1. A sto ti smeta basket 3 na 3 kao olimpiska disciplina? Jel zato sto je to Srbima jedna medalja?
    (Crni, 7. jun 2020 11:30)

    # Link komentara

  2. (laza, 6. jun 2020 15:35)

    Partizan je osvojio Evroligu.Te godine je Fiba osnovala Evroligu umesto KEŠ.Kasnije ona prelazi u ruke Uleba,koji se osniva (ako se ne varam) baš te sezone kad je Partizan osvojio Evroligu.
    Dakle,Kup Evropskih Šampiona su osvajali Bosna,Cibona i Jugoplastika/Pop84,a Partizan Evroligu!
    (tito-čaušesku,sloba-ilijesku,zvezda-steaua, 6. jun 2020 22:30)

    # Link komentara

  3. U sezoni 1970/71 Partizan je u ligi od 12 timova osvojio 10. mesto (iza bili Oriolik iz Slavonskog Broda i Željezničar iz Karlovca) tako da nije ispao iz lige.
    (rajko, 6. jun 2020 18:10)




    :)))))
    važi, ko sam ja da ne verujem da je u svetu vjesnikovih svedoka to i bilo tako!

    u realnom svetu, u tadašnjoj prvoj košarkaškoj ligi sfrj, tog proleća te godine ispa(da)la su 3 poslednjeplasirana kluba, a kk partizaи je bio jedan od njih.

    video si kk partizaи na listi timova koji su prvu ligu igrali i na jesen te godine, i kao i svaki vjesnikov svedok, brže-bolje zaključio da su ispadala samo dva kluba, ali, bre, pa nema ih mnogo, samo 12, kako nisi primetio da su i oriolik i željezničar takođe tu, možda bi ti nešto i bilo sumnjivo?
    pomoć prijatelja - letnja liga...
    (mladići borovi, devojke jele, 6. jun 2020 18:56)

    # Link komentara

  4. @mladići borovi,devojke jele
    U sezoni 1970/71 Partizan je u ligi od 12 timova osvojio 10. mesto (iza bili Oriolik iz Slavonskog Broda i Željezničar iz Karlovca) tako da nije ispao iz lige.
    (rajko, 6. jun 2020 18:10)

    # Link komentara

  5. Ah evo ga Dulue,dajos jednom objasni zasto se nije uspelo,i kako je zbog tog ne uspeha,sve bolje.
    KKP stavrno misli da je favorit za osvajanje EK,ali istina je da KKP nije niu top 3 timova za osvajanje..
    I do godine,bice stvari mnogo jasnije..
    (sasa the red baron, 6. jun 2020 17:41)

    # Link komentara

  6. Apelujem na drzavu da osnuje fondaciju za lecenje velikog dela populacije od trauma izazvanih delima gospodina Duska Vujosevica.
    Stvar je krajnje ozbiljna i nece se resiti guranjem pod tepih,a u prilog tome govori podatak da frustracije ne popustaju iako doticni vec godinama ne obitava i radi u Srbiji.Pokusaj izlecenja teranjem doticnog i trofeji kluba iz Zeleznika koji se lazno predstavlja kao Zvezda nisu urodili plodom tako da je vreme za konkretne mere.Za kraj apel redakciji da u manjoj meri prenosi vesti vezane za gospodina Vujosevica i po mogucstvu njegove izjave objavljuje bez fotografije zarad dusevnog mira obolele populacije,hvala unapred i sve najbolje.
    (Hover ghost, 6. jun 2020 17:11)

    # Link komentara

  7. Naša Srbija ,zemlja košarke, osvojila evropsko 2001, svetsko 2002 a vi divanite o našim klubovima .... Pametnom dovoljno !
    (Kari, 06. jun 2020 16:09)

    A ko je stvorio kosarkase koji su postigli te uspehe? Srpski klubovi, pre svih Partizan, originalni FMP i nekadasnji Hemofarm.
    (Will Mosley, 6. jun 2020 16:24)

    # Link komentara

  8. Naša Srbija ,zemlja košarke, osvojila evropsko 2001, svetsko 2002 a vi divanite o našim klubovima .... Pametnom dovoljno !
    (Kari, 6. jun 2020 16:09)

    # Link komentara

  9. Znamo mi stariji kako su doktorirali mladi komunisti sa partijskom knjizicom. On ti je jedan od njih koji je pljackaskom privatizacijom oteo fabriku radnicima i postao kapitalista, gazda Coki.
    (Sada znas, 06. jun 2020 15:47

    Dr. Čović je bio prof. na Mašinskom. Taj fakultet ne može na vezu ili partijsku knjižicu. Samo položiti termodinamiku kod čuvenog prof. Saljnikova je pola fakilteta. On nije ništa oteo već je id male metalske radionice napravio pristojnu fabriku. Radionica je imala desetak radnika
    (pravnik, 6. jun 2020 16:04)

    # Link komentara

  10. Pa ti nesto cesto postajes razdrazljiv, narocito kad je vest o Vujosevicu ili Partizanu.
    (Will Mosley, 6. jun 2020 12:33)




    :)))))
    vesti o partizanu - ne!
    naprotiv, mnogo puta sam istakao da me veselite kako vi vjesnikovi svedoci tako i kompletna jugoslavenska športska udruga!

    takođe, objasnio sam i zbog čega je dulo krajnje iritantan - jer je neopevani duduk koji ne ume da artikuliše ni najobičniju prostoproširenu rečenicu, a ne samo da se, kao i svaki duduk, primio na basnu, da basnu, da je hiperinteligentan nego je u nju i sam poverovao.
    naravno, skorojevićka fascinacija skupim slikama i knjigama u dobrom povezu, a bez ikakvog predznanja i umeća relevantne komparativnosti - očekivana je, i samo podcrtava i patetičnost i enormne proporcije tragikomične karikaturalnosti.


    na kraju, poljubac vesni, a pozdrav i tebi striptizeta i svim vjesnikovim svedocima obožavaocima!!!
    (mladići borovi, devojke jele, 6. jun 2020 15:58)

    # Link komentara

  11. Cilj im je kroz par godina ubaciti Helsinki ili Stockholm i London. Sve u NBA stilu a ovo nije Amerika.
    (Tomas, 6. jun 2020 15:55)

    # Link komentara

  12. Ovaj što piše o ispadanju Partizana iz prve lige neka napiše koje godine je to bilo ili neka prekine sa pisanjem dezinformacija.
    (rajko, 6. jun 2020 12:59)




    :)))))
    1971.

    ne ustručavaj se, pitaj sve što te zanima, nije mi teško da pomognem.
    (mladići borovi, devojke jele, 6. jun 2020 15:51)

    # Link komentara

  13. Nije dr mr, nego doktor masinstva - doktorirao je na izuzetno zahtevnom fakultetu Beogradskog univerziteta - jednom od retkih fakulteta istog koji je priznat svuda u svetu od Amerike do Nemacke - i gde doktora nauka u jednoj deceniji mozes da nabrojis na prste jedne ruke.

    Dok Dulo nije uspeo ni trogodisnju srednju da zavrsi.
    (One night in May, 6. jun 2020 14:41) # Link komentara

    Znamo mi stariji kako su doktorirali mladi komunisti sa partijskom knjizicom. On ti je jedan od njih koji je pljackaskom privatizacijom oteo fabriku radnicima i postao kapitalista, gazda Coki.
    (Sada znas, 6. jun 2020 15:47)

    # Link komentara

  14. Pitam se da li je Will Mosley bot ili osoba koja nema privatni život? Njegov je svaki drugi treći komentar na svim sportskim vestima.
    (?, 6. jun 2020 15:45)

    # Link komentara

  15. Vujosevic je rekao suvu istinu. Sad sto se to nekome ne svidja...Sto se Evrolige tice, u nekoj buducnosti, ne ocekujte nijedan klub sa ovim prostora. Jos par sezona ce Evrokup imati prolaz, a kada za tri sezone isteknu ugovori 11 povlascenih klubova, potpuno ce zatvoriti ligu. Realno potpuno nebitno za nas. Evroliga donosi samo gubitke, jedini prihodi su od publike, posto klub od TV prava dobija svega 200.000 godisnje sto je mizerija, a nijedan klub sa ovih prostora u dogledno vreme ne bi imao sansu ne da je osvoji nego da uopste primirise F4. Nas mnogo veci problem jeste razvoj mladih igraca. Pogledajte Zvezdu i Partizan. U Zvezdi Davidovac i Dobric sa svojih 24-5-6 godina, jasno je da nisu reprezentativni kalibar. U Partizan jos djene-djene. Jaramaz i Trifunovic ce verovatno postati clanovi reprezentacije. I to je to. Znaci iz jedina dva ozbiljna kluba svega dva potencijalna reprezentativca. Jasno je da jurenje za rezultatima iziskuje dovodjenje gomile stranaca, gde ispastaju nasi mladi igraci i ukoliko brzo nesto ne promenimo nasa kosarka ce biti u corsokaku. Ponovicu ono sto sam vec deset puta rekao. Evroliga unistava evropsku kosarku, a mlitava FIBA nema sanse da joj se odupre. Mladi Evropljani brze bolje idu u NBA, dolaze nam drugorazredni Ameri, kvalitet evropske kosarke je iz sezonu u sezonu sve gori i gori i to je trend koji se nece promeniti. Jos kad ubace Engleze, koje kosarka interesuje, ono, nimalo, eto totalne sizofrenije.
    (Dete iz sume, 6. jun 2020 15:36)

    # Link komentara

  16. Fk Crvena Zvezda je bila prvak Evrope tako sto je osvojila KUP Šampiona.
    Kk. Partizan je bio prvak Evrope tako sto je osvojio KUP Šampiona. Naslednik Kupa Šampiona u fudbalu je liga šampiona i to je takmičenje pod Eufa i jedno i drugo.
    Partizan je osvojio KUP Šampiona pod Fiba. Fiba je 2000 prodala prava Ulebu i nastala je Evro liga koja nije pod Fiba. Evro Liga nema veze sa Kupom Šampiona i Partizan nije osvojio Evro Ligu. Partizan je bio PRVAK EVROPE ali nije osvojio EL. Zvezdino ime je na peharu Lige Šampiona zato sto je to isto takmičenje kao KUP Šampiona. Partizanovo ime nije na peharu Evro Lige zato sto ona nije naslednik Kupa Šampiona. Jednostavna stvar!
    (laza, 6. jun 2020 15:35)

    # Link komentara

  17. Dusko prica o slabosti prema novcu???
    (Chox, 6. jun 2020 15:01)

    # Link komentara

  18. One night in may, Dule nije pokrao milione kao vas doktor, nije bio sa Slobom, nije menjao stranke svake godine i priklanjao se vlastima.
    (B, 6. jun 2020 14:52)

    # Link komentara

  19. Samo kad je vasa legenda dr mr olicenje dobrote i pravednosti...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sendvicar, 6. jun 2020 14:16)

    Nije dr mr, nego doktor masinstva - doktorirao je na izuzetno zahtevnom fakultetu Beogradskog univerziteta - jednom od retkih fakulteta istog koji je priznat svuda u svetu od Amerike do Nemacke - i gde doktora nauka u jednoj deceniji mozes da nabrojis na prste jedne ruke.

