Hvala Mileni za "skandaloznu" izjavu, rekla je – "Car je go"

Milena Antić iz Ministarstva rada izjavila je da su "poslodavcima žene potrebne da rade, a ne da sutradan odu na porodiljsko odsustvo" i pokrenula salvu komentara i završila na naslovnim stranama štampe i udarnim terminima na televiziji.

Radmila Cenić
Pošaljite komentar
  1. Izjava je skroz logicna i samo mi od ovoga umemo da napravimo spin. Nije posao poslodavca da finansira i vodi demografsku politiku vec drzave, prema tome drzavo ne prebacuj vruc krompir u tudje ruke vec radi svoj posao
    (Mira, 20. septembar 2018 08:54)

    # Link komentara

  2. Gospođa Antić će da kleči na kukuruzu u ćošku pola sata . Ovde država umesto da štiti svoje građane stoji na strani krupnog kapitala , jer znate samo oni mogu da isuču neko koferče kao znak zahvalnosti , što recimo imamo verovatno najnižu minimalnu cenu rada u Evropi ili što poslodavci se iživljavaju nad radnicima kako bi mogli da kupe još jednu besmislenu stvar koja im u suštini i ne treba.
    (Sima, 13. septembar 2018 16:03)

    # Link komentara

  3. @(nisammeznamkakosamzavršioosnovnuškolu, 12. septembar 2018 19:14)
    zar ne vidis da je problem i nastao kada je drzava pocela da se mesa i resava probleme tako sto ce napraviti jos bezbroj novih?

    @(pseudo_slucajno, 12. septembar 2018 18:58)
    jos cete pokusati da nas ubedite da je doticna predstavnica ministarstva pokusavala da ukaze na problem. e botovi, botovi...
    (mrmlj, 13. septembar 2018 14:27)

    # Link komentara

  4. Zena je rekla istinu i samo istinu.
    (ja, 12. septembar 2018 19:24)

    ako je to istina i ako ne moze da se promeni onda ona treba da da otkaz jer nije u stanju da radi posao koji je duzna da radi a to je, izmedju ostalog, da obezbedi da se prava radnika postuju.
    (mrmlj, 13. septembar 2018 14:23)

    # Link komentara

  5. @(goran, 13. septembar 2018 00:50)
    stvar je u tome da kada otvaras firmu treba da znas koje su tvoje obaveze prema zaposlenima.
    ako ne mozes da ih ispunjavas, onda nemoj da otvaras firmu.
    jedna od obaveza je da ne diskriminises pri zaposljavanju.
    ne vidim sta je sporno.
    (mrmlj, 13. septembar 2018 14:05)

    # Link komentara

  6. @(realno, 13. septembar 2018 07:04)
    a sta cemo sa zenama koje zaradjuju iznad proseka?
    njih cemo da kaznjavamo zbog toga sto su se drznule da rode dete?

    @(Bex, 13. septembar 2018 07:04)
    ne ulazeci sad u joanikijev komentar, moram da te ispravim da ovo drustvo nije nikoga BESPLATNO skolovalo. skolovanje je placano kroz poreze koje su njegovi, tvoji, moji i svaciji roditelji placali, a i svi mi placamo nakon sto zavrsimo skole i pocnemo da radimo.
    sa ostatkom tvog komentara se slazem.

    @(Dule, 13. septembar 2018 01:18)
    druze, firme poput gugla i majkrosofta prave jako male grupe ljudi koji su 100% posveceni samo tom cilju - da firma postane neverovatno uspesna. tacka. i, sto je jos bitnije, ti koji ih naprave uglavnom trose ne dobijaju platu i trose svoju ustedjevinu i na kraju postanu vlasnici te uspesne firme i itekako im se isplati da na tih godinu-dve-pet ostave po strani neke druge stvari. i, najbitnije, niko im ne brani da zatrudne i odu na porodiljsko nego je njihov licni izbor da to ne urade. ljudi koji se kasnije zaposljavaju i "dodju na gotovo" niti imaju takve povlastice niti ih zasluzuju, ali zato dobiju dobre plate, zdravstveno osiguranje (ne daje ga svaka firma u americi), penzijsko, placen rucak, obdaniste za decu u firmi itd.
    (mrmlj, 13. septembar 2018 14:01)

    # Link komentara

  7. На разговорима за посао има свакојаких тупавих предлога и питања и за мушкарце и за жене,и ту процениш да фирма није за тебе.Са 20 година јаког радног искуства, мене је један ХР питао да ли бих радио као приправник?!?, да се они увере да их нећу напустити након 6 месеци. Тражили су ми неки и бланко отказ. Увек им се љубазно захвалим у том тренутку, да не губим време.
    А мојој супрузи је њен (тад будући) директни шеф рекао да разуме да она има двоје деце и да кад год мора може на одмор или боловање, да слободни дани нису опција зато што није фер према другим колегама, као и да они баш воле да се у њиховој фирми рађају деца. По томе како ти се обрати особа са којом ћеш сарађивати, видиш где си дошао. То што у Србији нема довољно посла, па ћеш прећутати неком да је безобзиран да би добио/ла посао, то није проблем оног прекопута, него твој. Ја не ћутим. Не зато што ме баш брига, него зато што ћу касније имати већих проблема. У фирми где је породиљско непожељно, нећу да радим, не због солидарности, него из чистог себичлука - то је фирмин однос, и једног дана, можда баш кад ми јако треба, и према мени....

    На једном од најлепших завршних разговора, са извршним директором једне глобалне компаније, господин је самном попричао о мојим хобијима, породици и интересовањима, ни реч о послу и касније ми је рекао - Плата није довољан подстицај, ако ниси задовољан приватним животом, нећеш имати резултате у пословном животу.
    (Aleksa, 13. septembar 2018 12:12)

    # Link komentara

  8. U Americi kad se zena porodi ima pravo da uzme do 12 nedelja NEPLAĆENOG odsustva sa posla. Ne postoji obaveza poslodavca da radniku obezbedi plaćeno odsustvo već to zavisi od firme do firme. U mnogim kompanijama sami radnici se u anketama izjašnjavaju protiv uvođenja plaćenog porodiljskog u firmi pošto to podrazumeva da se svima koji rade smanji plata. Ljudi u Americi više vole da u celosti budi plaćeni za svoj rad pa da sami raspolažu svojim parama: il za tekući standard il na razna osiguranja i štednju. Taj sistem im se kroz praksu pokazao dobar pošto je u skladu sa ljudskom prirodom i stimuliše ljude da rade, stvarajaju i budu produktivni. Tako treba i kod nas, a ne da se podstiče parazitizam.
    (josip, 13. septembar 2018 11:04)

    # Link komentara

  9. Podrska porodici je odavno zaboravljena od strane drzave. Uzmite za primer udzbenike. Brat i sestra, izmedju kojih je godinu dana razlike, ne mogu da koriste iste udzbenike u osnovnoj skoli. Da li ste u stanju da napisete udzbenik koji ce se koristiti bar jednu deceniju ili cete svake godine da menjate? Uz to, nesposobnost odrazava i to sto vam nemacki izdavac drzi neku vrstu monopola.
    (shone, 13. septembar 2018 10:42)

    # Link komentara

  10. Pripadam generaciji zena koja ima vec vise od 50 godina,rodila dvoje dece,znam i muke i tegobe i bede i nestasica,jel sam pocela da radim sa platom od 10dm,1992 i 1993ce i ludila hiperinflacije i rodila 1996/98 sa 150dem plate. Nisam kukala tada, a niti generacije zena pre i posle mene.Kad smo stupale u radni odnos nismo svakako mislile niti imale u glavi to da se zaposljavamo radi ostvarivanja prava ili odlaska posle 3 meseca rada na trudnicko. Zaista to mozak nije kod nijedne,mislim primio niti dopiralo li postojalo u opciji. Ne branim ovu drzavu i vlast, cak jedva cekam ledja da im vidim,poslodavce tek tkz,muka mi slusati ih,jel su da ne kazem sta,ali danasnje majke vecina kao da zivi zivot sa reklama i misli da je sve na tacni.E pa nije.A i jedni i drugi igraju igre raznorazne,ko ce koga da prevari,zezne,zapravo sistem je takav. Nazalost.
    (50godisnjakinja, 13. septembar 2018 09:55)

    # Link komentara

  11. @dejan s,

    Nije se nespretno izrazila, ceo intervju je bio u fazonu kako ministarstvo štiti poslodavce od "zlih žena" koje ostaju u drugom stanju. Od rečenice da "poslodavcu treba žena da radi a ne da rađa" preko onog da "niko ne želi TAKVU ženu" i izjave da se "ovaj zakon odnosi na žene koje STVARNO rade." Tačno se videlo da je ministarstvo pre svega imalo interese poslodavaca na umu kad je pisalo ovaj zakon, a ne radnica. Samo što nije rekla da su žene prevaranti koji samo žele da ojade državu, al je država našla način da im doskoči.
    (NijeBas, 13. septembar 2018 09:43)

    # Link komentara

  12. @Miloš Majke u Republici Srpskoj dobijaju 405KM prvih godinu dana od rodjenja djeteta. Ali....glavni uslov je da se minimalno mora biti 6 mjeseci na birou za zapošljavanje prije rodjenja djeteta. Tako da poznajem jednu majku koja je rodila dijete u februaru ove godine i prima materinski a drugu koja je rodila u martu i ne prima materinski. Samo zbog toga što je radila do kraja novembra i nije bila 'dovoljno' na birou. Sad nema ni materinski a ni porodiljsko.Šta reći a ne zaplakati....
    (I objavite već jednom komentar, 13. septembar 2018 09:06)

    # Link komentara

  13. Ovi poslodavci kao da svaki drži malu privatnu NASA-u, pa im treba dodazna obuka! Treba vam samo neko da se uhoda, kao i svuda, naravno, ako ste primili na radno mesto nekoga sa iole mozga (ne iskustva). Tu uvek pomažu kolege, i sve se sredi za nedelju-dve, posao ne stoji.
    Što ne progovore i da se posao (normalan posao) ne može naći ako nemaš nekoga iznutra, posebno ako si žensko? Što ne govore o nasrtanju poslodavaca na žene? Što ne govorr o neisplaćivanju plata? Radu na crno? Produžavanju ugovora, godinama? Posebno se to sve odnosi na žene, one su uvek diskriminisane, ako nisu "nečije".
    (Čia, 13. septembar 2018 08:04)

    # Link komentara

  14. Ja bih samo jednu stvar rekao i molim moderatora da mi objavi komentar. Jedna plata, minimalac, toliko se potrosi na veceru za cetiri osobe u nekom boljem prestonickom restoranu i to znaju svi privatnici kao sto znam i ja. Hvala dragom Bogu na pameti koju mi je dao jer mi je milije da dam platu radnici ili radniku koji jedva sastavljaju kraj sa krajem nego da vodim kvazi prijatelje na vecere. Pozdrav od privatnika koji je ponosan sto u svojoj maloj firmi zaposljava i ne diskriminise zene zato sto zele da ostvare roditeljsko pravo, uvek cu pomoci i pomazem!
    (Ja, 13. septembar 2018 07:11)

    # Link komentara

  15. dok radi - placa poslodavac.
    kad ode na bolovanje - drzava (u visini prosecne plate 1 godinu).
    poslodavac nije na gubitku ako angazuje zamenu..

    ako u takvoj situaciji dobije otkaz - kazna poslodavcu od 100 000 evra.

