Na radaru: Zvezdin oproštaj

Fudbaleri Crvene zvezde okončali su remijem sa Černomorecom svoju evropsku priču.

Kao i na posle prethodne utakmice istih rivala, mi ćemo analizirati učinak aktera meča.

Posle sasvim solidne partije u Odesi, gde su početničke greške odbrane donele nerealno veliku prednost Černomorecu, Zvezda je dominirala na Marakani (8-1 šutevi na gol, 17-7 ukupno, 13-0 korneri), ali je serija propuštenih prilika na kraju skupo koštala.

Pošaljite komentar
  1. nek nam bog da srece da se vrate dani, slavni dani nase proslosti, da i deca nasa na marakani raduju se svetskoj tituli........
    (samo srbin, 15. avgust 2013 09:37)

    # Link komentara

  2. Kako god da je odigrao Pečnik kupio me je onim požrtvovanim uklizavanjem u 90 i nekom minutu ispred našeg gola. Čovek nam je na najbolji način pokazao kakav pristup treba imati na svakoj tekmi. Uvek treba igrati na pobedu (ili bar da ne izgubiš) koliko god nemao više šanse da se plasiraš dalje. Ubedjen sam da će On doneti dosta dobra našoj ekipi. U principu podržavam sve što je autor teksta napisao. Mislim da je Zvezda olako i za male pare pustila Kadua i Mikića. Sa njima bi izbor igrača bio znatno većiu ovom trenutku. Slažem se sa većinom koji bi Kapitenu hteli da vide ledja ali se mora naći barem približno dobra i mladja zamena.
    (Zare, 10. avgust 2013 20:54)

    # Link komentara

  3. Odajem priznanje za komentar u prilogu.Za nas koji nismo bili u prilici pratiti ovaj Zvezdin hod po mukama,ili koji nedovoljno pratimo zbivanja u velikom klubu,sam komentar je dao niz odgovora.Lepo I hvala.
    (mali miloš, 10. avgust 2013 17:09)

    # Link komentara

  4. Uprava nas je izbacila jer je bilo evidentno da ne smemo da pocnemo sezonu u evropi sa onakvim stoperskim parom. Krneta decko nije ni za vozdovac. Pecnik se trudi i dosta trci, stizao i u defanzivi dosta toga ali ozbiljno limitiran igrac i nije za zvezdu, ipak njegov trud vise cenim nego ovih koji kao nesto znaju a ne mogu da potrce. Sto se tice Milijasa njemu nisu zvizdali zbog penala koliko zbog njegove sporosti i evidentne fizicke nepripremljenosti sto jedan kapiten sebi ne sme da dozvoli. To sto je pusac i tuce dve pakle dnevno njegov je problem sa kojim on treba da se bori a ne da maltretira nas par miliona koji ga gledamo. Bekovi ocajni, Mladenovic se decko izgubio, a Vesovic i ne treba da igra na toj poziciji ali to je vec do trenera da vidi. Generalno jako lose fizicki pripremljeni igraci i to vec nekoliko sezona. Valjda ce to neko da shvati (trebalo nam 10 godina da shvatimo da nam trebaju jaki centri u kosarci da bi nesto uradili). Sever postujem samo zato sto su odbranili klub od Miskovica, inace oni vode neku svoju politiku koja je krajnje nejasna. Slazem se da ne treba izvizdati svoje fudbalere svaki put kad izgube ali ne mogu da shvatim da posle nekih meceva gde uopste nije pokazana volja da se trci oni aplaudiraju (prosla sezona). Svi pricaju o parama. Slazem se nema ih, ali igraci ovde nikad nece ni igrati za neke ozbiljne pare, oni igraju da se prodaju i da naprave ugovor koji im traje dok su zivi. Koliko vas ima tu priliku?
    (Srdjan, 9. avgust 2013 23:37)

    # Link komentara

  5. Bice mnogo bolje u prvenstvu, ta liga je ipak pod nasim okriljem, i mnogo je lakse kad mozes sam da odaberes sudije i imas podrsku medija koji navijaju za tebe u tom mikro planu a i drzava je uz nas svim srcem, parama i snagom pritiska.
    Steta sto Evropu ne mozemo da se iskazemo svim tim snagama, sigurno bi tek tad dobili pravu sliku nase snage koju tako dominantno prikazujemo u prvenstvu svake godine.
    (Glavu gore, okretanje borbi na 2 fronta, 9. avgust 2013 22:17)

    # Link komentara

  6. Ne slažem se sa ocenama za Kovačevića, Lazića i Pecnika! Tenk je odigrao doktorski pogotovu od kako je milijas izašao i ostavio mu prostor na sredini. Lazić je veliki talenat, u nekoliko navrata odlično reagovao i odavno nisam video stopera sa toliko osećaja za igru. Ujedno ovo šu jedina dva igrača koji šu fizički spremni Pecnik se malo izvadio u drugom poluvremenu, ali čovek nema sprint, totalno nespreman, i zviždali smo što ne izvodi njega, već Daudu!
    Imalo je još mnogo toga da se dopise za upravu!
     (dobar tekst, 9. avgust 2013 21:21)

    # Link komentara

  7. Moram da priznam da se meni baš dopada Zvezdina igre. Ispali smo jer nam je falila sportska sreća. Na obe utakmice ne uspevamo da zabijemo za 1:0 iz kolosalnih prilika. Važno je da igramo visok presing, imamo solidan posed lopte, ulazimo u šanse za gol, ličimo na ekipu koja zna šta hoće, mislim da je trener Stojanović pravo osveženje. Kad nam se vrate povređeni igrači dobićemo i na kvalitet klupe. Sada je bitno da u prvenstvu imamo odličan start, da se ekipa uigra kako valja pre derbi utakmica, jer Vojvodina nam je stari dužnik, dok sa Partizanom biče puno lakše jer realno ove godine nemaju neku kvalitetu. Nakon nekoliko godina bunarenja očekujem siguran napad na titulu.
    Jedan mali savet za navijače: nikad nemojte zviždati na svoje igrače pa zaboga tako samo ličite na grobarčiće!
     (bobo mk, 9. avgust 2013 18:28)

