1. Današnji košarkaši jesu brži (za nijansu), eksplozivniji (za nijansu), ali su mnogo neprecizniji (za klasu), neinteligentniji (za dve klase) i fizički slabiji ( nekad su mišići bili prava teretana, a sad su hemija). Ukoliko je brzina toliko napredovala, kako je to Džesi Ovens trčao deset sekundi sto metara 1936., a sada je rekord nekih četiri desetinke brži, sa sve listom od pedeset dozvoljenih sredstava i stotinak nedozvoljenih? A Džesi je od dopinga imao samo viski i jabuku, trčao u kaljačama od pola kile...takvih primera ima koliko hoćeš...
    (Futre, 18. januar 2021 13:00)
    ...
    Za nijansu i klasu kažeš.? Pa ti moraš da turiš naočare, osim ako ne porediš košarku od 2010 i ove danas u 2021. Košarka iz 2000 godine je već dabelo zaostala, a kamoli ona iz sedamdesetih, osamdesetih...Čoveče ovi danas lete.Što se pameti tiče, lako je donositi prave odluke u prvoj brzini u odnosu na pun gas u petoj. Tu se i priča o preciznosti završava. Način treniranja, struka, ishrana i mnogo akumuliranog znanja i iskustva današnji profesionalni sport čini ovakvim kakvim jeste. Što se dopinga tiče on je oduvek postojao čak i te 1936. Danas je i on napredniji. Atletika je specifičan sport, kao i podizanje tegova isl. Tu kreativnost, taktika, strategija, pa čak i neke jako kompleksne motoričke sposbnosti koje zahteva recimo košarkaška ili fudbalska igra nisu potrebne. Tu se pre svega radi o samo određenim krajnjim fizičkim limitima ljudskog tela. Ovamo je mnogo više elemenata u igri.
    (NekoKo, 19. januar 2021 02:52)

    # Link komentara

  2. Ovaj momak je već sad najbolji srpski košarkaš svih vremena, čovjek je ralica - 130 kila na 213 cm, novi Sabonis - ovi crnci se odbijaju od njega ko gumeni klikeri ! Šuter, asistent i skakač - tripler ! Prva petorka NBA, 2 x Allstar, Rookie godine...Kompletan košarkaš ; ono što je Ćosić igrao u Europi, to ovaj igra u ligi ljudoždera ! Jest da je preciznost u NBA zadnjih 20 godina pala i da se nekad tolerirala ekstremno gruba igra, ali postati jedan od 10 najboljih košarkaša svijeta nije mala stvar. Od srpskih igrača u NBA su prije njega ostavili najdublji trag Divac i Stojaković, no za razliku od Jokića su bili prilično jednodimenzionalni ; Stojaković je bio "samo" odličan trojkaš, a Divac "samo" odličan skakač. I obojica dobri asistenti. A ovaj je sve ; i odličan šuter i asistent i skakač !
    (djedmedjed, 18. januar 2021 19:32)

    # Link komentara

  3. Jer to onaj što je grejao klupu kod Djordjevića?
    (Alex, 16. januar 2021 18:03)

    Ne, to je onaj što ga je mladi talenat Skola odučio od basketa.
    (Futre, 18. januar 2021 13:06)

    # Link komentara

  4. Kako je nekad igrao Konors pa Lendl ili Beker. Oni bi oduvali Nadala i Djokovića sa 6:2, 6:1, 6:2. Mislim to su hteli reći ovi što uporedjuju sadašnje i nekadašnje košarkaše. Ali ne računaju na jednu PROSTU stvar: svi sportovi napreduju pa i košarka. Ovo pričam već deseti put ali ne vredi. Ne shvataju ljudi da su današnji košarkaši neuporedivo brži, eksplozivniji, precizniji i šta sve ne. Pre svega mislim na one igrače koji ne igraju glavne uloge u svojim timovima. Danas ih ima na stotine onih koji su veoma kvalitetni ali od superstarova ne dolaze do izražaja. I na kraju nekada su ekipe imale jednog superstara neke nijednog neke najviše dva. Ako neko želi možemo i da nabrajamo. Uostalom u izboru all star igrača često se zapitamo kako za mnoge nije bilo mesta a nekada su se ljudi za nmoge pitali šta će ovaj tu. Pa tu je bio jer nije bilo više od 20 megazvezdi. Danas ih ima oko 50. Pozdrav.
    (Vlada Slon, 17. januar 2021 10:17)

    Današnji košarkaši jesu brži (za nijansu), eksplozivniji (za nijansu), ali su mnogo neprecizniji (za klasu), neinteligentniji (za dve klase) i fizički slabiji ( nekad su mišići bili prava teretana, a sad su hemija). Ukoliko je brzina toliko napredovala, kako je to Džesi Ovens trčao deset sekundi sto metara 1936., a sada je rekord nekih četiri desetinke brži, sa sve listom od pedeset dozvoljenih sredstava i stotinak nedozvoljenih? A Džesi je od dopinga imao samo viski i jabuku, trčao u kaljačama od pola kile...takvih primera ima koliko hoćeš...
    (Futre, 18. januar 2021 13:00)

    # Link komentara

  5. Ovi ovde su nadmeni ono kao bokseri pre meceva,vredjaju bivse sportiste,pricaju sta i kako bi bilo,samo to nece videti. Tako su pricali kada je Dzordz Forman odlucio da se vrati boksu 10 godina nakon povlacenja,da ne bi trebao to da radi,kad ono Big Dzordz izredja sve i nakon 1974 ponovo postane sampion 1994 godine. Ovi iz komentara bi mu tada objasnili da ce ga Sampion od 26 godina ubiti jer je mnogo jaci napredniji od Alija i Frejzera!!!!
    (Beks, 17. januar 2021 18:15)

    # Link komentara

  6. Sloncicu Jamal Craford je igrao protiv Dzordana. A 2019 ubacio 51 poen sa 40 godina u modernoj "atomskoj" kosarci. Ibrahimovic je 2003 igrao protiv Maldinija i ostalih,sada sa 40 dominira protiv instagram generacija!!
    (Beks, 17. januar 2021 17:01)

    # Link komentara

  7. Jokić ne može ni da vezuje pertle Dzordanu, a najmanje da bude u bilo kakvom
    poređenju sa najboljim ikada. Dzordan je driblao u letu, imao je srce lava i
    jednostavno je milion nivoa iznad svih, pa i našeg medijskog zlatnog dečka
    Jokića. Jokić nije ni njabolji naš košarkaš, nije ni u top 10. Ali, naravno, protiv tastatura klinaca sa viškom vremena i manjkom inteligencije, zaludna je rasprava.
    (simke, 17. januar 2021 14:40)

    # Link komentara

  8. Vi koji cenite više ondašnju košarku jednostavno tvrdite da su oni bolji od ovih bez ikakvih dokaza. To bi moglo biti i stvar ukusa. Ja tvrdim i mogu da dokažem da se sada više trenira, više novca je u igri, a PROSTO ne mogu da verujem da vi mislite da je košarka nazadovala. Čime to dokazujete. Samo na osnovu "stvar ukusa". Po čemu je Džordan boli od Lebrona. Po titulama? Imaju ih mnogi koji nisu učestvovali u osvajanju istih ili možda malo. Nemaju ih mnogi koji su vrh i ondašnje i sadašnje košarke. Stokton, Malone, Ajverson, Antetokompo ili kako se već zove, i mnogi mnogi drugi. Statistički Lebron je dominantniji u svakom pogledu. Al opet nije bolji jer to je nemerljiva stvar. Ali da je kvalitet košarke bolji onda nego sad može reći samo strastveni navijač nekoga ili nečega. Kao primer navešću vam ski skokove. Nekada su redovno skakali sa vrha skakaonice a danas koliko se razvio taj sport i sa pola skakaonice osrednji skakači skoče do kritične tačke. A ima primera i u kolektivnim sportovima. Fudbal onda i sad, rukomet specijalno i td i td
    (Vlada Slon, 17. januar 2021 14:37)

    # Link komentara

  9. @slon Apsolutno ti prilici taj nik,najpre poredis individualni sport sa timskim a upravo Federer i ostali su skroz druga generacija i i dalje su bolji od novih kao veterani. A sledece 50 superstarova hahaha,a nema vise od 10 onih pravih,kakva nerealna masa,sta ce Gober na all staru? :D
    (Beks, 17. januar 2021 11:39)

    # Link komentara

  10. Kako je nekad igrao Konors pa Lendl ili Beker. Oni bi oduvali Nadala i Djokovića sa 6:2, 6:1, 6:2. Mislim to su hteli reći ovi što uporedjuju sadašnje i nekadašnje košarkaše. Ali ne računaju na jednu PROSTU stvar: svi sportovi napreduju pa i košarka. Ovo pričam već deseti put ali ne vredi. Ne shvataju ljudi da su današnji košarkaši neuporedivo brži, eksplozivniji, precizniji i šta sve ne. Pre svega mislim na one igrače koji ne igraju glavne uloge u svojim timovima. Danas ih ima na stotine onih koji su veoma kvalitetni ali od superstarova ne dolaze do izražaja. I na kraju nekada su ekipe imale jednog superstara neke nijednog neke najviše dva. Danas većina ekipa ima dva superstara a dosta njih i 3. Naravoučenije više kvalitetnih igrača veći kvalitet. Ako neko želi možemo i da nabrajamo. Uostalom u izboru all star igrača često se zapitamo kako za mnoge nije bilo mesta a nekada su se ljudi za nmoge pitali šta će ovaj tu. Pa tu je bio jer nije bilo više od 20 megazvezdi. Danas ih ima oko 50. Pozdrav.
    (Vlada Slon, 17. januar 2021 10:17)

