MVP, Brada, Kralj, Obrva i Mark

Stef Kari (Golden Stejt), Džejms Harden (Hjuston), Lebron Džejms (Klivlend), Entoni Dejvis (Nju Orleans) i Mark Gasol (Memfis).

SO Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. (..., 22. maj 2015 13:58)
    smejanje...
     (oranje expert, 22. maj 2015 18:05)

    # Link komentara

  2. Pratim NBA od 2000ih, i ovo je po meni najbolja petorka izabrana do sada od tada.
    Samo moje skromno misljenje.
     (nik, 22. maj 2015 14:00)

    # Link komentara

  3. citam komentare i samo slusam...
    kakav kazins pored gasola, o cemu pricate vi? je l ste gledali nba sezonu? gasol ubedljivo najbolji centar lige, to sto neki vole cirkuzante poput deandrea je njihov problem, GASOL NAJKOMPLETNIJI CENTAR LIGE
     (..., 22. maj 2015 13:58)

    # Link komentara

  4. ovi sa b92 jos jednom pokazali nepoznavanje kosarke...
    ako vec svakog nazovete po nadimku, onda napisite i 'big spain'
     (nik, 22. maj 2015 13:54)

    # Link komentara

  5. Secam se kao da je juce bilo. Evropsko prvenstvo za mlade u Rusiji 2005, nasi momci osvojili 3-ce mesto ekipa godiste 85' i 86', Tripković, Pekovic, Ratkovica i ostali trener Luka Pavićević. Posle prvenstva gost kod Tegija Predrag Bojic i covek konstatuje da je opšti utisak cele nase ekipe da Mark Gasol igra samo zahvaljujući bratu, da nema nikakvu perspektivu i da ce ga nase nadolazece snage pod kosem oduvati! 2015.Mark Gasol u idealnoj petorci NBA, a osim Pekovica gde su nase snage...to samo govori koliko smo mi ponekad prepotentni i prepametni i ne vidimo dalje od nosa, umesto da se dozovemo pameti i radimo deset puta vise od drugih, jer ovaj decko je samo tim stavom i dosao do ovde...svaka mu cast!
     (gandalf, 22. maj 2015 13:32)

    # Link komentara

  6. kazins igra samo za statistiku da he neki centar doveo bi kingse bar blizu 8 mesta(spricer, 22. maj 2015 10:37)
    ovo je "individual" tako da team nema veze sa ovim. mali cosins je bolji u svakom segmentu bolji nego galos.Mali ima sve sto tesko koj centar u nba moze da se pohvali. samo da pojaca odbranu i to je to.
     (oranje expert, 22. maj 2015 11:38)

    # Link komentara

  7. Hawkeye@

    Divac bolji od Pau Gasola??????
     (Mikii, 22. maj 2015 11:28)

    # Link komentara

  8. a kad su dosli ameri sa karijem hardenom i dejvisom i unistili nas svi su pricali auu sta bi bilo da su dosli sa najjacom postavom manje vise ono je bila njihova najjaca postava
     (spricer, 22. maj 2015 10:38)

    # Link komentara

  9. kazins igra samo za statistiku da he neki centar doveo bi kingse bar blizu 8 mesta
     (spricer, 22. maj 2015 10:37)

    # Link komentara

  10. Toliko o tome da je ono na svetskom prvenstvu bila njihova "druga petorka"...
    (Onokao.., 22. maj 2015 09:33)

    # Link komentara

  11. mislim da je 1. petorka realan izbor, sa izuzetkom (mozda) mladjeg gasola. ja bih pre stavio starijeg (bolja statistika), stvar ukusa... mozda je i bruk lopez iz bruklina zasluzio da se nadje u nekoj petorci, statisticki je gotovo identican mark gasolu.
    treca petorka je vise po mom ukusu nego druga. slazem se i da je bar jedan igrac atlante morao da bude u nekoj petorci kao i da je grifin zasluzio mesto u 2. petorci pre kris pola... ali kazem, to je vec stvar ukusa.
    (terza, 22. maj 2015 09:25)

