5. oktobar – (ne)zaboravljen

Pre 19 godina je srušen režim Slobodana Miloševića, a obeležavanje petooktobarskih demonstracija sa minimuma svedeno je na – skoro ništa.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Istoriju treba uciti kako se ne bi ponovila.
    (Boki, 5. oktobar 2019 22:14)

    # Link komentara

  2. Problemi se ne resavaju paljenjem Skupstine.
    (Mare, 5. oktobar 2019 22:13)

    # Link komentara

  3. Naravno da je zaboravljen jer tada ništa nije promenjeno nego samo malo zamaskirana ista ekipa koja je i danas na vlasti. Peti oktobar trebaju da slave Vučić, Dačić i ekipa oko Koštunice jer je uspela u misiji da nas odvede na sporedni kolosek.
    (bane, 5. oktobar 2019 20:54)

    # Link komentara

  4. Nemojte se zavaravati, nije Milošević pao zato što je narod htio demokratiju, nego zato što nije ostvario plan o velikoj Srbiji i zato što je izgubio Kosovo. Srpsko biračko tijelo je neizlječivo zaraženo nacionalizmom i zato će Vučić vladati još dugo jer je ubijedio narod da je čuvar srpstva. Manipulisaće Kosovom i Republikom Srpskom i tako opstajati na vlasti.
    (Linux, 5. oktobar 2019 20:03)

    # Link komentara

  5. 5. oktobar
    je streljan
    12.3.2003.
    (Pedja, 5. oktobar 2019 20:01)

    # Link komentara

  6. Zaboravili ste da vam je Sloba naplacivao izlazak iz zemlje, da preko granice niste mogli bez vize, da ste kuppvali razredjeno gorivo u skuvanim flasama, da su vas tukli bejzbol palicama kad se malo pobunite, da je najdalje more na koje ste otisli bilo crnogorsko, da su vam stranci sipali bombe jer ste imali dezorjentisanog Slobu, da niste mogli da kupite stan na kredit, da su vam vasu ustedjevinu oteli tako da niste imali od cega da kupite lek ili frizider. Bilo vam je bolje pre 5. oktobra a? A ne pitate se kako bi vam bilo sada da nije bilo 5. oktobra. Da li bi nam zemlja bila kao Irak ili Avganistan ili Venecuela? Razmislite malo pre nego sto sve bagatelisete! Da nije bilo 5. oktobra mozda ne bi bilo ni nas!
    (Serbia-Congo, 5. oktobar 2019 10:54) #

    Pa ovaj narod je u stanju i Novaka Djokovica da pljuje, a kamoli tamo neki 5. oktobar. Nije nama ovako sto smo mi dobri i lepi i fino vaspitani.
    (parx, 5. oktobar 2019 19:59)

    # Link komentara

  7. Poslednjih godina je počelo da se nazire svetlo na kraju tunela.
    (Peki, 5. oktobar 2019 14:35)

    Isto govore svi koji su vraćeni iz stanja kliničke smrti.
    (Kolumbo, 5. oktobar 2019 19:53)

    # Link komentara

  8. Više žalim za tim 12.03.2003.
    Od toga dana se znalo da je sve bilo uzalud.
    Jedina nada koja je bila da svima nama bude bolje se ugasila baš tada.
    To nikada neću prežaliti niti se oporaviti od toga.
    Jedini čovek koji je pričao istinu i zaista nam želeo bolje. Pravi demokrata bez osvete i laži koji je zaista želeo da pokaže da demokratija moze da postoji posle partokratije.
    Izdali su ga, ubili.
    Dozvolili smo da nam ubiju premijera?
    On nije bio osvetoljubiv, nije nikoga ubio. Zapamtite to!!!
    Pravi demokrata.
    (Mila, 5. oktobar 2019 19:52)

    # Link komentara

  9. A sada vladaju ljudi devedesetih....
    (pop, 5. oktobar 2019 19:25)

    # Link komentara

  10. Da se nije desilo 5.oktobra,2000te,desilo bi se kasnije.Svakako bi se desilo.Dogorelo bi i zapadu i Srbima.Ali,logicno je da se desilo 2000te,jer Sloba nije sacuvao Kosovo,a obecao je!Peti oktobar je bio normalan i zdrav istorijski dogadjaj.Jedino jos 27.mart'41e i 9.mart'91e ulaze u kategoriju,razumnog revolta Srba,u 20.veku.Politicari su spremni na uspone i padove,za njih je to deo svakodnevnice,jedino im je bitno koliko ce da zgrabe.Cilj opravdava sredstva.I u toj igri nema pardona.A milosti i obraza,jos manje.Tacnije,uopste.Jer je to otezavajuca okolnost.Pristojnost...Taj izraz se moze naci u recniku stranih reci,ali nikada u praksi.Pauza,,,samo da pogledam ko ce koga da zaskoci u’’Zadruga’’. 9.novembra,je godisnjica pada ‘Berlinskog zida’.U zapadnim medijima se sve glasnije spominju strahote zivljenja,na istocnoj strani .Jadni Nemci,zli komunisti(Rusi)!Dogodine ce se obelodaniti,da su ustvari,Rusi pocinili zlocine 3.rajha.Tako je i sa nasim 5.oktobrom.
    Spominjace se,taj dan,jos par godina.Sve bledje i bledje.Tek da vlast uziva u svom trijumfu nad opozicijom.Sve dok se opozicija ne svede na socijaliste i radikale.Kao nekad,pre...kad bese...onaj dan?!Nije ni bitno.I to ce proci.Jedino ne prolaze radikali kao opozicija,koalicionim partnerima.
    (My name iz Pola Horvat..., 5. oktobar 2019 19:21)

    # Link komentara

  11. Nismo shvatili jednu stvar... Mi imamo moć! Nemamo neki izbor, politička scena je puna truleži i lopova, ali mi imamo moć da ih menjamo. Dok to ne shvatimo, vlast će uvek biti izdajnička i lopovska, a nama nikad bolje!
    (Boban, 5. oktobar 2019 18:50)

    # Link komentara

  12. Два пута сам прочитао коментаре нико није потрефио разлоге 5окт. Та тако звана револуција није ни смела да се догоди.Многи ни данас не схватају догађања 1989_2000.Касније до данас шта се догађа? Размишљајте када имате времена.Ако се ово објави Б92 гледају" другим очима,"
    (живео у том времену, 5. oktobar 2019 17:55)

    # Link komentara

  13. Velika zabluda u velika nadanja.
    (Dane, 5. oktobar 2019 17:53)

    # Link komentara

  14. "... Nama su stavili amove
    Sebi sagradili hramove..."
    Deco, bežite odavde!
    (SRB, 5. oktobar 2019 17:18)

    # Link komentara

  15. Srbi nikad ne propuste priliku da propuste priliku. Ovo bi trebalo da piše na grbu Srbije.
    (Šumadinac, 5. oktobar 2019 17:13)

    # Link komentara

  16. Prosto me sramota kada se setim petog oktobra i ko je sada na vlasti
    (Sramota me koliko smo nazadovali, 5. oktobar 2019 17:03)

    # Link komentara

  17. Početak kraja 5-og okt. bio je trenutak kada je prvi SPS-ovac prešao u DS. Dakle, taj isti dan.Jer,znate,ako izda jednom, izadće opet.
    (analiza, 5. oktobar 2019 17:00)

    # Link komentara

  18. U svakom slučaju 5 oktobar je uspeo. Crveno-crna koalicija koja je ponovo na vlasti mora da svira kako Zapad kaže. Cilj je bio srušiti Miloševića i novo vreme je nastupilo.
    (Bardami, 5. oktobar 2019 16:59)

    # Link komentara

  19. Treba da se ponovi ali sa lustracijom!!!
    (SRB, 5. oktobar 2019 16:56)

    # Link komentara

  20. Milošević je morao da ode, trebalo je i ranije. To što se nakon toga dešavalo samo pokazuje koliko smo, politički .. nezreo narod. Sveje to tužno, ali i normalno.
    (Djorgo, 5. oktobar 2019 16:46)

    # Link komentara

  21. Deco sto se prepirete? Eno traze zavarivace ili sadite sipak, radite nesto. Mada iskreno ako ste posteni zasto svoju sansu trazite u Srbiji? Nije realno da uspete, zalomi se po nekom ali sanse nisu na vasoj strani.
    (Nekad ratni profiter danas uspesni biznismen, 5. oktobar 2019 13:59)

    Ko ostane u Srbiji sipak i jeste ono sto ce da dobije.
    (Buduci Nemac, 5. oktobar 2019 16:29)

    # Link komentara

  22. распада се Србија и дан данас
    (Под Сач Бато, 5. oktobar 2019 16:01)

    # Link komentara

  23. Poslednja šansa, propuštena! Više ih neće biti...
    (oktagon, 5. oktobar 2019 15:40)

    # Link komentara

  24. 5.oktobar revolucija.Vlast preuzeli revolucionari koji su za 12 godina doveli Srbiju do bankrota i dozvolili granicu na Jarinju i Brnjaku. I sad bi opet na vlast da nas dokrajice.Nije mi jasno da neko moze to da odobrava.
    (POPE, 5. oktobar 2019 15:31)

    # Link komentara

  25. Otisao dva meseca pred 5 oktobar u inostranstvo. Snasao se, dobro zivim stvorio dosta. Deca porasla, postála deo ovoga podneblja. Njih mi je najvise zao, sto nisu vise deo moga naroda, koliko god se ja trudio. Ima nesto mnogo vise od novca a tó je otudjenost. Prokleta je sudbina naseg naroda u 20 om veku, ovo sta smo prosli, nedaj Boze nikome.
    (alex, 5. oktobar 2019 15:16)

    # Link komentara

  26. Citam komentare i mislim se koji ste vi luzeri? Umesto da ste zgrabili svoju sansu. Ja sam sve stekao uz pomoc partija a JUL je bila moja najlepsa biznis prica. Mada ni sad nije lose ide kao po loju ali prva ljubav zaborava nema kako kaze nas mudri narod. Ko se za sve ove divne decenije nije obogatio vreme je da prizna sebi da je smotan ko sajla.
    (SPS 1990-1996 JUL 1997-2000 DS 2000-2012 SNS 2012-, 5. oktobar 2019 15:11)

    # Link komentara

  27. Sećam se da su fijukali gumeni meci oko mene ispaljivani iz zgrade RTS te sam morao da zalegnem uz bor u Tašmajdaskom parku. Kasnije onaj bojni otrov pod nazivom suzavac od kog su mi išle i suze i pljuvačka i sline istovremeno povraćajući. I čemu sve to dve decenije kasnije??!! Da bi organizatori protesta pozavršavali bitne poslove za sebe i svoje najbliže, da bi od Dačića ja i milion drugih koji su bili tog četvrtka na ulicama bili nazivani pučistima i da bi radikalska frakcija najzad zajahala. Ista ona koja je izazvala revolt običnih građana a podržavala Miloševićevu vlast!
    (komnen barjaktar, 5. oktobar 2019 15:11)

    # Link komentara

  28. Glavu gore.
    Sledeci put ce biti bolje.
    (Alex, 5. oktobar 2019 14:56)

    # Link komentara

  29. 5.oktobra je zapoceto nesto sto jos uvek nije zavrseno. mislili smo da je sistem lako promeniti, pogresili smo. Optimisticki politicari su u medjuvremenu progutani, a mi sada cekamo nove za drugu rundu oslobodjenja od korupcije i totalitarizma.
    (Srba, 5. oktobar 2019 12:41) # Link komentara

    Šta je započeto 5 .Oktobra?
    Pokušaj da pratiš istorijske procese,da uočis neke kontinuitete i diskontinuitete.
    Nema otklina od 1944. kada je u pitanju politicko- ekonomska oligarhija.
    Postojao je jedan pokusaj bar ideoloskog otklona od "socijalisticke revolucije" ali veoma mlak (obrazovanje - udubenik istorije ,rehabilitacija JVO) i skoro neuspesan pa se to odrazava jos uvek cak i na identitet.
    Ne postoji ni kritički prostup prema periodu od 1918 pa do danas .
    Srbija se nije vratila tekovinama srpske revolicije i nije trazila svoj koren u periodu 1804-1918. kada je stigla do toga da izmedju nacionalnog i gradjanskog stoji znak jednakosti.
    Nista se nije desilo 5. Otobra osim sto je elita pustila Vodju niz vodu i nastavila da jase u novim uslovima,mozda primla jos nekoga u sedlo i to je to.
    (Komša, 5. oktobar 2019 14:49)

    # Link komentara

  30. Ma vidi ti gubitnike tranzicije sto su udarili u kuknjavu.
    (Nekad ratni profiter danas uspesni biznismen, 5. oktobar 2019 14:36)

    # Link komentara

  31. JA I ONI:

    Ja sam 2 godine isao na demonstracije. I onda smo pobedili, i pobeda nam dala Tadica i Ilica, Kostunicu, i naravno Djilasa i Jeremica.
    Vise ne idem na demontsracije, ako je ono bila pobeda, pa kakav li je poraz?
    Opljackali su nas, prodali su nas..
    Proci ce mnogo vremena pre nego sto ja budem glasao za DS, radio bi glasao za Karleusu, nego za DS... Nisam nikad glasao ni za SNS, ali Vucic je za ove doktor politike, i svako ko tvrdi drugcije nek se vrati u 2005 i ostane tamo zauvek...
    (sasa the red baron, 5. oktobar 2019 14:36)

    # Link komentara

  32. Poslednjih godina je počelo da se nazire svetlo na kraju tunela.
    (Peki, 5. oktobar 2019 14:35)

    # Link komentara

  33. Tada je barem bilo nekakve nade, optimizma. Sad toga vise nema.
    (Povratak u devedesete, 5. oktobar 2019 14:15)

    # Link komentara

  34. Danas se vlast trudi da sve resava u institucijma i u korist naroda , dok opozicionari koristew .stare lose poteze .
    (Vanja, 5. oktobar 2019 14:13)

