1. Bravo lebron
    (Milos, 21. maj 2021 17:31)

    # Link komentara

  2. Ne znam meni je ovo delovalo kao finale.. kakva utakmica kari gubi loptu preko pola i tu se sve okrece i lejkersi pobedjuju.. kao 2016-e samo sto je tada bacio loptu u out i posle clivlend osvojio titulu.. neverovatno.. svako dobro
    (Milos, 21. maj 2021 17:30)

    # Link komentara

  3. Upade cigla!

    Ovo je jedna od najgorih utakmica koje sam ikada u životu gledao.

    Željko Obradović im zavidi!
    (Uki, 20. maj 2021 21:49)

    # Link komentara

  4. Kralj
    (Milos, 20. maj 2021 21:33)

    # Link komentara

  5. Bravo
    (Milos, 20. maj 2021 18:22)

    # Link komentara

  6. Setite se 2016-te u finalu protiv lebrona klivlend grin je bio suspendovan.. evo i sada napravio glupost i ponovo je dzejms izasao kao pobednik
    (Milos, 20. maj 2021 17:50)

    # Link komentara

  7. Za trojku na kraju - kapa dole.

    Za glumu u cetvrtoj cetvrtini? Oskare za Metjuza: 3 komada u cetvrtoj (trebala bi nba da uvede nesto kao zute kartone za simuliranje), ono bacanje Dejvisa preko Grina (koji se ovoga puta nije kretao u bloku) je za kaskadera godine, dok je ona Lebronova gluma ispod kosa liga za sebe. Sreca pa je Ker trazio reviziju, pa je bila jedna manje prevara sinoc. Nakon tog glumatanja je pokazao kako je dobio po bradi laktom, no usporeni snimak je i to negirao - bilo par cm od brade.

    Sto se tice "udarca u glavu" Grina opet je sreca da je bila revizija, jer bazirano samo na reakciji Dzejmsa Grin bi bio iskljucen. Da ga je zakacio vrhovima prstiju po licu (ocima) jeste, no "holivudska" dramatizacija kontakta je sve prevazisla. Da je on duplo video, kao sto se hvali, cisto sumnjam da bi mogao da igra, a ne da pogodi trojku sa 10m kad se utakmica lomila.

    Nije sporno da Grin igra prljavo, no to sinoc nije bio slucaj. Da li su mu mogli svirati jos koji faul? Mogli su...isto kao sto su mogli svirati drzanje Karija od strane Dejvisa u zadnjem napadu.

    Uz ovakvo sudjenje male su sanse da lejkersi ne osvoje titulu.
    (Vlada Calgary, 20. maj 2021 17:21)

    # Link komentara

  8. Један од најбољих дефанзивних мечева у историји кошарке.Ко није гледао много је пропустио.Невероватне одбране на обе стране.Штета што су судије упропастиле меч на крају, морају се Лејкерси прогурати.Смешни фаулови за Грина, кораци Поупа код тројке Џејмса и највећа срамота од свега овога - Дејвис на крјау меча вуче Карија за руку, судије ништа, крај меча.Такође, Кер је затражио тајмаут много пре 2 секунде до краја
    (Lex, 20. maj 2021 07:47)

    Defanzivni mec sa 200+ poena...
    (nexus, 20. maj 2021 17:14)

    # Link komentara

  9. Bravo
    (Milos, 20. maj 2021 15:24)

    # Link komentara

  10. Kakva trojka
    (Milos, 20. maj 2021 15:23)

    # Link komentara

  11. Stef Kari udvajan, utrajan, isporucio efikasnih 37 uz odlicnu odbranu.
    Ako on ne bude MVP ove godine to ce biti velika nepravda.
    (Srpce, 20. maj 2021 08:12)

    Za MVP se gleda samo regularni deo sezone, što znači da ova utakmica se ne uzima u obzir. Drugo, da bi igrač čiji je tim na 8. poziciji (u ovom slučaju, nije izboren ni plejof) bio MVP, mora za tri koplja da ima bolju sezonu od narednog najboljeg igrača. Ne sećam se da li smo ikada imali MVP-ja regularne sezone koji nije izborio plejof. Da je GS u Top 4 na zapadu, siguran sam da bi ta trka sa Jokićem bila tesna. Igrački gledano, Denver je povredama jednako osakaćen kao GS, pa je Jokić mnogo bolje vukao Denver nego Stef GS. Pored svega, Jokić nije propustio nijednu utakmicu u sezoni, a Stef je 10 ako se ne varam.
    (brm, 20. maj 2021 14:24)

    # Link komentara

  12. Bravo
    (Milos, 20. maj 2021 14:20)

    # Link komentara

  13. Bravo goat
    (Milos, 20. maj 2021 14:19)

    # Link komentara

  14. Ono, kad čovjek još uvijek rovit primi udarac u glavu, napravi tripl-dabl, riješi veoma važnu utakmicu, i onda se nađu hejteri da pljuju. Ja se ne bih usudio govoriti ko je GOAT, ali jedno je sigurno, LBJ je jedan od najboljih igrača koje sam gledao u NBA, a gledam već dugo.
    (WillyWonka, 20. maj 2021 14:13)

    # Link komentara

  15. Bravo
    (Milos, 20. maj 2021 14:00)

    # Link komentara

  16. GOAT
    (Milos, 20. maj 2021 13:59)

    # Link komentara

  17. Stef Kari udvajan, utrajan, isporucio efikasnih 37 uz odlicnu odbranu.
    Ako on ne bude MVP ove godine to ce biti velika nepravda.
    (Srpce, 20. maj 2021 08:12)

    Plači i dalje.

    2021 MVP & NBA Awards Vote Tracker
    (maSi, 20. maj 2021 13:09)

    # Link komentara

  18. @Debil Lebron ima 73% sa linije bacanja a Jordan 83% tako da ti je komentar u najmanju ruku smesan. Sto se tice asistencija,kakve veze ima sto su vecina igrala pre 30 godina ako su bile prave? Nego ko im je pretvarao to poenima u asistencije "oni koji ne znaju da sutiraju" bese :DD
    (Beks, 20. maj 2021 11:31)

    # Link komentara

  19. Ali komentar Edina Avdica na Arena Sport tv-u nakon sto su sudije (posle nekoliko minuta pregledanog snimka) objavile kako je faul (smecara) Rida nad Lebronom ipak jedan najobicniji faul za 2 slobodna bacanja: "Ja bih volio da uzmem bar jednom ovo sto NBA sudije izgleda stalno uzimaju!" Zaista sramotna odluka! Svako ko je iole objektivno gledao ovu utakmicu, zna o cemu govorim. Pa to je bio, ne samo nameran, vec i prekrsaj za iskljucenje Rida sa utakmice, a kasnije i za neku poprilicnu kaznu. Jos jedan dokaz da su sudije ubedljivo najgori deo NBA lige, potpuno nedostojne posla koji obavljaju. I samo da se zna, uopste nisam fan i navijac Lebrona Dzejmsa.
    (Mad Max, 20. maj 2021 11:20)

