"Istina" o Jokiću: On nije u top 5 VIDEO

Nekadašnji NBA košarkaš Pol Pirs, poznat i pod nadimkom "Istina", ne smatra da je srpski košarkaš Nikola Jokić među najboljim paserima svih vremena.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Asistencije koje deli Jokic su sasvim druga vrsta asistencija. Ne moze da se uporedi sa drugim igracima. Jedinstven i tesko ponovljiv tip igraca.
    (Pedja, 18. avgust 2023 14:40)

    # Link komentara

  2. Moze ljudima da bude krivo koliko god ali sve je tacno rekao Paul Pierce.Koliko je samo dobrih plejeva koji su imali vrhunske asistencije do sada igralo u NBA.
    (Paul Pierce (ISTINA), 18. avgust 2023 12:14)

    # Link komentara

  3. (DraganBorca, 17. avgust 2023 20:21)

    Dzejson je neupitno atraktivniji, daleko od toga da je imao tako malo asistencija (sto svako moze proveriti), imao je vise atraktivnih dodavanja po mecu u odnosu na tvoje tvrdnje. Razliciti faktori uticu na visinu proseka asistencija. Jokic nije nista mastovitiji dodavac od njega, ali bolji je igrac. Govorilo se o nacinima na koje se asistiralo; tu je Dzejson bio neprikosnoven.
    Cesto imas potrebu za nipodastavanjem drugih zarad zastite idola, umesto da istaknes vrline istog i objektivno sagledas krivu i mesto na kom se nalazi. Jokic je sjajan igrac, samo ne treba preterivati, ne moze u svemu biti najbolji.
    (Sasa, 18. avgust 2023 10:45)

    # Link komentara

  4. Lord, 18. avgust 2023 00:08

    Kompletniji igrac od jokica je eto medzik bolji asisten upola bolji odbrambeni igrac mogao je da pokriva od 1 do 5 dok jokicu je problem i 5 zatvoriti a da ne pricamo o manjim igracima prave majmuna od jokica kad ostanu 1na1 sut za tri je imao i za dva a kad se karim povredio igrao je i centra u finalu i to mnogo ozbiljno odigrao.
    (Alen, 18. avgust 2023 09:56)

    # Link komentara

  5. [link]

    Pojedini su nostalgicni i prosto nisu gledali Denver/Jokica dovoljno...
    Neka mi neko nadje ovakav HL video medju najboljim paserima ikada. Sve ovo DO SADA u karijeri. Mozda i najboljina Nikolina kompilacija. Fali par fenomenalnih poteza ali uostalom u svakom ovakvom videu fali jer ih ima previse...

    Cuj dodaje tako samo jer je visok i spominje ga van grupe cistih pasera :))) Uvek prave odluke, "no look" dodavanja radi efektnog zbunjivanja odbrane a ne radi estetike, svi uglovi, navodjenje igraca dodavanjem u prostor/predvidjeni razvoj akcije koji samo on vidi, ceo arsenal dodavanja, najbrza reakcija na (ne)postavljenu odbranu itd... Definicija cistog pasera ili mozda Pirs vidi sto niko ne vidi.
    (Pera Ždera, 18. avgust 2023 07:49)

    # Link komentara

  6. Stokton je najbolji asistent ikada.. Nema boljeg niti ce ga bit.
    (madridista, 18. avgust 2023 00:42)

    # Link komentara

  7. Da, slazem se. Ali oni su za Jokića smiješni pod košem, poeni iz reketa, skokovi.
    Sad ćete reći kako možeš da porediš u tome Jokića i Stoktona, Jokić ima 2.15m, da, ali i on poredi organizaciju igre i asistencije centra i bekova.
    Sve u svemu upakovano, Jokić ima sve, centarsku tehniku, skok, šut, asistenciju, šut za 3p.
    Čak je i u odbrani mnogo napredovao.
    Dajte mi sada bilo kog igrača, svakome od njih fali nešto, Jokić je možda i najkompletniji igrač ikada.
    Ne, najbolji, ali najkompletniji da.
    (Lord, 18. avgust 2023 00:08)

