1. Nije problem sam Kokeza, već uspostavljen sistem daleko pre dolaska pomenutog. Prisetimo se, kako je smenjen Antić. Tada nije bilo Kokeze. Lako je smeniti ga, problem je što će novo dolazeći biti njegov klon. Čak i oni koji su na sva usta kritikovali savez, nakon što bi ušli u isti, slizali bi se, sa onima koje su žestoko kritikovali. Npr Milošević. Nije bilo uvek do saveza. Skoro svaki selektor je imao bubice, ulazio u sukob tj nije pozivao itne igrače, koji su zasluzili, bar da budu pozvani, ako ne u startnih 11. Ćurčić sa Tadićem, ne znam ko beše sa Matićem, Mihajlović sa Ljajicem, pa i Muslin sa Sergejem. Kad smo već kod Mihajlovića, iako je imao svojih bubice, izbacivanje na klupu čini mi se Ivanovića u meču sa Makedonijom i primljen gol posle kiksa njegova zamene, postava protiv Hrvatske, ako je vec doveden da odradi smenu generacija, a imali smo solidnu igru sa njim, zašto nije ostao još jedan ciklus. Tumba iako je imao dobitnu kombinaciju protiv Norveške, menja sistem protiv Skota. Gudelja stavlja na beka, umesto da je Mladenovića stavio na beka, a Gudelja na njegovu poziciju, Tadića na poziciju Đurčića, nespremnog Kostica u tim, umesto Katajia ili Vlahovića umesto Đuričića koji nije moga da igra, a Tadića iza napadača, i kao krunu svega Mitrovica da šutira odlučujući penal. Tako da smena Kokeze, za reprezentaciju neće ništa bolje doneti, kao što nije ni Karadziceva. Promena sistema je mnogo složenija, od smene jednog čoveka.
    (Vladan R, 1. decembar 2020 11:26)

    # Link komentara

  2. Katai, da te čiča pita nešto: A da si ti selektor i plasiraš se na svetsko prventsvo, i smene te na kraju ciklusa, jel bi i onda tako plitko gledao na celu stvar? Sine, budi čovek, imaj svoje "ja", budi karakter, ne dozvoli nikome da manipuliše tobom.
    (Delija old school, 30. novembar 2020 19:39)

    # Link komentara

  3. Nije sporno da Kokeza treba da da otkaz posle ogromnog neuspeha, tako se to radi i otici ce bez dileme. Pitanje je zasto ga ti branis?
    (Milos, 30. novembar 2020 13:07)

    # Link komentara

  4. I ovi fudbaleri postali ozbiljni botovi...strašno!
     (SaleS, 30. novembar 2020 12:13)

    # Link komentara

  5. Ne kaže se "zašto bi otišao Kokeza" nego "zašto bi otišla ona Kokeza". E ja ću da kažem i Ktaiju i svima koji su u dilemi. Ona Kokeza, ona Vazura, ona Mrkela i mnogi drugi treba da odu jer predtavljaju kamen spoticanja razvoju srpskog fudbala. Nema ovde dovoljno prostora da sada pišem o svakom od njih ponaosob ali verujte pomenuti ljudi nisu dobri za posao koji im je poveren.
    (Janković Slobodan, 30. novembar 2020 09:53)

    # Link komentara

  6. Ovo je stvarno sramota. Celnici saveza se brane preko igraca reprezentacije(Gudelj, Katai) i bivsih reprezentativaca(Djordje Tomic, Zigic), koji ih brane preko novina. Ocigledno je da pokusavaju da opravdaju Kokezu jer racunaju da ce imati koristi od njega u buducnosti, ako ostane na funkciji. Sve je to interes nazalost. Svi oni gledaju samo sopstveni interes. Tuzno. Sada shvatam da Nemanja Vidic ne moze doci na celo saveza i promeniti sistem. Jer sistem je napravnjen da kriminalci izlace pare. Kako posten covek da uspe u kriminalu. To bi mogla da rascisti drzava(tj. Vucic- jer je ovde drzava Vucic), ali mislim da njega to ne interesuje nazalost. Kako god, ako ne otera Kokezu, Pantelu i Zigica, moj glas na izborima sigurno nece dobiti.A ni moje porodice posto tu imam poprilican uticaj. Iako sam do sada preferirao Vucica u odnosu na zuti olos.
    (Nikola, 29. novembar 2020 22:19)

    # Link komentara

  7. Evo uzivo zasto Katai brani Kokija. Pavkov iz ofsajda daje for rukom i daje gol za 1-0. Sudija nem, zvezda vodi. Opet greska na stetu zvezdinog protivnika. Iz kola u kolo.

    Posle ce neka mozda greskica nebitna protiv zvezde, uhvatice se za to i krenuce izjednacavanje ali koga to briga, zvezda nacela protvnika iz sudijske greske i to je to
    (...l, 29. novembar 2020 20:42)

    # Link komentara

  8. prosto je neverovatno koliko ovde u komentarima grobari brane toleta...kakve postenjacine
    (macconi, 29. novembar 2020 19:17)
    Toleta bi trebalo više da brane gani.U njegovo vreme je zvezdi dosuđeno najviše zvezdanaesteraca. Grobar Kokeza se trudi iz petnih žila da ga nadmaši. Za sada mu veoma dobro ide.
    (terza1., 29. novembar 2020 20:31)

    # Link komentara

  9. @slaviša šmigič
    2017-te kada se pojavio u reprezentaciji bio je rezerva u Zvezdi onom Nemanji Milicu.Potom je ovaj skrajnut u stranu i sledecu sezonu je delio minutazu sa Sabanovim unukom.U celoj sezoni dao 3 gola i imao 2 asistencije(ne racunam onih par golova na kraju kada su mu se svi sklanjali da bi ga proglasili igracem meseca i tim gurnuli na spisak za Mundijal)U medjuvremenu decko potpisao onaj apel 600 za Vucica(za vezu njega sa sinom Danilom ne znam,ali da je vezan za ove itekako jeste),usput iz centrale pripremali teren za uvodjenje na spisak preko botova na celu sa vama gospodine nepismeni,gde je od njega pravljen Ronaldo a uglavnom omalovazavao Sergej,da bi se u slucaju neuspeha nasao dezurni krivac,i u tome se uspelo jer se narod podelio na Sergejevce i Muslinovce i Kokezu i sefa vise pominjeli nismo.Inace Sergej bese najbolji protiv Kostarike,protiv Svajcarske pretrcao rekordno na celom prvenstvu a izgubismo zbog izmene Milivojevic-Radonjic gde se napravila rupa u odbrani jer je on morao zaigrati posto je ocigledno celo prvenstvo samo tome i sluzilo,da se Radonjicu nabije cena.A da ne govorim da je zbog njega direktno izvisio Gacinovic,koji je sam dobio veliki Bajern u finalu kupa i bio jedan od najboljih kod Muslina.Plus sto je Radonjic od prvih je sto brani Kokezu,pre Kataija je isto ovo govorio,da ne govorimo sto je cela ekipa iz iste kujne,od Kokeze,Terze,Dzaje,Krstaje,Lalatovica,spaja ih odanost NJEMU.Ali ne,sve je zbog SMS i Kezmana,kaze Slavisa nepismeni
    (djilas lopov, 29. novembar 2020 20:29)

    # Link komentara

  10. kriv je onaj ko je smenio muslina.ako nije kokeza ko je onda?
    (slobinator, 29. novembar 2020 19:41)

    # Link komentara

  11. Da se ne bi brkali pojmovi, Kokeza nije kriv sto je na toj poziciji i to je odgovornost nekog drugog i on radi najbolje sto ume.
    Ali on treba da ide zato sto nije sposoban da to radi dovoljno kvalitetno i njegova krivica je moralna kao i svake osobe koja nije na nivou da obavlja funkciju na kojoj se nalazi u bilo kom sektoru, a sebicno je drzi.
    (Bucko Chicago, 29. novembar 2020 19:22)

    # Link komentara

  12. AMAN ZAMAN jer toliko tesko da se shvati posle toliko vremena,nije Muslin smenjen zbog Sergeja vec zbog Radonjica,ako je ovom prvom trebala reprezentacija da se proda kako to da je i dalje u Laciju,pritom decko evropski i svetski omladinski prvak i jedan od najboljih vezista kalca,sta ce njemu reprezntacija,dok ovaj drugi na konto ucesca ostvario rekordni transfer(decko bio maltene rezerva u Zvezdi u to doba),pritom svi znamo sa kim ima veze za razliku od Sergeja za koga se ne vezuje nikakvi politicari.E upravo zato Kokeza i opstaje jer i dalje ne kapiramo ko je u prici glavni i zasto svi cute i cak ga podrzavaju i zasto niko ne sme da dirne u osinje gnezdo
    (hercegovac, 29. novembar 2020 16:31) # Link komentara

    kaklo lažeš Radonjič nije ni igrao dečko postigao gol u svakoj utakmici gde se pojavio za razliku od Sergeja gde izgubismo sve sem jedne sa Norvežanima.
    (slaviša šmigič, 29. novembar 2020 19:20)

    # Link komentara

  13. prosto je neverovatno koliko ovde u komentarima grobari brane toleta...kakve postenjacine
    (macconi, 29. novembar 2020 19:17)

    # Link komentara

  14. Sečam se kako su Grobari ispljuvali vidiča a jedan gol nismo primili kroz cele kvalifikacije držao ppozadi liniju nemci nisu mogli gol da postignu nikako a sad primamo golove onako lagano kao kad harmonikaš pritišče one dugmiče kolko put stisne tolko put odbrana ispadne nekad smo imaliproblem u sredini i napadu sad sve obrnuto.
    (slaviša šmigič, 29. novembar 2020 19:16)

    # Link komentara

  15. Vratiti Toleta na mesto presednika a Sasu Ilica za selektora.

    Znam,da to Grobari jedva čekaju.
    (slaviša šmigič, 29. novembar 2020 19:10)

    # Link komentara

  16. Da novac koji se ulaze u fudbal uloze u recimo rukomet,odbojku,vaterpolo...garantujem da bi bili evropski,svetski i olimpijski prvaci...100%. Ali ovde se ne radi o tome vec o muvanju i licnom bogacenju, ne zanima njih mnogo srpski fudbal.
     (no name, 29. novembar 2020 19:08)

    # Link komentara

  17. Lepo se zna,da glavni posao vode menađeri pojedinih igrača a kokeza verovatno čuti jer se boji,da neizgubi posao koji radi mene najviše iritira ono sa Karađičem i smene Antiča a onda ovo dešavanje oko Sergeja milinkoviča gde smo izgubili nekoliko igrača u vrhunskoj formi prvo Vidič onda Subotič i napred Bane ivanovič a nekoliko igrača dalo momentalni otkaz,ko je menađer Sergeju Milinkoviču Saviča taj ima debelo ruke umešane u fss a verovatno nije jedini.Što se tiče Kataia bio je jedan od retkih igrača koji je odigrao dobro u tom 2.poluvremenu i šteta što nije pre ušao u igru več se držao S.Mitrovič na stoperu a od njega se lopta odbija kao od reketa na tenisu nezna osnovu poput štopovanja lopte i bilo ga grozno gledati do ulaska Spajiča koji je jedno 10.puta bolji igrač.
    (slaviša šmigič, 29. novembar 2020 19:07)

