1. Ako igrač koji u prosjeku ima 10 poena ,3 skoka i 2 asistencije (Bogdan) vrijedi 18 miliona godišnje onda igrač koji u prosjeku ima 23 poena,9 skokova,10 asistencija (Westbrook) vrijedi i više od 40 miliona .....
    (Kalevra, 30. mart 2021 22:46)

    # Link komentara

  2. Slazem se,upravo ono sto ste rekli.Verovatno i sigurno bolje znaju od nas.Za mene je Dramond vrh centar,mlad,statistika super,ali niko ga nece
    (Ekspert, 30. mart 2021 15:58)

    # Link komentara

  3. Gospodinu KoRn Vi bi bilo u pravu,da ne postoji jedno ALI,a to je da Westbrook primanja 40 miliona po sezone,kep mora da se poatuje.Dramond,Oldridz i Grifin nikad ne bi pojacali svoje timove,da im ugovor nisi otkupljeni i da nisi potpisali za minimalac.Pratite ljudi sve segmente.
    (Ekspert, 30. mart 2021 13:48)
    Gospodine Ekspert ne pricam ja bukvalno i samo za ovu godinu.On kao takav igrac odavno je trebao da igra u nekoj velikoj franšizi.Ali zašto nije verovatno znaju oni bolje od nas.Prosto je nemoguce da niko ne želi igraca koji na svakoj utakmici ima trip dabl,sve trejduj samo ga dovedi.Ali ne žele ga.Što je Bruklin doveo Irvinga,Hardena i Durenta što nije Vestrbuka?Što su Klipersi doveli Pola Dzordza i Lenarda što nisu Vesbruka?Što Lejkesri umesto Lebrona nisu doveli Vesbruka?Ili umesto Dejvisa?Kontaš ba gospodine Eksperte?
    Nije sve u statistici i u tripl dablovima na silu.
    (KoRn, 30. mart 2021 15:01)

    # Link komentara

  4. Gospodinu KoRn Vi bi bilo u pravu,da ne postoji jedno ALI,a to je da Westbrook primanja 40 miliona po sezone,kep mora da se poatuje.Dramond,Oldridz i Grifin nikad ne bi pojacali svoje timove,da im ugovor nisi otkupljeni i da nisi potpisali za minimalac.Pratite ljudi sve segmente.
    (Ekspert, 30. mart 2021 13:48)

    # Link komentara

  5. Stvarno monstruozna statistika, imao je, za njega, i odlicne procente, i nije previse gubio lopte, jos su i pobedili.. I ko tu sta ima da prigovori?!?
    Ali to je westbruk, ko ga je ikad gledao zna kako igra, lopta je uvek kod njega, nenormalno brz, skocan, svakog probija, navlaci odbranu, ali ima los sut sa distance, promasuje i polaganja, bacanja, dosta gubi lopte, srlja, kad nekom doda loptu taj igrac MORA da sutira zbog ass, u suprotnom sledi fen u lice, poznato je da cela ekipa gradi kos a on skuplja odbitke, kao plej stoji na skoku prilikom bacanja protivnicke ekipe i svako promaseno bacanje je njegov skok, ok ima minutazu i odraz, moze da nakupi 7-8 skokova ali on ih ima po 15-20, jos ce da bude najbolji skakac lige, sto je apsurd..
    (pant-La, 30. mart 2021 13:35)

    # Link komentara

  6. ono, niko u toliko komentara da konstatuje da je covjek ovom statistikom pobijedio velikog favorita Indijanu... Statisticar.
    (Srpce, 30. mart 2021 13:06)

    # Link komentara

  7. @...,
    'Briga njega za tim.'
    Tako je. 21 asistencija to nedvosmisleno potvrđuje.
    (Lav Lazo, 30. mart 2021 12:44)

    # Link komentara

  8. Harden i Westbrook najveci nabijaci statistike u istoriji kosarke...posebno Westbrook znaci lik placa saigracima da mu se sklone na skok...FUJ!
    (Nemanja, 30. mart 2021 08:35)"