    # Link komentara

  35. Deco sto se prepirete? Eno traze zavarivace ili sadite sipak, radite nesto. Mada iskreno ako ste posteni zasto svoju sansu trazite u Srbiji? Nije realno da uspete, zalomi se po nekom ali sanse nisu na vasoj strani.
    (Nekad ratni profiter danas uspesni biznismen, 5. oktobar 2019 13:59)

    # Link komentara

  36. A ko će da ga obeležava danas kad Srbijom vladaju isti koje smo tada obarali? Hoće li Vučić da ga obeležava? Danasnja vlast konstantno radi na reviziji istorije post petooktobarske Srbije, pa ispada da je Slobica naš dragi i njegove devedesete da su bile dobre, a oni posle su sve pokrali i uništili. A najbolje od svih vremena su ova danas. Mislim da svako ko iole mozga u glavi ima i pamćenje duže od kokošijeg zna i seća se zašto je došlo do Petog oktobra i zašto nam je danas potreban i Peti i Šesti. Inače u poslednjih 30 godina najbolje se živelo sredinom 2000-ih kada je i rast BDP-a bio najveći. Ups, Vođa reče da je sad najveći u istoriji.... Aha....
    (Auuuu, 5. oktobar 2019 13:37)

    # Link komentara

  37. najveće zlo režima Milošević-Marković jeste nasleđeno iz komunizma i zove se PARTOKRATIJA,sa razlikom da je tokom komunizma bila jedna partija pa je postojala koncentracija kvaliteta,a danas je razbijena na 100 strana,plus negativna selekcija,unutar svake stranke.na žalost takav sistem postoji i danas u svom najgorem obliku!!
    (dr, 5. oktobar 2019 13:28)

    # Link komentara

  38. Ovo je bilo za vreme vladavine Djilasa i njegovih pajtosa koji su krali sve sto su stigli po Skupstini pogotovu tu da napomenem i Velju Ilica i ostalu ekipu koji su pokrali slike iz skupstine lopovi nema sta ali sad su tu gde su narod je video ko je pravi lider a ne ovi lopovi poput Djilasa Boska Obradovica i Vuka Jeremica.
    (Dejan, 5. oktobar 2019 13:27)

    # Link komentara

  39. Nesporazumi ne treba da se rešavaju na ulici. Postoje institucije sistema.
    (Ivana, 5. oktobar 2019 13:20)

    # Link komentara

  40. "koje kmecanje drugosrbijanaca i kruga dvojke,uvek neko drugi kriv, ako nije slobo neko treci"

    A vama 'prvosrbijancima' je sasvim dobro pa ne kmecite? Niko ne govori da je neko drugi kriv, bas naprotiv, da smo krivi sami. Svaki narod ima vlast kakvu je i zasluzio. I dokle vise s tim izmisljenim terminima "drugosrbijanci"? Prave i istinske patriote su ljidi koji zele da se u njihovoj zemlji zivi bolje ili oni koji se zadovoljavaju losim stanjem?
    (Biba, 5. oktobar 2019 13:08)

    # Link komentara

  41. Ne zanosite se.korumpirani ste i kvarni.nema snage i sile koja to ispravlja
    (Pex, 5. oktobar 2019 13:05)

    # Link komentara

  42. Ministri u koje ste se kleli 5-tog oktobra su se nakrali kao niko.Pogledajte ih sada, se i jedan je vlasnik po nekoliko firmi.Zato prestanite vise sa tim petim oktobrom.Niko nas neće pomeriti ukoliko se sami kao pojedinci ne pomerimo i sami za sebe nešto dobro učinimo.
    (long live and David Coverdale, 5. oktobar 2019 12:59)

    # Link komentara

  43. 5 oktobra je zapoceto nesto sto jos uvek nije zavrseno. mislili smo da je sistem lako promeniti, pogresili smo. Optimisticki politicari su u medjuvremenu progutani, a mi sada cekamo nove za drugu rundu oslobodjenja od korupcije i totalitarizma.
    (Srba, 5. oktobar 2019 12:41)

    # Link komentara

  44. 5. oktobar nije bitan, od atentata na Djindjica nama je sve otislo do dodjavola. Taj datum je nama "crni dan". Do sad bi bili...
    (nex, 5. oktobar 2019 12:38)

    # Link komentara

  45. 5 oktobra smo mislili da smo se otarasili onih koji su danas na vlasti
    Tada je ministar informisanja bio Aleksandar Vucic, te nije cudno sto su nam mediji ovakvi, sada kada je nekadasnji ministar informisanja predsednik drzave.
    Za aktuelne politicare, 5 oktobar je politicki poraz, za narod je to bilo oslobodjenje od korupcije i diktature.
    (Srba, 5. oktobar 2019 12:38)

    # Link komentara

  46. Bio nekad narod pun ponosa i želje da menja na bolje kako god ispalo...sada svi na sedativima i dovoljno umrtvljeni da bez problema trpe taksiste koji blokiraju taj isti centar...eeejj taksisti ?! u ponedeljak nosim lanac i katanac ne zato da zaključam kapiju nego da razbijem šoferšajbnu prvom taksisti koji ugrozi moju slobodu kretanja.
    (Маре, 5. oktobar 2019 12:31)

    # Link komentara

  47. Izasao saam tada jer nisam mogao da podnesem mafijaski JUL. Miosevic je bio POLITICAR za Vucica i neke druge koji su dosli posle njega i po obrazovanju i po idejama. A bio je autoritarna licnost. Radio je svasta, ali to rade i posle njega, jer Srbi ne biraju vlast nego vladare. I birace ih i dalje. Peti oktobar je bio izvana finansiran, da se ne lazemo, i doveo je samo do smene grabezljivih drugima, koji su bili isti takvi. Tacka.
    (mladen, 5. oktobar 2019 12:27)

    # Link komentara

  48. Peti oktobar je odbrana narodne volje iskazane na izborima 24 septembra. Pošto vlast nije htela mirno da ode, narod je malo pogurao i izborio se za svoja prava. Nije to bila nikakva revolucija. Nakon demokratskih promena je bilo dobrih i loših stvari, ali ipak mnogo bolji period u srpskoj istoriji nego prethodna decenija. Sunovrat je počeo 2008-e sa dolaskom Tadićevog režima, a Vučićev režim je nastavio istim putem. Danas smo otvoreni prema svetu i to je otprilike jedina velika razlika u odnosu na 90-e. Režim odlično balansira sa zapadom, trgujući državnim i nacionalnim interesima, a za to vreme ima odrešene ruke da krši demokratiju, kontroliše medije i pravosuđe i sl. Bez obzira na popularnost, moć i podršku zapada, koju uživa, režim će biti smenjen. Samo se nadam da neće biti potreban neki novi peti oktobar.
    (depos, 5. oktobar 2019 12:25)

    # Link komentara

  49. mora opet, ne vredi!
    (sorosevmali, 5. oktobar 2019 12:25)

    # Link komentara

  50. Mislim da vecina ne shvata da je problem truli podanicko korumpirani mentalitet vecine a datumi su itelevantni.Nema scenarija u kome srbija moze biti drzava civilizovanih ljudi jer je sam ljudski materijal je jednostavno los.nacin razmisljanka se vidi u saobracaju,redu u prodavnici,na salteru ili bilo kom drugom mestu.Nepotizam,partokratija i korupcija su sastavni deo razmisljanja vecine na balkanu.Secam se kada je nekada bila glavna senzacija i jeres sto mali marko vozi ferrari.sad takvih likova ima na svakom cosku jer je doslo da mnogo gore preraspodele bogatstva nego sto je bilo za vreme slobe. A sloba ko Sloba,svako drugi ko se opire USA prodje isto,gurnut u nemoguce scenarije upravo sa ciljem da izazove bes naroda.Venezuela,sirija,libija,nastavite niz.Princip je uvek isti a na narodu je da se upeca ili da to izbegne.Peti oktobar je bio za sve tada naivne,intelektualno neformirane i nedovoljno obrazovane u tom trenutku koji nismo mogli da shvatimo sta nam sleduje. Previse je nemoralnih,mutnih i ljudi niske svesti i jos manjeg morala da bi bilo kakav sistem ili dogadjaj to mogao da promeni. Pogledajte ko vam je na vlasti nakon 19 godina.Zar to ne govori sasvim dovoljno zasto smo tu gde jesmo.
    (Pex, 5. oktobar 2019 12:24)

    # Link komentara

  51. A moze i ovako...
    (Dacha, 5. oktobar 2019 10:16)
    E ovo je vrhunski primer komentara koji sluzi da zamuti vodu, zbuni jos vise mlade ljude i uprlja secanje na jedinog coveka koji je tacno znao gde vidi Srbiju i sta i kako treba da se radi, za razliku od drugih. Djindjic NIJE NIKADA saradjivao niti podrzavao zemunski klan, to je stara radikalska mantra koja samo pokazuje koliko Seselj dopire do prosecnog Srbina, i koliko je on zlo udbasko za ovaj narod. Kostunica je taj koji je podrzao jso, Koustinca je taj ciji je nadimak bio "legalista", i koji nije dopustio 6-oktobar. Sve ostalo je propaganda koja se naravno lepila na ovaj prenaivan narod. I lepi se i dalje, i dalje je TV alfa i omega prosecnog Srbina, ako nije TV, onda tabloidi, ako ne tabloidi onda kafanske price i prepricavanja. Nikad ovde covek nije mislio svojom glavom i povezivao stvari i citao izmedju redova, i "citao" tudju gestikulaciju i mimiku. Voleo je lazi jer istina boli.
    (balkan, 5. oktobar 2019 12:22)

    # Link komentara

  52. Plastičan primer: kada vam računar baš baguje u radu, uradi se formatiranje diska i ponovna instalacija sistema. A kod nas i dalje Error. Ko razume, shvatiće...
    (Vlajko, 5. oktobar 2019 12:11)

    # Link komentara

  53. Na vlasti oni protiv kojih smo se borili.Poraz!
    (glava, 5. oktobar 2019 11:37)

    # Link komentara

  54. Dan srpskog duhovnog propadanja...i gubljenja identiteta...
    (Obican, 5. oktobar 2019 11:36)

    # Link komentara

  55. koje kmecanje drugosrbijanaca i kruga dvojke,uvek neko drugi kriv, ako nije slobo neko treci. pogledajte samo cenzuru na ovom sorosevom b92, a usta puna demokratije, presmesni ste.
    (sasa, 5. oktobar 2019 11:36)

    # Link komentara

  56. "Svaka revolucija ispari i iza sebe ostavi sljam nove birokratije ! Franc Kafka.
    (Drug Ostoja, 5. oktobar 2019 11:34)

    # Link komentara

  57. Nadao sam se da ce biti bolje sve dok se demokrate nisu 2008.ujedinile sa Dacicem, samo da bi opstali na vlasti.
    Tako su 5.oktobar pretvorili u farsu.
    (pedja 71, 5. oktobar 2019 08:33)

    Grešiš, farsa je krenula mnogo ranije, onog dana kada je Koštunica počeo da lele*udi o "legalizmu" i o tome kako "mi nećemo revanšizam" (sad vidim na koje je "mi" mislio), a to je bilo davno pre 2008.

    Naravno i taljenje DS-a sa SPS-om je bilo najobičnija svinjarija i izdaja, ali propast DS-a (i ostalih) je počela davno pre toga.

    Stvar je u tome što DS i ostale stranke 5.oktobra nisu shvatili svoju istorijsku odgovornost i nisu odoleli slatkom zovu velike love, nego su 6. oktobar shvatili kao onaj pucanj topa u zoru kada je u nekim američkim državama počinajla trka za "ničiju" zemlju, po principu "koliko više zagrabiš, tvoje je!"

    Tako su se ponašali, a ovi današnji napredni rade to isto, samo na mnogo siroviji, bahatiji i pre svega, vidljiviji način. Došli su do toga da se čak ni ne skrivaju preterano, kao što vidimo na primerima fontane na Slaviji, novogodišnje rasvete, rekonstrukcije Trga republike i mnogim, mnogim drugim!
    (Aldebaran, 5. oktobar 2019 11:31)

    # Link komentara

  58. Šteta za svu prosutu energiju... Imali smo svi nadu i polet... Oni koji su ostali posle premijera(čast izuzecima) su to prosuli... I sad imamo novu crveno-crnu koaliciju, koja nas vodi na dno... Možemo li bolje od ovoga, ako ne možemo... Onda smo stvarno zaslužili ove koji su izašli iz noćnih mora devedesetih.
    (Aragorn, 5. oktobar 2019 11:31)

    # Link komentara

  59. Puno komentara, ne mogu sve da čitam.
    Mislim da je ovo jedinstveni presedan da je jedna garnitura ljudi na jedan vrlo revolucionaran i dramatičan način silom srušena s vlasti da bi onda te iste ljude 12 godina kasnije s dvotrećinskom većinom ponovo vratili na vlast i konstantno ih na svim izborima i na svim nivoima iznova birate, iako su oni "bivši" kakvi god da su bili po svakom parametru nemjerljivo bolji.
    (Niks feršten, 5. oktobar 2019 11:30)

    # Link komentara

  60. 24. septembra izabran je Kostunica. Sloba nije hteo da preda vlast novom izabranom predsedniku.
    5. oktobra narod je odbio da bude podanicki i sklonio je Slobu a doveo izabranog Kostunicu. 5. Oktobra narod je odbranio Ustav Srbije! To je bio 5. oktobar. Naterao je vlast da bude smenjiva. I SVAKA VLAST TREBA DA SE PLASI 5. OKTOBRA! NAROD POBEDJUJE! Nas je problem sto ne smenjujemo vlast. Da je menjamo na svakim izborima bilo bi nam bolje jer ne bi stigli da se toliko useme i korumpiraju. Znaci stalno menjaj!
    (Paznja!, 5. oktobar 2019 11:30)