    # Link komentara

  12. Nemojte biti toliko sigurni da bi Ameri ponizili najbolji tim El. Jednom sam reko ali iz nekog razloga nije objavljen komentar, Amerika je ceo kontinent sa vise miliona stanovnika, i da li neko uopste misli da bi nejaka Srbija koja ima broj stanovnika koliko dnevno prodje ljudi u metrou u Njujorku pobediti Ameriku? Ja sam za to da se organizuje najbolji iz Evrope protiv Amerike i da onda pricamo o dominaciji crnacke kosarke
     (karma, 22. maj 2015 09:19)

    # Link komentara

  13. Pa tih 15 igraca su obelezili sezonu. Samo je interesantno da Pau Gasol (iako je u padu forme zbog godina) i dalje figurira kao druga petica lige. :)
     (stefan, 22. maj 2015 08:46)

    # Link komentara

  14. Zanimljivo da su u prvoj petorci ove godine tri igrača iz "drugog", "slabijeg" tima koga su Ameri sastavili i poslali na svetsko prvenstvo. Toliko je to "slabiji" tim...
     (dimitrije, 22. maj 2015 08:34)

    # Link komentara

  15. Samo da odgovorim ovim sto su pre SP govorili kako su Ameri dosli sa C timom na prvenstvo...Iz tog prosecnog tima kao sto vi rekoste,trojica su u idealnih 5 lige,pa vi vidite.
     (cika kure, 22. maj 2015 08:03)

    # Link komentara

  16. a Lilard kao ne zasluzuje da se nadje u tri postave, gluposti ee.
     (djolea, 22. maj 2015 07:59)

    # Link komentara

  17. Kakav Mark bre ljudi?!
     (Rambo, 22. maj 2015 07:44)

    # Link komentara

  18. A Nikola Rebić ?
     (Milan, 22. maj 2015 07:35)

    # Link komentara

  19. Mikailo Junior umesto svih !!!
    (Mika Guster iz Ritopeka, 22. maj 2015 07:01)

    # Link komentara

  20. бранко лазић и јако блашич
     (аркадије, 22. maj 2015 06:41)

    # Link komentara

  21. pol ispred marka
     (red, 22. maj 2015 05:44)

    # Link komentara

  22. Kad se samo setim kakva je taraba bio Gasol mladji ...
    (Bojan, 22. maj 2015 04:25)

    # Link komentara

  23. Steta je sto Kingsi nemaju bolji skor jer bi onda sigurno mesto u prvoj petorci ima i Kazins koji je po meni najbolji centar u NBA ligi. Ove sezone je imao msm oko 23-24p i 12-13sk u proseku.
     (#CoachS, 22. maj 2015 04:25)

    # Link komentara

  24. A Dejo?
    (Lazni Brkajlo, 22. maj 2015 02:43)

    # Link komentara

  25. Kakva je ovo druga petorka, dva pleja?
     (Beleg, 22. maj 2015 02:07)

    # Link komentara

  26. Kuzmic, Lovrenj, Rasko Katic???
    Namesteno, americka posla.
     (M-22, 22. maj 2015 01:56)

    # Link komentara

  27. Voleo bih da vidim meč između prve petorke EL i prve petorke NBA...
    Ne znam zašto se tako nešto ne bi moglo organizovati pred početak sezone, tamo u oktobru.
    Bolje to, nego što se petljaju po Meksiku i šta ti ja znam gde sve nisu bili
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (JeRemija, 21. maj 2015 23:55)

    Zato sto bi se nasalili sa petorkom EL-a kao sa nama na svetskom, i dalje smo dva univerzuma, em fizicki za 5 klasa spremniji, jaci, em utreniraniji, veci talenti, a to po Mexiku cist marketing, znaju da obrnu tamo ogromne pare
    (bley, 22. maj 2015 01:49)

    # Link komentara

  28. (Prilika, 21. maj 2015 23:02)

    Da Davis nije cetvrti strelac,osmi skakac,prvi bloker,sesti po broju double doubleova,sedmi u procentu suta moglo bi se razmisljati o Griffinu.Da ti skratim pricu,asistencije su jedina statisticka kategorija u kojoj je Griffin bolji od Davisa.
    (spree15, 22. maj 2015 01:27)

    # Link komentara

  29. Divac da plače što je igrao u eri Onila, Olajdžuvona, Juinga, Robinsona, Morninga, Mutomba, Sabonis... U današnjoj eri centara bio bi prvi centar lige i daleko veći keš zgrnuo. Svaka čast Gasolu i volim što je evropljanin u prvoj petorci, ali današnjem nba nedostaju dominantni centri kakvi su bili ovi velikani.
    (Jhonnyz, 22. maj 2015 01:17)

