1. Gospodjo, Kako je virus dospeo u Rusiju nikome nije bitno, time nek se bave rusi!Sto se virusa i " bombaerdovanja i cudnih tumora tice nemojte siriti neistine ,btw koliko ja znam ima neka komisija koja se bavi ili bavila " bombardovanjem i osiromasenim uraniumom" mozete da im se pridruzite i da jednom izlazite u javnost sa naucnim stavom !!!
    (Marco Polo, 21. maj 2020 18:36)

    # Link komentara

  2. Doktorko Grujičić, držite se svoje struke u kojoj ste zaista fenomenalni.
     (Senka, 21. maj 2020 18:32)

    # Link komentara

  3. Našem narodu ne valja niko i ništa, to pokazujete svojim komentarima. Zato i jesmo ovde gde jesmo. Ne valjaju doktori, ne valjaju profesori, ne valjaju djaci, ne valja ništa.. Ne znam samo gde se rodiste svi vi koji tako pišete? Predlažem da ne idete kod lekara i ne tražite njihovu pomoć, da ne idete u škole i ne slušate profesore jer najbolje sve znate...
    Nije ni čudo što nam je ovako...
    (Jovan, 21. maj 2020 17:21)

    # Link komentara

  4. Ova gospodja doktor bi trebalo da se bavi svojom strukom a ne providnom politickom propagandom
    (Bajo, 21. maj 2020 16:34)

    # Link komentara

  5. Ona je neurohirurg,ali sta je sa slavnim virusologom nobelovcem Likom Montanjeom koji tvrdi da je virus vestacki?
    (Oliver, 21. maj 2020 16:30)

    # Link komentara

  6. 'Mislim da smo zaštićeni...'
    'Meni tako izgleda...'
    Koji stručnjak može sebi da dozvoli da se pojavi u javnosti sa takvim izjavama? To je šarlatanstvo i ja ovoj osobi na osnovu ovakvih izjava ne bih dozvolio ni da mi leči hrčka a kamo li nešto drugo. Jel tako kaže svojim pacijentima 'umrećete od tumora na mozgu jer meni tako izgleda' ili se možda ipak uzda ponekad i u nauku? Pored ovakvih kvazi stručnjaka, sada me više ne čudi što se ljudi leče kod travara i sličnih. Ako je ovo najveća stručnost koju Srbija ima, zatvorite zdravstvo jer stvarno nema potrebe bacati pare.
     (DC, 21. maj 2020 16:18)

    # Link komentara

  7. Pa naravno da je virus došao u Rusiju iz Evrope a ne iz Kine. Doneli su ga Rusi koji su bili u Evropi. Sigurno 99.9% Rusa ide u Evropu, a 0.01% u Kinu. Pa je i logično da je došao iz Evrope. Mene više brine koliko ljudi ima mogućnost da širi vesti koje nemaju nikakve veze. To je po meni gore od bilo kakvog virusa.
    (slučajno ovde, 21. maj 2020 16:17)

    # Link komentara

  8. Fantasticna analiza i vrlo strucno misljenje! Svaka cast treba imato hrabrost pa reci pravo stanje stvari!
    (Bla, 21. maj 2020 16:11)

    # Link komentara

  9. Profesorka je u potpunosti u pravu, i za poreklo virusa i za povecanje malignih obolenja posle nato bombardovanja! Neki pominju prof.Radovanovica kao kontra argument,prvo sumnjam da je doticni prof, a drugo on je poslednjih 20 godina bio u Africi u lekarima bez granica, nije imao pacijenta u svojoj ordinaciji isto toliko dugo, covek je radio za svetske mocnike i sad su ga ovde poslali da nas truje.Svi koji mu veruju neka idu njemu da ih leci, ja verujem profesorki .
    (Radovan I, 21. maj 2020 15:48)

    # Link komentara

  10. Ona neurolog zna kako je nastao virus. A zna i o zračenju, a i o bombardovanju. A virus posto je nastao u laboratoriji, verovatno je nastao u Britaniji pa podmetnut Kini. Sve ona zna. Klasicni propagandista ruski.
    (N, 21. maj 2020 15:33)

