Novak Đoković – dileme, sumnje, muke, trofej

Novak Đoković najveći deo turnira u Indijan Velsu nije igrao na svom prepoznatljivom nivou. Novak Đoković tokom desetak dana u Kaliforniji proživeo je nekoliko atipičnih padova na mentalnom planu, naročito u momentima kada je servirao za meč. Novak Đoković često je na terenu delovao kao da mu nedostaje energije, ponekad i motivacije.

Pošaljite komentar
  1. Nole brate,200 evra,zadnjih 200 evra stavljam na tebe da ces osvojiti Miami.Ako me iko zezne neka to budes ti,nece mi biti krivo,ali sam uvjeren da ces ih sve pomesti kao sto si ih meo 2011.U milion poteza protiv federera sam vidio "one Noletove poene".Jos kad pustis zadnju bremzu u glavi i kad pocnes da pogadjas servise za mec.....bices bolji nego 2011...to ti Roki cetri kaze!!!!
    (Roki cetri, 17. mart 2014 15:16)

    Roki cetri ne prica gluposti !!!!
    (Roki cetri, 30. mart 2014 22:33)

    # Link komentara

  2. Novak je samo živo biće,čovek od 27.god.,zamisli šta čovek tih godina danas može da uradi.U redu,profesionalizam,ali toliko analize o psihofizičkoj spremi,suvišno.Daj Bože da imamo puno takvih Novaka.......
    (dragan, 29. mart 2014 19:45)

    # Link komentara

  3. Ispravak fragmenta
    iz predhodnog komentara:

    ..."Pobede sa stucanjem su ipak najsladje".Po pravilu najbolje partije su one najpotrebnije,one trofejne(makar one bile i sa "padovima u pojedinim segmentima meca"-a sta Federer mu dodje kao i ostali?...
    (Dermendziev, 21. mart 2014 16:57)

    # Link komentara

  4. @(Jova, 17. mart 2014 20:33)

    Slazem se sa Vama draga Jovo.Sve sto ste rekli,pogotovo o AO,sve je istina.I teniseri sa prenapornom takmicarskom sezonom su kao i ostali ziva bica:glad,zasicenja,uspesi,padovi,radosti,razocarenja(sve to mala i velika).

    U oci AO pisao sam o nezgodnom casu kada startuje Beker,odmah posle IW(komentar nije objavljen)isto o nezgodnom casu za Bekera u Majamiju.Ali Novak jeste Novak.Novak ima pravog prijatelja,trenera,druga i sve jos,jos mnoga vise od toga.Novak ima pitomog Vajdu,sa neverovatnom pozitivnom energijom,mogo topline.Uzeleli se jedan drugog i eto trofeja.I ne samo trofeja.

    "Pobede sa stucanjem su ipak najsladje".Po pravilu najbolje partije su one najpotrebnije,one trofejne(bez obzira sa "padove u pojedinim segmentima meca"-a sta Federer mu dodje kao i ostali?Federer je jos uvek sa Marejem najtezi Novakov protivnik na hardu,jer su posle Novaka na hardu najkvalitetniji).

    Da se vratimo "stucanju".Bilo je takvih i ranije puno Noletovih pobeda i trofeja na najvecim turnirima,samo smo zaboravili.Tada smo u transu govorili o nekakvom atomskom tenisu(da mi izvinite rec "atomski tenis" ne gotivim-nekako mi je lepsi izraz izvanredan,lep,sarmantan,savrsen tenis).

    Poraz protiv Vavrinke uopste me nije zabrinuo.Mozda ce i taj poraz,poput onog ot Tsonge na AO isto u cetvrtfinalu doneti takodje mnogo dobra.

    1 GS(pozeljno RG),3 ATP1000(pozeljno Sinsinati),1 ATP 500,sasvim dovoljno za vrhunskog tenisera u ovakvoj konkutenciji.

    Pozdrav!
    (Dermendziev, 21. mart 2014 13:56)

    # Link komentara

  5. Novak je 1 od milion i takav talenat Srbija dugo nece imati u tenisu. Sve sto je postigao je ono sto je i zeleo i jos uvek je pun strasti za igrom, pobedamq i uzivanjem u tenisu. Taj nas genije ne zasluzuje nikakve kritike, vec samo najvecu podrsku koju mozemo da mu pruzimo jer on je nas ambasador u svakom smislu. Decko poseduje neverovatnu inteligenciju, hrabrost, kulturu, strast i ljubav za sport i zivot. Hajmo svi da to cenimo i volimo ga svim nasim srcem!!!IDEMO NOLE!!!
    (Nikolina, 19. mart 2014 16:04)

    # Link komentara

  6. Ono sto je nama normalno i ono sto mi ocekujemo od Novakove psihe dok igra teske momenta nije fer komentarisati. Niko to ne zna cak ni najbolji dr. psihijatar kada bi postao top-teniser pa pobijedio 10-tak puta Nadala, Federera i druge, pa onda izgubio 10-tak puta od istih, "pitanje" koliko bi mogao komentarisati Novakovu psihu ???
    (is adnegel - kavoN, 18. mart 2014 10:41)

    # Link komentara

  7. Covek je osvojio jedan od najjacih turnira i pobedio najveceg tenisera sveta svih vremena, koji ove godine ponovo igra fantasticno. Svaka analiza onda deluje nategnuto.
    (lucas, 18. mart 2014 10:15)

    # Link komentara

  8. (maki, 17. mart 2014 10:07)

    Mislim da je avantura sa Tod Martinom nešto najbolje što se Noletu desilo u karijeri. Do saradnje sa njim Nole je igrao napadački tenis sa jakim servisom po sistemu ako prođe prođe (kao i Ana u to vreme), bez defanzive i snage za duge razmene a pogotovo maratonske mečeve. Tod Martin je uništio Noletu servis pa je gotovo celu 2010 igrao bez servisa i rudarski se borio za svaki poen i postajao sve bolji i snažniji defanzivac. Rezultat nedostatka servisa je da je Nole postao najbolji reterner i (ofanzivni) defanzivac (u istoriji), i fizički jači (najviše zbog gluten-free) čak i od Rafe i Ferera. Potom je usledilo dizanje samopouzdanja plasmanom u finale USO i pogotovo titulom u DC i došla je istorijska 2011. Ostalo već svi znamo.
    (johnny, 18. mart 2014 05:06)

    # Link komentara

  9. ovo poredjenje sa mesininom izjavom i nije baš najsrećnije, jer je čovek rekao da je real zbog tog poraza postao bolji a novak je pobedio, znači nema veze jedno s drugim...
    mada inteligentan je nole analizirace igru bez obzira na pobedu jer je svestan da je lako moglo i drugačije da bude....
     (mole car, 17. mart 2014 21:20)

    # Link komentara

  10. Pa ljudi moji. Ne trebaju analize. Stvar je jednostavna. Novak je imao tremu. Posle dugog vremena ucitelj mu u lozi i tacka.
    (Zare MKD, 17. mart 2014 21:08)

    # Link komentara

  11. Nija tajna da Novaka volim kao rod rođeni. A kad ti je neko drag, drag ti je u svim izdanjima. Tako je bilo kad je bio »stari«, »novi« ( tu je doduše postojao strah ali pročitavši njegovu knjigu stvari su mi postale jasnije, pošto sad mogu skoro u potpunosti kontrolisati migrene - čudesan osjećaj slobode, skoro svemogućnosti ), »stari-novi« ( period 2012-2013 ) i ovaj sadašnji.

