeci put kad budes ulazio u Nemacku pa ces da cujes sta oni misle o tome.
    (Moram reci, 29. oktobar 2020 12:56)

    # Link komentara

  95. Toliko o religiji mira. Znate li za neki slucaj jos od krstaskih ratova, da je neki hriscanin isao oko dzamija i sekao ljude?
    (Ljubisa livac, 29. oktobar 2020 12:55)

    # Link komentara

  96. @ Hikikomori

    Briga mene za slobodu veroispovesti, kad je meni bilo zabranjeno prići grobu moje majke na njenoj sahrani!

    Bila je muslimanka po rođenju, veru nije praktikovala, nikakvu. Sahranjena je na muslimanski način po želji njene majke, i na mene, je apsolutno nepoznati čovek siknuo da se udaljim od mesta ukopa! Siknuo!!

    Molim vam, objasnite mi razlog zašto ja, njeno dete, nisam smela da priđem grobu, morala sam da stojim iza meni potpuno nepoznatih muškaraca???

    Zato što sam žena?!

    Je li vi shvatate koliko ova religija propagira da su žene nebitne, da trebaju da ćute, da im je svrha življenja da služe muškarcima i da rađaju!

    Pre je jedna budala ovde upoređivala zamotanu ženu sa umotanom bombonom, ako padne u blato - ostaće čista. Da li iko želi ovo svojim ćerkama??

    Zato, baš me briga za njihovu slobodu veroispovesti, to su shvatanja srednjeg veka.
    (Drh, 29. oktobar 2020 12:51)

    # Link komentara

  97. @Nišlija
    Mislio je u zemlju porekla,nisu oni nikada prihvatili Francusku kao svoju zemlju.
    (Žliponja iz Jelaha, 29. oktobar 2020 12:50)

    # Link komentara

  98. U FR zive milioni francuza koji su muslimani. Dodje jedan cecen ubije nekoga divljacki i sad sve francuze muslimane treba na giljotinu? A onda tvrdimo da smo bolji od njih. Alal vera
    (Reality media, 29. oktobar 2020 12:49)

    # Link komentara

  99. Tu samo nuklearka pomaže.
    (SkunkHunt42, 29. oktobar 2020 12:47)

    # Link komentara

  100. @nemke
    Islam je jako decentralizovan. Reforma Islama kao "hej, 'ajde da reformišemo Islam" neće baš ići tako.
    Islamski svet se može (hajde da zvučim euro-supremistički, iako mi to nije namera) civilizovati samo ako se zaustavi zapadnjački intervencionizam i kroz blag sistem sankcija (zapravo, više ignorisanje).
    Prvo se odnosi na to da su, zbog svojih (pre svega) ekonomskih interesa, zapadne sile svakog sekularnog lidera u islamskom svetu proglasili za demona, ubicu, ratnog zločinca i Hitlerovu reinkarnaciju. Zatim su izazvali oružanu revoluciju pod plaštom demokracije, ljudskih prava, cveća i kuće od slatkiša - da bi u tim sukobima sekularni lideri izginuli, a na vlast došli fundamentalisti. Kakvi god da su bili, i Gadafi, i Sadam, i Asad su pojam za ono šta je bilo nasuprot njih (ovo što gledamo danas u Francuskoj).
    Drugo se odnosi samo na sledeće - ako ste toliki divljaci da sečete ženama glavu na ulici jer ne nose garderobu kakva se vama sviđa, a muškarcima jer piju ono što se vama ne pije i kada se vama ne pije - ne treba nam ni vaša nafta, ni vaši ljudi - ništa. Sa seciglavama nemamo šta da radimo.
    Garantujem, da se pridržavanjem ova dva principa, islamski svet odriče divljaštva u jako kratkom roku.
    (genius, 29. oktobar 2020 12:47)

    # Link komentara

  101. Tako su i u Norveskoj,napravili centar za azilante blizu crkve. I onda im palo na pamet da traze da se ukloni krst sa crkve sto je i uradjeno. To nije sudar razlucitih kultura nego razlicitih galaksija. I pete generacije zive isto kao i prve sto su zivele,bez integracije u drustvo u kojem zive.
    (Gadno, 29. oktobar 2020 12:46)