    # Link komentara

  11. Napred Nikóla, smelo i neodgovorno! Ipak je to samo igra.
    (Petar Detlić, 17. januar 2021 04:02)

    # Link komentara

  12. Nije najbolji asistent lige
    (Vestbruk 11,3, 16. januar 2021 23:22)

    # Link komentara

  13. Jok s greatness is much more subtle, and if you don t watch his games regularly / you might miss it. For example, take the comparison between Westbrooks and Jok s MVP/3D campaign:
    Jok has a low time of possession and is one of the few players who make more passes than he receives. He’s making 80.2 passes/g and receiving 66.3 passes/g. By comparison, Westbrook has more than 2x the time of possession/g, and makes 66.4 passes/g while receiving 79.1 passes/g.
    So Jok creates much more than RW, on stupidly high efficiency – and he introduces another quality to the game – time efficiency.
    (Kikujiro, 16. januar 2021 18:49)

    Few sa neodredjenim članom a znači nekoliko (a few), bez člana few znači malo. The few takodje znači ne veliki broj (malo) nečega ali kada se miski na sve pojedine. U tvom smislu je a few.. Odmah zatim ide who makes, ne who make. He's making, je present continious tense i služi za radnju koja se dešava dok govoriš, trenutno (može i za nešto što se planira u budućnosti). U ovom smislu koji navodiš se koristi simple present tense. Takodje, retko kada ćeš u govoru čuti da se počinje sa for example, barem ne u tom smislu. Oni to uglavnom kažu for instance. Regularly nije netačno, ali ćeš i to jako retko čuti u običnom govoru, kod Amera nikada. Kondicional u prvoj rečenici ti je potpuno pogrešan, pomešao si prvi i drugi kondicional. Uopšte, sintaksa ti je loša, vidi se da su rečenice bukvalni prevodi sa srpskog. Nisu baš u duhu engleskog jezika.
    BTW, nisam nimalo maliciozan, već ti samo ukazujem na greške kako bi unapredio jezik.
    (Lala iz Banata, 16. januar 2021 23:16)

    # Link komentara

  14. @Inadzija koji si ti balvan pa ja sad tek vidim ovu recenicu teze ce grublji igrac naucuti da sutira,finte suta,gospode Boze a postavio sam linkove gde Juing sutira sa svih pozicija na terenu,fintira,sutira iz fadewaya,ide na ulaz,pogadja horog,covek je sve imao i onda ti koji ne znas apsolutno nista ali nista o kosarci napises ovo :DD
    (Beks, 16. januar 2021 22:56)

    # Link komentara

  15. @Inadzija Kevin Durant "Svakome ko dodje u moju kucu pustam highlighte Majkl Dzordana" Durant "Dzordan bi i danas bio najbolji igrac lige" kaze covek ladno danas su igraci spremiji nego ranije,tacno bre Jokic je brzi,spremniji od Davida Robinsona,Juinga,Melouna 😂😂😂 Joe Ingles je spreminiji i talentovaniji od Kukoca,kao i Riki Rubio,a Kawhii Leonard je brzi,spremniji i skocniji od Majkl Dzordana 😂😂 Paskal Siakam je daleko iznad Skoti Pipena,a Janis je daleko talentovaniji i bolji suter od Birda 😂 Danasnji svaki igrac sve ima,ma to je cudo!!! Vasi komentari su dno dna,sad mi je bas drago sto je rezervni centar Argentine 2002 u 2019toj unistio Jokica. Kad vidim ovako bedne komentare!!! Dzejson Kid draft 94,Dirk draft 97 titula protiv "spremnijih" lebrona,wejda i bosha!!!
    (Beks, 16. januar 2021 22:11)

    # Link komentara

  16. Ricky Rubio,Joe Ingles bivsa rezerva Barselone igraju startne postave u danasnjoj "atomskoj" kosarci a ovde neki prozivaju Dzordana,Robinsona,Juinga,Postara...Jokic moze da isprati cuvare ali eto oni to ne bi mogli,Jokic moze da deli Asistencije i sutira sa svojih 3 na sat ali eto Bird bi...sa kim ja uopste polemisem,pa bivsi igraci bi bili jos bolje fizicki spremni u danasnje vreme,vecini bi jos vise odgovara brza i suterska igra,jurnjava u tranziciji. Pazite igrac sa Dzordanovog drafta Kevin Willis je bio u stanju da bude u Nba ligi sa 45 godina 2007 godine,cuveno je njegovo kucanje preko tadasnjeg rukija Paula Milsapa koji je sada u Denveru,Pol Pirs,Carter,Hil,Craford su kao veterani bili u stanju da igraju u Nba a ovde se prica o nekim od najvecih igraca svih vremena ejjjj.
    (Beks, 16. januar 2021 22:01)

    # Link komentara

  17. Napred Nikóla, smelo i neodgovorno! Ipak je to samo igra.
    (Petar Detlić, 16. januar 2021 21:51)

    # Link komentara

  18. @Locutus prangijanje udaljen od reketa,ako ce ti biti lakse. Majkl Dzordan je daleko brza,vestija i atletski bolja verzija Kawhii Leonarda koji forsira slicnu igru,koji je osvojio titulu protiv tog istog Karija,kome fali Durant da zavrsi posao i pored koga Igudala osvaja MVP. Bullsi su imali tim da menjaju konstantno Dzordana,pippena,harpera na kariju,kleyu koji su jos jednom ubili Iman Shumpert i Mattew Delavedova. Inace ako niste znali Robert Horry je bio najbolji visoki igrac 90tih,zajedno sa Sam Parkinsom...pa jer sutirali su trojke ahahahahahaha!!!! Pa Larry Bird je mogao apsolutno sve na terenu kao i Jokic od pas igre do suteva,samo je bio jos brzi pre povrede ledja. Dok se Jokic nije pojavio argumenti su vam bili brzina,atletske sposobnosti a sad kad jedan spori ne atleta dominira,spustaju je svi igraci u istoriji po svakom osnovu,samo da bi se prikazalo kako je Joka svemocan,MJ je i sa 40 godina igrao protiv all star igraca uspesno a koji su osvajali titulu 2011 godine. Laici!!!
    (Beks, 16. januar 2021 21:38)

    # Link komentara

  19. @Inadzija Ne vredi objasnjavati pojmasima kao sto si ti. Ti trojkasi su sutirali 40% i 42% uopste iz igre protiv Delavedove i Shumperta 2016,Delavedova je mogao da juri karija ceo mec a Dzordan koji je trenirao kao nenormalan zajedno sa svojim saigracima bi bio jos spremniji,Kukoc bi sutirao 15 trojki na mecu ako je potrebno,Bullsi su bili i masina za koseve kad god bi igrali sa run and gun ekipom! @Gile pokrij se usima molim te ko brata,posle svi mojih objasnjenja nemam nameru laicima vise nista da objasnjavam. Likovi koji su draftovani 90tih dobili su Majami Heat 2011 godine,Tim,Manu,Toni osvajali su i 2003 i 2014 godine,kakva bre zal za mladost ili imas siru sliku ili si povrsan kao sto si ti. Pa Juing je inace sporiji od Jokica,slabiji atleta itd 😂😂 Koliko ljudi mogu da lupaju gluposti samo jer zele da nekoga izdignu u odnosu na sve ostale u istoriji i predstave ligu gde je All Star Rudy Gober koji nema ni delic talenta pomenutih igraca,kao nesto nevidjeno a meceve uopste i ne gledaju.
    (Beks, 16. januar 2021 21:25)

    # Link komentara

  20. @Locutus Toliko si bistar da mislis da je distanca samo sut za 3 poena,dakle sutevi sa svih pozicija sa 6 metara,iz uglova,duge dvojke,koje isto izvlace visoke igrace iz reketa. I tako Juing pogodi 10 dugih dvojki,par post,fadeway,ulaz,bacanja..38 poena a tvoj Tauns sa sve tim trojkama ne moze ni da pridje playoffu,korisniji ispadne Gober. A ovaj sa nabrajanjem Evropskih igraca,pa onda su samo najbolji evropljani mogli,sad moze i Bertans,Rubio i Dzared Dadli jos uvek moze biti deo Nba lige :)
    (Beks, 16. januar 2021 17:41)


    Biće da ti ne poznaješ teminologiju. Prvo onaj polukrug ispod obruča je "no čarge" zona. Zatim imaš pravougaonik koji se zove reket. Zatim prostor između reketa i linije za 3 poena koji se zove poludistanca. Iza linije za 3 poena ti je distanca. Ko ne veruje, neka gugla.
    (Locutus, 16. januar 2021 21:11)

    # Link komentara

  21. @Marko
    Ma da nije malo zal za mladost,imali 18-19 godina lozili se na sportiste i idealizovali ih sto prilici mladoscu,ustajali nocu jer predavanja na faksu mogu i da se prespavaju,danas dosle godine,surova stvarnost,malo zene deca,malo vise poslovi,sefovi,nema se vremena ni za highlights-e kako treba pa ajde da se tesimo da ovo sad nista ne valja.E ja pamtim i Dzondara sto bi rekli braca Romi,i realno je da je ovo danas toliko otislo napred da to skoro nije isti sport,nikad vise fenomenalnih igraca u prime-timeu,pricas o evropskim polovnjacima a sem par matoraca tipa Teo,Rudi,Spanulis bukvalno sve sto vredi je u NBA,atomska kosarka sa tendencijom da bude sve bolja i u takvoj podeli karata nas covek koji za tvoju informaciju odavno vise nije debeljko radi nevidjene stvari maltene svaki dan,secas se Danilovica kad je jednom dao onih 7 trojki,godinama se pricalo o tom "cudu",a sad imas privilegiju da nas zemljak svako drugo vece pise neke istorije.A sto se statistike tice kada je generacija pok.Kobija obarala rekorde i tada se to nipodastvalo i prizivao Dzordan,opet kada je on,Barkli i ekipa rusila dotadasnja dostignuca,ma to je cirkus,Leri i Medzik to je bilo prava stvar,naravno i u njihovom prime-time prizivala su se vremena istinske kosarke a ne ove konfekcije,Vilt,Rasel i drustvo,kao i u zivotu uvek je trava nekad bila zelenija,ali kad stavis sve predrasude po strani i das sansu sadasnjici kada je kosarka u pitanju shvatis da si srecnik jer si savremenik sa ovim danas
    (gile pecinci, 16. januar 2021 20:28)