    Vjerujem da je u svakom momentu svoje karijere tačno znao gdje je, šta valja a šta ne i šta mu je činiti. Kao i on i ja sam ubjeđena da se u životu sve događa s razlogom. Možda mu je trebao baš ovakav period suše posle svih onih uspjeha. I nije imao osvojen AO, kao predhodne dvije godine, da mu zamagli pogled. Mislim da je jučerašnja pobjeda mali ali vrijedan pomak naprijed i znak izlaska iz mini krize. A evo i zašto tako mislim: Novak je N.Oliću odmah posle teške pobjede protiv Isnera rekao: »Ovo je za mene bila odlicna, odlicna sedmica i kruna dobre igre i dobrih rezultata ce sutra doci sa titulom u finalu.«. Finale nije bilo odigrano, Federer je igrao u strašnoj formi ( fantastičnom igrom ga je pobjedio nedavno ), on se mučio ali je VIDIO pehar u svojim rukama. I to je tajna uspijeha, pored kvaliteta, naravno. Novak kvalitet neosporno ima. A Novaka koji vjeruje ne može zaustaviti ništa, ni dobra igra protivnika, ni sopstvene slabosti, ništa.

    A ja… ja se i dalje uzdam u onu Sašinu o P. Vujisiću, rakiji i flaši. Ima nečeg šmekerskog u tome a naš je Novak veliki šmeker. Veliki!

    Pozdrav svima
    (Jova, 17. mart 2014 20:33)

    # Link komentara

  12. Ti meni pričaš da ja ne znam !?. Znam više o Novaku Djokovicu nego ti o sopstvenoj porodici...
    (Oskar, 17. mart 2014 18:36)

    "You Talking To Me !?." To si hteo kazes, zar ne? Secas li se filma Taksista (Taxi Driver) sa Robertom De Nirom. Znas li sta u tom filmu sledi iza te recenice? Ti si decko u dubokom problemu i jako si agresivan.

    Roger, Over and Out (ovaj put bez pozdrava),
    (Gajetano, 17. mart 2014 20:17)

    # Link komentara

  13. Zeleo bih da takodje predlozim piscu ovog clanka da uzme u razmatranje i analizu jos jedne stavke koju licno veoma prizeljkujem da vidim kod Novaka, mada je to verovatno samo pusta zelja:

    Da izgradi tehniku izmicanja na forehand kada loptica ide u backhand stranu kao sto to rade Nadal, Federer i drugi... S moje tacke gledista to bi predstavljalo strahovito ubojito oruzje za Novaka, a njegovi nastupi bi otvorili novu eru u istoriji tenisa uopste. Sa svojom kreativnoscu i vestinom da donosi odluke u trenu i pri tome koristi i ovu tehniku, mislim da bi to paralisalo kako protivnike tako i one u gledalistu.
    (obicni posmatrac, 17. mart 2014 19:52)

    # Link komentara

  14. Cudan smo mi narod. Analize, potenciranje da Novak nije igrao dobro,? Neverovatno! Novak je osvojio 17-ti masters u karijeri i izjednacio se sa Agasijem? U drustvu je legendarnih igraca. Malo? Pobedio je sebe, kako sam kaze i sa dna podigao se do vrha, do pobednika! To je veliki kvalitet. To finale da je neko drugi igrao protiv Rodzera izgubio bi. Osim Rafe ali on je ispao, zar ne? Neko kaze da Novak treba da trenira? Pa sam Novak kaze da puno radi i sada on laze a neki su u pravu? Osnovno je da je trening jedno a igranje meca nesto savim drugo. A kad dodje pred Rafu.. pa sta? Pa Rafa je ispao i sada ko treba vise da trenira, Novak koji je osvojio IV ili Rafa koji je ispao a prosle godine je osvojio taj turnir i izgubio bodove? Ko sada ima vecu presiju? Novak je imao veliki pritisak jer je ove sezone na IV dosao bez ijednog osvojenog turnira. Taj pritisak je bio veliki otuda i njegove sumnje. Ipak je uspeo da osvoji svoj prvi turnir u ovoj sezoni i sada sigurno ima vetar u ledja, vecu sigurnost u sebe pre sledeceg turnira u Majamiju. Ljudi, on je ovaj turnir osvojio treci put u karijeri! Novak je veliki igrac, osvajao je najvece turnire i najteze turnire, i to vise puta i pred njim je tek karijera. To mora da se postuje, posebno njegova sposobnost da se u mecu izdigne iz pepela do pobednika. Malo je takvih. Sve najbolje u nastavku sezone jer ja cu se nervirati i radovati u narednim mecevima a to je veliko bogatstvo koje pruza tenis i na srecu svih nas nas Novak.
    (avidemux, 17. mart 2014 19:36)

    # Link komentara

  15. Mislim da nisi bas najbolje shvatio ulogu doktora I.C. u Novakovom timu. Sledeci put probaj da se uzdrzis od komentara na teme koje ne razumes.

    Pozdrav za Manga i Oskara,
    (Gajetano, 17. mart 2014 17:27)

    Ti meni pričaš da ja ne znam !?. Znam više o Novaku Djokovicu nego ti o sopstvenoj porodici. To što pričaš ne znaš da objasniš jer vjerovatno i sam znaš da si se obrukao. Ostavio si komentar za opštu šalu, ali sigurno nisi jedini sa obzirom koliko se razumiju u tenis oni koji pišu ovdje.
    (Oskar, 17. mart 2014 18:36)

    # Link komentara

  16. Jao kako se svi trude da uđu u Novakovu psihu i kako svi misle da poznaju tenis. Jedno je biti ispred TV-a, na krevetu ili u fotelji, i blejati u ekran.
    Drugo je sasvim držati reket u rukama, i ispod onog sunca u pustinji gde hiljade glasova mrmlja, uzvikuje i bodri između svakog poena, voditi bitku kada se ispred vas nalazi preko puta mreže na malo više od 20 metara Federer ili Nadal, ili neko peti, koji je isto kao i vi ceo život trenirao i ima iste ambicije, da vas pobedi ! Da bude najbolji !
    Nemate saigrače, sami ste na terenu. U toku 2 sata ili 3 ili više sati vi non-stop treba da imate plan, motiv, snagu i kondiciju, da verujete u sebe kad sve krene nizbrdo. I sad kurta i murta iz svojih sobica zna kako je Novaku i šta treba a šta ne treba da radi kako bi bio najbolji na svetu.
    A Nole bio na vrhu sveta 101 nedelju. Razorio je vladavinu Nadala i Federera i njihovu dominaciju! Sada je 2 i opet se bliži 1 mestu. Hvali mu samo Sinsinati da ima SVE masterse u vitrini osvojene.
    A gde su ostali rekordi. Pored svega toga humanitarni rad. Ej bre ljudi. Pa Novak, Nadal i Federer su bogovi sporta. Takve ne bi smeli da pljujete i da goli izađu na teren i da krenu psuju sve na glas. Takvi se jednom u milion godina rode.I nemojte da mislite da znate kako im je i koliko treba snage i truda za sve ove uspehe, to samo oni znaju. I Novak zna kako je kad ste sami protiv svih i koliko treba muke i znoja da bi se postao šampion i legenda!
    (Petar, 17. mart 2014 17:51)