    Dok Dulo nije uspeo ni trogodisnju srednju da zavrsi.
    (One night in May, 6. jun 2020 14:41)

    # Link komentara

  20. Niste osvojili EL jer tada EL nije postojala. FIBA LŠ. Tu vas zovu 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pravnik, 6. jun 2020 12:04)

    Pogledaj na sajtu Evrolige ko je bio šampion 1992. godine! Zašto bi Evroliga svrtstavala Partizan u redove osvajača ako ne priznaju taj uspeh?? Drugo, kup šampiona je prestao da postoji '91-ve, a novi format pod nazivom Evroliga je počeo '92. godine i Partizan je prvi osvajač u tom novom formatu.
    Nego, ne brukaj se ubuduće, ispadaš pglu.
    (Aleksandar, 6. jun 2020 14:40)

    # Link komentara

  21. Koliki budžet? Ti kao grobar sve znaš. Budžet medju tri najmanja u EL. A papiri kažu da ste dobili više od Zvezde. Što tvoji nikada nisu izašli sa finansijskom analizom kako u fudbalu tako i košarci. Vodeći klubovi EL imaju budžet oko 30 miliona. CSKA, Fener, Efes imaju čarter letove. Posle utakmice pravac kući.
    (pravnik, 06. jun 2020 13:47)

    Pa dobro, nije bas da je transparetno sve kod vas. Recimo oni krediti sto su otpisani od propale domace banke ( a mogli su biti naplaceni, to je bio argument za otpis), pa onda dug koji se smanji za tri miliona ako vratis jedan i to prema privatnoj banci. Ko vam je to omogucio?! Pa isti onaj sto je doveo dr. Terzu u Zvezdu. Jeste, KKP ima za 200k veci budzet od vas za ovu godinu, i za ovo ostalo si u pravu. Izgleda da si zavrsio drzavni fakultet. Mozda ti je dr. Vuleta nesto predavao :) .
    (CZV 1945 Tirana, 6. jun 2020 14:24)

    # Link komentara

  22. Niste osvojili EL jer tada EL nije postojala. FIBA LŠ. Tu vas zovu 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pravnik, 6. jun 2020 12:04).

    Jesmo, i to pobedom nad Joventutom u Istanbulu, a vi niste osvojili LS jer je osnovana 1992. godine, jedan od prvih osvajaca LS pod tim imenom je Marsej koji je bio sampion 1993. godine.
    (Will Mosley, 06. jun 2020 12:32)

    Jumko neznalico. ULEB EL je osnovana 2000 - te. A ko je napisao da je Zvezda u fudbalu osvojila LŠ. Osvojila KEŠ a sledeće sezone 91/92 napravljen pilot projekat LŠ od dve grupe. Zvezda u Sofiji izgubila odlučujući meč za finale a u grupi bila ispred Anderlehta i PAO
    (pravnik, 6. jun 2020 14:17)

    # Link komentara

  23. A vidi sto dulo prica protiv basketa 3x3 gde su nasi SRBI najbolji na planeti vec koliko godina, tesko zlo, nije ni cudo sto ga porede sa milom djukanovicem.
    (Nikola Goranovic VeGe, 06. jun 2020 09:03)

    Samo kad je vasa legenda dr mr olicenje dobrote i pravednosti...
    (Sendvicar, 6. jun 2020 14:16)

    # Link komentara

  24. Mirno panteri kad izgovarate ime Generala. Taj vam je ugasio klub i naterao da navijate za ILR/FMP/zvezdu
    (Salaso, 06. jun 2020 12:54)

    I opet ce.
    (Will Mosley, 6. jun 2020 14:03)

    # Link komentara

  25. Covek sa upitnim iq, sinonim za komplekse nekoga proziva ?!
    (isprani mozgovi, 06. jun 2020 13:11)

    Da, to je ono sto ti radis.
    (Will Mosley, 6. jun 2020 14:01)

    # Link komentara

  26. (isprani mozgovi, 6. jun 2020 13:11)

    Uh sto bi ja voleo da mi je taj tvoj ispran mozak bar tri dana. Da se odmorim ko covek, DA SALJEM KOMENTARE PO CEO DAN.
    Ali ne vredi, imam posla preko glave.
    (Dejan Vasic Bg, 6. jun 2020 13:58)

    # Link komentara

  27. Ma kakvi i Cipiripi kup i Rumunska liga su nikad jači, a evroliga o Zvezda nikad losiji.Pogledajte sta ne Radonjator uradio od samozvanog maga, degazirao ga u nikad jacu Rumunsku ligu i sad odatle moze da prati evroligasa.Znate i pad je let!
    (Radikal Republika Srpska, 06. jun 2020 13:45)

    Jel tebi cudno to sto Radonja nece da se vrati u Srbiju, mozda to ima veze sa tim sto Trinki ostaje u Partizanu. Ali tu je Obradovic sto dodje na isto.
    (Will Mosley, 6. jun 2020 13:55)

    # Link komentara

  28. Ahaahaaha odes na upppr. Ahaahaah jeste odem na apr i vidin da se zvezda ona iz 2011 sad zove kk ilr i da je predsednik tog kluba covek koji je bio oredsednik zvezde tih godina apr
    (muamua, 06. jun 2020 10:46)

    Teško da ti znaš da udješ na APR i da umeš da protumačiš kada vidim šta si napisao
    (pravnik, 6. jun 2020 13:49)

    # Link komentara

  29. Eto, to je srz problema. Najveci domet sa tolikim budzetom F8. A F4 se od pre 10 godina se ne vazi. Kako vas drmaju kompleksi, solite neku pamet sa 14 mesta EL. Kakvi ste vi luzeri.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (CZV 1945 Tirana, 6. jun 2020 12:45)

    Koliki budžet? Ti kao grobar sve znaš. Budžet medju tri najmanja u EL. A papiri kažu da ste dobili više od Zvezde. Što tvoji nikada nisu izašli sa finansijskom analizom kako u fudbalu tako i košarci. Vodeći klubovi EL imaju budžet oko 30 miliona. CSKA, Fener, Efes imaju čarter letove. Posle utakmice pravac kući.
    (pravnik, 6. jun 2020 13:47)

    # Link komentara

  30. Ma kakvi i Cipiripi kup i Rumunska liga su nikad jači, a evroliga o Zvezda nikad losiji.Pogledajte sta ne Radonjator uradio od samozvanog maga, degazirao ga u nikad jacu Rumunsku ligu i sad odatle moze da prati evroligasa.Znate i pad je let!
    (Radikal Republika Srpska, 6. jun 2020 13:45)

    # Link komentara

  31. Naravno, kada nema argumente onda krene da vredja.
    Ja te lepo pitam zasto si svesno dao podatke za KKCZB , a ne za KKCZ ?!
    A, ti odmah kreces sa vredajem. Ok, to si ti
    (isprani mozgovi, 06. jun 2020 12:57)

    Ne vredja te nego iznosi cinjenicu a to je da pises nebuloze.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Will Mosley, 6. jun 2020 13:16)

    Dete , zar sam ti se bas pos*ao toliko u zivot, da samo ides i repliciras ?!
    Prestani da se blamiras vise, vidis da ti se ljudi ovde smeju ?!
    (isprani mozgovi, 6. jun 2020 13:38)

    # Link komentara

  32. -fiba će malo teško da preuzme evroligu ...
    -sto se tice evrolige zaista tu nema pravila o ulasku timova ...kako ce uci tim iz Bugarske,Makedonije,Slovacke ,Finske ,Moldavije,Irske .....nema plana razvoja košarke u zemljama slabe kosarkaske tradicije ....sve se vrti oko love ....i Abba ligasa će odbaciti iz evrolige trebaju im bogati gradovi kao velika trzista .....tipa Pariz i London .....cak i ne zanima ih sto nema tradicije kosarkaske u Londonu
    (ivkovic zoran, 6. jun 2020 13:36)

    # Link komentara

  33. Ove besmislene rasprave su stvarno užasne!!!!! KKP je nedvosmisleno u kosarci napravio rezultate koji su za postovanje,izbacio veliki broj izuzetnih igraca i trenera i napravio temelje koji i dan danas drzi i klub i navijace... i to niko ne moze ni da anulira niti da negira!!?
    KKCZ to u poslednjih 30 god. nema ni blizu takve rezultate,a posebno je interesantna i kontraverzan period kulta licnosti N.Čovica... Zvezda tolike godine ima sve: prilican budzet,gomilu igraca,trenere,ogromnu logistiku i materijalnu i politicku..A REZULTATA
    N E M A.... nece ga ni biti, jer DR Exel to svojom ideologijom ne moze da napravi!!!
    Tu je sve extra igraci a tima i hemije nema,takodje konekcije sa publikom!!?
    Pa Vas gazda legenda bije Dzajica.a navijacima porucuje da prave svoj klub,novinarima preti a elita se bije u prvom redu!!!! Za rezultate je potrebno mnogo vise od moći NČ i njegove zaledjine..Igrajte EL... a nas ostavite na miru,mi cemo u bilo kom takmicenju dobijati vise pozitivne energije i uzivanja,volecemo kosarku i KKP bez obzira na sve!!!
    Inace zivim za dan kada cemo napustiti ABA ligu i igrati normalnu jaku srpsku ligu!!!
    (Miodrag, 6. jun 2020 13:29)

    # Link komentara

  34. Naravno, kada nema argumente onda krene da vredja. 
    Ja te lepo pitam zasto si svesno dao podatke za KKCZB , a ne za KKCZ ?! 
    A, ti odmah kreces sa vredajem. Ok, to si ti
    (isprani mozgovi, 06. jun 2020 12:57)

    Ne vredja te nego iznosi cinjenicu a to je da pises nebuloze.
    (Will Mosley, 6. jun 2020 13:16)

    # Link komentara

  35. Partiyan, nema veze???
    (Dirty, 6. jun 2020 13:15)

    # Link komentara

  36. (isprani mozgovi, 06. jun 2020 10:55)

    Ovaj ide redom i upucuje replike. Sine, jel si to iskompleksiran ili da?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Will Mosley, 6. jun 2020 12:53)

    Covek sa upitnim iq, sinonim za komplekse nekoga proziva ?!
    (isprani mozgovi, 6. jun 2020 13:11)

    # Link komentara

  37. Pa vi dan pocinjete sa 91! Umesto dobro jutro. Tokio vam je laka noc. Negde izmedju je tudjman, vujosevic, mirko marjanovic, tole karadzic.
    (Bob, 06. jun 2020 10:38)

    Umesto dobro jutro panteri pominju Bari, a umesto laku noc pominju Tokio, toliko o njihovom "od proslosti se ne zivi, gleda se sadasnjost". Cist apsurd i paradoks.
    (Will Mosley, 6. jun 2020 13:06)

    # Link komentara

  38. Dečko više vredi Zvezdin ulazak u 8 nego vaša četiri F4 gde ste bili pislednji i osim vas niko živi ne zna

    Pravnik neki


    Eto, to je srz problema. Najveci domet sa tolikim budzetom F8. A F4 se od pre 10 godina se ne vazi. Kako vas drmaju kompleksi, solite neku pamet sa 14 mesta EL. Kakvi ste vi luzeri.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (CZV 1945 Tirana, 6. jun 2020 12:45)
    Ne vredi brate objašnjavati nekom ko ostavlja komentare na kakvima mu i bilmezi zavide.
    (ACM, 6. jun 2020 13:05)

    # Link komentara

  39. 2011 sam isao na UPPR i Zvezda je bila u Zelezniku. Ali sam isao na UPPR I 2015 i nasao je na staroj adresi na Kališu gde je i danas. Zavrsili postupak stecaja vratili se kuci i cepamo dalje. Sta je tu tajna i sta je sporno. A da ne svidja vam se sto smo na staroj adresi! Žao mi je...
    (Mile iz Lajkovca, 06. jun 2020 10:38)