    # Link komentara

  61. Јако друштво чини јака средња класа... Србија је никад није имала, нема је ни дан данас и то је разлог свих наших недаћа... Са јаком средњом класом Милошевић никада не би био на власти, не би нам стране службе организовале пети октобар, нити би наставили да манипулишу нама петпарачки политичати после петог октобра... док не изградимо јаку средњу класу, а пропустили смо је градити крајем деветнаестог века кад нисмо могли градити ништа под турцима, неће нам се много тога променити...
    (Невен, 5. oktobar 2019 11:22)

    # Link komentara

  62. Opet su ti ljudi koji su bili tada na vlasti došli na vlast evo već 7 godina i stanje je nikad gore (to je i bilo za očekivati mislim zamislite zemlju gde je Tomislav Nikolic izabran za prrdsednika ).
    (Aladin, 5. oktobar 2019 11:14)

    # Link komentara

  63. Bila moša burazeru!
    (Bojša, 5. oktobar 2019 11:13)

    # Link komentara

  64. Da je 6.oktobar,u punom smislu te reci dosao-nije.Opet,sta god ko rekao,da je danas(ne mislim samo na period ove vlasti,vec na ceo period posle 5.oktobra) bolje stanje u drzavi-jeste.Ne ratujemo,nemamo sankcije,u zemlji ima svega,plate su vece,mozemo slobodno da putujemo,a vlast se smenjuje na izborima.Cinjenica je i da smo okupirana i poluslobodna teritorija,mada,opet,koja drzava u Evropi to nije?
    Hvala svim ucesnicima 5.oktobra,najveceg dana moderne srpske istorije.
    (Meroni, 5. oktobar 2019 09:33)

    U pravu si, ali samo delimično:

    - Ne ratujemo i nema sankcija, tačno. ALi čemoi izgleda uskoro. Međusobno...
    - U zemlji ima svega, ali ne za sve!
    - Plate su veće, ali samo vrlo malom broju ljudi, a dve trećine zarađuje ispod proseka.
    - Tačno je da možemo slobodno da putujemo i mnogi putuju. Ali u jednom pravcu!
    - Vlast se smenjivala na izborima, ali jasno je da ova tekuća NEĆE biti smenjena na izborima jer izbora, onih poštenih, više NEĆE biti! Ali biće crnih džipova s ćelavcima bez vratova.
    - Stanje u medijima je nesporno mnogo gore nego za vreme Miloševića, što nije mali rezultat!
    - Još niko nije ubijen kao Ćuruvija, ali polako, stižemo i na to. Zasad se novinari samo prebijaju i pale im se kuće.

    Tako da u poređenju s pred 5.oktobrom, može sw reći samo da smo prevezli pun krug i vratili na sam početak. Ukratko: gde si bi - nigde, šta si radio - ništa...
    (Maslačak, 5. oktobar 2019 11:12)

    # Link komentara

  65. Pre 19 godina “krenuli” smo u prosperitet i napredak,ka unapredjenju sistema,izgradnju institucija , boljem društvu.... I onda je došao SNS.....
    Mehur nadanja se raspršio u trenu...
    (Kole, 5. oktobar 2019 11:05)

    # Link komentara

  66. Zaboravili ste da vam je Sloba naplacivao izlazak iz zemlje, da preko granice niste mogli bez vize, da ste kuppvali razredjeno gorivo u skuvanim flasama, da su vas tukli bejzbol palicama kad se malo pobunite, da je najdalje more na koje ste otisli bilo crnogorsko, da su vam stranci sipali bombe jer ste imali dezorjentisanog Slobu, da niste mogli da kupite stan na kredit, da su vam vasu ustedjevinu oteli tako da niste imali od cega da kupite lek ili frizider. Bilo vam je bolje pre 5. oktobra a? A ne pitate se kako bi vam bilo sada da nije bilo 5. oktobra. Da li bi nam zemlja bila kao Irak ili Avganistan ili Venecuela? Razmislite malo pre nego sto sve bagatelisete! Da nije bilo 5. oktobra mozda ne bi bilo ni nas!
    (Serbia-Congo, 5. oktobar 2019 10:54)

    # Link komentara

  67. "skoro ništa"? Ama ala ste vi optimisti. Sad smo vraćeni u doba Staljina (jer i kod Tita je bilo više sloboda) ličimo na Albaniju u doba Enver Hodze, u savezu s SSSR ili Kinom izopštena iz Evrope, pa niti je u Evropi niti je deo SSSR ili Kine (jer to nije zbog udaljenosti moguće i održivo rešenje), znači zemlja NIGDINE.
    (natalija, 5. oktobar 2019 10:52)

    # Link komentara

  68. ako zelis da promenis zivot promeni sredinu ovde nikad nije postojala demokratiije nikan ni nece
    (s4, 5. oktobar 2019 10:49)

    # Link komentara

  69. U zadnjih 100 godina svaka nasa vlast je korumpirana,kriminalna i ne radi u korist svog naroda, bez izuzetka, nego samo u korist elite koja je takodje kriminalna i korumpirana. Kad se budemo kao narod osvestili da su oni vecinom svi isti (cast izuzecima za koje ne znam ko su), i kad zakon bude vazio za sve podjednako i sudije i tuzilastvo bude radilo svoj posao, kad se promeni svest naroda da nepotizam,korupcija,poltronstvo i kriminal nisu stvari za pohvalu i nacin zivota u Srbiji, onda cemo biti na samom pocetku da nam bude bolje.
    (drug crni, 5. oktobar 2019 10:43)

    # Link komentara

  70. Nisam nikome politici nastrojen, ali da'li je onda i sada bolje? Dokle cemo se deliti?
    (Ilija, 5. oktobar 2019 10:42)

    # Link komentara

  71. Ovi sto kukaju za 6. oktobrom... mozda za vas nije dosao, al za druge jeste.
    Mozda ste vi propustii sansu, al mnogi nisu. Uhlebili su se u drzavnim preduzecima, javnim funkcijama, itd. Oni i njihove porodice.

    Dakle, nekima se desio 6ti. A nekima ni jedan datum ne moze pomoci. Ni 27. mart, ni 9. mart, ni 5. oktobar...
    (neko nosi sedlo, neko mamuze, 5. oktobar 2019 10:39)

    # Link komentara

  72. Sa ove vremenske distance 5.Oktobar je u stvari bio početak tranzicije koja je kasnila u Srbiji zbog populizma Miloševića koji je njenim odlaganjem održavao fiktivna radna mesta i dobijao glasove. Posle toga je kapitalizam ušao u Srbiju u punom kapacitetu i rezultate vidimo danas. Najtužnije što smo kao društvo zadnji krenuli u tranziciju i ponovili iste greške zemalja istočne Evrope koje su u taj proces ušle 10 godina ranije a neke retke pametne poteze nismo nikad uradili-otvaranje dosijea i rasturanje bezbednosnih struktura koji su do dan danas ostali netaknuti.
    (Dogodine u Lazi, 5. oktobar 2019 10:39)

    # Link komentara

  73. Branislav

    Kostunica nas je unazadio jer je dopustio da kadrovi komunisticke vlasti ostanu u drzavnim sluzbama i nakon revolucije (npr. nije smenio Radeta Markovica i dopsutio je da se uniste svi pisani dokazi o zlocinima tajne sluzbe i vezama politicara i kriminala). Kad je Djindjic pokusao da se obracuna sa Legijom nije ga podrzao jer se bojao njegove popularnosti kod naroda. To je direktno olaksalo organizaciju i realizaciju prmijerovog ubistva. I zato danas imamo Miloseviceve kadrove koji i dalje zagorcavaju zivot ovom narodu (npr. Dacic je posle 20 godina i dalje tu).
    (Roki, 5. oktobar 2019 10:34)

    # Link komentara

  74. Bilo pa proslo. Sta se desilo posle 5.oktobra? Veliko nista; sjasi Murta da uzjasi Kurta ( cak ni to). Nikad vise ekstremno bogatih, i mocnih, razlicitog porekla,i nikad vise, i vece sirotinje.
    PS. Yes, Bilo je ...'okrecite Beograd'. I oni krece.
    (Desa, 5. oktobar 2019 10:33)

    # Link komentara

  75. Samo jako, samo tako, samo napred (sns). Lideri smo u regionu, a za to zasluzan je jedan covek. Gospodin Aleksandar Vucic. Molim, da se to nikad ne zaboravi i da se pamti za sva vremena.
    (Lider, 5. oktobar 2019 10:30)

    # Link komentara

  76. Bio sam vrlo mlad,i moram da priznam,ta generacija je mnogo hrabrija od ove danasnje,gde ukljucujem i sebe.
    (samo_pitam, 05. oktobar 2019 08:15)

    Te generacije su bile hermetički zatvorene sa svih strana od sveta, i nije preostajalo ništa do da se boriš, i to oni koji nisu zapalili početkom devedesetih. Danas omladina ima mogućnost da u svakom trenutku ode iz ove crne rupe bez dna i jedini njihov bunt je slika ili citat na socijalnoj mreži... oni mogu da biraju da ne gledaju pink već youtube ili šta ih zanima... sumnjam da bi i ti hrabri bili takvi u današnje vreme, samo su uslovi drugačiji. Pa zar ne čitate vesti, u svetu gde mladi nemaju higijenu i vodu naprave bunt i popale sve... mi smo toliko navikli da se saginjemo da bi i tada ćutali... e to je tuga.
    (Maksa, 5. oktobar 2019 10:30)

    # Link komentara

  77. Toliko sam se suzavca nagutala u Beogradu...
    Zelim jos jednom da zahvalim nepoznatom mladicu koji me je spasio u stampedu kod Skupstine, kad sam se nasla sama, odsecene od svojih prijatelja, zaslepljena od suza.

    Vec skoro 15 godina sam negde daleko, na zapadu... u jednom momentu covek mora da sagleda realno situaciju.

    Moja nocna mora se ostvarila.
    Presvuceni radikali su dosli na vlast.

    Zivot je isuvise kratak.
    (Anja, 5. oktobar 2019 10:26)

    # Link komentara

  78. Oprosti ali to mi nije bas jasno pogotovo sto Kostunica kao predsednik drzave nije imao nikakvu izvrsnu vlast.
    (Branislav, 5. oktobar 2019 08:47)
    Pa nema je ni dandanašnji predsednik države, a vidi ti čuda velikoga!:)
    (samo da primetim, 5. oktobar 2019 10:23)

    # Link komentara

  79. 5. Oktobar je najveća laž u srpskoj istoriji, najveća šarena laža od koje počinje "demokratija"! Do njega je došlo zbog nenormalnih i ratnih godina. Narod je ovim događajem dobio NIŠTA!!! Svi likovi zbog kojeg se desio 5. oktobar su i dalje tu jači nego ikada. Oni koji nisu odlično su zbrinuti kao i njihove porodice. Ovaj datum će biti zapamćen kao početak Matriksa u koji je ubačen narod Srbije!!! Neki trzaji po socijalnim mrežama se oseti ali dalje od toga u procesu prihvatanja realnosti i njenoj normalizaciji se ne ide ili jedva osetno....
    (Nikad dočekani 6. Oktobar, 5. oktobar 2019 10:22)

    # Link komentara

  80. Za sve mlađe generacije koje ne znaju značaj 5og oktobra, dovoljno je reci da su za vreme Slobe ubijani ljudi kao u lovištu. Dovoljno je napomenuti ubistva:ministra odbrane Pavla Bulatovica, ministra unutrašnjih poslova Sokolovica, predsednika FSS Bulatovica, policijskih funkcionera Stojicica Badze i drugih, načelnika BG policije Boška Buhe, direktora JATa Žile Petrovića, predsednika izvrsnog veća Vojvodine Perosevica, Stambolica, saradnika Vuka Draškovića, da ne govorimo o novinarima Curuviji, Dada Vujasinović i još mnogima. Posle 5og oktobra koliko god da je loše, mnogo je bolje nego sto je bilo. Barem te ne hapse zbog govora. Barem ne čekaš u redu za hleb. Barem te ne mobilisu za rov. Barem je dinar stabilan, a plate redovne kolike god da su.
    (Miki, 5. oktobar 2019 10:20)

    # Link komentara

  81. Ma super mam je sada svi se obogatili a nas sveli na socijaju.Bravo odvratnih li lazljivaca to jest,politicara...
    (Aca, 5. oktobar 2019 10:18)

    # Link komentara

  82. Borili se za neku demokratiju a evo u 2019 komunizam,diktatura, medijski mrak kakav nikada nije vidjen.Ej bre u to Slobino vreme mogao si vise opoziciju da gledes na TV nego samog Slobu.Od Draskovica,Seselja,Djindjica,Tadica ma sva ziva opozicija se vrtela na TV.U vreme DOS Radikali i sada Naprednjaci isto tako non stop na TV.A sta imamo danas,mrak,svi kanali su katastrofa toliko su mi se zgadili da ih uopste ne gledam.Cenzura,botovi sendvicari,cak se i u sport mesaju,kada su izbori ulaze ti u kucu po tri puta da te vrbuju,zovu te na telefon,taksi te ceka ako glasaš za njih znaci užas.
    (Back in Black, 5. oktobar 2019 10:17)

    # Link komentara

  83. A ko da obelezava? Seselj, Vucic, Dacic, Vulin, Z. Mitrovic, Karici, Mrkonjic, Nikolic, Martinovic, Gojkovicka? Nemojmo se zavaravati...