    # Link komentara

  8. Zvezdin cilj je ove godine da bude barem druga,mozda cak i treca... suvise losih stvari se izdesavalo,da bi se od njih ocekivala titula... nov trener, otisla skoro cela ekipa, ovi sto su sad tu, pola nespremno, nisu uigrani... pa ako budu vredni, ako se dovede jos 5,6 igraca (kratka klupa) za sledecu sezonu i ako pritom ne ode pola ekipe (ovo me podseca na beogradsku zonu, gde posle svake polusezone ostane samo 5,6 igraca u ekipi) i ako se pritom klub ne ugasi, posto su dugovi prosto neverovatni, da se sledece godine juri neki rezultat.
    Ovu godinu treba iskoristiti za, kako konsolidovanje ekipe, tako i za konsolidovanje kluba,koliko god da je moguce...
    naravno,ne uzimam u obzir eventualne mutne radnje, tipa namestaljki, dogovora i slicno, ovaj klub je sa ovima, ovaj je sa onima, koje malo-malo, pa se pominju ovde kod nas..
    (Milos, 9. avgust 2013 17:42)

    # Link komentara

  9. @ za b93

    e, ovakvi mi komentari nisu jasni...

    a šta je onda sa Černomerecom? da li su oni igrali hrabro pa im se to isplatilo?
    ne, njima se isplatilo što su se zbili u svojih 35 metara!

    pa zamislite da Zvezda odigra utakmicu i još prođe dalje na taj način i s takvom statistikom kao Ukrajinci.. onda bi bili komentari ogromnoj količini sreće očajne Crvene zvezde
    (@ za b93, 9. avgust 2013 16:01)

    # Link komentara

  10. Odlican, ali stvarno odlican tekst, Uzivao sam dok sam citao. Bravo gospodine Novakovicu. Svaka cast. Tekst pravog sportskog novinara. Pozdrav svim zvezdasima i velika pordska za preostala dva nasa tima.
    (Nenad, 9. avgust 2013 16:00)

    # Link komentara

  11. @Čisto sumnjam
    Боље васпитан читалац ни једно туђе мишљење не би назвао глупошћу а онај ко чита пажљивије од тебе нигде не би пронашао да сам рекао да онај ко иде на север да би гледао фудбал то не може. Може да види све и шансе и голове. И ја сам могао. Ја говорим о оној доста бројној групи која не долази због фудбала коју си и ти приметио и чак опширније од мене објаснио од чега се састоји тај њихов перформанс.
    (branko, 9. avgust 2013 15:53)

    # Link komentara

  12. Alergiju dobijam godinama gledajuci Marka Vesovica,kad bi se bavio biatlonom pa i da je uspesan,neka trci,pliva al dati mu loptu a osecaja nigde..Dauda odusevio,podrska kapitenu uprkos svemu..
    (kanidja, 9. avgust 2013 15:45)

    # Link komentara

  13. Svi koji gledaju Zvezdu moraju da se pomire da u ovom trenutku ekipa kao sto je Cernomorec predstavlja protivnika po meri u Evro takmicenjima. Vrednovanje Zvezde na osnovu rezultata do 91. jednostavno nema nikakve koristi. Zvezda nekada jeste bila jaka, Zvezda jeste uzimala meru velikim Evropskim ekipama, Marakana je bila stadion na kojem je mnogim ekipama preselo, ali danas, Zvezda kao i Marakana sve to nisu. Nazalost, to je skup provnicjskih igraca sa istim takvim mentalitetom. Naravno, nju vode isti takvi ljudi i onda je, uz dobro razradjen los sistem, ocekivati nesto vise potpuno sumanuto.
    U nekom komentaru od pre par dana napisao sam da bi Stojanovic morao da pocne utakmicu bez Milijasa. Jednostavno, on je rak rana ekipe. A oni koji pricaju da njegove lopte imaju oci, izgleda nisu gledeli fudbal kada su takve lopte na Marakani bile nesto uobicajeno. Te koje daje Milijas u to vreme ne bi se ni komentarisale. Ali, posto je fudbalski kvalitet ovde odavno devalviran onda je sasvim normalno da se ovakvi kao Milijas proglasavu odlicnim fudbalerima. Na isti nacin se u stampi ostavlja slika da se Dauda ne zalaze i da nema pojma, kao sto se pre nekoliko godina pisalo o Barkosu. Svojevremeno je Zeman, inace bojkotovan od vecine tadasnjih fudbalera Zvezde, kada mu je Milijas predstavljen kao najbolji igrac, posle prvog treninga prokomentarisao da ovaj ne ume da stoji.
    U ovom trenutku za Zvezdu je bolje sto je ispala jer u Evropi nema sta da trazi. Nazalost, ali je tako.
    (Silver Surfer, 9. avgust 2013 14:58)

    # Link komentara

  14. Posebna pohvala za deo teksta u kome se komentariše "sever". Konačno, pogođeno u centar - "... stiče se utisak da uopšte ne gledaju utakmicu..."Zato i mogu da, posle nebuloznih utakmica "pesmom pozdravljaju igrače", a ne da ih IZVIŽDE kada su to zaslužili. I tako, iz godine u godinu, pa iduće godine možda i neko sa Farskih Ostrva izbaci Zvezdu. Jedino su još oni i ostali. (I S T I N A, 09. avgust 2013 11:24)Ne vidim zašto su navijači krivi.Pa nije isto na svakoj utakmici.Na dobroj i uzbudljivoj utakmici navijači prate dešavanja na terenu i svaki potez je ispraćen odgovarajućom reakcijom,ali na dosadnoj i lošoj utakmici moraju da se zabavljaju na druge načine.Jedino što ponekad pesme ne odgovaraju trenutnom dešavanju.
     (moris, 9. avgust 2013 14:55)

    # Link komentara

  15. Bio sam na Severu, zvižduci prilikom izlaska Daude su, na osnovu komentara ljudi koji su bili oko mene, bili upućeni treneru jer je čovek stvarno igrao dobro. Možda je umor bio razlog za promenu, ili neka taktička zamisao.
    (daudaNo1, 9. avgust 2013 14:28)