    Nije moguce da si TI licno isao u UPPR jer nisi preduzece, vec fizicko lice, mozda si isao na sajt APR-a.
    (Will Mosley, 6. jun 2020 13:04)

    # Link komentara

  40. Ahaahaaha odes na upppr. Ahaahaah jeste odem na apr i vidin da se zvezda ona iz 2011 sad zove kk ilr i da je predsednik tog kluba covek koji je bio oredsednik zvezde tih godina apr
    (muamua, 06. jun 2020 10:46)

    To i boli zvezdase, zato ovako horski ostavljaju komentare.
    (Will Mosley, 6. jun 2020 13:01)

    # Link komentara

  41. Bogami, ni ti nisi imun na lovu. Rekao bih jos i na umetnike sumnjivog porekla. Drži se ti kikirikija.
    (Zoran, 6. jun 2020 13:00)

    # Link komentara

  42. Reče čovek koji je 5 puta tužio svoj klub i udarao mu BAT i prodavao mu "časove ljubavi" jer kako jednom reče i ljubav košta ...
    (Šta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014. ??!, 06. jun 2020 10:50)

    Treba da budes srecan sto Alimpije, Tomic i Gavrilovic jos nisu tuzili tvoju Zvezdu zbog naplate casova ljubavi. A da ne zaboravim Sakotu i Gista. Kad se obelodani koliko njima dugujete ode Obradovic ali i price o povratku Simona, Gudure, Jovica, Dangubica, Nedovica, Voltersa i ostalih takozvanih kosarkasa.
    Nego, reci ti nama kad stize Teodosic? Sve ostalo ostalo sto si naveo je nevazno.
    (Will Mosley, 6. jun 2020 13:00)

    # Link komentara

  43. Ovaj što piše o ispadanju Partizana iz prve lige neka napiše koje godine je to bilo ili neka prekine sa pisanjem dezinformacija.Kada je Partizasn igrao Evroligu nije bila lošija nego danas,mislim da je bila bolja jer više je bilo najboljih evropskih igrača u njoj nego sada(Dijamantidis,Spanulis,Navaro,Jasekivičius i dr.) a i Amerikanci nisu bili lošiji nego sada.Tačno je da je bilo više lošijih ekipa ali tada su igrala 24 tima,ali ući među osam najboljih nije bilo lakše nego sada.
    Što se tiče odnosa pobeda i poraza kada je Partizan u pitanju on je takav jer za razliku od Zvezde koja oformi tim u julu Partizan je formirao tim na samom početku Evrolige tako da je uglavnom imao loš start.One sezone kada je igrao fajnal for Roberts i Mekkejleb mislim da i nisu igrali prvo kolo ili su došlikoji dan pre njega.Tako je Partizan izgubio od Ritasa skoro 30 poena razlike ali je u revanšu pobedio ubedljivije.
    (rajko, 6. jun 2020 12:59)

    # Link komentara

  44. (isprani mozgovi, 6. jun 2020 10:55) # Link komentara

    S obziron na tvoj nick nema smisla polemisati sa tobom. Ja ne znam ko vam je isprao mozak ali kada covek procita tvoje budalastine samo se treba kloniti takvih likova.
    (Karaburac, 6. jun 2020 11:28)

    Naravno, kada nema argumente onda krene da vredja.
    Ja te lepo pitam zasto si svesno dao podatke za KKCZB , a ne za KKCZ ?!
    A, ti odmah kreces sa vredajem. Ok, to si ti
    (isprani mozgovi, 6. jun 2020 12:57)

    # Link komentara

  45. Mirno panteri kad izgovarate ime Generala. Taj vam je ugasio klub i naterao da navijate za ILR/FMP/zvezdu
    (Salaso, 6. jun 2020 12:54)

    # Link komentara

  46. (isprani mozgovi, 06. jun 2020 10:55)

    Ovaj ide redom i upucuje replike. Sine, jel si to iskompleksiran ili da?
    (Will Mosley, 6. jun 2020 12:53)

    # Link komentara

  47. Pa gde si bre matori boricu, vidi, isto ovo vazi i za tebe. Nije ironija. Vase vreme je tek pocelo.
    (CZV 1945 Tirana, 6. jun 2020 12:42)







    :)))))
    pusti ti mene, nego - što nacrni onako grdno svog sopstvenog kolegu?!

    (da mi žena, tu i tamo, ne baci pogled na komentare - dobio bi instrukcije koga da pitaš to da li sam mator:D)
    (mladići borovi, devojke jele, 6. jun 2020 12:52)

    # Link komentara

  48. Dobro je , vidim da vam Dulo i dalje drži strah , pa dobro to je opravdano vi fmpovci ili moderni novozvezdaši znate gde vam je mesto
    (alfagrobar2, 06. jun 2020 11:11)

    Znaju oni to dobro ali se tese kuckanjem komentara, to im dodje kao svojevrsni lek za dusu jer su svesni da ih ceka jos jedna sezona u kojoj ce osvojiti jedno veliko nista, s tim sto ih korona vise nece spasavati, u smislu da vise nece biti prekida sezone.
    (Will Mosley, 6. jun 2020 12:52)

    # Link komentara

  49. (kakvi stubovi,takvo i srBstvo!, 06. jun 2020 12:34)

    Moram da te zamolim da ne pricas tako sa matorim boricem, ipak je to covek u godinama, slabo srce, prostata...itd. Imaj obzira, ubi ga jednolicna ishrana sa sendvicima.
    (CZV 1945 Tirana, 6. jun 2020 12:50)

    # Link komentara

  50. Moram reci da je svih prethodnih godina ojadio mezimicu cak i uspeo da je ugasi posto zvezda zvanicno ne postoji mislim na kosarkaski klub tako da joj je izbrisana i istorija.Meni dosta ti si svoje uradio politicki si sklonjen posto si unistio najveceg rivala.
    (zoran, 6. jun 2020 12:49)

    # Link komentara

  51. hop cup evrokup
    (kalcokera i trokorak bili, 06. jun 2020 11:30)

    Bolje osvojiti Evrokup, ili barem igrati finale, nego biti dvanaesti u Evroligi.
    (Will Mosley, 6. jun 2020 12:49)

    # Link komentara

  52. mile, za razliku od teče karaburca, kod xxx činjenice ne pominji ni u najmanjoj meri, nije humano - upljuvaće se menjajući sve i moguće i nemoguće identitete, a ništa, osim jedno isto o sebi samom, neće reći!!!
    (mladići borovi, devojke jele, 6. jun 2020 12:48)

    # Link komentara

  53. @pravnik ma vredniji je vas top 8 nego nase osvajanje! Vidi se da si klasicni streber koji nije bas previse inteligentan!
    (kolee, 06. jun 2020 11:31)


    Ne da nije inteligentan nego, nije ni bio rodjen te godine kad se Partizan popeo na krov Evrope, cak je jedne godine osvojio i trece mesto, izgubio u polufinalu, ako se ne varam to je bilo 1994. godine.
    (Will Mosley, 6. jun 2020 12:48)

    # Link komentara

  54. Dečko više vredi Zvezdin ulazak u 8 nego vaša četiri F4 gde ste bili pislednji i osim vas niko živi ne zna 

    Pravnik neki


    Eto, to je srz problema. Najveci domet sa tolikim budzetom F8. A F4 se od pre 10 godina se ne vazi. Kako vas drmaju kompleksi, solite neku pamet sa 14 mesta EL. Kakvi ste vi luzeri.
    (CZV 1945 Tirana, 6. jun 2020 12:45)

    # Link komentara

  55. Javio se najveci kompleks na ovoj planeti ! 
    (Nikola Goranovic VeGe, 06. jun 2020 09:00) 

    Ono kad zvezdas prica o kompleksima, i to napise na vest o bivsem treneru Partizana, koji apsurd.
    (Will Mosley, 6. jun 2020 12:45)

    # Link komentara

  56. Samo jedna stvar je gora - slepi sektasi kk partizai koji imaju isprane mozgove i vise veruju ostoji i dulou nego svojim ocima! 
    I to potvrduju iz minuta u minut...
    (Rankan, 06. jun 2020 11:49)

    A ti bolje da poverujes profesoru maternjeg jezika jer si nepismen. Sta znaci "Dulou"? Dok sam bio ucenik, uvek imao sam dobre ocene iz srpskog jezika, ali nikad nisam cuo za tu rec.
    (Will Mosley, 6. jun 2020 12:44)

    # Link komentara

  57. ))))) 
    ono kada je očekivano i to što bistri tiranac nije prepoznao svog vjesnikovog svedoka, i to što vjesnikov svedok i kod ironije u pokušaju - samo projektuje njihove zajedničke komplekse.

    nije lepo, znam, ali moram još jednom: 
    :)))))
    (mladići borovi, devojke jele, 06. jun 2020 10:53

    Pa gde si bre matori boricu, vidi, isto ovo vazi i za tebe. Nije ironija. Vase vreme je tek pocelo.
    (CZV 1945 Tirana, 6. jun 2020 12:42)

    # Link komentara

  58. Osvojio je, na primer, Kup Radivoja Koraca. Onaj evropski, medjunarodni, pandam Kupu UEFA u fudbalu. To je jednak broj medjunarodnih trofeja broju koji su svi klubovi za koje navijas (Zvezda, FMP, ILR i ko ce ih sve pobrojati) zajedno osvojili u istoriji. 

    Objavote mi komentar, nikoga ne vredjam niti psujem.
    (Maradona i Roberto Duran, 06. jun 2020 11:54)

    I Radnicki Basket odnosno Refleks. Fora je u tome da nece da objave komentar kad se napise istina, kao ti sada, a objave razne nebuloze poput toga da je Partizan osnovan u Zagrebu, a to pisu zvezdasi ciji klub sponzorise pazi sad- IDEA, kakav paradoks i apsurd istovremeno.
    (Will Mosley, 6. jun 2020 12:41)

    # Link komentara

  59. (mladići borovi, devojke jele, 6. jun 2020 12:18)

    Jeste neodbranjivo ali moras to bolje da branis inace nema sendvica.
    (Vesna, 6. jun 2020 12:37)

    # Link komentara

  60. Čovek objasnio . Teško da ćete da ponovite ovu sezonu, a Zvezda teško da će da bude ponovo kao ove sezone. Znači nek vam je Bog upomoć.
    (Miki, 06. jun 2020 12:05)

    A otkud ti znas da Partizan nece ponoviti proslu sezonu? Ima sve predispozicije i uslove da to ucini, cak i nadmasi proslosezonski uspeh jer ima celu okosnicu tima na okupu, i trener ostaje sto je jako bitno, ne menja trenere na svaka 4 meseca kao neki koje su trenirali Toma, Gavra, Topic, Sakota u jako kratkom periodu.
    (Will Mosley, 6. jun 2020 12:36)

    # Link komentara

  61. to što ne znaš kada su i u kojoj državi nabrojani košarkaši igrali za kk partizaи uspešno si kompenzirao time što si u pravu za nabrojane klubove - tačno je da oni imaju jednu titulu više od zvezde... svi ukupno!


    kad posetiš zemlju porekla, priupitaj tamošnje navijače šta je za njih bio derbi - ne samo da neće pomenuti kk partizaи, nego ćeš saznati i tužnu istinu da je njihov klub na privremenom radu u beogradu i tu bio tek četvrti po rangu, posle zvezde, okk beograda i radničkog...
    (mladići borovi, devojke jele, 06. jun 2020 12:03:))))))Mnogo si sladak sa tom obrnutom psihologijom ali nazalost nju mozes da prodas samo armiji tvojih krezubih poklonika.Za nekog malo inteligentnijeg probaj malo ozbiljnije da obrazlozis uticaj svog kluba za koji je u medjuvremenu upitno da li je zaista i pravi naslednik KK Crvena Zvezda posle nemilih dogadjaja koje bi najradije zaboravio.Ne krivim te zbog toga jer to su bile godine intenzivne patnje tebe i armije “pravih srba” koji su za razliku od mene i manjine laznih srba eto drznuo da ne navija za olicenje vaskolike i prave Srbije.U to ime ostani mi zdravo i okani se tih klinackih fora tipa Partizai i sl. jer ne prilice ozbiljnom razgovoru inteligentnih osoba.Cmok.
    (kakvi stubovi,takvo i srBstvo!, 6. jun 2020 12:34)

    # Link komentara

  62. mile, lepo je to što se ne libiš inkluzivnog rada sa teča karaburcem, samo mali profesionalni savet - kod osoba sa posebnim potrebama ne preterivati sa činjenicama, postaju razdražljive...
    (mladići borovi, devojke jele, 06. jun 2020 12:18)

    Pa ti nesto cesto postajes razdrazljiv, narocito kad je vest o Vujosevicu ili Partizanu.
    (Will Mosley, 6. jun 2020 12:33)

    # Link komentara

  63. Niste osvojili EL jer tada EL nije postojala. FIBA LŠ. Tu vas zovu 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pravnik, 6. jun 2020 12:04).