    Zorane, oprosti nam!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (djolehaubica, 5. oktobar 2019 00:26)
    A moze i ovako, a ko da obelezava? Goran Vesic, Beba popovic, Ceda Jovanovic, Zeljko Mitrovic, Dinkic, Nebojsa Covic...Nemojmo se zavaravati sa "Zoranovim" kadrovima i Zoranovim ljudima od poverenja. Jos uvek pamtim kako je branio "Pink" tada, "nama trebaju profitabilni mediji, pa ne mogu svi da zive na grbaci drzave"...Bog da mu dusu prosti, ali i on je debelo odgovoran sto se promene nisu desile, na kraju je i platio svoju druzbu sa djavolima, pa nije Vucic u Skupstinu 5.oktobra dovlacio Legiju i zemunski klan, kao i promovisao "Delije" u prvoborce petooktobarskih promena.
    (Dacha, 5. oktobar 2019 10:16)

    # Link komentara

  84. Da mi je onda bila sadasnja pamet, ne bih izasao na ulice i gutao suzavac.
    (Nikola Marinkovic, 05. oktobar 2019 07:26)

    Da mi je onda bila sadasanja pamet, izasao bih na ulice i gutao suzavac i 6-og oktobra, i 7-og, i 8-og...,sve do kad je zaista i trebalo.
    (MaliCiga, 5. oktobar 2019 10:16)

    # Link komentara

  85. 5. Oktobar je svadba a ne revolucija, gde je jedna kompromitovana "dama" (deo stare političke elite) tražio novi identitet. Mlada na toj svadbi (Koštunica) nije tražila ni brak, ni decu, ni lepuškastog mladoženju, već, samo prezime (Demokratović)
    - a onda mladoženja može da ide u istoriju.
    A mladoženja (Đinđić), ženi se zbog miraza (vlast). Na svadbi svi svatovi nose cvet u reveru, samo su jedni sa mladine, a drugi sa mladoženjine strane.
    Epilog znate!
    (Vizantinac, 5. oktobar 2019 10:13)

    # Link komentara

  86. Nikad nije kasno - za 6.oktobar.
    (Pera pisar, 5. oktobar 2019 10:13)

    # Link komentara

  87. Srbija je 5.Oktobra doživela Demokratiju !!!

    Pošto Srbija u svakom Veku doživi maksimalno 10 godina Demokratije a sve ostalo je Diktatura 1902 - 1912 i
    2001 - 2012 god.

    Gospodo to bi bilo sve od Demokratije u ovom Veku.

    sad uživajte...
    (3210, 5. oktobar 2019 10:12)

    # Link komentara

  88. Najžalosnije od svega je što 70% glasača u Srbiji glasa za Miloševićevu i Šešeljevu politiku, a koju smo mi rušili 5. Oktobra, sada je potpuno jasno,bezuspešno. Lično mislim da ovaj narod ima veliki problem u mozgu i zaluđenošću Kosovom, Rusijom, SrBstvom.... Kažem to, jer se družim i sa intelektualcima i sa “običnim” narodom i vidim kako razmišljaju. Do moje smrti za jedno 20-30 godina, bojim se da se ništa ovde neće promeniti. Ne postoji čovek u ovoj državi koji vredi ni crno ispod nokta Zorana Đinđića.
    (Aleksandar, 5. oktobar 2019 10:11)

    # Link komentara

  89. Tih godina smo imali petlju da izlazimo na trgove, da se bijemo sa milicijom, gutali smo suzavac, trpeli bitange, a sad? Kuckanje po tastaturi i kukanje na sve i svasta!
    (DraganCe, 5. oktobar 2019 10:08)

    # Link komentara

  90. kakva ispala...
    (milam, 5. oktobar 2019 10:02)

    # Link komentara

  91. 5 oktobar je nesto najbolje i najpametnije sto je uradio srpski narod u poslednjih 100 godina !
    (Istorijski datum, 5. oktobar 2019 10:02)

    # Link komentara

  92. Komunizam je padao redom krajem 80-ih i početkom 90-ih.jedino se ovde zadržao čak do 2000 god i što je najgore evo 2019 i dalje je tu u malo drugačijem obliku...znači mi smo u situaciji sada u kojoj su npr Rumuni bili 89 god ili Slovaci itd. Pa vi vidite koliko kasnimo i gde živimo...

    Po komentarima vidim da nisam samo ja očajan, ali kad izadjem u grad nekako mi se čini da ima baš mnogo ljudi koji imaju novca za pristojan život i to me baš čudi jer ne znam nikog iz svoje okoline ko se ne bavi kriminalom a da ne grca od prvog do prvog...

    Daće bog da odem sledeće god od 300 e mesečno više ne mogu
    (agent mahoun, 5. oktobar 2019 09:59)

    # Link komentara

  93. Imali smo 55 godina jednoumlja i samo 19 godina relativne slobode.
    Mislimo da je ovih 19 godina dovoljno da promeni prethodnu svest?
    E pa nije!
    Potrebno je barem jos toliko.
    (Fake, 5. oktobar 2019 09:59)

    # Link komentara

  94. Петог октобра запаљена је зграда Народне Скупштине Србије - што ни један страни непријатељ није учинио.
    (jeremija, 05. oktobar 2019 07:56)
    Zato sto je iz te Skupstine stigla naredba da se na sopstveni narod izvedu tenkovi na Beogradske ulice, sto su cinili samo jos najveci strani zlocinci. Narod pamti takve stvari i zna da bude vrlo nezgodan, bilo gde na svetu. Uvek kada su imali nenarodni, pljackasi, zlocinacki ili diktatorski rezim, radili su to isto, bilo gde od istoka do zapada.
    (NSBGD, 5. oktobar 2019 09:55)

    # Link komentara

  95. Bot ekipa radi punom parom. To što ste nam jednom uništili živote vam nije dovoljno. Šta hoćete bre više od nas vi kvazi socijalisti, radikali i neoradikali? Nikada se nećemo složiti jer vi ste neosvešćena gomila isključivih ljudi sa kojima nikakva komunikacija ne može da postoji.
    (Grut, 5. oktobar 2019 09:51)

    # Link komentara

  96. Cekam 6ti oktobar.
    Necu odustati.
    (Gradjanin Srbije, 5. oktobar 2019 09:51)

    # Link komentara

  97. (ex setac, 05. oktobar 2019 01:04)

    Ti čoveče nisi bas pri čistoj svesti kad kažeš 'dragi Slobo'???! U pravu si za to da su ovi posle njega isto bili lopovi, ali da kažeš dragi Slobo za nekoga ko je uništio sve, raspala se prvo zemlja, inflacija, pa ratovi, to baš nije normalno da posle svega to kažeš. Mi smo još početkom 90tih trebali bez ratova da pustimo ljude da odu svako svojim putem (mislim na države ex yu), da damo amerikancima da naprave tada bazu kod nas i sve bi bilo drugačije. U najgorem slučaju bilo bi isto kao sad, ali ne bi bilo bombardovanja, a to je ogromna razlika.
    (bojan, 5. oktobar 2019 09:49)

    # Link komentara

  98. 9. mart '91 jedini i pravi momenat...sve nakon toga...prosao voz...
    (Lesa, 5. oktobar 2019 09:43)

    # Link komentara

  99. Ja neću nikada zaboraviti 5-ti oktobar, dan kada smo mi pokazali svoje slobodarsko i demokratsko lice. Nažalost, neću zaboraviti i 6-ti oktobar, jer smo toga dana propustili priliku da napravimo demokratsku zemlju i da zauvek raskrstimo s prošlošću. Tada su se provukli svi oni koji nas danas jaše. 6-ti oktobar - dan propuštenih prilika.
    (SSSS, 5. oktobar 2019 09:40)

    # Link komentara

  100. Da je 6.oktobar,u punom smislu te reci dosao-nije.Opet,sta god ko rekao,da je danas(ne mislim samo na period ove vlasti,vec na ceo period posle 5.oktobra) bolje stanje u drzavi-jeste.Ne ratujemo,nemamo sankcije,u zemlji ima svega,plate su vece,mozemo slobodno da putujemo,a vlast se smenjuje na izborima.Cinjenica je i da smo okupirana i poluslobodna teritorija,mada,opet,koja drzava u Evropi to nije?
    Hvala svim ucesnicima 5.oktobra,najveceg dana moderne srpske istorije.
    (Meroni, 5. oktobar 2019 09:33)

    # Link komentara

  101. Šta reći...sem da ova bratija ode a da se bivši ne vrate.
    (Viktor, 5. oktobar 2019 09:31)

    # Link komentara

  102. setao,probijao kordone,gutao suzavac....behu romanticne te 90te a ja klinac i budala,gospoda koja je zajahala na vlast posle 5.okt. se nakrala samo tako,prodali ste sve,kosovo gurali pod tepih sve vreme...smucili ste se ljudima,vi ste krivi sto su sad ovi na vlasti vi i niko drugi!
    (leri ptica, 05. oktobar 2019 07:23)
    ne slazem se sa ovim u vezi Kosova. Pre ce biti da su Kosovo gurali na povrsinu i zamlacivali nas a da su druge stvari gurali pod tepih.
    (aca, 5. oktobar 2019 09:27)

    # Link komentara

  103. Podrzavam predsednika Vucica, njega i samo njega. Kako on kaze, tako treba i da bude.
    (peti oktobar, 5. oktobar 2019 09:20)

    # Link komentara

  104. Šansa je propuštena 6.oktobra kada je po kratkom postupku trebalo presuditi "nekima". Sada "neki" presuđuju nama. I jasno su nam dali do znanja 12.marta 2003. godine da ćemo dočekati ovaj scenario....
    (Vojvođanin, 5. oktobar 2019 09:14)

    # Link komentara

  105. Najveci poraz 5. oktobra je to sto su do vlasti dosli ponovo ti koji su vladali do 5. oktobra. Prvi korak je verovatno ubistvo Djindjica.
    (Magicni krug, 5. oktobar 2019 09:10)

    # Link komentara

  106. Obećali deomokratuju uveli kleptokratiju.
    (snovidjenje, 5. oktobar 2019 08:51)

    # Link komentara

  107. Los Angeles, 05. oktobar 2019 03:58)
    Dobra analiza. 100% u pravu. Nazadnjaci su većina.
    (Tanjug, 5. oktobar 2019 08:47)

    # Link komentara

  108. @Kostunica sprecio zabranu SPS-a i radikala i unazadio nas bespovratno
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Xman, 5. oktobar 2019 01:35)

    Cek,
    Kostunica nas unazadio zato sto ih nije zabranio a ostatak je ok iako se talio sa SPS i JUL (Bane Ivkovic, Tomici, Zeljko Mitrovic, Miskovic...)
    Oprosti ali to mi nije bas jasno pogotovo sto Kostunica kao predsednik drzave nije imao nikakvu izvrsnu vlast.
    (Branislav, 5. oktobar 2019 08:47)

    # Link komentara

  109. Revolucija koju su pojeli skakavci.
    (Čekajući Metroa, 5. oktobar 2019 08:45)

    # Link komentara

  110. 05. oktobar je napravljen sa ciljem da ne osvane 06. oktobar, kako bi se nastavio kontinuitet sa komunizmom nametnutom Srbiji 1944. godine.
    (Stingray, 5. oktobar 2019 08:43)

    # Link komentara

  111. Milošević je bolji od ovih.
    (No one, 5. oktobar 2019 08:40)

    # Link komentara

  112. Osecam da su me izdali i prodali lideri DOS-a a vidim i da Milosevicu ne moze bas da se natovari na teret sve ono za sta su ga najpre oni optuzivali jer su prakticno isti.
    Za 12 godina sam shvatio da je Milosevic i sva ona ekonomska razaranja posle njega zapravo autenticna srpska politika u kojoj postoji samo "ja".
    U glavi mi jos odzvanjaju Miloseviceve reci kada je rekao da ce zemlju rasprodati a fabrike zatvoriti u saopstenju u kome je priznao izborni poraz.
    Narodni bunt je iskoriscen da ondasnja (a i sadasnja) komunisticka oligarhija (politicka i finansijska) promeni kolosek i sada je potpuno jasno, konacno, nesumnjivo i neopozivo, da bez jedne jako temeljne lustracije Srbiji ne moze biti bolje. U suprotnom cemo tonuti sve dublje u dugove, nezaposlenost, kriminal i krizu. Prvobitna akumulacija kapitala u Srbiji ne moze da postoji jer nemamo moralne pretpostavke za tako nesto.
    (ćirić goran, 05. oktobar 2019 01:09)

    fabrike su bile prakticno zatvorene 90tih,drzava ih je odrzavala otvorenim,samo da ne bi narod bio besposlen,plate su bile mizerne,tehnologija zastaraela,... Cim se otvorilo trziste, naravno da je sve propalo, da li verujes da je zastava mogla s jugom nekom da konkurise???
    (cibi, 5. oktobar 2019 08:34)

    # Link komentara

  113. Nadao sam se da ce biti bolje sve dok se demokrate nisu 2008.ujedinile sa Dacicem, samo da bi opstali na vlasti.
    Tako su 5.oktobar pretvorili u farsu.
    (pedja 71, 5. oktobar 2019 08:33)

    # Link komentara

  114. Ovo što danas imamo je 7.oktobar a imamo ga jer nije bilo 6. oktobra.
    (Darko, 5. oktobar 2019 08:32)

    # Link komentara

  115. Deset godina pokusavanja, toliko zrtvi, a onda Kostunice kaze, nema veze Milosevici ljudi su bili dobri, neka nastave da rade kao i do sada.