    # Link komentara

  20. Zabi čovjek 50 koševa a ne zadnji, ne valja, uplašio se. Zabi manje koševa a zabi zadnji- ne valja, lošije igra, imao sreće hahahah kako su ljudi ljuti na ovog tipa. Usuđuje se dirati u njihovo Božanstvo Jordana i onda drvlje i kamenje na svaki njegov potez. Očito mu je blizu kada ga ljudi toliko pljuju. Ljudi ništa više ne zamjeraju nego nečiji uspjeh.
    Tako je i kada netko sluučajno kaže da mu je Federer GOAT, u Srbiji automatski postaje persona non grata
    (Miško, 20. maj 2021 11:12)

    # Link komentara

  21. bskfan, 20. maj 2021 10:24

    Da Dzejms ima kriterijum sudjenja kakav je imao Jordan sada bi bio blizi do 50k nego do 40k poena...
    Podseca me ova pricu na onu laz da se danas sve pise u asistencije za razliku od pre 30 godina. Onda nadjes listu vosecih asistenata u istoriji lige i vidis sa je u prvih 25 listi 95% njih igralo pre 30 godina. Teska sprdnja, mada u ovoj zemlji sve funkcionise po tom principu!
    (antiDebil, 20. maj 2021 11:11)

    # Link komentara

  22. Ogavni Golden Staze.
    Vec su bili ozlijedili namjerno Leonarda, sad su to isto isli napraviti Jamesu.
    Tuku na sve strane, a suci ih štite. Da su suci sudili pošteno, oderali bitnih Lakersi 15 razlike
    (Mj23, 20. maj 2021 10:59)

    # Link komentara

  23. Sjajna utakmica, ovo je razlog što je većina ljudi (pa i ja) prešla da gleda NBA umesto Evrolige. James pokazao da je igrač za velike utakmice, iako ga stalno svi kritikuju i potcenjuju...
    (Robert Lewandowski, 20. maj 2021 10:47)

    # Link komentara

  24. @Srpce

    I šta kažeš, svaka čast sudijama što nisu dosudili očigledan faul? Bravo sudije što grešite!? Svašta se može ovde pročitati ali ovo je novi nivo gluposti. Baš me zanima šta je sledeće?
    (smeh, 20. maj 2021 10:26)

    # Link komentara

  25. Za mene je pre svega ovo bio okrsaj dva sjajna trenera. Prvo je Stiv Ker maestralno neutralisao sve kljucne igrace Lejkersa, da bi kasnije Vogel posegao za desetim igracem Vesli Matjuzom i iz igre izbacio kriminalnog Srudera. Sruder za 30 minuta -20, Matjuz za 14 minuta +17. Vesli je kvaran igrac pa se kao takav idealno uklapa u tim Lejkersa. Vogel pocne utakmicu sa Dramondom, vidi da ne ide i ubaci Harela, vidi da ni to ne ide i do kraja odigra sa AD-om kao centrom. Ker morao da reaguje pa izbacio Lunija i igrao sa Grinom kao centrom. Sve u svemu ovo je poslastica za trenere da vide kako se povlace potezi u hodu, kad nema vremena za pomoc sa strane i analize.

    Voriorsi su imali dobijenu utakmicu a onda ih je pokopao Kari sa par izgubljenih lopti i sudije koje su svirale nesto sto se ne svira cak ni u sredini utakmice a kamoli u zadnjem minutu.

    Za mene je najfascinantniji igrac lige Lebron. Kada bi nekom normalnom igracu sudije toliko poklanjale faulove on bi se verovatno izgubio od grize savesti ali ne i Lebron, on se time bukvalno hrani; sto privilegovaniji - to bolji.

    GSW je ovo trebalo da dobije, falilo je samo da Grin pogodi barem jednom ili jedna trojka Viginsa.
    (bskfan, 20. maj 2021 10:24)

    # Link komentara

  26. Ovih dana sam pisao da ce ih Lejkersi pregaziti,da ce udvajati,utrajati Karija kako je i bilo,uopste nisam ocekivao ovakav otpor osakacenih Wariorsa,drago mi je sto je Kari demantovao mnoge pljuvace,bio je najbolji igrac na terenu sa obzirom kako je cuvan i jos jedna stvar za koju mi je drago sto vecina u komentarima ispod pregleda meca istice Carusa kao x faktor. Samo za onog sto mi je replicirao ismevanjem kada sam pomenuo Carusa. Zanimljivost je da sam toliko bio ubedjen u laganu pobedu da je moj drug verujuci u moje reci stavio 10 hiljade na Lejkerse,preznojih se :DD
    (Beks, 20. maj 2021 10:23)

    # Link komentara

  27. Kao i sto sam najavio ako se sudije ne umesaju gsw dobija ali naravno da su se umesale! Lejkersi su imali 25 bacanja dok je gsw imao 15...
    (petarczv, 20. maj 2021 10:09)

    # Link komentara

  28. Kakvi su indijanci ostali igraci Gsw-a. Na Kariju dvojica stalno i opet ne mogu da iskoritse. Grin se bori i koristan je naravno mnogo, ali brate 2 poena za 40 minuta. Zao mi je Karija, jer je doktorski odigrao cuvali su ga jako a opet kad god ostane 1 na 1 resi za dve sekudne. Sruder jedna od najgorih partija kosarkasa ikada j drugom poluvremenu na obe strane sto i govori minus 20. U odbarni ocajan u napadu jos gori. Lebron nije ono sto je bio, bar mi se cini, ali opet driga pesma kad je on u igri. Protiv onih Voriorsa se vidi da moze zatvorenoh ociju da igra vidi se da je 5 poteza ispred, ali ce morati da pojjaca ozbiljno. Dramond Herel Sruder da su igraci ozbiljni nekad bi u po nesto i uradili, ali to se ovde prave od njih all star igraci. To se juce videlo. Nadam se da ce Kari proci jer stavrno vise nego zasluzuje mada mislim da ce ih dobiti Memfis
    (fontana, 20. maj 2021 10:08)