    # Link komentara

  102. Zagrebimo po istoriji i setimo se da je Francuska nekada bila kolonijalna sila i da su većinom kao kolonije bile države sa muslimanskim verskim opredeljenjem (ostatak komentara ne mogu da nastavim jer neće biti objavljen), a tiče se šta su tamo francuzi radili da bi mi danas ovima što seku glave komentarisali - marš kući ili nazad. Ne, ne ONI su upravo tu u svojoj kući samo je neko pre karikature (nebitna) bio nasilan. Malo su poremećeni civilizacijski, kulturni i verski običaju kod kojih kulminira dugogodišnja netrpeljivost, a i danas.
    (XXL, 29. oktobar 2020 12:00)

    Sam si naglasio NEKAD! Od tog nekad Evropljani i hriščanstvo su evoluirali.Islam je ovakav bio i nekad i jos uvek i danas je. Ili će evoluirati sami i osuditi ovo masovno ili će se i Evropljani morati vratiti na to nekad i početi obezglavljivati masovno ih na tlu Evrope?
    (nikola, 29. oktobar 2020 12:45)

    # Link komentara

  103. ok. nisu svi muslimani isti, ali.. nisam čuo da su se ti što nisu osti pretrgli u osudi ovakvih zločina koje neko u njihovo ime radi. mogli bi eto verske vodje muslimana da osude, kažu nešto svojim savernicima. ili se plaše, a kakva im je onda to vera ili podržavaju ovakve zločine.
    (alan, 29. oktobar 2020 12:45)

    # Link komentara

  104. Džihad ekstremisti nisu isto što i svi muslimani. Treba biti odmeren i poštovati slobodu veroispovesti i ne stigmatizovati ceo muslimanski svet.

    Veruj mi svi su isti zasto nema toliko hriscanskih ekstremista? Zato jer islamizam tezi kao vera koja je jedina i da druge ne postoje i zato ce ovoga uvek biti jer se ti ljudi vade na tu foru kao svet treba ocistiti od drugih vera da islam bude jedini.
    (Dzoni95, 29. oktobar 2020 12:45)

    # Link komentara

  105. 21 vek pokazuje koliko ljudima fali renesansa. Jesu Arapi bili ispred svog vremena u srednjem veku, ali nisu doziveli to filozofsko otkrovenje da je religija samo bajka koju je neko drugi izmislio da bi manupilasao masom. Ironija je sto svi kad tad saznaju sta dolazi posle smrti, ali debata o tome se i dalje vodi u nedogled.

    Renesansa je jednostavno u Evropi dovela do toga da ljudi vide kroz manipulaciju crkve i krenu da misle svojom glavom, a nauka nam je dovela moderan svet u kojem zivimo gde te price pravljenje za kontrolu neobrazovanog naroda od pre 2000 godina jednostavno ne piju vodu.
    Komunizam je bila svojevrsna renesansa pravoslavne crkve, jer je racionalno objasnjeno da je religija glupost, medjutim i nama fali ta renesansa. Nemamo nikakav osecaj za lepo i voleli bi najvise da zivimo u brlogu koji je poplocan betonom.

    Arapi, nit su imali renesansu nit komunizam, nit ista sto bi kod njih izrodilo samostalnu misao. Ima naravno izuzetaka, ali nazalost kao u svakom drustvu vecina im je zatucana i nisu imali u svojoj kulturnoj proslosti nesto da ih uznapreduje.
    (Zika, 29. oktobar 2020 12:42)

    # Link komentara

  106. (Volim i ja vas, 29. oktobar 2020 12:16)

    Realno, najviše što se može očekivati je da kažu da je "islam religija mira" i da "osuđuju ovog ekstremistu, ALI..."

    Osnova svega je da li žele da se obračunaju sa "mangupima u sopstvenim redovima", ne da li mogu, nego da li žele.

