1. Pogrešno je razmišljanje da je nešto naše ukradeno ili oteto. To je slučaj samo sa Srbima koji su silom oterani sa Kosova, ne i sa onima koji su masno zaradili na prodaji imanja Albancima, a njih je velika većina. Jednostavno oni su Kosovo kupili, malo od nas malo od međunarodne zajednice. Sada nama nije prijatno da gubimo deo teritorije, ali to je deo koji je samo nominalno bio naš. Faktički nije bio naš. Kada pitate Srbe oni kažu Kosovo je Srbija, ali niko od njih ne kaže da su dva miliona Albanaca građani Srbije. Zato je naše priznanje Kosova neminovno, samo se još čekaju izbori kod nas, posle ide neki vid priznanja, a onda i ulazak u EU pre isteka mandata idućeg skupštinskog saziva.
     (Dark Knight, 18. septembar 2019 09:26)

    # Link komentara

  2. @Jovan bez zemlje
    U pravu ste, i to pokazuje da za prvorodjenog nije tako jednostavno, kako Dusan misli, da prihvati sve i da sve bude primenjeno u kontinuitetu npr. minimalno 9 meseci. Tu se neminovno otvaraju mnoga pitanja od kojih bezi ko djavo od krsta.
     (Demar Derosan, 17. septembar 2019 12:55)

    # Link komentara

  3. @Srdjan Onog trenutka kad prizna Kosovo Srbija više ne postoji. Što je najgore, nije da ne postoji nacionalni mit, već on tada postaje negiran, potisnut, trajna frustracija... Lakše će biti Hrvatima i Bošnjacima ili Slovencima koji ga nemaju. Kad bismo mogli da zaboravimo ko smo odakle smo i šta smo možda bi nam bilo lakše, ali to se na taj način neće desiti već će postati nepodnošljiva frustracija. Dokle god ga ne priznaje, sve to je samo okupacija, koliko god da traje. Činjenica je da Kosovo nema nikakvo istorijsko značenje za Albance, ali nikakvo, samo je jedno vreme bio put za bolji život kad su od Hodže bežali, ili posle kad su ih Ameri instrumentalizovali... Kad tad će prestati da im bude zanimljivo.
     (jojo, 17. septembar 2019 12:53)

    # Link komentara

  4. Ko si bre ti? Historicar, politicar?
    (Hari, 17. septembar 2019 12:41)

    # Link komentara

  5. Obostrano priznanje nije ultimatum vec odlicno resenje koje ce nam omoguciti da se konacno oslobodimo neceg sto nam je sluzilo kao kamen oko vrata vekovima.
    (besna glista, 17. septembar 2019 12:31)

    # Link komentara

  6. Ovaj lepo nazva stanovnike Kosova razbojnicima. Oni su izglasali, i opet će izglasati, da je Kosovo nezavisno od Srbije. Nikakvo to nije otimanje, nego razdruživanje zadruge zbog nesložnih zadrugara.
    A međusobno priznanje je ono što će se desiti na kraju ove predstave. Preostaje još da se odigraju činovi koji prethode tom kraju. Moguće je da su već i napisani.
    (Miki, 17. septembar 2019 12:17)

    # Link komentara

  7. Svaki ultimatum se prihvata ili odbija u zavisno od toga sta se trazi i sta je kazna ako se ne ispuni trazeno. Ako se trazi mnogo, a kazna nije strasna, onda se po pravilu odbija i obratno. Ne znam da li je gospodinu Kovacevicu Kosovo malo ili mu je strasna kazna stopiranje pregovora o ulasku u EU ali bih voleo da je detaljnije objasnio.
    (Pera, 17. septembar 2019 12:11)

    # Link komentara

  8. Sve potpisujem.
    (Pera Detlić, 17. septembar 2019 11:56)

    # Link komentara

  9. Nema nista lepse nego upasti u luksuznu vilu Dodika opremljenu najluksznijim namestajem i bazenom i reci Dodiku priznaj da je to moja vila jel je stotinu moih prijatelja priznala vilu kao moju.Tako i Taci dobili drzavu ni luk jeli ni luk mirisali.
     (Verica, 17. septembar 2019 11:46)