    # Link komentara

  8. Pirs nikad nije bio visok kao Jokić tako da nije adekvatna osoba da bi mogo da priča o paserima i njihovoj težini ili lakoći , dodatno zato što nikad nije ni sam bio paser već skorer . Znaju ameri da je ovo lupanje u prazno i znaju da je Nikolina visina u ovom slučaju kad se gledaju paseri čist hendikep a opet izvodi to na tako lagan način da im nije ništa jasno kako je to moguće.
    (ИзНенада, 17. avgust 2023 23:28)

    # Link komentara

  9. rondo je tata
    (kapiten, 17. avgust 2023 23:24)

    # Link komentara

  10. Nikola je tek poceo i bice najbolji svih vremena.
    (Miki, 17. avgust 2023 22:18)

    # Link komentara

  11. Normalna, tačna konstatacija. Ajmo Nikola, da uživamo i dalje u tvojim igrama.
    p.s. hvala za PJ-a
    (Shirer, 17. avgust 2023 22:00)

    # Link komentara

  12. Da vidimo... deset TD u plejofu, sa Marejem prvi put U ISTORIJI NBA da dva igrača iz istog tima imaju 30p TD u istoj utakmici, trenutno najbrži TD u istoriji NBA (17 minuta), bolji u napadu od svih drugih (poeni+ asist) ove sezone, prvi put u istoriji NBA plejofa da je jedan igrač prvi po broju poena (600), asistencija (190) i uhvaćenih lopti (269). Drugi po procentu šuta za 2 i 3 poena.
    I tako dalje...
    (Sale, 17. avgust 2023 21:38)

    # Link komentara

  13. Istina je rekao istinu. To je kao kao kada bi rekli da je Stiv Nes nije u top 5 skakaca i blokera u istoriji.
    (Straight Outta München, 17. avgust 2023 21:35)

    # Link komentara

  14. Nije gledao... a i gde da gleda...
    (Txe Prez, 17. avgust 2023 21:34)

    # Link komentara

  15. Jokić se baš uzbudio zbog njegovog mišljenja!!!
    (duksa, 17. avgust 2023 19:55)

    Kao i zbog reprezentacije.....
    (Smuleco, 17. avgust 2023 21:27)

    # Link komentara

  16. ..... sve je tako ... nije on ni u top 50 ... samo onako bez veze nabija statistiku ...
    (S, 17. avgust 2023 21:26)

    # Link komentara

  17. Možda nije u Top5 ikada među bekovima , ali među visokim igračima na poziciji od 2 do 5 je u Top1 !
    (Čeki opinionista del cazzo, 17. avgust 2023 20:24)

    Trebace mu nekoliko ovakvih sezona da prestigne Hakima, Dzabara i Sakila, ali blizu je.
    (Аспера, 17. avgust 2023 21:25)

    # Link komentara

  18. на атинскиј академији, пре 2300 година, људе су учили, између осталог, да науче како да саслушају друге и да реплицирају разумно. не плаховито, љутито, ирационално. разумно. читава 23 века касније, већина људи у србији се запали на коментар о спортисти и увреди што неко не мисли као они. да ли је наше друштво на нижем ступњу од античког грчког?
    (key and peele, 17. avgust 2023 21:19)

    # Link komentara

  19. Slazem se se sa izjavom i potpunosti, sve je objasnio!!!
    (milos, 17. avgust 2023 21:18)

    # Link komentara

  20. Trenutno je ovakvo stanje jer Jokić nije ni blizu kraja svoje karijere ali po svemu prikazanom i šta ume definitivno je rame uz rame sa najboljim dodavačima ikada jer čovek ima neverovatan pregled i neverovatno velik repertoar asistencija za igrača njegovih gabarita i pozicije. Bukvalno bi svaki plej želeo da ima pregled igre i da asistira poput Jokića.
    (smeh, 17. avgust 2023 21:16)

    # Link komentara

  21. Pole, Jokerova priča je tek na pola puta. Sačekajmo sledećih 8-10 sezona pa da brojimo. Jedno je sigurno, Jokić je sada rame uz rame sa Hakimom po tehnici i učinku za centra, ako ne i bolji. Da, moraće da osvoji još NBA titula... Vreme je na njegovoj strani i ako nastavi ovako sve je moguće. Naravno, učinak i nivo ostatka tima Denvera će igrati važnu ulogu u odbrani titule, ali i eventualne povrede. Uživaj u godinama koje dolaze. Joker je za sada top centar. Nije važno koje mesto. To na kraju gledamo.
    (Ethan Hunt, 17. avgust 2023 20:52)

    # Link komentara

  22. Možda nije u Top5 ikada među bekovima , ali među visokim igračima na poziciji od 2 do 5 je u Top1 !
    (Čeki opinionista del cazzo, 17. avgust 2023 20:24)

    # Link komentara

  23. Sasa@

    Dzejson Vilijams atraktivniji i bolji dodavac od Jokica?