    Jesmo, i to pobedom nad Joventutom u Istanbulu, a vi niste osvojili LS jer je osnovana 1992. godine, jedan od prvih osvajaca LS pod tim imenom je Marsej koji je bio sampion 1993. godine.
    (Will Mosley, 6. jun 2020 12:32)

    # Link komentara

  64. mile, lepo je to što se ne libiš inkluzivnog rada sa teča karaburcem, samo mali profesionalni savet - kod osoba sa posebnim potrebama ne preterivati sa činjenicama, postaju razdražljive...
    (mladići borovi, devojke jele, 6. jun 2020 12:18) # Link komentara

    Ako si se razdrazio ne uzimaj tablete, prosetaj.
    (Karaburac, 6. jun 2020 12:30)

    # Link komentara

  65. Mozda i nece.
    (Will Mosley, 6. jun 2020 12:28)

    # Link komentara

  66. Car! Najveći partizanov.
    (laik, 6. jun 2020 12:28)

    # Link komentara

  67. NSBGD-Nije dobro pisati takvim stvarima, a ne poznavati materiju. Cibona ima tri razlicita evro trofeja. Dva KES, dva KPK i jedan KRK ( kao Lokomotiva). Uvek se iznenadim kada grobari, kao najbolji poznavaoci kosarke u vasioni, ne znaju proste stvari.
    (Bocko, 6. jun 2020 12:27)

    # Link komentara

  68. Niste osvojili EL jer tada EL nije postojala. FIBA LŠ. Tu vas zovu
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pravnik, 6. jun 2020 12:04).ФИБА Лига шампиона је професионално такмичење кошаркашких клубова у Европи. Такмичење организује ФИБА Европа, а основано је 21. марта 2016. године. Прва сезона 2016/17.
    (xxx, 6. jun 2020 12:25)

    # Link komentara

  69. mile, lepo je to što se ne libiš inkluzivnog rada sa teča karaburcem, samo mali profesionalni savet - kod osoba sa posebnim potrebama ne preterivati sa činjenicama, postaju razdražljive...
    (mladići borovi, devojke jele, 6. jun 2020 12:18)

    # Link komentara

  70. O gospodine Dule pa vi dadoste razuman komentar.Bravo.Nema veze sto ste posvadjali navijace Zvezde I Partizana zauvek,(a koliko pratim I Partizanove medju sobom).Nema veze sto su navijaci Zvezde poceli da mrze Partizan a koji su onomad bodrili I radovali se svakoj njihovoj pobedi jer su voleli pre svega kosarku.Sada vidim drug Ostoja krece Vasim stopama.Kao sto sami rekoste"svakom zlu dodje kraj",izgleda da se vase zlo nastavlja I nastavlja.Da bi pojasnio,recite mi kada ste poslednji put navijali za Zvezdu u nekoj utakmici?Slobodno priupitajte obrnuto starije Zvezdine navijace.Sada vam je Covic kriv.Ne drugari,sami ste.
    (ValterNBG, 06. jun 2020 11:32)
    Apsolutno se slazem sa ovim delom da su se Zvezdini navijaci radovali Partizanovim pobedama u Evropi, jer ja spadam medju njima. Moj cale(grobar) i ja (zvezdas), nismo propustali utakmice Partizana. Pamtim skoro svaku tekmu sezone kad je Partizan igrao f4.
    (sramota, 6. jun 2020 12:16)

    # Link komentara

  71. Kk. Partizan je u privatnoj kuci na Senjaku. Iz Humske je isteran prosle godine.
    (laza, 6. jun 2020 12:09)

    # Link komentara

  72. Najtuznije u svemu ovome je sto neki ljudi i dalje veruju da KK Crvena Zvezda nije ugasen...Veruju iako ne postoji zakon o privatizaciji u sportu da je jedan klub samo tako presao iz drzavnog u privatni... Mnogo tuzno ljudi moji
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko, 6. jun 2020 11:13)

    Tuzno je kada ne znas, a imas mogucnosti da naučiš. Verovatno nemaš ni kapaciteta, a ni zelje da se objektivno informises ali to je ipak tvoja licna stvar. E, to je tuzno
    (isprani mozgovi, 06. jun 2020 11:25)

    Bitno je da si ti nama objektivno informisan !!!
    (crni, 6. jun 2020 12:07)

    # Link komentara

  73. Čovek objasnio . Teško da ćete da ponovite ovu sezonu, a Zvezda teško da će da bude ponovo kao ove sezone. Znači nek vam je Bog upomoć.
    (Miki, 6. jun 2020 12:05)

    # Link komentara

  74. @pravnik ma vredniji je vas top 8 nego nase osvajanje! Vidi se da si klasicni streber koji nije bas previse inteligentan!
    (kolee, 06. jun 2020 11:31)

    Niste osvojili EL jer tada EL nije postojala. FIBA LŠ. Tu vas zovu
    (pravnik, 6. jun 2020 12:04)

    # Link komentara

  75. Jao izvini molim te,te komunisticke godine iz vase istorije ne pamtim.Pamtim samo one nezaboravne godine uz gromade poput Kiće,Praje,Saleta Djordjevica,Divca i nezaboravne derbije sa istinskim velikanima poput Cibone i Jugoplastike.Zao mi je,boranija se ne racuna.
    (kakvi stubovi,takvo i srBstvo!, 6. jun 2020 11:01)



    :)))))
    to što ne znaš kada su i u kojoj državi nabrojani košarkaši igrali za kk partizaи uspešno si kompenzirao time što si u pravu za nabrojane klubove - tačno je da oni imaju jednu titulu više od zvezde... svi ukupno!


    kad posetiš zemlju porekla, priupitaj tamošnje navijače šta je za njih bio derbi - ne samo da neće pomenuti kk partizaи, nego ćeš saznati i tužnu istinu da je njihov klub na privremenom radu u beogradu i tu bio tek četvrti po rangu, posle zvezde, okk beograda i radničkog...
    (mladići borovi, devojke jele, 6. jun 2020 12:03)

    # Link komentara

  76. Auuuu... I šta onda uopšte polemisati sa jednom ovakvom osobom?
    Svaka dalja diskusija je suvišna...
    (društvance iz predgrađa, 06. jun 2020 11:38)

    Zadojeni grobaru, pa ti pojma nemaš. Znači više vrede dve grupne faze tadašnje EL od ligaškog dela današnjeg formata. Ajde samo pogledaj ko je tada igrao i sastave timova budžete. Kao kada bi ja sada uporedjiva Zvezdino osvajanje KEŠ, ili dva polufinala, ili finale Kupa Uefa sa današnjom LŠ i LE,. Nemerljivo
    (pravnik, 6. jun 2020 12:02)

    # Link komentara

  77. Dao si staru adresu Kk. Partizan vise niste u Humskoj!
    Isto tako si dao staru adresu Kk.Crvena zvezda u Železniku mi smo ponovo na Kališu od 2015 godine.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mile, 6. jun 2020 10:56) # Link komentara

    Ponovo? Sad smo se razumeli.
    (Karaburac, 6. jun 2020 11:54)

    # Link komentara

  78. @Rapidograf

    Osvojio je, na primer, Kup Radivoja Koraca. Onaj evropski, medjunarodni, pandam Kupu UEFA u fudbalu. To je jednak broj medjunarodnih trofeja broju koji su svi klubovi za koje navijas (Zvezda, FMP, ILR i ko ce ih sve pobrojati) zajedno osvojili u istoriji.

    Objavote mi komentar, nikoga ne vredjam niti psujem.
    (Maradona i Roberto Duran, 6. jun 2020 11:54)

    # Link komentara

  79. Ništa gore od Zvezdinih košarkaških navijača. Nisu propustili nijednu priliku da to potvrde...
    (Randy Marsh, 06. jun 2020 09:05)

    Samo jedna stvar je gora - slepi sektasi kk partizai koji imaju isprane mozgove i vise veruju ostoji i dulou nego svojim ocima!
    I to potvrduju iz minuta u minut...
    (Rankan, 6. jun 2020 11:49)

    # Link komentara

  80. @Karaburac... Dao si staru adresu Kk. Partizan vise niste u Humskoj!
    Isto tako si dao staru adresu Kk.Crvena zvezda u Železniku mi smo ponovo na Kališu od 2015 godine.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mile, 6. jun 2020 10:56) # Link komentara

    Ma da, dao ti covek sve pogresno. Vi ste Kalemegdanu a mi smo na marsu.
    (Sada znas, 6. jun 2020 11:49)

    # Link komentara

  81. Pokušaj da se uplakanima malko ublaži bol i plač. Zar nije izjavio kako ljubav košta? A ovamo kritikuje druge za pare. Izgleda da je opet u romingu.
    (Smeh, 6. jun 2020 11:48)

    # Link komentara

  82. Javio se najveci kompleks na ovoj planeti !
    (Nikola Goranovic VeGe, 06. jun 2020 09:00)

    Posle Tegija :)
    (ika, 6. jun 2020 11:41)

    # Link komentara

  83. Dečko više vredi Zvezdin ulazak u 8 nego vaša četiri F4 gde ste bili pislednji i osim vas niko živi ne zna koji timovi su bili u F4 a sa ne gugla. Ni ti sada da te pita čovek ne bi znao. Tadašnji format takmičenja gde su igrali Lotomatika, Rytas, PAOK, Huventud, Zelena Gora, Šarloa, Olimpija, gde nikad niste prošli grupu sa više pobeda od poraza, gde nije bilo igrača iz NBA, gde je najveći budžet timova bio do 10 miliiona. Prošli ste dalje i sa 3 pibede. I za ulazak u 8 trebalo vam pet sezona a Zvezdi tri. Zvezda je drugi put izvisila za osam sa skorom 15/15 jer je imala lošiji medjusobni skor za Darušafakom. Sadašnji formar je NBA za onaj kada ste vi igrali. Efes i Fener tada nisu predstavljali ništa
    (pravnik, 06. jun 2020 10:49)

    Auuuu... I šta onda uopšte polemisati sa jednom ovakvom osobom?
    Svaka dalja diskusija je suvišna...
    (društvance iz predgrađa, 6. jun 2020 11:38)