    # Link komentara

  30. A nisu dosli sa dream-team ekipom, eto slucajno su 2-3 igraca iz petorke kandidovani za MVP sezone. Toliko o tome da je bio drugi tim amerike na SP i toliko o tome da nisu nadopingovane crncuge.........
     (One, 22. maj 2015 01:12)

    # Link komentara

  31. NBA nikad slabije centre. Olajdzuan, Shek, Mutombo, Admiral, Jabar, Sabonis, su uvek bili u nekim erama NBA (NBA je poznat po losijim centrima, mada to losije znaci da su jedno deset puta bolji od bilo koga preko okeana) a sad Howard, Gasol koji su ok, ali ne moze to da pridje blizu ni jednom od navedenih. Pa nikad slabija konkurencija za tu poziciju. A sto je najgore i nema nekog ko ce nesto odskociti u narednih par godina. Ja sam naveo samo iz glave na brzinu, a bilo ih u jos mnogo. Najgori centri u istoriji NBA
     (Shimipu, 22. maj 2015 01:02)

    # Link komentara

  32. Vestbruk bi u nekoj drugoj sezoni bio MVP, ali ovako je imao prejaku konkurenciju...
    (Ivan M, 21. maj 2015 23:30)

    Brale,kad mislis neku drugu sezonu? Bice sve isto,isti igraci eventualno wiggins bi mogo da bude u toj trci,ne znam o cemu pricas..uvek ce imati jaku konkurenciju,a ako hoce da se okiti MVP nagradom treba mu kvalitetan tim tj. saigraci,jer kolko i znas ne moze jedan igrac da vuce ekipu cele sezone i da je odvede u finale konferencije npr.
     (meekeec, 22. maj 2015 00:59)

    # Link komentara

  33. Dva evropljana na centarskim pozicijama u dve najbolje petorke lige,braća Gasol,jeste to priznanje za evropsku košarku ali i pravi pokazatelj krize na poziciji centara u NBA,nisu baš Gasoli takve marke,a pazi sad istovremeno u jednoj sezoni : Olajdžuvon,Robinson,Juing,Šakil,Morning,Mutombo,Sabonis,Divac,Rađa....
    (hawkeye, 22. maj 2015 00:54)

    # Link komentara

  34. Fale Tepara i Đumić realno
     (Frole, 22. maj 2015 00:45)

    # Link komentara

  35. mislim da je Vestbruk nepravedno izostavljen. Tako je, Kari igra na toj poziciji, ali je Kari deo tima koji (sem Lee-ja) nije imao problema sa povredama tokom sezone, dok je Vestbruk morao da nosi tim 70% sezone sam (bez Duranta i npr Ibake) i do poslednjeg kola su bili u "igri"... O Gasolu ne bi trosio reci sem da je izvrstan centar ali ne bi rekao da je cak ni najbolji evropski centar trenutno...
     (anti - reklamozder, 22. maj 2015 00:38)

    # Link komentara

  36. westbruk. 28.5 koseva, 8 asistencija i 7 skokova. To je mvp ucinak, a ne druga petorka. Bruka.
     (pribil, 22. maj 2015 00:10)

    # Link komentara

  37. Voleo bih da vidim meč između prve petorke EL i prve petorke NBA...
    Ne znam zašto se tako nešto ne bi moglo organizovati pred početak sezone, tamo u oktobru.
    Bolje to, nego što se petljaju po Meksiku i šta ti ja znam gde sve nisu bili
     (JeRemija, 21. maj 2015 23:55)

    # Link komentara

  38. umesto gasola tejic
     (spricer, 21. maj 2015 23:35)

    # Link komentara

  39. Šavi je morao da bude negde ovde i ako je fudbaler
    (Lim, 21. maj 2015 23:32)

    # Link komentara

  40. Vestbruk bi u nekoj drugoj sezoni bio MVP, ali ovako je imao prejaku konkurenciju...
     (Ivan M, 21. maj 2015 23:30)