    I eto gde smo, u reprizi devedesetih.
    (Srb In, 5. oktobar 2019 08:32)

    # Link komentara

  116. da je ostao,sad bi na racunare i mobilne telefone, vecina nas gledali kao na neko cudo, koji pojedinci donose iz sveta...
    (cibi, 5. oktobar 2019 08:28)

    # Link komentara

  117. Jel moze neko od gospode poslanika u Narodnoj skupstini da postavi pitanje da ministarstvo policije objavi spisak umetnickih slika Save Šumanovića, Petra Lubarde i drugih dragocenosti koje su za vreme paljenja Skupštine SRJ pokradene i još nisu pronadjene, spisak dragocenih predmeta (stolice ne računam) koji su pronadjeni/oduzeti i vraćeni, da li je protiv ijednog počinioca kradje ili, eventualno lica (tajkuna/političara) kod kojeg su pronadjene ukradene državne dragocenosti pokrenut krivični postupak i u kom statusu su ti eventualni postupci? Čuo sam da su slike naših umetnika koje su "pale za slobodu" udarne grupe navijača zadužene za paljenje i pljačku Skupštine za sitne pare preprodale novim političarima i njihovim prijateljima tajkunima i da vise po njihovim salonima. Država sponzoriše ovu pljačku time što uporno odbija da javno objavi i na internet postavi nazive i reprodukcije pokradenog nacionalnog blaga. Bar da se stide moćnici koji ih drže po svojim privatnim zbirkama i uz tompus i konjak prikazuju prijateljima političarima u državu u kojoj ce sigurno biti bolje, za dve do tri godine.
    (Kapetan Kuka, 5. oktobar 2019 08:25)

    # Link komentara

  118. Ništa se nije promenilo. Univerzum kao da je skrenuo u pogrešnu vremensku liniju par godina posle 5. Oktobra, pri čemu nam se dešava ovo danas. Pozadina tog režima tada je opstala do dan danas i nastavila da manipuliše nacijom, samo na malo prefidniji način nego tada.
    Uzalud smo se borili da promenimo nešto. Skoro pa 20 godina kasnije radimo za plate od 300-400e.
    Ova zemlja je mogla da bude prelepa za život. Korupcija, politički kriminal i stranačko zapošljavanje su je uništile zauvek.
    Želim svim mladima koji ne uspeju da ostvare kapitalizam, da pobegnu odavde i nikad se ne vrate. Na nekom drugom mestu rintate po 12 sati, ali bar znate za šta ginete.
    (student master studija, 5. oktobar 2019 08:18)

    # Link komentara

  119. Jedini dan sa trackom nade da bi nesto moglo da krene bolje! Hvala svim politicarima od 90tih do danas. Sta bih sve napisao, nece pustiti komentar
    (idemo odavde, 5. oktobar 2019 08:16)

    # Link komentara

  120. Bio sam vrlo mlad,i moram da priznam,ta generacija je mnogo hrabrija od ove danasnje,gde ukljucujem i sebe.
    (samo_pitam, 5. oktobar 2019 08:15)

    # Link komentara

  121. Ja, kao i stotine hiljada običnih, poštenih građana Srbije sigurno nismo, niti ćemo ikada zaboraviti 5. oktobar, kada smo rizikujući svoje živote došli preko policijskih barikada i zabrana do Beograda da bi svojom masovnošću pokazali i dokazali nenarodnom režimu da mu je došao kraj. Za razliku od mnogih, danas fol opozicionara, koji se sete 5. oktobra jedanput godišnje kada pred TV kamerama s' puno "emocija" evociraju taj datum, i aktuelnog vođe koji sada pominje dr Zorana Đinđića u pozitivnom kontekstu!? Gadite mi se svi!!!
    (Moca NS, 5. oktobar 2019 08:14)

    # Link komentara

  122. bio sam klinac tada. svi su pricali o tome, bolji zivot itd..19god kasnije na vlasti su opet isti,a DOS nije ama nista uradio. i dalje se lozimo pricama o kosovu,zivimo sve bednije. buducnosti ovde nema,na zalost.
    (AlenBor2, 5. oktobar 2019 08:11)

    # Link komentara

  123. Propustena sansa.
    (freality, 5. oktobar 2019 08:04)

    # Link komentara

  124. Verovatno je najveca greska sto niie bilo sestog oktobra ali vrana vrani oci ne vadi.
    (kralj, 5. oktobar 2019 08:04)

    # Link komentara

  125. Naravno da je zaboravljen kad nije uspeo...bio, video, nadao se, razocaro se...
    (Neko, 5. oktobar 2019 08:03)

    # Link komentara

  126. 19 godina kasnije, isti zločinci su na vlasti... Srbi nikad i ništa neće naučiti.
    (Sremac, 5. oktobar 2019 08:03)

    # Link komentara

  127. Da su francuzi stali i poceli da kukaju kako je opet sve isto posle jedne neuspesne revolucije, danas ne bi bilo republike. Nakon 19 godina, nama i dalje fali taj 6. oktobar, zato i kukamo.
    (castle.rs, 5. oktobar 2019 08:03)

    # Link komentara

  128. i malo po malo, vratili smo se na staro :(
    (pera, 5. oktobar 2019 08:01)

    # Link komentara

  129. Lepo su nas navukli.
    (Srbin, 5. oktobar 2019 08:01)

    # Link komentara

  130. Od tada do danas ni pedalj nismo odmakli.
    (drakula, 5. oktobar 2019 08:00)

    # Link komentara

  131. Објективно нема шта ни да се слави, из два разлога. Први је што су се људи које смо својом борбом тада довели на власт показали недостојнима указане части и историјске прилике коју су проћердали. Они су својом неиживљеношћ, алавошћу, склоношћу ка корупцији и отвореним презирањем народа искомпромитовали читаву идеју. Толико су се огадили народу да је пристао чак и да ови данашњи дођу на власт, само да би њима једном видео леђа. Други разлог је што се након обарања Милошевића није ишло до краја у чишћењу друштва од његових некадашњих сарадника и слугу. Нико није доживотно лустриран ни осуђен. Никоме није одузета имовина стечена корупцијом. Зато данас поново имамо на власти његове некадашње "јахаче апокалипсе": Дачића, Вулина, Вучелића, Палму, па и у његово време "малог" Бранка Ружића који је производ истог система вредности. О Вучићу који је био његов министар информисања у време када су по Београду убијани новинари (Ћурувија) да и не говорим.
    (Pantagruel, 5. oktobar 2019 07:58)

    # Link komentara

  132. Као један од учесника тих демонстрација, жао ми је што сам довео ДС и ДСС на власт.

    Изневерили су све што су могли! Све што се дешава данас, укључујући и овакав СНС, је последица квази демократа, преобучених комуњара, који су једно причали, а рукама радили нешто сасвим друго!
    (Перица, 5. oktobar 2019 07:57)

    # Link komentara

  133. Dan najvece greske srpskog narida.
    (monty, 5. oktobar 2019 07:56)

    # Link komentara

  134. Петог октобра запаљена је зграда Народне Скупштине Србије - што ни један страни непријатељ није учинио.
    (jeremija, 5. oktobar 2019 07:56)

    # Link komentara

  135. Oktobra imam rodjendan.
    (Miki Veliki, 5. oktobar 2019 07:53)

    # Link komentara

  136. Mi koji smo ucestvovali, cistog studentskog srca, sa ponosom cemo se zauvek secati...
    (Milos, 5. oktobar 2019 07:53)

    # Link komentara

  137. Zašto se čuditi “zatiranju” duha petog oktobra, kada se narod svojim glasovima “vratio” onima zbog kojih se peti oktobar i dogodio? Srbi su kao narod jedino apsolutno dosledni u donošenju pogrešnih izbora i surovom istrajavanju u tom mazohizmu.
    (Josarian, 5. oktobar 2019 07:52)

    # Link komentara

  138. Baznacajan datum. Skinuli ste coveka sa vrha, a niste bili spremni da se odreknete socijalizma, dan danas ocekujete da vam drzava otvara radna mesta, propisuje uslove poslovanja, hteli biste i da odredjuje plate i radno vreme. Srbija ne veruje u privatnu inicijativu, licnu odgovornost i kapitalizam. Nije Milosevic bio problem sto se jasno vidi po svim liderima posle njega, mentalitet naroda jeste, a to se nazalost nije promenilo. Zato je Srbija u mnogo goroj situaciji danas nego pre 20 godina
    (Miladin, 5. oktobar 2019 07:50)

    # Link komentara

  139. Od tada su samo Jos veci lopovi stigli a ovi su sada sve prevazišli...
    (Srdjan 87, 5. oktobar 2019 07:50)

    # Link komentara

  140. Sad je potrebno cutati o tom dogadjaju, ipak je to bio samo uvod u najvecu pljacku Srbije. Nista demokratija, svrgavanje diktatora... i sve ostale gluposti koje su gradjani progutali, a neke jos gutaju. Samo je bilo bitno napuniti dzepove. Pogledajte samo imovinske karte nasih politicare, istina mnogi su dobili poklon od “tetke” ali tek posto su uzjsili vlast. Takodje, ovo je i 19 godina price o donosenju zakona o poreklu imovine.
    (gorki, 5. oktobar 2019 07:49)

    # Link komentara

  141. Sirota devojka. Slava joj.
    (ana, 5. oktobar 2019 07:44)

    # Link komentara

  142. Da je bilo 6. oktobra i da se Srbija iskreno posvetila evroatlanskim integracijama danas bi ova zemlja bila lepo mesto za život.
    (Oleb, 5. oktobar 2019 07:44)

    # Link komentara

  143. Da nije bilo Voje Kostunice sada bi ziveli kao slobodni ljudi
    (Bg, 5. oktobar 2019 07:44)

    # Link komentara

  144. Da zaboravimo prazne prodavnice, redove za hleb i mleko, benzin u kantama, restrikcije struje, cetiri petine nafte i duvana u sivim tokovima, kiparske milijarde, ratove, zrtve, izbeglice, 18 meseci kasnjenja penzija plus veliki dug, dug za deciji dodatak 2 godine, prosecna plata 25 maraka a 2012. je bila skoro 400 evra. U NB je bilo 500 miliona dolara devizne rezerve a 2012. je bilo preko 11 milijardi. Da zaboravimo Jezdu i Dafinu, rekordnu inflaciju, 800.000 radnika ostalo bez posla a ostali na dugogodisnjim odmorima, veliki giganti propali 90-ih, opustosen penzioni fond, bahatost rezima, bombardovanje. Zar je ovo sve malo? Na kakav republicki budzet je dosao Djindjic...
    (Velja, 5. oktobar 2019 07:43)

    # Link komentara

  145. Svake godine ista glupava vest o petom oktobru. Nekakav osvrt na prošlost, želje i snovi o budućnosti...Dosadno je.
    (Neven, 5. oktobar 2019 07:42)

    # Link komentara

  146. Svaka cast ko nije dozvolio da se srs i sps zabrane zakonom liderima ispita poreklo imovine a husckacima teska robija i naravno lustracija i sa svih javnih funkcija da lete lopovi...
    (Naki, 5. oktobar 2019 07:42)

    # Link komentara

  147. Rekao bih da nam treba novi...
    (noen, 5. oktobar 2019 07:41)

    # Link komentara

  148. Dzabe ste krecili...
    (ozezi po muvi, 5. oktobar 2019 07:39)

    # Link komentara

  149. I dosla nova vlast na spaljenu i unistenu zemlju od ratova i bombardovanja.Za vreme ratova svi vojno sposobni otisli na ratista a fabricke hale opljackali ko god je stigao.Prodavalo se po pijacama a masine iz fabrika prodavane u susedne zemlje.Budzet nije postojao samo je bila najezda kriminalaca i ubica.Bolnice bez posteljine i lekova sve se od kuce nosilo.UZAS BIO
    (Slavko, 5. oktobar 2019 07:39)

    # Link komentara

  150. Šesti oktobar je ovom društvu bila zadnja šansa. Da se desio, sve vlasti posle bi se plašile da rade šta hoće. Ovako je "pa šta" postala glavna reč...
    (Izhlapjeli starac, 5. oktobar 2019 07:38)

    # Link komentara

  151. I 19. godina kasnije zivimo u mulju i blatu iz koga nikad nismo ni izasli. Cesto se pitam zasto smo toliko losi sami prema sebi. Siguran sam da Srbija ima vecinu dobrih i pametnih ljudi ali uvek na vlast isplivaju najgori. I to prolazi ovde vec 30 godina. Unistene generacije, bezakonje, ratovi, korupcija i kriminal. Poceli smo da licimo na evropsku Kolumbiju. A narod u blatu iako sam siguran da bi svi zeleli da zive u urednoj i uredjenoj drzavi. Sta je to sa nama da sami sebe unistavamo sve ove godine. Mladi nam beze iz zemlje, primitivizam i bahatost vlasti razdire ovo drustvo. Kao da u nasem dnk kodu imamo neki podanicki kod/zapis. Nesto sto nam u 21. veku nedozvoljava da zivimo kao normalan svet. Bojim se da ce i za 19. godina biti isto ili cak i gore stanje. Jedino sto je sigurno da ce Srbija za kratko vreme izgubiti svoje stanovnistvo i nestati sa pozornice. Slabi narodi su i kroz istoriju nestajali tako da i nece biti i neka velika steta.
    (bgsale, 5. oktobar 2019 07:35)

    # Link komentara

  152. После 19 година могу само да кажем да је Војислав Коштуница једина светла тачка тога дана за који сам веровао да ће бити прекретница у нашим животима.
    (Локомотива, 5. oktobar 2019 07:33)

    # Link komentara

  153. Da, srusen je Milosevic, ali ne i njegov rezim. Tu je Dacic...
    (Mujo11, 5. oktobar 2019 07:28)

    # Link komentara

  154. Mislim da moja generacija zali zbog ove promene! Kazu sipali ste gorivo iz flase,namirnice(so brasno ulje...) cekali u redu kad stigne,ubio Milosevic konkurente itd...a sada je sve super? Sve ima? Ima,ali ne mozes sve da kupis! Svejedno je kako sipas gorivo kad ga sipas za 1000din! Dzaba Linde i Rode kad i dalje se upisuje u svesci u lokalnoj prodavnici! Ovi posle njega ubili premijera eeej,da ne pricam o konkurentima!
    Jos nesto,da su sada ovakve demonstracije,sadasnji ovaj,moralni vodja ovaj bi nas pogazio sa vulinovim tenkovima lagano i demokratski!
    (Znam da necete da objavite ali da probam, 5. oktobar 2019 07:28)

    # Link komentara

  155. Nadao se.
    Verovao im.
    Prodali me.
    Utalili se.


    Jedina svetla tacka ostao Kostunica a oni protiv kojih smo se borili ponovo jasu na nasim ledjima. Da mi je onda bila sadasnja pamet, ne bih izasao na ulice i gutao suzavac.
    (Nikola Marinkovic, 5. oktobar 2019 07:26)

    # Link komentara

  156. Kako da ne bude skrajnut i zaboravljen kada su na vlasti i dalje Slobina deca koja nastavljaju da sprovide feudalnu politiku voljenog im vodje. Otisao sam pocetkom devedesetih, vratio se i bio u Beogradu tokom visemesecnih demonstracija 1997. Posle neuspeha onih protesta ponovo otisao iz srbije i opet se vratio krajem 1998, nato bombardovanje, pa 5. Oktobar, nakon cega mi je postalo jasno da su se bivsa crvena burzoazija i njihovi potomci duboko uvrezili u srz samog srpskog bitisanja. 2001. opet put pod noge i do dan danas. Zauvek zgadjen onima koji su mi unistili san o modernoj, slobodnoj (ne Slobodanovoj), srecnoj i naprednoj (ne naprednjackoj) Srbiji. Ljudi kojima je jedino vazna licna korist i nije ih briga za to sto Srbija za najdalje dva veka nece ni postojati ako se hitno ne zauzmemo golim opstankom naroda i napravimo ozbiljnu drzavu. Sa nejakim urosima i njihovim slugama i slugicama koji gledaju samo licne interese to je vise od utopije. Pocivajte u miru snovi o majci Srbiji. Maceha je pobedila.
    (Grobar-España, 5. oktobar 2019 07:23)

    # Link komentara

  157. setao,probijao kordone,gutao suzavac....behu romanticne te 90te a ja klinac i budala,gospoda koja je zajahala na vlast posle 5.okt. se nakrala samo tako,prodali ste sve,kosovo gurali pod tepih sve vreme...smucili ste se ljudima,vi ste krivi sto su sad ovi na vlasti vi i niko drugi!
    (leri ptica, 5. oktobar 2019 07:23)

    # Link komentara

  158. Миленијумска превара.
    (Кикина, 5. oktobar 2019 07:15)

    # Link komentara

  159. Najsrećniji dan mog života - dan kad su pošteni ljudi prestali da budu taoci neljudskoj vlasti Slobodana Miloševića. Veliki dan koji nije doneo pobedu, ali je otvorio put ka njoj.

