1. O čemu pričate?? Pa Dankinje nisu mogle dat gol 18 minuta. Halooo?? 18 minuta bez gola. Šta točno tu sudije igraju ulogu?
    Pokrijte se ušima i budite i dalje ljubomorni kao i uvijek.
    (ytee, 22. decembar 2020 12:05)

    # Link komentara

  2. @D
    Ako ti tako kažeš, a onda dobro.
    Ja san Srbin!
    Eto sad moreš bit vesel.
    (miro split, 21. decembar 2020 21:43)

    # Link komentara

  3. (miro split, 21. decembar 2020 18:39) # Link komentara


    Brate srbine, nema ni jedan pravi splicanin sa imenom miro a kamoli u hrvata. Dosta srba jos ostalo u dalmaciji. Nemoj se praviti ono sto nisi.
    (D, 21. decembar 2020 21:02)

    # Link komentara

  4. A mislili da ce im su
    dija pomoci kao i uvek do sada.Ovi na zapadu ne mogu da smisle nekoga sto im nije po njima sudio. Svi na zapadu su isti, samo onipa oni.Bravo sudije iz CG.
    (srbin, 21. decembar 2020 19:10)

    # Link komentara

  5. Koliko sam ja ovdi razumija pojedine komentatore Ustaše su ustvari bili Srbi, a Tito je diga ustanak u Srbiji i Užicu sa Šumadincima koji su ustvari Hrvati.
    Beš mi sve na svitu ako je meni ovdi više šta jasno.
    A, di će onda bit jasno ovom Danskom Selektoru kako se Hrvatice i Crnogorke razume, a pričaju različitim jezicima pa je izmislija novi esperanto.
    Balkanski jezik!
    (miro split, 21. decembar 2020 18:39)

    # Link komentara

  6. Upravo gledam na HRT2 snimak utakmice i mogu reci da su u prvom poluvremenu sudije u bar dva slucaja ostetile Hrvatice jer nisu sudile probijanje, a jos jedan slucaj je bio sumnjiv oko sedmerca, ali da ne idem u sitna crevca.
    (Trovach, 21. decembar 2020 17:50)

    # Link komentara

  7. che ajde bar si cuo za bitku na sutjsci jos kad bi znao da je vise od polovice partizana tamo bilo Srba najverovatnije bi se zakopao od stida, odi na svoje kamenjar portale pa tamo siri lazi
    (malo edukacije, 21. decembar 2020 16:45)

    Za trajanja bitke jos nisu bili partizani. Tek su kasnike masovno prelazili iz cetnika u partizane
    (Adidas, 21. decembar 2020 17:25)

    # Link komentara

  8. @che ajde bar si cuo za bitku na sutjsci jos kad bi znao da je vise od polovice partizana tamo bilo Srba najverovatnije bi se zakopao od stida, odi na svoje kamenjar portale pa tamo siri lazi
    (malo edukacije, 21. decembar 2020 16:45)

    # Link komentara

  9. ahahah @che pa utoj bitci vise od pola Srba, itekako Novosadjana, samo nam nemojte vi svoje revizije istorije
    (ne sramoti se, 21. decembar 2020 16:41)

    # Link komentara

  10. Nisam gledao ali vjerujem da nesto tu ima.
    Ne zali se on bas bez razloga.
    (Dragon, 21. decembar 2020 12:20)

    Svi se oni zale kako inace opravdati poraz,to je da ne kazem normalno
    (ja, 21. decembar 2020 16:31)

    # Link komentara

  11. Bravo.. Hrvati.. Bravo i za sudije.. Bune se a bilo 20 golova razlike.. Smesno.. Vratili ih na.. Fabricko.. Bravo.. Hrvatice.. Cestitke na.. Bronci..
    (Milos, 21. decembar 2020 16:08)

    # Link komentara

  12. Кме кме
    (Младен, 21. decembar 2020 15:42)

    # Link komentara

  13. Nisam gledao ali vjerujem da nesto tu ima.
    Ne zali se on bas bez razloga.
    (Dragon, 21. decembar 2020 12:20)

    # Link komentara

  14. Trebalo bi da neko od zvaničnika,ili neko iz nevladinih organizacija, javno skrene pažnju na vređanja kojima su izloženi balkanski narodi! Pa on je izjavio da smo prevaranti! Samo zato što smo balkanci!
    (Glu, 21. decembar 2020 12:19)

    # Link komentara

  15. @Pedersen! Mislim na fudbalskog sudiju sto nam je svirao penal kad je Vladimir Zajec "napravio faul" van šesnaesterca. Ono, pre..Toliko za dance..
    (Gilesbi, 20. decembar 2020 21:48)

    Nije Pedersen, nego Lund Sorensen, ali je činjenica da je ispao Pedersen...
    (mahatma gadni, 21. decembar 2020 11:13)

    # Link komentara

  16. Slucajno sam gledao utakmicu Norveska Makedonija u Zadru 2009.Tri napada zaredom Makedoncima Talijanski suci nesude kad su u napadu nista a Norvwzanima i sto treba i sto netreba.Vidi se da Norveska ima utjecaj u sudackoj organizaciji a Makedonija nema.I kada su to ponovili dignem se i na Talijanskom im spustim sve nazemlju da su se poceli gledati a mene je smirivao zastitar.Nakon toga su poceli nesto i Makedoncima suditi.Inace na desetine utakmica svih Hrvatskih reprezentacija je bulo sudjenje na strani protivnika jer smo mala zemlja bez utjecaja.Logotovo se to dogadjalo u rukometu sa skandinavcima.I sada se ovaj javlja.Vjerojatno ako je posteno nije dobro.
    (Realan, 21. decembar 2020 11:00)

    # Link komentara

  17. Balkanski jezik ?! Aaa, bice da tim jezikom pricaju oni bez kojih vasa ekonomija ne moze da funkcionise.
    (roarrr, 21. decembar 2020 10:50)

    # Link komentara

  18. Kad krene priča o Danskoj i sudijama, odmah mi padne na pamet jedno ime - Hening Lund-Sorensen.
    (Španija 1982, 21. decembar 2020 10:24)

    # Link komentara

  19. @ Milos @ miro split
    Ni ja nikoga ne mrzim. Ne volim samo kada pojedinci stalno pokusavaju da isprave krivu Drinu i preuvelicavaju svoja dobra ili losa ( ne) djela.Istina je kompleksna i nije nuzno crno bijela. Kada budete imali vremena izguglajte malo o Savi Besarovicu( potpredsjednik vlade NDH i ministar u vladi). O Milanu Uzelcu( general vazduhoplovstva NDH). O Mihajlu Lukicu zapovjedniku domobranskog zbora Sarajevo koji je blisko suradjivao sa Jurom Franceticem i komandovao domobranima i ustasama u bitkama na Neretvi i Sutjesci( general vitez vojske NDH). O generalu vitezu Djuri Grujicu nacelniku generalstaba HOSa i osobi od najveceg Pavelicevog povjerenja. O Djuri Dragicevicu generalu i zapovjedniku artiljerije u NDH. O generalu vitezu Fedoru Dragojlovu koji je otisao sa Pavelicem u Argentinu. O Dusanu Palcicu generalu krilniku ustaske vojske. O Milanu Desovicu generalu NDH koji je zapovjedao ustaskim snagama na istocnom frontu( Staljingrad) i odlikovan njemackim gvozdenim krstom. O generalima Jovanu Iskricu, Lavoslavu Milicu,Miroslavu Opacicu,Jovanu Pribicu i Milosu Ozegovicu. Hocu reci da nisu nuzno svi Hrvati ustase niti svi Srbi cetnici ili partizani. Bilo je masovnih zlocina sa svih strana i za njih nema opravdanja. Ali nema ni potrebe da se iko od danas zivih stidi zbog postupaka nasih predaka. Umjesto da gledamo naprijed,da zivimo zivot mi brojimo jedni drugima krvna zrnca,bistrimo mutnu vodu( istoriju) i cekamo da komsiji crkne krava. Zato su neki tu gdje jesu.
    (Max, 21. decembar 2020 09:50)

    # Link komentara

  20. Danci besni na sudije, a nisu dali gol 17 minuta uz seriju 7:0 za Hrvatsku, ko je tu lud i bezobrazan,dobili Danci lekciju kako i dolikuje!
    (Alo bre, 21. decembar 2020 09:29)

    # Link komentara

  21. Prgavi zapadnjak nas sve - BALKANCE nazove lopovima i prevarantima, i umesto da nas ujedini, da se budalu tuzi za sovinizam, mi se prepiremo ko je ko, ciji jezik je stariji, ko ima, a ko nema kraljeve, ko je sta i gde kad i kome, samo sto ne zaratimo.
    Tu smo gde smo za bolje nismo, nas Balkan uvek rupa a mi ....
    (Ha Ha Balkan, 21. decembar 2020 09:09)

    # Link komentara

  22. čestiti kolonijalni Danci
    (hm, 20. decembar 2020 20:26)

    Sta su i koga su Danci kolonizovali?
    (zmajognjeni)

    Grenland i Island
    (petrica kerempuh, 21. decembar 2020 08:35)

    # Link komentara

  23. Hajde da svi moji oponenti odu na YouTube i neka u pretraživač "ukucaju" - KVADRATURA KRUGA:PAŠTROVIĆI pa neka im sami Paštrovići kažu ko su i šta su kao i ko su Kažanegre koji su posle Bečića drugo po broju bratstvo ovog plemena koje živi uz obalu između Bečića i Spiča nadomak Čanja.
    Pozdrav od Zećanina iz Novog Sada.
    (Novosađanin, 20. decembar 2020 23:45)

    Dragi Zećanine,
    Ovim komentarom si otkrio naš pravi nivo u ovom trenutku, a to je da smo na nivou PLEMENA.
    Koga zanimaju plemena u 2020, skoro 2021-oj?? Ako smo još na nivou plemena, a Skandinavske zemlje u 21-om veku, onda možda taj Danac i pre njega onaj Holandjanin (ili ko već) možda imaju pravo da nas gledaju sa visine. Znate Zećanine, plemena su malo zastarela kategorija. Lepo je biti ponosan i poznavati svoje korene, ali ne treba živeti u prošlosti, kao mi. Treba živeti sada, sa pogledom na budućnost. Nama to ne polazi za rukom niti će ikada.
    Nema na čemu!
    Prijatan dan,
    (Menjam nick-ove k’o čarape, 21. decembar 2020 08:24)

    # Link komentara

  24. Ej bre, hrvatski jezik jedan je od EU jezika. U yu se zvao hrvatsko-srpski. Prva knjiga na hrvatskom tiskana 1483, prva na srpskom 1494. 'pametnom dosta'.
    (Bijeloplavi, 21. decembar 2020 08:20)