    Bila je ta neka priča kako bi Stiven Adams, da ne igra sa Vestbrukom, imao 15-20 skokova po utakmici, ali ne može pošto mora puštati skokove Raselu. I eto, desilo se, razdvojiše se Adams i Vestbruk. U zadnjoj zajedničkoj sezoni Adams imao u prosjeku 9,5 skokova po utakmici, a sad, kad ne mora poklanjati skokove, ima 9,0. Nigdje veze. Rasel je, po svojoj prirodi, zvijer koja grize i neće on ništa čekati, on će ti zgrabiti loptu ispred nosa, samo ako nisi odmah reagovao. Ne vidim u toj osobini ništa loše, a na kraju krajeva, svako ima pravo da stvari gleda svojim očima, svi smo mi subjektivni.
    (WillyWonka, 30. mart 2021 12:05)
    A da nije možda to zbog manje minutaže Adamsa u Pelikansima šta ti ovako misliš o tome?
    (KoRn, 30. mart 2021 12:26)

    # Link komentara

  9. Zamislite vestbruk je dosao u vsg u zameni za vola koji nije igrao i uz bila treba da jure play of lagano oni jos gori nego prosle god. Pa kakva je svrha onda igranja vestbruka? I grijeh je porediti hardena sa njim, jer je harden madjionicar za njega.
    (Kevin Garnet, 30. mart 2021 12:23)

    # Link komentara

  10. "Harden i Westbrook najveci nabijaci statistike u istoriji kosarke...posebno Westbrook znaci lik placa saigracima da mu se sklone na skok...FUJ!
    (Nemanja, 30. mart 2021 08:35)"

    Bila je ta neka priča kako bi Stiven Adams, da ne igra sa Vestbrukom, imao 15-20 skokova po utakmici, ali ne može pošto mora puštati skokove Raselu. I eto, desilo se, razdvojiše se Adams i Vestbruk. U zadnjoj zajedničkoj sezoni Adams imao u prosjeku 9,5 skokova po utakmici, a sad, kad ne mora poklanjati skokove, ima 9,0. Nigdje veze. Rasel je, po svojoj prirodi, zvijer koja grize i neće on ništa čekati, on će ti zgrabiti loptu ispred nosa, samo ako nisi odmah reagovao. Ne vidim u toj osobini ništa loše, a na kraju krajeva, svako ima pravo da stvari gleda svojim očima, svi smo mi subjektivni.
    (WillyWonka, 30. mart 2021 12:05)

    # Link komentara

  11. Kozuki Oden

    Naravno da ne mislim ozbiljno. Biće da ti smisao za podsmeh nije na toliko visokom nivou kad se radi o tebi samom. :)
    Bolje razmisli o svojoj potrebi da ideš za ljudima i soliš im pamet ovde, a kad si već tu možeš slobodno svima nama da otvoriš fan stranice, kontaš? :)
    (Aleks, 30. mart 2021 12:04)

    # Link komentara

  12. Sta lupi ovaj korn i ostade ziv, igrac za samog sebe a imao 21 asistenciju na utakmici
    (trisa, 30. mart 2021 11:59)

    # Link komentara

  13. U kom svijetu ti živiš? Da li je igrač brži sa loptom ili bez lopte? Da li je lopta brža kada je neko baci preko pola terena ili kad je neko prevede preko pola terena? Vestbruk je brz, ali ipak usporava igru svojim skokovima.
    (MethodManWu, 30. mart 2021 09:55)

    Говорим ти као дугогодишњи играч КК Земун и као центар исте екипе, да је најлогичније да брз играч покупи лопту при скоку. Ево ти и пример, сад иди на јт, и тражи неке утакмице и нађи ситуацију кад покупи центар лопту, и види колико је спора транзиција. И онда одеш опет на јт, укуцаш Вестбрук или Лилард, и погледаш транзицију. Док центар види где је плејмејкер да му се да лопта, противнички тим се већ вратио у одбрану. Одлепршај.
    (Звездин весник, 30. mart 2021 11:35)