    # Link komentara

  16. Milijaš napolje je krenulo od Delija a ne od Zvezdaša kako ih autor naziva, ili je meni tako izgledalo jer sam bio na zapadu u sektoru 7.
    (Voodoo_Child, 9. avgust 2013 14:23)

    # Link komentara

  17. Pratilac,ocigledno je da ne pratis mnogo fudbal,jer ne bi tako pricao o ekipi koja dolazi iz ukrajinske lige, u kojoj se mnogo ulaze u fudbal i nase ekipe ne mogu ni da se porede sa njihovim vodecim,tu pre svih mislim na sahtjor, dinamo,metalist,dnjepar...a odmah iza njih je i cernomorec,metalurg...A zvezda je bila prvak sveta i evrope pre 22 godine i ja kao zvezdas sam i dalje ponosan na to,ali suludo je porediti fudbal tada, kada se igrao iz ljubavi i srcem,sa ovim danasnjim gde se sve vrti oko miliona a ko ih nema tesko da moze u evropu,to je surova realnost..
     (lazic, 9. avgust 2013 14:05)

    # Link komentara

  18. Odlicna analiza. Sto se Milijasa tice, negov problem je pristup igri i treningu. Ubedljivo najlosije fizicki pripremljen igrac u Zvezdi, uz to pusac i pije (Znam iz najpouzdanijih izvora). Jednostavno mora mnogo vise i mnogo brze da trci, da se otvara, da koristi svoj dobar pas da izbacuje krila i napadace u prazan prostor. Nine je majstor, kada bude potpuno spreman, bice za klasu bolji igrac od svih ostalih u ligi. Dauda i Pecnik su dobri, potkovani igraci o dosta se trude. Kovacevic neke tehnicke nedostatke nadoknadjuje trcanjem i borbenoscu, a hrabar je da povuce kada nema drugog resenja. Vukan je najtalentovaniji igrac kog Zvezda ima, ali mora da ojaca kako bi iskoristo taj potencijal, da bude jaci u duelu i da bude prodorniji. Odbrana nam je najtanji deo tima, nadam se da je ovaj Arauho potencijal...
     (indijanac, 9. avgust 2013 13:58)

    # Link komentara

  19. Подршка капитену Милијашу! Не дај се мајсторе!
    (Милош Делија, 9. avgust 2013 13:47)

    # Link komentara

  20. Odlican tekst autora, samo tako nastavite!
     (My name is..., 9. avgust 2013 13:46)

    # Link komentara

  21. samo malo,ne slazem se oko milijasa...iskreno ja i ne znam zasto taj covek nije na klupi...relano on ne zna nikom da uzme loptu,moze skoro svako da ga pretrci,on nikog...sa loptom je poprilicno spor...imao je situaciju iz koje je trebalo uputiti dobar centarsut,ali to se nije desilo...dzaba 13 kornera kada ni jednom nismo zapretili iz njih...i najvaznije od svega jeste penal...u prvoj utakmici u odesi se jasno videlo da je njihov golman nesiguran,da je podlozan panicnim reakcijama...ajde da je taj sut bio precizan,jak,da se golman izvio i da je jedva uhvatio tu loptu...ali ne,sut je bio traljav,i toliko spor da je golman mogo lagano da saceka pa da se baci...umesto on da bude motor ekipe,on mi dodje kap neko sidro koje ne moze da se mrdne...realno iz mog ugla...
     (qqzqq, 9. avgust 2013 13:34)

    # Link komentara

  22. Dobar tekst.Dodao bi i svoje licno misljenje.Milijasu se ne zvizdi.Zvizdanje njemu je stvar zaboravnosti i losih manira.Verovatno i frustracije.Voleo bi da navijaci svojim komentarima podrze naseg kapitena.To je nesto sto on najmanje zasluzuje.
    (Vladimir, 9. avgust 2013 13:07)

    # Link komentara

  23. Složio bih se sa celom analizom, ali sa onim što je napisano o Pečniku ne mogu. Smatram ga najlošijim pojačanjem ovog leta, a najviše to što ne oseća igru, mada smatram da malo njih može da predpostavi gde će Ninković poslati loptu(nešto kao Teodosić u košarci), za to treba baš biti dobar igrač. A ono što je najviše nedostajalo Zvezdi je Lazović,sigurno najbolji igrač u poslednjih nekoliko godina, i da ga Mihajlović nije psihički unazadio sa pozivanjem u reprezentaciju pa onda prekomandovanjem u mladu, skoro sam siguran da bi Zvezda uzela titulu prošle sezone. Takodje mislim da Lazić sad uz Martinovića može mnogo da napreduje i da ga treba ostaviti na poziciji štopera, smatram da je mnogo bolji od Omege, a i Aruho mi nesto ne uliva poverenje, mislim da je Spajić bar dva puta bolji i to mi je najlošiji potez ove uprave.
    (Djura, 9. avgust 2013 13:07)

    # Link komentara

  24. @Branko Teza da Sever ne gleda utakmicu je jedna velika glupost. Ti da si išao na stadion dvadesetak godina znao bi to. Bio sam na Severu mnogo puta i tokom devedesetih i tokom ovih godina(mada ne skoro) i uvek je bilo skandiranja, prozivanja i političkih ispada. Uvek sam video svaku šansu i svaki gol. Mada, u principu slažem se da navijanje je moralo biti bolje sinoć, iako sumnjam da bi to nešto pomoglo.
    (Čisto sumnjam, 9. avgust 2013 13:04)

    # Link komentara

  25. Ovaj čovek se zaista razume u fudbal. Sve je analizirao kako treba, sve bih potpisao. Svaka čast, Vladimire!
    (Mirko, 9. avgust 2013 12:35)

    # Link komentara

  26. Zvezda, prvak Evrope i Sveta, da ispadne od nekog kluba koji ne znam da procitam?! Pa to je, ljudi moji neverovatno! To je kao kad bi Barselona ispala od Smedereva! Sokantno! Ne pratim bas sport u poslednje vreme, ali ovo je sigurno senzacija!
    (Pratilac, 9. avgust 2013 12:27)

