1. Juka pojeo Joku.
    (istina, 30. maj 2021 12:08)

    # Link komentara

  2. Zanimljiva prognoza, i uvek je hrabro staviti to sve unapred a ne naknadno tvrditi kako si “znao” da ce nesto da se desi. U svakom slucaju pozivam autora da na kraju napise tekst prognoza vs actual, to ce tek biti zanimljivo...
    (bojan, 22. maj 2021 16:24)

    # Link komentara

  3. al' ste našli stručnjaka...
    (multimilijarderi, milijarderi i obični milijunaši, 22. maj 2021 15:03)

    # Link komentara

  4. Ma ko je pisao ovo? Portland pobedjuje 4:3 a razlozi navedeni smejurija.
    (Danilo., 22. maj 2021 15:02)

    # Link komentara

  5. KAKVE SU OVO SALABEJZERSKE PROGNOZE???
    (O RUCK, 22. maj 2021 15:02)

    # Link komentara

  6. Nemaš ti brate pojma oprosti!
    Omasio si za oba tima u finalu, čak i za prvi krug, ali ajde, videće se već!
    (Neo@, 22. maj 2021 15:02)

    # Link komentara

  7. Slažem se da je Jokić MVP,ali...

    Naučite već jednom da se MVP nagrada dodeljuje za regularni deo sezone.Kakav crni plej in.Nikakve veze nema Karijevo ispadanje iz plej ina sa MVP nagradom.
    (Pobrkan narod, 22. maj 2021 12:59)

    Aman ljudi imate internet.
    Tacno je da plej-in nema nikakve
    veze sa MVP nagradom ali pozicija
    na tabeli i te kako ima. Samo je
    nekolicina igraca dobilo to priznanje
    a da su im timovi bili losije plasirani
    od drugog mesta. To su uspeli Vestbruk
    2017 i Dzabar '70 i neke sa sestog mesta
    u konferenciji, jednom Dzordan'87 sa cetvrte
    pozicije i jednom Stiv Nes sa trece pozicije.
    Mislim da nisam nikoga zaboravio, a i da jesam,
    ne menja sustinu price, a to je da pozicija
    na tabeli ima i te kako uticaj na MVP priznanje.
    Naravno, od ostatka igraca koji su dibili to
    priznanje
    90% njih je bilo na prvom mestu, ostali na
    drugom. Poz.
    (Cole, 22. maj 2021 14:51)

    # Link komentara

  8. Phoenix leži Denveru, tako da će Denver kada prođe Portland, a Phoenix izbaci lagano Lejkerse, najverovatnije igrati finale sa Jutom, možda, ali možda protiv Clippers-a... U svakom slučaju veoma zanimljiv play off.
    (Pixy, 22. maj 2021 14:44)

    # Link komentara

  9. Nigde veze sa mozgom...
    Juta prolazi-ok
    Phoenix dobija Lejkerse
    Denver dobija Portland minimum 4:2
    Klippers vs Dallas biće gusto.
    (Pixy, 22. maj 2021 14:38)

    # Link komentara

  10. Možda, ali samo možda Portland ograniči MPJ-a, ali onda će Gordon da ih pokida.

    Zapravo, očekujem 4-2 za Denver. Možda će i najbitniji igrač ove serije biti Kampaco, koji već ima evropsko iskustvo igranja velikih utakmica.
    Da je Marej tu bilo bi mnogo lakše, ali, nije smak sveta. Prošle godine je Marej bio najbitniji u seriji protiv Jute, a Grent protiv Klipersa.
    (Don, 22. maj 2021 14:29)

    # Link komentara

  11. Na ovom sajtu ali i u vecini kosarkaskih krugova u Srbiji Jokic uvek dobija najmanje podrska. Ameri mu daju vece sanse. Portland ce proci bez jedne noge, a Lejkersima se nece dati lako to je sigurno.
    (Dusan, 22. maj 2021 14:28)

    # Link komentara

  12. Finale zapada Lejkersi-Klipersi. Denver nema šanse bez Mareja. Jokić će se povrediti, igra neprekidno. Odoh u kladionicu da unovčim znanje.
    (Stevo, 22. maj 2021 14:22)