    Pritom, nisu svesni da će da dođe do samoispunjujućeg proročanstva -kukaju i jauču da je Francuska islamofobna, da su tamo muslimani ugroženi... a ovakve stvari samo navlače glasove za Lepenku i ultra-desnicu. Ako/kad oni dođu, bojim se da će tek tad videti šta je islamofobija...
    (John, 29. oktobar 2020 12:42)

    # Link komentara

  107. Nije tačno. Najveće klanice u istoriji čovečanstva, Prvi i Drugi svetski rat nisu bile zbog religije.
    (Millennium, 29. oktobar 2020 11:57)

    Dzaba mu pricas, tu debilnu mantru mnogi ponavljaju a nemaju pojma o istoriji, ratovima i njihovim uzrocima.
    (Cvexi, 29. oktobar 2020 12:42)

    # Link komentara

  108. E sada lepo po teroristima upotreba sile pa da vas NATO bombarduje, a da vi ste u NATOu za vas važe druga pravila.
    (mrx, 29. oktobar 2020 12:40)

    # Link komentara

  109. Džihad ekstremisti nisu isto što i svi muslimani. Treba biti odmeren i poštovati slobodu veroispovesti i ne stigmatizovati ceo muslimanski svet.
    (Hikikomori, 29. oktobar 2020 12:26)

    # Link komentara

  110. Pre par godina je bio članak o muslimanskim imigrantima u jednom malom švajcarskom gradu...
    Naselili se masovno u jednoj čatvrti,malo uzvišenoj u odnosu na centar gradića,odakle puca prelep pogled na dolinu i katoličku crkvu iz 13-tog veka.
    Kada klanjaju namaz okreću se prema jugo-istoku u pravcu Meke.U istom pravcu se nalazi i toranj sa zvonikom "nesretne" crkve stare 770 godina...
    Onda im je palo na "pamet" da zahtevaju od lokalnih i kantonalnih vlasti da sruše crkvu jer prilikom namaza vređa njihova verska osećanja....
    Gospodo liberali,da vam....
    (Alexandar, 29. oktobar 2020 12:26)

    # Link komentara

  111. islam dozvoljava da ga vernici tumace vrlo ratoborno i da se ponasaju kao u srednjem veku, seku ljudima glave na ulici. pa to je jezivo. takva religija mora pod hitno da se reformise. islam stvara previse mrznje i agresije bez obzira sto pokusavaju da je prikazu kao miroljubivu veru. da je istinski miroljubiva, ne bi u svetu bilo toliko mrtvih u svetu u ime islama. nazalost dokazali su da nije miroljubiva, daleko zaostaje za hruscanstvom, hinduizmom, budizmom...daleko.
    (nemke, 29. oktobar 2020 12:20)

    # Link komentara

  112. Opet Ceceni. Prethodni napad koji se skoro desio u Parizu isto od strane Cecena od 18 god, koji je odsekao glavu profesoru.

    To dete je u Francusku prebeglo iz Rusije, bezeci od "zlih" Rusa, i dobilo azil u Francuskoj. Francuzi da bi pokazali kako su bolji i veca demokratija itd., je oberucke prihvatilo njega i njegovu porodicu. Kad je napunio 18 godina, decko dobio je boravisnu dozvolu od 10 godina, sto je prakticno korak ka drzavljanstvu, i sto posten narod ne dobija tako lako (znam iz licnog iskustva).

    U znak zahvalnosti sto ga je Francuska prihvatila i dala mu krov nad glavom, obrazovanje, prakticno sve, decko odlucuje da odsece glavu jednom profesoru.
    (no, 29. oktobar 2020 12:20)

    # Link komentara

  113. ovo je odavno otislo predaleko i najgore sto se kraj ne vidi.
    (Nikola, 29. oktobar 2020 12:20)

    # Link komentara

  114. Па нек подржавају муслимане и даље...
    (Милош, 29. oktobar 2020 12:19)

    # Link komentara

  115. Koliko bolestan moras da budes...
    Bas me interesuje da li će muslimani sirom sveta masovno protestvovati protiv ovih zverstava, kao sto su protiv karikatura?
    (Volim i ja vas, 29. oktobar 2020 12:16)

    # Link komentara

  116. Lepo im je rekao Sloba u Hagu. Dok vama ne krenu da seku glave po Evropi necete razumeti. Jeste bio idiot ali to je pogodio.
    (Alek, 29. oktobar 2020 12:15)

    # Link komentara

  117. Ima puno muslimana koji su na zapadu otisli da bi radili i mirno ziveli,a zbog ovakvih kretena ce nazalost jednog dana nadrljati i oni.Jer samo je pitanje vremena kada ce se Evropa ujediniti po pitanju ovog zla.
    (coPe, 29. oktobar 2020 12:14)