    # Link komentara

  10. Дејтонски споразум гарантује целовитост свих република тако и Србије.
     (Аболирани, 17. septembar 2019 11:34)

    # Link komentara

  11. sto se kurdima ne da kurdska republika...?njih ima 30 miliona...
     (yy, 17. septembar 2019 11:32)

    # Link komentara

  12. Jedina istina je da je Srbija na Kosovu doživela poraz: vojni, politički, demografski i ekonomski poraz. Nema smisla ne priznavati poraz i ponašati kao da se nije desio. Kosovo nikad više neće biti deo Srbije, ali pametnom i dugoročnom strategijom za koju deceniju Kosovo može biti de facto kolonija Srbije, pre svega ekonomska, a iz toga sledi i politički i svaki drugi utuicaj. Naravno, od toga nema ništa ako se Srbi bave kosmičkim nepravdama i i epskim metaforama.
    (Srdjan, 17. septembar 2019 11:20)

    # Link komentara

  13. Priznanje otetog Kosova nije rešenje, ali i to što nema rešenja jeste rešenje za neke. Tragom novca treba uvideti ko od takvog "rešenja i rešavanja" ima koristi? Vidim određen broj Srba u vrhu kojima svađa sa svim i svakim odgovara - što je bliži ne trpeljivost je veća, ali ne vidim da Srbija generalno pravilno i pametno živi sa Kosovskim problemom, jer osim ovakvih patrijotskih izjava, život je u Srbiji stao i fingira se "silovanjem javnih građevinskih radova" dok mladi nemaju ni posao a kamoli stan, dovlačenjem "vremešnih profesora da podižu ugled" Srbije dok desetine hiljada mladih idu na Zapad (ne u Rusiju i na Istok), pumpaju se priče o "plati 500 eura", a zapravo je realnih 360 eura ko ima sreće i to to da ima(da ne kažem da bi 1000 bilo ok za život). U Srbiji je život stao - Kosovo nije za to krivo. Imamo fingiran život koji dostiže kulminaciju laži i besmisla, zarad enormnog bogaćenja mentalno niskih pojedinaca ogromnih novčanih apetita, sumnjivog zdravstvenog stanja. Prestanite da raspetljavate Kosovo u kojem gotovo NEMA Srba i počnite da RADITE, ali zaista da radite za standard građana Srbije, jer uskoro neće biti Srba ni u Srbiji. Kakvim patrijotizmom će to da se objasni tada?
    (bivši Srbenda sada samo Srbin, 17. septembar 2019 11:15)

    # Link komentara

  14. Pa u sustini se slazem sa analizom i zakljuckom naseg uglednog reditelja I kao sto neko rece nama treba sada resenje za to. Status kvo nije dobro resenje sigurno. Mozda neki misle da trebamo da cekamo dok Amerima me dosadi i odluce sa sklone svoju bazu? To se nece desiti u skorijem vremenu nazalost...a samim tim nas narod ce i dalje biti izlozen sikaniranju od strane Siptara....i posledica ce biti Iseljavanje Srba sa Kosova. A to sigurno ne zelimo NIKAKO jer onda nemozemo da branimo golu zemlju. Priznanje svakako ne ali neka vrsta dogovora Da o neometanju u u budicnosti. Mislim da je to neki kljuc potencijalni pravac resenja. Jer da podsetim Rusija i Kina nikada nece glasati za njihovo priznanje, a to je ono sto Siptare najvise zulja! Ali moraces i oni da progutaju tu I jos neke gorke pilule u protivnom sledi im izolacija, dok se ratni zlocinci “ne sklone” I dok je dodje neko malo razumniji na vlast tamo. Zapad sigurno nece da gubi vreme na nekoperativne strane vise. To i Siptari sada vrlo uvidjaju! Toliko o tome.
    (Stranger, 17. septembar 2019 11:07)

    # Link komentara

  15. ...prihvatio sve zahteve opozicije, po zakonima koji su oni doneli i po kojima se glasalo tokom njihove vladavine.

