Grbić: Selektor? Tek sam počeo

Legendarni odbojkaš Nikola Grbić rekao je da trenutno ne razmišlja o tome da bi mogao da postane selektor Srbije jer je tek počeo da se bavi trenerskim poslom.

Jelena Trajković Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Mozda Zeljko Bulatovic
     (Milan, 18. septembar 2014 09:02)

    # Link komentara

  2. Jedini savez koji vodi Zvezdaš i jedini koji funkcioniše besprekorno. Nema nikad nikakvih incidenata, nikad se niko ne žali na suđenje, filijale i slične stvari i naravno pogađate u takvoj konkurenciji Zvezda je neprikosnoveni vladar, a reprezentacija je uvek u vrhu Evrope. A kako funkcionišu fudbalski i rukometni imate priliku i sami da vidite.
     (Dajte Kovača!, 17. septembar 2014 23:56)

    # Link komentara

  3. Igoru hvala,Nikola selektor
     (MrzoviciPljevlja, 17. septembar 2014 23:03)

    # Link komentara

  4. Ne,ne,samo on ne!Čovek je ladno izjavio da misli da Kolaković nije jedini krivac za debakl na svetskom prvenstvu!!!!Sa takvom vizijom ne smem ni da pomislim šta nas čeka!!
    (Miloš, 17. septembar 2014 22:08)

    # Link komentara

  5. Zamolio bih sve "strucnjake" da ne lupaju gluposti o svadji izmedju Nikole i Gajica kad to nema veze sa mozgom. 1 lazni text u blicu i svi misle da je zbog njega otisao.
    S postovanjem
    (Poland, 17. septembar 2014 22:03)

    # Link komentara

  6. 1. Boba Kovač nije ni blizu realnosti. Postao je dobar trener, ali naš savez ne može da parira Irancima. Ne znam koliko ste upoznati, osim selektora, u stručnom štabu su volonteri.
    2. Vanja Grbić želi da napreduje kao funkcioner. On je potpredsednik saveza i član jednog od odbora svetske federacije (mislim da se zove Za razvoj odbojkaškog sporta). Tako da bi on bio selektor jedino ako ga zamole, jer nemaju nikog drugog.
    3. Molim vas, ne pominjite Kijca. Imao sam prilike da radim sa njim, on ima neko ime, ali njegov rad je sačuvaj bože. Pre nego sto me bilo ko opovrgne, njemu je Gajić bio pomoćni trener kad je pravio uspehe sa Vojvodinom, a u Bugarskoj se nije proslavio, a i to je bilo pre 10 godina.
    4. Nikola je u perspektivi odlično rešenje. Iako nema trenerskog iskustva, staviti ga da radi u paru sa jednim iskusnijim trenerom bi bio pravi pogodak.Pitanje je samo sa kim. On nije u najboljim odnosima sa Gajićem, a nemamo baš veliki izbor.
    5. Što se ,,stare garde''trenera tiče, tu osim Gajića nema nikog ko bi danas mogao da radi kao selektor, jer rade po metodima od pre 20 godina, i uglavnom se zanimaju uzimanjem para po arapskim zemljama.
     (Noztalgičar, 17. septembar 2014 20:58)

    # Link komentara

  7. nikola je veci shmeker od vanje.i zato ce on jednoga dana biti selektor
     (aleksandar, 17. septembar 2014 20:46)

    # Link komentara

  8. Zapamtite jedno, Kovac nikad nece da dodje za manje pare bez obzira dal' je u pitanju Srbija. Karta patriotizma kad su u pitanju pare kod njega ne pali. Taj je u zivotu sta god je radio naplatio i preplatio. Mislim da je, ako se trazi varijanta Djordjevica u odbojci Vanja pravi. Njega pre dozivljavaju klinci koji treniraju i igraju odbojku kao Djordjevica. Nikolu pre kao Bodirogu na primer.
    (Nenad, 17. septembar 2014 19:04)