    # Link komentara

  29. Tvrda utakmica. Loši procenti šuta Lejkersa u prvom poluvremenu (mislim da su Šruder, LBJ i AD imali nešto kao 5 od 25 iz igre, a iznad vode ih je održao Karuzo) nisu dovoljno kažnjeni od strane GSW i mislim da je utakmica tu izgubljena. U drugom su Lejkersi stisli odbranu i uz očekivanu malu pomoć sudija (osim faula Grina nad LBJ sve ostale sumnjive odluke na štetu GSW, dva faula u napadu Grina i nedosuđen faul na Stefu) i previše izgubljenih lopti Stefa i Grina (5 asistencija i 10 izgubljenih lopti njih dvojice u drugom) uspeli su da preokrenu. LBJ i AD do završnice šuterski kriminalni u završnici odlični (odlika velikih igrača), Šruder nikakav, ostali osim Karuza bez bitnije doprinosa. Stef poenterski sjajan uz dobre procente iako su Lejkersi sve činili da ga tu zaustave, ostalo slabije (odnos asistencija i izgubljenih), Grin užasan, Wigins prijatno iznenadio u oba pravca, ostali neprimetni osim Lunija sa odličnom defanzivom. Večeras im je baš falio još jedan kršten igrač u napadu (bar Ubre, a da je Klej tu već bi se druga pesma pevala). Uglavnom GSW sada na Memfis (neće biti lako) a potom ko god da prođe na Jutu i mislim da im se priča tu završava. LAL na Sanse (najpotcenjenija ekipa) koji imaju sasvim pristojno defanzivno oružije na pozicijama 3, 4 i 5(Bridžis, Krejg, onaj sa kikicama, Kaminski, Šarić i Ejton), a u napadu se zna red (Pol komanduje a Buker je sada na ispitu zrelosti da li je samo dobar ili odličan igrač). Svakako teži ispit za LAL nego što mnogi očekuju.
    (Dragan Feliks, 20. maj 2021 10:07)

    # Link komentara

  30. 10 sekundi ostalo, Stef ima loptu... i čekaju osam sekundi da uzmu tajmaut! Posle Stef nije ni imao priliku da šutne. A pre toga, na neki 30 sekundi do kraja... Poole šutira za tri. Kerr se tu malo izgubio izgleda..
    (JPR24, 20. maj 2021 10:07)

    # Link komentara

  31. Nije mi jasno što Golden Stejt nije odmah uzeo tajm aut?
    (KoRn, 20. maj 2021 10:05)

    # Link komentara

  32. Lejkersi ako dobiju Sunse u šta čisto sumnjam onda će biti izmoreni za utakmice protiv Denver koji i sa ovakvim rosterom ima da vrati na fabričko Portland. Više nije pitanje zbog čega je Jokić MVP , jasno je ko dan da on diktira igru svog tima i protivničkog. Jedino da se lilard i cj makalom povampire pa da pogađaju sa centra trojke preko MPJ i Gordona na šta ni najveći optimisti iz redova Portlanda ne veruju da je moguće.
    (Ti si ?, 20. maj 2021 10:04)

    # Link komentara

  33. U NBA se odbrana ne igra u ligaškom delu, tek u playoff-u kreće. U ligaškom delu je suđenje takvo da vam gotovo ne dozvoljava da igrate odbranu.
    Nadam se da će se Jokić dobro snaći sa novim kriterijomom suđenja.
    (Student, 20. maj 2021 09:36)

    Da, ovo mu je tek treci playoff ... /s
    (Roki, 20. maj 2021 10:02)

    # Link komentara

  34. Fantastična utakmica i šteta što je Kari ostao bez snage pred kraj utakmice i uz loš minut i po do kraja nije se moglo otići bar u produžetke .
    E sad ono što se piše po portalima sa zapadne obale je zanimljivo .
    S obzirom da većina smatra da je bruklin najjači ako ostanu superstarovi zdravi( a i filadelfija i milvoki su jaki ) priča se oko formiranja super tima i na zapadu .
    S jedne strane se tvrdi da će Kari kad mu istekne ugovor u lejkerse a drugi insajderi tvrde da će kari potpisati veteranski minimum za voriorse ( uz benefit poslije penzionisanja u vidu suvlasništva i još nekih stvari u klubu ) a da će krenuti po jokića i da bi to mogao biti najveći ugovor u istoriji.
    Ne treba zaboraviti da su voriorsi trenutno druga najvrijednija ekipa ,"franšiza" u NBA i da sigurno žele zadržati tu vrijednost i kad Karija stignu godine i bude se morao povući.
    (GoranRS, 20. maj 2021 09:53)

    # Link komentara

  35. Sjajna utakmica, defanzivno cudo, Green je bio sjajan...Na kraju opet sudije sa par ocajnih odluka koje su na kraju i prelomile...naravno uvek na dobrobit LA...
    (Raci, 20. maj 2021 09:51)

    # Link komentara

  36. Znate svi da sam ovih dana pisao da ce Lejkersi zgaziti Wariorse,sto je najgore u to sam ubedio i druga koji je stavio 10 hiljade na njih,a kad sam jutros video rezultat,preznojih se :D Nisam gledao mec vec pregled i vecina komentara ispod klipa istice Carusa kao x faktor Lejkersa,to samo za onog kad sam pomenuo Carusa,a on mi replicirao smehom i nazivao ga pogrdnim imenima. Na drugoj strani drago mi je da je Kari pokazao kakav je igrac iako su ga udvajali i utrajali ceo mec u inat onima sto su ga prozivali kao i ceo Golden Stejt koji je igrao bez Wisemena,Ubrea o Kleyu koji fali da ne pricamo. Green je zasluzio tehnicku zbog onog faula,za druge situacije koje se pominju ne znam jer nisam gledao,pominju se koraci Popa pre nego sto je lopta dosla do Lebrona u zadnjem napadu. Uglavnom nisam ocekivao ovakav otpor osakacenog Golden Stejta.
    (Beks, 20. maj 2021 09:43)

    # Link komentara

  37. @gospod bog lakersi ti nisu medju dva favorita??
    Na jednu utakmicu je sve moguce, svako svakog moze da dobije. A vjeruj mi sad kad krene na 4 dobijene, ne vidim ekipu koja moze da ih dobije, kad zategnu odbranu a oni to najbolje znaju. Pa ces onda vidjet jel ti nisu favorit. A ss sam ti koment da ti se javim :)
    (crnazebra, 20. maj 2021 09:38)

    # Link komentara

  38. U NBA se odbrana ne igra u ligaškom delu, tek u playoff-u kreće. U ligaškom delu je suđenje takvo da vam gotovo ne dozvoljava da igrate odbranu.
    Nadam se da će se Jokić dobro snaći sa novim kriterijomom suđenja.
    (Student, 20. maj 2021 09:36)

    # Link komentara

  39. Ubode ga ciglašin.
    (Rajkovic, 20. maj 2021 09:35)

    # Link komentara

  40. Niko nije prokomentarisao ocajno prvo poluvrijeme Lejkersa, mislim da je sut Dejvisa bio 1/12 iz igre isto tako Lebrona, Srudera itd...ovakvo ocajno sutersko vece Lejkersi tesko mogu ponoviti, slazem se da ce imati problema sa Finiksom, ali isto tako tesko je i Lejkerse dobiti 4 puta u seriji...
    (Banjaluka, 20. maj 2021 09:34)

    # Link komentara

  41. Denver je trebalo da izgubi od Detroita...
    (Milos, 20. maj 2021 09:21)

    # Link komentara

  42. Nije lako preci iz tandara mandare kosarke u ozbiljnu utakmicxu voriorsi sami sebe pobedili Grin katastrofa greske Kari takodze (iako je za ostatak lige apsolutni vanzemaljac)‚Vignisu lopta ispada u kljucnom trenutku on je uz Karija jedini opasan igrac puno riskantnih dodavanja koja na pravim utakmicama ne prolaze NBA igraci u susstini i igraju malo bitnih utakmica bila je prava uzbudljiva utakmica smesa majstorstva uglavnom Karija i hrklusa ostalih aktera i resi ga na kraju ciglasin.
    (Rajkovicc, 20. maj 2021 09:07)

    # Link komentara

  43. Gledao sam utakmicu. Prava takmičarska i nadam se da će play in postati standard da na kraju sezone gledamo "evropske na nož" utakmice umesto tankovanja. Bilo je i dosta navijača GSW, čuli su se zvižduci Lebronu.