    # Link komentara

  27. NENAD MILIJAŠ KAPITEN! Ko je zvizdao, marš sa Marakane. A sever katastrofa!
    (top, 9. avgust 2013 12:13)

    # Link komentara

  28. Фазон је што ови који сад играју, уопште нису лоши играчи. Прошлих пар година је било неколицина стварно лоших, који нису ни за зону, али ови су добри. Али неуиграни и физички слабо припремљени. Звезду пратим већ 35 година и само кад би се преузели неки добри обрасци рада из прошлости све би на терену било како треба. Генерација из 1990. није репер за поређење, пошто су у Звезду тада дошли углавном већ формирани прволигашки играчи, звезде у својим клубовима - клуб је био богат. Међутим, генерација из 1978/79 је била формирана буквално од анонимуса + пар фудбалера из саме Звездине школе, као ови данас. А играли су сјајно, фантастично уиграни, абнормално спремни. Ротирало је бар 15 играча током читаве сезоне. Уигравао их је Станковић тако што су играли гомиле пријатељских утакмица са јаким клубовима. Пример: имам Звездину ревију из тог периода у којој је дрвље и камење просуто на тренера и играче што су обрукали клуб на зимској турнеји по Острву. Играли с прволигашима, победили пар јаких клубова, али изгубили од Ипсвича 1:7 !? Али су зато на пролеће растурили све живо пред собом и играли са тад најбољим немачким клубом у финалу, у најмању руку равноправно. Тад су се играли и летњи турнири са Арсеналом, Партизаном и Васко да Гамом, да не говорим о јужноамеричким турнејама. Сад на припремама играју са аустријским трећелигашима и украјинским друголигашима. Не иде то тако. Стално неки страхови, делују као препелице на терену. Док се год то не исправи, нема нам напретка на терену.
    (Боровница, Здравко Боровница, 9. avgust 2013 12:05)

    # Link komentara

  29. Podrska za kapitena! Sram Vas bilo...idi kuci pa zvizdi!
    (Milojko, 9. avgust 2013 12:00)

    # Link komentara

  30. Najveca greska jeste bila odluka da se ne igra sa dva napadaca. To je suludo, nasi timovi ne znaju da igraju formaciju sa 5oricom u sredini. Dauda je bio odjecen, ali se dobro gradio i dodavao saigracima?!? Ne treba on da stvara prilike vec igraci sredine. I nije zvijezda ispala zbog promasenog penala, vec zbog nedostaka vjere da mogu pobediti. Umjesto što razmisljaju o tome sta novine pisu, da su se postavili sa "sad cemo im dati 5ticu", sve bi bilo drugacije. Milijas ne dirajte, on je i dalje tehnicki najpotkovaniji igrac ove ekipe, vidjecete to uskoro! Naprijed Nenade!!!
    (faith no more, 9. avgust 2013 11:57)

    # Link komentara

  31. odlican tekst!
    pogotovo su mi se svidele analize navijanja... konstatacija da je sever samodovoljan svakako stoji!
    zvizdanje Daudi pri izlasku, jako ruzno! inace mislim da je zvizdanje svojim igracima, sem ako nesto posebno ne urade da to zasluze, odraz slabosti! pogotovo publike koja nikada ne daje podrsku pojednicu, skandiranjem imena ili tako nesto, publike koja ne nosi zastave posvecene igri, igracima, nego nekoj svojoj vojnickoj grupi! sve u svemu marakana je mesto na kome je fudbal zamreo, isto vazi i za komsije!!!
    (rema, 9. avgust 2013 11:56)

    # Link komentara

  32. И ова анализа је коректна као и она претходна али се надам да ће аутор схватити да овакве анализе , да би биле запажене не треба правити сувише често јер и њих читају људи истог менталитета као што је онај којег је аутор пронашао на трибинама 'Маракане''. Е управо то што је аутор исказао реченицом ''Ta samodovoljnost severa već dugo zbunjuje ostatak stadiona, jer je utisak da se na glavnoj tribini uopšte ne prati utakmica'' ме подстиче да нешто кажем. Ја сам добрих двадесетак година био редовни посетилац Звездиног стадиона. Готово да нисам пропуштао ни једну утакмицу па чак ни онда кад ми се кречио стан или дете имало температуру. То је трајало све до момента кад сам схватио да се догађа то из цитиране реченице, а томе има већ петнаестак година. Та самодово-љност севера није ни од јуче ни од прекјуче. Кад сам видео да те младе људе уопште не занима шта се збива на терену, да је добар број њих сво време леђима окренут терену, да они ту изводе неки свој перформанс, закључио сам да мени ту није место и од тада нисам крочио на Звездин стадион а верујем да нисам једини. Иначе, не бих се сложио да је Звезда имала безброј шанси. Права је била само она Нинковићева. Моја стара тезе да одлучуујући пенал не треба да шутира левоноги играч звао се он Марадона, Сињори, Михајловић или Милијаш потврдила се по ко зна који пут. Није ту ствар ноге него психологије тј. концентрације . А да је Милијаш и дао гол Звезда би победила са 1 : 0 , јер гол из игре је за њих мислена именица.
    (branko, 9. avgust 2013 11:54)

    # Link komentara

  33. Fantasticna analiza. Dauda, Pecnik, Ninkovic, Martinovic, Mijailovic, Omega i Kovacevic imaju kvalitet za Zvezdu. Tu su svakako i Ahcin i Arauho. Lazic moze povremeno igrati na svojoj stvarnoj poziciji desnog beka. Vukanu i Mihajlovicu za pocetak davati sansu po pola sata. Stvarna pojacanja ce biti kada se rijesimo Mladenovica, Milijasa, Krnete, Vesovica i Bajkovica.
     (zeljo, 9. avgust 2013 11:43)

    # Link komentara

  34. [link]

    Ne znam jel neko gledao ovo, 90% golova koje je Dauda postigao za ove svedjane gde je igrao, sve je natrcavao na loptu, retko sta iz neke kontakt igre, sto se forsira na njemu u Zvezdi. Mnogo je eksplozivan, Zvezda to ne koristi.