    # Link komentara

  25. Novosadanin@ Ma 99,9% Srba iz Hrvatske. Mitomanija na najjace. Srica ti iz Novog Sada znas ali ja iz Sibenika ne znam. Imam knjigu iz bivse drzave di pise broj partizana iz Dalmacije, misto odakle su i nacionalnost. Slovenska knjiga. Inace druge ime bitke za Sutjesku je Hrvatska bitka. Ponavljam srica da ti iz Novog sada znas koji je usput da mizeran broj partizana, a ja iz Sibenika koji daje samo u Bitki za Sutjesku priko iljadu ljudi ne znam. Mi smo nepismeni i ne znamo di su nam se pradide borili. Hahahah. I srica nema u svakom kvartu par ploca s imenima poginulih kojih ima priko tisucu kad zbrojis sve bitke. Ne znam koliko ih ima u N Sadu ali ode ih ima more. Tako da mitomanisi nekom drugom. Sad ste veci antifasisti vi iz Sumadije, Novog Sada nego mi iz cije svake druge kuce je netko bija u partizanima. Vise je zena iz mog malog grada poginilo u jednoj bitki nego iz tvog u cilom ratu. Hahahah. Koji tipicni lazljivac. Pazi on meni prica o partizanima hahahah. Pa ja cu poludit:))
    (Che, 21. decembar 2020 08:12)

    # Link komentara

  26. koji je to balkanski jezik???
    (komentator, 21. decembar 2020 01:24)

    # Link komentara

  27. Eto, jeste srecni Hrvati? Nekada se znalo da je jezik kojim se sĺuze nasi narodi Srpski. Vi ste odlucili da izmislite svoj, montenegrini isto, bosnjaci izmislili i naciju i jezik... Rezultat toga je da je sada stvoren balkanski. Eto nije Srpski ali i dalje niko ne priznaje vas jezik.
    (ej bre, 21. decembar 2020 01:01)

    # Link komentara

  28. Hahahahaha...kad nas u fudbalu ojade nemci, holandjani, danci, norvezani, zbog svajcaraca, austrijanaca,nemaca, norvezana, danaca...onda je to greska....
    Da se nije desilo juce pa da poverujemo.
    Ovo je isto kada spanci puste nekog u poslednjoj utakmici u grupi da bi izbegli jaceg protivnika pa posle kukaju sto su to drugi isto uradili. Istog dana na istom prvenstvu.
    Svaka cast braco crnogorci, i ja bi istonkao vi, mada mislim da bih bio i gori.
    (Ako su ruze, procvetace..., 21. decembar 2020 00:51)

    # Link komentara

  29. Ma ovim Dancima kao i srbima uvijek kriv sudac delegat publika druga prica je sto ne znaju nista o nogometu rukometu
    (zarucnilist, 21. decembar 2020 00:41)

    # Link komentara

  30. Dragi Hrvati,Srbi i ostali sa SFRJ prostora, da li vidite sta i ko su zapadnjaci?
    (Neko, 21. decembar 2020 00:41)

    # Link komentara

  31. Napokon da neko kaze istinu. Platili su da dodju do medalje da bi se nastavila promocija Hrvatske u svetu kao sto su uradili i na svetskom prvenstvu u fudbalu 98.
    (Petar, 20. decembar 2020 22:23) …

    Ah,kolega ; imamo para da nam sve po podu ispadaju...Jel ti imaš televizor ( ili radio ) doma ? Ako nemaš, pogledaj si na internetu nekakve vijesti pa ti bude sve jasno. Nemamo ni za penzije platit, a plaćali bi medalje ? Potpao si izgleda pod nekakvu opaku propagandu
    (djedmedjed, 21. decembar 2020 00:30)

    # Link komentara

  32. čestiti kolonijalni Danci
    (hm, 20. decembar 2020 20:26)

    Sta su i koga su Danci kolonizovali?
    (zmajognjeni, 21. decembar 2020 00:22)

    # Link komentara

  33. KO GUBI UVEK TAJ SE ZALI, I 6 GOLOVA RAZLIKA DOSTA GOVORI KO JE BIO BOLJI.
    (REKOS, 21. decembar 2020 00:22)

    # Link komentara

  34. @ Milosav Ova Kazanegra je Hrvatica iz Crne Gore i nemojte da se cudite, ove su iz onog dijela Crne Gore koji je skoro pao na izborima a koji je vodio ulizicku politiku prema Hrvatima pa ne treba da cudi sto su masakrirale Dansku, ovaj trener je u pravu. Znas kad bi obrnuto Hrvati ostetili nekoga da bi pomogli C.Gori? Nikad! A tek Srbiji.. Ne znam ko je mogao i kakva je to odluka da se delegiraju crnogorske sudije da sude Hrvatskoj.. smijesna odluka.
    (Arandjel Stolica, 20. decembar 2020 23:49)

    Hrvatica?!
    Molim te,ne piši o nečemu o čemu ništa ne znaš.Sestrična mi je,iz Pržnog(Miločera),živi u Podgorici.
    Mnogo se više gluposti može prećutati nego mudrosti izgovoriti.
    (Novosađanin, 21. decembar 2020 00:21)

    # Link komentara

  35. Danci teško podnose poraz, hajte gospodski čestitajte. Pozdrav za susede Hrvate iz mog grada Niša, čestitam na medalji i dajte pelcer za fudbal da bar nekad grupu prodjemo.
    (Zoki Nis, 21. decembar 2020 00:19)

    # Link komentara

  36. Kao prvo danac..ti si bivsi pa sad kmeci koliko hoces..
    Kao drugo..nakn dodjele medalja hrvatske cure su ostale pjevati na parketu a dvije Norvezanske su zeljele pjevati sa njima jer znaju refren pjesme „neopisivo” i hrvatske cure su ih pozvale u krug (znaci pjevaju zajedno sa ove dvije koje su ih razvalile 11 razlike pre neki dan) da im ispune zelju da pjevaju taj refren na hrvatskom..eto to je sportski duh i jednih i drugih..i zato su zasluzeno uzele medalje..a ti nisi u stanju takav sportski duh prenijeti na teren.glodaru primitivni
    (toma, 21. decembar 2020 00:18)

    # Link komentara

  37. Дуга је историја лоповлука скандинавских па према томе и данских судија у многим спортовима.Покраду те и ником ништа , нема да се жалиш.Када им не иде од руке врећају као најгори примитивци.Гледају на Балкан као на црну рупу , али им не смета да њихове судије упропашћавају балканце у многим спортовима.Из културних су земаља па ваљда не треба да им скрећемо пажњ да су муљали.За Хрвате никада не навијам , али ову врсту бахатости треба осудити.
    (Стеван, 21. decembar 2020 00:04)

    # Link komentara

  38. (saveznici, 20. decembar 2020 23:21)

    Čerčil se izivljavao nad Drezdenom? Nad kojim Drezdenom kad su ga britanci sravnili sa zemljom upravo da rusi ne bi nasli nista vredno. Cigla na cigli nije ostala dok su rusi stigli.
    (CZ99, 21. decembar 2020 00:01)

    # Link komentara

  39. Zaista nije logično da utakmicu sude sudije iz bivše SFRJ. I Hrvatska bi sigurno reagovala da su sudije bile iz neke skandinavske države.
    Potpuno nepotreban cirkus.
    (Muta Gonzales, 20. decembar 2020 23:59)

    # Link komentara

  40. Napokon da neko kaze istinu. Platili su da dodju do medalje da bi se nastavila promocija Hrvatske u svetu kao sto su uradili i na svetskom prvenstvu u fudbalu 98. 
    (Petar, 20. decembar 2020 22:23) 

    One sirotinje Švabe primiše mito za 3:0 98. A ništa manja sirotinja Nizozemska za broncu:D
    (:D, 20. decembar 2020 23:12)

    I to za najveći poraz Njemačke na svjetskom prvenstvu.
    (qw, 20. decembar 2020 23:53)

    # Link komentara

  41. @ Milosav Ova Kazanegra je Hrvatica iz Crne Gore i nemojte da se cudite, ove su iz onog dijela Crne Gore koji je skoro pao na izborima a koji je vodio ulizicku politiku prema Hrvatima pa ne treba da cudi sto su masakrirale Dansku, ovaj trener je u pravu. Znas kad bi obrnuto Hrvati ostetili nekoga da bi pomogli C.Gori? Nikad! A tek Srbiji.. Ne znam ko je mogao i kakva je to odluka da se delegiraju crnogorske sudije da sude Hrvatskoj.. smijesna odluka.
    (Arandjel Stolica, 20. decembar 2020 23:49)

    # Link komentara

  42. Napokon da neko kaze istinu. Platili su da dodju do medalje da bi se nastavila promocija Hrvatske u svetu kao sto su uradili i na svetskom prvenstvu u fudbalu 98.
    (Petar, 20. decembar 2020 22:23)
    @
    Naravno da jesmo. Potegnuli smo sad grdu lovu od EU i odmah se vidi rezultat. :)
    Eh, a kolko smo tek braci Rusima platili 2018-te..
    I vi ste im nudili, ali Putin rekao njet, Hrvati cu nam braca. :)
    A tek ove Crnogorke nezahvalne.. Camili niti opomenu dali a onoj Dankinji skoro otkinula lakat obrazom.
    Danci sve ugostili, a na kraju nista..
    Nocas nista od grijanja za Crnogorke, a sutra ujutro svaka po pola snite kruha za dorucak.
    (Hr, 20. decembar 2020 23:46)

    # Link komentara

  43. Moj poslednji komentar na ovu vest:

    Hajde da svi moji oponenti odu na YouTube i neka u pretraživač "ukucaju" - KVADRATURA KRUGA:PAŠTROVIĆI pa neka im sami Paštrovići kažu ko su i šta su kao i ko su Kažanegre koji su posle Bečića drugo po broju bratstvo ovog plemena koje živi uz obalu između Bečića i Spiča nadomak Čanja.

    Pozdrav od Zećanina iz Novog Sada.
    (Novosađanin, 20. decembar 2020 23:45)

    # Link komentara

  44. Nazi Danci, kao i uvek.
    (Djordje P, 20. decembar 2020 23:37)

    # Link komentara

  45. Sta je vise ovima, prvo holandjanin vredja srbiju sad ovaj ceo balkan...
    (Nexa, 20. decembar 2020 23:35)

    # Link komentara

  46. Ko je njemu kriv sto prica samo Svedski.
    (Bibi, 20. decembar 2020 23:29)

    # Link komentara

  47. Logicno je da crnogorci navijaju za svoju bracu hrvate i siptare.
    (Milosav, 20. decembar 2020 23:29)

    # Link komentara

  48. Ovo danas kod kuće je bilo previše Dancima, stalno kad je bitno zapinju na Hrvatima.
    Popustili svi ventili, ali dobro kad se ispuše sutra će se sramiti koliki je balkanac ispao.
    (Dario, 20. decembar 2020 23:25)