    E sad, Lejkersima na kraju jesu pomogle sudije kod nepostojećeg screening faula Grina i u sledećem napadu LBJ daje trojku iz očaja, čisto da pokaže koliko život nije fer.

    Ono što impresionira je kakvu odbranu igraju, jer u prvom poluvremenu su potpuno podbacili LBJ i AD i opet su zbpg odbrane bili blizu do pred kraj poluvremena. Ovaj što kaže dole da nisu u prva dva favorita je kažualac i nema pojma generalno o košarci.

    Žao mi je Stefa i Grina, ostavili su srce na parketu.
    (Western Devil, 20. maj 2021 09:06)

    # Link komentara

  44. Poređenje Karija i Jokića me najviše podseća na poređenje Dražena Petrovića i Tokija Kukoča. Dražen previše sebičan, uglavnom će pre šutnuti nego nekog proigrati, veliki broj koševa. Toni, asistira i daje koševe, igra odbranu, drugim rečima kompletan igrač. Uvek sam više voleo Tonija, pa sad više volim igru Jokića. Time ne smatram da je Jokić bolji košarkaš od Karija. Svaki tim u USA ima nekog svog Karija, Sakramento, Atlanta, Portland, Dalas ... nekom to bolje ide nekom lošije. Ima timova koji pokušavaju da imaju Jokića u liku Sabonisa, pa i Vučevića. Jokić se gotovo i ne primeti, samo na kraju pogledaš statistiku i vidiš 30-tak poena.
    (Bellamy, 20. maj 2021 09:06)

    # Link komentara

  45. Čitajući tvoj komentar dobijam utisak da je čak i Borac bolji tim od Lejkersa i da bi ih lako dobili na četiri dobijena meča. I da je LeBron slabiji igrač od Davidovca. Jedno je kritikovati, druže, ali drugo je biti potpuni idiot.
    (Masariko, 20. maj 2021 08:32)

    Nazoveš nekoga idiotom samo zato što se ne slažeš sa njegovim mišljenjem u vezi nekog nba tima?! Kad će takvi "junaci" + "stručnjaci" kao ti izumreti? Što tako ne kažeš nekome u RL pa da ti zube prebroji, internet ratniče? Bedno...
    (Kritičar, 20. maj 2021 09:06)

    # Link komentara

  46. Navijat ću za LeBrona i Lakerse naravno.
    (Zodiac, 20. maj 2021 08:59)

    # Link komentara

  47. Neverovatno kakav skup flopera igra u Lejkersima, naravno prednjace njihova dva superstara. Odvratna ekipa. Verovatno to rade jer i ocekuju da im sudije sve sviraju.
    (Marko, 20. maj 2021 08:59)

    # Link komentara

  48. Karakteristicno je da Lebrona obozavaju ljudi koji se nikakvim sportom nisu bavili u zivotu, a ne kosarkom. Najblize sportu su prisli igrajuci igrice.
    (Danko, 20. maj 2021 08:41)
    Mislim da je obratno. Da oni tatini i mamini ljenoguzi se loze na Jokica i sl. Lebron je dijete bez oca, odrastao u komjuniti naselju, nije imao neku gracioznost i prirodni osjecaj za izbacaj lopte, ali je sve to nadomjestio krvavim radom i odlicnim vaspitanjem.
    A takvog postuju svi oni kojim nista nije lako palo nego su iz nicega stvarali nesto.
    (Srpce, 20. maj 2021 08:57)

    # Link komentara

  49. mare, previse si bukvalan jarane. Ja sam rekao da nije medju najboljim suterima, sto je i logika, kako da sutira bolje od pleja npr Karija ili nekog beka. Kosarka nije samo sut , vec i timska igra, skokovi, asistencije itd...tu je Lebron vec dve decenije neprikosnoven.
    (Banjaluka, 20. maj 2021 08:55)

    # Link komentara

  50. Smešni faulovi za Grina? 
    Čovek zamalo da iskopa oči Lebronu i za to dobije običan faul?! Izgleda da nismo gledali isti meč...
    (JeRemija, 20. maj 2021 08:43)


    A ti JeRemija se uhvatio za tu jednu situaciju kao pijan plota. Bio je faul Greena. Al nesto mi ne spominjes ono drugo simuliranje LeBrona, ja zelim od tebe da cujem komentar na tu temu??
    (gospod bog, 20. maj 2021 08:54)

    # Link komentara

  51. Svasta sam ovde procitao, jedni pljuju Lebrona, drugi ga dizu u nebesa. Ono sto je meni upali u oci je da su Kari i Grin imali po 6 izgubljenih lopti, Lejkersi ukupno 11. Grin samo dva poena bez pogotka iz igre, Kari kao plej samo 3 asistencije. I dzaba mu 37 poena kad nije razigravao ostatak ekipe, sam niko nikad nije pobedio, a Grinu opet dzaba i ta odbrana, i neka asistencija kad je bukvalno postao igrac manje u napadu, a uvek je najglasniji. Jesu Lejkersi dobili na misice bukvalno, ali GS nema nikakvu ekipu, klupa 0. Pitanje je da li ce i Memfisa da dobiju. Grin je realno zreo za trejd dok jos mogu nesto za njega da dobiju, covek je bukvalno u slobodnom padu vec nekoliko godina. Dok je imao pored sebe Karija, Kleja i Durenta bio je opusten pa je davao koseve, a onda je nestao u oblaku prasine. Nije ovo Lebron resio trojkom, vec su GS sami sebe pobedili, i to je to. Pozdrav i manje ostrascenosti, to su samo kosarkasi, nisu bogovi.
    (Komarac, 20. maj 2021 08:54)

    # Link komentara

  52. Brate, koji ti sport pratiš? NHL?
    (Pixy, 20. maj 2021 08:54)

    # Link komentara

  53. nba, vidi se da slabo pratis NBA. Lebron nikad nije bio neki suter, ja cu ti nabrojati trenutno 10 boljih i trojkasa i izvodjaca slobodnih bacanja itd...medjutim ne postoji kompletniji igrac, igrac koji ima sve elemente igre, igrac koji sa 2.07 tako razigrava, koji tako cita igru itd...e zato je Lebron to sto jeste, tako da slaba ti je analiza.
    (Banjaluka,

    Medzik Dzonson i Jokic igraju klikere posto kazes da ne postoji takav visok koji razigrava.