    # Link komentara

  22. Srbija je zemlja kosarke!Kakve je sve kosarkase i na prvom mestu dobre ljude imala,ovaj nije ni u prvih pedeset.Moze tamo u onom cirkusu da nabija statistiku,ali kad dodje tamo,gde su drugi igrali,u nasu Srbiju,ispadne prosecan igrac.Misko placa vesti.NIKAD ON NECE BITI IGRAC.Molim vas da kad spominjete velikog Jordana,ne spominjete ovog Jokica!!!
    (CikaKure, 16. januar 2021 20:28)

    # Link komentara

  23. @Beks,

    teže je igrati odbranu danas nego pre 25 godina, jer se sve svira kao faul, pod sve mislim na svaki kontakt. I još jedna stvar lakše će se igrač navići na grublju igru pre nego što će grublji igrač "naučiti" veštine šuta, finte i ševanja. Misliš da bi Juing mogao da čuva Jokića, da u reketu, ali on ne bi mogao da ga juri po terenu niti Entoni Dejvisa. Džordžan ne bi mogao da čuva Stefa konstantno celu utakmicu. I Voriorsi iz 2018. bi sravnili sa zemljom Bulse iz 1996. nema šanse da bi Rodman mogao da čuva Durenta, niti bi mogli da se odbrane od trojki, tako da: dans su igrači mnogo bolji, spremniji i talentovaniji nego pre 25 godina.
    (Inadžija, 16. januar 2021 20:02)

    # Link komentara

  24. Svaka cast Nikola, ali poredjenje sa Dzordanom vam nije trebalo draga redakcijo.
    (voja, 16. januar 2021 19:51)

    # Link komentara

  25. A na tabeli 7 na zapadu, koja je poenta... ove licne statistike, u vreme Medzika i Dzordana ova urucenja se nisu racunala kao asistencije, da jesu onda bi Medzik imao 50+ po mecu...
    Dakle danasnja NBA se svela na 10 statisticara koji se zabavljaju sve ostalo je nebitno, a vi nas bombardujete glupostima...
    (mich, 16. januar 2021 19:04)

    # Link komentara

  26. Jok s greatness is much more subtle, and if you don t watch his games regularly / you might miss it. For example, take the comparison between Westbrooks and Jok s MVP/3D campaign:
    Jok has a low time of possession and is one of the few players who make more passes than he receives. He’s making 80.2 passes/g and receiving 66.3 passes/g. By comparison, Westbrook has more than 2x the time of possession/g, and makes 66.4 passes/g while receiving 79.1 passes/g.
    So Jok creates much more than RW, on stupidly high efficiency – and he introduces another quality to the game – time efficiency.
    (Kikujiro, 16. januar 2021 18:49)

    # Link komentara

  27. Jokic budja statistiku a denver kuburi
    (djuro, 16. januar 2021 18:46)

    # Link komentara

  28. Basketball_Guru,u vreme interneta,tako lako se moze naci info dali je Meloun bio sampion ili ne,ali svakako bio odlican igrac
    (Zvone, 16. januar 2021 18:40)

    # Link komentara

  29. Takodje je uspeo i da pljune , posle utakmice, dalje od M.Dzordana, tako da sve govori u prilog ko je zapravo gazda. M.Dzordan ili debeljko iz Vojvodine koji ne moze od zemlje da se odlepi.
    Kakva je nekada NBA liga bila, majko mila. Ovo danas je cirkus od polu-talenata i rezervi iz Evrope. Ovi polu fabrikati ( ne bi li gazde NBA lige postigle rasni balans) su bukvalno unistili kosarku u USA.
    (Marko, 16. januar 2021 18:37)

    # Link komentara

  30. [link] Karl Malone 56 poena,uglavnom sutevima sa distance,jedna trojka iz teske pozicije. Znas Locutuse,distanca..nesto sto danas rade Lenard,Butler,Durant. Postar ozbiljan suter,a to sto je nekima od vas suter samo onaj koji gadje trojke je druga stvar,to sto Myles Turner gadja 3 trojke po mecu je stvar ere,gadjao bi ih i postar danas 5 po mecu verovatno a Bird 10. Turner bi promasio 90% ovih suteva Malonea,jer mu kao suter nije ni blizu.
    (Beks, 16. januar 2021 18:36)

    # Link komentara

  31. Samo napred matori samo cepaj samo cvrsto samo hrabro
    (majstor, 16. januar 2021 18:19)

    # Link komentara

  32. Jer to onaj što je grejao klupu kod Djordjevića?
    (Alex, 16. januar 2021 18:03)

    # Link komentara

  33. "Patrik Ewing Jump Shoot Compilation" a mozes pogledati i mec protiv Shaqa koji sam postavio pa ces se iznenaditi da Distanca ne znaci sut za 3 poena,verovao ili ne to mogu biti sutevi sa sest metara,Tauns dve trojke 6 poena,Ewing 5 dvojki dugih dvojki 10 poena,bacanja sutirao 74% odlicno za centra,poena je da bi bez problema mogao da adaptira sut za 3 u modernoj nba,ali nekome ko je znao sve sto i on to uopste nije potrebno. Embid je dao 45 bez ijedne trojke a Tauns je i soft,tanak u defanzivi,samo mu Butler u jednoj jedinoj sezoni doneo playoff.
    (Beks, 16. januar 2021 17:48)

    # Link komentara

  34. Posle Stiv Neša i legendarnog San Antonia. Nikolinim ulaskom u ligu NBA ponovo može da se gleda.
    Nijedan sport nije nedokučivi totem već igra.
    (kentaur, 16. januar 2021 17:46)

    # Link komentara

  35. @Locutus Toliko si bistar da mislis da je distanca samo sut za 3 poena,dakle sutevi sa svih pozicija sa 6 metara,iz uglova,duge dvojke,koje isto izvlace visoke igrace iz reketa. I tako Juing pogodi 10 dugih dvojki,par post,fadeway,ulaz,bacanja..38 poena a tvoj Tauns sa sve tim trojkama ne moze ni da pridje playoffu,korisniji ispadne Gober. A ovaj sa nabrajanjem Evropskih igraca,pa onda su samo najbolji evropljani mogli,sad moze i Bertans,Rubio i Dzared Dadli jos uvek moze biti deo Nba lige :)
    (Beks, 16. januar 2021 17:41)

    # Link komentara

  36. Spasiba Jokiću - što bi rekao onaj košarkaški deda.
    Malo li je. Kul je što uživa u igri, a usput i zarađuje za svoju SRPSKU porodicu.
    (I meni su draži crnci koje plaćaju belci, 16. januar 2021 17:31)

    # Link komentara

  37. Nadam se da Jokić više nikada neće igrati za reprezentaciju, može i 5 Olimpijskih zlata da uzme oni nemaju nikakvu vrednost izuzev za par napaljenih patetičnih jeftinih jadnika, jedna NBA titula vredi više od svega u košarci, tu nema diskusije.
    (Kikujiro, 16. januar 2021 17:24)

    # Link komentara

  38. Kakav Džordan, kakav Medžik, kakav Bird!? Jokić je kralj košarke! Samo još da mu nema deda Skole koji ga razvaljuje đe god stigne...
    (sasa pg, 16. januar 2021 17:16)

    # Link komentara

  39. ...
    Kaze Davis i Tauns sutiraju kao bekovi,pa sta je radio Ewing ili Postar sa distance!!!
    ...
    (Beks, 16. januar 2021 14:44)

    Juing 15% šuta za 3 (0.1 šut po utakmici), Meloun 27% (0.2 po utakmici). Tauns 39.5% (3.6 po utakmici).

    Sad ti proceni šta je radio Juing ili "Poštar" sa distance.
    (Locutus, 16. januar 2021 17:10)

    # Link komentara

  40. Centar sa najvise asistencija u ligi :)
    (nik, 16. januar 2021 17:04)

    # Link komentara

  41. Kako znaš kad ne pratiš poslednjih 10 godina?
    (Auuuu, Mile, 16. januar 2021 13:23)

    Znam, zato sto svaki put kada pokusam da odgledam neki mec zaspim nakon 5 min..
    (Mare, 16. januar 2021 16:55)

    # Link komentara

  42. Za ove nostalgicare jedno poredjenje,devedesetih si imao ukupno 5-6 vrhunskih stranaca ua celu deceniju(Sabonis,Stemf,i ovih par nasih),danas samo u ovom trenutku imas Janisa,Jokica,Embida,Taunsa,Simonsa,Rubia,Gobera,oba Bogdanovica,Galinarija,Gasola,Siakama,Srudera,Mareja,Vucevica,Nurkica,Ibaku,Kapelu,Itona,Adamsa,Valanciunasa,Dragica,Doncica,Porginzisa,Markanena,Batuma,Milsa,Kampaca,Viginsa,Karuza,Avdiju...toliko o tome
    (djilas lopov, 16. januar 2021 16:50)

    # Link komentara

  43. @boki Lepo je kada imaš mogućnost da negde iskažeš svoje misli, ali još lepše ako pritom vladaš osnovama pravopisa maternjeg jezika i pored toga znaš da se ne piše "podatci" već "podaci".
    (Mrgud, 16. januar 2021 11:17)

    Kako ono beše ček da se setim... Ah da, linguistic snobbery. Knjige se pišu o vašoj vrsti danas, nisu skupe uopšte. Ako nemaš odakle ja ću da ti naučim.
    (malo PR malo coca cola, 16. januar 2021 12:14)

    Ha ha, dokle smo dogurali u ovom zlatnom dobu, kada te nazovu snobom jer znas osnove pravopisa.
    (porky's butthole, 16. januar 2021 12:38)

    Snobizam nije znati nego pametovati. Drago mi je sto neko zna. Ali mi nije drago kad neko ko zna soli pamet oko sebe i to vrlo zajedljivo. Kad ti neko traži da ga ispravis da bi bio bolji to je jedno. Kad to radiš samostalno onda si lingvisticki snob.
    (malo PR malo coca cola, 16. januar 2021 16:50)

    # Link komentara

  44. Broj zlatnih medalja za Srbiju 0,
    Broj srebrnih medalja za Srbiju 0
    Broj bronzanih medalja za Srbiju 0.

    Dovidjenja i prijatno.
    (Ivan Smederevac, 16. januar 2021 12:10)

