Hrvat odlučio da igra za Srbiju

Marko Radulović, 19-godišnjak rođen u Rijeci, odlučio je da ubuduće nastupa za reprezentaciju Srbije.

MT Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. U komentaru nisam napomenuo da je ćerka rođena u Srbiji i iz Srbije je otišla u USA. Takođe, ćerka sa sinovima komunicira isključivo na srpskom, iako im je zvanični jezik engleski. Obzirom da se viđamo u tih 20. god najmanje jednom godišnje (bilo USA, bilo u Srbiji, osim tekuće godine - Corona)), ipak sam ja SREĆNI DEDA, jer to što ste Vi napisali u svom komentaru, ja to neću sigurno dočekati.
    (Srećni deda, 28. oktobar 2020 15:56)

    # Link komentara

  2. @Srećni deda
    kakav ekvivalent svi su Ameri i bice im i potomci. za 50 godina pokazace hrvatsku prstom na karti i reci odavde poticemo. unucima i cerki sve najbolje, ali taj perfektni srpski i Vas komentar ipak pokazuje da niste bas srecni deka.
    (unleash_undead, 28. oktobar 2020 15:21)

    # Link komentara

  3. Balkane moj...
    Ako dobijes pasos neke drzave mozes igrati za njih.
    Nebitno sve ostalo.
    (Dragon, 28. oktobar 2020 11:54)

    # Link komentara

  4. Ekvivalent ovome je sledeće: Moja ćerka je pre 20 godina otišla u USA, tamo je doktorirala, udala se za amerikanca, dobila američko državljanstvo i američki pasoš, rodila dva sina (perfektno govore srpski), radi u State Departmentu itd. Pitanje za milion dolara: šta je ona sada - amerikanka ili srpkinja?
    (Srećni deda, 28. oktobar 2020 08:39)

    # Link komentara

  5. Od preko 100 komnetara samo jedan o njegovom vaterpolo umijecu. Nista se kod vas nije promojenilo od 90e
    (Jogurt u prahu, 27. oktobar 2020 19:16)

    # Link komentara

  6. " ... da l' sam od njinih? il' bas i nisam..?
    Sloven sam, belac
    slobodni strelac ..."


    (Đorđe Balašević)
    (TamoNeko, 27. oktobar 2020 17:02)

    # Link komentara

  7. Naši ljudi nisu svesni koliko Srba iz Hr, pa čak i Hrvata(da i Hrvata) bi rado obuklo dres Srbije. Mi smo nažalost, pod dejstvom propagande sami sebe ubedili da je sve gotovo i da se ništa ne može promeniti, pa smo toliko spustili kriterijume da kada bi streljali ljude sa neparnih brojeva ulice, ovi sa parne bi rekli pa dobreno, nisu nas.
    Moramo biti prokaktivniji, a ne samo kukati na sav glas da se ništa ne može romeniti, a može.

    (pax, 27. oktobar 2020 09:38)
    I da, postoji hrvatski ekvivalent pojmu Srbijanac za stanovnika Hrvatske, neHrvata, a to je Hrvaćanin.
    (ab, 27. oktobar 2020 14:28)

    # Link komentara

  8. Čovek je Hrvat koliko i Tesla
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Likota, 27. oktobar 2020 09:02

    Ne bih baš rekao da je tako. Tesla se u Srbiji ni zadržao ni dva dana, a ovaj tu živi i radi.
    (Istinoljubac, 27. oktobar 2020 13:52)

    # Link komentara

  9. Citam komentare i ne verujem. Rasprava da li je srbin, hrvat, katolik, srbokatolik, cije je prezime, od kojeg oca i majke... Covek je vaterpolista!! Dovoljno?
    (Lesa, 27. oktobar 2020 13:36)

    # Link komentara

  10. Predrag jokanovic
    Da je decko kojim slučajem vrhunski nogometaš i da je zvijezda Barcelone ili Reala i sada ga zove Hrvatska i nudi mi igranje na SP i EP. A onda ga zove Srbija i kaze mu dodji kod nas, a EP ili SP ces najvjerojatnije gledati samo na tv u. Al dobro trebamo te protiv Andore, Malte ili Cipra. Za koga bi se ti odlucio?
    (The doors, 27. oktobar 2020 13:28)

    # Link komentara

  11. Pametan covek
    (Igor, 27. oktobar 2020 12:35)

    # Link komentara

  12. Ibrahimović reče JA SAM ŠVEĐANIN. A vi i dalje brojite krvna zrnca.
    (Naša idila, 27. oktobar 2020 10:43)

    Samo po rodjenju, slazem se...

