Facebook: Zašto nikada neće postojati "Dislike" dugme

Svi smo se našli u sličnoj situaciji. Neko je postavio nešto na Facebooku, ne možete da se setite bilo čega smislenog što bi mogli da napišete, a pritiskanje „Like“ dugmeta poslalo bi znatno drugačiju poruku od one koju zapravo želite da prenesete. Kada bi samo postojalo „Dislike“ dugme...

TechRadar
Pošaljite komentar
  1. Hocu dislike dugme....
    (bg, 25. oktobar 2014 13:41)

    # Link komentara

  2. Stvari koje vi postavljate, mozete da objavite samo odredjenoj grupi ljudi.
    Aplikacije koje se vremenom nagomilaju mozete da uklonite iz profila.
    I jos mnogo mnogo toga....

    Ali kontam da je jednostavnije krivite druge jer ne znate kako da podesite softver da radi bas onako kako Vi zelite.
    (Ske, 21. oktobar 2014 16:46)

    da. mada, sve to sto kazes ne odnosi se samo na face, ali sve si ok rekao. i meni je odavno muka od tih prozeliterskih mrzitelja fejsbuka, a koji se nikad nisu potrudili da mu nadju i dobre strane, ma barem da ga nasteluju kako njima odgovara...
     (neutralni felsh, 21. oktobar 2014 18:40)

    # Link komentara

  3. Mozda ovaj komentar nema puno smisla i ne pokriva temu koju clanak opisuje ali moram da reagujem na komentare ovih sto nas ubedjuju da se "skinemo" sa fejsbuka.

    Takvi komentari mi samo govore da nemate pojma kako da koristite Fejsbuk.
    U svakom momentu mozete da iskljucite sve email notifikacije. Kada to uradite, necete vise dobiti nijedan email.
    Sve stranice koje ste lajkovali, mozete da "utisate" i da dobijate objave samo od onih koje vas zaista interesuju. Isto vazi i za grupe i evente.
    "Prijatelje" mozete da prestanete da pratite ("unfollow") i vise nikada nista necete videti od njih, a i dalje cete biti prijatelji. Ako vas i taguju negde, mozete da podesite Fejs tako da svaki tag morate da odobrite.
    Stvari koje vi postavljate, mozete da objavite samo odredjenoj grupi ljudi.
    Aplikacije koje se vremenom nagomilaju mozete da uklonite iz profila.
    I jos mnogo mnogo toga....

    Ali kontam da je jednostavnije krivite druge jer ne znate kako da podesite softver da radi bas onako kako Vi zelite.
    (Ske, 21. oktobar 2014 16:46)

    # Link komentara

  4. Pametno. Doduše, ovo nije model koji B92 može da primeni u rešavanju problema sa lažnim glasanjem, jer bi opet najveći broj lajkova dobijali komentari određenih sadržaja.

    Ima, recimo za primer, nekih najnormalnijih tutorial videa na YouTube-u koji dobijaju nesrazmeran broj dislike-ova, iz potpuno neobjašnjivih razloga, pa i u tom slučaju ne bi bilo loše da se razmisli o ukidanju istih.
    (Darko, 21. oktobar 2014 11:04)

    # Link komentara

  5. Дислајк дугме је добило свој дислајк...

    PS
    Кога је брига што не користите фејсбук?!
     (Anarhista, 21. oktobar 2014 10:13)

    # Link komentara

  6. Nemas pravo na fb-u da ti se nesto ne svidja, moze da ti se svidi, tad lajkujes.
    Kada ti se ne svidi, nemozes to iskazati, i ako napises nesto lose, to se obrise.
    Ostaju ti dve opcije:
    1- da se stopis sa svima fb-u i da zivot bude lep kao i ostalim korisnicima istog
    ILI
    2- DA UGASIS PROFIL, ISKLJUCIS RACUNAR, I UKLJUCIS SE U REALAN SVET OKO TEBE GDE NISU SVE SAMO "LAJKOVI" NEGO DOBIJES I PO NEKI "DISLAJK".
    Izvinjavam se na nepravilnom pravopisu engleskog jezika.
    Ovako mislim da svi razumeju.
    (Ivan Zile, 21. oktobar 2014 08:13)

    # Link komentara

  7. Objašnjenje je bezveze... Znači, neko otvori stranu za ili protiv nečega, lupeta neke gluposti, a moraš da klikneš LIKE (da se faktički složiš sa glupostima) da bi mogao da ostaviš negativan komentar koji će naravno biti obrisan, dok LIKE ostaje...
    (Sale, 21. oktobar 2014 07:22)