    Vidi se, da naravno on ima drugih kvaliteta, ali ne znam... Opet, nisam ni ja strucnjak, verovatno da gresim.
    (iv13, 9. avgust 2013 11:38)

    # Link komentara

  35. Prosto mi je neverovatno kako se u javnosti pravi atmosfera.

    Kad Zvezda igra protiv Cernomoreca to je Barsa u malom, a da protiv njih igra Jagodina, bili bi amateri.

    Taj Cernomorec je u poslednjih 15 meceva Ukrajinskog sampionata(prosle i ove godine) pobedio 2 puta.

    Juce su bili na izdisaju. Disciplonavana ekipa, ali je u odbrani imala isuvise kikseva.

    Za napad nisu imali snage, ni volje. Dosli su ovde "mrtvi umorni" posle pobede nad Metalurgom. Njihov trener je rekao da moraju da odigraju, bez obzira na to sto ne mogu da stoje na nogama.

    Ono sto sam ja sinoc video je sledece. Prvo poluvreme tu i tamo, sudjen penal koji je mogao i nije morao da se sudi i to je bila realno najveca sansa. Bilo je jos par sansi, ali je Cernomorec propustio sansu utakmice. Drugo poluvreme, blagi ocaj. Zvezda je vise mislila da ovaj mec NE IZGUBI, nego sto je mislila kako da PRODJE DALJE.

    Pa nije ovo grupa, pa kao ajde da uzmemo bod.

    Stvaranje atmosfere samozadovoljstva posle ispadanja "bez ispaljenog metka" protiv ekipe trece klase Evropskog fudbala je sramotno.

    Jednostavno, to su maniri malih klubova, a ne klubova koji sebe smatraju velikim. Nemoc, nedostatak ambicije, nedostatak samopouzdanja. Ima svega po malo.
    (neko, 9. avgust 2013 11:33)

    # Link komentara

  36. urekao nas je neko definitivno....
     (dane993, 9. avgust 2013 11:26)

    # Link komentara

  37. Ja ne znam koji ste vi mec ljudi gledali, Dauda tehnicar, Dauda primao lopte... Imao je jedan dobar potez na utakmici, pas za Ninkovicevu sansu, i to je sve. Ostalo siromasno.
    Po meni je kljucno da Milijas vezara vise ne igra u Zvezdi, covek je minus i u napadu i u odbrani, kriv je za obe velike sanse Ukrajinaca, a u napadu toliko spor sa loptom da ne predstavlja nikakvu korist. Cim je on bio promenjen Cernomorec vise nije imao ni jednu polusansu a kamoli nesto vise.
    I jos jedna stvar, ovi igraci Zvezde su tehnicki jako limitirani, sto je i logicno - kolko para tolko muzike. Al barem su neki pokazali da mogu igraju na voljni moment. Plus naravno Ninkovic, koji da je samo malo brzi bio bi igrac svetske klase, a ovako je SAMO najbolji igrac koji je igrao u nasoj smesnoj ligi u poslednjih 10 godina.
    (Mile, 9. avgust 2013 11:25)

    # Link komentara

  38. Posebna pohvala za deo teksta u kome se komentariše "sever". Konačno, pogođeno u centar - "... stiče se utisak da uopšte ne gledaju utakmicu..."
    Zato i mogu da, posle nebuloznih utakmica "pesmom pozdravljaju igrače", a ne da ih IZVIŽDE kada su to zaslužili. I tako, iz godine u godinu, pa iduće godine možda i neko sa Farskih Ostrva izbaci Zvezdu. Jedino su još oni i ostali.
    (I S T I N A, 9. avgust 2013 11:24)

    # Link komentara

  39. Mislim da je nas problem sto vezni red slabo funkcionise. Ne prate jedni druge, preklapaju se, slabo sire odbranu, ne izbacuju protivnicke igrace i ne stvaraju visak, ne prilaze Daudi kad treba, vise on njima PETORICI mora da pomaze i rezultat svega toga je da je Ninkovic u pravu kad kaze da do sutra ne bi dali gol. A ja opet vidim da u klubu spominju da nam fali spic, sto nije tacno i dosta je vise tih gluposti. Nama nisu valjali ni Oumaru, Barkos, Kleo, Trickovski, Kaludjerovic (pretpostavljam, posto nismo ni pokusali da dovedemo, a bili smo u sveopstoj poteri na napadace svih godista)... sada eto ni Dauda. A osim njega imamo i malog Ozegovica, Rakic ce se oporaviti, tu je i Mihajlovic...
    (my way, 9. avgust 2013 11:22)

    # Link komentara

  40. Пут до групне фазе неког такмичења за Звезду удаљен је светлосну годину. Штета због навијача који у оноликом броју долазе на утакмице јер и њихов ентузијазам не може вечно да траје, непотхрањен бар очекиваним успесима.
     (Ranko, 9. avgust 2013 11:21)

    # Link komentara

  41. Neko napisa, mislim i ja da se nije zviždalo Daudi kod izlaska nego zato sto se izvodi centarfora iz igre. Osudjujem i zviždanje Milijasu. Konture se naziru, fale golman, još po igrač na oba boka i centarfor. Samo se ne bi složio sa ocenom malom Kovačeviću, odlično je odigrao.
     (cigan, a ne rom, 9. avgust 2013 11:20)