    Inace, otac mu je rekao da je bosnjak sa dna kace.
    (Petar, 27. oktobar 2020 11:12)

    Samo što Zlatan ne daje pet para šta otac kaže.. Oni su se pomirili u odraslo vreme.. Njegov otac bijo izbačen iz Balkana (naša zadruga) u Malmeu bezbroj puta kao pijan.. Kad je Zlatan bio mali i bio kod oca, samo je bilo pivo i alkohol u frižideru.. Pročitaj knjigu pa posle pametuj.. Čuj otac.. Pa samo kod nas se otac veliča.. Ali očevi ostavljaju decu mnogo više od majki.. Kad majka ostavi dete, one je verovatno mentalno/psihički bolesna.. Majku on poštuje.. Ona mu je sve..
    (HanSolo, 27. oktobar 2020 12:35)

    # Link komentara

  13. Добро дошао јуначе.
    (Милица, 27. oktobar 2020 12:26)

    # Link komentara

  14. Živ bio.
    (PILGRIM, 27. oktobar 2020 12:23)

    # Link komentara

  15. Ma kad imate Mitrovice kao Hrvate iz Kruseva(Modriceva majka je takodje odatle), mesta blizu Zadra pa sto onda to ne bi bili i Radulovici?
    Ovaj decko ocigledno zna ko je ali imate i mnogo slucajeva gde ne smete glasno reci sta ste...
    (Neverovatno, 27. oktobar 2020 11:44)

    # Link komentara

  16. Ljudi moji.

    Inace ne komentarisem clanke, ali ovo sam morao.

    Srbin sam iz Hrvatske. Zivim tu i radim ceo zivot sa izuzetkom studiranja u NS. Vidim da jako puno ljudi iz Srbije nije svesno koliko nas Srba ima u Hrvatskoj. Nije mi jasno odakle tolika neupućenost.

    Sto se tice clanka, bas nekidan sam citao o tome u hrvatskim medijima i tamo su preneli da je decko Srbin. Klasika, za pojmove nas koji smo u toj situaciji. U Hrvatskoj smo Srbi ( s cime nas 95 % ponosno zivi), a u Srbiji smo Hrvati ili za neke izbeglice...

    Shvatite jednom vi pojedinci, da nas ima jako puno u Hrvatskoj i da pratimo sve sta se desava u nasoj matici Srbiji, ali smo samo rodjeni ovde i ovde nam zivi vecina rodbine i prijatelja i tu smo odlucili ostati. Pustite politiku i ono sto politicari iz Hr govore i rade..
    Govoreci iz iskustva, mogu reci da vise drzimo do obicaja nego neki iz Srbije...

    Pozdrav svima
    (Nemze, 27. oktobar 2020 11:42)

    # Link komentara

  17. Znam da se pri medicinskom pregledu proverava krvna slika. Ali da postoji i 'nacionalni' pregled za koji je nužno prebrojati krvna zrnca, to po prvi put čujem. Morao bi neko sa ovog područja to da patentira i stavi pečat Made in Balkan! Jaka stvar da li si Srbin, Hrvat, Itd...
    (Građanin sveta, 27. oktobar 2020 11:29)

    # Link komentara

  18. Pametno, prosla bi mu karijera uludo. U komijskoj vaterpolo reprezentaciji nikako da se dogovore ko je od koga vazniji.
    (Si, 27. oktobar 2020 11:16)

    # Link komentara

  19. @Ivan
    Štefanek nije Hrvat, ni poreklom, raspitaj se malo bolje.
    Rukavina jeste poreklom skoro sigurno, kako se izjašnjava je njegova stvar, ja ne znam a ne verujem ni ti.
    (jox, 27. oktobar 2020 11:15)