    ZASTO IZMISLJATI TOPLU VODU ?
    (realno, 13. septembar 2018 07:04)

    # Link komentara

  16. @Joanikije
    Ovo drustvo te besplatno skolovalo, davalo tvojim roditeljima deciji dodatak, besplatno te leci i danas ti verovatno daje subvencije samo da skines nekoga sa biroa. Ali to drustvo nije duzno da se stara da samo vama preduzetnicima bude ugodno, postoji i ona druga strana koja vam je potcinjena, drustvo i o njima mora da brine. Postoje i oni stari, bolesni, ruzni, glupi, debeli, nejaki, siromasni itd. koji isto treba da zive. Nemoj mnogo da postavljas takva pitanja posto ce te zivot kad tad svrstati u njihovu kategoriju i sve ce ti se samo kasti.
    (Bex, 13. septembar 2018 07:04)

    # Link komentara

  17. s jedne strane imate ljude starije generacije koji su proziveli radni vek srecno i maltene bez briga. Ćale je za 40 god radnog staza imao samo nedelju dana bolovanja. Samo nedelju dana.
    Ali - nije se radilo vikendima, plate su bile korektne, zivelo se normalno. Danas prosto covek ne moze da izdrzi stres koji ga ubija na poslu i otvara bolovanje da bi se prosto odmorio, malo da zivne pre nego sto se vrati u ocaj.
    (auuu, 13. septembar 2018 06:38)

    # Link komentara

  18. ne bih ulazio u polemiku ko je zena kakav je radnik I sl dovoljno je za koga radi ali to nije poenta postali smo veoma surovi I jedva cekomo da neko pogresi ne 1 put sam gostovao na tv I radiju znam koliko je stresno ako nisi profesionalac pogotovo sto je njen nastup u bh kod rade uzivo I malo treba ba se pogresi ona je mozda nehoticno rekla tuznu istinu ali toga ima svako malo pa pobogu jer odnesose lokomotivu nepoznati momci I to ne iz muz0eja maketa vec pravu 170g staru al da se vratim zena je nespretno odreagovala I ne bi je trbalo lincovati a ti djordjevicu bi trebalo da se izvinjavas svaki dan zato sto postojis I jos si ministar moz'misliti
    (dejan s, 13. septembar 2018 05:30)

    # Link komentara

  19. u medjuvremenu u RS zena koja nema posao i rodi dete dobija 225€ mesecno prvih godinu dana bebinog zivota da ne fali nesto detetu a i da majka zna da nije sama ako rodi a nema posao. prezivece srpski narod.
    (Милош-, 13. septembar 2018 05:16)

    # Link komentara

  20. Kakva se prašina digne kada neko kaže istinu, nešto što svi znamo da jeste ali se pravimo da ne vidimo i da ne postoji! Valjda smo se toliko navikli na laganje da nas istina šokira i izbezumljuje!
    (pfc, 13. septembar 2018 04:30)

    # Link komentara

  21. poslodavci su kod nas kao I vecina koja je na mestima gde se odlucuje o zaposljavanju primitivci I u 90% slucajeva partijski poslusnici ili u vezi sa njima. odavno vec kod nas pri zaposljavanju se ne gledaju kvalifikacije vec sve iskljucivo zavisi od obesti gore navedenih. to je gospodja htela da kaze samo je malo upakovala istinu.
    (montoya, 13. septembar 2018 03:41)

    # Link komentara

  22. Ne može trudnoća na teret poslodavca, Zašto poslodavac treba da trpi nečije održavanje trudnoće, porodiljsko....Natalitet treba da plaća država tj. fond za zdravstveno osiguranje od prvog do poslednjeg dana. Kakve refundacije plati ti ženi platu pa ti mi nadoknadimo. Ova država nezna ništa jednostavno, pogledajte i bebi opremu, ti plati a država ti refundira, mesto da ukinu Pdv na to. Čemu administriranje to košta?? Neka trudnice direktno plati država.
    (Olga, 13. septembar 2018 03:24)

    # Link komentara

  23. Vučić je prvi udario na trudnice.Ne zaboravite to.
    (mamakoka, 13. septembar 2018 03:15)

    # Link komentara

  24. sta ima poslodavac da stimulise , drzava treba da stimulise
    (zicer, 13. septembar 2018 02:14)

    # Link komentara

  25. (Sushnjar, 12. septembar 2018 23:59)

    Da, u firmi od 50 ljudi, koja nije tvoja ti si drugi po rangu koji je zadužen za nešto.

    Evo kao neko ko sada ima firmu koja može da priušti porodiljsko ženama i razne druge mnogo bolje beneficije, bilo je vreme kada nisam mogao, i tada da mi se pojavila neka koja namerno hoće da zakevi bi me zakopala, jer pre nego što mi je posao krenuo, firma dok nije stala na noge, mi je pravila gubitke i jela moju ušteđevinu, koju nisam dobio od bogatog tatice, nego sam je zaradio, pa ne bi imao ko da me izvuče da sam propao.

    Ja se slažem da gazde vole da budu stoka, ali znaš šta - ima i radnika koji vole da budu stoka, a tvoje rezonovanje bi sahranilo svaki uspešan startup u korenu, od kojih su nastale jače firme koje mogu da priušte punu socijalu kada su pozapošljavali 500 ljudi.

    Svaki posao u početku ne može da priušti sebi taj socijalizam, pa makar bio i novi Google ili Microsoft, tako da tvoja priča lepo zvuči ali ne pije vodu kada se testira u stvarnosti
    (Dule, 13. septembar 2018 01:18)

    # Link komentara

  26. U medjuvremenu muskarci u dezeli mogu da odu na pordiljsko i zamene zenu... svi su u svemu pametniji od nas
    (sara, 13. septembar 2018 00:50)

    # Link komentara

  27. Ja stvarno ne kapiram gde je frka?! Rekla je ono sto jeste i svi znaju. Stavite se u ulogu poslodavva i da je firma vasa..Ne branim nikoga, ali je to na zalost tako..
    (goran, 13. septembar 2018 00:50)

    # Link komentara

  28. Verovatno najgora vlast u istoriji Srbije, polako samo i vama kojima teze to dopire do mozga ce se jednom oci otvoriri, samo da ne bude kasno. A oni koji to znaju i rade protiv ove zemlje da Bog da izgubili duplo od onoga sto ste sad zaradili na lopovluku.
    (Mrnjau, 13. septembar 2018 00:48)

    # Link komentara

  29. Ljudi nije vlada kriva vec smo se mi izopacili i postali sebicni i ne znamo da vrednujemo prave stvari.
    (Sushnjar, 12. septembar 2018 23:59)
    Jeste vlada kriva jer je njen cinovnik deo opste diskriminacije i to sa debelim uverenjem kako je to sto prica ispravno. Poslusaj izjavu pa ce ti biti jasnije. Ja sam otac dva deteta a sto se tice drzave i tupavih cinovnika mislim sve najgore. Decu imamo zato sto smo zeleli i ne kajemo se ni trenutka. Supruga je na porodiljskom, prima oko 60% novca manje a sada kad se umesala drzava ne prima ni toliko jer se ceka da oni preracunaju natalnu kartu pa rastumace i mozda, ukoliko je venera u trecoj kuci isplate neki jad od crkavice.

    Oboje radimo u privatnom sektoru i naravno da smo diskriminisani, jos nam samo fale ove cinovnicke fufe da dodatno **** po nama.
    (traktorista, 13. septembar 2018 00:40)

    # Link komentara

  30. Biće vam dobri i migranti sa po petoro dece kada Srbi odu u beli svet u još većem broju!
    (Miloš, 13. septembar 2018 00:18)

    # Link komentara

  31. Ponovo je prisutna stara srpska boljka ništa se ne pročita do kraja i donese se pogrešan zaključak.Nisu ovde poslodavci krivi već država.Država je donela sporan zakon kao i zakon o radu .Zbog istog poslodavci rade šta hoće a ni onaj minimum prava radnika se ne poštuje jer nema ko poslodavce da sankcioniše.Sa druge strane i sami poslodavci su žrtve nerazumnih nameta koji su nesrazmerni očekivanom profitu i tolerisanja sive ekonomije kojom opet neki treći nesrećnici moraju da se bave jer nemaju gde da se zaposle a ni sredstva da se legalno bave biznisom.Država je alfa i omega svih problema sa kojima se navedene grupacije susrecu iz prostog razloga što postoji samo na papiru.
    (Diktat, 13. septembar 2018 00:13)

    # Link komentara

  32. Pre 200 godina bilo nas je tek milijardu, sad se približavamo o cifri od 8 milijardi, a naša vlast bi da se razmnožavamo još više. Pa ni za nas postojeće nema posla, šta će da rade toliki novi ljudi?
    (Pera, 13. septembar 2018 00:09)

    # Link komentara

  33. U privatnoj firmi sa 50 zaposlenih sam drugo odgovorno lice i zaduzen za operativni rad firme. Otac sam troje dece i apsolutno podrzavam sve mlade majke da radjaju kako u firmi tako i privatno. Ako privatnik nije sposoban da nadomesti jedno mesto onda ne treba ni da radi, jer ce za koju godinu poceti da se zali da nema radnika na trzistu jer nema ko da ih radja a i ono malo rodjenoh otici ce na zapad. Ljudi nije vlada kriva vec smo se mi izopacili i postali sebicni i ne znamo da vrednujemo prave stvari.
    (Sushnjar, 12. septembar 2018 23:59)

    # Link komentara

  34. @ma daj!
    Vi gospodjo niste poslodavac, već bot.
    (nažalost, 12. septembar 2018 23:59)