    # Link komentara

  49. Вуче, 20. decembar 2020 22:56

    Pa znamo mi sta su ustase radile.
    Problem je u tome sto vi ne samo da ne znate sto su radili cetnici, nego se jos pravite da su jedini hrvati u partizanima bili tito, nazor i kovacic a sve ostalo negdje 2 milijarde srba.
    Pa ne ide to tako.
    Hrvata je u partizanima bilo, ako se gleda proporcionalno po broju stanovnika, vise nego srba.
    Znao si to? Naravno da ne.
    Znas di i kad je nastao antifasizam? U istri 20-ih, sve hrvati i slovenci koji su jos tada rokali fasiste. Evo, nedavno je bilo 100 god od cuvenog dogadjaja u puli kad je mussolini dobio samarcinu od hrvatskih domoljuba.
    Cuo si za to? Naravno da ne.
    Jesi znao da su hrvati cinili nekih 60% svih jugoslavenskih boraca u spanjolskom gradjanskom ratu?
    Naravno da ne.
    Problem sa srbijom je taj sto hrvate pokusava izjednaciti sa nazi njemackom sto je nemoguce jer svabe nisu bili podijeljeni u tom ratu, svi su bili nacisti.
    Hrvati su, na kraju rata kad se sve zbroji i oduzme, bili negdje 50:50.
    Ta prica o ustasama je samo propaganda- da hrvati nemaju moralno pravo na drzavu jer su bili u ustasama.
    Uostalom, ustasama su na bleiburgu presudili hr partizani, uglavnom dalmatinci. Maksa luburica ubio je hrvat.
    Ja znam da bi vi bili najsretniji s pricom koju besramno gurate '90% hrvata su ustase a hrvatska je onolika koliko odleti kamen s tornja katedrale' ali istina je puno drugacija i ne ide u vasu korist.
    (Pijani zlotvor, 20. decembar 2020 23:23)

    # Link komentara

  50. Lik je igrao rukomet u eri balića i metličića razumijem ga u potpunosti 😂
    (Q, 20. decembar 2020 23:21)

    # Link komentara

  51. najjači su mi hrvati i srbi kad krenu o partizanima ustašama i četnicima, ko broj jedan u tom ratu nitko ali baš nitko nije nevin, pogotovo ne u nadimku spomenuti saveznici. među saveznicima su bili i dokazani ratni i poratni zločinci, tipa Staljin i njegovi, koji nisu ubijali samo grozne nacije, već i Ruse Poljake Ukrajince itd. Churchill se iživljavo nad jednim jadnim Dresdenom, u vrijeme kad je Njemačka bila pred kapitulacijom, Ameri bacaju nuklarke nad poraženim Japanom, uglavnom, moralizira se stalno, a stvari su jednostavne, Jugoslavija je produkt pobjedničkih sila prvog i drugog svijetskog rata, u tu Jugoslaviju ni Srbi ni Hrvati ne bi nikada ušli, da nije bilo iniciranja izvana, od kud izvana pa to se zna, istih ovih centara moći što sada na nas gledaju s visoka, i kojima služimo ko robovi. i onda se još svađamo međusobno, da bi dokazali jedni drugima ko je bio na pravoj a ko na krivoj strani, i to ne samo Hrvati i Srbi, već i sami Hrvati između sebe. nije bolest sve što boli, a što se tiče Hrvata Hrvati su bili podjeljeni na jadranske partizane i kontinentalne ustaše, tamo gdje su bili talijani tamo su bili skoro svi u partizanima, ovi drugi u ustašama. ali nije ni to poanta, poanta je da je taj rat nametnut svima, i da Jugoslavija nije bila produkt volje bilo kojeg naroda ovdje, već instrukcija izvana, iz te kuhinje je izletio i Tito i Tuđman i cijela ova internacionala koja i danas vlada. kako vlada, vidimo, dobrobit nikoga ih ne zanima, samo masovno cijepljenje.
    (saveznici, 20. decembar 2020 23:21)

    # Link komentara

  52. Skandinavci, depresivna oblast i narod, cija je najpoznatija osoba na svetu - Zlatan Ibrahimovic.
    Uzmite Dance, Svedjane, Norvezane... po cemu su poznati danas i gde su aktuelni i bitni?! Sem u rasizmu i egoizmu.
    (GM, 20. decembar 2020 21:10)

    Evo me, već skoro 30 godina u ovoj depresiji zvanoj Danska. Sreća da odem ponekad do Srbije, da se podsetim zašto sam te 1991-e zbrisao i da taj dan, kad sam napustio taj naš Diznilend slavim kao svoje drugo rodjenje. Tamo, na Balkanu je depresija, zemljaci moji! Ovde ziviš svoj život i MOŽEŠ da ga živiš. Ne govorim o parama, govorim o kvalitetu života sa one druge strane, ne o materijalizmu.
    (Hogar strašni, 20. decembar 2020 23:18)

    # Link komentara

  53. Kme kme ima soba za plakanje Danski diletantu. Dosta je vise i forsiranja Skandinavskih zemalja kao da se rukomet igra samo kod vas. I da ta bivsa drzava je bila sinonim za sport u svim kolektivnim sportovima sa loptom. I dan danas su jake sve te Balkanske drzave koje pominjes u negativnom kontekstu.
    (Tema, 20. decembar 2020 23:15)

    # Link komentara

  54. @Вуче, piše se "pravoslavni".
    (rebro, 20. decembar 2020 23:14)

    # Link komentara

  55. Pa naravno. Crnogorci uvek uz Hrvate! Zato i imaju nadimak crveni Hrvati.
    (Komita Bokan i njegovi milogorci, 20. decembar 2020 23:14)

    # Link komentara

  56. Napokon da neko kaze istinu. Platili su da dodju do medalje da bi se nastavila promocija Hrvatske u svetu kao sto su uradili i na svetskom prvenstvu u fudbalu 98.
    (Petar, 20. decembar 2020 22:23)

    One sirotinje Švabe primiše mito za 3:0 98. A ništa manja sirotinja Nizozemska za broncu:D
    (:D, 20. decembar 2020 23:12)

    # Link komentara

  57. Danska gov.. A. Rukomet uvek gledam na Švedskoj televiziji zato što je u studio uvek legendarni švedski golman Claes Hellgren. On Kako komentara je jako pošteno i vrlo objektivno čak i kad Švedska igra.. Nije ni jednom niko rekao da su sudije bile loše! Ovaj očajno i antipatićni danac je samo licemeran.. Ne navijam za hrvatijance ali danci su još odvratniji.. A ovim hrvatijanskim devojkama svaka čast. Borili se onako kako naše nisu..
    (HanSolo, 20. decembar 2020 23:06)

    # Link komentara

  58. Skandinavci nisu navikli da im se u rukometu pošteno sudi. Koji je balkanski jezik? Toliko potcjenjuju sve nas Balkance, šta je sve rekao o ovoj Hrvatskoj, nekulturno i nesportski. Sad su ga spustile na zemlju. Bravo Hrvatska.
    (WillyWonka, 20. decembar 2020 23:05)

    # Link komentara

  59. @ Fakti
    Ti si mene provalija da san Srbin?
    Prvo provala je ozbiljno krivično djelo, drugo je li ti to misliš da kad mene nazoveš Srbinom je neka uvrida i poniženju?
    Daj čoviće božji nemoj se sramotiti sa tim seljačkim provokacijama.
    Šta tebe boli neka stvar jesan li ja Srbin, Hrvat ili Danac?
    Samo budala svoje mišljenje bazira na onome šta dobije rođenjem. Bazirat pogled na život i svit s obzirom na nacionalnost i religiju znači proć kroz ovi život ka slip i gluv čovik.
    (miro split, 20. decembar 2020 23:03)

    # Link komentara

  60. U pravu su Dankinje.
    (Will Mosley, 20. decembar 2020 23:01)

    # Link komentara

  61. Ovi pojedinci iz susJedstva neka malo prelistaju istoriju zločina pripadnika njihovog naroda u WW2. Nemci se dan danas kaju za sve što su počinili. A ustašstvo živi zlatnu eru u Hrvatskoj. U XXI veku zabranjuju ćirilicno pismo samo zato što ga koriste Pravoslavni Srbi.
    (Вуче, 20. decembar 2020 22:56)

    # Link komentara

  62. Nisam gledao, ali bih voleo da je u pravu i da su ih brutalno pokrali. Pa sad neka plače danima...
    (Eto, 20. decembar 2020 22:56)

    # Link komentara

  63. "Skandinavija je najmanje 100 godina ispred pola evropskih drzava u svim sferama zivota."

    Skandinavija je isto kao i Novi Zeland sigurno po mnogim stvarima i 1000 godina ispred drugih. Sto ne znaci da je to zivot.

    Kao sto je recimo Amerika za mnoge bolesna, glupa, takodje rasisticka... a ponovo isti ti Skandinavci hrle tamo. Sto ako su oni ispred njih po svemu?!

    To ako su Skandinavci dobri u necemu, ne znaci da neko ima zelju da zivi iz nekog razloga. I da taj region daje Evropi i Svetu nesto. Sta?
    Zimske sportove, Zlatana Ibrahimovica i jeftinu Ikeu kakvih ima xy u svetu pod drugim imenom. A ko trazi kvalitet, sigurno ga nece traziti u Ikei. Tamo moze jeftino kao u H&M.

    Dzaba im i Ikea i H&M i Zlatan Ibrahimovic kao najpoznatiji ambasador te regije... kada su i dalje tmurni, hladni, zatvoreni, nadmeni, egoisti, dosadni, bez zivota... kako zemlje, tako i narodi rasisticki.
    (GM, 20. decembar 2020 22:55)

    # Link komentara

  64. koje lupanje... ajde da je tesno za gol dva.. ali 6 gola razlike!!!
    (zemljak, 20. decembar 2020 22:54)

    # Link komentara

  65. Da. Kazanegra je staro srpsko prezime, iz okoline Pozarevca, cini mi se...
    (Bloka, 20. decembar 2020 21:07)

    Nisi duhovit.
    A i neznalica si.
    (Novosađanin, 20. decembar 2020 22:51)

    # Link komentara

  66. @ Max
    Iz tvog komentara bi se dalo isčitat da gajiš simpatije prema Ustašama ka prema nekim pozitivnim likovima iz ne tako daleke prošlosti. E, vidiš upravo su oni imali problem prema kompletnom srpskom narodu, a ne prema pojedincima.
    Zbog takvih ka šta si ti i tvoja sijamska braća sa srpske strane nas ovi Skandinavci i drže za divlja balkanska plemena.
    Volija bi više od svega da budemo i mi jednog dana slični tim omraženim Skandinavcima.
    Uređene države bez korupcije, nepotizma, laži, rodjački i stranački veza i vezica. Zemlje koje su se suočile sa povijesnim istinima i u kojima je poštivanje zakona i slobode svakog pojedinca nešto sasvim normalno.
    Do tada ti slavi Ustaše koji se još bore kod Atlagića kule.
    Balkan je dno dna ljudskosti i poštenja.
    Jedan prekrasni sportski uspjeh mladi cura vrati bolesnike u 1941g i tamu jame punu preklani vrtova.
    Kakve veze ove cure imaju sa Partizanima, Ustašama, Četnicima i svim ostalima koji su svoju slavu stekli stranim zločinima?
    (miro split, 20. decembar 2020 22:51)

    # Link komentara

  67. Kazanegre su iz sela Crnci u Piperima. Naselili su se u 16.vijeku u Paštrovićima inače, njihovi preci su sjeverno afrikanci- tamnoputi, penzionisani rimski legionari iz Duklje. Kada su dosli iz Pipera u Pastrovice nisu imali prezime kao ni i vecina stanovnika brda i Crne Gore. Prezime Kaza Negra, kuca crnog, dali su im Mlečani radi poreske identifikacje. I da, naravno nisu Srbi.
    (Mr.Montenegro, 20. decembar 2020 21:42