    # Link komentara

  11. Ona će, bez obzira na to što generalno lupeta, imati puno pacijenata do kraja karijere, naravno i među onima koje nervira... Rak ne bira, pitanje je ne, da li će ga neko dobiti, nego kada. Upravo zato joj se i može da lupeta, "klijenti" će doći sami, pre ili kasnije!
     (Smuleco, 21. maj 2020 15:18)

    # Link komentara

  12. Stanje uma našeg naroda je u katastrofalnom stanju. Zbog ovakvih izjava oduzeo bih joj licencu.
    (Mare, 21. maj 2020 14:28)

    # Link komentara

  13. Politika i funkcija su joj udarili u glavu! Ona bi prva trebalo da zna da ne treba javno da iznosi misljenje za nesto za sta apsolutno nije kompetenta (ona je odlican neurohirurg, ali nema veze sa infektivnim i zaraznim bolestima). Sramota!
     (marsovac, 21. maj 2020 14:07)

    # Link komentara

  14. "Sledeće godine korona će biti jedan od vidova gripa", kaže dr Grujičić
    Kako to jedan coronavirus može da se pretvori u virus influence? To je kao kad bi neko rekao da će sledeće godine psi da biti jedan od vidova mačaka...
    (šibicar, 21. maj 2020 13:56)

    # Link komentara

  15. Čuvena teoreticarka zavera sa ovih prostora.
    (Tarantino, 21. maj 2020 12:12)

    # Link komentara

  16. Neverovatna a nažalost i uvredljiva po zdrav mozak je stalna promocija ove
    žene koja sve zna i u sve se razume.
    Čuj njoj se kao kliničaru čini da virus nastao veštački u lab.
    Naučnik naše gore list dr Miloš Bojić koji radi na univerzitetu Arizona i
    upravo se bavi bioinžinjeringom jasno kaže da je virus prirodan.
    Naime on tvrdi da se dizajn virusa može uraditi na razne načine ali i da
    svaki od tih načina ostavlja vrlo jasne tragove kojima se lako prepoznaje
    dizajnirani veštački gen..
    On sam apeluje da se ne šire teorije zavere več da se uvede jaka epidemiološka mreža na svetskom nivou radi stručnog praćenja virusa ,ranog otkrivanja pojave novih i brzog preduzimanja mera ..
    Umesto teorija zavera kojima se dotična uporno bavi treba postaviti pitanje njene odgovornosti za širenje virusa unutar klinike gde je ona direktor.
    67 inficiranih zd. radnika i 91 pacijent.
    Da li neko od tih pacijenata i podlegao usled te infekcije obzirom na težinu njihovog osnovnog oboljenja
    To je pitanje za dotičnu
    Gde je moral , gde je etika ?
    (orao s visine, 21. maj 2020 11:49)

    # Link komentara

  17. Ne slazem se ali ona ima pravo da kaze sta misli...
    (Lepi, 21. maj 2020 10:37)

    # Link komentara

  18. Prosto me sramota kada procitam sta sve pise ova koleginica. Nije mi jasno ko joj i zasto daje toliku medijski paznju i slobodu. Najobicnije lupetanje, koje ce na zalost mnogi laici u Srbiji prihvatiti za istinu. U stvari, mozda je to nekome i cilj, ali ja kao lekar specijalista dozivljavam transfer blama.
     (Poliklinika dr. V., 21. maj 2020 10:34)

    # Link komentara

  19. Ja samo cekam kada ce gospodja na pitanje "Odakle sve to zna" dati odgovor... "Javilo mi se"
    (Smuki, 21. maj 2020 10:27)

    # Link komentara

  20. Doktorka je veliki stručnjak u svojoj oblasti i da bombarovanje osiromašenim naravno da uzrokuje pa kako su prošli oni Italijanski vojnici na Kosovu koliko god pokušavaju da guraju pod tepih ali stalano stavljati akcenat na bombardovanju kao uzročniku tih teških oboljenja po meni je kao da u javnosti daješ alibi neuporedivo većem problemu.A da li uzročnici osim bombardovanja su stres od silnih ratova i siromaštva iz skorije prošlosti i loših navika koje su se nadovezale a još dodaj sve više zagadjen vazduh,zemlju i vodu,poljoprivredne proizvode koji se terorišu hemikalijama u hrani sve više emulgatora i slično itd itd ili kancer nema veze sa tim.A šta da kažu Japanci,po vama doktorka oni danas ne bi postojali svi bi od raka skončali,roknuli im atomske bombe i u početku imali užasne posledice ali se brzo podigli i odavno postali ekonomska sila,zdrav i sinonim za dugovečan narod.
    (NIKOLA, 21. maj 2020 10:25)