    # Link komentara

  42. Svaka cast autoru ! Uzivam da citam njegove tekstove cak i kada se ne slazem. Rekao bih samo da su nam bekovi bas losi. Realno, Mladenovic nema kvalitet a Vesovic nema kvalitet za ovaj nivo takmicenja. Milijas je fudbaler koji ima snage za 10 min ozbiljnog fudbala i to je nesto cime bi ozbiljan klub trebao da se pozabavi. Mislim da odgovoran klub treba pomoci igracu u ovakvoj situaciji, napraviti specijalan aranzman treninga i ne pustati ga da igra dok ne bude spreman. Mozda mu pronaci i novi klub. Sigurno ga ne treba forsirati kada je evidentno da ne moze. Ne treba pustiti da ga rastrgnu isfrustrirani navijaci (svi smo isfrustrirani rezultatima u poslednjih 7-8 godina, ja prvi). Drugi probelm je sto nam igraci igraju van prirodnih pozicija - Vesovic priucen na beku, Pecnik se seta od krilnog napadaca preko krila na sredini do veznjaka, Milijas igra zadnjeg veznog, Kasalica krilnog napadaca ali uz aut liniju, Milunovic krilo a nema nijedan potreban kvalitet za krilo... Trener trazi jos jednog napadaca a ima ih 5 : Dauda, Kasalica, Milunovic, Mihajlovic i Ozegovic. Sredinu terena nemamo van prve postave ali to treneru ne smeta. Na kraju, Dauda ne moze sve sam, a tesko da ce Zvezda naci napadaca koji moze da pokrije 40 metara u napadu. Tolika rupa u napadu se i stvara jer nemamo bekove i krila...
    (Milos, 9. avgust 2013 11:08)

    # Link komentara

  43. Covek kad procita analizu na b92 i na mozzartu pomislio bi da ste gledali razlicite utakmice. onaj tamo pohvalio lazica, ovaj sa b92 navodi neke greske(mada se ja ne secam njih). isto vazi i za kovacevica. pecnik je bio slab, kao i mladenovic
     (ljkra, 9. avgust 2013 11:03)

    # Link komentara

  44. PODRSKA ZA KAPITENA
     (nedaj se MIKI, 9. avgust 2013 11:00)

    # Link komentara

  45. Kapitenu sam prvi zviždao, mnogo pre penala. Čovek ne zaslužuje ni da sedi na klupi, a ne da nosi zvezdinu traku! Nije problem penal, ni netačan pas. Problem je što je čovek koji prima 30.000€ mesečno doveo sebe u situaciju da je u 8. minutu mrtav. Ne može da diše. Nije on Prosinečki ili Maradona da ima toliko talenta da može da dozvoli sebi da puši i pije. Trener je odličan, ne budu li ga bušili iz uprave, dovešće ih u red. Nine za kapitena! Nejc će dečko biti veliko pojačanje kada uđe u formu. Daudi sam zviždao jer nije drzak. Pa napadač mora da vrši pritisak na saigrače da mu daju lopte kada kapiten ne ume. Delije.. Stara garda fali tu..
     (AfricA, 9. avgust 2013 10:59)

    # Link komentara

  46. Bio sam ( naravno ) na utakmici i od reči do reči bih potpisao ovaj odličan tekst ! I za mene su , kao dugogodišnjeg posmatrača i navijača Zvezde , juče najveće razočarenje bili navijači koji uopšte ne osećaju fudbal i " ne vide " učinak nekih pojedinaca ! Jednostavno i publika se promenila od onih "zlatnih vremena " kada su svi na tribinama disali sa timom i videli sve što se dešava na terenu ... i na sve reagovali " PRAVILNO " !!!
    Daudi , Ninkoviću , Laziću ...i još nekolicini SVE ČESTITKE , tako se igra i ovo je veliki " SKOK U DOBRO za ZVEZDU " ... Nekolicina standardno luta , ali sve u svemu - VIDI SE NAPREDAK , DOBIJAMO OBRISE PRAVE EKIPE .
    Za koliki učinak je to dovoljno , videćemo . Čestitka svima na igri u nemogućim uslovima , napred Zvezda.
    (BiLLY PITON = ANTI TOPALOVIĆ, 9. avgust 2013 10:59)

    # Link komentara

  47. Izgubite i 5:0 ali igrajte hrabro i sa 2 ili 3 napadaca! Koga je briga da gleda poplasenu decu kako cuvaju 1:3 iz prve utakmice? Trener nema mu... Pogledajte kako je Vojvodina igrala hrabro i to se isplati, a ako se i ne isplati bar cemo ceniti borbenost.
    I gde je analiza Vojvodine, valjda o pobednicima treba pisati?
     (za B93, 9. avgust 2013 10:58)

    # Link komentara

  48. Milijaševo vreme je prošlo (omatorio, spor, nema snage da izvede oštar udarac iz kolena) Treba mu se zahvaliti i tu forsirati nekog mlađeg). Kasalicino verovatno neće ni doći jer je on jedan zvrndov koji glavu drži dole, gura se, simulira i kad treba i kad netreba, nije gol igrač koji iz polušanse daje golove. Mnogo brljavi po terenu. Oba beka kriminalna što se tiće centaršuteva, putuju po pola sata pa centarfor i nema šansu da dođe do lopte. Moj savet. Zvezda je ispala, Gore navedeni nisu budućnost. Zahvalite im se, uvedite mlade perspektivne igrače i već sledeće sezone će biti bolje.
    (Mito, 9. avgust 2013 10:56)

    # Link komentara

  49. Prodajte Daudu dovedite Mrdju i Milevskog, neko mora da trese mreze a kad nakon 4 utakmice protiv izuzetno slabih rivala ni jedan napadac ne da niti jedan gol to znaci da nam trebaju bolji igraci na tim pozicijama...
    (kauboj, 9. avgust 2013 10:48)

    # Link komentara

  50. Lazic je vrhunski odigrao sinoc, od igranja sa 1 napadacem nema nista, i dovedite vec nekog napadaca ko boga vas volim. Pricaju o Milevskom, Gekasu, Kapetanosu da li ste vi ljudi normalni? Dovedite Mrdju!
     (Bojan CZV, 9. avgust 2013 10:42)

    # Link komentara

  51. Sve je tačno. Posebno za Daudu i Pečnika. Dauda je sinoć odigrao odlično, imao par veoma inteligentnih poteza i potpuno je nejasno zašte je uopšte zamenjen.
    (Mare, 9. avgust 2013 10:34)