    # Link komentara

  118. je li moguće da jedna velika, u svakom pogledu, država kao što je francuska dozvoljava da je maltretiraju islamski muslimanski teroristi??? rešite se te pošasti što pre!!!
    (petar milakovic, 29. oktobar 2020 11:16)

    islamski muslimanski?
    Trebao si da dodas muhamedanski..nisi dovoljno naglasio.
    (Dule Pacov, 29. oktobar 2020 12:11)

    # Link komentara

  119. Све им је Милошевић рекао из хашког казамата. Смејете се док секу српске главе, када ваше буду секли , нећете се смејати.
    (Сеновић, 29. oktobar 2020 12:10)

    # Link komentara

  120. Problem se ne može rešiti dok se ne uoči centar problema. Odsecanja glava će jasno biti sve više. Dokgod Evropa donosi mede na mesto obezglavljivanja ovi će - njima ispravno! - odatle shvatiti samo jedno: "aha, ovi i hoće da ih još akamo".
    Oni će samo dalje sprovoditi svoju "eshatologiju": "jesmo jadni i bedni ali Prorok nas navodi. Ovi su bogati ali nevernici. Dakle mi treba da eliminišemo njih neverne i uzmemo njihovo bogatstvo koje ionako legitimno pripada nama, pravovernim. Pa sve ovo što se dešava je baš i zato! Režirao je sam Alah u svojoj velikoj mudrosti. Pa i to da ima mnogo tih belih koji nam pomažu i vode tu za njih pogubnu i sumanutu politiku. Nije ona pogubna i sumanuta već je i ona nadahnuta Alahom. I oni znaju da oni treba da nestanu a mi ovde prevladamo."
    U tom scenariju svaki od ovih koljača je uradio pravu stvar - a taj turistički paket uključuje i ranu smrt. Jer u ovozemaljskom životu teško je stizao i do vulve a kamoli do jahte - a gore ga čekaju desetine devica, koje njegova hrabrost već čini vlažnim. A intenzivnim razmnožavanjem na socijalnoj pomoći - genijalan izum Alaha! - pritok tih koljača je samo sve veći i veći. Kao i imigrantima...
    Ali nije to centar problema već tiha islamska masa. Tu ima dobrih i normalnih ljudi - ali avaj tek neki deo. Gro ove tihe mase radi isto što i ovi vidljivi džihadisti - samo je njihov oblik akcije da budu tihi, ne baš toliko vidljivi. Ali da su njihova i to stalno narastajuća osnova.
    AntiEvropski centar problema.
    (Helios, 29. oktobar 2020 12:10)

    # Link komentara

  121. Nica u Julu 2016 - Najmanje 80 ljudi izgubilo je život, a 100 je povrijeđeno na šetalištu pošto je kamion uletio među šetače tokom proslave Dana pada Bastilje,.Na snimcima koji su se pojavili na društvenim mrežama videlo se kako masa ljudi uspaničeno trči dok je vozač kamiona otvorio vatru na ljude i ubijao ih nasumično, nakon čega je prema izvještajima francuskih medija, vozio dva kilometra preko šetališta i gazio sve pred sobom. On je zaustavljen kada je policija otvorila vatru na njega i usmrtila ga. I sada u oktobru 2020 ponovo u Nici..
    (VSG, 29. oktobar 2020 12:08)

    # Link komentara

  122. Ovo je više nego jezivo. Imao je vremena da izranjava, ubije i obezglavi jednu žrtvu?!
    Zanima me šta kaže Benzema.
    (Sunce Slobode, 29. oktobar 2020 12:08)

    # Link komentara

  123. Zagrebimo po istoriji i setimo se da je Francuska nekada bila kolonijalna sila i da su većinom kao kolonije bile države sa muslimanskim verskim opredeljenjem (ostatak komentara ne mogu da nastavim jer neće biti objavljen), a tiče se šta su tamo francuzi radili da bi mi danas ovima što seku glave komentarisali - marš kući ili nazad. Ne, ne ONI su upravo tu u svojoj kući samo je neko pre karikature (nebitna) bio nasilan. Malo su poremećeni civilizacijski, kulturni i verski običaju kod kojih kulminira dugogodišnja netrpeljivost, a i danas.
    (XXL, 29. oktobar 2020 12:00)