    # Link komentara

  18. Mnogi ovde zameraju Vidiću što se tek sad javlja. Nije on Katai da kao aktivni igrač komentariše da li treba smeniti čelnike saveza. Aktivni igrači treba da komentarišu samo zbivanja na terenu. Vidić najavljuje da bi mogao postati neka vrsta uzbunjivača koji će kao neko ko je upućen u rad sistema ukazati na njegove slabosti. A kako uzbunjivači prolaze u Srbiji videli smo na primeru čoveka koji je ukazao na to da Krušik prodaje oružje ispod proizvodjačke cene firmi u kojoj radi otac ministra policije, pa je uhapšen i najuren sa posla uzbunjivač. Isto tako mogu da smeste Vidiću. Njima je izmisliti nešto kao popiti kafu. Zato hvala Vidiću što je započeo borbu sa hobotnicom, ali slaba vajda ako ne dovrši započeto.
    (Danny Crane, 29. novembar 2020 18:52)

    # Link komentara

  19. Njega je dugačak jezik njegove žene vratio iz Amerike. Ništa izgleda nije naučio, pajser
    (brčko bazeni, 29. novembar 2020 18:34)

    # Link komentara

  20. Ono u Pazovi je napravio narod R. SRBIJE! I finansirao i gradio! Lazljivci i prisvajači tudjih zasluga kuš! I da se konačno ustanovi čiji je Zemunelo, i zemljište na kome stadion JNA, i da se plati sve što je ko dužan za zakup hale Pionir, hale sportova NBG, bazen Banjica... Da platite veresijaši, da i vi vratite drzavi nekad nešto a ne da parazitišete više

    A nadimak ti je vrhunski, vidi se da znas ko su istaknuti srpski političari nakon II sv. rata... Šteta što imate NDH-ovski sportski pedigre, pa se teže vezujete za vrednosti domovine...
    (Palo zingaro, 29. novembar 2020 16:21)

    Ono u Pazovi je narod kostalo 0 dinara.
    Uefa je finansirala ceo projekat.
    Tole je prikazao da je I FSS finansirao ali to je prosto neverovatno.
    Druga stvar, odluci se ko si I sta si...dal si komunjara, cetnik, opozicija, otporas, radikal...sve zastave su vijorile na vasem Severu.
    Ako ne verujes samo ukucaj delije otpor ili delije radikali ili delije tito ili delije...
    Samo vi nemoj te nikome drzati slovo o doslednosti.
    Imali ste Hrvata za trenera kao da vas je neko tukao da ga uzmete.
    Nosite hiljde ljudi poginulih na Ibarskoj, proveri zasto?!
    ukucaj izgradja Ibarske I Marakane.
    I pobedili ste Gent...danas puko od nekih 0:3 kuci.
    A vi predstavljate kao da ste pobedili ne znam koga.
    16 zadnjih derbija imte 2 pobede...slavite titule.
    AV je vas.
     (punimlimenke, 29. novembar 2020 18:16)

    # Link komentara

  21. ipak je bolje da samo sutiras tu loptu.......
     (sportista, 29. novembar 2020 17:45)

    # Link komentara

  22. @Djole
    JA licno smatram da smo se ogresili o pok.Petka,da je on prosto imao nesrecu da dobije na prvenstvu ultratesku grupu gde su realnost bila 3 poraza i da mu se povredi Vidic koji je i drzao celu odbranu koja je primila 1 gol u kvalifikacijama(toliko o losem Vidicu u reprezentaciji),takodje to sto je pozvao sina koliko god bilo moralno upitno toliko je bilo krajnje nebitan potez,falio mu igrac da popuni roster da nije zvao njega zvao bi nekog Bisevca,big deal.Ali ono sto smo sa Anticem imali danas deluje kao naucna fantastika,kult reprezentacije kao nikad pre,stadioni dupke puni kada igra repka,igrali stvarno najbolji(najvise mu se zameralo na spisku za Juznu Afriku sto treci golman bio nije Zeljko Brkic),na samom prvenstvu dobili Levovu Nemacku,istu onu koja je par godina kasnije masakrirala Brazil,i do dan danas jedina pobeda nad top 10 ekipama,jedino sto je imao problem sa 2 najvaznije pozicije gde su mu igrali Milijas i Pantela(gde bi mu bio kraj da je imao makar Sergeja i Jovica,o Tadicu i Mitru da ne govorim),zbog toga nismo prosli dalje i to je oznaceno kao katastrofa jer smo projektovali ni manje ni vise nego POLUFINALE.On oteran,u sledecim kvalifikacijama raspad sistema i do dan danas se nismo oporavili,plus kada smo konacno stali na noge sa Muslinom,smenise ga jer nije hteo da mu se petljaju u sastav(pritom postojao je sistem,isti onaj iz Zvezde sa pocetka 2000-tih)i danas smo na dnu.Zato svako pljuvanje po pok.Antari i Muslinu je apsulutni nonsens i nebuloza.
    (hurtado, 29. novembar 2020 17:25)

    # Link komentara

  23. Trzisna vrijednost nase reprezentacije 327.7 miliona eura... 13. na svijetu, 10. u Evropi... I tako oduvijek. Neiskorisceni potencijal A tima. Ni sa boljim igracima , ni sa boljim selektorima, ni sa boljim predsjednicima saveza nismo mogli da postignemo uspjeh. Velika steta.
     (filip cg, 29. novembar 2020 17:18)

    # Link komentara

  24. Vratiti Toleta na mesto presednika a Sasu Ilica za selektora.
     (Tudjman, 29. novembar 2020 17:14)

    # Link komentara

  25. Gde su nasi svetski i evropski sampioni iz mladjih reprezentativnih selekcija sada u
    seniorskom reprezentativnom fudbalu i koju ulogu imaju?
    Ko je kriv sto ne mozemo da pobedimo Estoniju U21?
    Ko je odgovoran za propast reprezentacija na svim nivoima?
    Ko je odgovoran sto "selektor" ne zna prvih
    11 ni posle celog ciklusa kvalifikacija i Lige nacija i sto svaki put izvodi drugi sastav?

    Svi poltroni i ulizice napolje a pravi ljudi sa programom, neokaljani i cisti u savez.
    Ali samo sa programom a ne na osnovu imena iz nekadasnje fudbalske karijere.
    Ko nam garantuje da nece doci kalif umesto kalifa tom metodom odabira?
    (Ulizica, 29. novembar 2020 17:07)

    # Link komentara

  26. Pa naravno da Kokeza nije problem dok igraś za CZ,vidimo da vam lepo ide sa njim.Ono u Pazovi je napravio Tole i tamo jeste lepo ali nema veze sa Kokezom,čisto da se zna
    (Krcun,

    Ono u Pazovi je napravio narod R. SRBIJE! I finansirao i gradio! Lazljivci i prisvajači tudjih zasluga kuš! I da se konačno ustanovi čiji je Zemunelo, i zemljište na kome stadion JNA, i da se plati sve što je ko dužan za zakup hale Pionir, hale sportova NBG, bazen Banjica... Da platite veresijaši, da i vi vratite drzavi nekad nešto a ne da parazitišete više!

    A nadimak ti je vrhunski, vidi se da znas ko su istaknuti srpski političari nakon II sv. rata... Šteta što imate NDH-ovski sportski pedigre, pa se teže vezujete za vrednosti domovine...
    (Palo zingaro, 29. novembar 2020 16:21)

    Kuš konjaniče turski dokazite vi čije je zemljište ispod rupe a u pazovi je tole napravio naravno sa narodnim parama a što pre njega nije terzić ili piksi napravio a ne oni su narodne pare trpali u dzepove
    (Koja, 29. novembar 2020 17:04)

    # Link komentara

  27. Dobro zna Kataji zašto mu se sklanjaju protivnici u Ping Pong ligi...
     (ja, 29. novembar 2020 16:47)

    # Link komentara

  28. Kokeza treba da podnese ostavku jer snosi najvecu formalnu, objektivnu odgovornost, zbog funkcije na kojoj je. Kakvi su rezultati rada? Proizvoljno biranje selektora(i Krstajic i Tumbakovic kao i nacin na koji su dosli su, blago receno, amaterski potezi). Da li je ista promjenjeno u organizaciji saveza? Da li je obnovljen ijedan stadion? Da li je prstom mrdnuto za OFK? Da li se plasiralo na EP, u duelu sa slabijom reprezentacijom i posle propustene sanse u kvalifikacijama? Ostavka nakon svakog poraza nije nuznost, moze biti i stetna(mislim da je odlazak Mihajlovica posle velika greska, kojoj su doprinijeli mediji, navijaci i sam Miha jer je podlegao pritisku), ali u konkretnom slucaju ostavke rukvodstva ne bi trebalo da se dovode u pitanje. Vidic je nastupio veoma ostro i djeluje mi i ambiciozno. Nadam se da ima neku ideju. Ako je tako, treba ga podrzati. Samo da se ne zavrsi s onim jednim njegovim obracanjem.
     (filip cg, 29. novembar 2020 16:42)

    # Link komentara

  29. Tacno da nije mogao da igra fudbal ali je krajnje neodgovorno neko ko zeli da ode na EP dovede Tumbakovica za selektora...
     (predrag jokanovic, 29. novembar 2020 16:38)

    # Link komentara

  30. Samo lud covek, neko ko se pravi naivan ili zlonameran moze da pomisli da je Katai eto tek tako posle pobede u Belgiji izasao da brani velikog Kokezu.

    Klasicno ruka ruku mije, ja vama prijateljske utakmice, sudije svako kolo, penale kad god zatreba i cela logistika a vi meni podrsku kad mi zatreba i sve ostalo u moju odbranu.
    Kao i sve sto funkcionise u Srbiji, ja tebi ti meni. Zna se ko je projekat saveza i drzave, ko ima celu logistiku, bankomat i sve ostalo i sad se pijuni samo javljaju i vracaju uslugu. Terza, zigara, pantela, Katai...bice tu i Toza ako zatreba, Mrkela, Borjan...mozda neki transparent Ultra kopa jer videli ste, u sred pandemije ljudi prekiaju utakmicu i navijaju sa tribina i nikom nista, niko ni ne spominje.
    (Dno dna, 29. novembar 2020 16:36)

    # Link komentara

  31. @ccc
    AMAN ZAMAN jer toliko tesko da se shvati posle toliko vremena,nije Muslin smenjen zbog Sergeja vec zbog Radonjica,ako je ovom prvom trebala reprezentacija da se proda kako to da je i dalje u Laciju,pritom decko evropski i svetski omladinski prvak i jedan od najboljih vezista kalca,sta ce njemu reprezntacija,dok ovaj drugi na konto ucesca ostvario rekordni transfer(decko bio maltene rezerva u Zvezdi u to doba),pritom svi znamo sa kim ima veze za razliku od Sergeja za koga se ne vezuje nikakvi politicari.E upravo zato Kokeza i opstaje jer i dalje ne kapiramo ko je u prici glavni i zasto svi cute i cak ga podrzavaju i zasto niko ne sme da dirne u osinje gnezdo
    (hercegovac, 29. novembar 2020 16:31)

    # Link komentara

  32. Nemojte u istu rečenicu da stavljate Vidića i Matića. Ono šta je rekao Vidić liči na izjavu intelektualca, a Matićeva izjava liči na izjavu čoveka sa posebnim potrebama.
    (Damir 1965, 29. novembar 2020 16:28)

    # Link komentara

  33. Kokezi se ljulja fotelja i zato je poslao bataljom poslušnika da svakodnevno daju izjave u kojima ga podržavaju. Da je siguran u sebe i podršku Zvončice ćutao bi i gledao svoja posla. Ovako samo pokazuje strah i paniku. Ali od njega se ne može očekivati racionalno ponašanje. Moja procena je da će Zvončica da ga smeni jer on uvek i samo gleda rejting tj. kako da što duže ostane na vlasti. A rejting mu neće biti veći zbog stanja u fudbalu, jer smo fudbalski na nivou Farskih ostrva, Letonije ili Kipra. Ovde treba uzeti u obzir i to da Zvončici po svoj prilici već duže vreme rejting pada, zbog čega je posebno osetljiv.
    (Pavle Jovičić, 29. novembar 2020 16:26)

    # Link komentara

  34. Pa naravno da Kokeza nije problem dok igraś za CZ,vidimo da vam lepo ide sa njim.Ono u Pazovi je napravio Tole i tamo jeste lepo ali nema veze sa Kokezom,čisto da se zna
    (Krcun,

    Ono u Pazovi je napravio narod R. SRBIJE! I finansirao i gradio! Lazljivci i prisvajači tudjih zasluga kuš! I da se konačno ustanovi čiji je Zemunelo, i zemljište na kome stadion JNA, i da se plati sve što je ko dužan za zakup hale Pionir, hale sportova NBG, bazen Banjica... Da platite veresijaši, da i vi vratite drzavi nekad nešto a ne da parazitišete više!