    Sa samo 3.3 asistencije u karijeri u plejofu? Ovaj naš blenta sabija 50 vrsta asistencija a Dzejson je imao lude asistencije ali na mnogo manje načina i mnogo manje po brojkama, daleko manje. Dzejson je imao po utakmici neku vrhunsku asistenciju a Jokic ima utakmica gde ima po 7-8 lucidnih. Ne može se ni porediti, ma ni blizu. Jokic celu utakmicu kontrolise i osvojio je i titulu ludim asistencijama faktički, seva skoro svaki treći napad neka magija. Dzejson Vilijams nije ni medju 20. Nema on brojke da bi bio jedan od najboljih asistenata ikada. To sto je nekad imao neku ludu asistenciju je jedna stvar ali samo 3 asistencije u plejof karijeri i 5 regularna je premalo.

    To kao kad bi rekao Denilson i Džej Džej Okoca bolji dribleri od Mesija. Jesu oni imali nekad "bolesne" driblinge ali Mesi je to stalno radio. Tako i ovo.

    Medzik, Nes, Kid, Stokton i jos par imaju argumente za najbolje ikada, Vilijams ni pod razno ne spada u tu grupu najboljih ikada zbog premalog broja i nije bio igrač koji je bio moćan toliko da kontroliše celu utakmicu sa asistencijama kao nabrojani i Jokic.
    (DraganBorca, 17. avgust 2023 20:21)

    # Link komentara

  24. Pa i nije. Još. Ali ako ovako nastavi biće na kraju karijere.
    (me myself and i, 17. avgust 2023 20:18)

    # Link komentara

  25. Inace crnci imaju problem sa odavanjem priznanja belcima, ne svim, ali imaju.
    (Sasa, 17. avgust 2023 19:26)

    Sva sreća mi belci smo drugačiji.
    Zato si ti lupio da je jokara NEUPITNO bolji igrač od Irving Medžika Džonsona.

    Neupitno, Jokić > Medžik.

    To je prava definicija onoga "lupiti i ostati živ".
    (Čokoladni biskvit, 17. avgust 2023 20:10)

    # Link komentara

  26. Ama vazi se,nije ni 2 put bio mvp(treci put bukvalno oteli),najbolji igrac finalne serije,ni prsten nije uzeo.Sve je to bez veze sta decko radi,zalutao,jel da?
    (Pera, 17. avgust 2023 20:07)

    # Link komentara

  27. A ovi svi centri, što ih je pomenuo... Imaš centra o kome se raspravlja da li je medju top 5 u istoriji što se bekovkog posla tiča... I još dečko 70% zaslužan što je tim koji od osnivanja samo popunjava broj u NBA ligi, uzeo titulu. Šta reći više... Upisao se već u istoriju a može da igra još 10, 12 sezona lagano...
    (Sale, 17. avgust 2023 19:45)

    Ništa on bolje pasove nema od Sabonisa i Divca.
    Divac je zapravo mnogo šmekerskije asiste bacao.

    Stvar je u tome što su oni igrali u eri ozbiljne košarke, koja je u poređenju sa sadašnjim sprdnja.
    Svi današnji igrači imaju naduvanu statistiku, i to je činjenica.

    Takođe je činjenica da u ligi ima dva krštena centra, a znamo kako je bilo 80ih i 90ih.

    Ovo danas nije videlo košarke. Ljudi se bukvalno zezaju za pare.
    (Santa leda, 17. avgust 2023 20:07)

    # Link komentara

  28. Kaže Rondo nije u toj konkurenciji :D. Rondo je jedan od najboljih u tome ako ne i najbolji. Čovek je kontrolisao utakmicu bez šuta. Kakav je to Play bio.
    (Ariel Ortega, 17. avgust 2023 20:04)

    # Link komentara

  29. Pol Pirs!!!! USA 2002!!!
    (sin lovca na medvede, 17. avgust 2023 20:04)

    # Link komentara

  30. John Stockton-kratko i jasno. Nema boljeg asistenta. Imao je oci i na ledjima. Stockton & Malone, ljepota bila za gledati...Dobra stara vremena. Jokara je najbolji asistent ali kao centar, ne generalno...
    (Zoran, 17. avgust 2023 20:00)

