1. Zašto nema Petruševa i Ristića?
    Sa njima bismo demolirali i mnogo jače ekipe!

    Zašto nema makar jedan talenat od ispod 20 godina?

    Da li jenko gledao kako Hrvati sistemski razvijaju mladog Roka Prkačina? Da li mi takvog talenta imamo sem Pokuševskog, kog možemo da guramo kroz reprezentaciju?
    (milan, 2. decembar 2020 01:01)

    # Link komentara

  2. Ne znam stvarno, Sale nacionale nam nije valjao. A mi jedva Finsku dobismo, od Svajcarske izgubili. Nisam protiv novog Selektora dajem mu punu podrsku ali smo majstori da oteramo bolje da bi doveli gore. Bilo da se radi o igracima ili selektorima. Ako ovako budemo igrali necemo daleko dogurati. Napred momci mozete vi mnogo toga !
    (Mandrak, 1. decembar 2020 21:30)

    # Link komentara

  3. @Cinik netko u londonu a netko na kaucu
    (Joja, 1. decembar 2020 16:51)

    # Link komentara

  4. Ne Mahuni, nego Maxhuni
    (Amadeus, 1. decembar 2020 16:06)

    # Link komentara

  5. Slobodan, 01. decembar 2020 

    Samo kratko cu odgovoriti,Armani postoji,sto VI NISTE IGRALI TU FIBINU LIGU i na kraju molim te da mi se vise ne obracas jer izbegavam likove kao sto si ti.Ne bih da gubim vreme na gluposti.
     (marko992, 1. decembar 2020 10:14)

    # Link komentara

  6. Ne tebe su sigurno izbacili vujosevicevo komplesi. Zato ne zvaci mnogo za sport si prost ko pasuji. Drugo tvoja pratnja stoje zvezda prvak evrope I sveta bila tote boli I bolece dok si ziv. Tvoj mali partizan je Samo jednom bijo izmedju cetri kluba u evropi I vise nikad nije doso do tog cijia od svatri evropsko takmicenje a zvezda vise puta I stalno bila u vrhu evropski takmicenja. Pozdrav
     (zdravko, 1. decembar 2020 10:09)

    # Link komentara

  7. (Марко, 01. decembar 2020 01:

    Ne mozes odgovarati na post za koji ne znas pozadinu.Dobro je napisano da ste licemeri,ako za vas sada skoro ne postoje Knor(Fortitudo),Huventud,Filips(Armani) naravno da nepostoji ni Olimpik.
    To je bila smisao covekovog posta,sta je pogresio?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 1. decembar 2020 09:34)

    Marsej postoji i gle cuda igra i ove godine u Ligi Sampiona, evo bas veceras igra protiv Porta ...

    Nego reci ti nama gde igraju ekipe sa kojima ste vi igrali FIBA ligu Sampiona ...

    Mollers Traiskinrs, Maes Pils, Pezoperks Larnaca, USK Praha, Partizani Tirana, Macabbi Rishon, Steaua Bucuresti, Sportiv Union Hiefenech, Vevey, Kingston, Slask Wroclav, Comodore Den Helder, Kalev, Scanija Sordzljtaje, KTP, CSKA Sofija, Bajer 04 Leverkuzen, Umngenneflag njarovikur, Benfika, Cibona, Olimpil Antibe, Slobodna Dalmacija, Jouventud, Phonela Caserta, Bologna !!!
    (Slobodan, 1. decembar 2020 09:56)

    # Link komentara

  8. Ali, košarka je samo košarka, zna se šta je najvažnija sporedna stvar na svetu.
    (dejo_majstore, 1. decembar 2020 09:09)
    Košarka!
    (Goran, 1. decembar 2020 09:41)

    # Link komentara

  9. Kako ste vi panteri licemeri i kratke pameti, za ne poverovati. Kako vi osvojiste kup sampiona! Protiv "velikog" Marsej, i pri tom za 120minuta ne presavsi centar. Hajde druze sedi i ti, pokrij se usima i cuti
    (vlado, 30. novembar 2020 21:18)

    Оно што је данас Манчестер сити, или доскора Челзи, то је почетком деведесетих био Олимпика Марсеј. То је клуб у који су тада упумпане огромне паре. Бернар Тапи је био Роман Абрамович пре Романа Абрамовича. Играли су ту Папен, Водл, Мозер и пола репрезентације Француске. Они су 1993. године постали прваци Европе. Тај Марсеј је у сезони 1990/91. избацио један Милан (Ван Бастен, Гулит, Барези, Рајкард, Малдини), па су избацили изузетно јак Спартак из Москве (скоро цела репрезентација СССР-а која је 1998. била вицешампион Европе). Спаратак из Москве је пре тога избацио Реал Мадрид (Бутрагењо, Хаџи, Мичел, Јеро, Санчез) и Наполи (Марадона, Карека, Зола, Ферара). У Бајерну су играли Лаудруп, Колер, Тон, Ројтер и Аугенталер. За Порто су играли Виктор Баиа, Фернандо Коуто, Бранко и Емил Костадинов. Сада некоме делује смешно што помињем Спартак из Москве, али тада је однос снага био мало другачији него данас. Екипе из тзв. Источног блока нису служиле као топовска храна екипама са Запада. И Стеауа је била првак Европе. У тој сезони нису играли Ајакс и Ливерпул јер су били кажњени због навијача. Ајакс није имао никакве шансе да се умеша у борбу за титулу док је Ливерпул можда могао да буде неки фаворит из сенке, али тешко.
    (Марко, 01. decembar 2020 01:

    Ne mozes odgovarati na post za koji ne znas pozadinu.Dobro je napisano da ste licemeri,ako za vas sada skoro ne postoje Knor(Fortitudo),Huventud,Filips(Armani) naravno da nepostoji ni Olimpik.
    To je bila smisao covekovog posta,sta je pogresio?
     (marko992, 1. decembar 2020 09:34)

    # Link komentara

  10. @ kada se sve sabere..., 1. decembar 2020 00:39)

    Slažem se, s tim što je Zvezda u vreme SFRJ uvek bila blizu vrha Evrope (nekoliko polufinala i finale kupa UEFA), pre nego što se popela na vrh u Bariju a Partizan je bljesnuo 1966 sa finalom i posle toga u evropskim okvirima ga nema nigde. Naravno pričam o fudbalu. Za košarku svaka čast, dok Zvezda ne postane prvak Evrope u košarci (teško izvodljivo), ne može prići komšijama u tom sportu. Ali, košarka je samo košarka, zna se šta je najvažnija sporedna stvar na svetu.
    (dejo_majstore, 1. decembar 2020 09:09)

    # Link komentara

  11. @(Medison, 30. novembar 2020 21:40)
    Ništa ovo ne valja. Ovde je samo Finska gore odigrala od Švajcarske.

    Objasnio čovek...kratko, jasno, da jasnije ne može biti...
    (Aca, 1. decembar 2020 08:02)

    # Link komentara

  12. Evo opet ovog koji se ne razume u sport Ti kazes da olimpik los Tim pa dali ti znas koga je olimpik izbacijo u cetvrt finalu I koga izbacijo u polu finalu. Znasli ti daje u cetvrt finalu zaustavjien jedan milano I real a u polu finalu je takodje velikana bajern zaustavjien od bas moje zvezde. Tako da znas daje zvezda zasluzeno prvak evrope I sveta a ti I dajie kmeci I pati sto tvoj partizanu mali kluba. Pozdrav
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zdravko, 1. decembar 2020 01:47) # Link komentara

    brate ''dali'' je tebe neko ''izbacijo'' iz skole kad si gledao '' polu finale''?
    (rade, 1. decembar 2020 08:02)

    # Link komentara

  13. Nadam se da će u narednom "prozoru" u sastavu biti i:
    Miroslav Raduljica, Filip Petrušev, Filip Rebrača (NCAA), Nikola "Nick" Rakočević, Dragan Milosavljević, Marko Lukić (NCAA), Ognjen Jaramaz i Miloš Teodosić.
    (Velesila, 1. decembar 2020 03:41)

    # Link komentara

  14. Ево за све вас што доводите у питање КЕШ 90/91. До тада је то био најјачи КЕШ одигран а ево и екипа. Сакијев Милано (играо за 3. узастопну титулу), Наполи са Марадоном (првак Италије), Реал Мадрид, Бајерн Минхен, Динамо Дрезден, Ренџерс, Порто, Спартак Москва, Марсеј.

    Марсеј најскупљи тим тих година, са Звездом те сезоне убитачни и оба клуба дали највише голова убедљиво у КЕШу те сезоне. Звезда је прегазила све екипе до финала као и Марсеј. Ако неко помене Енглезе, нека погледају супер куп Звезда Манчестер и тоталну пропаст Мачестера, и срећу како нису 10:0 изгубили како је и сам Фергусон рекао. Енглези тада нису били фактор у Европском фудбалу а постаће тек 98 са Манчестером. После тога КолоКоло, лагано 3:0 са играчем мање.

    Кошарка, дакле овако, тих година је било теже освојити ЈУ лигу него Европу. Апсолутни страх и трепет била је Југопластика; Југославија је имала 5 првака Европе у тих 6 година, тако да не, није исто. Уосталом фудбал је тада већ био професионалан док се не може исто речи за кошарку о чему сведочи и слање колеџ екипа од стране Американаца на олимпијаде.
    (WaterlooGrad, 1. decembar 2020 03:22)

    # Link komentara

  15. @Predlog za selektora: Peno, Pot, Dangubić, Zagorac, Kravić, uigravati ovu petorku, ovi momci su "nebrušeni" dijamanti!!! Šta sve od njih možeš da vidiš, to je za priču!!! Bolji su od najvećih komičara na svetu!!!
    (Gondolijer66, 30. novembar 2020 21:23)

    Pa gde ste g. Gondolijer pre Svajcarske, upravo analiziramo Vasu petorku i krstimo se kako se niko iz strucnog tima nije setio ranije ove selekcije. Hvala, bolje ikad nego nikad.. uigracemo momke!
     (selektor Kokoskov, 1. decembar 2020 02:13)

    # Link komentara

  16. Srbija brzo zaboravila Švajcarsku?
    ~~~…~~
    Švicarska se pamti, kakav zaborav?
    Mnogi ćemo pamtiti veselje iz 90minute
    i trk preko pola igrališta.
    Mnogi vjeruju da još i sada trči......ah
    (Mantis, 1. decembar 2020 02:05)

    # Link komentara

  17. Srbija u euforiji, jedva pobijedili Finsku. Iducih 30 godina je Hr vrijeme, kao i u nogometu. Ostaje vam samo odbojka par godina, dok vas i u tome ne prestignemo. LP
    (nogomet, 30. novembar 2020 21:45)


    Smiri strasti odracemo vas prvom prilikom na EP, ovu A reprezentaciju SRB cine igraci koji nisu ni u prvih 30 za roster A reprezentacije ali momci opet super igraju pa bi cak i oni odrali tu vasu reprezentaciju, tako da nma potrebe za nerviranjem, videcemo se na EP gde mi dolazimo da opet igramo finale...
    A sto se tice fudbala, pa bolje nmj o tome, pogledaj gol razliku u grupi gde ste igrali ( 15 primljenih i par datih golova,najvise ste posle Andore primili komada...) tako da..
    (C i n i k, 1. decembar 2020 02:03)

    # Link komentara

  18. @(kada se sve sabere..., 01. decembar 2020 00:39)

    Buahahahaha.. kad se sve sabere Zvezda je ukupno veci klub za 3 klase.
     (Lars, 1. decembar 2020 02:03)

    # Link komentara

  19. Evo opet ovog koji se ne razume u sport Ti kazes da olimpik los Tim pa dali ti znas koga je olimpik izbacijo u cetvrt finalu I koga izbacijo u polu finalu. Znasli ti daje u cetvrt finalu zaustavjien jedan milano I real a u polu finalu je takodje velikana bajern zaustavjien od bas moje zvezde. Tako da znas daje zvezda zasluzeno prvak evrope I sveta a ti I dajie kmeci I pati sto tvoj partizanu mali kluba. Pozdrav
     (zdravko, 1. decembar 2020 01:47)

    # Link komentara

  20. Nije loše
    (Milan, 1. decembar 2020 01:45)

    # Link komentara

  21. Je l' igra Mika Hakinen?
    (pr i nc, 30. novembar 2020 18:04)

    На клупи је он улази само да куца, али мора мало да попије овако није интересантно.(Гиле, 30. novembar 2020 18:43)

    Pomešao si Miku sa Kimi Raikonenom, Mika nije bio poznat kao ljubitelj dobre kapljice, za razliku od prvog. Ali obojica su legende, nevezano za temu.
    (ne, 30. novembar 2020 21:11)
    Eee...šta je za njih Mati Nikenen...
    (dr Sokrates Dorćol, 30. novembar 2020 23:51)

    Jane Ahonen isto tu negde sa Nikenenom...
     (76er, 1. decembar 2020 01:24)

    # Link komentara

  22. Kako ste vi panteri licemeri i kratke pameti, za ne poverovati. Kako vi osvojiste kup sampiona! Protiv "velikog" Marsej, i pri tom za 120minuta ne presavsi centar. Hajde druze sedi i ti, pokrij se usima i cuti
    (vlado, 30. novembar 2020 21:18)

    Оно што је данас Манчестер сити, или доскора Челзи, то је почетком деведесетих био Олимпика Марсеј. То је клуб у који су тада упумпане огромне паре. Бернар Тапи је био Роман Абрамович пре Романа Абрамовича. Играли су ту Папен, Водл, Мозер и пола репрезентације Француске. Они су 1993. године постали прваци Европе. Тај Марсеј је у сезони 1990/91. избацио један Милан (Ван Бастен, Гулит, Барези, Рајкард, Малдини), па су избацили изузетно јак Спартак из Москве (скоро цела репрезентација СССР-а која је 1998. била вицешампион Европе). Спаратак из Москве је пре тога избацио Реал Мадрид (Бутрагењо, Хаџи, Мичел, Јеро, Санчез) и Наполи (Марадона, Карека, Зола, Ферара). У Бајерну су играли Лаудруп, Колер, Тон, Ројтер и Аугенталер. За Порто су играли Виктор Баиа, Фернандо Коуто, Бранко и Емил Костадинов. Сада некоме делује смешно што помињем Спартак из Москве, али тада је однос снага био мало другачији него данас. Екипе из тзв. Источног блока нису служиле као топовска храна екипама са Запада. И Стеауа је била првак Европе. У тој сезони нису играли Ајакс и Ливерпул јер су били кажњени због навијача. Ајакс није имао никакве шансе да се умеша у борбу за титулу док је Ливерпул можда могао да буде неки фаворит из сенке, али тешко.
    (Марко, 1. decembar 2020 01:23)

    # Link komentara

  23. Marsej je imao najskuplji tim tih godina pa se ti češi... I uzeli su titulu prvaka Evrope dve godine kasnije. A šta ste vi iz JSD odigrali? Jedno finale u 80 godina bitisanja. Slabo je to...
    (dejo_majstore, 30. novembar 2020 23:56)