    # Link komentara

  35. Novi zakon zapravo je nekim porodiljama znatno smanjio naknadu. Čak i da je radila 6 i po meseci, po starom zakonu, ostvarila bi pravo na naknadu u visini prosečne zarade za tih šest meseci, a za ostatak do 12 meseci uzimao bi se prosek republike. Naknada ne bi mogla da bude niže od najniže zagarantovane. Po novom zakonu, uzima se prosek ostavrene zarade u prethodnih 18 meseci, što znači da porodilja koja je radila 6 i po meseci, osvaruje naknadu u visini zarade ostvarene za tih šest i po meseci podeljene na 12. Pa vi sad računajte. A računajte i ako je radila 2 meseca. 30000/18= 1.666,67 dinara. Za prva tri meseca ima pravo na minimalac. Ne znam zašto o tome ne pišu, nego linčuju ženu koja je rekla istinu.
    (marija, 12. septembar 2018 23:57)

    # Link komentara

  36. Jedino rešenje je totalni nedostatak radne snage pa će da mole bilo koga, samo da radi. Država i predsednik AV sistemski rade na ostvarenju takvih uslova.
    (Milan, 12. septembar 2018 23:56)

    # Link komentara

  37. fuj.....zasluzili smo da nas nema!
    neverovatno da na svakoj vesti imamo za i protiv....ocemo li se ikada sloziti????
    (pedja, 12. septembar 2018 23:51)

    # Link komentara

  38. Imam rešenje, ajde da svakom privatnik čija radnica zatrudni država plati 100.000 dinara zato što je stimulisao svog zaposlenog da poveća natalitet i da pokrije troškove obuke dodatnog zaposlenog, a da od tog novca vlasnik firme je obavezan da 50.000dinara podeli ostalim zaposlenim u firmi koji će jedno vreme dok se ne nađe adekvatna zamena pomučiti da nadoknade i njen posao. Tako će svaki privatnik jedva dočekati da zaposli ženu koja želi dete, a kolege će jedni druge nagovara na povećanju nataliteta!! Molim da sve koji su za ovakav predlog glasaju pa da vidimo, podneću predlog ministarstvu rada!!
    (Optimista koji ima rešenje, 12. septembar 2018 23:50)

    # Link komentara

  39. GMO botovi.
    (Henry Chinasky, 12. septembar 2018 23:36)

    # Link komentara

  40. Pretpostavljam da je gospodja iz ministarstva mislila na dosadasnju praksu fiktivnog tromesecnog zaposljavanja trudnica na visok mesecni iznos plate a u cilju ostvarivanja prava na 12 meseci naknade za porodiljsko odsustvo na teret drzave. Javna je to tajna, samo se ona pogresno izrazila...Ali i za takvu dosadasnju praksu kriva je drzava koja nije osmislila pravedan i realan sistem naknada za nezaposlene buduce majke!
    (gdjica persa, 12. septembar 2018 23:26)

    # Link komentara

  41. Ovo nije ništa čudno,svaka kompanija veća ili manja gleda na radnika kao na alatku koja će da zaradi pare.Baš ih briga za dobrobit radnika gleda se samo profit.Dobrodošli u kapitalizam tražili smo evo nam.
    (slobodane vrati se sve ti je oprošteno, 12. septembar 2018 23:24)

    # Link komentara

  42. E upravo to i jeste problem.Sta je ta zena rekla sto nije istina ? Zasto ja da zaposlim trudnicu i kad mi za dva dana ode zaposlim drugu.Probijem budzet firme i zatvorim radnju i na ulici smo svo troje.Pustite me tih Srbskih dusebriznike a.Ja placam poreze a drzava ih rasporedjuje.Ako nam je natalitet mali onda ga u tom pravcu usmerava.U Subotici su sve majke brutalno izlozene opasnosti saobracaja.Sve guraju kolica po putu jer ne postoje trotoari,i sad ste vi naoali zenu....prodajete finocu kao i ministar Djordjevic
    (Ma da, 12. septembar 2018 21:32)

    Prvo drzava placa porodiljsko bolovanje, tako da nemas trosak dve plate kada zaposlis zamenu. Drugo obicno poslodavci to iskoriste cak i da ustede, jer zamenu prime privremeno, pa daju i manju platu od originalne. Trece ovo je svakako provakacija doticne iz ministarstva, ocigledno, da bi ministri, a za koji dan i predsednik davali sad ovakve izjave, kako se oni zalazu za prava zena i trudnicka prava i natalitet, a zapravo u praksi ovo je treci propis u zadnje dve godine koji otezava poziciju i smanjuje kompenzaciju trudnicama. Prvo je ukinut povracaj pdv-a i uveden smesan pausalni jednokratni iznos od 5 hiljada, zatim su ogranicili visinu naknade koju drzava daje, tako da iako je neka zena radila recimo kod nekog poslodavca za 150 hiljada, za godinu dana porodiljskog odsustva nece primati istu platu, nego manju, sto je realno totalno ne fer, ako je poslodavac mogao legalno, retki doduse, to da isplacuje i placa doprinose i poreze i njoj se odbijala za doprinose na osnovu cega je drzava povlascena da ne mora to da plati onda kada je to njena odgovornost. Sad opet ovaj propis kojim opet se ulazi u dzep i to mladih zena na pocetku i karijere i materinstva, jer najcesce najmladji nemaju povezano vise od 18 meseci rada negde. I pored svega toga, oni ce opet sada izjavama kao reakcija na ovo da ispadnu dusebriznici.
    (voodoo, 12. septembar 2018 23:24)

    # Link komentara

  43. Recimo da zene rodi troje dece sto bi trebao da nam bude minimum posto smo stara populacija a opste je poznato da je privreda bolja ako je populacija mladja. To je 3.5 godine a ta ista zena ce da radi jos 36.5 godina i da uplacuje doprinose i porez drzavi. Ja stvarno ne vidim u cemu je problem.
    (D, 12. septembar 2018 23:19)

    # Link komentara

  44. Evo gde sam ako ovo nije planski nabaceno, da bi ministar mogao da se pravi sav fin, a za par dana ce i predsednik nesto slicno da izjavi i bude tako heroj opet.
    (voodoo, 12. septembar 2018 23:15)

    # Link komentara

  45. Imam dve cerke i na zalost radim kao konj da bi im omogucio da sutra studiraju van ove zemlje i da beze odavde gde nema svetla na kraju tunela bez obzira ko je na vlast. Ovde ako ostanu jesce sendvic a to i onako nije neka hrana. Sram ih bilo, puna usta nataliteta a ovamo zajeb.
    (Zozo, 12. septembar 2018 23:06)

    # Link komentara

  46. Koje zene? Ovo sve same lencuge.
    (ostali samo dugmici, 12. septembar 2018 22:58)

    # Link komentara

  47. Iskreno, ne pada mi napamet da zapošljavam buduće majke. Jednom sam se opekao i nikad više. Možda žene sa višom i visokom stručnom spremom i planiraju nekad da se vrate na posao i grade karijeru, ali ove omladinke sa tri i dva razreda srednje to samo čeka da nabaci stomak i rešila je sve probleme. Nije mi toliko do novca, već do utrošenog vremena. Neka im država obezbedi sve što misli da im obezbedi, ako im trebaju bebe za odbranu od ekspanzije Albanaca, ja plaćam porez (i to podebeo) i sa tom lovom valjda mogu da urade nešto. S druge strane, majke, pa i očeve zapošljavam pre nego "single and fabulous". To su ljudi koji imaju odgovornost, koji ozbiljno shvataju posao i generalno su bolji radnici od "mladih i ludih". Možda se to nekome ne sviđa, ali moja firma, moja pravila. Niko ne može da me natera da zaposlim koga ja neću da zaposlim, a ako počne presija i tog tipa, odosmo u Mađariju ili Bosnu - isti radnici, još te čekaju raširenih ruku. Pozdrav.
    (Reziel, 12. septembar 2018 20:42)
    Kojim se ti poslom bavis kad zaposljevas nekog sa dva ili tri razreda, sve jedno zensko ili musko!?
    (losmi, 12. septembar 2018 22:54)

    # Link komentara

  48. Pa naravno da gledam da ne zaposlim zenu koja ce odmah da rodi,sta je tu cudno.
    (Privatnik, 12. septembar 2018 21:58)
    Mnogo ste hrabri! Aj sad lepo napisite i koja je to vasa cenjena firma, naravno ako smete! Takve kao vas bi sterilisao da slucajno vasoj deci ne padnu takve misli na pamet!
    (losmi, 12. septembar 2018 22:46)

    # Link komentara

  49. @Aleksandar Vucic
    Vidim ja prijatelju moj da ces po drzavnoj duznosti morati samo da se sloizis sa Kolindom i, ko zna, mozda se desi neko dete pa da oboje na taj nacin resite problem bele kuge i u HR i u SRB.
    (mile, 12. septembar 2018 22:46)

    # Link komentara

  50. Hteli ste kapitalizam, evo vam ga!
    (kafka, 12. septembar 2018 22:43)

    # Link komentara

  51. Nije problem što će država da plaća bolovanje, već što neće da plaća. Prvi mesec bolovanja plaća poslodavac, a drugi, treći... i ostale mesece plaća država, ali prvo da plati poslodavac, a država će mu prebaciti za par meseci... Dakle poslodavac mora od svojih para da kreditira državu. Niko ga ne pita da li ima da plati za oko tri meseca platu doprinose. A da ne pričamo o papirologiji koja mora svakog meseca da se popunjava i predaju, kada je neko na bolovanju dužem od 30 dana... I na to se izgubi bar pola dana svakog meseca... Eto zašto!
    (samo da kazem..., 12. septembar 2018 22:39)

    # Link komentara

  52. Gospodja Antic nije rekla nista pogresno samo se zlonamerno tumaci. Niko nikoga ne prima na posao da bi ovaj odmah isao na bolovanje nego sto mu treba taj i taj profil,struka da obavlja neki posao. Ponekada je potrebna dodatna obuka za neki posao pa se ne moze lako naci adekvatna zamena,a posle obuke zamene porodilja se vraca pa zamena dobija otkaz iako je mozda bolji radnik. Poslodavci gledaju svoje interese,a drzava mora da brine o natalitetu!
    (Biljana LA,CA, 12. septembar 2018 22:39)