    # Link komentara

  17. @ko zna ali mozda namerno tempira formu za Roland Garos !
    (Mango, 17. mart 2014 09:35)

    Mango, ne samo da se slazem s tobom, vec mi ta misao tinja vec neko vreme u glavi. Vrhunac teniske sezone su dva Gren slem turnira: Rolan Garos i Vimbldon. Jos pre pocetka Australian Opena sam dao komentar da bih bio prezadovoljan da Novak ove godine osvoji Rolan Garos i Vimbldon. Osvojiti oba turnira jedan za drugim (back-to-back) jedno je od najvecih postignuca u tenisu. Mislim da je Novak upravo na ta dva turnira uzeo do sada i previse kredita. A razvoj dogadjaja do sada daje nam nadu da mozda ipak tempira formu za njih.

    ---
    @Ti si pukao. Kakav doktor bio veseo. On nikad nije ni bio tu zbog Novakove igre, nego zbog toga što mu je bila potrebna medicinska pomoć u vezi glutena.
    (Oskar, 17. mart 2014 13:14)

    Mislim da nisi bas najbolje shvatio ulogu doktora I.C. u Novakovom timu. Sledeci put probaj da se uzdrzis od komentara na teme koje ne razumes.

    Pozdrav za Manga i Oskara,
    (Gajetano, 17. mart 2014 17:27)

    # Link komentara

  18. 2011 je moguce ponoviti ...ali sa pravom ekipom u timu
    (2011, 17. mart 2014 17:13)

    # Link komentara

  19. Mene čudi što niko dosada nije obratio pažnju na čudno isforsirano ponašanje Federera posle meča. Kao da je on dobio a ne Novak. Izgleda da njihovo rivalstvo i dokazivanje nema granica i da neprekidno traje. Kao da je znao da Novak neće imati snage za završnu radost. On ga očigledno bolje poznaje nego mnogi od nas.
    (Dušan Ninković, 17. mart 2014 17:09)

    # Link komentara

  20. Samo kad se setim....2011 godine,kada bi novak osvojio turnir,to bi nam bilo uobicajeno...A sad,cudo sto je sad ovaj osvojio pisu se ovoliki tekstovi.Lupajte mi minuse ,ovo je realnost.
     (nadrealni realista, 17. mart 2014 16:29)

    # Link komentara

  21. Novak Djoković, uglavnom nema nikakvih problema.
    Najvažnije za njegovu karijeru je zdravlje i on je, hvala Bogu, na tom' planu odlično.
    Sve ostalo o čemu se piše je manje važno a rezultat je toga što je on iz Srbije.
    Ovde ljudi glasaju za Nikolića, Vučića, Dačića... a nalaze sto zamerki jednom Novaku Djokoviću, čoveku svetski vrednom, teniskom biseru kakvih je desetak u istoriji tenisa.
    Srpska posla.
    (Milko, 17. mart 2014 15:49)

    # Link komentara

  22. Novakovo samopouzdanje je u padu posljednje skoro dvije godine. Ja se slazem sa "obicnim posmatracem" da je sve krenulo od finala Rolan Garosa godine. Od tada, on finala ili polu-finala Gren Slem turnira igra tako da je prosto nemoguce u tim nastupima prepoznati pravog Djokovica. Spomenucu redom polu-finale Vimbldona 2012 protiv Federera, finale US Open protiv Marija ista godine, finale Vimbldona i US Open prosle godine. Cak i pobjeda u Australiji 2013 godine protiv Marija nema ni priblizan sjaj svih onih briljantnih finala gren Slem turnira koje je Novak prethodno osvajao. Iako je zaista tesko znati sta se desava u njegovoj glavi, postoji par mogucih scenarija. Jedan od njih je da je u pocetkom 2012 postavio sebi isuvise ambiciozan plan da nadmasi Nadala, cak mozda i Federera pa je u toj zelji jednostavno sagorio. Drugi moze biti zasicenje tenisom, nedovoljan trening, ne zaboravimo, fizicka i tehnicka sprema uliva samopouzdanje, nedostatak izaziva suprotan efekat. Kao i svi njegovi pravi obozavaoci, i ja sam jedan od onih koji kriticki prati svaki njegov nastup jer vjerujem da on moze bolje i vise, ne nipodastavajuci onaj ogroman uspjeh u dosadasnjoj karijeri. Novace, ne budi skrt, daj nam jos vise onakvih meceva kojih se sa ushicenjem sjecamo!
    (Srdjan Jovanovic, 17. mart 2014 15:47)

    # Link komentara

  23. Samo da nauči da je svaki meč priča za sebe, i da postavi sebi cilj vrlo kratkoročan: da u meču da svoj maksimum i pobedi. Ostalo će doći samo.
     (Zoran, 17. mart 2014 15:42)

    # Link komentara

  24. novak djokovic je nas sampion ,prava legenda srpskog i ex ju sporta.ne treba previse biti kritican prema njemu on je nama srbima dao 6 gran slama i 42 turnira..ko ,recite mi ko u okruzenju ima takvog sportistu i to sportistu belog sporta?? ako bude tako da novak nikad vise nece biti onako dobar kao kad je dve godine bio broj jedan na svetu neka bude i sta sad? zar ga stvarno trebamo kritikovati???svidja mi se ovaj tekst na pocetku sam mislio" gle ti b92 covek pobedio turnir a oni ga kritikuju?" da bi nakon sto sam procitao ceo tekst zakljucio da je tekst objektivan i jako dobar..sve u svemu ,velika pobeda novaka nad djokovicem,sad roger ima jednu pobedu vise cini mi se ,i to ce novak da stigne ;))

    pozz
    (Vladimir_natal_Petkovic, 17. mart 2014 15:23)

    # Link komentara

  25. Sad kad se vrati Beker za najvaznije turnire, opet nervoza, opet gubljenje meceva....
    Steta sto ne provaljuje da mu ne prija Beker, nego valjda kao pravi Srbin mora glavom u zid prvo.
    (Kratak predah, pa opet, 17. mart 2014 15:20)