    U kosarci jedna titula i dva F4. Nekoliko igraca u Kuci slavnih. Za Zvezdu zauvek nedostizno.
    U fudbalu Zvezda ima titulu, Partizan finale. Iako je za Partizan nedostizno da ponovi Zvezdin uspeh, ipak je bio u finalu.
    Kada se sabere Partizan je bio mnogo blizi Zvezdinom uspehu u fudbalu, nego sto ce Zvezda ikada biti njegovorm uspehu u kosarci.
    (kada se sve sabere..., 1. decembar 2020 00:39)

    # Link komentara

  24. STA JE TREBALO...

    Stvarno,trebalo je da zagori pod nogama,i nama a i selektoru,pa da napokon se resimo Zagorca.I ne,nisam protiv njega,ali njegova igra je katastrofa...
    U 3 tekme kvalifikacija,sut za 3 mu je 13%...U 2 tekme je u minusu na plus-minus indexu..
    Da,i protiv Svicarske je bio u minusu...Igra uzasno,ne povezano,bez ikakvog smisla,i stvarno je ne jasno,zasto je tu? Pa Miskovic je vec tu bolja opcija..Znam,svako od nas ima svog favorita,ali iskreno,uz onakve brojeve,Zagorac nema sta traziti.
    (sasha the red Baron..., 1. decembar 2020 00:36)

    # Link komentara

  25. Dobili smo zato što nesretni zagorac nije imao danas ni minut na terenu.
     (Pera, 1. decembar 2020 00:24)

    # Link komentara

  26. Nisam pratio neko vreme košarku, evo sad gledam šta radi ovaj Kokoškov, čitam sastav i nije ni čudo što smo u subotu izgubili od Austrije. Šta je sa NBA igračima - Jokić, Bogdanović, Teodosić, zašto ih nije zvao, tamo nije sezona u toku? Imamo dva šampiona Evrope - Kalinića i Gudurića u šampionskom Fenerbahčeu. Ni za njih nema mesta? Pa bar je kao trener Efesa mogao da dovede svoje igrače koje trenira - Mićića i čini mi se Štimca.
    (vrhstra, 30. novembar 2020 18:00)

    Ma pusti, molim te. Cuo sam da su mu Kica i Praja otkazali u poslednjem trenutku. Vidi se da je zbog toga bio pogubljen, pa nije znao vise koga da zove
    (I tata bi sine, 1. decembar 2020 00:21)

    # Link komentara

  27. @dacha Zvezda

    Potpuno si u pravu. Nekad su većina komentara bili o samoj igri, a sad samo Dulo, Salo, Igokea, FMP, limenke...
    Stvarno tražim normalan komentar o analizi utakmice, ali jako teško.
    Sportski pozdrav.
     (ŠOKI P. F. C. PRIJEDOR, 30. novembar 2020 23:59)

    # Link komentara

  28. Opet Divac nije dao vise od 10 koseva.
     (oscar, 30. novembar 2020 23:58)

    # Link komentara

  29. Kako ste vi panteri licemeri i kratke pameti, za ne poverovati. Kako vi osvojiste kup sampiona! Protiv "velikog" Marsej, i pri tom za 120minuta ne presavsi centar. Hajde druze sedi i ti, pokrij se usima i cuti
    (vlado, 30. novembar 2020 21:18)

    Marsej je imao najskuplji tim tih godina pa se ti češi... I uzeli su titulu prvaka Evrope dve godine kasnije. A šta ste vi iz JSD odigrali? Jedno finale u 80 godina bitisanja. Slabo je to...
    (dejo_majstore, 30. novembar 2020 23:56)

    # Link komentara

  30. Je l' igra Mika Hakinen?
    (pr i nc, 30. novembar 2020 18:04)

    На клупи је он улази само да куца, али мора мало да попије овако није интересантно.(Гиле, 30. novembar 2020 18:43)

    Pomešao si Miku sa Kimi Raikonenom, Mika nije bio poznat kao ljubitelj dobre kapljice, za razliku od prvog. Ali obojica su legende, nevezano za temu.
    (ne, 30. novembar 2020 21:11)
    Eee...šta je za njih Mati Nikenen...
    (dr Sokrates Dorćol, 30. novembar 2020 23:51)

    # Link komentara

  31. Dangubić nije prezime nego opis stanja.
     (vlada BGD, 30. novembar 2020 23:26)

    # Link komentara

  32. @Je l' igra Mika Hakinen? Ma jedan Jane Ahonen bi im vise znacio, ipak je rec o izvrsnom skakacu....
    (Laki suvlaki, 30. novembar 2020 23:01)

    # Link komentara

  33. "slobodan".... e bas si pravi oslobodan.... nisu bile sankcije partizan je morao da igra van SCG... Ali su bile "unutrašnje sankcije".... partizan ih je nametnuo zvezdi.... i trajale su sve dok "niko nemoze zabraniti FMP-u......."
     (udba je zakon, 30. novembar 2020 22:59)

    # Link komentara

  34. Mislim da je Nik Rakocevic igrao za mladje selekcije Srbije...
    (Beduin, 30. novembar 2020 22:56)

    # Link komentara

  35. Poredis srbiju i hrvatsku kad su svi nad okupu A reprezentacija kao da uporedis mecku sa ficom
     (igor, 30. novembar 2020 22:53)

    # Link komentara

  36. Pogledao sam drugo poluvreme, pobeda ocekivana kao i ona koju nismo ostavrili protiv uvek neugodnih Svajcaraca. Ali ne moze da mi ne promakne Simanic, gledam ga i ceka dugo da postane makar seo igraca koji su mu predvidjali. Usao u igru i odmah igrac manje, kilaza i misicna masa ista kao da je junior, u odbrani ne zna gde se nalazi, rupa, primismo nekoliko poena preko, njega. U napadu se ne krece, stoji na liniji za 3 i to je to. Ni na ofazivan skok da ode, ima fizikalije, za to treba zelja, a ne znanje, steta velika a po njega najveca
     (Sta mi Tesko, 30. novembar 2020 22:48)

    # Link komentara

  37. Slobodan ...
    Te su ekipe igrale koje si nabrojao.A gde je bila tvoja zvezdana ??hahahahaha
    kada covek samog sebe ukanali.
    Niste bili na mapi Evrope.
    Sedi jedinica i ne javljaj se vise
    (Ramones, 30. novembar 2020 22:25)

    Srbija je bila pod sankcijama, samo su se takmicile Hrvatske ekipe ...
    (Slobodan, 30. novembar 2020 22:48)

    # Link komentara

  38. [link]–92_FIBA_European_League
    (Slobodan, 30. novembar 2020 21:21)

    Pojede te ziva Partizan. Okani se corava posla panteru, ne ide ti to.
    Guglaj ti sta ti se desilo sa zvezdom 2011, gde nestade i za koga danas navijas.
    (Dusan Uros, 30. novembar 2020 22:32)

    # Link komentara

  39. Partizan nikada vise nece igrati Evroligu.
    (Aleksej, 30. novembar 2020 19:21)
    Dok Partizan kao bivsi prvak Evrope ne pocne ponovo da igra Euroligu, FMP u toj Euroligi moze da igra samo Moravac ili uzicko kolo.
    (maki, 30. novembar 2020 22:30)

    # Link komentara

  40. Slobodan ...
    Te su ekipe igrale koje si nabrojao.A gde je bila tvoja zvezdana ??hahahahaha
    kada covek samog sebe ukanali.
    Niste bili na mapi Evrope.
    Sedi jedinica i ne javljaj se vise
     (Ramones, 30. novembar 2020 22:25)

    # Link komentara

  41. Zvezda...
    Smrc,smrc ovakvi komentari napacenih pantera,je melem za Grobarsku dusu.
    Mi smo bili prvaci Evrope ,a vi kako te?
     (Ramones, 30. novembar 2020 22:20)

    # Link komentara

  42. jedva finsku ovo je jako loš tim kada naidju na malo bolju ekipu bit će opet kuku lele
     (janko, 30. novembar 2020 22:17)

    # Link komentara

  43. Nogomet...
    Zvezda,prvak Evrope i sveta,Partizan finalIsta KS.O kome ti nogometu pricas???
     (Ramones, 30. novembar 2020 22:16)

    # Link komentara

  44. Kakvi idiotski komentari!!?!!?!??
    Vi klinci stvarno niste normalni...
     (dacha Zvezda, 30. novembar 2020 22:16)

    # Link komentara

  45. Ili ipak 2 tima idu dalje...
     (Marko, 30. novembar 2020 22:08)

    # Link komentara

  46. Ako sam dobro shvatio 3 tima iz grupe idu na Evropsko.
    Bila bi velika bruka da u ovakvoj grupi budem četvrti...
     (Marko, 30. novembar 2020 22:07)

    # Link komentara

  47. @nogomet
    Puno decenija vam treba u košarci, a tisuću godina u odbojci.
    O nogometu i rukometu se može divaniti.
    LP
    (Prosečni basketaš, 30. novembar 2020 22:03)

    # Link komentara

  48. Srbija u euforiji, jedva pobijedili Finsku. Iducih 30 godina je Hr vrijeme, kao i u nogometu. Ostaje vam samo odbojka par godina, dok vas i u tome ne prestignemo. LP
    (nogomet, 30. novembar 2020 21:45)nego sta kazu slavonci posto pivo i gorivo u Republici Srpskoj!
    (brother, 30. novembar 2020 22:02)

    # Link komentara

  49. Srbija u euforiji, jedva pobijedili Finsku. Iducih 30 godina je Hr vrijeme, kao i u nogometu. Ostaje vam samo odbojka par godina, dok vas i u tome ne prestignemo. LP
    (nogomet, 30. novembar 2020 21:45)

    Oprem dobro...
     (trt, 30. novembar 2020 22:02)

    # Link komentara

  50. oticemo na ep ali šteta što petrusev nije igrao bolji je od svih krlinih centara , mogao je Nakic biti pozvan umesto cirkusa jeremića , Radanov bolji od Lazića
     (Englez, 30. novembar 2020 22:01)

    # Link komentara

  51. Srbija u euforiji, jedva pobijedili Finsku. Iducih 30 godina je Hr vrijeme, kao i u nogometu. Ostaje vam samo odbojka par godina, dok vas i u tome ne prestignemo. LP
    (nogomet, 30. novembar 2020 21:45)

    Vas u fudbalu čeka pad. Evo ispadoste iz deset
    Sledećih sto godina će neko da priča kako ste bili "doprvaci". Što se tiče košarke nigde vas nema 30 god. Dino Radja objasnio. Odbojka? Vas ni u mladjim kategorijama nema nigde. U košarci smo sa D ekipom. Sa A smo za vas Lejkersi
     (komšija, 30. novembar 2020 22:00)

    # Link komentara

  52. Dijagnoza:Will Mosley.
    (Prosečni basketaš, 30. novembar 2020 21:55)

    # Link komentara

  53. (Will Mosley Šta reći o Zagorcu koji rekao da je Nataša Kovčević zalužila saobraćajnu nesreću i koji Rebiću 2015. godine nije želeo da čestita jer je momak bio u idealnoj petorci na prvenstvu za igtaće do 20 godina.
    (Aleka, 30. novembar 2020 21:55)

    # Link komentara

  54. Prvo Zvezda nisu panteri. FMP je u jednom periodu izgubio ime. Drugo. Da li ste ikada grupu prošli sa više pobeda od poraza? Išli ste dalje i sa dve pobede u grupi od 6 ekipa i to uz pomoć Željka. Sa sve F4 igrali ste manje utakmica nego što je danas ligaški deo. Učesnici Rytas, Lotomatika, PAOK, Prokom, Olimpija, Šarloa. U osam smo ušli posle tri sezone za šta je vama bilo potrebno pet sezona. I sledeće sezone sa skorom 17/15 nisu ušli u osam zbog lošijeg skora sa Darušafakom
    (Zvezda, 30. novembar 2020 21:00)

    Iskreno se nadam da si samo neki klinac pa se i vakvo komentarisanje u jeku puberteta donekle i moze razumeo. Al ako si kojim slucajem odrastao i "zreo" covek onda se tvoji najblizi ozbiljno moraju pozabaviti tvojim stanjem...
     (mirotvorac, 30. novembar 2020 21:54)

    # Link komentara

  55. Srbija u euforiji, jedva pobijedili Finsku. Iducih 30 godina je Hr vrijeme, kao i u nogometu. Ostaje vam samo odbojka par godina, dok vas i u tome ne prestignemo. LP
    (nogomet, 30. novembar 2020 21:45)

    # Link komentara

  56. (Will Mosley Momak je povređen.Simanić,a pogotovo Radanov su igračine u odnosu na Dangubića,a pogotovo u odnosu na nadobudnog i prepotentnog amatera Zagorca koji igra samo što mu je Danilo budući zet.
    (Aleksandra, 30. novembar 2020 21:43)

    # Link komentara

  57. Ništa ovo ne valja. Ovde je samo Finska gore odigrala od Šbajcarske.
    (Medison, 30. novembar 2020 21:40)

    # Link komentara

  58. Bravo mačići
    (Kyle, 30. novembar 2020 21:36)

    # Link komentara

  59. Prvo Zvezda nisu panteri. FMP je u jednom periodu izgubio ime. Drugo. Da li ste ikada grupu prošli sa više pobeda od poraza? Išli ste dalje i sa dve pobede u grupi od 6 ekipa i to uz pomoć Željka. Sa sve F4 igrali ste manje utakmica nego što je danas ligaški deo. Učesnici Rytas, Lotomatika, PAOK, Prokom, Olimpija, Šarloa. U osam smo ušli posle tri sezone za šta je vama bilo potrebno pet sezona. I sledeće sezone sa skorom 17/15 nisu ušli u osam zbog lošijeg skora sa Darušafakom
    (Zvezda, 30. novembar 2020 21:00)

    Partizan, prvak Evrope.