    # Link komentara

  13. Jokica Malone proglasava liderom ekipe a on tu ulogu velikodusno prepusta
    Mareju sto znaci da njemu uloga autsajdera itekako odgovara. On je vladar
    iz sjene.
    (15, 22. maj 2021 14:17)

    # Link komentara

  14. Ni sa jednom prognozom se ne slažem.
    (mighty banana, 22. maj 2021 14:11)

    # Link komentara

  15. Dobro, mvp se dodeljuje za regularni deo sezone.
    Nema veze plej in ili plej of.
    Da li stvarno misliš da je Kari korisniji za ekipu od Jokića ili Embida? Ili čak Dončića?
    Guraju ga samo zato što je Amerikanac. Jeste paklen šuter, ali mvp?
    Nema nikakve veze plej of-om....
    (panter pudlica, 22. maj 2021 13:32)

    Pročitaj malo bolje moj komentar,odnosno njegov prvi deo gde se slažem da je Jokić MVP,pa me onda uči pameti
    (Pobrkan narod, 22. maj 2021 14:11)

    # Link komentara

  16. Jedina sigurica je da Portland hladno izbaciti Denver..Bucko je promaha u odbrani a Portland ima ubice u napadu i niko nema da ih cuva.Hladno ce ih izbaciti kao i prije 2 godine..
    (Mr_Melbourne, 22. maj 2021 14:10)

    # Link komentara

  17. Vidim da se dosta vas slaze da Lejkersi nemaju neka sanse da osvoje zapad a da je Finiks potcenjena ekipa. Pre bih rekao da je Finiks precenjena ekipa i razlog sto su bili drugi je to sto su bili najzdraviji. Nemaju nikakve sanse protiv Lejkersa, nikakve.
    (Bojan, 22. maj 2021 14:08)

    # Link komentara

  18. Nemoguce je da ne bude MVP! Posle poraza Karija sve je gotovo....To bi bila ne placka,u smislu subjektivnom,vec bi objektivno doslo do krsenja kodeksa i pravila- Kari bez plej ofa,a Embid propusti skoro trecinu sezone...Naravno da su nagetsi s rukijima u postavi autsajderi,fali pola tima
    (satelit, 22. maj 2021 14:03)

    # Link komentara

  19. SPEC-INFO:

    GLASANJE ZA MVP JE ZAVRŠENO - JOKIĆ JE OSVOJIO MVP TITULU

    DA JE JOKIĆ OSVAJAČ MVP NAGRADE BIĆE OBJAVLJENO ISTOG DANA KADA DENVER ISPADNE IZ PO OD PTB
    (Kikujiro, 22. maj 2021 14:02)

    # Link komentara

  20. @Panter pudlica
    Ne mislim da je Kari korisniji ali mislim da je bolji.
    (Tripl-dabl ili Džordan, 22. maj 2021 14:01)

    # Link komentara

  21. Kad vidim da neko napiše da ce Finiks izbaciti Lejkerse ili da ce Denver bez Mareja izbaciti Portland odmah prekidam čitanje komentara i dajem minus jer to po meni moze da izjavi samo totalni duduk za kosarku
    (Ivan, 22. maj 2021 13:59)

    # Link komentara

  22. Juta najlaganije ispada od Memfisa zivi bili videli. Sa sve Mitchellom da igra opet nema pomoci!
    (vlada, 22. maj 2021 13:57)

    # Link komentara

  23. Finale zapada Juta-Denver.
    Ko god da pise ove clanke veze sa zivotom nema.
    (Milojko, 22. maj 2021 13:56)

    # Link komentara

  24. 4

    Moja prognoza je 4-1 za PTB, 4-2 bilo bi jako dobro, a 4-3 za PTB bila bi puna kapa, a ako nekim čudom izbace PTB to bi billa fantastika..