    Dragi gospodine Kovačeviću, za vreme vladavine sadašnje opoziciji svi su imali pristup medijima, Vučić nije bio ništa bitno manje zastupljen nego danas.
    A danas ja ne pamtim kad sam zadnji put video da su objavili neku Đilasovu ili Jeremićevu izjavu, da daju neko svoje mišljenje o nečemu, a kamo li intervju.
    O opziciji sam slušamo iterpredacije, optužbe i pljuvanja iz partijsko-režimske propagandne službe a da ovi nemaju kako da odgovore i da se brane, imaju jedino Facebook i Twitter.
     (Jovan bez zemlje, 17. septembar 2019 11:00)

    # Link komentara

  16. I Djura ce nam oprostiti sto nas je tukao
    (Vladica, 17. septembar 2019 10:55)

    # Link komentara

  17. Niko ne zeli rat, ali kakvo je to resenje da das teritoriju, ko je jos to uradio na kugli zemaljskoj, ni jedna drzava. Zasto smo mi uvek defanzivni u svojoj politici, zasto npr. ne trazimo Republiku Srpsku, zasto se ne pitamo nista za Makedoniju, sta je sa nasim ljudima u okruzenje koje asimiluju, tuku i ubijaju. Zar stvarno ljudi veruju u bajke, da cemo dobiti nesto, ako damo sve, pa tek ce onda da se strmoglave na nas, sa svih strana. Kada date nesto to znaci da ste slabi, a kad ste slabi protivnik zeli da vas dokrajci. Zasto niko ne kaze da je ta teritorija okupirana od strane SAD-a, tamo je njihova baza i kad im vise ne bude trebala, sta onda, dobicemo normalno Kosovo, uredjenu zemlju, sa nekim kvazi narodom koji nikad nije ziveo tamo, niti ostavio ikakav trag...molim vas, prestanite da verujete u bajke.
     (macado, 17. septembar 2019 10:46)

    # Link komentara

  18. Nego kako , tako i treba. Sta treba da nas mole i da klece. Treba da nas otkace i ostave nas same sa sobom kad smo tako mocni. Gledamo u EU i SAD kao ozebao u sunce kad nam trebaju pare a ovamo bi da radimo kako hocemo. E pa izgleda dolazi kraj tome . I treba.
    (milan d, 17. septembar 2019 10:39)

    # Link komentara

  19. Srbiji treba priznanje od tacija?
     (Relax, 17. septembar 2019 10:35)

    # Link komentara

  20. Sve je pametno i tačno rečeno..nema tu ništa dodati.
     (Brando, 17. septembar 2019 10:35)

    # Link komentara

  21. Ok, fina metaforica, razuman stav glede rata ali ne cusmo od akademika sta je njegov predlog resenja. Najlekse je ispucavati metafore. Evo mogu i ja da kazem da je ovo sa Kosovom ravno napadu vanzemaljaca ili najezdi Huna ili scenama iz filma Brazil i nista novo necu reci. Od ponavljanja naucenog necemo doci do novih ideja. Zapravo, ovo je primer situacije koja je teske a u kojoj nasa citava inteligencija ne moze naci novu ideju za resenje. To se zove poraz. Samo jos treba imati obraza i priznati ga. Ali to niti Kovacevic niti iko drugi nece da urade.
    (radomir putnik, 17. septembar 2019 10:25)

    # Link komentara

  22. Kakvo bre crno Kosovo?
    Koga to vise zanima?
     (C i n i k, 17. septembar 2019 10:22)

    # Link komentara

  23. Sad će čovjek ovim objašnjenjem da razjari i mobiliše NVO!!
    (Djuro, 17. septembar 2019 10:22)

    # Link komentara

  24. Još jedan koji Kosovo shvata kao - imovinu. U toj slici Albanci ne postoje. A velik deo međunarodne zajednice priznao je Kosovo upravo kao reakciju na Miloševićevo etničko čišćenje kosovskih Albanaca.
    (Αρτεμισία, 17. septembar 2019 10:22)

    # Link komentara

  25. 100% tacno, sve je covek lepo objasnio!
     (Svetozar, 17. septembar 2019 10:17)

    # Link komentara

  26. Dule nema predaje,i nema mazanja očiju narodu.
     (Crnidjordje, 17. septembar 2019 10:14)

    # Link komentara