    # Link komentara

  26. Nole brate,200 evra,zadnjih 200 evra stavljam na tebe da ces osvojiti Miami.Ako me iko zezne neka to budes ti,nece mi biti krivo,ali sam uvjeren da ces ih sve pomesti kao sto si ih meo 2011.U milion poteza protiv federera sam vidio "one Noletove poene".Jos kad pustis zadnju bremzu u glavi i kad pocnes da pogadjas servise za mec.....bices bolji nego 2011...to ti Roki cetri kaze!!!!
    (Roki cetri, 17. mart 2014 15:16)

    # Link komentara

  27. Novak je pobedio u IW, ali nije oduševio! Gorim od želje da mu se ponovo "rodi" ona glad za pobedom, agresivna i hrabra igra, da melje sve i Nadala i Federera, a naravno i ostale. Ipak, početkom sezone 2014. treba svi da budemo zadovoljni. I Novak, a i mi njegovi navijači!
    Uzgred, da čestitam Krastavčeviću, opet se pokazao kao najbolji prognozer. Evo njegovog komentara napisanog na početku ženskog finala:
    "Večeras pobeđuju Novak Đoković i Flavia Peneta!
    (krastavčević, 16. mart 2014 20:32)"
    (Božidar, Beograd, 17. mart 2014 14:59)

    # Link komentara

  28. Sjajan komentar. Molim autora komentara da da svoje misljenje da li je Novaku potreban Beker. Cini mi se da je ipak sigurniji i bolji uz Vajdu.
    pozdrav DV
    (Dragan Vulevic, 17. mart 2014 14:47)

    # Link komentara

  29. Novak je veliki sampion, verovatno najuspesniji sportista Srbije ikada! Ali i on je samo momak od krvi i mesa, kome se dasavaju padovi i u formi, a verovatno i u privatnom zivotu ne moze uvek d bude bajka... Sve to utice na raspolezenje i odrazava se i na same meceve. Ipak je on sa naseg podneblja i ima daleko vise osecaja i emocija od npr. Federera, sto se moglo videti prilikom osvajanja svih trofeja, pogotovu tokom 2011 god. Ovaj turnir je odigrao po sistemu toplo-hladno, ali njemu sve polazi iz glave. Atipicno za nase ljude, on je do sada imao neverovatnu mentalnu snagu i onda je doslo do maolog pada, sto je i normalno. On definitvno nije od kamena.
    Sto se mene tice, ako bude uspeo da smanji pritisak na sebe, da mora nesto da napravi na svakom turniru, vratice se i ona opustenija i leprsava igra iz 2011 i takvom Djokovicu ne moze niko da parira.
    (Srdjan, 17. mart 2014 14:42)

    # Link komentara

  30. Ja mislim za je Novak najkompletniji igrac,zato sto je podjednako dobar na svakoj podlozi,sto nije slucaj sa ostalima.
    (simke, 17. mart 2014 14:41)

    # Link komentara

  31. Procitao sam komentare i ostao blago razocaran jer sam ocekivao da bar neko ostavi svrsishodan komentar... I dalje se nadam da ce Goran.S. ostaviti komentar jer je on primecivao neke detalje koje nije niko mogao da dokuci. Mi vec generalno pratimo tenis jako dugo, ali komentari su smesni. Moja specijalnost je kosarka, tako da i ovde.ocekujem da procitam neke komentare vezane za taktiku... Toga nema.
     (Novosadjanin., 17. mart 2014 14:26)

    # Link komentara

  32. Tennis is coming home!
     (...is coming home,is coming..., 17. mart 2014 14:26)

    # Link komentara

  33. Odlicna analiza ali nazalost bez pominjanja odsustva Bekera i povratka Vajde, sto svakako zasluzuje uzimanje u obzir kao jednog od bitnijih faktora. Cini mi se da Vajdino prisustvo znatno bolje utice na Noletove kam-bekove i "dizanje iz mrtvih" na psihickom i rezultatskom planu nakon gubljenja "poena koji se moraju dobiti". Takve povratke sa Bekerom u lozi ne mogu ni da zamislim.
     (nemanja, 17. mart 2014 14:18)

    # Link komentara

  34. Dobra mu trenerka.Nišlijska prava.
     (Volim Mirku Federer, 17. mart 2014 14:13)

    # Link komentara

  35. Sjajan tekst, toliko!
    (Nemanja, 17. mart 2014 14:13)

    # Link komentara

  36. Glad u Novakovim očima je prisutna samo kada igra protiv Nadala,uz dužno poštovanje prema nekim teniserima.Što se tiče padova u igri,koliko god bio veliki šampion,i on je od krvi i mesa.
     (Mladen, 17. mart 2014 14:01)

    # Link komentara

  37. Nije on nas najbolji teniser vec najbolji sportista Balkana svih vremena.
     (znalac, 17. mart 2014 13:59)

    # Link komentara

  38. Po nekom nepisanom pravilu , igrači koji odlično odigraju Indian Vels , kiksnu u Majamiju , i obrnuto , tako da ... Nadam se da se to neće desiti i Đokoviću.
    Razlog zašto je to tako , leži u činjenici da su to praktično 3 mastersa ili 1.5 Gren slem turnir , u III nedelje , gledano po dužini trajanja i broju kvalitetnijih igrača koji učestvuju na njima.
    Mislim da bi mnogo bolje rešenje bilo da postoji pauza između njih , i da se oni vode kao Masters turniri serije 1500.

    Ali Djokovic u Indijan Velsu nije odigrao odlično, čak ni dobro, zato i kažem. Ovakva igra mu ne obećava povratak na broj 1, jer kad se sastane sa Nadalom ovako negdje u finalu protiv njega mu nema padova ni šala ako uopšte misli da pobijedi. Federer mu je juče mnogo dopustio, i meč je zavisio apsolutno od njega.
    (Oskar, 17. mart 2014 13:55)

    # Link komentara

  39. (бт, 17. mart 2014 12:19)
    ma da, protivnici su se u Federerovo vreme sami pobedjivali i Federer ni kriv ni duzan dolazio do titula.
    gluposti. Nole da igra na Federerovom nivou iz 2004-07 bi sada vec slavio trecu titulu sa tek po kojim izgubljenim setom.
    Ovo juce je bio najbolji mec ove godine, a Nole je prespavao prvi set. Toliko o konkurenciji.
    (Bojan, 17. mart 2014 13:49)

    # Link komentara

  40. Sasa, vasi komentari i analize su uvek na mestu i odmereni. Pravi covek na pravom mestu!
    (posmatrac, 17. mart 2014 13:44)