    I da, jesu itekako panteri.
    (Mr. Bojangles, 30. novembar 2020 21:07)

    Na peharu koji se danas dodeljuje to ne piše. U fudbalu na ušatom piše Red Star Belgrade. Ono takmičenje sa ovim današnjim nema veze. Današnji FIBA Champion league Dijon, Sombothelj, Nymbruk, Tofas. Što se tiče ovo panteri šta vam uradi Tegeltija. Ujeo vas i preneo Zarazu koka je neizlečiva
     (Zvezda, 30. novembar 2020 21:35)

    # Link komentara

  60. Sekula Važno je da su Zagorac i Dangubić igračine.
    (Aleka, 30. novembar 2020 20:49)

    Za Simanica i Radanova jesu.
     (Will Mosley, 30. novembar 2020 21:33)

    # Link komentara

  61. Koja je svrha Simanica i Radanova? Samo smetaju. Bolje da je Kokoskov zvao Jaramaza.
     (Will Mosley, 30. novembar 2020 21:33)

    # Link komentara

  62. Zasto igrace/navijače fmp-a zovu panteri a gazdu pudlica? Nigde logike. Secam se kroz maglu nekog Refleksa koji je imao nadimak panteri. Ima li sve ovo neke veze sa ružitastom televizijom sa pinkom pa ono pink panteri. Sve mi ovo nejasno. Ajde delije, cigani to je ok ali panteri ili pantergani to je bas bez smisla. Mi dobismo te nadimke zbig adrese zbog Humske 1. Mada i to nema logike. Grob ili Humka a ne humska. Humska i humka nemaju veze al eto postadosmo grobari, lopatari, topalovici zbog filma Maratonci itd. Voleo bih da neko ko je u materiji da mi objasni argumentovano sve to, grobari, panteri zasto i kako.
     (fenomen, 30. novembar 2020 21:33)

    # Link komentara

  63. Ima li Nick Rakočević pravo nastupa za Srbiju?
    (Važno pitanje, 30. novembar 2020 21:13)

    Nema.
     (Will Mosley, 30. novembar 2020 21:31)

    # Link komentara

  64. @slobodan
    Smesan si i tragican decace. Nego reci ti nama za koga navijas?
     (vlado, 30. novembar 2020 21:30)

    # Link komentara

  65. Bilo bi previse da smo i od Finske izgubili.
     (Will Mosley, 30. novembar 2020 21:30)

    # Link komentara

  66. Kako ste vi panteri licemeri i kratke pameti, za ne poverovati. Kako vi osvojiste kup sampiona! Protiv "velikog" Marsej, i pri tom za 120minuta ne presavsi centar. Hajde druze sedi i ti, pokrij se usima i cuti
    (vlado, 30. novembar 2020 21:18)

    Mi osvojismo kao što je i Steaua protiv Barse osvojila. Pišu se pobednici. Ne piše na peharu ko je kiliko puta prešao centar. Vi ste u Briselu bili 70 min prvaci ali na sreću niste osvojili pehar
     (johny, 30. novembar 2020 21:29)

    # Link komentara

  67. Jeste, ali pogledaj učesnike. Ti ni ne znaš sa kojim ekipama je tvoj tim tada igrao. Estudijantes, Knor, Virtus, Huventud. Tih timova gotovo ne predstavljaju ništa dans. Rosteri emipa sa koledž igračima. Msx budžet 5 mil. maraka. A onda u Evropu došli NBA igrači. Budžet i do 30 miliona evra. Čarter lunije. Dve utakmice nedeljno. Ligaško takmičenje
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
    (johny, 30. novembar 2020 20:30)

    Дечаче, тужно је колико не знаш, а још тужнија је твоја пакост.
    Дакле, није ме мрзело да гуглам, мада се и сећам. Између осталих у ЕЛ су те године учествовали освајачи:
    Арис (1 Куп Кораћа, 1 Сапорта)
    Кнор (2 ЕЛ, 1 КПК)
    Филипс (3 ЕЛ, 2 Кораћ 3 Сапорта)
    Фенербахче (1 ЕЛ)
    Барселона (2 ЕЛ, 2 КПК, 2 Кораћ)
    Цибона (2 ЕЛ, 2 КПК)
    Сплит (3 ЕЛ, 2 Кораћ)
    Хувентуд (1 ЕЛ, 1 Улеб, 2 Кораћ)
    Макаби (6 ЕЛ)

    После квалификација, играле се групе 2х8, а након тога 1/4:
    Партизан - Кнор 2:1
    Филипс - Барселона 2:0
    Цибона - Хувентуд 0:2
    Макаби - Естудијантес 1:2

    Ф4
    Партизан - Филипс 82:75
    Хувентуд - Естудијантес 91:63

    Финале
    Партизан - Хувентуд 71:70

    Ти не можеш ни да замислиш који су странци тада играли у Европи, а сви са најбољим домаћим играчима.бПартизан само са домаћим. Фуенлабрада...Непоновљиво!!!
    (ФУЕНЛАБРАДА, 30. novembar 2020 21:26)

    # Link komentara

  68. Predlog za selektora: Peno, Pot, Dangubić, Zagorac, Kravić, uigravati ovu petorku, ovi momci su "nebrušeni" dijamanti!!! Šta sve od njih možeš da vidiš, to je za priču!!! Bolji su od najvećih komičara na svetu!!!
    (Gondolijer66, 30. novembar 2020 21:23)

    # Link komentara

  69. Jeste, ali pogledaj učesnike. Ti ni ne znaš sa kojim ekipama je tvoj tim tada igrao. Estudijantes, Knor, Virtus, Huventud. Tih timova gotovo ne predstavljaju ništa dans. Rosteri emipa sa koledž igračima. Msx budžet 5 mil. maraka. A onda u Evropu došli NBA igrači. Budžet i do 30 miliona evra. Čarter lunije. Dve utakmice nedeljno. Ligaško takmičenje
    (johny, 30. novembar 2020 20:30)

    Te sto si nabrojao su jos dobri ...

    Igrali su : Mollers Traiskinrs, Maes Pils, Pezoperks Larnaca, USK Praha, Partizani Tirana, Macabbi Rishon, Steaua Bucuresti, Sportiv Union Hiefenech, Vevey, Kingston, Slask Wroclav, Comodore Den Helder, Kalev, Scanija Sordzljtaje, Estudijantes, KTP, Philips Milano, Fenerbashce, Barselona, CSKA Sofija, Bajer 04 Leverkuzen, Umngenneflag njarovikur, Benfika, Cibona, Olimpil Antibe, Slobodna Dalmacija, Jouventud, Phonela Caserta, Bologna !!!

    Srpske ekipe nisu igrale, mi smo bili pod sankcijama !!!

    Treba naglasiti da su po engleskim kladionicama favoriti bili Vevey iz Svicarske i Steaua iz Bukuresta ... posle njih idu Scanija, Partizan, Partizai i Umngenneflag niarovikur ...

    Sve pise ovde

    [link]–92_FIBA_European_League
    (Slobodan, 30. novembar 2020 21:21)

    # Link komentara

  70. @johny
    Kako ste vi panteri licemeri i kratke pameti, za ne poverovati. Kako vi osvojiste kup sampiona! Protiv "velikog" Marsej, i pri tom za 120minuta ne presavsi centar. Hajde druze sedi i ti, pokrij se usima i cuti
     (vlado, 30. novembar 2020 21:18)

    # Link komentara

  71. Ljudi,ne hejtujte,ekipa je nova,neki od ovih momaka u buducnosti vrede! Avramovic,Andjusic,Apic ,i jos neki momci su se zaista borili!
    (Filip, 30. novembar 2020 21:13)

    # Link komentara

  72. Ima li Nick Rakočević pravo nastupa za Srbiju?
    (Važno pitanje, 30. novembar 2020 21:13)

    # Link komentara

  73. Johny"... hajde "genije" uporedi KEŠ kada je zvezda bila prvak sadašnjim takmičenjem.... nagradno pitanje za tebe - koga je zvezda pobedila ( velikana evro-kosarke) u finalu KPK.....
    (udba je zakon, 30. novembar 2020 20:44)

    Tada su igrali pobednici nac kupova a ne grupna faza sa više timova. Kao što je šezdesetih godina OKK Beograd sa Koraćem, Gordićem vodio bitku sa Realom Madrid u KEŠ za koji su već tada igrala dva amera Vejn Brabender i Kliford Luik
     (Čika Djura, 30. novembar 2020 21:11)

    # Link komentara

  74. Je l' igra Mika Hakinen?
    (pr i nc, 30. novembar 2020 18:04)

    На клупи је он улази само да куца, али мора мало да попије овако није интересантно.(Гиле, 30. novembar 2020 18:43)

    Pomešao si Miku sa Kimi Raikonenom, Mika nije bio poznat kao ljubitelj dobre kapljice, za razliku od prvog. Ali obojica su legende, nevezano za temu.
    (ne, 30. novembar 2020 21:11)

    # Link komentara

  75. Ovde se neki Hrvati javljaju i komentarišu sport o kome imaju malo pojma. Nedao im Bog da se sretnemo na nekom prvenstvu....biće im mama kukunka.
    (Milojko, 30. novembar 2020 21:10)

    # Link komentara

  76. S obzirom na uslove,sve je dobro! Avramovic odlican! Apic takodje!
    (Zdravko, 30. novembar 2020 21:10)

    # Link komentara

  77. Bravo momci! Avramovic,Apic odlicni! Radanov takodje!
    (Milan, 30. novembar 2020 21:07)

    # Link komentara

  78. Prvo Zvezda nisu panteri. FMP je u jednom periodu izgubio ime. Drugo. Da li ste ikada grupu prošli sa više pobeda od poraza? Išli ste dalje i sa dve pobede u grupi od 6 ekipa i to uz pomoć Željka. Sa sve F4 igrali ste manje utakmica nego što je danas ligaški deo. Učesnici Rytas, Lotomatika, PAOK, Prokom, Olimpija, Šarloa. U osam smo ušli posle tri sezone za šta je vama bilo potrebno pet sezona. I sledeće sezone sa skorom 17/15 nisu ušli u osam zbog lošijeg skora sa Darušafakom
    (Zvezda, 30. novembar 2020 21:00)

    Partizan, prvak Evrope.

    I da, jesu itekako panteri.
     (Mr. Bojangles, 30. novembar 2020 21:07)

    # Link komentara

  79. @vrhstra
    Nadam se da si se samo šalio, jer ako si ozbiljno mislio pod hitno se moraš psihijatru javiti.
    (Odraz stanja ovog naroda, 30. novembar 2020 21:05)

    # Link komentara

  80. Kokoškov trenutno najbolji trener u Evropi. Lagano osvajamo EP.
    (Globtroter, 30. novembar 2020 21:05)

    # Link komentara

  81. Zapazanje, Covic je hteo Avramovica ove sezone ali problem je bila plata. Decko nema ambicija da igra EL, vec voli da igra lagano u osrednjim ekipama Spanije za velike pare. Zvezda jednostavno nije mogla da mu ponudi adekvatnu platu.
    (Gossa placa Zeljko, 30. novembar 2020 20:35)

    Dao sam ti plus jer si smešan
    (Gossa placa Zeljko plaća Čoki, 30. novembar 2020 21:03)

    # Link komentara

  82. Avramovic je klasa za ostatak ove ekipe,..
    Kako selektor izbaci Zagorca iz tima,pobeda nije dolazila u pitanje...Simonovic,koji u svojoj 35 godini zivota,igra svoju najlosiju sezonu ikad,i dalje je tata za Zagorca...
    Avramovic,Andjusic,Apic,to je trio...Ostatak ni blizu..Cestitke momcima,mi smo na 1 pobedu daleko..Bravo i za selektora,napokon izbaci Zagorca iz tima,i spasi i sebe i nas..
    (sasha the red Baron..., 30. novembar 2020 21:03)

    # Link komentara

  83. Aleka, ne pratim ABA ligu i nisam Partizanovac, ovo sto sam komentarisao vazi za sve igrace koji nemaju vazniju rolu u svom timu. Znaci u reprezentaciji Srbije ne trebaju da igraju igraci koji u svojim ekipama imaju drugorazrednu ulogu. Lep pozdrav.
    (Sekula S, 30. novembar 2020 21:03)

    # Link komentara

  84. vi panteri kao danas nemate stranaca, pa ste desetkovani u odnosu na konkurenciju vise nego sto je Partizan bio za ondasnju? :D Mnogo su dobri ti Amerikanci iz NBA koji dolaze u Evropu da igraju, ili su na zalasku karijere ili u NBA ekipama mogu samo peskirima na tajm autima da rashladjuju prave igrace.Ne mozete se porediti ni po cemu sa Partizanom da igrate jos 400 godina, 1 prvaci Evrope, 4 puta igrali Final 4, udjite bar jednom medju 8, pa da imate 10% uspjeha Partizana.
    (miki, 30. novembar 2020 20:49)

    Prvo Zvezda nisu panteri. FMP je u jednom periodu izgubio ime. Drugo. Da li ste ikada grupu prošli sa više pobeda od poraza? Išli ste dalje i sa dve pobede u grupi od 6 ekipa i to uz pomoć Željka. Sa sve F4 igrali ste manje utakmica nego što je danas ligaški deo. Učesnici Rytas, Lotomatika, PAOK, Prokom, Olimpija, Šarloa. U osam smo ušli posle tri sezone za šta je vama bilo potrebno pet sezona. I sledeće sezone sa skorom 17/15 nisu ušli u osam zbog lošijeg skora sa Darušafakom
     (Zvezda, 30. novembar 2020 21:00)

    # Link komentara

  85. Prvih 15 minuta dobra igra, a kasnije rasulo. Generalno losa selekcija ekipe. Igraci na koje Zvezda ne racuna u Euro Ligi ne trebaju da igraju za reprezentaciju u zvanicnim utakmicama. Bolje zovnuti standardnog igraca iz Srpske lige nego vodonose sa Zvezdine klupe. To se videlo na primeru Svajcarskog tima gde su nas "amateri" nadigrali i samo pukom slucajnoscu je doslo do neizvesne zavrsnice.
    (Sekula S, 30. novembar 2020 20:40)

    Ma sta nam naprica sekulce?Pa ove vodonose su bolji od vase prve petorke zagorca i dangube.
    (Crnobelo razmisljanje, 30. novembar 2020 20:58)

    # Link komentara

  86. Dangubić,Zagorac,Peno,Pot,Kravić i Simanić kao da je nateran da igra su na nivou KLS
    (Aleka, 30. novembar 2020 20:56)

    # Link komentara

  87. Nisam pratio neko vreme košarku, evo sad gledam šta radi ovaj Kokoškov, čitam sastav i nije ni čudo što smo u subotu izgubili od Austrije. Šta je sa NBA igračima - Jokić, Bogdanović, Teodosić, zašto ih nije zvao, tamo nije sezona u toku? Imamo dva šampiona Evrope - Kalinića i Gudurića u šampionskom Fenerbahčeu. Ni za njih nema mesta? Pa bar je kao trener Efesa mogao da dovede svoje igrače koje trenira - Mićića i čini mi se Štimca.
    (vrhstra, 30. novembar 2020 18:00)

    Mislim da je najgore što nije zvao čak ni Divca. Mnogo bi nam značio na krilu, inače njegova prirodna pozicija.
    (Mare, 30. novembar 2020 20:28)

    Ne razumem, šta pokušavaš, da budeš duhovit, kakav Divac čoveče, šta pričaš?
    (vrhstra, 30. novembar 2020 20:50)

    Ma zezam se bre covece, mislio sam na Paspalja.
     (Mare, 30. novembar 2020 20:55)

    # Link komentara

  88. evo za ove sto prozivaju Pena da je iz neke jake "porodice"...njegov cale,koga licno znam je prvi srpski a verovatno prvi ex-ju igrac koji je igrao basket u juznoj americi i to krajem 90setih u Venecueli,uzeo neke sitne pare i poceo tamo privatni biznis dosao cika Caves i nacionalizacija i covek ostane bez icega i 99te. se vrati u Bg i u Mirijevu je imao neku tapetarsku radnju,Stefanova majka je inace juzno amerikanka,ne znam iz koje zemlje...jako pristojna i normalna porodica,namucili su se samo tako
     (mandrak, 30. novembar 2020 20:54)