    A nadimak ti je vrhunski, vidi se da znas ko su istaknuti srpski političari nakon II sv. rata... Šteta što imate NDH-ovski sportski pedigre, pa se teže vezujete za vrednosti domovine...
    (Palo zingaro, 29. novembar 2020 16:21)

    # Link komentara

  35. Pitanje za (gile, 29. novembar 2020 13:02)
    Čime je to antić zaslužio da ga toliko dizete u nebesa?
    Po čemu je antić bog a ilija petković nula? Za tvoju informaciju antara je radio za 30000e mesečno a petko je radio za 30000e godišnje i jedan i drugi su se plasirali na s.p. I jedan i drugi su se obrukali na svetskom. Antara se brukao za ukupno 720000e koliko je zaradio a petko za 70000e toliko o pre postenom antari
     (Djole, 29. novembar 2020 16:13)

    # Link komentara

  36. Sine da ti pojasnim,knjigu i propise u ruke i nogu na loptu da naucis,koja su ovlascenja,nadleznost predsednika KSS i teoretsko i prakticno znanje fudbala,pa kada vidis kolika je to rupa i destrukcija prema sportu,vremenu,fudbalu,kreaciji,zivotu,javi se da ti dam kartu da iz lože gledas fudbalere zbog kojih bi na klupi bili mesi,ronaldo i ekipa
     (hm, 29. novembar 2020 15:58)

    # Link komentara

  37. @Bradilic To što u Evropi pobeđujete 6. Čehe i 13. Belgijance ne značivda ste bolji. Igrate večito odvratan bunkerski fudbal, ali to vas prati oduvek, to je u vašem mentalitetu.
     (Madridista, 29. novembar 2020 15:54)

    # Link komentara

  38. Pa logično. Sadašnji reprezentativci u očeķivanju novog ugovora i bivši neobezbeđeni igrači kojima treba bata Đorina diploba i uhleblje će podržati FSS. Nije im on izvadio iz džepa i obezbedio uslove, to su pare UEFA i države iz kojih se pomalo kraducka. Nije kritika samo meča protiv Škotske već sistema menadžerskih igrača i postavljanja poslušnika sa jednim jedinim ciljem uzeti pare po cenu svega
    (Mire, 29. novembar 2020 15:35)

    # Link komentara

  39. Hocu da budem selektor , veze nemam ali mogu da slusam i jeftini sam od Tumbajlije . Garantujem uspeh sebi , menadzerima i ekipi iz FSS -a .Navijace ko sljivi .

    ps . Moze i umesto plate , posle kad se smucim navijacima funkcija u FSS-u . Pravi sam covek za ovo vreme ;)
     (kladzom do bola, 29. novembar 2020 15:25)

    # Link komentara

  40. Zasto ti uopste dajes bilo kakvu izjavu...
    (Gabriel, 29. novembar 2020 14:49)

    Pa mora,da bi ostao na spisku i eventualno otisao opet preko
    (Milos, 29. novembar 2020 15:24)

    # Link komentara

  41. A ko to gura Kataija, lik kad je usao mi smo malo i proigrali, ali groblje bi da pljuje najboljeg zvezdinog igraca.
     (mirko, 29. novembar 2020 15:13)

    # Link komentara

  42. Odraz stanja u društvu. Svaki dan se javlja neki bivši ili aktivni fudbaler da brani FSS. Da li smo mi svi ludi, slepi gluvi, pa da ne vidimo da nam je fudbal u dubokom kanalu. Nije kriv FSS, nije kriv selektor, nisu krivi fudbaleri. Pa ko je kriv? Krivo je more?
    Promeni se selektor, manje vise sve isto, igraci se oproste od reprezentacije, dođu novi opet isto.
    Sad cu ja nebitni obični navijač, da otkrijem veliku istinu Panteli, Żigari, Katai i ostalim poltronima, SISTEM NE VALJA!!!
    (pera kojot, 29. novembar 2020 15:05)

    # Link komentara

  43. E moja braco srbi poznavaoci fudbala . Pa da je srece da ovom momku damo 10 da pocne svaku utakmicu u reprezentaciji .
    (ultra_senc_kaludjerica, 29. novembar 2020 15:01)

    # Link komentara

  44. Zasto ti uopste dajes bilo kakvu izjavu...
    (Gabriel, 29. novembar 2020 14:49)

    # Link komentara

  45. Fora je u odgovornosti. Nekad uradiš sve kako treba, ali se desi loš rezultat. Odgovornost je tu da je preuzmeš i kad je dobro i kad je loše.
    (Uros, 29. novembar 2020 14:44)

    # Link komentara

  46. Zato se u sportu i vidi kada je pritisak ko je za velika dela a ko nije!
    (koki, 29. novembar 2020 14:41)

    # Link komentara

  47. Pa naravno da Kokeza nije problem dok igraś za CZ,vidimo da vam lepo ide sa njim.Ono u Pazovi je napravio Tole i tamo jeste lepo ali nema veze sa Kokezom,čisto da se zna
    (Krcun, 29. novembar 2020 14:36)

    # Link komentara

  48. Biće i Nemanja Vidić predsednik FSS i opet će svi pričati kako ne valja i kako treba dovesti X, Y Z... i tog X, i Z i Y će dovesti i opet ništa.
    (Jole, 29. novembar 2020 14:24)

    # Link komentara

  49. Hahaha sve više sam uz Vidića.. gle čuda sad se svi javljaju kao Kokeza nije kriv..
    (Crni96, 29. novembar 2020 14:24)

    # Link komentara

  50. Na jednoj strani Vidić, kapiten legendarnog MU kod legendarnog Fergusona, a na drugoj ovakve fudbalske veličine. Mislim, nije teško prosuditi, jel'te?
     (Lala iz Banata, 29. novembar 2020 14:23)

    # Link komentara

  51. Prvi je stao u odbranu Darko Kovacevic, a da ne radi u savezu, njega izvredjali, a sad i svi podrzavaju. Mogu reci da je on bio u pravu i imao je hrabost to prvi da kaze jer realno ne mogu ljudi iz saveza da se skinu i igraju fudbal. Tako da slazem se sa ovom izjavom od Kataja
    (djole, 29. novembar 2020 14:20)

    # Link komentara

  52. Pustite Kokezu "grobara" da i dalje vodi srpski fudbal stazama najvećih uspeha.
    (terza1., 29. novembar 2020 14:17)

    # Link komentara

  53. Zato!
    (Acika, 29. novembar 2020 14:13)

    # Link komentara

  54. naravno da je kriv fss.Oni su marionete menadzera....ne sumljam da se vi fudbaleri trudite koliko znate i mozeta fizick,ali izbor igraca ne birate vi sastav taktiku skautiranje protivnika...
     (Dejan, 29. novembar 2020 14:02)

    # Link komentara

  55. E, sad vidite šta je rekao Vidić, pa onda "nit smrdi nit miriše" saopštenje Matića, pa Žigić, Pantela, Katai, Stojković... koji brane Kokezu i Savez... i onda vam je jasno gde živimo i zašto ćemo vrlo brzo u šesti šešir.
    (Mali Hijavata, 29. novembar 2020 14:00)

    # Link komentara

  56. Svi se uhvatili utakmice sa Skotskom i samo o tome pricaju. Covjece, kako ne razumijes da Vidic prica o necemu sto je problem od raspada bivse drzave, necemu sto se zove SISTEM?! Model koji ce se primjenjivati od najmladjih do A selekcije. Ali kad se pogleda tvoja karijera jasno je zasto ne razumijes... To si eventualno mogao nauciti u Alavesu ali kratko si se zadrzao tamo. Pricas o hotelu i terenima?! 21 vijek je, ti pricas o necemu sto ima svaki nizerazredni klub u normalnim drzavama.
    (looka17, 29. novembar 2020 14:00)

    # Link komentara

  57. Na zalost jeste taj problem ! A sada mislim da si i ti isti taj problem !!!
    (Ciganin, 29. novembar 2020 13:59)

    # Link komentara

  58. Citam pre neki dan onaj "sa suzom u oku" clanak Nemanje Matica.
    Navodi kako su Suker i Savicevic na celu Saveza.
    Suker doveden da bi mu se pomoglo jer je sve sto ima prokockao. Sprdaju se sa njim, ne dozvoljavaju da putuje sa reprezentacijom.
    Dejo 20god na celu FS, sta je reprezentacija Crne Gore postigla za 20god? Dakle predsednik nije bitan. Nego dajte ove mladje generacije, manite se Kolarova, nek ide u penziju. Matic je vec sam otisao, mada ga nigde nije bilo ni na jednoj utakmici reprezentacije.
    (Jane007, 29. novembar 2020 13:59)

    # Link komentara

  59. Još samo da se Tole javi i podrži Kokija i kompaniju.

    Što se mene tiče neka ostane cela kamarila. Nije problem. Igrajte se, slikajte, pravite žurke gdegod i kadgod hoćete. ALI BEZ DRŽAVNIH PARA. Dakle ko hoće da vas gleda plati lepo kartu i uživa. Zarada po učinku. Molim lepo. Da vidimo dokle ćete da dogurate svi skupa. Bez NIS-a, EPS-a i ostalih rupčaga još gorih (jer su neophodnije) od vas. Nagrada tek kad pokažete nešto i zavredite bar malo.
    (Gde ja živim, 29. novembar 2020 13:58)

    # Link komentara

  60. Tumbakovic nije pokazao ni zelju ni volju, oterati ga.
    Kolarov izdao saigrace, dovidjenja.
    I to su jedini ljudi koje treba oterati.
    Ilija Stolica koliko znam nije preuzeo U21 od pocetka kvalifikacija. Strucan i dobar trener. Ostaviti ga sledeci ciklus.
    Mladjim selekcijama ukinuta sva takmicenja, zato nema rezultata!
    Dajte novog selektora umesto Tumbe,ali nekog mladjeg koji je kvalifikovan za moderan fudbal.
    Vidic treba da dodje u strucni stab ali kao trener, da stice iskustvo i da svojim imenom da vetar u ledja mladim igracima.
    (Igor, 29. novembar 2020 13:54)

    # Link komentara

  61. Nema gorih ljudi od nas, svaka vest se komentarise na osnovu pripadnosti klubu. Grobari nece da podrzavaju reprezentaciju ako je ciganin selektor i obrnuto. Svi vi koji pricate o "guranju " Zvezde pod Vucicem, zaboravili ste da se tako gurao Partizan pod Toletom. Svako normalan hoce da gleda posteno prvenstvo, da Zvezda izgubi od Javora a Partizan od Macve kao sto su se juce obrukali Juve, Real i Liverpul.Cuveni novinar Zeljko Pantic, poznati grobar, u svom ludilu ide dotle da UEFA gura Zvezdu. Ovaj sastav Saveza mora da ode, to sto mnogi pominju uslove to je sve UEFA platila. Prosto, mnogo je gresaka, od smene Muslina do sramnog odnosa prema Banetu Ivanovicu I Vladimiru Stojkovicu do ne odavanja pocasti Radomiru Anticu. Dakle, Vidic na celo Saveza, Piksi, Veljko Paunovic ili Jokanovic za selektora, podmladiti ekipu, napraviti petogodisnji plan, uvesti kako znaju VAR sudijsku komsiju staviti pod nadzor ako je moguce stranca jer ovo nicemu ne vodi
     (deki, 29. novembar 2020 13:53)