    # Link komentara

  20. Prezime Radulović u modernoj Hrvatskoj

    Radulovići u Hrvatskoj većinom su Srbi, dobrim dijelom iz Ogulina, ali su često i Hrvati (istočna Hercegovina), te su vrlo rijetko i Romi (Osijek). Prema nekim izvorima prezime potječe iz Crne Gore. U prošlom stoljeću relativno najviše hrvatskih stanovnika s ovim prezimenom rođeno je u gradovima Ogulinu i Zagrebu. U Kalađurđevićima u Istočnoj Hercegovini gotovo svaki stanovnik prezivao se Radulović.

    Rasprostranjenost

    U Hrvatskoj danas živi oko 1100 Radulovića u 520 domaćinstava. Sredinom prošlog stoljeća bilo ih je približno 1400, pa se njihov broj smanjio za 20 posto.
    Prisutni su u svim hrvatskim županijama, u 62 grada i 119 manjih naselja, najviše u Zagrebu (150), Slavonskom Brodu (70), Rijeci (60), Drežnici (50), te u Dubrovniku (45).
    (bistrik, 27. oktobar 2020 11:13)

    # Link komentara

  21. Ibrahimović reče JA SAM ŠVEĐANIN. A vi i dalje brojite krvna zrnca.
    (Naša idila, 27. oktobar 2020 10:43)

    Samo po rodjenju, slazem se...

    Inace, otac mu je rekao da je bosnjak sa dna kace.
    (Petar, 27. oktobar 2020 11:12)

    # Link komentara

  22. Posto od 90 komentara niko nije prokomentarisao njegovo igranje, ja cu. Odlican igrac, prospekat za A reprezentaciju.
    (k, 27. oktobar 2020 11:11)

    # Link komentara

  23. Hrvat? Mozda je covek katolik, ali Srbin katolik. Nekada se 90% naroda u Dalmaciji izjasnjavalo kao Srbi katolici, ali su vremenom zaslugom Vatikana a Boga mi i SPC poceli da se izjasnjavaju kao Hrvati.
    (Milija, 27. oktobar 2020 08:17)

    Više zaslugom SPC jer po njima nisi pravi Srbin ako nisi pravoslavne vere...
    (čovek si kada bole tuđe rane, 27. oktobar 2020 11:09)

    # Link komentara

  24. Pa kako sad, zašto ne može biti Hrvat, ako je državljanin Hrvatske. Zar Sandžaklija musliman nije Srbin po državljanstvu? Zar Francuz iz Švajcarske nije Švajcarac? Čudni neki kriteriji.
    (WillyWonka, 27. oktobar 2020 11:08)

    # Link komentara

  25. Nemojmo brojati krvna zrnca! Pogotovu što nauka nimalo ne vidi razliku između Srba, Hrvata i ostalih nam komšija.
    Kad i mi to svi shvatimo biće bar malo lepše živeti na ovom našem mučenom Balkanu.
    A ti Marko, dobrodošao u reprezentaciju Srbije. Da osvojiš mnogo medalja...
    (Bili boj, 27. oktobar 2020 11:02)

    # Link komentara

  26. Decko je Hrvat i ne igra bas dobro, tako da moze za Srbiju bez problema.
    (Aca trica, 27. oktobar 2020 10:54)

    # Link komentara

  27. Nije on Hrvat,on je Srbin,i ruzno je nazivati Srbina Hrvatom,on treba da bude primjer svakom Srbinu bilo gdje da živi da na prvom mjestu treba da igra za Srbiju,tek ako se ne izbori za dres Srbije da zbog napretka u karijeri,finansijskog momenta ili neki drugi boniteta igra za neku drugu drzavu...
    (predrag jokanovic, 27. oktobar 2020 10:53)

    # Link komentara

  28. Marko Radulovic nikada ne moze biti hrvat...ili je srbin ili crnogorac,mada su i oni srbi koji zive na teritoriji Crne Gore.
    (Konstatacija, 27. oktobar 2020 10:52)