    # Link komentara

  41. Hteo bih da uputim komentar piscu ovog clanka sa skromnom namerom da dodam vidjenje jos jednog amatera:

    Mislim da je Novakov pad poceo kada je izgubio onaj mec protiv Nadala u finalu Roland Garos-a posle dva dana natezanja. Nekako, i sada mislim da nije smelo da se dogodi Novaku da izgubi a nije bitno sto je Nadal jos jednom pobedio. Mislim, ono je zaista bila prekretnica. Novak je do tada bio izgradio i svoj psihicki nivo do 99% i tada je nastupilo urusavanje koje je dalje proizvelo i danasnji osip njegove koncentracije u mecevima. On zaista ima blokadu i s pravom ne zeli da ulazi u toliki nivo podizanja koncentracije i tenzije i trosenja energije ni na jednom drugom turniru osim do sledeceg i opet Roland Garosa i po cenu gubitka odredjenog meca u slucaju da isti to zahteva. On je svestan toga i tempira formu i tzv. praznjenje ostavlja samo za jedini preostali ultimativni motiv. Da osvoji RG i ako bi ponovo krenuo sa osvajanjem AO pa zatim i RG onda bi zavrsetak takve sezone bio i novo otkrovenje za sve nas u pogledu njegovih mogucnosti i htenja da osvoji sva 4 u sezoni...
    (obicni posmatrac, 17. mart 2014 13:43)

    # Link komentara

  42. Bravo Nole, sve cestitke, samo napred!!! Svi su sada postali psiholozi, strucnjaci za mentalni sklop Novaka Djokovica, treneri, savetnici,...!!Tisina svima, pustite decka da igra kako zna i ume, on je sebi sve od ovog nabrojanog i on najbolje zna zasto je sto tako! Samo mu Beker ne treba!!! Nastavi samo ovako i redjaj jos titula!!!Samo srecu i zdravlje!!!
    (slavica, 17. mart 2014 13:35)

    # Link komentara

  43. Radi se o mentalnom padu koji je uzrokovan nestvarno dobrim rezultatima Nadala prosle godine. Novak je u glavi vec imao viziju da ce vladati svetskim tenisom sledecih nekoliko sezona a onda se Nadal digao iz pepela i pokvario sve. Drugi razlog je serija poraza u zavrsnicama Grand slemova prosle godine koja je velikim delom uzrokovana gornjim razlogom. Prvo, nesrecni poraz u finalu Rolang Garosa prosle godine koji je po meni bio glavni okidac za dalji pad, zatim porazi u finalima Vimbldona i US opena gde je bio favorit, pa ubedljivo izgubio. Kao slag na tortu je dosao poraz od Vavrinke u Melburnu. Na kraju ga je veliki zaostatak za Nadalom demotivisao. Od igraca koji je imao ogromnu prednost nad Nadalom (dvostruku) dosao je dotle da je Nadal stekao ogromnu prednost nad njim nakon samo godinu dana. To mora da ostavi velike posledice. Kako se Novak bude priblizavao Nadalu tako ce se dizati sve vise i biti onaj stari Novak. On to moze sigurno.
    (Goran, 17. mart 2014 13:30)

    # Link komentara

  44. Dovoljno je samo pogledati snimke trofeja iz 2011 i vidjeti ko tu nedostaje. Nagradno pitnje za sve. Ko je osoba koja kada je dosla, Novak postaje nepobjediv, a kada je otisla, Novak se vraca u staru fazu toplo - hladno. Normalno, Dr Cetojevic. Neka se on vrati i sve ce opet biti OK.
    (pero, 17. mart 2014 09:38)

    Ti si pukao. Kakav doktor bio veseo. On nikad nije ni bio tu zbog Novakove igre, nego zbog toga što mu je bila potrebna medicinska pomoć u vezi glutena.
    (Oskar, 17. mart 2014 13:14)

    # Link komentara

  45. Sasa, apsolutno tacno sve sto si napisao, za slicne konstatacije ovde su me neki optuzivali da "lupetam gluposti".
    Sasvi je normalno da dodje do zasicenja posle 7 godina igre u vrhunskoj formi, bez pauze. Ali to su faze, koje On zahvaljujuci svojoj superirornosti, prevazilazi bez vecih posledica.
    (sasa jokic, 17. mart 2014 13:07)

    # Link komentara

  46. Bravo
     (Sumika, 17. mart 2014 13:02)

    # Link komentara

  47. No1e je rodjeni šampion i vrhunski teniser... bez namere da omalovažavam najnoviji trijumf ali... ljudi uozbiljite se kakav IW odmah posle 4 grenslema!? uključite mozak, to je finale masters serije a ne IW!!!
     (geronimo, 17. mart 2014 12:55)

    # Link komentara

  48. Zamolio bih D.D da ostavi komentar zbog ljudi koji selektivno citaju komentare a ima nas mnogo.Predo je sigurno jedan od onih koji vrlo strucno i uvek iz ne ocekivanog ugla analizira situaciju oko Noleta i njegovih meceva.Znanje-imanje uvek zavredjuje paznju sa nekim drugim parametrima a ne samo analiza meca.Ima tu jos par ljudi da ih ne nabrajam ali jedan je D.D.
    Pozdrav.
    (DokHoliday, 17. mart 2014 12:40)

    # Link komentara

  49. Sasa, kao i uvek, pravo je zadovoljstvo citati vase analize meceva!
     (DaLanik, 17. mart 2014 12:24)

    # Link komentara

  50. Федерер је у три од 4 узастопне године од 2004. до 2007. освојио по 3 гран слема и успут освајао по неколико мастерса. Њему глад тада није престајала из простог разлога што је био толико супериоран (са изузетком против Надала на шљаци) да су титуле долазиле саме од себе. Са Новаком је ствар другачија, конкуренција му је много жешћа и тражи огромне напоре и на физичком и на менталном плану. Мислим да је то а не изостанак мотивације главни проблем. Исти је случај и са Надалом који не може да састави две успешне године.
    (бт, 17. mart 2014 12:19)

    # Link komentara

  51. Mislim da je Djokovic ove sezone malo okrenuo plocu I okrenuo koncentraciju na RG I W kasnije. Sto se tice mene nek ispadne u prvom kolu Majamija, a nek osvoji od sledeca 3 grand slama bar dva I puna kapa.
     (stevan, 17. mart 2014 12:16)

    # Link komentara

  52. Potpuno se slazem sa ovom analizom. Ja jedino ne razumem kakve sumnje Novaka muce i kako je moguce da o tim stvarima razmislja u toku meca? Onda dolaze greske, 4 puta dupla kod serviranja u prvom setu? To je rezultat takvog razmisljanja i to je cinjenica. Pa Novak u proseku napravi do dve duple servis greske u mecu a on je u prvom setu napravio 4? TO SU PITANJA NA KOJE SAMO NOVAK ZNA ODGOVOR. Sta ga muci i u sta sumnja dok igra, servira..licno verujem da ce Novak da prevazidje te probleme, sto je pokazao u mecu sa Iznerom i Rodzerom. Iznera je rasturio u trecem setu a Rodzera u taj breku, cini mi se u jednom trenutku da je vodio 5-1! Ima sve uslove, može a toga su svesni svi oni koji vole tenis. Bice bolje to je sigurno a Novak jako dobro zna na cemu mora da radi jer u narednim mecevima sve ovo moze da mu se vrati negativno kao bumerang. Pametan je, ima tim oko sebe i sledi sigurno bolja igra. A mi svi znamo kako moze Novak da igra i da za njega nema granice.
    (fortissimo, 17. mart 2014 12:12)