    # Link komentara

  124. Sad ce neoliberalni gospodari uvesti novo ljudsko pravo.
    Pravo na mirno odrubljivanje glave hriscanima.
    (Mamut, 29. oktobar 2020 12:00)

    # Link komentara

  125. Strasan dogadjaj ali ce sad svi domaci mediji da ispiraju mozak sa ovim dogadjajem a retko ko od njih je preneo da su domaci muslimanski ekstremisti obili i zapalili ikonu Svete Petke u jednom selu u Raskoj oblasti bas na Svetu Petku. Da sredimo mi prvo svoje dvoriste a onda da pricamo o francuzima.
    (Dragan, 29. oktobar 2020 12:00)

    # Link komentara

  126. ko sa djavolom tikve sadi...
    (Radovan, 29. oktobar 2020 11:58)

    # Link komentara

  127. Pogba, bice da je Makron u pravu.
    (bili, 29. oktobar 2020 11:57)

    # Link komentara

  128. I sta ce sad Erdogan, reci. Nisu svi muslimani teroristi. Nisu, ali su svi teroristi muslimani. Ma bagru svu treba protjerati odakle su dosli.....
    (Kun' - fu Panda, 29. oktobar 2020 11:57)

    # Link komentara

  129. Nažalost, Evropo, niste ništa shvatili 90-tih i 99-te, i još se pravite da ne razumijete. Bacili ste ljagu na cijeli jedan narod, a mi upozoravali. Nažalost, Francuska je "stavila" ovakve u prvi red prilikom proslave pobjede u Velikom ratu, a nas u treći ( nije bitno ko nas je predstavljao)...
    (Cvrle, 29. oktobar 2020 11:57)

    # Link komentara

  130. @ idi dok si mlad

    Nije tačno. Najveće klanice u istoriji čovečanstva, Prvi i Drugi svetski rat nisu bile zbog religije.
    (Millennium, 29. oktobar 2020 11:57)

    # Link komentara

  131. Mars kuci ako mu se ne svidja, Francuskoj je vreme da se ozbiljno obracuna sa extremistima!
     (Lars, 29. oktobar 2020 11:26) 

    Pa o tome se i radi, ti ljudi jesu kući.
    (Nišlija, 29. oktobar 2020 11:55)

    # Link komentara

  132. Secam se Nice devedesete, prelep grad sa Engleskom promenadom, bele fasade, turisti iz celog sveta, plavo more....divota.
    Kada sam dosao 2015-e, nisam znao da li sam u Evropi ili u nekoj arapskoj zemlji, nigde Francuza/belca. Fasade polu raspale, ulice prljave, atmosfera uzas, ni N od one stare, dobre Nice.
    (sasa jokic, 29. oktobar 2020 11:51)

    # Link komentara

  133. Bice belaja
    (Steva, 29. oktobar 2020 11:49)

    # Link komentara

  134. Pokoravanje!
    (blek stena, 29. oktobar 2020 11:48)

    # Link komentara

  135. "je li moguće da jedna velika, u svakom pogledu, država kao što je francuska dozvoljava da je maltretiraju islamski muslimanski teroristi??? rešite se te pošasti što pre!!!"

    Francuska je bila velika drzava pre 200 godina a sad je kao i svi ostali na zapadu, na ivici raspada, za 50 godina islam ce biti zvanicna religija a hriscanstva samo u tragovima.
    (LFCV, 29. oktobar 2020 11:42)

    # Link komentara

  136. nije kod.crkve već u crkvi
    (F.K, 29. oktobar 2020 11:41)

    # Link komentara

  137. Pa Francuzi su izmislili giljotinju. Šta se sad čude kad im odsecaju glave.
    (peja kostolac, 29. oktobar 2020 11:38)

    # Link komentara

  138. Tik, tok, tik, tok, tik, tok
    (po zasluzi, 29. oktobar 2020 11:35)

    # Link komentara

  139. @Zbog karikature za koju neki smatraju da je uvredljiva po njihovu veru ginu ljudi.Pitam se da li je ijedna kariktura vredna ljudskog zivota?
    (humanista, 29. oktobar 2020 10:37)