    # Link komentara

  89. Nisam pratio neko vreme košarku, evo sad gledam šta radi ovaj Kokoškov, čitam sastav i nije ni čudo što smo u subotu izgubili od Austrije. Šta je sa NBA igračima - Jokić, Bogdanović, Teodosić, zašto ih nije zvao, tamo nije sezona u toku? Imamo dva šampiona Evrope - Kalinića i Gudurića u šampionskom Fenerbahčeu. Ni za njih nema mesta? Pa bar je kao trener Efesa mogao da dovede svoje igrače koje trenira - Mićića i čini mi se Štimca.
    (vrhstra, 30. novembar 2020 18:00)

    Mislim da je najgore što nije zvao čak ni Divca. Mnogo bi nam značio na krilu, inače njegova prirodna pozicija.
    (Mare, 30. novembar 2020 20:28)

    Ne razumem, šta pokušavaš, da budeš duhovit, kakav Divac čoveče, šta pričaš?
    (vrhstra, 30. novembar 2020 20:50)

    # Link komentara

  90. Sekula Važno je da su Zagorac i Dangubić igračine.
    (Aleka, 30. novembar 2020 20:49)

    # Link komentara

  91. Jeste, ali pogledaj učesnike. Ti ni ne znaš sa kojim ekipama je tvoj tim tada igrao. Estudijantes, Knor, Virtus, Huventud. Tih timova gotovo ne predstavljaju ništa dans. Rosteri emipa sa koledž igračima. Msx budžet 5 mil. maraka. A onda u Evropu došli NBA igrači. Budžet i do 30 miliona evra. Čarter lunije. Dve utakmice nedeljno. Ligaško takmičenje
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (johny, 30. novembar 2020 20:30) A vi panteri kao danas nemate stranaca, pa ste desetkovani u odnosu na konkurenciju vise nego sto je Partizan bio za ondasnju? :D Mnogo su dobri ti Amerikanci iz NBA koji dolaze u Evropu da igraju, ili su na zalasku karijere ili u NBA ekipama mogu samo peskirima na tajm autima da rashladjuju prave igrace.Ne mozete se porediti ni po cemu sa Partizanom da igrate jos 400 godina, 1 prvaci Evrope, 4 puta igrali Final 4, udjite bar jednom medju 8, pa da imate 10% uspjeha Partizana.
    (miki, 30. novembar 2020 20:49)

    # Link komentara

  92. Partizan nikada vise nece igrati Evroligu.
    (Aleksej, 30. novembar 2020 19:21)

    Ni ti vise nikad neces navijati za zvezdu nego za fmp.
    (Dusan Uros, 30. novembar 2020 20:48)

    # Link komentara

  93. "Johny"... hajde "genije" uporedi KEŠ kada je zvezda bila prvak sadašnjim takmičenjem.... nagradno pitanje za tebe - koga je zvezda pobedila ( velikana evro-kosarke) u finalu KPK.....
     (udba je zakon, 30. novembar 2020 20:44)

    # Link komentara

  94. Danas pojačani Šarencem i Sedlačekom nismo mogli da izgubimo.

    Čestitke na pobedi. Bolje je bilo, bolja odbrana, na momente promaja, ali bolja. Problem je i dalje u prenosu lopte i bespotrebnim driblinzima u mestu Pena i Pota, ali ajde. Jeste sporo, kilavo, ali prođe. Peno ima osećaj za asistenciju. Ponekad previše hoće da bude Teodosić pa pokušava neke kerefeke, ali ima pregled igre. Fali mu brzina i fali mu šut. Avramović brz, prodoran, sjajna kretnja bez lopte i sasvim pristojna odbrana. Problem je što ga neki put ponese prethodna akcija pa zbrza i upropasti međutim igrač koji u ovom odnosu snaga donosi prevagu i dinamiku. Anđušić imao par grešaka kao i na prošloj, ali iskustvo i meka ruka dovoljni za danas. Boriša, moja najveća nada, ima sve samo da ga neko upali i skloni ono mrtvilo iz očiju. Više herca brate i možeš mnogo. Radanov može dosta treba ga koristiti više. Deda Simon stegao koliko je trebalo.

    Najveći problem i teško za oprost 14 SLOBODNIH BACANJA. Gospodo sa takvim procentom ne možete ni u Donjoj Sugubini da igrate. Trening, šutiranje do besvesti mora da se automatizuje ruka.

    Čestitke na pobedi. Idemo dalje. Napred Srbija.
    (Gde ja živim, 30. novembar 2020 20:44)

    # Link komentara

  95. Ne obracajte paznju na crvene,zavist i ljubomora se tesko lece.
    Jedina je istina da nisu bez razloga u takvom stanju,ciljevi su previsoki i za njih nikad dostizni.
     (marko992, 30. novembar 2020 20:43)

    # Link komentara

  96. Zato sto je zvezda ugasena. Ustupila je ime fmp-u, to ne kazem ja vec vasa "legenda".
    (Aleksej, 30. novembar 2020 20:08)Partizan nikada vise nece igrati Evroligu
    (Aleksej, 30. novembar 2020 20:42)

    # Link komentara

  97. bitan je jedino plasman,
    ovo je sve samo ne reprezentativna `reprezentacija`

    a pljuvaci k'o pljuvaci,
    promaseni zivoti i frust,
    nije lako...
    (wer, 30. novembar 2020 20:41)

    # Link komentara

  98. Prvih 15 minuta dobra igra, a kasnije rasulo. Generalno losa selekcija ekipe. Igraci na koje Zvezda ne racuna u Euro Ligi ne trebaju da igraju za reprezentaciju u zvanicnim utakmicama. Bolje zovnuti standardnog igraca iz Srpske lige nego vodonose sa Zvezdine klupe. To se videlo na primeru Svajcarskog tima gde su nas "amateri" nadigrali i samo pukom slucajnoscu je doslo do neizvesne zavrsnice.
    (Sekula S, 30. novembar 2020 20:40)

    # Link komentara

  99. @Riva
    Bolje tuguj sto onda niste duze ostali na postolju, jer tesko da cete ga ponovo i videti, kamoli dotaci.
    (Vrg, 30. novembar 2020 20:39)

    # Link komentara

  100. Znaci,mozemo da ispadnemo u samo jednoj kombinaciji:

    1.da izgubimo i od Gruzije i od Svajcarske
    2.da Finska dobije i Svajcarsku i Gruziju

    Tada bi tabela bila:
    1.Gruzija 4-2
    2.Finska 3-3
    3.Svajcarska 2-4
    4.Srbija 2-4
    (Aleksandar, 30. novembar 2020 20:37)

    # Link komentara

  101. Istina Vi panteri izmislili kosarku i ucili nekog?! Hahahaha.. E pa ovo je stvarno cirkus,sta cu ja sve ovde da procitam pa to je sou.. Ajde maleni sta si se upalio kad sa kosarkom nemas blage veze..
     (Pa da, 30. novembar 2020 20:35)

    # Link komentara

  102. Zapazanje, Covic je hteo Avramovica ove sezone ali problem je bila plata. Decko nema ambicija da igra EL, vec voli da igra lagano u osrednjim ekipama Spanije za velike pare. Zvezda jednostavno nije mogla da mu ponudi adekvatnu platu.
    (Gossa placa Zeljko, 30. novembar 2020 20:35)

    # Link komentara

  103. Tačno znam kako je ovaj Peno postao "košarkaš", dete iz jake porodice, forsiran i nabedjen da zna da igra a veze nema. Ko zna koliko je većih potencijala i talenata zbog takvih propalo...
    (Stefan Simonovic, 30. novembar 2020 20:32)

    # Link komentara

  104. Aleksej, da te podsetim samo na originalnog Alekseja i dodam da Partizan vise nikad nece igrati EL. Kao ni Igokea.
    (Gossa placa Zeljko, 30. novembar 2020 20:32)

    # Link komentara

  105. Fiba je bila jedina i najjace takmičenje u Evropi, pri tom bez ijedne utakmice u Beogradu. Prema tome sedi, cuti i pokrij se usima jer pokusavajuci da nipodastavas uspeh Partizana ispadas samo glup
    (vlado, 30. novembar 2020 19:52)

    Jeste, ali pogledaj učesnike. Ti ni ne znaš sa kojim ekipama je tvoj tim tada igrao. Estudijantes, Knor, Virtus, Huventud. Tih timova gotovo ne predstavljaju ništa dans. Rosteri emipa sa koledž igračima. Msx budžet 5 mil. maraka. A onda u Evropu došli NBA igrači. Budžet i do 30 miliona evra. Čarter lunije. Dve utakmice nedeljno. Ligaško takmičenje
     (johny, 30. novembar 2020 20:30)

    # Link komentara

  106. Nisam pratio neko vreme košarku, evo sad gledam šta radi ovaj Kokoškov, čitam sastav i nije ni čudo što smo u subotu izgubili od Austrije. Šta je sa NBA igračima - Jokić, Bogdanović, Teodosić, zašto ih nije zvao, tamo nije sezona u toku? Imamo dva šampiona Evrope - Kalinića i Gudurića u šampionskom Fenerbahčeu. Ni za njih nema mesta? Pa bar je kao trener Efesa mogao da dovede svoje igrače koje trenira - Mićića i čini mi se Štimca.
    (vrhstra, 30. novembar 2020 18:00)

    Mislim da je najgore što nije zvao čak ni Divca. Mnogo bi nam značio na krilu, inače njegova prirodna pozicija.
     (Mare, 30. novembar 2020 20:28)

    # Link komentara

  107. Ključna pozicija nam je najslabija.
    Pot i Peno vrlo slabi. Ne znam u kakvoj formi je sada Rebić, ali sa igrom do ove sezone je za ovu dvojicu Kampaco. I Radanov je bolji, u svakom slučaju agresivniji. Možda je trebalo da igra playa a Avramović dvojku.
    Nadam se još u Ogyja, ali ni on nije extra, mada dosta napreduje. Ako ne proradi Uskoković, ovo sve je vrlo tanko. Nikako nisu šampionskog kova. EK prosek.
    Biće sve više crnih dana za našu košarku.
    (SrbEUin, 30. novembar 2020 20:28)

    # Link komentara

  108. @ Миро Сплит
    Цео боговетни дан иде преписка о Сплиту, црвеном граду, и Миро се, на моју жалост, није огласио, а сада ће да реагује на нашу победу.
    Из авиона се види да не знаш икавски.
     (Лаерт, 30. novembar 2020 20:28)

    # Link komentara

  109. Ajde hrvati manitese kosarke nije to za vas 30 godina nema medalja.
    (Boban, 30. novembar 2020 20:26)

    # Link komentara

  110. @Diletant

    Burke svi ovi košarkaši ovde ne moraju tebi ni meni da se dokazuju igrajući za NASU državu i ostavljajući srce na teren..veruj mi prijatelju imaju oni svoj svet i svoje interese igrajući na svakoj utakmici koja se prati javno u Evropi u svetu..otvaraju se vrata menadžerima..timovima da ih vide..neće sigurno da sede kući kao neki koji se bave košarkom kao što se ti i ja bavimo nekim našim poslom da gradimo karijeru..veruj mi ne pogadjam puno Kravića ili Zagorca to ako se ti nerviras :) iskreno ti ovo kažem..malo su se interesi pomešali..nisu oni ničiji robovi niti igraju da bi se ti i ja ponosili ( Da, naravno ima i toga ) ali mnogo više je to da momci sebi grade karijeru i otvaraju vrata da zarade dobru lovu u narednih 5-10 godina i napreduju individualno. Pozdrav
     (DžaBu, 30. novembar 2020 20:25)

    # Link komentara

  111. Ok je pobeda koja je vazna za plasman na EP,, ali treba konstatovati da igra nije dobra i da nema prostora da se znacajnije popravi sa ovin igracima. Nemoze tu Igoru mnogo sta da se zameri, jer je svestan i on tehnicke neobucenosti i jednostranosti vecine nasih igraca. Osnove igre su propustene u mladjim kategorijama sto je tesko sada nadoknadito. Npr. Pot je bez ikakve tehnike vodjenja, levu stranu nema, ne razigrava i nema pravilan sut; Avramovic je hrabar, ima mekanu ruku i prodor, ali nikakav pregled igre, solira, zavlaci se u nemoguce pozicije i stalno povijen, ne igra odbranu; Apic je nedorecen za krilnog centra, masi zicere i slobodna bacanja: Kravic bez mase i suta,: Peno stagnira, nema prodornost, gusi napad carinjenjem lopte, izgubio sut ..


    Avramovic ne igra odbranu? Salin nije primio loptu celo poluvreme. Decko izdominirao na oba kraja terena...
    (bundes, 30. novembar 2020 20:21)

    # Link komentara

  112. Danguba je kao neki trenerov sin, koji mora da igra. A realno svima ide na zivac a i nema pojma na sve to..
    (Dusan, 30. novembar 2020 20:20)

    # Link komentara

  113. Sve jedno igrao samo jedam iz cg. Predrag Drobnjak
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (johny, 30. novembar 2020 19:52

    Jeste. Taj isti Drobnjak sto zivi i poseduje pola zgrade u Hilandarskoj u Beogradu. Jaki ste mi vi crnogorci. Kao rode. Sa leta na zimu. Malo sever malo jug. A pola crne gore zavrsilo studije u Srbiji. E kamo vam obraza sto ste ga nekada imali. Sto rekoste "cojstvo i junastvo". Nidje veze.
    (buda, 30. novembar 2020 20:19)

    # Link komentara

  114. Iznenadjenje ako cemo posteno posle onako izgubljenog meca sa CH, ali ok, mnogo su momci popravili odbranu, nma tu nkih igraca ali se primetilo da nisu dali "na sebe" i da su se uozbiljili, trba nam jos 1 pobeda u februaru, a do tada bar Raduljica ako bi mogao da dodje i ev Teodosic..
    (C i n i k, 30. novembar 2020 20:19)

    # Link komentara

  115. Bravo momci i hvala vam.
    Sram bilo vas koji negativno komentarišete ove momke. Svesni su i oni svojih kvaliteta i da nisu sam krem naše košarke ali ih reprezentacija treba u ovom trenutku da bi se izborilo EP i zato su tu. Svesni su da neće igrati na EP a opet nisu odbili poziv reprezentacije već su dosli i ostavljaju srce na teren.
    Navedite mi jednog igrača da se nije trudio danas i protiv Švajcarske?
    (Diletant, 30. novembar 2020 20:17)

    # Link komentara

  116. Pa hrvati pa ste vi stvarno mislili da nas nema nad evro basketu hahaaa
     (yue, 30. novembar 2020 20:17)

    # Link komentara

  117. Pozdrav za "zemlju kosarke",prisvajace titula nepostojece drzave. Mene bi bila sramota da osvojim 4 medalje za 15 godinna postojanja kao Srbija i da se tako nazivam buahhhhhhhahahahaha
    (Riva, 30. novembar 2020 17:47)

    A koliko ste vi medalja osvojili?
    (Kg, 30. novembar 2020 20:15)