    Eto to posebno cenim kod njega! Nazionalisti puknite od muke - sport je veština, ne služi za lečenje kompleksa!
    (Flat Earth Society, 16. januar 2021 15:32)

    Jokic ima srebro sa olimpijskih igara iz 2016. Nasa pretposlednja medalja. Tako da, ne kontam cemu hejt? Na tim OI je amerima utrpao 30 poena sa 20 godina.
    (Kole, 16. januar 2021 16:33)

    # Link komentara

  45. Sudeći po tekstu, rekord nije oboren. Samo je izjednačen.
    (Dirk Weems, 16. januar 2021 16:30)

    # Link komentara

  46. @Ivan Smederevac
    Djokovic za Srbiju ima jedan DK(taj jedan bukvalno imaju svi od Berdiha do Cilica)i jednu Olimpijsku bronzu,tom logikom nije ni u dvadeset domacih sportista,isto tako tvojom logikom najbolji svetski kosarkasi su Rubio i Skola
    (jo doro, 16. januar 2021 16:28)

    # Link komentara

  47. Ovo sa ovim rekordima i statistikom je postalo potpuno besmisleno...
    (Milan, 16. januar 2021 16:23)

    # Link komentara

  48. Trenutno nije najbolji asistent lige, ispred njega su Vestbruk i Harden. Ali su jako male razlike.
    (Bradonja, 16. januar 2021 16:16)

    # Link komentara

  49. @Danilo vidis to ti je dobar komentar,kada bi tako bilo ne bih morao da repliciram sa 7,8 komentara doticnim laicima,jednostavno kada vidis kolicinu ne znanja o materiji i igracima koje bez razloga pokusavaju spustiti. Garnet je sa 40 godina razneo Griffina zakucavanjem,kada se pomenuti Tauns hvatao za glavu,ljudi su posle Garneta samo jednom igrali playoff kada je Butler bio tamo a vecito je taj Tauns merilo nekog centra. Ljudi se dive Hakimu a ovde pise ladno covek kako Jokic ima bolje poteze,vrhunski igraci nba lige placaju masne cifre the dreamu da ih obucava,Ewinga i Robinsona okarakterisao totalno netacno. "Patrik Ewing Jump Shoot compilation" "David Robinson speed and agility" preporuka za pogledati. Tako ja mogu reci uporedite Arvydasa Sabonisa pre povrede i Gobera da vidite koliko je kosarka nazadovala,ovaj prvi puca trojke,asistira,ima meku ruku,igru ledjima,mnogo poteza a ovaj drugi nista od toga. Laicki komentari,uzivajte u igri Jokica koji je jedinstven igrac,kao Sabonis,Walton ali ne mora da se pljuju drugi zbog njega. Iznenadili bi ste kakav je Skill i sut vani imao Willis Reed jos 60tih,4x bolji od Gobera i slicnih a ovde imam utisak kad pricaju o kosarci 90tih kao da govore o 40tim! Uporedjuju automobile..mislim da bi Luis Hamilton u vreme Fandja vozio hibrid mercedes iz 2020,dok bi Fandjo danas i dalje vozio Ferari iz 1956te godine😂 Mozete imati 33 godine kao ja,ali da se edukujete i o starijim vremenima!
    (Beks, 16. januar 2021 15:58)

    # Link komentara

  50. I - posle, nije najbolji???
    (pa kako?, 16. januar 2021 15:41)

    # Link komentara

  51. I ne smeta nama starijima ( 42 su mi ), naravno da treba da se gleda danas kosarka kakva je, druga era, i da stariji kao papagaji vicu da
    je "nasa" era bolja. Briga mene ne znam hoce Lebron imati 10 titula. Bill Russel ima ih vise od "naseg" Jordana i kaze Wilt Chamberlen da je njegova era jos bolja. Meni smeta sto danas NBA nema
    popularnost,
    meni subjektivno taj sport nema vise draz za oko i subjektivno mislim da se statistika namerno dize i non stop porede igraci sa starim legendama. Mislim da je Jokic vanserijski igrac i sve najbolje zelim mu. Ali stalno porediti i bukvalno vec na silu pokusavaju na silu iz NBA dokazati da
    je NBA sve bolja. Subjektivno: ja sam odrastao uz igrace kad je po meni kosarka bial elegantan sport studenata i intelektualaca a fudbal pre za sire
    mase ( inace pratim fudbal i zivim u inostransrvu gde sam cesto na utakmicama velikih klubova ). Nama je dobar igrac bio i Paxson, bez misica, Stockton, Payton, BJ Armstrong i Isiah, Dumars, Kevin Johnson..mali igraci sa talentom a prelepo za gledati, Starks, Maxwell, Smith. Elegantni centri Hakim, Mourning, Ewing. Velicine kao Magic, Karim, Bird, Dr. J, Pippen, Mullin, Reggie. Disidenti kao Laimbeer i Rodman. Elegantni Robinson. Svaki tim si mogao gledati, igraci su se
    borili, rookie igraci su znali baciti Jordana na pod i uneti mu se u facu. Kad
    gledas Bull Knicks serije 1992 i 1993 znali je biti po 5 minuta 2-3 poena a napeto do kraja, borba za svaki metar terena. Ja to danas ne vidim.
    (dottore, 16. januar 2021 15:34)

    # Link komentara

  52. Broj zlatnih medalja za Srbiju 0,
    Broj srebrnih medalja za Srbiju 0
    Broj bronzanih medalja za Srbiju 0.

    Dovidjenja i prijatno.
    (Ivan Smederevac, 16. januar 2021 12:10)

    Eto to posebno cenim kod njega! Nazionalisti puknite od muke - sport je veština, ne služi za lečenje kompleksa!
    (Flat Earth Society, 16. januar 2021 15:32)

    # Link komentara

  53. (ns1, 16. januar 2021 15:16)
    Poštujem pravo na mišljenje ali zar stvarno misliš da je lako i da može ko god poželi da napravi takvu statistiku pored onakvih atleta,bolje reći životinja?!
    (Dr mr pr, 16. januar 2021 15:28)

    # Link komentara

  54. [link] Charles Barkley utakmica broj 7 finala zapada sa Sonixima,mec neverovatnog tempa i inteziteta,ludila na tribinama,Barkley coast to coast,mid range sutevi,igra ledjima,trojke,razdvajanje double teama driblingom iza ledja,ulazi sve na jednom mecu. 44p,24s kada je i Mayerle ubacio 8 trojki,jedan od najzescih meceva ikada.
    (Beks, 16. januar 2021 15:26)

    # Link komentara

  55. Broj zlatnih medalja za Srbiju 0,
    Broj srebrnih medalja za Srbiju 0
    Broj bronzanih medalja za Srbiju 0.

    Dovidjenja i prijatno.
    (Ivan Smederevac, 16. januar 2021 12:10)

    A srebro sa olipmijade 2016? Jedini put kada nije igrao za reprezentaciju je kada su Slovenci uzeli zlato na EP. Bar procitaj nesto pre nego sto krenes da iznosis neistinu.
    (Neko iz mase, 16. januar 2021 15:17)

    # Link komentara

  56. A ljudi jel taj NBA samo neka statistika, tripl da lovi i sta ti ja znam, pa košarka je timski sport a ne atletika, koga briga više za sve te podatke najbitnije je da ekipa pobeđuje.
    (ns1, 16. januar 2021 15:16)

    # Link komentara

  57. [link] a sad evo vam pravi video,gde se vidi kakvim se intezitetom igrala odbrana,presing po celom terenu,konstantni pritisak,a ne klip u kojem su izdvojeni samo laki poeni. Ovo je cuveni mec kada je Kukoc pogodio game winner,a i ovde se vidi kakav je igrac bio Ewing,sve suprotno od ovde izrecenog,clutch poeni,ulazom,horogom,sa distance!!! kukoc je inace ubacio 11 trojki mladim amerima 87,njegova igra je promenjena u tadasnjem nba a bila bi savrsena za danasnji stil. Brza igra,iznosenje lopte,asistencije i sutiranje. Dusane ili Dragane Borco,mozda ste i ista osoba,citajte gledajte i edukujte se,nemoj da ste samo klasicni pljuvaci bez podloge.
    (Beks, 16. januar 2021 15:09)

    # Link komentara

  58. Dosta bre vise!!!Ako vam se ne gleda NBA trenutno nemojte ni pisati komentare.Mozda se i ljudima koji su pratili BAA pa i NBA pocetkom 60-ih nije svidjalo kako se igralo 90-ih.Tako da manite se prepucavanja u komentarima i uzivajte u najjacoj ligi sveta ma kakva god era bila.
    (Danilo, 16. januar 2021 15:00)

    # Link komentara

  59. Broj zlatnih medalja za Srbiju 0,
    Broj srebrnih medalja za Srbiju 0
    Broj bronzanih medalja za Srbiju 0.

    Dovidjenja i prijatno.
    (Ivan Smederevac, 16. januar 2021 12:10)

    Ivane idi na Smederevskun pijacu,da kupiš koju kilu mozga.
    (slaviša šmigič, 16. januar 2021 13:48)

    Bio sam pre u septembru 2019. godine jedno 10.000 km od Smedereva i video na 10 m kako tog Jokića zabole šta mu selektor Đorđević priča, ceo tim se zagreva a dotični sedi na klupi i češe zadnjicu, jelte on je zvezda... Al dzabe tebi i tebi sličnima da objašnjavam...
    (Ivan Smederevac, 16. januar 2021 14:57)

    # Link komentara

  60. "Dragan Borca" Da Jokic ne igra u Nba ligi ti to nikad ne bi pisao,vidi se da si idolopoklonik i da zbog Jokica na razlicitu eru gledas kao rivalstvo,samim tim sto si za Juinga rekao gurka u reketu vidi se da ne znas nista o njemu. Vrtis pricu o Djordjevicu i Kurtianitisu i to ti je merilo svega,onda laicki i ja mogu da kazem da je centar koji je igrao u Indianapolisu 2002 Luis Scola daleko vise napunio Jokica 2019 nego Divca tada.
    (Beks, 16. januar 2021 14:54)