    # Link komentara

  21. ma rokefeleri, rotshildi, sorosi I gejtsovi su za sve krivi
     (eKomentator, 21. maj 2020 10:24)

    # Link komentara

  22. Mene je sramota!!
     (Randy Marsh, 21. maj 2020 10:14)

    # Link komentara

  23. НАТО бомбардовање ... и даље нисам читао. Не желим никога да вређам, јер верујем да је Докторка Грујичић изванредна лекарка, добар стручњак и да је помогла многима. Нажалост, једном када је добила пажњу медија, упала је у замку кафанске политике на нивоу "три карте за Холивуд". Баш попут неких других својих колега из струке, али и неких других познатих људи који су преко ноћи постали "стручњаци" за респираторе, хеликоптере, аутопутеве, економију, пољопривреду, ИТ, међународно право, историју, кинески и руски језик ... Жалосно је гледати када неки прави интелектуалац себе сроза на ниво псеудоинтелектуалца. А то је оно што се често дешава на нашим просторима, јер ми за разлику од нпр. Немаца никако не ценимо стручњаке уских специјалности, већ оне који су храбри да лупетају чак и о стварима о којима немају појма. Баш смо невероватни!
    (филозоф, 21. maj 2020 10:12)

    # Link komentara

  24. za nas, skroz nebitno kako je nastao virus. bitno je kako da se zaštitimo!
     (Jeju, 21. maj 2020 10:11)

    # Link komentara

  25. Pravda za doktore, pa i oni su ljudi, i zasluzuju takodje pravo na adekvatno lečenje, psihijatrisko u ovom slučaju.
    (Vule brat, 21. maj 2020 10:11)

    # Link komentara

  26. Tako sam ambivalentan po pitanju Dane Grujičić. Mislim da je retko poštena osoba u zdravstvu, a danas je to baš retkost. S druge strane, zna da priča o stvarima koje ne razume niti ima ikakvog znanja o njima. Ona nije jedini lekar od kojeg čujem tezu da je virus nastao u laboratoriji, jer, kako to kažu, njima to klinička slika govori. Klinička slika nema veze sa nastankom virusa, pa samo jedna spontana izmena na pravom mestu u genomu virusa može od blage kliničke slike napraviti smrtonosni ishod.
    (Milan, 21. maj 2020 10:09)

    # Link komentara

  27. Ona ceo život živi u nekoj zaveri!
     (Dejan, 21. maj 2020 10:07)

    # Link komentara

  28. Teorija zavere. Neozbiljno!
     (Nebojša, 21. maj 2020 10:03)

    # Link komentara

  29. Taman kad pomislim da je neko normalan u ovoj drzavi on me demantuje.
    (Aco, 21. maj 2020 09:59)

    # Link komentara

  30. Ona je virusologiju kao predmet na medicinskom fakultetu davno položila i naravno sve zaboravila i o virusima ne zna ništa više od studenta medicine, jer se bavi sasvim drugom granom medicine i to uspešno, ali to joj je ne daje za pravo da otvori usta i da priča šta joj padne na pamet.
    Evo šta, između ostalog, stoji u tekstu:
    "Mislim da smo zaštićeni i da imamo kolektivni imunitet".
    Šta ima ko da misli, ima da se obavi istraživanje i da se to na taj utvrđuje, dokazuje.
    Zatim: "Neko je imao informacije i znao kuda će virus ići"
    Dakle, stvarno je neverovatno da se na takav način govori u javnosti, ali to je naša stvarnost.
     (Kolubara tiho teče, 21. maj 2020 09:55)

    # Link komentara

  31. Телевизија треба да буде далеко озбиљнија од кафане, а овакве шпекулације су на нивоу кафанских прича.
    (Дека Антипревејановић, 21. maj 2020 09:54)