    A ovaj sto kaze da je lebron najveci u ovom veku, i tu izgleda Kobi i Tim Dankan igraju klikere.
    (Hakeem, 20. maj 2021 08:53)

    # Link komentara

  54. Jos samo da je odigrao celu sezonu i da je odigrao na ovom istom nivou pa da se kaze ajd u konkurenciji je a da ne pricamo o tim procentima suta koji su po 35% iz igre i to je previse. Pa daj meni da sutnem 50 puta i da pogodim 20-22 i ja bih imao te brojke. Nije mvp zato sto je ubacio 50 poena nego zbog celokupne statistike koju on nema naspram Jokica,Embida itd..Eto mu sledece sezone pa neka odigra sve tekme kao Jokic i onda mu eto mvp.
    (boki, 20. maj 2021 08:29)
    O cemu zboris prijatelju? Pa on to sto nije odigrao, sto ti velis, to je bio dio sezone dje mu je granica na poene bila 29.5. Ti kazes da za dio dje je postizao po 29p u prosjeku da nije igrao dobro. Imao znaci 2/3 sezone 29p i 1/3 40p u prosjeku i tebi je Joka, koji je imao cijeli mjesec prosjeci oko 22p, i ostalo oko 26, ubjedljivo bolji?
    Jokic nije ni u jednom segmentu od svih 8 kategorija koje su najbitnije (Poeni, skokovi, asistencije...) medju prvih 5. I takav igrac da bude MVP? A Kari je prvi strijelac lige i to sa zavidnim brojem poena po utakmici.
    (Srpce, 20. maj 2021 08:53)

    # Link komentara

  55. ovde ljudi komentarisu na pregled meca samo (uglavnom) tesko je pobediti tim koji nema sta da izgubi uvek bilo.. inace sto se tice odbrane ovo je utakmica u zadnjih 11 godina gde se ginulo sinoc ko lekersi i boston finale zadnje od tad nije bilo ovakve odbrane, ovakvu odbranu golden nije igrao ni kao sampion vise se oslanjao na napad. jedva cekam bukera malog da vidim sta zna protiv granitne odbrane finiks mozda bolji na bekovima ali na 3,4 i petici losiji.
    (alen, 20. maj 2021 08:52)

    # Link komentara

  56. Aman ljudi ne mogu da se sastanu Denver i Lejkersi pre finala konferencije ! Parovi su u jednom delu 1-8 i 4-5,a na drugom 2-7 i 3-6.Znači pobednik Juta - GSW/Memfis se sastaje sa pobednikom Denver- Portland.Na drugoj strani su Feniks-Lejkersi i Klipersi-Dalas ! Novinar očigledno zbog nespavanja piše nebuloze.
    (Srđan, 20. maj 2021 08:48)

    # Link komentara

  57. Denver ispada u prvom kolu.. Spoljni igraci Denvera su amateri za Portlandove
    (dzo, 20. maj 2021 08:45)

    # Link komentara

  58. @Lex

    Smešni faulovi za Grina?
    Čovek zamalo da iskopa oči Lebronu i za to dobije običan faul?! Izgleda da nismo gledali isti meč...
    (JeRemija, 20. maj 2021 08:43)

    # Link komentara

  59. Moze neko da prica sta hoce, ali Lejkersi nisu u prva dva favorita za titulu. Od mene toliko. Nadam se da sam bio pristojan.
    (gospod bog, 20. maj 2021 08:43)

    # Link komentara

  60. Mislim stvarno, ljudi slave pobedu Lejkersa kao božić. Pomislio bi čovek da su usli u finale, a ono izborili tek playoff. Kakav cirkus
    (micel, 20. maj 2021 08:42)

    # Link komentara

  61. Karakteristicno je da Lebrona obozavaju ljudi koji se nikakvim sportom nisu bavili u zivotu, a ne kosarkom. Najblize sportu su prisli igrajuci igrice.
    (Danko, 20. maj 2021 08:41)

    # Link komentara

  62. A postoji li Finix? Jezerasi trebaju prvo da prodju njih,teška prognoza sve je moguće, a isto tako Denveru neće biti nimalo lako protiv Portlanda i tu je 50% 50%,zato je prerano govoriti o Denver-Lejkersi
    (roronja, 20. maj 2021 08:41)

    # Link komentara

  63. Sudije drugo poluvreme masakrirle GSW, posebno u 3-oj cetvrtini.
    (Pero, 20. maj 2021 08:40)

    # Link komentara

  64. Čitajući tvoj komentar dobijam utisak da je čak i Borac bolji tim od Lejkersa i da bi ih lako dobili na četiri dobijena meča. I da je LeBron slabiji igrač od Davidovca. Jedno je kritikovati, druže, ali drugo je biti potpuni idiot.
    (Masariko, 20. maj 2021 08:32)

    Pa ne bi baš borac, al Juta recimo... Vec da.
    (Juta sine, 20. maj 2021 08:40)

    # Link komentara

  65. Imam osjecaj da će osvojiti Klipersi.
    (Marko, 20. maj 2021 08:23)

    Ja navijam za njih, al imam osećaj da uzima Bruklin. Deluju mi jako opasno, možda za sad nisu pokazali mnogo, al su jako opasni. Druze imaju 3 superstara, ko ce da zaustavi te igrace? Mozes da zaustavis jednog, dva, a tri je vec puno...
    (as, 20. maj 2021 08:36)

    # Link komentara

  66. Jesu li hejteri navili sat u 4 ujutru da gledaju kako gubi LeBron!!!! 
    Hm, neće baš ići tako lako. 

    Ajmo sada svi navijajte za Finiks. 

    'Običan' faul Grina na LeBronu je zločin.
    (Jezekilj, 20. maj 2021 08:28)


    Navili ljudi sat da gledaju poeziju od košarke Stefa Karija, a ne sigurno zbog precenjenog LeBrona koji pogadja okvir table celu utakmicu.
    (realno, 20. maj 2021 08:33)

    # Link komentara

  67. (nba, 20. maj 2021 07:42)

    Čitajući tvoj komentar dobijam utisak da je čak i Borac bolji tim od Lejkersa i da bi ih lako dobili na četiri dobijena meča. I da je LeBron slabiji igrač od Davidovca. Jedno je kritikovati, druže, ali drugo je biti potpuni idiot.
    (Masariko, 20. maj 2021 08:32)

    # Link komentara

  68. Šut iz očaja na isteku napada, a takav šut su pogadjali brdo igrača u ligi. Ne vidim šta je tu toliko vauu, pa Kari to radi redovno.. I drugi igrači.. Da je promasio bio bi glavni krivac za poraz, jer je bio najgori na terenu od svih
    (realno, 20. maj 2021 08:30)