    Stručnjak,idi u Pržno pa reci Kažanegrama da nisu Srbi.
    Ako imaš petlju,naravno.
    Svi se oni izjašnjavaju kao Srbi i ponose time a ti se praviš pametan.
    To su mi rođaci i nemoj više lupati,molim te!
    (Novosađanin, 20. decembar 2020 22:48)

    # Link komentara

  68. Max protiv vas Hrvata nemam nista al posto vidim po tvom komentaru da si proustaski orijentisan i da hvalis ustasko 'junastvo' jedno pitanje sto vam je "poglavnik" pobegao obucen u babu? I kako je potrcao pred Blagojem Jovovicem slava mu i milost al nije uspeo pobeci i drugi put.
    (Milos, 20. decembar 2020 22:48)

    # Link komentara

  69. Nemojte tako braćo Danci.
    Pa nismo više ni mi Balkanci svi isti.
    Evo recimo ove dve zemlje su članice nato a ima i one koje nisu.
    Pa nije isto jbg.
    (Idi begaj, 20. decembar 2020 22:47)

    # Link komentara

  70. Опет вам је Балкан крив јбт, а вам нешто није по вољи оплети по Балкан. Уображени западњаци
    (Вуче, 20. decembar 2020 22:46)

    # Link komentara

  71. (znaci, 20. decembar 2020 22:11)
    Imas pravo da sbe sto zaradis tamo i ostavis.
    Imas pravo da si vecito placen manje za vise posla.
    Ne mislis valjda da cene bilo koga sa Balkana?
    A zalosno je da s.... Danci koji nisu gol dali 17 minuta, a 92 osvojili EP u fudbalu zamenivsi Jugoslaviju.
    Sta je sa komentarom novinara koji je trazio da se Srbija izbaci zbog toga sto su dve igracice pozitivne?
    (ultrasrbin, 20. decembar 2020 22:46)

    # Link komentara

  72. Staka Zulu@ Dovoljno je vidit koliko je bilo partizana iz Srbije u bitci na Sutjesci koja je trajala oko misec dana. 67 hahaha. Tko o cemu ..... o postenju
    (Che, 20. decembar 2020 21:55)

    A oni iz Hrvatske 90% Srbi.
    A najviše ih je bilo iz Crne Gore-Srba!!
    (Novosađanin, 20. decembar 2020 22:44)

    # Link komentara

  73. Gledao sam prenos na swedskom tv kanalu.Ama bas ni jednom nisu spomenuli sudjenje niti ko zna odakle su sudije.Ja licno sam mislio da su neke ruskinje,Nisam nista video sumnjivo u vezi bilo kojeg momenta.Danska je podcenila Hrvatsku a usput golman u Hrvatske ekipe je bio fenomenalan sa onom visokom curom, tesko prezime ima djevojka iz Bosne odnekud ..viidm svadjaju se oko nje .Ona je po meni najbolja igracica cijelog turnira,Usla je evo sad gledam u prvu postavu turnira,
    (sport, 20. decembar 2020 22:42)

    # Link komentara

  74. Kakav umišljenik... da ne kazem kreten... pa ne moze ekipa da ti postigne gol u drugom poluvremenu 20 minuta.... kako misliš da pobijedis???
    s
    Sta sve ljudi izjave da bi spasli svoju zad.....
    (garincha, 20. decembar 2020 22:39)

    # Link komentara

  75. provalili ste nas....sad nikada necemo uci u eu...
    (borivoje surdilovic, 20. decembar 2020 22:37)

    # Link komentara

  76. Ne znam koji su mi drazi; Danci ili Gorski Crnci!
    (Lane Gutovic, 20. decembar 2020 22:37)

    # Link komentara

  77. Srbi o ww2. :D
    Vi stvarno nikad necete oduststi od te bolesne propagande o hrvatima-ustasama.
    Na sutjesci su najvise izginuli hrvati, pogotovo iz splita i sibenika koji su bili jedini gradovi sa cetveroznamenkastim brojem boraca.
    Nasi su u partizane isli radi talijana, hr srbi radi ustasa.
    I onda dodjes do toga da je, recimo, vise ljudi iz nekih mjestasca po dalmaciji tipa zrnovnica ili hvar sudjelovalo u tom boju nego beooooogradzana.
    To ce vam potvrditi, uz kisel osmijeh, cak i vasi istoricari.
    Kladim se da sam jedini ovdje koji je citao knjigu fitzroya macleana koja se bavi upravo tom bitkom, jer je bas u tom trenu sletio usred noci na poljski aerodrom i onda je pocelo. Uglavnom, da sam dokoni škot kojem je ta knjiga prvi dodir s ratom u okupiranoj jugoslaviji, pomislio bih da su srbi statisti u svemu tome jer ih jedva spominje.
    Uglavnom prica o hrvatima i crnogorcima.
    (Pijani zlotvor, 20. decembar 2020 22:37)

    # Link komentara

  78. Prepošteni Danci
    koji su na evropskom prvenstvu u fudbalu 2004. odigrali sa Šveđanima 2:2
    jer je i jednoj i drugoj ekipi odgovarao baš taj rezultat da prođu.
    (NNN, 20. decembar 2020 22:36)

    # Link komentara

  79. Eh, a da su im sudili (danke) Nemci ili švajcarski čuvari Pape...
    (A baš sam navijala za Hrvatice, tako da..., 20. decembar 2020 22:27)

    # Link komentara

  80. А кад сте отишли на Европско као други и уместо неког и онда освојили то ништа. То је тај успех и никад се више неће поновити. Према томе тишина. У суштини немам појма о чему овај прича, капирам о рукомету, али за тај потез Ленарта Јохансена се мора платити пуно пута.
    (mr, 20. decembar 2020 22:27)

    # Link komentara

  81. Kakav je raspored ista ta Danska promenila i namestila Hrvatskoj u drugom krugu isto i Rusiji a u prvim krugu Srbiji i Holandiji i tada ništa nije rekao. Ili kada je traženo da se Srbija izbaci zbog korone ništa nije rekao. I još nešto, sudije nisu krive ako neko ne postigne gol 17 minuta.
    (f123, 20. decembar 2020 22:26)

    # Link komentara

  82. Generalno lose sudjenje. U finalu je ostecena Francuska pogotovu u prvom poluvremenu. Bar polufinale i finale treba da sude muskarci.
    (POPE, 20. decembar 2020 22:26)

    # Link komentara

  83. Ovo ću da kažem u ime svih naroda sa balkana:
    Svako takmičenje je unapred pripremljeno da ga vi sa "zapada" osvojite.
    Nisam gledao utakmicu i ne znam kako je izgledalo, ali sad znaš kako se osećamo mi u LŠ i sličnim takmičenjima!
    (Staka Zulu, 20. decembar 2020 21:26)

    Bravo, tako je. Bez obzira na naše balkanske međusobne mržnje ili ljubavi, oni na sve nas gledaju manje-više isto, bez obzira ko je u EU a ko nije. Iz prve ruke znam šta italijani, inače benevolentna južnjačka nacija, misle o rumunima, takođe članovima velike i složne "porodice naroda" kakva je EU na papiru. Za komšike, iako se nešto baš i ne volimo, svaka čast devojke, i sve čestitke za medalju! Svako ko nakanta ta naduvena severnjačka g**** ima od mene maksimalno poštovanje. E da, Miro iz Splita, za tebe poseban pozdrav!
    (Spyderco, 20. decembar 2020 22:26)

    # Link komentara

  84. Napokon da neko kaze istinu. Platili su da dodju do medalje da bi se nastavila promocija Hrvatske u svetu kao sto su uradili i na svetskom prvenstvu u fudbalu 98.
    (Petar, 20. decembar 2020 22:23)

    # Link komentara

  85. Opet Miro Split,Srbin... provalio si se sam odavno.
    (Fakti, 20. decembar 2020 22:21)

    # Link komentara

  86. Zgazila ih Rvatska i još kukaju.
    (Stipe, 20. decembar 2020 22:18)

    # Link komentara

  87. Ovog treba odmah optužiti za nacionalizam ...
    (Brane Lala, 20. decembar 2020 20:21)

    Ovde se ne radi o nacionalizmu već o šovinizmu. Vreme je da ljudi konačno nauče razliku između ovih pojmova. Termin nacionalizam je zloupotrebljen od mnogih novijih političkih komentatora i teoretičara (pogotovo onih internacionalističkih ili globalističkih shvatanja), čije političke ideje se direktno kose sa idejama nacionalističkih (suverenističkih) shvatanja. Da ponovimo: nacionalizam u svom izvornom obliku iz 19. veka ima više sličnosti sa liberalizmom nego sa ksenofobijom. Nacionalizam uvek izlazi iz ljubavi do svoje nacije (a ne iz mržnje do tuđe) dok šovinizam (rasizam, fašizam, nacizam) uvek izlazi iz mržnje do tuđeg (a ne iz ljubavi do svojeg). Jednačiti nacionalizam sa različitim tipovima nacionalnog, verskog ili rasnog šovinizma je ne poznavati osnovne pojmove.
    (lili, 20. decembar 2020 22:17)

    # Link komentara

  88. Samo cekam ko ce i kada nas poceti da proziva.
    (Si, 20. decembar 2020 22:15)

    # Link komentara

  89. Danci su ljuti na Srbe i na ostale Balkance jer je oni kraljević šta je zaveja malu sirenu i onda je privarija ustvari bija Marko Kraljević.
    Ima o tome jedna guslarska pisma zove se Marko Kraljević lovija ribicu zlatnu.
    Koje mu je tri želje ispunila mala sirena nije za pričat.
    (miro split, 20. decembar 2020 22:13)

    # Link komentara

  90. Znam da je drugi sport, ali meni se moji smijali kad sam govorio prije 2 godine, bolje da nam Mažić sudi u finalu.
    (oddy, 20. decembar 2020 22:12)

    # Link komentara

  91. Ne znam za danasnju utakmicu, ali znam da je sudjenje, pogotovo u rukometu i vaterpolu gde sudije mogu citavu utakmicu da unakazuju, uvek bilo kriminalno na nasu stetu i upravo to su nam radili. Govorim o Srbiji. Tek u poslednje vreme, od one sramote od sudjenja na polufinalu i finalu EP-a u kosarci kada smo Ruse dobili, a od Slovenaca izgubili, ne primecujem tendenciozno sudjenje na nasu stetu, sto me raduje. Onu odluku Briha da sudi faul u napadu umesto penala nad Mitrovicem ne znam ni kako da posmatram. On je covek generalno bilde, a tada ni VAR nije hteo da gleda, sto mozda govori o losoj nameri, ali mozda pre da prakticno svoje Svajcarce pogura, nego da nas osteti.
    (my way, 20. decembar 2020 22:12)

    # Link komentara

  92. Skandinavci, depresivna oblast i narod, cija je najpoznatija osoba na svetu - Zlatan Ibrahimovic.

    Uzmite Dance, Svedjane, Norvezane... po cemu su poznati danas i gde su aktuelni i bitni?! Sem u rasizmu i egoizmu.
    (GM, 20. decembar 2020 21:10)

    Skandinavija je najmanje 100 godina ispred pola evropskih drzava u svim sferama zivota. Skandinavija je jos jedino mesto u svetu gde covek ima jos dostojanstvo i mnoga prava,sto ti na Balkanu verovatno neces nikad doziveti i osetiti. Kad neko iz septicke jame zvane Balkan komentrise negativno Skandinaviju,nema dalje.
    (znaci, 20. decembar 2020 22:11)