    # Link komentara

  9. @znanje-imanje
    Ne znam na osnovu čega tvrdite da je Gajić oteran, ali to je potpuno netačno. Upoznao sam ga lično i otvoreno mi je rekao da je otišao jer su mu Rusi ponudili pare koje se ne odbijaju. I žena ga je nagovorila da prihvati (bila je u pravu, naravno). Ništa više.
    (Marko, 17. septembar 2014 18:51)

    # Link komentara

  10. On i njegov brat ostavili su srce na terenu i bukvalno ginuli na svakoj utakmici.Neizmerno ih postujem, obojicu.Nadam se da ce u nekom trenutku, kada bude bio spreman, Vanja, ili Nikola preuzeti reprezentaciju!
     (Mao, 17. septembar 2014 18:25)

    # Link komentara

  11. Polako, polaaaaako...... jedan je Sale Đorđević......
    (Srbin iz Bara, 17. septembar 2014 17:12)

    # Link komentara

  12. Vratiti Gajića
     (deki71, 17. septembar 2014 16:18)

    # Link komentara

  13. Nikola legenda,mozda ta prica moze da prodje,ali ako znamo po kom principu funkcionise nasa selekcija onda je covek u pravu,mozda za koju godinu,za sada nece da kalja on su ovoj ugled u Srbiji i prihvati se posla za koji jos nema dovoljno,ne kvaliteta nego iskustva. Mislim da bi Kovac bio idealno resenje!!!
     (MarkoNiko, 17. septembar 2014 16:12)

    # Link komentara

  14. i Zeljko Obradovic je tek sto je zavrsio karijeru postao prvak Evrope kao trener.
     (ta nemojte kasti, 17. septembar 2014 15:42)

    # Link komentara

  15. Nikola,
    Veliki si gospodin sto se vidi i po ovoj izjavi.
    Licno bih voleo da ti budes taj,znas igrace,do juce si igrao,ljudi ti veruju.
    To su veliki kvaliteti koje treba da iskoristis i unapredis nas nacionalni tim,bez zurbe...
    Dobro si rekao i za onog bradatog lisca kad smo pozurili da ga dovedemo,Vukovica,koji je bio nas najveci promasaj.
    Zelim ti srecu u klubu gde ces potvrditi sve sto sam gore rekao.
    (Biel, 17. septembar 2014 15:35)

    # Link komentara

  16. Ljudi ne pisite gluposti ili se bar informisite. Moj drug je menadzer od Ljube Travice. Celo leto je pregovarao sa Iranskom federacijom oko ugovora. Na kraju Iranci nisu hteli da plate 15.000€ mesecnu platu!! Dakle, ne zanosite se milionima, kako nekolicina pise, kao vrednost Kovacevog ugovora.
    Anastazi je imao 100.000 godisnji ugovor u Poljskoj, sto nas Savez moze samo u mislima da plati. Na stranu novac, govorim vam ovo jer sam na izvoru informacija, ne kao vecina-puki navijac, Nikola je resenje koje je vec vidjeno, i naravno ubedljivo najbolje!!
    (Bax, 17. septembar 2014 15:09)

    # Link komentara

  17. Vladimira za trenera
    (badjura, 17. septembar 2014 15:01)

    # Link komentara

  18. @Milena
    "Ono sa cime se slazem jeste da je Gajic pravi lisac i majstor medju trenerima,lukavo se povukao kada je ova ekipa dosegla vrhunac posle Sidneja i osvajanja evropske titule 2001.Ova nasa ekipa bi trebalo da eksplodira u Riju i mislim da je Gajic idealno resenje"
    Neistina. Gajić je oteran, bahato i banalno. I tu se vidi koliko je u stvari to kompleksno pitanje. Braća Grbić su vodila glavnu reč i samo je još Kvisko imao poseban status. Ali i kao zvezdama "podređeni" selektor Gajić je bio dobar. Ipak feudu OSS je zinula guza i reprezentacija posta manufaktorni odnos. Nikakvi manageri kao u fudbalu nego reprezentacija kao kapija za inostrane ugovore i njihova debitna kartica. Nikakav Ramadani - oni sve sebi mogu sami!
    Mislili su da je krenuo gejzir talenata a time i srećnog života rukovodstva OSS. Otud misterija Terzića i patnja naše ženske odbojke. Umesto da smo stalno u vrhu stalno oko vrha obigravamo.
    @Blaza @monarhista
    Netačno sasvim. Vanja je izuzetan as i nekih sjajnih osobina. Ali, da se pažljivo izrazim, karaktera koji je i neelastičan i ne maksimalno razgranat.
    A Kovač bi bio lud da em prekrši ugovor em dođe na deset puta manji!
    Kada smo pre deceniju počeli (novi) proboj napredak je ostvaren primenom sportske nauke u trenažnom procesu. Poslednjih godina naši glavni igrači su em izakani ligama em nemotivisani OSS gazdama em smo ušli u "međuljudske odnose" a batalili kvalitet treninga čega je bitan deo i optimizacija predugih sezona. Treba početi odatle.
    (znanje-imanje, 17. septembar 2014 15:00)