    Pitam se na osnovu čega su 9 novinara ESPN-a prognozirali da će Denver da izbaci PTB, drugih 9 su bili za PTB.
    (Kikujiro, 22. maj 2021 13:55)

    # Link komentara

  25. 3

    PTB je favorit, teški favorit, zašto

    6. Grin je bio odličan na početku početku sezone, a završava je kjao igrač u koga ne možeš da imaš ni 10% poverenja. 7. Milsep i dalje može na iskustvo i znanje da doprinese ali niko ne očekuje od njega da zablista ili da u svakoj utakmici bude odličan. 8. Faku je prvi put u PO, da li neko ima poverenje da će on da eksplodira u PO sa trojkama, da može da zaustavi Lilarda. 9. Megi- nešto će da pokaže ali nije igrač koji može da napravi bilo kakvu značajnu razliku u korist Denvera 10. Herison ofanzivno ništa, u odbrani može nekoliko minuta da se potrudi. 11. Hauard u PO, bolje da uopšte i ne ulazi. 12 Rivers je igrač koji je sedeo kući i gledao TV kada ga je Denver pozvao, ako mu krene može da ubaci nekoliko trica i to je to od njega, inače razboleo se, haha

    Jedina šansa Denvera je da Jokić poludi i ubaci 40-50 poena i da povede-inspiriše sve ostale saigrače da krenu za njim sa svojom najboljom mogućom igrom, teško, nije nemoguće očekivanja ne postoje, iznenadjenje je moguće. I opet čak i ako se dogodi takva jedna utakica teško da Jokić u seriji od 7 utakmica može da izdrži takav ritam, tako da ...

    Da je Denver kompletan bio bi jedan od favorita za titulu, ovako samo da ne bude 0-4, bar jednu ili dve pobede da uzmu, Denver svejedno ima uspešnu sezonu, Jokić je najbolji igrač NBA, MVP apsolutni, i MPJ je pokazao da može da postane A-S igrač.
    (Kikujiro, 22. maj 2021 13:54)

    # Link komentara

  26. 2

    PTB je favorit, teški favorit, zašto

    3. Gordon je odličan u odbrani ali u napadu ne postoji, bez njegovih 15-20 poena to je katastrofa za Denver kada su ovako osakaćeni povredama, može li to Gordon, teško, to bi bilo iznenadjenje.

    4. MPJ je napredovao defanzivno, poenterski je eksplodirao, ali PO za njega je nešto sasvim novo, prvi put kao druga opcija u timu, sa velikom minutažom u PO, sa velikim očekivanjima, njega će da forsiraju u odbrani da pravi lične greške a u napadu mu neće dati njegove šuteve, može li on da to prevazidje, da ima 25 i više poena uz dobre procente, teško.

    5. Moris i dalje vuče povredu, minutaža mu je restriktivna, dolazi iz povrede, totalno van forme, plus igrač za koga znamo da je i kada je bio zdrav i spreman da uvek nestane u PO.
    (Kikujiro, 22. maj 2021 13:51)

    # Link komentara

  27. Lejkersi Finix..Finix nema Karija koji moze da pogadja iz nemogucih pozicija kad ga krene bez obzira ko ga cuva,treba da zatvore protok chrisa pola,Boker nije Kari..Lejkersi imaju strahovitu odbranu i napad Finixa nece imati odgovor na to,plus iskustvo igraca Lejkersa u odnosu na vecinu igraca Finixa. 4-1 je moja prognoza!
    (Beks, 22. maj 2021 13:49)

    # Link komentara

  28. Finale zapada: Denver- Juta
    (coa, 22. maj 2021 13:48)

    # Link komentara

  29. 1

    PTB je favorit, teški favorit, zašto

    1.Jokić je u padu forme u poslednjih 9 utakmica, u 4 četvrtini regularno gubi fokus, koncetraciju, plus u poslednjih 9 utakmica za tri poena šutira 3 od 21, ima opravdanje, sudije ga siluju celu sezonu, odigrao je sve 72 utakmice sa velikom minutažom i potrošnjom, sa 20 poena iz prošle sezone je skočio na 26 poena, što je ogroman grandiozni napredak, uz to ima i više skokova i asistencija i ukradenih lopti, i blokada nego prošle sezone, odigrao je regularnu sezonu kao da je PO, napredak je od sjajnog igrača do velikog, elitnog, zato je i MVP, to je najteži mogući korak u košarci, i zato je po meni plus i MIP ove sezone, pad forme sugeriše da će u PO da ima 22 poena, 10 skokova i 5 asistencija, ali... Jokić nas stalno iznenadjuje, možda uspe da pronadje svoj "kosmos mira, slobode i opuštenosti" za PO, PTB imaju dva teškaša koji će non-stop da ga tuku i izmore do maksimuma, 33. 13, 9 u svakoj utakmici je ono što je neophodno Denveru od Jokića u PO, meni izgleda da je to nemoguća misija pošto ulazi u PO u silaznoj a ne u uzlaznoj putanji.