    # Link komentara

  52. Sve je tacno,osim jedne stvari. Nije Zapad poceo da zvizdi Milijasu,nego je sa Severa zagrmelo : Milijas napolje. Bio sam na Zapadu,tako da znam sta pricam,a deo Zapada je samo prihvatio,ja licno nisam. Toliko.
    (zare, 9. avgust 2013 10:33)

    # Link komentara

  53. Da bi Zvezda bila odličan tim, treba dovesti igrače na 3 pozicije: desni bek, Vešović je baš loš, centralni vezni sa dobrom tehnikom, brz i borben ( sličan Kastilju ) i jedan dobar krilni napadač. Da se očuva trenutni kostur, tu mislim na Martinovića, Ninkovića, Kovačevića, Vukana, Mihajlovića, Daudu, imamo 2 odlična leva beka. U tom slučaju bih stavio keš da uzimamo titulu i idemo u Ligu šampiona.
    (Hipp, 9. avgust 2013 10:31)

    # Link komentara

  54. Svaka rec na svom mestu, bravo!
    (dzamburu, 9. avgust 2013 10:31)

    # Link komentara

  55. Jos jednom briljantna analiza Novakovica.
    Potpuno se slazem sa ocenama da je veliki krivac za eliminaciju uprava koja je zakasnela sa nekim pojacanjima,posebno na stoperskim pozicijama.
    Takodje i da je ono i onako zvizdanje Daudi bilo i vise nego bizarno,kako rece autor teksta.
    Zapravo,slazem se sa vecinom izrecenog sem:
    -zamerka Stojanovicu.
    Morao je da krene hrabrije,makar sa Kasalicom koji ima energiju,trku i sa kojim bi od starta bili jos konkretniji,siguran sam. On je taj koji je u prvom poluvremenu mogao da iskoristi prostor koji je Dauda otvarao i njegove asistencije. U drugom poluvremenu nije mogao da "povuce" ekipu koja je vec upala u neku letargiju i koja je i fizicki pala.
    -analiza Pecnikove igre.
    Moguce da sam gresim,ali meni se njegova igra ne dopada,posebno kada deluje po krilu(jednom ili drugom). Nema brzinu,eksplozivnost. Mozda bi ga trebalo vise koristiti u sredini terena.

    Obzirom da je Evropa zavrsena prica Zvezdi za potrebe domacih takmicenja nisu potrebna pojacanja u odbrani. Ogromna vecina ekipa ionako igra bunker. O desnom beku razmisljati za sledecu sezonu,Vesovic nije kalibar.
    Dobrodosao bi jos jedan igrac u sredini terena i jedan napadac.
    Uz oporavljene Mijailovica,Milunovica i Lazovica(za drugi deo sezone),ovo je tim koji moze do titule uz pretpostavku poboljsanja igre u svim linijama,posebno prema napred.
    Mnogo toga treba popraviti,a prvenstvo vec startuje.

    Imam utisak da nas ceka jedna izjednacena trka u troje za titulu.
    Pozdrav!
    (TheObradovic, 9. avgust 2013 10:31)

    # Link komentara

  56. Autor izgleda nije bio na stadionu... Daudi se nije zvizdalo, vec treneru koji ga je izvodio!
     (Tribun, 9. avgust 2013 10:29)

    # Link komentara

  57. Био сам на утакмици синоћ и могу рећи да је ова анализа учинка свих актера поприлично коректна. Иако је испадање у овој фази такмичења разочаравајуће, морамо бити свесни да је то, на жалост, наша реалност. Једноставно немамо квалитет. Играчима се на борбености нема шта замерити. Управо је та борбеност и резултирала акцијом из које је досуђен пенал. Што се навијача тиче неке ствари су ми несхватљиве. Звиждуци на полувремену (које је по мом мишљењу Звезда одиграла сасвим добро створивши неколико добрих шанси уз само једну грешку у одбрани), затим звиждуци Дауди при изласку које апсолутно није заслужио јер се максимално борио иако је био усамљен у нападу, и на крају понашање севера коме је изгледа битније дати подршку једној битанги каква је Велибор Дуњић, него помоћи екипи бодрењем у тренуцима кад се још нешто могло и урадити. Што се играча тиче, по мом мишљењу, Вешовић убедљиво најгори на терену а за њим одмах и Милијаш који је по ко зна који пут био спор и некреативан.
     (Срђан, 9. avgust 2013 10:14)

    # Link komentara

  58. Ovaj neuspeh, i pored izrazito loše igre, ne mora da znači mnogo u domaćem prvenstvu. Ovakav trener je dobar za ovaj nivo fudbala kao što je kod nas jer se ne igra previše osmišljen fudbal, tako da je tu potreban trener uporan u upotrebi igrača slabijeg kvaliteta koji će se nadmetati sa slično tako nekvalitetnim protivnicima.
    (jsl, 9. avgust 2013 10:11)

    # Link komentara

  59. Zvezda mora da igra sa dva centarfora pogotovu u jsl, bekovi su nam ocaj a u ovakvoj postavci igra od njihovih centarsuteva zavisi a i Vesovic i Mladenovic neznaju da centriraju sve u svemu titula je ono sto je cilj bio i pre ovih utakmica..
     (goc21, 9. avgust 2013 10:01)

    # Link komentara

  60. Tekst odličan, pogotovo mi se svideo komentar za Ninkovića koji je pokazao da zna da igra fudbal baš šmekerski i upravo je bio za klasu bolji od drugih. Pečnik uporan, žao mi Milijaša...
    (djeki, 9. avgust 2013 10:00)

    # Link komentara

  61. Tekst odličan, pogotovo mi se svideo komentar za Ninkovića koji je pokazao da zna da igra fudbal baš šmekerski i upravo je bio za klasu bolji od drugih. Pečnik uporan, žao mi Milijaša...
    (djeki, 9. avgust 2013 10:00)