    # Link komentara

  61. Nisam odmah procitao ceo nebulozni komentar doticnog,promaklo mi ovo da Dzordan uradi obican sut unazad a Hakim pivotiranje i svi wow,da se pogledaju najbolji potezi Hakima i Jokica i videce se koliko je kosarka napredovala???? Na osnovu Jokica koji je jedinstven igrac u danasnjoj ligi i nema dva takva,a asistencije i sjajne poteze kao Jokic radio je jos Bil Walton pre povrede,jos jedan jedinstven igrac! Kaze Davis i Tauns sutiraju kao bekovi,pa sta je radio Ewing ili Postar sa distance!!! Sam Parkins cetvorka je sutirao trojke kao od sale,Chris Weber i Kevin Garnet su imali ozbiljan skil i rad sa loptom,driblinge iza ledja Weber je radio na svakom mecu,Anthony Mason je imao ozbiljan skill za koga vlada misljenje da je bio grubijan zbog snagatorskog izgleda. Kaze Bradley Beal nije all star a ima 30ppg po mecu,po tome moze da se kaze jer je igra podredjena ofanzivi da je smesno sto su Lebron,novicki,wejd,howard,kobi bili all star igraci 08,09 na primer sa manje poena,all star danas je i Gober sa 10 poena,bio je je i Ben Walas sa 4,koja glupa poredjenja. A jedini koji radi slicno kao Dzordan je Kawhii Leonard ali koji je daleko sporiji,manje vestiji i slabiji atleta. Kobi: "Najveca vrlina Majka sto je cinio da sve izgleda jednostavno,sto je najteze". Neko ce reci sutra da je Boateng cepanka posle onog sto mu je uradio Messi,pa sto mu to onda neko drugi nije uradio? Veliki igraci cine da protivnici izgledaju prosti.
    (Beks, 16. januar 2021 14:44)

    # Link komentara

  62. @ slaviša šmigič
    A ti u Prištinu da kupiš ceo mozak, a ne kilo nepismeni čoveče.
    (Kosovar, 16. januar 2021 14:31)

    # Link komentara

  63. Svako ko misli da je sport bio jaci i bolji pre 30 godina nema dodir sa realnoscu. Sto rece neko dole tu su Ju Tjub snimci moze da se uporedi. Evo ja preporucujem snimak Saleta kako puni Kurtinaitisa '95. Za onakvo setkanje kao na pijaci Kurtinaitisa danas ne bi ni bio profesionalni kosarkas. Sto naravno ne umanjuje uspehe i legende ali je smesno pricati da se nekada igrala jaca i bolja kosarka. ' 93 prvak Evrope Nemacka sa nekim timom smesnih igraca od kojih 10 danas ne bi ni u Zvezdi i Partizanu igrali. ' 98 finale sp Karasev jedan od najboljih igraca. Lik bi danas bio na klupi Zvezde. Teodosic, Bogdan i Jokic rasture NBA Australiju 20 razlika koja je imala 6 NBA igraca. Bukvalno Ingls iz te Australije ili Delavedova su daleko bolji igraci od bilo kog ruskog sto smo ih dobili '98 u finalu. I zato je smesno i nerealno porediti medalje. Mi 2014 i 2016 nalecemo 2 puta u 2 finala na super jake Drim Timove. A na primer bivsa Juga ili Srbija '90 i '98 u finalu igrali protiv daleko slabijih ekipa gde nije bilo niti jednog NBA igraca. Divac je za Jokica od 20 godina izjavio da je vec tada bolji nego sto je on ikada bio a to bilo kad je Jokic bio klinac, a zamislite tek sada koliko je bolji. Ali sad ce nama zaneseni nostalgicari da objasne kako je Juing bio kosarkaski Mocart sa gurkom u reketu 😁
    (Dragan Borca, 16. januar 2021 14:27)

    # Link komentara

  64. Denver nikad nece osvojiti titulu jer je to grad kao Brus kod nas. Kao kad bi kk brus osvojio kod nas titulu u zenskoj kosarci a jutka bio predsednik kluba i kondicioni trener. Poredim bitnost denvera kao grada u usa i brusa kod nas, a jutka se sam ubacio :)
    (Konj Veselko, 16. januar 2021 14:27)

    # Link komentara

  65. Necu da ulazim u polemiku Ko je bolji od najboljih igraca u svojim erama, ali kosarka stalno napreduje, sad basket igraju i finci i npr letonci.. Ono sto hocu da kazem da je sada prosečan nba igrac bolji nego pre 30 god. U ligi ima na stotine igraca koji ako im se da uloga da ispale dovoljan broj suteva imace 30, 40+ poena uz pristojne procente, sto verujem nikad nije bilo..
    (pant-La, 16. januar 2021 14:25)

    # Link komentara

  66. Broj zlatnih medalja za Srbiju 0,
    Broj srebrnih medalja za Srbiju 0
    Broj bronzanih medalja za Srbiju 0.

    Dovidjenja i prijatno.
    (Ivan Smederevac, 16. januar 2021 12:10)

    Ono srebro sa Olimpijade 2016, to ništa jel? E pametni "Smederevac", zbog takvih kao ti i ne treba da igra, sve se zaboravi za noć.
    (pazi stani vidi gledaj, 16. januar 2021 14:22)

    # Link komentara

  67. Golf dvojka Dzejson Kid napravljena 1973,pustena u pogon 1994,sa golf trojkom Novickim napravljenim 1978 a pustenim u pogon 1997,oduvala moderne brze automobile na mlazni pogon 2011 godine. Golf cetvorka napravljena 1984 zvana Lebron,pustena u pogon davne 2003 godine sa poboljsanim modernim gorivom i motorom i dalje vozi ispred modernih "automobila" za koje je svet nastao nakon 2015 godine :)) A koliko se razumes govori podatak sto si postavio link od 2min gde su izvuceni samo laki poeni da bi se definisale preko 3 hiljade utakmica,moram to jos jednom da ponovim. Postavicu link coveka koji je kontra videom odgovorio ovom trolu.
    (Beks, 16. januar 2021 14:21)

    # Link komentara

  68. Evo vam jos jedan primer totalnog laika Dusana koji je postavio klip koji je napravio neki jos veci laik,gde je izvukao samo lake poene koji se desavaju na svakoj utakmici i u dva minuta videa,definisao celu jednu eru pazite :D Ali postoji i lik koji je napravio video kao odgovor ovom liku gde je i on postavio samo proste i lagane poena i napisao evo kako lako moze da se manipulise masama,jos uporedjuje golf 2 sa danasnjim automobilom a ustvari treba da uporedjuje vozaca,jer tadasnji vozac moze da vozi i danasnji automobil. Dzejson Kid draftovan 1994 godine i Dirk draftovan 1997 godine osvojili titulu protiv prajm Majamija sa 38 i 33 godine,Lebron James odrastao i ucio kosarku 90tih,ucio od tadasnjih igraca,draftovan jos 2003 godine,daleko od moderne kosarke,ali i danas vozi moderni automobil bolje od ostalih danasnjih...mat!!!
    (Beks, 16. januar 2021 14:06)

    # Link komentara

  69. [link] Samo na ovom mecu izmedju Juinga i Shaqa mozete videti brdo pogodaka sa distance od strane Juinga,teske fadeway suteve,asistenciju preko celog terena,driblinge licem u lice,sjajnu post igru i konstantnu fizicku igru koja iziskuje umor,tako da se lako mozete uveriti koliko se doticni Dusan razume o onome koga pokusava spustiti,a ispada da danas svaki centar igra stilom kao Jokic i da Juing nije za klasu bolji od Gobera na primer koji ne zna nista od ovoga,Juing je bolji igrac od Embida a ovaj kaze da bi se on i Robinson spetljali sa loptom,koji je stalno iznosio loptu od kosa do kosa ili isao na ulaze sa perimetra jer je bio jedan od najspremnijih igraca ikada,mozda i najjaci izgled ikada Admiral. Lebron,Kobi isli da treniraju sa Hakimom ali cak i njega pokusava da unizi a sve zbog naseg coveka. Tim Dankan je osvojio titulu i 90tih a i u moderno vreme 2014,Jamal Craford je ubacio 51 poen u modernoj kosarci 2019 a zaigro prvi put jos pre 20 godina. Ljudi ocigledno nikada nisu culi za adaptaciju,da sportisti ne igraju samo u jednoj eri tokom karijere,da bi bivsi kosarkasi adaptirali svoju igru danasnjoj i obratno.
    (Beks, 16. januar 2021 13:55)

    # Link komentara

  70. Broj zlatnih medalja za Srbiju 0,
    Broj srebrnih medalja za Srbiju 0
    Broj bronzanih medalja za Srbiju 0.

    Dovidjenja i prijatno.
    (Ivan Smederevac, 16. januar 2021 12:10)

    Ivane idi na Smederevskun pijacu,da kupiš koju kilu mozga.
    (slaviša šmigič, 16. januar 2021 13:48)

    # Link komentara

  71. Nba liga je postala smešna nekad se igrala stvarno žestoka odbrana danas se samo gleda kako če neko,da ubacuje po 30-40 poena bez odbrane a igrači,če naravno raditi za obniog kome treba,da nabiju statistiku radi dobre reklame igrača.Nba cirkusa koji liči na sve osim košarke.
    (slaviša šmigič, 16. januar 2021 13:45)

    # Link komentara

  72. Postavim pre par dana Juingove i Robinsonove poteze da bi demantovao neke likove ali uvek se pojavi neki "Dusan" koji ocito ne zna ama bas nista o doticnima,koji zeli samo zbog Jokica da ih omalovazi. Na klipu Robinson sa loptom trci coast to coast,dribla cuvara licem u lice,pogadja i trojke i mid range suteve,Juing sa druge strane jedan od najboljih sutera medju centrima,Jump shoot,fadeway,horog,post igra,igra licem u lice a doticni kaze da nisu to mogli ni da pokusaju,jos pokusava da spusti jednog Hakima kod koga moderni igraci idu na obucavanje i treniraju sa njim. Jokic i nije klasican centar,vise visoki pley,samo likovi ne mogu da shvate da on to ne bi igrao 90tih jer od njega to ne bi bilo trazeno. Bil Laimber drugi mec finala sa Portlandom,6 od 9 za 3 poena,dakle sutnuo 9 trojki,na drugoj sutnuo 7. To nije bilo nikakvo cudo,Nba skauti su u Evropi mogli da vide Sabonisa,Radju kako konstantno suriraju trojke,Nba liga je vise obracala paznju na fundamentalne stvari i vise se radilo na post igri,mid range sutu,danas vise rade suterske treninge za 3 poena,pa su tako svoj stil izmenili Aron Baynes i Brok Lopez tokom godina,Patrik Juing bi danas sigurno sutirao trojke,dok bi Jokic nekada vise igrao u reketu.
    (Beks, 16. januar 2021 13:37)