    # Link komentara

  62. Škotsku vam neću zaboraviti dok sam živ ma koliko se vi trudili da se to ne spominje.
    (Torbica Vojo Sr., 29. novembar 2020 13:52)

    # Link komentara

  63. Ajde Katai prekini se brukas sa ovakvim izjavama. Savez je obezbedio uslove i premije kao da je to sve u njihovoj nadleznosti a to sto nisu doveli dobre trenere ni u mladoj ni u seniorskoj selekciji pa su nam rezultati katastrofa. Treba li reci da zbog njih nam ne igra takva igracina kao Bane Ivanovic a onda i Matic
     (vld, 29. novembar 2020 13:50)

    # Link komentara

  64. U pravu je, najvise je kriv TUMBAKOVIC (nesposoban da motivise igrace u tako bitnoj utakmici, katastrofalna postavka i neznanje kako da promeni nesto kad je svima bilo jasno da to sto je postavio ne valja) ali ko je smenio Muslina i doveo 2 dunstera, koji slusaju koga da stave u tim? Ko je smenio Muslina zbog Kezmana, protiv koga se vodi postupak u Belgiji za pranja 30 miliona evra? Jel nas SMS odveo na EP? Jel igrao uopste igrac koga vec 5 godina mediji seljakaju od Reala, preko Manceatera pa sve do PSG-a? Ne secam se da sam ga video na terenu... A i da se ne lazemo, ne secam se da smo zadnjih 20 godina imali tim koji je ginuo na terenu (mozda ona Anticeva Srbija), uvek su dolazili da odigraju rekreativno za Srbiju, mislima vec na nekom BG splavu...
     (Cika Slave, 29. novembar 2020 13:49)

    # Link komentara

  65. Mnogo nesto brane predsednika FSS. Izgeda da su svi umrezeni. Izgleda da treba da jos 20 godina nemamo nikakve rezultate sa reprezentacijom u fudbalu.
     (slavoljub, 29. novembar 2020 13:49)

    # Link komentara

  66. Znači nije kriv savez, nije kriv trener, nisu krivi navijači. Garant su krivi navijači, koji vrše pritisak sa nerealnim ambicijama da se igra na EP na kome bukvalno igra 50% članica UEFA. Ili neko treći, neka imaginarna sila, koja nas stalno sabotira i radi protiv nas.
    Katai, druže, problem jeste savez, zato što godinama proizvodi vas takve kakvi ste. Menjali smo trenere, igrače, red je da probamo i savez. Mada, kada promenimo savez, mozda skapiramo da je problem šire prirode, pa krenemo i društvo da menjamo.
    (drvobradi, 29. novembar 2020 13:46)

    # Link komentara

  67. Ma moze da bude bilo ko na celu, moze i moja pokojna baba samo da se ne dozvoli menadzerima da vode repku. Da se pita selektor za ekipu, da ne oterate selektora da bi dosao Sergej, da ne igraju igraci koji kroz repku ozivljavaju karijere. Da ne oduzimate trake ako neko ukaze na propuste. Da se udalje Damjanci, Stojadinovici, Raiole, Zahaviji i slicni od FSS.
    (Srx, 29. novembar 2020 13:43)

    # Link komentara

  68. Mozda on nije ni kriv ali novog selektora ne moze da bira ovakav FSS.
    U jedno sam ubedjen,dok Kokeza vodi savez,mi se necemo plasirati ni na Evroviziju a kamoli na EP ili SP u fudbalu.
    (Joffrey, 29. novembar 2020 13:42)

    # Link komentara

  69. Vrana vrani oci ne vadi
     (nema ovde leba, 29. novembar 2020 13:42)

    # Link komentara

  70. fenomen, 29. novembar 2020 13:09)

    Dečko, Katai je pokazao ko je i šta je u Evropi, od Savićevića nismo imali takvog magika uz Marina, i jedini je koji nešto pokazuje na terenu za reprezentaciju uz Mitrovića, a nije ni igrao do sada uopšte, protiv Škotske je igrao manje od pola sata. Zvezda će igrati minimum 1/2finale LE, vraća se Marin i došao je Dragović,Zvezdin B sastav je pobedio 0:2 Gent.
    (Katai, 29. novembar 2020 13:41)

    # Link komentara

  71. Selektor Škotske je POJEO TAKTIČKI našek selektira i to je to, mize nekomvdacse svidi ili ne, ali je tako.
    Ceo pristup utakmici je bio pogresan os strane naseg strucnog staba.
     (dejandddddd, 29. novembar 2020 13:40)

    # Link komentara

  72. Ljudi, bojkotujte srpski fudbal. Ne idite na utakmice naše lige i reprezentacije.
     (Nenad, 29. novembar 2020 13:40)

    # Link komentara

  73. Realno, igrači imaju sve uslove za treninge, utakmice itd. tako da je FSS tu zaista sve obezbedio, ali, igračima treba trener koji zna nešto o fudbalu, a treneru koji zna nešto o fudbalu treba sloboda da zove one igrače koji su po njegovom mišljenju najbolji za ciljeve koji su postavljeni pred ekipu, dakle to uistinu ne mora biti naših prvih 11 po visini ugovora, ekipi u kojoj igraju itd, ne bih zamerio Tumbakoviću da je Škotska pobeđena i s 11 igrača FK Big Bul, ali kod nas nema ni struke, ni ozbiljnog rada, ni najboljih 11, e zato je odgovoran niko do saveza tj. Kokeze. Najbolje je da Mijatović dođe na čelo saveza, da Vidić bude direktor koji će postaviti selektore svih kategorija, a selektor neki veliki autoritet poput Paunovića, Piksija, Milojevića, pa što da ne opet Siniše Mihajlovića.
     (nema se, može se, 29. novembar 2020 13:36)

    # Link komentara

  74. Slutim da ce u nekom trenutku sa ovakvom pricom da se javi i Milivoje Cirkovic. On je verni vojnik Nenada Bjekovica tako da...
     (Pecko Pivo, 29. novembar 2020 13:35)

    # Link komentara

  75. gile, 29. novembar 2020
    Tvoj komentar je prava demagogija koja je danas popularna. Pitanje svih pitanja je koliko je fudbal napredovao za vreme kokeze i sta je postignuto? E zbog toga treba da ode ili ostane, nista drugo. Ako je dao svoj maksimum, kako katai kaze, a to nije dovoljno, onda dovidjenja. Ako je to dovoljno i ljudi su zadovoljni? Neka ostane , za bolje i nismo.
    (pfcpanta, 29. novembar 2020 13:33)

    # Link komentara

  76. Letimičan pogled na komentare da se primetiti najezda grobara. Niko ne osudjuje selektora već Kokezu, Vidića, sada Kataia. Možda ima krivice i do saveza. A najveća je što su za SP u Rusiji postavili šegrta bez licence Krstajića a onda Tumbakovića. Tumbaković bira igrače, on pravi taktiku. I pod njegovim rukovodstvom ne odosmo na EP jedva se spasli ispadanja u C grupu. U skladu sa prezimenom stalno tumbao tim. A savez? U21 vodi Ilija Stolica, A reprezentaciju Tumbaković. Ja nisam od onih koji gleda da li je neko iz Zvezde ili Partizana
     (Mayko Milla, 29. novembar 2020 13:32)

    # Link komentara

  77. i šta da očekujemo posle ovakvog razmišljanja?naravno da svi treba da odu,trebali su još davno..
    (jeremija, 29. novembar 2020 13:31)

    # Link komentara

  78. Ovi fudbaleri ne vide dalje od utakmice sa Škotskom!!

    Druške, fubal vam je banana..Tadic, Mitrovic..i mozda jos neko od pojedinaca nesto invidualno pokušava i to je to.

    Nikada se ne zna ko ce biti pozvan u reprezentaciju, najbolji igraci preskaču pozive i utakmce sa nekim razlogom.

    Pusti ti Skotsku, za nas je ovo jos jedan neuspjeh i ako se ovako nastavi ide sledeci odmah.

    vam je ovo postala uobicajena stvar, a ljudi ne zele da porazi i kilava igra budu i dalje nesto sasvim normalno!!
     (jojufff, 29. novembar 2020 13:29)

    # Link komentara

  79. Dobro je da si se izjasnio.
     (Deksa, 29. novembar 2020 13:28)

    # Link komentara

  80. Sale, povedi Zvezdu do finala Lige Evrope
    (Bg41, 29. novembar 2020 13:27)

    # Link komentara

  81. E moj Katai, zar tebi treba neko da ponudi lovu da bi igrao za repku i plasirao se na EP. Za repku se igra zbog casti i dolazi se peske e moj Katai
    (Rema, 29. novembar 2020 13:26)

    # Link komentara

  82. Tako je Kataje.
    Ko sisa Srbiju, zvezda je vazna.
    Nismo oterali Toleta zbog Srbije nago zbog zvezde.
    Nismo setali zbog Srbije nego zbog zvezde.
    Nismo kalcopolisti bezveze.
     (Delija, 29. novembar 2020 13:26)

    # Link komentara

  83. Žigara, Pantela, Kokeza, Terza, Kataji...ELITA!
     (ja, 29. novembar 2020 13:24)

    # Link komentara

  84. Usao sam u igru u drugom poluvremenu"znaci smatra da je problem u treneru!
    (Sini, 29. novembar 2020 12:44) Naravno! Nece otvoreno da kaze, ali je jasno, ko hoce da procita. I ja se slazem, Tumbakovic je izgubio tu utakmicu. Nisam veverica, i sasvim sam svestan ko je Kokeza i drustvo, ali utakmicu je izgubio trener sa kukavickim mentalitetom, koji ni kad je bio mladji nije imao psihologiju za ovakve utakmice ( Kroacija 0:5), a kamoli sad kad je skoro sedamdesetogodisnjak. Svakom gledaocu je posle 20 minuta bilo jasno da ne ide i zasto ne ide, jedino je njemu postalo jasno tek u 75 minutu, kad smo gubili, i imali srecu da nismo popili 3,4 komada. Igrali smo na jedan jedini nacin koji je garantovao neuspeh, potpuno na skotsku vodenicu. Protiv Norveske nije imao sta da izgubi, pustio je igrace da igraju, i dobili smo. Sad je odjednom pritisak skocio, otpisani su se odjednom nasli pred vratima EP, i proradilo je ziherastvo i strah. Sad Tumbi cela ova gungula ide na ruku, svi pricaju o Vidicu, Maticu, Kokezi i Panteli, o njemu vise ni rec.
    (budibogsnama, 29. novembar 2020 13:22)

    # Link komentara

  85. Nekad je pametnije samo ćutati, bolji od svih vas je rekao šta je imao
    (Alessandro NESTA#13#, 29. novembar 2020 12:02)

    Možda bi on ćutao, ali šta ako poslodavac traži od njega da ne ćuti?
     (ja, 29. novembar 2020 13:20)

    # Link komentara

  86. Aleksandre uvek je problem u predsedniku iz prostog razloga što on bira svoje saradnike, predlaže plan i program rada, brine o izvođenju programa i plana.
    Zato kad nije ispunjen plan i program kojih nije ni bilo, predsednik sam daje ostavku.
    Kod nas predsednik sa saradnicima samo menja selektore kao da oni uče igrače fudbalu.
     (MileR, 29. novembar 2020 13:19)

    # Link komentara

  87. Ko je ivog Kataia ubacio? Kokeza, Zigic, Oantelic ili neki menadzer? Lako je biti fudbaler u linglong sklanjalici, što nije pokazao umeće protiv Škota?