    # Link komentara

  31. Dobro ovo može da se razume, jer Jokić još nije ni završio karijeru i ima dosta da igra. Ali gde nađe Ronda da je bolji od Jokića? Razumem za ostale, ali Rondo nije u toj konkurenciji.
    (srle, 17. avgust 2023 18:20)
    Igrao je sa Rondom valjda zna.I Rondo jeste jedno 5 godina bio jedan od najboljih dodavaca lige.Vise je voleo da asistira nego da da kos.I to kakve je asistencije imao,i atraktivne.Pogledaj njegove hajlajtse,bio je u Seltiksima odlican PG.
    (j, 17. avgust 2023 19:57)

    # Link komentara

  32. Jokić se baš uzbudio zbog njegovog mišljenja!!!
    (duksa, 17. avgust 2023 19:55)

    # Link komentara

  33. A ovi svi centri, što ih je pomenuo... Imaš centra o kome se raspravlja da li je medju top 5 u istoriji što se bekovkog posla tiča... I još dečko 70% zaslužan što je tim koji od osnivanja samo popunjava broj u NBA ligi, uzeo titulu. Šta reći više... Upisao se već u istoriju a može da igra još 10, 12 sezona lagano...
    (Sale, 17. avgust 2023 19:45)

    # Link komentara

  34. Samo mi Srbi možemo da kudimo Jokica, da ga posprdno zovemo Jokara, a ako ga neka "Istina" ili ne da' Bog neki komsija napadne, stajemo iza njega i kidisemo na napadačasa svim mogucim uvredama.
    A sto se tice ove "Istine" u ovom slučaju je čista "Laž"..
    (Ljaksara, 17. avgust 2023 19:37)

    # Link komentara

  35. Za početak,Jokić nije završio karijeru kao nabrojani od strane Pirsa,uz to jedini je klasični centar.Asistencija kao statistički parametar se u posljednjih 30 godina drastično promijenila,ranije se znalo koš bez spuštanja lopte o pod.Stoktona ne pomenuti,van svake pameti,a staviti Birda,dobar je bio,ali iza Jokića svakako.Nekako mi se između redova čini da se više bavio atraktivnim asistentima,Maravić po snimcima koje sam imao priliku da gledam,vjerovatno jeste bio inovator po tom pitanju,ali Medžik Džonson je svakako neko ko je postavio standarde,pas bez gledanja,glava okrenuta na drugu stranu,iza leđa,kroz noge,za to vrijeme spektakularno.Kid svakako spada u tu grupu,a Džejson Vilijams kad ga krene,to je pravi vatromet bio.A na Internetu danas može da se nađe najmanje sat vremena Jokićevih ludih pasova,ludo.
    (War Inside My Head, 17. avgust 2023 19:31)

    # Link komentara

  36. White chocolate jeste bio sjajan; on je atraktivniji i neupitno bolji dodavac od Jokica. Rondo nije bolji od Jokica, Kid je bio "ubica", iako ne verujem da je bolji, a Medzik Dzonson neupitno nije. Dzonson ne samo kao dodavac vec i kosarkas. Bird je bio sjajan; svako ko kaze da je bolji od Nikole u dodavanjima, previse voli Seltikse. :)
    Nikola jeste pokazao frigidnost prema selekciji cesce nego sto sam ocekivao, iako mu niko ne moze oduzeti ekstremno visok talenat. Inace crnci imaju problem sa odavanjem priznanja belcima, ne svim, ali imaju.
    (Sasa, 17. avgust 2023 19:26)

    # Link komentara

  37. Napomena Stokton je igrao 20 godina u Juti, i bio je plej a Jokić može da igra još 10 godina. Ove legende Medžik, Bird itd su bili sjajni za dvoje vreme, i ta poređenja sa vremenom danas su preterana. A najbitnija stavka, Jokić je glavni igrač drugorazrednog kluba koji je postao šampion NBA, i to znači mnogo više od rekorda u dablovima ili pasovima.
    (koja, 17. avgust 2023 19:17)