    # Link komentara

  73. Ne slažem se. Hoćeš da kažeš da je Robert Ori (7 puta šampion) značajniji igrač od Barklija, Melouna, Stoktona?
    (x, 16. januar 2021 11:07)

    Jeste značajniji. Sedam titula je značajnije od nula titula.
    (RASPAD SISTEMA, 16. januar 2021 11:27)

    Dakle Darko Miličić je znacajniji od Melouna i Stoktona jer ima NBA prsten
    (NebaCar, 16. januar 2021 11:40)

    Ajd sad bukvalno, Darko Milicic nema NBA prsten jer ga je dao u dobtotvorne svrhe ;) osvojio jeste ali ga ne poseduje
    (Karosh, 16. januar 2021 13:37)

    # Link komentara

  74. Broj zlatnih medalja za Srbiju 0,
    Broj srebrnih medalja za Srbiju 0
    Broj bronzanih medalja za Srbiju 0.

    Dovidjenja i prijatno.
    (Ivan Smederevac, 16. januar 2021 12:10)

    Wow bas si dasa, jel tako i kuci radis?
    Pravi si Smederevac i to bez drva
    (Mix, 16. januar 2021 13:32)

    # Link komentara

  75. Glupi Amerikanci i jos gluplja statistika. Odakle im te ideje DVE UZASTOPNE UTAKMICE, 4 OD PRVIH 5 UTAKMICA U SEZONI, 6 OD 8 UTAKMICA NA STRANI ....
    (Prskaj, polivaj !!!, 16. januar 2021 13:28)

    # Link komentara

  76. MJ i NJ, nebo i zemlja, ali previse ima stručnjaka na ovom sajtu, uglavnom mladih, koji ne znaju ni pertle da zavezu
    (Realno, 16. januar 2021 13:26)

    # Link komentara

  77. Danasnji prosecan NBA igrac je daleko bolji od prosecnog igraca devedesetih. Jokic ima vise genijalnih poteza u 5 utakmica nego na primer Juing za celu sezonu
    (Dusan, 16. januar 2021 12:56)

    Ovo se zove nemati nikakav kontakt sa realnošću. Ja prosto ne verujem šta si ti sve nalupetao.
    (Aleks, 16. januar 2021 13:26)

    # Link komentara

  78. Jedan od razloga zasto sam prestao da pratim NBA u zadnjih 10 godina i jeste činjenica da je sve izgubilo draž, odbrane više ne postoje, nema više kvalitetih mečeva, već se sve svodi na indvidualce i njihovo takmičenje ko će imati bolju statitiku.
    (Mare, 16. januar 2021 13:12)

    Kako znaš kad ne pratiš poslednjih 10 godina?
    (Auuuu, Mile, 16. januar 2021 13:23)

    # Link komentara

  79. Komentar za ovog Dusana,.. najbolja kosarka se igrala 90's, uz pregršt lepih poteza, bile su jake i tvrde odbrane, maltene svaki tim je imao po jednu ALL-STAR zvezdu,
    a ne kao danas gde svaki iole prosečan evropljanin moze da igra u NBA, koja je samo trci i pucaj (sutiraj), bez kontakta i odbrane, tako da tvoj komentar nema blage veze
    (kosarka u malom prstu, 16. januar 2021 13:23)

    # Link komentara

  80. Jokicevo vrijeme tek dolazi, nas najbolji igrac svih vremena i da sutra zavrsi karijeru(jezik ja pregrizao:)) zaista ga je uzivanje gledati...
    (Mladen, 16. januar 2021 13:21)

    # Link komentara

  81. Za prevelike nostalgicare koji misle da je Golf dvojka bolji od novih auta
    [link]
    (Dusan, 16. januar 2021 13:21)

    # Link komentara

  82. Svaki dan ispiranje mozga sa tekstovima o Jolovoj statistici...vi niste normalni, jolomanija zesca...ogadiste sve
    (Hanad, 16. januar 2021 13:17)

    # Link komentara

  83. Dusan, 16. januar 2021

    Ja se iskreno nadam da si sarkastiacan.

    Izjaviti da se danas igra jača odbrana nego 90- tih moze samo ili neko ko nije ni rodjen bio tada, ili neko ko je totalna neznalica o košarci.

    Jedan od razloga zasto sam prestao da pratim NBA u zadnjih 10 godina i jeste činjenica da je sve izgubilo draž, odbrane više ne postoje, nema više kvalitetih mečeva, već se sve svodi na indvidualce i njihovo takmičenje ko će imati bolju statitiku.
    (Mare, 16. januar 2021 13:12)

    # Link komentara

  84. Napako kao kad igram nba2k legend
    (ja glas razuma, 16. januar 2021 13:06)

    # Link komentara

  85. nije vazno u cemu si najbolji, vazno je da si najbolji. ovi sto te mrze, pate od kompleksa nize vrednosti, verujem da su to isti ljudi, koji mrze i Djokovica.
    treba da smo ponosni na takve bisere, ipak smo mi jedna mala drzava na brdovitom balkanu...
    (comi..., 16. januar 2021 12:57)

    # Link komentara

  86. Kosarka danas je neuporedivo jaca, brza, raznovrsnija i bolja nego kosarka devedesetih. Cak i ko je mladji moze uzeti snimak sa Ju Tjuba i pogledati intenzitet odbrana ili raznovrsnost u napadu. Danas se jace odbrane igraju u srpskoj beton ligi nego devedesetih, ljudi lupaju gluposti u nostalgiji. I meni su devedesete najsladje bile, jer sam bio mlad i kosarka i fudbal mi bili kao mladom super zanimmljivi. Dzordan izvede obican skok sut unazad svi wow, Hakim napravi neko obicno pivotiranje svi wow, danas to rade skoro svi. Uzmes najbolje poteze Hakima i Jokica i onda shvatis koliko je kosarka napredovala. Bredli Bil ubica spuca 30 koseva prosecno iz prodora i trojki nezaustavljiv i ne ode na Ol Star a '96 na Ol Star isao cak i bek sa 12 koseva prosecno za koga ovde 90% ljudi nije ni culo jer je bio prilicno nebitan igrac. Koncentracija kvaliteta je danas iz celog sveta, devedesetih samo Amerikanci uz par desetina stranaca. Tauns i Dejvis ogromni ljudi a driblaju i sutiraju kao bekovi. Jokic krene sa 8 metara u dribling 2 puta loptom iza ledja dribla bekove dok Robinson ili Juing tako nesto nisu ni smeli a kamoli znali jer bi se spetljali sa loptom. Danas se neuporedivo vise prave akcije, blokovi, toliko je ofanziva atomska da su odbrane cesto nemocne. Danasnji bekovi neuporedivo bolje sutiraju nego bekovi devedesetih. Danasnji prosecan NBA igrac je daleko bolji od prosecnog igraca devedesetih. Jokic ima vise genijalnih poteza u 5 utakmica nego na primer Juing za celu sezonu
    (Dusan, 16. januar 2021 12:56)

    # Link komentara

  87. U Jordanovoj eri se igrala najbolja odbrana. Danas se slabo igra odbrana u NBA. Super za Jokića u svakom slučaju.
    (Dexter, 16. januar 2021 12:50)

    # Link komentara

  88. "Ne slažem se. Hoćeš da kažeš da je Robert Ori (7 puta šampion) značajniji igrač od Barklija, Melouna, Stoktona?
    (x, 16. januar 2021 11:07)

    Jeste značajniji. Sedam titula je značajnije od nula titula.
    (RASPAD SISTEMA, 16. januar 2021 11:27)

    Dakle Darko Miličić je znacajniji od Melouna i Stoktona jer ima NBA prsten
    (NebaCar, 16. januar 2021 11:40)"
    Meloun ima prsten sa Lejkersima druže.
    (Basketball_Guru, 16. januar 2021 12:47)

    # Link komentara

  89. Najbolji srpski igrač u istoriji
    (KD35, 16. januar 2021 10:24)

    posle stojakovica bodiroge i jarica

    de moze centar biti bolji od bekova
    (bagzi, 16. januar 2021 12:45)

    # Link komentara

  90. Na kraju se pamte samo titule. Ništa drugo. I sam Jordan nije bio najbolji jer je imao neke cifre, već što je svoj tim vodio do 6 titula.
    A Jokić za to pre svega mora da promeni tim, po svemu sudeći.
    (Randy Marsh, 16. januar 2021 11:01)

    Али Џордан није мењао екипу да би освојио титулу. Вреднија је једна титула Новицког него више титула других играча. Нека Никола освоји само једну титулу са Денвером и већ је стигао Новицког.
    Да су Дивац и Стојаковић освојили титуле са Сакраментом, опет би Јокићева титула са Денвером значила да је он бољи, јер је главни играч. Код Сакрамента је то био Вебер.

    Дејвис је променио екипу и освоји титулу. Али није био главни играч. Шек је прешао у Лејкерсе и освоји титуле. Али главни играч је био Коби.