    # Link komentara

  69. Stef Kari udvajan, utrajan, isporucio efikasnih 37 uz odlicnu odbranu.
    Ako on ne bude MVP ove godine to ce biti velika nepravda.
    (Srpce, 20. maj 2021 08:12
    Jos samo da je odigrao celu sezonu i da je odigrao na ovom istom nivou pa da se kaze ajd u konkurenciji je a da ne pricamo o tim procentima suta koji su po 35% iz igre i to je previse. Pa daj meni da sutnem 50 puta i da pogodim 20-22 i ja bih imao te brojke. Nije mvp zato sto je ubacio 50 poena nego zbog celokupne statistike koju on nema naspram Jokica,Embida itd..Eto mu sledece sezone pa neka odigra sve tekme kao Jokic i onda mu eto mvp.
    (boki, 20. maj 2021 08:29)

    # Link komentara

  70. Kad Greenu dozvole da mlati i po Lebronu, zamislite kakvi su njegovi dueli sa drugim igračima. To je bila i receptura kod (pogotovo prvog) naslova Golden Statea - dupli standardi. Green je baš grubo čuvao (čitaj faulirao) protivničke centre I onda su naravno mogli da igranju tzv. small ball. Čovek nema ni 2 metra i uz normalan, ravnopravan kriterij suđenja svaki iole bolji centar ubacio bi im 20+ poena. Koliko su u modernom NBA bekovi i šuteri previše zaštiteni, toliko se ispod koša ponekad dozvoljava svašta.
    (Milan11, 20. maj 2021 08:29)

    # Link komentara

  71. Jesu li hejteri navili sat u 4 ujutru da gledaju kako gubi LeBron!!!!
    Hm, neće baš ići tako lako.

    Ajmo sada svi navijajte za Finiks.

    'Običan' faul Grina na LeBronu je zločin.
    (Jezekilj, 20. maj 2021 08:28)

    # Link komentara

  72. Bravo
    (Milos, 20. maj 2021 08:27)

    # Link komentara

  73. nba, vidi se da slabo pratis NBA. Lebron nikad nije bio neki suter, ja cu ti nabrojati trenutno 10 boljih i trojkasa i izvodjaca slobodnih bacanja itd...medjutim ne postoji kompletniji igrac, igrac koji ima sve elemente igre, igrac koji sa 2.07 tako razigrava, koji tako cita igru itd...e zato je Lebron to sto jeste, tako da slaba ti je analiza.
    (Banjaluka, 20. maj 2021 08:02)

    Ovo možda prvo jeste tačno, ali da je najkompletniji igrač to nije sigurno.. Kako moze biti kompletan ako si sad rekao da nema ovo prvo? Pa onda nije kompletan. Gubis se..
    (mare, 20. maj 2021 08:27)

    # Link komentara

  74. GOAT
    (Milos, 20. maj 2021 08:25)

    # Link komentara

  75. I jos nesto... Neko napisa da je GSW ostecen. Samo znaci da se pljuju najbolji pa kako god. 
    A ono direktno udaranje u Lice Lebrona, i to cak prst u oko?! Ono je realno bio flagrant. Svaka cast sudijama sto nisu dosudile ali to je vec kriterijum iz malo starijih vremena. Flagrant se danas sudi za manje, a ne direktno u glavu, bez imalo pokusaja na loptu, i jos u oci.
    (Srpce, 20. maj 2021 08:17)


    Posle svega što su im sudije uradili da pobede, ti još nisi zadovoljan sudjenjem??!?
    (mare, 20. maj 2021 08:24)

    # Link komentara

  76. @nba tipicno nerazumevanje kosarke (a verovatno i grupnih sportova uopste). Lebron nije scorer, Lebron je uz Jordan-a najbolji kosarkas svih vremena zato sto ima viziju igre i cini svaki tim neuporedivo boljim. Dva puta je igrao finale NBA sa timovima koji u bi bez njega tavorili na zacelju tabele (2007, 2018). A i pored toga sto nije scorer, trenutno je treci po ukupnom broju poena u regularnom delu sezone u karijeri (bice prvi do kraja karijere), a vec je prvi po tome u playoff-u. Znaci bice najbolji scorer u istoriji iako mu to nije primarni deo igre.
    Sto se tice ove utakmice, svako moze da pogleda statistiku na nba.com da se uveri koliko gresis: [link]. Lakers-i dobili +3 a Lebron +/- ima +13, sto ti pokazuje da je Lebron facilitator iliti organizator igre i bez njega tim nije isti. Takodje, Lebron je igrao 34:51 min a Curry 40:37 min. Lebron u zadnjoj cetvrtini na klupi negde otprilike od 6-og do 4-og minuta kada se GSW vratio u igru, ali po tebi Lebron je u igri a Curry na klupi. Video ne laze. I na sve to jos se palis na Nets-e.
    Za sve ostale, naucite iz ovakvih primera da se ne palite na likove kao Westbrook, Kobe, Harden, Durant itd. Kosarka i timski sportovi se igraju glavom, uzori treba da vam budu Lebron, Jokic, CP3...
    (Gost, 20. maj 2021 08:24)

    # Link komentara

  77. Imam osjecaj da će osvojiti Klipersi.
    (Marko, 20. maj 2021 08:23)

    # Link komentara

  78. Zaista bi me bio blam da sam na LeBronovom mestu, za ono simuliranje a ima toliko kila nad ovim mekušcima, i jos GSW uzme čelendž i pokaže snimak kako se bacio a ovaj ga nije pipnuo...
    (mare, 20. maj 2021 08:23)

    # Link komentara

  79. Ovo da je bio Klej Thompson danas bilo bi čišćenje Lejkersa. Ljkersi veze nemaju, i dalje se pitam kako su osvojili prosle sezone onu smesnu titulu. Mada, mi je jasno, slabi protivnci, a Denver bio umoran, inače bi tamo Denver imao šta da kaže...
    (patak dača, 20. maj 2021 08:21)

    # Link komentara

  80. Ovo ima potencijala da uđe čak u jednu od najvećih krađa u istoriji lige. Šta uradiše sudije ono????
    (qwe, 20. maj 2021 08:19)

    # Link komentara

  81. I jos nesto... Neko napisa da je GSW ostecen. Samo znaci da se pljuju najbolji pa kako god.
    A ono direktno udaranje u Lice Lebrona, i to cak prst u oko?! Ono je realno bio flagrant. Svaka cast sudijama sto nisu dosudile ali to je vec kriterijum iz malo starijih vremena. Flagrant se danas sudi za manje, a ne direktno u glavu, bez imalo pokusaja na loptu, i jos u oci.
    (Srpce, 20. maj 2021 08:17)

    # Link komentara

  82. Druže, ti imaš neke žestoke komplekse. Ne znam šta ti je Lebron uradio ali idi leči se
    (Peti prsten uskoro, 20. maj 2021 07:53)

    Šta mi je uradio? Komentarišem utakmicu. I kakv to peti prsten za LeBrona ti stoji u tom glupom nazivu kad je Lejkersima maksimalan domet finala zapadne konferencije.??
    (nba, 20. maj 2021 08:17)