    # Link komentara

  8. Zato što bi svaki drugi post imao više dislajkova bego lajkova.
    (@AleksandarCucu, 20. oktobar 2014 23:51)

    # Link komentara

  9. Nemam fb i ne treba mi. I mnogo se bolje osecam od kad ga nemam. Koristim samo Viber.
    (Yardar, 20. oktobar 2014 19:26)


    naravno, na svaku vest o fejsbuku obavezno se javi neki genije koji zeli da sa svima podeli "ponosnu radost postignuca" zato sto je otkrio da moze da zivi i bez fejsbuka.
     (neutralni felsh, 20. oktobar 2014 22:18)

    # Link komentara

  10. Instagram je tata...
     (Ikan, 20. oktobar 2014 21:21)

    # Link komentara

  11. "I dislike anyway", rece Consuela iz Familiy Guy-a
    (Ja, 20. oktobar 2014 19:35)

    # Link komentara

  12. Nemam fb i ne treba mi. I mnogo se bolje osecam od kad ga nemam. Koristim samo Viber.
     (Yardar, 20. oktobar 2014 19:26)

    # Link komentara

  13. Pa pomoglo bi da maloumne osobe shvate da su postavile glup post/sliku/komentar.
     (Bogdan, 20. oktobar 2014 18:54)

    # Link komentara

  14. "Dislike" bi samo bio povod za "flame war"
    Zasto izazivati Marfija i otvoreno omogucavati da nesto krene po zlu.

    Komentari na b92 su najbolji primer koliko ljudi udari minus, samo zato sto je neko spomenuo neku kompaniju ili se potpisao odredjenim imenom, bez obzira koliko je ostavljeni komentar kvalitetan.
    (Ske, 20. oktobar 2014 18:33)

    # Link komentara

  15. Mnogo kvalitetnije pitanje na koje ja nemam odgovor je: "Zasto postoji facebook?"
    (matora gejmerska drtina, 20. oktobar 2014 18:29)

    # Link komentara

  16. Valjda zato sto se sa lajkom zavrsava sva prica dok se sa dislajkom otvara polemika. Isto tako verujem da duboko u coveku postoji stalna teznja ka savrsenstvu i otpor ka svakom vidu negativnosti.
    (Neko iz daleka, 20. oktobar 2014 18:09)

    # Link komentara

  17. Dislike je ranije postojao, dok jos fejs nije bio puno popularan kod nas... Oni medju prvima znaju to...
    (Dragan, 20. oktobar 2014 17:51)

    # Link komentara

  18. Ma koliko delovalo smesno, ovo ima smisla. Setite se epizode South Parka o Facebooku i sta se samo desava kada se ne dobije "lajk", a zamislite reakciju iskompleksiranih i isfrustriranih ljudi koji dobijaju dislike na (npr) profilnim slikama. Tu bi bilo i samoubistava, ali su vise opasniji po okolinu.
    (pablik, 20. oktobar 2014 17:49)

    # Link komentara

  19. Pozadina ovog slucaja je jednostavna, niko ne zeli da mu neko dislajkuje nesto jer to ne moze da se obrise a negativan komentar moze.
    Svet kroz ruzicaste cvikere i ostale sarene laze..
    (Realista, 20. oktobar 2014 17:42)

    # Link komentara

  20. Pa zar taj sajt još postoji ?
    ovo je out još od 2011...
     (FB, 20. oktobar 2014 17:40)

    # Link komentara

  21. Reci cu vam ja zasto ga nema. Zamislite kad bi, uz like opciju, imali i dislike na one silne reklame ili zvanicne strane raznih brand-ova. Toliko o temi.
    (Dejan, 20. oktobar 2014 17:14)

    # Link komentara

  22. dislike
    (emigrant, 20. oktobar 2014 16:56)

    # Link komentara

  23. Licemeri.
     (EU Citizen, 20. oktobar 2014 16:12)

    # Link komentara

  24. Dislike dugme bi smanjilo broj "prijateljstava" medju korisnicima, a indirektno i ukupni broj korisnika (oni iznervirani bi napustili fb).

    To im svakako ne ide u prilog u pogledu finansija...
    (Bozo, 20. oktobar 2014 15:52)

    # Link komentara

  25. I ne treba da postoji!
     (Zna se.., 20. oktobar 2014 15:46)

    # Link komentara