    # Link komentara

  84. A vi u Rumuniji kako te...
    (mich, 6. jun 2020 11:36)

    # Link komentara

  85. Ma dobro to, nego kako napreduje vracanje rumunske kosarke na mesto koje joj pripada u svetu kosarke?
    Nekada je YU slala igrace po kazni na Balkanske sportske igre i drali su redom te koje on sada vraca na mesto koje im navodno pripada!
    (Miskec, 6. jun 2020 11:34)

    # Link komentara

  86. Na kraju je istakao za čelnike Evrolige da su oduvek iskazivali slabost prema novcu

    Kao i Dule kada je tuzio kk partizan.
    (Hehe, 06. jun 2020 08:48)


    ruku dajem da si jedan od onih koji se nije smirio dok nije dobio svojih 100€.
    (Avaks zeleni, 6. jun 2020 11:34)

    # Link komentara

  87. O gospodine Dule pa vi dadoste razuman komentar.Bravo.Nema veze sto ste posvadjali navijace Zvezde I Partizana zauvek,(a koliko pratim I Partizanove medju sobom).Nema veze sto su navijaci Zvezde poceli da mrze Partizan a koji su onomad bodrili I radovali se svakoj njihovoj pobedi jer su voleli pre svega kosarku.Sada vidim drug Ostoja krece Vasim stopama.Kao sto sami rekoste"svakom zlu dodje kraj",izgleda da se vase zlo nastavlja I nastavlja.Da bi pojasnio,recite mi kada ste poslednji put navijali za Zvezdu u nekoj utakmici?Slobodno priupitajte obrnuto starije Zvezdine navijace.Sada vam je Covic kriv.Ne drugari,sami ste.
    (ValterNBG, 6. jun 2020 11:32)

    # Link komentara

  88. @pravnik ma vredniji je vas top 8 nego nase osvajanje! Vidi se da si klasicni streber koji nije bas previse inteligentan!
    (kolee, 6. jun 2020 11:31)

    # Link komentara

  89. hop cup evrokup
    (kalcokera i trokorak bili, 6. jun 2020 11:30)

    # Link komentara

  90. Zasto si trazio podatke za KK Crvena Zvezda Beograd, a ne za KK Crvena Zvezda ???
    Lep pokusaj licemerne obmane , ali to si ti.
    KKCZB je funkcionisala za vreme UPPR-a, a nakon zavrsetka istog, sve osvojeno se "pripisuje" KKCZ koja nastavlja sa funkcionisanjem. Dugove je vracala KKCZB u imi KKCZ i sada je to cisto.
    Zlonamerno iskrivljivanje cinjenica govori o tvojoj neobavestenosti , ali i o kompleksima u vezi sa istom.
    Pokusaj spina ali jako los
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (isprani mozgovi, 6. jun 2020 10:55) # Link komentara

    S obziron na tvoj nick nema smisla polemisati sa tobom. Ja ne znam ko vam je isprao mozak ali kada covek procita tvoje budalastine samo se treba kloniti takvih likova.
    (Karaburac, 6. jun 2020 11:28)

    # Link komentara

  91. Nemam nista protiv duleta Ali nekako je sam kriv gdje je zavrsio I zasto ga ljudi ne cene I ne postuju .od izjava da je srbija najvise kriva za rat , pa do mutnih radnji oko dovodjenja I prodaje igraca dok je bio u partizanu,niko ne zna za kolicinu novca koja je prosla Kroz partizan ni Dan danas se to ne zna ( jedino sto znamo da je ubedljivo najmanji od svim drugih klubova tj.takozvano igranje za stipendije I iz ljubavi )pa njegovih izjava da zvezda treba da se ugasi a to su i pokusali da urade . Kao trener nigdje nije imao uspeha osim u partizanu a u takvim uslovima bi I vlada jovanovic imao toliko titula ili bilo koji drugi trener.da ne spominjem mutne radnje sa navijacima I da su Im igraci morali davati pare. Ima toga zaista puno Ali znam da ovo nece promeniti misljenje ni partizanovaca ni zvezdasa istina Je da su I jedni i drugi drzavni klubovi za drzavnim parama I da bez toga nebi prezivili ni jedan Dan I za kraj ovo je samo sport
    (istoricar, 6. jun 2020 11:28)

    # Link komentara

  92. @Sneška
    Gde se i kada Dule Vujošević dokazao na međunarodnom planu?
    Jedina gospodska crta kod dotičnog je ljubav prema umetninama i knjigama, u ostalim segmentima je klasična, neotesana...
    (Rapidograf, 6. jun 2020 11:25)

    # Link komentara

  93. Najtuznije u svemu ovome je sto neki ljudi i dalje veruju da KK Crvena Zvezda nije ugasen...Veruju iako ne postoji zakon o privatizaciji u sportu da je jedan klub samo tako presao iz drzavnog u privatni... Mnogo tuzno ljudi moji
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko, 6. jun 2020 11:13)

    Tuzno je kada ne znas, a imas mogucnosti da naučiš. Verovatno nemaš ni kapaciteta, a ni zelje da se objektivno informises ali to je ipak tvoja licna stvar. E, to je tuzno
    (isprani mozgovi, 6. jun 2020 11:25)

    # Link komentara

  94. Najtuznije u svemu ovome je sto neki ljudi i dalje veruju da KK Crvena Zvezda nije ugasen...Veruju iako ne postoji zakon o privatizaciji u sportu da je jedan klub samo tako presao iz drzavnog u privatni... Mnogo tuzno ljudi moji
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko, 6. jun 2020 11:13)

    Tuzno je kada ne znas, a imas mogucnosti da naučiš. Verovatno nemaš ni kapaciteta, a ni zelje da se objektivno informises ali to je ipak tvoja licna stvar. E, to je tuzno
    (isprani mozgovi, 6. jun 2020 11:25)

    # Link komentara

  95. @marko
    Jeste,u pravu si, tuzno je to. Tuzna su prepucavanja oko toga da li jeste ili nije, vi nas ubedjujete da jeste, mi vas da nije i tako u krug. Umesto da se bavis zvezdom bavi se partizanom i razmisli odakle skoro 10mil budzet ove sezone ako je drzavni klub, da nije od sponzora mzda? :)
    (srb, 6. jun 2020 11:21)

    # Link komentara

  96. Najtuznije u svemu ovome je sto neki ljudi i dalje veruju da KK Crvena Zvezda nije ugasen...Veruju iako ne postoji zakon o privatizaciji u sportu da je jedan klub samo tako presao iz drzavnog u privatni... Mnogo tuzno ljudi moji
    (marko, 6. jun 2020 11:13)

    # Link komentara

  97. Dobro je , vidim da vam Dulo i dalje drži strah , pa dobro to je opravdano vi fmpovci ili moderni novozvezdaši znate gde vam je mesto
    (alfagrobar2, 6. jun 2020 11:11)

    # Link komentara

  98. Obožavam da slušam ovog čoveka. Veliki trener i znalac. Internacionalno dokazan.
    (Sneška, 6. jun 2020 11:03)

    # Link komentara

  99. cipiripi - nije, ali kup pobednika kupova - jeste!

    doduše, ima opravdanja što to ne pamtite - bile su to godine ponovnog adaptiranja kk partizaи na prvu posle povratka iz druge lige...
    (mladići borovi, devojke jele, 06. jun 2020 10:43)Jao izvini molim te,te komunisticke godine iz vase istorije ne pamtim.Pamtim samo one nezaboravne godine uz gromade poput Kiće,Praje,Saleta Djordjevica,Divca i nezaboravne derbije sa istinskim velikanima poput Cibone i Jugoplastike.Zao mi je,boranija se ne racuna.
    (kakvi stubovi,takvo i srBstvo!, 6. jun 2020 11:01)

    # Link komentara

  100. Drakula
    (ide mile sa glogovim kocem u ruci, 6. jun 2020 10:56)

    # Link komentara

  101. @Karaburac... Dao si staru adresu Kk. Partizan vise niste u Humskoj!
    Isto tako si dao staru adresu Kk.Crvena zvezda u Železniku mi smo ponovo na Kališu od 2015 godine.
    (Mile, 6. jun 2020 10:56)

    # Link komentara

  102. (Karaburac, 06. jun 2020 10:42)

    Zasto si trazio podatke za KK Crvena Zvezda Beograd, a ne za KK Crvena Zvezda ???
    Lep pokusaj licemerne obmane , ali to si ti.
    KKCZB je funkcionisala za vreme UPPR-a, a nakon zavrsetka istog, sve osvojeno se "pripisuje" KKCZ koja nastavlja sa funkcionisanjem. Dugove je vracala KKCZB u imi KKCZ i sada je to cisto.
    Zlonamerno iskrivljivanje cinjenica govori o tvojoj neobavestenosti , ali i o kompleksima u vezi sa istom.
    Pokusaj spina ali jako los
    (isprani mozgovi, 6. jun 2020 10:55)

    # Link komentara

  103. zgleda da je sa kulenom, nije vise sa salamom. Vidi se ta ostrina u komentaru. Sledece godine u ovo vreme, vidim te na nekoj funkciji. Samo nastavi tako.
    (CZV 1945 Tirana, 6. jun 2020 10:19)



    :)))))
    ono kada je očekivano i to što bistri tiranac nije prepoznao svog vjesnikovog svedoka, i to što vjesnikov svedok i kod ironije u pokušaju - samo projektuje njihove zajedničke komplekse.

    nije lepo, znam, ali moram još jednom:
    :)))))
    (mladići borovi, devojke jele, 6. jun 2020 10:53)

    # Link komentara

  104. Izgleda da je sa kulenom, nije vise sa salamom. Vidi se ta ostrina u komentaru. Sledece godine u ovo vreme, vidim te na nekoj funkciji. Samo nastavi tako.
    (CZV 1945 Tirana, 6. jun 2020 10:19)



    :)))))
    ono kada je očekivano i to što bistri tiranac nije prepoznao svog vjesnikovog svedoka, i to što vjesnikov svedok i kod ironije u pokušaju - samo projektuje njihove zajedničke komplekse.

    nije lepo, znam, ali moram još jednom:
    :)))))
    (mladići borovi, devojke jele, 6. jun 2020 10:52)

    # Link komentara

  105. Mr. Bojangles, 06. jun 2020 09:59)

    Druze navijac si KK partizan pa te pitam gde covek moze da ode da vidi prostorije tvog kluba ???
    Otidji na Kalemegdan i naci ces prostorije Zvezde a gde su vase ???
    Daj nam adresu ...
    (Slobodan, 06. jun 2020 10:23)

    Humska 1, 11000 Beograd
    (Mr. Bojangles, 6. jun 2020 10:51)

    # Link komentara

  106. "Na kraju je istakao za čelnike Evrolige da su oduvek iskazivali slabost prema novcu. "

    Reče čovek koji je 5 puta tužio svoj klub i udarao mu BAT i prodavao mu "časove ljubavi" jer kako jednom reče i ljubav košta ...
    (Šta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014. ??!, 6. jun 2020 10:50)

    # Link komentara

  107. Pa to se od vas i očekivalo. Da predstavite jedan kup pobednika kupova kao veći od Evrolige. A istina je da je i samo tih 4 učešća na f4 Evrolige veće od tog kupa, a kamoli titula '92.
    Problem u ovoj priči je što nikako da shvatite činjenicu da koliko god svoj klub predstavljate kao velikana ovog sporta, samo izgledate smešnije i smešnije.
    U fudbalu je razlika u vašu korist, to ne sporim. Ali je opet mnogo manja razlika u odnosu na košarku. Partizan je igrao finale KEŠ-a u fudbalu, vi u košarci niste primirisali čak ni f4, a puvate se da ste veći ili u najmanju ruku na istoj visini kao Partizan. Jeste, al kad bi se zezali...
    (društvance iz predgrađa, 06. jun 2020 10:26)