    # Link komentara

  32. Koliko daleko je otislo globalno informisanje, mediji, drustvene mrze....
    Toliko da se dobilo apsurdno stanje gde ljudi od kojih ocekujes da budu edukovan, a koji su fakultetski obrazovani pricaju i daju izjave na nivou ljudi koji ispijaju pivo ispred zadruge.
    Zapravo, sada se vidi da masovno povecanje broja ljudi sa visokom strucnom spremom nije izvodlhivo, kao sto nije svako za faks. Dzabe fakultetska diploma, to su samo obicni ljudi na kraju krajeva kao i ljudi koji tepaju pivo ispred dragstora. Nema vise prave "struke"....
    Danas je stuka cist mozak i pravilno logicko razmisljanje, nikakvi profesori, nikakvr fakultrtske diplome.
     (mr.wolf, 21. maj 2020 09:53)

    # Link komentara

  33. Ubedjen sam da je virus nije nastao prirodnim putem. Ovde je samo pitanje da li su Amerikanci virus podmetnuli Kinezima ili Kinezi ostatku sveta...
    (hm?, 21. maj 2020 09:53)

    # Link komentara

  34. Gde je lekarska komora da reaguje? Lekari se moraju držati nauke i medicine a ne da lupetaju o teorijama zavere.
     (kfd, 21. maj 2020 09:53)

    # Link komentara

  35. Gospođa sve "zna", izgleda. Da li daje savete za kupovinu automobila, izbor lokacije za vikendicu, kako da se održava poljoprivredno gazdinstvo, ili se bavi samo ovim ozbiljnijim pitanjima?
    (Vlaj, 21. maj 2020 09:51)

    # Link komentara

  36. Ja ne mogu da verujem sta ova zena prica! Jel postoji nesto u sta se ne razume? Sto je najgore siri lazne vesti i jos joj se daje prostor u medijima?
    (CCC, 21. maj 2020 09:51)

    # Link komentara

  37. I onda neko ovo pročita i bude uvjeren u isto, citirajući doktorku. Da se razumijemo, gospođa je završila više škole od mene, ali ovo ne bi izjavio ni neko ko je završio mnogo manje od mene. Neodgovorno, nepotkrepljeno dokazima i potpuno suvišno.
    (Toni, 21. maj 2020 09:48)

    # Link komentara

  38. NATO bombardovanje uranijumom je doprinelo porastu malignih oboljenja ali vise doprinosi zatrovana hrana ne zna se sta je gore meso, voce il povrce takodje mi smo sve starija nacija sto uzrocno ima za pisledicu povecanju broja obolelih zatim stres i kojekakva nejonizirajuca zracenja 3G,4G,5G WiFi, mobilni telefoni... moze li doktorka da objasni zasto je i u najrazvijenijm zemljama sveta podjednako veliki porast obolelih? Vakcine su nesto najbolje sto je covek smislio ali mislim da ih sada zloupotrebljava zarad novca i kontrole!
     (surovo realan, 21. maj 2020 09:46)

    # Link komentara

  39. Можда се не слажем, али жена има своје мишљење и то јој нико не може оспорити...
    Па и у другим земљама света имамо докторе који слично мисле, само то тамо није јерес као у нашој постсоцијалистичкој држави...
     (Bob Rock, 21. maj 2020 09:43)

    # Link komentara

  40. U pravu je doktorka, i meni je rekao neki covek isto.
     (enti, 21. maj 2020 09:43)

    # Link komentara

  41. Zar nije malo čudno da jedan lekar nalazi uzroke za rak u nečemu bez ikakvih naučnih dokaza, analiza, statistike. Možda je u pravu, ali ja bih voleo da znam na osnovu čega to tvrdi. Imamo najzagađeniji vazduh u Evropi, među najsiromašnijima smo u Evropi, sa najlošijim zdravstvom, a prehrambene navike su nam jako loše.
    Ista stvar je sa virusom. Možda jeste nastao u laboratoriji, ali ako jedan lekar to tvrdi ja bih voleo da čujem na osnovu čega... Ovako sve zvuči kao rekla kazala ili teorija zavere.
    (Igor, 21. maj 2020 09:42)