    # Link komentara

  53. Država propisuje zakone, a mi moramo da ih se pridržavamo. Piše "ne prolazi na crveno svetlo" - ti prođeš, oni ti uzmu dozvolu i pare. Piše "nemoj da otpuštaš trudnicu" - ti je otpustiš, država je vrati na posao, ti platiš kaznu i sva zaostala primanja. Problem je što DRŽAVA radi sve to što nama zabranjuje. Koliko ste videli trudnih doktorki u državnoj službi? Nastavnica? Službenica? Samo preko veze dobijaju posao. Kukate na privatne poslodavce, a država je uvela zabranu zapošljavanja, takođe daje ugovore na određeno i zapošljava vas preko kojekakvih agencija. Masovno ste glasali za SNS, pa se sad iščuđavate njihovim kreativnim zakonima - smešno. Sledeći put opet prodajte glas za paštetu i dve "crvene", pa kad vam dođe na naplatu, onda opet kukajte. Pitajte familiju u šta je gledala kad je zaokruživala Aju Jung i Branka Kockicu, pa neka vam objasne i nadoknade razliku između onoga što vam daje država i onoga što vam je potrebno. Vi ste STVARNO mislili da će se SNS lažovi zadržati na lažima o Kosmetu (izdano i predato), o penzionerima (otete penzije) ili o Savamali (srušena bespravno bez posledica)? Sad kad su prešli na vas, sad kukate. I treba da kukate - možda sledeći put budete imali malo više mozga. Zašto bi poslodavac vodio računa o vama? Naterajte državu da zakonima o vama brine, a poslodavac će da poštuje iste te zakone. Do tada - neko sa vama dobrovoljno da deli rođene pare, pored sopstvene dece?! Oh svašta. Vi biste državni posao, ali privatne plate? Pa neće moći...
    (Hmh..., 12. septembar 2018 22:35)

    # Link komentara

  54. Bravo za tekst!
    (Domaćin, 12. septembar 2018 22:31)

    # Link komentara

  55. Car je go odavno, samo narod zabio glavu u pesak.
    (ernesto che, 12. septembar 2018 22:27)

    # Link komentara

  56. Car je go odavno, samo narod zabio glavu u pesak.
    (ernesto che, 12. septembar 2018 22:26)

    # Link komentara

  57. država stimulise natalitet... i godinama ne stize da ukine pdv na bebi opremu i sl... lopovi bre... i zuti i crveni i napredni... sve lazov do lazova
    (roditelj, 12. septembar 2018 22:14)

    # Link komentara

  58. Neznam zasto je skandalozna izjava, žena je samo rekla istinu.Nisam znao da se istina ne sme reci.ŽIVIMO U LAŽIMA.
    (Igor, 12. septembar 2018 22:14)

    # Link komentara

  59. Ko nije do sada video ko su, evo jos jedne u moru prilika. Sigurno najgora vlast do sada.
    (Bole, 12. septembar 2018 22:13)

    # Link komentara

  60. Srecan radnik/radnica je najbolji radnik i sve ulozeno u njih se visestruko vraca.
    (Sloba, 12. septembar 2018 22:08)

    # Link komentara

  61. Meni nije nista jasno. Pa sada kod nas zena kada ode na porodiljsko, drzava je placa. Zar nije tako? Problem je obracun po novom zakonu i to sto je poslodavac nece nazad!
    (vedra, 12. septembar 2018 22:07)

    # Link komentara

  62. Dok mi raspravljamo ko je u pravu poslodavci,drzava, gospodja sa diplomom, gospodje bez diplome bratski susedni narod radi na svom natalitetu punom parom i ne smetaju im ni lazni roditeljski dodaci koji nikako da stignu ,ni diskriminacija prilikom zaposljavanja, ni siromastvo , ni pdv na opremu za bebe....
    (Otac troje dece, 12. septembar 2018 22:02)

    # Link komentara

  63. izjava jeste skandalozna samo zato sto je ona rekla naglas ono sto svaki poslodavac misli. Uzasno je sto drzavu bas briga za porodilje i natalitet ali je isto cinjenica da licno znam par primera gde zene svesno idu na to da su non stop na bolovanjima i koriste doticnu firmu. Pre svega cim saznaju da su trudne tu se odmah uzima bolovanje. Sta kao ne mogu da rade do 4.meseca?
    (pera, 12. septembar 2018 22:01)

    # Link komentara

  64. Pa naravno da gledam da ne zaposlim zenu koja ce odmah da rodi,sta je tu cudno.
    (Privatnik, 12. septembar 2018 21:58)

    # Link komentara

  65. Ne znam zašto je ovo problem. U Švedskoj prime ženu bez obzira na sve. Kad se porodi, porodiljsko bolovanje joj plaća država, a poslodavac primi drugog na njeno mjesto dok se ona ne vrati na posao. 
    (Bosanac, 12. septembar 2018 18:50) 

    Isto je tako i u Srbiji, ali nemam pojma sto poslodavci ne zele da im radnice zatrudne, kad mogu da zaposle nekog drugog kao zamenu. Uglavnom ne rade na projektovanju raketa. Treba pitati njih...
    (cx, 12. septembar 2018 21:57)

    # Link komentara

  66. Alooo bre botovi oladite malo sa tim minusima!!! Bas me zanima koliko botovcina ce minus da mi lupi :)
    (Ja, 12. septembar 2018 21:39)

    # Link komentara

  67. Gde vi živite?
    (hej počitičari kriminalci, 12. septembar 2018 21:37)

    # Link komentara

  68. Borovi, ipak sefovi treba da Vam kazu gde da lupate minuse. Na ovu vest nije bas preporucljivo.
    (pedja, 12. septembar 2018 21:34)

    # Link komentara

  69. Ne znam zašto je ovo problem. U Švedskoj prime ženu bez obzira na sve. Kad se porodi, porodiljsko bolovanje joj plaća država, a poslodavac primi drugog na njeno mjesto dok se ona ne vrati na posao. 
    (Bosanac, 12. septembar 2018 18:50) 

    Problem ja zato što ovo nije Švedska , nego Srbija.

    E upravo to i jeste problem.Sta je ta zena rekla sto nije istina ? Zasto ja da zaposlim trudnicu i kad mi za dva dana ode zaposlim drugu.Probijem budzet firme i zatvorim radnju i na ulici smo svo troje.Pustite me tih Srbskih dusebriznike a.Ja placam poreze a drzava ih rasporedjuje.Ako nam je natalitet mali onda ga u tom pravcu usmerava.U Subotici su sve majke brutalno izlozene opasnosti saobracaja.Sve guraju kolica po putu jer ne postoje trotoari,i sad ste vi naoali zenu....prodajete finocu kao i ministar Djordjevic
    (Ma da, 12. septembar 2018 21:32)

    # Link komentara

  70. Poslodavac nece da zaposli takvu zenu zato sto ga drzava opterecuje administracijom i novcano za takvu zenu, a drzava bas kasni sa isplatama sto je drzavna obaveza, samo lazu narod poslodavci imaju problema sa takvim zenama em sto ostane bez radnika em podnosi neke komplikovane papire, em isplacuje platu a drzava kasni i po 7 meseci.
    (Igor, 12. septembar 2018 21:30)

    # Link komentara

  71. Izjava je na mestu.Dosta ste muzle poslodavce u drzavnom sektoru, malo malo pa bolovanje...To u privatnom sektoru ne prolazi svidelo se to vama ili ne. Neka vam Djordjevic ili Djukic nadju posao gde ce te da samo sedite kuci...
    (Konfucije, 12. septembar 2018 21:27)

    # Link komentara

  72. Devojka radi preko nekih agencija na Nis pumpi preko 5 god,produzavaju joj ugovor na svakih 6 meseci,i kad se pirodila primila oko 170 din platu.Napredno!!
    (mikki, 12. septembar 2018 21:27)

    # Link komentara

  73. Мереопс ти си канда бесан на послодавце отвори фирму па удри,а деца се праве и џип се вози ко год да ти ради у фирми.Жене су дискриминисане овим законом нарочито оне са високим примањима,као да министарство хоће да их натера само да раде и да децу не рађају,мада када имате министра који је бивши возач,чему се надате.Имају више фалшираних доктората у влади и фалсификованих диплома,и надате се да та скупина створења направи закон који брани честиту жену и мајку???
    (Лаза Буџук, 12. septembar 2018 21:20)

    # Link komentara

  74. Хвала милени, а оставка милени
    (ИБАРСКА ЛАСИЦА, 12. septembar 2018 21:19)

    # Link komentara

  75. Ova 'ministarka' i onaj mali marko su prava slika ove vlasti, ali ne samo ove...
    (zon, 12. septembar 2018 21:11)

    # Link komentara

  76. (Sinisa, 12. septembar 2018 19:32)

    To što pričaš uopšte nije tačno jer imaš poslodavce poput Google-q koji zbog viška para i levičarskog sektasenja namerno pokusavaju da zaposle više žene, crnce, o ostale manjine po svakom kriterijumu.

    Čak su i borci za ljudska prava probali da naprave studiju gde će iz CV-a da izbace sve podatke koji bi mogli da indetifikuju rasu, pol itd (tipa ime, grad rođenja itd.) I na njihovo razočarenje ispalo je da beli muškarci tada imaju veće šanse da prođu CV skener i budu pozvani na posao, što znači da u većim firmama postoji diskriminacija u obliku forsiranja različitosti, tj mnoge ljude biraju da prosto budu "diversity hire", da bi mogli da kažu kako su fini.
    (Dule, 12. septembar 2018 21:00)

    # Link komentara

  77. Ima ovde slučajeva kada žena i nema nameru da radi nego se zaposli i posle par nedelja ode na trudničko. U tom slučaju poslodavac ima problem sa organizacijom, i drugi zaposleni trpe jer neko mora privremeno preuzeti taj teret posla na sebe. U zapadnim zemljama trudnice odlaze redovno na posao...naravno ima ograničenja u smislu da ne smeju raditi prekovremeno, ne smeju raditi sa hemikalijama itd. Jer tamo je drugačije razmišljanje...njih ne izdržavaju mame i tate pa one ne žele da im karijera trpi zbog trudnoće.
    (Pauly Ester, 12. septembar 2018 21:00)

    # Link komentara

  78. E zbog ovakvih ja od 01.01.2019 pravac Nemacka. U svojoj 37. godini zelim da idem tamo gde godine, bracni status i sve ostali nije bitno prilikom zaposljavanja vec iskljucivo sta znas da radis. Ostaj mi zdravo zemljo moja!
    (Marko, 12. septembar 2018 20:58)