    # Link komentara

  19. Mislim da je Nikola bio jedan od najinteligentnijih sportista koje je ova zemlja imala i ne sumnajm da će biti veliki trener, ali rano je za mesto selektora jer čovek je trener svega par meseci. Posle Brazila svakako ga treba dovesti. Po meni Boba Kovač bi bio dobro rešenje jer je trenirao većinu naših igrača u Peruđi a često je i igrao protiv naših igrača pogotovo srednjaka koji su najbolji deo tima tako da ih dobro poznaje ali kako čovek ima finansijski jak ugovor sa Iranom od toga nema ništa. Po meni mi imamo veoma dobru reprezentaciju, imamo srednjake koji su sigurno među 5 u svetu, korektor je još uvek samo perspektivan iako sebe već doživljava da je zvezda ali još treba da uči dok smo tanki na prijemu a najtanji na tehničaru. Boričić bi najradije uzeo selektora na koga može da utiče kad je u pitanju sastav tima jer kao što vidite Kraljevački lobi je dosta jak u reprezentaciji, braća Kovačević, Vlado Petković itd. Stranac mislim da bi bio loše rešenje jer se ni ovaj Dik što ga je Tole doveo neće se mnogo proslaviti tako da je knjiga pala na Kijca ili Gajića, koji se sa Rusima nije proslavio, na koje sigurno neće moći da utiče. Mislim da imamo kvalitet za bronzu u Brazilu (Rusi i Brazilci su sigurni finalisti) tako da treba pametno pristupiti izboru selektora. Sve u svemu Gajić bi bio najbolje rešenje!
    (Bankar, 17. septembar 2014 14:55)

    # Link komentara

  20. Vladimir Grbic!
    Ne moze se pricati o nekom trenerskom neiskustvu, jer on je bio igracina u svakom pogledu, lider onog zlatnog tima.
    Sigurno da ce odbojkasi mnogo nauciti od njega, da ne pricam koliki ce motiv imati kad na klupi bace pogled i vide Vanju.
    I o Saletu Djordjevicu su mnogi pricali da je trenerski neiskusan a sada ga bas ti koji su najvise kritikovali njegov izbor dizu u nebesa.
    U nacionalnim repreztancijama su potrebni treneri koji ce da probude nacionalni osecaj i ponos kod igraca , kao sto je S.Djorjdevic kosarkasima.
    (Sava, 17. septembar 2014 14:52)

    # Link komentara

  21. Ne znam, meni Grbic izgleda kao ozbiljan i odgovoran covek. A izgledao je tako i pre 15 godina. I ovaj njegov odgovor je potpuno razuman i ocekivan od jednog takvog coveka. Pa ne zove se on Nikola Selakovic, nego Nikola Grbic. A bilo bi mi drago da jednog dana preuzme reprezentaciju, jer stvarno imam utisak da sve sto radi, radi posteno, temeljno i precizno i da ima velike sanse da bude uspesan. Naravno, nagadjam, ali tako mi izgleda.
    (nnn, 17. septembar 2014 14:32)