    2. Marej, drugi najbolji igrač, srce ovog tima je povredjen, Barton povredjen, standardni starter uz sve mane koje ima je igrač koji odgovara Jokiću, koji uvek može da izmisli poene, i da lagano ubaci nekoliko trica uzastopno, PJD je uz Gordona najača defanzivna sila Denvera a i on je povredjen.
    (Kikujiro, 22. maj 2021 13:48)

    # Link komentara

  30. Brate, jesi li ti uopšte gledao NBA utakmice, kad prognoziraš da Portland eliminiše Denver?? Denver to dobija rutinski, daj bože da Portland uzme 2 pobede, realnije je 1 ili čak 0. Znači Den - Por 4:1. Živi bili pa videli.
    (Jovan, 22. maj 2021 13:44)

    # Link komentara

  31. Ima veze i te kako. Možda statistički nema, ali igre iz plejofa ostavljaju jak utisak na glasače, pošto se ne glasa po formuli već po slobodnom uverenju.
    (Locutus, 22. maj 2021 13:11) #

    Trebalo bi da znaš da se glasanje završava nakon kraja regularne sezone a pre početka plejofa.

    To što to oni dodeljuju nagrade u junu(što je debilizam posebne vrste) ne znači ta tad i glasaju.
    (Pobrkan narod, 22. maj 2021 13:39)

    # Link komentara

  32. ma sigurno ce biti tako haha ja kazem da ste omasili bukvalno svaku ... Niko nikoga nece dobiti 4:0 nema teorije!
    (dragan, 22. maj 2021 13:34)

    # Link komentara

  33. Naučite već jednom da se MVP nagrada dodeljuje za regularni deo sezone.Kakav crni plej in.Nikakve veze nema Karijevo ispadanje iz plej ina sa MVP nagradom.
    (Pobrkan narod, 22. maj 2021 12:59)

    Dobro, mvp se dodeljuje za regularni deo sezone.
    Nema veze plej in ili plej of.
    Da li stvarno misliš da je Kari korisniji za ekipu od Jokića ili Embida? Ili čak Dončića?
    Guraju ga samo zato što je Amerikanac. Jeste paklen šuter, ali mvp?
    Nema nikakve veze plej of-om....
    (panter pudlica, 22. maj 2021 13:32)

    # Link komentara

  34. Sto je babi milo,to joj se i snilo...
    (Mita, 22. maj 2021 13:26)

    # Link komentara

  35. Klipersi su dosta dobili sa Radom koji je pravi plej-of igrač, lider i čovek jakog karaktera koji će znati da podvikne kada treba a to njima baš treba jer umeju psihološki pasti svi. Vratio se i Ibaka nedavno, to je ogroman plus.
    Iskusni su,čvrsti,ako budu bez crnih serija u igri mogu u samo finale.
    Što se Dalasa tiče,Luka vuče, ostali se muče i idu od sjaja do očaja. Zdravlje upitno kod Porzingisa uvek. Fini-Smit i Pauel jako dobri. Trebaće im konstantan Hardvej i nešto od J.J. Redika da bi seriju učinili neizvesnom.
    Prognoza 4:1 za Kliperse
    (Мики, 22. maj 2021 13:25)

    # Link komentara

  36. kakva je ovo glupost sa progozama cak do finala
    (axl, 22. maj 2021 13:20)

    # Link komentara

  37. Klipersi uzimaju zapad mozda i Juta zavisi od zdravlja Micela, Lejkersi nema sanse da osvoje zapad.
    (BUKI, 22. maj 2021 13:20)

    # Link komentara

  38. UTA - MEM 4-0
    PHX - LAL 2-4
    DEN - POR 7games
    LAC - DAL 4-1,2
    Slicno kao i reditelj samo sto mislim da LAL nece tako lako da prodju PHX i tu mislim da mozda moze da ide u 7games mada LAL (trebalo bi lol) da su jaca ekipa. UTA ce da pocisti MEM A LAC su i prosle godine bili bolji od DAL a ove su jos bolji tim ako nista onda zbog Ronda . DEN-POR nekako kao da je momentum na strani Portlanda ali Denver igra sjajnu kosarku i ipak njih ocekujem u polufinalu bez da idem u neku analizu Igraju i dalje sjajno ali kao da svi ocekuju od njih da stanu ali Jokic Porter Gringo mislim da nisu igrali tako dobro da bi sada samo stali nisu nista napravili da bi se zasitili i mislim da Portland nece zaustaviti Portera ne sada kad je on doso na red da se dokaze. vec u polufinalnim mecev forma moze da bude presudna i tu ne vidim favorita.
    (man, 22. maj 2021 13:20)