    # Link komentara

  79. Samo je rekla istinu.A istina boli !
    (Srbin, 12. septembar 2018 20:57)

    # Link komentara

  80. Milena Antic je rekla istnu.
    (djura, 12. septembar 2018 20:55)

    # Link komentara

  81. Pa ako ćemo tako onda svakom poslodavcu najviše odgovara neko ko je mlad, ali sa iskustvom od najmanje 5 godina, zdrav, bistar, obrazovan, lep, sposoban, odgovoran, neporočan, bez dece... Ljudi, takvih nema dovoljno. Zato što ih njihove majke nisu rodile... A žena je samo u par rečenica prepričala zakon, tj posledice zakona. Ajde pa vidimo se kad budu izbori.
    (mali mikica, 12. septembar 2018 20:53)

    # Link komentara

  82. Najbolje da izumremo radeći.
    (sjfhj, 12. septembar 2018 20:48)

    # Link komentara

  83. Država je farsa i sve je to tačno, ali ima i situacija gde se zaposl na određeno, recimo kao administrativni radnik. Ostane trudna, istog sekunda ode na bolovanje iako posao nije ni težak ni opasan po trudnocu. Porodi se, uzme jos tri po tri meseca produzenja bolovanja, znaci 27 meseci na drzavnim jaslama. Vrati se, non stop na bolovanju.
    (Djoka, 12. septembar 2018 20:46)

    # Link komentara

  84. (Sinisa, 12. septembar 2018 19:32)

    100% si u pravu, tako je naravno i u Kanadi, medjutim to ti nije pomoglo da ne dobijes skoro 500 minusa od Vuciceve sendvic armije.
    Oj Srbijo jadna li si...
    (Milosav, 12. septembar 2018 20:45)

    # Link komentara

  85. Poslodavci treba da vode profitabilno firme i da zapošljavaju a ne da budu socijalni servis.
    Zato je država uzela na sebe neke obaveze jer onda nikad se ne bi nijedna žena zaposlila.
    Trudnoća nije bolest i nije mi jasan termin " trudiničko bolovanje''...
    (bg, 12. septembar 2018 20:45)

    # Link komentara

  86. Zena rekla istinu.... Surovo ali tako je.
    (perica, 12. septembar 2018 20:45)

    # Link komentara

  87. Po reakciji na moj i ostale komentare ipak su pocrveneli.
    (Velja, 12. septembar 2018 20:43)

    # Link komentara

  88. Iskreno, ne pada mi napamet da zapošljavam buduće majke. Jednom sam se opekao i nikad više. Možda žene sa višom i visokom stručnom spremom i planiraju nekad da se vrate na posao i grade karijeru, ali ove omladinke sa tri i dva razreda srednje to samo čeka da nabaci stomak i rešila je sve probleme. Nije mi toliko do novca, već do utrošenog vremena. Neka im država obezbedi sve što misli da im obezbedi, ako im trebaju bebe za odbranu od ekspanzije Albanaca, ja plaćam porez (i to podebeo) i sa tom lovom valjda mogu da urade nešto.
    S druge strane, majke, pa i očeve zapošljavam pre nego "single and fabulous". To su ljudi koji imaju odgovornost, koji ozbiljno shvataju posao i generalno su bolji radnici od "mladih i ludih". Možda se to nekome ne sviđa, ali moja firma, moja pravila. Niko ne može da me natera da zaposlim koga ja neću da zaposlim, a ako počne presija i tog tipa, odosmo u Mađariju ili Bosnu - isti radnici, još te čekaju raširenih ruku. Pozdrav.
    (Reziel, 12. septembar 2018 20:42)

    # Link komentara

  89. Ostace samo beograd sa sve starleticama
    (Pepi, 

    I to par godina dok i one ne omatore
    (Srbin na GMO piletini, 12. septembar 2018 20:41)

    # Link komentara

  90. Car je go odavno, samo narod zabio glavu u pesak.
    (ernesto che, 12. septembar 2018 20:40)

    # Link komentara

  91. Sinisa,nema rase,pola,godine rodjenja?Ovo što si napisao je glupost.Možda i možeš da napišeś takav CV ali teško da će ga neko uzeti u obzir.U Americi živim 12 godina,u svakoj aplikaciji za posao koju sam popunjavao,a bilo ih je dosta,u delu za lične podatke traže da napišeš svoj pol,datum rodjenja i rasu.Za rasu ti daju opcije koje čekiraš i daju ti i opciju da se ne izjasniš.Budi siguran ako se ne izjasniš da će biti malo teže da te uzmu u razmatranje.Da li si nekada obratio pažnju da je recimo u HR barem 90% žena?Najčešće crnkinje.Pored nkih za HR često zapošljavaju u gejeve.Da li misliš sa je to slučajno?U poslu koji ja radim,kazino,postoji prećutno pravilo da moraju da zaposle 10% crnaca,da se ne bi bunili kako su diskriminisani,ali preko tog procenta ne idu i ako je broj njihove populacije veći od toga.
    (Gavra, 12. septembar 2018 20:39)

    # Link komentara

  92. Već godinama (20-30 god.) se vodi nakaradna politika po svim pitanjima, koja za posledicu ima 30000 ljudi manje u Srbiji svake godine. To je odnos umrlih i rođenih, o onima koji su otišli vlast ne govori. Ta politika se vodi i danas i pored sve priče i navodne brige vlasti. Ne piše se dobro Srbiji. Šta će se tek dešavati i koliko će nas ostati kad(ako) Srbija uđe u EU?
    (Henry Chinasky, 12. septembar 2018 20:35)

    # Link komentara

  93. Ala botovi lupaju minuse :)))
    (realan, 12. septembar 2018 20:29)

    # Link komentara

  94. @OK Real
    Samo da znas jos jednu vrlo bitnu stvar, SRECNA DECA SE PRAVE U SRECNIM I MENTALNO STABILNIM PORODICAMA. A to znaci podrska i od drzave!
    (mile, 12. septembar 2018 20:25)

    # Link komentara

  95. Rodiš, voliš, vaspitavaš, hraniš, oblačiš, shvatiš da ne ide i na kraju se sa svo četvoro odseliš iz Srbije. Sada smo, nažalost, nekoj drugoj državi podigli natalitet.
    (Neko, 12. septembar 2018 20:21)

    # Link komentara

  96. E treba ovako.Prosečna plata u Srbiji je kažu oko 60.000.Neko ima 100.000 a neko 20.000.I prosto 100..000+20.000=120.000 i to deliš sa 2,znači prosek 60.000.E sve one koji imaju ispod proseka,znači rade za 20-30-40.000,molim da napuste zemlju,jer kvare prosek.I onda kad u Srbiji ostanu samo ovi što imaju po 100.000 i više platu,neka se među sobom množe i rađaju.A vi koji ste ispod proseka,van iz zemlje,možda će te negde u inostranstvu naći nekog ko će da vam plati rad i porodiljsko.U Srbiji se ne uklapajte,kvarite prosek
    (Ja, 12. septembar 2018 20:18)

    # Link komentara

  97. Sta je to pogresno rekla? Pa naravno da poslodavac zaposljava nekoga da bi radio. U cemu je problem? Ako zena u radnom odnosu zatrudni, drzava placa trudnicko, a poslodavac mora da nastavi sa poslom i on sa tim nema nikakve veze. On jedino zenu mora vratiti na posao kada se zavrsi trudnicko i porodiljsko, pod uslovom da zena nije bila na odredjeno vreme, pa joj istekne ugovor u medjuvremenu. Dize se bespotrebno prasina oko izjave koja nije uopste sporna, a sve u cilju skupljanja jeftinih politickih poena. Sada nju kao nesto kritikuju, a zena je rekla iskreno. 90% ljudi, narocito mladih radi po ugovorima o delu, preko agencija i na odredjeno vreme, a mi pricamo o zastiti trudnica. Tu zastitu moze uzivati samo privilegovana kasta zena koja radi po drzavnim i javnim preduzecima. Ove ostale mogu samo Boga da mole da ih poslodavac zadrzi na poslu tj. da im produzi ugovor, jer on apsolutno nema obavezu da to ucini, ako je ugovor na odredjeno vreme. Istekne ugovor, dovidjenja lepo.
    (Sheriff, 12. septembar 2018 20:17)

    # Link komentara

  98. sigurno ce podneti ostavku! ha ha ha
    (dane, 12. septembar 2018 20:15)

    # Link komentara

  99. Sto bi rekli nasi stari "nece jezik nego pravo". Tacka .
    (ljilja, 12. septembar 2018 20:14)

    # Link komentara

  100. Ja ne znam cemu filozofiranje? Ne treba da se pravimo pametni i izmisljamo toplu vodu. Treba izabrati jednu normalnu evropsku drzavu poput Nemacke, Francuske... nikako ektremno bogate poput Norveske, Svajcarske jer nemamo bas toliki luksuz... i prepisati sve zakone. Da se razumemo, nisu oni donosili te zakone preko noci vec su ih donosili eksperti nakon opsirne analize sta je najbolje za drzavu. Mi se uvek pravimo pametni kao nismo mi Nemacka, ma kako zato sam i rekao da ne uzimamo u obzir npr Norvesku. Nemacka sa 80 miliona stanovnika sigurno nema para za bacanje i ne zeli da ugrozi privredu. Mozemo mozda najbolje prepisati zakone jedne Ceske. Nije tu samo rec o ovoj temi vec vezano za sve zakone i propise.
    (max, 12. septembar 2018 20:10)

    # Link komentara

  101. Ne razumem komentare? Sta je trebala da kaze: poslodavcima zene trebaju da bi radjale? E onda bi dusebriznici imali pravo i elemente za mrznju. Zena poslodavcu treba da radi, muzu da pomaze u kuci i radja, deci da ih podize, roditeljima da pomogne.
    (OK Real, 12. septembar 2018 19:02)

    A za sve to treba podrska drzave da prehrani prvo decu i sebe pa i muza.
    (koko, 12. septembar 2018 20:08)

    # Link komentara

  102. Nije lako odlučiti se da u Srbiji budeš roditelj, naročito ko nema fakultet i živi od svog rada, ali ja nemam utisak da su žene koje planiraju trudnoću diskriminisane. Čak mislim da je obrnuto, oni koji imaju decu uvek su povlašćeni. Treba mi slobodna nedelja, zbog dece, aha ok, treba mi prva smena, zbog dece, važi nema problema, itd itd. Ali zato kad gazda kaže radite popis noću za džabe i svi kažu ok, važi, e pa s takvim stavom ne treba očekivati da se država bori za tvoja prava.
    (Igor, 12. septembar 2018 20:08)

    # Link komentara

  103. Ja još uvek ne shvatam šta je tu skandalozno. Poslodavcu treba neko da radi, a ne da sedi po bolovanjima. Ako država ima interesa da stimuliše rađanje neka izvoli, ali ne preko leđa poslodavaca.
    (ja, 12. septembar 2018 20:05)