    Kataiev pas nam je napravio jednu od dve sanse u 90 min...iz te sanse smo dobili korner posle koga je pao gol.
    (Urox, 29. novembar 2020 13:17)

    # Link komentara

  88. Igra čovek za klub kog savez i država guraju već 5 godina. Kako da im ide uz dlaku i da ih kritikuje?
    Imajte malo razumevanja...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (društvance iz predgrađa, 29. novembar 2020 13:05


    Znaš, kopiramo vas da vidimo kako je kad te država gura 7 godina.
    Tako da nama je 5ta u nizu što znači da nam ne možete ništa još narednih 2 godine a možda i dođemo do rekorda pa nas čekate još 3g tačnije do 8 godina, 8 titula za redom. 😳😉
    (Ja, 29. novembar 2020 13:17)

    # Link komentara

  89. Ti si majstor sa loptom i uzivanje je gledati tvoje poteze na TERENU !

    Ostavi ovu polemiku i nemoj braniti 'ljude' za koje svi znaju sta i kako rade.

    Igraj i pobedi, pa se ponosno vrati, znas gde :)
    (SRBobranac, 29. novembar 2020 13:15)

    # Link komentara

  90. Ajde bre svi nazad u rupe. Ko je našao da se javlja... Katai! Da ti nije tog Kokeze, ne bi video dres reprezentacije.
     (Šruder protiv Šredera, 29. novembar 2020 13:14)

    # Link komentara

  91. zasto? pa zato sto gura menadzerske fudbalere poput tebe i tvojih kolega...

    (paige haubicaa, 29. novembar 2020 12:07)


    Katai je sve samo ne menadžerski fudbaler, naprotiv, naš je najbolji fudbalski tehničar posle Tadića i bolje igra od velike većine reprezentativaca, menaĐerski fudbaleri mogu biti samo oni grobarski fudbaleri sa po dve leve noge, takvih smo se nagledali milion puta do sada, a ima ih kolko oćeš, posebno je to bilo interesantno za gledati u eri Tole Super Lige, gde je mister Tole patentirao grobarske menaĐere i njihove futsal fuzbalšpilere takozvane fudbalere YUgoslovenskog takozvanog kluba.
    (KAZNA KRU, 29. novembar 2020 13:12)

    # Link komentara

  92. DA STE VISE PRICALI NA TERENU MANJE BI SE SAD GLUPIRALI OVIM IZJAVAMA. DOK JE OVAKVO STANJE JA NE SAMO DA NE NAVIJAM ZA REPREZENTACIJU VEC I PROTIV NJE. POZDRAV
    (DUŠAN KG, 29. novembar 2020 13:11)

    # Link komentara

  93. Nekad je pametnije samo ćutati, bolji od svih vas je rekao šta je imao
    (Alessandro NESTA#13#, 29. novembar 2020 12:02)

    A po čemu je bolji? Kao fudbaler je nesporno bolji i cenjeniji 10 puta, to se slažem... A za ostalo nisam baš siguran. I taj "bolji" je ćutao kao zaliven posle debakla na SP 2006 a i te kako je bilo priča koje su se i oko njega vrtele u timu. Pa je ćutao... Što se nije isprsio tada ako je bio u pravu? Taj čovek od integriteta koji bi igrao u istoj selekciji gde je selektor pozvao svog sina i ništa mu nije smetalo? Što je zgrabio onaj penal protiv Slovenije protivno protokolu i šutnuo kao baba a nakon toga se "šabanski" oprostio od reprezentacije. Ne brale, nego je i on bio deo tog sistema dok mu je odgovaralo.
     (Beowolf, 29. novembar 2020 13:11)

    # Link komentara

  94. Ko je ivog Kataia ubacio? Kokeza, Zigic, Oantelic ili neki menadzer? Lako je biti fudbaler u linglong sklanjalici, što nije pokazao umeće protiv Škota? Mozda Kokeza nije kriv ali čime je zaslužio da vodi Fss? Fudbal nije igrao a i nije neki vrli privrednik ili ekonomista. Koju kvalifikaciju ina? Šta konkretno rade Zigic i Pantelic? Uglavnom sam siguran da su Kokeza i branioci jednaj a Vidic i istomišljenici druga struja.
     (fenomen, 29. novembar 2020 13:09)

    # Link komentara

  95. Bolje da si cutao.
    (Darko, 29. novembar 2020 13:08)

    # Link komentara

  96. Logicno je da ce svako ko je bio povlascen da ih brani, a to je czv u najvecu ruku.
     (moralni gmizavac, 29. novembar 2020 13:07)

    # Link komentara

  97. Kokeza mora da ode zbog losih rezultata. Kada je nekada morao da ide Tole sada mora i Kokeza. Mozda je Katai drugar sa Kokezom i zato ga brani.
     (Conditional, 29. novembar 2020 13:06)

    # Link komentara

  98. Igra čovek za klub kog savez i država guraju već 5 godina. Kako da im ide uz dlaku i da ih kritikuje?
    Imajte malo razumevanja...
     (društvance iz predgrađa, 29. novembar 2020 13:05)

    # Link komentara

  99. Siciolog bi odmah prepoznao analiziranjem ovakvih komentara(većinskih) odakle dolaze i sa kojim ciljem.Čim neko pokuša da se suprostavi njihovom mišljenju, biva ispljuvan,izvikan,izvredjan i po privatnoj liniji.Zašto bi više vredeo stav jednog Vidića, od recimo mišljenja jednog Pantelića,Kataia,Tomića.Stojkovića(sentaerhalfa Partizana i reprezentacije-40 utakmica) ...Ako u vama ne postoji samo mržnja kao pokretačka energija( a reč je upravo o komentatorima koji vole da se zovu grobari) ,onda nema mogućnosti za demokratski dijalog.Da li vi stvarno mislite da je ono pismo napisao Vidić?Ili Matić ono koje je najavio pa čekao nekoliko dana? Ne budimo naivni,a ove dežurne pljuvače iz Humske podsećam da u FSS sedi Bjeković,da je godinama Tole bio sve i sja,da je oterao neprevazidjenog Antića sa selektorske scene...Itd.Dakle, Kokeza koga prozivate(čak i Pantelića,ali ne Bjekovića) bi trebalo da ponudi ostavku kao moralni čin,ali ne bih voleo da na čelo FSS dodje Vidić,pre sam za Savu Miloševića.
    (gile, 29. novembar 2020 13:02)

    # Link komentara

  100. I dalje ne znam kako ljudi ne shvataju da je jedino rešenje za spas reprezentacije da se zabrani svima koji imaju ikakve veze sa partizanom da budu deo nje. Svi igrači koji su nešto pokazali u ovom ciklusu su igrači Zvezde. Ali i ako se ne složite sa tim imam 2 pitanja, gde je zaboga Uroš Račić? Čovek je sam pobedio Real 7 dana pre saziva reprezentacije. I 2. zašto Saša Lukić? Moramo da svatiMO, mi, svi zajedno, da je nas najbolji sastav: Rajković - Maksimović - Milunović - Spajić - Lazović - Grujić - Račić - Mladenović - Radonjić - Katai (Đuričić) - Jović. 3-4-2-1 i čika Miša Kosanović na klupi ili ako je on previše star onda možda i najbolji mladi trener Nenad Lalatović. Da je neko od njih bio trener protiv Škotske, na poluvremenu bi podavio igrace u svlacionici, a ne bi igtali kao da ih je neko naterao.
     (Pošumljeni sekač iz Prislonice, 29. novembar 2020 13:01)

    # Link komentara

  101. zasto? pa zato sto gura menadzerske fudbalere poput tebe i tvojih kolega...
    (paige haubicaa, 29. novembar 2020 12:07)

    Kad izgovaras ime Kataija da ustanes!
     (konjokradica, 29. novembar 2020 13:00)

    # Link komentara

  102. Zasto? Npr. zato sto si ti reprezentativac, a Matic nije. Dosta sa menadzerskim reprezentativcima!
     (qwerty86, 29. novembar 2020 12:59)

    # Link komentara

  103. Sećam se proročanstva prepodobnog Nebojše - "u Srbiji će se živeti bolje kada CZ bude šampion". Nikada nije bilo više podela u društvu, nikad veće pljačke države, nikad veće uzurpacije vlasti. Vi se Srbi samo pravite blesavi, voda vam je već preko nosa došla, ali dišete na slamčice koje vam je vlast podelila pa se zavaravate.
     (Melita Sandić, 29. novembar 2020 12:56)

    # Link komentara

  104. Nallepše bih molio ove nesretnike što se lože na Zvezdu i Partizan da se prepucavaju oko te dve olupine od nekada velikih klubova bar ako je tema FSS. Ja sam stariji čovek pri kraju puta i ceo život sam proveo sa Zvezdom. Onom pravom ne ovom Terzinom. Partizan nikada nisam voleo ali ga ne mrzim. Deco morate razjuriti FSS a posle svako svoje lopove u klubu. Ne prepucavajte se oko Toleta i Kokeze to je sve isto društvo. Katai me je baš razočarao. Stanimo svi iza Vidića!
     (Bg, 29. novembar 2020 12:56)

    # Link komentara

  105. (legolas, 29. novembar 2020 12:33)

    Naravno... Sve nabrojano si u pravu. Pogotovu se slažem za deo oko psihologije, mislim da je tu dobar deo odgovora na pitanje "zašto nam reprezentacija ne igra u skladu sa individualnim kvalitetima?" Da se razumemo... Ni ja nisam ljubitelj ove FSS garniture, ali uporno se pitam ko bi igrao za nas i uvek dođem do istog zaključka... Ovo je manje više naš najbolji tim... Ok, uvek ima zamerki koje su stvar ukusa, ali ne vidim da u reprezentaciji igra neko ko ima znsčajno bolju alternativu na svojoj poziciji. Glava je čudo.
     (Beowolf, 29. novembar 2020 12:55)

    # Link komentara

  106. Sram te bilo. Bolje da ćutiš posle onakve ( ne igre). Razumem kad neko ne zna, ne razumem kad neće.
     (Džoni Manila, 29. novembar 2020 12:54)

    # Link komentara

  107. Juče Djordje Tomic danas Katai.Koje sledeći sa Kokezine botovske liste.Sutra je na redu neki izdajnik iz Partizana.Ostaće zabelezene u istoriji sve ove pojave, tako da ce srpski fudbal jednog dana moći da se ocisti.
    (Zoran, 29. novembar 2020 12:54)

    # Link komentara

  108. Нокаут за све љубитеље фудбала који би да плачу као Немања Матић!
    (Цвија, 29. novembar 2020 12:52)

    # Link komentara

  109. Pa naravno, zasto bi otisao covek koji vam svira penale za svetski rekord.
    Ko sisa reprezentaciju Srbije.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dusan Uros, 29. novembar 2020 12:43)

    Ko o cemu,penaltizan o postenju.
    (Red, 29. novembar 2020 12:52)