    # Link komentara

  41. druge dve petorke nisu prave petorke, nego imaju po dva klasicna pf-a (koji ne mogu ni da pomisle da igraju na poziciji 3). to je malo bzvz. posebno jer je mene zanimalo najvise koji igraci su ove sezone u top 3 sf-a (a povredjeni durent, entoni i dzordz, a pola sezone i lenard) najtanja pozicija u nba. inace sto se ucinka u sezoni tice, to je to.
     (zagor, 21. maj 2015 23:19)

    # Link komentara

  42. Ja bih mozda dao Grifinu drugu a Aldridzu trecu petorku! I mozda Lenarda umesto Jordana, ipak je najbolji defanzivac lige, a i ovako Dankan stavljen na poziciju tri.... A slazem se i za Vola... Mada ako krenemo da se prisecamo, deset petorki ce biti malo :-)
     (baobab, 21. maj 2015 23:18)

    # Link komentara

  43. centar #1 je Dvajt Hauard
     (ime, 21. maj 2015 23:18)

    # Link komentara

  44. mark galos ispred cousina je smesno. mali je najbolji centar lige.
     (oranje expert, 21. maj 2015 23:07)

    # Link komentara

  45. Gasol najslabija karika
     (realnost, 21. maj 2015 23:06)

    # Link komentara

  46. Bez iznenadjenja . . .
     (Lea Kis, 21. maj 2015 23:05)

    # Link komentara

  47. Zanimljiv bi bio duel Davisa i Howarda da Howard igra onako kako sada igra.
    (nBgd, 21. maj 2015 23:03)

    # Link komentara

  48. Umesto Davisa mogao je da bude Griffin, njegova ekipa je imala mnogo bolji skor, popravio je šut sa distance i to mnogo, igru pod košem takođe, kao i slobodna bacanja koja sad šutira preko 70% u odnosu na njegovih prvih par sezona kad je šutao između 55-60%, kad je Paul bio odsutan jedan deo sezone Griffin je igrao najbolju košarku svog života i on je najzaslužniji za prolazak u plejof. Imao je 5.2 asistencije u proseku ove sezone, da poredim, to je više od jednog od najboljih plejmejkera u nba, Irvinga. Nemam ništa protiv toga što je Davis u prvoj petorci, moje mišljenje je da je Griffin zaslužio to mesto više, a to što je čak u trećem timu, ne mogu da shvatim.
     (Prilika, 21. maj 2015 23:02)

    # Link komentara

  49. Jedino Gasol bez nadimka, haha.
     (nikola, 21. maj 2015 23:01)

    # Link komentara

  50. Zaboravio sam dodati da je smijesno da medu ovim igracima nema nijednog igraca Atlante, najbolje momcadi istoka i 2. najbolje u ligi u regularnom djelu sezone...
    (Bulbasor, 21. maj 2015 23:00)

    # Link komentara

  51. konacno jedan "kralj" u nekoj petorci, ne ne mislim na samozvanog, nego ovog iz Sakramenta, Boogy!!!
    #SacProud
     (Badass, 21. maj 2015 22:59)

    # Link komentara

  52. Mislim da se trebalo naci mjesta za Walla u ovih 15 igraca
    (Bulbasor, 21. maj 2015 22:59)

    # Link komentara

  53. Sve je na svom mestu. Ja tu ama bas nista ne bih menjao. Ovi koji misle da je tu trebao biti Westbruk neka se zapitaju, ipak Kari igra na toj poziciji.
     (Boston, 21. maj 2015 22:58)

    # Link komentara

  54. Mislim da bi trebalo da budemo ponosni sto je jedan evropljanim u prvoj petorci u igri u kojoj amerikanci imaju vodece igrace
    (Svaka cast, 21. maj 2015 22:57)

    # Link komentara

  55. Veliko priznanje za Marka Gasola i evropsku kosarku uopste...
     (Kova, 21. maj 2015 22:55)

    # Link komentara

  56. MVP, Brada, Kralj, Obrva i Na koju foru ?! :)
     (Samo pitam !!, 21. maj 2015 22:53)

    # Link komentara

  57. Kazins umesto Marka
    (car, 21. maj 2015 22:52)

    # Link komentara

  58. A Kuzmic??
     (Tyrion Lannister, 21. maj 2015 22:52)

    # Link komentara

  59. Kakve bi to utakmice bile
     (dj.j, 21. maj 2015 22:52)

    # Link komentara