    Ne razumem, jel karikatura nekome odsekla glavu!? Mars kuci ako mu se ne svidja, Francuskoj je vreme da se ozbiljno obracuna sa extremistima!
    (Lars, 29. oktobar 2020 11:26)

    # Link komentara

  140. Religija mira u akciji.
    (Jeste, 29. oktobar 2020 11:23)

    # Link komentara

  141. Vreme je da muhamedaci napuste Evropu.
    (Ankh, 29. oktobar 2020 11:23)

    # Link komentara

  142. Pa primajte migrante !
    (Žak, 29. oktobar 2020 11:23)

    # Link komentara

  143. Pa dokle ovo ide eto vam demokratija ljudska prava .
    (vaske, 29. oktobar 2020 11:23)

    # Link komentara

  144. kakvi divljaci boze me sacuvaj
    (dejan, 29. oktobar 2020 11:20)

    # Link komentara

  145. Sad zbog proroka Muhameda ne možeš u liberalnoj Evropi ni u crkvu, a da ne rizikuješ da ti neki maniti muslimanski manijak ne odfikari vugla, jer samom svojom verom i postojanjem negiraš njegov značaj.

    Drž te se braćo Francuzi dok mi Srbi ne dođemo Renaultom - u šoping kod Luj Vitona!
    (Ahtung, 29. oktobar 2020 11:20)

    # Link komentara

  146. Ah, taj islam!
    (Arch Enemy, 29. oktobar 2020 11:19)

    # Link komentara

  147. Muslimanski ekstremisti... Puno ste pričali francuzi...
    (shile, 29. oktobar 2020 11:19)

    # Link komentara

  148. je li moguće da jedna velika, u svakom pogledu, država kao što je francuska dozvoljava da je maltretiraju islamski muslimanski teroristi??? rešite se te pošasti što pre!!!
    (petar milakovic, 29. oktobar 2020 11:16)

    # Link komentara

  149. “Francuska policija je uhapsila napadača za koga se sumnja da je u Nici nožem ubio tri osobe, od kojih je jednoj ženi odsekao glavu, javljaju francuski mediji.”



    -I je li opet zbog proroka Muhameda? Šta Evropske civilizacije uvoze sa bliskog istoka i kakve retarde? Za nepoverovati.
    (Goran Loznica, 29. oktobar 2020 11:16)

    # Link komentara

  150. Milion godina ljudi se ubijaju medjusobno zbog razlika. Ali je evropa pametna oni ce da promene sve to za 20 godina.

    Uzivajte svi daleko vam kuca samo nas mimoidjite svi ovaj put.
    (Stefan, 29. oktobar 2020 11:10)

    # Link komentara

  151. I posle kažu da religija zbližava ljude.Više je zločina počinjenih u ime nekog Boga nego bilo kojih drugih.
    (Idi dok si mlad, 29. oktobar 2020 11:10)

    # Link komentara

  152. Da li ce sada da se jave svi koji su napadali Makrona? Da li ce sada da muslimanske zemlje i verske vodje osude ovo? Kako da ne...
    (Milan, 29. oktobar 2020 11:05)

    # Link komentara

  153. ... mu se u religiju, za kog boga se zenama odrubljuje glava!?
    (Lars, 29. oktobar 2020 11:04)

    # Link komentara

  154. SJWs, nazovi liberals, moderni levičari i ine apologete Islama, će ovo - kao i slične pojave - nastaviti ignorisati. Ili će ponovo naći načina da krivicu svale na Francuze, na Europu i Europljane, na Kršćanstvo (famozno ppzivanje na Krstaške ratove, bez poznavanja i priznavanja uzroka istih, natch) i u konačnici, na same žrtve. Just saying.
    (Low Key Lyesmith, 29. oktobar 2020 10:57)

    # Link komentara

  155. Sve mi se čini da će ovi muslimani proći kao Jevreji onomad. Ne treba se zamerati belim Evropljanima, ceo svet su kolonizovali i opet će
    (Maša, 29. oktobar 2020 10:57)

    # Link komentara

  156. Zbog karikature za koju neki smatraju da je uvredljiva po njihovu veru ginu ljudi.Pitam se da li je ijedna kariktura vredna ljudskog zivota?
    (humanista, 29. oktobar 2020 10:37)

    # Link komentara