    Сигурно би више значило ако Јокић промени екипу и освоји титулу, него да остане у Денверу и не освоји ни једну. Али ако освоји само једну, та ће бити златна вредна као титула Новицког са Даласом.
    (јд123, 16. januar 2021 12:43)

    # Link komentara

  91. Neverovatno ! Svaka čast
    (ivana, 16. januar 2021 12:40)

    # Link komentara

  92. Statistika jeste ista i slicna,danasnja nba kosarka i defanzivna odbrana je smesna u odnosu na kosarku i odbrana1989 i 90-tih...danas je jedan"veliki vasar"od nba lige
    (DDF, 16. januar 2021 12:40)

    # Link komentara

  93. @boki Lepo je kada imaš mogućnost da negde iskažeš svoje misli, ali još lepše ako pritom vladaš osnovama pravopisa maternjeg jezika i pored toga znaš da se ne piše "podatci" već "podaci".
    (Mrgud, 16. januar 2021 11:17)

    Kako ono beše ček da se setim... Ah da, linguistic snobbery. Knjige se pišu o vašoj vrsti danas, nisu skupe uopšte. Ako nemaš odakle ja ću da ti naučim.
    (malo PR malo coca cola, 16. januar 2021 12:14)

    Ha ha, dokle smo dogurali u ovom zlatnom dobu, kada te nazovu snobom jer znas osnove pravopisa.
    (porky's butthole, 16. januar 2021 12:38)

    # Link komentara

  94. (dottore, 16. januar 2021 12:06)

    Ok boomer.
    (blablabla..., 16. januar 2021 12:32)

    # Link komentara

  95. Kako ono beše ček da se setim... Ah da, linguistic snobbery. Knjige se pišu o vašoj vrsti danas, nisu skupe uopšte. Ako nemaš odakle ja ću da ti naučim.
    (malo PR malo coca cola, 16. januar 2021 12:14)

    Knjige se pišu i o pravopisu, i to one koje si dužan da pročitaš u osnovnoj, pa opet džabe. Aako ne možeš da savladaš gradivo osnovne, odakle ti ideja da nekoga zanima tvoje mišljenje o bilo kojoj temi za odrasle?
    (Nemanja Jovano, 16. januar 2021 12:31)

    # Link komentara

  96. Sve je to jos tanko moj Jokara,bas tanko.
    (Ogysa, 16. januar 2021 12:28)

    # Link komentara

  97. MVP
    (milos, 16. januar 2021 12:23)

    # Link komentara

  98. I krećemo. Gomila loših fora sa odvezanim pertlama, levorukim igračima i slično.
    (Roki, 16. januar 2021 12:15)

    # Link komentara

  99. @boki Lepo je kada imaš mogućnost da negde iskažeš svoje misli, ali još lepše ako pritom vladaš osnovama pravopisa maternjeg jezika i pored toga znaš da se ne piše "podatci" već "podaci".
    (Mrgud, 16. januar 2021 11:17)

    Kako ono beše ček da se setim... Ah da, linguistic snobbery. Knjige se pišu o vašoj vrsti danas, nisu skupe uopšte. Ako nemaš odakle ja ću da ti naučim.
    (malo PR malo coca cola, 16. januar 2021 12:14)

    # Link komentara

  100. Nije to nista sta bi radio Bircevic umesto njega pod uslovom da je Djordjevic trener Denvera.
    (Tema, 16. januar 2021 12:14)

    # Link komentara

  101. Ovo je jedan od najznačajnijih rekorda u istoriji NBA lige.....eeee sad da se radi o nekom drugom igraču a ne o Jokiću bio bi to totalno beznačajan podatak......U prevodu to se zove sistematsko i svakodnevno ispiranje mozga......dobro došli u kolektivnu psihijatrijsku ustanovu zvanu SRBIJA
    (Kalevra, 16. januar 2021 12:13)

    # Link komentara

  102. Statistika na nivou Aleksandra Stojanovića:
    "Jedan od dvojice igrača ikada, koji su napravili karijeru, a da im je baba za doručak spremala cicvaru bar jednom nedeljno!"
    (Dobri, 16. januar 2021 12:12)

    # Link komentara

  103. košarkaški Ronaldinjo..
    (zbun, 16. januar 2021 12:12)

    # Link komentara

  104. Ko nalazi ove statističke podatke?
    (ja, 16. januar 2021 12:12)

    # Link komentara

  105. Jokić kao Dzordan, a Tadić kao Mesi.
    (hahahaha, 16. januar 2021 12:12)

    # Link komentara

  106. Broj zlatnih medalja za Srbiju 0,
    Broj srebrnih medalja za Srbiju 0
    Broj bronzanih medalja za Srbiju 0.

    Dovidjenja i prijatno.
    (Ivan Smederevac, 16. januar 2021 12:10)

    # Link komentara

  107. Ostavite Jordana i poredjenja sa njim. Ova danasnja kosarka je toliko glupa i jadna u ooredjenju sta je nekad bila. Ko moze danas pogledati celu utakmicu? Dosadno, igraci na steroidima pucaju sa pola terena a odbrana nema. Pokreti im uzas za gledati, treba dici kos za pola metra jer su steroidatori narasli, teren prosiriti a trojku pomeriti dva metra dalje, ovo je smesno gledati u sta se pretvorio nekada elegantan sport. Steta je bila kad je Jordan morao misice nabaciti u leto 1988 poceo jer su ga Pistonsi tukli, Kukoc je nabacio masu, pocelo je to krajem 80ih i 90ih ali ovo na sta lice danas, blagi uzas! Nekad je Larry Johnson kao Rookie bio zver, Karl Malone zver, Ewing, Mason, Oakley,
    danas su oni patuljci. Zanima me koliko ce Lebron dugo ziveti nakon toliko hemije....
    (dottore, 16. januar 2021 12:06)

    # Link komentara

  108. Mislim, svaka čast... Ali ko izvlači ove statističke podatke.
    (Ostin A, 16. januar 2021 12:05)

    # Link komentara

  109. Ko bre vodi sve ove statistike?
    (Vla 007, 16. januar 2021 12:05)

    # Link komentara

  110. Dakle Darko Miličić je znacajniji od Melouna i Stoktona jer ima NBA prsten
    (NebaCar, 16. januar 2021 11:40)

    Дарко Миличић нема прстен...продао га је у добротворне сврхе :)
    (Штилцована катаболцна, 16. januar 2021 12:00)

    # Link komentara

  111. Dzordan je igrao u eri Ghetto kosarke, kada su se tukli i svaki poen je bio kao planina a Cikago i Detroit nisu igrali basket, vec rat izmedju Cikaga i Detroita.
    Danas, rijaliti bez kontakta, nema rivaliteta, rivali zavrse svi u istom timu, uzmu prsten i zaradjuju novac, kojim si nekada mogao da platis 25 Dzordana.
    (Kemp Sone, 16. januar 2021 12:00)

    # Link komentara

  112. Jednostavno se igrati kosarke kada si Jokara
    (zoki71, 16. januar 2021 11:57)

    # Link komentara

  113. (RASPAD SISTEMA, 16. januar 2021 11:27), nemas pojma...apsolutno je nebitno ko ima prsten za znacaj u NBA...
    (Bruder, 16. januar 2021 11:48)

    # Link komentara

  114. "Sve je to divno, ali mi od svega toga nismo videli nista na proslom SP!
    (Cinik, 16. januar 2021 10:43)"

    Mozda zato sto mu to i nije bila uloga u timu, "neko" je hteo da Raduljicu i Bircevica predstavi kao bolje igrace ocigledno, dok nije zaskripelo, pa je jedino utakmicu protiv Argentine zaigrao kao starter, tuzno i ponizavajuce.
    (Goran, 16. januar 2021 11:45)

    # Link komentara

  115. Strogo čuvana tajna je da se Nikola Jokić vremenskom mašinom vratio u 1891. godinu, i Džejmsu Nejsmitu izdiktirao pravila košarke, te se pogrešno smatra da je on osmislio ovaj sport. Naravno, morao je da ćuti. Kasnije se istom tom mašinom vraćao kroz vreme i učio i pokazivao finte Džordanu, Medžiku, Birdu, Čemberlenu, Dankanu, Brajantu i stotinama drugih igrača. Svi oni su prošli Jokinu školu, umeo je često da izgrdi Džordana, jer nije lako ponoviti njegove poteze.
    Jednog dana će to isplivati na površinu.
    (marko, 16. januar 2021 11:42)

    # Link komentara

  116. Ne slažem se. Hoćeš da kažeš da je Robert Ori (7 puta šampion) značajniji igrač od Barklija, Melouna, Stoktona?
    (x, 16. januar 2021 11:07)

    Jeste značajniji. Sedam titula je značajnije od nula titula.
    (RASPAD SISTEMA, 16. januar 2021 11:27)

    Dakle Darko Miličić je znacajniji od Melouna i Stoktona jer ima NBA prsten
    (NebaCar, 16. januar 2021 11:40)

    # Link komentara

  117. Nova epizoda serije Neobični rekordi. :)
    (Sibirac, 16. januar 2021 11:38)

    # Link komentara

  118. Ma Jokić je bolji i od Džordana?
    (Dejan, 16. januar 2021 11:38)

    # Link komentara

  119. fenomen.. ostavi se komentara. , idi gledaj od čega ziviš...
    (Bosanac, 16. januar 2021 11:36)

    # Link komentara

  120. vp..., a prstenovi ..., kakva crna statistika..., na kraju balade se racunaju - trofeji..
    (Bosanac, 16. januar 2021 11:34)

    # Link komentara

  121. kakva opcinjenost statistikom, neverovatno. Sport je unisten zbog ovakve megalomanije. A statistike su toliko besmislene da ih je napor samo procitati. Taj i taj igrac je jedini u zadnjih 20 godina zabelezio 20 poena i 10 skokova na pet vezanih meceva na istocnoj obali kao gost, a da je pri tome njegov tim zauze bar 3 mesto u diviziji i da je sam igrac leovoruk. Naime to je poslo za rukom jos dvojici igraca u zadnjih 20 godina ali su oni bili desnoruki.
    (box, 16. januar 2021 11:29)

    # Link komentara

  122. Ne slažem se. Hoćeš da kažeš da je Robert Ori (7 puta šampion) značajniji igrač od Barklija, Melouna, Stoktona?
    (x, 16. januar 2021 11:07)

    Jeste značajniji. Sedam titula je značajnije od nula titula.
    (RASPAD SISTEMA, 16. januar 2021 11:27)

    # Link komentara

  123. ma bolji od sveta celog sem od velikog vođe!
    (skupljači perja, 16. januar 2021 11:27)