    # Link komentara

  104. Hvala Milena po sto puta. Može ministar da priča šta god hoće suština je u tome da ova vlast ima nameru da donese nakaradan zakon i to pkušavaju da zamagle tako što će tvoju glavu staviti na panj. Rešenje je da ministar podnese ostavku a predlog zakona povuče iz procedure. Sve ostalo je prodaja magle. Još jednom HVALA Milena
    (slobodan, 12. septembar 2018 20:04)

    # Link komentara

  105. ma, vazno da je nolo pobedio, jel tako srbebde?
    (dostojevski, 12. septembar 2018 20:02)

    # Link komentara

  106. A sta cemo sa onim \ Ujko ajde ti mene prjavi u tvoju firmu posto sam malo trudna na 200 ooo rsd \posle ce delimo
    (zoran cvetkovic, 12. septembar 2018 20:01)

    # Link komentara

  107. Ko zna, mozda AV i njegovi ministarski puleni postanu zensko pa da svima nama pokazu kako se resava problem bele kuge kod privatnika!
    (mile, 12. septembar 2018 20:00)

    # Link komentara

  108. Čija li je ova u ministarstvu kad je ne smenjuju posle ovakve skandalozne izjave?
    (marija, 12. septembar 2018 19:58)

    # Link komentara

  109. pomoći nam nema,propasti ne možemo!
    (jazAbdin, 12. septembar 2018 19:58)

    # Link komentara

  110. Hvala Mileni što je žensko, jer da je ovo muškarac rekao, ko zna šta bi tek bilo. Diskriminacija ne poznaje pol, boju kože ili seksualnu orijentaciju. Žene, manjine ili bilo ko su podjednako skloni tome.

    Meni ovo više govori o tome ko nam je na vlasti. Nikad, ali nikad nije bilo ovako loše. Imali smo inflaciju od 300.000 procenata, ali imali smo i nadu.
    (VladaNS, 12. septembar 2018 19:54)

    # Link komentara

  111. tako se rešavaju najvažniji problemi
    (ako i treba, 12. septembar 2018 19:52)

    # Link komentara

  112. Nije ova "jadna" Milena nista kriva...ona,kao kadar SNS-a je razapeta s'jedne strane izmedju "politike" svoje partije,t.j.onoga sto joj je zadatak i s'druge strane,onoga sto treba govoriti glasacima,a posto znamo da intelektualni nivo ovog "naprednog" kadra,nije na bas zavidnom.nivou,ona se,opet kazem "jadna",malo pogubila izmedju onog sto treba da radi i sta treba da kaze,sto bi narod rek'o-pogubila se...pobrkala loncice! Ali,mi smo drzava u kojoj vlada red i zakon i ona ce snositi "posledice"! Bice "opomenuta"(da pazi,ubuduce,sta prica)!!!
    A smena,ostavka...to vam.ne pada na pamet,bando lopovska?!
    (Don Kihot, 12. septembar 2018 19:51)

    # Link komentara

  113. Pa ko je lud da u ovakvoj zemlji zasniva porodicu,do sad se samo suskalo da se zene ovako diskriminisu ali sada je istina konacno recena,a ako predstavnik vlade ovo izgovara na javnom servisu i za to sem beznacajne kritike ne popije nikakvu kaznu onda mozemo misliti sa cime se zene i devojke suocavaju u direktnom kontaktu sa poslodavcem u 4 oka!! Ovo je jad i beda od drzave,a ove "akcije" sto drzava satro pokrece zbog povecanja nataliteta i ohrabrivanja ljudi da zasnuju porodicu su zalosne,pogubne,bezobrazne i krajnje je vreme da se narod digne na noge i otera sve ove zlotvore na novi goli otok jer oni nista manje ne zasluzuju,ma u Ausvic bih ja njih sve poslao!!
    (Dacha, 12. septembar 2018 19:51)

    # Link komentara

  114. Svako ko ima firmu gleda svoju korist, sto se podrazumeva.
    (ivana, 12. septembar 2018 19:50)

    # Link komentara

  115. Ma ko će sada o tome da razmišlja.. počela je zadruga
    (Podunavac, 12. septembar 2018 19:49)

    # Link komentara

  116. Nemojte se loziti, za koju godinu kad pocnu Siptari i Arapi ovuda da kmece, Srpska omladina ce to sve posmatrati iz Nemacke, Austrije, Holandije sa nekom perspektivom u zivotu. Ako SNS banda zeli da unisti ovo sve, neka unistava slobodno, a vi gospodo privatnici ostanite sa svojim rezimskim pacovima, pa uzivajte u novoj Islamskoj drzavi. Samo njima kada probate ovako nesto da radite, zna vam se kazna. Samo polako...
    (ls, 12. septembar 2018 19:48)

    # Link komentara

  117. Pa onaj kaobajagi levicar je doneo zakon o radu , koji sve ovo aminuje . A cak ni to nije najstrasnije ! Gore je to sto se ni takav na primenjuje ( cak i u firmi koja radi direktno za vladu) , a kamoli kod privatnika koji rade sta hoce ako su clanovi stranke .Izuzeci samo potvrdjuju pravilo
    (kefalo, 12. septembar 2018 19:47)

    # Link komentara

  118. Kakvi smo licemeri! Pa nije na poslodavcu da vodi populacionu politiku, neka to država rešava! Ovde kad se kaže poslodavac, odmah se pomisli na nekakvu aždaju, kao u vreme samoupravljanja. Da li je probao neki od ovih komentatora da obezbedi posao i platu nekome?
    (Toma, 12. septembar 2018 19:46)

    # Link komentara

  119. Da mi lepo vratimo socijalizam! Probali smo ovo, nije se primilo i da se lepo vratimo na ono sto je radilo i valjalo!
    (rani, 12. septembar 2018 19:46)

    # Link komentara

  120. @marko
    Naravno, lepo naglaseno ono 'u najboljem slucaju tri meseca'. Znaci ipak je problem u drzavnom/administratvnom sektoru a ne kod poslodavca! Mozda bi AV umesto sto pokusava da pomiri nas i albance trebao malo vise vremena da se posveti majkama u Srbiji?
    (mile, 12. septembar 2018 19:44)

    # Link komentara

  121. Izjava sama po sebi nije skandalozna nego istinita...i svi to znaju. Ono sto je skandalozno u celoj prici je sto "gospodja" iz ministarstva zna za ovu istinu i ama bas nista ne radi da to promeni... I jos je ona zadyzena za populacionu politiku. Njena izjava je sublimacija svega sto ne valja u ovoj drzavi. Javasluk, nerad, partokratija, paraziti u drzavnim organima, donosenje losih propisa, dobri propisi koji se ne primenjuju, nepostojanje bilo kakve volje da se nesto promeni. To sto je rekla...pa nek je rekla. To sto je postavljena na to mesto, a i dalje je tu gde jeste, na celu organizacije koja direktno utice na demografsku sliku...e to je skandalozno!
    (reminder, 12. septembar 2018 19:44)

    # Link komentara

  122. Ne znam zašto je ovo problem. U Švedskoj prime ženu bez obzira na sve. Kad se porodi, porodiljsko bolovanje joj plaća država, a poslodavac primi drugog na njeno mjesto dok se ona ne vrati na posao.
    (Bosanac, 12. septembar 2018 18:50)

    Problem ja zato što ovo nije Švedska , nego Srbija.
    (Sole, 12. septembar 2018 19:43)

    # Link komentara

  123. @OK Real
    Ti definitvno ne razumes sustinu cele price ali pokusacu da ti objasnim. S jedne strane postoji eksplozija nataliteta od strane Albanaca na Kosovu i samim tim zauzimanje teritorija koje Srbi ne naseljavaju (nema ko da cuva i odrzava imanje). Ali i ne samo to, mladi ljudi odlaze iz Srbije i sve je vise i vise starih u Srbiji. E shodono tome, neko je iz ministarsrva ukapirao taj problrem pa je pre nekih 7-8 meseci, krenula kampanja 'Radjaj, ne ogadjaj' itd. itd. E sad, imas paradoksalni zakon koji zenama (koje zele zdravu porodicu i zele da radjaju) kaze radjadjaj ALI ako ne radis ta zena je PUKLA. Nadam se da ukapirao.
    (mile, 12. septembar 2018 19:39)

    # Link komentara

  124. Socijalizam i komunizam su mrtvi, trazili ste kapitalizam, evo vam ga. Najnakaradnija verzija kapitalizma, ali ipak kapitalizam. Niko vam nece dati nista za dzabe, drzava nije duzna da vam nadje posao, dodeli stan, da solidnu platu, sredi zivot. Ovo su lekcije koje sam naucio pre 20 godina, pa sam odlucio da je americki kapitalizam ipak laksi za podneti. Barem su porodiljska odsustva precizno regulisana, kao i svaka vrsta diskriminacije. Danas je cini mi se lakse biti zaposlen roditelj u USA (bez baba i deda) nego u SRB.
    (Shamu, 12. septembar 2018 19:37)

    # Link komentara

  125. Tesko je biti zena. Em treba da uklapas porodicni i poslovni zivot, a ako imas malo vise ambicije i mozga, moras i da cuvas i svoju poziciju posle porodjaja, jer je cest slucaj da zenu degradiraju i daju joj manje placeno mesto kad se vrati sa porodiljskog, kao da je imala lobotomiju a ne rodila bebu. Em te sikaniraju i redovno optuzuju kako 'neces da radjas' jer si sebicna i razmazena, em si manje placena, em kad vide zenu od 30ak godina bez dece, nece ni da je zaposle. Ostaje joj da se nakaci muzu na grbacu, cime se indirektno porucuje da treba da gleda pare kad se udaje, da ne upotrebim grublju rec, a onda je optuze da je sponzorusa?! Uzasno je tesko. Posebno kad zena ima obrazovanje, teze joj pada to sikaniranje. Ma ni ne treba da nas bude, prirodna selekcija... Pametniji narodi opstaju.
    (eeee, 12. septembar 2018 19:36)

    # Link komentara

  126. U SAD-u su sva pitanja na intervjuima za posao koja se ticu licnih stvari ilegalna i poslodavac moze vrlo laku izgubiti na sudu zbog diskriminacije. Kazen za takve vrste prijava su drakonske i ostaju "public record." Zato tamo na CV-u nema licnih stvari tipe fotografije, rase, pola, godine rodjenja, broja dece, bracnog stanja, itd. Kandidat se iskljucivo meri po onom sto zna i proslom radnom iskustvu. Sve ostalo je totalno nebitno i nerelevantno. Tako da, treba doneti rigorozni zakon o radu, udarati po usima, i slati inspekciju na svaku prijavu.
    (Sinisa, 12. septembar 2018 19:32)