    # Link komentara

  14. Aleks
    Ti si u ozbiljnom tripu da imas fanove, uzas...
    (Kozuki Oden, 30. mart 2021 11:21)

    # Link komentara

  15. I corava koka ubode 35/14/21, je l’ tako poznavaoci kosarke hahahahah
    (6,50, 30. mart 2021 11:12)

    # Link komentara

  16. On je tripl dabl mašna i umesto da ga svi žele u svom timu njemu karijare ide silaznim putem baš me cudi zašto je to tako.Mislim zna se zašto.Šta vam je bre ljudi pa da je sve ovo realno on bi sada bio u Klipersima,Bruklinu,Lejkersima,Bostonu,Majamiju itd,itd tukli bi se ko ce da ga dovede.Imao bi do sada jedno 3 prstena i ko zna koliko MVP nagrada.Statistika je jedno a realnost nešto sasvim drugo.Svaka njemu cast,on je fizicki monstrum,snaga,brzina,skok,radna etika ali na žalost on je igrac za samog sebe.
    (KoRn, 30. mart 2021 11:12)

    # Link komentara

  17. @Quaezzon, potpisujem tvoj komentar, u novoj eri ruše se svi individualni rekordi i to će ostati na papiru, ali ono bitnije zbog čega je sport upravo to i zašto se snimaju filmovi(last dance np.), e toga više nema, i nije Ras tu iznimka....
    (Rocky Balboa, 30. mart 2021 11:02)

    # Link komentara

  18. Ko je ovaj mali..
    (Milos, 30. mart 2021 11:00)

    # Link komentara

  19. Beks

    Mislim da to šta njegovi fanovi pišu ne treba da se prelije na tvoj utisak o Jokiću. Nije on kriv, on je samo objekat preko koga pojedini ovde leče frustracije. Tako da apsolutno svaki komentar treba biti usmeren protiv tih fanatika, ali nažalost mora i on biti pomenut iako smatram da nije zaslužio da se toliko razvlači u negativnom kontekstu. Isto važi i za Lebrona...
    (Aleks, 30. mart 2021 11:00)

    # Link komentara

  20. Kozuki Oden

    Otvori mi fan stranicu na nekoj društvenoj mreži, molim te. Super da ja lepim etikete a ti koji ideš za mnom i odgovaraš mi na svaki komentar kako ništa ne znam o košarci, dok sam nisi nikad napisao neki vredan komentar ovde. Apsolutno svaki je prozivanje drugih ljudi i znaš sve NBA tračeve.
    (Aleks, 30. mart 2021 10:57)

    # Link komentara

  21. Brutalan je Russ. Nije igrač šampionskog kalibra, ali nije lako raditi ovo što on radi, i dalje leti sto na sat, tjera strah u protivnika.
    (Topnik, 30. mart 2021 10:52)

    # Link komentara

  22. Svaka čast. Kakva igra, izborio se da njegov tim ne bude poslednji, pretekli Kavalirse.
    Čakam te u Dalasu
    (Luka D. iz Karanovca, 30. mart 2021 10:51)

    # Link komentara

  23. Vauuu. Ja dam mislio po naslovu da je ima bar 60 poena.
    (Mrgud, 30. mart 2021 10:48)

    # Link komentara

  24. Bravo za obožavaoce Westbrook-a. Većina vas nema 12 godina. Polako. ima vremena i za vas. Videlo se u Houstonu koliko je dobar, kao i ovde. Triple double nista ne znaci ako svaku utakmicu njegova ekipa prima 125+ poena i gubi. Nadam se da se sećate čuvenih koraka protiv GS. bilo ih je 10 i nije spustio loptu. čovek koji je play i baca cigle. Curry majstor, a Chris Paul za njega tata ove igre.
    (nuna, 30. mart 2021 10:41)

    # Link komentara

  25. @Quezon
    A sta je Jokara, Joookaaa nasa osvojio? Igra u presmesnom timu, drugi je igravlc fransize, matori Skola ga ponizava na SP. Po tome ce ostati upamcen.
    (hm, 30. mart 2021 10:08)

    Osvojio je mržnju takvih panjeva poput tebe. Drugi igrač ekipe po tebi je igrač koji je najbolji u svim kategorijama?
    Svaka čast za razmišljanje, a i ja sam glup čim repliciram na ovako glupe komentare...
    (panter pudlica, 30. mart 2021 10:41)