    # Link komentara

  29. Strasno...
    (Milos, 27. oktobar 2020 10:51)

    # Link komentara

  30. Sretno mu bilo, bolje da igra za srbiju nego kod nas. Sigurno ga ne bi dočekali pljeskom a i vjerojatno ga nikada ne bi ni pozvali u reprezentaciju pored toliko naših igrača. A i sa Rijekom je završio. Svako neka ide svojima.
    (Dobri duh, 27. oktobar 2020 10:48)

    # Link komentara

  31. Дечко није Хрват! Уђите на интернет и упишите хрватски сајт за презимена и ево текста који изађе за презиме Радуловић (понављам на најпопуларнијем њиховом сајту за презимена, значи ово они кажу).



    "Prezime Radulović u modernoj Hrvatskoj

    Radulovići u Hrvatskoj većinom su Srbi, dobrim dijelom iz Ogulina, ali su često i Hrvati (istočna Hercegovina), te su vrlo rijetko i Romi (Osijek). Prema nekim izvorima prezime potječe iz Crne Gore. U prošlom stoljeću relativno najviše hrvatskih stanovnika s ovim prezimenom rođeno je u gradovima Ogulinu i Zagrebu. U Kalađurđevićima u Istočnoj Hercegovini gotovo svaki stanovnik prezivao se Radulović."
    (Добро нам дошао брате Србине, 27. oktobar 2020 09:39)

    Ibrahimović reče JA SAM ŠVEĐANIN. A vi i dalje brojite krvna zrnca.
    (Naša idila, 27. oktobar 2020 10:43)

    # Link komentara

  32. Radulović ne može bit Hrvat no Crnogorac ili ti Srbin.
    (Ajkula, 27. oktobar 2020 10:20)

    # Link komentara

  33. Čist srbin...dobrodošao momče.
    (Delije Čikago, 27. oktobar 2020 10:16)

    # Link komentara

  34. "Nekada se 90% naroda u Dalmaciji izjasnjavalo kao Srbi katolici, ali su vremenom zaslugom Vatikana a Boga mi i SPC poceli da se izjasnjavaju kao Hrvati."
    (Milija, 27. oktobar 2020 08:17)

    Ma šta 90%, 290% ! Srbi su svi i svuda !
    (peronospora, 27. oktobar 2020 10:12)

    # Link komentara

  35. Ne kontam što svi aludiraju na to da nije Hrvat nego Srbin iz Hrvatske. I Šterbik je Mađar iz Srbije, pa je svim srcem igrao za Srbiju. Vest jeste zanimljiva svakako jer je ispalio matičnu zemlju...
    (Joe, 27. oktobar 2020 10:11)

    # Link komentara

  36. Dobrodošao!!!
    (Mare, 27. oktobar 2020 10:08)

    # Link komentara

  37. S tim prezimenom sigurno nije nas, ako zeli igrat za srbiju onda ok, svaka cast i sretno dalje.
    (Pijani zlotvor, 27. oktobar 2020 10:07)

    # Link komentara

  38. Meni je dete rodjeno u Japanu. Kratko smo boravili tada tamo. I naravno, Srbin je, sebe smatra Srbinom kao i svi mi. Geografska odrednica mesta rodjenja ne povlaci nacionalni identitet. Dakle moze biti Srbin iako je rodjen u Hrvatskoj ili bilo gde drugde. U suprotnom nacionalne manjine ne bi ni postojale.
    (Ljubisa livac, 27. oktobar 2020 10:06)

    # Link komentara

  39. pa neka igra gde god ko hoce,njegova stvar
    (Nikola, 27. oktobar 2020 10:03)

    # Link komentara

  40. Radulovici su starinom Crnogorci.
    (Podgorica, 27. oktobar 2020 09:51)

    # Link komentara

  41. pa da je Hrvat zvali bi ga u njihovu rep...
    (prezimenaić aparedajemgrcima, 27. oktobar 2020 09:49)