    # Link komentara

  110. Krenula mi suza u oku... Matiću, zovi Kataija, pitaj ga - brate zašto?!
    (Marezza, 29. novembar 2020 12:51)

    # Link komentara

  111. Nekad je pametnije samo ćutati, bolji od svih vas je rekao šta je imao
    (Alessandro NESTA#13#, 29. novembar 2020 12:02) Pazi druže, taj Nemanja Vidić je mogao da govori o Toletu, koji je bio predsednik kad je on igrao. I Tole je imao iste rezultate kao Kokeza (za 8 godina celo 1 SP), isto su menadžeri i tada radili sto rade sada. Sto ništa nije rekao tada??? Po čemu je nila bolja situacija tada nego sada? Oterao je Antica, čekao prvi njegov kiks posle SP i ispadanja od Australije iako je Antić jedini zaslužan za iznova izgradjen kult reprezentacije i vraćenu odlučnu igru. Nemanja je tada ćutao, naravno jer nije bio zainteresovan ni za mesto selektora, ni za predsednika Saveza! A MORAO JE DA KAŽE NEŠTO, jer je bio tu, u ekipi. Kažeš sad je rekao šta je imao. Šta je rekao? Vidić UOPŠTE NIJE U FUDBALU TRENUTNO, niti je trener, niti radi bilo šta. I sad ispada da taj Vidić bolje zna kakva je situacija u Savezu i svlačionici od onih koji su tu, koji sve to vide, igraju! Nije valjda, a odakle mu to? Postujem Vidica, moj omiljeni kapiten Zvezde ali je sada ispao licemer: KAD JE PRE 10 GODINA TREBAO DA GOVORI - ĆUTAO JE, A SAD KAD GA ZANIMA FUNKCIJA, E SAD NAPADA. Nego, takve kao sto si ti, a i većina naroda znam odlično: i sa Vidić dodje, ako ne bismo imali rezultate vi biste ga prvi pljuvali i terali. Kod nas su legende za jednokratnu upotrebu, kad nam trebaju. Čim nema rezultata kreće nevidjena pljuvačina po njima.
    (veliki strumf, 29. novembar 2020 12:51)

    # Link komentara

  112. Катаи развалио! Кокеза остани! И шта сад? Тишина? Видићу, седи један!
    (Роман, 29. novembar 2020 12:51)

    # Link komentara

  113. Čeka se Vujadin Savić
    (Rajko, 29. novembar 2020 12:51)

    # Link komentara

  114. Tako je Katai, sve i da nisi u pravu, rekao si ono što misliš, i to mora da se poštuje, voleo vih da vidim Vidića u nekom intervjuu, a ne da mu drugi pišu saopštenja!
    (Živa II, 29. novembar 2020 12:29)

    Oni koji ne umeju da misle, ne bi trebalo javno da istupaju sa svojim misljenjem.
    Tako da tu nema nicega sto bi se trebalo postovati.
    Isto vazi i za tebe.
    (Stevan, 29. novembar 2020 12:50)

    # Link komentara

  115. Dečko iz Srbobrana, nema šta, otvorio se ceo, podržao FSS, sada je najteže Vidiću i Matiću!!
    (Vladan, 29. novembar 2020 12:50)

    # Link komentara

  116. А у коме је проблем, добри мој?
    (Јабучило, 29. novembar 2020 12:08)

    Vidi, vidi, vaskrso nam Jabucilo, a za vreme Toleta nisi pitao u kome je problem, dobri moj Jabucilo. Samo da te podsetim Tole je smenio Antica, najboljeg selektora kojeg smo imali zadnjih 30 godina, tad se nisi oglasavao dobri moj Jabucilo.
    (Papilon, 29. novembar 2020 12:49)

    # Link komentara

  117. Тако је Магико! Окрени се том СП2022, само да се отарасимо овог Тумбаковића...
    (Вељко, 29. novembar 2020 12:49)

    # Link komentara

  118. Daj još pet penala!
     (Melita Sandić, 29. novembar 2020 12:48)

    # Link komentara

  119. Brate, ovo je bilo baš transparentno, pravo u čelo, glas za Kokezu i rukovodstvo FSS!
    (Caki, 29. novembar 2020 12:48)

    # Link komentara

  120. Mogu da te ne vole, ali moraju da te poštuju!
    (Ćela, 29. novembar 2020 12:47)

    # Link komentara

  121. Problem je što mi kapitalizam proživljavamo kao komunizam.
    Ista svest isti pristup i onda i sad.
    Jedna partija se za sve pita.
    Naravno da tu nema ništa dobro.
     (hoćeš iskreno ?!, 29. novembar 2020 12:46)

    # Link komentara

  122. Tako nam je bilo juce,tako ce nam biti sutra,zlato tone,zna se sta pluta.
    (Najiskrenije, 29. novembar 2020 12:45)

    # Link komentara

  123. Da je ovaj imao mozga jos bi igrao u LA
     (Edin, 29. novembar 2020 12:45)

    # Link komentara

  124. "Usao sam u igru u drugom poluvremenu"znaci smatra da je problem u treneru!
    (Sini, 29. novembar 2020 12:44)

    # Link komentara

  125. ..i posle Tita Tito.
    (John McClane, 29. novembar 2020 12:44)

    # Link komentara

  126. Pa naravno, zasto bi otisao covek koji vam svira penale za svetski rekord.
    Ko sisa reprezentaciju Srbije.
     (Dusan Uros, 29. novembar 2020 12:43)

    # Link komentara

  127. FSS trubaduri pričaju samo o pripremama za jednu utakmicu, a ovaj probleme se proteže 20 godina. Na EP se nismo plasirali ovom veku, a kad smo se par puta i plasirali na SP, ti selektori bi ubrzo dobijali otkaze. Tako nije odgovornost FSS na toj jednoj utakmici protiv Škotske, već na sistemu koji ne valja poslednioh 20 godina.
    (Stomak, 29. novembar 2020 12:42)

    # Link komentara

  128. pitaj Muslina zasto
    (sasha lz, 29. novembar 2020 12:42)

    # Link komentara

  129. Meni je savrseno kako ih Kokeza tera da ga brane, ja nemam reci, e moji vi, upravo i samo on je kriv za ovde gde smo jer sve krece od generalnog menadzera u srbiji poznat kao Predsednik, on je osoba koja delegira zadatke ljudima ispod sebe i on ih dovodi na te pozicije. U ovom slucaju je smenio trenera koji nas je odveo na Sv. prvenstvo da bi pogurao Sms a i podigao mu cenu a na kraju niko nije hteo da ga kupi, i videli smo kako prolazimo od tada... Smejurija su i igraci koji sebi zele da dignu cenu igranjem za rep. a kada igraju su kao neke babe i strine, cast izuzevima kao sto su Mitrovic, Tadic, golmani i jos poneki igrac...
    (ccc, 29. novembar 2020 12:41)

    # Link komentara

  130. Oprosti mu Gospode...

    Ne zna šta zbori :(
     (Moca NS, 29. novembar 2020 12:40)

    # Link komentara

  131. U fudbalu u Srbiji rade najbolji,najstrucniji,najsposobniji,najefikasniji a to sto je rezultat dno krivi su drugi(sudije,Soros,Amerikanci,EU,Fifa,uefa...….. )
    A i brate ova danasnja omladina nije vise talentovana kao nekada,dajte im bolje omladince pa ce oni napraviti uspeh lako,npr da su im nemacki ili holandski ili italijanski omladinci ovde oni bi lako.
    (mrki, 29. novembar 2020 12:40)

    # Link komentara

  132. Ti Katai, kao deo one neviđene fudbalske sramote protiv Škotske ne bi smeo da zucneš, treba svi vi koji ste tu utakmicu "igrali" da odete. Ako Kokeza nije mogao da igra, kako ti "pametno" zaključuješ, zašto vi koji ste mogli da igrate niste igrali?
    (Šajber Slavko, 29. novembar 2020 12:34)

    # Link komentara

  133. Imamo prosećne igrače, koji u organizovanim sistemima ako su talentovani mogu da budu jako dobri. Tu su svi oni koji nastupaju za vrhunske klubove. Tadić, Matić koji ne igra više za repku, Ivanović, takođe, Kolarov,koga ja ne bi zvao više, Milinković-Savić, itd itd.

    Po meni najveći je problem u glavama njihovim. Imaju želju, ali godinama, decenijama unazad i sa talentovanijim igračima oni uprskaju u ključnim tekmama. Psihologija čista.
    Emotivni naboj postoji, ali on njih sputava, ne daje im krila.
    Plus prosečnost igrača, većine,kvalitet uopšte. Brzine i tehnike manjka.
    Srčanost igranja za reprezentaciju je upitna. Igrači dolaze iz siromašnih sredina i porodica. Klubovi im omogućavaju da žive život milionera, bogataša. Da žive svoj san. To je još jedan razlog niskog nivoa zalaganja.
    Prosto mi smo nacija vaterpola, odbojke, košarke,ali zbog opšte popularnosti fudbala, mi uvek očekujemo više. Kvalitet je rastao u ostalim zemljama, kod nas je stagnirao ili opadao, nestručnost trenera, mešanje menadzera, nesposobni funkcioneri, sve to utiče na ceo sistem, samim tim na atmosferu i igru.
    Potreban je potpuni reset u domaćem šampionatu najpre, da svi a ne samo Partizan i Zvezda imaju podršku i zaleđinu države drustva i FSS. Dok god se ne razbije monopol dva beogradska kluba liga će nam biti uzasna preslaba i samim tim i reprezentacija, neža izmišljanja tople vode
     (legolas, 29. novembar 2020 12:33)

    # Link komentara

  134. brani bliznjeg svoga
     (air jordan, 29. novembar 2020 12:32)

    # Link komentara

  135. Sta se svi palite toliko? Koja smo mi fudbalska velesila ikada bili? Umesto decu da terate na livadu da pikaju fudbal, za 10 godina nece znati da potrce! Time se bavite a ne ko je sta rekao.
     (Obeliks, 29. novembar 2020 12:32)

    # Link komentara

  136. Donekle je u pravu. Za konkretnu utakmicu ne možemo okriviti nikoga osim igrača i naročito selektora koji je postavio lošu taktiku i nije psihološki spremio igrače za važan meč. To je kao kada bi rekli da je Miljanić kriv za Mijatovu prečku iako svi znamo da je Miljan bio grobar YU fudbala kao što je Kokeza trenutno grobar srpskog fudbala. Hoću da kažem, Kokeza treba da ode zbog opšteg stanja u FSS a ne zato što smo bili nesposobni da pobedimo u utakmici u kojoj smo bili favoriti, i to na domaćem terenu.
    (Samo kažem, 29. novembar 2020 12:32)

    # Link komentara

  137. Ovako niko do sada nije podržao rukovodstvo FSS kao najbolji igrač Crvene zvezde i Linglong Super lige.
    (Ranko, 29. novembar 2020 12:30)

    # Link komentara

  138. Бум-бум Катаи! Мислим да се ни Кокеза није овоме надао.
    (Ранђа, 29. novembar 2020 12:30)

    # Link komentara

  139. Tako je Katai, sve i da nisi u pravu, rekao si ono što misliš, i to mora da se poštuje, voleo vih da vidim Vidića u nekom intervjuu, a ne da mu drugi pišu saopštenja!
    (Živa II, 29. novembar 2020 12:29)