    # Link komentara

  26. Fenomenalno.
    Dovoljno za 23. mesto na Istoku
    (Mladen, 30. mart 2021 08:38) # Link komentara

    Misliš, 12 na Istoku, i to zato jer je Vestbruk bio povređen a Brajant je još uvek. Drugo imaju kancera u timu, Bredli Bila, koji je jedini igrač u istoriji NBA-a koji ima obrnut procenat pobeda i postignutih poena (što manje poena da Bil, to više šanse ima Vašington da pobedi). Evo noćas nije igrao i naravno da je Vašington pobedio. Bil je u svojih 12 utakmica sa 40+ poena u zadnje dve sezone dobio samo jednu.

    Da se razumemo. Da je Vašington u punoj snazi, a da Bil zna malo i da dobaci loptu i da neigra da bude prvi strelac NBA lige, sigurno bi bili u prvih 6 na istoku.
    (Ostin A, 30. mart 2021 10:37)

    # Link komentara

  27. @6,50 Najsnaznija zakucavanja ikada je imao Orlando Shaq i niko nije ni blizu. I sada Zion!! A fizicki najspremniji igrac ikad je po meni uz Wilta,Lebrona,Orlando Shaqa,Robinsona definitivno Karl Malone. A Westbruk je daleko od eksplozivnosti i brzine iz vremena Oklahome.
    (Beks, 30. mart 2021 10:32)

    # Link komentara

  28. Pozdravio Radju
    (eto, 30. mart 2021 10:28)

    # Link komentara

  29. Zvezdin vesnik
    Ti si jedan od mozda jos 5 osoba u istoriji b92 koje kapiraju da su Vestbruk i OKC napravili taj trend da bekovi hvataju lopte zbog brze tranzicije. Nemoj da se bezveze raspravljas sa likovima koji ne znaju ni osnovna pravila kosarke...
    (Kozuki Oden, 30. mart 2021 10:15)

    # Link komentara

  30. @Rasel Vestbruk je svakako ispisao mnoge stranice NBA istorije, a sve su opet na individualnom polju, a kao igrac svog tima nije osvojio nista i po tome ce biti upamcen.
    (Quezon, 30. mart 2021 08:37)
    Netacno. Bice upamcen kao fizicki najspremniji igrac ikada. Sa najsnaznijim zakucavanjima koje smo mogli da vidimo. Covek je cudo prirode, imao povredu kao D Rose, a i dalje skace kao nindza. Jedan je Russ.
    (6,50, 30. mart 2021 10:15)

    # Link komentara

  31. @zvezdin vesnik, da li si realan, on jedan od najboljih plejova, haha.
    Molim te otidji na YouTube pa pogledaj kako WB nabija 3d, kad vec ne gledas tekme.
    (Baustelac, 30. mart 2021 10:12)

    # Link komentara

  32. Aleks
    Ti bi mogla da prestanes da etiketiras, a nastavak komentara o tome da li je moguce ciniti saigrace boljim igracima nego sto jesu opet pokazujes da nemas pojma o kosarci...
    (Kozuki Oden, 30. mart 2021 10:12)

    # Link komentara

  33. Joj ljudi koji kazu kao Jokic koji nema nista osvojeno, Westbrook je bio u super jakoj Oklahomi sa Durentom i Hardenom, a i ostale pozicije su im bile izuzetno solidne. Durant i Harden su pobegli od njega glavom bez obzira.
    (DM32, 30. mart 2021 10:10)

    # Link komentara

  34. @Quezon
    A sta je Jokara, Joookaaa nasa osvojio? Igra u presmesnom timu, drugi je igravlc fransize, matori Skola ga ponizava na SP. Po tome ce ostati upamcen.
    (hm, 30. mart 2021 10:08)

    # Link komentara

  35. Westbrook je prevarant. Igra samo za rekorde, nista drugo. Tako je vec 4 godine.
    (Baustelac, 30. mart 2021 10:06)