    # Link komentara

  42. Vratio se na fabrička podešavanja ? šalu na stranu, dobrodošao brate i ne slušaj nikog samo sebe gledaj, ako su ti uslovi za igrački razvoj bolji uz srbiju, igraj za srbiju, niko nema pravo da ti naređuje, ti sam odlučujes o svojoj sudbini, sretno
    (Saikovski, 27. oktobar 2020 09:47)

    # Link komentara

  43. Ušao samo na komentare da vidim koliko će biti komentara tko je on zapravo, kad ono ni jedan takav. Sve pršti od podrške i dobrodošlice...
    (Ujmemeni, 27. oktobar 2020 09:44)

    # Link komentara

  44. Broj crvenih krvnih zrnaca nas upućuje na to da li je neko SR ili HR, razlika je samo u jednom slovu, zato je testiranje pre izjašnjavanja veoma bitno
    (DR.Pera, 27. oktobar 2020 09:44)

    # Link komentara

  45. Au posle ovoga mislim da sledi linč u Rijeci... Kad ga sretnu domaći baciće ga u more... Tako je nažalost...
    (bojan, 27. oktobar 2020 09:15)

    Niste vi nista bolji!!! Kad je onaj klinac resio da igra za kosovo, kakvi su komentari ovde bili!?!? Par dana kasnije njegova majka je dobila otkaz...
    (ko vas ne zna..., 27. oktobar 2020 09:40)

    # Link komentara

  46. Дечко није Хрват! Уђите на интернет и упишите хрватски сајт за презимена и ево текста који изађе за презиме Радуловић (понављам на најпопуларнијем њиховом сајту за презимена, значи ово они кажу).



    "Prezime Radulović u modernoj Hrvatskoj

    Radulovići u Hrvatskoj većinom su Srbi, dobrim dijelom iz Ogulina, ali su često i Hrvati (istočna Hercegovina), te su vrlo rijetko i Romi (Osijek). Prema nekim izvorima prezime potječe iz Crne Gore. U prošlom stoljeću relativno najviše hrvatskih stanovnika s ovim prezimenom rođeno je u gradovima Ogulinu i Zagrebu. U Kalađurđevićima u Istočnoj Hercegovini gotovo svaki stanovnik prezivao se Radulović."
    (Добро нам дошао брате Србине, 27. oktobar 2020 09:39)

    # Link komentara

  47. Marko Radulović je državljanin Hr, ali nije po narodnosti Hrvat. Još će puno stoljeća proći da Hrvat zaigra za Srbiju.
    (Star91, 27. oktobar 2020 09:14)

    Antonio Rukavina ? Davor Štefanek ? Možda ima još koji. Svakako su dobrodošli.
    A da je Marko Radulović Srbin, Srbin je.
    (Ivan, 27. oktobar 2020 09:39)

    # Link komentara

  48. Vidim da moja braća i dalje više vole pripadnost, a ne tlo. Ako je neko iz Hrvatske, onda je nacionalni Hrvat, a etnički šta god. To vam je evropski standard. Ruku na srce, Hrvati za nas tu imaju dve reči - Srbijanac za nacionalne Srbe (građane Srbije) i Srbi za etničke... Kako god, ne zanima me ko je i šta je momak. Biće ovakvih stvari još i to je normalno za prilično bliske narode. Svakako su razlozi čisto racionalni, a ne nacionalni (kakvi su svojevremeno "potkačili" Vladu Vujasinovića, takođe Riječanina, ili Peđu Stojakovića).
    (pax, 27. oktobar 2020 09:38)

    # Link komentara

  49. @ (Surovoiskrenaosoba tzv.realista, 27. oktobar 2020 08:38)

    Gluposti... Evo, prvo ovo "ne bismo išli u Grčku". Ko ne bi išao?! Ja sam iz Vranja, more mi je na 3 sata. Besplatno da mi daju, pa ne bih išao na drugo more sem grčkog...
    (ja, 27. oktobar 2020 09:36)

    # Link komentara

  50. Decko hoce da igra, a hrvati zbog pitaj boga kojih razloga (na svasta covek pomislja) bili nezainteresovani zato, dobrodosao Radulovicu u Srbiju, medju svoje.
    (Nikola, 27. oktobar 2020 09:34)