    Pobeda velikih ideja dolazi u tri faze: objava nove ideje, reakcija starog sveta na nju i konačna pobeda nove ideje. Živimo u doba reakcije starog sveta, gde političke i ljudske karikature, groteske, predstavljaju ludilo devedesetih kao neku borbu za slobodu i tradicionalne vrednosti. Francuskoj revoluciji je trebalo 56 godina da ostvari svoj cilj - slobodu, pravdu i jednakost za sve ljude, pa će i Srbiji će biti potrebno oko pola veka da postane zemlja (i narod) slobodnih i srećnih ljudi, kada će devedesete i sve u vezi njih biti odbačeno od društva.

    Srećan Vam 5. oktobar, dan kada su završene devedesete!
    (Hranislav Vilanovski, 5. oktobar 2019 07:12)

    # Link komentara

  160. I, jesu li pobedili ili nisu....? Koji je rezultat bio na kraju....0:0 ???
    (Stojadin, 5. oktobar 2019 07:06)

    # Link komentara

  161. Sve je isto, samo njega vise nema.
    (Bojan, 5. oktobar 2019 07:05)

    # Link komentara

  162. tada sam sa tatom izasao da setam bio sam ponosan sto sam deo tima koji ce Srbiju odveati napred.....evo sada mnogo kasnije iskreno kad dodje 5 oktobar osecam se jadno
    (Dule zlodelo, 5. oktobar 2019 07:05)

    # Link komentara

  163. Sve smo mogli mi
    da je duži bio dan...
    (Cile Mile, 5. oktobar 2019 06:56)

    # Link komentara

  164. bio sam ispred skupstine tad i da sad nisam procitao naslov ne bih se ni setio 5. oktobra.
    (aca, 5. oktobar 2019 06:56)

    # Link komentara

  165. Trebao nam je 06. oktobar i lustracija bez koje nam se ovo sve desava.
    (Lane, 5. oktobar 2019 06:55)

    # Link komentara

  166. Na zalost zaboravljen...
    (Gradjanin, 5. oktobar 2019 06:54)

    # Link komentara

  167. B92 je bio svetionik slobodne reči i misli u Srbiji godinama pre i posle 5-tog Oktobra...
    (Pera, 5. oktobar 2019 06:47)

    # Link komentara

  168. Bili smo puni nade u bolju budućnost. Nažalost lideri DOS-a su sve to prokockali i svojim delovanjem doveli ove satrape ponovo na vlast. Sada nema ni puno nade u boljitak.
    (SaleBg, 5. oktobar 2019 06:46)

    # Link komentara

  169. Policija nas upropasti, uvek stiti politiku umesto svog naroda!
    (Sasa, 5. oktobar 2019 06:45)

    # Link komentara

  170. Najveća sramota ovog naroda... I to ne zbog ne zadovoljstva naroda, već zbog toga što su do tad kriminalci radili za državu, a od tad država radi za kriminalce.
    (Mare, 5. oktobar 2019 06:44)

    # Link komentara

  171. Заборављен, јер злоупотребљен ради личног богаћења тадашњих лидера промена. Протесне шетње које су претходиле нису заборављене.
    (Геца м, 5. oktobar 2019 06:44)

    # Link komentara

  172. Ukratko, protraćena ogromna pozitivna energija i propuštena velika šansa da se mnoge stvari stave na svoje mesto. Da li smo mnogo odmakli od tad do sad? Nisam baš siguran.
    (DukiNS, 5. oktobar 2019 06:41)

    # Link komentara

  173. 5. 10. nije zaboravljen ali zbog svog cilja je potisnut. Vodje su se obogatile a Srbija je pokradena. Narod sa ulica je razocaran, pogotovo sto su isplivale na povrsinu mnoge mutne radnje.
    (OK Real, 5. oktobar 2019 06:30)

    # Link komentara

  174. Sve je isto, samo njega nema
    (srpskaposla, 5. oktobar 2019 06:22)

    # Link komentara

  175. Izneverena ocekivanja..
    (nvo gmo, 5. oktobar 2019 06:15)

    # Link komentara

  176. Dzo je mozda bio bagerista, ali je tog dana ipak vozio utovarivac
    (nervozni platipus, 5. oktobar 2019 05:49)

    # Link komentara

  177. Koji su tada skunuti su sada na vlasti opet. Mi koji smo videli zla sada sve to gledamo iz daleka. Oni sto su ostali, jos jedna generacija u Srbiji protraci zivot.
    (Na istoku stare price, 5. oktobar 2019 05:37)

    # Link komentara

  178. Sansa koju smo propustili da budemo deo normlnog sveta i da normalno zivimo.Ovako, nasi politicari(DS,SNS,SRS,SPS,LDP......) su uspeli ono sto ni NATO nije uspeo svojim bombama,a to je da ubiju volju ovom narodu.
    Kakav je to polet bio kada je Skupstina gorela....nada se rodila,ali je brzo umrla.....
    (Brigate Rosse, 5. oktobar 2019 05:24)

    # Link komentara

  179. Sjahao Kurta da uzjase Murta, pa posle sjahao Murta i sada nas opet jase Kurta.
    Rezultat 5 oktobra.
    (Gru, 5. oktobar 2019 05:05)

    # Link komentara

  180. Nije zaboravöjen, vec neprezaljen kao prilika da se oni koji su do tada vladali Srbijom i nasim sudbinama zauvek uklone iz politickog i svakog drugog oblika javnog zivota nase zemlje.
    (kvazi sveda, 5. oktobar 2019 05:05)

    # Link komentara

  181. Протраћено време,нигде нисмо стигли.
    Тад сам бар имао наду али данас смо на истом.
    Нисмо ни заслужили боље а изгледа нисмо ни способни за боље.
    (киза Д, 5. oktobar 2019 05:04)

    # Link komentara

  182. Jeste li videli kako se na suđenje direktoru zbog smrti radnika, daje podrška direktoru? A šta ima da gledamo, to smo mi.
    Nije 5 Oktobar stvar katarze i promene, već stomak maloumnika izašo po hleb, jer nije imao ko da mu ga da i potkupi ga za 6 Oktobar.
    Ne vezujmo se za ovaj datum jer čekaju nas drugi slični datumi, vreme radi za nas...
    (Mediocritical, 5. oktobar 2019 04:31)

    # Link komentara

  183. Posledica izmucenog naroda kulminirala 5. oktobra a triger su bili izbori sto je za posledicu imao: izadji na ulicu to je jedini nacin, sve ili nista, svi zajedno...- bager i trenerka su u tom trenutku bili sredstva koji su imali petlju da se ponasaju tako kao sto civilizovan gradjanin ipak ne bi presao granicu agresije i nasilja- danas slicnih nema jer su manje- vise podmireni sa malo na kasicicu ali njima koliko nemaju i to dosta- ostatak su civilizovani koji ili odu iz zemlje ili ostali koji su vec shvatili da nema tu leba vec se okrenuli svojim problemima. Imamo pametne ali i ove druge shanel “bageriste”- gde su strucnjaci da razgovaraju javno o tome da osvescuju ljude i da ih navode da imaju svoje kriticko misljenje i da je vlast servis ljudima a ne obrnuto- gde je opozicija u skupstini da ne trpi vredjanje, gde su jednake sanse za sve, gde su potezi vlasti kao dobro za sve a ne samo za pojedince, gde su otvorene emisije gde treba se cuje pamet a ne samo lalala, zasto imamo govor mrzhnje kao sredstvo manipulacije- zasto nas ukupno ima kao jedan prosecan grad u svetu, zasto smo dozvolili da nas veslaju- zasto nemamo svi za “shanel” i da budemo nasmejana i srecna nacija, zasto kad drugi iskazu drugacije misljenje mi ne razumemo i odmah javno omalovazavanje, zasto sve vise ljudi gleda Utisak nedelje kao filter i lek za mozak, zasto smo nezadovoljni i nemamo buducnost, zasto na ova pitanja ne dobijemo razuman odgovor osim: pa shta? Ovi prethodni pokrali, mi doshli spasili! itd..Pozdrav
    (kazhislazhi, 5. oktobar 2019 04:30)

    # Link komentara

  184. Nije to samo 5.oktobar, to su dani, nedelje,meseci i godine borbe da se dodje do tog famoznog dana. I sta smo dobili, ti isti protiv kojih smo se borili su sada na vlasti, i naravno da se ne prica o tom danu vise. Ali nisu nas oni iznevereli nego oni za koje smo se borili i to se nikad nece vratiti na zalost.
    (Veteran, 5. oktobar 2019 04:26)

    # Link komentara

  185. Nema sreće dok se deci tepa "mali lopovčić" i tako ta deca porastu i postanu VELIKI LOPOVI, LAŽOVI, PREVARANTI ("političari") od kojih obican svet beži daleko .. Daj nam Bož da se od njih bar 10% vrati.
    (Dušan, 5. oktobar 2019 04:22)

    # Link komentara

  186. Zasto slaviti dan kada smo izdali poslednjeg pametnog i postenog coveka u srbiji
    (vanja, 5. oktobar 2019 04:15)

    # Link komentara

  187. Nikada zaboravljen ali zauvek propušten
    (Nislija, 5. oktobar 2019 04:13)

    # Link komentara

  188. Kao danas da slušam Đinđića pred Skupštinom, sećam se kad kaže "trebaće nam 5 godina da uđemo u Eu". Ja razmišljam u tom trenutku, je**te, zar ću da izgubim još 5 godina života. Izgubio sam 19, a nema naznake da će biti bolje ni za 29 godina. Srećom, nije sve tako crno, snašao sam se ali ne spavam mirno jer nije fora da meni bude dobro, a svima oko mene loše. Idemo dalje.
    (Silvester, 5. oktobar 2019 04:00)

    # Link komentara

  189. Kamo srece da se i ranije desio. I kamo srece i da se desio i 6ti i to brutalan protiv svih crvenih rusofila. I kamo srece da Kostunica nije umesao svoje nesposobno dosadno i kontraproduktivno smuseno prisustvo. Ovako, usporili ste Djindjica taman dovoljno da ga ubijete. Posle toga su ostali i rusofili, i socijalisti, taksi karteli, splavarski karteli, gradjevinska mafija, Cece, Brunclikove, i sve te nazadne tursko-rusko slavsko seljacke “tri puta se prekrsti pred crkvom” spodobe.
    (Los Angeles, 5. oktobar 2019 03:58)

    # Link komentara

  190. Jedini odgovor na sve ovo su -deca. Vremena su se promenila, narocito zbog interneta, ali , znaju oni ovo sigurno. Kao sto su neki stariji ranije znali.
    (sestro, 5. oktobar 2019 03:53)

    # Link komentara

  191. Ima tog oktobra svake godine..ali svest naroda niko ne zeli da menja!!! Ni vlast(bilo koja...) ni SANU ni SPC!!!
    ..da kazem plasticno bez da vredjam!!!
    100 svaba 1 interes,100 hrvata 1 interes,100 albanaca 1 interes..
    2 srba(..srbina,srbijanaca..(..kako me nazivali srbi...!!)) 3 interesa,3 srba kako god da se zovu..5 interesa...mislim ono kao NACIONALNI INTERES koji svi mi imamo nosimo znamo..!!!
    E..!!! Samo to svi mi nemamo na zalost!!!
    KRAGUJEVCANIN
    (kralj ibi, 5. oktobar 2019 03:50)

    # Link komentara

  192. Zasto se cudite? Osim Milosevica (i jos par pokojnih), svi koji su bili na vlasti i sada su!
    (marsovac, 5. oktobar 2019 03:38)

    # Link komentara

  193. Zna se da istoriju pišu pobednici, ali u Srbija nije pobednik ni dve decenije posle. Poslušnici u režimu Miloševića sad su na vlasti. Kao i onda, u Srbiji još uvek vlada kult ličnosti. Ime vladara je različito ali su principi ostali isti. Kao i onda prepucava se oko Kosova i sa svim državama u okruženju. Kao i onda vlast šuruje sa Rusima a narod se okreće zapadu. Kao i onda zapošljavaju se rođaci i prijatelji poslušnika, guše se slobodni mediji, prodaje se sve što iole vredi, grca se u dugovima. Čemu onda veličati datum koji ništa nije promenio?
    (Nesa, 5. oktobar 2019 03:38)