    # Link komentara

  127. Koja bolesna doktatira žena ne sme da kaže ni šta misli ...Ljudi šta se čeka
    (Hibrenacija, 12. septembar 2018 19:32)

    # Link komentara

  128. njima je cilj da kradu pare i da unistavaju ovu zemlju i narod, mogu da pricaju sta god hoce, lazovi su, realnost je nesto drugo.
    (svemirko, 12. septembar 2018 19:30)

    # Link komentara

  129. E zatp moji dusebricnici poslodavaca koje branite kao da su nilski konji, zato cete za neku godinu ili dve da uvozite crnce i arape da vam rade u te vase najvoljenije firme a ako Bog da srpska mladez ce se iseliti i ziveti i radjati decu u nekim trulim kap. drzavama, ali ne zaboravite ti arapi i muslimani ce promeniti i vasu svest, svaki sat llanjanje alahu, svaki pola sata pus pauza, ako ga otpustis ili kaznis bomba ti sleduje u kucu, a neznam dali ces voziti djip, poruka, cuvajte ovu mladez ostalo je malo
    (merops, 12. septembar 2018 19:30)

    # Link komentara

  130. Znate li vi kolika će biti ušteda državi kroz 15-20 godina kad više ne bude škola jer neće biti đaka pa će se moći ukinuti i učitelji,nastav nici,profesori i t.d.
    (Velja, 12. septembar 2018 19:28)

    # Link komentara

  131. " Ajd, nek mi neko objasni, zasto bih ja, kao vlasnik privatne firme zaposljavao nekog ko ce posle par meseci da prestane da radi?
    Ako mi za potrebe posla, treba neko mlad i lep, trazicu takvog.
    Ako mi treba neko iskusan, zaposlicu takvog.
    Ne moze drzava da me natera da ja nemam neki svoj okvir kakav mi zaposleni treba.
    Na prijemu, kad dolaze novi klijenti, treba mi neko mlad, lep, komunikativan. Kad saljem ljude na teren, treba mi neko u godinama ko ima iskustva.
    Drzava mi brani da kad dajem oglas navodim kakve mi godine trebaju ili izgled potencijalnog radnika.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Joanikije, 12. septembar 2018 18:40)

    Zato sto se predpostavlja da drzava ima zakone.Pa ako propise nekakav zakon on se mora postovati.A ti kao privatnik,mozes da biras.Da budes privatnik i postujes zakon ili ako ti se svidja postanes radnik i odes na trudnicko bolovanje.Veoma jednostavno,to sto je vama " bogatasima " u glavi to zakon,drzavu i radnike ne zanima.Jer u tome lancu svi mi imamo razlicite interese. Ti da radnik ( zena nikada ne osnuje porodicu ) a ona da ima porodicu itd.Citaj malo vise i bice ti sve jasno.Odnosno saznaces istinu i bice ti lakse.
    (jovan, 12. septembar 2018 19:28)

    # Link komentara

  132. @OK Real

    Ваш коментар дубоко задире у патологију.
    (doom, 12. septembar 2018 19:27)

    # Link komentara

  133. Ok real:

    Idi u svoje selo i zakopaj se.
    Nisi za civilizaciju.
    (Realno, 12. septembar 2018 19:27)

    # Link komentara

  134. Wauu I svi su kao zgrozeni I sokirani, samo da mrzimo I da lincuju nekoga, a to je nasa tuzna realnost. A niko da uradi nesto povodom toga, ili bilo neceg drugog u ovoj zemlji...Postali smo takvi beskicmenjaci kao ljudi, u nicemu ne mozemo da istrajemo .. I ono cuveno za kraj, ako tako nam I treba..
    (Brka, 12. septembar 2018 19:25)

    # Link komentara

  135. Samo se kuka, piše i priča. Zna li neko nešto drugo? Vidim da rumuni, mađari, nemci i ostali znaju. Više hiljada njih zna. Doduše, na ulicama, a ne ko ovde, za kompom i na tvu
    (lumenarević, 12. septembar 2018 19:25)

    # Link komentara

  136. Zena je rekla istinu i samo istinu.
    (ja, 12. septembar 2018 19:24)

    # Link komentara

  137. ljudi da begamo odavde?
    (crni_redstar, 12. septembar 2018 19:23)

    # Link komentara

  138. Zena kada rodi ne ide na bolovanje nego na porodiljsko!

    Nju zulja to sto drzava mora da pokriva deo troskova porodiljskog. Sta ona radi u tom ministarstvu ako ni to ne zna mucenica?

    Drzava moze ustedeti prvo tako sto ce njoj dati otkaz.
    (Genijalac, 12. septembar 2018 19:23)

    # Link komentara

  139. 2 hiljade za gospodju!!!!!!
    (Nemanja, 12. septembar 2018 19:23)

    # Link komentara

  140. Jedino resenje je da zena dobija nadoknadu bez obzira da li je zaposlena ili ne. Onda poslodavac zna da ona ne trazi posao samo da dobije porodiljsko, a zeni ne prolaze najbolje godine za radjanje u beznadeznom trazenju posla.
    (Dragan, 12. septembar 2018 19:21)

    # Link komentara

  141. Bas tako. Samo je izgovorila glasno.

    Glasajte za SNS.
    (Sabljar, 12. septembar 2018 19:20)

    # Link komentara

  142. Pa što svaljujete onda trošak prvog meseca, i dane odmora lojinse nagomolaju na teret poslodavca? Iz ugla poslodavca, kojibradi sve po zakonu, izuzetno kje tesko boriti se sa svim nametima.
    (Sector, 12. septembar 2018 19:16)

    # Link komentara

  143. "Ovo će biti poslednja opomena njoj i svima drugima, ovakve stvari ne smeju da se izgovore"
    Evo slobode Srbi, raste na livadi....gde nam je i mesto...
    (Salle, 12. septembar 2018 19:15)

    # Link komentara

  144. Zena poslodavcu treba da radi, muzu da pomaze u kuci i radja, deci da ih podize, roditeljima da pomogne.
    (OK Real, 12. septembar 2018 19:02)

    a tebi, decko, treba psihijatar...
    (jadna ta koja se sa tobom uhvati, 12. septembar 2018 19:14)

    # Link komentara

  145. žena se nedavno porodila to nam je drugo dete, nismo pravili decu za poslodavca i ministre već smo stvarali novi život za tu decu i nije niko u obavezi prema toj deci do mene i supruge. ne treba nam ništa samo da se ne mešaju puno pogotovo država!
    sada ste i decu počeli stvarati iz ekonomskog interesa a ne ljubavi?
    kuda idete? znate li?
    (nisammeznamkakosamzavršioosnovnuškolu, 12. septembar 2018 19:14)

    # Link komentara

  146. Samo je rekla istinu,zivimo u robovlasnickom drustvu.
    (zoki, 12. septembar 2018 19:14)

    # Link komentara

  147. Nisam iznenadjen ni izjavama, ni polemikom. Ovo je Srbija, bre.
    (Sumadinac, 12. septembar 2018 19:11)

    # Link komentara

  148. "Kada sam pre skoro 11 godina, sa sveže odštampanom diplomom u rukama, počela da “jurim” zaposlenje, " ... gospodjo vi sada imate 67 sto znaci da ste tada imali 56 godina, sta ste radili do tada? koja porodica, koja trudnoca?
    (jaro, 12. septembar 2018 19:10)

    # Link komentara

  149. Zato bi drzavu trebalo potkradati na sve strane i u svakom pogledu. Bas me briga za budzet i njihov BDP. Ako mogu najveci duznici, tajkuni i ostala mafija da to radi, treba svaki gradjanin isto. Pa nek se raspadne sve ako treba
    (mare, 12. septembar 2018 19:07)

    # Link komentara

  150. Car go?
    (Bojler, 12. septembar 2018 19:07)

    # Link komentara

  151. Ne razumem komentare? Sta je trebala da kaze: poslodavcima zene trebaju da bi radjale? E onda bi dusebriznici imali pravo i elemente za mrznju. Zena poslodavcu treba da radi, muzu da pomaze u kuci i radja, deci da ih podize, roditeljima da pomogne.
    (OK Real, 12. septembar 2018 19:02)

    # Link komentara

  152. Ovo će biti poslednja opomena njoj i svima drugima, ovakve stvari ne smeju da se izgovore, a kamoli dešavaju.


    To su ti ljudi koji umesto da menjaju uzroke problema ucutkuju one koji o tome govore.
    (pseudo_slucajno, 12. septembar 2018 18:58)

    # Link komentara

  153. Prvo ako imate dovoljno srece da nadjete posao za 25.000 dinara, gde cete motati kablove po ceo dan na nogama, bez pauze za wc, onda tek mozete da planirate neku porodicu i to da pazite da ne naskodite poslodavcima svojim planovima. Tuga li je.
    (cartman, 12. septembar 2018 18:58)

    # Link komentara

  154. Nekako je cela priča sumanuta. Ova gospođa je rekla apsolutnu istinu, nijednom poslodavcu ne odgovara da novozaposlena žena ode kroz kratko vreme na trudničko, ali ruku na srce, pre svega govorim iz svog iskustva, to ne odgovara ni ženi kao zaposlenoj. Promena posla je veliki stres, navikavanje na novi posao i ljude, dokazivanje... Ja sam promenila više poslova i svaki put mi je bilo užasno teško na početku i sada trenutno ne menjam posao iako mi se menja zato što planiram porodicu i fokus mi je na tome. Suština je da je mladim ženama jako teško danas da izbalansiraju život i nažalost ne ništa ne prepušta slučaju, već se sve mora planirati (iako život ne funkcioniše uvek tako).
    (Teško je biti žena, 12. septembar 2018 18:58)

    # Link komentara

  155. PDV-a na sve što se beba tiče , toga se nisu odrekli , a žele povećanje nataliteta!!!!!
    (dan, 12. septembar 2018 18:56)

    # Link komentara

  156. U normalnim zemljama za ovo se izlazi na ulicu, a vi sedite dok vas ne ponize do zemlje.
    (stado, 12. septembar 2018 18:56)