    # Link komentara

  93. "Nešto je trulo u državi Danskoj"
    (WS, 20. decembar 2020 22:11)

    # Link komentara

  94. Danci su ljuti na Srbe i na ostale Balkance jer je oni kraljević šta je zaveja malu sirenu i onda je privarija ustvari bija Marko Kraljević.
    Ima o tome jedna guslarska pisma zove se Marko Kraljević lovija ribicu zlatnu.
    Koje mu je tri želje ispunila mala sirena nije za pričat.
    (miro split, 20. decembar 2020 22:09)

    # Link komentara

  95. Jednom su me pitali sta mislim o Dancima, a onda sam se setio predavanja iz gimnazije sa casa istorije gde nam je profesor ispricao da su Danci jedini narod koji je u Drugom svetskom ratu kapitulirao za manje od jednog dana. Nemci su ih napali rano ujutro, do kasno popodne rat je bio gotov. Njihov prezir prema balkanskim narodima je kompleks nize vrednosti.
    (hm?, 20. decembar 2020 22:06)

    # Link komentara

  96. Ako ćemo iskreno i tom debilu treba poručiti premda nama to zvuči smiješno, razgovarali su službenim jezikom europske unije jer i hrvatski jezik je ravnopravan jezik europske unije 😁
    (Zg, 20. decembar 2020 22:04)

    # Link komentara

  97. Ako ćemo iskreno i tom debilu treba poručiti premda nama to zvuči smiješno, razgovarali su službenim jezikom europske unije jer i hrvatski jezik je ravnopravan jezik europske unije 😁
    (Zg, 20. decembar 2020 22:04)

    # Link komentara

  98. @ Staka Zulu
    Zna se ko je mijenjao kokarde za zvijezde petokrake. Prave ustase su se borile do kraja. Dan pobjede u Europi se slavi 09.05. A Kula Fazlagica u Hercegovini i Odzak u Posavini su se jos uvijek drzali i nakon sluzbenog zavrsetka ww2. Drugi su zaglavili na Blajburgu ili su uspjeli otici u AUS,ARG,USA,Paragvaj... Vama nije jasno da mi nemamo problem sa Srbima kao narodom. Mi imamo problem sa pojedincima iz srpskog naroda i SPC koji konstantno raspiruju tenzije i pokusavaju obrazovati generacije na povijesti koju su vam pisali razni Ducici,Deretici,Tarabici...Dejana Milosavljevic i Selena Milosevic su veceras takodje primile medalju igrajuci za HR reprezentaciju. Cure su rodjene u HR,odrasle i skolovale se. Sta su one po vama trebale nastupati za Srbiju?
    (Max, 20. decembar 2020 21:56)

    # Link komentara

  99. Ne, kmeče kao vi hrvatijanci. Da se igralo 3 četvrtine, mi bi pobedili, mi smo doprvaci, Modrić ostvario predasistenciju itd. Pokrij se ušima
    (Penetrator državne mezimice, 20. decembar 2020 21:07)

    Eno Modrić zabio vodi Real 2:0. Ali zabio je gol za sva vremena 2018. ballon d'Or:D
    (:D, 20. decembar 2020 21:56)

    # Link komentara

  100. Staka Zulu@ Dovoljno je vidit koliko je bilo partizana iz Srbije u bitci na Sutjesci koja je trajala oko misec dana. 67 hahaha. Tko o cemu ..... o postenju
    (Che, 20. decembar 2020 21:55)

    # Link komentara

  101. "...biathlon, skijanje Norvezani i Svedjani, ski skokovi Norvezani, black metal Norvezani, svedski dm, rock..."

    AAAAAAAAAA

    Odgovor sam po sebi sve govori.
    Zamisli hvalis se ovim stvarima... kao da se zivis u Australiji i kazes surfovanje i pecanje. Kakve veze ima sta je kod njih popularno sa onim sta je u svetu, moderno i rasprostranjeno. Kao da krenes pikado da dizes u nebesa, zato sto ga neko negde igra i lozi se na to.
    Serije... svaka zemlja ima i pravi svoje serije koje ljudi vole. Zamisli kazes Skandinavcima Pavle Vujisic, Ckalja, Bata Zivojinovic, Gaga Nikolic... jel bi njima to znacilo i bilo merodavno.
    (GM, 20. decembar 2020 21:53)

    # Link komentara

  102. "Ovo je bilo smešno, groteskno. Pa ovo je bilo kao da smo igrali na Balkanu pre 20 godina, kada ste znali da ćete biti prevareni i pre nego što je susret počeo. "Mučno mi je u stomaku." - šokirao je Jensen."

    Mucno je meni od ovih Danaca tako da bih morao u toalet. Od njih nista novo. To su isti oni hoch Danci koji su tako 'ladno, bez da trepnu, otisli umesto nas na evropsko fudbalsko prvenstvo jer su nama uveli sankcije! To je njihov vid postenja i dostojanstva. Bas tako kako se oni osecaju kada dodju na Balkan, tako se i mi osecamo kada odemo u Skandinaviju, samo se domundjavaju na nekom skandinavsko jeziku. Dno.
    (mikin, 20. decembar 2020 21:51)

    # Link komentara

  103. Nisam gledao tekmu, cak nisam ni znao da se igra dok vec nije bilo gotovo, tako da stvarno ne mogu pricati o kriteriju... ali koliko sam shvatio, 18min nisu zabile gol ove blondine i frajer se vadi na sudjenje?! :D pa ovo je komedija.

    Sto se tice danaca, imali su oni prepostene epizode tipa ep 2004 kad su sa bracom svedima dogovorili remi koji je izbacio italiju.

    Da ne spominjem da danci sebe vide kao razvijenu bogatu demokraciju koja je, pazi sad, po indexu srece prva na svijetu. Hrvati su, negdje oko 70 mjesta, depresivniji cak i od srba ili albanaca, od kojih zive puno bolje.
    I onda ti se usred te 'srece', politicke korektnosti i ostalih budalastina dogodi to da izgubis od hrvatske na sp i to pokaze pravo lice i frustraciju.
    Naslovi u danskim novinama bili su da su 'bili bolji' i da su 'nepravedno ispali'.
    Bili bolji?
    Nepravedno ispali?
    U cijelom mecu imali su samo onaj gol iz flipera nakon auta, a uspjeli su prezivjeti tekmu do 120 min, mada su par minuta ranije rusili rebica pred praznim golom pa je modric fulao penal. Znaci 2 stvari unutar 1 min su im se poklopile da dodju do raspucavanja i 'nisu imali srece'?! :D
    Ali ipak, o dancima necu nista ruzno reci radi petera schmeichela koji je, unatoc tome sto ga je suker ponizio 96 pa ga jos i zeznuo za kulen 98 jer je spasio sve u grckoj, ispao veliki gospodin koji je u superlativima pricao o hr nakon arg, eng i finala sp.

    A ovaj trener je sabancina.
    (Pijani zlotvor, 20. decembar 2020 21:49)

    # Link komentara

  104. E danci, pa sudije stalno ostecuju nas a mocnici se prave ludi-sto nije i iskljuceno, to je sport.
    (miljas, 20. decembar 2020 21:48)

    # Link komentara

  105. Pedersen! Mislim na fudbalskog sudiju sto nam je svirao penal kad je Vladimir Zajec "napravio faul" van šesnaesterca. Ono, pre..Toliko za dance..
    (Gilesbi, 20. decembar 2020 21:48)

    # Link komentara

  106. Pokojni Ljuba Moljac: "Ko ne voli dance, nek jede go....nce"
    (baltazar, 20. decembar 2020 21:48)

    # Link komentara

  107. Gledao utakmicu.Neko se u komentarima oslanja na statistiku,oko penala(iako je Hrvatska promasila 2), a ne iskljucenja sto je itekako vaznije,neko opet na srpsko-hrvatske odnose deplasirano jer se zna na cijoj su strani bili Crnogorci za vreme suludog rata,neko kao ja objektivno kazem iako sam sa druge strane Drine,gde se Sava uliva u Dunav: G-dine Jansen niste u pravu! Hrvatska reprezentacija je pogadjala bolje,narocito u drugom delu igre i uz snalazljivijeg golmana dovelo je do rezultat od 6 gola razlike, nikako ne krivcom sudija.Kad smo vec kod sudija
    utisak je da su imale ujednacen kriterijum na obe strane,ali nikako nisu uticali na rezultat, time mogu dobiti pozitivnu ocenu. Bronza komsija zasluzena a nama peto mesto uteha.Bice bolje nase devojke mogu bolje!
    (bradina, 20. decembar 2020 21:47)

    # Link komentara

  108. i ako su crnogorke navlacile za vas.....neka su.srecna medalja.
    pozz iz cg
    (marsej 1934, 20. decembar 2020 21:45)

    # Link komentara

  109. Mazića nismo mi potkopali, iako je vjerojatno bilo skeptičara u HR, kako će jedan Srbin suditi hrvatima u finalu SP u nogometu ??? ali mislim da je većina bila svijesna, da je Mazić dobar sudac, plus profesionalizam bi stavio ispred svega ostalog, čak i vlastitih političkih uvjerenja koja možda i nisu blagonaklona prema nama hrvatima, ali opet ponavljam mi s tom odlukom nismo imali dodira, to je valjda jasno.
    (suđenjekorektno, 20. decembar 2020 21:28)

    Ne lazi. Sramota je!
    (Prskaj, polivaj !!!, 20. decembar 2020 21:45)

    # Link komentara

  110. Prešli ste iz ustaša u partizane!!!
    (Staka Zulu, 20. decembar 2020 21:22)

    Boze kolko si tupav, a pride je tema rukomet!!!
    (kg, 20. decembar 2020 21:44)

    # Link komentara

  111. Ne, kmeče kao vi hrvatijanci. Da se igralo 3 četvrtine, mi bi pobedili, mi smo doprvaci, Modrić ostvario predasistenciju itd. Pokrij se ušima
    (Penetrator državne mezimice, 20. decembar 2020 21:07)

    Tužni se vratio, nakon poraza od moćnih Škota.
    (leptirica, 20. decembar 2020 21:44)

    # Link komentara

  112. E pa gospodo Danci to su vasi prijatelji i Hrvati i Crnogorci jedni su u eu a i ovi drugi jos malo pa ce i oni ...sta se bunite
    (Miki, 20. decembar 2020 21:43)

    # Link komentara

  113. Da. Kazanegra je staro srpsko prezime, iz okoline Pozarevca, cini mi se...
    (Bloka, 20. decembar 2020 21:07)

    Kazanegre su iz sela Crnci u Piperima. Naselili su se u 16.vijeku u Paštrovićima inače, njihovi preci su sjeverno afrikanci- tamnoputi, penzionisani rimski legionari iz Duklje. Kada su dosli iz Pipera u Pastrovice nisu imali prezime kao ni i vecina stanovnika brda i Crne Gore. Prezime Kaza Negra, kuca crnog, dali su im Mlečani radi poreske identifikacje. I da, naravno nisu Srbi.
    (Mr.Montenegro, 20. decembar 2020 21:42)

    # Link komentara

  114. balkanskim jezikom, ok vazi...
    (deda, 20. decembar 2020 21:40)