    # Link komentara

  51. Dobro je poznato koliko je Srba zivelo u Rijeci pre 90ih a i sada ih ima malo. Po imenu i prezimenu ocigledno je da se radi o Srbinu koji je rodjen na teritoriji Hrvatske.
    (Ljubisa livac, 27. oktobar 2020 09:34)

    # Link komentara

  52. (komentar, 27. oktobar 2020 09:09)

    To što si napisao u svom komentaru je "veoma važno". Momak živi u Rijeci i ima hrvatsko državljanstvo i, samim tim, i hrvatski pasoš. Rešio je da igra za Srbiju, dobiće dvojno državljanstvo i srpski pasoš. I to je jedina vest u ovom tekstu, a ti nastavi sa prebrojavanjem krvnih zrnaca.
    (Pingvin sa Antarktika, 27. oktobar 2020 09:31)

    # Link komentara

  53. bojan
    Očigledno nisi bio u Rijeci i Istri. Idi, upoznaj ljude i promenićeš mišljenje. Bio sam 2007 a pre toga zadnji put 1989. Sa devojkom sam motorom prošao celu istru i bio na ostrvima Rab, Cres i Krk. Za tri nedelje smo samo pozotivna iskustva imali. Od toga da nam saobraćajac dozvoli da parkiramo gde ne sme, preko niže cene i boljeg kvaliteta u restoranu jer uz porudžbinu stoji "Naši" pa do toga da čovek želi da popije kafu samnom jer nije dugo pričao sa nekim iz Srbije. Nepoznato izaziva strah i mržnju i obratno, kad nršto upoznaš bolje ga razumeš.
    (Sloba, 27. oktobar 2020 09:29)

    # Link komentara

  54. Dečko, nek ti ja sa srećom. Samo onaj tko se profesionalno bavio sportom zna koliko je težak taj put.
    (Susjed, 27. oktobar 2020 09:29)

    # Link komentara

  55. sa srecom !
    (Kanidja, 27. oktobar 2020 09:28)

    # Link komentara

  56. Ne razumem što je ovakva pompa? Pa svako ima pravo u životu da radi šta hoće. Dosta nacionalizma! To nas je skupo koštalo u zadnjih 30 godina. Treba ovi prostori da izađu iz srednjeg veka...
    (Goran Loznica, 27. oktobar 2020 09:21)

    # Link komentara

  57. Au posle ovoga mislim da sledi linč u Rijeci... Kad ga sretnu domaći baciće ga u more... Tako je nažalost...
    (bojan, 27. oktobar 2020 09:15)

    # Link komentara

  58. Marko Radulović je državljanin Hr, ali nije po narodnosti Hrvat. Još će puno stoljeća proći da Hrvat zaigra za Srbiju.
    (Star91, 27. oktobar 2020 09:14)

    # Link komentara

  59. Radulovici nisu hrvati.
    (zoran radmilovic, 27. oktobar 2020 09:12)

    # Link komentara

  60. sretno mu bilo. Nek zabija ko lud al ne protiv nas :)
    (ivanlackoviccroata, 27. oktobar 2020 09:11)

    # Link komentara

  61. On je po nacionalnosti Srbin.
    (komentar, 27. oktobar 2020 09:09)

    # Link komentara

  62. Marko Radulović je Srbin iz Hrvatske.
    Neki tamo Hrvoje Šetka ne bi sigurno nikad igrao za Srbiju.
    (:::, 27. oktobar 2020 09:09)

    # Link komentara

  63. Marko Radulović? On je hrvat kolko i Živojin Mišić.
    (skeva, 27. oktobar 2020 09:09)

    # Link komentara

  64. Decko je Srbin iz Hrvatske, a ne Hrvat.
    (Beogradski, 27. oktobar 2020 09:08)

    # Link komentara

  65. Puno uspeha!
    Nacionalnost je nebitna !
    (Milan, 27. oktobar 2020 09:06)

    # Link komentara

  66. momak je srbin, po imenu i prezimenu. E sad, kako se on izjasnjava i kako sebe dozivljava, to je drugo pitanje. Moguce da nece da se izjasnjava da mu ne bi porodica trpela
    (Znalac, 27. oktobar 2020 09:04)