    # Link komentara

  118. duledudule Zasmejao si me sa ovim "ne seri svega ti",ahahaha.. I u pravu si,necu vise.. Sto se tice utakmice,koliko se ja razumem u ovaj sport a pratim ga preko cetrdeset godina,jedini pravi kosarkas ovde je Andjusic,ovo ostalo je tanka prica
    (Pa da, 30. novembar 2020 19:46)

    Andjusic liči na košarkaša, da, ali ne na reprezentativca, pogotovo ne Srbije. Dangubic sasvim korektan, Apić isto, Simon na iskustvo, svaka čast, Petrusev likom i delom podseća na Tadića u fudbalskoj reprezentaciji, slabo za kapitena i verovatno najboljeg igrača... Ostali, pa kao i trener bez nekog značajnog uticaja
    (Nenad, 30. novembar 2020 19:59)

    Avramovic, ne Petrusev sorry
     (Nenad, 30. novembar 2020 20:15)

    # Link komentara

  119. Realno gledano, ovo nije bila "rutinska pobeda".
     (Profesor BG, 30. novembar 2020 20:14)

    # Link komentara

  120. Cestitam na pobedi! Uz nase sam uvek, bez obzira na rezultat! Hejteri, crkoste li? Kako se zove konvertovani hejter? Bio-hejter.
    (Glupan, 30. novembar 2020 20:12)

    # Link komentara

  121. Kakvi bre mehuri
    (Salajica, 30. novembar 2020 20:11)

    # Link komentara

  122. @Vidim panteri poceli da smaraju i ovde, komentarisu reprezentaciju a poceli da prate basket pre 9 godina, i misle da sve znaju,da su naucili nesto,polako panteri,polako,jos ste zeleni,gledajte,ucite,polako,tek treba da ucite da predivan sport
    (Pa da, 30. novembar 2020 18:58)

    Jel to znaci da ti ne gledas kosarku zadnjih 9 godina!? Nadam se da imas dobre zivce, potrajace minimum jos toliko dok ne vidite elitu EL.. mada igrate sa Zvezdom kup i ABA ligu, nije da nemate kontakt sa jakim klubovima.
     (Lars, 30. novembar 2020 20:11)

    # Link komentara

  123. Jugo prisvajaci osvojili zadnju Euro tiutulu kada su srusili zgrade WTC u Njujorku a Gasol i Turkoglu igrali i imali 20 godina buahahhhhhhahahaha stvarno ste "zemlja kosarke" i "evropski kosmar" nema sta.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Riva, 30. novembar 2020 18:00)

    Mi smo izborili plasman na EP sa KLS i ABA ekipom, vas sa NBA igračima trpaju Mađari, Holanđani, Poljaci, Rumuni i druge velesile.

    Mi smo zadnju evro titulu osvojili pre 20 godina, za razliku od vas koji ste je osvojili..pa nikad.

    Dobro, u basketu nikad niste bili sila, uvek ste bili truba. Zato ste u fudbalu uzeli titulu...nikad? Au pa Robi je morao za Beograd da bi se popeo na vrh Evrope. U desnoj ruci ušati pehar, levom diže tri prsta.

    U rukometu nema Balića nema ni zlata. U odbojci ne postojite.

    Vaterpolo hahahahahah. Od 5 utakmica dobijete 1 i to jedva. Jednu vas pobedimo tesno čisto da se ponadate da ste blizu, a u ostale tri - BERBA UŠIJU. U tri uzastopne utakmice od 2014.-2016. tri debakla uz gol razliku od -20. Pa i za basket je mnogo, a kamoli za vaterpolo.

    Držite se vi glinenih golubova.
    (Stanoje Šarloatan od Šamroka, 30. novembar 2020 20:09)

    # Link komentara

  124. Ko Patlidzan da sam gledao a ne reprezentaciju.. mada to je taj nivo - kao klupsko Fiba takmicenje.
     (Lars, 30. novembar 2020 20:08)

    # Link komentara

  125. Zasto Avramovic nikada nije ni dovodjen u vezu sa zvezdom? Kukamo kako nemamo domacih igraca u rosteru a jedan ovakav momak igra u Estudijantesu? Zar ce neko da mi kaze da oni mogu vise da ga plate, hoce neko da mi kaze da je onaj Hol bolji igrac od njega? I za njegovu karijeru je bolje da igra evroligu sezonu ili dve makar i za manji novac! Nista mi nije jasno...
    (gandalf, 30. novembar 2020 19:44)

    Zato sto je zvezda ugasena. Ustupila je ime fmp-u, to ne kazem ja vec vasa "legenda".
    (Aleksej, 30. novembar 2020 20:08)

    # Link komentara

  126. @Dangubić - MPJ za Pravoslavce
    (Western Devil, 30. novembar 2020 19:46)

    MPJ - Durent za dzibere iz Kolorada..
     (Lars, 30. novembar 2020 20:07)

    # Link komentara

  127. Eto pobedismo,a odnos snaga je kao kad bi Srbi sa Fincima bili na skijaskoj skakaonici.Cini mi se ako je ovo neki pokazatelj dobro nam se ne pise.Jednostavno neka cudna taktika davi davi dok ne nateras protivnika da napravi faul.Ako naletis na nekoga ko dobro pogadja 3-jke ostajes bez gaca.Niko me nece ubediti da Pot i Peno mogu graditi igru jer prvo sporo prenose loptu drugo i kad se otkriju spoljni igraci dodavanje je toliko lomplikovano da oni s mukom mogu sutirati.Vrlo rizicna taktika samo se sjuriti pod kos??Danas smo pobedili ali protivnk je nedorasto Srbiji, malo bolji od njih bi nas strasno namucili.Nisam veliki optimista.
    (Max von Laaberg, 30. novembar 2020 20:06)

    # Link komentara

  128. Ovo je daleko od rutinski.Lose bas lose
    (maximus, 30. novembar 2020 20:05)

    # Link komentara

  129. rutinski!!!!?
     (doktor!, 30. novembar 2020 20:02)

    # Link komentara

  130. Partizan nikada vise nece igrati Evroligu.
    (Aleksej, 30. novembar 2020 19:21)FMP nikada vise neće biti FMP.
    (delije sever-vučić forever, 30. novembar 2020 20:02)

    # Link komentara

  131. More,prema četvrtinama(osim prve) nije bilo sjajno.Daleko od toga.
    (jordan, 30. novembar 2020 20:01)

    # Link komentara

  132. johny,
    Meni ovo lici na neku teoriju FIBA,da se da sansa malim zemljama da odu na EP,otud i ovakvi prozori.Zamislite Srbija-Svajcarska sa teom,bogdanom,jokicem,lucicem,bilo bi 70 razlike,isto vazi i za grke,litvance,spance,francuze...Jer su ove grupe smesne,cast svima ali tako je.Pa gledali bi neverovatne rezultate.Ponavljam, nekako mi na to lici,a i da nije tako,stoji cinjenica da je FIBA nesposobna
     (milos, 30. novembar 2020 20:01)

    # Link komentara

  133. Zeznuti ovi prozori, duva na sve strane, promaja a Srbi se plaše promaje. Gledao sam oba ova mučenja. Rešenje je umesto drveta PVC stolarija. Tu i tamo, pogadjali su Apic, Avramovic i Andjušic. Ovi ostali jeza, horor.
     (fenomen, 30. novembar 2020 20:00)

    # Link komentara

  134. Nema Zagorca nema problema.
     (Tuturututu, 30. novembar 2020 20:00)

    # Link komentara

  135. Smešno ,kao da su kvalifikacije za hokej.Finska i Svajcarska,samo fali Ceska.
     (Misa, 30. novembar 2020 19:59)

    # Link komentara

  136. Sve mogu da oprostim ali promašaj slobodnih bacanja ne mogu. Za to opravdanje nemam, ovi igrači kakvi su, takvi su ali su ipak profesionalci. Druga stvar je šut generalno, onaj otvoreni, slobodan sa linije za tri. Setim se priče kako Bogdan ne izlazi iz sale dok ne ubaci 100 trojki posle treninga, pa da pitam ove momke: šutirate li vi posle treninga?
    Da ne bude da sam negativan, hvala svim momcima koji su se odazvali da igraju za srbiju!
     (Milan, 30. novembar 2020 19:59)

    # Link komentara

  137. duledudule Zasmejao si me sa ovim "ne seri svega ti",ahahaha.. I u pravu si,necu vise.. Sto se tice utakmice,koliko se ja razumem u ovaj sport a pratim ga preko cetrdeset godina,jedini pravi kosarkas ovde je Andjusic,ovo ostalo je tanka prica
    (Pa da, 30. novembar 2020 19:46)

    Andjusic liči na košarkaša, da, ali ne na reprezentativca, pogotovo ne Srbije. Dangubic sasvim korektan, Apić isto, Simon na iskustvo, svaka čast, Petrusev likom i delom podseća na Tadića u fudbalskoj reprezentaciji, slabo za kapitena i verovatno najboljeg igrača... Ostali, pa kao i trener bez nekog značajnog uticaja
     (Nenad, 30. novembar 2020 19:59)

    # Link komentara

  138. u narodu poznat kao pudlica, Dobro je da Zagorac nije igrao.
    (Aleksandra, 30. novembar 2020 19:59)

    # Link komentara

  139. nazalost pobijediste :/
    (Miro Split, 30. novembar 2020 19:57)

    # Link komentara

  140. Ne znam samo kome ovo treba, kosarci sigurno ne. Ako se ova sprdnja od organziacije nastavi, niko to ne bi trebalo od saveza da trpi. Sve ozbiljnije reprezentacije bi trebalo da istupe iz FIBA ako se ne pronadje uskoro neko normalnije resenje.
    (Ivan, 30. novembar 2020 19:57)

    # Link komentara

  141. Partizan nikada vise nece igrati Evroligu.
    (Aleksej, 30. novembar 2020 19:21)

    Hahahaha najjači si !
     (Trpaj "instituciju" i ne žali !, 30. novembar 2020 19:57)

    # Link komentara

  142. Bravo momci.
     (Slavko Vrekic, 30. novembar 2020 19:57)

    # Link komentara

  143. Vidim panteri poceli da smaraju i ovde, komentarisu reprezentaciju a poceli da prate basket pre 9 godina, i misle da sve znaju,da su naucili nesto,polako panteri,polako,jos ste zeleni,gledajte,ucite,polako,tek treba da ucite da predivan sport
    (Pa da, 30. novembar 2020 18:58)


    Sine,ti,koje nazivas panterima,su izmislili kosarku na ovim prostorima i ucili sve ostale,kako pravilima,tako i igri,tako da stojis mirno kad pises o tom klubu.Tvoj uplakani limarski klub nije znao sta je kosarka 31 godinu i nasao si nekome da popujes.Sada ponovo kolo vode i obucavaju ostak regiona u tom sportu.
    (Istina, 30. novembar 2020 19:56)

    # Link komentara

  144. Ok je pobeda koja je vazna za plasman na EP,, ali treba konstatovati da igra nije dobra i da nema prostora da se znacajnije popravi sa ovin igracima. Nemoze tu Igoru mnogo sta da se zameri, jer je svestan i on tehnicke neobucenosti i jednostranosti vecine nasih igraca. Osnove igre su propustene u mladjim kategorijama sto je tesko sada nadoknadito. Npr. Pot je bez ikakve tehnike vodjenja, levu stranu nema, ne razigrava i nema pravilan sut; Avramovic je hrabar, ima mekanu ruku i prodor, ali nikakav pregled igre, solira, zavlaci se u nemoguce pozicije i stalno povijen, ne igra odbranu; Apic je nedorecen za krilnog centra, masi zicere i slobodna bacanja: Kravic bez mase i suta,: Peno stagnira, nema prodornost, gusi napad carinjenjem lopte, izgubio sut ....
     (Demar Derozan, 30. novembar 2020 19:56)

    # Link komentara

  145. Naša prednost danas je sto Zagorac nije igrao. Nažalost, drag minje dečko ali nešto se sa njim desilo ili se još dešava.
    (polupripitomljeni texasanin, 30. novembar 2020 19:55)

    # Link komentara

  146. Peno MVP.
     (ĐUNTA, 30. novembar 2020 19:54)

    # Link komentara

  147. Pozdrav za "zemlju kosarke",prisvajace titula nepostojece drzave. Mene bi bila sramota da osvojim 4 medalje za 15 godinna postojanja kao Srbija i da se tako nazivam buahhhhhhhahahahaha
    (Riva, 30. novembar 2020 17:47)
    (Realni ZG, 30. novembar 2020 19:29)

    12 August 2019
    Angola 93:73 Croatia

    Vi što se sišli, sišli ste sa postolja - evo već četvrt veka.
    (MK, 30. novembar 2020 19:53)

    # Link komentara

  148. Deri Fince Avrameee Avrameee!
    (40 15, 30. novembar 2020 19:53)

    # Link komentara

  149. @samo pitam
    Fiba je bila jedina i najjace takmičenje u Evropi, pri tom bez ijedne utakmice u Beogradu. Prema tome sedi, cuti i pokrij se usima jer pokusavajuci da nipodastavas uspeh Partizana ispadas samo glup
     (vlado, 30. novembar 2020 19:52)

    # Link komentara

  150. samo pitam: U Indijanapolisu nije igrao Šćepanović.
    (expert, 30. novembar 2020 19:38)

    Sve jedno igrao samo jedam iz cg. Predrag Drobnjak
     (johny, 30. novembar 2020 19:52)

    # Link komentara

  151. Covic da odmah dovede Avramovica u Zvezdu.Decko zasluzuje da igra Evroligu a uz sve je jedan od retkih domacih igraca koji bi bio pojacanje.
    (Zapazanje, 30. novembar 2020 19:52)

    # Link komentara

  152. Dobro je odradismo...
     (Srđa Zlopogleđa, 30. novembar 2020 19:50)

    # Link komentara

  153. Ne gledam poluproizvode iz Zeleznika i Miskove pulene.
     (u narodu poznat kao pudlica, 30. novembar 2020 19:49)

    # Link komentara

  154. A gde su.. Slovenci..
    (Milos, 30. novembar 2020 19:48)

    # Link komentara

  155. Pozdrav za "zemlju kosarke",prisvajace titula nepostojece drzave. Mene bi bila sramota da osvojim 4 medalje za 15 godinna postojanja kao Srbija i da se tako nazivam buahhhhhhhahahahaha
    (Riva, 30. novembar 2020 17:47)

    A koliko tvoji kockasti osvojiše medalja? Ko je to bežao sa postolja?
     (johny, 30. novembar 2020 19:47)

    # Link komentara

  156. Čim nema Zagorca, ličimo na nešto. Dečko je izgubljen slučaj, depresivni filozof.
    (Munja, 30. novembar 2020 19:47)

    # Link komentara

  157. Dangubić - MPJ za Pravoslavce
     (Western Devil, 30. novembar 2020 19:46)

    # Link komentara

  158. duledudule Zasmejao si me sa ovim "ne seri svega ti",ahahaha.. I u pravu si,necu vise.. Sto se tice utakmice,koliko se ja razumem u ovaj sport a pratim ga preko cetrdeset godina,jedini pravi kosarkas ovde je Andjusic,ovo ostalo je tanka prica
     (Pa da, 30. novembar 2020 19:46)