    # Link komentara

  115. ..bo vas Balkan! Nemojte da igrate vise protiv nasih selekcija i vozdra.
    (Prskaj, polivaj !!!, 20. decembar 2020 21:40)

    # Link komentara

  116. e sad finale protiv Norvežanki
    (moskri, 20. decembar 2020 21:37)

    # Link komentara

  117. Naviklo se da im sudije pomažu protiv balkanskih timova, pa smo malo zbunjeni
    (Duki, 20. decembar 2020 21:36)

    # Link komentara

  118. Skandinavci, depresivna oblast i narod, cija je najpoznatija osoba na svetu - Zlatan Ibrahimovic.

    Uzmite Dance, Svedjane, Norvezane... po cemu su poznati danas i gde su aktuelni i bitni?! Sem u rasizmu i egoizmu.
    (GM, 20. decembar 2020 21:10)

    Svedjani i Norvezani biathlon, skijanje Norvezani i Svedjani, ski skokovi Norvezani, black metal Norvezani, svedski dm, rock. Vrhusnki pisci, serije ne znam dal treba da nastavim?
    A to sto je kod nas manji rasizam je situacija da nemamo sve te jadne izbjeglice u drzavi pa smo kao manje rasisticka nacija.
    (manga, 20. decembar 2020 21:36)

    # Link komentara

  119. Cudan izbor sudija. Mec Rusija - Crna Gora sudile Srpkinje a Danska - Hrvatska Crnogorke. Izgleda da ovi iz EHF-a ne znaju nase odnose, ljubavi i mrznje.
    (kaokakao, 20. decembar 2020 21:35)

    # Link komentara

  120. Loš gubitnik.Popit će pedalu.
    (otvaram oči i kažem..., 20. decembar 2020 21:35)

    # Link komentara

  121. Kako be ne kritikuju kad osvajaju medalje nego samo kad izgube :)
    (DžaBu, 20. decembar 2020 21:33)

    # Link komentara

  122. Kako je lepo čuti da Danci cvile! Ne bi nikad bili prvaci Evrope u fudbalu da nisu nesportski izbacili tamo neke Balkance!
    (XXL, 20. decembar 2020 21:29)

    # Link komentara

  123. danska posla
    (petrica kerempuh, 20. decembar 2020 21:29)

    # Link komentara

  124. Svaki pošteni i iskreni čovik bi triba bit oduševljen sa ovim šta su napravile ove cure. Došle su ka zadnji autsajderi, ekipa sakupljena s brda i dola, ekipa sastavljena od amaterski i sa nikakvim izgledima da prođu grupu fazu takmičenji.
    Jedino su one virovale u sebe.
    Ovo je jedna lipa sportska priča i bez obzira koliko neko bija zadojen nacionalizmom pa čak i mržnjom bi triba zapljeskat ovoj ekipi koja je napravila sportsko čudo.
    U vrime sportskog profesionalizmu i u vrimenu u kojem je sport biznis i roba na tržištu ove cure su cilom svitu pokazale da još uvik sportsko srce i ljubav prema nacionalnom dresu i suigračicm a može porazi čitavu mašineriji profesionalizma i novaca.
    Ovo vraća nadu u sport i samo zločest čovik može po ovoj reprezentaciji pljucat.
    (miro split, 20. decembar 2020 21:28)

    # Link komentara

  125. crnogorke su sudile pošteno, nije bilo govora o navlačenju za nas. Danac je loš gubitnik. a što se tiče suđenja na SP, da nam je sudio Mazić finale, možda bi ga i dobili, ne znam zašto vi mislite da su Hrvati bili protiv toga da sudi Mazić. dobar je sudac, i na tom prvenstvu je bio među najboljim sucima po suđenju, ako ne i najbolji. prema tome, nitko u HR nije to potencirao, već je FIFA odredila svog arbitra i dalje se zna što je bilo. ne kažem da bi bilo puno drugačije, da je netko drugi sudio, ali recimo da je Mazić sudio znam da ne bi ništa protiv nas dosudio. baš zato jer bi pazio, radi naših odnosa. a onako nas je onaj Argentinac Pitana lijepo nasanjko. to je tada uočio Schmeichel, da bude parodija veća Danac. haha no ja sam svakako za to, da nam u slučaju da nam sude nekakvi zapadni arbitri ili oni iz južne amerike, sudi netko s ovih prostora, dakle nebitno Srbin Bosanac Crnogorac, uvjeren sam da bi u takvim situacijama svi navedeni poštenije sudili nego bilo koji iz zapadnog kruga zemalja, koje će naravno favorizirat nekog iz svog "bloka", a ne nas. tako da, Mazića nismo mi potkopali, iako je vjerojatno bilo skeptičara u HR, kako će jedan Srbin suditi hrvatima u finalu SP u nogometu ??? ali mislim da je većina bila svijesna, da je Mazić dobar sudac, plus profesionalizam bi stavio ispred svega ostalog, čak i vlastitih političkih uvjerenja koja možda i nisu blagonaklona prema nama hrvatima, ali opet ponavljam mi s tom odlukom nismo imali dodira, to je valjda jasno.
    (suđenjekorektno, 20. decembar 2020 21:28)

    # Link komentara

  126. A pretpostavljam da mu nije smetalo kad su uzeli zlato, preskačući tim sa tog Balkana, iako pošteno ispadoše?! Čast 1 (i slovima jednom) igraču koji je to odbio da uradi...
    Tako da, baćko moj danski, sve se vraća, sve se plaća, karma je čudo, itd... ;)
    (Mangupi sa zapada, 20. decembar 2020 20:24)

    Ko je taj 1?
    (Bajo, 20. decembar 2020 20:50)

    Michael Laudrup.
    Skoro je bio dokumentarac u Danskoj, dogovor je bio medju bracom da ne igraju ali je Brian podlegao pritisku i odlucio pred prvenstvo da igra.
    Stariji brat , slavni Michael Laudrup nije htjeo.
    (bn, 20. decembar 2020 21:27)

    # Link komentara

  127. pa računale su dankinje uzet zlato ipak su domaćice to je velika šansa, ko zna kad će se opet ukazat prilika, možda nikad. a od zlata ništa nego - drvo. moramo i njih razumjeti :-/
    (dačo, 20. decembar 2020 21:26)

    # Link komentara

  128. Ovo ću da kažem u ime svih naroda sa balkana:
    Svako takmičenje je unapred pripremljeno da ga vi sa "zapada" osvojite.
    Nisam gledao utakmicu i ne znam kako je izgledalo, ali sad znaš kako se osećamo mi u LŠ i sličnim takmičenjima!
    (Staka Zulu, 20. decembar 2020 21:26)

    # Link komentara

  129. Pa pitaj one što su delegirali crnogorke da sude hrvaticama
    (DžejAr65, 20. decembar 2020 20:49)

    Poštenije suđenje nisam video u rukometu.
    (cxy, 20. decembar 2020 21:25)

    # Link komentara

  130. Hrvati su narod koji obmanjuje od 1944 pa sve do današnjeg dana. Ništa novo.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko, 20. decembar 2020 20:17) # Link
    Šta je bilo 1944.?
    (Ajde, 20. decembar 2020 20:40)

    Prešli ste iz ustaša u partizane!!!
    (Staka Zulu, 20. decembar 2020 21:22)

    # Link komentara

  131. Doslovno suđenje bez i jedne greške. Uvijek bude neki sedmerac koji je deveterac, probijanje koje nije, nekad se ruka za pasivan diže nekima ranije drugima kasnije. Na ovoj utakmici ni najmanja sporna sitnica, napad po napad kad bi se gledalo, ništa. Ovaj plavušan je postavio nove razine u kmečanju. Gospodin sa sjevera...
    (prika iz susjedstva, 20. decembar 2020 21:19)

    # Link komentara

  132. nije balkanskim jezikom već srpskim jezikom
    (lesa, 20. decembar 2020 21:17)

    # Link komentara

  133. Samo roditelji i rodbina ovih igracica znaju da se igralo ovo prvenstvo....
    (Paja, 20. decembar 2020 21:14)

    # Link komentara

  134. Ja ne znam šta je problem šta su Hrvatice sa Crnogorkama pričalie na tom balkandkom jeziku kako ga zove danski Selektor.
    Bogati pričalie su na srpskom jeziku da ih ceo svet razumi.
    To šta je on gluhonjem nije mu niko kriv.
    (miro split, 20. decembar 2020 21:14)

    # Link komentara

  135. Realno, u pravu je čovek... Kako je moguće da u meču Hrvatska - Danska sudije budu iz Crne Gore? Ovamo finale svetskog nije ni bilo teorije da sudi Mažić, iako je bio najbolji sudija na svetu tada. Ovo je neverovatan propust i sramota organizatora.
    (Kole, 20. decembar 2020 20:27)

    Pa prvenstvo se igra u Danskoj. Oni su organizatori i sebi su stimali najpovoljnije termine za igru.
    (Nikola, 20. decembar 2020 21:10)

    # Link komentara

  136. Skandinavci, depresivna oblast i narod, cija je najpoznatija osoba na svetu - Zlatan Ibrahimovic.

    Uzmite Dance, Svedjane, Norvezane... po cemu su poznati danas i gde su aktuelni i bitni?! Sem u rasizmu i egoizmu.
    (GM, 20. decembar 2020 21:10)

    # Link komentara

  137. Braća Danci kmeče ko Srbijanci
    (Snupi Zagreb, 20. decembar 2020 20:38

    Ne, kmeče kao vi hrvatijanci. Da se igralo 3 četvrtine, mi bi pobedili, mi smo doprvaci, Modrić ostvario predasistenciju itd. Pokrij se ušima
    (Penetrator državne mezimice, 20. decembar 2020 21:07)

    # Link komentara

  138. Anđelina je iz srpskih Paštrovića (tako govori i srcem oseća njen otac koji je ranjen između Trebinja i Nevesinja '93-će a tako govore i svi ostali Paštrovići).
    Anđelina,moja sestrična,oseća isto a sudila je pošteno!
    Danci?To im je valjda domaćinski izgovor.
    (Novosađanin, 20. decembar 2020 20:40)

    Da. Kazanegra je staro srpsko prezime, iz okoline Pozarevca, cini mi se...
    (Bloka, 20. decembar 2020 21:07)

    # Link komentara

  139. Suđenje je bilo vrlo korektno i Crnogorke su odlično radile svoj posao. Što tu neko reče suđenje je vrlo važno i da je finale mundijala sudio naš Mažić sigurno ne bi ko Pitana sudio penal Perišiću za onu napucanu ruku na pravde boga. Takav penal se ne sudi ni u Belotinac kada su Naša krila domaćini a ne u neki veći rang.
    (Igor, 20. decembar 2020 21:00)

    # Link komentara

  140. 6:0 u sedmercima, sve je jasno...
    (Jkl, 20. decembar 2020 20:59)

    # Link komentara

  141. Ko gubi ima pravo da se ljuti, ili mozda nema?
    (Opus, 20. decembar 2020 20:59)

    # Link komentara

  142. Hrvati su narod koji obmanjuje od 1944 pa sve do današnjeg dana. Ništa novo.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko, 20. decembar 2020 20:17) # Link
    Kompleksi su čudo,a bolest nije sve što boli.
    (mario, 20. decembar 2020 20:59)

    # Link komentara

  143. Ja bih samo da dodam da su Danci izmislili rukomet.
    (beatrica, 20. decembar 2020 20:59)

    # Link komentara

  144. Ja sam teniski sudija i kao linijski sam sudio našim teniserima na Vimbldonu (Lajoviću, Jeleni Janković, Janku Tipsareviću i drugima). Naravno da uvek navijam za naše ali kad sudim nema govora o tome da bilo kome pomažem. To je ne samo zbog profesionalizma kojeg siguran sam ove dve sudije imaju napretek, već i zato što su tu oči delegata, nadzornika itd. Ako budu loše ocenjene idući put neće suditi tako važan meč. A njima je cilj da sude finala i druge važne mečeve. Ako poklanjaju Hrvaticama to im samo odmaže. Zato Danac može da priča, ali sam 99.9% siguran da je to bez osnova. Isto tako je Brih nas oštetio ne jer voli Švajrarce već zato što nema pojma- a to je druga stvar.
    (Karlo Prvi, 20. decembar 2020 20:58)

    # Link komentara

  145. Kaženegra i Mitrović,iz Budve sudije
    (Momčilo, 20. decembar 2020 20:58)

    # Link komentara

  146. Braća Danci kmeče ko Srbijanci
    (Snupi Zagreb, 20. decembar 2020 20:38)

    O, bože, ko je našao da se javi. Kakav si ti gnjidavac. Ovde ljudi osuđuju danca, a ti moraš da pluljuneš narod iz kog ste nastali.