    # Link komentara

  157. Ja sam poslodavac i trenutno imam tri zene na porodiljskom i nikada nisam na to gledao kao nesto lose za posao. Jedini problem jeste u tome sto kad zena ode na porodiljsko neko mora da je zameni a meni je to trosak koji ce biti nadoknadjen od strane drzave u najboljem slucaju za tri meseca. Treba platiti doprinise i platu za nju i za zamenu a to je opterecujuce za male firme. Trenutno drzava meni duguje skoro milion dinara. Jedino resenje jeste da kad zena zatrudni drzava odmah preuzme troskove pa kad se sve zavrsi lepo se vrati na svoj posao.
    (marko, 12. septembar 2018 18:56)

    # Link komentara

  158. Pa nije ova zena donela zakon da je svi stavljaju na stub srama. Na njoj su se samo slomila kola a pravi krivci je sad kao osudjuju. A rekla je sve kako jeste sto je najgore od svega.
    (Marko, 12. septembar 2018 18:56)

    # Link komentara

  159. Ostace samo beograd sa sve starleticama
    (Pepi, 12. septembar 2018 18:55)

    # Link komentara

  160. Bravo Radmila, posebno za zadnji pasos. Danasnji kapitalizam kad se sve razgoliti, zenama zaista daje izbor ili da rade 24/7 za poslodavca I imaju pare ali ne I decu (ili 1-2 dece koje ce prepustiti vrticima, skolama I drugima da ih vaspitaju) ili da radjaju I ne rade I nemaju pare. Zato se zene I muskarci jos jednom moraju udruziti da zajedno rese ovaj problem jer ovo sto se do sada propagiralo o individualizmu, ne moze resiti ovaj paradoks, to moze resiti samo jak dogovor/odnos muza I zene, tj zajednica I podela rada ko sta radi u njoj, ko donosi pare, ko radja; ko donosi hranu, ko pravi rucak I sl. A hvala I toj zeni sto je svojim recima na tv-u otvorila istinu I mnogima ce I oci.
    (Pecinski covek sa internetom, 12. septembar 2018 18:54)

    # Link komentara

  161. Da je politicarima zaista stalo do nataliteta i naroda, ne bi ga tako bezocno pljackali i lagali. Sram vas bilo politicki olosu, sve vas od 1990g do danas !
    (suton, 12. septembar 2018 18:53)

    # Link komentara

  162. Ja na pitanje gde vidite sebe za pet godina odgovaram kako vidim sebe na liderskoj poziciji u firmi, pozrtvovano radim i zalazem se maksimalno, ma puna su mi usta karijere. Nisam ostao ni u jednoj firmi duze od dve godine, sasvim dovoljno da vidite da li tu ima mesta za napredak i finansijski i strucni.
    (Bojane zasto komentarises, 12. septembar 2018 18:53)

    # Link komentara

  163. Teško je shvatiti da svakodnevno isticanje parola populista, ne da nema nikav učinak, nego ima negativan učinak, naime, ako neko svaki dan ponavlja kako se treba boriti za ravnopravnost, a situacija diskriminisanih se ne popravlja, onda se dešava da svi misle da se nešto na tome radi, tj. većina misli da mnogi na tome rade pa ne moramo mi, tako da se situacija diskriminisanih može čak i pogoršati.
    (:-|, 12. septembar 2018 18:53)

    # Link komentara

  164. Da...''Car je go''. I to je istina. Svi vi koji se zgražavate na tu činjenicu,realnost kada kojim slučajem rešite da pređete u privatnike (ne tajkune, jer nisu svi privatnici tajkuni...ili jesu?) i kada počnete da zapošljavate tražite baš takav kadar jer je realnost da mlada žena često odmah zatrudni i gle čuda odmah ode na bolovanje.A vi ste uločili u to radno mesto koje sada ima opterećenje u vidu trudničkog koje vi kao poslodavac prvo isplaćujete pa tek onda sa kašnjenjem dobijete od države. Pri tom su ti doprinosi procentualno najveći u Evropi a i šire.Pa kome se isplati da tako radi.Ako je državi odnosno svima nama u interesu da žene rađaju ajte onda preuzmite brigu o ili olakšajte poslodavcima
    (nikola, 12. septembar 2018 18:51)

    # Link komentara

  165. Zena je potpuno u pravu, to zna svako ko privatnim poslom hrani svoju porodicu. A vi hejtujte do mile volje. Srbija, zemlja uravnilovke I socijale.
    (Mr B, 12. septembar 2018 18:51)

    # Link komentara

  166. Društvo kom je važniji boljitak poslodavaca nego deca, ne mora da brine za svoju budućnost. Garantovano nema budućnost po oba osnova.

    Može ona da konstatuje stanje nakon ostavke. I ostavka je konstatacija stanja, a ne samo podrška takvim "poslodavcima" koji love u mutnom i na brzinu.
    (CATAPA, 12. septembar 2018 18:51)

    # Link komentara

  167. Ne znam zašto je ovo problem. U Švedskoj prime ženu bez obzira na sve. Kad se porodi, porodiljsko bolovanje joj plaća država, a poslodavac primi drugog na njeno mjesto dok se ona ne vrati na posao.
    (Bosanac, 12. septembar 2018 18:50)

    # Link komentara

  168. Jel' sam ja to sanjao ili je predsednik pre svega nekoliko meseci obećao uživo da će država podstaći natalitet i pomoći majkama sa po odprilike 100€ po detetu mesečno do kraja života, kad ono smanjiše i tu crkavicu što im daju? Ah, da, baš sam blesav...
    (Šta je Wolfich obećao pre dve godine?, 12. septembar 2018 18:49)

    # Link komentara

  169. Zena nagrabusila jer je samo rekla istinu.Mozemo svi da se pretvaramo i cutimo ali to je realnost...nazalost.
    (indjijanka, 12. septembar 2018 18:43)

    # Link komentara

  170. Car je potpuno go i tu se u potpunosti slažemo, jer je ovo država farsa, Predsednik farsa kao i ovaj finansista što će sada ženu iz svog okruženja zbog surove istine i zato što nije lažov kao svi oni da još i kazni. Elem, ovakva država kakva ovde ne postoji kao socijalna i država koja podržava porodicu mora sama da obezbedi tom poslodavcu odgovarajuće pogodnosti, jer je on osnovan da stvara profit, a ne da se bavi prirodnim priraštajem, što svakako jeste za državu (ali ne ovu u kojoj je car go). Tako da ovaj finansista je licemer kao i njegov Predsednik koji je ludovao i učio se na živim ljudima politici 20ak godina i još došao na vlast umesto u ćumez i Hag. Država baš i treba da se bavi ovim stvarima ( ne da ide ovaj lik i kao da otvara neka radna mesta) i da izgradi odgovorni servis građana i poštuje zakone i reformiše sudstvo (a ne da opet daju predlog izmene Ustava mimo preporuka Venecijanske komisije) i onda će svaki poslodavac da dođe i uloži novac i zaposliće bez ikakve diskriminacije. Ovako je sve obrnuta ekonomija ko u vreme Dinkića i njegove kamarile sa sve ovim opskurnim likovima.
    (Nole, 12. septembar 2018 18:43)

    # Link komentara

  171. Sta ima ministar i ministarka da se ljute kad licno oni potpisuju da majke dobijaju 2000 dinara platu dok su na trudnickom i porodiljskom!
    (sofronije, 12. septembar 2018 18:41)

    # Link komentara

  172. Ajd, nek mi neko objasni, zasto bih ja, kao vlasnik privatne firme zaposljavao nekog ko ce posle par meseci da prestane da radi?
    Ako mi za potrebe posla, treba neko mlad i lep, trazicu takvog.
    Ako mi treba neko iskusan, zaposlicu takvog.
    Ne moze drzava da me natera da ja nemam neki svoj okvir kakav mi zaposleni treba.
    Na prijemu, kad dolaze novi klijenti, treba mi neko mlad, lep, komunikativan. Kad saljem ljude na teren, treba mi neko u godinama ko ima iskustva.
    Drzava mi brani da kad dajem oglas navodim kakve mi godine trebaju ili izgled potencijalnog radnika.
    (Joanikije, 12. septembar 2018 18:40)

    # Link komentara

  173. Roditelj najbolji radnik!!! Posebno majke! Ma dajte molim vas, svi znamo da nije tako. Za poslodavce "roditelj" (citaj: majka) znaci da ce non-stop biti na bolovanju ili na nekakvom odsustvu - prvo trudnicko, pa porodiljsko, pa bolovanja kad dete malo poraste, nikad kraja. U prosveti to znaci i pronalazenje zamena. JA da sam poslodavac (a nisam i radim u prosveti) pre bih zaposlalila nekog ko nema 2-3 dece kod kuce i pre muskarca nego zenu. Da se ne lazemo. To jeste diskriminacija i diskriminacija postoji, ali s razlogom.
    (ma daj!, 12. septembar 2018 18:40)

    # Link komentara

  174. Istina !
    (Mirko, 12. septembar 2018 18:40)

    # Link komentara

  175. samo je bila.direktno iskrena,sto i jeste tacno.
    da se nesto uvija u celovan,pa ko fol,svi su zaprepasceni,pa i ministra??da lazemo sami sebe,a znamo da je to tako.
    (mozaks, 12. septembar 2018 18:36)

    # Link komentara

  176. ,, Ne smeju da se izgovore, a kamoli desavaju... ". Pa to je realnost! Ili neko ne zivi u ovoj drzavi, ili Ministar ili ja....
    (ja, 12. septembar 2018 18:33)

    # Link komentara

  177. Rešiće to nadaleko čuvena"demokratija"kad limburga meseca dođe na vlast?!
    (Zeka, 12. septembar 2018 18:32)

    # Link komentara

  178. Zena je rekla istinu. Strasno je kako je nas narod naucio da od politicara cuje samo ono sto mu prija. Doticna zena nije politicar zato je sebi neiskusno dala slobodu da bude iskrena.
    (alek, 12. septembar 2018 18:31)

    # Link komentara

  179. poslednji pasus... Nazalost tako je. :(
    (N., 12. septembar 2018 18:29)

    # Link komentara

  180. kakva demagogija!!! neko to od gore vidi sve...
    (Gile neupuceni, 12. septembar 2018 18:23)

    # Link komentara

  181. Nema veze. Kritična cifra je pređena. Biće sve manje mladih, sve više starih. Vlast zadovoljna, biće glasača, a poslodavci nek uguraju strance i izbeglice ako hoće da rade za sitne pare kao na zapadu pa ono malo mladih da se još brže iseli. I kroz 30ak godina nek se država zove Serbistanska Džamahirija ili nek se pripoji Turskom Sultanatu. I to je ok sasvim.
    (mali Đokica, 12. septembar 2018 18:21)

    # Link komentara