    # Link komentara

  194. Iii sta smo naučili?
    Sedi, jedan.
    (mo grin, 5. oktobar 2019 03:34)

    # Link komentara

  195. Sećam se, bio sam klinac(14 godina ). Jedino sam tada i nekoliko godina posle toga verovao u Srbiju i nikada posle toga. Svasta se pise i priča o ovom datumu, mnoge stvari su istinite, mnoge nisu. Slobina mašinerija vlada i dalje Srbijom a ta mašinerija i komunizam pre njihovog režima je doneo najveću nesreću ovom narodu i morao je da ode sa vlasti (posle sankcija, ubistva Stambolica, uspostavljanja kriminalnog sistema, inflacije, lopovluka, uništavanje socijalne pravde pod izgovorom borbe za socijalnu pravdu, unistavanje sistema i uspostavljanje sistema koji nas kongrolise i dalje i koji je napravio od Srbije zemlju koja ima jednu od najnižih prosečnih plata u Evropi, da ne pominjem ratove i ko zna koliko Srba koji su poginuli da bi se vlastodržci bogatili sve vise i vise... itd). Sada imam 33,sto vise upoznajem Srbe i Srbiju sve manje verujem u njen napredak, rođeni mlađi brat se sprema na odlazak iz ove zemlje i ja sam baš nesrećan sto ova zemlja nije zemlja koja ima svoj put, koja postuje svoje građane i koja generiše pravdu i srecu kod prosečnog građanina. A moglo je bolje....
    (amiša, 5. oktobar 2019 03:32)

    # Link komentara

  196. Bože Kako smo plakali od sreće moja žena i ja tada dok smo čitali vesti sa naše devedest dvojke tada...Vi ljudi bolje znate.... Kakva je prilika propuštena i ko se obogatio.
    (Blek - Chicago, 5. oktobar 2019 03:28)

    # Link komentara

  197. Sjaše kurta, uzjaše murta...
    (đole 035, 5. oktobar 2019 02:59)

    # Link komentara

  198. Jedan od svetlijih dana u istoriji ovog napaćenog i sluđenog naroda!
    (Filip Dašić, 5. oktobar 2019 02:57)

    # Link komentara

  199. Sve je isto samo njega nema..
    (Pai Mei, 5. oktobar 2019 02:37)

    # Link komentara

  200. naša država je propala isto koliko je bila propala tog 5og oktobra...
    (mb, 5. oktobar 2019 02:36)

    # Link komentara

  201. 6-ti oktobar je bio mnogo važniji datum od 5-og oktobra. Nažalost, 6-ti oktobar nikada nije svanuo.
    (SSSS, 5. oktobar 2019 02:29)

    # Link komentara

  202. Stidi se, Srbijo, stidi se, Beograde. Borili smo se za 5.oktobar, dobili smo Vesića.
    (Radovan, 5. oktobar 2019 02:15)

    # Link komentara

  203. jos uvek vlastodrsci pamte noc kad su strahovali za sebe i svoju imovinu ;)
    (Dnevna doza tetoviranog srbende sa pivskim stomakom, 5. oktobar 2019 02:13)

    # Link komentara

  204. Treba nam šesti oktobar.
    (beograd, 5. oktobar 2019 02:12)

    # Link komentara

  205. ma da, nije zaborevljen ali trenutnoj vlasti odgovara da se zaboravi svaki otpor.
    (Ana, 5. oktobar 2019 02:08)

    # Link komentara

  206. Ko da ga obelezava? Ivica Dacic? Sjase Kurta...
    (zlo, 5. oktobar 2019 02:07)

    # Link komentara

  207. I eto, ekipa psihopata iz devedesetih je ponovo na vlasti. Gde smo bili, šta smo radili.... ništa.
    (dr, 5. oktobar 2019 02:07)

    # Link komentara

  208. Kako su obesmislili onoliku energiju tog dana. Tada sam imao dvadeset godina i mislio sam to je to od ovog momenta mozemo samo napred, kad ono deceniju posle opet isti vladaju, jos gora autokratija... a saborci i kolovodje tog dana toliko su razocatali da me je sramota sto sam ucestvovao sa njima u bilo cemu...
    (mile, 5. oktobar 2019 02:05)

    # Link komentara

  209. Naravno da 5-ti. Oktobar nije zaboravljen, ali problem Kosova je ono sto ga baca u drugi plan. Kada i ako se resi taj problem, te kada i ako postanemo deo Evropske Unije, znacaj onoga sto se dogodilo toga dana pre 19 godina bice u potpunosti jasan, bar vecini ovdasnjih gradjana.
    (ketiS, 5. oktobar 2019 02:04)

    # Link komentara

  210. moralo je da se dogodi, bilo dobro, bilo lose... gore od onog pre petog nije moglo, bolje je ugaseno sa odlaskom zorana.
    (joe, 5. oktobar 2019 02:01)

    # Link komentara

  211. Danas mi je rodjendan
    (Milan, 5. oktobar 2019 02:00)

    # Link komentara

  212. Jel ste ljudi svesni da je prošlo 19god?
    Neko rođen tada je već punoletan i odgovoran za svoje postupke. Prohodalo, prošloo vrtić, školicu završilo, pubertet preguralo u srednjoj i sad je vreme za fax ili posao.

    A Srbija, a? Deluje da je ta Srbija debelo zaostala u razvoju. Srećan 5ti svakom ko slavi, ja sam vani otišao pre par godina, nisam mogao više da čekam.
    (Lepava, 5. oktobar 2019 01:59)

    # Link komentara

  213. Vlast se promenila ali je narod ostao isti.
    (besna glista, 5. oktobar 2019 01:56)

    # Link komentara

  214. Propuštena istorijska šansa da se krene napred, nažalost, evo 20 godina kasnije isti ološ je nad nama i oko nas..
    (MidRange, 5. oktobar 2019 01:55)

    # Link komentara

  215. Очекивања су изневерена, али треба бити искрен и рећи да смо у периоду од 2000-2007 године, с нагласком до 2003. године били у успону. БДП је растао углавном преко 5%, некада и преко 10% годишње, отворили смо се према свету, динар је постао конвертибилан итд. Свако ко каже да је пре и после 05.10. било исто, слабо памти или је злонамеран.
    (Реалан, 5. oktobar 2019 01:55)

    # Link komentara

  216. Još uvek čekamo da svane šesti oktobar. Dok ne svane Srbija je osuđena na mrklu noć!
    (ADVOKAT, 5. oktobar 2019 01:55)

    # Link komentara

  217. Toliko o Srpskoj opoziciji 10/05/2019!
    (Texas navija za Fulham, 5. oktobar 2019 01:53)

    # Link komentara

  218. Zaboravljen je 5 oktobar odavno. 99e opozicija nema vremena na drzavnoj televiziji 20 godina kasnije ista priča.
    (smoki, 5. oktobar 2019 01:51)

    # Link komentara

  219. Bio kao 18-godisnjak, i secam se te veceri posle svega kao jednog od trenutaka najveceg optimizma. Roditelji su mi citave 90te proveli na protestima protiv Milosevica, secam se kroz maglu i prvog devetog marta. Za ovo posle, ne znam sta bih rekao sem da su mnoge negativne stvari izgleda vekovno duboko ukorenjene u ovom narodu - koruptivnost, sebicnost, potreba za licnim bogacenjem, besramnost. To je sve najizrazenije kod ljudi koji se dokopaju bilo kakve vlasti, a svakako ovo sto nam vodi drzavu od 2012te ima najnaprednije sve te negativne osobine. Ko jos nije otisao odavde (kao ja) nadam se da ima izgradjen neki mikrokosmos drustva, posla i zivota jer jedino tako sve moze imati smisla.
    (r53, 5. oktobar 2019 01:49)

    # Link komentara

  220. Stvarno ne znam sta da mislim.
    Duboko sam razocaran. Mozda je
    5. oktobar prestao da postoji
    12. marta 2003. Sto se Milosevica
    tice, ne da ga nisam voleo, mrzeo
    sam ga, prezirao... iz dna duse
    ali sa ove tacke gledista (svi su
    se izredjali) shvatam da nije bas
    sve bilo crno i belo.

    P.S.
    Milosevica i dalje smatram najvecim
    zlom koje je moglo da nas zadesi ali
    posle svega sta nas je snaslo nakon
    njegovog svrgavanja, moram da kazem
    da mu se izvinjavam bar za 20% onoga
    sto sam mislio i pricao o njemu.
    (Cole, 5. oktobar 2019 01:44)

    # Link komentara

  221. Strah.Veliki broj gradjana na jednom mestu.Zato je kontrola media veoma bitna,da se neke stvari zaborave.
    (A.I., 5. oktobar 2019 01:43)

    # Link komentara

  222. Preokret... Na gore...
    (Nikola, 5. oktobar 2019 01:42)

    # Link komentara

  223. 6. Oktobar nikad nije svanuo..
    (PAOK Šampion, 5. oktobar 2019 01:41)

    # Link komentara

  224. Nažalost bio je kratkog daha jer ista klika i sada jaše jače nego ikad.
    Mi kao društvo nažalost nemamo kapacitet (intelektualnj, kulturni, moralni) za promenu na bolje.
    Zato neki sada samo spolja posmatramo kako nam roditeljima ispiraju mozak.
    (expat, 5. oktobar 2019 01:40)

    # Link komentara

  225. Treba nam još jedan peti oktobar definitivno. Da očistimo Srbiju od Miloševićevih otpadaka, koji su i dalje na vlasti!
    (DPb, 5. oktobar 2019 01:40)

    # Link komentara

  226. Smarate.
    (katastrofa, 5. oktobar 2019 01:38)

    # Link komentara

  227. Zalicu do kraja života sto sam bio tamo. Prevra kolosalnih razmera.
    (Aleksandar, 5. oktobar 2019 01:37)

    # Link komentara

  228. Kostunica sprecio zabranu SPS-a i radikala i unazadio nas bespovratno
    (Xman, 5. oktobar 2019 01:35)

    # Link komentara

  229. pa svi ti koje smo "oterali" 5 oktobra i dalje vladaju, i vladace narednih 20 godina, ko je bio pametan, pobegao je iz srbije, ko nije, ostao je dole da sa fakultetskom diolomom radi za 30.000 dinara, ili da tapse politicarima na mitinzima za sendvic!! 5 oktobar je bio dan, kada je srbija trebalo da vaskrsne, ali je nazalost, definitvno umrla!!
    (Huan Pablo Don Fernando, 5. oktobar 2019 01:27)

    # Link komentara

  230. priče za široke narodne mase ! ništa se značajno nije desilo ! jedni otišli drugi još gori došli !
    (pitaj druga Pajkovića, 5. oktobar 2019 01:23)

    # Link komentara

  231. Džaba smo krečili.
    (No one, 5. oktobar 2019 01:22)

    # Link komentara

  232. Svelo se na jedno veliko nista zbog toga sto su jedno iskreno nezadovoljstvo i revolucionarnu svest gradjana, politizovali, odnosno instrumentalizovali kriminalci umotani u plast ideologa i vizionara. Slicno se i danas desava sa protestom 1 od 5 miliona. Narod koji najsporije uci.
    (strucnjak, 5. oktobar 2019 01:20)

    # Link komentara

  233. Smarate vise sa 5-tim oktobrom.Kao neke promene,narodu prodali pricu za boljim zivotom i sta?Nista.Dobili višestranačje(gde kao svi “glasaju”,u sustini se niko nista i ne pita)koje ničemu ne sluzi.Kako je bilo u Titovom vremenu?Ako imas knjizicu imas sve.Kako je danas?Ako si SNS,sve ti je otvoreno.Dolazice i prolazice vlade,premijeri,predsednici i uvek ce isto biti.Dok ovaj napaceni narod jednom ne kaze DOSTA,dotad nam nece biti bolje.A mi duvajmo u pistaljke za bolje i nismo.
    (lukaaa, 5. oktobar 2019 01:19)

    # Link komentara

  234. Posle deceniju i po od smene Milosevica, vreme je pokazalo da uz sve nedostatke i mane koje je imao, da mu ovi nisu ni do kolena. Lako je biti predsednik ili premijer i voditi drzavu po diktatu stranih sila koje su nas okupirale. Sprovoditi zadato i ici linijom nezameranja svetskim mocnicima. Takvi vlastodrsci su onda po volji svetskih mocnika, mogu biti i najveci diktatori u svojoj zemlji, sve dok rade i sprovode zadato, oni ce imati podrsku svetskih gospodara. Trcati po svetu i dovoditi strane investitore, kojima se jos i debelo placa da ovde dodju, s radnom snagom koja je postala roba kao i svaka druga, a cena takvog rada ekvivalentna samom svetskom dnu, to takodje moze bilo ko. Na drugoj strani, sve sto je domace urusava se i dalje, zatire se sve nacionalno, srpsko, privreda i poljoprivrednici grcaju kao u vreme najgore krize. Sta bi ovi radili da su vodili Srbiju u vreme Milosevica i neljudskih sankcija kojima smo bili izlozeni? Ne bih da od Milosevica pravim ikonu i da ga slavimo kao sveca i mucenika, ali u poredjenju sa svima posle njega, definitivno je svetlosnim godinama ispred njih.
    (Vesić Zoran, 5. oktobar 2019 01:17)