    # Link komentara

  39. Juta je favorit protiv Memfisa.
    Pre svega zato što su šuterski značajno bolja ekipa.
    Biće borbe pod koševima između Gobera i Valančijunasa.
    Obe ekipe imaju duboke rostere mada Juta dosta kvalitetniji čak i bez Mičela su u blagoj prednosti a on će se vratiti,ne zna se tačno kada, trenira već par dana sa ekipom.
    Prognoza 4:1 za Jutu

    Finiks je jako podcenjena ekipa.
    Kris Pol je gotovo sam zakuvao sa Hjustonom,sada ima Bukera koji igra nikad zrelije i gomilu timskih igrača sa različitim ulogama.
    Verovatno se vraćaju i DeAndre Ejton i Kem Džonson za prvi meč iz povreda,takve su najave.
    Lejkersi ranjivi,ispovređivani, umorni. Dejvis je tu nosilac ove sezone i oni imaju širok tim, nešto su iskusniji od Sansa.
    Biće to sudar mladosti i iskustva.
    Prognoza 4:3 za Sanse, malo sam pristrasan možda ali svakako očekujem neizvestan dvoboj i mečeve na jednu loptu.

    Što se tiče Denvera oni su u problemu. Jokić će odigrati svoje, MPJ će verovatno igrati dobro ali će fokus odbrane na njega i verovatno ga napada portland da ga troši u odbeani,očekujem da Gordon odigra dobru seriju,kao i Kampaco.
    Nema Mareja, ovu seriju sigurno propupta i PJ Dozir, a u prvom meču nema ni Bartona.
    Portland iskusan,prejaka prva petorka +Melo, Simons i Kanter.
    Ekipa ima i svoje mane jer često igra nonšalantnu odbranu.U ovoj konstalaciji snaga su ipak prilično jači.Orognoza 4:2 za Blejzerse.
    (Мики, 22. maj 2021 13:19)

    # Link komentara

  40. Na zapadu i na istoku sve zavisi od sledeceg. Da li ce Lebron igrati u plejof modu? Da li ce sve Jezerdzije biti zdrave? I da li ce proraditi sut Lejkersa mislim na bekove? Ako su kumulativno ispunjena sva tri uslova, titula je neupitna jer Lejkersi imaju najbolju odbranu, a odbrana osvaja titule. Mislim da ce Lebron biti na svom nivou u plejofu, ali ova druga dva pitanja su upitna, posebno roviti Dejvis. Njima je nebitan protivnik, ako ovo stima. Dobiti ih zdrave u 4 meca je nesto slicno sto su bili Ratnici prethodnih godina, skoro nemoguca misija.
    (Banjaluka, 22. maj 2021 13:19)

    # Link komentara

  41. Ja mislim da ce od ukupno 7 serija ovaj prognozer pogoditi možda 1,ali možda
    (CJC, 22. maj 2021 13:16)

    # Link komentara

  42. Nisam siguran da su Lejkersi favoriti protiv Finiksa. S obzirom kako su roviti, ako im se nakači još neka povreda ne bi me čudilo da bude 4-0 ili 4-1 za Finiks, mada u plejofu svaki rezultat je moguć.

    Što se tiče Denvera tu tek može da bude svašta. Rivers se razboleo i pitanje je hoće li igrati prvu utakmicu. Baš me interesuje ko će igrati na poziciji bekova...
    (Locutus, 22. maj 2021 13:15)

    # Link komentara

  43. Kari je ispao iz MVP trke ranom eliminacijom svog tima već u play-inu na domaćem terenu
    Jokić je dosta bolji od Embida gledajući sve statistike
    Tako da se već zna ko je MVP ove sezone!



    Slažem se da je Jokić MVP,ali...