    # Link komentara

  140. Nista onda druze svi se povucite iz repke jer je u vama problem onda
     (Ja, 29. novembar 2020 12:29)

    # Link komentara

  141. Ako vi,aktuelni igraci,ne smete da javno kazete bilo sta protiv Kokezanije i aktuelnog Saveza,bar cutite! Bar to! Uostalom,niko ni ne spori,da ste vi najveci krivci,pa i zbog toga ne treba da se javljate,sramote jedne!!! A sto se tice Kokeze,zasto bi otisao? Evo da ti objasnim bale ukratko zasto. Prvo postoji nesto sto se zove savest i odgovornost. Ako se dogodi da nijedna reprezentativna selekcija u bilo kom uzrastu nije uspela da ode na neko takmicenje posle izuzetno dugo vremena,onda za pocetak postoji moralna odgovornost i razlog za ostavku.Drugo,postoji odgovornost za smenu prethodnog selektora koji je odveo A tim na SP a zatim je bez jasnih razloga smenjen,zbog cega je reprezentacija u evidentnom igrackom padu vec dve godine i u situaciji da punih godinu dana i dobrih 10-ak utakmica ne moze nikoga da pobedi! Trece,narod i fudbalski zaljubljenici u Srbiji zele promene. Fudbal je sport naroda,reprezentacija pripada narodu,i ako je toliki broj ljudi evidentno nezadovoljan stanjem u srpskom fudbalu,onda je i to jedan od razloga zasto bi se neko ko ima casti i obraza trebao povuci.Cetvrto,sve ono najbolje sto srpski fudbal ima,od selektora do funkcionera i radnika ne zeli da radi u srpskom fudbalu sa ovom garniturom Saveza i to svi znamo.Ako je tako,onda je to jos jedan ogroman razlog da ode i povede svoje sa sobom,jer to nije njegov privatan Savez,kako bi se obezbedio najbolji kadar koji ce raditi nesto za nas fudbal.
    (GURU, 29. novembar 2020 12:29)

    # Link komentara

  142. @ 6,50

    Po cemu je matic to zaduzio reprezentaciju?
    (aaa, 29. novembar 2020 12:28)

    # Link komentara

  143. Gledano igrački, Katai u ovom trenutku ima najveći autoritet u domaćem fudbalu, na terenu. Zbog toga ova podrška rukovodstvu FSS stavlja pred svršen čin sve one koji bi sada da naprave promene.
    (Zoki, 29. novembar 2020 12:28)

    # Link komentara

  144. niste uspeli znaci idu posledice...tako funkcioniše svet i uopšte zivot inače.zato sam i otišao iz Srbije sa porodicom pre 5 godina
    (kosancic, 29. novembar 2020 12:09)

    Gde si otisao...kako? Daj neki savet ako moze..
    Hvala.
     (Radijator, 29. novembar 2020 12:28)

    # Link komentara

  145. Voleo bih da čujem Tadića, da li je istina da im je Kokeza obećao 5 miliona evra u slučaju pobede protiv Škotske? Ako je istina... Nzm šta bih rekao
    (Jovan G., 29. novembar 2020 12:27)

    # Link komentara

  146. Nije stvar u uslovima, već u tome ko je odabran da te uslove koristi! To je suština, shvatite!
     (Bro, 29. novembar 2020 12:27)

    # Link komentara

  147. Da nije Kokeze, takvi kao ti nebi videli reprezentaciju. Iako volim zvezdu i njeno si pojacanje i drago mi je da si tu, nisi za startnih 11 u reprezentaciji, a ni za zamenu, iskreno ima dosta boljih, zato i ne vidis dalje od svog nosa. I da si najbolji, trenerski posao treba da radi trener a ne lampa pored terena i da kaze pa sta ako ispadnemo. Imperativ ekipe je da se takmici i da osvoji evropu! Da li je to moguce, pa mozda trenutno nije, da li je moguce da se pobedi skotska 6-0, o da jeste i to kako jeste. Ali ne da se dovede Murinjo 2 dana pred mec i kaze evo ti biraj igrace koje imas radi sta hoces. FSS treba da ima viziju, kontinuitet, rezervni plan, ekipa se gradi i sa ekipom se radi godinama.. Tu ti dalje od utakmice sa skotskom ne vidis, tako da nemas tu sirinu i ne glumi svoju zenu... Dakle imamo trenera koji su sa omladincima osvojili svet/evropu i ti isti oladinci sada prelaze u A tim a nama fura Rukavina u 38oj godini. Pojavi se Miletic, pojavi se Gobeljic, pojavi se tako neki ludak, drvo neko. Kako? Eto, ja za to krivim FSS. I za klubski fudbal je kriv fss i stanje na stadionima. Prazni su i bez korone a to nema veze sa cenom karata od 300 dinara.
    (stefan beograd, 29. novembar 2020 12:27)

    # Link komentara

  148. Naravno podrška, pa ne igraju Kokeza i Pantela... Samo se spinuje, a Tadić i društvo ćute, sakrili se. Zašto kapiten Ajaksa ne objasni razloge katastrofalne partije?
    (Rambo, 29. novembar 2020 12:27)

    # Link komentara

  149. Vidić do kraja života, da reši da ne kroči u Srbiju, opet nas je zadužio samo tom jednom izjavom, da se svi crvi u jabuci sami promole napolje, bez da lupamo glavu.
     (Western Devil, 29. novembar 2020 12:26)

    # Link komentara

  150. @ cartman's spirit

    Katai trenutno u najboljoj formi od svih nasih igraca,ne vidim zbog cega on ne treba da bude u reprezentaciji?
    (aaa, 29. novembar 2020 12:26)

    # Link komentara

  151. Svaki put se setim da je vidari zadnja rečenica bila da jedva čeka da vidi koji će stručnjak idući da se javi - rekao šta je imao, a stručnjaci samo isplivavaju na površinu... A zna se šta isplivava u ovakva vremena...
     (Mitar, 29. novembar 2020 12:26)

    # Link komentara

  152. mislim da previse gleda nacionalnu frekvenciju pa nije u toku...
    (kole, 29. novembar 2020 12:25)

    # Link komentara

  153. Хахаха Магико, сад те волим још више!
    (Магико, 29. novembar 2020 12:25)

    # Link komentara

  154. Au brate ovo ti nije trebalo. Drzi se onoga sto najbolje znas, driblaj i postizi golove. Ali generalno cela kampanja "sta je mogao Kokeza" i ne moze "uprava da sidje na teren i da gol" samo pokazuje gde smo kao drustvo. Bukvalno je sve po matrici "jednog coveka", spin, spin i samo spin. Mi uopste ne poznajemo sta je odgovornost. Pa ko je smenio selektora koji nas plasirao na veliko takmicenje i postavi Krstaju? Pa Kokeza i uprava... Kakav je bio rezultat Krstajica na tom takmicenju? Porazavajuc... Ko je postavio Tumbu posle njega? Pa uprava... Jel se Tumba plasirao-nije. Dakle Kokeza i ekipa su direktno odgovorni za rezultate putem svojih izbora i to u situaciji kada svi, ali bukvalno svi vide da Krstaja i Tumba ne mogu i ne znaju da rade taj posao... Zato Katai i ostali manite se botovanja, ne treba vam to.
     (@lex@, 29. novembar 2020 12:25)

    # Link komentara

  155. @ paige haubicaa

    Po tebi za kataia nema mesta u reprezentaciji?ko bi trebao da igra?neki igraci koji nemaju menadzere pa da budete zadovoljni?
    (aaa, 29. novembar 2020 12:25)

    # Link komentara

  156. Čekajte ljudi, da čujemo šta kaže Mrđa?
    (Laza, 29. novembar 2020 12:25)

    # Link komentara

  157. Pa tu ste intelektualno, ne mozes ti to da razumes.
     (Privatni detektiv Djido Mova, 29. novembar 2020 12:25)

    # Link komentara

  158. Jasno je da ga Katai brani jer da nema Kokeze taj ne bi ni video reprezentaciju!
     (matori 2, 29. novembar 2020 12:24)

    # Link komentara

  159. Кокеза да је имао кеца у рукаву, не би се сјетио Катаија... А овај му својим речима дао више но' Бјека и Пантела скупа.
    (Иван, 29. novembar 2020 12:24)

    # Link komentara

  160. Ovo nije slučajno. Prvo Radonja, onda Gudelj, sada Katai, svi podržavaju rukovodstvo FSS i ruku na srce, prihvataju odgovornost. Voleo bih da čujem Tadića, brate zašto nisi igrao protiv Škotske. I gde je bre Tumbaković. Ostavka, bre!
    (JJ, 29. novembar 2020 12:23)

    # Link komentara

  161. Tako je, grobari bi da dovedu Toleta ili nekog novog Toleta e neće moći, Kokeza je odličan ima da vlada dok mi ne osvojimo 55. titulu a kome ne odgovara neka napusti ligu!
     (MIRO, 29. novembar 2020 12:22)

    # Link komentara

  162. @ Alessandro NESTA#13#

    Po cemu je to vidic bolji od svih njih?za reprezentaciju je ocajno igrao,protiv slovenije sutira penal ko baba,protiv nemacke namerno pravi penal rukom nicim izazvan,pa po cemu je on to bolji?
    (aaa, 29. novembar 2020 12:22)

    # Link komentara

  163. Svetski prvak Joakim Lev nakon poraza od Španije 6 0 u nemačkim medijima razapet i doveden je njegov posao u pitanje.Sta treba da se desi koliko prvenstava i takmičenja da propustimo da bi neko preuzeo odgovornost i doneo promene.Zbog takvih stvari 90 posto ljudi u najmanju ruku sa gadjenjem gledaju reprezentaciju i blizance.Inace sam Oooogromni navijač Zvezde i Srbije ali ne više.
     (Mastermind, 29. novembar 2020 12:22)

    # Link komentara

  164. Бомба са Рајка! Катаи за Кокезу. Терза изненађен, можда и увређен?
    (Брандо, 29. novembar 2020 12:21)

    # Link komentara

  165. Zar i ti sine Brute
     (ddd, 29. novembar 2020 12:21)

    # Link komentara

  166. Sam si rekao, uradio sve sto je mogao i znao a ne zna i treba da ide jer nije umeo da odvede reprzentaciju na prvenstvo, samo to je dovoljno.Nije uradio posao zbog kojeg je tu!
    (milan, 29. novembar 2020 12:21)

    # Link komentara

  167. U meni je problem!
     (Vaistinu, 29. novembar 2020 12:21)

    # Link komentara

  168. Ovo sve što je rekao Katai je bingo za FSS. Ruku na srce, nije mala stvar kada te ovakav igrač podrži.
    (Mr. Jvnvć, 29. novembar 2020 12:21)

    # Link komentara

  169. Ово баш боли, али не Кокезу, јер ово није могао ни да сања... Али Матића, мислим да ће да му крену сузе!
    (Олег, 29. novembar 2020 12:20)

    # Link komentara

  170. Normalno da su panteri za svog Kokezu.Bez njega nema sklanjalica i namestenih titula za Zvezdu!!
    (Grobar, 29. novembar 2020 12:20)

    # Link komentara

  171. Sad cemo svaki dan da slusamo po jednog bivseg ili aktivnog igraca koji na ovaj ili onaj nacin zavisi od samog saveza kako brani taj savez. Da savez nije korumpiran, ovaj Katai ne bi ni privirio u reprezentaciju. Mozda onaj od pre par godina na vrhuncu, al ovaj sada definitivno ne.
    (Pero, 29. novembar 2020 12:19)

    # Link komentara

  172. Vidim da se poslednjih dana svako malo javlja neko da kaze kako je sve ok sa savezom, da su oni uradili sve sto su mogli - evo Katai odje kaze kako su uslovi bili ok, imali su dobar smestaj, uslove za trening. Realno nisu mogli ljudi iz saveza da dodju da igraju mjesto nasih igraca.

    Odje postoji vise problema, ali krenimo redom:

    Uloga ljudi u savezu nije smjestaj i uslovi za trening... to sve moze da uradi jedan HR. Ako je samo to njihova odgovornost, tesko da moze onda da se opravda toliko broj ljudi u savezu i njihove visoke plate. U tom slucaju sve ih otpustiti i zaposliti samo jednog HR menadzera i eto.