    # Link komentara

  22. nadam se da neces dugo trajati, jesi bio onako prosecan igrac ali nemozes biti trener jer si jako arogantan sa uvek namrstenom mizernom facom, popi faculin i pali sto pre to bolje.
     (gubise bre, 17. septembar 2014 14:20)

    # Link komentara

  23. Mislim da još nije vrijeme da Nikola Grbić preuzme reprezentaciju. Treba prvo vidjeti kako će Nikola voditi Peruggiu, koja je pod vodstvom Bobe Kovača osvojila Kup Italije i bila druga u prvenstvu u sezoni 2013/14. Nikola je bio vrhunski igrač i najbolji tehničar svih vremena, ali to i ne znači da će biti vrhunski trener. Osvrnuo bih se na komentar Milene, koja je napisala da je naš najbolji trener svih vremena Zoran Gajić kada je vidio da je reprezentacija u padu napustio kormilo uoči SP u Argentini 2002 godine. To medjutim nije točno. Upravo zbog sukoba s Nikolom Grbićem je odstupio, jer je Nikola inzistirao da se u reprezentaciji nadje njegov brat Vladimir koji je bio dugo ozlijedjen i daleko od vrhunske forme. Slažem se da bi Boba Kovač bio možda i najbolje rješenje, ali njega veže vrlo bogati ugovor s Iranom do kraja OI u Rio de Jameiru 2016 godine, pa mislim da će teško Boba Kovač otići s kormila Irana. Po meni bi najbolje rješenje bio Zoran Gajić, ako bi se želio ponovno vratiti ili neki iskusni talijanski stručnjak zbog jezika s obzirom da gro naših igrača igra u Italiji.
    (Zanina, 17. septembar 2014 14:12)

    # Link komentara

  24. Gajic? Da li je moguce da ste toliki diletanti?! Covek vec 3 god nema klub, poslednju sezonu trenirao zene.
    (Bax, 17. septembar 2014 13:55)

    # Link komentara

  25. Slazem se sa Nikolom. Sada savez treba da dovede iskusnog trenera, a on da dodje na mesto pomocnika (ili da se vrati Gajic ili da se da sansa Bulatovicu koji je dugo bio pomocnik Gajicu, ili dovesti stranca Anastaziju covek je izrazio zelju da bi voleo da nas vodi - tandem Anastazija Grbic pa "ubili" bi svakog, znam da su svi za Kovaca i ja sam ali on ima cvrst ugovor do Ria sa Iranom). A Nidza ili Kovac bi mogli onda posle RIA2016 na mesto selektora. Takodje, profil trenera treba da bude onaj koji forsira modernu odbojku sa dosta kretnji u odbrani. Svi smo svedoci da nasi igraju zadnjih nekoliko godina poziciono i u napadu i u odbranu. U napadu tehnicarima treba da se da sva sloboda, kako bi njihova inteligencija i lucidnost dosla do izrazaja a imamo ih trojicu Mitic, Jovovic i mali Brdjovic, ni jednom nije data prava sanse i napad se uvek igrao po zamisli stratega sablonski. Odbrana disciplinovana i pokretljiva imamo plejadu kvalitetnih primaca, imamo tri generacije sampionske sto prethodni selektor nije znao da ukomponuje nego je stalno forsirao jedne te iste, a o sujeti i odstranjivanju kvalitetnih necu da trosim reci. Trener mora biti dobar psiholog,strateg i drug van terena a ne ko do sada da izigrava Boga i batinu.
    (Istina, 17. septembar 2014 13:49)

    # Link komentara

  26. Ne znam što je ovoliko negativnih komentara oko Kolakovića i priča da on nije htio da ubacuje Petrića,pa on je njega izmislio kao igrača trenirao ga u Budućnosti,tako da sigurno bi po nekoj logici trebao on da mu je favorit za to mjesto ako je već bolji
    (KVISKO, 17. septembar 2014 13:31)

    # Link komentara

  27. veliki igrac veliki motivator ono ostalo pa naucio je od najboljih igrajuci i jos da mu brat bude pomocnik to bi bila ubitacna kombinacija.Grbica za selektora
     (mr, 17. septembar 2014 13:25)