    # Link komentara

  159. Nisam pratio neko vreme košarku, evo sad gledam šta radi ovaj Kokoškov, čitam sastav i nije ni čudo što smo u subotu izgubili od Austrije. Šta je sa NBA igračima - Jokić, Bogdanović, Teodosić, zašto ih nije zvao, tamo nije sezona u toku? Imamo dva šampiona Evrope - Kalinića i Gudurića u šampionskom Fenerbahčeu. Ni za njih nema mesta? Pa bar je kao trener Efesa mogao da dovede svoje igrače koje trenira - Mićića i čini mi se Štimca.
    (vrhstra, 30. novembar 2020 18:00)


    Brate, niko nije shvatio da se ti sprdas, svaka ti cast na komentaru! Nadam se jos nekom do kraja utakmice, popravio si mi raspolozenje veceras!
     (Ono sto se desava na ovom svetu nije istina, 30. novembar 2020 19:45)

    # Link komentara

  160. Zasto Avramovic nikada nije ni dovodjen u vezu sa zvezdom? Kukamo kako nemamo domacih igraca u rosteru a jedan ovakav momak igra u Estudijantesu? Zar ce neko da mi kaze da oni mogu vise da ga plate, hoce neko da mi kaze da je onaj Hol bolji igrac od njega? I za njegovu karijeru je bolje da igra evroligu sezonu ili dve makar i za manji novac! Nista mi nije jasno...
    (gandalf, 30. novembar 2020 19:44)

    # Link komentara

  161. Da čujem sada ove stručnjake gde su Zvezdi domaći igrači...neka, hvala...Mi smo nekada bili košarkaška nacija,sada smo truba.
     (Dušan, 30. novembar 2020 19:42)

    # Link komentara

  162. Ovaj stručni konsultant je i Kuzmanovića prevazišao. Sve i jednu situaciju mora prepricati kao da smo svi ćoravi i nismo vidjeli šta se desilo. Što se tiče igre i tima, ovo je neka treća reprezentacija, a i ona sastavljena prvi put ovakva. Ovdje niko nije ni blizu da ode na neko prvenstvo, ako se plasiramo.
     (kris, 30. novembar 2020 19:42)

    # Link komentara

  163. Ne bih da nešto pametujem,gledajuci NBA i Euro ligu ovo je baš nivo FIBA košarke!
     (Leo, 30. novembar 2020 19:42)

    # Link komentara

  164. Ovo je sramota od kosarke sta nasi igraju. Bukvalno da su pozvali celu ekipu Borca oni bi razvalili svajcarsku i finsku sa 20 razlike
    (Ace, 30. novembar 2020 19:42)

    # Link komentara

  165. Loši smo, ali nekako dobijamo. Valjda.
    (mr čović i dr terzić, 30. novembar 2020 19:42)

    # Link komentara

  166. Sv a sreća pa je Finska. Da je Švajcarska, opet bi izgubili.
     (šljus, 30. novembar 2020 19:39)

    # Link komentara

  167. @samo pitam: U Indijanapolisu nije igrao Šćepanović.
     (expert, 30. novembar 2020 19:38)

    # Link komentara

  168. Србија без кошаркаша игра кошарчу.
     (MileR, 30. novembar 2020 19:38)

    # Link komentara

  169. Simanic širi energiju morskog krastavca..
     (dacha Zvezda, 30. novembar 2020 19:37)

    # Link komentara

  170. Pot !!!
     (spice, 30. novembar 2020 19:36)

    # Link komentara

  171. Igrača sa Kosova uporno čitaju kao Mahuni, a čita se Madžuni. Albanac je, nije Mahoni sa Policijske akademije...
    (Kosaničanin, 30. novembar 2020 19:31)

    Ako hoces bas pravo, nije Madžuni, nego Madjuni. Pozz sa KiM.
     (Ono sto se desava na ovom svetu nije istina, 30. novembar 2020 19:36)

    # Link komentara

  172. Vidim panteri poceli da smaraju i ovde, komentarisu reprezentaciju a poceli da prate basket pre 9 godina, i misle da sve znaju,da su naucili nesto,polako panteri,polako,jos ste zeleni,gledajte,ucite,polako,tek treba da ucite da predivan sport
    (Pa da, 30. novembar 2020 18:58)

    Mi pratimo kosarku od kada su Nebojsa Popovic, Bora Stankovic, Aca Nikolic i braca Saper osnovali Crvenu Zvezdu a Vi od kada pratite Vi ???
    (Slobodan, 30. novembar 2020 19:36)

    # Link komentara

  173. Vidim panteri poceli da smaraju i ovde, komentarisu reprezentaciju a poceli da prate basket pre 9 godina, i misle da sve znaju,da su naucili nesto,polako panteri,polako,jos ste zeleni,gledajte,ucite,polako,tek treba da ucite da predivan sport
    (Pa da, 30. novembar 2020 18:58)

    Od kada ti pratiš dečače? Nisi se ni rodio kada je tvoj tim osvojio prvu titulu. Pratiš košarku od kada. Ni kada je tvoj tim osvojio FIBA LŠ
     (samo pitam, 30. novembar 2020 19:33)

    # Link komentara

  174. Da gospodar igra bilo bi +20 razlike za Monako.
    (Milan_PT, 30. novembar 2020 19:32)

    # Link komentara

  175. Igrača sa Kosova uporno čitaju kao Mahuni, a čita se Madžuni. Albanac je, nije Mahoni sa Policijske akademije...
    (Kosaničanin, 30. novembar 2020 19:31)

    # Link komentara

  176. @ vrhstra - brate da nisi bio na Jupiteru poslednjih 5 godina?
    (Pop, 30. novembar 2020 19:31)

    # Link komentara

  177. Samo da ne uvodi Zagorca...Proslu tekmu covek je halu promasio a ne kos i on ga drzi do kraja u igri.
    (Srx, 30. novembar 2020 19:29)

    # Link komentara

  178. Pa u reprezentaciji SRJ ili SCG su uvijek igrali 95% Srbi a i tih 5% Crnogoraca su se izjašnjavali Srbima! Kao primjer, više od 60% svih HR reprezentacija od 1990.sačinjavaju Bosanci i Hercegovci! Sadašnja HR košarka je sastavljena od cca.70% Hercegovaca tako da nemoj trabunjati Sve titule u košarci osvojene od 1991.se prepisuju naravno Srbij!

    Pozdrav za "zemlju kosarke",prisvajace titula nepostojece drzave. Mene bi bila sramota da osvojim 4 medalje za 15 godinna postojanja kao Srbija i da se tako nazivam buahhhhhhhahahahaha
    (Riva, 30. novembar 2020 17:47)
    (Realni ZG, 30. novembar 2020 19:29)

    # Link komentara

  179. Zasto nema Lazica i Davidovca ?
    (Aleksej, 30. novembar 2020 19:28)

    # Link komentara

  180. Sada malo razmisljam, trebao je Kokoskov da proveri raspolozivost nasih momaka iz 3X3. Mislim da bi se momci odazvali bez problema. I onda bi barem videli inteligenciju na parketu.
     (Ono sto se desava na ovom svetu nije istina, 30. novembar 2020 19:28)

    # Link komentara

  181. Meni stvarno nije jasno cemu ta prepucavanja oko nase kosarke. Te Sale ovo, te Igor ono, te neke nebuloze kako nemamo mlade snage itd. Citajuci komentare pomislio bi covek da smo losi u kosarci i da nemamo buducnost, a mi u zadnjih 6 godina na svih 5 takmicenja zavrsili u top 5. 3 finala i evropskog i svetskog i Olimpijskog turnira+ jos jedno polufinale i 5.mesto.
    Za momenat samo zamislimo da smo u fudbalu 5 zaredom takmicenja bili 3 puta u finalu, jednom u polufinalu i peti.
    Imamo jednog od najboljih igraca NBA koji tek 25 godina ima, imamo Bogdana koji moze jos 5-6 godina vrhunski igrati za reprezentaciju + jos 5 NBA igraca + jos gomilu dobrih i solidnih igraca
    A dramaturgija stalno : D
    Nama smak sveta kad budemo peti na svetu od 200 drzava, a u fudbalu kada bi bili peti dizali bi ih u nebesa. Razmazili su nas kosarkasi, a u nikad jacoj konkurenciji mi smo bukvalno velesila
    Zemlja od samo 7 miliona stanovnika 6 godina stalno u vrhu na svakom takmicenju, a pljuju se ljudi koji su to postigli. Za narednih 5- 6 godina sigurno cemo biti jaki, a za to vreme iskocice jos neko mlad.
    Izgubili od Svajcarske sa D3E1 timom kmecaona kao da smo izgubili sa Jokicem od Lihtenstajna xD
    (Dragan-Borca, 30. novembar 2020 19:28)

    # Link komentara

  182. Nisam pratio neko vreme košarku, evo sad gledam šta radi ovaj Kokoškov, čitam sastav i nije ni čudo što smo u subotu izgubili od Austrije. Šta je sa NBA igračima - Jokić, Bogdanović, Teodosić, zašto ih nije zvao, tamo nije sezona u toku? Imamo dva šampiona Evrope - Kalinića i Gudurića u šampionskom Fenerbahčeu. Ni za njih nema mesta? Pa bar je kao trener Efesa mogao da dovede svoje igrače koje trenira - Mićića i čini mi se Štimca.
    (vrhstra, 30. novembar 2020 18:00)

    Prijatelju predji na drugi sport, evo recimo na fudbal. Dzaja u Zvezdi u zivotnoj formi, Pižon isto, Dule Savić najbolja devetka u Evropi trenutno, veruj mi...
     (Trpaj "instituciju" i ne žali !, 30. novembar 2020 19:27)

    # Link komentara

  183. Mnogi pljuju,a da li ste realni???Kokoškov DVA DANA VODI DVE ITAKMICE U TURSKOJ I FINSKOJ...i vi hocete igru??!loš ovaj ili onaj???!A ovo D TIM...i opet vode i igraju solidno,Avramovic DOKTOR,Andjusa solidan...i dovoljno za Finsku...budite malo realni aman!!!
    (gremlin, 30. novembar 2020 19:27)

    # Link komentara

  184. Ovo kosarka?

    Prestao da gledam na poluvremenu.
     (What about the Dome, 30. novembar 2020 19:24)

    # Link komentara

  185. Ne mogu da verujem da Šarenac i Sedlaček još uvek koriste foru da kad vide da je neki trener zatražio tajm-aut oni kažu da bi bilo vreme da se traži tajm-aut i onda kao eto u pravu si bio...
     (ja, 30. novembar 2020 19:22)

    # Link komentara

  186. Kakav cirkus od takmicenja, kakva je poenta kada izvedes 4. postavu?!
     (lorD, 30. novembar 2020 19:21)

    # Link komentara

  187. Partizan nikada vise nece igrati Evroligu.
    (Aleksej, 30. novembar 2020 19:21)

    # Link komentara

  188. Pozdrav za "zemlju kosarke",prisvajace titula nepostojece drzave. Mene bi bila sramota da osvojim 4 medalje za 15 godinna postojanja kao Srbija i da se tako nazivam buahhhhhhhahahahaha
    (Riva, 30. novembar 2020 17:47)

    Koji prisvajači medalje. Od raspada SFRj koliko EP i SP osvojili. U Indijanopolisu jedini cg igrač Vlado Šćepanović
     (samo pitam, 30. novembar 2020 19:15)

    # Link komentara

  189. Ali ladno igra pokojni Džamar Vilson. Čudo Finci nisu digli moćnog Hana Motolu.
     (prijatelj nekih prijatelja, 30. novembar 2020 19:14)

    # Link komentara

  190. Kakva smo velesila bili a sada strepimo od neke Finske i napuni nas neka Švajcarska...
    (Mrki, 30. novembar 2020 17:58)

    Španija prvak sveta se muči, gubi utakmice, Turska na poslednjem mestu, Danska dobije Litvaniju u gostima. Problem je što je FIBA Evropa nesposobna jer nije uspela da nadje novac. ULEB EL ne bi pistojala. Bora Stanković je sa Davidom Šternom napravio dogovor sa NBA. Ne mogu evropsku košarku da vode islandjanin, čeh
     (johny, 30. novembar 2020 19:12)

    # Link komentara

  191. Vidim panteri poceli da smaraju i ovde, komentarisu reprezentaciju a poceli da prate basket pre 9 godina, i misle da sve znaju,da su naucili nesto,polako panteri,polako,jos ste zeleni,gledajte,ucite,polako,tek treba da ucite da predivan sport
    (Pa da, 30. novembar 2020 18:58)
    Ne seri svega ti
     (duledudule, 30. novembar 2020 19:08)

    # Link komentara

  192. Nisam pratio neko vreme košarku, evo sad gledam šta radi ovaj Kokoškov, čitam sastav i nije ni čudo što smo u subotu izgubili od Austrije. Šta je sa NBA igračima - Jokić, Bogdanović, Teodosić, zašto ih nije zvao, tamo nije sezona u toku? Imamo dva šampiona Evrope - Kalinića i Gudurića u šampionskom Fenerbahčeu. Ni za njih nema mesta? Pa bar je kao trener Efesa mogao da dovede svoje igrače koje trenira - Mićića i čini mi se Štimca.
    (vrhstra, 30. novembar 2020 18:00)

    Ne trenira on Efes već Fener. Štimac nije u Feneru a Kalina je u Valenciji. Gudura je u NBA i tamo prvenstvo počinje za koji dan
     (johny, 30. novembar 2020 19:07)

    # Link komentara

  193. Ako izgubimo izgubicemo zbog fantasticnog poteza Dangubica na kraju poluvremena
     (duledudule, 30. novembar 2020 19:07)

    # Link komentara

  194. Nisam pratio neko vreme košarku, evo sad gledam šta radi ovaj Kokoškov, čitam sastav i nije ni čudo što smo u subotu izgubili od Austrije. Šta je sa NBA igračima - Jokić, Bogdanović, Teodosić, zašto ih nije zvao, tamo nije sezona u toku? Imamo dva šampiona Evrope - Kalinića i Gudurića u šampionskom Fenerbahčeu. Ni za njih nema mesta? Pa bar je kao trener Efesa mogao da dovede svoje igrače koje trenira - Mićića i čini mi se Štimca.
    (vrhstra, 30. novembar 2020 18:00),

    da mogu, dao bih ti beskonacno pluseva!
    (Vuk da nije, 30. novembar 2020 19:06)

    # Link komentara

  195. Pot, decko deluje kao da ce se svake sekunde od straha onesvestiti na terenu. Skoro mi ga zao.
    (Ultra x, 30. novembar 2020 19:03)

    # Link komentara

  196. Vidi Chipsy se reklamira u Finskoj,nasa Srbija raste iz dana u dan i pravi smo dzin.
    (Vucko Car, 30. novembar 2020 18:22)

    Chipsy je sada Pepsi Cola
     (Zvezda, 30. novembar 2020 19:03)

    # Link komentara

  197. Ne pamtim kad sam gledao goru košarku. Srećom su Finci toliko loši da ne možemo izgubiti. Znam da je to najbolje što smo mogli da skupimo zato sam i zabrinut.
     (absolutezero, 30. novembar 2020 19:01)