    # Link komentara

  42. Vi doktorka da objasnite kako je virus ušao u ustanovu u kojoj ste vi direktorka i zarazio toliko pacijenata i lekara? Batalite me sa tolikim teorijama zavere.
    (dragiša, 21. maj 2020 09:39)

    # Link komentara

  43. Dajte dokaze,dosta nam je teorija zavjere.
     (War Inside My Head, 21. maj 2020 09:37)

    # Link komentara

  44. Šteta, vrhunski lekar, kao i dr Nestorović. Publicitet i zelja za njim umanjuju autoritet.
    (Gillien, 21. maj 2020 09:37)

    # Link komentara

  45. Ovakve izjave vec zasluzuju ozbiljnu obradu u institucijama. Zbog ovoga ttrba da bude osudjena i da izgubi licencu.
     (ja, 21. maj 2020 09:37)

    # Link komentara

  46. Meni samo nije jasno kako ovoj ženi toliko hrabrosti (ili ludosti) da priča ovakve nebuloze? Ej redovni profesor, prodekan Fakulteta, šef Katedre, neko ko stoji iza barem ove tri titule bi trebalo da ozbiljno da porazmisli šta priča. A da ne pominjem da se za vreme pandemije uz Bojića pokazala kao apsolutno nesposoban direktor zdravstvene institucije (kao sto je IORS). Eto jos jedne titule. Jedno je jasno - ambicija je čudo, pa osobe sklone laktanju precenjuju svoje sposobnosti.
     (nemanja, 21. maj 2020 09:37)

    # Link komentara

  47. Па то је вероватно тачно. Зашто? Колико стотина година кинези једу све што им падне под руку? И тек сада се појављује вирус? Баш у граду где је лабораторија за такве ствари. Баш вирус који има елементе ХИВ-а и који разара организам прецизно, тамо где је најслабији. Друго, ко је луд да призна да је погрешио или намерно пустио вирус? Гарантујем да би избио рат. Ово све смрди од самог почетка.
     (Г, 21. maj 2020 09:37)

    # Link komentara

  48. Tačno se vidi koga ona predstavlja!
    (Ana Kokica, 21. maj 2020 09:36)

    # Link komentara

  49. Da li ce neko objasniti ovoj zeni da teske oblike bolesti ne izazivaju samo bombe vec i ne vodjenje racuna o kvalitetu vazduha, o hrani koja se ne kontrolise a koju gradjani konzumiraju o stresu usled nemastine, pretnji otkazima i stresu na poslu i kuci. Zato dr mr prestanite da baronisete ljude vasim polickim izjavama! Hvala
    (gradjanin Srbije, 21. maj 2020 09:36)

    # Link komentara

  50. Odgovorno tvrdim da ova žena lupa. Ove informacije ne mogu da se potvrde ni jednim kredibilnim naučnim radom: niti za covid-19, niti povećani malignitet kao posledica bombardovanja.
    Sram je bilo neznanja i želje za samoreklamiranjem. A novine što joj daju prostora i ne insisturaju na tome odakle joj ti podaci i zaključci. Ona bulazni zarad svoje političke karijere, a njene tvrdnje nemaju naučnu težinu.

    1) Sve molekularno-biološke tehnike su potvrdile da virus nije veštački stvoren već da se nalazi slobodno u prirodi, a da se krajem prošle godine dogodio prenos sa životinje na čoveka. Kako i zašto? To su pitanja na koje čekamo odgovor kao što čekamo i za mortalitet i npr ekonomske posledice pandemije. Za takve zaključke treba vreme.
    2) Nema kredibilne veze između bombardovanja i povećane incidence maligniteta u Srbiji. Epidemiologija kaže da je age-standardized rate u rangu ostalih zemalja Evrope. Da li u apsolutnom broju obolelih vidimo povećanje? Odgovor je DA. Razlog tome je što smo postali tzv. staro društvo (veći udeo 60+ ljudi u društvu) i što je dijagnostika tumora uznapredvala u poslednjih 30 godina. Tako dijagnostikujemo mnogo više tunora u ranom stadijumu. Učestalost tumora kod dece u Srbiji je na nivou zapadnih zemalja. Hoćete da je smanjite?
    Prestanite da pušite. Smanjite zagađenje koje VIDITE zimi uzrokovano toplanama. Zdraviji život.
    (Milan Obradovic, 21. maj 2020 09:36)