    # Link komentara

  235. Place mi se svaki put kad shvatim kako smo naivno prodali svoju zemlju za koju nam bake i deke krvarise toliko dugo i uporno... Mudra imperijalisticka politika velikih sila zloupotrebila je ono sto nistavni komunisticki sistem nije mogao da kontrolise i unovci a to je mogla biti nasa najveca prednost.. Kulturna raznolikost. Uticaji velikih svetskih carstava kroz dugu istoriju malog naroda prosarali su ga, pomalo modelovali ali nikada pokorili jer taj mali narod koji se nikada nista nije pitao gnjecio se u pukotini medju tektonskim plocama vizantije osmanskogcarstva napoleona austrougara fasista....Izmrvljen i osakacen desetkovan prepolovljen nikada se nije predavao. Sile prilika izrodile su inat. Mali narod se zarekao i zainatio da nikada nece nestati.. I onda je konacno posle mnogo vekova agonije docekao svojih par decenija slobode i prilike da uradi nesto veliko, da zauzme mesto u svetu koje mu pripada. Na zalost pod nedovoljno razradjenim i objektivno kriminalnim komunistickim uredjenjem decenije slobode su se pretvorile u decenije cenzure zapustanja i politike odanosti koju je broz tako fino negovao. Eto silne radne akcije silan trud i znoj i zuljevi na rukama i nogama trebali su kako je obecavano da pomognu da se nas narod nadje na svetskoj mapi da postanemo ekonomska i vojna sila.. Samouprava je uzvisivana do nebesa a realno je bila samo simpaticna zamisao i poredeci je sa spanijom i singapurom sa kojim se i treba porediti zaista smesna jos kada se tu nadje podatak da je 700k ljudi radilo u inostranstvu i placalo porez u jugoslaviji shvatate poentu...onda je jednog dana 80godisnji masin bravar preminuo i desilo se to sto je ceo svet i ocekivao.. Jugoslavija nije zelela da pristupi niti jednom vojnom savezu jer onaj narod nije zaboravio sta je radio da bi izborio slobodu a nato je prestao da bude smislena organizacija nakon pada zida.. Smislena samo zarad svojih interesa nekog tsmo ujka sema koji siri svoj uticaj i pokoravaa brdo po brdo potok po potok izvor po izvor... Sa obzirom na napacenost jednog naroda sindromi ostaju nekako uvek u podsvesti i onda se desava ona dobra stara situacija da odredjeni lideri po sablonu standardno ubedjuju deo naroda da im je neki tamo stotinama i hiljadama km narod ili establisment blizi nego sopstveni narod... Besramni placenici koji kao zla zena okrecu brata protiv brata protiv svoje porodice... Neobrazovan i izmucen iscrpljen narod se prima jer borba za slobodu je u njegovim genima a velikosrpska politika koja je upokojena 1945 na volseban nacin preti da ugrozi jugoslovene muslimane i katolike. Onda krece opste ludilo i ako ne mozemo svi sada cemo varos po varos pristupiti nato-u zar ne? ... Deca ce uciti istorijske lazi od malena ce biti uceni da mrze svoj narod jer imperijalna politika se odavno ne vodi invazijom na odredjene teritorije nego laganim i upornim lobijem i laganim upornim potplacivanjem i po nekom bombom nekom raketom(to je tako nedostajalo pa se terozrizam fino iskoristio da se uniste arapske zemlje koje zele isto sto i nas narod-slobodu ds ne trguju dolarom i da ne budu sliluge zapada i da sa svojim bogatstvima rade sta zele) .... Stidite se braco pred precima stidite se i pokajte pa ursdite nesto, jer nade uvek ima.. Carstva su padala i padace i jednom za svagda shvatite da ili cemo ziveti ZAJEDNO i boriti se do kraja sveta za svoje mesto pod nebom ili cemo propasti i biti izbrisani i pokoreni institucija po institucija metodom... Prvo se sroza obrazovanje, odrzava se mrznja, lakse se manipulise, na vlasti se utvrde placenici i tome kraja nema. Ziveo veliki jugoslovenski narod jedan i jedini ispod ovog plavog neba i onaj nadaleko mocniji i brojniji iznad njega
    (stefan, 5. oktobar 2019 01:13)

    # Link komentara

  236. Pre : Gotov je , Gotov je , Gotov je.
    Sada : Gotovi smo , Gotovi smo.
    (Žigić Nole, 5. oktobar 2019 01:12)

    # Link komentara

  237. 20 godina kasnije ispade sjase kurta da uzjase murta... Kako se pricalo tada, jos se secam, "2005. Srbija ulazi u proces clanstva u EU, a 2010.najkasnije bice primljena". Bilo je tu svega i svacega, na kraju, postadosmo robovi krupnih kapitalista i sendvicara...
    (stefan cerak, 5. oktobar 2019 01:11)

    # Link komentara

  238. 5 oktobar najveca prevara u istoriji Srbije organizovana od strane SAD i EU sa jedne strane uz pomoc ljudi koji su bili eksponenti stranih fdrzava i interesa u Srbiji. Prevara odnosno "pobeda" je izvedena samo sa ciljem daljeg unistavanja Srbije. Posle satanizacije, posle sankcija, posle bombardovanja na redu je bilo ekonomsko unistenje Srbije, koje je trebalo da bude poslednja faya rata i totalno pokoravanje stanovnistva. U te "teorije zavera" ne moramo da verujemo i mozemo da ih pripisemo "ostacima proslosti" koje pokusavaju da vrate vreme unayad ali, situacija na terenu nas uverava da se radi o gruboj realnosti a ne teorijama zavera. Ta revolucija je, ustvari, bila kontrarevolucija u kojoj su, paradoksalno, ucestvovali neprijatelji ove drzave i naroda udruzeni sa partijama levice i desnice. Neverovatan konglomerat, koji je, ubedjen sam, nesvesno zavrsio posao koji nisu mogle da zavrse ni sile pout SAD, Velike Britanije ili Nemacke..
    (Ilić Ratko, 5. oktobar 2019 01:11)

    # Link komentara

  239. Osecam da su me izdali i prodali lideri DOS-a a vidim i da Milosevicu ne moze bas da se natovari na teret sve ono za sta su ga najpre oni optuzivali jer su prakticno isti.
    Za 12 godina sam shvatio da je Milosevic i sva ona ekonomska razaranja posle njega zapravo autenticna srpska politika u kojoj postoji samo "ja".
    U glavi mi jos odzvanjaju Miloseviceve reci kada je rekao da ce zemlju rasprodati a fabrike zatvoriti u saopstenju u kome je priznao izborni poraz.
    Narodni bunt je iskoriscen da ondasnja (a i sadasnja) komunisticka oligarhija (politicka i finansijska) promeni kolosek i sada je potpuno jasno, konacno, nesumnjivo i neopozivo, da bez jedne jako temeljne lustracije Srbiji ne moze biti bolje. U suprotnom cemo tonuti sve dublje u dugove, nezaposlenost, kriminal i krizu. Prvobitna akumulacija kapitala u Srbiji ne moze da postoji jer nemamo moralne pretpostavke za tako nesto.
    (ćirić goran, 5. oktobar 2019 01:09)

    # Link komentara

  240. Ogroman je značaj 5-og oktobra. Neko ko je mislio da je nedodirljiv je poražen. Velika energija se stvorila u narodu. A ja sam pogrešno pomislio da je politika za mene otišla u prošlost .
    (Svetomir Maksimovic Čikago, 5. oktobar 2019 01:06)

    # Link komentara

  241. Ja tek sad vidim kakve smo mi budale . (........)
    (Boban, 5. oktobar 2019 01:05)

    # Link komentara

  242. Dragi Slobo - oprosti! Ja sam bivsi zestoki oponent tvog rezima. Jeste, setao sam, zvizdao, drao se, lupao u serpe, vijao se sa policijom i gadjao tvoje fanove jajima, skrecuci ih s puta kad su onomad dosli da brane Beograd od mene koji sam se u njemu rodio. Sve to zato sto sam duboko verovao da kada srusimo tebe pocinje istinska sloboda. Da sam znao koja ce rasturacina da krene nakon sto tebe izrucismo i koja ce bulumenta jajara, preletaca i hohstaplera iz tvog rezima da nam ponovo sedne za vrat, u novom odelu i sa novom pricom - veruj mi, dragi Slobo, cele 90e bih ispratio kao tvoj najmirniji podanik, zadovoljan u fotelji uz 'ladno pivce i 2. TV dnevnik.
    (ex setac, 5. oktobar 2019 01:04)

    # Link komentara

  243. Nisam imao ni godinu dana kada se desio 5. oktobar, ali u mojoj porodici svi pričaju kako je taj dan bio sudbonosan i čak iako nije na kraju bilo konkretnih promena, ono što predstavlja taj datum je mnogo bitnija stvar po meni (nisam neko ko je došao da soli pamet bilo kome i svestan sam da sam mlad), za mene 5. oktobar predstavlja dan kada je Srbija imala nadu da će biti bolje, veru u nešto novo, i kao mladoj osobi to znači, jer ne želim da živim u ovakvoj državi kao što je ona sada, ali 5. oktobar mi uliva nadu da postoji šansa da se to promeni još jednom, i da je bilo svetlih tačaka u poslednjih 30 godina naše istorije i da nije sve izgubljeno, ako je tog dana Beograd mogao biti Srbija u velikom, verujem, može još jednom, jer ako Srbiji nešto treba u ovom trenutku to je vera u nešto bolje, a verujem da će za moga života taj dan doći, možda sam naivan, ali na kraju krajeva, mlado srce stremi ka boljem, čak i ako je ono fantazija.
    (Novosađanin, 5. oktobar 2019 01:02)

    # Link komentara

  244. Mante me priče kako smo izdali 5. oktobar. Tako gledano, izdali smo mi sve što nam se u istoriji dogodilo, pa ipak slavimo sve te dane.

    Srećno vam bilo sećanje na dan kada je pao Miloševićev režim i kada se rodila sledeća Srbija. Padaće režimi, i padaće, dok jednog dana ne damo poverenje pravim ljudima - sebi.
    (Marko, 5. oktobar 2019 00:59)

    # Link komentara

  245. Nije zaboravljen, svaki dan nas podsecaju na glupost koju smo napravili (nismo odradili 6.10.) i smeju nam se u lice.
    (Dara, 5. oktobar 2019 00:56)

    # Link komentara

  246. Taj magicni 5 Oktobar. Kad su svi mislili da ce se za jedan dan Srbija srediti. Samo uleti bagerom a onda da idemo kuci nasim starim navikama sa dzepovima punim love. Mi smo nacija dzeparosa, sitnih lopova i malo krupnijih u institucijama. Volimo brzo bogacenje, bacanje smeca po ulici i po rekama, da potplatimo policajca kad prekoracimo brzinu. Posle 5 Oktobra jedino sto smo se okupili su utakmice, protesti taksista i koncerti. Dok god derbi i Liga sampiona ima 2000 komentara a korupcija i zloupotreba vlasti 5-10 Srbiji nece biti bolje.
    (nixonn, 5. oktobar 2019 00:52)

    # Link komentara

  247. E moji vi ... pamtimo mi taj dan vrlo dobro, samo nazalost .. pucnjem 12.03.2003. ste pucali pravo u srce 5og oktobra. Ali nema veze, desice se 6ti oktobar... kad tad.
    (bata, 5. oktobar 2019 00:46)

    # Link komentara

  248. Sve je u naslovu receno,ni vise ni manje...Surove li istine...
    (Milorad, 5. oktobar 2019 00:46)

    # Link komentara

  249. Srusen je Slobodan Milosevic a sve je i dalje isto samo malo nasminkano! Sta smo dobili? Nista? Sta ce biti za 20god ,opet nista! Jedini spas za neki normalan i bolji zivot je tamo negde u civilizovanom svetu!
    (miksererrr, 5. oktobar 2019 00:44)

    # Link komentara

  250. Zauvek propuštena šansa.
    (Mr Majestyk, 5. oktobar 2019 00:43)

    # Link komentara

  251. Можда је у Београду заборављен, али у Апатину ће бити обележен шетњом која почиње у 18 сати.
    (Беспослено пискарало, 5. oktobar 2019 00:43)

    # Link komentara

  252. Doći će i šesti jednog dana, ako ne verujemo u to, onda smo već propali
    (mr_Gibbs, 5. oktobar 2019 00:42)

    # Link komentara

  253. Uludo potrošena energija.
    Sve je bilo organizovano spolja.
    Danas su opet na vlasti oni koji su tada srušeni (plus najgori od onih koji su ih tada zamenili).
    Taj datum više nikoga ne zanima.
    Dete koje se tada rodilo i danas napunilo 19 godina upisuje fakultet čija će ga diploma poslati van granica Srbije.

    Srbija je propala država.

    Ima li šta da se slavi? Ima li šta da se uopšte obeležava?
    (WA, 5. oktobar 2019 00:40)

    # Link komentara

  254. E, bili smo tako mladi i naivno verovali u cuda. Mada, mozda je i to bolje nego danasnji mladi koji vise ne veruju ni u sta.
    (Adam, 5. oktobar 2019 00:37)

    # Link komentara

  255. Najgora decenija života u mom Beogradu. 91-99
    (Trustno1, 5. oktobar 2019 00:36)

    # Link komentara

  256. Tužno je što su danas na vlasti oni koje smo rušili, još tužnije što su ih demokrate svojim kriminalom povampirili...
    (mls, 5. oktobar 2019 00:34)

    # Link komentara

  257. pa naravno da se sveo na skoro ništa jer smo rusili one koji su sada na vlasti
    (Majmunovski, 5. oktobar 2019 00:30)

    # Link komentara

  258. A ko da obelezava? Seselj, Vucic, Dacic, Vulin, Z. Mitrovic, Karici, Mrkonjic, Nikolic, Martinovic, Gojkovicka? Nemojmo se zavaravati...

    Zorane, oprosti nam!
    (djolehaubica, 5. oktobar 2019 00:26)

    # Link komentara

  259. Posle svega mi nismo ni na početku! Užas jedan kakav smo narod!
    (Serdjo, 5. oktobar 2019 00:23)

    # Link komentara

  260. Sloba je i dalje tu sa nama. Njegov lik i delo žive u Njemu.
    (Dobro Informisan, 5. oktobar 2019 00:23)

    # Link komentara

  261. Kao da ga nikqd nije bilo.
    (Šetao, pištao i na kraju se iselio, 5. oktobar 2019 00:22)

    # Link komentara

  262. da sam znao kako ce biti, ostao bih kuci da gledam filmski maraton na tv politici... e tugo e mladosti
    (dorcolac, 5. oktobar 2019 00:20)

    # Link komentara