    # Link komentara

  83. GSW jako dobro izgledaju i to bez Klej Tompsona pa oni bi sa njime u ekipi ove Lejkerse dobili sa pola gasa. Uz puno sreće i na mišiće su dobili Lejkersi ovaj meč. Lebron je ponovo pred kraj meča u jednom duleu ispoljio problem sa kolenom, nema od njega ništa, pošto se nastavlja serija iscrpljujućih mečeva sa odličnim Finiksom a ako kojim slučajem i njih prođu onda na Denver ili Portland. Ekipa je u godinama, igrači su roviti, vidi se da nisu uigrani, bili bi pravo malo čudo da se oni provuku do finala Zapada a titulu da osvoje je nemoguća misija.
    (Ratko, 20. maj 2021 08:16)

    # Link komentara

  84. @nba.
    Vise je Lebron odmarao u 4/4 nego Kari. Kari 2 minuta Lebron nesto vise.
    Za AD ne znam. On je samo bitam sraf ne i glavni igrac.
    Tako da toliko slova bar se potrudi da istinu otkucas.
    (Srpce, 20. maj 2021 08:15)

    # Link komentara

  85. Derozan i ekipa samo oni znaju kako je i drama bila u tom mecu gledajuci na to koliko su ocajni bili, procenti glavnih igraca 24%. Derozan 10 poena sa slobodnih bacanja. 10 iz igre, a uzeo 21 sut. Ostali nista bolje procente. Skroz razocarali, pogotovu glavni igrac.
    (Mislim, dakle postojim, 20. maj 2021 08:14)

    # Link komentara

  86. Stef Kari udvajan, utrajan, isporucio efikasnih 37 uz odlicnu odbranu.
    Ako on ne bude MVP ove godine to ce biti velika nepravda.
    (Srpce, 20. maj 2021 08:12)

    # Link komentara

  87. pa dobro trebalo im je samo 10 slobodnih bacanja vise da pobede ovako osakaceni gsw, ako nista drugo bar nemaju sanse za titulu ni 10% al ko zna ako sledece sezone dovedu Durenta, Karija,Jokica + da ostane Lebron i Dejvis sta znam mogla bi pasti titula...
    (uaaa, 20. maj 2021 08:10)

    # Link komentara

  88. Lebron je ponovo pokazao zašto je i sa 36 godina ubedljivo najbolji na svetu, kakav pogodak za pobedu! Mislim da niko na zapadu ne može pobediti Lejkerse i Lebrona na 4 dobijene tako da će se prošetati do finala.
    (Peti prsten uskoro, 20. maj 2021 07:45)

    Za Lebrona stoji, ali baš da niko ne može da ih dobije ovakve?? Slabi su danas bili, jedva prođoše GS, 10-o plasiranu ekipu. Biće škripavo i protiv Sunsa...
    (Ignjacio, 20. maj 2021 08:09)

    # Link komentara

  89. Prsten nema sjaj ako se ne pobede najjači.
    (Poznavalac, 20. maj 2021 08:08)

    # Link komentara

  90. Jel vam sad jasno zbog cega je lebron goat
    (Milos, 20. maj 2021 07:58)

    Po svemu što sam video večeras mi je jasno zašto nije. Čovek okvir table pogađa celu utakmicu, LOL!!
    (maiden, 20. maj 2021 08:07)

    # Link komentara

  91. Ali kako je Grin prljav igrac, ono je strasno. Odlicna utakmica! Lejkersi mogu mnogo akp ostanu zdravi i ona dvojica podignu formu makar do blizu svog maksimuma. Gsw protiv Jute ce biti sjajni mecevi za gledanje.
    (Rade N., 20. maj 2021 08:06)

    # Link komentara

  92. nba, vidi se da slabo pratis NBA. Lebron nikad nije bio neki suter, ja cu ti nabrojati trenutno 10 boljih i trojkasa i izvodjaca slobodnih bacanja itd...medjutim ne postoji kompletniji igrac, igrac koji ima sve elemente igre, igrac koji sa 2.07 tako razigrava, koji tako cita igru itd...e zato je Lebron to sto jeste, tako da slaba ti je analiza.
    (Banjaluka, 20. maj 2021 08:02)

    # Link komentara

  93. Lebron je ponovo pokazao zašto je i sa 36 godina ubedljivo najbolji na svetu, kakav pogodak za pobedu! Mislim da niko na zapadu ne može pobediti Lejkerse i Lebrona na 4 dobijene tako da će se prošetati do finala.
    (Peti prsten uskoro, 20. maj 2021 07:45)

    Prošetaće se a grčevito se bore svim silama da prođu Plej IN sa gorim protivnicima od sebe. Zanimljivo zapažanje...
    (Jokić, 20. maj 2021 08:01)

    # Link komentara

  94. Pa dobro, ako Denver želi osvojiti naslov ionako mora preko Lakersa, a ne verujem da bi ih Utah pre toga izbacila. Sa jedne strane čak ih je lakše iznenaditi u drugom krugu nego kasnije u finalu konferencije.
    (Milan11, 20. maj 2021 08:01)

    # Link komentara

  95. Moram dodati da ovaj ljigavi Dejvis opet uspeva da iznudi faul kao protiv Denvera kad ga je Kampaco od 70kg kao odgurao, isto danas, dal su ti likovi svesni da postoje nekakvi video snimci, za ono foliranje je trebao tehničku dobiti.
    (CJC, 20. maj 2021 08:00)

    # Link komentara

  96. Гледао сам утакмицу. Вориорси су на очиглед свих покрадени.
    (Karaulac, 20. maj 2021 08:00)

    # Link komentara

  97. Lebron žestoko štedi desnu nogu.
    (Lale gator, 20. maj 2021 08:00)

    # Link komentara

  98. I ćorava koka ubode koje zrno, tako i ovaj LeBron na kraju. Čovek je žešće precenjen, nikad nisam video ni jednog superstara da ima lošiji šut od njega
    (nba, 20. maj 2021 07:42

    Ne sramoti se. Ima npr mnogo bolji auto za tri poena od goata - neponovljivom Jordana.
    O kakvoj čitavoj koji pričaš? Ima najviše pogodenih game Winnera u povijesti doigravanja. Imas internet, pa provjeri.
    (Ovo je najgori start na Marjanu, godinama unazad, 20. maj 2021 08:00)

    # Link komentara

  99. Drummond i Schroder, izgubljeni u transu, prosto su bili smešni !! GSW je vodio, ali nisu iskoristili, na kraju i malo srljanja, sudjenje po meri u zadnjim minutama i to je to, Grin ništa nije doprineo poenterski, to su ti neki poeni koji su falili na kraju.
    (JPR24, 20. maj 2021 07:59)

    # Link komentara

  100. Većina komentatora jutros ovdje na respiratoru :D, šalu na stranu Voriorsi su bili odlični, Stef je bio lud, šutevi nemogući iz svih pozicija. Kad se vrati Vajzmen, Kley, Oubre biće to paklen tim! Dejvis ništa, mora malko da počne da igra. Većina igrača Lejkersa većinom kriminalna, jedino ih odbrana spasila. Vigins je igrao odlično, pogotovo odbrana na Džejmsom.
    (the truth, 20. maj 2021 07:59)