    # Link komentara

  51. Skoro je bio tekst dr Zorana Radovanovica gde je objašnjavao da je radio na velikom istraživanju o vezi našeg izlaganja osiromasenom uranijumu tokom bombardovanja i raka i gde nije utvrđena veza uprkos ovakvim pretpostavkama. Čak su utvrdili da je količina ispustenog OU tokom celog bombardovanja manja nego pri udaru boing aviona u zgradu u Holandiji. Zvuči neverovatno, ali hoću da kažem da se nastupi ove žene svode na njene impresije i nikad i ničim ih ne potkrepi, tralala rekla - kazala. Nastupi su joj krajnje politički, NATO, virus iz labaratorije, zapad... Pri tom nije ni virusolog ni epidemiolog a priča kako je stručnost ispred politike. Vreme je da se skloni iz medija, ali nečiji je interes da ona ima ovakve nastupe i da zamajava narod. Na kraju nije tacno da je u vreme epidemije u Srbiji stručnost ispred politike. Uvođenje vanrednog stanja kroz kršenje Ustava je politička odluka, mogla je da se uvede i vanredna situacija bez suludih policijskih časova.
     (SrbinuEngleskoj, 21. maj 2020 09:35)

    # Link komentara

  52. I zemlja je ravna ploča koja pliva u bari...
     (Plamičak, 21. maj 2020 09:35)

    # Link komentara

  53. Koleginice Grujicic, Vi ste izuzetan strucnjak u svom poslu, pre svega u neurohirurgiji gde ste izuzetno cenjeni i postovani kako kod nas tako i u svetu, zato Vas molim da se ne petljate u delove medicine koji nemaju skoro nikakve veze sa Vašim dosadašnjim radom. Diskreditujete i sebe i struku.

    Ostavite te teorije virusolozima, infektolozima i ostalima nadležnim za tu oblast, a Vi nastavite da sređujete onkologiju KCS-a, imate tamo posla preko glave.
    (Dr., 21. maj 2020 09:34)

    # Link komentara

  54. I onaj francuski nobelovac je isto izjavio.
    (šuška se, 21. maj 2020 09:34)

    # Link komentara

  55. 'I dalje misli da je koronavirus nastao u nekoj laboratoriji, jer njoj kao kliničaru tako izgleda.

    "Meni tako izgleda, ja posmatram pacijente", kaže.'

    Где сте ви и кад, докторка, претходно видели клиничку слику пацијента зараженог вирусом произведеним у лабораторији, па да вам и овај вирус 'тако изгледа'?
     (Џаџ Рој Бин, 21. maj 2020 09:32)

    # Link komentara

  56. Стручњак за све.
     (с, 21. maj 2020 09:31)

    # Link komentara

  57. Kapljicne infekcije se ne koriste kao biolosko oruzje jer ne mogu da se kontrolisu. To se uci na cetvrtoj godini fakulteta...
     (sasha, 21. maj 2020 09:30)

    # Link komentara

  58. Ona nema ni jedan dokaz za ove tvrdnje,ali sebi daje za pravo da o tome prica kao da sve zna.
     (alek, 21. maj 2020 09:27)

    # Link komentara

  59. zena je prolupala skroz. Bas me zanima kako to klinicar odredjuje da li je virus iz laboratorije ili ne. prica o radijaciji od nato bombi je tek nonsens, ali da zna nesto o tome i da je bar malo konsultovala struku, znala bi da je prica suplja. (iako je Nato bombardovanje sigurno nanelo ogromnu stetu zdravlje nacije, bez sumnje).
    ne mozes graditi septicku jamu na izvoristu vode, ubijati reke, sipati abnormalne kolicine hemije u voce i povrce i ocekivati da budes zdrav. krivca trazimo u necem pogresnom, a kad budemo shvatili da smo se za*ebali, bice kasno da ogklonimo stvarne uzroke problema koji su i dalje svaki dan oko nas.
     (mishko, 21. maj 2020 09:25)

    # Link komentara

  60. Nekad sam cuo recenicu da cemo sami sebe unistiti. Tad mi je bilo smesno, a sad vise nije
     (Ja, 21. maj 2020 09:25)