    # Link komentara

  53. dobar tekst, sve pohvale!
     (raja, 17. mart 2014 12:08)

    # Link komentara

  54. Svi se nadaju u Majamiju mnogo boljem Djokovicu
    (Oskar, 17. mart 2014 11:38)

    Po nekom nepisanom pravilu , igrači koji odlično odigraju Indian Vels , kiksnu u Majamiju , i obrnuto , tako da ... Nadam se da se to neće desiti i Đokoviću.
    Razlog zašto je to tako , leži u činjenici da su to praktično 3 mastersa ili 1.5 Gren slem turnir , u III nedelje , gledano po dužini trajanja i broju kvalitetnijih igrača koji učestvuju na njima.
    Mislim da bi mnogo bolje rešenje bilo da postoji pauza između njih , i da se oni vode kao Masters turniri serije 1500.
    (Sole, 17. mart 2014 12:05)

    # Link komentara

  55. posle finala US opena je Nadal sam priznao, a i posle cetvrtfinala Ozija Varvrinka takodje, da svi oni znaju da kad Novak igra kako moze NIKO ne moze da ga pobijedi!
    ti ljudi su sampioni narocito Rafa, i oni ne govore tek tako takve stvari protiv sebe i svoje pobjede....

    Dakle sve sto je potrebno jeste da Nole nadje u sebi ono sto nedostaje sad je li to motivacija, cilj, glad... ne znam, i ko sam ja da to znam, al nadam se da zna on.
    (jojo, 17. mart 2014 11:47)

    # Link komentara

  56. Svi se nadaju u Majamiju mnogo boljem Djokovicu
    (Oskar, 17. mart 2014 11:38)

    # Link komentara

  57. Saša, cenim izuzetno vaš stil i analize, ali mislim da ste ovaj put krenuli pogrešnim pravcem. Da nema te gladi, ne bi bilo ni ovog trofeja. Novaku bi u ovom trenutku bio značajan i trofej ATP 250.
    Jednostavno je došlo do greške u planiranju i neki splet okolnosti je doveo do ovog trenutka, koji u konačnici i nije tako loš. Novak godinama ne igra nikakav turnir prije AO i to se do ove godine pokazalo kao dobro. Onako svež diže formu kroz mečeve sa sve težim protivnicima. Ove godine se desilo da prije četvrtfinala nije imao pravog protivnika, a onda mu je došao najteži za njega - Vavrinka, čovek od koga bi on dobio u finalu, ali tada nije bio spreman. To je bio strašan šok. Oteli su mu njegov turnir. Tada pravi ogromnu pauzu i beži od tenisa jedno vreme. Onda kreće iz početka sa pripremama, verovatno žestokim. Radi na servisu i voleju, zapostavlja svoje najjače adute. Trening bez pravih mečeva. Ponovo lagani protivnici u Dubaiu, walkover u četvrtfinalu i - Federer u polufinalu, sa kojim se on nadigrava i to prolazi u prvom setu, možda najboljem ove godine. Onda dolaze slabosti zbog malog broja mečeva, jer njega hvata panika čim se protivnik približi, i novi šok, poraz od već prežaljenog Federera. Ovde je došao svestan da nije u top formi i odlučuje da se bori, sa protivnicima i sa sobom, prolazi kroz iskušenja i postaje svestan svojih trenutnih mogućnosti. I više nego svestan, jer se nije ni radovao kako on zna. Prvi Masters u godini je pao, a Novak se tek diže...
    (Predo, 17. mart 2014 11:13)

    # Link komentara

  58. Vratio se Vajda,eto je i titula. Nole,mani se Bekera,nemaš ti šta da naučiš od njega o mentalnoj snazi. Srećno.
     (mik, 17. mart 2014 11:09)

    # Link komentara

  59. (shame boner, 17. mart 2014 10:21)
    cekaj, hoces da kazes da te je poslusala zena:)
    (crazy processor, 17. mart 2014 11:03)

    # Link komentara

  60. smatram da sam srecan sto zivim u ovom vremenu gde mogu da gledam lep fudbal (engleski,spanski,nemacki)ponekad i nas najsrecniji sam u ovom vremenu sto je tu i nole to je privilegija za sve srbe ,ali nazalost kad on igra pa moze se reci sa bilo kim 70% publike je protiv njega ,svaka cast izuzecima .usrecio nas je toliko puta i naterao suze na oci od ponosa sto je nas pa s tim da vise nikad nikog ne pobedi ja cu ga voleti i postovati bas zbog toga sto ga vecina ne voli samo zato sto je SRBIN
    (djole, 17. mart 2014 11:03)

    # Link komentara

  61. ajmo Nole... RG CILJ
     (čkalja, 17. mart 2014 10:54)

    # Link komentara

  62. Uzeo je brejk i otaljavao Federerove servise, cekao je svoj kako bi ga lakse i odmornije dobio. To mu se obilo o glavi, naravno on je veliki profesionalac i vratio se u mec na nasu radost...
    (Zvonimir, 17. mart 2014 10:49)

    # Link komentara

  63. 6 GS titula, 17 iz Masters serije, 3 Master Cup-a, sve ukupno 42-gi turnir, 101 nedelja na prvom mestu....... 60 miliona zaradjenih samo od tenisa, dajte ljudi uozbiljite se malo. To su dela velikog sampiona u 27 godini. A ostaju jos sigurno 3,4, mozda i 5 kvalitetnih sezona.
    Statistika koja sve objasnjava, i pored 2 RG koja ja licno nikako nemogu da prezalim.
    Novak nema razloga da bude opterecen, iako mu nije lako. Gde god se pojavio i koji god turnir (sem Rima) je igrao uvek su svi protiv njega, i to sve u najboljim godinama Federera i Nadala, pa tako i sami rezultati imaju jos vecu tezinu.
    Sve ce da im uzme ove i sledece godine, samo da zdravlje posluzi.
    (Go Tipsa, 17. mart 2014 10:39)

    # Link komentara

  64. kao da pričate o robotu koji igra svoju igru i sigurno će pobediti svaki put jer je bolji od protivnika. volim novaka ali mislim da ta očekivanja nisu u redu. i drugi treniraju u žele pobedu. ima mnogo dobrih tenisera i nije lako
     (x files, 17. mart 2014 10:35)