    # Link komentara

  36. Zbog komentatora ovde,pogotovo onih kao sto je "Kikujiro" mislim da ne bi mogao da gotivim Jokica pa makar da mi je rodjeni brat,a inace obozavam tip igraca kao sto je Jokic,Bird,Ginobili. "Jokic ima mnogo lose saigrace i cini ih boljima" Pitam se kako su oni toliko placeni i kako uopste igraju u Nba. Stavite Karija,Chris Paula u Denver umesto Jokica i bice na istoj poziciji. Pa sta Kari da kaze,videli smo Golden Stejt prosle godine,najgori tim. Sinoc pobedise odmah po njegovom povratku a nisu mogli da se sastave. Sta bi da je Denveru uvek pljuvani Wigins druga napadacka opcija,a Marey je tri puta bolji defanzivac.
    (Beks, 30. mart 2021 09:57)

    # Link komentara

  37. лик је један од најбржих играча у лиги, ако не и најбржи, логично би било да га и пусте да ухвате скок како би повукао контру коју решава или лаким поенима или атрактивном асистенцијом у 99% посто случајева. Много непоштовања за једног од најбољих плејмејкера у историји.
    (Звездин весник, 30. mart 2021 09:34)
    U kom svijetu ti živiš? Da li je igrač brži sa loptom ili bez lopte? Da li je lopta brža kada je neko baci preko pola terena ili kad je neko prevede preko pola terena? Vestbruk je brz, ali ipak usporava igru svojim skokovima.
    (MethodManWu, 30. mart 2021 09:55)

    # Link komentara

  38. San Antoni sve vise razocarava.Primiti 41 poen za 12 minuta je sramota.
    (PAOK, 30. mart 2021 08:49) # Link komentara
    Jesu trenutno u losoj formi ali su u plejof zoni i imaju 23/21 sto je odlicno imajuci u vidu da su dosta limitirani, pogotovo sad bez Oldridza i da se realno od njih nije ocekivao plejof pre pocetka sezone
    (Anonimus, 30. mart 2021 09:55)

    # Link komentara

  39. Lik koji je obesmislio "TD" kategoriju...Lik koji je obesmislio poziciju pleja.Pravi plejmejker igra u Finiksu trenutno,na primer.Harden je pojam za njega u odbrani jer je Vestbruk i ne igra,igrač kojeg on treba da čuva uvek je slobodan jer ovaj pod košem traži skokove..."Monstruozni" Vestbruk je monstruozno zakucao Vašington na dno slabašnog istoka.
    (goblin, 30. mart 2021 09:54)

    # Link komentara

  40. jedan od najboljih plejmejkera u istoriji. ne vole ga samo oni koji ne prave razliku između NBA i evropske košarke.
    (Ra, 30. mart 2021 09:52)

    # Link komentara

  41. Koliko god da je Sabonis all star mislim da bi Indijana igrala bolje bez njega. Svaku loptu carini, sve mora preko njega i nekako to izgleda na silu. Kada nije u igri Indijana ima mnogo brzi protok igre, preti sa vise strana, a ne preko njega non stop. Turner je jaci odbranbeni igrac od njega, a u napadu se prakticno ne vidi i ako sada kao funkcionisu zajedno. Mislim da bi Indijana bila opasniji tim bez njega i ako se mnogi verovatno nece sloziti.
    (Vin, 30. mart 2021 09:40)

    # Link komentara

  42. Koliko komentara pominje Jokića, neverovatno, kakve Jokić ima veze? Mlađi je 6 godina, a nije igrao u timu sa Hardenom i Durentom, kada bude imao takve saigrače, možemo porediti Jokića i Vestbruka.
    (Kecman, 30. mart 2021 09:40)

    # Link komentara

  43. Harden i Westbrook najveci nabijaci statistike u istoriji kosarke...posebno Westbrook znaci lik placa saigracima da mu se sklone na skok...FUJ!
    (Nemanja, 30. mart 2021 08:35)