    Nikad od vas ljudi neće biti.
    (Pekar, 20. decembar 2020 20:57)

    # Link komentara

  147. takve se zalbe ulazu prije utakmice
    (gabor, 20. decembar 2020 20:57)

    # Link komentara

  148. Odavno je vrhunski sport sve samo ne prijatan."Susjedi" su nas odavno
    razočarali svojim postupcima u istoriji,ali ako dobiju meč u rukometu
    25:19,tu nameštanja nema.Velika ju tu razlika.
    (a, 20. decembar 2020 20:55)

    # Link komentara

  149. Stvarno nemoj Jensen da priča o sudjenju. Kako je sudjeno Dancima dok je Ulrik Wilbek bio trener i kakav pritisak na sudije je on vršio u to vreme.
    (ghostdog, 20. decembar 2020 20:54)

    # Link komentara

  150. Suđenje odlično. Da nam je barem Mažic sudio u finalu nogometnog SP-a.
    (qw, 20. decembar 2020 20:18)

    Čim sam video da Mažić neće suditi znao sam šta vam se sprema...

    Mažić bi sudio pošteno (za razliku od argentinca ako me sećanje ne vara)...
    (P-76ers, 20. decembar 2020 20:53)

    # Link komentara

  151. nije balkanski jezik,nego srpski.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jasen, 20. decembar 2020 20:20)

    Nije ni srpski nego hrvatski. Današnji srpski je izvedenica hrvatskog jezika,tako da srpski ne postoji. Dosta i vaše propagande. Isti ste ko i Danci vi Srbijanci
    (Blento, 20. decembar 2020 20:53)

    # Link komentara

  152. Čovek je reko realno, a na balkanu je bilo i tek će biti prevara. Neko je napisao kolonijalni čestiti Danci, pa čestitiji su od nas, a ko je nama kriv što smo bili 500 godina pod Turcima i nismo mogli kolonijalno da se razvijamo?
    (Dart Vejder, 20. decembar 2020 20:52)

    # Link komentara

  153. (Vule, 20. decembar 2020 20:09) Vina Belje? Belje!??
    Alooo komsija!???
    Od svih vina u Hr ti izabro Belje!??
    Ok, za skampe cu ti oprostit. Ima cudnih ljudi i u Hr kojima su skampi iznad svega.
    Prvo dodjes kod nas negdje u Istru.
    Pa te skampe prvo zalijes Zlahtinom (Iako ce ti zapravo nudit Malvaziju, ali ajde, ne bi ni to bila losa varijanta. Onda za dessert te gazda pozove u konobu i pocasti Muskatom iz bacve za familiju. Za to vrijeme zenama narucite Istarsku supicu. Ako vam se i dalje budu svidjale onako pijane ko guzice, pokupite ih, uvalite se na neku terasu daleko od turista i onda opletete po nekom gustom Dalmatinskom crvenom vinu. Mozda sa Peljesca.
    Nek vam narezu i malo Istarskog prsuta..

    A ne Belje...
    (Glupinickname, 20. decembar 2020 20:51)

    # Link komentara

  154. A pretpostavljam da mu nije smetalo kad su uzeli zlato, preskačući tim sa tog Balkana, iako pošteno ispadoše?! Čast 1 (i slovima jednom) igraču koji je to odbio da uradi...
    Tako da, baćko moj danski, sve se vraća, sve se plaća, karma je čudo, itd... ;)
    (Mangupi sa zapada, 20. decembar 2020 20:24)

    Ko je taj 1?
    (Bajo, 20. decembar 2020 20:50)

    # Link komentara

  155. Pa pitaj one što su delegirali crnogorke da sude hrvaticama
    (DžejAr65, 20. decembar 2020 20:49)

    # Link komentara

  156. znaci varaju samo Balkanci?
    (Nikola, 20. decembar 2020 20:48)

    # Link komentara

  157. Inače onaj rasizam skandinavski iz 2004 šta su odigrali 2:2 da izbace talijane zaboravljaš. Pljuc, gubavci.
    (nerok, 20. decembar 2020 20:45)

    # Link komentara

  158. Nemoj prijatelju nista da se cudis ista je to nacija milogorci i ovi ndh
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (smorinjo, 20. decembar 2020 20:20)

    Po kmečanju bi se reklo da ste braća, a ne prijatelji.
    Belosvecka zavera.
    (Ajde, 20. decembar 2020 20:43)

    # Link komentara

  159. Izjava je krajnje glupa i nedolična ali i da je evropski rukometni savez napravio presedan, jeste. Zamislite da su ovaj meč sudile Šveđanke ili Nemice. Šta nije u redu, nije.
    (Mladen, 20. decembar 2020 20:43)

    # Link komentara

  160. Hrvati su narod koji obmanjuje od 1944 pa sve do današnjeg dana. Ništa novo.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko, 20. decembar 2020 20:17) # Link
    Šta je bilo 1944.?
    (Ajde, 20. decembar 2020 20:40)

    # Link komentara

  161. Ne sumnjam, Montenegrini i hrvaćani su danas ko dva brata rođena, a Crnogorcu su već nešto sasvim drugo.
    (Wiennus Konjuscharus, 20. decembar 2020 20:24)

    Anđelina je iz srpskih Paštrovića (tako govori i srcem oseća njen otac koji je ranjen između Trebinja i Nevesinja '93-će a tako govore i svi ostali Paštrovići).
    Anđelina,moja sestrična,oseća isto a sudila je pošteno!
    Danci?To im je valjda domaćinski izgovor.
    (Novosađanin, 20. decembar 2020 20:40)

    # Link komentara

  162. Braća Danci kmeče ko Srbijanci
    (Snupi Zagreb, 20. decembar 2020 20:38)

    # Link komentara

  163. Komšinice i komšije čestitam na zasluženo osvojenoj bronzanoj medalji. Da se ovo sa koronom malo smiri, pa da vi dođete kod nas na rakiju i sarme, a mi kod vas na vina Belje i škampe. Dobrodošli su da nam se pridruže i Bošnjaci sa baklavama i kafom, još ako neki S. Makedonac donese flašu Mastike i ajvar...Sve najbolje svim narodima na Balkanu, da vas prati sreća i dobro zdravlje.
    (Vule, 20. decembar 2020 20:09)

    Dobro Jugonostalgicaru, ne preteruj.
    (76er, 20. decembar 2020 20:38)

    # Link komentara

  164. Све честитке судијама.
    (шахМат, 20. decembar 2020 20:36)

    # Link komentara

  165. Gledao utakmicu.Ne vidim gde su sudije favorizovale Hrvatsku koja je bila mnogo bolja ekipa i videlo se da su ih srcem pobedile.Na kraju utakmice je i hrvatski selektor pomenuo inat zbog potcenjivanja njegove ekipe.Radost sporta je upravo ovo.Kada malog i nebitnog po njegovim merilima, pobedis na njegovom terenu.
    (Padjine969, 20. decembar 2020 20:36)

    # Link komentara

  166. Dankinje (sudije) su nas upropastile par puta...ako.
    (sasa jokic, 20. decembar 2020 20:35)

    # Link komentara

  167. Neznam dal je ovo istina ali ako jeste konacno i da narodi sa ovih prostora dođu mozgu, skandinavci bi to napravili bez da trepnu a nije da se vole međusobno
    (jo, 20. decembar 2020 20:33)

    # Link komentara

  168. Bez gola 17 minuta, ALO? SUDIJE krive? Ćao, zdravo....
    (Simke, 20. decembar 2020 20:33)

    # Link komentara

  169. Zasto utakmicu nije sudio neko iz Madjarske, Rumunije, Rusije....? Ni Mazic nije mogao suditi finale ......
    (Canadaboy, 20. decembar 2020 20:32)

    # Link komentara

  170. Nisam gledao utakmicu pa ne mogu nista da kazem.Da li ima neko neutralan da kaze svoju .Zeleno za danca crveno da grijesi ! Btw cestitke komsijama za trece mesto !!!
    (Pegone, 20. decembar 2020 20:31)

    # Link komentara

  171. Gosn Jensen, nije to balkanski jezik, već srpsko-
    -hrvatski jezik naroda i narodnosti. Ajd opusti se i čestitaj boljima danas. A komšijama čestitke.
    (Smiti Verben men Jensen, 20. decembar 2020 20:31)

    # Link komentara

  172. ceo svet prica o ovome. evo ovde u Americi samo se o zenskom rukometu prica.
    (pera, 20. decembar 2020 20:30)

    # Link komentara

  173. Izgubio a pobedio u 24 opštine u Danskoj i 3 na Grenlandu hahahahahahhaahahhahahaha
    (Goran Loznica, 20. decembar 2020 20:27)

    # Link komentara

  174. Treneru takozvani Balkanski jezik je zapravo Stbski! Ahhhh, I jos nesto Treneru.... ko gubi ima pravo da se ljuti! Secate se stare izreke iz skole sa casova Latinskog, ili mozda ipak ne?
    (Dusan 1, 20. decembar 2020 20:27)

    # Link komentara

  175. Realno, u pravu je čovek... Kako je moguće da u meču Hrvatska - Danska sudije budu iz Crne Gore? Ovamo finale svetskog nije ni bilo teorije da sudi Mažić, iako je bio najbolji sudija na svetu tada. Ovo je neverovatan propust i sramota organizatora.
    (Kole, 20. decembar 2020 20:27)

    # Link komentara

  176. čestiti kolonijalni Danci
    (hm, 20. decembar 2020 20:26)

    # Link komentara

  177. Kakav je ovo groteskni i odvratni rasizam. Ova izjava Danca je katastrofalna!
    (Saguenay, 20. decembar 2020 20:26)

    # Link komentara

  178. .....sudija su na nas stavljale na žestok pritisak na nešto pre dve decenije. Tada su sudije i igračice trčale okolo i razgovarale balkanskim jezikom", dodao je....