    # Link komentara

  65. Super komentar Saša,slažem se sa svime.Nije to bio ni blizu Nole kakav on može da bude,ali ipak osvojiti i takav turnir koji je po svemu iza 4 gs turnira je za odati poštovanje Novaku.Istina je da se može govoriti o psihičkoj nestabilnosti,ali istovremeno onda i o psihičkoj stabilnosti,i jedno i drugo je demonstrirao u poslednja dva meča.Mene kod njega najviše brine,ili mi se bar čini da je u nekim trenucima malodušan i da sam sebi komplicira ishod meča.Bez volje i energije,kao da želi reći MA NE DA MI SE,NEK ME POBEDI,a onda u jednom trenutku uozbilji se kad vidi da je vrag odneo šalu.Mislim da njemu Marjan Vajda puno znači i u tom psihološkom momentu,iako je Becker doveden baš zbog tog područja,čini mi se da mu Becker tu neće doprineti boljim rezultatima,jednostavno Nole veruje Vajdi i teško je preklopiti posle toliko godina na drugog čoveka.U Noletovoj igri ima bar za 30% rezerve,ako dođe do svog 100% nivoa on je tada nepobediv na svim podlogama,osim ako kao na RG recimo Federer 2011 neko odigra na 130%,odnosno da ima dan kada ne može promašiti.Sve u svemu mislim da će ova pobeda doneti mir i opustiti Novaka i da mu je dala do znanja da on čak i takav može osvajati najveće turnire,ali da bi bilo dobro da popravi igru za tih 30% jer tada rezultat nebi bio 3-6 6-3 7-6 nego 6-4-6-3 naprimer.
    (Mrki, 17. mart 2014 10:30)

    # Link komentara

  66. Очигледно је да Нолета већ дуже време нешто "мучи". Он зна шта.
    А очигледно је и да се не предаје. Талентован је, вредан је, дисциплинован је, упоран је, скроман је. Реалан је јер видимо да је врло свестан "кризе" и да тражи решења (Борис Бекер, тренирање,тренирање, тренирање...).
    Успео је да постане најбољи у време владавине два најбоља у историји тениса - Федерера и Надала.
    Сигурна сам да ће успети јер је амбициозан, изузетан карактер, ментални склоп и понављам вредан и дисциплинован!
    Честитам му на трофеју!
    Желим му добро здравље!
    Живео!
    (Мирјана, 17. mart 2014 10:25)

    # Link komentara

  67. Posebno je zanimljivo da je te gemove kada je servirao za meč, protiv Iznera i Federera, Đoković odigrao tako loše, da je u ta tri gema osvojio ukupno dva poena. To je zaista zabrinjavajuće, ali "preživeo" je sve to, pronašao snagu i pobedio. Koliko god nas (mene sigurno) nervira što se stvari odvijaju tim tokom, njega sigurno nervira još i više. On je vrhunski tenisar i pametan momak, verujem da će uspeti da nađe rešenje za te probleme sa koncentracijom (ili šta god da je) i da će ponovo početi da igra kako može. Šteta bi bilo da protraći ovih par sezona u kojima bi trebalo da bude u zenitu kao igrač.
    (Nesa, 17. mart 2014 10:24)

    # Link komentara

  68. Kada je izgubio onj dugi poen u cetvrtom gemu drugog seta i kada sam potom cuo onaj URLIK,rekao sam zeni "sad ce ga dobiti,ajmo spavati".
     (shame boner, 17. mart 2014 10:21)

    # Link komentara

  69. Bravo Nole. Svako od nas u jednom trenutku oseti prezasicenost onim cime se bavi, sto je i normalno jer smo ljudska bica. Samo ti ostani takav kakav jesi i ponovo ces naci motivaciju da osvajas turnire i da se vratis u onu formu, mada da se to i ne desi, a desice se, dovoljno i previse si uradio za svoj narod.
     (Mirrors, 17. mart 2014 10:18)

    # Link komentara

  70. Odličan komentar, kao i uvek. Možda je čak i bolje osvojiti turnir sa takvim problemima i padovima nego ga lako osvojiti, zbog toga što se najviše uči na greškama. Sposobnost da se vraća iz ponora ima Novak urođenu i to ga pravi pravim šampionom, na sličan način kao i Nadala. Možda je neuobičajeno da je tri puta propustio serviranje za meč, ali je retkost da igrač posle takvih kikseva nastavi dalje još bolje. Buđenje protiv Čilića i pobede nad Iznerom a posebno nad Federerom će biti veoma važne za samopouzdanje, a zna se da je Novak skoro nepobediv kada kipti od samopouzdanja.
    (Aki, 17. mart 2014 10:14)

    # Link komentara

  71. Озмо је и сам одговорио на питање зашто се Новаку дешавају падови. Прво што треба знати јесте да је он готово све освојио, и нормално је да није више гладан као раније. Друго, ако се пореди са Федерером и Надалом у смислу "а зашто су онда они гладни, кад су освојили много више од њега", одговор је у томе што су та двојица од почетка својих каријера били и маркетиншки производ, и као такви у великој мери аутоматизовани, док је Ђоковић то није био. Он никада није имао такав карактер, није ни био у прилици да га изгради, јер се уздизао сам, делујући умногоме из сенке. Ту је негде по мени и разлог ангажовања Бориса Бекера: с Немцем он добија ту маркетиншку црту, исплативост, спонзоре, неку врсту заштите "ван терена", али сходно томе и ону врсту менталне чврстине која краси једног великог шампиона, свесног на шта га све тај статус обавезује, чврстине која му је, најзад, и донела овај трофеј у Калифорнији, и поред не баш најбоље игре. Јер, треба отворено рећи: Новак се свих ових година борио не само против два можда и најбоља тенисера икада, и то потпуно различитих стилова, при том једини успевајући да дође у прилику да против њих на крају има позитиван међусобни скор, него и против закона тржишта, који је захтевао исплативе турнире и много популарније шампионе него што је то Ђоковић у делу света где се највише улаже у тенис. А Бекер, што рече Тиријак, можда ни сам не зна да ли је тренер или није. Он је ту због неких других ствари које Вајда не може да обезбеди.
    (Иван, 17. mart 2014 10:14)

    # Link komentara

  72. Poštovani gospodine Ozmo, slažem se sa Vama da je potrebno uraditi analizu određenih mečeva, njihov ishod, ponašanje aktera tokom i posle mečeva: emocije, fokus, konstantnost ili osilacije tokom meča, uspešnost servisa i ostalih karakteristika igre i to mečeva:
    - kada su igrali Novak i Federer, a Federer je branio ili postavljao rekord ili je pretilo da mu Novak uzme prioritet:
    - osvrt na Olimpijske igre, Novakovo ponašanje i pobednika;
    -osvrt na Vimbldon poslednjih nekoliko godina, Novakovo ponašanje na terenu, izjave koje su se izmakle kontroli i pobednike.
    Naravno, analizu proširiti i na mečeve sa Nadalom i Marejem.
    Ako uradimo argumentovanu analizu po gornjim kriterijumima, nagovestiće se i pokazati neke "stvari" kao i recimo, nezainteresovano ponašanje Federera nakon gubitka finala u IV.