    # Link komentara

  38. Njima ni Novak Đoković nije najbolji, a sad ne mogu da se pomire sa tim da im je Jokić održao lekciju iz košarke da mu čak i trener dozvoli da formira igru tima. To ovi navedeni od Pirsa nisu imali dok su igrali ćutali su i slušal trenerai, a somborac postrojava njih PET. Dakle kako god želeli da omalovaže srbina ono im se vrati petostruko.
    (XXL, 17. avgust 2023 19:10)

    # Link komentara

  39. Mark Jackson, još jedan na kog se zaboravilo...
    (ja, 17. avgust 2023 19:10)

    # Link komentara

  40. On stavlja u istu rečenicu Jokaru sa Medžik Džonsom i Leri Birdom?
    A Jokara tek na pola igračke karijere. Šta će biti kad završi karijeru, ne smijem ni da pomislim.
    (Salaharević Edin, 17. avgust 2023 19:08)

    # Link komentara

  41. Pa, dobro, ali šta je pogrešno rekao? Mislim, ljudi zaista idu u neku krajnost ... zašto Jokić mora da se smatra najboljim dodavačem, u TOP 3 ili TOP 5?
    Pa, čovek je oko 2.15m, i već ono što radi s loptom ga čini TOP igračem, za tu visinu njegove dodavačke sposobnosti su TOP, a tek vizija je nestvarna!
    Znači, Nikola za svoju visinu sve radi vrhunski, i tu je sigurno bez premca!
    (Dragon, 17. avgust 2023 19:07)

    # Link komentara

  42. Jokić je tek na pola igračke karijere.
    Sve njihove legende će na kraju preveslati.
    (Dripac, 17. avgust 2023 18:49)

    # Link komentara

  43. Gde baš on da se javi kao najveći privatnik ikada? On sa pasevima i dodavanjem ima veze ko sa Eskimima.
    (Ideš za Kanadu, 17. avgust 2023 18:48)

    # Link komentara

  44. Zavisi o čemu pričamo. Po efikasnosti, Stockton je daleko najbolji dodavač u istoriji. Ako pričamo o kreativnosti, Jokić može bez problema da se meri sa najboljima. A to su Magic, Steve Nash, Jason Williams i mogu bez blama da citiram i Teodosića.
    Jokić je po mom mišljenju kreativniji od legendarnih plejmekara kao što su Andre Miller, Rod Strickland, Mark Jackson, Chris Paul pa čak Jason Kidd.
    (Gospodin Džovi, 17. avgust 2023 18:42)

    # Link komentara

  45. Zamisli, nije čak ni u prvih pet reprezentacije…
    (Chiko, 17. avgust 2023 18:41)

    # Link komentara

  46. Dobro ovo može da se razume, jer Jokić još nije ni završio karijeru i ima dosta da igra. Ali gde nađe Ronda da je bolji od Jokića? Razumem za ostale, ali Rondo nije u toj konkurenciji.
    (srle, 17. avgust 2023 18:20)

    Pa malo ga drma nostalgija, jer je sa Rondom osvojio titulu. I to je bio jedan supertim gde su se skupili, Pirs, Alen, Garnet, imali su i Ronda. I slazem se da Rondo mozda i nije na tom nivou, mada je poprilicno potcenjen kao dodavac. Ali primetno je da ni u jednom trenutku nije pomenuo Stoktona koji je ubedljivo prvi na all time listi. I to je toliko ubedljivo, da kad bi se pojavio neki igrac koji bi belezio 12 asistencija po mecu, igrao na tom nivou 15 sezona, i da pri tom ne propusti nijedan mec (sto je danas prakticno nezamislivo), opet bi bio iza Stoktona na listi najboljih asistenata svih vremena.
    (Milan, 17. avgust 2023 18:41)

    # Link komentara

  47. Realno često on ne daje perfektne pasove u zenicu oka, ali pregled igre je ono što ga odvaja od ostalih.
    (AAA, 17. avgust 2023 18:41)

    # Link komentara

  48. Uporedjuje lik bekove sa centrom ko ima bolju pas igru. Sto ne uporedis te iste bekove sa Jokice i njihovu post igru. Da vidimo ko bolje igra ispod kos. Boze ovi ljudi ne znaju vise sta ce od lupanja. A moraju jel uzimaju platu.
    (klipan, 17. avgust 2023 18:40)

    # Link komentara

  49. A svi zaboraviše NAJBOLJ3G dodavača svih vremena, Džona Stoktona. Kakvi bre jokiči i polovi.
    (Santa leda, 17. avgust 2023 18:36)

    # Link komentara

  50. celu svoju karijeru pol Komplex pirs bio i ostao
    (hrvoje, 17. avgust 2023 18:35)

    # Link komentara

  51. Ameri su poznati kao velike patriote! Vole svoju zemlju vise nego bilo ko.
    Zato i Pirsu nije jasan Joka sto nece da igra za svoju zemlju!
    Odmah ga spušta na finjaka. Ko nema zelju da igra za svoju zemlju, taj je bezvredna krpa!!!