    # Link komentara

  62. Odličan tekst! Sve na svom mestu!

    Dauda ne moze da daje golove, ako od veznog reda dobije 0 upotrebljivih lopti. Bolji tehničar od 90% veznog reda. U svim šansama za gol bio prisutan.
    Što se Milijaša tiče, ne smeta on meni što je promašio penal, već što je drvo na terenu. Guši igru, davi loptu, a o upotrebljivim pasovima i defanzivnim zadacima da i ne pričam. Sramota je da takav igrač ima najveću platu u Zvezdi.
    No Kadu - No Football! Mislite o tome...
    (Navijač, 9. avgust 2013 09:54)

    # Link komentara

  63. po meni, Zvezda uopste nije bila losa, u ovom dvomecu je vise pokazala od Ukrajinaca i ispala je jer Martinovic nije igrao u prvoj utakmici, on je odlicno pojacanje.

    citam sinoc komentare i razmisljam, pa sta ste vi ocekivali? sa jedne strane pricate kako se nas fudbal raspada i kako niko nista ne zna, a onda posle utakmice pricate kao da ste ocekivali barsu ili ne znam ni ja sta?

    budite realni, Zvezda barem 5 godina unazad nije imala ovako dobar tim, dobila je vec tri klinca odlicna (kovacevic, lazic i vukan) i uz jednog ili dva golgetera i jednog dobrog igraca umesto milijasa to je bez dileme prvi favorit za titulu....
    (aleksa, 9. avgust 2013 09:53)

    # Link komentara

  64. Kako Zvezda nije podbacila druže, pa drugo poluvreme je katastrofalno odigrala Zvezda!
    (Hipp, 9. avgust 2013 09:48)

    # Link komentara

  65. Svaka čast za tekst, apsolutno imam isto mišljenje.
    Pogotovu mi se svidja opservacija o nama-Delijama.
    Ostao sam zapanjen glupostima na početku utakmice i drugog poluvremena, nisam mogao da verujem šta traže od nas da pevamo, naravno da nisam pevao.
    Te gluposti su se pevale 7 min u drugom poluvremenu!!!???
    (Delija, 9. avgust 2013 09:47)

    # Link komentara

  66. Ne znam, kad citam ovo sticem utisak da smo mnogo mocan tim i da su samo 1 ili 2 igraca podbacila. Realno nije tako...slabi smo. Uz ovakvu Vojvodinu, Jagodinu, Partizan kada se uigra Djemba Djemba, ovo je nedovoljno!
    (Mik, 9. avgust 2013 09:44)

    # Link komentara

  67. Kao i poslije Odese, analiza za cistu desetku, posebno dio koji se odnosi na Daudu, upravu i navijace (obje grupe). Definitivno, mi nemamo beka, na obje strane, da nam je sad neko kao Zika Jeftic ili Jovin lijevo, a Djoric ili Radinovic desno, ovo bi licilo na nesto. Vesovic je prvak svijeta u disciplini ¨trcanje bez smisla¨, a Mladenovic nema ni jedan kvalitet kojim bi opravdao boravak u Zvezdi. Platili smo cijenu vlastitih gluposti, na zalost ne posljednji put!
    (igraj i bori se, 9. avgust 2013 09:44)

    # Link komentara

  68. Na stranu utakmica, tu je za nase uslove neverovatno pismen novinar sve do tancina objasnio, ali mi je drago da nisam jedini koji je primetio potpuno odsustvo mozga kod navijaca sa severa. Ja ne znam prate li ti ljudi utakmicu uopste...pa citavo drugo poluvreme su ili prozivali politicare ili pevali neke lagane baladice koje su samo dodatno uspavale ionako pospane nesretnike na terene. Te "vodje" bi mogle malo bolje da vode navijanje kad ih vec toliko placaju i klub i politicari i ko zna ko sve jos. Inace se slazem da zvizduci Daudi sa istoka i zapada nisu uopste bili potrebni (cak je momak po meni bio najbolji uz nineta i pecnika), ali se ne slazem za Milijasa. I to ne zbog penala, nego zbog njegove celokupne igre, pristupa, uzasne kondicije zbog koje ispada poput deteta i nema snage da dobaci do prvog slobodnog saigraca niti podigne loptu kod prekida. Manite me patetike, neka je on i hiljadu puta zvezdas i kapiten, ali ne bi bilo lose ni da je usput i fudbaler.
     (carl cox, 9. avgust 2013 09:43)

    # Link komentara

  69. Odlican tekst, i nadam se da ce ih biti posle svakog kola u JSL. Samo se ne slazem sa analizom malog Lazica, mislim da je odlicno odigrao i nije puno grijesio, s obzirom na njegove godine. Zvizdanje Daudi je apsolutno nepravedno, on je uz Ninkovica bio najbolji sinoc...
    Nadam se tituli ove godine, s obzirom da je Partizan dosta slabiji...jedino me Vojvodina malo brine, ali vidjecemo...
    Predlazem da kup igraju mladi igraci, ne treba o njemu puno ni razmisljati...sve misli usmjeriti ka prvenstvu i tituli.
    JA I DALJE VJERUJEM U NJU...
    (Bojan SA, 9. avgust 2013 09:41)

    # Link komentara

  70. Milijas dozivljava sudbinu Teodosica, svima se nesto ne svidja, a kad ih pitas "koga umesto njega ", slezu ramenima. PRAVICEMO MILIJASA OD BLATA
     (ajde, 9. avgust 2013 09:37)

    # Link komentara

  71. Stvarno ne znam sta nam je sinoc bilo, inace igramo puno bolje.
    (desni brejk, 9. avgust 2013 09:33)

    # Link komentara

  72. PODRSKA ZA KAPITENA. Miki ovo nije zasluzio, videlo se kad je izasao kako smo "dobro " igrali. Nedostajale su njegove duge lopte koje imaju oci. Neki navijaci nikada nece shvatiti da ne moze da igra 11 pit bulova jer ta ekipa nikad ne bi usla u sansu, mora neko da dâ i zavrsni pas. Penal je izveo slabo (mlako) ali je pre toga 15 -ak puta pogodio.
     (ne daj se KAPITENU, 9. avgust 2013 09:28)

    # Link komentara

  73. lepa i tacna analiza
     (Milan tomovic, 9. avgust 2013 09:24)

    # Link komentara