    # Link komentara

  198. Srbija, nacija koja tesko da ce podrzati reprezentativce svoje zemlje u sportu koji vole, koji su se odazvali u teskoj situaciji, kada najbolji ne mogu da nam igraju... Podrzace sada na pocetku uz pljuvanje igraca, ali im nece biti ni zao sto im je reprezentacija izgubila, ako se to desi na kraju! E, to je stanje ovakve drzave kakva je nasa!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 30. novembar 2020 18:11)

    Kakav si ti licemer. A Novaka hejtuješ svaki put a sada ti važna reprezentacija. I ti pričaš o državi. Kao da je Novak iz Burkina Faso a ne iz Srbije. E moj lopataru. Nema tebi pomoći
     (Zvezda, 30. novembar 2020 19:00)

    # Link komentara

  199. Radanov je za par minuta pokazao da je igračina u odnosu na kapitena Lazića i Kuzmića,a momak je od Lazića mlađi 12 godina i 10 od Kuzmića.
    (Aleksandra, 30. novembar 2020 18:59)

    # Link komentara

  200. Vidim panteri poceli da smaraju i ovde, komentarisu reprezentaciju a poceli da prate basket pre 9 godina, i misle da sve znaju,da su naucili nesto,polako panteri,polako,jos ste zeleni,gledajte,ucite,polako,tek treba da ucite da predivan sport
     (Pa da, 30. novembar 2020 18:58)

    # Link komentara

  201. Nema dok Simonovic ne dodje odmah druga slika
    (coach, 30. novembar 2020 18:58)

    # Link komentara

  202. @vrhstra: CARE!!!
     (fra, 30. novembar 2020 18:58)

    # Link komentara

  203. Ne mogu da verujem da savez nije uspeo da obezbedi za prvu utakmicu barem tri igrača iz timova koji igraju EL. Utakmica se igrala u subotu a sledeće kolo EL se igra u četvrtak i petak. Barem na centarskoj, bekovskoj poziciji
     (YoYo, 30. novembar 2020 18:57)

    # Link komentara

  204. Nisam pratio neko vreme košarku, evo sad gledam šta radi ovaj Kokoškov, čitam sastav i nije ni čudo što smo u subotu izgubili od Austrije. Šta je sa NBA igračima - Jokić, Bogdanović, Teodosić, zašto ih nije zvao, tamo nije sezona u toku? Imamo dva šampiona Evrope - Kalinića i Gudurića u šampionskom Fenerbahčeu. Ni za njih nema mesta? Pa bar je kao trener Efesa mogao da dovede svoje igrače koje trenira - Mićića i čini mi se Štimca.
    (vrhstra, 30. novembar 2020 18:00)

    Primecujemo,tebra Simo,da nisi pratio izvesno vreme i da si malocas,pre pisanja komentara,sisao iz Kosmosa direktno ispred tv aparata.Ako nisi trolovao komentar,ti si pobedio za danas i neka zaustave komentarisanje.
    (Istina, 30. novembar 2020 18:56)

    # Link komentara

  205. Druga četvrtina egal....
     (blabojzna, 30. novembar 2020 18:56)

    # Link komentara

  206. Bolje... bolje mnogo pogotovo u odbrani.
     (Srđa Zlopogleđa, 30. novembar 2020 18:55)

    # Link komentara

  207. Dangubic ili Peno, pitanje je sad. Strasno.
    (Sima Strahota, 30. novembar 2020 18:54)

    # Link komentara

  208. Sigurna igra Srbije. Nadam se da ova poklonjena lopta Dangubića neće ,, raspucati" opasnog strijelca Salina. Stvarno, Pot i Peno nisu kvalitet za reprezentaciju ( u ovom trenutku). Prijatno me iznenadio Radanov, dok Avramović treba da igra na Evropskom prvenstvu..
     (Mladen cg, 30. novembar 2020 18:54)

    # Link komentara

  209. Ovo je antikošarka.. Ovako bedno da se prima tri poena u poslednjoj sekundi.. Naša košarka ulazi u ogroman problem za par godina.. Ovo je bezglavna igra.. Spora bez ideja i srčanosti.. Sprdnja od košarke.. Simunović sa 34g najbolji.. Stara garda.. Tolko o mladima..
     (HanSolo, 30. novembar 2020 18:54)

    # Link komentara

  210. Sta je ovde dobro, koju vi utakmicu gledate? Ovo je negledivo. Mucenje za oci. Ne mogu celo poluvreme da pogode jedan otvoren sut, u drugoj cetvrtini 5 minuta bez kosa iz igre...
    (Ivan, 30. novembar 2020 18:53)

    # Link komentara

  211. Anti kosarka stvarno,boze kog sam ja igrao vise poena... kraj 65-54
    (Nick Kyrgios, 30. novembar 2020 18:53)

    # Link komentara

  212. Udario los na gorega...
     (navijac, 30. novembar 2020 18:52)

    # Link komentara

  213. Sve, sve, sve, OK.. ali Peno??!
    (Vlad, 30. novembar 2020 18:52)

    # Link komentara

  214. Nisam stigao na prvu cetvrtinu, pogledao sam drugu, sada je poluvreme... Ovo sto mi igramo nije kosarka, a zadnjih nekoliko minuta, i onaj zadnji napad, pokazuje kompletnu neinteligenciju ove ekipe. Teški krš, i antitalenti.
     (Tor, 30. novembar 2020 18:51)

    # Link komentara

  215. Pot i Peno?
    Ovaj drugi igrao u Barsi?!
     (autosovinista, 30. novembar 2020 18:51)

    # Link komentara

  216. Hahaha! veceras se gubi od finaca i veceras je poslednja utakmica kokoške- Bogu hvala.
     (Dankan, 30. novembar 2020 18:51)

    # Link komentara

  217. Zivo me zanima, kako je moguce da Kravic uopste igra kosarku, a jos vise da je igra za reprezentaciju, mada jemu slicnih i.a poprilicno.
     (Pera, 30. novembar 2020 18:50)

    # Link komentara

  218. Dangubic... Koji je to kralj!
    (veliki strumf, 30. novembar 2020 18:50)

    # Link komentara

  219. Kakav pajac ovaj Dangubic. Neverovatno sam se obradovao kad sam cuo da je potpisao sa Partizanom.
     (Kukatilo, 30. novembar 2020 18:50)

    # Link komentara

  220. Tanko je ovo dečaci, jako tanko
     (Boris, 30. novembar 2020 18:50)

    # Link komentara

  221. Dangubic promasio sport....
     (nik, 30. novembar 2020 18:50)

    # Link komentara

  222. Svaka cast dangubicu za ovaj potez na kraju poluvremrna
     (1566, 30. novembar 2020 18:49)

    # Link komentara

  223. Jel Austrija vodi?
     (Koštun'ca, 30. novembar 2020 18:49)

    # Link komentara

  224. RADE NBA DNP
    (kizo, 30. novembar 2020 18:49)

    # Link komentara

  225. Slobodan. Ime je ime, kakvo god da je.. Voliš ženska imena? Vanja.
     (djoka, 30. novembar 2020 18:48)

    # Link komentara

  226. A, đe je Zagor?
     (SULTAN, 30. novembar 2020 18:48)

    # Link komentara

  227. Avramovic tata
    (Jkl, 30. novembar 2020 18:47)

    # Link komentara

  228. Stefan Peno. Kraj vica.
     (Sexisto, 30. novembar 2020 18:45)

    # Link komentara

  229. Srbija, nacija koja tesko da ce podrzati reprezentativce svoje zemlje u sportu koji vole, koji su se odazvali u teskoj situaciji, kada najbolji ne mogu da nam igraju... Podrzace sada na pocetku uz pljuvanje igraca, ali im nece biti ni zao sto im je reprezentacija izgubila, ako se to desi na kraju! E, to je stanje ovakve drzave kakva je nasa!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 30. novembar 2020 18:11)


    Prvi put da se slozim sa tobom..
    (ccc?, 30. novembar 2020 18:44)

    # Link komentara

  230. Opalac!
     (Billy, 30. novembar 2020 18:44)

    # Link komentara

  231. Cim nema stetocine u timu,Zagorca,odmah se lakse dise i igra.Enormni potrosac lopti,bez energije,nije ni trebao biti u reprezentaciji.Ovo sad izgleda mnogo tecnije i laganije,mada ima nekih koji sputavaju ostale igrce,kojima takodje nije mesto u selekciji,poput Dangubica,Pena i Pota.
    (Zapazanje, 30. novembar 2020 18:44)

    # Link komentara

  232. Rebić je Teodosić za Pena i Pota.
    (003, 30. novembar 2020 18:44)

    # Link komentara

  233. Je l' igra Mika Hakinen?
    (pr i nc, 30. novembar 2020 18:04)

    На клупи је он улази само да куца, али мора мало да попије овако није интересантно.
     (Гиле, 30. novembar 2020 18:43)

    # Link komentara

  234. A Bosna nam se plasirala, zivela nam jos stotine godina.
     (Rasim Np, 30. novembar 2020 18:42)

    # Link komentara

  235. Dangubić fintira ko Olajdžuvon i ne moze da prodje.. Finca!?!?!?
    :))))))
    Koji car :))))
     (dacha Zvezda, 30. novembar 2020 18:41)

    # Link komentara

  236. Melem za uši slušati Sarenca. Ne znam šta im bi da stave Krivokapica da komentariše košarku, bas su bolele uši. Tu je i Marin Sedlacek, odličan u tandemu sa Sarencem.
    (veliki strumf, 30. novembar 2020 18:20)

    Šarenac je prošli put imao uživo ono izvlačenje koverata u nagradnoj igri sa računima. Zato nije mogao.
     (kilo, 30. novembar 2020 18:41)

    # Link komentara

  237. Zanima me zasto ovde komentarisu navijaci zvezde kad se njihova reprezentacija kvalifikovala ? ? ?
    (stefan, 30. novembar 2020 18:41)

    # Link komentara

  238. Ne moguce kakve faulove sudije sviraju. Druga cetvrtina za 5 min Finciima svirali 15 faulova. Plasim se da ce i nama poceti da izmisljaji faulove..
     (NJ, 30. novembar 2020 18:40)

    # Link komentara

  239. Ajmo Srbija!!!
    (10k, 30. novembar 2020 18:40)

    # Link komentara

  240. Deco, igrajte kosarku i trenirajte, vezbajte jer imate sansu da igrate za reprezentaciju ma kakvi god bili. Samo trenirajte i budite uporni. Pogledajte Dangubica, kada on moze da igra za reprezentaciju, onda moze bilo ko.
     (Dragan, 30. novembar 2020 18:39)

    # Link komentara

  241. Ajmo Srbija!!!
    (10k, 30. novembar 2020 18:39)

    # Link komentara

  242. Boli me da gledam ovo sudjenje -- svaki drugi napad je faul u napadu, vise za nasu reprezentaciju doduse, ali utakmica je odvratna i negledljiva.
    (neko, 30. novembar 2020 18:39)

    # Link komentara

  243. Ako je Sedlaček Marin čija je onda Mara?
     (SULTAN, 30. novembar 2020 18:37)

    # Link komentara

  244. Sa kojom buranijom se mi zamajavamo. Ljudi za 15minuta ubacili 12 poena i to našem levom timu. Realno ove kvalifikacije ne služe ničemu. Jake reprezentacije igraju bez 20 do 30 najboljih igrača a ove lošije igraju na nivou amaterizma. Sve u svemu žali Bože vremena i para uloženih u ovakve besmislene kvalifikacije.
    Naravno posebna priča su domaćini tipa Gruzija Nemačka itd. Koji učestvuju u kvalifikacijama a već su se plasirali kao domaćini???
    (Milisav Vokri, 30. novembar 2020 18:37)

    # Link komentara

  245. @veliki strumf

    Slazem se, Sareni rodjen da komentarise kosarkaske utakmice.
     (Neko iz mase, 30. novembar 2020 18:36)

    # Link komentara

  246. Ipak ima razlike,Kokoškov spojio 2 treninga...Fiba cirkus,ali idemo bre!!!
    (gremlin, 30. novembar 2020 18:36)

    # Link komentara

  247. Није ово Швајцарска, па да стрепимо.
     (Јодл, 30. novembar 2020 18:35)

    # Link komentara

  248. Otkud Rvati na vestima o basketu?
     (FCRS 1991, 30. novembar 2020 18:35)

    # Link komentara

  249. Kad u utakmicu udjes motivisan onda to izgleda ovako, 7 primljenih poena za cetvrtinu a od svajcarske 90, ali razumijem i njih donekle, treba se motivisati da igras i da se kvalifikujes a znas da neces igrat na evropskom
     (cole, 30. novembar 2020 18:28)

    # Link komentara

  250. Neko neka proveri temperaturu u hali, obe ekipe igraju kao da je -5°C, pa im se lopta ne zadrzava u rukama... Bruka i sramota...
     (Ono sto se desava na ovom svetu nije istina, 30. novembar 2020 18:28)

    # Link komentara

  251. Apic, Radanov i Borisa ... svaka cast momci, tako se bori za Srbiju ... vidi se odakle dolazite !!!
    (Slobodan, 30. novembar 2020 18:27)

    # Link komentara

  252. @Riva
    Sale Đorđević.
    (Qwerty, 30. novembar 2020 18:24)

    # Link komentara

  253. Kakvo je uzivanje i zabava gledati Dangubica kada igra u protivnickom timu a nocna mora kada igra u timu za koji navijas.
    (Whitey, 30. novembar 2020 18:23)

    # Link komentara

  254. Vidi Chipsy se reklamira u Finskoj,nasa Srbija raste iz dana u dan i pravi smo dzin.
     (Vucko Car, 30. novembar 2020 18:22)

    # Link komentara

  255. Melem za uši slušati Sarenca. Ne znam šta im bi da stave Krivokapica da komentariše košarku, bas su bolele uši. Tu je i Marin Sedlacek, odličan u tandemu sa Sarencem.
    (veliki strumf, 30. novembar 2020 18:20)

    # Link komentara

  256. skorlaj do dna stranice i naići ćeš do rubrike "vidi još", tu vidi uspehe mlađih kategorija od u20 do u16. 

    pogledaj i uspehe seniorki [link] 

    a evo ti i basketaša [link]
    (xxx, 30. novembar 2020 18:09)

    Vidiš nebitne podatke mlađih kategorija, a 3x3 ne prate ni njihove obitelji. A evo vidim sad vam i žene brane čast:D
     (:D, 30. novembar 2020 18:18)

    # Link komentara

  257. Avramovic nba za ove na parketu. Da nije njega kos ne bismo dali
     (krtola, 30. novembar 2020 18:17)

    # Link komentara

  258. Idemo bre nisu ovo skijaški skokovi.
     (Vlasta Skokoglavac iz Kozjaka, 30. novembar 2020 18:17)

    # Link komentara

  259. Tačno se vidi da većina ljudi u komentarima dolazi ovde da leči komplekse
    (NS, 30. novembar 2020 18:16)

    # Link komentara

  260. E te Jugo medalje vam ne priznajemo jer je penal zavrsnica bila buahahaahahahahahahahahaahhhh
    (Riva, 30. novembar 2020 17:41)