    ONI ZNAJU ONO ŠTO MI TREBA ANALITIČKI DA DOKAŽEMO, A TI NOVAČE, IGRAJ SAD I ČIKAM TE, OBORI FEDEREROVE REKORDE I BUDI NEPRIKOSNOVEN!
    NALBOLJI TENISER NA SVETU, ALI...
    (Putar, 17. mart 2014 10:08)

    # Link komentara

  73. Sve je tačno rečeno. Vratiće se Nole, možda mu treba motivacija u vidu sumnje da li on nešto može. Ne treba isključiti i faktor Boris Beker koji je, izgleda, bio pogrešna odluka. Ali, i to može da se prevazidje, slično kao i kada je eksperimentisao sa Todom Martinom. U tome je i draž sporta, posle dva strahovita pada na AO i u Dubajiu, sa realno lošom igrom, Nole osvaja nezvanični 5. Gren slem. Šta treba da kažu Nadal (od kada je postao ponovo No.1 šta je osvojio, jedan turnir od 250) i Marej, a tek Vavrinka? To je dokaz mentalne snage Noletove, a Majami će biti definitivni pokazatelj u kom smeru će ići ova godina.
    (maki, 17. mart 2014 10:07)

    # Link komentara

  74. Legendo nasa, turnir je osvojen. Idemo dalje. Napred samo.
    (Nesalomivi-novosadjanin, 17. mart 2014 09:51)

    # Link komentara

  75. Pisao sam posle plasmana u polufinale,pa me neki pitali odakle ja na sajtu o tenisu, ciji sam ja vojnik:)...itd.
    Nasem sampionu sve cestitke na pobedi,a cestitke i Federeru na zaista velikoj igri.Posle dugo vremena imamo sportiste kojima se zaista mozemo ponositi.Atletika,tenis,streljastvo,rukomet,odbojka,vaterpolo...
    Sve su to sjajni momci i devojke.I treba im dati podrsku i snagu.Kada ne ide,tada je to i najvaznije.Nas najveci ponos i snaga su bili nasi stari,nase legende.Zato sto su bili iskreni,najvece muke su prosli i izasli kao pobednici.Voleli su svoju Srbiju i nacinili je slavnom.Momci u opancima,ali posteni i velikog srca.Postadose legende.To isto zelim i nasim sportistima,nalik njima da budu.
    I zato ja ovaj komentar zavrsavam onako kako sam poceo onaj posle pobede nad Beneto-om.
    ...Tamo daleko,daleko od mora...tamo je selo moje...tamo je Srbija !
    (komandant Gvozdenog Puka, 17. mart 2014 09:51)

    # Link komentara

  76. Nadajmo se da je slast trofeja odagnala sumnje koje je Novak osećao i da ćemo u Majamiju gledati nesputanog i motivisanog Đokovića. Đokovića koji želi ponovo da bude prvi na svetu.

    U ovoj rečenici se krije sva problematika.
    Mislim da Novak više nema tu nesputanu želju za trofejima, za prvim mestom. Osvojio je skoro sve što se može osvojiti, bio je dve godine prvi i nepobediv i motivacija se polako ali sigurno gasi. Ostaje možda neka skrivena želja da bude najbolji svih vremena, ali za takvo postignuće potrebno je mnogo odricanja, a ja lično mislim da on više ne želi da se odriče bilo čega i da su mu sada neke druge stvari prioritetne. Uostalom i sam je nedavno izjavio da se 2011-ta više nikada neće ponoviti i da sada ima druge prioritete.
    Na posletku, ali ne i najmanje bitno, ko smo mi da mu bilo šta osporavamo? I ovo što je napravio je monumentalno i zato Nole, živeo ti nama.
    (pustinjska oluja, 17. mart 2014 09:47)

    # Link komentara

  77. Rekoh ja prije desetak dana da Nole osvaja IW.Kada je uzeo Nadalovu taktiku da prije turnira izjavi da nije favorit onda je naj opasniji.Vidi se da nije u pravoj formi to treba reci ali je zato za mene jos fascinatnije sto je uzeo trofej sa ovakvom formom.Mozda svjesno tempira formu za evropsku turneju(MK,MADRID,RIM,RG I WB) jer Nadal je u predhodnim godinama tu uzimao pregrst bodova sto bi se ispostavilo kljucnim za trku prvog mjesta na kraju godine.
    (Ilija, 17. mart 2014 09:44)

    # Link komentara

  78. Ok, ako smem da primetim. Pogledajte kakvi su uobicajeni komentari o Novaku. 'Igrao je neuobicajeno lose', 'igrao je daleko,ispod svog nivoa' 'vratice se nole na svoje' 'izgubio je tlad u ocima' i slicno. Dakle, vecinu vremena Novaka se kritikuje i stavlja na nizi nivo 'od onoga za sta je sposoban'. Zar vi ljudi ne shvatate da je ovo Novak. Ovo je njegova igra, kao i svaki teniser, ima retke momente brilijantnosti a ostalo je borba i sreca. Umesto da podrzavate. Novaka ovakvog kakav jeste, vi, mi, svi stavljamo nerealna ocekivanja i podcenjujemo njegov stvarni uspeh - da se bori i izbori. Tenis nije igra u koju, ako si 'stabilan u glavi' i 'pozrtvovan', mozes da se usetas i pobedis bilo koga, bilo kada. Niko ne igra na maksimumu svoje igre u nedogled. I zaboravite Fedexa, on je igrao kad nije bilo konkurencije, pa je u poredjenju sa ostalima izgledao svarseno. Da je on od pocetka karijere imao Nadala i Noleta za petama, nebi on bio tako elegantan nego bi de bacao po terenu i borio kako se bori danas. I ko zna kakav bi mu bio score. Nerealna ocekivanja i zdravo za gotovo stavovi u narodu zbog kojeg sve ovo i radi, cine najvecu stetu Novakovom sampouzdanju i motivaciji. Sta god da uradi, uvek kritike i prevelika ocekivanja. Tipicno za nas, zar ne?
    (modesty, 17. mart 2014 09:38)

    # Link komentara

  79. Dovoljno je samo pogledati snimke trofeja iz 2011 i vidjeti ko tu nedostaje. Nagradno pitnje za sve. Ko je osoba koja kada je dosla, Novak postaje nepobjediv, a kada je otisla, Novak se vraca u staru fazu toplo - hladno. Normalno, Dr Cetojevic. Neka se on vrati i sve ce opet biti OK.
    (pero, 17. mart 2014 09:38)

    # Link komentara

  80. ko zna ali mozda namerno tempira formu za Roland Garos !
     (Mango, 17. mart 2014 09:35)

    # Link komentara

  81. Kada sa prosečnom igrom, ispod njegovog nivoa, on dobije u finalu Federera koji igra svoj najbolji tenis u poslednjih par sezona - to je za svako poštovanje. Kapa dole za mentalnu snagu.
     (dado, 17. mart 2014 09:30)

    # Link komentara

  82. Bravo, bravo za komentar!Noleta obozavam, ali svaki moj pokusaj kritike i ukazivanja na to da vise ne igra onako kako ume, prolazio je teskim "pljuvanjem".
    (SavskiGaleb, 17. mart 2014 09:26)

    # Link komentara