    Dečko više vredi Zvezdin ulazak u 8 nego vaša četiri F4 gde ste bili pislednji i osim vas niko živi ne zna koji timovi su bili u F4 a sa ne gugla. Ni ti sada da te pita čovek ne bi znao. Tadašnji format takmičenja gde su igrali Lotomatika, Rytas, PAOK, Huventud, Zelena Gora, Šarloa, Olimpija, gde nikad niste prošli grupu sa više pobeda od poraza, gde nije bilo igrača iz NBA, gde je najveći budžet timova bio do 10 miliiona. Prošli ste dalje i sa 3 pibede. I za ulazak u 8 trebalo vam pet sezona a Zvezdi tri. Zvezda je drugi put izvisila za osam sa skorom 15/15 jer je imala lošiji medjusobni skor za Darušafakom. Sadašnji formar je NBA za onaj kada ste vi igrali. Efes i Fener tada nisu predstavljali ništa
    (pravnik, 6. jun 2020 10:49)

    # Link komentara

  108. E deco...pravicemo mi tog Vujosevica a i Radonjica od blata...jednog krstenog domaceg igraca oba kluba nisu "izbacili" a bilo je materijala. Muka mi je da ih gledam
    (Apokalipso, 6. jun 2020 10:47)

    # Link komentara

  109. Ahaahaaha odes na upppr. Ahaahaah jeste odem na apr i vidin da se zvezda ona iz 2011 sad zove kk ilr i da je predsednik tog kluba covek koji je bio oredsednik zvezde tih godina apr
    (muamua, 6. jun 2020 10:46)

    # Link komentara

  110. Osvoji li Zvezda nekad taj “cipiripi” kup u košarci,ili neki drugi a da nije domaci?Bar neki?Nista onda.
    (kakvi stubovi,takvo i srBstvo!, 6. jun 2020 09:51)





    :)))))
    cipiripi - nije, ali kup pobednika kupova - jeste!

    doduše, ima opravdanja što to ne pamtite - bile su to godine ponovnog adaptiranja kk partizaи na prvu posle povratka iz druge lige...
    (mladići borovi, devojke jele, 6. jun 2020 10:43)

    # Link komentara

  111. Druze navijac si KK partizan pa te pitam gde covek moze da ode da vidi prostorije tvog kluba ???
    Otidji na Kalemegdan i naci ces prostorije Zvezde a gde su vase ???
    Daj nam adresu ...
    (Slobodan, 6. jun 2020 10:23) # Link komentara

    KK Partizan NIS. Humska 1, 11000 Beograd, Srbija. Tel: +381 11 3690 395. Tel: +381 11 3691 545. Fax: +381 11 3690 664. Email: kkpartizan@kkpartizan.rs ...


    KK Crvena Zvezda Beograd
    Naziv firme: KK Crvena Zvezda Beograd
    Zvaničan pun naziv firme: Košarkaški klub Crvena zvezda Telekom
    Kategorija: Sportska društva
    Opis firme:
    KOŠARKAŠKI KLUB CRVENA ZVEZDA BEOGRAD

    PIB: 101032648
    Matični broj: 07078048
    Adresa: Stjepana Supanca 15a, 11000 Beograd
    Grad: Beograd
    Poštanski broj: 11000
    Telefon (01112345xx): 0113284780
    Telefon 2 (0211234xx): 0112570199
    Fax: 0112570101
    Tagovi: KK Crvena zvezda, Zvezda
    WEB sajt: [link]
    (Karaburac, 6. jun 2020 10:42)

    # Link komentara

  112. @Karaburac... 2011 sam isao na UPPR i Zvezda je bila u Zelezniku. Ali sam isao na UPPR I 2015 i nasao je na staroj adresi na Kališu gde je i danas. Zavrsili postupak stecaja vratili se kuci i cepamo dalje. Sta je tu tajna i sta je sporno. A da ne svidja vam se sto smo na staroj adresi! Žao mi je...
    (Mile iz Lajkovca, 6. jun 2020 10:38)

    # Link komentara

  113. #Grobarsko prevtanje cinjenica nema kraja. Prica o velikanu u sportu ne prolazi. Gleda se sadasnjost.

    Pa vi dan pocinjete sa 91! Umesto dobro jutro. Tokio vam je laka noc. Negde izmedju je tudjman, vujosevic, mirko marjanovic, tole karadzic.
    (Bob, 6. jun 2020 10:38)

    # Link komentara

  114. Ako je po Dulovoj logici onda Cibona i Split (Jugoplastika) kao uspešniji u Kupu šampiona imaju veće pravo na Evroligu
    (sa x, 06. jun 2020 09:02)

    Partizan je bio uspešniji u zadnjih 10-15 godina, Split i Cibona su daleko iza još odavno, obrni okreni ali Partizan i Zvezda su trenutno Alfa i Omega sto se ExYu košarke tiče.
    (JPR24, 6. jun 2020 10:38)

    # Link komentara

  115. A ako partizan osvoji ovaj slab osiromaseni evrokup, taj evrokup nikad nece biti jaci.
    (bones, 06. jun 2020 08:49)
    Ako ga osvoji bice mu to 5 osvojeni evropski trofej i bice klub koji je osvojio 3 razlicita evropska trofeja. Verovatno jedini na ovim prostorima a verovatno i sire.
    (NSBGD, 6. jun 2020 10:37)

    # Link komentara

  116. A ako partizan osvoji ovaj slab osiromaseni evrokup, taj evrokup nikad nece biti jaci.
    (bones, 06. jun 2020 08:49)

    slusaj druze,svaki trofej je podjednako vazan,sad neki malo vise dobija na znacaju.Imamo ovaj od Evrolige,fali nam taj od cipiripi kupa .pozziic
    (SILA, 6. jun 2020 10:37)

    # Link komentara

  117. Unesrecena deca, unistena detinjstva... tesko je kapiram.
    (Nemanja, 6. jun 2020 10:27)
    Sta mislis, zasto svi pisu komentare pune mrznje, kao sto je i ovaj tvoj? Upravo zbog ovog crnogorca, koji je une mrznju u zdravo rivalstvo, koje smo nekada imali. Njegov najveci uspeh si upravo ti, i takvi kao ti, zadojeni mrznjom. Lik sa kosarkom ima veze kao ja sa fizikom. Videlo se to u svim klubovima, osim u tvom, jer mu je tad drzava omogucila sve, pa i upotrebu sile, gasenje klubova, itd...
    (Tvoj brat Erdogan, 6. jun 2020 10:36)

    # Link komentara

  118. Samo što narod zna da je sve to laž i privid i da je sve to moguće samo u vašem delu Srbije.
    (Mr. Bojangles, 6. jun 2020 09:59)





    :)))))
    bar smo, i sam to konstatuješ - u srbiji, za razliku od vas koji ste u nekom samo vama vjesnikovim svedocima poznatom univerzumu...
    (mladići borovi, devojke jele, 6. jun 2020 10:35)

    # Link komentara

  119. Možda prate košarku 40 god ali pamćenje imaju kao kokoška...

    Grof od Kluža ne tako davno Vam je servirao pomije "EvroKup se NE ISPLATI" ... gutali ste to tad jel tako?

    Oholost koja je tako brzo i tako dobro došla na naplatu.
    (nemi posmatrač, 6. jun 2020 10:33)

    # Link komentara

  120. Evo ih egipćani da leče traume detinjstva.
    (Gurbeti CZ, 6. jun 2020 10:32)

    # Link komentara

  121. "Isuse kak je pametan"
    (Delije Dorcol, 6. jun 2020 10:29)

    # Link komentara

  122. Covek da sasvim korekten intervju, ali komsije obasipaju salve uvreda i negativnih komenatara, cemu to ?
    (toto ko tunjo, 06. jun 2020 09:27)


    Evo, apsolutno se slazem sa tobom, mozda po prvi put :)
    Skroz korektan i odmeren intevju. Naravno, sto je normalno "iz ugla" Partizana.
    Problem je u "minulom radu", odnosno sve ono sto je bilo u proslosti, sarkasticnih izjava, moze se reci i zluradih (parafraziram "da nije interes srpske kosarke da se KK CZ spase ispadanja iz ABA lige"). Sličnih izjava je bilo i sa ove strane , pa su mu razumlive i vase reakcije.
    Ali sto se konkretno tiče ovog intevjua, apsolutno korektno
    (isprani mozgovi, 6. jun 2020 10:29)

    # Link komentara

  123. Unesrecena deca, unistena detinjstva... tesko je kapiram.
    (Nemanja, 6. jun 2020 10:27)

    # Link komentara

  124. Kup pobednika kupova 1974. U to doba Partizan još ni domaću titulu nije imao.
    (dex, 06. jun 2020 09:57)

    Pa to se od vas i očekivalo. Da predstavite jedan kup pobednika kupova kao veći od Evrolige. A istina je da je i samo tih 4 učešća na f4 Evrolige veće od tog kupa, a kamoli titula '92.
    Problem u ovoj priči je što nikako da shvatite činjenicu da koliko god svoj klub predstavljate kao velikana ovog sporta, samo izgledate smešnije i smešnije.
    U fudbalu je razlika u vašu korist, to ne sporim. Ali je opet mnogo manja razlika u odnosu na košarku. Partizan je igrao finale KEŠ-a u fudbalu, vi u košarci niste primirisali čak ni f4, a puvate se da ste veći ili u najmanju ruku na istoj visini kao Partizan. Jeste, al kad bi se zezali...
    (društvance iz predgrađa, 6. jun 2020 10:26)

    # Link komentara

  125. Ode narod na kalis vidi terene, grb, ode kuci na komp udje na UPPR i vidi adresu Kk. Crvena zvezda Mali kalemegdan br2. Pozdrav navijacima Zvezde Evroligaša.
    (Mile iz Lajkovca, 06. jun 2020 09:42)

    Ha ha ha udje na UPPR. Pazi kada si nas ubedio.
    Ne pominji UPPR panteru ako mislis da branis neodbranjivo.
    (Sada znas, 6. jun 2020 10:24)

    # Link komentara

  126. (Mr. Bojangles, 06. jun 2020 09:59)

    Druze navijac si KK partizan pa te pitam gde covek moze da ode da vidi prostorije tvog kluba ???
    Otidji na Kalemegdan i naci ces prostorije Zvezde a gde su vase ???
    Daj nam adresu ...
    (Slobodan, 6. jun 2020 10:23)

    # Link komentara

  127. Od 50.komentara ima 40.fmpovih, a Dule Dule bolje da ih nisi ugasio, navukao si im traume i komplekse neizlecive za zivota.
    (polusvet, 6. jun 2020 10:23)

    # Link komentara

  128. @Mr. Bojangles... Ajde ti Ostoja kreni, zakasnices na utakmicu...
    (Mile iz Lajkovca, 6. jun 2020 10:21)

    # Link komentara

  129. Ovo je onaj sto ga je Radonja oterao u Transilvaniju.
    (Kurlebalo, 06. jun 2020 09:27)
    Hahah, čuj ovog pantera, poredi jednog Vujoševića sa nekim Radonjatorom, panteru, šta je sa glavom? hahahha
    (Salaso, 06. jun 2020 09:48)

    Sveti Dule je definitivno grobarima isprao mozak. Njegova zloba je unistila generaciju navijaca partizana. Sada ce oni da pisu da nam je nabio komplekse, a koliko vidim sam sebi i ostalim grobarima je nametnuo jedino mrznju.
    Terajte dalje svoje price o nepravdama, panterima, institucijama.....
    Taj isti Radonja je trener i radnik na terenu, ima rezultate ali nikada ni jedna losa rec.
    (molina, 6. jun 2020 10:21)