    # Link komentara

  28. Mislim da je Nidza jedan od najinteligentnijih sportista planete i mozda ce u skorije vreme biti idealno resenje na mestu selektora.Ono sa cime se slazem jeste da je Gajic pravi lisac i majstor medju trenerima,lukavo se povukao kada je ova ekipa dosegla vrhunac posle Sidneja i osvajanja evropske titule 2001.Ova nasa ekipa bi trebalo da eksplodira u Riju i mislim da je Gajic idealno resenje
    (Milena, 17. septembar 2014 13:21)

    # Link komentara

  29. Boba Kovač ili Zoran Gajić,a kod žena Darko Zakoč i rešeno je pitanje odbojke !
     (Amerima iz snova lupamo blokade, 17. septembar 2014 13:20)

    # Link komentara

  30. Ono sto je Sale za kosarku mogao bi da bude jedan od brace Grbic za odbojku...nek prvo proba Vanja:-)
    (monarhista, 17. septembar 2014 13:03)

    # Link komentara

  31. Šta vam je ljudi? Boba Kovač je pod ugovorom i tamo ga sad obasipaju zlatom.
     (zorz, 17. septembar 2014 12:59)

    # Link komentara

  32. GRBA,JE BIO SELEKTOR I DOK JE BIO IGRAČ...SAMO NAPRED..
    (saša, 17. septembar 2014 12:58)

    # Link komentara

  33. NIKOLA CAR
     (MrzoviciPljevlja, 17. septembar 2014 12:37)

    # Link komentara

  34. Mislim da je on dobro resenje, Kovac je odlican, ali ce tek sad potomci Persije i Darija uleteti sa zlatnim polugama, ne verujem da ce ih napustiti.Nikola ima mirnocu i kefalo da vodi ekipu, poput Saleta. Samo napred, potrebne su promene.
    (1738vb, 17. septembar 2014 12:32)

    # Link komentara

  35. Ko zna, mozda bi i uspeo u ovom poslu vec na samom startu. :)

    Ono po cemu se Grbic razlikuje od inih trenera pocetnika (a bivsih igraca) je to sto je bio tehnicar. I to najbolji svih vremena! Organizator, srce, dusa i motor tima. On je bio tehnicar 20 godina i kusur i savrseno razume igru. On je kao igrac video sve --- gde je nas igrac, protivnicki, gde je blok, gde cekaju dvojica. Imao je dva para ociju, a sa strane kao trener to vidi jos jasnije. Ima drugacije poimanje igre, po meni. Po tome je slican sa Saletom jer je i on bio organizator i pokretac tima.

    Medjutim, slazem se sa izjavom u potpunosti. Nikada ne mozes biti siguran. Moze se desiti da sa Srbijom omane na prvom takmicenju i da se ospe kamenje i drvlje, da "izgori" i da ga izgubimo za sva vremena. Uostalom, i mnogo bolji treneri su umeli da omanu. Veliki Zeljko Obradovic sa odlicnim timom doziveo debakl u Srbiji u kosarci. Ovako je najbolje da vodi klub, tamo su utakmice svake nedelje, ima mnogo popravnih ispita, nema presije. U reprezentaciji svega toga ima na pretek. Mlad je trener, moze i za godinu dana da nas preuzme. Ili dve, nebitno. Ne sumnjam u njega. Jos jedan Bog nacije.
    (Nikola, 17. septembar 2014 12:19)

    # Link komentara

  36. NIKOLA SELEKTOR-PRAVO REŠENJE
     (MrzoviciPljevlja, 17. septembar 2014 12:14)

    # Link komentara

  37. Pa kad moze Aleksandar ,mozes i ti !!!!
     (S Y L A, 17. septembar 2014 12:05)

    # Link komentara

  38. Majstore ako ne sada onda jednog dana da vodiš reprezentaciju :)
    (Njaa11, 17. septembar 2014 12:03)

    # Link komentara

  39. Boba Kovac je skup trener, on u Iranu uzima izmedju 1 i 2 miliona eura, oni ulazu u odbojku. A mi na zalost nemamo te pare
     (Niko nece da zabrani Fmp kako ce da se zovee, 17. septembar 2014 12:03)