    Koga briga sta nam vi priznajete. Bravo za plasman na evrobasket.
     (sryugos, 30. novembar 2020 18:15)

    # Link komentara

  261. Ko nas kleo, nije Dangubić!
    Šta se dogodilo sa ovim čovekom? Nekada je bio igrač a onda je došao u instituciju i nestao,
    (Leti Vreme, 30. novembar 2020 18:13)

    # Link komentara

  262. Danguba je nekad bio dobar igrac, ne znam sta ih uci Slovenacki Makedonac sa zenskim imenom ali izgleda da je skroz propao ... sto bi rekli nasi ljudi upao je u lose drustvo ...
    (Slobodan, 30. novembar 2020 18:13)

    # Link komentara

  263. Napred Finska.
     (samdzakbosna, 30. novembar 2020 18:11)

    # Link komentara

  264. Srbija, nacija koja tesko da ce podrzati reprezentativce svoje zemlje u sportu koji vole, koji su se odazvali u teskoj situaciji, kada najbolji ne mogu da nam igraju... Podrzace sada na pocetku uz pljuvanje igraca, ali im nece biti ni zao sto im je reprezentacija izgubila, ako se to desi na kraju! E, to je stanje ovakve drzave kakva je nasa!
     (Jumko, 30. novembar 2020 18:11)

    # Link komentara

  265. Dangubić je visok i u kondiciji.
    I samo to
     (rekla-kazala, 30. novembar 2020 18:09)

    # Link komentara

  266. Ljudi, ko je menadzer ovom Kravicu? Kakva neznalica.
     (Kukatilo, 30. novembar 2020 18:09)

    # Link komentara

  267. @Riva, uživaj :)

    seniori
    [link]'s_national_basketball_team

    skorlaj do dna stranice i naići ćeš do rubrike "vidi još", tu vidi uspehe mlađih kategorija od u20 do u16.

    pogledaj i uspehe seniorki [link]

    a evo ti i basketaša [link]
    (xxx, 30. novembar 2020 18:09)

    # Link komentara

  268. Lenji Kravić
     (pr i nc, 30. novembar 2020 18:08)

    # Link komentara

  269. Slab je trener Igor,vratiti Acu Đorđevića što pre!
    (Goran Loznica, 30. novembar 2020 18:04)

    Kako će Džamar Vilson da nas sredi baji moj,biće gore nego protiv Švajcaraca i braće Mlađen..
    (Goran Loznica, 30. novembar 2020 18:02)pokušava biti duhovit pod tuđim nikom a ne zna gde šupalj...
    (retardirani Mićan, 30. novembar 2020 18:07)

    # Link komentara

  270. Bolje da nije pocela,kad vidim zajedno u petorci Simonovica i Dangubica...
     (Dzo, 30. novembar 2020 18:06)

    # Link komentara

  271. Nisam pratio neko vreme košarku, evo sad gledam šta radi ovaj Kokoškov, čitam sastav i nije ni čudo što smo u subotu izgubili od Austrije. Šta je sa NBA igračima - Jokić, Bogdanović, Teodosić, zašto ih nije zvao, tamo nije sezona u toku? Imamo dva šampiona Evrope - Kalinića i Gudurića u šampionskom Fenerbahčeu. Ni za njih nema mesta? Pa bar je kao trener Efesa mogao da dovede svoje igrače koje trenira - Mićića i čini mi se Štimca.
    (vrhstra, 30. novembar 2020 18:00)

    Pobijednicki komentar
     (GPPP, 30. novembar 2020 18:06)

    # Link komentara

  272. riva 

    boli i dalje ono napustanje postolja, necete se skoro opet popeti..
    (maa, 30. novembar 2020 17:59)

    I Šukerovo prokletstvo traje 20 godina i nastavit će se, necete skoro na EP:D
     (:D, 30. novembar 2020 18:06)

    # Link komentara

  273. Je l' igra Mika Hakinen?
     (pr i nc, 30. novembar 2020 18:04)

    # Link komentara

  274. Slab je trener Igor,vratiti Acu Đorđevića što pre!
     (Goran Loznica, 30. novembar 2020 18:04)

    # Link komentara

  275. Dovoljno je reći Dangubić... Bože ti sačuvaj i odbrani.
     (SULTAN, 30. novembar 2020 18:03)

    # Link komentara

  276. 2:0. Sudija sviraj kraj.
    (w77w, 30. novembar 2020 18:03)

    # Link komentara

  277. Kako će Džamar Vilson da nas sredi baji moj,biće gore nego protiv Švajcaraca i braće Mlađen..
     (Goran Loznica, 30. novembar 2020 18:02)

    # Link komentara

  278. Ko je ovaj Jeremic? Bek ne zna da tapka, brate mili
    (kmf, 30. novembar 2020 17:15)

    Hajde bolan šta tapkaš?
    Vidi Mirze šta radi.
    Pazi na Varajića.
    .
    .
    Doviđenja, prijatno Mirza.
     (ĐUNTA, 30. novembar 2020 18:01)

    # Link komentara

  279. Zorica

    Reprezentacija Srbije pod vodstvom Aleksandra Đorđevića nema osvojenu nijednu titulu...e sad ako se u zemlji ludaka na brdovitom Balkanu drugo mjesto smatra za titulu onda ok......ništa čudno za državu u kojoj je laž jedina istina
    (Kalevra, 30. novembar 2020 18:01)

    # Link komentara

  280. Kad vidim Zagorca,Simona,Pota i Dangubića zaboli me glava
    (Aleksandra, 30. novembar 2020 18:01)

    # Link komentara

  281. Jugo prisvajaci osvojili zadnju Euro tiutulu kada su srusili zgrade WTC u Njujorku a Gasol i Turkoglu igrali i imali 20 godina buahahhhhhhahahaha stvarno ste "zemlja kosarke" i "evropski kosmar" nema sta.
     (Riva, 30. novembar 2020 18:00)

    # Link komentara

  282. Nisam pratio neko vreme košarku, evo sad gledam šta radi ovaj Kokoškov, čitam sastav i nije ni čudo što smo u subotu izgubili od Austrije. Šta je sa NBA igračima - Jokić, Bogdanović, Teodosić, zašto ih nije zvao, tamo nije sezona u toku? Imamo dva šampiona Evrope - Kalinića i Gudurića u šampionskom Fenerbahčeu. Ni za njih nema mesta? Pa bar je kao trener Efesa mogao da dovede svoje igrače koje trenira - Mićića i čini mi se Štimca.
    (vrhstra, 30. novembar 2020 18:00)

    # Link komentara

  283. Evo ga Šareni , napokon
     (duledudule, 30. novembar 2020 18:00)

    # Link komentara

  284. Peno nebi imao mesta u KK,, Torlak ''.
     (ĐUNTA, 30. novembar 2020 17:59)

    # Link komentara

  285. riva

    boli i dalje ono napustanje postolja, necete se skoro opet popeti..
     (maa, 30. novembar 2020 17:59)

    # Link komentara

  286. Kakva smo velesila bili a sada strepimo od neke Finske i napuni nas neka Švajcarska...
     (Mrki, 30. novembar 2020 17:58)

    # Link komentara

  287. Ja stvarno ne znam da li postoje veći amateri od FIBA. Bilo koja sportska organizacija na svetu. Kome su u interesu ovi “prozori”? Da li ima iko tamo pametan ili je pamet otišla sa Borom Stankovićem?
    (Goran Loznica, 30. novembar 2020 17:01) Kada cete da uvede kontrolu ip adresa i davanja pluseva samom sebi? Hahhahah
    (No1vak, 30. novembar 2020 17:55)

    # Link komentara

  288. Jugo prisvajaci osvojili poslednju titulu je igrao Shaman Koturovic a sada ima 50 godina buahahahajahahahahhhhahha
     (Riva, 30. novembar 2020 17:53)

    # Link komentara

  289. Nikada jača Finska! Projektovana za evropsko prvenstvo.
     (Stingray, 30. novembar 2020 17:52)

    # Link komentara

  290. Nema nista sa strucnjakom Kokoda, spremajte se za sledeci ciklus...
    (Goran Loznica, 30. novembar 2020 17:52)

    # Link komentara

  291. No ovo nije tacno. Mozemo da izgubimo i ovu I od Gruzije a pobedimo Svjcarsku sa bar 3 razlike. Ali necemo o tome, sila smo, cak i oslabljeni. Bice to ok.
    (Kg, 30. novembar 2020 17:52)

    # Link komentara

  292. Pozdrav za "zemlju kosarke",prisvajace titula nepostojece drzave. Mene bi bila sramota da osvojim 4 medalje za 15 godinna postojanja kao Srbija i da se tako nazivam buahhhhhhhahahahaha
     (Riva, 30. novembar 2020 17:47)

    # Link komentara

  293. Srećno našima.
    (Basketaš, 30. novembar 2020 17:45)

    # Link komentara

  294. Srbijo,veciti doprvaku,pa i one Jugo titule koje prisvajate ste dobili u penal zavrsnici.Pa sta je to? Kako to na penale,to se ne priznaje,ne? A jos je gore u kosarci da penal zavrsnica odlucuje,ipak je fudbalu logicnije,ne? E te Jugo medalje vam ne priznajemo jer je penal zavrsnica bila buahahaahahahahahahahahaahhhh
     (Riva, 30. novembar 2020 17:41)

    # Link komentara

  295. Aca Đorđević nije ispunio očekivanja - osvojene titule ovaj je odličan selektor tim mu izgubi od Švajcarske hit
    (Zorica, 30. novembar 2020 17:26)

    pa jedan greg popovic moze da zavrsi 6. na svetskom, sta je problem?
    (najjaci, 30. novembar 2020 17:40)

    # Link komentara

  296. Ko je ovaj Jeremic? Bek ne zna da tapka, brate mili
    (kmf, 30. novembar 2020 17:15)

    Ne zna da tapkaaaa???. Od kad nisam cuo ovaj ekspertski izraz!!
    (Spin doktor, 30. novembar 2020 17:39)

    # Link komentara

  297. Kad Slovenija kao Evropski prvak nije automatski time obezbijedila učešće na svjetskom prvenstvu onda nam je bilo svejedno za prozore....eee sad kad mi imamo probleme u tim istim prozorima sad je druga priča.....licemjerstvo
    (Kalevra, 30. novembar 2020 17:38)

    # Link komentara

  298. @(Riva, 30. novembar 2020 17:02)

    Joj mukice.. koliko te boli, priznaj komsija! Slusaj, mi smo barem zemlja kosarke.. cega ste vi zemlja, podguzne muve svakom ko je jaci i koljaci dece, to je vasa tradicija duga celih 80 godina. Nesreco jedna, moli boga da se ne sretnemo na basketu da ne placete ponovo.
     (Lars, 30. novembar 2020 17:35)

    # Link komentara

  299. Riva;
    Ne pali se,pa za vas je i drvena medalja Jack Pot.
     (Bruks 021, 30. novembar 2020 17:30)

    # Link komentara

  300. Radanova na teren.
     (Mister, 30. novembar 2020 17:29)

    # Link komentara

  301. Samo da Zagorac ne halucinira da je opasan igrac i bice ok.I da Apic pogodi zicer neki.I da Air Danguba da neku trojku.I da Borisa sidje sa infuzije i nasmeje se jednom u zivotu
     (duledudule, 30. novembar 2020 17:27)

    # Link komentara

  302. Aca Đorđević nije ispunio očekivanja - osvojene titule ovaj je odličan selektor tim mu izgubi od Švajcarske hit
    (Zorica, 30. novembar 2020 17:26)

    # Link komentara

  303. Mada su svi ovi nabrojani komentatori samo iritantni pored toga sto ne znaju, ali top koga je bila grozota slusati je onaj protiv koga je i Miljkovic apelovao da se pise peticija da se skine sa Rts, nacionalista/sovinista Korac!
     (Jumko, 30. novembar 2020 17:22)

    # Link komentara

  304. Толико је ФИБА упропастила о обесмислила европску кошарку да и ако се не пласирамо на ово првенство заиста неће бити штета.
    Ако овако наставе ФИБА ће бити већа лакрдија чак и од СЗО ( светска здравст.орг.).
    (Рајко Четник, 30. novembar 2020 17:17)

    # Link komentara

  305. @Milos Krivokapic Hahahahahahaha, bravo! On i Mijaljevic, pravi naslednici Kovinjala i Strajnica! Mada, "stara garda" kao i da je bila svesna da nema pojma, a ovi misle da znaju pa ih je tim gore gadnije slusati! Mada je Pesikan sa ES broj jedan u svakom pogledu:) Ozbiljna "mrtva trka" sto se srpskih komentatora tice...
     (Jumko, 30. novembar 2020 17:15)

    # Link komentara

  306. Ko je ovaj Jeremic? Bek ne zna da tapka, brate mili
     (kmf, 30. novembar 2020 17:15)

    # Link komentara

  307. Nek im je sa srecom,ali ako onako budu igrali kao protiv Svice,sutirali posebno za trojku,nema sta da se trazi,naravno ako Fince bude sr.lo u sutu za tri..I da,naravno,ako Kokoskov opet bude davao Zagorcu onoliku minutazu sa onakvim ucinkom,,the end..al,ajd da vidimo,mozda su shvatili da treniraju kosarku 15 god minimum i da znaju kako se igra,tj pogadja kos..srecno..
    (dragan, 30. novembar 2020 17:08)

    # Link komentara

  308. Jes da nemam pojma o komentarisanju aliiiiii ću vas maltretirati i dalje. Čujem i da će boss povećati tv pretplatu, to je odlična vest za mene i moje kolege amatere. Ostaje vam samo da me mutirate i ne slušate moje baljezganje!
    (Miloš "ALIbaba" Krivokapić, 30. novembar 2020 17:07)

    # Link komentara

  309. Zavisiće rezultat od koliko naših igra za Finsku. Nadam se manje nego za Švajcarsku.
    (Idi, 30. novembar 2020 17:03)

    # Link komentara

  310. Let's go!
    (2CRAZY, 30. novembar 2020 17:03)

    # Link komentara

  311. "Zemljo kosarke" sta je ovo postajete kao fudbaleri,da nema Eura 20 godina?Mozda i odete ali nema vama titule nikada vise zbog karme i prokletstva jer je Bora pokrao Argentince.Vecno ce vas pratiti prokletstvo kao nas zbog postolja.Srebro vam je maksimum ali i tu ste premrsavi sa smesna 4 srebra za 19 godina.Slabo je to za jednu "zemlju kosarke" kako ste sami sebe prozvali buahhahahhahhhhahahaha
     (Riva, 30. novembar 2020 17:02)

    # Link komentara

  312. Ja stvarno ne znam da li postoje veći amateri od FIBA. Bilo koja sportska organizacija na svetu. Kome su u interesu ovi “prozori”? Da li ima iko tamo pametan ili je pamet otišla sa Borom Stankovićem?
    (Goran Loznica, 30. novembar 2020 17:01)

    # Link komentara