    У ком свету ти живиш друже? Прочитао си од некога да му се склањају за скок и цепаш ту причу. Мани се тога, лик је један од најбржих играча у лиги, ако не и најбржи, логично би било да га и пусте да ухвате скок како би повукао контру коју решава или лаким поенима или атрактивном асистенцијом у 99% посто случајева. Много непоштовања за једног од најбољих плејмејкера у историји.
    (Звездин весник, 30. mart 2021 09:34)

    # Link komentara

  44. Ovaj covek ima sve..razbija. A sto se tice face..smrzo bi se da ga vidim nocu u 3. Da ovakvu statitiku ima neko drugi vi bi rekli, majstor.
    (ccc, 30. mart 2021 09:33)

    # Link komentara

  45. Zanimljiva ekipa, ako nastave sa dobrom formom mogli bi da se uguraju u prvih 10 i doigravanje.
    (Milan, 30. mart 2021 09:33)

    # Link komentara

  46. Spavaš li mirno Nikola Jokiću?
    (t. b., 30. mart 2021 09:32)

    # Link komentara

  47. Njemu je bitna samo lična statistika. Briga njega za tim.
    (..., 30. mart 2021 09:17)

    Da, 21. asistencija i bas ga briga za tim?
    (xxx, 30. mart 2021 09:25)

    # Link komentara

  48. Vasington kida!
    (PRSKAJ POLIVAJ!!!, 30. mart 2021 09:23)

    # Link komentara

  49. Само острашћени Срби могу да кажу за партију 35/14/21 да је набијање статистике. Да је ово Јокић урадио, пао би сајт од коментара... Ни ја не волим Вестбрука, али срамота је да се ове бројке омаловажавају.
    (Боки, 30. mart 2021 09:21)

    # Link komentara

  50. Bože koliko dece ovo komentariše. Jokic ima vrlo slabe saigrače i drži se dosta dobro. Pogledajte njegove igre, u napadu je naoružan kao Američki vojnik. On čini saigrače boljim, ovaj Westbrook samo čini da sve što valja beži od njega.
    (Semir, 30. mart 2021 08:57)

    Eneee, što bi rekli moji Čačani. Da je Jokić imao 21 asistenciju, pisali biste da on saigrače čini boljima i kako je to nešto neviđeno. Vi kukate ako on nema TD.
    Niti Jokić niti Vestbruk ni bilo ko drugi ne može da učini saigrače boljima, to je glupa floskula koja u realnosti nema smisla. Ako nekog "spajaš s košem" kako vi to nazivate - time ga ne činiš boljim. Jedino je istina da asistencija čini dva igrača srećnim. Najbolje bi bilo da prestanete da se skupljate na vestima o Embiidu, Janisu, Hardenu, Vestbruku itd kako biste ih pljuvali.
    (Aleks, 30. mart 2021 09:21)

    # Link komentara

  51. Koji je u trci za MVP nagradu...

    Ako se već po statistici to gleda.
    (GM, 30. mart 2021 09:20)

    # Link komentara

  52. Njemu je bitna samo lična statistika. Briga njega za tim.
    (..., 30. mart 2021 09:17)

    # Link komentara

  53. Najgori su ovi sto prozivaju i lazu kako bi predstavilu Vestbruka kao nekog amatera. Lik upise 21 (?!) asistenciju, a ovde ga prozivaju da nabija statistiku!
    (Kozuki Oden, 30. mart 2021 09:14)

    # Link komentara

  54. Za sve što troluju po pitanju Jokića podatak da je Džordan prvu titulu uzeo sa 28 godina.
    (Ckoi011, 30. mart 2021 09:12)

    # Link komentara

  55. GOAT
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    u nabijanju statistike
    (maticeee, 30. mart 2021 09:09)

    # Link komentara

  56. Nekad je u OKC bar kucao za spice,sad samo juri Oskara Robertsona i te TD i jos 1 sezonu sa tripl dabl prosjekom.
    Kornjaca i vrstan matematicar. Od prstena samo burma.
    (Kanidja PG, 30. mart 2021 09:07)