    # Link komentara

  101. Jel vam sad jasno zbog cega je lebron goat
    (Milos, 20. maj 2021 07:58)

    # Link komentara

  102. Kakvo pomračenje uma Stefa Karija poslednjih minut i po, izgubljena lopta, kriminalna organizacija napada za izjednačenje, izgubljena lopta iz auta...
    Au kako je Grin zapuco Lebrona, flashback u 90-te...i sudije koje sviraju običan faul, dobro mu oko nije izvadio ovaj.
    (CJC, 20. maj 2021 07:58)

    # Link komentara

  103. Gledao sam prvo poluvreme, Lebron nije mogao vola da ubode sto se kaze, ispalio nekoliko cigli ka kosu, pokusavao na silu da protivnicke igrace ugura u reket, ali ni to mu cak nije polazilo za rukom, ali kad se lomi tu je bez premca, nema sta! Svaka cast Jokari, svaka cast Stefu, svaka cast Durantuli, ali ipak je Lebron najveci igrac u 21. veku za sada, sto ne znaci da ga neko nece prestici jednog dana, sto da ne i nas Nikola ako nastavi u ovom ritmu i narednih sezona!
    (Milos84, 20. maj 2021 07:56)

    # Link komentara

  104. Lebron je ponovo pokazao zašto je i sa 36 godina ubedljivo najbolji na svetu, kakav pogodak za pobedu! Mislim da niko na zapadu ne može pobediti Lejkerse i Lebrona na 4 dobijene tako da će se prošetati do finala.
    (Peti prsten uskoro, 20. maj 2021 07:45)

    LeBron opet pokazao da bolje da se penzioniše nego da se blamira. Čovek pogađa celu utakmicu okvir table, i slučajno ga us*alo na kraju ovo. A ova je utakmica najbolji pokazatelj da nisu nikakvi favoriti.
    (Jokić, 20. maj 2021 07:55)

    # Link komentara

  105. Kari MVP, a Denver ispada u prvoj rundi. Somborac nikad neće biti zvezda.
    (JK, 20. maj 2021 07:54)

    # Link komentara

  106. Bravo
    (Milos, 20. maj 2021 07:53)

    # Link komentara

  107. @nba
    Druže, ti imaš neke žestoke komplekse. Ne znam šta ti je Lebron uradio ali idi leči se
    (Peti prsten uskoro, 20. maj 2021 07:53)

    # Link komentara

  108. Prava prilika za Jokica da pokaze gde je u odnosu na najverovatnije najboljeg igraca NBA. ni najveci fanovi Lebrona nece moci da ga pravdaju da je u plej-ofu igrao opusteno u trecoj brzini.
    (Aleksa Pufta, 20. maj 2021 07:52)

    # Link komentara

  109. LeBron "karijevskom" trojkom preko Currya odlučio utakmicu , čisto da pokaže i dalje ko je glavni .
    (Davidoff, 20. maj 2021 07:51)

    # Link komentara

  110. Pre bih rekao da su ih sudije uvele.
    (Lepi, 20. maj 2021 07:51)

    # Link komentara

  111. Jokic ce odraditi sto je do njega ali ostaje pitanje da li se vanjska linija Denvera moze nositi sa vanjskom linijom Portlanda.
    (Sa ex-YU tla niko nikad kao NikolaJ15, 20. maj 2021 07:51)

    # Link komentara

  112. Jel vam sad jasno zbog cega je lebron james goat
    (Milos, 20. maj 2021 07:50)

    # Link komentara

  113. Denver ima veliku šansu da dobije Lejkerse ako ovi budu igrali ovako, al prvo treba i Finiks proći. I dalje sam mišljenja da Denver ima veće šanse od Finiksa, ili bar podjednake kao Finiks.. Ova utakmica je danas pokazala kako uvek čovek koji je najgori na terenu može da ima sreće više nego pameti.
    (Jokić, 20. maj 2021 07:50)

    # Link komentara

  114. Kako ga je Grin odvalio sa obe ruke u glavu i sudije sviraju obican faul haha komedija. Nadam se da GSW dobija Memfis i ide u plej-of.
    (FM ludak, 20. maj 2021 07:48)

    # Link komentara

  115. Један од најбољих дефанзивних мечева у историји кошарке.Ко није гледао много је пропустио.Невероватне одбране на обе стране.Штета што су судије упропастиле меч на крају, морају се Лејкерси прогурати.Смешни фаулови за Грина, кораци Поупа код тројке Џејмса и највећа срамота од свега овога - Дејвис на крјау меча вуче Карија за руку, судије ништа, крај меча.Такође, Кер је затражио тајмаут много пре 2 секунде до краја
    (Lex, 20. maj 2021 07:47)

    # Link komentara

  116. Lebron je ponovo pokazao zašto je i sa 36 godina ubedljivo najbolji na svetu, kakav pogodak za pobedu! Mislim da niko na zapadu ne može pobediti Lejkerse i Lebrona na 4 dobijene tako da će se prošetati do finala.
    (Peti prsten uskoro, 20. maj 2021 07:45)

    # Link komentara

  117. I ćorava koka ubode koje zrno, tako i ovaj LeBron na kraju. Čovek je žešće precenjen, nikad nisam video ni jednog superstara da ima lošiji šut od njega, polu distanca mu je takođe blagi užas, slobodna bacanja nema. Sad da pređem na samu utakmicu, gledao sam i možemo reći da je ovde GSW sam sebe pobedio, par izgubljenih lopti pred kraj presudilo (znači ne LeBronov koš nego izgubljene lopte GSW-a.) Mali Šruder sve na istu foru igra, on je pročitana knjiga za jače ekipe od GSW-a, što se tiče Karija svaka čast, a dokaz koliko su se ovi precenjeni Lejkersi uplašili jednog GSW-a koji nije ništa specijalno govori činjenica da oni drže i Dejvisa i LeBrona u zadnjoj četvrtini na terenu dok Stef Kari odmara na klupi, to vam sve govori. A sudije? Hahaha. Pa ljudi jeste vi to gledali, ajde onaj drugi faul jeste bio Greena, al onaj prvi? Haha. LeBron sa 100 kila mišica od nemoći mora da folira faulove? e jedao moja... Sudije su bile rešile da Lejkersi moraju da dobiju utakmicu. A moj lični utisak da odbrana jeste bitna jako, al isto koliko i napad, a Lejkersi ga nemaju, pa zamislite da je ovde bila danas neka druga ekipa? Prošle sezone im se otvorio put i to da zahvale Denveru, ove sezone ako ih ne dobije neko sa zapada, Bruklin će sigurno. Još znalac Beks kaže kako će ovi počistiti GSW. Lol.
    (nba, 20. maj 2021 07:42)

    # Link komentara