    # Link komentara

  40. Svaka cast i Nikoli i Bobi, ali u ovom trenutku nam treba Gajic, covek koji je i doveo srpsku odbojku sa ovim momcima tamo gde je bila.
     (Strucnjak, 17. septembar 2014 11:54)

    # Link komentara

  41. Neponovljivi Nikila. Kakva odmerena izjava. Čovek je svestan da je na početku trenerske karijere, svestan da tek treba da uči. Svestan je da je posao trenera reprezentacije vrhunac trenerskog poziva, a ne mesto na kojem se stiče iskustvo. Jednostavno, čovek ne želi da se ''igra'' sa reprezentacijom. Biće on jednom selektor, nadam se, a sam će najbolje znati kad bude došlo vreme za to.
    (Slobodan, 17. septembar 2014 11:47)

    # Link komentara

  42. Boba Kovac verujem ima veliki ugovor za Iranom ali mislim da ako mu ponude da bude selektor Srbije to nece odbiti,ljudi on je preporodio Perudju a tamo je imao Atanasijevica,Petrica,Mitica,LEGENDARNOG KVISKA VUJEVICA,Cupkovica,svako ko je gledao bar jednu utakmicu prosle sezone Perudje video je npr. da je Nemanja Petric izmislio odbojku na mestu primaca u odnosu na bracu Kovacevic i Nikica !!! I tamo je Atanasijevic imao odresene ruke ali je gadjao jednostavno delove terena nije samo udarao po lopti,nije skakao i trazio video proveru,a da vidite tek Bobu Kovaca svaki bitan poen ume da proslavimnesto nalik Rezendeu iz Brazila to ovoj ekipi treba a ne Kolakovic koji stoji sa strane i ceka da ekipa gubi 2-0 da onda izmeni jednog igraca,svaka njemu cast na svemu,poslednje Evropsko zlato ide 70% Ivanu Miljkovicu koji je bio i igrac i trener tim momcima na terenu jer jednostavno je ikona ovog sporta... TAKO DA LJUDI BOBA KOVAC JE SAZREO ZA SELEKTORA
    (dexa, 17. septembar 2014 11:39)

    # Link komentara

  43. Boba Kovac - najbolje resenje u ovom trenutku
    (Mailman, 17. septembar 2014 11:37)

    # Link komentara

  44. Ali si ceo život u odbojci, kao mali uz oca koji je bio trener, pa kao igrač, olimpijski pobednik.. sve je to praksa, samo je stvar dobre volje. Kao ključni kreator igre u ulozi tehničara, verujem da imaš odličan pregled igre.. Šta je ostalo potrebno sem velikog autoriteta i navedenih stvari koje sam napisao? Možda diploma nekog smešnog Difa ?? :D

    Ajmo Nikola, samo sa tobom možemo do vrha Planete !! Ovi momci te zaslužuju..
    (walker, 17. septembar 2014 11:23)

    # Link komentara

  45. Јака ствар као да ће тренер да игра. Од нашег испадања са првенства у Пољској нема ни једне вести да ли је првенство прекинуто ?
    (Filaberza, 17. septembar 2014 11:20)

    # Link komentara

  46. i sale je tek poceo, pa napravi cudo. legendo, samo napred
    (van der fart, 17. septembar 2014 11:16)

    # Link komentara

  47. Sale je uspeo, uspece i Grbic samo malo iskustva da stekne, a uspeo bi i Mihajlovic da je bio manje tvrdoglav...
    (BojanNS, 17. septembar 2014 11:13)

    # Link komentara

  48. Ako ne moze on tu je Vanja,on je slobodan.On se samo zeza sa odbojkom na pesku.
     (Blaza, 17. septembar 2014 11:06)

    # Link komentara

  49. Dovedite Bobu Kovaca.
    (Bgd, 17. septembar 2014 10:59)

    # Link komentara

  50. Veoma realan komentar.
     (me, 17. septembar 2014 10:55)

    # Link komentara