    Ovo me podseća da dogadjaj nedugo posle terorističkih napada na WTC(9-11), kada je jedna američka stjuardesa rekla pilotu da su joj dva putnika sumnjiva jer, kako reče: “Razgovaraju terorističkim jezikom”?? U pitanju su bila dva mlada arapska studenta.
    (Dobros-AV, 20. decembar 2020 20:26)

    # Link komentara

  179. Uh, uh.. Sto mi drago!!!
    Pa dosta ste vi skandinavci harali
    (Hrundi Bakshi, 20. decembar 2020 20:25)

    # Link komentara

  180. Samo vi cutite.Po nema groznije kuhinje od vase skandinavske.
    (zoka, 20. decembar 2020 20:25)

    # Link komentara

  181. Sram vas bilo. Nemojte mešati politiku i sport. Naučite da prihvatite poraz.

    Tako i nama kažu
    (kolkolo, 20. decembar 2020 20:25)

    # Link komentara

  182. Hahaha!!!
    Jel’ ovaj kod Trumpa na instrukcijama bio ?
    (Kićo Slabinac, 20. decembar 2020 20:24)

    # Link komentara

  183. A pretpostavljam da mu nije smetalo kad su uzeli zlato, preskačući tim sa tog Balkana, iako pošteno ispadoše?! Čast 1 (i slovima jednom) igraču koji je to odbio da uradi...
    Tako da, baćko moj danski, sve se vraća, sve se plaća, karma je čudo, itd... ;)
    (Mangupi sa zapada, 20. decembar 2020 20:24)

    # Link komentara

  184. Ne sumnjam, Montenegrini i hrvaćani su danas ko dva brata rođena, a Crnogorcu su već nešto sasvim drugo.
    (Wiennus Konjuscharus, 20. decembar 2020 20:24)

    # Link komentara

  185. Pa nije bilo 25:24 bre, neka se pojede od muke.
    (ON, zti, 20. decembar 2020 20:23)

    # Link komentara

  186. Interesantna izjava. Neko nas tako nesto da kaze za zapadnu Evropu, ne bi se lepo proveo.
    (Ivan, 20. decembar 2020 20:23)

    # Link komentara

  187. Da,favorizirala se hrvatska usred danske i pred očima celog sveta..
    (hau jes no, 20. decembar 2020 20:22)

    # Link komentara

  188. Kao sto sam napisao ranije, Danci su tako loši gubitnici i mnogo mrze Balkan (pogotovo Srbiju).
    Cestitke Hrvaticama za borbu!
    (Kopenhagen, 20. decembar 2020 20:22)

    # Link komentara

  189. Kako malo treba da proradi skandinavska oholost.
    (Miško, 20. decembar 2020 20:21)

    # Link komentara

  190. Ovog treba odmah optužiti za nacionalizam. Pazi molim te, razgovarale su balkanskim jezikom. A da su razgovarale na engleskom, to bi bilo u redu? Da se razumemo, razgovarale su na Srpskom jeziku, a to što dolaze iz malih balkanskih zemalja koje sve liče jedna drugoj, to neka zahvali i svojim Dancima od pre nekih 20-30 godina.
    (Brane Lala, 20. decembar 2020 20:21)

    # Link komentara

  191. Govori seletktor reprezentacije koja ima najjači lobi u ovome sportu... Vazda su Danci bili ljigavi.
    (Majstor sa mora, 20. decembar 2020 20:21)

    # Link komentara

  192. andersenove bajke,kad ti je tesko,a ocigledno jeste.
    mani se balkana,prevara,proslosti..
    danci...cuj..posteni? fuj prevarante!
    (blizanci, 20. decembar 2020 20:21)

    # Link komentara

  193. I posle neko kaže "Samo Srbi, Balkanci kukaju na sudije." Nije nego. Norvežani kukali 2005. u Tunisu da smo kupili sudije. Skandinavci uvezani ko creva na svakom šampionatu, al' Balkan najgori.

    Čestitke Hrvaticama na bronzi, apsolutno zasluženo. Nadam se da ćemo i mi jednom da se saberemo i uzmemo nešto van Beograda.
    (Gde ja živim, 20. decembar 2020 20:21)

    # Link komentara

  194. Ju-go-sla-vi -ja!Ju-go-sla-vi -ja!
    (Jugoslav, 20. decembar 2020 20:20)

    # Link komentara

  195. nije balkanski jezik,nego srpski.
    (jasen, 20. decembar 2020 20:20)

    # Link komentara

  196. Gledao, komšinice bile ubedljivo bolje... ko gubi on se i ljuti,pogotovo domaćin..
    (Fakti, 20. decembar 2020 20:20)

    # Link komentara

  197. Nemoj prijatelju nista da se cudis ista je to nacija milogorci i ovi ndh
    (smorinjo, 20. decembar 2020 20:20)

    # Link komentara

  198. Gospoda samo u pobjedi. Pazi- prije tekme na televiziji dali 0% sanse Hrvatskoj (na danskoj tv) a kad 6 razlike izgubili (17 minuta bez gola) Crnogorke su krive :)
    (toni, 20. decembar 2020 20:19)

    # Link komentara

  199. Suđenje odlično. Da nam je barem Mažic sudio u finalu nogometnog SP-a.
    (qw, 20. decembar 2020 20:18)

    # Link komentara

  200. Auuuu kmečanija
    (4, 20. decembar 2020 20:18)

    # Link komentara

  201. Mučno mi je u stomaku. Moram da odam priznanje Hrvaticama što su odigrale utakmicu pod svojim uslovima. Sudije su na nas stavljale na žestok pritisak na nešto pre dve decenije. Tada su sudije i igračice trčale okolo i razgovarale balkanskim jezikom", dodao je.


    -Znači, koliko kontam ovaj duel Dancima su trebali da sude neki Skandinavci da ne budu prevareni?
    (Goran Loznica, 20. decembar 2020 20:18)

    # Link komentara

  202. samo kad ste vi posteni
    (mare, 20. decembar 2020 20:18)

    # Link komentara

  203. Hrvati su narod koji obmanjuje od 1944 pa sve do današnjeg dana. Ništa novo.
    (marko, 20. decembar 2020 20:17)

    # Link komentara

  204. Ma samo ti se čini, korupcija na svakom koraku.
    (Dragan, 20. decembar 2020 20:17)

    # Link komentara

  205. A tako se dobro skockao prije početka susreta osmjeh, frizura, gel u kosi...
    Na kraju izgledao kao da ga je poplava izbacila... Ah te fatalne balkanke.
    Sva sreća pa ovi skandinavci zanaju samo pošteno. Recimo kao kod glasovanja ne Euroviziji. Od svih skandinavaca jedino nešto valjaju Norvežani
    (Ćamila, 20. decembar 2020 20:17)

    # Link komentara

  206. dosta su i ex yu reprezentacije ispastale zbog sudija u svakom sportu
    (serdar, 20. decembar 2020 20:17)

    # Link komentara

  207. A ja mislio Danci neki fini narod.
    (Balkanac, 20. decembar 2020 20:16)

    # Link komentara

  208. Oje i Hoksner
    Dal se neko seca ovog sudijskog para iz danske koji nas je zakupao na prevenstvu sveta protiv Spanije pre dve decenije?
    (Vostani carice, 20. decembar 2020 20:16)

    # Link komentara

  209. A da malo ovo nije Nantes vou rasizma, antisemitizma ili nacionalizma? Sad Balkan može da se vređa, a Afrika ne može? Joj, Danska... Kultura, umetnost, nauka, istorija...
    (Kiki, 20. decembar 2020 20:15)

    # Link komentara

  210. Ne tupi ga.
    (Bojan, 20. decembar 2020 20:15)

    # Link komentara

  211. "Eazgovarale BALKANSKIM jezikom"
    Id**te neinformisani, ako si vec hteo da uputis iole smislenu kritiku, mogao si bar da se potrudis i da naucis kojim su to jezikom pricale.
    Nesto nisam siguran da bi se, na primer Srbi i Grci bas razumeli, pod uslovom da svako prica svoj jezik, a obe zemlje su na Balkanu.
    Meni se prevrnuo stomak kad me je jedna zna u USA zamolila da joj kazem nesto na EVROPSKOM, posto dolazim iz Evrope.
    Ako su vas sudije ostetile, njima je na obraz i dusu, nisam gledao utakmicu, pa ne mogu da kome tarisem istu, ali ovo..... kre*en.
    (Matija Micic Bucic, 20. decembar 2020 20:15)

    # Link komentara

  212. Sad su krivi Balkanci jer niste zabili gol skoro 20 minuta. Mala Tea na golu im je nabila komplekse za tri života.
    (Nino, 20. decembar 2020 20:14)

    # Link komentara

  213. Pricaj srpski da te ceo svet razume...
    (miki, 20. decembar 2020 20:14)

    # Link komentara

  214. Toliko o tome kako nas Zapad gleda .
    Mi , budalale , nastavimo da se krvimo.
    Čestitke za medalju , komšinice !
    (milan, 20. decembar 2020 20:13)

    # Link komentara

  215. Čist rasizam.
    (stanoje glavaš, 20. decembar 2020 20:13)

    # Link komentara

  216. Sve cestitke Hrvaticama, a vi Danci.. ovaj sport se igrao na tom Balkanu kada vi niste znali sta je lopta. Za njih smo svi sa ovih prostora isti i potcenjuju nas u svemu i zato mi je posebno drago kada ih tučemo bar u sportu.
    (Kiza, 20. decembar 2020 20:10)

    # Link komentara

  217. hahahahahahaaaaaa

    Komšinice i komšije čestitam na zasluženo osvojenoj bronzanoj medalji. Da se ovo sa koronom malo smiri, pa da vi dođete kod nas na rakiju i sarme, a mi kod vas na vina Belje i škampe. Dobrodošli su da nam se pridruže i Bošnjaci sa baklavama i kafom, još ako neki S. Makedonac donese flašu Mastike i ajvar...Sve najbolje svim narodima na Balkanu, da vas prati sreća i dobro zdravlje.
    (Vule, 20. decembar 2020 20:09)

    # Link komentara

  218. Pre 20 godina smo prevareni mi, a ne Danci. Oni su bili braća sa crasanama.
    (MileR, 20. decembar 2020 20:09)

    # Link komentara

  219. Velik je u porazu!
    (Ajde, 20. decembar 2020 20:08)

    # Link komentara

  220. Bolje neka se pokrije ušima.... sprdali su se da Hrv nema 1% šansi... i da ima bar malo pištovanja.... čestitao bi !
    (Panac, 20. decembar 2020 20:08)

    # Link komentara

  221. Skandinavsko pripejd gospodstvo!
    (Pele, 20. decembar 2020 20:08)

    # Link komentara

  222. Navikli su na kraduckanja jer u muškom rukometu su nas krali skoro na svim prvenstvima, a sad im smeta pošteno suđenje:D Bravo Crnogorke.
    (:D, 20. decembar 2020 20:07)

    # Link komentara

  223. kme kme kme
    (3i3i, 20. decembar 2020 20:06)

    # Link komentara