    # Link komentara

  67. Marko Radilović Hrvat, važi.
    (expert, 27. oktobar 2020 09:04)

    # Link komentara

  68. Od kada su Radulovići Hrvati?

    Od kada je svako ko je rođen u Hrvatskoj Hrvat?????
    (Dušan, 27. oktobar 2020 09:03)

    # Link komentara

  69. Čovek je Hrvat koliko i Tesla
    (Likota, 27. oktobar 2020 09:02)

    # Link komentara

  70. Kad ne mozes za Hrvatsku, dobra je i Srbija :)
    (tic tac, 27. oktobar 2020 09:01)

    # Link komentara

  71. pa gde će Srbin nego za Srbiju
    (hm, 27. oktobar 2020 09:01)

    # Link komentara

  72. Poštujemo njegovu odluku !
    (BG, 27. oktobar 2020 09:00)

    # Link komentara

  73. Lele, ovi će ga pojedu.
    (Ken Ji Ogyvara, 27. oktobar 2020 08:59)

    # Link komentara

  74. On nije Hrvat.
    (Zoran, 27. oktobar 2020 08:57)

    # Link komentara

  75. Kako hrvat?
    (Sheriff, 27. oktobar 2020 08:55)

    # Link komentara

  76. Nije svaki gradnjanin hrvatske hrvat! Marko Radulovic je Srbin iz Rijeke kao sto sam ja Srbin iz Zadra! Ukljucite mozak prije nego sto pisete ovakve naslove.
    (Zadranin, 27. oktobar 2020 08:54)

    # Link komentara

  77. U Hr zivi i srpska manjina, tako da Radulovic nije Hrvat vec Srbin.Rodbina mu izbegla u Bajmok.
    (Nikola, 27. oktobar 2020 08:53)

    # Link komentara

  78. Covek je Srbin iz Hrvatske..
    (Pai Mei, 27. oktobar 2020 08:53)

    # Link komentara

  79. Pa kad je srbin, radulović...
    (shile, 27. oktobar 2020 08:52)

    # Link komentara

  80. Srpsko ime i prezime. Vratio se čovek korenima, tako i treba.
    (Srbija zauvek, 27. oktobar 2020 08:52)

    # Link komentara

  81. Dobrodošao
    (dragan, 27. oktobar 2020 08:51)

    # Link komentara

  82. То што је рођен у Ријеци не значи да је хрват !
    (Драган КНН, 27. oktobar 2020 08:50)

    # Link komentara

  83. Nije hrvat, nego srbin rodjen u Hrvatskoj.
    (bako, 27. oktobar 2020 08:48)

    # Link komentara

  84. Decko je Srbin, ocigledno.
    (plucky, 27. oktobar 2020 08:48)

    # Link komentara

  85. onako Hrvat bas imenom i prezimenom
    (nikola, 27. oktobar 2020 08:47)

    # Link komentara

  86. Radulovic je Srbin iz Rijeke, kakav crni Hrvat
    (K, 27. oktobar 2020 08:44)

    # Link komentara

  87. Pošto jedine pare u vaterpolu dolaze od države, momak samo hoće da se ogrebe za premije i nacionalnu penziju. Srbija sigurno nešto osvaja jer taj sport niko ne igra. Čim uđeš u reprezentaciju garantovano ti je nekoliko desetina hiljada evra državnih premija, a posle ti još sledi nacionalna penzija iz budžeta. Većina vaterpolista ni u klubu toliko ne zaradi.
    (Zoki, 27. oktobar 2020 08:44)

    # Link komentara

  88. Prezime je Crnogorsko
    (Branko, 27. oktobar 2020 08:41)

    # Link komentara

  89. Он није Хрват!
    Он је Србин из Хрватске.
    Он да се родио на месецу опет би био Србин.
    (прле, 27. oktobar 2020 08:40)