    # Link komentara

  124. Само напред Јокара и потписаћеш највећи уговор у историји Ен Би Еј.
    Само небо је граница!
    (Рајко Четник, 16. januar 2021 11:26)

    # Link komentara

  125. Pa ovaj je bolji od Dzordana.
    (Boki, 16. januar 2021 11:24)

    # Link komentara

  126. @boki Lepo je kada imaš mogućnost da negde iskažeš svoje misli, ali još lepše ako pritom vladaš osnovama pravopisa maternjeg jezika i pored toga znaš da se ne piše "podatci" već "podaci".
    (Mrgud, 16. januar 2021 11:17)

    # Link komentara

  127. Niko to nije uradio 32 godine..
    E sad..zamisli koja je to zver taj MJ kad je on to radio kad su ljude patosirali svako malo.
    (macak lucifer, 16. januar 2021 11:15)

    # Link komentara

  128. Realno gledano, Jokic je za klasu bolji od Lebrona iako je srbin pa to tamo u americi nece niko priznati.
    (vp, 16. januar 2021 11:10)

    # Link komentara

  129. Imaju samo poeni i skokovi i rampe a sad su svi nadrogirani i slaba je kvalitet lige.
    (Sandžaklija, 16. januar 2021 11:09)

    # Link komentara

  130. Statistički da, ali i to nije ona statistika iz vreme Jordana kada se igrao Space Jam i atomska košarka, ova liga je cirkus gde se sve i svašta računa samo da bi se podigla gledanost i ovako ne gledanog Nba. Ali opet, dečko pravi cifre koje druga veća imena danas ne prave, koliko ga mi osporavali on je naš trenutno najbolji košarkaš u Nba.
    (Doktor Hu, 16. januar 2021 11:08)

    # Link komentara

  131. Trebao bi da razmišlja kao Harden, neka ide u klub sa kojim će osvojiti nešto, ovako samo osvaja statistiku, jeste i to nešto, ali prsten je prsten...
    (Belianđeo, 16. januar 2021 10:46)

    Ne slažem se. Hoćeš da kažeš da je Robert Ori (7 puta šampion) značajniji igrač od Barklija, Melouna, Stoktona?
    (x, 16. januar 2021 11:07)

    # Link komentara

  132. Sto rece Zoki samo la ili boston i da napokon sude za njega. Dosta je bilo da navijamo stalno za nase koji igraju za mala trzista tj. protiv sudija.Lejkersi se namecu sa tradicijom belih centara od Divca preko Gasol brace pa taman Jokic za 2-3g..
    (Konj Veselko, 16. januar 2021 11:04)

    # Link komentara

  133. Naš je Joka beli Dzordan. Tek se ove sezone opustio i počeo da zakucava. Očekujem neka dosad nevidjena spektakularna zakucavanja. Izmislice Jokic nešto što nije nikad vidjeno.Do pre neku godinu zezao se u Megi, jeo burek i pio kolu a danas medju kandidatima za najboljeg igraca u NBA. Neki komentatori nisu ni svesni koja su to dostignuca a da ne pominjem 170 milke a nakon ovog ugovora sledice jos masniji. Jedino jod da da pun doprinos za rep. Srbije i jednog dana jos pre penzije udje u kucu slavnih. Ma bravo Jokicu
    (fenomen, 16. januar 2021 11:04)

    # Link komentara

  134. Na kraju se pamte samo titule. Ništa drugo. I sam Jordan nije bio najbolji jer je imao neke cifre, već što je svoj tim vodio do 6 titula.
    A Jokić za to pre svega mora da promeni tim, po svemu sudeći.
    (Randy Marsh, 16. januar 2021 11:01)

    # Link komentara

  135. Jokic ima veliku platu, ali ako Marej, Gober i slicni imaju jos vecu, to je cista smijurija.
    (nemanja, 16. januar 2021 10:59)

    # Link komentara

  136. Slučaj Jokić i slučaj Novak su apsolutno neverovatni, ekstremni, da jedna zemlja kao što je naša ima dvojicu ovako ekstremno uspešnih sportista, da je neko rekao pre ne znam koliko godina da će Srbija imati najboljeg košarkaša u NBA i najboljeg tenisera na svetu onesvestio bih se od smejanja, i to sada kada se to dogodilo je apsolutno neverovatno, nemoguće je zamisliti da Jokić uzme NBA titulu kao glavna zvezda tima i najbolji igrač, nemoguće je i zamisliti da Novak završi karijeru kao igrač sa najviše GS u istoriji tenisa. To izgleda nadrealno. Na današnji dan čini se da se ni jedno ni drugo neće nikada dogoditi, tako da moramo biti zadovoljni sa onim što su do sada ostvarili, ako se dogodi još nešto to će samo biti bonus. Mada voleo bih da me obojica demnatuju, i da sruše tu sliku da je to nemoguće.
    (Kikujiro, 16. januar 2021 10:54)

    # Link komentara

  137. Tek će kidati kad dobije prvo dete.
    (dzigi, 16. januar 2021 10:54)

    # Link komentara

  138. Nista dok ne obori rekord kao prvi igrac sa tripl dablom na dan kad je snijeg bio 10cm
    (cole, 16. januar 2021 10:51)

    # Link komentara

  139. Nista, na sledecem prvenstvu moramo opet sve da igramo preko kineskog snajpera. Nije mi jasno kako se nijedan domaci trener nije javio da prokomentarise nebulozu sa Bircevicem u prvoj postavi.
    (Kukatilo, 16. januar 2021 10:51)

    # Link komentara

  140. Ajde, ovo su bar neke okrugle cifre. Ja bih iskreno voleo da Jokic obori sto vise NBA rekorda do kraja karijere, ali ruku na srce ima bas besmislenih.
    (Bocko, 16. januar 2021 10:47)

    # Link komentara

  141. Trebao bi da razmišlja kao Harden, neka ide u klub sa kojim će osvojiti nešto, ovako samo osvaja statistiku, jeste i to nešto, ali prsten je prsten...
    (Belianđeo, 16. januar 2021 10:46)

    # Link komentara

  142. a najbolje od svega je sto on voli basket, to ga zabavlja prosto, kao da mu nije posao vec sa drugarima igra u gajbu...
    (deda, 16. januar 2021 10:44)

    # Link komentara

  143. samo prelazak u Lejkerse i onda titula sve ostalo gubljenje vremena bez obzira na statistiku
    (zoran, 16. januar 2021 10:43)

    # Link komentara

  144. Sve je to divno, ali mi od svega toga nismo videli nista na proslom SP!
    (Cinik, 16. januar 2021 10:43)

    # Link komentara

  145. Најбољи српски играч у историји. Надам се да ће освојити НБА прсте у каријери. Са Денвером тешко...
    (Perjanik, 16. januar 2021 10:42)

    # Link komentara

  146. Čekamo zavidnike, mrzitelje, neznalice, provokatore da objasne da on ne igra odbranu, i da je precenjen.

    Niko više ne pada na te glupe fore i fazone, inače "Jokic is leading the league in five of the most popular catch-all advanced metrics: Player Efficiency Rating (PER), Win Shares (WS), Win Shares per 48 minutes (WS/48), Box Plus/Minus (BPM) and Value Over Replacement Player (VORP). It’s almost crazy to say a player who has already been a two-time All-Star and a 1st Team All-NBAer is only continuing to get better, but that’s exactly what’s going on with Denver Nuggets big man Nikola Jokic in 2020-21. MVP Race: Nikola Jokic takes over top spot"

    Spektaukalrno od Nikole, nema sumnje kada bi postavio sebi cilj da uzme MVP nagradu da bi je uzeo, ali isto tako znamo da mu je ekipa na prvom mestu, i da mu saigrači postanu bolji igrači nego što u realnosti jesu. Mislim da ne bi imao ništa protiv da on ima 10, 10, 10 samo da mu tim pobedjuje, njemu nije bitno da bude u prvom olanu, da bude glavna zvezda tima samo da mu tim pobedjuje. Mada ko zna možda nas sve vara, i nije baš tako "dobar čoek i naivan". Da li bi pristao da bude šesti igrač samo da mu tim u kome igra uzme titulu, mislim da bi pristao.
    (Kikujiro, 16. januar 2021 10:41)

    # Link komentara

  147. Kakve se sve statistike vode u NBA pa to je strašno, ja uživotu gluplju statistiku nisam video..
    (sunoko, 16. januar 2021 10:41)

    # Link komentara

  148. @ unknown

    NJ ("En-Dzej")
    (R.P.F., 16. januar 2021 10:41)

    # Link komentara

  149. Jordan 3x najbolji kradljivac lopte u nba, lebron 0x

    Jordan 1x DPOY, lebron nijedanput.
    E zato je majkl najbolji ikada zato sto je igrao na vrhunskom nivou u oba pravca.
    (petarczv, 16. januar 2021 10:40)

    # Link komentara

  150. Au, kakve statistike se sve izvlace.. Haos
    (Nik, 16. januar 2021 10:39)

    # Link komentara

  151. Apsolutno je velicanstveno gledati ovakvog igraca a da je nas covek ali ljudi mnogooooooo preterujete sa tim podatcima,jos malo pa ce natpisi "prvi koji je ustao u 08:15h I dao kos u prvom napadu"...banalni su ti podatci,pustete nas da uzivamo u Nikolinoj igri!!!
    (boki, 16. januar 2021 10:39)

    # Link komentara

  152. Ljubi ga majka!
    (teta Smilja, 16. januar 2021 10:35)

    # Link komentara

  153. super za našeg jokaru ali denver gubi
    (ende, 16. januar 2021 10:33)

    # Link komentara

  154. Šta znači kad se čovek oženi!
    (blokator, 16. januar 2021 10:33)

    # Link komentara

  155. Jokara suvo zlato
    (No.1, 16. januar 2021 10:30)

    # Link komentara

  156. Najbolji srpski igrač u istoriji
    (KD35, 16. januar 2021 10:24)

    # Link komentara

  157. Nikola Dzordanic.
    (unknown, 16. januar 2021 10:24)

    # Link komentara