    # Link komentara

  57. Gledao sam sinoć utakmicu i prosto mi se smučio. Prvo gleda da nabije asistencije, non stop samo dodaje dok ne dođe do 10. Usput malo poena takođe do 10 (sinoć 13 na poluvremenu) i onda se baci na skokove da ih prosto otima. Toliko očigledno da samo gleda kako da postigne td da je prosto žalosno...
    (panter pudlica, 30. mart 2021 09:04)

    # Link komentara

  58. 21 asistencija. Stvarno treba da ga je sramota sto tako nabija statistiku i pronalazi saigrace. Fuj. Nabijac statistike.
    (Straight Outta München, 30. mart 2021 09:03)

    # Link komentara

  59. Rasel Vestbruk je svakako ispisao mnoge stranice NBA istorije, a sve su opet na individualnom polju, a kao igrac svog tima nije osvojio nista i po tome ce biti upamcen.
    (Quezon, 30. mart 2021 08:37)

    Neće biti ni po individualnoj statistici. Ne samo zato sto nije osvojio ništa, nije jedini, ali nije nikakav lider, ni u OKC nije bio, bio je Durent, posle odlaska Durenta je bio samo trubonja. Barkli, Meloun, i dan danas ih ljudi pamte zbog njihove igre, znanja na terenu, lideri ekipe, borbenost itd, iako nisu osvojili prsten.
    (JPR24, 30. mart 2021 09:02)

    # Link komentara

  60. Rasel Vestbruk je svakako ispisao mnoge stranice NBA istorije, a sve su opet na individualnom polju, a kao igrac svog tima nije osvojio nista i po tome ce biti upamcen.
    (Quezon, 30. mart 2021 08:37)

    Kao i Jokić, 0 titula, 0 velikih finala i 0 MVP-a.
    (Barbos, 30. mart 2021 09:01)

    # Link komentara

  61. Bože koliko dece ovo komentariše. Jokic ima vrlo slabe saigrače i drži se dosta dobro. Pogledajte njegove igre, u napadu je naoružan kao Američki vojnik. On čini saigrače boljim, ovaj Westbrook samo čini da sve što valja beži od njega.
    (Semir, 30. mart 2021 08:57)

    # Link komentara

  62. Svaka čast, sve je to lepo, ali njegova statistika ne vodi do pobeda na žalost.
    (mighty banana, 30. mart 2021 08:51)

    # Link komentara

  63. San Antoni sve vise razocarava.Primiti 41 poen za 12 minuta je sramota.
    (PAOK, 30. mart 2021 08:49)

    # Link komentara

  64. Rasel Vestbruk je svakako ispisao mnoge stranice NBA istorije, a sve su opet na individualnom polju, a kao igrac svog tima nije osvojio nista i po tome ce biti upamcen.
    (Quezon, 30. mart 2021 08:37)

    Ko Jokić.
    (cxy, 30. mart 2021 08:48)

    # Link komentara

  65. Lik Longli je GOAT za Vestbruka.
    (ime, 30. mart 2021 08:48)

    # Link komentara

  66. Harden i Westbrook najveci nabijaci statistike u istoriji kosarke...posebno Westbrook znaci lik placa saigracima da mu se sklone na skok...FUJ!
    (Nemanja, 30. mart 2021 08:35)

    Slazem se, dodao bih samo jos i Jokica koji takodje nema nista osvojeno..
    (xyz, 30. mart 2021 08:44)

    # Link komentara

  67. Fenomenalno.
    Dovoljno za 23. mesto na Istoku
    (Mladen, 30. mart 2021 08:38)

    # Link komentara

  68. Da je ovo jokara uradio pa mislim da bi se sajt ugasio od komentara.
    (..., 30. mart 2021 08:38)

    # Link komentara

  69. Rasel Vestbruk je svakako ispisao mnoge stranice NBA istorije, a sve su opet na individualnom polju, a kao igrac svog tima nije osvojio nista i po tome ce biti upamcen.
    (Quezon, 30. mart 2021 08:37)

    # Link komentara

  70. Harden i Westbrook najveci nabijaci statistike u istoriji kosarke...posebno Westbrook znaci lik placa saigracima da mu se sklone na skok...FUJ!
    (Nemanja, 30. mart 2021 08:35)

    # Link komentara