    # Link komentara

  90. Radulovici nikada nisu bili Hrvati već Crnogorci tj Srbi iz Crne Gore.
    (Kox i, 27. oktobar 2020 08:40)

    # Link komentara

  91. Radulovic ..
    cist Hrvat
    (Mikrobiolog, 27. oktobar 2020 08:39)

    # Link komentara

  92. Ha..sou...to care.Da smo pametni pa da rasteramo politicare i lepo se ujedinimo...imali bi korist i oni i mi,ne bi isli na more u Grcku,narod bi se vencavao,prodavale nekretnine...ovako...propast i jedni i drugi.
    (Surovoiskrenaosoba tzv.realista, 27. oktobar 2020 08:38)

    # Link komentara

  93. Е баш је хрват Радуловић... Пфффффф
    (Пеђа, 27. oktobar 2020 08:38)

    # Link komentara

  94. Марко Радуловић, чисто хрватско име и презиме, чудо ли се одлучио за Србију. :D
    (Charanko, 27. oktobar 2020 08:37)

    # Link komentara

  95. Dobro došao Marko! Želim ti mnogo zlatnih medalja!
    (agent mahoun, 27. oktobar 2020 08:37)

    # Link komentara

  96. državljanin hrvatske?
    (dalje, 27. oktobar 2020 08:36)

    # Link komentara

  97. Brat!
    (Revizija, 27. oktobar 2020 08:36)

    # Link komentara

  98. Bravo!
    (No1e, 27. oktobar 2020 08:36)

    # Link komentara

  99. On je očigledno Srbin iz Hrvatske al’ to ništa ne menja!
    Želeo je da igra za zemlju u kojoj je rodjen,što je negde i normalno ali....
    (Ivan Stankovic, 27. oktobar 2020 08:33)

    # Link komentara

  100. Nebitan sport. Neka nam daju jednog nogometasa tipa Dado Prsa.
    (skolo, 27. oktobar 2020 08:32)

    # Link komentara

  101. Marko Radulovic Hrvat?
    (LooDak, 27. oktobar 2020 08:31)

    # Link komentara

  102. Marko Radulovic je Hrvat isto koliko i Stjepan Bobek Srbin
    (ja, 27. oktobar 2020 08:30)

    # Link komentara

  103. Nije Hrvat, nego Srbin iz Hrvatske.
    (Kruzer, 27. oktobar 2020 08:28)

    # Link komentara

  104. Радуловић, старо хрватско презиме...
    (Банат и то јужни, 27. oktobar 2020 08:27)

    # Link komentara

  105. Da li je Hrvat ili Srbin iz Hrvatske?
    (Prvoslav, 27. oktobar 2020 08:27)

    # Link komentara

  106. Srećno mališa, sve najbolje.
    (Sexisto, 27. oktobar 2020 08:27)

    # Link komentara

  107. Добродошао роде.
    (минг, 27. oktobar 2020 08:25)

    # Link komentara

  108. Marko Radulović, čist Hrvat!?
    (princip, 27. oktobar 2020 08:24)

    # Link komentara

  109. Hrvat? Pa još Marko Radulović?
    (Nenad, 27. oktobar 2020 08:23)

    # Link komentara

  110. Radulović hrvat?
    (jeremija, 27. oktobar 2020 08:22)

    # Link komentara

  111. Sa srecom mali i sve najbolje.
    (Čovek sa sela, 27. oktobar 2020 08:22)

    # Link komentara

  112. cesttitam i sretno! pozdrav iz Zagreba
    (broo, 27. oktobar 2020 08:20)

    # Link komentara

  113. Po imenu i prezimenu ne bi se baš reklo da je čovek Hrvat...
    (stormrider, 27. oktobar 2020 08:19)

    # Link komentara

  114. Hrvat? Mozda je covek katolik, ali Srbin katolik. Nekada se 90% naroda u Dalmaciji izjasnjavalo kao Srbi katolici, ali su vremenom zaslugom Vatikana a Boga mi i SPC poceli da se izjasnjavaju kao Hrvati.
    (Milija, 27. oktobar 2020 08:17)

    # Link komentara