    # Link komentara

  130. Nas general, hvala mu za sve.
    (Av titule, 6. jun 2020 10:20)

    # Link komentara

  131. Jel se dogovoriše Kimi i Dule ko je koliko para uzimao od KK Partizana, koliko za džeparac, koliko za izbavljanje drugara iz zatovra! I posle se pitate kako ste dospeli ovde gde ste, posle vam Nolan Smit kriv!
    (cukce, 6. jun 2020 10:20)

    # Link komentara

  132. Samo što narod zna da je sve to laž i privid i da je sve to moguće samo u vašem delu Srbije. Na kraju, zar se ne živi bolje otkako se panteri i njihove legende pitaju za sve?
    (Mr. Bojangles, 06. jun 2020 09:59)

    Izgleda da je sa kulenom, nije vise sa salamom. Vidi se ta ostrina u komentaru. Sledece godine u ovo vreme, vidim te na nekoj funkciji. Samo nastavi tako.
    (CZV 1945 Tirana, 6. jun 2020 10:19)

    # Link komentara

  133. A u glavi samo Crvena zvezda ...
    (Šta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014. ??!, 6. jun 2020 10:16)

    # Link komentara

  134. Evo ga fanatik bez anganzmana pocinje ponovo da laje i kruzi oko Kk. C. Z. kao nekad kad je proglasavao pobednika na pocetku sezone i vrsio pritiske od samog starta a onda zavrsavao prvi na kraju sezone, jer to je jedino pravedno a onda ponovo smisljao iznova nove price.....
    (Bolesnik, 6. jun 2020 09:54) # Link komentara

    S obzirom na tvoj nick nista ti ne zameram. Ako ikad budes bolje ti se javi.
    (Sah-mat, 6. jun 2020 10:15)

    # Link komentara

  135. Partizan je pisao istoriju najboljih rezultata eurolige., da da 4 puta u bliskoj prošlosti. Jedan krilati i jedno izgubljeno finale uz pregršt top 8.
    Ko drugi može time da se diči u regionu!?
    (Nisam gledao., 6. jun 2020 10:15)

    # Link komentara

  136. Grobarsko prevtanje cinjenica nema kraja. Prica o velikanu u sportu ne prolazi. Gleda se sadasnjost. Sto grobarska logika ne pominje Jugoplastiku, sto ne kazu da bi Zvezda u fudbalu kao bivsi evropski prvak, trebalo da ima stalno ucesce Ligi sampiona.
    Zato cekajte da osvojite nesto sto vam daje prolaz u EL, a te price, mi smo zasluzili, mi smo samoproglasena institucija, ostavite za vreme kada budete osvojili Abu kroz play off .
    (molina, 6. jun 2020 10:12)

    # Link komentara

  137. Covek da sasvim korekten intervju, ali komsije obasipaju salve uvreda i negativnih komenatara, cemu to ? 
    (toto ko tunjo, 06. jun 2020 09:27) 

    Pa to i vi radite na zvezdinim vestima. Sto kukas?
    (!!yorker, 06. jun 2020 09:48)

    potpuno netacno, na vest da Katai prelazi u Zvezdu 40 komentara, od toga par koji mozda napisali Grobari. Vi ste optereceni sa KK Partizanom, zato i visite na nasim vestima.
    (CZV 1945 Tirana, 6. jun 2020 10:11)

    # Link komentara

  138. Naravno da ce Partizan ici za najboljim ekipama, evo ide i dan danas i moljaka Djordija da ga primi u elitu ...
    I u FIBI ima taj cipiripi kup !
    Cipiripi rasirio svoje grane da prihvati svoje partizane !
    (Slobodan, 6. jun 2020 10:08)

    # Link komentara

  139. dulooo
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Liberty, 6. jun 2020 09:35)

    Salo, Dalo, Dzilo...dnevna doza prosecnog pantera.
    (Djalma, 6. jun 2020 10:07)

    # Link komentara

  140. Dulo je ove sezone osvojio trece mesto u Evropi u kategoriji trener sa najvecom telesnom tezinom.Prvi je bio Dzikic a drugi Trinkijeri.I vi navijaci Zvezde podcenjujete tu Partizanovu trenersku skolu...
    (Nemanja, 6. jun 2020 10:06)

    # Link komentara

  141. Ako je po Dulovoj logici onda Cibona i Split (Jugoplastika) kao uspešniji u Kupu šampiona imaju veće pravo na Evroligu
    (sa x, 06. jun 2020 09:02)

    Nisu nikad osvojili Evroligu, ne znam zasto bi imali pravo na nju?
    (Baki, 06. jun 2020 09:50)

    Jesi ti to dobro proverio?
    (76er, 6. jun 2020 10:04)

    # Link komentara

  142. 90% komentara iz predgrađa... Dovoljno govori koliko pamte Duleta i šta im je uradio.
    Tako će isto pamtiti i Trinkija.
    (Usput, 6. jun 2020 10:03)

    # Link komentara

  143. Vujošević je potpuno u pravu kada komentariše FIBA i 3x3. Bez obzira što su Srbi u vrhu, to je ipak rekreativna aktivnost gde je uspeh proporcionalan samo stepenu ložane u nekoj zemlji. Kod nas se ljudi najviše lože pa zato i imaju naši rezultate. Ali pogledajte samo ostale ekipe, ko su, odakle dolaze i kako izgledaju. Kakve Olimpijske igre, vaterpolo koji hoće da izbace je pravi i ozbiljan sport u odnosu na basket 3x3.
    (City Slicker, 6. jun 2020 10:03)

    # Link komentara

  144. Napisati komentar da Zvezda nema identitet i da nije prava Zvezda je veoma inventivan i unikatan komentar. To je kao kada bi ja svaki dan pisao da ste zagorci. Samo nema potrebe za tim jer je to istina i to svi znaju. Prihvatio narod i nema potrebe ponavljati. Vi vec 8 godina ponavljate svaki dan da smo panter ali ne vredi... Ode narod na kalis vidi terene, grb, ode kuci na komp udje na UPPR i vidi adresu Kk. Crvena zvezda Mali kalemegdan br2. Pozdrav navijacima Zvezde Evroligaša.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mile iz Lajkovca, 6. jun 2020 09:42) # Link komentara

    Pa sta se ono desilo avgusta 2011? Jesi li tada isao na APR ili tz. UPPR.
    Pobrkao si pojmove, sta si ti gledao ne znam ali zvezdu nisi video sigurno nego novi klub crvena zvezda Beograd koji je nastao na rusevinama fmpa.
    (Karaburac, 6. jun 2020 10:03)

    # Link komentara

  145. Dule je ove godine osvojio trofej za najboljeg trenera evrope u kategoriji onih koji su po profesiji generali u penziji.
    (Nemanja, 6. jun 2020 10:03)

    # Link komentara

  146. Ode narod na kalis vidi terene, grb, ode kuci na komp udje na UPPR i vidi adresu Kk. Crvena zvezda Mali kalemegdan br2. Pozdrav navijacima Zvezde Evroligaša.
    (Mile iz Lajkovca, 06. jun 2020 09:42)

    Samo što narod zna da je sve to laž i privid i da je sve to moguće samo u vašem delu Srbije. Na kraju, zar se ne živi bolje otkako se panteri i njihove legende pitaju za sve?
    (Mr. Bojangles, 6. jun 2020 09:59)

    # Link komentara

  147. @kakvi stubovi...

    Kup pobednika kupova 1974. U to doba Partizan još ni domaću titulu nije imao.
    (dex, 6. jun 2020 09:57)

    # Link komentara

  148. Evo ga fanatik bez anganzmana pocinje ponovo da laje i kruzi oko Kk. C. Z. kao nekad kad je proglasavao pobednika na pocetku sezone i vrsio pritiske od samog starta a onda zavrsavao prvi na kraju sezone, jer to je jedino pravedno a onda ponovo smisljao iznova nove price.....
    (Bolesnik, 6. jun 2020 09:54)

    # Link komentara

  149. Najtrofejniji trener laznih titula
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (!!!, 6. jun 2020 09:28) # Link komenta

    Hajde me podseti koja vam je titula ukradena?
    (Sasa, 6. jun 2020 09:54)

    # Link komentara

  150. (drvobradi, 06. jun 2020 09:15)
    Мислим да они то већ сада раде, само морају полако. Немају пара да одмах убаце, већ 5-6 клубова да привуку. Следеће године још који и тако су конкурент еуро купу. Тада се и нови спонзори појављују. Е онда следе преговори са ЕЛ.
    (гиле, 6. jun 2020 09:51)

    # Link komentara

  151. Osvoji li Zvezda nekad taj “cipiripi” kup u košarci,ili neki drugi a da nije domaci?Bar neki?Nista onda.
    (kakvi stubovi,takvo i srBstvo!, 6. jun 2020 09:51)

    # Link komentara

  152. Ako je po Dulovoj logici onda Cibona i Split (Jugoplastika) kao uspešniji u Kupu šampiona imaju veće pravo na Evroligu
    (sa x, 06. jun 2020 09:02)

    Nisu nikad osvojili Evroligu, ne znam zasto bi imali pravo na nju?
    (Baki, 6. jun 2020 09:50)

    # Link komentara

  153. Kletva Nolana Smita i dalje traje.
    (Yoks, 06. jun 2020 08:53)Kleli smo mi vas majstore 3 decenije u fulu,pa red je da neku godinicu i vas krene.
    (kakvi stubovi,takvo i srBstvo!, 6. jun 2020 09:49)

    # Link komentara

  154. Ovo je onaj sto ga je Radonja oterao u Transilvaniju.
    (Kurlebalo, 06. jun 2020 09:27)
    Hahah, čuj ovog pantera, poredi jednog Vujoševića sa nekim Radonjatorom, panteru, šta je sa glavom? hahahha
    (Salaso, 6. jun 2020 09:48)

    # Link komentara

  155. Ovi ne mogu jedan dan da izdrže a da ne pomenu zvezdu.. Sta ti je komplex niže vrednosti
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 6. jun 2020 09:23) # Link komentara

    Perica je ispricao vic.
    (Karaburac, 6. jun 2020 09:48)

    # Link komentara

  156. Covek da sasvim korekten intervju, ali komsije obasipaju salve uvreda i negativnih komenatara, cemu to ?
    (toto ko tunjo, 06. jun 2020 09:27)

    Pa to i vi radite na zvezdinim vestima. Sto kukas?
    (!!yorker, 6. jun 2020 09:48)

    # Link komentara

  157. A vidi sto dulo prica protiv basketa 3x3 gde su nasi SRBI najbolji na planeti vec koliko godina, tesko zlo, nije ni cudo sto ga porede sa milom djukanovicem.
    (Nikola Goranovic VeGe, 06. jun 2020 09:03)Ti si vise za Acu Srbina?Pa znam nego ajde...
    (kakvi stubovi,takvo i srBstvo!, 6. jun 2020 09:47)

    # Link komentara

  158. Ovi ne mogu jedan dan da izdrže a da ne pomenu zvezdu.. Sta ti je komplex niže vrednosti
    (petarczv, 06. jun 2020 09:23)Od koga?Od Zvezde?u košarci?Daj saberi se pobogu.
    (kakvi stubovi,takvo i srBstvo!, 6. jun 2020 09:45)