    Ajmo Jokini svedoci...1,2,3
    (nista o nicemu, 17. avgust 2023 18:34)

    # Link komentara

  52. Апсолутно је млатио. Али и Пит Маравич Србин. :)
    (Мајкл Џондар, 17. avgust 2023 18:33)

    # Link komentara

  53. Ništa nije slagao.
    (Aleksandar, 17. avgust 2023 18:25)

    # Link komentara

  54. Uporedjujes ga sa bekovima.
    To je dovoljno.
    A ako uzme jos jedan prsten i MVP.
    (ZORAN, 17. avgust 2023 18:23)

    # Link komentara

  55. Nikada nitko kao Magic
    (Jugoplastika, 17. avgust 2023 18:23)

    # Link komentara

  56. Dobro ovo može da se razume, jer Jokić još nije ni završio karijeru i ima dosta da igra. Ali gde nađe Ronda da je bolji od Jokića? Razumem za ostale, ali Rondo nije u toj konkurenciji.
    (srle, 17. avgust 2023 18:20)

    # Link komentara

  57. Dobro, čovek je u pravu realno. Jokić je u top 3 u pasovima medju visokim igračima tj centrima u istoriji ovog sporta. Jokić je trenutno u ovakoj nba ligi sigurno medju 3 najbolja dodavača uključujući sve igrače.
    (Offensive Rebound, 17. avgust 2023 18:18)

    # Link komentara

  58. U pravu je covek. Mnogo rano smo Jokaru stavili na prvo mesto.
    (Milanče, 17. avgust 2023 18:18)

    # Link komentara

  59. Ali kao ceo paket, imace vecu karijeru od Ronda J Will-a, Kida.
    Naravno Medzik i Bird su druga prica.
    (Kizilyildiz, 17. avgust 2023 18:18)

    # Link komentara

  60. Nije nista slagao covek. Jokic je najbolji asistent medju centrima, ali ko moze reci da je Jokic bolji dodavac od Teodosica npr. , a kamoli brojnih asova iz NBA. Mefju centrima svakako.
    (milanivac, 17. avgust 2023 18:13)

    # Link komentara

  61. Mili bože koliko sam nekad gotivio The Trutha u igračkim danima, toliko me sad iritira. I to ne zbog ovoga, ovde je čak donekle u pravu. Ali priča kako Jokic ne može ono što može Rondo i Kid itd, pa naravno da ne može na taj način jer lik ima dva i po metra, jednostavno nema taj atleticizam, fizika mu to ne dozvoljava. A ne stavlja u obzir to da mu ni jedan "visoki" igrač nije ni blizu, baš zato što je sa visinom to još mnogo teže uraditi. Zato Jokića i treba već sad staviti u top listu "pasera" u istoriji lige, jer radi neverovatne stvari za čoveka te visine. Mada ima tu dosta i do inteligencije. Košarkaške.
    (dap, 17. avgust 2023 18:12)

    # Link komentara

  62. nije medju prvih pet ... ali treba primetiti sa kakvim MAJSTORIMA kosarke ga predi.
    NAPRED JOKIC!!!
    (Goran NS, 17. avgust 2023 18:12)

    # Link komentara

  63. I u prvau je čovek. Ne vredi Jokić ništa. Nisi niko ako ne poštuješ svoju zemlju!
    (Realni čovek, 17. avgust 2023 18:09)

    # Link komentara

  64. Čekaj malo Pole. Ovaj Nikolica je na pola karijere. Neka igra, crtu na kraju podvlačimo.
    (Lale gator, 17. avgust 2023 18:09)

    # Link komentara

  65. Ok, ali je bolji od tebe u svim parametrima -.-?
    (wasd, 17. avgust 2023 18:07)

    # Link komentara