    Naučite već jednom da se MVP nagrada dodeljuje za regularni deo sezone.Kakav crni plej in.Nikakve veze nema Karijevo ispadanje iz plej ina sa MVP nagradom.
    (Pobrkan narod, 22. maj 2021 12:59)

    Ima veze i te kako. Možda statistički nema, ali igre iz plejofa ostavljaju jak utisak na glasače, pošto se ne glasa po formuli već po slobodnom uverenju.
    (Locutus, 22. maj 2021 13:11)

    # Link komentara

  44. Kari je ispao iz MVP trke ranom eliminacijom svog tima već u play-inu na domaćem terenu
    Jokić je dosta bolji od Embida gledajući sve statistike
    Tako da se već zna ko je MVP ove sezone!

    #JokicMVP
    (Branko, 22. maj 2021 12:03)

    Glasovi za MVPa su predati još prošle nedelje. Glasovi svih novinara su morali da budu predati do 16. Maja u ponoć. Zna se već da je Jokić pobednik.
    (Ostin A, 22. maj 2021 13:10)

    # Link komentara

  45. Денвер не може проћи даље превише играча је повређено. Портланд је одлична екипа. Јокић ће таман имати времена за репрезентцију.
    (aco, 22. maj 2021 13:10)

    # Link komentara

  46. Denver ima da počisti Portlanda, nikako mi nije jasno što svi favorizuju Portland u ovom dvomeču. Jesu li ih Nageci dobili u gostima bez Mareja, jesu. Portland je dobra ekipa, al daleko je to od najboljih ekipa lige, pa nisu ih dzaba Lejkersi razneli prošle godine u plej ofu, a Denver je itekako dokazao da zna i da svakako može bez Mareja.
    (Kole, 22. maj 2021 13:02)

    # Link komentara

  47. Nema šanse da Juta dobije Memfis sa 4:0.
    (miro(s)lav, 22. maj 2021 13:02)

    # Link komentara

  48. Hrabro od autora, hrabro. Još se i potpisao. To volim da vidim. :)

    Dakle, Zapad:

    Juta:Memfis 4:0
    Juta je previše ekipa da dozvoli Memfisu bilo kakvu nadu. Možda otkinu jednu.

    Sansi:Lejkersi 4:3
    Lejkersi ne izgledaju dobro, malo je falilo da ih GSW pošalje na Memfis. Jesu favoriti, ali stara kuka Pol još nije odjavio emisiju. Ako LAL prođu Sanse - osvajaju Zapad.

    Denver:Portland 4:3
    A, kako drugačije? :) Nagetsi su ispovrjeđivani, ali uopšte ne sumnjam da će MVP da "izmisli" nekog u ovoj seriji. Biće teško, biće 4:3.

    LAC-Dalas 4:2
    Dobiće ih, ako bude problema, prebiće ih. Klipersi će da se prilagode bolje nego prošle godine.
    (boskob, 22. maj 2021 13:01)

    # Link komentara

  49. Kari je ispao iz MVP trke ranom eliminacijom svog tima već u play-inu na domaćem terenu
    Jokić je dosta bolji od Embida gledajući sve statistike
    Tako da se već zna ko je MVP ove sezone!



    Slažem se da je Jokić MVP,ali...

    Naučite već jednom da se MVP nagrada dodeljuje za regularni deo sezone.Kakav crni plej in.Nikakve veze nema Karijevo ispadanje iz plej ina sa MVP nagradom.
    (Pobrkan narod, 22. maj 2021 12:59)

    # Link komentara

  50. Nisu Lejkersi favoriti jer Lebron je daleko od onog sto je bio samo ga treba opteretiti cuvanjem i nema sanse ako mu sudije ne pomognu ko do sads jer na njemu se sve svira kao prekrsaj cak i pogled.
    (mandy, 22. maj 2021 12:57)

    # Link komentara

  51. Jel ima neko info kad se vraća Mičel?Bez njega Džezeri max prvo kolo da preskoče,(mada Memfis nezgodna ekipa),prednost je teren i Mičel prva zvezda ali teško će ići bez njega u plej ofu...
    (lifeisgood, 22. maj 2021 12:37)