    # Link komentara

  61. Nova Nada Macura, zeljna paznje i bez nekog velikog naucnog znanja (kada ovakve stvari izjavljuje).
    (Daca, 21. maj 2020 09:24)

    # Link komentara

  62. Doktorka, radite svoj posao, sjajni ste u njemu i pustite da svoj posao rade virusolozi, infektolozi i epidemiolozi. Za, ne daj Boze, onkologiju, pitala bih vas, a ne dr Kona ili Stevanovica, tako i za koronu, verovacu njima, a ne vama.
     (ma ma, 21. maj 2020 09:23)

    # Link komentara

  63. Virusi ne mogu da nastanu u laboratoriji, niko nema tehnologiju za tako nešto. Ono što može je da tražite viruse po pećinama i zabačenim staništima životinja, i donesete ga u laboratoriju ili na pijacu.
     (Leon, 21. maj 2020 09:23)

    # Link komentara

  64. Treće oko
     (Bojan, 21. maj 2020 09:23)

    # Link komentara

  65. Auuu. Kakve izjave od ove žene. U normalnim državama bi bila zabranjena na svim medijima i odavno u penziji.
     (Nisam čiko ja!, 21. maj 2020 09:23)

    # Link komentara

  66. "Struka prema njenim rečima mora biti ispred politike, a upravo se to u Srbiji tokom panedmije desilo."

    Odavde, pa na dalje, staje citanje...

    A hvala AV, ne moze to tako...
     (top lista nadrealista, 21. maj 2020 09:21)

    # Link komentara

  67. Govori o stvarima o kojima pojma nema. Strucnjak za sve i svasta. Koleginice,radite ono sto znate.
     (dr Dragan, 21. maj 2020 09:21)

    # Link komentara

  68. Pitam se ko i zbog cega daje ovoj DR i njenim kvazi teorijama toliko mesta u medijima? Zbog cega ? Ja sam nazalost bio pacijent u ustanovi gde je ona bila nacelnica ... mnogo losih stvari je bilo tamo .... ponovo NATO bombardovanje , dokle vise sa tim . Nigde da se monstruozno trujemo hranom , zagadjenjem , hemijskim sredstvima, lekovima .... i ja sam na zalost operisan od maligniteta ali na zalost ( a na moju srecu ) u inostranstvom . Dosta vise sa ovakvim "strucnjacima" u medijima
    (sima, 21. maj 2020 09:20)

    # Link komentara

  69. Moj naklon doktorka! Potpisujem!
     (Makaron, 21. maj 2020 09:19)

    # Link komentara

  70. Sve sve, ali poslednja recenica...
    (manara, 21. maj 2020 09:19)

    # Link komentara

  71. Postovana profesorka , bavite se svojim poslom
     (pp, 21. maj 2020 09:18)

    # Link komentara

  72. Meni tako izgleda, ja posmatram pacijente... To je njoj dokaz za njene teorije zavere.
     (Nik, 21. maj 2020 09:16)

    # Link komentara

  73. Samo kad je Rusija “sa zapada” dobila Koronu, to je jako bitno, jel? Boze, dokle ce ova anti-zapadna histerija da se siri po nasim medijima? Rusija je jedna diktatura za koju dugo nismo ni znali koliko ima obolelih zato sto su to krili - ali glavno da znamo da je stiglo sa zapada (mozda i jeste, kakve veze ima, u svaku zemlju je stiglo iz nekog pravca, u zavisnosti od kretanja ljudi)
    (Ivan, 21. maj 2020 09:15)

    # Link komentara

  74. Već se vidi nedostatak stručnjaka u zdravstvu a biće sve gore eto to je moje predviđanje
    (Doktor direktor, 21. maj 2020 09:14)

    # Link komentara

  75. "Neko je imao informacije i znao kuda će virus ići"

    Hm, da pogadjamo jednom il' nijednom?
    (struka, 21. maj 2020 09:13)

    # Link komentara

  76. Doktorka je vrhunski neurohirurg.Mom ocu je spasila život 2 puta(operacija glave) i hvala joj od srca.Ne znam što se meša u politiku kada obavlja vrhunski svoj posao za koji je verovatno prima solidnu platu?
    (Goran Loznica, 21. maj 2020 09:11)

    # Link komentara