    # Link komentara

  159. @Panter pudlica... Napisati komentar da Zvezda nema identitet i da nije prava Zvezda je veoma inventivan i unikatan komentar. To je kao kada bi ja svaki dan pisao da ste zagorci. Samo nema potrebe za tim jer je to istina i to svi znaju. Prihvatio narod i nema potrebe ponavljati. Vi vec 8 godina ponavljate svaki dan da smo panter ali ne vredi... Ode narod na kalis vidi terene, grb, ode kuci na komp udje na UPPR i vidi adresu Kk. Crvena zvezda Mali kalemegdan br2. Pozdrav navijacima Zvezde Evroligaša.
    (Mile iz Lajkovca, 6. jun 2020 09:42)

    # Link komentara

  160. Slazem se da ce mezimica biti jaca. Kad si na drzavnoj sisi ne moras se cimati za budzet i dovodis i dajes sakom i kapom. Ali ne mislim da ce EK biti slabiji. Ekipe koje su ga napustile su smesne tipa Dacka, Ritas, Tofas, Galata ali ostaju Virtus, Unikaha i Loko koja ce opet imati 20m budzet nicim izazvana.
    (zvekete, 6. jun 2020 09:41)

    # Link komentara

  161. Ovi ne mogu jedan dan da izdrže a da ne pomenu zvezdu.. Sta ti je komplex niže vrednosti
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 6. jun 2020 09:23) # Link komentara

    petre, koliko si komentara poslao? Jel to zbog kompleksa vise vrednosti?
    Ne blamiraj se perice.
    (Sah-mat, 6. jun 2020 09:40)

    # Link komentara

  162. Javio se najveci kompleks na ovoj planeti !
    (Nikola Goranovic VeGe, 6. jun 2020 09:00)

    A ti vec poslao osam komentara o njemu. E mucenice.
    (Duka, 6. jun 2020 09:36)

    # Link komentara

  163. dulooo
    (Liberty, 6. jun 2020 09:35)

    # Link komentara

  164. @tramvaj zona....
    Druze spominjes tvoju zvezdu kao da je u pitanju barsa, a tvoji limenkari iz zeleznika nikada nista nisu osvojili, niti ce. Ratumem tvoje frustracije ali priznanje bolesti je prvi korak ka izlecenja. Partizan je jedna od institucija evropske kosarke sa osvojenim kupom sampiona, i 3 Kupa Radivoja Koraca, a vi osvojili ste sta?
    (vlado, 6. jun 2020 09:35)

    # Link komentara

  165. Javio se najveci kompleks na ovoj planeti !
    (Nikola Goranovic VeGe, 6. jun 2020 09:00)

    ahahahahah sjajno panteru. Potrefio si ga ka prstom u d...
    (Sah-mat, 6. jun 2020 09:31)

    # Link komentara

  166. @nikola goranovic vege
    Najveci kompleksas si ti jer se ne skidas sa partizanovih vesti, a general Dule ti je nabio opasne komplekse
    (vlado, 6. jun 2020 09:31)

    # Link komentara

  167. Znaci da ce zvezda biti slabija a partizan jaci, sve sto on kaze sve suprotno.
    (!!yorker, 6. jun 2020 09:29)

    # Link komentara

  168. Najtrofejniji trener laznih titula
    (!!!, 6. jun 2020 09:28)

    # Link komentara

  169. Ovo je onaj sto ga je Radonja oterao u Transilvaniju.
    (Kurlebalo, 6. jun 2020 09:27)

    # Link komentara

  170. Covek da sasvim korekten intervju, ali komsije obasipaju salve uvreda i negativnih komenatara, cemu to ?
    (toto ko tunjo, 6. jun 2020 09:27)

    # Link komentara

  171. Ne može čovek bez Zvezde pa to ti je, ušlo u krv i gotovo ...
    (Šta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014. ??!, 6. jun 2020 09:26)

    # Link komentara

  172. (panter pudlica, 06. jun 2020 09:06)

    Koliko očajan treba da budeš pa da sebi kao grobaru daš ovakvo ime.
    (Au, 6. jun 2020 09:23)

    # Link komentara

  173. Ovi ne mogu jedan dan da izdrže a da ne pomenu zvezdu.. Sta ti je komplex niže vrednosti
    (petarczv, 6. jun 2020 09:23)

    # Link komentara

  174. Smeta ti basket 3x3 u kojem Srbija dominira i koji je postao olimpijska disciplina...Posle izjava o ratu u Bosni i ne cudi takav stav dukljanskog vojnika.
    Dobro je sto je stiglo i do takve glave da tvoj parazit od kluba moze nesto da potrazi samo kroz slabija takmicenja kao sto je EC i da protiv Zvezde evroligasa nema cemu da se nada jer klubovi koji su evropska elita druga su dimenzija za tvoj cipiripi klubic...Sto se tice buducnosti kosarke jedino sto mozes da ocekujes je da se uskoro u jednom takmicenju nadju takve velicine kao sto su tvoj Kluz i PartizanIgokea pa da prsti na sve strane...
    (Dejan CZ, 6. jun 2020 09:23)

    # Link komentara

  175. Ovaj voli Partizan do poslednje pare.
    (uvekljubazan, 6. jun 2020 09:22)

    # Link komentara

  176. Hej Cipiripi hej Cipiripi
    (matori, 6. jun 2020 09:21)

    # Link komentara

  177. Ništa gore od Zvezdinih košarkaških navijača. Nisu propustili nijednu priliku da to potvrde...
    (Randy Marsh, 06. jun 2020 09:05)

    Jel te nerviramo? Mukice
    (matori, 6. jun 2020 09:21)

    # Link komentara

  178. (Tramvaj zona prava mera, 06. jun 2020 08:51)

    Zato što FIBA je svesna ko je Partizan u košarci, a ko su ostali. Za Partizan će uvek biti mesta, za ostale ne bih rekao. Možda se vi pitate poslednjih 5-6 godina (od toga 3 administrativnim ili COVID putem), ali košarka postoji odavno.
    (Vojvoda Momčilo, 6. jun 2020 09:18)

    # Link komentara

  179. Pozdrav za Lektora vaseg sajta. Ponovo radi vrhunski posao i ispravlja minimalne greske koje je novinar u zanosu napravio. Jos malo pa cemo shvatiti sta je hteo da napise
    (Lektor, 6. jun 2020 09:16)

    # Link komentara

  180. FIBA je verovatno najnesposobnija krovna organizacija od svih sportova. I tako je već 20g, ne vidim da će nešto da se menja u narednih 10.
    Njihov plan ne treba da bude da pariraju EL, već da naprave konkurenciju Eurokupu, takmičenje u kome se mnogo više zarađuje nego u EC. Vremenom će Djordiju ostati samo 11 klubova sa A licencom u totalno nezanimljivom takmičenju.
    (drvobradi, 6. jun 2020 09:15)

    # Link komentara

  181. Panteri mrzite li ga i zasto ga mrzite?
    (Djalma, 6. jun 2020 09:10)

    # Link komentara

  182. Već mi postaje žao mučenja kk partizan.
    Ovo kao zvezdaš kažem.
    Neće ljudi videti Evroligu još 10 godina...
    (JeRemija, 06. jun 2020 08:47)

    Već ove bi je videli, da vas nije spasila korona. Tako da će se ova zvati Corona Euroliga.
    Meni je ipak više žao vas, pogotovo vas navijača, koji moraju da navijaju za privatni klub dr iz predgrađa jer nemaju drugi... izgubili ste brate identitet načisto.
    (panter pudlica, 6. jun 2020 09:06)

    # Link komentara

  183. Ništa gore od Zvezdinih košarkaških navijača. Nisu propustili nijednu priliku da to potvrde...
    (Randy Marsh, 6. jun 2020 09:05)

    # Link komentara

  184. A vidi sto dulo prica protiv basketa 3x3 gde su nasi SRBI najbolji na planeti vec koliko godina, tesko zlo, nije ni cudo sto ga porede sa milom djukanovicem.
    (Nikola Goranovic VeGe, 6. jun 2020 09:03)

    # Link komentara

  185. zvezda jaca,pa otkud to...
    (nesa, 6. jun 2020 09:02)

    # Link komentara

  186. Ako je po Dulovoj logici onda Cibona i Split (Jugoplastika) kao uspešniji u Kupu šampiona imaju veće pravo na Evroligu
    (sa x, 6. jun 2020 09:02)

    # Link komentara

  187. Javio se najveci kompleks na ovoj planeti !
    (Nikola Goranovic VeGe, 6. jun 2020 09:00)

    # Link komentara

  188. A vi mislite da Djordji ne zna za vas genijalni plan da se pridruzite Ligi Sampiona?
    (nema sta, 6. jun 2020 08:54)

    # Link komentara

  189. Kletva Nolana Smita i dalje traje.
    (Yoks, 6. jun 2020 08:53)

    # Link komentara

  190. "Onog trenutka kada FIBA vrati Evroligu, što bih ja voleo, Partizan će sa svim ostalim velikanima da ide tamo", obrazložio je legendarni trener crno-belih."


    Tipično razmišljanje preletača kod nas. Zašto bi tada Fiba zvala Partizan a ne recimo klubove koji sada već igraju EL a ima ih 18? Ok ako FIBA napravi takmičenje za 30-40 klubova, ali ako zamislimo da FIBA EL bude imala 24-30 klubova, jako je teško da bi Partizan igrao u sadašnjoj konstelaciji gde bi svoju šansu tražili i prvaci Slovenije, Hrvatske, CG a kod nas se Zvezda najviše pita evo već 5-6 godina.

    Evropa nema mnogo klubova koji ozbiljno ulažu, negde 30-40 (uključujući i Partizan). Bilo bi dobro vratiti sistem s grupama i proširiti na recimo 32 tima kao u UEFA takmičenja gde bi svoje mesto našli i Cedevita i Budućnost i Partizan i neki tim iz Hrvatske, pored same Crvene Zvezde, ali se bojim da će se to jako teško desiti.
    (Tramvaj zona prava mera, 6. jun 2020 08:51)

    # Link komentara

  191. A ako partizan osvoji ovaj slab osiromaseni evrokup, taj evrokup nikad nece biti jaci.
    (bones, 6. jun 2020 08:49)

    # Link komentara

  192. A Pera Mitic je uvek radio za kikiriki i iz ljubavi, a onda klub tuzio, a srpski narod, kao selektor BiH ruzio.
    (Sut karta za instituciju, 6. jun 2020 08:49)

    # Link komentara

  193. Na kraju je istakao za čelnike Evrolige da su oduvek iskazivali slabost prema novcu

    Kao i Dule kada je tuzio kk partizan.
    (Hehe, 6. jun 2020 08:48)

    # Link komentara

  194. Već mi postaje žao mučenja kk partizan.
    Ovo kao zvezdaš kažem.
    Neće ljudi videti Evroligu još 10 godina...
    (JeRemija, 6. jun 2020 08:47)

    # Link komentara

  195. Dulo se pridruzio Ostoji, sad ga jos i hvali, kakvo iznenadjenje samo za one koji ne znaju kakav je ovo covek.
    (Koja, 6. jun 2020 08:47)

    # Link komentara

  196. Al ga objasni :)
    (Cipiripi, 6. jun 2020 08:46)

    # Link komentara

  197. Pa mislim da je to logicno, jer igrace privlaci takmicenje koje igras. Nije bitno sto je zvezda u evroligi isto bi bilo da je partizan tamo.
    (filip, 6. jun 2020 08:45)

    # Link komentara

  198. Ja kada god vidim da je Dule nešto izjavio meni bude drago.
    (lomanalualua, 6. jun 2020 08:45)

    # Link komentara