    # Link komentara

  52. Juta 4:0
    Finiks 4:1
    Denver 4:3
    Dalas 4:2
    (stormrider, 22. maj 2021 12:37)

    # Link komentara

  53. reci da ce lejkersi da pociste finiks 4-1... Iskreno se nadam da ce finiks lejkerse da izbaci, ili lejkersi namerno stimaju formu, pa da bude kao da su uzeli titulu sa sedmog mesta, i da lebron bude goat. I nadam se prolazu denvera, iskreno ne znam kako portland sa ovakvim igracima ne uradi nista ozbiljnije, imaju igrace bolje od klipersa
    (delijamomak, 22. maj 2021 12:33)

    # Link komentara

  54. @znanje-imanje

    Cim ugledam tvoj potpis bez citanja laprdanja koje istreses uvijek, minus imas pajseru
    (sye, 22. maj 2021 12:32)

    # Link komentara

  55. Msm. glupo bi bilo dati MVP nagradu igracu koji je odigrao 21 utakmicu manje u regularnom delu (Embid) od Jokica. Ili dati MVP nagradu igracu koji nije uspeo svoj tim da uvede u PO, plus ima 10ak utakmica manje (Kari)... Mozda su oni i bolji igraci... Ali je ovo sezona Nikole Jokica! Momak je odigrao sve utakmice (72) u regularnom delu sezone i skoro ima "triple-double" u proseku! Plus je njegov tim visoko rangiran na jakom Zapadu!
    (marko, 22. maj 2021 12:32)

    # Link komentara

  56. Denver vrlo lako moze ispasti u prvoj rundi a da su u gornjem delu umjesto Klipersa kladio bih se da bi igrali finale zapada.
    Ovako prognoza Klipersi-Lejkersi finale i naravno Lejkersi u velikom finalu. Jednostavno Lejkersi ce biti sve jaci i jaci kako play off odmice.
    (Borky, 22. maj 2021 12:31)

    # Link komentara

  57. Ako udvajaju Jokica, a cuvaju Portera na trojkama ili na utcavanju ima da duva takva promaja da je sramota da je ne iskoriste Gordon, Kampaco, Dozir, Moris, pa i Rivers koji odlicno coskari za tri. Jer budimo realni Lilard i Mekalum su promaja u odbrani. Tako da ipak mislim da Denver prolazi. A protiv Lejkersa ce ih sudije svakako unakazati.
    (Aca86, 22. maj 2021 12:29)

    # Link komentara

  58. nedostaje info da li se mitchell vraca za play off..to je svakako veliki faktor za ishod..sa druge strane ne verujem da ce lejkersi bas tako glat prolaziti..ujedno ako se sastanu timovi iz LA vece sanse dajem clippersima
    (kocka2, 22. maj 2021 12:23)

    # Link komentara

  59. Pa koliko vidim Dozier neće igrati protiv Portlanda uopšte. A ni Barton, bar ne početne utakmice. (I da zaigra - njemu treba mesec dana da dođe u formu...) Ali obrati pažnju na smehotres: Ostin Rivers je sad upitan pa možda i zaigra a možda i ne večeras?!
    Neverovatno je ovo sa Denverom, bekovske povrede non-stop kao neka 6 godina loša šala. Nikola treba da pobedi sa bekovskom linijom (roviti) Moris - Kampaco - Herison - Hauard? A preko puta Lilard - CJ - Powel - Simons?? Ako se to desi oveća sramota za bekove Portlanda.
    (znanje-imanje, 22. maj 2021 12:21)

    # Link komentara

  60. @marko đinđić - aj' u 100 marke da si 50% prognoza promašio, ako smeš?
    (terza, 22. maj 2021 12:14)

    # Link komentara

  61. Mislim da će finale zapada sve iznenaditi, i da se u njemu neće naći ni jedan od 2 LA velikana.
    (soki, 22. maj 2021 12:08)

    # Link komentara

  62. Портланд да прође Денвер? биће 4:1 за Денвер.
    (Вук Караџић, 22. maj 2021 12:04)

    # Link komentara

  63. Kari je ispao iz MVP trke ranom eliminacijom svog tima već u play-inu na domaćem terenu
    Jokić je dosta bolji od Embida gledajući sve statistike
    Tako da se već zna ko je MVP ove sezone!

    #JokicMVP
    (Branko, 22. maj 2021 12:03)

    # Link komentara