    Savez je kao upravni odbor firme. Ako firma lose posluje, onda to nije problem radnika, to je onda problem upravnog odbora, koji nema viziju, znanje i zelju da realizuje nesto. Direktori, i slicni imaju upravo zato velike plate, jer imaju i najtezi zadatak, da sve kockice uklope i da firma kada se pogleda globalno posluje odlicno. Zamisli direktora IT sektora koji se pravda sto proizvod nije gotovo, e obezbijedio sam najbolje kompjutere, stolice, ali ne mogu ja da programiram.
    Kada dobijes neki zadatak ti si za njega odgovoran, sta god da se desava. Ako je golman kiksao to je njegova greska. Ako nismo 20 godina otisli na euro onda je to greska saveza.

    Apsolutno me ne zanima da li sadadnji savez "krade" ili "igraju oni koje predlazu menadzeri". Ukupan rezultat poslovanja je los. A to znaci nam treba novo rukovodstvo.
    (Vladislav, 29. novembar 2020 12:19)

    # Link komentara

  173. Vidi, momak, Kokeza nije ekonom. Kokeza bira selektora, a selektor bira vas i postavlja taktiku. Tu su negde i svi vasi razni menadzeri, koji se u stvari pitaju o svemu, a nikom i ni zasta ne odgovaraju. Niste nista pokazali, osim samo te 1 utakmice s Norveskom, i neko treba za to da je kriv. Od vas pa nadalje. A riba od glave smrdi kaze poslovica.
    (Pipi, 29. novembar 2020 12:19)

    # Link komentara

  174. Pa ove kvalifikacije za SP počinju već u martu, Kokeza čisti bre ovog Tumbu... Nađi nekog sposobnog da vodi reprezentaciju i da idemo u Katar, pusti bre ove što bi sa 5000 kilometara da uđu u Savez... Nema se vremena!
    (Simao, 29. novembar 2020 12:19)

    # Link komentara

  175. "Savez delegira sudije u Ping Pong ligi, zasto dirate Savez?"

    U prevodu, to je rekao Katai.
     (...., 29. novembar 2020 12:19)

    # Link komentara

  176. Zato sto je smenio Muslina, coveka koji nas je odveo na SP, i doveo Krstajica koji nije imao 1 dan selektorskog staza. Eto, zato treba da ode! Ne postavljajte vise glupa pitanja!
     (srbija, 29. novembar 2020 12:19)

    # Link komentara

  177. Naravno da nije krivo rukovodstvo, uslovi, novac, šta hoće više. Da li bi se digla prašina da smo pobedili? Ne bi. Sada iskaču miševi iz rupa. I niko od njih ne pominje Tumbakovića, igrače, ne sve naravno. A njihova krivica je najveća.
    (Pop, 29. novembar 2020 12:18)

    # Link komentara

  178. Ajde molim te, ne pricaj glupisti. A ko postavlja lose trenere, odlucuje o njihovim smenama...ko trazi da se neki igraci pozivaju u reprezentaciju..
    Tebi i takvima kao sto si ti, koji fudbal mogu da igraju samo Srbiji i da u ovom uzasnom fudbalskom okruzenju izigravaju kao neke igrace, savrseno odgovaraju takvi vama slicni, a jedan i takvih je i Kokeza.
     (Falcone, 29. novembar 2020 12:18)

    # Link komentara

  179. Decko, ti treba da igras a ne da glumis Kokezinog advokata.
    (Marko, 29. novembar 2020 12:18)

    # Link komentara

  180. Problem je sto protiv Rusije igra tim koji je morao da igra protiv Skotske.

    A kokeza tu ima upetljane prste.
     (lol, 29. novembar 2020 12:17)

    # Link komentara

  181. Katai i Terzić brane Kokezu. Zvezda već nekoliko godina neprikosnoveno dominira našom ligom. Sve je jasno...
     (ja, 29. novembar 2020 12:17)

    # Link komentara

  182. Kad pitate igrača zvezde da li Kokeza treba da ide...
     (dejan, 29. novembar 2020 12:17)

    # Link komentara

  183. Ко је ово очекивао? Катаи? Прва звезда Линглонга... Бум- трас! Ни АВ не би овако децидно подржао руководство ФСС.
    (Markiz, 29. novembar 2020 12:17)

    # Link komentara

  184. sedi jedan!
     (miroslav, 29. novembar 2020 12:16)

    # Link komentara

  185. Mi od Škotske nismo izgubili. Penali su lutrija. Greška selektora što je Mitru dao da šutita poslednji penal i što ga ranije nije izvukao iz igre. Ali ima i do saveza. Nisu doveli ljude koji će da naprave sistem. Naše mladje selekcije se nisu plasirale na EP pislednje četiri sezone. Ni Estoniju nismo uspeli da pibedimo. Šta nam vredi centar u Pazovi.
     (Čika Djura, 29. novembar 2020 12:16)

    # Link komentara

  186. Katai ipak nije Mađar. Pravi Srbin.
    (adriano_galliani, 29. novembar 2020 12:15)

    # Link komentara

  187. Svaki dan u istom terminu po jedna ovakva objava. Instruisano i naruceno. Bas providno. Cuj jedan Drulic i Djordje Tomic pricaju o tome, u medijima se pojavili zadnji put prije 10 godina...
    Jadno
    (lmn, 29. novembar 2020 12:15)

    # Link komentara

  188. Kada vodis bilo kakvu ustanovu, firmu, ili sportsku organizaciju ocekuju se nekakvi rezultati da bih ta ista organizacija mogla da funkcionise. Ja kao obican gradjanin ne vidim nikakvu promenu ni napredak poslednjih 25 godina. I radije bih dao novac drugim sportskim drustvima nego fudbalu. Ako ostane ovako mnogi ce poceti isto da misle, a onda cete svi vi fudbaleri da igrate samo na poljani a ne na stadionu. Morate da se borite da to promenite. Da li je to savez ili nesto drugo vi odlucite. Ja kao gradjanin necu vise da deo mog poreza ide za nesto sto nema nikakvog napretka.
     (sad bih da komentarisem, 29. novembar 2020 12:14)

    # Link komentara

  189. Zaista, zasto da ode ? Kako ce onda Zvezdana da osvaja titule ?
     (roarrr, 29. novembar 2020 12:14)

    # Link komentara

  190. Не ради се овде о смештају првом тиму него о недостатку система узградње свих клубова у Србији, система игре репрезентације од младих категорија. Да се игра један систем и да кад се дође у први тим сви могу да га играју затворених очију. И да најбољи пролазе, а не најбоље везе.
     (Из угла, 29. novembar 2020 12:14)

    # Link komentara

  191. Ma samooo opustenoo... Pod ruku Zikicu, tu je 2024 novi Euro...
     (futog, 29. novembar 2020 12:12)

    # Link komentara

  192. Шта се ово дешава???
     (...оно...као..., 29. novembar 2020 12:12)

    # Link komentara

  193. Neko je Vidic Matic a neko Zigic Pantelic Katai
    (6,50, 29. novembar 2020 12:11)

    # Link komentara

  194. Hahahahhahaha.... svaki dan se javljaju. . . Dobar koki nista nije kriv.
     (Vlada, 29. novembar 2020 12:11)

    # Link komentara

  195. Fudbalski savez sa Kokezom dobro radi svoj posao.
     (Dejo skojevac, 29. novembar 2020 12:11)

    # Link komentara

  196. Au, Magiko..
     (Vuki, 29. novembar 2020 12:10)

    # Link komentara

  197. Auu...kako vas bre vishe, ali vishe...nije sramota?! Ko te decko sta pita? Imas ugovor, sutaj loptu i sedi kuci, korona je. Boze dragi.
    (Miki, 29. novembar 2020 12:10)

    # Link komentara

  198. niste uspeli znaci idu posledice...tako funkcioniše svet i uopšte zivot inače.zato sam i otišao iz Srbije sa porodicom pre 5 godina
     (kosancic, 29. novembar 2020 12:09)

    # Link komentara

  199. Uff ovo boli.. Koliko ih je.. Mladost ne opravdava besvest moj Aleksandre.
    (Života, 29. novembar 2020 12:09)

    # Link komentara

  200. Da li je sada svima jasno da "sukob" Terza-Kokeza koji navodno godinama traje je od starta bila samo farsa. To je jedna te ista ekipa, isti klan, isti prijatelji. Sve je iscenirano u medijima da bi lakse dosli do pozicija u FSS i kontrole u Zajednici prvoligasa.
    Niko ne brani Kokezu jace brze bolje od Terze ovih dana.
    (Enough said, 29. novembar 2020 12:09)

    # Link komentara

  201. А у коме је проблем, добри мој?
     (Јабучило, 29. novembar 2020 12:08)

    # Link komentara

  202. Nije Kokeza kriv za jednu utakmicu ali je kriv sto nemamo krstenog skolovanog igraca. Da li vi iznprvog tima znate da naši omladinci ni Estoniju više ne mogu da dobiju. I ti ce za par godina biti A reprezentativci, a vi to necete povezivati sa Kokezom. Ako jedan klub ukazuje na nepravilnosti, a onda glasačka mašina to zatre, to je takodje Kokeza i to neće da se vidi u jednoj utakmici protiv Škotske, ali će se zato videti u godinama koje su pred nama.
    (Bob Sent Kler, 29. novembar 2020 12:08)

    # Link komentara

  203. Nije obećao svoje pare za premije pa da mu zahvaljujes i misliš da čovek radi dobro svoj posao. Nama probudis malo para i odma oslepimo, takav smo narod i verovatno zato tako i prolazimo u životu.
     (Rikelme, 29. novembar 2020 12:08)

    # Link komentara

  204. zasto? pa zato sto gura menadzerske fudbalere poput tebe i tvojih kolega...
     (paige haubicaa, 29. novembar 2020 12:07)

    # Link komentara

  205. Ovi poltorni, plitki ljudi pricaju samo o utakmici protiv Skotske, kao papagaji ponavljaju iste fraze jer im je tako receno, dok je Vidic pricao o celoukupnom sistemu.Ali valjda je to visa matematika za Tomica, Kataia, Zigica i ostale vedete srpskog fudbala
     (ja, 29. novembar 2020 12:06)

    # Link komentara

  206. Ajde bre ne sramoti se...
     (Dule Pacov, 29. novembar 2020 12:06)

    # Link komentara

  207. Sve "kadrove" czv i partizana treba udaljiti čak i sa stadiona,klubove samo PRIVATIZACIJA a država da ne daje ni 1 dinar czv i partizan pa da vas vidimo.Dok se to ne dogodi ništa od fudbala ,jer ovo što se sad igra to je neka druga igra to nije fudbal.
     (SRBIN, 29. novembar 2020 12:05)

    # Link komentara

  208. Pa da je savez normalan, ti nikada ne bi igrao za reprezentaciju.
     (cartman's spirit, 29. novembar 2020 12:04)

    # Link komentara

  209. Znaci sledeci se javlja Darko Lazovic
    (cocoloco, 29. novembar 2020 12:03)

    # Link komentara

  210. Ko narucen tekst za grobare (ili botove, ali dobro tesko je razlikovati ove 2 kategorije). Sad ce da usledi 100 komentara o Vucicu, Kokezi, namestanju rezultata i tome slicno. Podsetio bih ih samo koliko bodova su na mufte vec osvojili ove godine, kao i na to kada su zadnji put pobedili 3 utakmice u Evropi? Pa vi bre Samrok niste mogli da dobijete, a nekom nesto pricate.
    (Bradilic, 29. novembar 2020 12:03)

    # Link komentara

  211. Nekad je pametnije samo ćutati, bolji od svih vas je rekao šta je imao
     (Alessandro NESTA#13#, 29. novembar 2020 12:02)

    # Link komentara

  212. Koji si sad pa ti?
     (neko, 29. novembar 2020 12:02)

    # Link komentara

  213. Zato sto te pusta da igras. Da je neki poznavatelj fudbala na celu fss ti ne bi bio ni u mislima momče
    (Tsunami, 29. novembar 2020 12:02)

    # Link komentara